unfor schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:34:
mirror voor m'n farming filmpje, darn wanadoo
http://members.lycos.nl/saturdaynightbeavers/farming.avi
Mythrill schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:31:
spoiler:neem zoveel nutteloze dingen mee. zoals spirits, animal companion, en absoluut GEEN healing spells. Spirits geven je een mooie voorsprong omdat als hij ze wil maken hij tijd nodig heeft om hem te casten en jou dus niet kan aanvallen. voor de rest gewoon schieten zonder speciale skills. Je hoeft niet je hele skillbar te vullen. Zonder skills is hij ook te verslaan
spoiler:
Ik heb juist expres Troll Unguent meegenomen, maar ook distracting shot, dus als hij zich in stond te spannen om troll te casten even een DS tussendoor en maar weer verder schieten.
Ik heb net een gouden shortbow of defence 14-28 gevonden met een +27hp erop, wat zou ik hiervoor ongeveer kunnen vragen?
[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Snuggles op 25-07-2005 19:20 ]
als je de fortitude mod eruit salvaged (expert), 10k.Dr.Snuggles schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:19:
Ik heb net een gouden shortbow of defence 14-28 gevonden met een +27hp erop, wat zou ik hiervoor ongeveer kunnen vragen?
Ik zie het voordeel niet. hij krijgt maar 10dmg ipv wat je hem met een normal attack zou geven dus moet je "nog langer" vechten + je loopt het risico dat het zichzelf kan healen. en als jij jezelf probeert te healen zal hij jou ook proberen te distracten.Naluh! schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:18:
[...]
spoiler:Ik heb juist expres Troll Unguent meegenomen, maar ook distracting shot, dus als hij zich in stond te spannen om troll te casten even een DS tussendoor en maar weer verder schieten.
Ik wilde net een 2de account maken en dan blijkt gewoon dat dat niet kan 
Je zit dus echt aan 4 chars vast? Ik hoef geen ruimte voor 36 chars maar 4 is toch wel errug weinig imho
Je zit dus echt aan 4 chars vast? Ik hoef geen ruimte voor 36 chars maar 4 is toch wel errug weinig imho

Waarom kun je geen 2e account maken? Als je opnieuw betaald krijg je toch gewoon weer een extra account?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
LOL mja als je opnieuw betaalt wel, dat is zeker zo...
Waarom zou je dan een 2e account toe staan? Ik snap je punt niet helemaal. Je kunt natuurlijk altijd een karakter weggooien en een nieuwe maken.MariahCareyLover schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:06:
LOL mja als je opnieuw betaalt wel, dat is zeker zo...
Een guildgenoot van me heeft een heel klein, simpel, maar heel handig Excel sheetje gemaakt waarmee je alle skills kan bijhouden die je geunlocked hebt.
Het geeft ook aan of een skill Elite is, via een quest te krijgen is, in Pre-Searing of Post-Searing zit etc. Het geeft zelfs de percentages weer van alle skills die je tot nu toe gevonden hebt in de game. Heel handig dus voor de skillhunters, die zo precies bij kunnen houden wat ze nog moeten capturen/unlocken.

Je kan de Skill Tracker hier downloaden: http://www.guildwarsarena.net en dan bij de Downloads.
Het geeft ook aan of een skill Elite is, via een quest te krijgen is, in Pre-Searing of Post-Searing zit etc. Het geeft zelfs de percentages weer van alle skills die je tot nu toe gevonden hebt in de game. Heel handig dus voor de skillhunters, die zo precies bij kunnen houden wat ze nog moeten capturen/unlocken.

Je kan de Skill Tracker hier downloaden: http://www.guildwarsarena.net en dan bij de Downloads.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
ik vraag me nou af he. als ik dat farm filmpje zie. lijkt me dat met een ele/ran nogal onmogenlijk
heb ele/ran lv 16 maar solo kom ik er niet echt goed vanaf, gebruik eigenlijk nits van ranger naast animal pet.
begonnen met een ran/wo lv 6. ranger speelt nog niet echt lekker. maar ik geef het eventjes wat tijd
Welke class kan ongeveer net zo soloen? war/mo dus iig. maar war zijn nog leuke combo's om te proberen? want ik heb nu wel wat chars eventjes geprobeerd. maar blijf meestal maar 1 class echt gebruiken en weing tot niets van de second class.
Edit: bij downloads staat niets op die site.
heb ele/ran lv 16 maar solo kom ik er niet echt goed vanaf, gebruik eigenlijk nits van ranger naast animal pet.
begonnen met een ran/wo lv 6. ranger speelt nog niet echt lekker. maar ik geef het eventjes wat tijd
Welke class kan ongeveer net zo soloen? war/mo dus iig. maar war zijn nog leuke combo's om te proberen? want ik heb nu wel wat chars eventjes geprobeerd. maar blijf meestal maar 1 class echt gebruiken en weing tot niets van de second class.
Edit: bij downloads staat niets op die site.
[ Voor 34% gewijzigd door daves2hd op 26-07-2005 01:56 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Doorscrollen naar beneden. Op de een of andere manier werkt de layout niet goed met IE maar wel met Firefox.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Die build van de farmer ziet er uit als die van de premade paladin.
Even terug komen op dat level. Ik heb ook niet zozeer problemen met lvl 20, maar stel dat dat nou lvl 50 was geweest. stond het dan niet wat leuker dan ik ben lvl 20?
En zwarte band> Zwarte band zit geen lvl aan vast
zwarte band had ook lvl 100 kunnen zijn.
Verder top spel.
En zwarte band> Zwarte band zit geen lvl aan vast
Verder top spel.
[ Voor 5% gewijzigd door Fraekje op 26-07-2005 09:05 ]
Het voordeel zit hem hier in, hij gaat spirits casten, jij niet. Zodra hij daar mee klaar is ren je naar hem toe en pakt hij een melee wapen en zal niet meer terug gaan naar boog. Jij kan lekker je bowskills gebruiken en zodra hij zichzelf gaat healen gebruik je distracting.Mythrill schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:43:
[...]
Ik zie het voordeel niet. hij krijgt maar 10dmg ipv wat je hem met een normal attack zou geven dus moet je "nog langer" vechten + je loopt het risico dat het zichzelf kan healen. en als jij jezelf probeert te healen zal hij jou ook proberen te distracten.
Kan bijna niet fout gaan.
@Fraekje: gaat het je puur om het getal, dus 50 staat leuker dan 20? Of bedoel je ook dat je er 2,5 keer zo lang over zou doen om level 50 te halen? Ik ben juist GW gaan spelen (speelde eerst WoW) omdat het spel zo lekker snel is en je in weinig tijd veel leuks kan doen (i.t.t. WoW). Als ze de level cap gaan verhogen en je daardoor weer uren meer moet gaan questen om de cap te halen, dan zou ik daar echt flink van balen. Niet iedereen heeft veel tijd om te gamen.
Ik weet welk interview je bedoelt BorBor de Wollef schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:36:
[...]
Die andere bron was een officieel interview. Lijkt me dat dat ook aardig betrouwbaar is. Ik kan helaas de verwijzing niet meer vinden.
Anyway, ik hoop en denk dat de levelcap gewoon op 20 blijft. Een verhoging heeft volgens mij geen zin. Ik zie er geen voordelen in in ieder geval.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
CJ: ben je al bezig met deel 4? 
Ikzelf heb gisteren ook op die locatie van unfor gefarmed met mijn Mo/W. Ik moet zeggen, het is niet onverdienstelijk. Enige probleem is, is dat de build voor een monk ERG duur is om mee te beginnen. Maar ja, de drops en rewards zijn er dan wel weer naar, binnen een avondje m'n build opbouw kosten terug.
En als je een beetje zoekt op internet is het GEEN probleem om de build op te zoeken en toe te passen. Voor zover ik weet is het mogelijk om te doen wat unfor doet met: Mo/W, Mo/Me, W/Mo en E/Mo. Andere classes hebben geloof ik pech.
Ikzelf heb gisteren ook op die locatie van unfor gefarmed met mijn Mo/W. Ik moet zeggen, het is niet onverdienstelijk. Enige probleem is, is dat de build voor een monk ERG duur is om mee te beginnen. Maar ja, de drops en rewards zijn er dan wel weer naar, binnen een avondje m'n build opbouw kosten terug.
En als je een beetje zoekt op internet is het GEEN probleem om de build op te zoeken en toe te passen. Voor zover ik weet is het mogelijk om te doen wat unfor doet met: Mo/W, Mo/Me, W/Mo en E/Mo. Andere classes hebben geloof ik pech.
-- == Alta Alatis Patent == --
Anoniem: 143345
Ik gebruik hiervoor altijd de tool van GWfreaks.com. Werkt ook heel goed. Je kan hier ook aangeven welke skills je wel unlocked hebt en welke niet, en waar deze te vinden zijn (quests staan helaas niet aangegeven, alleen skill trainers, priests of balthazar en de boss locaties van elite skills). Je kan ook zien hoe bepaalde skills werken met een bepaald aantal attribute points erin, en er zitten ook maps bij alleen die gebruik ik eigenlijk nooit. Het geeft geen percentages aan van het aantal unlockte skills maar voor de rest werkt het primaCJ schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:38:
Een guildgenoot van me heeft een heel klein, simpel, maar heel handig Excel sheetje gemaakt waarmee je alle skills kan bijhouden die je geunlocked hebt.![]()
[afbeelding]
Wat moet een Zealous Axe haft opleveren? En is er toevallig iemand die er 1 over heeft
dus eigenlijk iets+monk of monk+ietsCoRrRan schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:45:
CJ: ben je al bezig met deel 4?
opzich best vreemd wat alleen monk dat kan. maar dat gehadl en buffs is ook zo ziek
misschien maar eens een iets/monk of monk. iets gaan maken dan deze week
Anoniem: 140909
hey mensen, ik speel dit spel nu 2 weken ofzo en me ventje (ele/ranger) is lvl 20. Ik ben echter nog steeds opzoek naar een goede/GROTE nederalandse guild, het valt me op dat elke guild standaart maar 4 members online. zo kan je ook nooit guild battles doen en dat wil ik wel is mee maken
.
Ik weet niet zeker of elke Mo/* of */Mo dit kan. Je moet namelijk goed nadenken over de methode waarop je energy voor je offensive skills krijgt. Maar ik zou zeggen: kijk wat je kunt verzinnen!daves2hd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:46:
[...]
dus eigenlijk iets+monk of monk+iets
opzich best vreemd wat alleen monk dat kan. maar dat gehadl en buffs is ook zo ziek
misschien maar eens een iets/monk of monk. iets gaan maken dan deze week
Tips:
Mo/W: Smiting + "Bonetti's Defense"
Mo/Me: Smiting + "Channeling"
Volgens mij had ik er nog wel een, ik zal vanavond eventjes kijken. Zo niet heb ik altijd nog een Zealous Chaos Axe of Enchanting (max) die je kunt overkopen als je interesse hebt, ik doe er zelf helemaal niets mee. (Ingame name: Ysanne Issard of Tyria Wessiri)Steffy schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:40:
Wat moet een Zealous Axe haft opleveren? En is er toevallig iemand die er 1 over heeft
Voor de energie gebruik je bijvoorbeeld essence bond op jezelf. Aan het begin cast je een mark of protection of healing hands. Als je vier punten in protection prayers stopt is MoP al sterk genoeg. Het probleem zit hem na die tien seconden, als je MoP of HH ophoudt. Dan zal je skills van je andere profession moeten gebruiken. Ik (als W/Mo) gebruik daarvoor shield stance.
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
een W/Mo heeft in principe voor het griffon farmen maar 4 skills nodig: Mending, Live Vicariously, Cyclone Axe, Bonetti's defense. De andere skill die ik gebruik zijn mooi meegenomen maar niet van essentieel belang
Ik had deel 4 al klaar staan rond post 500 omdat ik dacht dat we maar tot 500 posts gingen.
Idd al bijna deel 4, gaat echt snel die topicsCJ schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:34:
[...]
Ik had deel 4 al klaar staan rond post 500 omdat ik dacht dat we maar tot 500 posts gingen.
Unfor, Ik dacht dat in jouw build juist regelmatig Healing Hands casten essentieel is (om jezelf genoeg te blijven healen) ? Dat Zealot's Fire het proces alleen versnelt snap ik 
Maar als alleen die 4 essentieel zijn, dan zou ik i.p.v. Cyclone Axe ook Hundred Blades (Elite skill voor swords) proberen te kunnen gebruiken
...
Maar als alleen die 4 essentieel zijn, dan zou ik i.p.v. Cyclone Axe ook Hundred Blades (Elite skill voor swords) proberen te kunnen gebruiken
[ Voor 21% gewijzigd door StarWolfer op 26-07-2005 16:10 ]
Hundred blades werkt niet op de manier waarop Cyclone Axe werkt. Cyclone Axe is een volledige cirkel om je heen, terwijl "Hundred Blades" een target + naaststaande targets raakt, dus NIET degene die ACHTER je staan (of eigenlijk tegenover je target):StarWolf schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:06:
Unfor, Ik dacht dat in jouw build juist regelmatig Healing Hands casten essentieel is (om jezelf genoeg te blijven healen) ? Dat Zealot's Fire het proces alleen versnelt snap ik
Maar als alleen die 4 essentieel zijn, dan zou ik i.p.v. Cyclone Axe ook Hundred Blades (Elite skill voor swords) proberen te kunnen gebruiken... aangezien Bonetti's Defence ook al damage uitdeelt ?
Hundred Blades {Elite} - Sword Attack
Swing twice at target foe and foes adjacent to your target.
Maar proberen kun je het natuurlijk altijd! Dat is het leuke van builds 'verzinnen'...Cyclone Axe - Axe Attack
Perform a spinning axe attack striking for 4-10 more damage against all adjacent opponents.
[ Voor 22% gewijzigd door CoRrRan op 26-07-2005 16:52 ]
Bedankt. Ga ik ook zeker even doen, lijkt me gewoon een kwestie van in de goede richting (naar tegenstanders toe) gaan staan
...
Edit: mwa, die andere skills werken het beste als je zo veel mogelijk tegenstanders raakt. En dat doet Hundres Blades dan idd niet helemaal
Edit: mwa, die andere skills werken het beste als je zo veel mogelijk tegenstanders raakt. En dat doet Hundres Blades dan idd niet helemaal

[ Voor 51% gewijzigd door StarWolfer op 26-07-2005 16:24 ]
in het filmpje was ik ook nog een beginnerStarWolf schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:06:
Maar als alleen die 4 essentieel zijn, dan zou ik i.p.v. Cyclone Axe ook Hundred Blades (Elite skill voor swords) proberen te kunnen gebruiken...
de foes gaan altijd om je heen staan. niet voor je.Bedankt.
Ga ik ook zeker even doen, lijkt me gewoon een kwestie van in de goede richting (naar tegenstanders toe) gaan staan...
[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 26-07-2005 16:25 ]

Die 'dukes daughter' quest is Moeilijk !!!. elke keer word ik ge0wned door die stone elementals
ga via Nolani Academy dan ben je er bijna alleen een paar gargoyls
als je klaar bent ga je rechtstreeks naar grendich courthouse (daar ben je ook bijna)
als je klaar bent ga je rechtstreeks naar grendich courthouse (daar ben je ook bijna)
Wat vonden jullie van het "einde" van het verhaal?
spoiler:
Ik vond het nogal tegenvallen namelijk. De "spannende" dingen waren ver van tevoren al duidelijk voor mij
GW heeft zelf gezegd het level verschil zo min mogelijk te houden, je merkt ook dus dat je al snel op lage lvls met goed spelen en een leuk groepje veel verder komt. Het is dus dan nog steeds niet precies nodig om zo snel mogelijk lvl 50 te worden. Maar iemand die vaak speelt etc zie je dan hoger lvl. Ik weet ook niet precies hoe ze het zouden moeten veranderen want wat jullie zeggen is zeker waar en ook een reden gewist door de aankoop. Maar ik heb hele tijden spellen zitten spelen met lvls van 100-200. MIsschien dat dat me dwars zitRene59 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:24:
@Fraekje: gaat het je puur om het getal, dus 50 staat leuker dan 20? Of bedoel je ook dat je er 2,5 keer zo lang over zou doen om level 50 te halen? Ik ben juist GW gaan spelen (speelde eerst WoW) omdat het spel zo lekker snel is en je in weinig tijd veel leuks kan doen (i.t.t. WoW). Als ze de level cap gaan verhogen en je daardoor weer uren meer moet gaan questen om de cap te halen, dan zou ik daar echt flink van balen. Niet iedereen heeft veel tijd om te gamen.
EDIT: Weten jullie misschien iets over de uitbreidingen? Of een link/bron?
[ Voor 4% gewijzigd door Fraekje op 26-07-2005 21:30 ]
Haha
!, oke die is goed!, dat kan idd.
Maar weten jullie ook wat over de uitbreidingen?
Maar weten jullie ook wat over de uitbreidingen?
Zoals het nu lijkt komen er dwergen in heb ik al vaak eerder gelezen, ik hoop dat er tenminste 1 ander race bij komt, zou erg vet zijn
Ahh, de hele avond gespeeld in Temple of ages. op zoek naar een trapper group die mij wil helpen met het vangen van de spider pet. echt alle groepen liepen al spaak in de eerste kamer van UW, dit is mij gewoon 6x overkomen!!! terwijl ik al vaker in UW ben geweest voor smite runs en de pet quest.
Als er hier nog mensen zijn die me willen helpen wil ik het morgen graag nog een proberen. Misschien dat het dan wel wil lukken.
IGN: Mythrill Windoath
Als er hier nog mensen zijn die me willen helpen wil ik het morgen graag nog een proberen. Misschien dat het dan wel wil lukken.
IGN: Mythrill Windoath
Welke skills gebruiken jullie als monk om jezelf zo goed mogelijk in leven te houden tijdens PvP?
We hebben toch al dwergen? 2 rassen zelfs, van Deldrimor Bowl en Stone Hummits?Steffy schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:51:
Zoals het nu lijkt komen er dwergen in heb ik al vaak eerder gelezen, ik hoop dat er tenminste 1 ander race bij komt, zou erg vet zijn
Een andere monkBor de Wollef schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:34:
Welke skills gebruiken jullie als monk om jezelf zo goed mogelijk in leven te houden tijdens PvP?
alleen collecters edition heeft meer rassen toch? die heb ik helaas niet 
komen er ook meer classes in de uitbreiding? maar hebben andere rassen ook meer voordeel of nadeel in iets. of alleen ander uiterlijk?
komen er ook meer classes in de uitbreiding? maar hebben andere rassen ook meer voordeel of nadeel in iets. of alleen ander uiterlijk?
Owja? njaa ik heb dus die collectors edition
maar echt verschil had ik dus niet gemerkt, dat wist ik echt niet.
verschil is er niet echt, bij collectors edition krijg je een of andere aura ofzo.. je ziet dat bij het dansen ofzo
doelloze aanvulling.
Anoniem: 144744
hey menschen
ik ben sinds het weekend ook maar is begonnen aan dit fraaie spel, en nu zo een beetje lvl 8 (PvE) gezien ik de basics nog een beetje onder de knie wil krijgen
tot nog toe is het spel vrij duidlijk en beleef ik er erg veel plezier aan echter vraag ik me 1 ding wel af: ik heb prim. proff. Monk en sec. warrior, nu wil ik dus een redelijk body armor hebben maar die crafters hebben alleen maar (wat er naar uit ziet) hele lichte armor...... word dit verderop nog een beetje redelijke armor of blijft het zo voor prim. proff. Monks?
ik ben sinds het weekend ook maar is begonnen aan dit fraaie spel, en nu zo een beetje lvl 8 (PvE) gezien ik de basics nog een beetje onder de knie wil krijgen
tot nog toe is het spel vrij duidlijk en beleef ik er erg veel plezier aan echter vraag ik me 1 ding wel af: ik heb prim. proff. Monk en sec. warrior, nu wil ik dus een redelijk body armor hebben maar die crafters hebben alleen maar (wat er naar uit ziet) hele lichte armor...... word dit verderop nog een beetje redelijke armor of blijft het zo voor prim. proff. Monks?
Die zijn er maar niet speelbaarFraekje schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:54:
[...]
We hebben toch al dwergen? 2 rassen zelfs, van Deldrimor Bowl en Stone Hummits?
[ Voor 35% gewijzigd door Steffy op 27-07-2005 09:49 ]
Je zult als monk geen warriors armor kunnen aanmeten. Maximale armor rating die je zult gaan krijgen als monk is 60AR. Die kun je kopen in Droknar's Forge. In dit spel is het zo dat per professie er een 'armor lijn' en een 'runes lijn' is. Je kunt dus niet kiezen voor een warrior armor als je primary monk bent. Net zomin als dat je dan warrior runes zult kunnen gebruiken op je armor.Anoniem: 144744 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:55:
hey menschen
En voor de mensen die willen weten of er nog nieuwe dingen gaan komen: kijk ook eens op www.guildwars.com en dan bij "Fansite Friday". Elke vrijdag mag een fansite van GW een aantal vragen stellen aan een van de ontwikkelaars van GW en daar komen af en toe wel interessante dingen naar voren.
Anoniem: 49090
Al nieuws over de zomer update net terug van vakantie, maar kan niks vinden.
Waar de gebieden nu zijn ik zelf dacht dat het net zoals uw en fissure werkte, maar van anderen hoor je dan dat het gewoon nieuw gebied is.
Waar de gebieden nu zijn ik zelf dacht dat het net zoals uw en fissure werkte, maar van anderen hoor je dan dat het gewoon nieuw gebied is.
Wat ik heb begrepen is het echt een nieuw gebied, niet zoiets als UW en fissure dus.Anoniem: 49090 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:29:
Al nieuws over de zomer update net terug van vakantie, maar kan niks vinden.
Dat is het ook, als je goed zoekt op die officiele site kun je zelf de locatie vinden waar ze komenBor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:31:
[...]
Wat ik heb begrepen is het echt een nieuw gebied, niet zoiets als UW en fissure dus.
Dat heb ik nooit kunnen vinden. Heb je een linkje naar meer info?Steffy schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:33:
[...]
Dat is het ook, als je goed zoekt op die officiele site kun je zelf de locatie vinden waar ze komen
Kan ik bijv. met mijn lvl 20 ranger al armor kopen voor mijn lvl 9 monk?CoRrRan schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:57:
[...]
Je zult als monk geen warriors armor kunnen aanmeten. Maximale armor rating die je zult gaan krijgen als monk is 60AR. Die kun je kopen in Droknar's Forge. In dit spel is het zo dat per professie er een 'armor lijn' en een 'runes lijn' is. Je kunt dus niet kiezen voor een warrior armor als je primary monk bent. Net zomin als dat je dan warrior runes zult kunnen gebruiken op je armor.
En voor de mensen die willen weten of er nog nieuwe dingen gaan komen: kijk ook eens op www.guildwars.com en dan bij "Fansite Friday". Elke vrijdag mag een fansite van GW een aantal vragen stellen aan een van de ontwikkelaars van GW en daar komen af en toe wel interessante dingen naar voren.
Voor zover ik weet niet maar he zou wel leuk wezen.
Hier zijn enkele screenshots te vinden van "Sorrows Furnace"
En nog 2 filmpjes van "Sorrows Furnace"
Klein
Groot
[ Voor 21% gewijzigd door harry64 op 27-07-2005 12:45 ]
Nee, de armor die je koopt is alleen voor de Ranger klasse. En buiten dat als je een armor koopt word hij gelijk ge-custumized. Dat betekend dus dat hij alleen voor jou past. Hetzelfde geld bij PvP Chars zodat je niet die armor kan gebruiken bij je andere Chars.
Anoniem: 150120
Ik vind world of warcraft saai worden en wil dus mischien overstappen naar guild wars.Is de wereld van guild wars of van WoW het grootst?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 150120 op 27-07-2005 13:56 ]
Geen idee wat er groter is, maar guildwars krijgt uitbreidingen eens in de 6 of 9 maanden. Elke uitbreiding is weer net zo groot als het originele spel.
Daarnaast geen maandelijkse betalingen en je hoeft niet te betalen voor de updates die gestreamed worden. Dus alleen de uitbreidingen moet je betalen. Dit is overigens alleen zo als je de extra werelden wilt en de extra skills.
Daarnaast geen maandelijkse betalingen en je hoeft niet te betalen voor de updates die gestreamed worden. Dus alleen de uitbreidingen moet je betalen. Dit is overigens alleen zo als je de extra werelden wilt en de extra skills.
Nee, natuurlijk niet. Voor expansions echter wel. Daar is genoeg over te vinden met de search.Anoniem: 150120 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:57:
Oja,moet je voor updates en patches wel betalen?
Wow is groter, veel groter. Ik heb in de korte tijd dat ik Wow gespeeld heb een redelijk deel kunnen verkennen maar dat is enorm groot. Verders hoef je alleen de game te kopen verders niks. Alleen de volgende Chapter kost geld maar die komen in keer in het half jaar, soms duurt het wat langer.
Chapter 2 is al te preorderen, het duurt alleen nog behoorlijk lang voordat hij er is. Waarschijnlijk ben ik nu een beetje spuit elf maar ik doe het lekker toch 
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=677220
Het voordeel dat GW over WoW heeft is dat de werled nog heel veel kan groeien. Bij Wow moeten ze daarvoor naar een andere planeet verhuizen
Ik ben iig heel benieuwd naar de komende chapters. ik speel momenteel toch voornamelijk PvE omdat ik nog een heleboel dingen moet verzamelen zoals elite skills en een storm bow enzo, mainquest heb ik al wel af.
Het voordeel dat GW over WoW heeft is dat de werled nog heel veel kan groeien. Bij Wow moeten ze daarvoor naar een andere planeet verhuizen
Ik ben iig heel benieuwd naar de komende chapters. ik speel momenteel toch voornamelijk PvE omdat ik nog een heleboel dingen moet verzamelen zoals elite skills en een storm bow enzo, mainquest heb ik al wel af.
[ Voor 45% gewijzigd door MonkeySandwich op 27-07-2005 14:08 ]
Dus een goede prijsindicatie is £17.99 DeliveredMythrill schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:04:
Chapter 2 is al te preorderen, het duurt alleen nog behoorlijk lang voordat hij er is. Waarschijnlijk ben ik nu een beetje spuit elf maar ik doe het lekker toch
Zelfde prijs als het origineel, als het net zo veel nieuwe content brengt vind ik het een goeie prijs.Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:06:
[...]
Dus een goede prijsindicatie is £17.99 Delivered
Zo te horen ga ik overstappen naar Guild Wars
De redenen:
1)De graphics van WoW zijn slecht.
2)WoW heeft een super saaie omgeving/wereld.
3)Het duurt te lang voordat je de cap bereikt,waardoor je niet snel kunt genieten van het spel.
4)De wereld van Guild Wars kan inderdaad veel verder groeien dan die van WoW.
5)Geen maandelijkse bijdrage
6)WoW heeft saaie beesten die je moet doden.
De redenen:
3)Het duurt te lang voordat je de cap bereikt,waardoor je niet snel kunt genieten van het spel.
5)Geen maandelijkse bijdrage
Ik moet wel zeggen dat ik niet vind dat de AI van GuildWars nou zo geweldig is... dus 'saaie' beesten zitten mogelijk ook in GuildWars. (Al moet ik zeggen dat elk 'beest' op zich weer wel mooi gemodelleerd is, maar ja, een ietwat intelligentere AI zou wel leuk zijn, maar dat is een eeuwig verlangen van de speler, niet?Anoniem: 150120 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:45:
[...knip...]
Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik zpeel zelf geen WoW, ik heb alleen de beta gespeeld.Anoniem: 150120 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:45:
Zo te horen ga ik overstappen naar Guild Wars![]()
De redenen:
5)Geen maandelijkse bijdrage![]()
1)De graphics zijn niet slecht. Het spel is alleen meer cartoony opgezet.
2)Ik vind de wereld in WoW interactiever. Iets wat ik bijvoorbeeld niet mooi vind in GW zijn de torens in de buurt van Lions Arch. Op een afstand zien ze er erg mooi en groot uit. Van dichtbij past er nog niet eens een kikker door het raam
3)Kun je je niet vermaken totdat je lvl60 bent dan?
4)helemaal waar.
5)een van de bangrijkste redens dat ik GW speel
6)Daar gaat het toch om in elke rpg-achtige game
Ik vind het vooral lekker dat GW meer actie gericht is en trekt iets meer naar DII. Toch compleet verschillende games.
[ Voor 1% gewijzigd door MonkeySandwich op 27-07-2005 16:41 . Reden: ik kan niet tellen ]
Bij punt 1 heb je indd gelijk.Ik wil met punt 6 eigenlijk zeggen dat de beesten kinderachtiger zijn.Wanneer komt chapter 2 dan uit?
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 150120 op 27-07-2005 16:33 ]
1) Niet mee eens, ik vind GW op niet alle vlakken even mooiAnoniem: 150120 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:45:
Zo te horen ga ik overstappen naar Guild Wars![]()
De redenen:
5)Geen maandelijkse bijdrage![]()
2) Vind ik ook redelijk voor GW gelden, dwz ik vind de wereld van WoW interessanter soms.
4) Totaal onzin
7) Ook niet echt mee eens, zelfde geldt ook voor GW na een poosje spelen.
Mja,het is maar wat je vindtBor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:39:
[...]
1) Niet mee eens, ik vind GW op niet alle vlakken even mooi
2) Vind ik ook redelijk voor GW gelden, dwz ik vind de wereld van WoW interessanter soms.
4) Totaal onzin
7) Ook niet echt mee eens, zelfde geldt ook voor GW na een poosje spelen.
Het is inderdaad maar een kwestie van smaak behalve punt 4, dat is echt totaal onzin.
Wat bedoel je overigens met "saaie" beesten? Als je GW speelt zul je ook steeds dezelfde beesten tegenkomen in dezelfde area's.
Wat denk je dat er minder saai is aan de wereld van GW dan de WoW wereld? Daar kan ik je ook niet helemaal volgen namelijk.
Is het niet gewoon dat je uitgekeken raakt op WoW en GW nog niet gespeeld hebt? Ik vind beide games behoorlijk grote overeenkomsten hebben namelijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Bor op 27-07-2005 16:49 ]
Ik vind,zoals ik eerder zei,dat de beesten kinderachtiger zijn.Ik denk dat het gewoon komt omdat de graphics van WoW cartoonachtiger zijn.Ik heb vele screenshots van GW bekeken,en het zag er mooier en gedetailleerder uit.Mja,ik zie het wel wanneer ik het morgen binnenkrijg.Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:48:
[...]
Het is inderdaad maar een kwestie van smaak behalve punt 4, dat is echt totaal onzin.
Wat bedoel je overigens met "saaie" beesten? Als je GW speelt zul je ook steeds dezelfde beesten tegenkomen in dezelfde area's.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 150120 op 27-07-2005 16:53 ]
Ja, dat heb ik gelezen, maar wat is "kinderachtiger" in dit geval? Het is daar toch ook niet echt het doden van kabouter plop? Vind je ze minder spannend, minder vorm gegeven, gebrek aan details? Kortom, kun je iets meer vertellen?Anoniem: 150120 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:51:
[...]
Ik vind,zoals ik eerder zei,dat de beesten kinderachtiger zijn.Ik denk dat het gewoon komt omdat de graphics van WoW cartoonachtiger zijn.:)
Gebrek aan detail, erg simpele vormen.Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:53:
[...]
Ja, dat heb ik gelezen, maar wat is "kinderachtiger" in dit geval? Het is daar toch ook niet echt het doden van kabouter plop? Vind je ze minder spannend, minder vorm gegeven, gebrek aan details? Kortom, kun je iets meer vertellen?
This space is occupied
Bor de Wollef schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:53:
[...]
Ja, dat heb ik gelezen, maar wat is "kinderachtiger" in dit geval? Het is daar toch ook niet echt het doden van kabouter plop? Vind je ze minder spannend, minder vorm gegeven, gebrek aan details? Kortom, kun je iets meer vertellen?

Zo'n mooie en gedetailleerde ''ridder'' of wat het dan ook is zie je niet terug in WoW.Ook de omgeving is erg mooi gemaakt.Het is realistischer zeg maar.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 150120 op 27-07-2005 16:58 ]
"Ridder"...Anoniem: 150120 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:57:
[...]
[afbeelding]
Zo'n mooie en gedetailleerde ''ridder'' of wat het dan ook is zie je niet terug in WoW.Ook de omgeving is erg mooi gemaakt.Het is realistischer zeg maar.
Maar het verschil tussen WoW en GW is niet echt te vergelijken vind ik, ik heb beiden gespeeld al was WoW wel wat kort, ik was lvl16 ofzo toen ik gestopt ben, er zitten veel leuke extra's in de game, zoals mining, vissen, zelf je eigen wapens maken bij een smid, als ranger moest je Ammo kopen, etc etc etc. Vuurwerk was ook grappig, net als verschillende soorten voedsel, drank, gewoon de grote hoeveelheid onzin die er in zit was leuk. De gameplay zelf is mager en niet echt bijzonder te noemen. Het verveelde net zo snel als Lineage 2. Als Aliance was het een beetje Horde opjagen en anders om, de quests hadden niet echt een doel zoals in GW bv. En tsja, het verschil in graphics zit um in het feit dat het met een redelijke hoeveelheid spelers in een stad, dorp etc speelbaar moet blijven, dat heb je met GW minder, meerdere servers met minder mensen etc etc. Monsters zijn in GW overal gelijk, er zijn een aantal verschillende die later alleen andere namen en kleuren of grote krijgen.
Voor mij was het voordeel geen maandelijkse kosten, als WoW nu €5 of €6 per maand was dan had ik misschien wel beiden gespeeld, misschien ook wel niet. Beide games zijn leuk, de ene is voor mensen die geld over hebben, de ander is wat voor mensen die liever een eenmalige aanschaf doen en dan zonder verdere kosten kunnen gamen.
Ik denk dat het "geen maandelijkse kosten" voordeel voor iedereen wel een reden was om juist GuildWars te kopen. Ik wilde al heel lang een mmorpg proberen maar wilde niet per maand gaan betalen. Toen GW uit kwam was dat dus een welkom iets
Ik speelde WoW op een private server
Werd snel saai omdat er maar 160 mensen online waren

Ik had er vanavond ook gigantisch veel last van terwijl het anders wel meevalt hier.
Let eens op de rechterbovenhoek of je daar vaak het download icoontje ziet. Volgens mij is ArenaNet de laatste tijd bezig om geleidelijk Sorrow's Furnace te streamen naar de honderduizenden mensen (of waarschijnlijk al meer dan miljoen mensen) die Guild Wars spelen. Dit kan voor lagspikes zorgen.
Dit gebeurt ook vaak als er een patch is geweest en geheel Amerika online komt en dit dus automatisch download.
Dit gebeurt ook vaak als er een patch is geweest en geheel Amerika online komt en dit dus automatisch download.
Dat idee had ik ook al. Ik heb de laatste tijd namelijk erg vaak dat download icoontje en elke keer als je die ziet komt er weer lag aan. Normaal was het elke keer een patch of update maar de laatste tijd is er zelden iets te lezen op guildwars.com wat betreft nieuwe patches en/of updates.CJ schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:00:
Let eens op de rechterbovenhoek of je daar vaak het download icoontje ziet. Volgens mij is ArenaNet de laatste tijd bezig om geleidelijk Sorrow's Furnace te streamen naar de honderduizenden mensen (of waarschijnlijk al meer dan miljoen mensen) die Guild Wars spelen. Dit kan voor lagspikes zorgen.
Ik hoop dus dat het inderdaad de update is. Zo niet dan hoop ik dat ze heel veel nieuwe servers aan het klaarmaken zijn die ze dan kunnen gebruiken om de update naar ons toe te streamen. Anders is het dus helemaal niet meer speelbaar rond de tijd dat de update uit komt.
Wat bedoel je daarmee? Dat mensen het zelf van een site moeten downloaden om zo de update binnen te krijgen? Ik denk niet dat dat gaat werken... De meeste mensen hebben het niet eens door dat ze een update aan het downloaden zijn, ze kijken nooit op een site over guildwars en komen er dus ook niet achter dat er een update is. Ik denk dat het zo helemaal prima is.Steffy schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:28:
Ik let daar nooit op, ik zie alleen DUmeter tijdens het spelen als een gek tekeer gaan, ze zijn idd bezig met iets te uploaden maar het gaat zeker niet snel want ik download maar met 3Kbps. Ik denk dat ze die stream beter niet kunnen doen, zet het op een torrentje en je hoeft er niet meer naar om te kijken.
Dit heeft Gaile Gray van ArenaNet over de lag-spikes te melden:
Hi, all,
We wanted to share a bit of information about a recent problem that has
shown itself to some players in the European regions. We have received
reports of varying degrees of lag, where previously European Guild Wars
players experienced excellent latency and great overall game performance. We
are definitely aware of the situation, and are actively working on a
solution right now. While we are not able to give a timeline for when the
problem will be fully resolved, investigating and correcting this problem is
a very high priority for us.
We would like to extend an apology for the current situation, and to express
our thanks for your patience as we correct it.
Please feel free to post this message on your site or in your forums, as you
wish. We definitely want our valued European players to know we're working
on this right now!
Regards,
Gaile
Gaile Gray
Community Relations Manager
ArenaNet
Hi, all,
We wanted to share a bit of information about a recent problem that has
shown itself to some players in the European regions. We have received
reports of varying degrees of lag, where previously European Guild Wars
players experienced excellent latency and great overall game performance. We
are definitely aware of the situation, and are actively working on a
solution right now. While we are not able to give a timeline for when the
problem will be fully resolved, investigating and correcting this problem is
a very high priority for us.
We would like to extend an apology for the current situation, and to express
our thanks for your patience as we correct it.
Please feel free to post this message on your site or in your forums, as you
wish. We definitely want our valued European players to know we're working
on this right now!
Regards,
Gaile
Gaile Gray
Community Relations Manager
ArenaNet
Dat is een mooi bericht van Gaile Gray ware het niet dat de mensen op de USA servers ook veel klagen. Volgens mij is er dus iets meer aan de hand.
Toch netjes dat ze het zo snel mogelijk en goed mogelijk proberen te reparen toch
Tsja, wat betreft die lag: ik heb gisteren ook van 2 guildies gehoord dat ze er ontzettende last van hadden, maar ik heb helemaal nergens last van.
Go Deel 4! Go Deel 4!
Ow ja: gisteren ook nog Underworld met 2 en met 3 man gedaan. Is wel stoer! (En verdraaid lastig...)
Go Deel 4! Go Deel 4!
Ow ja: gisteren ook nog Underworld met 2 en met 3 man gedaan. Is wel stoer! (En verdraaid lastig...)
Dat is inderdaad erg vervelend. En het is natuurlijk niet normaal dat je dan (als je UW of FoW in wilt) bijna zou moeten switchen naar de Amerikaanse Servers. Ik denk dat hier ooit nog wel eens wat in zal veranderen, omdat ik denk dat ArenaNet / NCSoft toch ook wel zal zien wanneer waar en hoe lang de favor in verschillende werelddelen is, dat dit >80% van de tijd Korea en Amerika zijn. Dat is natuurlijk niet eerlijk tov de mensen die dure centjes betaald hebben in Europa.
Tsja, of zelf zorgen voor Favor... Dat kun je ook altijd natuurlijk proberen, maar wel verdomd moeilijk.
Tsja, of zelf zorgen voor Favor... Dat kun je ook altijd natuurlijk proberen, maar wel verdomd moeilijk.
Klopt, maar dat is wel het hele idee van de huidige opzet.CoRrRan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:34:
leuke opvolger van d2. Ik speel alleen al WoW en gw heeft daar niets aan toe te voegen.
[ Voor 6% gewijzigd door PacinoAllstars op 28-07-2005 10:55 ]
Ik vind juist het PvP een enorme vooruitgang op WoW (waar je sterkte afhangt van de uren die je erin stopt).PacinoAllstars schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:55:
leuke opvolger van d2. Ik speel alleen al WoW en gw heeft daar niets aan toe te voegen.
Nieuw topic komt er zo aan rond 12:00.
[ Voor 16% gewijzigd door CJ op 28-07-2005 11:31 ]
Mooi
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.