Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mwa, zo zijn er meer merken die hiermee beginnen ;( iRiver heeft dit ook al op elke nieuwe speler die ze uitbrengen.
Er komen donkere tijden aan voor de UMS liefhebbers ( :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murmandamus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-04 21:54

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

Anoniem: 143941 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:19:
De witte Samsung YH-J70 HD-spleler (30 GB) is te koop bij deze franse webshop, maar of ze ook naar Nederland verzenden weet ik niet. Even contact opnemen ;) .
Ik wil niet vervelend zijn maar Pixmania verkoopt de speler voor 315euro en levert zeker weten naar Nederland. Succes in ieder geval.

After all is said and done, there is more said than done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118161

Heb vandaag de speler gekocht (20 GB zwart) en 't is iig een mooi dingetje.

Nou zat ik te zoeken naar een functie waarmee je kan zoeken op artiest, album, genre e.d. Zit dat er niet in, kijk ik niet goed of moet ik eerst nog een library oid aanmaken?
laat maar, zat met mijn neus te kijken...

Ik moet alleen nog een beetje wennen aan de navigatie, verders doet ie niet onder voor mijn oude iRiver H340 :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 118161 op 09-01-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 06:41

BaatZ

Prullenbakker :?

Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de SRS-High Definition "plugin" niet helemaal lekker werkt op OGG ? Het rechterkanaal krijgt vrijwel alle bas, het linker kanaal de hogere tonen... Alleen trubass werkt daarmee lekker, of gewoon standaard equalizer settings.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Topicstarter
BaatZ schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:40:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de SRS-High Definition "plugin" niet helemaal lekker werkt op OGG ? Het rechterkanaal krijgt vrijwel alle bas, het linker kanaal de hogere tonen... Alleen trubass werkt daarmee lekker, of gewoon standaard equalizer settings.
Dat is me zelf niet opgevallen, meer omdat ik weinig OGG's heb. Wat me wel opviel is dat als je de speler harder zet, dat dan eerst het linker kanaal harder wordt, en pas als je de volumeknop los laat, dat dan het rechter kanaal hetzelfde volume aanneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118161

[EDIT]lama, heb em al gevonden...

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 118161 op 11-01-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David90
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-04 18:05
Zeker een mooi ding. Alleen zit ik dus met een dilemma.

De lijst van camera's die gegarandeerd ondersteund worden door de usb-host is erg miniem. Zelf heb ik de Canon Powershot A70 en raad eens...hij staat niet op de lijst :'( .
Na enig gezoek bleek echter dat de YH-J70 in principe alles digitale camera's zou moeten ondersteunen, die het PTP protocol ondersteunen, zoals de A70 dus. Ik dus weer blij, want ik wil hem heel graag hebben.
Dus de callcenter van Samsung opgebeld. Een meneer die duidelijk naar huis wilde (ik belde 2 minuten voor sluitingstijd :Y) ) vertelde me dat de speler inderdaad zou moeten werken met PTP-camera's. Maarja, garanderen kon hij dit dus niet.
Ik zit nu dus eigenlijk met een probleem, want voor een groot deel is het de USB-host, waarom ik voor de YH-J70 heb gekozen. Maar als ik hem straks koop, en het toch blijkt dat de A70 niet wordt ondersteund, dan ga ik er niet blij van worden natuurlijk. En daarom zou ik dus graag meer zekerheid willen hebben over de compatibiliteit, alvorens hem te gaan kopen.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. In ieder geval alvast bedankt voor de moeite.

N.B. Sorry dat de post iets aan de lange kant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:39

Piggen

Lekker bakkie

De A70 heeft drivers nodig om herkend te worden. Het zal dus niet werken. Je zult een cardreader moeten gebruiken om foto's over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
MPmad schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:11:
De A70 heeft drivers nodig om herkend te worden. Het zal dus niet werken. Je zult een cardreader moeten gebruiken om foto's over te zetten.
Mijn vader heeft een A75 en die werkt ook niet idd...

Als je een cardreader koopt/ hebt, zou ik er 1 nemen met eigen stroomvoorziening, anders gaat de speler uit, wegens te weinig vermogen.

[ Voor 79% gewijzigd door Postman81 op 23-01-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Beetje lastig als je het ding "on the go" wilt gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David90
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-04 18:05
Hier was ik dus al bang voor.
Inderdaad de optie met cardreader overwogen, maar dat valt dus ook af :(
Dan zit er dus niets anders op dan een andere speler kiezen, of heeft iemand nog een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160282

Hoi
Ik heb sinds een maand de YH-J70 (20 GB) en ben erg te spreken (gekocht bij BOL voor EUR 265). Voor op reis is de video functie erg leuk en een docu te bekijken
Nu merk ik dat een directe conversie van MPEG2 naar het Samsung formaat niet werkt (wel geluid geenbeeld). Eerst conversie naar Divx en verkleinen wel.
Ik kan verder geen instellingen vinden in de Multimedia omgeving die ik kan aanpassen (hoewel de helpfunctie dit wel aangeeft.
Ik heb de software van de Cd geinstalleerd.
Is er nieuwe software andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149718

hola;
Mijn ervaring met het overzetten van fotos (zelfs in 5 megapix,dus zo'n 2mb.per foto) via een cardreader naar mijn sony cybershot w12 is positief.Het nadeel is dat je foto voor foto moet kopieren en dat is op zich veel gedoe.Maar het werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161118

heeft deze mp3 speler gewoon speakers, om zonder oordopjes muziek te kunnen luisteren?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 161118 op 07-02-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 13:29

kevin23

Rock it in Style!

Zijn er alweer versies van de firmware die NIET al die mankementen hebben van de laatste keer!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 12:44
wat voor schijf zit hier nou in? 2.5" of kleiner? en kun je hem zelf vervangen? lijkt me wel fijn om een 120gb schijf in te hangen zodat ik m'n complete mp3 collectie erop kwijt kan en verder nog ruimte over heb om tijdelijke dingen op te bewaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

plakbandrol schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:46:
wat voor schijf zit hier nou in? 2.5" of kleiner? en kun je hem zelf vervangen? lijkt me wel fijn om een 120gb schijf in te hangen zodat ik m'n complete mp3 collectie erop kwijt kan en verder nog ruimte over heb om tijdelijke dingen op te bewaren
Kijk eens in de TS. Daar staat het antwoord.
Ik denk dat je de hdd wel kunt vervangen door een grotere, maar dan ben je wel je garantie kwijt, en het lijkt me niet bepaald een makkelijk klusje.
Verder weet ik niet of er wel 120GB hdd's zijn die in dat ding passen. Volgens mij heb je een schijf met 1 platter nodig, en ik betwijfel of die er in 120GB zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

1.8" Harddisks zijn er nog maar tot 80GB en single-platter exemplaren tot 40GB. Dan hebben we het over de perpendiculaire MK4007GAL van Toshiba. Dat is de grootste die past, fysiek in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-04 22:26

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Muse a.k.a. schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:39:
Zijn er alweer versies van de firmware die NIET al die mankementen hebben van de laatste keer!?
Er zijn inmiddels 2 versies van de firmware de ene met ums (aloude manier van connecten) en die met mtp wat het een mediaspeler maakt. Als ik de laatste versie ophaal van samsungplay.com kom ik echter in het menu uit bij versie 1.08 terwijl versie 2.0 ook al eens is uitgebracht 8)7.

Dit roept bij mij aardig wat vraagtekens op en nog steeds is de shuffle all functie bij folder navigatie er niet daar zit ik echt op te wachten.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 06:41

BaatZ

Prullenbakker :?

Ik heb 1.08 geinstalleerd (nieuwste) maar de opties om de display-tijd (LCD-ON time) in te stellen zijn ineens verdwenen. Iemand enig idee hoe je dit terug krijgt ? Heb zelf niet de ouwe firmware meer :(

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 zit er ook over na te denken dit beestje te halen, echter wel een paar vragen (na ruim GooGlen en heel het topic lezen ;) ) :

1. Waar zou ik deze speler moeten kopen om er WEL een dockingstation bij te krijgen ?? Zelf was ik van plan om het bij iComputers te kopen.
2. Iemand enig idee of de 30GB witte versie met ZILVEREN dus NIET de ZWARTE rand in Nederland te koop is ?? Krijg allemaal dead links :/
3. Welke Firmware is nou het beste ? 1.07/8 of 2.0/02 :? Soweiso geen WMP/MS zooi van 3.0 voor mij :P
4. Hielp deze tip : [rml]NedDude in "[ MP3/OGG] Samsung YH-J70"[/rml] nou wel of niet om shuffle aan de gang te krijgen in ALLE mappen ??

Verder vond ik http://www.samsunghq.com/forum/forumdisplay.php?f=12 wel behulpzaam kwa info/tips enzo :)

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 21-03-2006 13:11 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murmandamus
  • Laatst online: 12-04 21:54

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

De laatste keer dat ik bij MediaMarkt was stond daar de YH70 aangeboden met dockingstation... ik moet toegeven dat dat al weer een paar maanden geleden was, dus ik weet niet of dat nu nog zo is.

After all is said and done, there is more said than done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
nero355 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:11:
* nero355 zit er ook over na te denken dit beestje te halen, echter wel een paar vragen (na ruim GooGlen en heel het topic lezen ;) ) :

1. Waar zou ik deze speler moeten kopen om er WEL een dockingstation bij te krijgen ?? Zelf was ik van plan om het bij iComputers te kopen.
2. Iemand enig idee of de 30GB witte versie met ZILVEREN dus NIET de ZWARTE rand in Nederland te koop is ?? Krijg allemaal dead links :/
3. Welke Firmware is nou het beste ? 1.07/8 of 2.0/02 :? Soweiso geen WMP/MS zooi van 3.0 voor mij :P
4. Hielp deze tip : [rml]NedDude in "[ MP3/OGG] Samsung YH-J70"[/rml] nou wel of niet om shuffle aan de gang te krijgen in ALLE mappen ??

Verder vond ik http://www.samsunghq.com/forum/forumdisplay.php?f=12 wel behulpzaam kwa info/tips enzo :)
Inmiddels zwerft er firmware versie 2.03 rond op het net (kijk in het yh-j70 topic op dapreview.com).

Shuffle werkt eindelijk (via de file library weliswaar, maar toch)

en verder:
1. File Deleting feature
2. Full Shuffle capability on Library
3. Shuffling on Favorites/Playlists

En die firmware verbindt gewoon via UMS.

Voor de kleur moet je naar het typenummer kijken (SB=Small Black (20GB), LB=Large Black(30GB), SW=Small White, LW=Large White)

[ Voor 13% gewijzigd door Postman81 op 21-03-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

2.03 inderdaad mijn fout, die had ik ook langs zien komen :)

Ik heb iComputers gebeld en in heel Nederland is er maar 1 leverancier voor Samsung en die levert geen Witte versies :| Docking station vergeten te vragen, maar ze hadden er ook geen op voorraad.
Ik ga zo dadelijk bij de Mediamarkt langs om te kijken of die er nog 1 hebben eventueel.

/EDIT : Bij de MediaMarkt zouden ze et beestje niet op voorraad hebben en waarschijnlijk ook niet met dockingstation dus heb hem maar gewoon besteld bij iComputers :)

[ Voor 20% gewijzigd door nero355 op 22-03-2006 12:47 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:48

Sport_Life

Solvitur ambulando

Aangezien mijn geliefde Xclefje is overleden ben ik op zoek naar een vervanger! Daarbij kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat dit apparaatje wel aan mijn eisen voldoet, alleen de prijs hakt er nogal in :X. (leef atm van mn stufi en ben uitwonend :P).

Ik vraag me alleen af of dit apparaat ook een sleeptimer functie heeft?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Sport_Life schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:27:
Aangezien mijn geliefde Xclefje is overleden ben ik op zoek naar een vervanger! Daarbij kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat dit apparaatje wel aan mijn eisen voldoet, alleen de prijs hakt er nogal in :X. (leef atm van mn stufi en ben uitwonend :P).

Ik vraag me alleen af of dit apparaat ook een sleeptimer functie heeft?
Yup in de huidige firmware (2.04) onder settings - time schedule - sleep timer

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120652

Hello,

ik ben er ook aan het denken deze mp3-speler te kopen maar zit nog met een paar vraagjes. Zo ongeveer de belangrijkste functie (na het mp3's spelen tuurlijk) voor mij is de USB-OTG functionaliteit.
Vandaar volgende vragen:

- iemand met een nikon D50 of D70 die weet of deze speler een van beide of zelfs beide camera's ondersteunt?
- kan iemand me een idee geven van de tranfer-speed van camera naar YH-J70?
- kan ik enkel file per file overzetten (zoals ik precies las op de samsung fora) of ook gewoon in 1 keer een hele resem bestanden kiezen om van de camera te downloaden?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ben vandaag even bij de Dixons geweest om het apparaatje te bekijken, zag er mooi uit! Nou is er bij Dixons ook een verzekering mogelijk, die beschermt tegen valschade, diefstal, etc. Kosten zijn 3 jaar voor €59. (dus 2 jaar extra aangezien 1 jaar standaard is).
Wat denken jullie daarvan? Helaas kost de speler bij de Dixons 299, ruim 50 euro duurder dan bij een webshop dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140859

weet iemand of ik bij samsung een nieuwe kabel kan kopen voor deze mp3 speler aangezien mijn kabel nu dus kapot is en dat dus erg vervelend is :p als iemand mij kan helpen graag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sport_Life schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:31:
Ik ben vandaag even bij de Dixons geweest om het apparaatje te bekijken, zag er mooi uit! Nou is er bij Dixons ook een verzekering mogelijk, die beschermt tegen valschade, diefstal, etc. Kosten zijn 3 jaar voor €59. (dus 2 jaar extra aangezien 1 jaar standaard is).
Wat denken jullie daarvan? Helaas kost de speler bij de Dixons 299, ruim 50 euro duurder dan bij een webshop dus.
Het is maar net wat je zelf wilt. Wil je extra verzekerd zijn en heb je het er voor over, ga gerust je gang en koop die extra verzekering. Persoonlijk zou ik het niet doen.
Anoniem: 140859 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 08:41:
weet iemand of ik bij samsung een nieuwe kabel kan kopen voor deze mp3 speler aangezien mijn kabel nu dus kapot is en dat dus erg vervelend is :p als iemand mij kan helpen graag :Y)
USB kabel?
Als het zon standaard mini USB naar USB kabel is, kun je gewoon ergens een nieuwe kopen. Die dingen zijn redelijk standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140859

RoD schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:13:
USB kabel?
Als het zon standaard mini USB naar USB kabel is, kun je gewoon ergens een nieuwe kopen. Die dingen zijn redelijk standaard.
jammergenoeg niet het is een speciale kabel van samsung, maar hij is dus stuk. denk je dat ik een nieuwe kan krijgen via garantie?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 140859 op 26-04-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:02
Ik heb een erg irritant probleem met deze mp3-speler. Als de speler helemaal is opgeladen gaat het nog goed, maar zodra ik 1 uur geluisterd heb, en ik ga via de "verkenner" opzoek naar een ander nummer, valt de speler uit zodra ik dat nummer gekozen heb, met de melding "battery low". Als ik dan 10 seconden wacht en het ding aanzet gaat ie gewoon spelen, en is de batterij indicatie gewoon vol.

Hetzelfde probleem herhaalt zich dan zodra ik een ander nummer wil kiezen. Als ik de speler reset, gaat het een tijdje goed (lees: 2 of 3 keer aanzetten), daarna komen de problemen terug. Sterker nog: als ik de speler wil opladen zonder hem te resetten (na zo'n uitval), kan ik hem opladen zoveel als ik wil, maar zelfs met een indicatie "opgeladen" valt de speler meteen na opstarten uit met de indicatie "battery low".

Daarnaast crasht m'n mp3-speler als de batterij bijna leeg is en ik start hem op: hij blijft dan hangen op het "systeem laden" scherm, en ik kan hem niet meer uitzetten of resetten.

Ik heb ook een nieuwe firmware geïnstalleerd: 2.04 op dit moment, maar het probleem is gewoon weer terug gekomen. Heeft een van jullie een idee waar dit aan kan liggen? De lader werkt goed, de batterij opzich ook prima want als ik de speler gewoon aan laat staan werkt ie goed, maar zodra ik handmatig van nummer wissel krijg ik een "low battery" melding. Is het toch de accu/batterij of is het de speler zelf? Ik heb de 20GB versie van de Postbank actie destijds :(

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Sport_Life schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:31:
Ik heb deze speler afgelopen vrijdag bij de Dixons gekocht en heb er voor gekozen om de garantie er wel bij te nemen. De verkoper garandeerde mij dat het een "no questions asked"-verzekering is, dus zelfs al laat je hem zelf vallen of leg je hem onder de achterband van je auto (waren de letterlijke voorbeelden van de verkoper), dan nog wordt er gewoon uitbetaald/vervangen.

Ik was vanwege de eerdere shuffle-problemen eerst nog wat onzeker of ik voor deze speler moest kiezen maar ik heb nu versie 2.05 van de firmware er op staan, en ik moet zeggen dat de speler mij echt uitstekend bevalt. Ik heb er 4453 nummers op staan en geen enkel probleem met de shuffle-mogelijkheid. Ook de rest van de mogelijkheden en de geluidskwaliteit bevallen me enorm goed. Nu alleen nog ff EP-630 dopjes erbij kopen en ik ben weer helemaal gelukkig. _/-\o_

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Als ik hem zou kopen bij Dixons neem ik er wel garantie bij, maar als je het dan vergelijkt met webshops scheelt het zo 100 euro :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Sport_Life schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:16:
Als ik hem zou kopen bij Dixons neem ik er wel garantie bij, maar als je het dan vergelijkt met webshops scheelt het zo 100 euro :{.
Heb je absoluut gelijk in MAAR...
Ik bezat/versleet in de afgelopen 2 jaar zo ongeveer 8 MP3 spelers, sommige nieuw, sommige 2de hands. En ik heb al zat problemen met die spelers meegemaakt (al dan niet mijn schuld).
Ik wilde nu gewoon een goeie speler die ik, zonder tussenpersoon, terug kan brengen als er problemen mee zijn. Ik woon op 25 meter lopen van de Dixons waar ik de speler gekocht heb, dus dat komt wel goed.

Je moet ook niet vergeten dat de 100 euro verschil die je noemt inclusief de 3 jaar garantie bij de Dixons is, zonder die garantie is het verschil "slechts" zo'n 40 euro. Dit is zondermeer geen gering verschil, en ik wil ook zeker geen reclame maken voor deze firma of zo maar ik heb er gewoon voor gekozen om niet voor de laagst mogelijke prijs te gaan maar meer voor zekerheid. En mocht mijn speler kapot gaan dan is het nog maar de vraag wat die garantie nou eigenlijk waard is maar dat zie ik dan wel weer.

Het blijft een kwestie van kiezen en wat je voor garantie/kwaliteit/zekerheid nou eenmaal wilt of over hebt, als je in Duitsland besteld ben je nog goedkoper uit maar als je het produkt naar Duitsland terug moet sturen ben je het verschil in één keer weer kwijt. Ieder zijn meug. Kortom: Succes met je keuze. :9 Deze speler is sowieso een goede keuze, ongeacht waar je hem koopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

ZipoBibrok5-108 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:58:
Ik was vanwege de eerdere shuffle-problemen eerst nog wat onzeker of ik voor deze speler moest kiezen maar ik heb nu versie 2.05 van de firmware er op staan, en ik moet zeggen dat de speler mij echt uitstekend bevalt. Ik heb er 4453 nummers op staan en geen enkel probleem met de shuffle-mogelijkheid.
Je bedoelt via de file browser neem ik aan en dan shuffle van al je mappen toch ??

* nero355 wil dan wel even tijd vrijmaken voor 2.05 firmware : Zit nog 1.08 op en shuffle gebruik ik steeds meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

nero355 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:05:
[...]

Je bedoelt via de file browser neem ik aan en dan shuffle van al je mappen toch ??

* nero355 wil dan wel even tijd vrijmaken voor 2.05 firmware : Zit nog 1.08 op en shuffle gebruik ik steeds meer :+
Nope ik draai inmiddels ook 2.05 en ik moet zeggen laden gaat een stuk sneller, echter shuffle functioneert alleen zodra je dat vanuit de media library doet (dat geen wat je aanmaakt zodra je de samsungtools gebruikt) zodra je de file browser gebruikt krijg je geen extra optie shuffle all folders oid.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Alternativ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:09:
[...]

Nope ik draai inmiddels ook 2.05 en ik moet zeggen laden gaat een stuk sneller, echter shuffle functioneert alleen zodra je dat vanuit de media library doet (dat geen wat je aanmaakt zodra je de samsungtools gebruikt) zodra je de file browser gebruikt krijg je geen extra optie shuffle all folders oid.
Oeps, ff vergeten erbij te vermelden maar je hebt gelijk, ik bedoelde inderdaad de shuffle via de media library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143054

Beste mensen,

Ik ben geintresseerd in het aanschaffen van deze mp3 speler maar ik zou hem wel graag in het wit hebben. Zoals vermeld op pagina 1 van dit topic: Wit 20GB (Small): YH-J70SW

Wie weet waar ik deze kan vinden?? Ik ben zelf van België en hier verkopen ze die witte volgens mij niet :'(

Alvast Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

In Nederland ook niet in ieder geval. En grote buitenlandse zaken als Pixmania.com, amp3.co.uk en mp3-player.de hebben hem ook al niet meer. Dus je zult even wat zoekwerk moeten verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175459

Ik heb 6 mei de YH-J70 gekocht (bij BCC overigens... voor EU 289,-) en daar stond firmware versie 1.08 op. Dat werkt prima, alleen de bestandsnamen in de mappen staan niet in de volgorde van de bestandsnaam maar in de volgorde van de ID Tag. Ik heb zojuist firmware versie 2.05 gedownload van site http://www.3friends.co.uk/j70/index.php en geinstalleerd, en nu werkt de speler nog steeds prima. Maar nu kan je via het menu settings de volgorde waarin bestanden moeten worden gesorteerd zelf kiezen. Dus tussen bestandsnaam of ID Tag. Dit is de optie waar we allemaal op hebben zitten te wachten geloof ik. Verder zijn er nu 3 verschillende display opties beschikbaar voor het equalizer scherm, 1, 2 en ID Tag. Ook wel handig wannner je de volledige tag wilt zien ipv de equalizer.

De firmware upgrade doe je door de bin file in de rootdirectory van je speler te kopieren. De speler na het veilig loskoppelen van USB uitzetten en dan weer aan. Na het aanzetten start de installatie van de firmware vanzelf en is na circa 20 seconden voltooid. De speler start dan opnieuw en voila, versie 2.05 werkt!

Oh, ja, veiligheidshalve heb ik voordat ik versie 2.05 installeerde een kopie van de system map van de speler op mijn PC gezet, just in case er iets mis mocht gaan tijdens de installatie, dan kan je de 1.08 versie altijd weer terug zetten... tenminste, ik vermoed dat alle systeembestanden in de SYSTEM map staan, een andere map met bestanden kon ik niet vinden en in de rootdirectory van de speler staat ook niets...

Nou mensen succes met deze geweldige speler!

Groeten,

Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175646

Anoniem: 175459 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:04:

Maar nu kan je via het menu settings de volgorde waarin bestanden moeten worden gesorteerd zelf kiezen.
1) Dus tussen bestandsnaam of ID Tag. Dit is de optie waar we allemaal op hebben zitten te wachten geloof ik.
2) Verder zijn er nu 3 verschillende display opties beschikbaar voor het equalizer scherm, 1, 2 en ID Tag. Ook wel handig wannner je de volledige tag wilt zien ipv de equalizer.

Kees
Beste Kees,
Ik heb het zelfde gedaan als jij en de upgrade werd uitgevoerd zoals je beschreef.
Maar kan je voor mij (ik hoor al bij de oudjes en heb de speler nog maar enkele dagen) iets duidelijker zijn ivm de alinea die ik in de quote aanhaalde...
1) Settings/System/Sort/ Type of Name ... Is het dat? Geeft Type de ID3 en Name de bestandsnaam?
Nu had ik al alle bestandsnamen samengesteld uit: Titel - Naam.mp3 om de hoogstnodige info op het scherm te krijgen. De volledige id heb ik via WMP opgemaakt.
2) Kun je me beschrijven wat te doen om de volledige tag te zien ipv de EQ? Ik vind het niet.

Mag ik van jou een antwoord? Veel dank en groetjes.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 175646 op 09-05-2006 08:08 . Reden: 2) toch ontdekt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
Zojuist heb ik álle posts gelezen in dit topique, maar heb geen antwoord kunnen vinden op de vraag die ik nu ga stellen...

Waar kan ik de zwarte 30GB versie kopen? Wie weet het?

De links die in dit topique staan zijn of dood, of de betreffende winkels hebben alleen de 20GB versie.

De enige plek waar ik zelf heb gezien dat ze te koop zijn was via een webshop in Maleisië, en een in Australië...

//edit: Voor de gein even gebeld naar Samsung. De 30GB is, zoals de meesten al wel wisten, niet uitgebracht in de BeNeLux, en het ziet er ook niet naar uit dat dat gaat gebeuren.

Wel ben ik intussen dit tegengekomen: http://www.toppreise.ch/prod_62099.html
In Zwitserland lijkt 'ie wel gewoon leverbaar te zijn :)
Maar mocht iemand een linkje hebben naar iets dichterbij, dan graag ;)

//edit2: MP3-speler-reviews, o.a. van de YH-70...
http://webwereld.nl/artic...ers-met-harde-schijf.html

//edit3: Ook geestig... Hier hebben ze het over een 20GB en een 40GB versie...
http://www.samsung.com/za/products/yepp/yepp/yh_j70l.asp

[ Voor 51% gewijzigd door Sjaakman op 19-05-2006 11:41 . Reden: Tekst-toevoeging... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Reisje naar Frankrijk/Duitsland/Denemarken/Zweden zouden wat op kunnen leveren, maar ik heb toch maar gewoon de zwarte 20 GB gekocht. Zat namelijk op de witte 30 GB te geilen eerst omdat die zo mooi bij onze Sony T-33 past dan :+ Die overigens niet herkend wordt als extern USB apparaat door de J70 :( Ook een Sweex cardreader niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb deze speler gekocht bij de pc-zaak. Echt een goede speler! Ook video is redelijk te doen. Ik heb 2.05 erop gezet en nu werkt hij prima. Wel één vraagje: ik maakt mijn playlists via de verkenner en gebruik hiervoor het .m3u of .pls formaat. In mijn playlist staan 290 songs, maar bij het afspelen gaat hij maar tot 100. Is dit normaal? Of kan ik hier iets aan doen? Ik heb nog niet geprobeerd om .spl te gebruiken omdat ik nogal veel .m3u-lijsten heb en het is nogal veel werk om deze allemaal opnieuw te gaan aanmaken.

Kent iemand dit probleem?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145356

Ik heb ook even een vraagje over deze speler. Is de bediening een beetje makkelijk? Snel onder de knie te krijgen? Ik zou deze speler namelijk voor mijn moeder willen kopen, iemand die met moeite een smsje kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-04 09:53
Anoniem: 145356 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:01:
Ik heb ook even een vraagje over deze speler. Is de bediening een beetje makkelijk? Snel onder de knie te krijgen? Ik zou deze speler namelijk voor mijn moeder willen kopen, iemand die met moeite een smsje kan versturen.
iig minder knopjes... >:) de buttons laten niet veel ruimte om er iets anders mee te kunnen

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shuffle met hiaten

Als ik shuffle instel dan zit er na enkele seconden muziek een leegte van enkele tellen, waarna de muziek gewoon verder gaat.
Dit gebeurt minstens bij de helft van de songs.
Heeft iemand ook deze negatieve ervaring?
Kan ik er iets aan doen?

Ik gebruik upgrade 2.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Anoniem: 175646 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 19:14:
Shuffle met hiaten

Als ik shuffle instel dan zit er na enkele seconden muziek een leegte van enkele tellen, waarna de muziek gewoon verder gaat.
Dit gebeurt minstens bij de helft van de songs.
Heeft iemand ook deze negatieve ervaring?
Kan ik er iets aan doen?

Ik gebruik upgrade 2.05
Dit is een bekend probleem ja, heeft met het bufferen van de teacks te maken en kun je zelf niets aan doen. Op dapreview wordt er ook veel over geklaagt. Bij mezelf komt het wat minder vaak voor (+/- bij een kwart van de nummers).
Helaas dus nog even wachten op een firmware-update waarbij dit probleem is verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestanden synchroniseren????

Als ik mijn Yepp aansluit op de PC en WinMediaPlayer is actief, beginnen die 2 voor lange tijd te converseren: synchroniseren ?!?
Als ik dan de WPM wil afsluiten reclameert hij.
Kan iemand me uitleggen wat het nut hiervan is?
Op welke manier doe ik voordeel met deze actie?
Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
hi

kan deze mp3 speler:

- .CUE bestanden lezen?
- bookmarks maken binnen een mp3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134960

Antwoord Amien: nee en nee.

Op mijn YH-J70 heb ik versie 2.5 gezet en bij het opstarten verscheen: "Capacity is full".
Je kunt niets meer doen met het apparaat. Na een reset werkt hij prima alleen geeft de speler na opnieuw aanzetten weer hetzelfde probleem.
Dus ik heb versie 2.0 weer erop gezet. Toch weinig verschil met 2.5.
Iemand hetzelfde probleem met versie 2.5 ?
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Anoniem: 134960 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:58:
Antwoord Amien: nee en nee.

Op mijn YH-J70 heb ik versie 2.5 gezet en bij het opstarten verscheen: "Capacity is full".
Je kunt niets meer doen met het apparaat. Na een reset werkt hij prima alleen geeft de speler na opnieuw aanzetten weer hetzelfde probleem.
Dus ik heb versie 2.0 weer erop gezet. Toch weinig verschil met 2.5.
Iemand hetzelfde probleem met versie 2.5 ?
:r
Ik neem even voor het gemak aan dat je 2.05 bedoelt. Die versie heb ik totaal geen problemen mee ervaren, werkt bij mij prima.

Sinds gisteren is hier ook versie 2.06 te downloaden, misschien dat de problemen daarmee verholpen zijn.

@WVD: Ik zal even kijken of het shuffle-probleem met deze nieuwe versie verholpen is, laat ik in dit draadje nog wel even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 26-04 08:38
Sinds vanmidag dit apperaatje in huis via MP3shop besteld.

Alles wat ik nodig heb zit er op. vraag me alleen aantal dingen af waarbij ik niet helemaal bij stil heb gestaan bij het aanschaffen.

Ik ben een sporter, fiets graag, loop graag fitnes. enz is dit aperaatje bestad tegen schokken van het joggen? of kan je hem dan beter niet gebruiken.

Echte hoesjes heb ik niet gevonden voor dit apperaat, Denk dat ik aan me moeder vraag of zij een hoesje wil maken van strech zie zoiets als
nieuws: Nike en Apple komen met 'Sportkit' voor de iPod

Daarnaast die lelijke text achterop. iemand al geprobeerd om nagellak remover te gebruiken om de leters weg te halen? zo ja blijven er vlekken achter of slaat deze bleek uit?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ZipoBibrok ivm shuffle

Gisteren enkele uren bezig geweest met houthakken.
Mijn Yepp in shuffle => GEEN ENKELE KEER een hapering!!!! Raak er maar aan uit!
Nu had ik de dag ervoor wel alles gedeleted (want in 't begin maak je er toch maar een zooitje van, niet?) om daarna ongeveer 6 Gieg aan songs te transmitten.
Zou het daarmee te maken hebben?

@To_Tall ivm hoesje

Bij http://www.noreve.com/ zijn er prachtige en praktische (maar héél dure) hoesjes voor dit toestelletje.
Ik heb er me toch maar een aangeschaft (vervroegde verjaardag/vaderdag, weet je).
Voor zover ik weet de enige plek waar zo'n hoesje verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Anoniem: 175646 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 09:30:
@To_Tall ivm hoesje

Bij http://www.noreve.com/ zijn er prachtige en praktische (maar héél dure) hoesjes voor dit toestelletje.
Ik heb er me toch maar een aangeschaft (vervroegde verjaardag/vaderdag, weet je).
Voor zover ik weet de enige plek waar zo'n hoesje verkocht wordt.
AU
Das idd beetje duur.
ach ja. beter 40€ uitgeven dan volgend jaar nieuw moeten kopen omdat je niks meer op je schermpje kan lezen

Zijn er ook meer tasjes armbanden die geschikt zijn voor het sporten?

[ Voor 10% gewijzigd door To_Tall op 28-05-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160282

Voor alle twijfelaars, ik hem hem een half jaar en bevalt uitstekend.
Erg makkelijk in gebruik. Een filmpje (bv docu of NL gesproken) is goed te volgen en omzetten werkt erg makkelijk.
Hij staat voor EUR 250 op BOL (destijds voor EUR 265 gekocht terwijl diverse shops hem niet hadden of alleen voor EUR 300 wilde verkopen)
Batterij geen probleem (zet de backlight uit, is helder genoeg)
Al met all een mooi apparaatje voor een leuk prijsje
Ik heb de zwarte 20 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Anoniem: 160282 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:20:
Voor alle twijfelaars, ik hem hem een half jaar en bevalt uitstekend.
Erg makkelijk in gebruik. Een filmpje (bv docu of NL gesproken) is goed te volgen en omzetten werkt erg makkelijk.
Hij staat voor EUR 250 op BOL (destijds voor EUR 265 gekocht terwijl diverse shops hem niet hadden of alleen voor EUR 300 wilde verkopen)
Batterij geen probleem (zet de backlight uit, is helder genoeg)
Al met all een mooi apparaatje voor een leuk prijsje
Ik heb de zwarte 20 GB
MP3shop.nl staat hij voor 239€ geen verzendkosten. besteling is verzekerd. zijn er problemen? bel dan even. defect je kan hem dan altijd zonder problemen terugsturen of langsrijden. Zit in rotterdam kralingen.

Hebben de mensen hier ook het probleem. dat wanneer je iets kopieerd naar je speler een mp3 mapje of iets dergelijk. dat dan je resume word gereset

[ Voor 9% gewijzigd door To_Tall op 31-05-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46724

Ik kom ook even binnenvallen met een vraag, hoe werkt de USB-host functie? Ik ben namelijk op zoek naar een mp3-speler waar ik ook zonder pc de foto's van mijn Canon op kan zetten, handig voor op vakantie :)

Alleen las ik in het begin dat je daar een aparte kabel voor moet hebben? Zeg dat het niet waar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Je hebt er inderdaad een aparte kabel voor nodig, maar die wordt standaard bij de speler geleverd. Alleen het probleem is dat Canon een aparte manier heeft voor het verzenden van foto's, waardoor je wel een pc nodig hebt en het dus niet werkt met deze speler. Wat sommige mensen wel is gelukt is om de foto's via een cardreader over te zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Postman81 op 06-06-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DPC-Postman schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:02:
Je hebt er inderdaad een aparte kabel voor nodig, maar die wordt standaard bij de speler geleverd. Alleen het probleem is dat Canon een aparte manier heeft voor het verzenden van foto's, waardoor je wel een pc nodig hebt en het dus niet werkt met deze speler. Wat sommige mensen wel is gelukt is om de foto's via een cardreader over te zetten.
Tnx voor je snelle antwoord!
Dat is wel uitermate stom van Canon :( GVD. Het is ook nog eens 1 van de weinige toestellen die nog een CF-kaartje gebruikt i.p.v. een SD-kaartje. Een cardreader heb ik trouwens wel.

Maar goed, met mijn Canon heb ik dus niks aan een USB-host functie tenzij ik een cardreader meeneem. Balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MPmad schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:11:
Uh ja of je leest zelf even het topic helemaal door....oeps.

Maar niemand die het echt geprobeerd heeft? A70 aan de Samsung hangen?
Herinner me net dat ik de camera idd niet zomaar aan mijn pc kan hangen en dus altijd het kaartje eruithaal om zo de foto's over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

* nero355 wil nog steeds weten welke cardreader nou goed werkt i.c.m. de J70 ??

Zit namelijk met een Sony T-33 die niet lief doet via USB Host en mijn huidige Sweex Card Reader werkt ook niet mee ...

[ Voor 6% gewijzigd door nero355 op 06-06-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:53:
* nero355 wil nog steeds weten welke cardreader nou goed werkt i.c.m. de J70 ??

Zit namelijk met een Sony T-33 die niet lief doet via USB Host en mijn huidige Sweex Card Reader werkt ook niet mee ...
Ik heb een Medion cardreader van good old Aldi, zou ook wel willen weten of die werkt.

Ik wilde eerst de Samsung gewoon bestellen bij Bol (ik heb zo'n 95 euro aan tegoedbonnen bijeen) en dan uitproberen of het wel werkt naar behoren en zo nee: terugsturen en doorsparen voor iets anders + een groter CF-kaartje voor in m'n toestel. Maar op hun site staat dat je voor het retourneren van electronica contact moet opnemen met hun Klantenzeurvies :/ en om dat nou al vantevoren te doen. Zucht. Baal nog steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Anoniem: 46724 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:25:
[...]

Uh ja of je leest zelf even het topic helemaal door....oeps.

Maar niemand die het echt geprobeerd heeft? A70 aan de Samsung hangen?
Herinner me net dat ik de camera idd niet zomaar aan mijn pc kan hangen en dus altijd het kaartje eruithaal om zo de foto's over te zetten.
Ik heb een A75 eraan gehangen, en een EOS 20D, maar werkt allebei niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DPC-Postman schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:51:
[...]

Argh :( Ik had nog ff hoop toen ik ergens las over PictBridge, maar dat werkt dan alleen met een printer. In andere camera's kun je kennelijk de usb-poort op de camera instellen op mass-storage-device, maar ik geloof niet dat ik zoiets ooit op mijn Canon gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geluidsniveau aanpassen bij wma's

Met het mp3gain-programma heb ik het geluidsniveau aangepast voor al mijn MP3-bestanden.
Maar ik heb nog een heleboel WMA-bestanden (handig omdat ze voor dezelfde kwaliteit minder ruimte innemen).
Bestaat er hiervoor een programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Anoniem: 175646 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 13:51:
Geluidsniveau aanpassen bij wma's

Met het mp3gain-programma heb ik het geluidsniveau aangepast voor al mijn MP3-bestanden.
Maar ik heb nog een heleboel WMA-bestanden (handig omdat ze voor dezelfde kwaliteit minder ruimte innemen).
Bestaat er hiervoor een programma?
Mischien Google er even op naslaan zoeken op WMA converter??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

To_Tall schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:17:
Mischien Google er even op naslaan zoeken op WMA converter??
Of wat vaker T.net bezoeken : MediaCoder schijnt het te kunnen, maar wel even eerst experimenteren met minder belangrijke files sinds de interface super vaag is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

To_Tall
Ik had reeds bij Google gezocht maar niets gevonden dat mij bruikbaar leek.
'k Ben nu eenmaal geen specialist.

nero355
'k Heb Mediacoder gedownload maar 'k weet niet hoe te gebruiken. D'r is geen Help.
Daarom heb ik maar bij T.net gevraagd of iemand mij een zetje wil geven. Afwachten maar.

In ieder geval beiden bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[HANDLEIDING] Samsung YH-J70
Deze nieuwe topic vind je -> http://gathering.tweakers...message/25989384#25989384
Dit topic is nu alleen wel dicht. Zie de sluitmessage voor de reden...

[ Voor 24% gewijzigd door DeeD2k2 op 22-06-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben zinnens mijn ervaringen (het nieuwe dat ik ontdek en wat ik niet in de handleiding vind) in deze topic te melden. Ik zal natuurlijk voor velen open deuren intrappen (de specialisten).
Maar ik vermoed dat anderen dan weer geholpen zijn.
Zelf ben ik een complete leek en leer graag bij.
Graag reactie...

Ervaringen (upgrade 2.05)
* Mijn toestel kiest maximum 1024 tracks bij het afspelen (met 2700 tracks in 1 map), is dat bij jullie ook?
* De opstartsnelheid vertraagde na upgrade 2.05;
* De opstartsnelheid vertraagt naargelang de HD meer gevuld wordt (meer dan 20 sec. bij 12G);
* Shuffle ALL ‘shufflet’ eerst in de actieve folder en daarna systematisch de onderliggende folders en dan hoofdfolder.
* Ik had al mijn tracks (2700) in de hoofdfolder MUSIC geplaatst. De ID3's waren alle netjes in orde gemaakt. Want ik dacht vanuit MUSIC LIBRARY->GENRE->bv BLUES al mij bluessongs te kunnen spelen. Dit kan blijkbaar niet want dan moet je verder kiezen uit ARTIEST->ALBUM->TRACKS.
Dus maak ik nu maar playlists aan. Of kan het toch anders?
* Sinds 2.05 ondervind ik geen hapering meer in het begin van de song (shuffle)
* Klikken op de navigatieknop wisselt in de display de speeltijd (gespeeld/nog te spelen)
* RamdomPlay van alle songs van één artiest: -> Music Library -> Artist: je ziet nu alle albums en onderaan deze lijst 'Select Artist' - Klik hierop -> alle albums worden gespeeld -> TOOLS -> Shuffle en oki doki...

***** Ondertussen zou upgrade 2.06 uit zijn. Iemand ervaring hiermee?

Tot nieuws,
Willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Anoniem: 175646 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:49:
[knip]

***** Ondertussen zou upgrade 2.06 uit zijn. Iemand ervaring hiermee?

Tot nieuws,
Willy
Upgrade 2.07 is ook al uit: klik

Vanaf versie 2.06 werkt de shuffle functie nu eindelijk wel behoorlijk, voor de rest van de veranderingen, kijk ff hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122457

DPC-Postman schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:51:
[...]

Ik ken het, ik heb zelf een powershot a510.
Canon gebruikt volgensmij een ander soort van data-overdracht dan de standaard. Wat dus behoorlijk kloten is, volgensmij kunnen ze dit best inbouwen in de firmware.

Oja, doet de shuffle het nu? Ik heb versie 2.06 erop gezet, maar hij doet het nog steeds niet bij alle bestanden... Ook loopt hij soms vast als ik hem op hold zet, dan wil hij er niet meer vanaf. Paar bugs dus. Ga straks wel ff 2.07 erop zetten.
Ben nog steeds blij met mijn yepp :) Beter dan de overgehypde Ipod, als mensen mn yepp zien zeggen ze echt van wat is dat, is dat die nieuwe van samsung enz. Veel lijper en betere kwaliteit dan een Ipod dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ZipoBibrok5-108 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 23:45:
[...]

Upgrade 2.07 is ook al uit: klik

Vanaf versie 2.06 werkt de shuffle functie nu eindelijk wel behoorlijk, voor de rest van de veranderingen, kijk ff hier.
hebben ze dat irritante DRM troep er nou uitgegooid ivm met het connnecten van je speler...hier speelt die nl nog op 2.02 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

spyros schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:45:
[...]

hebben ze dat irritante DRM troep er nou uitgegooid ivm met het connnecten van je speler...hier speelt die nl nog op 2.02 ...
Drm is er af, connect via ums:)

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
tis gewoon usb erin en gaan ? ums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

spyros schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:41:
tis gewoon usb erin en gaan ? ums?
Yes => http://en.wikipedia.org/wiki/USB_mass_storage_device_class

Oftewel windows herkent de speler als extra schijf :)

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 09:33
vraagje van een newbie :o

Dat firmware upgraden heb ik net allemaal doorgelezen maar moet je als je bijv. 1.06 hebt in je toestel en je wilt upgraden de hele riddle doorlopen of kan je gewoon de laatste oppikken de 3.0: MTP en heb je dan aan alle tussentijdse software aanpassingen ( firmwareupgrades) ook binnen.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

rambocus schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:07:
vraagje van een newbie :o

Dat firmware upgraden heb ik net allemaal doorgelezen maar moet je als je bijv. 1.06 hebt in je toestel en je wilt upgraden de hele riddle doorlopen of kan je gewoon de laatste oppikken de 3.0: MTP en heb je dan aan alle tussentijdse software aanpassingen ( firmwareupgrades) ook binnen.
Jup je kan gewoon de laatste erop zetten als je MTP wilt neem je 3.0 wil je liever ums :Y) dan neem je 2.7 en download je die van de laast aangegeven link ;)

Met mtp krijg je al die drm meuk op je speler en kun je niet meer cut pasten /renamen wat ik zelf een ontzettend kwalijke zaak vind :/

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Alternativ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:40:
[...]

Jup je kan gewoon de laatste erop zetten als je MTP wilt neem je 3.0 wil je liever ums :Y) dan neem je 2.7 en download je die van de laast aangegeven link ;)

Met mtp krijg je al die drm meuk op je speler en kun je niet meer cut pasten /renamen wat ik zelf een ontzettend kwalijke zaak vind :/
bedankt alvast voor je antwoord, heb nog een tweede vraagje wat bedoelen jullie met MTP en UMS. en wat is drm meuk?
Het zal ongetwijfeld ergens op dit forum staan maar ik kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

rambocus schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:02:
[...]

bedankt alvast voor je antwoord, heb nog een tweede vraagje wat bedoelen jullie met MTP en UMS. en wat is drm meuk?
Het zal ongetwijfeld ergens op dit forum staan maar ik kan het niet vinden
Ums = http://en.wikipedia.org/wiki/USB_mass_storage_device_class
MTP = http://en.wikipedia.org/wiki/Media_Transfer_Protocol => Blegh :P
Drm = http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Rights_Management

Met mtp firmware wordt je speler wat minder handelbaar :) althans dat is zoals ik het heb ervaren.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
bedankt ga eerst maar voor die 1.076 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik leg het maar altijd zo uit : Met de 3.0 Firmware wordt mijn Yeppje juist de speler die ik absoluut niet wil hebben :+

Kan iemand even checken met de 2.7 Firmware of Shuffle via File Browser gewoon werkt zoals het zou moeten ?? Dus dat die dan heel je player in Shuffle gooit en niet alleen de map waarin die zit ??

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

nero355 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:22:
[...]

Ik leg het maar altijd zo uit : Met de 3.0 Firmware wordt mijn Yeppje juist de speler die ik absoluut niet wil hebben :+

Kan iemand even checken met de 2.7 Firmware of Shuffle via File Browser gewoon werkt zoals het zou moeten ?? Dus dat die dan heel je player in Shuffle gooit en niet alleen de map waarin die zit ??

Alvast bedankt :)
Werkt gewoon nog steeds niet, ik merk wel dat de speler sneller is geworden :)

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180812

Als je via samsung media studio een afspeellijst aanmaakt met mp3's die op de speler staan, en die afspeellijst vervolgens op je speler zet, worden al de mp3's uit die afspeellijst nog eens meegekopieerd naar de speler. Zo staan ze er dus dubbel op.

Vraag: Hoe maak ik een afspeellijst, via de computer, (dus niet via de favorites functie), met daarin mp3's die reeds op de speler staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Anoniem: 149984 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:17:
Even mee gespeeld. Mooi ding, goed geluid.
USB Host alleen voor een paar apparaten (zeer beperkt) die in de firmware opgesloten zitten. Ik kan mijn camera er niet op aan sluiten. Beschermhoesje ontbreekt (wel belooft op de site). Navraag leverde excuses en een tegoedcoupon voor 20 nummers gratis te downloaden. Volgens mij stond er in de specificatie van de Postbank eerst wel dat het toestel uitgerust zou zijn met afstandbediening, maar ik zie het nu niet meer staan. Volgens is de specificatie heimelijk aangepast. Wel jammer, leek mij een leuke en nuttige extra gadget. Ik heb geen idee of er een oppast en waar ik die kan bestellen. Ik heb zelf een mooi leren beschermhoesje gekocht (Vivanco, MediaMarkt € 4,99). Eigenlijk bedoeld voor een iPod, maar hij past precies. Ik heb er al aardig wat muziek opstaan en kom tot de conclusie dat 20 G wel heel veel is.
Weet iemand of deze nog te koop is bij de mediamarkt, ik heb gisteren, mij een breuk gezocht in de Mediamarkt te Urecht, maar niets kunnen vinden. Of welke Ipod hiermee wordt bedoeld.

bedankt alvast
edit
Heb inmiddels via noreve een lederen case besteld, er is verder gewoon nergens een case te vinden die past. Niet goedkoop zo een case van noreve ( totaal incl bezorgkosten ca 47 euries) maar ja als hij valt of er komen krassen op heb je er spijt van dat je niet zo een case hebt besteld. Het toestel kostte tenslotte ook via de postbank 210 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door rambocus op 02-07-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180812 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:57:
Als je via samsung media studio een afspeellijst aanmaakt met mp3's die op de speler staan, en die afspeellijst vervolgens op je speler zet, worden al de mp3's uit die afspeellijst nog eens meegekopieerd naar de speler. Zo staan ze er dus dubbel op.

Vraag: Hoe maak ik een afspeellijst, via de computer, (dus niet via de favorites functie), met daarin mp3's die reeds op de speler staan?
Ik doe het zo ... (de playlists zijn echter beperkt tot 100 tracks, naar mijn ervaring)
- open in library de map waaruit je tracks wil halen (deze worden in het middelste venster geladen)
- add playlist... (playlist#1 of eigen naam)
- kies de tracks en sleep ze naar de playlist (je merkt niks)
- klik op de playlist en daar zie je de gekozen tracks. Selecteer ze en ...
***Zorg ervoor dat in het rechtervenster die folder geopend is waarin de geselecteerde tracks zitten
- klik in het playlistvenster op Transmit. Je krijgt een error-melding 'Same Folder name!' -> no problem.. want op je speler vind je nu onder PC Playlist je 'AFSPEELLIJST.SPL' en aan het HD-volume is niks (of nauwelijks?) iets veranderd.

Ik gebruik upgrade 2.07
??? Is er eveneens bij jullie een grens van...
- 100 tracks/playlist?
- 1024 tracks/shuffle?

Groetjes,
Willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180658

Ik heb een YH-J70 en ik wil die ook als buffer gebruiker voor mijn fototoestel (Nikon D50). Volgens het boekje erken de speler die niet. Op de site van Samsung kan ik alleen de firmware 1.07 downloaden. Op de forum hebben jullie over 2.0 zelf 3.0, zijn dat wel officiele firmware ?

Met andere woorden ik ben opzoek naar een firmware die mijn Nikon D50 kan erkennen ?

Kan iemand me helpen ?

Alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dringend
In afwachting van een nieuwe wagen (nog 1 jr) moet ik het nog met een autoradio zonder cd-speler of mp3-aansluitmogelijkheid doen.
In afwachting zou ik me zo'n audiocassette met mini-jackkabel kunnen aanschaffen.
Iemand een idee of de kwaliteit dan nog behoorlijk is?
Reageer aub!

@Olinet
Elke nieuwe firmware (nu 2.07) download ik bij:
http://www.3friends.co.uk/j70/index.php
Nooit hiermee problemen gehad .
Unzip het gedownloade ''j70_32_version_2.07.zip'' en plaatst het bekomen ''j70_32.bin'' gewoon in de hoofddirectory van de speler. Bij het opstarten wordt het systeem automatisch ge-upgraded (te zien in de display) en klaar is kees?!

Willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Anoniem: 175646 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:10:
Dringend
In afwachting van een nieuwe wagen (nog 1 jr) moet ik het nog met een autoradio zonder cd-speler of mp3-aansluitmogelijkheid doen.
In afwachting zou ik me zo'n audiocassette met mini-jackkabel kunnen aanschaffen.
Iemand een idee of de kwaliteit dan nog behoorlijk is?
Ik zou eerder voor een FM-transmitter gaan. Beter geluid, veelzijdiger en beter weg te werken.
Ik heb er zelf eentje van Linex. Prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

MPmad schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:11:
Ik zou eerder voor een FM-transmitter gaan. Beter geluid, veelzijdiger en beter weg te werken.
Ik heb er zelf eentje van Linex. Prima ding.
Ikzelf zou gewoon een Radio/CD ding kopen met Line In aan de voorkant en dan nog een of andere maffe houder voor de J70 a la een car-kit voor de gsm und klar ist klara :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf nu al even zo´n cassettespeler met draadje voor mn speler. Nu zou ik graag een autoradio met front line-in kopen, want de kwaliteit met dat cassetteding zuigt wel eigelijk. Weet iemand een goed merk die zo´n autoradio met line-in aan de voorkant verkoopt? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Iemand een idee of via MTP je speler media player compatible word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

To_Tall schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:07:
Iemand een idee of via MTP je speler media player compatible word?
Met de 3.x Firmware wel ja als het goed is daar is het voor namelijk.
Anoniem: 143054 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:59:
Ik heb zelf nu al even zo´n cassettespeler met draadje voor mn speler. Nu zou ik graag een autoradio met front line-in kopen, want de kwaliteit met dat cassetteding zuigt wel eigelijk. Weet iemand een goed merk die zo´n autoradio met line-in aan de voorkant verkoopt? Thx
Er zijn redelijk wat merken zoals JVC dacht ik onder andere met front Line-In gewoon effe zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35890

Anoniem: 143054 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:59:
Dit is een leuke:
http://www.mp3shop.nl/product/24312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeps, gistere gaan halen bij Remco voor 119€ (www.remcoshop.nl). Leuk ding, er zit een AUX-in aan langs de voorkant en die kwaliteit is wel pakken beter dan zo´n cassetteding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180658

Anoniem: 175646 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:10:
@Olinet
Elke nieuwe firmware (nu 2.07) download ik bij:
http://www.3friends.co.uk/j70/index.php
Nooit hiermee problemen gehad .
Unzip het gedownloade ''j70_32_version_2.07.zip'' en plaatst het bekomen ''j70_32.bin'' gewoon in de hoofddirectory van de speler. Bij het opstarten wordt het systeem automatisch ge-upgraded (te zien in de display) en klaar is kees?!

Willy
Thx man

Ik heb trouwens inmiddels zonder upgrade mijn Nikon D50 aan de YH-J70 gekoppeld en tot mijn verbazing zag de speler de D50 wel. Ik kon helaas verder niets doen zoals foto's uploaden naar de speler.
Heb jij ervaring met het verzetten van foto's naar deYH-J70 ?

PS: Stel dat iets fout gaat met een upgrade kan ik gewoon de oude versie op dezelfde manier terug zetten ?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast