De postbode is vandaag langsgeweest
Alleen was ik niet thuis
Dus morgen dan maar..
best wel een snelle levertijd 4 dagen
Alleen was ik niet thuis
Dus morgen dan maar..
best wel een snelle levertijd 4 dagen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 09:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
heb je wel een rekening van de postbank?Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:07:
Ik kreeg mn geld van de postbank weer teruggestord?! staat er dat mn rekeningnummer onbekend is, heeeel vaag. Maargoed weer opnieuw overmaken. Kwil hem ook snel hebben
Verwijderd
Het hoesje past perfect en het lijkt alsof het er voor gemaakt is.Mooi dat zo'n goedkoop hoesje goed past! Ziet het er ook "natuurlijk" uit zeg maar, of zie je dat het niet voor de Samsung ontworpen is?
[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 18:59 ]
Verwijderd
Jawel, ik doe het via mn vriendin.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:38:
[...]
heb je wel een rekening van de postbank?
je moet volgens mij een rekening van de postbank hebben, wil je gebruiken van de actie
Verwijderd
Ik heb wel foto's gezien waar de speler te zien is met een afstandsbedieningVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:49:
[...]
Het hoesje past perfect en het lijkt alsof het er voor gemaakt is.
Navraag gedaan:
Afstandbediening: zal er niet komen
Verwijderd
Waar?Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:53:
[...]
Ik heb wel foto's gezien waar de speler te zien is met een afstandsbediening
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door pingkiller op 26-08-2005 22:51 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
Verwijderd
Zover ik kan afleiden van de site van samsung, is dit firmware update voor de 30 GB versie en niet de 20 GB, maar ik kan het mis hebbenWolfje4u schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:25:
Op http://www.samsung.com/in...70L&filetype=FM&language=
staat volgens mij een nieuwe firmware versie. In de handleiding die je ook kunt downloaden op bijvoorbeeld de duitse site kom je ook nog twee dingen die niet in de Postbank versie zaten tegen. De select all optie bij het copieren van bestanden via usb host en een motion sensor control. Dit laatste zou inhouden dat als je hem op bepaalde manieren gaat kantelen je van nummer kan wisselen enzo.
Verwijderd
Inmiddels uitgeprobeerd en de upgrade functie werkt. ipv 1.04 heb ik nu 1.06b als firmware versie alleen heb ik verder nog geen zichtbare verbeteringen gevonden.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 00:19:
[...]
Zover ik kan afleiden van de site van samsung, is dit firmware update voor de 30 GB versie en niet de 20 GB, maar ik kan het mis hebben
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 19:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
De postbank noemt ze niet, omdat ze er ook niet in zitten..Wolfje4u schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:25:
Op http://www.samsung.com/in...70L&filetype=FM&language=
staat volgens mij een nieuwe firmware versie. In de handleiding die je ook kunt downloaden op bijvoorbeeld de duitse site kom je ook nog twee dingen die niet in de Postbank versie zaten tegen. De select all optie bij het copieren van bestanden via usb host en een motion sensor control. Dit laatste zou inhouden dat als je hem op bepaalde manieren gaat kantelen je van nummer kan wisselen enzo.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Verwijderd
Er staat in dit topic al wat over de shuffle functie, heb je dat gelezen?Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:21:
Hij doet het nu helemaal relaxt, kheb firmware 1.07 erop gezet. Kwil alleen nog kunnen shuffelen in alle nummers, geen idee hoe dat moet, weet iemand dat?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Wat is dit nu weer? Houdt de Postbank andere gedachten na op het principe "acceptgiro", die volgens mij gewoon met het product wordt meegestuurd?Als u gekozen heeft om per acceptgiro te betalen, dan kunt u het verschuldigde
bedrag ook direct over maken naar Actierekening 68.56.50.367 te Den Haag
onder vermelding van uw ordernummer en postcode.
Verwijderd
Ja maar dat werkt niet. Als ik gewoon tijdens het afspelen op tool druk en dan bij playmode shuffle -> All doe dan blijft ie alleen maar binnen de map shuffelen en niet over alle nummers. Ik kan verder ook geen map vinden die All heet ofzo....RoD schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:33:
[...]
Er staat in dit topic al wat over de shuffle functie, heb je dat gelezen?
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 19:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja ik kan dit dus ook echt niet vinden. Wel dat ie gewoon alle nummers heeft. Maar dan kun je weer geen shuffle kiezen bij tool. Echt heel vaag.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:48:
Shufflefunctie bij all, alle mappen dus, werkt niet - dat kan moeilijk natuurlijk, dat is een basic - wat kan je hieraan doen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 22:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Irby op 14-09-2005 21:36 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Postman81 op 15-09-2005 19:12 ]
Marezathus
Verwijderd
Het kan geen kwaad. Ik heb ook versie 1.07 erop gezet. Ik zou het ook wel prettig hebben gevonden als ik wist wat de consequenties waren. Het enige verschil wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat het schermpje van de speler in de cradle nu op zwart gaat, terwijl deze voor die onafgebroken bleef branden. Toch weer een voordeeltje.Marezathus schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:24:
2. ik heb versie 1.04 en er is al versie 1.07. Maar de Samsung-site geeft aan dat dat voor de L-uitvoering is. Kan dat kwaad op mijn Postbank-Pod?
En als ik opwaardeer naar 1.07, wat levert dat me dan op?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 19-09-2005 20:30 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Yup deze vragen zit ik ook mee. Ga ook binnenkort een nieuw spelertje kopen en volg dit topic ook al een tijdje, en ook die van de X5. Dus als iemand andwoord heeft, heel graagCLB schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:28:
Ik zit dus te twijfelen tussen dit mooie apparaatje
en de Iaudio X5. Ze hebben ongeveer dezelfde specs en dezelfde prijs,
maar volgens mij worden hier veel meer accesoires bijgegeven.
Ik heb nog een paar vraagjes:
-zit er 'n tv-out aansluiting op zodat je games/ films op tv ziet (de Archos Gimini heeft dit bv)
-kun je zelf mappen aanmaken? Dus muziek-albums-nirvana (voorbeeldje)
-wordt hij herkend als harde schijf zonder het gebruik van extra software
-zou ik 'm aan kunnen sluiten op m'n telefoon (orange SPV M500) en dmv een of ander kabeltje het beeldscherm daarvan kunnen gebruiken voor het afspelen van films (dat beeldscherm is namelijk groter)
-zit er software bij om films te editten tot het bepaalde beeldformaat zodat je ruimte bespaart?
Hebben jullie nog andere opmerkingen waarom ik speciaal voor deze speler zou moeten kiezen?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
En iAudio X5 heeft waarschijnlijk wel beter geluid. Als je sommige iAudiofielen mag geloven tenminste, klinkt niets zo goed als de X5. Op zich is dat natuurlik wel een belangrijke eigenschap bij een mp3spelerCLB schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:00:
Dankje voor de snelle replies!
Pff dit wordt echt 'n lastige keus man.
Ik vind ze allebei echt heel erg nice, alhoewel ik 't Iaudio-design denk toch wat geiler vind
(en hij is gewoon bij oa de dixons verkrijgbaar en niet via 'n internetshop)
Mja die Samsung is ook wel errug smooth zeg. Naja ik probeer nog wat reviews op te zoeken maar...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 22:39 ]
Daar hecht ik zeker waarde aan. Aan 20 (of 30gb) aan muziek kom ik nooit, maar aan films zou ik er best aan kunnen komen. Ik ga vandeweek wel bij 'n vriend kijken die de Iaudio X5 heeft om er zelf 'n beetje mee te kl*ten. En van die Samsung ga ik nog meer reviews opzoeken! Ps. bedankt voor die review-links!RoD schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:55:
de videokwaliteit van de X5 schijnt niet geweldig te zijn trouwens, de iRiver H3x0 met zn brakke video support zou het zelfs nog beter doen, ook al is dat 15fps.
