Verwijderd

De postbode is vandaag langsgeweest :D

Alleen was ik niet thuis ;(

Dus morgen dan maar..

best wel een snelle levertijd 4 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

hoe denken jullie dat het hiermee gaat w.b. software updates? Zover ik het zie bij samsung gebeurt er tav updates niet zo heel veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm wat zal ik doen; iPod Color, iAudio X5 of deze Samsung?

voordelen iPod color
- geen kinderziektes meer, aangezien de iPod al 4 generaties lang telkens verbeterd is
- ik weet zeker dat de geluidskwaliteit goed is
- ik dacht een groter schermpje
- alles wat de Samsung kan, kan de iPod ook wel (hetzij via omwegen)
bv: dock kan je erbij kopen, fm-afstandsbediening waarmee je kan (voice)recorden, video afspelen kan als je er linux op zet etc. etc.
- voor de iPod zijn hacks en veel meer accesoires beschikbar omdat zoveel mensen hem hebben
- is hier in de buurt verkrijgbaar

voordelen Samsung
- waarschijnlijk zitten er wat bugs in, omdat hij net nieuw is, en zolang draait Samsung niet mee in de MP3speler markt
- geluidskwaliteit is twijfelachtig; ik heb hem zelf nog nooit gehoord; zal wel goed zijn denk ik ..
- kan gewoon ALLES, zonder dat ik meer geld kwijt ben aan accesoires

voordelen iAudio
- ziet er beter uit
- heeft denk ik de beste geluidskwaliteit van deze 3 spelers
- kan net als de Samsung gewoon ALLES

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze gisteren alle 3 in mn handen gehad, en ik weet nu zeker dat ik voor de samsung ga, die voelt lekker stevig aan, is erg licht en is niet overdreven duur. Verder heb ik nog geen enkele negatieve mening gehoord over de geluidskwaliteit.

ps.

Ik kreeg mn geld van de postbank weer teruggestord?! staat er dat mn rekeningnummer onbekend is, heeeel vaag. Maargoed weer opnieuw overmaken. Kwil hem ook snel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

De iaudio heeft veruit het beste geluid van de 3. Qua features maakt de iaudio of de samsung niet uit. Qua accutijd wel. Vergelijk je de X5 met de samsung dan gaat de samsung langer mee, neem je echter de x5L dan blijft de samsung ver achter. De ipod blijft eigenlijk op alle fronten achter, op de grote hoeveelheid verkrijgbarre acc. na dan.
Het beste kan je gewoon kiezen tussen de samsung of de X5L waarbij de samsung lichter, goedkoper en kleiner is. Het geluid zit bij beide wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:07:

Ik kreeg mn geld van de postbank weer teruggestord?! staat er dat mn rekeningnummer onbekend is, heeeel vaag. Maargoed weer opnieuw overmaken. Kwil hem ook snel hebben :)
heb je wel een rekening van de postbank?

je moet volgens mij een rekening van de postbank hebben, wil je gebruiken van de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat zo'n goedkoop hoesje goed past! Ziet het er ook "natuurlijk" uit zeg maar, of zie je dat het niet voor de Samsung ontworpen is?
Het hoesje past perfect en het lijkt alsof het er voor gemaakt is.
Navraag gedaan:
Shuffleplay: alleen per folder
Afstandbediening: zal er niet komen

Brief gekregen van Postbank/Samsung met excuses voor ontbreken van hoesje en afstandsbediening. Zijn bij dit type niet optioneel. Twee bonnen gekregen met een totale waarde van € 58,00 aan downloads bij de MusicStore. Een telefoontje met je klacht is voldoende. Bel met 0900-7526387.

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:38:
[...]

heb je wel een rekening van de postbank?

je moet volgens mij een rekening van de postbank hebben, wil je gebruiken van de actie
Jawel, ik doe het via mn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:49:
[...]

Het hoesje past perfect en het lijkt alsof het er voor gemaakt is.
Navraag gedaan:
Afstandbediening: zal er niet komen
Ik heb wel foto's gezien waar de speler te zien is met een afstandsbediening :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:53:
[...]

Ik heb wel foto's gezien waar de speler te zien is met een afstandsbediening :?
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:14
Bij de postbank is hij dus nog gewoon te bestellen. Had vandaag gebeld en ze hebben mijn geld ontvangen. Alleen is de levertijd volgens hen wel 3 weken,dat is wel een beetje jammer.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal ff die link opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hebben ze ook allemaal een remote wat ik zo lees:

http://www.dapreview.net/forum_viewtopic.php?21.12548.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk maar op de link van de TS
de laatste van yepp.co.kr

Op die foto waar je de doos inhoud ziet.
Daar zit een AB bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje4u
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09-2024
Op http://www.samsung.com/in...70L&filetype=FM&language=
staat volgens mij een nieuwe firmware versie. In de handleiding die je ook kunt downloaden op bijvoorbeeld de duitse site kom je ook nog twee dingen die niet in de Postbank versie zaten tegen. De select all optie bij het copieren van bestanden via usb host en een motion sensor control. Dit laatste zou inhouden dat als je hem op bepaalde manieren gaat kantelen je van nummer kan wisselen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Heb hem vandaag binnen gekregen! Ging veel sneller dan verwacht. Ben hem nu aan het opladen.
Hoelang duurd het eigenlijk voordat hij opgeladen is? Kon het zo snel niet vinden in de manual.

--edit--

Hoort het dat je hem af en toe hoort tikken als hij de HD aanspreekt? Als ik bijvoorbeeld een video ga afspelen hoor je zo'n tik en een zoem.

--nog een edit--

Ik zie nu rechts onderin mijn scherm een dondere vlek. Het is nauwelijks te zien,maar op een witte achtergrond komt het toch wel duidelijk naar voren. Dit lijkt me een beschadeging ofzo? of zit het in alle players van dit soort?

[ Voor 93% gewijzigd door pingkiller op 26-08-2005 22:51 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pingkiller

Hoelang duurde het voordat jij hem binnenkreeg? Dus nadat je het geld had overgemaakt of de acceptgiro op de bus had gedaan?

Dat van die vlek klinkt niet best. Bij de mediamarkt heb ik er met eentje gespeeld en die had dat niet :S

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
@wegwerpbeker

Na 5 dagen had ik hem binnen geloof ik.
Ik heb net met de postbank gebeld en ik ga hem terug sturen. De mevrouw aan de telefoon deed het overkomen dat het geen probleem was en dat ze me meteen een nieuwe zouden sturen als ze de defecte hadden ontvangen. Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfje4u schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:25:
staat volgens mij een nieuwe firmware versie. In de handleiding die je ook kunt downloaden op bijvoorbeeld de duitse site kom je ook nog twee dingen die niet in de Postbank versie zaten tegen. De select all optie bij het copieren van bestanden via usb host en een motion sensor control. Dit laatste zou inhouden dat als je hem op bepaalde manieren gaat kantelen je van nummer kan wisselen enzo.
Zover ik kan afleiden van de site van samsung, is dit firmware update voor de 30 GB versie en niet de 20 GB, maar ik kan het mis hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mensen wat vinden jullie tot nu toe van deze mp3speler?
Wat vind jij de pluspunte en minpunten?

Ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje4u
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 00:19:
[...]

Zover ik kan afleiden van de site van samsung, is dit firmware update voor de 30 GB versie en niet de 20 GB, maar ik kan het mis hebben
Inmiddels uitgeprobeerd en de upgrade functie werkt. ipv 1.04 heb ik nu 1.06b als firmware versie alleen heb ik verder nog geen zichtbare verbeteringen gevonden.
Je moet het bestandje hernoemen naar j70_32.bin en die in je root plaatsen via je usb en als je hem vervolgens netjes loskoppeld doet hij in de automatische herstart sequence de firmware upgrade.
Op de duitse website staat deze update trouwens onder de noemer YH-J70S dus de 20gb variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Koreaanse manual proberen te lezen. De plaatjes zijn duidelijk genoeg. In Azie wordt de YH-J70 MET AB en beschermhoesje (als standaard extra's) geleverd. Dat betekent dat er tzt toch ergens een AB te bestellen moet zijn. De aansluiting aan de bovenkant zit er toch niet voor niets.
O ja, volgens mij zit er geen wekker functie op.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, nu was ik erg tevreden met de J70, maar nu wil ie niet meer doorstarten. Als ik 'm aanzet komt er na de opstartanimatie een zandloper in beeld en dat was het. Ik heb al een paar keer een reset met een paperclip geprobeert maar telkens het zelfde resultaat. De laatste keer dat alles het nog deed stond ie op opladen via USB. Dus ik kan 'm ook niet benaderen via de verkenner
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfje4u schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:25:
De postbank noemt ze niet, omdat ze er ook niet in zitten.. :(
in de handleiding die van het internet te halen is , staan ze er wel in, maar bij de handleiding die je bij de speler krijgt zit worden de motion sensor en de wekkerfunctie niet genoemd... :'(

hopelijk dat ze er wel bij zitten in een van de komende firmware update's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeuj kheb hem nu ook! hij ligt nu aan de lader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
Ik weet niet of jullie het al gezien hebben, maar EISA (European Imaging and Sound Association) heeft een reward gegeven aan deze mp3-speler :).

Ik heb hem nu toch maar besteld. We zullen wel zien wanneer de speler binnenkomt. Ik zal proberen wat plaatjes te posten wanneer ik hem heb.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My god wat is ie buggy zeg! Wanneer ik hem uitdoe wanneer ik radio heb geluisterd en ik doe hem weer aan begint ie te flippen en reageert ie niet meer. Is wel behoorlijk bagger, maares kijken of dat met de nieuwe firmware beter is.
Voor de rest, super geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het nu helemaal relaxt, kheb firmware 1.07 erop gezet. Kwil alleen nog kunnen shuffelen in alle nummers, geen idee hoe dat moet, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:21:
Hij doet het nu helemaal relaxt, kheb firmware 1.07 erop gezet. Kwil alleen nog kunnen shuffelen in alle nummers, geen idee hoe dat moet, weet iemand dat?
Er staat in dit topic al wat over de shuffle functie, heb je dat gelezen?

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Na het lezen van dit topic begon ik toch echt even te twijfelen tussen deze en de Cowon iaudio X5 alleen nu zie ik dus dat er de nodige problemen zijn met deze speler. Nou ja problemen is een groot woord, kinderziektes is denk ik beter. Ga toch maar weer terug naar de iaudio denk ik, maar ga er mijn gedachte nog even over laten gaan.

Ow ja nog een puntje: samsung ondersteund mijn canon digital ixus 400 dus (nog) niet :(

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Irby
De problemen schijnen te worden opgelost met de nieuwe firmware, dus dat argument zal (misschien deels) wegvallen :)
Als u gekozen heeft om per acceptgiro te betalen, dan kunt u het verschuldigde
bedrag ook direct over maken naar Actierekening 68.56.50.367 te Den Haag
onder vermelding van uw ordernummer en postcode.
Wat is dit nu weer? Houdt de Postbank andere gedachten na op het principe "acceptgiro", die volgens mij gewoon met het product wordt meegestuurd?

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:33:
[...]

Er staat in dit topic al wat over de shuffle functie, heb je dat gelezen?
Ja maar dat werkt niet. Als ik gewoon tijdens het afspelen op tool druk en dan bij playmode shuffle -> All doe dan blijft ie alleen maar binnen de map shuffelen en niet over alle nummers. Ik kan verder ook geen map vinden die All heet ofzo....
Doet ie het bij jou wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wegwerpbeker,

ik probeer de firmware van mijn eigen J70 ook te updaten van 1.06 naar 1.07. In de instructies staat echter dat je de USB-Driver moet openen van de J70. Kan jij me vertellen hoe ik dit moet doen, want ik kom er zelf niet uit eerlijk gezegd.

En weet je misschien ook hoe je je J70 veilig kan ontkoppelen? Het icoontje 'Hardware velig verwijderen' is namelijk uit mijn taakbalk verdwenen.

Verder ben ik tevreden met de J70. Hier en daar wel dingen die beter hadden gekunt allen; als je naar een album van een artiest toe gaat, staan de nummers van dit album op alfabetische volgorde. het lijkt er dus op dat 'ie geen ID3-tags scant voor de sortering, wat wel jammer is. Nu moet ik voor elk album aparte playlists maken, of nummers rippen met hun tracknummer in de bestandsnaam.

bvd,

Peter.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shufflefunctie bij all, alle mappen dus, werkt niet - dat kan moeilijk natuurlijk, dat is een basic - wat kan je hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Peter Drake

Het stond al eerder in dit topic vermeld, maargoed :P
Je download deze firmware: http://www.samsung.com/in...J70L&filetype=FM&language

Het zipbestand pak je uit.
Je sluit je J70 aan, en gaat gewoon naar de root van de speler, dus waar de mappen MUSIC, DATA, VIDEO enzo staan. Het bin bestand dat in de zip zit zet je hier dus neer. Dan ontkoppel jeje usb weer en de speler update zich vanzelf. Even wachten en hij start weer gewoon op en dan is alles ok.
Ik zou niet weten hoe je het icoontje veilig verwijderen weer tevoorschijn kunt halen. Kzou soms zelf willen dat het weggaat omdat ik hem altijd zie, windows doet vaag met mn sata schijf.
Misschien kun je gewoon rechtermuisknop op de schijf doen en dan veilig verwijderen ofzo?

Ik hoop dat het zo lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:48:
Shufflefunctie bij all, alle mappen dus, werkt niet - dat kan moeilijk natuurlijk, dat is een basic - wat kan je hieraan doen?
Ja ik kan dit dus ook echt niet vinden. Wel dat ie gewoon alle nummers heeft. Maar dan kun je weer geen shuffle kiezen bij tool. Echt heel vaag.
Doet ie het bij jullie wel gewoon, zo ja, welke firmware heb je dan en waarvandaan?

Oja, kheb het ook via een playlist geprobeerd, maar weer geen shuffle optie erbij :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA, dat zit mij ook een beetje dwars inderdaad.

Nou goed, mijn firmwareupdate is bezig dus dat is gelukt. Alleen het veilig verwijderen van hardware lukt me nog steeds niet. Ik krijg simpelweg dat icoontje niet meer terug in mijn systeemvak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuffle niet OK na installatie firmware 1.07.

Als iets niet opgelost is dan mag je er toch nog wat over zeggen, Peter? Zodus na installatie firmware 1.07 (wat ik al gedaan had) is shuffle ALL nog niet OK - of kan je bij de jouwe eens controlleren en zeggen hoe het ingesteld is? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de shuffle functie werkt idd niet voor alle tracks op de schijf. GElukkig is mijn camera (Nikon Coolpix 5600) wel gewoon aan te sluiten op de J70, alleen hoe je bij USB Host alle bestanden moet selecteren is nog steeds niet duidelijk. Eerder in de thread werd beweerd dat deze functie alleen op de 30GN variant beschikbaar was, maar dat lijkt mij nou bijzonder krom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem tot nu toe erg fijn werken, vooral het navigeren gaat erg handig. De geluidskwaliteit vind ik echt super! En de accu-duur vind ik een beetje tegenvallen, maar komt misschien doordat ik weleens tetris speelt.
Oja bij tetris valt me wel op dat ze dat spel wel erg slecht hebben afgewerkt zeg. Veel foutjes enz.
Die oordopjes die erbij zaten vind ik maar kut, dus ik heb een sennheiser pmx60 gekocht. En nu is het dus echt genieten :). Het overzetten van bestanden vind ik opzich best snel gaan, het gaat sneller dan bij mijn oude pc van de ene partitie naar de andere partitie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 17:17

kevin23

Rock it in Style!

Ik heb deze mp3 speler gekocht via mp3man.nl. Dit beviel erg goed. Ik heb hem voor 4 uur smiddag`s besteld en betaald via internet bankieren... volgende dag in huis! Dit lijkt me erg netjes!

Tot nu toe ervaar ik deze mp3 speler als topkwaliteid. Alleen vraag ik me af waarom die versie waar wel AB bij zit altijd YEPP op staat op de plaatjes.... en op de mijne Samsung? Zal hier enige achtergrond in zitten qwa andere hardware?

Ín ieder geval heb ik 1 dooie pixel in me scherm :( . Kweet niet of meer mensen daar last van hebben? Zo niet ga ik even in overleg met mp3man wat we hier aan kunnen doen.

De doppies zijn idd niet veel... krijg er pijn van in m`n oren... Maar kvroeg me af wat andere mensen als ERG goed ervaren.... liefst zo een waar je een beugel achter om je hoofd hebt... en dus niet bovenop je hoofd... Iemand suggesties?

Verder vraag ik me af of er een nieuwere versie is van dat media studio... want dat die software geen submappen kan doorzoeken gaat natuurlijk helemaal nergens over...(of weet iemand hoe dat wel kan???) Kheb nu maar gewoon alles gekopieert en geplakt... werkte ook.

Iig ga ik morgen lekker arie en sylvester met beeld kijken in de trein..... KIJK ER NU AL NAAR UIT _/-\o_

Groeten Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had geen dooie pixels. Mn scherm reflecteerd soms eens beetje ofzo? Waardoor het beeld wazig wordt hebben jullie dat ook?
Ik heb als koptelefoon een sennheiser pmx60, die is erg relaxt vind ik zelf, mooi geluid komt er uit.

• Irby
Gisteren m'n mp3-speler binnengekregen. Uitgepakt en de eerste indrukken zijn positief. Voor een harddisk speler niet groot. Al moet ik zelf wel even wennen aan de grootte en het gewicht (ik had hiervoor een Ibead-100).

Meteen de mp3-speler volgezet met bijna 20GB aan muziek (nog 2mb vrij :P). De harde schijf was in ongeveer een uur en een kwartier volgezet, wat een schrijfsnelheid van 4.4MB/s inhoudt (pin me daar niet op vast :P)

Vandaag voor het eerst langere tijd ernaar geluisterd, in de bus en metro, maar het geluid is vol, en met veel meer bas (normale EQ) dan mijn ibead heeft. Radio heb ik even snel geprobeerd, maar de ontvangst was niet om over naar huis te schrijven (in de randstad), maar dat zal ik nog wat uitgebreider gaan proberen.

De koptelefoon die ik gebruik is een Sony MDR-EX71SL (ongeveer 45 euro). De koptelefoon die erbij zit is bagger, het doet alleen al pijn aan je oren als je ernaar kijkt, en ernaar luisteren is nog pijnlijker ;)

De batterijduur, en andere functionaliteiten als games, video, tekst etc staan nog op de agenda om getest te worden, daar zal ik later nog wel over posten.

Edit: over de radio neem ik terug. Je kunt kiezen voor een sterkere signaalontvangst (zal wel minder zuining zijn voor je batterij), maar dan kun je vrijwel elk radiostation goed ontvangen. Zelfs Veronica (die hier in de buurt af en toe behoorlijk slecht te ontvangen is) bleef zonder ruis. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Irby op 14-09-2005 21:36 ]

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Topicstarter
Hier weer eens een post van mij.

Ik heb gisteren en vandaag een accu test gedaan. Het resultaat is mij heel erg meegevallen:

Gisteren, toen de batterij-indicator begon te knipperen, dat de accu bijna leeg was (de "Battery Low" waarschuwing was nog niet in beeld) heb ik de accu volledig opgeladen. Ik heb de stekker eruit getrokken toen hij "Charge Completed" aangaf. Het laden heeft denk ik 2 uur geduurd.

Daarna heb ik om 18:25 de speler aangezet (Volume op 40 (van 60), equalizer op "normal", scherm verlichting standaard uit, lcd time 5 seconden, geen shuffle enzo). Onder deze omstandigheden heb ik hem laten lopen. Om 03:00 heb ik het volume teruggedraait naar 30, omdat ik de muziek hoorde in mn slaap :)

Om een uur of 12:00 heb ik het volume weer opgeschroeft naar 40 en om 17:45 uur gaf hij de melding "Battery Low". Toen heb ik hem uitgezet en weer aan de lader gehangen.

Er staan voornamelijk mp3's op van 192kbps of hoger, een paar Ogg's en nog minder WMA. Gemiddelde lengte is ongeveer 8 minuten denk ik, en de gemiddelde bestandsgrootte is ongeveer 14MB.

Dit betekend dus een totale speeltijd op 1 accu lading van 23 uur en 20 minuten _/-\o_

Lijkt me best een aardige scoren voor een HD mp3 speler met kleurenscherm....

[ Voor 11% gewijzigd door Postman81 op 15-09-2005 19:12 ]

• Marezathus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik heb 'm nog twee weken geleden gekocht bij de Postbank via de link op bladzijde 1. Ik kreeg meteen een mail terug met een ordernummer en heb 'm nu in huis.
Ben zeer tevreden over geluidskwaliteit, handzaamheid en gewicht.
Wel heb ik een paar vragen:

1. ik wil het liefst dat-ie met het Menu-Navigatie openingsscherm komt en niet meteen met muziek begint. Weten jullie hoe dat moet?

2. kan ik de muziek ook uitzetten? (niet op pauze, maar echt uit) bijvoorbeeld als ik een foto wil kijken of wat aan de instellingen wil prutsen zonder die herrie aan m'n kop?

2. ik heb versie 1.04 en er is al versie 1.07. Maar de Samsung-site geeft aan dat dat voor de L-uitvoering is. Kan dat kwaad op mijn Postbank-Pod?
En als ik opwaardeer naar 1.07, wat levert dat me dan op?

Marezathus

Verwijderd

Marezathus schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:24:
2. ik heb versie 1.04 en er is al versie 1.07. Maar de Samsung-site geeft aan dat dat voor de L-uitvoering is. Kan dat kwaad op mijn Postbank-Pod?
En als ik opwaardeer naar 1.07, wat levert dat me dan op?
Het kan geen kwaad. Ik heb ook versie 1.07 erop gezet. Ik zou het ook wel prettig hebben gevonden als ik wist wat de consequenties waren. Het enige verschil wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat het schermpje van de speler in de cradle nu op zwart gaat, terwijl deze voor die onafgebroken bleef branden. Toch weer een voordeeltje.

Verwijderd

Ik hoop dat ze binnenkort eens met een goede firmware update komen. Een echte shuffle bouwen lijkt me toch niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zit dus te twijfelen tussen dit mooie apparaatje
en de Iaudio X5. Ze hebben ongeveer dezelfde specs en dezelfde prijs,
maar volgens mij worden hier veel meer accesoires bijgegeven.

Ik heb nog een paar vraagjes:

-zit er 'n tv-out aansluiting op zodat je games/ films op tv ziet (de Archos Gimini heeft dit bv)

-kun je zelf mappen aanmaken? Dus muziek-albums-nirvana (voorbeeldje)

-wordt hij herkend als harde schijf zonder het gebruik van extra software

-zou ik 'm aan kunnen sluiten op m'n telefoon (orange SPV M500) en dmv een of ander kabeltje het beeldscherm daarvan kunnen gebruiken voor het afspelen van films (dat beeldscherm is namelijk groter)

-zit er software bij om films te editten tot het bepaalde beeldformaat zodat je ruimte bespaart?

Hebben jullie nog andere opmerkingen waarom ik speciaal voor deze speler zou moeten kiezen?

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 19-09-2005 20:30 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
CLB schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:28:
Ik zit dus te twijfelen tussen dit mooie apparaatje
en de Iaudio X5. Ze hebben ongeveer dezelfde specs en dezelfde prijs,
maar volgens mij worden hier veel meer accesoires bijgegeven.

Ik heb nog een paar vraagjes:

-zit er 'n tv-out aansluiting op zodat je games/ films op tv ziet (de Archos Gimini heeft dit bv)

-kun je zelf mappen aanmaken? Dus muziek-albums-nirvana (voorbeeldje)

-wordt hij herkend als harde schijf zonder het gebruik van extra software

-zou ik 'm aan kunnen sluiten op m'n telefoon (orange SPV M500) en dmv een of ander kabeltje het beeldscherm daarvan kunnen gebruiken voor het afspelen van films (dat beeldscherm is namelijk groter)

-zit er software bij om films te editten tot het bepaalde beeldformaat zodat je ruimte bespaart?

Hebben jullie nog andere opmerkingen waarom ik speciaal voor deze speler zou moeten kiezen?
Yup deze vragen zit ik ook mee. Ga ook binnenkort een nieuw spelertje kopen en volg dit topic ook al een tijdje, en ook die van de X5. Dus als iemand andwoord heeft, heel graag :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Nee, geen TV-Out

- Ja, wel zelf mappen aanmaken: Onderdeel van Plug&Play

- Plug&Play, dus ja, zo wordt hij herkent

- Nee, aansluiten op telefoon kan niet oid

- De J70 kan alleen SVI filmpjes aan. Geen avi oid; iets wat de x5 wel kan. Er zit software bij de J70 om films (vrijwel alle extensies) om te zetten in SVI. Dat scheelt wel veel MB's per minuut voor een filmbestandje.

Succes met de aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dankje voor de snelle replies!

Pff dit wordt echt 'n lastige keus man.

Ik vind ze allebei echt heel erg nice, alhoewel ik 't Iaudio-design denk toch wat geiler vind
(en hij is gewoon bij oa de dixons verkrijgbaar en niet via 'n internetshop)

Mja die Samsung is ook wel errug smooth zeg. Naja ik probeer nog wat reviews op te zoeken maar...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:00:
Dankje voor de snelle replies!

Pff dit wordt echt 'n lastige keus man.

Ik vind ze allebei echt heel erg nice, alhoewel ik 't Iaudio-design denk toch wat geiler vind
(en hij is gewoon bij oa de dixons verkrijgbaar en niet via 'n internetshop)

Mja die Samsung is ook wel errug smooth zeg. Naja ik probeer nog wat reviews op te zoeken maar...
En iAudio X5 heeft waarschijnlijk wel beter geluid. Als je sommige iAudiofielen mag geloven tenminste, klinkt niets zo goed als de X5. Op zich is dat natuurlik wel een belangrijke eigenschap bij een mp3speler ;)

Reviews?
Zie deze review voor de Samsung.
En deze voor de X5.

Vergelijken mar.. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

de videokwaliteit van de X5 schijnt niet geweldig te zijn trouwens, de iRiver H3x0 met zn brakke video support zou het zelfs nog beter doen, ook al is dat 15fps.
Misschien iets om rekening mee te houden, ik weet niet of je er waarde aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
RoD schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:55:
de videokwaliteit van de X5 schijnt niet geweldig te zijn trouwens, de iRiver H3x0 met zn brakke video support zou het zelfs nog beter doen, ook al is dat 15fps.
Misschien iets om rekening mee te houden, ik weet niet of je er waarde aan hecht.
Daar hecht ik zeker waarde aan. Aan 20 (of 30gb) aan muziek kom ik nooit, maar aan films zou ik er best aan kunnen komen. Ik ga vandeweek wel bij 'n vriend kijken die de Iaudio X5 heeft om er zelf 'n beetje mee te kl*ten. En van die Samsung ga ik nog meer reviews opzoeken! Ps. bedankt voor die review-links!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
ik heb vandaag een verloopstekkertje (2,5 - 3,5mm jack) gekocht voor de line-ingang, in de hoop daar een microfoon op aan te kunnen sluiten. Het aansluiten lukt, alleen de signaal sterkte van de microfoon is gewoon te laag om een bruikbare opname te kunnen maken.

De microfoon die ik gebruik is een Sony ECM-MS907 Electret Condensor microfoon.(gebruikt 1 AA batterij).

Wanneer je record kiest terwijl er iets is aangesloten op line-in, dan neemt hij daarvan op. Doe je een normale voice record en sluit je daarna pas een microfoon aan op line-in, dan blijft hij de interne microfoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is ook een line-in geen mic in, hij versterkt zelf het signaal niet.
Misschien wel leuk om wat op te nemen. Ik gebruik hem tot nu toe alleen in combinatie met een mixer om demo's op te nemen van mn band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb ook zo'n verloopstekker en een 3.5mm microfoon als stropdas-speld. Geluid is prima, alleen aangezien deze microfoon mono is, wordt alleen de linker input opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:32:
Ikzelf heb ook zo'n verloopstekker en een 3.5mm microfoon als stropdas-speld. Geluid is prima, alleen aangezien deze microfoon mono is, wordt alleen de linker input opgenomen.
Heb je een versterker ertussen zitten dan? Dat je wel line signaal sterkte krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin23

kevin23

Rock it in Style!

De mixer versterkt het signaal tot op koptelefoon niveau... of line out niveau signaalsterkte...(net welk signaal je gebruikt(koptelefoon uitgang kan handig zijn ivm regelbaar uitgangs volume(geen kanalenoverstuur))) Dit is zoveel krachtiger als een normale microfoon met alle inpedantie en troep die daar ook nog invloed op hebben.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:09
Ik heb me vandaag eindelijk ontdaan van mijn Creative Zen touch :9 Ook al was hij maar 4 weken oud ( 2de exemplaar RMA gevalletje bij de 1e ) voor €150 mooi prijsje
Zit ik nu heel erg te twijfelen tussen wat hierboven ook al word gezegd :
De X5 vs YH-J70.
Maar ik denk toch dat ik voor de laatste ga ivm het aanwezig zijn van een dockingstation en de preciezere navigatie door de menu;s. De X5 heeft zo'n irritant pookje wat bijna even irritant lijkt als de touchpad van de Zen Touch.
Zouden ze ook op zaterdag bezorgen als je m op vrijdag voor 4 uur besteld >:)

[ Voor 4% gewijzigd door FDMK op 21-09-2005 10:17 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• 2nosedt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02-2010

2nosedt

Music-addict

Ik ben ook een grote twijfelaar tussen de IAudio X5L 30 gig en Samsung YH-J70.

Grote voordeel van de YH-J70 boven de IAudio vind ik het formaat, en het feit dat je geen extra port nodig hebt om de line in te gebruiken.

Weet iemand of de Samsung ook goed samenwerkt met Linux (dus of ik deze makkelijk kan mounten in mijn filesysteem en kan benaderen als een externe harde schijf)?
En ik neem aan dat ik zonder problemen mijn Nikon D70 kan aansluiten om foto's ervanaf te slurpen.

Hoop zaterdag mijn keus gemaakt te hebben :9~

musica | fotografica | amalia

Verwijderd

Ik zou voor de Samsung gaan :P
Hij is echt relaxt en de accu gaat lekker lang mee. Nog een voordeel is dat ie ook nog goedkoper is.
Je kunt hem bij die duitse site uit de startpost voor 280 halen dacht ik incl verzendkosten.

Oja over fototoestellen aansluiten. Kheb het nog steeds niet geprobeerd met mn powershot a70, maar wel met een sweex cardreader die ik nog had. Die pakt ie zonder problemen. En daar kan ik ook nog eens mn camera shit inpleuren plus een media kaartje voor mn sampler, waardoor ik altijd gigantische hoeveelheden samples kan meenemen :P

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Ik heb begrepen dat Canon (en Sony?) digitale camera's niet werken met USBotg, ivm met de software op de camera ofzo. Ik heb het met een Canon A75 geprobeerd, en dat werkt idd niet.

Ook heb ik het met een 7-in-1 card reader geprobeerd (zon geval van de Aldi) icm. de Compact Flash kaart uit die A75. Hij leek het even te gaan doen, maar trok daarna teveel stroom uit de YH-J70 zodat dat uitging...

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Met de nieuwste firmware werken Canon camera's in ieder geval wel met de iAudio X5, voor het geval dat je twijfelt. Sony werkte sowieso al. Zie daarvoor deze lijst.

Verwijderd

Heb je een versterker ertussen zitten dan? Dat je wel line signaal sterkte krijgt?
Nee, ik heb een Mic met een knoopcell batterijtje erin. Dat maakt natuurlijk wel verschil, dat was ik even vergeten te zeggen.

Btw, De J70 is Windows XP ONLY! Voor de software tenminste, of dat ook voor de Plug&play optie geld weet ik niet precies.

USb-Host functie is niet geweldig op de J70; ik weet nog steeds niet hoe ik meerdere files of mappen moet selecteren :S Iemand een idee on this?

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
ik zag op dapreview dat er in Korea een nieuwe firmware versie rondzwerft (1.076)

Er zitten daarin veel gebruikerswensen in ingebouwd:
1. Automatic Screen off (ADD 3S,5S)
2. Screen w/ ID3 Tag showing
3. Automatic Turn off
4. Delete function in USB OTG.
5. No file extension limitation on trasferring files via USB OTG.
6. Charging + PC connection at the same time
7. Multiple # of file transferring via USB OTG
8. File sorting
9. And so on.
Hopelijk komt die versie snel deze kant op!

• CLB
  • Niet online
MPmad schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:15:
Met de nieuwste firmware werken Canon camera's in ieder geval wel met de iAudio X5, voor het geval dat je twijfelt. Sony werkte sowieso al. Zie daarvoor deze lijst.
Er staat bij dattie de Minolta Xt ondersteund, maar er staat niks van de X20... iemand uitsluitsel?

• Irby
Vooral deze is heel mooi:
6. Charging + PC connection at the same time
Want dat vond ik toch wel een ernstig minpunt: dat je niet je speler in de cradle kon zetten, muziek erop zetten en opladen tegelijk. De rest is niet zo heel erg spannend volgens mij :P

Op dit moment zit ik op bijna 9 uur speeltijd met intensief wisselen van mappen en nummers (echt gebruik dus, niet het aanzetten en kijken wanneer de speler stopt), en de accu staat nog op 1 of 2 streepjes. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt (voor de eerste keer opladen), maar tussen de 10 en 12 uur moet ie toch wel komen. Hopelijk wordt dat nog beter bij de volgende keer volledig opladen.

• pingkiller
Voor alle live set luisteraars: Dit is absoluut niet de speler die je wilt hebben.
Het duurd erg lang om een set van 70mb door te spoelen. Het gaat wel steeds een tikje sneller het spoelen maar er zitten maar een paar stappen in.
Op mijn creative paktie die gewoon een paar minuten per tik zeg maar als ik de knop langer dan 5 sec ingedrukt hield,dat is bij de samsung helaas niet het geval.

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

CLB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:54:
[...]

Er staat bij dattie de Minolta Xt ondersteund, maar er staat niks van de X20... iemand uitsluitsel?
Geen uitsluitsel, maar zoals het lijstje er nu uitziet lijkt het erop alsof alleen de Z-camera's niet werken. Ik denk dat de X20 wel zal werken.

• kevin23

kevin23

Rock it in Style!

Ik heb ff gemeten.... hij spoelt 1 minuut per seconde.... Das 60 min in 60 sec... das ongeveer de lengte van een gemiddelde lifeset.... (Max 80 gezien cd lengte!) Dit vind ik echt helemaaaaal geen lange tijd,,,, Ik luister ook veel lifesets en ben zeer tevreden,

Groetjes Muse

Verwijderd

Ok dan! Die nieuwe firmware zou 9 van de 10 tegenvallertjes aan de J70 voor mij verhelpen! Zou inderdaad geweldig zijn als deze ook voor ons beschikbaar komt.

Nu ook nog die remote voor de J70 en we zijn compleet ;) :9

• kevin23

kevin23

Rock it in Style!

En in de 9. And so on...... Zit UITERAAAAAARD ook de goede shuffle functie! Als dat niet zo is staat er binnenkort een mp3 speler op vraag/aanbod of bij Marktplaats :P ;) )

Groetjes Kevin

(voor de rest supervet ding.... maar ik hou van afwisseling :*) 8)7 O-)

• p2dewit
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06 13:22
Heb een simpele (en goede, dus niet een van de aldi) card-reader gekocht. Werkt perfect samen met de YH-J70 en op deze manier worden dus alle mogelijke camera's ondersteund (heb zelf een Canon).
Kost 2 tientjes en verder geen gezeur meer met camera-merken die zich niet aan de USB standaard houden (en ook op een normale PC extra software vragen !).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Ik heb net firmware versie 1.076 erop gezet. Werkt goed...

edit:

Er staan mirrors op Dapreview

Verbeteringen/vernieuwingen:

Wanneer verbonden met PC keuze tussen removable disk/charge/charge+rem. disk
Auto Off timer (wanneer je de speler op pauze zet gaat hij na zoveel tijd vanzelf uit (van 30 seconden tot 10 minuten)
Sorteren van files op type of naam
Keuze tussen 2 equalizer kleuren of-
ID3 tags op het "hoofdscherm"

In het toolmenu kan je nu de afspeelsnelheid per nummer instellen

Shuffle werkt helaas nog steeds niet zoals het hoort...

[ Voor 13% gewijzigd door Postman81 op 23-09-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
zo ik heb m besteld gisteren. "now we wait" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
I.R. Butcher schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:17:
Vooral deze is heel mooi:

[...]
Op dit moment zit ik op bijna 9 uur speeltijd met intensief wisselen van mappen en nummers (echt gebruik dus, niet het aanzetten en kijken wanneer de speler stopt), en de accu staat nog op 1 of 2 streepjes. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt (voor de eerste keer opladen), maar tussen de 10 en 12 uur moet ie toch wel komen. Hopelijk wordt dat nog beter bij de volgende keer volledig opladen.
Inmiddels heb ik weer 2 uur en 1 kwartier extra speeltijd erop zitten, en af en toe heb ik zelfs 2 streepjes over, zou de accu zelf-regenerating zijn? :P. Anyway, ik zit nu rond de 11 uur, met nog steeds 1 of 2 streepjes over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPC-Postman schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:46:
Ik heb net firmware versie 1.076 erop gezet. Werkt goed...
Linkje?

Edit: Alhier: http://www.kloprogge.nl/j70_32.rar

Edit2: Select all functie in usb-host = _/-\o_, alleen nog steeds geen shuffle-all :(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 17:12 ]

Verwijderd

kheb hem er ook opgepleurd, die select all functie is toch wel een stuk relaxter :P
verder nog niet echt wat nieuws gemerkt ofzo.

• FDMK
joepie... gisteren besteld en vandaag in huis.. ben nu alleen aan t laden :) Hoor je dan niks op het schrem te zien?

• p2dewit
Zonet ook de 1.076 firmware versie erop gezet. Ik moet wel zeggen dat Samsung er hard aan werkt om dit een werkelijk perfecte speler te maken _/-\o_ ! Een hoop nieuwe firmware updates in korte tijd met veel nieuwe functionaliteit. Petje af ! (enige minpuntje is dat het wel zoeken is naar deze nieuwe updates ....... ;) )

