Het Grote Guild Wars Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.575 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Da's weer een flinke update. Ik zou het wel handig vinden dat als je op een naam in het chat box klikt, je dan ook meteen het character hebt geselecteerd indien ie in dezelfde map of stad en district zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Apie! op 14-07-2005 09:14 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Ik ben benieuwd wanneer nu die nieuwe gebieden etc komen, zit er toch wel een beetje op te wachten want ik heb nu bijna alle missies gedaan dus wil weer eens wat nieuws hebben om te verkennen :)

Edit: Eindelijk die rune traider is verbeterd :) Het is nu iets overzichterlijker maar ze moeten een soort van menutje maken waar je kunt kiezen voor welke prof, dat maakt het nog wat duidelijker want het staat nu allemaal zo door elkaar |:(

[ Voor 39% gewijzigd door Steffy op 14-07-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Flinke update, ook behoorlijk wat nuttigs deze keer :) .

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:14:
Volgens mij heb ik een tijdje terug ook eens een bow gevonden, was een gouden, iets met vampiric nog wat...heb ik die verkocht voor een schamele 130 Gp... |:(
Herkenbaar. Heb zelf een aantal dagen lopen leuren met een gouden Barbed Forked Sword dinges, met +20%dmg, +5armor en longer bleeding en nog zo wat. Niemand die 'm wilde. Verkocht voor 172 bij een NPC merchant.

*Aria Casta is inmiddels straatarm, maar hard op weg om ascended te geraken ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Welke items kan je vinden in post-seering die te maken hebben met Gwen ?

Ik heb deze gevonden:
Tattereds Girl's Cape
Gwen's Broke flute
en van de post-seering:
Tapestry Shred.

Btw iemand al een idee of je er wat mee kan ooit :)

[ Voor 4% gewijzigd door M55 op 14-07-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Tapestry Shred weet niemand wat je er mee moet geloof ik, sommige mensen zeggen dat je haar als ouder persoon later in de game tegenkomt ofzo maar dat is kennelijk niet gebeurt, dat was opzich een logische oplossing geweest maar ik geloof niet dat er tot nu toe iemand is geweest die het opgelost heeft

[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 14-07-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

De Tapestry Shred is een rood stuk stof. Misschien dat je er een rode cape van kunt laten maken?

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
Apie! schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:39:
De Tapestry Shred is een rood stuk stof. Misschien dat je er een rode cape van kunt laten maken?
Inderdaad ik dacht ook zoiets gelezen te hebben. Maar kan zo snel niet terugvinden waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06-2022

pie

Ik zit nu nog steeds opgescheept met die small girls cape in mijn inventory. Heb met alle macht geprobeerd hem aan gwen te slijten (wat volgens mij de bedoeling was), maar ze wilde hem niet/zag hem niet! :'(
Die tapestry shred krijg je toch van gwen als je genoeg dingen aan haar geeft? Ik heb nooit iets gekregen, wederom :'( . Ik heb haar alles geven wat haar hartje begeerde, maar die tapestry shred heeft ze aan mijn neus voorbij laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Apie! schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:39:
Waarom nog een cape maken als je er al 1 hebt gegeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

pie schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:22:
Ik zit nu nog steeds opgescheept met die small girls cape in mijn inventory. Heb met alle macht geprobeerd hem aan gwen te slijten (wat volgens mij de bedoeling was), maar ze wilde hem niet/zag hem niet! :'(
Die tapestry shred krijg je toch van gwen als je genoeg dingen aan haar geeft? Ik heb nooit iets gekregen, wederom :'( . Ik heb haar alles geven wat haar hartje begeerde, maar die tapestry shred heeft ze aan mijn neus voorbij laten gaan.
Die Gwen is nogal buggy :), ik heb hem met mijn eerste char ook niet gekregen, ook niet na 30 flowers, een cape en een fluit (verwend kind).

Echter met mijn nieuwe char, hoefde ik maar een paar flowers te geven (geen cape nodig) en toen kreeg ik dat item al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Steffy schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:42:
[...]

Waarom nog een cape maken als je er al 1 hebt gegeven :?
Ik heb geen cape hoeven geven om die Tapestry Shred te krijgen hoor :)

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

ik wel dus, die kon je kopen, gelijk gegeven, maar wat je er mee moet weet volgens mij nog steeds niemand, de vraag is hier wel eens eerder voorbij gekomen maar volgens mij nog steeds geen hond wat je moet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Steffy schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:30:
ik wel dus, die kon je kopen, gelijk gegeven, maar wat je er mee moet weet volgens mij nog steeds niemand, de vraag is hier wel eens eerder voorbij gekomen maar volgens mij nog steeds geen hond wat je moet 8)7
Kun je daarmee niet gratis een cape voor je guild maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Gwen's Broken Flute in Old Ascalon al 2x gezien en opgepakt.
Als sla je me dood, ik weet niet wat ik ermee kan.
Die Gwen is ook ineens nergens te bekennen, heb het spel al uitgespeeld, maar nergens een Gwen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
in de buurt van kryta blijk je nog wel eens een verscheurde cape van gwen te kunnen vinden. Doet vermoeden dat ze de charr aanval heeft overleefd. Misschien dat je haar in de uitbreiding weer tegen komt. (ik hoop het niet, irritant kreng. Maar misschien is het dan wel een hot chick geworden (wat loop ik nou weer te brabbelen en zijn maar een berg polygonen :z ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Mythrill schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:17:
in de buurt van kryta blijk je nog wel eens een verscheurde cape van gwen te kunnen vinden.
Waar precies? Misschien kun je daar verdere aanknoop punten vinden :? Wil toch eigenlijk wel oplossen wat het is, in de eeste wereld zit het niet die is al geheel uitgeplozen door iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Steffy schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:00:
[...]

Waar precies? Misschien kun je daar verdere aanknoop punten vinden :? Wil toch eigenlijk wel oplossen wat het is, in de eeste wereld zit het niet die is al geheel uitgeplozen door iedereen.
Fishermans Haven
daar in de buurt. Als je van Sanctum Cay naar boven loopt, volgens mij ligt er maar 1.
Dus je moet wel snel zijn als je met een groep bent })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

M55 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:11:
[...]

Fishermans Haven
daar in de buurt. Als je van Sanctum Cay naar boven loopt, volgens mij ligt er maar 1.
Dus je moet wel snel zijn als je met een groep bent })
Thx gelijk gevonden :) Het is net voorbij die gast die "..... the Meek" of iets dergelijks heet.

Edit:
Wat feitjes rond Gwen, helaas nog geen oplossing.

1 Er zijn 3 Gwen items, namelijk
- Tapestry Shred (Post Searing)
- Gwen's Broken Flute ( Ruins of Ascalon, vlakbij Sardelac Sanitarium)
- Tattered Girls Cape (ten zuiden Fishermans Haven, aan zee) M55 thx nog voor de locatie ;)

2 Haar moeder zit in het begin van de UW

3 Haar vader schijnt diep in de UW te zitten, alleen is dit nog door niemand echt bevestigd, misschien dat iemand het hier weet.

Maar wat je er nu mee moet 8)7 Waarschijnlijk items van een grotere quest die over de verschillende hoofdstukken van GW gaat? In ieder geval heeft nog niemand een oplossing kunnen vinden :/

[ Voor 56% gewijzigd door Steffy op 14-07-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
het nieuwe Ascended Druids Armor :)

Afbeeldingslocatie: http://img250.imageshack.us/img250/5945/ascended5ab.th.jpg

beetje chilly zo in de sneeuw :P check ook me lieve Underworld Pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10

Vrijdag

De Zwarte

Tot nu toe weet nog niemand wat te doen met die Gwenn dingen. Ik heb ze er gewoon uitgegooid, nam toch maar loze ruimte in :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff lopen killen in de Desert...vind ik dit achter elkaar :).

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/realtezz/flamearticat.bmp
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/realtezz/firestaff.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je... soms snap ik dit spel gewoon niet... stond ik laatst in Witmans Folly (buiten Droknar's Forge) bij een scroll crafter: kosten die scrolls 5k om te craften (exclusief materialen!!) terwijl ze in D's Forge voor 1.5k bij de merchant liggen? ligt dat nou aan mij of zit hier nog logica achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:36:
weet je... soms snap ik dit spel gewoon niet... stond ik laatst in Witmans Folly (buiten Droknar's Forge) bij een scroll crafter: kosten die scrolls 5k om te craften (exclusief materialen!!) terwijl ze in D's Forge voor 1.5k bij de merchant liggen? ligt dat nou aan mij of zit hier nog logica achter?
Soms kloppen de prijzen inderdaad niet helemaal. Ik vind al die traders etc toch niet zo'n heel goed idee.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb de Gwen Items nog steeds, ik hoop dat er nog een vette beloning achterweg komt, of het nu in deze game is of in de toekomstige uitbreiding, ik bewaar het wel. Andere items bewaren heeft tegenwoordig geen enkele waarde meer, je kunt alles wel bij de Merchant dumpen want je raakt niks kwijt.
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:58:
Net ff lopen killen in de Desert...vind ik dit achter elkaar :).

[afbeelding]
[afbeelding]
Beiden wel netjes al is de eerste wat mager, engery maar +10, denk niet dat je daar veel voor krijgt, de 2e is echt veel waard, max damage + nog een aantal leuke extra's. Daar kun je toch minsten een dikke 3 of 4K voor krijgen denk ik, als je geluk hebt wel meer >:)

[ Voor 53% gewijzigd door Steffy op 15-07-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/2800/zealousbreakhammer0zz.jpg
Kan iemand me vertellen wat dit waard is, ik wil anders wel graag ruilen voor een mooie golden zwaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:34:
[afbeelding]
Kan iemand me vertellen wat dit waard is, ik wil anders wel graag ruilen voor een mooie golden zwaard!
Niet max, hoge req, slechte mods... niet veel waard dus.

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Dud3 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:45:
[...]

Niet max, hoge req, slechte mods... niet veel waard dus.
Dat klinkt ff klote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
51ste Fansite Friday gehost door de Nederlandse Guildwars fansite GW-NL !

Eindelijk erkenning voor de Nederlandse GW spelers door ArenaNet! :) Wij van GW-NL mochten dit keer de vragen stellen voor alweer de 51ste fansite friday, en Gaile Gray was zo vriendelijk ze te beantwoorden. Nog niet aangepast op de frontpage van Guildwars.com, maar jullie kunnen de vragen en antwoorden HIER al lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Weet iemand hoe je die Glint moet killen? Volgens mij moet je namelijk iets met die eieren die daar liggen maar ik heb geen idee wat 8)7 Ik moet die bonus dus nog ff halen want anders is het incompleet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Steffy schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 20:21:
Weet iemand hoe je die Glint moet killen? Volgens mij moet je namelijk iets met die eieren die daar liggen maar ik heb geen idee wat 8)7 Ik moet die bonus dus nog ff halen want anders is het incompleet ;)
Glint doet een spell die alle non-melee damage tegen hem omzet in health voor hem. Dat doet hij zodra hij op 50% health zit. Dus de manier om Glint te doden is eerst normaal hakken/casten tot hij op 50% health zit, en dan allemaal switchen naar melee (zwaard, bijl, hamer) en daarmee op Glint in gaan hakken. Niet in de verleiding komen toch een meteorshower of wat voor spell dan ook te casten, want je health hem er alleen maar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Zo, ik ben weer capeloos :) Ik ga niet in een guild zitten om het in een guild zitten. Officer zijn in een guild van 3(!) leden heeft niet echt nut imo :+

Het viel me wel opeens op hoeveel guild invitations ik opeens kreeg van gasten die ik nog nooit gezien had :/

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[b][message=23796480,noline]

Het viel me wel opeens op hoeveel guild invitations ik opeens kreeg van gasten die ik nog nooit gezien had :/
Zelfde heb ik ook terwijl ik leader van de GoT guild ben. Guilds die spammen en random inviten zijn zowiezo niet echt goed meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je aan een uw/fissure pet?

ik ben er echt geen 1 tegengekome in uw of fissure

ik heb gehoord je hebt een bepaald skill nodig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:57:

Ik denk dat dat Charm Animal is ;)
Alleen Rangers krijgen de skill om pet's te "Charmen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb charm animal wel maar waar vind je zo een pet en geven ze veel dmg?

anders hoef ik het niet :P

ik heb gehoord dat als ze aanvalle dat ze de tegenstander meteen poison maken

is dat ook zo?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:57:

Je krijgt deze 'pet' pas als je een quest hebt afgerond. Ik moet even diep graven om te herinneren hoe deze ook alweer heet, maar het is iig een quest bij een van de monuments in de UW. Als je deze quest gedaan hebt en afgerond, komt er een 'chest' 'vrij' waar 1 item uit komt en 1 pet... de spin.

Samen met het GoT guild al 1x deze pet gehaald: zie post van unfor:
unfor in "Het Grote Guild Wars Topic - Deel 3"

Ik ga ff kijken hoe deze quest ook alweer heet.

edit:
Gevonden: de quest heet "Wrathful Spirits". Ga naar dit topic: http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=354875 op GWOnline.net voor een uitvoerige beschrijving.

[ Voor 14% gewijzigd door CoRrRan op 16-07-2005 19:38 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:? Die spin liep daar toch gewoon of kun je die niet Charmen? Ik ben 2 keer in UW geweest en beide keren zag ik die spin lopen, gelijk ergens in het begin al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
er is maar 1 spin, en die krijg je pas na een missie vrij diep in de UW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
jo je kan nu guildwars kopen voor 27 euro!! http://www5.cd-wow.com/
meteen maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
De spin krijg je in de missie "monuments of greth" oid. Bij elk monument waar je de dryders sloopt komt er een kist. uit die kist komt de spin die je can cappen. Je kan dus 6 mensen voorzien van een spin in die missie al is dat wel moeilijk! (reward 10000 xp)

[ Voor 4% gewijzigd door MonkeySandwich op 17-07-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Mijn eerst drop uit de Crystal desert;

Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/5541/hammer5ls.jpg

Iemand enig idee wat ik hiervoor kan vragen?
Ik heb zelf geen warrior dus kan em niet gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door harry64 op 17-07-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe gebruik je die scrolls eigenlijk? Ik heb daar eigenlijk nog nooit naar gekeken (te weinig tijd, te veel te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Bor de Wollef schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:28:
Hoe gebruik je die scrolls eigenlijk? Ik heb daar eigenlijk nog nooit naar gekeken (te weinig tijd, te veel te doen).
Gewoon in het vakje waar je je schild normaal doet. Tenminste daar gebruikte ik ze en het werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
harry64 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:39:
[...]

Gewoon in het vakje waar je je schild normaal doet. Tenminste daar gebruikte ik ze en het werkte wel.
hij bedoeld de scrolls waar je voor langere tijd 2 of 3x zoveel xp verdiend. geloof dat je die gewoon gebruikt, en das dat dan :D niks uit te leggen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Poehee, vanavond Elona's Reach gehaald met alleen mercs, maar die Dunes of Despair en Thirsty River lijken me haast onmogelijk met alleen mercs. Of kan 't wel? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Rene59 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:06:
Poehee, vanavond Elona's Reach gehaald met alleen mercs, maar die Dunes of Despair en Thirsty River lijken me haast onmogelijk met alleen mercs. Of kan 't wel? Iemand tips?
Thristy river is wel mogelijk mits je de goede mercs meeneemt, Dunes weet ik niet aangezien ik daar zelf niet ben geweest :)

Gister nog een black dye gekocht voor 1000g, de verkoper stond voor de dye trader.
Op dat moment bracht black dye 2240 op bij de dye trader :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:04
Wat is er met de dye prijzen aan de hand? Ik dacht dat bij ene handelaar de aan en verkoopprijzen ongeveer samen liggen, maar dit is de evolutie van de Silver Dye van de eerste keer dat ik het controleerde tov gisteren.

aankoop 443 -> 269
verkoop 604 -> 1240

Toch wel een heel groot verschil, Vandaag was het nog leuker, Het verkopen van een silver dye levert welgeteld 1GP op! (hetzelfde geld voor alle andere kleuren behalve blauw oranje en zwart). Is iedereen tegelijkertijd zijn dye's beginnen te verkopen? Ik wou geld bijeen sparen voor onze guild hall, maar tegen 1GP per stuk gaan we niet ver komen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ja, dat was mij ook al opgevallen. Daarop heb ik maar besloten om gewoon geen dye meer te verkopen. Ik hou gewoon lekker alles zelluf voor als ik ein-de-lijk een lvl 20 char met max armor heb :9

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Everdij schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:11:
meteen maar gedaan.
oud nieuws: M55 in "Het Grote Guild Wars Topic - Deel 3"
btw bij play.com was hij al vanaf de release 28,99 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Cosmo q schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:18:
Wat is er met de dye prijzen aan de hand? Ik dacht dat bij ene handelaar de aan en verkoopprijzen ongeveer samen liggen, maar dit is de evolutie van de Silver Dye van de eerste keer dat ik het controleerde tov gisteren.

aankoop 443 -> 269
verkoop 604 -> 1240

Toch wel een heel groot verschil, Vandaag was het nog leuker, Het verkopen van een silver dye levert welgeteld 1GP op! (hetzelfde geld voor alle andere kleuren behalve blauw oranje en zwart). Is iedereen tegelijkertijd zijn dye's beginnen te verkopen? Ik wou geld bijeen sparen voor onze guild hall, maar tegen 1GP per stuk gaan we niet ver komen |:(
Had ik gister ook maar alleen bij orange dye, en even later kon ik het gewoon weer verkopen voor 75g....
Ik bewaar me dye zelf ook heb er een extra character voor de opslag bijgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

aankoop 443 -> 269
verkoop 604 -> 1240

Het verschil is niet zo groot omdat je later in het spel toch makkelijk gold verdient. Daarnaast dumpen vrijwel alle spelers hun dye's direct bij de dye trader (vandaar de lage verkoopprijzen) omdat ze niet veel waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) Ik zet met net toch in een goed team zeg, we begonnen niet eens als team maar gewoon in de competition arena's, 2 monks, 1 ele, 1 ranger(ik) 24 keer gewonnen, op het laatst zaten er teams te schelden dat ze al voor de 5e keer van ons verloren, meesterlijk zeg dat mensen zich zo laten opnaaien >:) _/-\o_

ff screenie die ik maakte, ben vergeten er 1 op het laatst te maken :/

Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/4369/gw21ln.jpg

Als ranger ben ik trouwens gefocust op Poison en Bleeding.

Eerst crippeld schieten, dan poison, dan bleeding, daarna komen die warriors vaak op me af, kennelijk zijn warriors nogal domme spelers en lopen ze nog eens in mijn trap ;) :P

[ Voor 52% gewijzigd door Steffy op 18-07-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
Bor de Wollef schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:12:
[...] Daarnaast dumpen vrijwel alle spelers hun dye's direct bij de dye trader (vandaar de lage verkoopprijzen) omdat ze niet veel waard zijn.
Maar bij een 'echte' trader zou dit dan toch ook als gevolg hebben dat de verkoop prijzen dalen. Waardoor er misschien terug meer verkocht wordt en de prijzen terug stijgen. Ik zie nu in grote lijnen enkel een daling, en als binnenkort alle dye's voor 1GP naar de trader gaan is heel het trade systeem overbodig.

Tegenover de eerste keer dat ik de prijzen noteerde zijn alle aankoop prijzen ongeveer gehalveerd. En dit is slechts enkele weken geleden. Verkoop is dan weer een 10% gestegen.

Lijkt mij een systeem dat onmogelijk in evenwicht kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie

pie

Everdij schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:11:
meteen maar gedaan.
daar heb ik hem drie weken geleden ook gekocht voor die prijs, wel een dikke week moeten wachten tot hij eindelijk arriveerde (vanuit luxemburg nota bene).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die major update zal wel in augustus released worden. ben dan weer terug van tsjechie :)

Die 2 areas die er bij komen werken volgens mij hetzelfde als fissure en underworld, want de statues staan al in TOA.

Ben benieuwd of er ook een nieuwe uitdaging staat te wachten voor diegenen die het fissure armor al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:29:
:) Ik zet met net toch in een goed team zeg, we begonnen niet eens als team maar gewoon in de competition arena's, 2 monks, 1 ele, 1 ranger(ik) 24 keer gewonnen, op het laatst zaten er teams te schelden dat ze al voor de 5e keer van ons verloren, meesterlijk zeg dat mensen zich zo laten opnaaien >:) _/-\o_

Eerst crippeld schieten, dan poison, dan bleeding, daarna komen die warriors vaak op me af, kennelijk zijn warriors nogal domme spelers en lopen ze nog eens in mijn trap ;) :P
Hoe krijg je die "level meter" zo netjes bovenop je mana en health?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:21:
Menu --> Customize

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:21:
[...]

En een heleboel geduld want het wil nooit precies goed, ben er wel een kwartier mee aan het prutsen geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Noem mij een noob, maar ik heb dat menu knopje nog nooit gezien B) En ik speel toch wel erg veel Guild Wars, zeker de laatste tijd. Wat doet de letter O trouwens?

Oja, in het kader van "Hoeveel is dit nog ongeveer waard", de volgende 4 items:

1)
- Witte Shadow Bow
- 15-28 (req 12 markmanship)
2)
- Blauwe Shadow Bow
- 15-28 (req 10 markmanship)
- Damage +10% while in a stance
3)
- Gouden Crippling Chaos Axe Of Warding
- 6-28 (req 10 axe mastery)
- Lengthens crippled duration on foe
- Armor +6 vs elemental attacks
4)
klikken voor plaatje

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
De O laat in arena's de healt en moraal van de teams zien. Moet je eens na een gevecht waarin je ge-owned hebt op drukken.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:( Vandaag was het verschrikkelijk zeg, zoveel lag de hele tijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
Wat is die 1e skill ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat is poison arrow. Zit op de kant en klare ranger.

Heeft iedereen trouwens de resurection skill (welke je ook gebruikt) op de laatste plaats staan?

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
ik heb hem niet hoor, weet je het zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42
goeievraag schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:26:
Dat is poison arrow. Zit op de kant en klare ranger.

Heeft iedereen trouwens de resurection skill (welke je ook gebruikt) op de laatste plaats staan?
Bij mij wel. Op 1-4 staan de belangrijkste. Maar ik ben een Monk, dus 1 sec later kan soms dodenlijk zijn. Dus ik klik naam aan in party list, en druk met me linker hand op 1-4

Op 5-8 staan veeal de spells die veel energy costen of een lange recharge hebben.

Soms heb ik zelfs nog Rebirth en Ressurect bij.
Rebirth is nice als je de enige levende ben -> vluchten... later terug komen als alles weer een beetje veilig is. en dan Rebirthen.

Res. is vooral handig als er nog vollop gehakt word ivm de energy drain die bij Rebirth zit.
Rebirth kost 10 energy. En na casten zit je dus op de 0 energy :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

tijdje geleden haalden we met een GoT team 29 wins :) tot we tegen Sissyboys moesten (3e in de Ladder)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~slablans/images/got/gw078.jpg
(clickable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vonden jullie het "verhaal einde" ook zo'n tegenvaller trouwens? Niets geen verassing, niets geen spanning, gewoon een saai voorspelbaar einde en nog kort ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
%#$&^%#@$%#^% Thirsty River :( :( WAAAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Rene59 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:41:
%#$&^%#@$%#^% Thirsty River :( :( WAAAH!
Niet gelukt met henchies?

Probeer door het woestijn gedeelte te gaan, dat is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

unfor schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:31:
[...]

tijdje geleden haalden we met een GoT team 29 wins :) tot we tegen Sissyboys moesten (3e in de Ladder)

[afbeelding]
(clickable)
Damn unfor, dat moeten we nog een keer gaan doen! Jammer dat Pan een tijdje niet echt online is...

Kijken of we Steffy kunnen ownen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online

Hoe veroorzaak jij bleeding als ranger? Ik kan het volgens mij alleen maar via een speciale skill met mijn pet.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
harry64 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:20:
[...]
Niet gelukt met henchies?

Probeer door het woestijn gedeelte te gaan, dat is makkelijker.
Ik ben er al wel hoor, alleen die missie wil maar niet lukken. Laat staan een groep vinden :/
Heb 'm vanavond echt een stuk of 8 keer geprobeerd, maar het verste wat ik gehaald heb met een groep spelers is die healende boss. Echt frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
[...] Het verkopen van een silver dye levert welgeteld 1GP op!
Vanavond stond de zilveren dye dan weer het hoogste dat ik hem heb zien staan, 600 en nog wat. Ik snap het systeem nog niet helemaal maar regelmatig genoeg kijken of het de moeite is en anders bijhouden is blijkbaar het beste.

(Over maximum 2 dagen staat onze Guild Hall er :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Naluh! schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:15:
[...]

Hoe veroorzaak jij bleeding als ranger? Ik kan het volgens mij alleen maar via een speciale skill met mijn pet.
Hunting shot en Barbed Trap veroorzaken oa bleeding. Je hebt ook nog een (waardeloze) elite skill in Wilderness Survival die het kan (melandru's nogwat).

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Count schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 02:00:
[...]

Hunting shot en Barbed Trap veroorzaken oa bleeding. Je hebt ook nog een (waardeloze) elite skill in Wilderness Survival die het kan (melandru's nogwat).
geen enkele skill is waardeloos, soms zul je denken dat je er niets aan hebt, maar met een andere profession gecombineerd kan een bepaalde skill wel weer heel goed uitkomen. Als ele lijkt bijvoorbeeld conjure flame me niet echt bijzonder, maar voor m'n ranger is het heerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
unfor schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 02:41:
[...]

geen enkele skill is waardeloos, soms zul je denken dat je er niets aan hebt, maar met een andere profession gecombineerd kan een bepaalde skill wel weer heel goed uitkomen. Als ele lijkt bijvoorbeeld conjure flame me niet echt bijzonder, maar voor m'n ranger is het heerlijk :P
Oh ja? Wat dacht je van Dodge in PvP? En IMO zijn 80% van de beast mastery skills brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Poison Arrow is een elite skill en die moet je opzoeken, nu valt het niet altijd mee om ze te vinden vandaar dat ik je ff zal helpen, heel handige skill en voor Warriors 100% irritatie :D

Hierk kun je elite skill locaties vinden http://www.xennon.co.uk/eliteskills/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Cosmo q schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:04:
[...]

Vanavond stond de zilveren dye dan weer het hoogste dat ik hem heb zien staan, 600 en nog wat. Ik snap het systeem nog niet helemaal maar regelmatig genoeg kijken of het de moeite is en anders bijhouden is blijkbaar het beste.

(Over maximum 2 dagen staat onze Guild Hall er :+ )
Hoe groot is jullie guild dan? Wij hadden hem echt in no time bij elkaar. Doen jullie ook GvG? Anders heb je er vrijwel niets aan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:06:
[...]
Hoe groot is jullie guild dan? Wij hadden hem echt in no time bij elkaar. Doen jullie ook GvG? Anders heb je er vrijwel niets aan namelijk.
:o Onze Guild is niet echt groot te noemen, eerder mini (6 leden ofzo), we doen op het moment dus zeker nog niet aan GvG, maar ja een Guild Hall is toch een van de eerste doelen van een Guild. Nu zo lang zijn we er nog niet voor aan het sparen, een weekje ofzo. Maar ik heb tot hier toe wel bijna de helft van het bedrag gespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Ik wil je wel een sigil geven hoor, win er dagelijks 5 ofzow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
Franck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:52:
Ik wil je wel een sigil geven hoor, win er dagelijks 5 ofzow :P
Hier zou ik zeker geen nee tegen zeggen. Heb wel wat armor waar ik het geld ook voor kan gebruiken. Als je wil, mijn ingame name is Cosmo Qwa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Okee, geen probleem, ben vanavond vrijwel zeker online, mijn ingame naam is darth smack of darth chop. Echter worden deze 2 vaak gedelete. Als je een vaste naam wil kan je beter sarah sweet of trevor the warrior nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie

pie

Ik heb een gouden salvagable armor gevonden, nu heb ik hem identified en salvage kit erop los gelaten (zat een major rune of tactics in), maar die rune is nu paars geworden. Waarom was het oorspronkelijke item eerst goud en wat ik er dan uit haal paars? Is het minder waard geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pie schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:16:
Ik heb een gouden salvagable armor gevonden, nu heb ik hem identified en salvage kit erop los gelaten (zat een major rune of tactics in), maar die rune is nu paars geworden. Waarom was het oorspronkelijke item eerst goud en wat ik er dan uit haal paars? Is het minder waard geworden?
Dat klopt, als je een 'salvagable armor' verkoopt , dan kan iemand er een rune uithalen.
Dan heeft hij die rune unlocked voor z'n pvp char's , en als rune voor zijn rp char.
Als je gewoon een Rune koopt, dan krijg je die alleen voor je rp char, dus een
salvagable armor is meer waard :) , meestal zie je ook wat voor rune je er uit kunt halen,
bv "Titan's Armor of Major Protection Prayers" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie

pie

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:50:
[...]

Dat klopt, als je een 'salvagable armor' verkoopt , dan kan iemand er een rune uithalen.
Dan heeft hij die rune unlocked voor z'n pvp char's , en als rune voor zijn rp char.
Als je gewoon een Rune koopt, dan krijg je die alleen voor je rp char, dus een
salvagable armor is meer waard :) , meestal zie je ook wat voor rune je er uit kunt halen,
bv "Titan's Armor of Major Protection Prayers" .
ok, dat is logisch, had ik zelf kunnen bedenken |:(. hmm, had ik dus beter niet kunnen salvagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pie schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:07:
[...]

ok, dat is logisch, had ik zelf kunnen bedenken |:(. hmm, had ik dus beter niet kunnen salvagen.
Maakt niets uit hoor ;P , als je het aan de rune trader verkoopt worden de prijzen ook weer een beetje normaal, er zijn best veel runes die bijna nooit gekocht worden en nu vrij duur zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Resultaat van mijn eerst missie in de Crystal desert. Gelijk gehaald met bonus :D (na 3x)

Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/1264/bowrod1sa.jpg

De bow is voor me ranger en de rod voor me smiting monk (stom toeval :P)

Kan iemand mij uitleggen hoe die "favor of the gods" werkt want als ik deze items vind als Korea de "favor" heeft wat vind ik dan als Amerika de "favor" heeft? (Ik zit op de Amerikaanse server)

[ Voor 55% gewijzigd door harry64 op 19-07-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
harry64 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:36:
Resultaat van mijn eerst missie in de Crystal desert. Gelijk gehaald met bonus :D (na 3x)

[afbeelding]

De bow is voor me ranger en de rod voor me smiting monk (stom toeval :P)

