Het Grote Guild Wars Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CJ schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:15:
Nieuw topic komt er zo aan. :)
Mooi :) Het gaat snel hier de laatste tijd :) Ik heb het gevoel dat er trouwens veel WoW overstappers zijn. Dat hoor ik ook vaak ingame.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

>:) Tsja niet vreemd, ik geef liever per maand €13 aan iets anders uit dan aan een game. Ik vind betalen voor een game niet erg maar niet zoveel, je kunt mij niet wijsmaken dat een game per persoon €13 per maand kost aan onderhoud en winst. Ik denk zelfs dat het voor 75% winst is, veel te duur dus. Plus dat WoW wel een beetje een erg simpele game is, het heeft totaal geen diepgang en het opbouwen van je char is ook een beetje simpel, niet dat GW nu heel uitgebreid is, voor een betaalde game verwachte ik er meer van. Neem dan Star Wars Galaxies dat heeft echt een uitgebreid systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Deel 4 staat hier: Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4

Deze kan op slot. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.