Nu nog de perfecte shuffle functie, songtekst in het display, afstandsbediening en een mooi passend hoesje ....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
dat hoesje doet t m ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPC-Postman schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:22:
Opmerkingen/aanvullingen hoor ik graag!
Hey TS,
Misschien is het handig om een firmware-overzicht in de topicstart te zetten. Dat je in 1 oogopslag kunt zien wat er allemaal bijgekomen is door firmware-updates..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

p2dewit schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:13:
Nu nog ...... een mooi passend hoesje ....................
Is dit niets? Wel prijzig, maar erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik denk dat ik gewoon voor een stoffen zakje ga vind 40 euro toch wat prijzig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 10:52:
Hey TS,
Misschien is het handig om een firmware-overzicht in de topicstart te zetten. Dat je in 1 oogopslag kunt zien wat er allemaal bijgekomen is door firmware-updates..
Zoiets?:
[rml][ MP3/OGG] Samsung YH-J70[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
nice _/-\o_ het zoeken is echt bagger trouwens op die samsungsite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Zit er trouwens nog een beschermfolietje op het schermpje? of was dat gekleurde plakkertje alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
spyros schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:16:
Zit er trouwens nog een beschermfolietje op het schermpje? of was dat gekleurde plakkertje alles
Dat plakkertje was alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
:(

Ze zouden een Screen-protector uit moeten brengen, niks is zo erg als krasjes op je scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is ie bij de postbank niet meer te krijgen nu?? link in TS werkt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Kennelijk niet dan. Maar in ieder geval nog wel hier en bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets wat ik gemerkt heb na deze firmware update is dat het scherm niet meer aan gaat wanneer je hem op hold zet. Nice! :*)

Ik moet inderdaad toegeven dat Samsung mooie dingen doet in zo'n korte tijd. Ik ben nog meer van mijn J70 gaan houden :7

Nu ga ik slapen 8)7 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé mensen,

Ik heb de laatste tijd weleens last dat ie soms ff stopt met spelen voor 1/10 seconde ofzo. Dan hoor ik de harde schijf ff tikken, hebben jullie dat ook?
Zo niet, is dit erg denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb ook wel eens dat 'ie even blijft hangen, maar bij mij is dat alleen bij niet-zelf-geripte MP3's dus ik denk dat het meer aan de MP3's ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2dewit
MPmad schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:10:
[...]

Is dit niets? Wel prijzig, maar erg mooi.
Inderdaad, heeeel erg mooi :*) .... maar 45 euri (incl. verzendkosten) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een Duitse webwinkel bied een witte versie van de YH-J70 aan met 30GB. Je kunt alleen nog maar pre-orderen. Ik vind em wel mooi eigenlijk, en ook eindelijk ns een versie met wat meer opslagcapaciteit.
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zei hier dat het icoontje voor het veilig ontgrendelen niet in de taakbalk van Windows XP zichtbaar was. Dat dacht ik eerst ook, maar als je klikt op het kleine pijltje rechts onderin op je taakbalk (links van je icoontjes), dan wordt het icoontje weer zichtbaar.

Ik heb ook een YH-J70SB en de video speelt bij mij 4 uur, volgens de opgave zou dit 7 uur moeten zijn.
Zijn er meer mensen die het hebben gemeten?
Ik heb gemerkt dat de videotijd slechts 2 uur is als ik de speler in het dokkingstation zet (zonder aansluiting op het net), waarschijnlijk trekt het dan meer stroom. Ik heb overigens gemeten zonder de oordoppen aan te sluiten, zou dit schelen, denken jullie?
Ik ben maar een dom varken zonder technische achtergrond. :+

Ik heb er nu aan aantal DVD's opgezet, ze zijn na converteren gemiddeld zo'n 230 MB per film. Wauw! Dan kunnen er dus een heleboel films op dit mooie ding.
Het beeldscherm is veel beter dan dat van de iAudio X5. Ik had in eerste instantie de X5L gekocht, maar heb het apparaat terug gebracht naar de winkel. Dus ik weet hoe die beeldkwaliteit is.
De harde schijf liep in 2 dagen 2x vast op de X5L en de reset knop was erg kwetsbaar en ging meteen stuk. Deze Samsung voelt veel degelijker als je het reset (liep 1 keer vast tot nu toe, ik heb het 8 dagen).

Wat ik ook minder vond bij de iAudio, is het kleine adaptertje wat je moet aansluiten onderaan het apparaat. Hierop sluit je weer andere dingen aan zoals bijvoorbeeld de lader. Ben je dit kleine dingetje kwijt, dan heb je echt een probleem. En een dokkingstation zit er ook niet bij.

Het enige pluspunt van de X5L is de batterijduur als je naar muziek luistert.
Wat betreft video is daarover volgens mij niets bekend, het schijnt meer te zijn dan 7 uur maar ik heb er nog geen gebruiker over gehoord.
23 uur muziek of 4 uur video op de Samsung zijn voldoende voor mij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om video's uit te wisselen?
Het hele converteer proces kost ongeveer 7 uur voor mij, maar misschien kan het sneller?
Ik converteer DVD's met DVDMagic 1.00, software dat ik ooit bij de Hema heb gekocht jaren geleden. Ik converteer DVD's naar VCD (VCD=MP(EG)1) en converteer het daarna naar SVI met de bijgeleverde software.

SVCD= MP(EG)2 of beter bekend als Supervideo, is ook gemakkelijk om te zetten naar Samsung's SVI formaat. Helaas schijnen alle spelers hun eigen MP4 formaat te hebben, Samsung is hier geen uitzondering in.

Is er een manier om bestanden in email uit te wisselen? Kan Yahoo-mail bestanden van 240 MB aan? Volgens mij niet. Of Gmail? Daar heb ik nog meer dan 40 uitnodigingen van open staan.
Ik kan me voorstellen dat ik bestanden heb die jij wilt hebben of andersom.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:56

Just_I

What did you just say?

Ik ben nu ook op zoek naar een nieuwe mp speler en heb mijnoog onder andere laten vallen op de YH-J70, maar nu kwam ik net de YH-J50 tegen bij Pixmania (BE). Deze ziet er ongeveer hetzelde uit, maar kan deze ook hetzelfde? Heeft iemand al ervaringen met de YH-J50 (ik heb hem in nog geen een winkel in NL gezien overigens)?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast