Het Grote Guild Wars Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.577 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
wat zou ik ongeveer kunnen vragen voor :
Airwand dmg 7-12, energy +1, improves casting speed (12%)
Icy shortbow of charrslaying dmg 9-15 dmg 13%up vs charr
waterwand cold dmg 9-15
cane chaos dmg 6-10

ben trouwens net in beacons perch aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:27:
[...]

Omg dit is wel heel extreem. Is het wel mogelijk? Dat is gewoon bijna het hele spel door 8)7 .

@Naluh! : Was gister ook hele tijd in Underworld (eindelijk!), alleen had kut party dus schoot niet veel op. De charr droppen wel leuke items daar zeg :Y) .
Is het uberhaupt wel mogelijk om wel 2 verschillende classes te hebben zonder genoeg punten te hebben gehaald om level 2 te worden?

Mijn party was wel vrij redelijk in UW en FoW, alleen wat onervaren in het nieuwe gebied. Niet zo gek als je bedenkt dat Europa bijna nooit The Favor heeft natuurlijk.

Je kan overigens beter beginnen in FoW, dat is iets makkelijker dan UW.

[ Voor 6% gewijzigd door Naluh! op 09-07-2005 15:02 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dr.Snuggles schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:53:
wat zou ik ongeveer kunnen vragen voor :
Airwand dmg 7-12, energy +1, improves casting speed (12%)
Icy shortbow of charrslaying dmg 9-15 dmg 13%up vs charr
waterwand cold dmg 9-15
cane chaos dmg 6-10

ben trouwens net in beacons perch aangekomen :)
1-4. Niks. :) dat soort rotzooi gaat bij mij meteen naar de merchant, of ik pak 't niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Dr.Snuggles schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:10:
aha, das mooi klote aangezien ik net ook ook minor warrior rune heb gevonden :\

en wat kan ik ongeveer voor paarse items vragen ?
en hoe kom ik van quest items af die ik teveel heb ?
Paarse Items probeer ik niet eens meer te verkopen. Ik salvage ze met een Expert Salvage Kit. Dan heb je tenminste nog de kans dat er wat nuttigs uit komt :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Paarse wapens ben je zomaar kwijt hoor, hangt er maar net ff vanaf wat het is. Het moet in ieder geval maximale Dmg geven, het moet een aantal goeie extra's geven, zoals het maximale aan extra energy en health of armor en het liefst dmg +....% while Health is Above 50%. Heb je dit dan ben je het zomaar kwijt, zoniet dan wordt het een probleem, salvage dan gewoon de upgrades eruit en kijk of er wat nuttigs in zit, soms krijg je nog handige items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 22:27
De game is erg vet! Ik heb hem nog niet erg lang, kzit in level 8 nu.

Heeft iemand een linkje waar ik info kan vinden over de GoT Guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
Leon- schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:54:
De game is erg vet! Ik heb hem nog niet erg lang, kzit in level 8 nu.

Heeft iemand een linkje waar ik info kan vinden over de GoT Guild?
http://www.gotguildwars.nl/

Simpeler kan niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
@TroonStaal,

ik heb je in mijn friendslist gezet.
Arunia Valera is de naam.
Gisteren tot 3:30 gespeeld, dus heb vanochtend lang uitgeslapen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

@NielsOveres,

Je staat bij mij er ook in. Heb gisteren niet erg lang doorgespeeld want moest weer naar mijn ouders. Ben vanavond wel weer online :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Denk dat ik er vanavond niet ben, aangezien we bij mijn vriendin thuis zijn (zij heeft maar één computer).
Het zal dus wel ergens door de weeks worden. We hebben soort van afgesproken dat er één character is die we zelf gaan lvllen, maar ook niet meer dan 5 lvls van elkaar vandaan.
Maar ja, ik weet niet of ik daar nog echt aan toe kom. Heb ook nog FFXI om te spelen.
We spelen ook vernamelijk tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Bah, heb de "hele dag" al last van lag, geluid is 2x uitgevallen heb. al 5 keer gereboot (soms helpt het) me pc liep een keer compleet vast. Zo vaag dat dat gewoon eens in de xx tijd gebeurd :S
Op deze manier heb ik ook helemaal geen zin om aan "Hell's Perecipe" te beginnen want het speelt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 00:00
Ik ben van plan guild wars van een kennis over te kopen, maar kan ik dan een nieuwe account aanmaken (op mijn naam?) of kan ik zijn account wijzigen tot mijn naam? Of moet ik een nieuwe serial kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
ReX_NL schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:07:
Ik ben van plan guild wars van een kennis over te kopen, maar kan ik dan een nieuwe account aanmaken (op mijn naam?) of kan ik zijn account wijzigen tot mijn naam? Of moet ik een nieuwe serial kopen :(
De acount blijft in principe ongewijzigd. Hij moet jou zijn serial geven.

De skills die hij ondertussen unlocked heeft blijven unlocked, maar daar zitten eigenlijk geen nadelen aan. Verder kan jij gewoon nieuwe karakters aanmaken of gaan spelen met zijn karakters, als hij die niet gedelete heeft.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReX_NL
  • Laatst online: 12-09 00:00
Naluh! schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:22:
[...]

De acount blijft in principe ongewijzigd. Hij moet jou zijn serial geven.

De skills die hij ondertussen unlocked heeft blijven unlocked, maar daar zitten eigenlijk geen nadelen aan. Verder kan jij gewoon nieuwe karakters aanmaken of gaan spelen met zijn karakters, als hij die niet gedelete heeft.
Kan ik dan wel gewoon een character vernoemen naar mijn gamertag?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:47:
Bah, heb de "hele dag" al last van lag, geluid is 2x uitgevallen heb. al 5 keer gereboot (soms helpt het) me pc liep een keer compleet vast. Zo vaag dat dat gewoon eens in de xx tijd gebeurd :S
Op deze manier heb ik ook helemaal geen zin om aan "Hell's Perecipe" te beginnen want het speelt voor geen meter.
Hmm vreemd geen last van. Guild Wars is wel vrij videokaart gevoelig, bij mij klapt ie er ook uit in deze hitte als ik alle fans zachtjes laat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
ReX_NL schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:28:
[...]

Uiteraard, je kan gewoon niewe chars aanmaken naar jouw wensen. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

ReX_NL schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:28:
[...]

Vernoemen of hernoemen gaat niet. Zoals Naluh al aangeeft, kun je WEL nieuwe characters maken met de naam van je keuze. Let wel op dat je momenteel maar 4 characters kunt aanmaken en dat je goed bedenkt welke characters van je vriend je delete. (Ik zou in ieder geval al de items 'scavengen' en tevens de armors van zijn characters 'salvagen' (om runes of crafting materials te krijgen) voordat je het character delete.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Ik heb net een bow gevonden waar een upgrade op zit, kan ik die er af halen en kan ik die dan op mijn eigen bow zetten waar al een upgrade opzit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Dr.Snuggles schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:55:
Ik heb net een bow gevonden waar een upgrade op zit, kan ik die er af halen en kan ik die dan op mijn eigen bow zetten waar al een upgrade opzit ?
Met een expert salvage kit zou je die upgrade misschien wel kunnen salvagen ja.

Dankzij een eigenwijze teammate ben ik met veel pijn en moeite met m'n 4e character vlakbij Fort Ranik aangekomen.
spoiler:
Ik denk: "Nou, dan pik ik mooi even dat basketje met appels op. Dan hoef ik niet heen en weer". Dus ik die basket pakken, spiders gekilled en toen....

.....waren opeens de batterijen van m'n keyboard op, met als gevolg dat er dan niks anders op zit dan de pc hardhandig uit te zetten. Op de eoa manier werkt het niet om gewoon nieuwe batterijen er in te doen ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Apie! op 10-07-2005 23:04 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Tnx, salvage werkte, en net ff hele vette gouden vampiric longbow of defence gekocht met: dmg 14-27 --- dmg 14%up while in a stance --- Lifestealing 4 --- healt regeneration -1 --- Armor +5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan hem niet spelen mijn video kaart is stuk
hij kan windows nog net aan bij alles wat maar 3d is crashed ie
ik wil guildwars spelen
zo ligt die alleen maar stof te happen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Kan je trouwens ergens je 2nd job veranderen want ik heb nu als 2nd job elementer maar gebruik geen van die skills ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

2nd profession kan je geloof ik veranderen als je Ascended bent. (ik ben het zelf nog niet, dus ik zou het niet zeker weten)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Apie! schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:00:
[...]

Met een expert salvage kit zou je die upgrade misschien wel kunnen salvagen ja.

Dankzij een eigenwijze teammate ben ik met veel pijn en moeite met m'n 4e character vlakbij Fort Ranik aangekomen.
spoiler:
Ik denk: "Nou, dan pik ik mooi even dat basketje met appels op. Dan hoef ik niet heen en weer". Dus ik die basket pakken, spiders gekilled en toen....

.....waren opeens de batterijen van m'n keyboard op, met als gevolg dat er dan niks anders op zit dan de pc hardhandig uit te zetten. Op de eoa manier werkt het niet om gewoon nieuwe batterijen er in te doen ;(
Je kunt toch ook gewoon alleen de muis gebruiken om verder te gaan? Of loopt je pc vast als je de batterijen verwissel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

TroonStaal schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:05:
2nd profession kan je geloof ik veranderen als je Ascended bent. (ik ben het zelf nog niet, dus ik zou het niet zeker weten)
spoiler:
Niet helemaal waar, je kunt je 2e professie veranderen zodra je de eerste 15 attribute punten quest gedaan hebt (die krijg je van Vanji in Droknar's Forge). Je komt dan in 3 gebieden (dorpjes) waar je quests kunt krijgen om je 2e professie te wijzigen. Als je eenmaal een van die quests hebt volbracht, kun je ervoor kiezen om je professie te veranderen. Als je ook dit gedaan hebt, kun je daarna de 2e 15 attribute punten quest gaan doen.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

harry64 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:36:
[...]

Je kunt toch ook gewoon alleen de muis gebruiken om verder te gaan? Of loopt je pc vast als je de batterijen verwissel?
Nou, als de batterijen van 't keyboard op zijn, kunnen de batterijen van de muis vol zijn wat ze willen, maar dan doet de muis het ook niet meer. Wazig, maar waar :|
Ik heb de batterijen er uit gehaald en er weer in gedaan. USB plugje er uit en weer in gedaan in de hoop dat ie 'm opnieuw zou herkennen. Ik heb zelfs een andere USB poort geprobeerd, maar ook dat hielp niet ;(

* Apie! mij geen wireless keyboard en muis meer

Ik word echt katsjaggie van dat hele batterij oplaad en vervang gedoe |:(

Maar nou is dat eindje naar Fort Ranik op zich neit zo'n probleem. Ik bedoel, daar ben je zo. Maar die gast waar ik eme was die was zo irritant.

"brb"
na 2 minuten back
"oh wait brb"
na 2 minuten back
"I'll be back in an hour or so. If you want you can go to Fort Ranik"
WTF?
"back, hey you're not in Fort Ranik Yet?"
No, too many charrs & broodcallers to kill on my own. I had to take a detour.
"k, I'll help you. This way!"
eeeh no that's back to abbey
"no this way is more fun"
no that's back to abbey
"eeeh I went the wrong way. you lead"

Dat was dus heeeel irritant en ik kon 'm niet kicken want hij was de teamleider :/

[ Voor 33% gewijzigd door Apie! op 11-07-2005 08:15 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Apie! schreef op maandag 11 juli 2005 @ 07:53:
Maar nou is dat eindje naar Fort Ranik op zich neit zo'n probleem. Ik bedoel, daar ben je zo. Maar die gast waar ik eme was die was zo irritant.

"brb"
na 2 minuten back
"oh wait brb"
na 2 minuten back
WTF?
no that's back to abbey

Dat was dus heeeel irritant en ik kon 'm niet kicken want hij was de teamleider :/
_/-\o_ haha meesterlijk zeg, ik moet zeggen dat ik ook wel eens zo loop als het om een bonus gaat uit het begin, die ben ik meestal al weer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

CoRrRan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:06:
[...]
spoiler:
Niet helemaal waar, je kunt je 2e professie veranderen zodra je de eerste 15 attribute punten quest gedaan hebt (die krijg je van Vanji in Droknar's Forge). Je komt dan in 3 gebieden (dorpjes) waar je quests kunt krijgen om je 2e professie te wijzigen. Als je eenmaal een van die quests hebt volbracht, kun je ervoor kiezen om je professie te veranderen. Als je ook dit gedaan hebt, kun je daarna de 2e 15 attribute punten quest gaan doen.
spoiler:
Je hoeft niet te veranderen van tweede professie !. Je moet alleen 1 van de 3 quests gedaan hebben, om daarna naar Vanji in Droknar's Forge de tweede 15+ quest te doen.
De eerste krijg je in Augury rock dacht ik, nadat je de quest the Forgotten Ones hebt voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

M55 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:35:
[...]

spoiler:
Je hoeft niet te veranderen van tweede professie !. Je moet alleen 1 van de 3 quests gedaan hebben, om daarna naar Vanji in Droknar's Forge de tweede 15+ quest te doen.
De eerste krijg je in Augury rock dacht ik, nadat je de quest the Forgotten Ones hebt voltooid.
M55, volgens mij begrijp je CoRrRan verkeerd. Hij geeft namelijk de oplossing hoe en wanneer je je 2nd prof kan veranderen :)

Dank@ CoRrRan, ik hoop dat ik binnenkort daar kom want ik ben met mijn main char Ele/Necro, denk dat ik liever voor Ele/Mesmer ga.

Algemeen vraagje: Zijn álle skills die ik heb geunlocked voor mijn profiel altijd beschikbaar? Onbelangrijk of ik dat character heb gedelete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Apie! schreef op maandag 11 juli 2005 @ 07:53:
[...]

Nou, als de batterijen van 't keyboard op zijn, kunnen de batterijen van de muis vol zijn wat ze willen, maar dan doet de muis het ook niet meer. Wazig, maar waar :|
Ik heb de batterijen er uit gehaald en er weer in gedaan. USB plugje er uit en weer in gedaan in de hoop dat ie 'm opnieuw zou herkennen. Ik heb zelfs een andere USB poort geprobeerd, maar ook dat hielp niet ;(

* harry64 mij geen wireless keyboard en muis meer

Ik word echt katsjaggie van dat hele batterij oplaad en vervang gedoe |:(

"brb"
na 2 minuten back
"oh wait brb"
na 2 minuten back
WTF?
no that's back to abbey

Tjah dat is weer het eeuwige nadeel van veel met echte mensen partyen. Of ze leaven of ze zijn zo dom als wat, het komt zelden voor dat ik echt een goede maat vind.
Trouwens dat stukje naar fort ranik is toch zo moeilijk niet?
Maarjah ik ben lvl6 e/mo, een beetje firestorm doet wonderen :+

Mocht je nog hulp nodig hebben pm me maar ff in de game me nick is;
gare gast
of
gaare gast

[ Voor 8% gewijzigd door harry64 op 11-07-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

lol dan heb ik je wel eens voorbij zien huppelen. Ik vroeg me al af hoe gaar die gare gast was :)
Maar dat stukje naar Fort Ranik is idd niet moeilijk. Het ging me er meer om dat het door die mafkees zo lang duurde en dan zo'n 200 pixels afstand van de gate niks meer kunnen doen :/

Ik heb verschillende characters:
- Kwisatch Haderach (Warrior/Monk lvl 14)
- Shadouth Mapes (Necro/Ele lvl7-8)
- El Sayal (Ele/Mesmer lvl 4-5)
- Kcanroj Snekpuh (Monk lvl1)

Ik weet zo niet uit m'n hoofd wat de lvls precies zijn. Ik focus me meer op de quests en als ik er weer een leveltje bij heb dan verdeel ik de attribute punten :) Ik had zaterdag een Vial of Dye spree. Ik vond de 1 na de ander. Waaronder 2 silver en 1 black :Y)

[ Voor 2% gewijzigd door Apie! op 12-07-2005 08:07 . Reden: typo ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 19:27
TroonStaal schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:55:
Algemeen vraagje: Zijn álle skills die ik heb geunlocked voor mijn profiel altijd beschikbaar? Onbelangrijk of ik dat character heb gedelete?
Ja die heb je gewoon geunlockt dus die zijn altijd beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:56
Mijn 3de volledig upgregrade lvl 20 karakter:

*Clickable
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~yanik001/mychar%20(Custom).jpg

De chest armor is 15k Studded Leather armor van granite citadel. Er zit ook een superior vigor op die ik een keer had gevonden. Zoals je ziet ben ik aan het sparen voor een paar andere 15k armor delen.

Screenshot is genomen in perdition rock. Ik heb daar alle drakes, dark flame dryders and hydras in m'n eentje gemolt. Hydras zijn zo dom, als je een trap voor hun neer gooit en ze trappen er op dan rennen ze direct weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:04
Apie! schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:19:[...] Ik had zaterdag een Vial of Dye spree. Ik vond de 1 na de ander. Waaronder 2 silver en 1 black :Y)
Ik denk ik ook zaterdag, half uurtje spelen 5 Dye's, jammergenoeg geen zwarte, maar die had ik een speelsessie ervoor al wel gevonden. Nu met mijn pre-searing character een mooie verzameling, het is precies of je komt pre-searing meer dyes tegen, maar het kan ook gewoon zijn omdat je met kleinere of geen party's rondloopt. Ook wat proberen te traden (wist de prijzen van de dye trader met een ander character), maar ik denk niet dat ik veel winst ga gemaakt hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/2143/gw19sz.jpg
Mijn 2e Char trouwens, Ik heb me maar met 2 dingen bezig gehouden, had nog wat puntjes over voor Tactics, je moet er toch wat me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Apie! schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:19:
lol dan heb ik je wel eens voorbij zien huppelen. Ik vroeg me al af hoe gaar die gare gast was :)
Maar dat stukje naar Fort Ranik is idd niet moeilijk. Het ging me er meer om dat het door die mafkees zo lang duurde en dan zo'n 200 pixels afstand van de gate niks meer kunnen doen :/

Ik heb verschillende characters:
- Kwisatch Haderach (Warrior/Monk lvl 14)
- Shadouth Mapes (Necro/Ele lvl7-8)
- El Sayan (Ele/Mesmer lvl 4-5)
- Kcanroj Snekpuh (Monk lvl1)

Ik weet zo niet uit m'n hoofd wat de lvls precies zijn. Ik focus me meer op de quests en als ik er weer een leveltje bij heb dan verdeel ik de attribute punten :) Ik had zaterdag een Vial of Dye spree. Ik vond de 1 na de ander. Waaronder 2 silver en 1 black :Y)
Ik heb er zelf maar 3 gevonden :(
Wel een stuk of 20 gekocht voor prijzen van 2g tot 75g :)
ik denk trouwens niet dat ik jouw voorbij heb zien komen.

Gister mezelf wel geirriteerd aan de HoH, europe won telkens 4 keer en verloor dan weer.

Weet iemand trouwens of je op een andere computer ook in kan loggen op jouw character, of worden de gegevens op de harde schijf opgeslagen?

[ Voor 7% gewijzigd door harry64 op 11-07-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

harry64 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:31:
[...]

Ik heb er zelf maar 3 gevonden :(
Wel een stuk of 20 gekocht voor prijzen van 2g tot 75g :)
ik denk trouwens niet dat ik jouw voorbij heb zien komen.

Gister mezelf wel geirriteerd aan de HoH, europe won telkens 4 keer en verloor dan weer.

Weet iemand trouwens of je op een andere computer ook in kan loggen op jouw character, of worden de gegevens op de harde schijf opgeslagen?
Dat vind ik wel een goede vraag eigenlijk :)

Gisteren was er een best wel trieste gast in Pre-searing Ascalon:
Buying Silver Dye & black Dye for 100 Gold. You only get 1 gold from the merchant!!
Meteen maar publiekelijk gezegd dat ie moest stoppen met nieuwe users te scammen en weg was ie. Waarschijnlijk naar een ander district om daar verder te gaan, maar hoe triest ben je als je voor een spel zulke fratsen uit gaat halen :/

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
harry64 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:31:
[...]
Ja je kunt gewoon inloggen bij iemand anders. De gegevens zijn opgeslagen bij de servers van Guild Wars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:56
Apie! schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:16:

Meteen maar publiekelijk gezegd dat ie moest stoppen met nieuwe users te scammen en weg was ie. Waarschijnlijk naar een ander district om daar verder te gaan, maar hoe triest ben je als je voor een spel zulke fratsen uit gaat halen :/
Ik sprak net iemand aan die 3k en 6k vroeg voor items die je bij een collector kan krijgen. Hij beschuldigt mij ervan dat ik dom ben en dat ik niet weet wat ik zeg.
Wat kun je doen tegen zulke personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Tja, zo erger ik me ook nog steeds aan de spammers in het main channel. Mensen die 5x heel snel achter elkaar hetzelfde zeggen of WTB of WTS pogingen doen :/

Ik zat er ook heel erg aan te denken om het Guild wars Anti Spam Protocol (GASP) op te richten.
oftwel op het moment dat er weer zo'n spammert bezig is met z'n allen de tekst *GASP* naar die persoon the whisperen :)

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
En wat denk je er mee te bereiken dan? Dat die persoon er mee stopt? :) Het is vervelend, maar als het je dusdanig irriteerd dan vink je toch gewoon dat hokje uit bij "Trade"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Dekay schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:23:
En wat denk je er mee te bereiken dan?
Dat ik in ieder geval het idee heb dat ik hem ook irriteer ipv hij alleen mij.
Dat die persoon er mee stopt? :)
tuurlijk niet, dat zou wel heel naief zijn, maar het zou wel fijn zijn als eht lukte :+
Het is vervelend, maar als het je dusdanig irriteerd dan vink je toch gewoon dat hokje uit bij "Trade"?
ik heb het over verschillende dingen :
1) mensen die in het "All" channel WTS WTB roepen ipv het "Trade" channel.
2) mensen die in het "All" of "Trade" channel lopen te flooden. 5x meteen na elkaar dezeldfe tekst voorbij zien komen maakt het allemaal niet leesbaarder.

Het Trade vinkje uitvinken is imo de omgekeerde wereld, want ik wil de serieuze meldingen wel kunnen lezen.

Al met al zou ik een moderator geen overbodige luxe vinden.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Apie! schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:16:
[...]

Dat vind ik wel een goede vraag eigenlijk :)

Gisteren was er een best wel trieste gast in Pre-searing Ascalon:

[...]

Er zijn veel meer oplichters aan de gang de laatste tijd, jammer dat er geen modjes zijn ja, dat zou wel helpen dan durft niemand meer mensen op te lichten want een beetje beginners geld afhandig maken is gewoon aso :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Je hebt volkomen gelijk, ik zet standaard als ik inlog mijn "all" channel uit. Als ik iets wil kopen dan zet ik hem wel aan, maarja, het is gewoon irritant om hele tijd dat gespam aan te horen (zien :+)

Ik zit zelf nu in Destiny's Gorge vast, ik heb Elona's reach al gedaan, maar ik kan niet verder komen omdat er heel weinig mensen zijn in Destiny's Gorge. Mijn ingame nick is: Gorion Umwehl. En hebben jullie ook altijd het probleem dat je geen goude party kan vinden bij Primeval kings :P

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Is het trouwens mogelijk om alle missions solo (met mercs) te doen? Ik ben nu aangekomen bij bloodstone fen (tot nu toe alles solo gedaan) en merk dat het wel steeds lastiger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Rene59 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:00:
Is het trouwens mogelijk om alle missions solo (met mercs) te doen? Ik ben nu aangekomen bij bloodstone fen (tot nu toe alles solo gedaan) en merk dat het wel steeds lastiger wordt.
Zo he, nog niet zolang geleden moest je het spel nog kopen en nu al zit je bij Bloodstone Fen? Dan heb je flink door zitten spelen, of ik heb de verkeerde locatie in mijn hoofd zitten, ben niet zo goed in het onthouden daarvan. Enne: ja het is mogelijk om alle missies met henchmen te doen, alleen moet je soms veel doorzettingsvermogen en geduld hebben.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dekay schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:23:
En wat denk je er mee te bereiken dan? Dat die persoon er mee stopt? :) Het is vervelend, maar als het je dusdanig irriteerd dan vink je toch gewoon dat hokje uit bij "Trade"?
Klopt, dat is ook de enige optie die je eigenlijk hebt. Mensen gaan whisperen helpt totaal niets imho.

Waarom maken ze niet gewoon een ingame veiling systeem? Dan ben je voor een groot deel van de spammerts af denk ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ja ik ben ook wel in voor een ingame marktplaats :P

Gewoon verschillende traiders plaatsen, 1 voor wapens, 1 voor schilden, 1 voor engery items etc etc. Daar kun je gewoon je wapens en items dumpen, prijs vaststellen en als het verkocht is het geld weer ophalen of het automatisch bijschrijven, dat moet toch kunnen zou je denken. Het scheeld in ieder geval dat verdomde gespam en misschien verkoop je dan ook nog eens iets want op de koopjesjagers en de handelaren luisterd er niemand meer naar die Trade Channel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
Steffy schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:22:
Ja ik ben ook wel in voor een ingame marktplaats :P

Gewoon verschillende traiders plaatsen, 1 voor wapens, 1 voor schilden, 1 voor engery items etc etc. Daar kun je gewoon je wapens en items dumpen, prijs vaststellen en als het verkocht is het geld weer ophalen of het automatisch bijschrijven, dat moet toch kunnen zou je denken. Het scheeld in ieder geval dat verdomde gespam en misschien verkoop je dan ook nog eens iets want op de koopjesjagers en de handelaren luisterd er niemand meer naar die Trade Channel :/
maak het dan wel zo dat je per persoon (dus per 4 accounts) maar 2 items per category kan aanbieden. en dat de aanbieding naar 24 uur automatisch weer weg gaat... anders krijg je op een gegeven moment alleen zinloze dingen erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik bedoel meer een soort aanplak bord / veiling als in WoW. Daar vind ik het best goed geregeld namelijk. Gewoon een max tijd per aanbieding en een goede "search optie" opgeven. Zo kun je bv ervoor zorgen dat je kan zoeken op damage , energy etc en dat je de goedkoopste items eerst ziet. Mogelijkheden genoeg lijkt me. Jammer genoeg hebben de ontwikkelaars hier tot op heden geen gehoor aan gegeven.

Is er al iets meer bekent over de gratis nieuwe content dat er aan zat te komen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
DamadmOO schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:33:
[...]

maak het dan wel zo dat je per persoon (dus per 4 accounts) maar 2 items per category kan aanbieden. en dat de aanbieding naar 24 uur automatisch weer weg gaat... anders krijg je op een gegeven moment alleen zinloze dingen erin
Of voor elk item(wat je zegt maximaal 2 ofzo) een vakje in je inventory/storage/bag/pouch blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Bor de Wollef schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:17:
[...]

Klopt, dat is ook de enige optie die je eigenlijk hebt. Mensen gaan whisperen helpt totaal niets imho.

Waarom maken ze niet gewoon een ingame veiling systeem? Dan ben je voor een groot deel van de spammerts af denk ik.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat jij WoW ook speelt? Dan zul je toch weten dat de AH geen invloed heeft op de trade spam? Mensen zetten hun items op AH en gaan vervolgens roepen "[bla] @ AH now good price" etc. Bovendien wordt er bij goeie items altijd eerst gespamd om een te hoge prijs te krijgen, alvorens iets op AH te zetten.
Het is iig geen oplossing voor het trade spam probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ik denk dat een paar moderators die de boel in de gaten houden gewoon nog de beste optie is, maarja dat kost geld en aangezien er geen maandelijkse fee wordt betaald zal dat waarschijnlijk geen haalbare optie zijn.

Maar een simpel spam & flood filter moet toch niet zo moeilijk te implementeren zijn?

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Rene59 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:17:
[...]

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat jij WoW ook speelt? Dan zul je toch weten dat de AH geen invloed heeft op de trade spam? Mensen zetten hun items op AH en gaan vervolgens roepen "[bla] @ AH now good price" etc. Bovendien wordt er bij goeie items altijd eerst gespamd om een te hoge prijs te krijgen, alvorens iets op AH te zetten.
Het is iig geen oplossing voor het trade spam probleem.
Dat is wel te voorkomen, in de gewone Channel filteren op worden als Selling, WTS, WTB, price etc etc. Alleen met wishper mag je nog je dat dan nog wel gebruiken aangezien dat toch gesprekken onderling zijn. Volgens mij moet het wel grotendeels tegen te gaan zijn. Ik zou het zelf een goed idee vinden, laten bieden op items of het voor een vaste prijs verkopen, ik heb wel eens items waar best wel wat mensen wat voor over zouden hebben, alleen heeft bijna iedereen dat Trade Channel uit staan dus kom je ze niet tegem |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ik wist niet dat je kon filteren, handig :)
In dat geval is een auction house inderdaad een groot gemis. Al is het alleen maar om op een snelle manier acceptabele prijzen te leren kennen van bepaalde items. In WoW verkocht ik nooit iets via het trade channel, altijd via AH en dat werkte perfect.
Verschil is wel dat ik tot nu toe (lvl 15) in GW nog niets te verkopen heb gehad, dat is in WoW wel totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
Hebben jullie ook eens last gehad van GW errors??

Echt zwaar irritant ben ik eindelijk bij de 6e draak krijg ik een error waardoor me connectie ermee kapt. Staar ik weer naar het inlog scherm...*borrel borrel

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de regel koop ik toch mijn wapens over van andere spelers. Zo had ik rond level 11 een zwaard gekocht voor 300 gp en ik ben nu level 15. Ik heb nog geen vergelijkbare drop gezien laat staan gehad en al heel wat avonden lol van dat zwaard. En ik vind verkopers eigenlijk wel doordat ze lopen te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker hoor.
Zat ik The Hero's Challenge te doen (5k Exp, 15 attribute points quest) en op het moment dat ik Sanyi moest verslaan stopte Guild Wars ermee!

Nog nooit meegemaakt dat ie zomaar stopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
Had ik dus ook bij de dragon quest erg irritant ja. Denk dat het gewoon een glitch is maar ik heb het nu 3 keer meegemaakt

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Wel goed voor jullie XP :+ :P

Is dit alleen de laatste tijd?
En zijn er al updates vanwege bugs uitgekomen voor guildwars?

[ Voor 63% gewijzigd door harry64 op 12-07-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb nergens last van, paar dagen geleden ben ik daar nog langs gekomen met mijn nieuwe char maar geen last van een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
heb al weken geen crashes gehad, neem aan dat het aan je eigen pc ligt als je crashes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Nog geen crashes gehad bij guildwars voor zover ik me kan herinneren, als de boel bij iemand regelmatig crasht zou ik toch eens op onderzoek uitgaan, misschien de boel iets te ver ge-oc'ed.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

dat zou best eens kunnen met 'te ver overclocken, ik heb tot nu toe nog geen echte crash gehad, alleen 1 keertje een connection probleem midden in een quest. ook de lag valt me heel erg mee.

ik heb me eigenlijk nog nooit zo vermaakt met een spel :)

EDIT:
nog een grappige screenshot van een maandje geleden (char heb ik niet meer):
Afbeeldingslocatie: http://img313.imageshack.us/img313/6448/gw04527zs.th.jpg

'naakte' mensen aan het dansen rond het vuur in Ascalon City :D

[ Voor 55% gewijzigd door AMYC op 13-07-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gloeiende, vandaag al drie keer eruitgegooid. Net nog, toen ik net begonnen was met Blood & Smoke. En ik was nog wel de partyleader... :X

En zonder oc, met genoeg in en outtake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:( Het wil wel eens aan overclocken liggen voor de mensen die zich afvragen waarom hun pc crasht en reboot, als je pc toch GeOC is dan gaat de engine volledig over nek, als het mem niet draait op 133/166/200 dan gaat het helemaal mis, de engine mag een wondertje zijn voor mensen met een trage Pc maar voor de wat veel eisende gebruiker die zijn pc handmatig aanpast ;) is het een hel. Ik speel Rome TW nergens last van, ik start GW op en het spel geeft een mega blauw scherm nog voor ie opgestart is |:( Dat vind ik wel slecht, ik prime de proc uren niks aan de hand, maar het mem draait niet op zijn standaard snelheid en GW gaat volledig de fout in, beetje jammer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tja, je moet zelf weten of je je pc OCed. Het is niet aan de software huizen om hun software zo te maken dat deze op jouw vage snelheden draait. OCen is altijd voor eigen risico IMHO. NoFI!!!
(Tja, dit is natuurlijk makkelijk gezegd door iemand die z'n pc niet kan overclocken. B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb t spel ook gekocht, mooie graphics maar het blijkt toch niet helemaal mijn game.
Geen kill-stealen is erg mooi natuurlijk en geen wachtrijen ook, maar ik mis een beetje het omg wat zijn er veel andere spelers gevoel.

Weet iemand of de accountnaam te wijzigen is en daarmee ook makkelijk overdraagbaar?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

its_me schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:32:
Ik heb t spel ook gekocht, mooie graphics maar het blijkt toch niet helemaal mijn game.
Geen kill-stealen is erg mooi natuurlijk en geen wachtrijen ook, maar ik mis een beetje het omg wat zijn er veel andere spelers gevoel.

Weet iemand of de accountnaam te wijzigen is en daarmee ook makkelijk overdraagbaar?
Hoe ver zit je al in het spel? Ik wil eigenlijk niet spoilen, maar het eerste deel van het spel is een soort training voor straks het echte spel. Oftewel: de map waar je op begint is relatief klein en als gevolg zijn er ook niet zo ontzettend veel andere spelers aanwezig. Dat wordt anders als je aan het echte verhaal begint.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Weakling schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:35:
[...]

Hoe ver zit je al in het spel? Ik wil eigenlijk niet spoilen, maar het eerste deel van het spel is een soort training voor straks het echte spel. Oftewel: de map waar je op begint is relatief klein en als gevolg zijn er ook niet zo ontzettend veel andere spelers aanwezig. Dat wordt anders als je aan het echte verhaal begint.
Hmm, erg in het begin nog ja, maar er moet een behoorlijke revolutie plaatsvinden om deze eerste ervaring te compenseren. In andere mmorpg's is het duidelijk dat je meteen in een tutorial omgeving bent, dat gevoel heb ik in dit spel niet zo.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 13:51
Heb het spel een tijd geleden ook gekocht, poosje gespeeld en er weer afgegooid.
Verwachte een mmorpg, maar dat is het naar mijn mening niet echt. ik miste het rondlopen door de wereld en daar andere mensen te ontmoeten, het elkaar ff helpen als iemand in gevecht is en het wat moeilijk heeft zoals bv in wow.
Je kunt hier alleen andere mensen ontmoeten op een centrale plek, dan samen een quest doen en weer verder gaan.
Heb het spel vorige week weer opnieuw geinstalleerd, en speel het nu als ik wow weer ff zat ben, ben anders tegen het spel aan gaan kijken, niet als een mmorpg maar meer als solo game met een multiplayer mogenlijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je kunt het spel beter als een soort Diablo zien.
Dus geen MMORPG!
Je ontmoet mensen in de outposts (stadjes ofwel chatkanaal van Battle.net in Diablo.) hier maak je je team en dan op missie jacht.
Het heeft zowel voor- als nadelen, je hebt tenminste het rijk voor je eigen party alleen, maar je kunt anderen niet helpen wanneer ze in moeilijkheden zijn. Dit aangezien die er voor jou niet zijn.

Ik ben een vervent aanhanger geweest van Diablo 1 (DII boeide me lang niet zo als 1), dus dit spel doet het bij mij best goed. Voordeel is wel dat ik altijd speel wanneer mijn vriendin speelt. Daarnaast speel ik ook nog FFXI, dus ja. Met FFXI moet ik het niet vergelijken. Je kunt GuildWars even beetpakken en dan spelen. Als je geen zin hebt, kun je makkelijker stoppen ipv dat je eerst nog je lvl grinding party moet vertellen dat je uit wilt loggen. Het grootste deel van de PvE versie in GW is toch missies doen en quests. Deze genereren nog de meest exp, dus echt grinden zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Het gene wat velen een het grote plus punt van een MMORPG vind is bij mijn het grootste nadeel, al die mensen die rond lopen, lekker boeiend, 90% zul je nooit tegenkomen, 99,99% zul je nooit wat tegen zeggen, en daar betaal je voor 8)7 Nee sorry ik ga niet betalen voor een mega chatbox dat geloof ik wel hoor. Ik speel nu met een groep mensen die je kent, veel leuker. En je leert snel genoeg anderen kennen hoor, misschien wel makkelijker dan in een game als WoW.

Ik speelde Wow maar na 1 week was het GW dag en haalde ik gelijk de game op, vanaf moment 1 gespeeld dus sinds dat moment geen Wow meer gespeeld, ik vond het voor een spel waar ik maandelijks voor moest betalen een beetje te simpel, zat weinig diep gang, het was alleen levelen tot lvl 40 dan kon je mount krijgen en daarna was je zo op lvl60 en was het over. Nou lekker hoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Voor de mensen die van plan zijn te rennen van Lornar's Pass naar Droknar's Forge, met de tussenstop Camp Rankor, hier de map:

Afbeeldingslocatie: http://img262.echo.cx/img262/6661/lornaspass6vo.jpg

Ik heb het zelf trouwens nog niet gedaan, ga het wel gewoon via de main quests doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 13-07-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Da's een flink eind lopen. Op welk level kun je die tocht maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Rene59 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:29:
Da's een flink eind lopen. Op welk level kun je die tocht maken?
20 maar die optie is grotendeels onmogelijk gemaakt doordat er zoveel 24+ enemy;s spawnen dat je het zo goed als niet meer halen kunt. En het lukt alleen warriors, alleen sprint is niet genoeg, je zult meerdere skills moeten hebben, dus ook Charge etc en die kun je pas later in de game krijgen, dan ben jij hier al voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

its_me schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:42:
[...]

Hmm, erg in het begin nog ja, maar er moet een behoorlijke revolutie plaatsvinden om deze eerste ervaring te compenseren. In andere mmorpg's is het duidelijk dat je meteen in een tutorial omgeving bent, dat gevoel heb ik in dit spel niet zo.
Wat mis je dan in het spel? Want dat is me helemaal niet duidelijk.

Overigens vind ik het wel mooi dat bij GW de oefenlevels in het verhaal geintegreerd zijn en je bijna naadloos overgaat in het echte spel. Hierdoor kom ik in ieder geval veel beter in de sfeer van het spel en heb ik niet het idee meer met een computerspel bezig te zijn. Kortom: wat jij als minpunt ziet, is voor mij nou juist een groot pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Weakling schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:55:
[...]

Wat mis je dan in het spel? Want dat is me helemaal niet duidelijk.

Overigens vind ik het wel mooi dat bij GW de oefenlevels in het verhaal geintegreerd zijn en je bijna naadloos overgaat in het echte spel. Hierdoor kom ik in ieder geval veel beter in de sfeer van het spel en heb ik niet het idee meer met een computerspel bezig te zijn. Kortom: wat jij als minpunt ziet, is voor mij nou juist een groot pluspunt.
Precies wat Wyll ook al schrijft, ik wil ook af en toe gered worden door een toevallige medespeler of zelf de held uithangen :)

Integratie van tutorial en het verhaal is heel goed, maar ik wil wel in de eerste uurtjes weten hoe het er in de grote mensen wereld uit zal zien.

Ik verwachte een spel te kopen waar ik veel mensen om me heen zou tegenkomen, naar mijn gevoel is het meer een solospel met een chatbox tussen de levels.
Het spel heeft meer weg van een battle.net potje warcraft 3 waar je eerst je tegenstanders op de chat tegenkomt en vervolgens het spelletje begint dan dat het op WoW lijkt. Aangezien het overal als tegenhanger van WoW word genoemd waarbij er minder tijd in een character gestoken hoeft te worden leek het me heel aantrekkelijk.

Overigens weet ik nu nog steeds niet of een Guild Wars account makkelijk overdraagbaar is ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Een GW account is niet IP gebonden, als je het dus verkoopt wordt alles overgedragen aan diegene die het dan thuis installeert. Wel levert het conflicten op als je met dezelfde key tegelijkertijd speelt. Als jij het spel dus niet van je hd afgooit maar wel verkoopt kan de koper een problem krijgen als je gewoon door blijft spelen.

Weet niet precies wat er dan gebeurt, of de key/account wordt gebanned of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ik denk dat als je een account onverneemt dat je dan ook de doos met de originele cd erbij moet hebben zodat je kan aantonen dat jij de eigenaar van die licentie bent. Anders krijg je inderdaad problemen als de vorige eigenaar het niet zo nauw neemt met het overdragen van het eigenaarschap :)

[ Voor 3% gewijzigd door Apie! op 13-07-2005 13:28 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Aha, op die fiets. Op zich ziet de grote mensen wereld er niet heel veel anders uit, behalve dan dat de map een keer of 5, 6 groter is, je meer soorten tegenstanders en quests krijgt, je meer soorten spells kunt gebruiken en vooral dat je meer met groepen er op uit trekt die je naar eigen keus kunt invullen met computer of "echte" mensjes.

Het is idd geen echte MMORPG zoals al eerder gezegd, maar een solospel is het zeker ook niet. Je voor ontmoet mensen in de steden en dorpen en daarmee trek je tesamen de wijde wereld in. Het enige verschil met een WoW en dergelijke is dat zodra je op missie gaat je alleen maar met jouw groepje "echte" mensen op pad bent en geen andere "echte" mensen tegenkomt. Dus binnen je groep kun je voor held spelen of gered worden door een ander, maar dat is dan geen toevallige voorbijganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Apie! schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:26:
Ik denk dat als je een account onverneemt dat je dan ook de doos met de originele cd erbij moet hebben zodat je kan aantonen dat jij de eigenaar van die licentie bent. Anders krijg je inderdaad problemen als de vorige eigenaar het niet zo nauw neemt met het overdragen van het eigenaarschap :)
Vanzelfsprekend lever je die erbij, overigens lijkt me dat als je een account overneemd dat je het wachtwoord en mailadres aanpast ;) De verkoper kan dan nooit meer je account kapen.

Maar goed ik ga een koper zoeken, moet nog wel 2 maandjes wow kunnen vangen denk ik zo ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat ik hiervoor kan vragen?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/realtezz/guildwars.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

niks, geef maar aan mij ;)

maar ff serieus: dat vraag ik me bij die upgrades ook altijd af.

Edit: hoe kan je trouwens zien of een wapen is ge-upgrade met zo'n upgrade?

[ Voor 30% gewijzigd door Apie! op 13-07-2005 14:27 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Aan de naam en aan de stats.. Bijvoorbeeld: Shoking Longbow of Fortitude (lightning damge, + health en of energy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Apie! schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:25:

Edit: hoe kan je trouwens zien of een wapen is ge-upgrade met zo'n upgrade?
Aan de naam. Zou je bv. een staff upgraden met 'Insightfull staffhead' en 'staffwrapping of defense' dan gaat hij 'Instightfull Staff of Defense' heten.
En je kunt het uiteraard aan de stats zien.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:20:
Weet iemand wat ik hiervoor kan vragen?

[afbeelding]
simpele upgrades, misschien voor 300 aan een noob :)

voor de liefhebbers: ik heb nog een mooi stafje in de aanbieding, gaat echter niet voor minder dan 60k weg :) (om maar een bedragje te noemen :p)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/unfor/wapen.JPG

[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 13-07-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je een guild verlaten? Ik kan nl geen knopje vinden in de guildvenster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 19:49:
hoe kan je een guild verlaten? Ik kan nl geen knopje vinden in de guildvenster.
1) ga naar het guild venster.
2) klik het icoontje wat voor je naam staat.
3) kies de optie 'Leave my guild'

;)

ik heb ook nog een leuke axe in de aanbieding.. bieden mag in een pm :D

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/9176/axe8my.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06-2022

pie

Ik heb het spel nu 2 dagen en ik heb last van een vreemde bug. Soms bij het inlog-scherm of het create character scherm loopt Guild Wars vast, vanwege een 'hardware failure'. Dit gebeurt niet in-game, enkel bij het inlogscherm (bijvoorbeeld als ik uitlog en ik laat Guild Wars toch een tijd aanstaan). Ik krijg dus geen reboot, maar wordt redirect naar de 'hardware-failure' site van Guild Wars. Hebben meer mensen last van dit probleem?

En nog een noob-vraag: hoe weten jullie welke wapens het waard zijn om te traden met anderen of toch maar direct te dumpen bij een merchant? Is er misschien een website met de geschatte waardes van wapens en of andere dingen (ik heb er al een tijdje naar lopen zoeken namelijk)?

Voor de rest bevalt het spel uitstekend! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
pie schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:03:
Ik heb het spel nu 2 dagen en ik heb last van een vreemde bug. Soms bij het inlog-scherm of het create character scherm loopt Guild Wars vast, vanwege een 'hardware failure'. Dit gebeurt niet in-game, enkel bij het inlogscherm (bijvoorbeeld als ik uitlog en ik laat Guild Wars toch een tijd aanstaan). Ik krijg dus geen reboot, maar wordt redirect naar de 'hardware-failure' site van Guild Wars. Hebben meer mensen last van dit probleem?
Misschien dat de grafische kaart te warm word of iets. Guild wars schijnt daar erg veel problemen mee te hebben. Heb het zelf nog nooit gehad dus weet het ook niet precies.
En nog een noob-vraag: hoe weten jullie welke wapens het waard zijn om te traden met anderen of toch maar direct te dumpen bij een merchant? Is er misschien een website met de geschatte waardes van wapens en of andere dingen (ik heb er al een tijdje naar lopen zoeken namelijk)?
In de startpost van dit guild wars topic staan de max damages van alle wapens vermeld. Over het algemeen kan je alleen de wapens die dit hebben verkopen. Of je moet helemaal terug naar Ascalon en proberen om je wapens aan nieuwe spelers te verkopen. Verder weet ik niks van een site met geschatte waardes van de wapens. Ik kwam pas wel een soort 'veilingsite' tegen. Hoe betrouwbaar deze veilingsite is weet ik ook niet.

edit: laat ik ook maar de url posten..

http://www.rpgtraders.net/guildwars/

[ Voor 10% gewijzigd door DamadmOO op 13-07-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06-2022

pie

DamadmOO schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:11:

Misschien dat de grafische kaart te warm word of iets. Guild wars schijnt daar erg veel problemen mee te hebben. Heb het zelf nog nooit gehad dus weet het ook niet precies.
Dat heb ik hier al vaker gelezen ja, maar aan mijn videokaart kan het niet echt liggen, omdat het dus niet gebeurt terwijl ik speel en ik heb al heel wat uurtjes zitten spelen (ik neem aan dat mijn videokaart het warmst wordt als hij prestaties moet leveren en niet bij zoiets sufs als een inlogscherm).

[ Voor 2% gewijzigd door pie op 13-07-2005 20:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
unfor schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:28:
[...]

voor de liefhebbers: ik heb nog een mooi stafje in de aanbieding, gaat echter niet voor minder dan 60k weg :) (om maar een bedragje te noemen :p)

[afbeelding]
Nice, maar zijn er wel zoveel rijke monks?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Naluh! schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:44:
[...]

Nice, maar zijn er wel zoveel rijke monks?
twijfel daar maar niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
unfor schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:28:
[...]

[afbeelding]
Wat een belachelijk bedrag?
Niet dat ik em niet wil hebben hoor, maar ik denk dat ik zelf eerder een betere/gelijkwaardige vind in de tijd dat ik dat geld bij elkaar moet krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ik laatst, heb een gouden butterfly sword met max dmg en +13%dmg while in stance en omdat ik elementalist ben, gebruik ik hem niet, dus een koper gevonden, vraagt ie hoeveel ik er voor wil hebben. Ik was ook met iemand anders op teamspeak aan het praten, wij beiden geen idee, dus ik typ 3k in. Net voordat ik op enter wil drukken zie ik zijn offer staan in de chat, 10k 8)7

uiteindelijk verkocht voor 5 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
harry64 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:07:
[...]

Wat een belachelijk bedrag?
Niet dat ik em niet wil hebben hoor, maar ik denk dat ik zelf eerder een betere/gelijkwaardige vind in de tijd dat ik dat geld bij elkaar moet krijgen ;)
alleen voor die fortitude mod word vaak al 50k betaald, ga maar eens op rpgtraders.net kijken wat voor idioot hoge prijzen worden betaald voor sommige wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk runes van 1st en 2de profession doorelkaar gebruiken. Ik heb nl een Elem/Monk en zou graag energy storage, fire en healing prayers op mijn armor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Volgens mij heb ik een tijdje terug ook eens een bow gevonden, was een gouden, iets met vampiric nog wat...heb ik die verkocht voor een schamele 130 Gp... |:(

edit: dit is wat ik nu (nog) heb:

Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/7250/items8uv.th.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Vrijdag op 13-07-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Updates:
Update – Wednesday, July 13

* Improved faction rewards in Arenas and the Tournament:

o Arena Victory: 10 in Team/Competition Arenas, 5 in Shiverpeak Arena, 2 in Ascalon Arena

o Arena Bonus for 5 Consecutive Victories: 10 in Team/Competition Arenas, 5 in Shiverpeak Arena, 2 in Ascalon Arena

o Arena Bonus for Flawless Victory: 2 in Team/Competition Arenas, 1 in Shiverpeak Arena, 0 in Ascalon Arena

o Tournament Victory: 20 in the first map, 40 in early missions, 60 in later missions, 80 in the Hall of Heroes

* Corrected faction reward for kills in low level arenas, so that it now matches what was announced in the June 29 update notes.

* Restored XP for PvP games. Players will now receive both Faction and XP for killing an opponent.

* Improved Henchmen movement AI so that they more closely follow the player and avoid getting stuck.

* Added Lina, a level 17 protection healer henchman, to all Crystal Desert outposts.

* Improved staff damage and armor on protection healer henchmen to better match their level.

* Improved minion formations and corrected a flaw that was occasionally preventing them from following or attacking.

* Added new artwork for the Warrior’s ascended Gladiator’s Armor and Ranger’s ascended Druid’s Armor.

* Fixed the following area-of-effect (AOE) spells so that they are no longer cancelled if the target dies while you are casting them: Chaos Storm, Deep Freeze, Desecrate Enchantments, Earthquake, Enfeebling Blood, Eruption, Feast of Corruption, Fireball, Ice Spikes, Maelstrom, Meteor, Meteor Storm, Panic, Phoenix, Plague Sending, Rodgort's Invocation, Rust, Searing Heat, Shadow of Fear, Soothing Images, Suffering.

* Fixed Grenth's Balance so that it does not decrease the target's health by more than it increases your health.

* Fixed wards, spirits, and wells so that players who are resurrected within the area of effect receive that spell's effect after resurrection.

* Fixed bug which prevented the final boss in the Thunderhead Keep mission from dropping loot.

* Updated boss monster spawns in Dunes of Despair, The Frost Gate, Deldrimor Bowl, and Traveler's Vale.

* Updated or repaired flaws in the following quests: "Tower of Courage," "A Gift of Griffons," "Khobay the Betrayer," and "Undead Horde."

* Updated monster locations in North Kryta Province and Fissure of Woe.

* Updated Captain Greywind NPC to level 20 for continuity.

* Added party configuration requirement so that parties containing henchmen or unascended players are now prevented from entering the Fissure of Woe and the Underworld.

Interface changes:

* Added new trader interface.

* Expanded friends list so that you can have up to 50 on your friends list and up to 10 on your ignore list.

* Expanded maximum permitted length of guild announcement to 255 characters.

* Improved vendor windows so they remember their last size and position.

* Improved vendor windows so they show equipped items with a special symbol.

* Improved information displayed in "/age" command.

* Corrected the skill monitor and selection bar so that when they are inactive they no longer interfere with mouse interaction.

* Corrected quest markers on the compass so they update properly after completing a quest.

* Added tags to highlight fellow guild members in outposts.

* Improved several error and warning messages, especially related to guild battle formation.

* Updated icon for Flurry skill.

* Fixed minor update bugs in party formation window.

Miscellaneous:

* Updated Korean and European translations.

* Fixed miscellaneous rare crash bugs.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.