• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04
Die 1700mAh accu's van die meneer A Alanyis van Marktplaats zijn meer dat rot...wel nette service want me eerste werd gelijk vervangen.

Maar die 1700mAh zijn nog sneller leeg als de 850 die Nokia erbij levert.

Als je goed op het accu leest "UP to 1700mAh" dus ze beginnen te tellen bij 0 waarschijnlijk :)

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

ik heb juist geprobeerd om de Nokia Series 40 Theme Studio te installeren maar het wil maar niet lukken, net wanneer ik op installeer druk doet hij niks meer

anyway, na een paar maanden gebruik vind ik de 6230i nog steeds een goede keuze over de d500

Toch zijn er enkele gebreken:
- Geen hotswap memory card slot
- Geen ondersteuning voor Streaming AAC (in video's)
- Geen rewind, fast forward in video's (alleen in streaming video's)

Deze zijn weer opgelost in de volgende generatie Series 40v3 telefoons (6270, 6280)

Natuurlijk is de camera ook wat minder dan die van de K750 maar dat vind ik niet echt een gebrek want ik gebruik m'n telefoon niet als fototoestel 8)7

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:26

Plux

Team KVM

Ik heb de 6230i ook net met een 512MB geheugenkaart erbij. Nu heb ik op die kaart een aantal albums in mp3 gezet, maar de nummers hiervan kan ik alleen stuk voor stuk afspelen. Alleen mp3's die in het muziekgedeelte van de galerij staan worden wel achter elkaar afgespeeld. Is hier een oplossing voor?

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

moet je ff rondkijken bij je muziekspeler bij de opties ofzo. Daar kan je instellen welke nrs je wilt afspelen. dan kan je map selecteren oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

Plux schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:23:
Ik heb de 6230i ook net met een 512MB geheugenkaart erbij. Nu heb ik op die kaart een aantal albums in mp3 gezet, maar de nummers hiervan kan ik alleen stuk voor stuk afspelen. Alleen mp3's die in het muziekgedeelte van de galerij staan worden wel achter elkaar afgespeeld. Is hier een oplossing voor?
Umm misschien een music playlist maken? (Use Nokia Audio Manager to make playlists on your MMC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Laatst online: 21-08 17:26

Plux

Team KVM

Hey YozY, dat was een fijne suggestie! Mijn probleem is opgelost, thnx :)

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik het nog niet in dit topic kunnen vinden maar kan iemand mij ook vertellen hoelang zo'n firmware update duurt? Ben je je telefoon dan een dag kwijt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Laatst online: 18:10

UTM

Goed. Ik was de eigenaar van een Nokia6230i. Tot voor kort. Mijn telefoon wilt in één keer niet meer opladen. Van de een op de andere dag. Andere accu geprobeerd, maar ook toen laadde de telefoon niet op. Toen maar een andere oplader geprobeerd. Ook dat mocht geen effect hebben.

Weten jullie misschien hoe duur het is om zo'n toestel te laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor de mensen die een goede carkit zoeken: Sinds een paar dagen heb ik een Parrot CK3000 evolution bluetooth carkit. Deze is makkelijk in te bouwen en de geluidskwaliteit en het gebruiksgemak zijn prima. Deze carkit kost op het moment 99 euro bij halfords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w03f schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:28:
Weten jullie misschien hoe duur het is om zo'n toestel te laten maken?
Je hebt een jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:21:
Volgens mij heb ik het nog niet in dit topic kunnen vinden maar kan iemand mij ook vertellen hoelang zo'n firmware update duurt? Ben je je telefoon dan een dag kwijt of niet?
Bij een the phone house zouden in de buurt hier konden ze het meteen doen (alleen lukte het ze niet...) toen ging ik naar nokia winkel in den haag: Niet op zaterdag, alleen door de week, en je bent hem een dag kwijt.Het was toen zaterdag dus heb ik niets gedaan, ik heb nog steeds de oudste firmware die er bestaat. Af en toe crasht die telefoon plots, soms zelfs tijdens typen van SMS bericht.

Ik zit er sterk over te denken om een ander merk te nemen, want ik vind dit gewoon prutgedoe, ze zorgen dat m'n telefoon goed werkt dan heb ik er best geld voor over maar dit is gewoon troep. Misschien zo'n sony-ericsson met een goede camera, maar ik begreep dat nokia niet de enige is met software problemen. Ik zoek vooral een kleine telefoon.

Ook maak ik trouwens erg veel gebruik van de ingebouwde agenda, en laat ik die synchroniseren tegen outlook. Ik weet niet of andere merken dat ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

Helaas niet. Ik heb deze telefoon namelijk van mijn zus gekregen. En tussen het moment dat zij hem kocht, en nu zit meer dan een jaar tijdsverschil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Volgens mij is die telefoon nog geen jaar op de markt hoor! Toen ik mijn telefoon kocht, ergens dit jaar nog, ik denk in mei ofzo, was ik een van de eerste (ook op GoT) de winkel waar ik kwam om de firmware te vragen te upgraden gingen hem zelfs bekijken omdat die hem nog niet binnen hadden... Of heb je de 6230, zonder i, versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

pierre-oord schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:32:
Volgens mij is die telefoon nog geen jaar op de markt hoor! Toen ik mijn telefoon kocht, ergens dit jaar nog, ik denk in mei ofzo, was ik een van de eerste (ook op GoT) de winkel waar ik kwam om de firmware te vragen te upgraden gingen hem zelfs bekijken omdat die hem nog niet binnen hadden... Of heb je de 6230, zonder i, versie?
Ik heb de 'i' versie meen ik. Mischien toch maar eens even met mn zus overleggen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Even de telefoon openen, en op de sticker onder de MMC kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met mijn toestel (v3.30) een SMS typ met aan het einde van een zin drie puntjes, en ik druk dan omhoog op de navigatietoets..dan loopt hij vast. Alleen de batterij loshalen helpt dan nog; de aan- en uitknop werkt ook niet. Hebben meer mensen hier last van? Ik laat wel z.s.m. v3.40 op m'n telefoon zetten, in de hoop dat ik er dan van af ben.

@ Cryothic: of hij kijkt even of hij een 1.3Mpixel camera heeft, dan hoeft hij hem niet open te maken want dat staat er op :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik heb 'm binnen, geweldige telefoon. Op die van mij staat versie 3.40
Tot nu toe nog geen bugs kunnen ontdekken. Ik speel rustig verder. Zometeen eens kijken of ik kan IRC-en.

-edit-

jMirc draait. GPRS werkt, ik kan netjes browsen. Maar connecten naar een IRC server in jMirc lukt niet.

Krijg steeds deze foutmelding:

"Error occured whilst opening connection"

Heb gezocht maar vind geen oplossing. Heeft iemand hier misschien ervaring mee. Ik heb Telfort en GPRS zelf werkt perfect.

[ Voor 49% gewijzigd door ericafterdark op 22-08-2005 22:07 ]

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

Hier is mijn theme gebaseerd op de populaire Aqua wallpaper

Voorbeeld (lettertype ziet er anders uit op de telefoon):
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/yozy/aqua.jpg

Download Aqua Theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

hoe install je een theme eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe krijg je DVS (PTT) aan en welke provider(s) ondersteunen het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

-RazieL- schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:08:
hoe install je een theme eigenlijk?
gewoon op uw telefoon zetten (via bluetooth, usb kabel of mmc cardreader) en daarna als thema instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

dus alle bestanden uploaden (maakt niet uit hoe en waarheen) en dan dat xml bestand als thema instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Hmmm en iedereen negeert mijn probleem. Niemand die weet hoe je jMirc aan de gang krijgt? Of misschien heeft iemand ervaring met een andere IRC client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

als ik de zipfile op m'n foon zet dan ziet ie 'm niet als theme en als ik de bestanden uitpak en dan erop zet dan ziet ie 't nog niet. De themes die er standaard opstaan zijn .nth en die files en die zipfile van die aqua theme niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

even de .zip renamen naar nth, als je naar de link kijkt verwijst die ook naar een nth bestand. op 1 of andere manier maakt windows er een zip van oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

YozY schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:55:

[afbeelding]

Download Aqua Theme
Leuke theme trouwens!!! thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Voor mijn Sony Ericsson T610 was er een site met allemaal downloads. Van themes to applicaties. MyT610 ofzo heette die. Bestaat er ook zo'n site voor de Nokia 6230i? Ik heb al wat gegoogled en hier rondgekeken maar volgens mij zoek ik verkeerd. Ik vind er iig geen die dedicated is aan deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Nou, vandaag ook mijn 6230i met 512mb binnen gekregen, wat een leuk apparaatje :) Gelijk wat MP3s erop gezet via BT (dat gaat nog met redelijke snelheid, maar een kabeltje komt nog wel), en alles werkt zoals het hoort.

Alleen de audioconvertor uit de Nokia PCSuite crasht bij het opstarten, weet iemand hoe of wat? Heb al wat zitten herstarten en herinstalleren, maar hij blijft crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:51
Ik zoek een carkit voor de nokia 6230, maar in de pricewatch staan ze niet weergegeven.

Weten jullie een aantal zaken die carkits verkoopt voor dit mobieltje? bvd :)
En ik heb ook de goedkope accesoires link uit de startpost geprobeerd, maar ik kreeg alleen usb kabels te zien :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Laatst online: 17-06 14:23

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 22:43
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 08:50:
Als ik met mijn toestel (v3.30) een SMS typ met aan het einde van een zin drie puntjes, en ik druk dan omhoog op de navigatietoets..dan loopt hij vast. Alleen de batterij loshalen helpt dan nog; de aan- en uitknop werkt ook niet. Hebben meer mensen hier last van? Ik laat wel z.s.m. v3.40 op m'n telefoon zetten, in de hoop dat ik er dan van af ben.

@ Cryothic: of hij kijkt even of hij een 1.3Mpixel camera heeft, dan hoeft hij hem niet open te maken want dat staat er op :P
Ik heb ook versie 3.30 en hetzelfde probleem. Weet iemand of versie 3.40 hier ook nog problemen mee heeft?

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 22:38
bokzelluf schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:11:
[...]

Ik heb ook versie 3.30 en hetzelfde probleem. Weet iemand of versie 3.40 hier ook nog problemen mee heeft?
Ik heb het net geprobeerd, maar geen problemen mee gehad.
dus dikke kans dat je er geen last meer van hebt ;)

Ben zelf net bezig geweest, mijn oude headset van de Nokia 6610 om te bouwen.
Heb de telefoon niet meer in gebruik en heb dus 2 headsets.

dit heb ik met onderstaande beschrijving gedaan,
gejat uit het Nokia 6230 topic ;)

http://origin.mine.nu/nokia/nokia_hds-3_mod.shtml

Die geluidsregeling van ATA heb ik niet gebruikt.
Gewoon rechtstreeks een 3,5 mm audiostekker op gesoldeerd.
De nul aders moet je aan elkaar solderen, en de kanalen apart
maar dat is logisch

Het is aardig gelukt!! alleen flink gepruts, omdat de kabel dikker werd.

Hierdoor moest ik 1 gat van het plastic kapje aanpassen.
Voor de rest werkt het prima!

de schroeven zijn te openen met een kleine sterschroevendraaier van een horlogemakers set.
Ohw ja als je maar 1 headset hebt. Zou ik hem niet aanpassen.
De headset word zwaarder, hierdoor kunnen de oordopjes weleens uit je oren vliegen ;)

en je moet zobiezo oordopjes hebben met een kleiner snoer.
Anders word het draad te lang!!

Ik kan mijn oude oordopjes van mijn Sony Minidisc weer gebruiken.
Daar zit dus kort snoer aan ;), en het klinkt beter.

Ik heb deze mod eigenlijk alleen gedaan, om hem op een draagbare radio met batterijen te kunnen aansluiten. Waardoor ik dus naar MP3's buiten kan luisteren.

Als je maar 1 headset hebt, zou ik hem niet aanpassen,
maar gewoon de losse Adapter van Nokia kopen

[ Voor 4% gewijzigd door thespeed op 25-08-2005 02:00 ]

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

YozY schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:55:

[afbeelding]

Download Aqua Theme
He, mijn thema heette al aqua ;)
Hoe zien de iconen er in dit thema uit?

• Stefke
Is het mogelijk om in favorieten de profielen te krijgen, en dan niet rechtstreeks maar het profielenmenu? Als je een profiel in het favorietenmenu zet dan kiest ie m gelijk, terwijl ik altijd graag gebruik maak van de functie om een profiel tijdelijk in te schakelen, maar die is zo niet handig te kiezen. Het lukt mij niet iig

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Neej dat is helaas niet mogelijk, misschien in een volgende software-versie

don't worry, be happy...

• Stefke
Het lukt me ook niet op op mijn (t-mob) 6230i de firmwareversie op te vragen met "#0000#" Ik neem aan dat je op de groene knop dient te drukken? Ik krijg "resultaat onbekend", doe ongetwijfeld iets verkeerd, of moet ik eerst die T-mob software laten verwijderen (en daarmee ws. tevens de laatste firmware krijgen)

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Je dient "*#0000#" te toetsen, niet gevolgd door de groene knop.

• Stefke
Fl4sh3r schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:56:
Je dient "*#0000#" te toetsen, niet gevolgd door de groene knop.
ah, sterretje vergeten, ik heb v3.40

• YozY
  • Niet online

YozY

X

jvo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:52:
[...]

He, mijn thema heette al aqua ;)
Hoe zien de iconen er in dit thema uit?
ja het achtergrond heet aqua dus vond ik aqua theme wel logisch :Y)
de iconen heb ik niet veranderd

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Zowel google als de nokia site laten me op dit vlak in de steek.

Ik zit me kleurenblind te zoeken naar de mogelijkheid om te wappen/internetten over Bluetooth, maar ik kan het echt nergens vinden!

Nou heb ik wel PC suite ed, maar mijn pc heeft geen BT aan bord. De "gateway"/"router" die ik heb daarintegen wel! (jaja, Sagem F@st 3202 AKA Livebox)
Ik krijg hem gepaird met elkaar, code inkloppen en klaar. Meer doen ze niet. Als ik dan de internet/wap instellingen wil gaan aanpassen dat hij over BT moet gaan internetten, kom ik dat nergens tegen :/

Denk: Dan vul ik gewoon een adres in en kijk ik wel wat er gebeurd. Ik krijg dan helaas de melding "Inbel verbinding mislukt" en voordat ik begon met prutsen kreeg ik altijd "neem contact op met de service provider".

Wie-o-wie kan mij hier uit de brand helpen :?

Verwijderd

bokzelluf schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:11:
[...]

Ook ik heb het even getest met versie 3.40 en bij mij komt het probleem niet voor...

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 15:49 ]

Verwijderd

Plux schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:23:
Het maakt niet uit waar de mp3's zijn opgeslagen. Start muziekspeler; kies: Opties -> Lijst met opnames. Nu zie je de actuele afspeellijst. Kies nu voor: Opties -> Alle opnames vern. Zowel het interne als externe geheugen worden nu afgezocht naar ondersteunde muziekbestanden en deze worden allemaal opgenomen in de afspeelijst.

Herhaal deze stappen telkens als je muziekbestanden hebt toegevoegd of verwijderd, of maak gebruik van zelf gemaakt afspeellijsten, bijvoorbeeld per mapje of album (.m3u)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:54
als je nog meer info over je foon wilt kun je ook nog altijd *#92702689# intoetsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
Is het mogelijk om de ruimte te vergroten voor applicaties en games? Ik kan er nu maar zo'n 5 games op zetten en dan zittie al vol. Heb me rot gegoogled en grootste deel van de 2 threads hier gelezen, maar kan er niks over vinden. Ben dus bang dat het niet mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
PPietje schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:44:
Is het mogelijk om de ruimte te vergroten voor applicaties en games? Ik kan er nu maar zo'n 5 games op zetten en dan zittie al vol. Heb me rot gegoogled en grootste deel van de 2 threads hier gelezen, maar kan er niks over vinden. Ben dus bang dat het niet mogelijk is?
niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me misschien het verschil uitleggen tussen: "MultiMedia Card 512MB " en "MultiMedia Card RS 512MB"? En welke natuurlijk het beste is voor mijn 6230i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:36:
Kan iemand me misschien het verschil uitleggen tussen: "MultiMedia Card 512MB " en "MultiMedia Card RS 512MB"? En welke natuurlijk het beste is voor mijn 6230i?
RS-MMC staat voor "reduced Size-MultiMediaCard". Deze kaart is ongeveer drie maal zo klein als de standaard versie, maar word meestal geleverd met een soort adaptertje zo dat je hem ook in MMC slots kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:24:
Ontzettend zuur dat het geluid zacht begint. Het lijkt er wel op dat ie de functie 'oplopend belvolume' dan gebruikt ofzo. Maar die heb ik expliciet niet geselecteerd. Stom ding :). Naja, binnenkort misschien firmware 3.50 ofzo met de oplossing.
Ik had hetzelfde probleem. Ben ermee naar de Nokia shop geweest. Wat ze gedaan hebben is:
- oplopend geselecteerd
- toestel uit
- batterij eruit
- batterij erin
- toestel aan
- gebeld worden -> oplopend
- bellen geselecteerd
- toestel uit
- batterij eruit
- batterij erin
- toestel aan
- bellen -> bellen ! >:)

Probleem opgelost.

Nu zit ik alleen nog met het probleem dat het volume van de berichtensignaaltoon (de toon die je hoort als je een sms ontvangt) te zacht is. Als ik een nieuwe toon ga uitzoeken, klinkt de "preview" harder dan wanneer ik deze selecteer als toon. :? Kan ik de volume van deze toon ook ergens instellen ? Ik heb V 3.40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:20:
Voor firmware upgrade moet je ff naar een NSP, niet zelf mee gaan klooien (kan ook niet, maar goed). Je hebt sowieso nog garantie, dus is het gratis.
Hoe weet je welke firmware de nieuwste is ?

Edwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

3.40 geloof ik.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Nokia 6230i herkent de BT carkit (Parrot CK3100) zonder problemen en schakelt na het koppelen meteen over naar het standaard profiel dat ik heb aangegeven bij Instellingen | Toebehoren | Handsfree. De optie verlichting heb ik hier op Aan gezet ipv Automatisch, maar desondanks gaat de verlichting steeds weer uit...

Om te testen of deze functie überhaupt wel werkt heb ik hetzelfde gedaan bij Toebehoren | Lader. Als ik de telefoon dan in de bureauhouder zet blijft de verlichting wel permanent aan. Datzelfde wil ik ook in de auto, maar dat lukt me dus niet. 8)7 Ook niet wanneer ik de telefoon aan de car-charger koppel.

Herkent iemand dit probleem en hoe kan dit worden opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

lottumracing schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 07:52:
als je nog meer info over je foon wilt kun je ook nog altijd *#92702689# intoetsen....
En wat krijg je dan?
Ik bedoel... dat niet straks alles weer terug staat op de fabrieksinstellingen ofzo
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

3.40 is de nieuwste.

Changes/improvements made from MCU SW version 3.30 to version 3.40:
- Call and network management:
- Call waiting tone and SMS beep during a call are optimized for the
users convenience
- SMS:
- Handling of SMS entering improved
- MMS:
- Improvement in editing new MMS during a open PDP context (FTP) via
USB Cable
- Improvement when using MMS Video News
- Video MMS received form Samsung Z107 is displayed completely
- E-mail:
- Improvement in downloading the emails when using the IMAP settings
for email
- The note ‘Sending failed’ is not shown if it is tried to send an email to 6
recipients
- WAP:
- Improvement in handling of Hebrew links
- Improvement when streaming from emblaze server
- Improvement when there is no WAP settings in the phone and the user
tries to launch the browser with SIM ATK
- Improvement when the user ends browsing by pressing the end key
- HTML:
- Improved handling of Hebrew xHTML pages
- SIM:
- Correct SIM status during warm refresh, “SIM card registration failed”
note is not shown on display when the user enters new MS
- Improved handling of a recorder using Italian
- Improvement when music tracks are changed in the music player
- Handling of display and keys improved when mounted in Carkit
- Russia: Improvement when showing e.g. kB unit in gallery folder
- USB is displayed correctly when the phone has been in carkit for a while
- Audio player is turned out when video screensaver is activated
- Improvement when rewinding and pressing fast forward randomly
- It is possible to set the text recognition language in the variant
- Configuration Showing of battery full indicator improved
- Play Tone level has been raised
- Theme download menu added
- USB data transfer: Theme stored on MMC can be opened and applied
- Screen saver: Improvement when after 3gp file is set as screen saver
- Pictures taken with Camera have the extension “.jpg” instead of.pg

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH

FvH

Aan het typen...

En wat krijg je dan?
Ik bedoel... dat niet straks alles weer terug staat op de fabrieksinstellingen ofzo
serial nr
made (datum)
purchasing date (normaal gesproken nooit geset, dus je ziet dan mmyyyy)
repaired (mmyyyy)
life timer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Cryothic schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:52:
[...]

En wat krijg je dan?
je klinkt als iemand die denkt dat er een self destruct knopje opzit ;)....

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02-2023
Ik kom net van de Nokia store in Rotterdam.Ik heb daar gevraagd om die T-mobile rommel van mijn duitse Nokia 6230i te halen.Volgens de verkoper kon dit niet.Ook niet nadat ik had aangegeven dat diverse mensen van dit forum dit ook al hebben laten doen.Het enigste wat ik kon veranderen volgens hem het T-Mobile logo op de achterkant van mijn telefoon door een ander frontje te kopen, DUHHH!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

lottumracing schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:42:
[...]

je klinkt als iemand die denkt dat er een self destruct knopje opzit ;)....

:) :)
Dat gaat wat ver :P
Maar er zal ongetwijfeld een code zijn om alles terug naar 0 te krijgen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cryothic schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:31:
[...]

Dat gaat wat ver :P
Maar er zal ongetwijfeld een code zijn om alles terug naar 0 te krijgen neem ik aan.
Dat klopt als een bus. Maar wat die code precies is ben ik ff vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH

FvH

Aan het typen...

nb0287 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:09:
Ik kom net van de Nokia store in Rotterdam.Ik heb daar gevraagd om die T-mobile rommel van mijn duitse Nokia 6230i te halen.Volgens de verkoper kon dit niet.Ook niet nadat ik had aangegeven dat diverse mensen van dit forum dit ook al hebben laten doen.Het enigste wat ik kon veranderen volgens hem het T-Mobile logo op de achterkant van mijn telefoon door een ander frontje te kopen, DUHHH!!!!!
Als je gewoon naar een Nokia Service point gaat en je telefoon is binnen zijn garantie van een jaar. Flashen ze hem zo voor je. Vraag gewoon of ze geen contentpack of het universele content pack erop zetten. Ik heb zelf een flasher voor nokia's etc en ik kan je verzekeren dat je het zo kan veranderen. Maakt niet uit. Content pack wissel je zo om naar vodafone, kpn, t-mobile, of welke provider op deze aardkloot dan ook. Tis maar wat je wilt.

Ik kan hem wel flashen voor je, maar ik woon nu in Warschau (Polen). Dus dan wordt het opsturen. Makkelijk lijkt me ff langsgaan bij een service point.

Duurt zo'n 15min denk ik als ze ook de moeite nemen om ff op de "test/check" knop van hun phoenix software te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH

FvH

Aan het typen...

Dat klopt als een bus. Maar wat die code precies is ben ik ff vergeten.
*#7780# is restore fact. defaults. Maar take it easy :) Hij vraagt "weet u het zeker?" Tis net windows... :+

Even wat codes voor jullie :)

*#7760# production serial nr.
*#92702689# serial nr, date made, purchase date, etc.
*#0000# software versie
*#06# imei / serial

offtopic:
op oude nokia's kun je nog beetje met geluidskwaliteit spelen door:
*#3370# EFR (Enhanced Full Rate) aan (batterij spreektijd gaat zo'n 5% achteruit)
#3370# EFT uit
*#4720# HRC (Half Rate Codec) aan. Lagere geluidskwaliteit maar 20-30% meer spreektijd.
#4720# HRC uit.

[ Voor 10% gewijzigd door FvH op 28-08-2005 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02-2023
FvH schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 03:35:
[...]

Als je gewoon naar een Nokia Service point gaat en je telefoon is binnen zijn garantie van een jaar. Flashen ze hem zo voor je. Vraag gewoon of ze geen contentpack of het universele content pack erop zetten. Ik heb zelf een flasher voor nokia's etc en ik kan je verzekeren dat je het zo kan veranderen. Maakt niet uit. Content pack wissel je zo om naar vodafone, kpn, t-mobile, of welke provider op deze aardkloot dan ook. Tis maar wat je wilt.

Ik kan hem wel flashen voor je, maar ik woon nu in Warschau (Polen). Dus dan wordt het opsturen. Makkelijk lijkt me ff langsgaan bij een service point.

Duurt zo'n 15min denk ik als ze ook de moeite nemen om ff op de "test/check" knop van hun phoenix software te klikken.
Bedankt voor de reactie.Ik denk dat de verkoper er gewoon geen zin in had.Zal morgen terug gaan en het bij een andere verkoper weer proberen,en de informatie die jij gegeven hebt voorleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ze mogen hem niet omflashen van Nokia als dat uitlekt krijgen ze op hun donder van Nokia/ geen uren uitbetaald etc.

Dus misschien krijg je weer een "nee" maar dan weet je het vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:38
Hoi, ik heb een carkit MBC-15S (standaard houder) die is aangesloten op mijn autoradio. Deze heeft helaas geen mp3-speler ingebouwd. Wanneer is mijn telefoon in de carkit zet stopt het afspelen van mp3. Het liefst zou ik deze over de autoradio laten spelen, of anders via de telefoon terwijl deze in de carkit zit. Iemand enig idee of en hoe dit mogelijk is? Ik heb net een paar uur de topics zitten lezen, maar ben er niets over tegengekomen... TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Eerst in de carkit zetten en dan de mp3 speler starten is geen oplossing? Je koopt overigens al voor 90 euro of zo een merk-autoradio met mp3-mogelijkheden.

Ook een foutje ontdekt: ik heb wat mp3's verwijderd maar de speler liet die wel nog zien, als je dan op play drukt dan hangt ie goed vast

edit: nog een, aan de joystick hangt bij mij default de keuze "contacten", maar deze kun je niet opnieuw toewijzen (staat niet in de lijst met keuzes), wel "namen" overigens, maar dat is niet hetzelfde ("contacten" is incl. opties van namenlijst, "namen" is enkel de namenlijst)

[ Voor 51% gewijzigd door Stefke op 29-08-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH

FvH

Aan het typen...

stormfly schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:44:
Ze mogen hem niet omflashen van Nokia als dat uitlekt krijgen ze op hun donder van Nokia/ geen uren uitbetaald etc.

Dus misschien krijg je weer een "nee" maar dan weet je het vast.
Correctie, ze mogen officieel het contentpack niet zomaar wijzigen, flashen mag dus echt wel he.
en... ga jij mij eens uitleggen wie er controleert of je niet het content pack hebt gewisseld? Nokia staat echt niet met een mannetje iedere flash te checken.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Bij een service-point mogen we wel de content package veranderen. Dus het toestel flashen in een andere taal. Echter zijn hier kosten aan verbonden omdat wij de kosten niet kunnen verhalen bij Nokia. Dus als de klant het wil, kan het, kost je wel wat.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
en hoeveel mag dat wel kosten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
stefijn schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:52:
en hoeveel mag dat wel kosten dan?
Geloof dat een normale update buiten de garantie 49e was.

Maar flasht een gsmboer nu net zo goed als een Nokia ServicePoint ? Of doen de gms boeren maar een bepaalde reeks van de eeprom en Nokia alles ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 09:33

Arny

Heerst!

Ik heb sinds zaterdag ook een 6230i. Ik wil graag mijn afspraken in outlook via bluetooth automatisch overzetten naar mijn telefoon. Maar als ik de pc suite gebruik, lukt het niet. Bij het synchroniseren blijft pcsync wachten tot de telefoon antwoordt, wat niet gebeurt. Ik begrijp niet waarom want ik kan wel via de pc suite rondbrowsen en bestanden overzetten. De verbinding is er dus wel.

Ik heb de laatste versie van pc suite, de laatste drivers van mijn bluetooth-dongle en alle instellingen in mijn 6230i staan volgens mij ook goed. Weet iemand een oplossing?

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net zo'n telefoon gekocht.
Ik had eerst een samsung 720gekocht maar die was binnen de 2uren al terug in de winkel om te ruilen tegen een 6230i. Die samsung voelde gewoon niet goed aan.

Ik had een paar vraagjes omtrend deze telefoon.

Wat is de operating range van de bluetooth op dit toestel 10m of 100m?
Die niet originele DKU-2 kabel van ebay, is deze de moeite waard of vernielt deze je telefoon.

Alvast Bedankt,

Lebberdink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Arny schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:13:
Ik heb sinds zaterdag ook een 6230i. Ik wil graag mijn afspraken in outlook via bluetooth automatisch overzetten naar mijn telefoon. Maar als ik de pc suite gebruik, lukt het niet. Bij het synchroniseren blijft pcsync wachten tot de telefoon antwoordt, wat niet gebeurt. Ik begrijp niet waarom want ik kan wel via de pc suite rondbrowsen en bestanden overzetten. De verbinding is er dus wel.

Ik heb de laatste versie van pc suite, de laatste drivers van mijn bluetooth-dongle en alle instellingen in mijn 6230i staan volgens mij ook goed. Weet iemand een oplossing?
als alles goed is dan werkt het gewoon, ga er maar gewoon vanuit dat je zelf wat verkeerds gedaan hebt anders had het wel gewerkt....

als je ons nou van informatie voorziet dan kunnen we je helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:27:
Die niet originele DKU-2 kabel van ebay, is deze de moeite waard of vernielt deze je telefoon.
Ik heb een BT van 10 meter en openveld zal die 10m wel halen...maar als ik de kamer uitloop en ik kom terug dan meldt de PC vrijwel altijd dat mijn telefoon binnen het bereik van de PC is gekomen...oftewel hij is er even buiten geweest...komt neer op 1 a 2 muren en dan een bereik van een metertje of 5 a 8....

mijn onderbuurman heeft er een met 100m bereik en die zie ik met mijn foon dus volgens hangt ook veel af van je dongle...

die DKU-2 kabel is zeker de moeite....en nee het is geen shareware die na 15 keer opthoudt of je telefoon vernielt....

Waarom zou een kabel je foon vernielen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in het verleden al gehad dat een niet originele kabel mij telefoon vernietigde. Dat was gewoon een headsetje voor een nokia 6150.
Nokia maakt het niet simpel, ze plaatsen overal verschillende weerstandjes in de kabel.

Ja maar wat is de bluetooth range van de telefoon zelf? Ik kan dit nergens niet terugvinden. Het is logisch dat die telefoon je buurman mits deze een sterk signaal ziet maar kan hij jou ook zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via Nokia PC Suite adresgegevens aanpas van mijn telefoon (de gegevens die in de telefoon staan), dan laat mijn telefoon alleen de nummers en e-mailadressen zien, terwijl ik wel de adresgegevens heb ingevoerd (bij privé). Hij laat wel adresgegevens zien als ik het adres bij 'overige' zet. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik wil geen adresgegevens uitwisselen via Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:27:
Ik heb ook net zo'n telefoon gekocht.
Ik had eerst een samsung 720gekocht maar die was binnen de 2uren al terug in de winkel om te ruilen tegen een 6230i. Die samsung voelde gewoon niet goed aan.

Ik had een paar vraagjes omtrend deze telefoon.

Alvast Bedankt,

Lebberdink
Range is 10 meter..het is mijn iig nog niet gelukt om meer dan die afstand te overbruggen. En dat van die kabel..ZEKER DOEN! Het is 10 keer zo goedkoop en het is een perfect ding. Al veel plezier van gehad en voor die paar euro een top ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan kan ik beter een 10m bluetooth stick kopen ipv een 100m?

Ok dan gaan we die kabel even bestellen, thx case-modderaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:22:
Als ik via Nokia PC Suite adresgegevens aanpas van mijn telefoon (de gegevens die in de telefoon staan), dan laat mijn telefoon alleen de nummers en e-mailadressen zien, terwijl ik wel de adresgegevens heb ingevoerd (bij privé). Hij laat wel adresgegevens zien als ik het adres bij 'overige' zet. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik wil geen adresgegevens uitwisselen via Outlook.
ik weet dat je bij PDAs in een apart menu een koppeling kunt leggen tussen de verschillende velden....mss dat het bij de PC suite ook kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig een website waar je leuke plaatjes voor je Nokia 6230i kunt downloaden?

Ik had voor mijn oude toestel (Nokia 6230) Jhonny wap, maar deze ondersteund slechts plaatjes van 128*128 en niet 208*208... :(

Dus als iemand iets weet. Hoor ik dit graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 22:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He tof! Dit zocht ik.

Mijn dank is groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:49:
Weet iemand toevallig een website waar je leuke plaatjes voor je Nokia 6230i kunt downloaden?

Ik had voor mijn oude toestel (Nokia 6230) Jhonny wap, maar deze ondersteund slechts plaatjes van 128*128 en niet 208*208... :(

Dus als iemand iets weet. Hoor ik dit graag. :)
Tja, je kan ook gewoon willekeurig plaatjes van bijvoorbeeld deviant art halen en deze op maat maken voor je telefoon. Zo doe ik het meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas werkt onderstaande methode bij mij niet. Ik heb V3.30, dus eerst maar eens upgraden naar 3.40 en dan nog eens proberen.
Ik heb nogal vaak last dat ik 'm niet hoor als'ie in mijn broekzak zit....
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:18:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Ben ermee naar de Nokia shop geweest. Wat ze gedaan hebben is:
- oplopend geselecteerd
- toestel uit
- batterij eruit
- batterij erin
- toestel aan
- gebeld worden -> oplopend
- bellen geselecteerd
- toestel uit
- batterij eruit
- batterij erin
- toestel aan
- bellen -> bellen ! >:)

Probleem opgelost.

Nu zit ik alleen nog met het probleem dat het volume van de berichtensignaaltoon (de toon die je hoort als je een sms ontvangt) te zacht is. Als ik een nieuwe toon ga uitzoeken, klinkt de "preview" harder dan wanneer ik deze selecteer als toon. :? Kan ik de volume van deze toon ook ergens instellen ? Ik heb V 3.40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
3.40 heeft de "zachte bug" nog gewoon dus dat schiet niet op. Je moet wachten op de volgende release.

En nokia consumer lijn bellen want dan maken ze een notitie en dan wordt er wat aan gedaan, want toen ik ze belde van de week wist ze totaal niets van deze bug.

08000232155

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene onderons die een zo leeg mogelijk thema willen, heb ik er een gemaakt. Dit is tevens de snelste thema, in die zin: je menu gaat sneller open enzo.

Ik heb met Nokia Series 40 Theme Studio de achtergrond in het menu weggehaald, screensaver uitgeschakeld en al die andere poespas.

http://members.chello.nl/s.yuksel/Clear.nth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ty, zal 'm es proberen

is er ondertussen al een oplossing voor die kleine schermpjes @games. Kheb nu een hele zooi leuke games (pitfall, tomb raider, splinter cell etc.) voor de 6230(i) maar tis nooit een volledig scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 09:33

Arny

Heerst!

lottumracing schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 07:25:
als je ons nou van informatie voorziet dan kunnen we je helpen....
Welke informatie wil je hebben?

PC en telefoon herkennen elkaar gewoon. Bestanden overzetten is ook geen probleem. Maar als ik via PC Suite de agenda wil synchroniseren, blijft de sync wachten op antwoord van de telefoon. Na een paar minuten krijg ik de melding dat de telefoon niet reageert. Dat meldt de foutenrapportage ook.

Het probleem lijkt me dus in de telefoon te zitten. Maar ik heb alle instellingen nagelopen. Hij mag ook automatisch verbinden zonder bevestiging.

Iemand een idee?

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arny schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:36:
[...]

Welke informatie wil je hebben?

PC en telefoon herkennen elkaar gewoon. Bestanden overzetten is ook geen probleem. Maar als ik via PC Suite de agenda wil synchroniseren, blijft de sync wachten op antwoord van de telefoon. Na een paar minuten krijg ik de melding dat de telefoon niet reageert. Dat meldt de foutenrapportage ook.

Het probleem lijkt me dus in de telefoon te zitten. Maar ik heb alle instellingen nagelopen. Hij mag ook automatisch verbinden zonder bevestiging.

Iemand een idee?
Kijk ff in de startpost van de 6230. Daar is er zo een auto "yes"/"ok" klik programma, die moet je hebben.
Dit geldt ook voor andere vragen over de 6230i, de meeste antwoorden zijn wel beantwoord in de topic over de 6230

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb een ongeloofelijk irritant probleem met mijn 6320! Als ik hem uitmijn carkit haal gaat hij roepen of ik USB overdracht wil accespteeren. Ik kan weigeren of accepteeren wat ik wil maar de melding gaat niet weg, todat ik de telefoon uit en weer aanzet, dan is het weg... hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Jedi Geub schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:33:
Ik heb een ongeloofelijk irritant probleem met mijn 6320! Als ik hem uitmijn carkit haal gaat hij roepen of ik USB overdracht wil accespteeren. Ik kan weigeren of accepteeren wat ik wil maar de melding gaat niet weg, todat ik de telefoon uit en weer aanzet, dan is het weg... hoe kan dit?
Bekend probleem. Dat zou moeten zijn opgelost met firmware 3.40. ikzelf ga voor een nokia CK-7W carkit met een universele houder (niet nokia) en dan Bluetooth.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Laatst online: 13-09 23:33

996

Mijn nokia 6230i heeft een probleem en ik dus ook :(

De trilfunctie werkt niet meer. Je hoort wel heel zacht een trillend geluidje maar de telefoon trilt dus niet meer. Het lijkt me dus geen softwarematig probleem (want er gebeurt wel iets in de telefoon) maar eerder hardwarematig ?
Heb de trilfunctie al een keer uitgezet en weer aangezet. Ook de telefoon aan- en uitzetten heeft nog geen uitkomst geboden.

Heb de voor- en achtercover al een keer verwijderd of ik iets kon zien wat het probleem zou kunnen zijn, maar zag niets bijzonders. Durf niet nog meer los te gaan schroeven/peuteren.

Weet iemand een oplossing, of kan ik beter garantie claimen?
Ik probeer het liever zelf op te lossen dus tips zijn van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Beste vrienden van dit topic. ik zit met een paar vragen.

ik heb nu een half jaar de 6230i. hiervoor had ik een 6230.
bij dat toestel was het zo als je gebeld werd dat je met groen normaal kan opnemen en met de middelste cursor LUIDSPREKER. tot mijn grote verbazing kan dat niet op de 6230i!! is dit nog in te stellen of heeft iemand er een truucje voor? kan het aan mn software liggen? ik heb 3.23.

daarnaast ben ik zo'n lul geweest om mn telefoon op een grindtegel te laten sodemieteren }:O 8)7 |:( . er zit een deuk aan de bovenkant en de rechterkant van het frontje zit los ( het is echt het frontje).
nu zag ik dat the phonehouse een 6230 frontje had (aktiemodel voor de 6230i) met de zilver cursorknop.
weet iemand toevallig waar ik die kan halen???? of andere orginele nokia 6230i frontjes??

dank voor de hulp

Verwijderd

Is het iemand al gelukt op via TipicIM met MSN te connecten?

Het programmatje blijft bij mij hangen op 80% als hij aan het connecten is en doet daarna niks meer 8)7

• coldasice
Skoelat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:30:
bij dat toestel was het zo als je gebeld werd dat je met groen normaal kan opnemen en met de middelste cursor LUIDSPREKER. tot mijn grote verbazing kan dat niet op de 6230i!! is dit nog in te stellen of heeft iemand er een truucje voor? kan het aan mn software liggen? ik heb 3.23.
kunt door eerst op opties te klikken daarna op luidspreker te klikken...het is inderdaad 1 handeling meer...het kan niet in 1 keer...mss dat je het als een optie ergens kunt aanzetten maar iig niet standaard...

Ander MEGA irritant iets...als ik in de auto wil bellen...en daarna op luidspreker wil zetten moet ik eerst wachten totdat hij overgaat....als je te vroeg op luidspreker klikt dan klik je dus op DISConnect....

sjonge...hoe dom is deze knopkeuze....er zitten 21 verschillende knoppen op en dan kiezen ze 2 functies achter mekaar voor 1 knop....

Verwijderd

lottumracing schreef op donderdag 01 september 2005 @ 08:04:
[...]
sjonge...hoe dom is deze knopkeuze....er zitten 21 verschillende knoppen op en dan kiezen ze 2 functies achter mekaar voor 1 knop....
Leuk om te zien dat er nog een is, die zich hier ook aan irriteerd.

Toch vind ik het ergste dat er niet een programma kan worden gebouwd, waarmee je alle menu´s en instellingen van de telefoon kan zien en eventueel wijzigen. Je kan met MobiMB en Oxygen Phone Manager wel het een en ander doen, maar niet alles. Zoiets zou bijzonder fijn zijn. En ook bijvoorbeeld dat je op je scherm kan kijken via de pc. Kleine dingen, maar wel haalbaar. Nokia Phone Suite zou dit gewoon moeten kunnen, maar daar hebben ze kennelijk geen zin in daar in Finland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je bijv zo'n irc client of msn of die remote desktop tool gebruikt.. maakt hij dan gebruik van het gsm netwerk of kan dit ook via de usb kabel of infrarood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:50:
als je bijv zo'n irc client of msn of die remote desktop tool gebruikt.. maakt hij dan gebruik van het gsm netwerk of kan dit ook via de usb kabel of infrarood..
Ik heb wel eens via getjar een remote desktop client gedownload, je moet verbinding met GPRS maken en daar had ik dus geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Is het inmiddels al iemand gelukt om te internetten via WAP ipv GPRS zodat t van je belminuten af gaat?
Want ik kan in deze topic (als ik boven in deze topic zoek) niks vinden waar ik iets aan heb volgens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

ik heb dit toestel enige maanden, ben er gelukkig mee maar heb 1 probleem:

heb een Orange free abo, met orange world. Maar nu kom ik niet op internet, niet op orange world, niets. En als ik dan de instellingen via "mijn orange" op internet naar mn telefoon laat sturen ontvang ik die wel, maar word er gevraagd om een beveiligingscode voordat de instellingen opgeslagen kunnen worden. Na 3x foute code sturen gooit ie de instellingen weg. Nou is het probleem:

Ik heb die code niet, of kan m in ieder geval niet vinden. En dat is natuurlijk heel jammer want nu kan ik niet doen wat ik wil doen.

Weet een van jullie misschien waar ik het over heb en of er misschien een default code voor dit toestel is? Ik heb verder geen andere code's of wat dan ook ingesteld (behalve een pin bij opstarten) maar die code werkt ook niet. *sigh* :|

hmmz lijkt erop dat het password "0" was (das een nul ja)... hmmz. :X

[ Voor 9% gewijzigd door Tom Yam op 02-09-2005 23:34 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien een manier om bluetooth gemakkelijk aan en uit te zetten? Het is niet echt handig voor mij om elke keer helemaal naar het instellingen menu te gaan als ik bluetooth wil aanzetten voor mijn headset. En om nou bluetooth de hele tijd aan te laten kost volgens mij erg veel batterijen.

Bij voorbaat dank :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op de informatie in de topicstart!