De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 20% gewijzigd door CJ op 05-07-2005 13:43 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Huh? Ik zit nu pas op pagina 6...
Wil je in dat nieuwe deel ook een ruimte invoegen voor links naar de websites van de verschillende Guilds? GW-NL.net (The Lowland Lions & Lovers of Whisky and Women), GoTGuildWars.nl (Gathering of Tweakers) en de anderen die ik mogelijk nog niet ken...CJ schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:43:
Whhoops.Ik zat nog helemaal in het ritme van 500 posts (Radeon Topics enzo). Had al een verbeterde startpost gemaakt met wat info over toekomstige nieuwe features.
Nou ja, dan nog maar even wachten.
[ Voor 63% gewijzigd door CoRrRan op 05-07-2005 15:21 ]
-- == Alta Alatis Patent == --
Het aantal berichen per pagina kan je instellen in MyReact -> Voorkeuren -> "Maximaal aantal berichten per pagina"Ekitch schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:19:
ik op 21 hoe zit dat??
n00b
[ Voor 5% gewijzigd door Apie! op 05-07-2005 15:28 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
- Squeeek !!!
Ook een Ernemmer zie ik, maareh "Once we were all n00bs...."
Ontopic:
Dat lijkt me inderdaad wel een goeie ja. Alleen al om te voorkomen dat mensen *kuch* zoals ik een guild joinen waar je geen ---- aan hebtCoRrRan schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:14:
[...]
Wil je in dat nieuwe deel ook een ruimte invoegen voor links naar de websites van de verschillende Guilds? GW-NL.net (The Lowland Lions & Lovers of Whisky and Women), GoTGuildWars.nl (Gathering of Tweakers) en de anderen die ik mogelijk nog niet ken...
[ Voor 5% gewijzigd door Apie! op 05-07-2005 15:48 ]
Blown past falling sands
Mag die van mij er ook bij. www.gatheringofdudes.tkCoRrRan schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:14:
Wil je in dat nieuwe deel ook een ruimte invoegen voor links naar de websites van de verschillende Guilds? GW-NL.net (The Lowland Lions & Lovers of Whisky and Women), GoTGuildWars.nl (Gathering of Tweakers) en de anderen die ik mogelijk nog niet ken...
Je kan een Guild ook weer verlaten hoorApie! schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:47:
offtopic:
Ook een Ernemmer zie ik, maareh "Once we were all n00bs...."
Ontopic:
[...]
Dat lijkt me inderdaad wel een goeie ja. Alleen al om te voorkomen dat mensen *kuch* zoals ik een guild joinen waar je geen ---- aan hebt
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hé, mag mijn guild ook op de site? Hij heet de Orde Van Oranje Nassau, we hebben meer dan 40 leden, een guildhall, teamspeak en onze website is www.ovon.tk. Lijkt me "professioneel" genoeg...CoRrRan schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:14:
[...]
Huh? Ik zit nu pas op pagina 6...
[...]
Een volledig armor van de armor crafter uit de Fissure of Woe kost je ongeveer tussen de 500k en 600k. Dit omdat je de Globs of Ectoplasm (roze bolletjes in het plaatje) en Obsidian Shards (meest rechtse icoontjes) moet kopen, aangezien ze erg schaars zijn en er nooit genoeg drops zijn voor 1 persoon om er armor van te craften, tenzij je HEEL veel geluk hebt en HEEL vaak FoW en UW (UnderWorld) ingaat.
En je raad het al: de prijs van die items is niet mis: per stuk tussen de 4k en 7k (ligt aan het moment van de dag/week).
Ik weet dat het forum niet om te traden is maar ik zoek nog een paar goede wapens. Heb eventueel wat om te ruilen of gewoon gold. Ben ook net gestart met een ele/monk dus die kan ook wel wat gebruikenApie! schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:06:
Ja daar zit ik ook mee...purple hammers, purple axes, purple swords, purple longbows, purple focus items. Ik vind ze nu aan de lopende band. Echt leuke dingen voor chars met een laag level. En duur vind ik mezelf ook weer niet. Zij vragen mij hoeveel. Ik zeg "doe maar een bod en ga er 5-50 boven zitten en ga er van uit dat ik ergens in het midden eindig. Sterker nog, als ik vind dat ze overbieden ga ik er onder zitten, maar aan de andere kant: als ze bewust veeeeeel te laag bieden ga ik er doodleuk veeeeel te veel voor vragen![]()
Maar over het algemeen kom ik er gewoon niet van af. Na een tijdje ben ik het meestal zat en verkoop ik ze gewoon bij een merchant. Op een gegeven moment heb ik gewoon de ruimte nodig voor betere nieuwe dingen die ik vind en waarschijnljik ook niet van af kom. M'n storage zit bijna helemaal vol met common crafting materials en wat flesjes dye dus ik moet het met m'n pouches & bags doen
charname: gare gast
gaare gast
Wel triest dat er van die gasten zijn, stelletje klootzakken

Ja, dat weet ik wel, maar toch. Het is toch wat relaxter als vantevoren wat meer over verschillende NL guilds weet en waar je ze kan vinden aangezien er in dit topic niet mag worden geworven.
Blown past falling sands
- Squeeek !!!

Heb hem al eerder laten zien, maar hier dan nog maar een keer
Ik zal vanavond even een plaatje maken.
Gisteren samen met het GoT guild behoorlijk ver gekomen in de Tombs of Primeval Kings, dat was echt heel erg gaaf. Helaas verloren van een Koreaans team.
Verwijderd
Nu wil ik opnieuw beginnen en deze verwijderen en dus op dezelfde naam opnieuw, ik wil namelijk een W/Mo.
Ik heb wel al de duurste armor gekocht in Ascalon City en hij is dus customized.
Maar als ik een nieuw poppetje begin onder dezelfde naam, kan ik dan datzelfde armor gebruiken?
Dus Armor naar storage, poppetje verwijderen, Armor ophalen van storage en gebruiken.
Als dat nou niet kan dan ga ik gewoon verder met deze W/Me totdat ik in Crystal Desert ben en me 2e prof kan veranderen in monk.
- Squeeek !!!
Dit is de guide: Levels 1-20 in One Day
Dit is mijn ventje:Dekay schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:53:
Ik ben wel benieuwd naar hoe andere mensen er uit zien.. Post je ventje
[afbeelding]
Heb hem al eerder laten zien, maar hier dan nog maar een keer

/age voor de mensen die het niet weten
ahaha dit stukje:Dekay schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:47:
Ik ga proberen om met mn Elementalist fast te levelen. Was in een half uur level 6, ben toen tot level 7 gegaan, heb daarna de Northern Wall-Missie gedaan.
Dit is de guide: Levels 1-20 in One Day
Conclussion
The truth of the matter is level doesn’t really matter. Completion of missions doesn’t really matter either. When a person says “don’t worry, I’ve done this mission before” it doesn’t make him any less of an idiot then the newbie in Ascalon who massages the henchmen in his group to tell them they did really good on that last mission.
Verwijderd
Dit is mn 2e char trouwens :

Verwijderd
Shocking bow string is iets van 250g , en de flatbow 500~800 oid.
Gold bows met 10-25% dmg extra @ enchantments, die zijn Duur
18 hours 16 minutes creating 9 days ago zegtie dan.Dekay schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:16:
Is misschien ook leuk om erbij te zetten hoelang je al bezig bent
/age voor de mensen die het niet weten
Verwijderd
Het is een goudenVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:29:
Shocking Flatbow , dat is blauw eh ? , niet eens een platinum hoor ;x
Shocking bow string is iets van 250g , en de flatbow 500~800 oid.
Gold bows met 10-25% dmg extra @ enchantments, die zijn Duur
Shocking Flatbow 15-28dmg | +13% dmg when hexed | req. 12 Marksmanship
Bij mij zegt ie met /age trouwens dat mn 'Arin the Forgotten' karakter 10 uurtjes oud is ... volgens mij klopt daar echt geen moer van.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 19:02 ]
extra damage while hexed is nog steeds niet interresant, while enchanted kan, maar fijner is while hp above 50%Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:59:
[...]
Het is een gouden![]()
Bij mij zegt ie met /age trouwens dat ik 10 uur geleden begonnen ben ... volgens mij klopt daar echt geen moer van.
en dat andere, bij laatste patch is de teller gereset ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 06-07-2005 19:02 ]
Lijkt me ook, met mijn main char was ik twee weken geleden al op 89 uur, zit nu wsl. ergens rond de 120 uur ofzo.unfor schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:01:
en dat andere, bij laatste patch is de teller gereset ofzo.
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:59:
[...]
Het is een gouden![]()
Bij mij zegt ie met /age trouwens dat mn 'Arin the Forgotten' karakter 10 uurtjes oud is ... volgens mij klopt daar echt geen moer van.

Maze Torment zegt ie 158 hours en 9 min

Divine Quickshot zegt ie 26 hours en 31 min
en dat klopt volgens mij gewoon
internet doet het weer
[ Voor 30% gewijzigd door bAdmuTs op 06-07-2005 22:09 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik ben altijd op zoek naar goede bows, maar dit is dus niet echt boeiend. Momenteel heb ik een bow die 13% extra damage dealt zolang je health boven 50% blijft. Kostte me 3.5K.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:59:
[...]
Het is een gouden![]()
Die van jouw zou ik hoogstens gratis willen hebben, om meteen weer aan de merchant door te verkopen
Waarom heb je alleen Marksmanship punten toeverdeelt? En ben je met die van level 8 al 26 uur bezig?bAdmuTs schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:30:
[...]
[afbeelding]
Maze Torment zegt ie 158 hours en 9 min
[afbeelding]
Divine Quickshot zegt ie 26 hours en 31 min
en dat klopt volgens mij gewoon
offtopic:
internet doet het weer![]()

mijn main character
[ Voor 30% gewijzigd door unfor op 06-07-2005 23:55 ]
Dat is me toch een lekker kledingstuk zegCoRrRan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 00:52:
Mijn character:
[afbeelding]
Geen idee hoe lang ik nu al met deze character speel. Ga er maar vanuit dat het een boel is.
Mijn wapens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh: die laatste is alweer geupdate naar een +15 Energy ipv +14 Energy staff.
Omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik op wil en ik ben tot nu toe veel online geweest terwijl ik niet aan het spelen ben en veel traden, heb nog zeer weinig quests gedaan.Dekay schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:16:
[...]
Waarom heb je alleen Marksmanship punten toeverdeelt? En ben je met die van level 8 al 26 uur bezig?
[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 07-07-2005 06:48 ]
Blown past falling sands
Trouwens, heel veel spelers zijn veel guller bij het zien van een 'vrouw' op het scherm. Dat is wel handig bij dit soort power-gaming spellen.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Je doet minder damage omdat je gewoon niet het aantal requirement punten hebtApie! schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 07:44:
Stel ik heb Axe markmanship van 7 en ik gebruik een Axe die 10 requires. Wat maakt dat dan uit
Nee hoor, dit is gewoon 1.5k per stuk armor uit Droknar's Forge. Ik heb alleen een beetje lopen spelen met kleurtjes: 2x Silver + Blauw + Paars. Dat geeft wel een interessant kleurtje. Als je veel Guild battles doet, krijg je niets anders dan Balthazar's Faction punten. Je krijgt er zeker geen armor voor of zo. En ja, zoals je ziet gaat het toch redelijk hard met die faction als je in een goed team terecht komt:TroonStaal schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 03:50:
[...]
Dat is me toch een lekker kledingstuk zegDie "armor" kan je zeker pas ergens krijgen in FoW of UW? Of na een boel Guild battles?
Geen thumbnail, dus dan maar een linkje
Voor FoW-armor van de Mesmer moet je maar eens kijken of het forum van gwonline.net of gwguru.com:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=21972
http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=353676
Duidelijk het 2e...Rene59 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:16:
Zijn er hier nou zoveel meiden die dit spel spelen, of kijken jullie gewoon graag naar een stel mooi geplaatste pixels als je zit te spelen?
Verwijderd
Ik kan WoW bij video settings alles op maximale settings zetten, lukt dit ook met Guild Wars? Ik zie zeer mooie screenshot van Guild Wars, en hoop natuurlijk dat ik ook zulke kan maken
Ah okee. De Mesmer dames zien er wat mij betreft toch wel het beste uit, een beetje Victoriaans-achtig aandoend.CoRrRan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:56:
[...]
Nee hoor, dit is gewoon 1.5k per stuk armor uit Droknar's Forge. Ik heb alleen een beetje lopen spelen met kleurtjes: 2x Silver + Blauw + Paars. Dat geeft wel een interessant kleurtje. Als je veel Guild battles doet, krijg je niets anders dan Balthazar's Faction punten. Je krijgt er zeker geen armor voor of zo. En ja, zoals je ziet gaat het toch redelijk hard met die faction als je in een goed team terecht komt:
Geen thumbnail, dus dan maar een linkje
Voor FoW-armor van de Mesmer moet je maar eens kijken of het forum van gwonline.net of gwguru.com:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=21972
http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=353676
[...]
Duidelijk het 2e...
@ Rene, ja vrij veel heren spelen met dames chars. Ik ook, ik heb er vier. Leuk om naar te kijken als ze weer een flink eind moeten lopen
[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 07-07-2005 12:25 ]
It depends.. Ik speel alles op het hoogst met 4x AA op 1280x1024 met het volgende systeem:Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:21:
Ik heb op dit moment World of Warcraft, maar dit lijkt me een zeer coole spel. Als je WoW al hebt is het nog de moeite waard om Guild Wars te kopen?
Ik kan WoW bij video settings alles op maximale settings zetten, lukt dit ook met Guild Wars? Ik zie zeer mooie screenshot van Guild Wars, en hoop natuurlijk dat ik ook zulke kan maken
Intel Pentium 4 3.0 GHz
Naamloos (voor zo ver ik weet) 1024MB PC3200
Club3D 9800SE 128MB
Ligt eraan wat je wilt doen... heel simpel. Bedenk wat de voordelen zijn van een Elementalist en van een Mesmer, kijk op websites wat precies de skills zijn die je bij beide kunt krijgen en kijk wat je van de ene wilt gebruiken en wat van de andere.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:15:
Zal ik beter een poppetje kunnen maken van E/Me of Me/E?
Zoals je kunt zien is mijn primary character Me/E en ik ben er erg blij mee. Kan behoorlijk veel kanten ermee op en als ik slim speel heb ik ook voor mijn elementalist spells niet een heel hoge maximum energy nodig. (Kijk maar eens naar de Inspiration-kant van de Mesmer... 'nuf said.)
Nogmaals: kijk wat je precies wilt gaan doen met je character, bedenk waar je het meeste plezier mee zal hebben en ga ervoor.
Het hangt er vanaf waar je van houdt. Ik heb zelf WoW enkele maanden intensief gespeeld en ben overgestapt naar GW, omdat Guild Wars naar mijn mening veel minpunten (met als grootste minpunt dat WoW enorm veel tijd van je vergt) van WoW niet heeft.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:21:
Ik heb op dit moment World of Warcraft, maar dit lijkt me een zeer coole spel. Als je WoW al hebt is het nog de moeite waard om Guild Wars te kopen?
Maar een stel vrienden van mij vinden die minpunten helemaal geen minpunten, om het zo maar te zeggen. En in dat geval kan GW dus aardig tegenvallen voor je.
Ik heb zelfs WoW niet gespeeld, maar wat ik ervan heb gelezen is GW praktischer omdat je geen uren hoeft te wachten (samen met nog tig anderen) totdat een monster spawnt zodat je de quest kan doen. Het is meer Diablo2, je zoekt in stadjes mensen om samen te gaan questen en je krijgt je eigen map, zonder andere spelers.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:21:
Ook is het sneller, je kan GW best wel in een verloren uurtje oid spelen als je wil.
Ik speel zelf op een P4-2,8c met 1024 DDR2 en een Radeon 9800non-pro en ik kan alles gewoon op max zetten. Zelf heb ik er geen last van, oa door mijn Arctic Silencer, maar er zijn wel een paar mensen waarbij de temp van de kaart belangrijk is, dit omdat dan GW uitvalt.
Daarom bestaat er Inspiration Magic waarmee je gemakkelijk je manapool weer kan aanvullen.Dekay schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:22:
Denk E/Me want dan heb je Energy Storage.. Als mesmer heb je dan wel voordeel van Fast Casting maar zonder energy heb je er niet zo veel aan
Fast Casting is een erg hippe attribute verder, je kan zonder al te veel punten er in te steken al snel 30-40% besparen op je casting time. Op het maximale niveau is het iets van 50%. Dat helpt nogal veel bij het casten van Resurrect en andere trage spells.
Een belangrijker verschil is dat je geen runes kan gebruiken van je secondary profession. Dus wil je je voornamelijk focussen op nuken dan is een primary Elementalist een betere keus.
Great minds think in parallel gutters.
Guild wars loopt erg goed, ook op minder moderne hardware.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:21:
en voor het geld hoef je het niet te laten
http://www9.cd-wow.nl/det...duct_code=19302&subcat=pc € 26,99 inclusief verzendkosten !

(wellicht handig voor de/een volgende startpost)
[ Voor 3% gewijzigd door Steffy op 07-07-2005 16:23 ]
1 zwart = 4~5k, 1 silver = 500~600g, rest = 100~300g.Steffy schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:23:
Das handig, alleen ik vind het altijd zo zonde om mijn verzameling te gebruiken, ik denk dat ik een dikke 15K aan dye's heb, zitten 3 zwarten tussen, 6 silver en nog een stuk of 20 anderen
Simpel rekensommetje: 20.8k aan dyes...
Voor de rest blijkt het allemaal wel mee te vallen, silver is niet eens zoveel meer waard

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Hoe doe je dit dan? Gewoon bijvoorbeeld eerst silver kleuren en dan blauw er overheen oid?TroonStaal schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:08:
Als je wil gaan verfen:
[afbeelding]
(wellicht handig voor de/een volgende startpost)
Nee volgens mij doe je die dyes op elkaar zeg maar, tot je 1 dye hebt met die kleur.Dekay schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 17:22:
[...]
Hoe doe je dit dan? Gewoon bijvoorbeeld eerst silver kleuren en dan blauw er overheen oid?
- Squeeek !!!
Verwijderd
Maar helaas toch een probleempje. Spel blijft meestal om de 30 sec hangen. Dus je hebt een kleine pauze van een 1/2 seconde, en dat gaat ie weer vrolijk verder. Op een paar forums heb ik gelezen dat er veel meer lui zijn die hier last van hebben. Zijn er ook personen die daar last van hebben?
Even zomaar iemand meegenomen omdat we toch een oudere quest moesten doen.
Fires in de North was het.
De persoon speelde een Wa/El volgens mij en het was een ongelooflijke rusher.
Echt zeer iritant, na een aantal keer er wat van gezegd te hebben luisterde hij nog steeds niet.
Fires in de North hebben we zonder problemen gedaan, hij moest nog Garfazh doen dus zijn we maar doorgelopen.
Natuurlijk werd het steeds moeilijker en gingen we uiteindelijk dood toen we Garfahz verslagen hadden. Je raad het al, hij vertrok uit de party toen hij zijn missie had gedaan.
Hij had geen ressurect signet bij zich en bleef constant rushen in groepjes van 5 Charr terwijl wij nog geen eens volledig health en magic hadden.
Mijn vriendin heeft er wat van gezegd toen we hem tegen kwamen in Piken Square, maar ja. Wat interesseerd het een ander nu?
We hebben al een aantal vriendin op de EU servers rondlopen, dus de optie om naar de US te gaan is er ook niet meer.
Ik heb al met mijn vriendin afgesproken dat wanneer het weer gebeurd, dat we dan gewoon vertrekken.
Overigens hebben we ook afgesproken dat we uberhaupt niet eens ingaan op request van mensen die geen normale namen kunnen verzinnen. Alhoewel we afgelopen weekend toch gepartied hebben met kanaal ridder of iets dergelijks (zonder de k dan) welke toch heel erg goed z'n best deed en we uiteindelijk na vaak dood te zijn gegaan (geen van ons had er schuld aan) door middel van een bepaalde tactiek toch de bestemming hebben gehaald.
We moesten voor een quest (geen idee welke ook alweer) een bepaald punt activeren, maar dit lukte niet. We waren met z'n vieren en eindigden met z'n 3en. Als diegene die vertrok nu 2 seconden had gewacht, dan had ie het ook gehaald.
Op een geven moment had ik het samen met onze grote vriend, alleen mijn vriendin moest er nog heen.
Dus wij als cannon fodder met -60% als een gek hakken op de Charr, daarna meteen mijn vriendin naar die paal rushen. Ze haalde het net niet.... Dacht ze, dus wij klaar maken voor nog een run. Zegt ze dat ze hem toch heeft (ze speelt naast me, daar niet van).
Dat was wel ontzettend lachen en zeker ook omdat je geen exp kwijt raakt als je dood gaat.
Ik ben overigens net lvl 14 geworden en heb ook al de andere characters aangemaakt.
Ik heb er nu 3 in totaal, Mijn Me/El en nu ook Wa/Mo (secondary profession moet ik nog halen) en Ra/Ne (geen idee of dit een goede combo is, maar wilde een paladin maken).
Ik heb 1 plaats over gehouden om een PvP char te maken.
We zullen wel zien of dat uberhaupt gebeurt als de expansion packs uit komen. Zo snel zullen we alle skills niet hebben denk ik.
Hoe koop ik voor 18 euro dan een key, ik kan het niet vindenapNia schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:12:
[...]
je kan altijd voor 18 euro (dollar?) nog een key kopen =)
da's snel en cheap
Ik heb de gameclient gedownload en daar op create new account geklikt, als ik dan naar buy online klik kan ik de game wel kopen maar kost ie ook zonder doos 45 euro
Nothing to see here
Dat kon geloof ik in het begin wel, maar op een bepaald moment kon niemand het meer terug vinden, ben bang dat bij Play.com voor omgerekent €30 het goedkoopst is, wil je geen 2 weken wachten fiets dan naar de mediamarkt en geef een tientje meer uitits_me schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:33:
[...]
Hoe koop ik voor 18 euro dan een key, ik kan het niet vinden
Ik heb de gameclient gedownload en daar op create new account geklikt, als ik dan naar buy online klik kan ik de game wel kopen maar kost ie ook zonder doos 45 euro
Nieuwe screenie uit de update die we deze zomer ontvangen

[ Voor 11% gewijzigd door Steffy op 08-07-2005 09:37 ]
Dat is een vervelende ervaring, ik heb het ook een paar keer meegemaakt, vooral met de Surmia bonusquest, maar dat heb ik al een keer gepost
Naar mijn gevoel is de kans om met serieuze spelers te spelen het grootst zo na 23/24 uur. Dan zijn de jongsten al naar bed en zijn vooral de wat oudere serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers online. Als je wil kan je mij wel toevoegen, mijn primary char is Vortex Elegy, lvl 20 Pyro/Necro. De andere chars zijn Warrior/monk, Monk/Mesmer en Ranger/Mesmer. Maar die laatste staat nu naakt in Ascalon en gebruik ik alleen voor storage
Bij Play is het spel rond de 28 euro, inclusief verzending. En het schijnt dat de CE bij Intertoys ook nog maar iets van €45 ofzo kost (en ik heb er nog wel €62,- voor betaaldits_me schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:33:
[...]
Hoe koop ik voor 18 euro dan een key, ik kan het niet vinden

Als je een Dynabyte klantenkaart neemt (kost niks) krijg je tien procent korting op software enzo.
[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 08-07-2005 09:52 ]
Als ik jou was zou ik toch proberen wat efficienter om te gaan met je attribute punten. Je hebt bijv. punten in water en earth magic zitten, terwijl je alleen fire magic gebruikt. Als je al die punten eruit haalt, kun je bijvoorbeeld je wilderniss survival 1tje omhoog gooien. (Al weet ik niet of je die gebruikt, ben niet bekend met de Ranger spells.)
Speel je ook op de EU servers? Zodra ik weer speel (misschien dit weekend), dan zal ik je toevoegen.TroonStaal schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:45:
[...]
Dat is een vervelende ervaring, ik heb het ook een paar keer meegemaakt, vooral met de Surmia bonusquest, maar dat heb ik al een keer gepost
Naar mijn gevoel is de kans om met serieuze spelers te spelen het grootst zo na 23/24 uur. Dan zijn de jongsten al naar bed en zijn vooral de wat oudere serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers online. Als je wil kan je mij wel toevoegen, mijn primary char is Vortex Elegy, lvl 20 Pyro/Necro. De andere chars zijn Warrior/monk, Monk/Mesmer en Ranger/Mesmer. Maar die laatste staat nu naakt in Ascalon en gebruik ik alleen voor storage
De characters van zowel mijn vriendin als van mijzelf zijn uit één familie nl.: Valera.
Mijn characters heten Arunia, Elbereth en Avery.
Het is ook wel grappig dat wanneer je met mij speelt, je automatisch ook mijn vriendin in de party erbij krijgt. Ze speelt overigens best goed nog!
Het verschilt zoiezo nogal rond welke tijd we spelen. De éene keer is het vroeg en de andere keer is het tot 2 uur 's ochtends. Misschien dat ze dit weekend niet meer hoeft te leren voor haar tentamens (volgens mij was ze er doorheen) en dat we geen andere "plannen" hebben, anders zullen we wel weer GuildWars spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 08-07-2005 09:59 ]

Verzameldoos:

Verfpotjes

Oude:

@ Niels: Ja, ik speel idd op de EU servers, ook samen met mijn vriendin trouwens
[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 08-07-2005 10:32 ]
haha! Das nog eens lachen!
Ik zal eens kijken of er vanavond tijd is om Guildwars te spelen.
Ik zal je in iedergeval toevoegen. (Hoop een beetje snel omhoog te gaan kwa lvls en dan maar eens voor alle skills gaan. Op het moment zijn er 2 personen in onze lijst die lvl 20 zijn die ons helpen door de missies heen. Eentje is een beetje een pervert, maar ja. Volgens mij omdat wij er wat van zeggen blijft hij doorgaan. Voor de rest is het een goede gast om mee in een party te zitten.
En nog een ander die altijd tijd vrij maakt om ons te helpen.
Ben benieuwd of ik uiteindelijk de goede keuzes heb gemaakt qua character classes en de combinaties met subjobs. Anders kan ik misschien altijd nog later de secondairy wisselen.
Ik neem eigenlijk aan dat wanneer je een character verwijderd, je behaalde skills e.d. met dat character blijven bestaan voor player vs player.
Ok thx, ik denk er nog even over na, 45 euro vs +/-15 (wow subscription) is namelijk wel veel ... 18 euro was een mooi overstap tarrief. Op een verzending wachten heb ik t geduld dan weer niet voor, als ik m keus heb gemaakt wil ik t ook meteenTroonStaal schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:45:
[...]
[...]
Bij Play is het spel rond de 28 euro, inclusief verzending. En het schijnt dat de CE bij Intertoys ook nog maar iets van €45 ofzo kost (en ik heb er nog wel €62,- voor betaald)
Als je een Dynabyte klantenkaart neemt (kost niks) krijg je tien procent korting op software enzo.
Nothing to see here
*Aria Casta E/Me is bijna lvl20 en hoopt dat er dan iets speciaals gebeurt.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Daarnaast krijg je expansion packs om de zoveel maanden (geloof 6 tot 9) waarmee je minimaal een zelfde hoeveelheid terug krijgt als bij het eerste pakket. Dus bij de eerste expansion heb je 2 keer zoveel.
Daarnaast ben je niet verplicht de expansion packs te kopen.
40 euro is inderdaad niet echt veel, probleem is echter dat ik t spel koop op basis van reviews etc, proberen kan niet. Bij WoW ook niet, maar daar was ik nog op tijd bij (beta). Maakt de keus iets moeilijker dus. Bij Hl2 heb ik dus iets gekocht waarvan ik veel verwachte (pre-order via steam) maar toch behoorlijk tegenviel.NielsOveres schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:46:
Tja, 15 euro p/m tegenover 40 euro voor het pakket van GuildWars is imho niet zo heel erg duur hoor.
Daarnaast krijg je expansion packs om de zoveel maanden (geloof 6 tot 9) waarmee je minimaal een zelfde hoeveelheid terug krijgt als bij het eerste pakket. Dus bij de eerste expansion heb je 2 keer zoveel.
Daarnaast ben je niet verplicht de expansion packs te kopen.
Nothing to see here
Je bent met Guildwars ook niet verplicht om het constant te spelen, dus dat scheelt ook wel weer.
Top spel ga de expension ookk kopen maar dat duurt nog wel tot volgend jaar
- Squeeek !!!
Verwijderd
Heb nu eindelijk alle Fire Skills (incl. Elite Mind Burn). Nu ga ik sparen voor de 4 x 15.000g armor en ik heb nog een betere fire wand + flame arctifact nodig.
Alle ele skills...
- Squeeek !!!
Ik heb je gisteren geholpen om naar Elona's Reach te komen! Ik kan dan ook iedereen aanraden een actieve guild te joinen, dat maakt het spel stukken leuker.Ekitch schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:29:
In het begin bij edit account volgens mij kun je kiezen waar je wil spelen
Alle ele skills...ik moet nog een end
Met de GoT guild zijn we bijvoorbeeld eereergisteren de Tombs Of Primeval Kings ingegaan, richting de Hall Of Heroes. En die dag erna met een stel GoT-ters in de Fissure Of Woe, was ook gaaf!
Ik zit alleen nog met 2 vraagjes:
Verf! Ik heb nu Droknar's armor en wil dat mooi verven, het liefst passend bij de goud/rood/zwarte kleur van de guild. Heeft iemand daar een mooi recept voor?
Verder nog een technisch vraagje:
Af en toe heb ik last van vastgelopen geluidjes. Dit zijn waarschijnlijk gewoon geluiden uit het spel (slaan met een zwaard, fluiten van vogels ed) die bij het afspelen blijven hangen. Deze geluiden zitten wel echt in het spel. Ik kan er naar toe lopen om het harder te laten worden, ik kan mezelf omdraaien zodat het uit de andere speaker komt, enz.
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben... Ik gebruik Windows XP SP2 en heb een Soundblaster Live 5.1.
Ik raad ook iedereen te joinen
- Squeeek !!!
Ongetwijfeld, momenteel zit ik in een guild dat dus niet bijster actief is. De pest is, how weet je of iets een fatsoenlijk guild is?nnk schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:24:
[...]
Ik kan dan ook iedereen aanraden een actieve guild te joinen, dat maakt het spel stukken leuker.
.
geprobeert om ze via de creative site te updaten? ken het probleem namelijk welnnk schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:24:
[...]
Ik heb je gisteren geholpen om naar Elona's Reach te komen! Ik kan dan ook iedereen aanraden een actieve guild te joinen, dat maakt het spel stukken leuker.
Met de GoT guild zijn we bijvoorbeeld eereergisteren de Tombs Of Primeval Kings ingegaan, richting de Hall Of Heroes. En die dag erna met een stel GoT-ters in de Fissure Of Woe, was ook gaaf!
Ik zit alleen nog met 2 vraagjes:
Verf! Ik heb nu Droknar's armor en wil dat mooi verven, het liefst passend bij de goud/rood/zwarte kleur van de guild. Heeft iemand daar een mooi recept voor?
Verder nog een technisch vraagje:
Af en toe heb ik last van vastgelopen geluidjes. Dit zijn waarschijnlijk gewoon geluiden uit het spel (slaan met een zwaard, fluiten van vogels ed) die bij het afspelen blijven hangen. Deze geluiden zitten wel echt in het spel. Ik kan er naar toe lopen om het harder te laten worden, ik kan mezelf omdraaien zodat het uit de andere speaker komt, enz.
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben... Ik gebruik Windows XP SP2 en heb een Soundblaster Live 5.1.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Moeten ze wel hun forum een keer checken. Mijn join request staat al bijna twee weken te wachten...
In het begin was de GoT guild dat inderdaad ook niet, maar dat gaat wel de goede kant op inmiddels. Je kan natuurlijk websites van guilds bekijken, kijken hoeveel wars ze spelen enz...Naluh! schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:27:
[...]
Ongetwijfeld, momenteel zit ik in een guild dat dus niet bijster actief is. De pest is, how weet je of iets een fatsoenlijk guild is?
Ik ga het eens proberen!Nhaixatael schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:18:
[...]
geprobeert om ze via de creative site te updaten? ken het probleem namelijk wel
Het forum wordt heel vaak bekeken. Ik denk dat het probleem meer ligt bij de afwezigheid van de guildleader. Of kunnen officers je ook inviten?Rene59 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:42:
[...]
Moeten ze wel hun forum een keer checken. Mijn join request staat al bijna twee weken te wachten...
En sommige items die ik heb zijn precious, wat houdt dat in ?
[ Voor 27% gewijzigd door Dr.Snuggles op 08-07-2005 17:47 ]
De leider van GoT guild is momenteel in verhuisperikkelen, dus die is niet heel actief online ATM. Ik heb het onder de aandacht van een andere officer gebracht, ik hoop dat ze je vanavond of dit weekend een bericht sturen.Rene59 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:42:
[...]
Zo'n armor heeft een Rune in zich. Enige wat je nog moet doen is deze Rune salvagen met een EXPERT salvage kit. Je moet dan enigzins geluk hebben, maar dan heb je een Monk Rune of Minor Divine Favor. (En zo'n Rune kun je dan weer op je eigen armor doen.)Dr.Snuggles schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:46:
Wat moet ik doen met een Axe Fiend Armor Of Minor Divine Favor ? salvagen of wat anders ?
En sommige items die ik heb zijn precious, wat houdt dat in ?
Precious betekend alleen dat ze meer waard zijn bij de merchant. Niet heel speciaal of zo. Je hebt 2 van die modifiers die niet echt heel veel doen:
- Precious: increases value of item
- Highly salvagable: more crafting material from item when salvaged
[ Voor 13% gewijzigd door CoRrRan op 08-07-2005 18:26 ]
Ik kan me niet herinneren dat ik Europa ooit eerder zo lang the favor of the gods heb zien houden.
De oogst viel alleen een beetje tegen...
Verwijderd
Omg dit is wel heel extreem. Is het wel mogelijk? Dat is gewoon bijna het hele spel door

@Naluh! : Was gister ook hele tijd in Underworld (eindelijk!), alleen had kut party dus schoot niet veel op. De charr droppen wel leuke items daar zeg
Duh, tuurlijk is dat mogelijk, ga steeds in party's die geen missies doen en alleen maar van Ascalon naar Dronknars forge lopen, heel simpel, een goeie warrior haald dat zomaar, echt niet onmogelijk hoor, maar dat zijn vaak ook de spelers met meerdere chars, als je dat gelijk doet mis je best veel van het verhaalVerwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:27:
[...]
Omg dit is wel heel extreem. Is het wel mogelijk? Dat is gewoon bijna het hele spel door.
@Naluh! : Was gister ook hele tijd in Underworld (eindelijk!), alleen had kut party dus schoot niet veel op. De charr droppen wel leuke items daar zeg.

Dat is cker mogelijk, dat zijn mensen die de hele game door rushen met een team, en afsnijden door Lornar's Pass door middel van een rushende Warrior met sprint.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:27:
[...]
Omg dit is wel heel extreem. Is het wel mogelijk? Dat is gewoon bijna het hele spel door.
[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 09-07-2005 10:34 ]
leuk gedaan, want minor runes, en sommige superior runes zijn geen bout meer waard.Dr.Snuggles schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:01:
Ik heb net me runo of minor divine favor geruild tegen een geel/oranje Sundering Longbow pdmg 14-27, heb ik hier goed aan gedaan of had ik er meer voor kunnen krijgen ?
en wat kan ik ongeveer voor paarse items vragen ?
en hoe kom ik van quest items af die ik teveel heb ?
[ Voor 17% gewijzigd door Dr.Snuggles op 09-07-2005 13:14 ]
1. hangt natuurlijk helemaal af van het wapen en de mods.Dr.Snuggles schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:10:
aha, das mooi klote aangezien ik net ook ook minor warrior rune heb gevonden :\
en wat kan ik ongeveer voor paarse items vragen ?
en hoe kom ik van quest items af die ik teveel heb ?
2. dumpen buiten steden of naar de prullenbak slepen.
Dit topic is gesloten.