Misschien iets om rekening mee te houden, ik weet niet of je er waarde aan hecht.
Verwijderd
Verwijderd
Heb je een versterker ertussen zitten dan? Dat je wel line signaal sterkte krijgt?Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:32:
Ikzelf heb ook zo'n verloopstekker en een 3.5mm microfoon als stropdas-speld. Geluid is prima, alleen aangezien deze microfoon mono is, wordt alleen de linker input opgenomen.
[ Voor 4% gewijzigd door FDMK op 21-09-2005 10:17 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
musica | fotografica | amalia
Verwijderd
Verwijderd
Nee, ik heb een Mic met een knoopcell batterijtje erin. Dat maakt natuurlijk wel verschil, dat was ik even vergeten te zeggen.Heb je een versterker ertussen zitten dan? Dat je wel line signaal sterkte krijgt?
Hopelijk komt die versie snel deze kant op!1. Automatic Screen off (ADD 3S,5S)
2. Screen w/ ID3 Tag showing
3. Automatic Turn off
4. Delete function in USB OTG.
5. No file extension limitation on trasferring files via USB OTG.
6. Charging + PC connection at the same time
7. Multiple # of file transferring via USB OTG
8. File sorting
9. And so on.
Er staat bij dattie de Minolta Xt ondersteund, maar er staat niks van de X20... iemand uitsluitsel?MPmad schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:15:
Met de nieuwste firmware werken Canon camera's in ieder geval wel met de iAudio X5, voor het geval dat je twijfelt. Sony werkte sowieso al. Zie daarvoor deze lijst.
Want dat vond ik toch wel een ernstig minpunt: dat je niet je speler in de cradle kon zetten, muziek erop zetten en opladen tegelijk. De rest is niet zo heel erg spannend volgens mij6. Charging + PC connection at the same time
Geen uitsluitsel, maar zoals het lijstje er nu uitziet lijkt het erop alsof alleen de Z-camera's niet werken. Ik denk dat de X20 wel zal werken.CLB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:54:
[...]
Er staat bij dattie de Minolta Xt ondersteund, maar er staat niks van de X20... iemand uitsluitsel?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Postman81 op 23-09-2005 17:31 ]
Inmiddels heb ik weer 2 uur en 1 kwartier extra speeltijd erop zitten, en af en toe heb ik zelfs 2 streepjes over, zou de accu zelf-regenerating zijn?I.R. Butcher schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:17:
Vooral deze is heel mooi:
[...]
Op dit moment zit ik op bijna 9 uur speeltijd met intensief wisselen van mappen en nummers (echt gebruik dus, niet het aanzetten en kijken wanneer de speler stopt), en de accu staat nog op 1 of 2 streepjes. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt (voor de eerste keer opladen), maar tussen de 10 en 12 uur moet ie toch wel komen. Hopelijk wordt dat nog beter bij de volgende keer volledig opladen.
Verwijderd
Linkje?DPC-Postman schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:46:
Ik heb net firmware versie 1.076 erop gezet. Werkt goed...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 17:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hey TS,DPC-Postman schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:22:
Opmerkingen/aanvullingen hoor ik graag!
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 10:53 ]
Is dit niets? Wel prijzig, maar erg mooi.p2dewit schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:13:
Nu nog ...... een mooi passend hoesje ....................
Zoiets?:Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 10:52:
Hey TS,
Misschien is het handig om een firmware-overzicht in de topicstart te zetten. Dat je in 1 oogopslag kunt zien wat er allemaal bijgekomen is door firmware-updates..
Dat plakkertje was allesspyros schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:16:
Zit er trouwens nog een beschermfolietje op het schermpje? of was dat gekleurde plakkertje alles
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, heeeel erg mooi
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 21:13 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq