Deel 4 al in de aanslag want het duurd nu niet lang meer.
Maar het verschil tussen WoW en GW is niet echt te vergelijken vind ik, ik heb beiden gespeeld al was WoW wel wat kort, ik was lvl16 ofzo toen ik gestopt ben, er zitten veel leuke extra's in de game, zoals mining, vissen, zelf je eigen wapens maken bij een smid, als ranger moest je Ammo kopen, etc etc etc. Vuurwerk was ook grappig, net als verschillende soorten voedsel, drank, gewoon de grote hoeveelheid onzin die er in zit was leuk. De gameplay zelf is mager en niet echt bijzonder te noemen. Het verveelde net zo snel als Lineage 2. Als Aliance was het een beetje Horde opjagen en anders om, de quests hadden niet echt een doel zoals in GW bv. En tsja, het verschil in graphics zit um in het feit dat het met een redelijke hoeveelheid spelers in een stad, dorp etc speelbaar moet blijven, dat heb je met GW minder, meerdere servers met minder mensen etc etc. Monsters zijn in GW overal gelijk, er zijn een aantal verschillende die later alleen andere namen en kleuren of grote krijgen.
Voor mij was het voordeel geen maandelijkse kosten, als WoW nu €5 of €6 per maand was dan had ik misschien wel beiden gespeeld, misschien ook wel niet. Beide games zijn leuk, de ene is voor mensen die geld over hebben, de ander is wat voor mensen die liever een eenmalige aanschaf doen en dan zonder verdere kosten kunnen gamen.