Kan iemand mij uitleggen hoe die "favor of the gods" werkt want als ik deze items vind als Korea de "favor" heeft wat vind ik dan als Amerika de "favor" heeft? (Ik zit op de Amerikaanse server)
Heeft er niks mee te maken. Het enige dat favor doet is toegang geven tot Underworld en 'Fissure of Woe' vanaf Temple of Ages. Dus als Korea de favor heeft kunnen alleen de koreanen d'r in etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Whoohoo, thirsty river gehaald én m'n eerste elite skill gevonden én een nieuwe armor set gekocht én lvl 20 geworden én ascended geworden. Topavondje :)

[ Voor 39% gewijzigd door Rene59 op 20-07-2005 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Binnenkort ook maar weer eens verder gaan spelen. We zitten nu in Lions Arch en ik ben al wezen kijken naar de Guildhall lokaties. Op zich zien ze er wel leuk uit.
Maar hoe kom je nu eigenlijk aan zo'n Sigil? Kun je die gewoon ergens simpelweg kopen (mits je genoeg goud hebt)? Of moet je die altijd winnen?

Overigens zal het in ons guild niet zo snel gaan aangezien wij maar met z'n tweëen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 19:27
Je kunt ze kopen van iemand die hem verkoopt. Of je kan hem inderdaad winnen, of je koopt hem bij een trader (die staat in die guild hall dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag maar klopt het dat als ik met 1 charachter quests in post searing heb gedaan ik ze met een ander charachter niet meer kan doen??

had met mijn warrior lvl 8 die soldaat opgehaald for warmaster crast en kan nou die quest + wat andere die die warmaster heeft niet meer met mijn ranger lvl 8 doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, met een andere char kun je alle missies gewoon weer doen.

Wat waarschijnlijk het geval is , is dat die missie alleen voor warriors is :) ( hoeft niet hoor, ken heel de quest niet, maar er zijn proffesion only quests )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Die quests van Warmaster Crast zijn job specific. Met andere woorden, je kunt die quests alleen doen wanneer je een Warrior als primairy of secondairy job hebt. Je Ranger kan deze dus niet doen. Hetzelfde geldt voor de andere job specifieke quests. Je kunt dus alleen maar Mesmer quests doen wanneer je job Mesmer is (pri of secundair).
Dit is zowel in Pre als in post searing Ascalon.
Als je in een party zit, dan zijn er mensen die uitroep tekens zien staan bij characters terwijl jij ze niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Binnenkort ook maar weer eens verder gaan spelen. We zitten nu in Lions Arch en ik ben al wezen kijken naar de Guildhall lokaties. Op zich zien ze er wel leuk uit.
Maar hoe kom je nu eigenlijk aan zo'n Sigil? Kun je die gewoon ergens simpelweg kopen (mits je genoeg goud hebt)? Of moet je die altijd winnen?

Overigens zal het in ons guild niet zo snel gaan aangezien wij maar met z'n tweëen zijn.
Ik kan je er wel eentje verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dekay schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:55:
Je kunt ze kopen van iemand die hem verkoopt. Of je kan hem inderdaad winnen, of je koopt hem bij een trader (die staat in die guild hall dacht ik)
Je kunt hem kopen bij de sigil trader in "Tombs of Primeval Kings" (mits die niet uitverkocht zijn). Niet echt handig, dat als je een Guildhall wil hebben je in een Guildhall een sigil zou moeten kopen... ;)

Sigil's winnen is erg lastig: er droppen er 2 of 3 uit een kist als je de Hall of Heroes gewonnen hebt. Maar voordat je daar bent moet je een x-aantal voorronden spelen. (Vanavond even met GoT-guild proberen...)

Sigil's kun je dus ook kopen (zoals Dekay al zegt) bij een speler die eens de Hall of Heroes gewonnen heeft. (Zie post van Franck hierboven...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rene59 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:26:
Whoohoo, thirsty river gehaald én m'n eerste elite skill gevonden én een nieuwe armor set gekocht én lvl 20 geworden én ascended geworden. Topavondje :)
Lol! Congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb geen idee of er hier mensen ergens farmen maar ff buiten Gates of Kryta is het toch mooi farmen voor Upgrades en Dye's. Ik heb er gister 4 en vanochtend al 5 gevonden, beide keren in een uurtje of 2. Je vind ook bergen modifiers, heb alleen nog niet gevonden waar ik naar op zoek was want dat is de Poisoners Bow string, helaas maar dat komt wel. Het is vooral makkelijk omdat je het alleen kunt doen, per ronde van 5 minuten nog redelijk wat gold etc. leuk om ff te doen als je op zoek bent naar wat upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als welk karakter (professions) farm je daar?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.