Hij heeft maar 6 GB ipv 20.... vind ik al redelijk verschil
.Geen line in,Geen usb-host,Het lijkt erop dat hij ook geen srs wow effecten heeft. Voor de rest lijkt ie redelijk hetzelfde te kunnen. Als ik zo de technische specs doorkijk.
Verwijderd
Mijn films vullen het beeld niet, het zijn breedbeeldfilms en iemand hier zei dat ik het moest converteren als 4:3 maar hoe doe ik dat?
Ik heb in MultiMedia Studio alles gechecked maar ik kan deze optie niet vinden.
Wel een andere optie in het configuratiescherm waar ik weinig van begrijp maar volgens mij gaat dit wel over het beeldformaat.
Wie kan mij helpen?
Ik heb in MultiMedia Studio alles gechecked maar ik kan deze optie niet vinden.
Wel een andere optie in het configuratiescherm waar ik weinig van begrijp maar volgens mij gaat dit wel over het beeldformaat.
Wie kan mij helpen?
Met virtualDub kom je een heel eind... Daar kan je het filter "null transform" over je film gooien, en dan opnieuw opslaan. Er is daar vast op een andere plek wel het een en ander over te vinden denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Postman81 op 11-10-2005 00:10 ]
Weet iemand hier of ik ergens een extra USB kabel voor deze speler kan kopen?
Vind het namelijk wel handig dat de speler als mass storage device werkt. Maar vind het een beetje tricky om mijn kabel mee van huis te nemen zolang ik geen vervangend exemplaar heb.
Vind het namelijk wel handig dat de speler als mass storage device werkt. Maar vind het een beetje tricky om mijn kabel mee van huis te nemen zolang ik geen vervangend exemplaar heb.
p4 1,7 ghz, gigabyte 8IE, 768 MB DDR, Leadtek Geforce2 64mb AGP tv-out, Western Digital 80 gb 7200 rpm 2mb cache, HP CD-Writer+ 8290 4x/4x/24x, NEC ND-1300A, Creative Inspire 5300
Lijkt me gewoon mini-usb, dus bij een willekeurige computerzaak zul je wel slagen.
Deze van de Dynabyte, bijvoorbeeld.
Deze van de Dynabyte, bijvoorbeeld.
Neej het is geen gewone mini-usb maar speciale samsung kabel. Even aan een winkel vragen die samsumg mp3-troep leverd en ze kunnen alles bestellen.
Er is een versie 2.0 firmware, alleen heeft die geen uitbreiding van mogelijkheden tegenover de 1.076 en wordt het browsen er langzamer van. Ik blijf zelf nog even bij 1.076.
Verwijderd
Bedankt voor de tip, DPC-Postman.
Ik heb het anders opgelost, ik converteer mijn DVD's nu met DaVideo 4 van G Data, met dit programma kan ik het beeldformaat instellen. Mooi programma is dit, echt een aanrader.
Ik heb het anders opgelost, ik converteer mijn DVD's nu met DaVideo 4 van G Data, met dit programma kan ik het beeldformaat instellen. Mooi programma is dit, echt een aanrader.
Ik was even benieuwd naar de nieuwere firmwares... Ik kan die 2.0 bv. al nergens vinden. Waar snorren jullie die op? Kan ik daar ook gewoon bij? Want op de samsung site zie ik ze niet.
Verwijderd
Mag ik een link naar deze firmware versie?[
Er is een versie 2.0 firmware, alleen heeft die geen uitbreiding van mogelijkheden tegenover de 1.076 en wordt het browsen er langzamer van. Ik blijf zelf nog even bij 1.076.
op www.samsungplay.com kan je versie 2.0 downloaden (legaal, wel ff registreren). In Korea zwerft inmiddels versie 2.02 rond geloof ik.
Verwijderd
Volgensmij is er weer een nieuwe firmware!!
Hij staat hier: http://support.samsung.de...fileid=794860&fileType=FM
Ik ga hem zo uitproberen, ben benieuwd
is er ook een changelog?Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:04:
Volgensmij is er weer een nieuwe firmware!!
ben benieuwd naar je bevinding
[ Voor 12% gewijzigd door FDMK op 26-11-2005 11:13 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Dit is versie 3.0 en er is volgensmij niks verandert, misschien alleen dingetjes om hem langer op 1 accu lading te kunnen laten spelen ofzo.. Maar geen echte shuffle waarbij je alles kunt shuffelen. Er staat wel de optie shuffle all. Maar dan shuffelt hij gewoon eerst alle nummers in de map en gaat dan door naar de andere map en shuffelt die ook weer... Valt me wel tegen dat er dus nog steeds geen echte shuffle is. Maar voor de rest is dit echt wel de beste mp3speler die ik tot nu toe ken!
Mijn zusje heeft een Ipod, mijn god wat ben ik blij dat ik niet zo'n takkeding heb
Mijn mp3speler is goedkoper en je kunt er veel meer mee!
Mijn zusje heeft een Ipod, mijn god wat ben ik blij dat ik niet zo'n takkeding heb
Verwijderd
Nope, die changelog kon ik niet vinden, maar zoals in mijn post die hierboven staat vind ik de nieuwe versie zwaar tegenvallen.. Hij is overigens nog maar 2 dagen oud, deze nieuwe firmware versie!spyros schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:12:
[...]
is er ook een changelog?
ben benieuwd naar je bevinding
ik vind 1.6mb voor firmware best fors ..of ligt dat aan mijn beleving ?
![]()
waarom doen ze nou zo moeilijk over een shuffle All (numbers) functie.. Dat doet hem nl echt concureren maarja....
Dat van die lange accuduur vind ik opzich wel een pretje want hij gaat wel hard als je met je FM radio bezig bent ( op de hoogste onvangst oid )
hoe upgrade je ook al weer?done
Dat van die lange accuduur vind ik opzich wel een pretje want hij gaat wel hard als je met je FM radio bezig bent ( op de hoogste onvangst oid )
hoe upgrade je ook al weer?done
[ Voor 10% gewijzigd door FDMK op 26-11-2005 11:30 ]
Met die versie 3 werkt DRM nu ook (ik vraag me alleen af wie dat zou willen, dat moet men mij nog maar een keer uitleggen)
Verder is de manier van verbinden veranderd. Tot versie 2 was dat via UMS (en kon je hem ook in Windows 2000 gebruiken). In versie 3 is dat MTP geworden (en werkt hij alleen nog maar in Windows XP)
Verder is de manier van verbinden veranderd. Tot versie 2 was dat via UMS (en kon je hem ook in Windows 2000 gebruiken). In versie 3 is dat MTP geworden (en werkt hij alleen nog maar in Windows XP)
Verwijderd
Wat mij opviel bij versie 3.0 is dat je niet meer per pagina door lange lijsten kan scrollen.
Oftewel scrolltype per pagina is per regel geworden.
Nu duurt dit veel te lang. Ook neemt het opstarten flink wat meer tijd in beslag.
Bovenstaande zaken was voor mij reden om weer naar 2.0 terug te gaan.
Ik weet niet welke voordelen er zijn met die nieuwe manier van verbinden. Misschien kan iemand mij dat uitleggen. Verder ben ik zeer tevreden met dit topapparaat. Ik wacht af wanneer er weer een goede update van Samsung komt.
Oftewel scrolltype per pagina is per regel geworden.
Nu duurt dit veel te lang. Ook neemt het opstarten flink wat meer tijd in beslag.
Bovenstaande zaken was voor mij reden om weer naar 2.0 terug te gaan.
Ik weet niet welke voordelen er zijn met die nieuwe manier van verbinden. Misschien kan iemand mij dat uitleggen. Verder ben ik zeer tevreden met dit topapparaat. Ik wacht af wanneer er weer een goede update van Samsung komt.
Verwijderd
Ik zie het wel aankomen dat er snel een echte shuffle op komt. Ik bedoel ze gaan bij zichzelf toch ook wel na dat dit gewoon niet kan dat het er niet op zit? Op elke cheapass mp3spelertjes zit zelfs nog een shuffle of random...
Ik bemerk dat ik na de upgrade de nummers niet meer direct vanaf de mp3speler kan beluisteren (MTP), dit is echt gewoon een gammel systeem en het gaat ook nog eens veel trager met het overzetten van de muziek al met al ben ik blij dat versie 2.0 nog te bereiken is.
alternativ
Verwijderd
Jezus wat een kolere firmware, hoe durven ze hiermee aan komen te zetten?
Hij doet het alleen nog maar op windows xp. FF op een ubuntu systeem inpluggen zit er niet in. Je kunt ook niks meer knippen of plakken?! Ik heb hem zojuist maar weer ff naar versie 2 gedregadeerd.
Wat een shit zeg, niet te geloven.. Echt alsof er maar 1 prutser bij samsung op de firmware zit. Ook foutjes in de spelletjes zijn er gewoon nog steeds niet uitgehaald. Zoals bij tetris naar beneden drukken, dat hij niet sneller gaat maar gelijk naar onderen gaat, of de preview bij tetris van de blokjes, die een andere kleur hebben dan ze echt zijn.
Een top-apparaat maar de firmware is aan de ene kant supergoed, maar aan de andere kant zitten er nog steeds veel fouten in die al lang hadden moeten zijn opgelost. Ik bedoel dat is op 1 middagje te doen lijkt me...
Hij doet het alleen nog maar op windows xp. FF op een ubuntu systeem inpluggen zit er niet in. Je kunt ook niks meer knippen of plakken?! Ik heb hem zojuist maar weer ff naar versie 2 gedregadeerd.
Wat een shit zeg, niet te geloven.. Echt alsof er maar 1 prutser bij samsung op de firmware zit. Ook foutjes in de spelletjes zijn er gewoon nog steeds niet uitgehaald. Zoals bij tetris naar beneden drukken, dat hij niet sneller gaat maar gelijk naar onderen gaat, of de preview bij tetris van de blokjes, die een andere kleur hebben dan ze echt zijn.
Een top-apparaat maar de firmware is aan de ene kant supergoed, maar aan de andere kant zitten er nog steeds veel fouten in die al lang hadden moeten zijn opgelost. Ik bedoel dat is op 1 middagje te doen lijkt me...
Wat jij wilt is illegaal, dus dit lijkt me geen handige plek om dat te vragenVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:03:
5 maanden na aanschaf van de YH-J70 20gb is de display uitgevallen. Vind echter na bijna een half jaar je aanschafbon nog maar eens terug. Om van het 1 jaar garantie gebruik te kunnen maken.
Wie oh wie kan mij een kopie van een aanschafbewijs emailen?
Dat zou helemaal super zijn. Thnx
Ik ben van plan om deze speler te kopen.
Maar ik lees telkens tegenstrijdige berichten op verschillende sites. Een dockingstation/cradle en een hoesje lijkt mij wel handig. Zitten deze er nu wel of niet bij?
Maar ik lees telkens tegenstrijdige berichten op verschillende sites. Een dockingstation/cradle en een hoesje lijkt mij wel handig. Zitten deze er nu wel of niet bij?
After all is said and done, there is more said than done
dockingstation wel hoesje niet
wat ik nou net ondervind :
stop mn speler in het dockingstation staat er op het schermpje UPDATING ( al 5 minuten)...en hij komt er ook maar neit bij te staan met schijfbeheer.

*edit*
ik lees heel kort op mn schermpje dat hij alleen onder XP werkt ( heb ik ) en WMP 10 moet op de pc aanwezig zijn( is aanwezig
) maar dan snap ik niet waarom die het nniet doet
stop mn speler in het dockingstation staat er op het schermpje UPDATING ( al 5 minuten)...en hij komt er ook maar neit bij te staan met schijfbeheer.
*edit*
ik lees heel kort op mn schermpje dat hij alleen onder XP werkt ( heb ik ) en WMP 10 moet op de pc aanwezig zijn( is aanwezig

[ Voor 35% gewijzigd door FDMK op 05-12-2005 07:11 ]
Verwijderd
Oké mensen,
voor diegenen die graag willen party shuffle-en...
Lees verder!
OK guys,
I will give away an awesome secret; it's the loveliest bug I ever ran into
!
How to shuffle...
- Grab your YH-J70SB (I use firmware version 2.01, but it worked well with earlier versions)!
- Make sure you've reconstructed your library with the Samsung Media Studio!
- Go to 'Navigation' -> 'File Search' -> 'Music' choose a folder and play a track!
- Now turn on the 'Shuffle All' function in the tools menu!
- Now go to 'Navigation' -> 'Music Library' -> 'Track' and choose your track!
- Turn off your precious device and fire it up again!
- Now guess what...

R U happy now?
Grtz from a happy YH-J70 owner.
Dit schreef ik op het dapreview.net forum!
Weet niet of het bij alle apparaten werkt, maar give it a try
!
voor diegenen die graag willen party shuffle-en...
Lees verder!
OK guys,
I will give away an awesome secret; it's the loveliest bug I ever ran into
How to shuffle...
- Grab your YH-J70SB (I use firmware version 2.01, but it worked well with earlier versions)!
- Make sure you've reconstructed your library with the Samsung Media Studio!
- Go to 'Navigation' -> 'File Search' -> 'Music' choose a folder and play a track!
- Now turn on the 'Shuffle All' function in the tools menu!
- Now go to 'Navigation' -> 'Music Library' -> 'Track' and choose your track!
- Turn off your precious device and fire it up again!
- Now guess what...
R U happy now?
Grtz from a happy YH-J70 owner.
Dit schreef ik op het dapreview.net forum!
Weet niet of het bij alle apparaten werkt, maar give it a try
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 14:06 ]
Het ziet er naar uit dat dat alleen werkt als je de nummers syncroniseert met samsung media studio zodat hij die music library aanmaakt. Ik kopieer altijd gewoon mappen. Dus werkt deze "bug" ook niet. Ik heb het nog geprobeert te doen door even 1 map via de software te doen. Maar dat is niet genoeg.
Waarom ik die software niet gebruik is dan waarschijnlijk een vraag:
Dat komt omdat als ik m`n mijn muziek map aanvink om toe te voegen de software de supmappen niet meeneemt. Weet iemand hoe dit wel kan toevallig?
Dat komt omdat als ik m`n mijn muziek map aanvink om toe te voegen de software de supmappen niet meeneemt. Weet iemand hoe dit wel kan toevallig?
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik denk dat (als het al werkt) het wel werkt als je je library opnieuw rebuild in de samsung media studio.
Verwijderd
Nee, dat toevoegen van submappen is met deze software helaas niet mogelijkMuse a.k.a. schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:51:
Het ziet er naar uit dat dat alleen werkt als je de nummers syncroniseert met samsung media studio zodat hij die music library aanmaakt. Ik kopieer altijd gewoon mappen. Dus werkt deze "bug" ook niet. Ik heb het nog geprobeert te doen door even 1 map via de software te doen. Maar dat is niet genoeg.

Ondersteund hij ook de ixus 40?
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
Verwijderd
Ik denk dat je daarvoor ff moet googlen. Wat ik heb gedaan is gewoon een cheap ass cardreader gekocht en die pleur ik er gewoon op. Dan weet je zeker dat ie het doet, vooral als je meerdere apparaten hebt is het handig.SilverMane schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:12:
Ondersteund hij ook de ixus 40?
Verwijderd
Verdorie
, net de 3.00 versie er op gezet en inderdaad hetzelfde probleem. Niet herkenbaar, maar krijg nu dus ook geen verbinding meer. Iemand idee hoe ik de oude versie er weer terug op kan zetten??
Verwijderd
Heeft iemand toevallig ook al de nieuwste sony speler vergeleken met deze speler?
Ik hoef niet onbedingt een color screen maar ik wil wel goed geluid.
Heb wel wat revieus gelezen alleen verschafte deze mij niet de duidelijkheid die ik wou hebben.
Welke van deze heeft beter geluid mooier helderder noem maar op!
Ik heb het over deze speler
sony player
Ik hoef niet onbedingt een color screen maar ik wil wel goed geluid.
Heb wel wat revieus gelezen alleen verschafte deze mij niet de duidelijkheid die ik wou hebben.
Welke van deze heeft beter geluid mooier helderder noem maar op!
Ik heb het over deze speler
sony player
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 20:14 ]
Verwijderd
bij Dixon zit niets bij voor 299 eurospyros schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:36:
dockingstation wel hoesje niet
Verwijderd
is dat niet gewoon een typ foutje?Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:30:
[...]
bij Dixon zit niets bij voor 299 euro,
Verwijderd
Je kunt toch heel gemakkelijk weer dezelfde map aanmaken!Waarom ik die software niet gebruik is dan waarschijnlijk een vraag:
Lijkt me niet, bij de Mediamarkt (Utrecht) is ie ook zo duur
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
ik doelde op de docking station of die er wel of niet bij zitJust_I schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:10:
[...]
Lijkt me niet, bij de Mediamarkt (Utrecht) is ie ook zo duur
Volgens de TS zit die er standaard bij, of heb je het nou over die SonyVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:13:
[...]
ik doelde op de docking station of die er wel of niet bij zit
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
bij de sony zit geen docking stationJust_I schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:28:
[...]
Volgens de TS zit die er standaard bij, of heb je het nou over die Sony
maar bij de samsung wel volgens de TS maar op de dixons site staat van niet
of het wel of een niet is weet ik niet,
maar hoe is de geluids kwaliteid van de samsung?
en die van de sony als iemand dat weet tenminste?
anders ga ik nog wel even naar het sony topic
Ik heb een sony 20 gb speler gehad en was zwaar ontevreden over de speler. De geluidskwaliteid is wel ok. Alleen de software en firmware is belachelijk bagger. En de firmware was bij die speler ook niet upgradeble. Verder heeft de samsung een eisa award gekregen. En die krijg je niet zomaar. Ik zou zeker als ik nog een keer een speler zou aanschaffen zonder enige twijfel GEEN sony kopen
Verwijderd
Je kan de firmware gewoon in de map 'DATA' zetten (als ik het goed heb), dit deed ik ook om mijn firmware te downgraden! Maar het is overigens nog steeds mogelijk om de YH-J70 als UMS door je systeem te laten herkennen (dus waarschijnlijk ook op andere OS-en dan WXP)! Bij firmware v.3.00 zat namelijk een upgrade manual, waarin dat te lezen is:Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:26:
Verdorie, net de 3.00 versie er op gezet en inderdaad hetzelfde probleem. Niet herkenbaar, maar krijg nu dus ook geen verbinding meer. Iemand idee hoe ik de oude versie er weer terug op kan zetten??
"On special occasions when user wants to use UMS mode connection
with their PC, press "ON" on the "HOLD" switch and press "REC" key
for a few seconds while connecting to the USB port, then the player
will connect in UMS mode."
265 bij mp3manVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:30:
[...]
bij Dixon zit niets bij voor 299 euro,
ik snap er geen ene reet van...Je kan toch neit downgraden als je geen connection hebVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:14:
[...]
Je kan de firmware gewoon in de map 'DATA' zetten (als ik het goed heb), dit deed ik ook om mijn firmware te downgraden! Maar het is overigens nog steeds mogelijk om de YH-J70 als UMS door je systeem te laten herkennen (dus waarschijnlijk ook op andere OS-en dan WXP)! Bij firmware v.3.00 zat namelijk een upgrade manual, waarin dat te lezen is:

En van dat On special occasions when user wants to use UMS mode connection
will connect in UMS mode" snap ik ook niet.. Als ik het goed begrijp moet je de speler op HOLD zetten en daarna op REC drukken.
Mbt de dockingstation. Ik heb MP3man (Coolblue) een mailtje gestuurd en kreeg volgende reactie:
Er wordt standaard geen cradle meegeleverd, maar wel een kabel om aan te sluiten aan de PC.
Dezelfde reactie heb ik al een keer eerder gekregen van BE Direct (UK-based company)
Bij de Mediamarkt staat overigens wel dat er een dockingstation wordt geleverd.
Ergens anders heb ik weer gelezen dat de dockingstation alleen geleverd wordt bij de 30GB versie...
Weet iemand waar je deze (tegenwoordig) wel meegeleverd krijgt?
Zijn er overigens ergens nog gadgets en hulpmiddelen van Samsung voor de speler te koop?
Er wordt standaard geen cradle meegeleverd, maar wel een kabel om aan te sluiten aan de PC.
Dezelfde reactie heb ik al een keer eerder gekregen van BE Direct (UK-based company)
Bij de Mediamarkt staat overigens wel dat er een dockingstation wordt geleverd.
Ergens anders heb ik weer gelezen dat de dockingstation alleen geleverd wordt bij de 30GB versie...
Weet iemand waar je deze (tegenwoordig) wel meegeleverd krijgt?
Zijn er overigens ergens nog gadgets en hulpmiddelen van Samsung voor de speler te koop?
Verwijderd
Ik kreeg wel gewoon de docking station erbij via de postbank.
Er bestaat een afstandsbediening die met kantelen werkt, dus als je hem voorover kantelt gaat hij een nummer verder ofzo. Lijkt me wel lachen.
Er bestaat een afstandsbediening die met kantelen werkt, dus als je hem voorover kantelt gaat hij een nummer verder ofzo. Lijkt me wel lachen.
Verwijderd
Voor de mensen die zitten te twijfelen. Ik zou wel voor deze mp3speler gaan.. Ik heb nog nooit zo'n goed audio-apparaat gekocht. Hij heeft gewoon alles, gaat lang mee, duidelijk scherp scherm, makkelijk te bedienen en erg goede geluidskwaliteit.
Hij is in ieder geval beter dan de I-pod
En heeft de prijs voor beste mp3speler van het jaar gekregen, dus nog beter dan de I-pod, want die heeft hem niet 
Samsung maakt zowieso topproducten, ook monitoren en tv's enz. Ik heb bijna alles van Samsung
Hij is in ieder geval beter dan de I-pod
Samsung maakt zowieso topproducten, ook monitoren en tv's enz. Ik heb bijna alles van Samsung
Verwijderd
Thank'sVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:14:
[...]
Je kan de firmware gewoon in de map 'DATA' zetten (als ik het goed heb), dit deed ik ook om mijn firmware te downgraden! Maar het is overigens nog steeds mogelijk om de YH-J70 als UMS door je systeem te laten herkennen (dus waarschijnlijk ook op andere OS-en dan WXP)! Bij firmware v.3.00 zat namelijk een upgrade manual, waarin dat te lezen is:
Ik koop de speler over een maand. Ik heb een fotocamera van Samsung, nu lijkt het me erg grappig als hij deze camera niet zou accepterenVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:55:
Voor de mensen die zitten te twijfelen. Ik zou wel voor deze mp3speler gaan.. Ik heb nog nooit zo'n goed audio-apparaat gekocht. Hij heeft gewoon alles, gaat lang mee, duidelijk scherp scherm, makkelijk te bedienen en erg goede geluidskwaliteit.
Hij is in ieder geval beter dan de I-podEn heeft de prijs voor beste mp3speler van het jaar gekregen, dus nog beter dan de I-pod, want die heeft hem niet
Ik zag dat de 30gb versie al te koop is bij pixmania voor 315. Dat is zo`n 50 euro meer dan de 20gb versie. Daarnaast zag ik ook dat hij dit ondersteund:
Kynetisch navigatiesysteem: speler bewegen is door menu's surfen en bestanden raadplegen
Vraag me af of dit zo handig is, wel laggen.
Kynetisch navigatiesysteem: speler bewegen is door menu's surfen en bestanden raadplegen
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
zou je het mij uit kunnen leggen want bij mij lukt het niet..Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:17:
[...]
Thank'sIs gelukt, maar inderdaad, wat een bache rupdate.
Verwijderd
Heb wmp 10 opnieuw geinstalleerd, vervolgens zet je em in de cradle: zet hold aan en hou de menu en play knop ingedrukt. Als het goed is herkend hij em nu gewoon weer als een usb en kun je de oude firmware weer terug in de root gooien en opnieuw rebootenspyros schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:41:
[...]
zou je het mij uit kunnen leggen want bij mij lukt het niet..
Verwijderd
is het ook mogelijk andere spellen erop te zetten
want deze standaard spellen beginnen een beetje saai te worden
Verwijderd
Weet niet zeker, maar volgensmij is dat alleen met de afstandsbediening die erbij zit...SilverMane schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:40:
Ik zag dat de 30gb versie al te koop is bij pixmania voor 315. Dat is zo`n 50 euro meer dan de 20gb versie. Daarnaast zag ik ook dat hij dit ondersteund:
Verwijderd
Ja of in ieder geval de programmeerfoutjes uit de spellen te halenVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:45:
is het ook mogelijk andere spellen erop te zettenwant deze standaard spellen beginnen een beetje saai te worden
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 20:28 ]
Ik heb die advertentie ook gezien, maar voorheen heet die kynetische navigatie de motion sensor. Alleen in de huidige firmware versies is dat nog niet als zodanig geimplementeerd, en wordt de G-sensor alleen voor de bescherming van de harde schijf gebruikt.SilverMane schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:40:
Welke afstandsbediening heb je het over? Ik had gelezen dat ze zelfs bij Samsung niets van een afstandsbediening voor de J70 afwetenVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:27:
[...]
Weet niet zeker, maar volgensmij is dat alleen met de afstandsbediening die erbij zit...
[ Voor 22% gewijzigd door Postman81 op 08-12-2005 23:43 ]
Verwijderd
Ik meende dat ik het had gelezen. Maar ik kan het nu ook nergens vinden op google. Er zit wel een speciale ingang bovenop voor een afstandbediening lijkt me...
oja ik kwam ook nog een review tegen: http://www.netzwelt.de/ne...schale-samsung-yhj70.html
oja ik kwam ook nog een review tegen: http://www.netzwelt.de/ne...schale-samsung-yhj70.html
Verwijderd
De afstandsbediening is alleen in Japan verkrijgbaar om een of andere vage reden. Ik heb contact gehad met Samsung en deze vertelde me dat losse accesoires als de Cradle en afstandsbediening op korte termijn niet in Nederland verkrijgbaar zullen. Waarschijnlijk te weinig interesse in...
Verwijderd
Mijn speler houdt er na 3 uur video afspelen al mee op.
Dat ie de opgegeven 7 uur niet haalt had ik al begrepen, maar is 3 uur niet erg kort?
Hoe lang houdt ie het bij jullie uit?
Het laden is ook zo gepiept, binnen 2 uur zit de accu weer vol.
Lijkt me niet goed.
Dat ie de opgegeven 7 uur niet haalt had ik al begrepen, maar is 3 uur niet erg kort?
Lijkt me niet goed.
Ik vind het wel jammer dat er zo weinig 'gadget' en 'supplies' worden aangeboden bij deze speler. Als je bijvoorbeeld kijkt naar archos' scope (en natuurlijk ipod, al is dat overkill) dan krijg ik eerder het gevoel dat Samsung of de markt weinig ziet in de yh-j70.
En ik vraag me dan ook af hoe de ondersteuning in de toekomst zal zijn...
En ik vraag me dan ook af hoe de ondersteuning in de toekomst zal zijn...
-
[ Voor 99% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:07 ]
Ik denk dat een iPod veruit de beste keus is voor zo'n persoon. Groot en duidelijk scherm, makkelijke bediening met weinig knoppen en een Nederlandstalig menu.
Hmm reuma en een clickweel... lijkt me niet absoluut niet geschikt! Wat dat aangaat is de besturing van deze mp3 speler handiger voor hem. Alleen het lettertype is wel duidelijk. Maar duidelijk genoeg is alleen aan diegene te beoordelen. Verder is de besturing wel door te krijgen.
-
[ Voor 99% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:06 ]
Verwijderd
Het scheelt erg veel als je de backlight uitzet. Het scherm is dan nog steeds erg helder.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:47:
Mijn speler houdt er na 3 uur video afspelen al mee op.
Lijkt me niet goed.
Verwijderd
Houd het muziek ook maar 7 uur volVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:48:
[...]
Het scheelt erg veel als je de backlight uitzet. Het scherm is dan nog steeds erg helder.
Dat kan haast niet... 3 dagen heb ik 4 uur per dag zonder op te laden tussendoor muziek geluisterd. en daarna nog 2 uur video... toen pas was ie bijna leeg:S
Verwijderd
Ben zelf op zoek naar een mp3speler, en ik zit te tweifelen tussen de IAudio X5L en de YH-J70. Belangerijk punt voor mij is de speeltijd. De 25 uur die er voor staan vind ik erg interresant, maar als het hier niet meer is dan 7 uur valt deze mp3 speler voor mij af.
Dus weet iemand hoe het precies zit met de totale speeltijd?
Verwijderd
Hey is er misschien nog iemand die een 1.076 versie heeft, kan namelijk nergens meer een werkende link vinden. Bvd
Ik ben geen lid van het samsung promotieteam, maar ik heb mijn mp3 speler per dag 1 uur heen in trein en 1 uur terug en vaak ook nog in de pauze's aan staan. En als ik geen gekke dingen doe dan hou ik het 2 weken met een accu uit en dan laad ik niet bij maar laat ik hem wel helemaal leeglopen voordat ik deze opnieuw laad. Al met al kom ik uit een playtime van iets meer dan 24 uur uit en dan maak ik ook nog eens gebruik van 10 sec backlight en ik skip vaak nummers.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:27:
Ben zelf op zoek naar een mp3speler, en ik zit te tweifelen tussen de IAudio X5L en de YH-J70. Belangerijk punt voor mij is de speeltijd. De 25 uur die er voor staan vind ik erg interresant, maar als het hier niet meer is dan 7 uur valt deze mp3 speler voor mij af.

alternativ
-
[ Voor 114% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:03 ]
Ik heb net het ding gekocht; Leuk, mooi geluid.
Wat ik heb is volgens mij redelijk common: folders met daarin mp3's die beginnen met een nummer (bijv. 01 t/m 13 of 01 t/09 0f 01 t/m 013 etc). Wat mijn oude MP3 discman daarmee deed was vrij redelijk: hij speelde de folders af in de volgorde van opeenlopende cijfers, dus bij de eerste beginnen (01) en bij de laatste eindigen (013).
Dat doet deze niet: hij gaat random door alle numers per map heen, ongeacht volgorde in cijfers.
Ook alle mp3's alfabetische volgorde geven werkt niet (dus a t/m z); daar gaat ie ook random doorheen.
Moet ik nu voor elk album playlists maken ? Vind het erg raar !
Wat ik heb is volgens mij redelijk common: folders met daarin mp3's die beginnen met een nummer (bijv. 01 t/m 13 of 01 t/09 0f 01 t/m 013 etc). Wat mijn oude MP3 discman daarmee deed was vrij redelijk: hij speelde de folders af in de volgorde van opeenlopende cijfers, dus bij de eerste beginnen (01) en bij de laatste eindigen (013).
Dat doet deze niet: hij gaat random door alle numers per map heen, ongeacht volgorde in cijfers.
Ook alle mp3's alfabetische volgorde geven werkt niet (dus a t/m z); daar gaat ie ook random doorheen.
Moet ik nu voor elk album playlists maken ? Vind het erg raar !
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
staat hij niet toevallig op shuffle?
Bij mij speelt hij nl. netjes op volgorde af.
En welke firmwareversie heb je erop staan?
[ Voor 24% gewijzigd door Postman81 op 28-12-2005 22:00 ]
De hele issue was toch dat shufle niet bestond voor deze player ?DPC-Postman schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:59:
staat hij niet toevallig op shuffle?
Heb als ik bij tools --> play mode kijk de playmode op Normal staan, dus dat moet goed zitten.
verder heb ik bij de system settings gezegd dat ie moet sorteren op filename.
Ben nu bezig een tooltje aan het runnen dat ik Hier heb gevonden (music library --> play in track order), die filenames convert vanuit ID3-2 tags, maar volgens mij gaat dat niet veel helpen...
De firmware die erop staat is 2.00
De bug doet zich alleen voor als gezocht is via de library, dus niet via de filesearch...
Ik vind 't wel erg irritant, en als er geen fix voor is breng ik 'm terug
[ Voor 9% gewijzigd door BaatZ op 28-12-2005 22:24 ]
Hmm,
de shuffle werkt op zich wel, alleen per map, dus niet over alle bestanden in verschillende mappen, of per genre. Verder gebruik ik de library nooit dus daar kan ik verder niet zo veel zinnigs over zeggen...
de shuffle werkt op zich wel, alleen per map, dus niet over alle bestanden in verschillende mappen, of per genre. Verder gebruik ik de library nooit dus daar kan ik verder niet zo veel zinnigs over zeggen...
[ Voor 28% gewijzigd door Postman81 op 29-12-2005 10:18 ]
Ik ben zeer tevreden over dit apparaatje, heb nu paar dagen in bezit.
Een functie vind ik wel aardig dat je de afspeelsnelheid kan bepalen (soort pitch) maar dan kun je alleen de snelheid -20 %, +20% en +60% instellen wat heb je daaraan. Jammer vind ik dit, als het nou -5 t/m +10 ofzo was geweest had ik dit super gevonden. Aangezien ik de muziek met winamp ook altijd pitch.
Een functie vind ik wel aardig dat je de afspeelsnelheid kan bepalen (soort pitch) maar dan kun je alleen de snelheid -20 %, +20% en +60% instellen wat heb je daaraan. Jammer vind ik dit, als het nou -5 t/m +10 ofzo was geweest had ik dit super gevonden. Aangezien ik de muziek met winamp ook altijd pitch.
Ik heb sinds 3 dagen ook deze speler, maar nu heb ik een klein probleempje.
Als ik hem in de usb stop voordat ik in windows zit, komt hij met de melding dat hij het aangesloten apparaat niet op kan starten (in systeembeheer) en er staat een uitroepteken bij mass device.
Soms blijft hij zelfs hangen in het opstartscherm, als ik hem erin prik als ik al in windows zit vindt windows hem direct en is er niks aan de hand.
Nu heb ik het getest op een andere computer en die doet het normaal maakt dus niet uit dat hij er al inzit voordat ik de computer aanzet.
Kan het misschien zijn dat hij problemen heeft met de NForce4 chipset? (specs staan onder)
En ik weet dus niet of het kwaad kan om hem er "onveilig" in te stoppen.
Tweede vraag is, zijn er programma'tjes waar je 16:9 Avi/Divx kunt converten naar 4:3 zodat je een filmpje/clip toch fullscreen zonder zwarte balken kunt bekijken?
Als ik hem in de usb stop voordat ik in windows zit, komt hij met de melding dat hij het aangesloten apparaat niet op kan starten (in systeembeheer) en er staat een uitroepteken bij mass device.
Soms blijft hij zelfs hangen in het opstartscherm, als ik hem erin prik als ik al in windows zit vindt windows hem direct en is er niks aan de hand.
Nu heb ik het getest op een andere computer en die doet het normaal maakt dus niet uit dat hij er al inzit voordat ik de computer aanzet.
Kan het misschien zijn dat hij problemen heeft met de NForce4 chipset? (specs staan onder)
En ik weet dus niet of het kwaad kan om hem er "onveilig" in te stoppen.
Tweede vraag is, zijn er programma'tjes waar je 16:9 Avi/Divx kunt converten naar 4:3 zodat je een filmpje/clip toch fullscreen zonder zwarte balken kunt bekijken?
[ Voor 4% gewijzigd door Vinamp op 01-01-2006 18:29 ]
Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander
Die 2de vraag is eerder in dit forum aan bod gekomen. Ik weet niet precies waar maar het staat erop. (sry dat ik even geen tijd heb om te zoeken voor je)
@Vinamp: heb je je USB drivers al ns opnieuw geinstalleerd?
@RoD Ja ook al gedaan maar mocht helaas niet baten.
Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander
Verwijderd
Ik zit nu een tijdje mee te lezen met dit topic omdat ik op zoek ben naar een nieuwe mp3-speler en wel wat in de YH-J70 zie. Nou zag ik allemaal leuke dingen voorbij komen (beetje vergelijkbaar met de iRiver H340 die ik had), maar ik had toch nog een paar vraagjes:
- Is de witte versie alleen 30 GB of ook in 20 GB? En heeft die nou een metaalkleurige of een zwarte rand? Ik kom namelijk verschillende plaatjes tegen op internet.
- Begrijp ik het goed dat het programma om een media library aan te leggen niet werkt met een menustructuur met submappen? Dus bijvoorbeeld: MP3 > - G - > Groove Armada > Lovebox. Of kan ie de mp3-tjes in zo'n submap gewoon aan z'n library toevoegen?
- Is de 30 GB versie (behalve op internet) al in Nederlandse winkels verkrijgbaar?
Alvast bedankt.
Denk dat ik morgen ook maar es bij de Dixons ga informeren over de doosinhoud.
- Is de witte versie alleen 30 GB of ook in 20 GB? En heeft die nou een metaalkleurige of een zwarte rand? Ik kom namelijk verschillende plaatjes tegen op internet.
- Begrijp ik het goed dat het programma om een media library aan te leggen niet werkt met een menustructuur met submappen? Dus bijvoorbeeld: MP3 > - G - > Groove Armada > Lovebox. Of kan ie de mp3-tjes in zo'n submap gewoon aan z'n library toevoegen?
- Is de 30 GB versie (behalve op internet) al in Nederlandse winkels verkrijgbaar?
Alvast bedankt.
Denk dat ik morgen ook maar es bij de Dixons ga informeren over de doosinhoud.
Verwijderd
Zo, vandaag ff langsgeweest bij de Dixons. Ze hebben helaas alleen de zwarte 20 GB versie, de 30 Gb versie en de witte kunnen ze wel bestellen, maar dat wordt flink duurder, omdat ze dan geen quantumkorting krijgen.
De verkoper dacht dat de cradle er bij zou moeten zitten en dat het inderdaad een foutje is op hun website dat die niet in de doos zit.
Ik krijg donderdag als het goed is bericht dat ie weer op voorraad is, dus ben benieuwd
Oja, dan had ik nog een vraagje: hoe springt de speler om met id3-tags? wat kan ie allemaal laten zien en kun je ook zoeken op artiest, genre e.d.?
De verkoper dacht dat de cradle er bij zou moeten zitten en dat het inderdaad een foutje is op hun website dat die niet in de doos zit.
Ik krijg donderdag als het goed is bericht dat ie weer op voorraad is, dus ben benieuwd
Oja, dan had ik nog een vraagje: hoe springt de speler om met id3-tags? wat kan ie allemaal laten zien en kun je ook zoeken op artiest, genre e.d.?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 16:38 ]
Ja, de speler maakt een id3-database aan van je muziekbestanden.
Van die cradle dacht ik trouwens dat die er tegenwoordig niet meer bij zat.
Van die cradle dacht ik trouwens dat die er tegenwoordig niet meer bij zat.
Die dus erg crappy is omdat ie geen respect heeft voor de volgorde van je tracknummers als je géén id3v2 of id3 info hebt op je tracks...MPmad schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:08:
Ja, de speler maakt een id3-database aan van je muziekbestanden.
Dat moet je dus ook hebbenBaatZ schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 23:27:
[...]
Die dus erg crappy is omdat ie geen respect heeft voor de volgorde van je tracknummers als je géén id3v2 of id3 info hebt op je tracks...
Verwijderd
Jup, een goed getaggede mp3-collectie is erg veel waard. Als je al je mp3-tjes volgens een vast stramien tagged, dan heb je daar later veel plezier van
Verwijderd
Weet iemand toevallig een winkel in Amsterdam waar de (liefst) witte 30 GB versie te koop is? Bij Dixons in Hoorn hebben ze alleen de zwarte 20 GB. De 30 GB kunnen ze wel bestellen, maar dat schijnt flink duurder te zijn, omdat ze dan geen quantumkorting krijgen.
Ik bedoel dus een 'echte' winkel en geen webshop (daar heb ik namelijk nare ervaringen mee wat betreft reparatie van dure aparatuur)
Ik bedoel dus een 'echte' winkel en geen webshop (daar heb ik namelijk nare ervaringen mee wat betreft reparatie van dure aparatuur)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 22:54 ]
Met de laatste firmware update 3.00, blijft bij mij tijdens het laden de backlight op halve sterkte branden.
Ik kan met geen mogelijkheid een optie vinden omdat uit te zetten, is dit normaal?
Ik kan met geen mogelijkheid een optie vinden omdat uit te zetten, is dit normaal?
De 30GB wordt niet in Nederland verkocht. Daarvoor zul je echt terecht moeten bij (buitenlandse) webshops (bijvoorbeeld amp3.co.uk, mp3-player.de, pixmania.com).Verwijderd schreef op Friday 06 January 2006 @ 22:54:
Weet iemand toevallig een winkel in Amsterdam waar de (liefst) witte 30 GB versie te koop is? Bij Dixons in Hoorn hebben ze alleen de zwarte 20 GB. De 30 GB kunnen ze wel bestellen, maar dat schijnt flink duurder te zijn, omdat ze dan geen quantumkorting krijgen.
Verwijderd
Ah dan houdt het voor mij op. iig hartstikke bedankt, dan weet ik dat ik voor de 20 GB versie moet gaan
OK, ik heb iets heel stoms gedaan.
Enhousiast met nieuwe firmware aan de slag, heb ik per ongeluk de MTP versie geinstalleerd. Dit zorgt ervoor dat je mp3 speler eigendom van microsoft wordt, en je alleen nog maar via de Windows Media Player met het apparaat kan communiceren.
Natuurlijk wil ik de firmware weg hebben en weer terug naar een niet-mtp versie. Weet iemand hoe dat moet ?
Enhousiast met nieuwe firmware aan de slag, heb ik per ongeluk de MTP versie geinstalleerd. Dit zorgt ervoor dat je mp3 speler eigendom van microsoft wordt, en je alleen nog maar via de Windows Media Player met het apparaat kan communiceren.
Natuurlijk wil ik de firmware weg hebben en weer terug naar een niet-mtp versie. Weet iemand hoe dat moet ?
edit:
Het komt er op neer dat ik nu alleen nog maar bestanden mag toevoegen aan welke map dan ook, die een voor windows bekende extensie hebben zoals pdf, mp3, ogg etc. .BIN mag dus niet !
maar hoe kan ik het nu downgraden ?
Het komt er op neer dat ik nu alleen nog maar bestanden mag toevoegen aan welke map dan ook, die een voor windows bekende extensie hebben zoals pdf, mp3, ogg etc. .BIN mag dus niet !
edit:
Lama, ik hebhet bovenaan al gevonden: hold & ecord knopje
Kan me niet voorstellen dat iemand die MTP shit wil gebruiken

[ Voor 41% gewijzigd door BaatZ op 08-01-2006 16:19 ]
Verwijderd
Zo, morgen bij de Block langs. Die hebben van 9 t/m 15 jan. de YH-J70 (als ik het goed heb gezien van het plaatje iig) in de aanbieding voor 274,- eurootjes.
Ik laat het hier maar ff weten omdat er misschien anderen zijn die ook koopplannen hebben
Hopelijk ben ik morgen dan eindelijk de trotse bezitter van dit Samsung wondertje
Ik laat het hier maar ff weten omdat er misschien anderen zijn die ook koopplannen hebben
Hopelijk ben ik morgen dan eindelijk de trotse bezitter van dit Samsung wondertje
Verwijderd
De witte Samsung YH-J70 HD-spleler (30 GB) is te koop bij deze franse webshop, maar of ze ook naar Nederland verzenden weet ik niet. Even contact opnemen
.
Verwijderd
Ze zijn bij samsung niet echt lekker met de firmware. Dat MTP suckt echt, je kunt geeneens wat kopieren, alleen maar knippenBaatZ schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:05:
OK, ik heb iets heel stoms gedaan.
edit:
edit:

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast