Het Grote Guild Wars Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.576 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
klopt wel, ik vind warrior als 2e proffesion niet erg fijn.
aangezien je gewoon niet de armor hebt voor close combat.

[ Voor 34% gewijzigd door unfor op 16-06-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10

Vrijdag

De Zwarte

Mijn eerste is een Elementalist/Necromancer (lvl 18), mijn tweede is een Monk/Mesmer (lvl 7), mijn derde is een Warrior (lvl 6) en mijn vierde is een Mesmer (lvl 3).

Ik denk dat ik de combo's Warrior/Monk en Mesmer/Elementalist ga maken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
TroonStaal schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:02:
Ja, dan mis je niet alleen veel quests, maar zal je het ook erg moeilijk krijgen in Old Ascalon. Ik zie echter ook wel eens mensen met een aardig laag level op verdere stukken lopen( lv 12/13 in Divinity's Coast), dus het hangt ook af of je een geschikte party vindt.
Je zou een nieuw character aan kunnen maken, levelen in pre-Searing gaat toch erg snel.

Trouwens, lekkere grote update weer 8)
Hehe ik zat een keer met lvl 2 in ascalon, maar doordat ik al vorige chars had kon ik meteen de beste armor kopen die ik kon krijgen atm.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
ben het spel nu ook een paar dagen aan he spelen op welke server zitten jullie vaak te spelen.
En zijn jullie lid van een guild of spelen jullie in een party of solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Hier de monsterlijke update van afgelopen nachte, hou je vast want nu gaat het komen. :D
Update – Thursday, June 16
  • Fixed crash bug related to language toggle key.
  • Fixed missing characters in large Korean font.
  • Fixed price of Dwarven Ale.
  • Fixed price of Small Girl's Cape.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
GrumpyGamerDad schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:12:
[...]

Dan maar een nieuw character aanmaken.
Nu weet ik in ieder geval een hoop quests gelijk op te lossen. ;)
Zit ik deze thread ff niet te volgen.. zie ik dat jij ook aanwezig bent.. :P

Voeg me ff toe aan je 'friends' .. dan kan ik je wellicht helpen :)
Ben op dit moment met m'n 2e character lvl 10 ..

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Zephyer schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:59:
[...]

Zit ik deze thread ff niet te volgen.. zie ik dat jij ook aanwezig bent.. :P

Voeg me ff toe aan je 'friends' .. dan kan ik je wellicht helpen :)
Ben op dit moment met m'n 2e character lvl 10 ..
Zal ik doen.
maar ik heb gisterenavond weer ff gespeeld en het gaat al wat beter.
Hoe heet je ingame?
mijn naam is Dark Runningfly ;)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

beezze schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:25:
...
Eindelijk die kut quest villain of galrath ofzoiets gehaald! waar je 4k xp voor kreeg.
Die is makkelijk als je daarvoor eerst naar Temple of Ages gaat. 8 man in je party en hoppa.
...
Ghehe, ik dacht gisteravond: ff snel nog een questje doen. Galrath dus. Twee uur later was ik nog bezig. Wat is de weg daar naartoe een lang eind en ook nog eens enorm heftige tegenstand. Ben ook vanaf de temple vertrokken, maar ben denk ik wel 800x gerespawned omdat ik steeds door die achterlijke smoke dingesen en andere ongein in de pan gehakt werd. Af en toe werd met 1 klap 4 van mijn 8 partyleden omgelegd. Uiteindelijk bij Galrath aangekomen bleek dat maar een watje te zijn. Nou ja, het is het wel waarde qua xp, maar met 60% penalty is het geen pretje om door te spelen.

*lvl 18 E/Me Aria Casta rust even uit ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Steffy schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:42:
Hier de monsterlijke update van afgelopen nachte, hou je vast want nu gaat het komen. :D

[...]

:Y)
Wauw! Wat een updates :P Ik dacht dat die girls cape trouwens altijd gratis was, of iets van 5g.

@mtenbos: Veel Tweakers zitten in het GoTGuild, de link staat ergens in de startpost of in dit topic. Zelf zit ik niet in een Guild, ik wil eerst gewoon spelen. Later zie ik wel of ik bij een Guild ga of er één opricht.
Parties vorm je slechts tijdelijk, meestal maar voor één opdracht. Hoewel het soms erg goed gaat en je er nog een paar quests tegenaangooit.
Ik zit op de europese server, en mijn nicknames staan in mijn signature.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
Jeej sinds een kwartier geleden eindlijk me eerste elite skill :) (barrage). Ik had hem gister al kunnen hebben maar ik was mijn capture skill vergeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wanneer kom je de elite skills tegen? Is dat al voor Maguuma Jungle, of krijg je die pas later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:58:
[...]

Zal ik doen.
maar ik heb gisterenavond weer ff gespeeld en het gaat al wat beter.
Hoe heet je ingame?
mijn naam is Dark Runningfly ;)
Kewl..
Mijne Zephyer Highwater of Zephyer White
TroonStaal schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:28:
Wanneer kom je de elite skills tegen? Is dat al voor Maguuma Jungle, of krijg je die pas later?
Wou dat dus net vragen.. net als die 'capture skills' .. :?
WTF zijn dat dan voor skills.. :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
[quote]Zephyer schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:25:
[...]

Kewl..

[...]

Bewn je er vanavond?
ik waarschijnlijk wel om een uur of 21:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

TroonStaal schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:28:
Pas later, ik heb pas de eerste elite skills gezien in en vooral, voorbij de Desert. Dus om en rond de Ascension :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Gisteren eindelijk de Galrath quest kunnen voltooien, maar man, wat lopen er toch veel idioten rond in die game... Het is een godswonder dat we die quest nog hebben voltooid met zoveel onkunde in de party. En dan vinden ze ook nog dat ze goed gespeeld hebben...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zephyer schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:25:
[...]

Kewl..

Wou dat dus net vragen.. net als die 'capture skills' .. :?
WTF zijn dat dan voor skills.. :P
Capture skills kan je krijgen in Lions Arch bij een npc, en je kan ze ook kopen bij een skills trader in die buurt. Capture skills (of eigenlijk signets) kan je gebruiken op "bosses" (de gedode dan :P ). Dat zijn die extra sterke monsters die een soort "gloed" omzich heen hebben. Als zo'n monster dan een skill heeft van jouw primaire of secundaire klasse en je bezit die skill nog niet, dan is het mogelijk je signet daarvoor in te ruilen.
Je kan het vergelijken met een "joker" met kaarten.
wolkje schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:50:
[...]

Pas later, ik heb pas de eerste elite skills gezien in en vooral, voorbij de Desert. Dus om en rond de Ascension :)
Okee, dan wacht ik nog geduldig :)

[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 17-06-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
Naluh! schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:01:
Gisteren eindelijk de Galrath quest kunnen voltooien, maar man, wat lopen er toch veel idioten rond in die game... Het is een godswonder dat we die quest nog hebben voltooid met zoveel onkunde in de party. En dan vinden ze ook nog dat ze goed gespeeld hebben...
het kan best zijn dat deze mensen het nog niet onder de knie hebben.
Je hoeft ze dan ook niet gelijk af te schieten.
Al gaande door het spel moet je het leren en dan kan je ze ook helpen i.p.v. gelijk af te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Zitten ook kids tussen, waar betaalde games bijna uitsluitend door ouderen worden gespeeld is deze ook populair bij de jongere generatie. Het is soms klote dat ze alles verneuken zeg maar :P maar ach, dan maar een keer opnieuw toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:23:
Zitten ook kids tussen, waar betaalde games bijna uitsluitend door ouderen worden gespeeld is deze ook populair bij de jongere generatie. Het is soms klote dat ze alles verneuken zeg maar :P maar ach, dan maar een keer opnieuw toch.
Wat dat betreft zijn het net henchmen ... verkloten ook regelmatig alles.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Laatst online: 10-09 19:27
Ook last van. Vooral met de missie van "The Wildz". Leek wel alsof er een vloek op rustte. Steeds was er wel iemand weg of liep er iemand te kloten (van die wannabe superman mensen..)

Heb die galrath missie met m'n guild gedaan. Het ging meteen goed, niet 1 keer dood gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:07:
[...]

het kan best zijn dat deze mensen het nog niet onder de knie hebben.
Je hoeft ze dan ook niet gelijk af te schieten.
Al gaande door het spel moet je het leren en dan kan je ze ook helpen i.p.v. gelijk af te branden.
Ik heb ook niet alles onder de knie, dat verwacht ik ook niet van iemand. Wat ik wel verwacht is dat je luistert naar je teammates, zeker als die ervaring hebben met de quest.

Gisteren zaten er dus 2 bij die dat dus gewoon absoluut niet deden. En maar als een dolle stier op alle monsters afvliegen... Vooral nooit de situatie inschatten en zeker niet je teammates de tijd geven te healen of te rechargen. Wat zeg ik, eentje nam niet eens de tijd om zichzelf te healen, die storte zich vrolijk met een half lege heal-bar het volgende gevecht in.

Als je dat soort fouten de hele tijd maakt ondanks dat je er op aangesproken wordt ben je gewoon een idioot.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Naluh! schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:12:
[...]

Ik heb ook niet alles onder de knie, dat verwacht ik ook niet van iemand. Wat ik wel verwacht is dat je luistert naar je teammates, zeker als die ervaring hebben met de quest.

Gisteren zaten er dus 2 bij die dat dus gewoon absoluut niet deden. En maar als een dolle stier op alle monsters afvliegen... Vooral nooit de situatie inschatten en zeker niet je teammates de tijd geven te healen of te rechargen. Wat zeg ik, eentje nam niet eens de tijd om zichzelf te healen, die storte zich vrolijk met een half lege heal-bar het volgende gevecht in.

Als je dat soort fouten de hele tijd maakt ondanks dat je er op aangesproken wordt ben je gewoon een idioot.
Ach ja, rushers heb je er altijd tussen zitten. Ik knal ze meestal na een waarschuwing of 2 de party uit.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 09:50
Nog even en update over mijn elite skills. kom ik net in "the ringof fire" missie. Zitten er gewoon 3 elite ranger skills in :*) Aangezien het een vrij lastige missie is heb ik deze nu ook allemaal in mijn bezit :7
Missie nog steeds niet gehaald overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:Y) Weer een update mensen, ook deze wil ik toch ff vermelden want dat is de moeite weer waard.
Update – Friday, June 17

Fixed XP exploit in Augury Rock.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Vanacht inderdaad in Augury Rock werd er alom geklaagd dat zodra je met die Priest gesproken had je niet meer weg kon uit Augury Rock, en ook niet meer kon verkopen bij de Merchants enzo. Toen kwam er ook de melding van "New build available, please restart Guild Wars". Vraag me alleen af wat die XP exploit dan was... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:31:

[...]

Bewn je er vanavond?
ik waarschijnlijk wel om een uur of 21:30
Nope.. zoals je al achter was gekomen ;)
Heb je wel toegevoegd vanmiddag ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik speel ook al zon 50 dagen Guildwars

Ik heb het hele spel inmiddels doorgelopen dat natuurlijk super massief is _/-\o_
Maar er blijven elke week maar updates binnen stromen wat het spel uitdagend maakt,
Verder is de tournament mode in de Tomb of ancaint kings veruit goddelijk
Het pvp gebeuren is perfect uitgeballanceerd zodat er nooit zeg maar 1 man een 4 mans leger aan zal kunnen het gaat er vooral om tactiek en teamplay,

Alles is af te stellen naar je eigen behoeven en het uiterlijk is ook adembenemend

Mja in mijn ogen dus wel een uberspel voor de avondjes

Verder heb ik mijn eigen guild die jullie natuurlijk allemaal mogen joine :P

De guild heet Bliz Zard en is internationaal :7
het gaat er vooral om veel lol te hebben , elkaar met quests en items helpen en eventueel paar guild battles
als je eventueel wilt joine laat je je naam maar achter dan krijg je vanzelf een invite :)

Mja goddelijk spel dus _/-\o_

Ps als je hulp nodig hebt met het een of ander kan ik je ook wel helpe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

>:) Whoo geen leden werven hier, dat mag niet ;) :P

Het speeld trouwens leuker met je 2e char vindt ik, je weet nu wat meer, je stel attri-point beter in, je gebruikt je spells en skills beter, je weet nu welke items goed zijn etc. Het speeld gewoon beter, lekkerder en vooral leuker. De replay waarde is gewoon erg goed, ook al blijft veel het zelfde. Er zijn trouwens in het begin wel veel meer quests zeg, vorige keer was ik na 5 dagen al niet meer in ascalon, kennelijk is er behoorlijk wat anders sinds toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw mijn ingame naam is Lord razorblader

Heb ook wel zin in keer met paar mensen te gaan tournamenten

Als je lvl 20 bent schrijf dat dan even neer :P

kunne we keer wat afspreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het pvp gebeuren is perfect uitgeballanceerd
je moet nou niet gaan overdrijven... ooit tegen een spike team gespeeld.. 4 monks 4 air ele.. is geen beginnen aan als je met een random group daar tegen gaat... Of rangers die met oath shot ofzo maar van die natural rituals blijven spammen zodat je gewoon geblocked wordt door die spirits.. Enzo zijn er nog wel wat dingen...

Zo ook in die tombs match dat je met iets van 6 teams.. bent er blijven er dan altijd 3 over... ALs je dan een beetje pech hebt en je zit met 2 koreanse teams... Dan werken die gewoon samen om je dood te maken. Of elk team durft niet aan te vallen en zit je daar een kwartier te wachten ofzo.. Als ze gewoon voor zorgde dat je met 2 teams overblijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:25:
[...]

je moet nou niet gaan overdrijven... ooit tegen een spike team gespeeld.. 4 monks 4 air ele.. is geen beginnen aan als je met een random group daar tegen gaat... Of rangers die met oath shot ofzo maar van die natural rituals blijven spammen zodat je gewoon geblocked wordt door die spirits.. Enzo zijn er nog wel wat dingen...

Zo ook in die tombs match dat je met iets van 6 teams.. bent er blijven er dan altijd 3 over... ALs je dan een beetje pech hebt en je zit met 2 koreanse teams... Dan werken die gewoon samen om je dood te maken. Of elk team durft niet aan te vallen en zit je daar een kwartier te wachten ofzo.. Als ze gewoon voor zorgde dat je met 2 teams overblijft...
Het gaat natuurlijk ook om de tactiek die je gebruikt de ene werkt gewoon beter als de ander er moet toch een de winnaar zijn? :o

Oo ja en het is europe vs korea en america dus zo maken hun een grotere kans in HOH :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
Weet iemand wat de uitbreidingen gaan brengen.

Ik ben een beetje de reviews aan het bekijken van GW vs WOW vooral en ik moet zeggen dat het meestal het geld punt is waarop de twist ligt. Verder zijn ze niet te vergelijken.

Maar wat ik me nu afvraag is wat gaan ze brengen met de uitbreiding die ik ook wel ga kopen in de hoop dat er iets in zit wat ik graag zie.

Wat ik heb gehoord/gelezen (let wel sommisge zijn officieel andere gewoon roddels en hoop kreten)
Nieuwe hoofdstukken en werelden
Verschillende rassen voor nieuwe chars (denk aan dwarfs)
Nieuwe skills natuurlijk
meer tournament areas

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Beste Mensen,

Als iemand wat wil pvp'n met me moeten ze het ff laten weten. Volg het topic al een tijdje maar nog niet eerder gepost. Ik speel GW als sinds de beta en heb aardig wat chars. Als mensen zin hebben om een goed HoH team op te bouwen doe ik met plezier mee. Mn guild heeft sowieso een goed team. Mn ingame name is Sarah Sweet of Sarah Spike afhankelijk waar ik mee bezig ben (naast wat andere namen). Of laat hier ff een post achter. Gisteren met sB (sissy boys) meegespeeld, interresant op zn minst >:)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Kost het capturen van skills met de signet of capture eigenlijk ook skillpoints? en moet je dus spaarzaam omgaan met je skillpoints, of kun je zodra je de signet of capture kunt kopen alles capturen wat je maar wilt?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Laatst online: 30-06 16:17
Weet iemand of je engergie ook omhoog gaat met levelen, tot zo veer (level 6) heb ik er nog niets bij gekregen.

Oke, bedankt voor je antwoord,
andere vraag, als je afweegt om mesmer- elemental of elemental -mesmar te worden,
welke skill is in praktijk meer waardevol, extra energie, of de fastcasting.

En weet iemand een leuk guild (met een iets hogere gemiddelde leeftijd)?

[ Voor 57% gewijzigd door bamboe op 20-06-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Capturen van skills kost geen skillpoints, het aanschaffen van een signet of capture echter wel.

Energie gaat niet omhoog bij levelen btw.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Naluh! schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:49:
Capturen van skills kost geen skillpoints, het aanschaffen van een signet of capture echter wel.

Energie gaat niet omhoog bij levelen btw.
En dat kost gewoon 1 skillpoint per signet of niet? Dus je bent wel voor elke skill die je captured een skillpoint kwijt dan. Dus zuinig omgaan met skillpoints. Gelukkig deed ik dat eigenlijk al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Balachmar schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:13:
[...]

En dat kost gewoon 1 skillpoint per signet of niet? Dus je bent wel voor elke skill die je captured een skillpoint kwijt dan. Dus zuinig omgaan met skillpoints. Gelukkig deed ik dat eigenlijk al :)
Yep, 1 skillpoint. Ik ben er ook nogal zuinig op.

Damn, ik kom de laatste 15 minuten niet meer ingelogd.... Iets mis met de servers oid ben ik bang...
Heb je eens een keer tijd om te spelen... :(

[ Voor 18% gewijzigd door Naluh! op 20-06-2005 12:46 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Naluh! schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:45:
[...]
Damn, ik kom de laatste 15 minuten niet meer ingelogd.... Iets mis met de servers oid ben ik bang...
Heb je eens een keer tijd om te spelen... :(
Je bent niet de enige. Ik ging net een stad uit en werd toen uit gw gegooid en kom er ook niet meer in. Had beter in de stad kunnen blijven :)

edit: ben al in het char select screen

edit2: yeah kan weer :D

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 20-06-2005 12:53 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:23:
Er zitten veel kids tussen die betaald worden om te spelen (zodat de oudere die betaald alle items + gold krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
[...]

Ik heb er in totaal 3 of 4 gebruikt ofzo. Ik ben nu lvl 18. Ik vind alles of krijg het via quests. Elke stad waar ik nu inkom heeft eigenlijk niks nieuws meer te bieden qua skills (bij een trader dan he).

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
ff verder gezocht ziet er veel belovend uit
Speaking with the Guild Wars development team today revealed a couple of cool tidbits for players not yet maxed out at the level 20 cap. For starters, once you hit level 20, you can quest for, and change, your chosen secondary job, and should you unlock all of them, they will all become available for use as secondary professions, although it would make sense to stick with one at a time until you've collected as many of that profession's skills as possible.
Also, ArenaNet plans to introduce an entire new area and dungeon area, for free, in the upcoming months, complete with new monsters, new drops, new quests and more. While the size of the upload file will probably be pretty substantial, players will barely recognize the patch, since ArenaNet's streaming technology will upload the new data while players play the game. Certain extremely difficult quests can reward players with up to 10,000 experience points.

The dev team is also arranging new PvP multiplayer Guild tournaments that accommodate a spectator mode so that non-participating players can watch as each nation attempts to keep the favor of the gods firmly in their home territory. Other small items of interest are that ArenaNet is currently working on the first official expansion, called "chapters," for release in early 2006, with two additional chapters offered during the course of each calendar year. The interesting thing is if you don't feel like "upgrading" to chapter 2, for example, that doesn't preempt you from purchasing chapter 3. You can buy any chapter you wish and continue to play like normal, making mandatory iterations a thing of the past.

Lastly, if you were wondering, future chapters will not raise the level cap, as level 20 is the level all missions and future challenges are balanced around. If that changes ArenaNet will let us know, but for the time being it seems like 20 is the magic number.

For weekly coverage of our time in Ascalon and beyond, check our MMO blog, 'Til Death Do Us Part: A Guild Wars Chronicle at death.1up.com.
en deze
An update is headed to Guild Wars and despite the fact that NCSoft plans to make most of their money by charging for new content, it will be free. The massively multiplayer online RPG doesn’t charge a monthly fee, instead NC Soft has said they will sell expansion packs for the game.

But the free update won’t be just about tweaks, it will apparently include two new areas, new monsters, new monsters and a cool new Guild tournament system. The new system will allow spectators to watch the guild battles.

The update will apparently be huge, but download while you are playing. Sweet!

If you’ve got tons of money burning holes in your pockets, don’t worry NC Soft is still planning on releasing their first expansion pack in 2006 and you will have to pay if you want to play it.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sjekster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:56:
[...]
Ik heb er in totaal 3 of 4 gebruikt ofzo. Ik ben nu lvl 18. Ik vind alles of krijg het via quests. Elke stad waar ik nu inkom heeft eigenlijk niks nieuws meer te bieden qua skills (bij een trader dan he).
Nee, daarom moet je ook elite skills gaan cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

bamboegot schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:46:
Weet iemand of je engergie ook omhoog gaat met levelen, tot zo veer (level 6) heb ik er nog niets bij gekregen.

Oke, bedankt voor je antwoord,
andere vraag, als je afweegt om mesmer- elemental of elemental -mesmar te worden,
welke skill is in praktijk meer waardevol, extra energie, of de fastcasting.

En weet iemand een leuk guild (met een iets hogere gemiddelde leeftijd)?
Energie gaat niet omhoog door levelen, althans niet direct. Aangezien je dezelfde professie lijkt te gaan kiezen als ik (E/Me), kan je wel je energy verhogen door bij het levelen punten te stoppen in je energy storage ability.

En dan de vraag E/Me of Me/E, ikzelf ben dus E/Me en gebruik eigenlijk niks van mijn tweede professie. Ik heb me volledig gestort op het elementalist zijn en gooi na het bereiken van een nieuw level steeds alle punten op mijn fire en energy storage abilities. Of dat het slimste is weet ik niet, maar ik ben bijna level 20 en heb met bijna geen enkele missie echt grote moeite gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Als je E/Me bent dan zijn de inspiration spells van de Mesmer echt een aanrader. Vooral in PvP zal je merken dat je zeer snel door je energy heen zit, en dan is het handig als je enkele drains hebt. Die drains zorgen er voor dat je snel weer damage kan dealen en tegelijkertijd zorgt het er voor dat de vijand minder energy heeft om zelf schade te doen.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ow, okay, klinkt handig idd. Ik zal er eens mee gaan experimendingesen en wat puntjes in de inspiration magic stoppen. De skills heb ik wel, maar gebruikte ze nog niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

bAdmuTs schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:51:
[...]

Je bent niet de enige. Ik ging net een stad uit en werd toen uit gw gegooid en kom er ook niet meer in. Had beter in de stad kunnen blijven :)

edit: ben al in het char select screen

edit2: yeah kan weer :D
Mijn vriendin had dat ook, bleek dat NIS moeilijk deed. Dus eerst NIS uitgeschakeld, GW opgestart en daarna weer NIS aangezet. Toegang verleend en nu werkt het weer prima. Zal ws wel aan de updates liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

[...]

geen punt, die skill points verdien je makkelijk weer terug als je lvl20 hebt bereikt.
dan krijg je bij elke volle balk XP een skill point erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
hebben jullie de laatste tijd ook zoveel last van lag??

Ik had het nog niet eerder gehad en heb geen instellingen veranderd... :(

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ekitch schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:12:

Veel last zou ik niet willen zeggen, maar wel meer dan voorheen. Best irri als je zelf of de tegenstanders ineens van links naar rechts verspringen door de lags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb zelf zo goed als nergens last van

[ Voor 77% gewijzigd door bAdmuTs op 21-06-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Even een vraagje over de weapon slots. Een tijdje terug heb ik ze weggevinkt, zodat ik er nog maar één over heb, onder F1. Maar nu wil ik voor een ander character meerdere slots samenstellen. Ik kan helaas de instellingen nergens meer vinden. Iemand een idee? Via options werkt het ook al niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:04
TroonStaal schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:32:
[...] Maar nu wil ik voor een ander character meerdere slots samenstellen. Ik kan helaas de instellingen nergens meer vinden. [...]
Ergens op het inventory scherm staat hiervoor een knop. Vlak onder je karakter ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Cosmo q schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:38:
[...]

Ergens op het inventory scherm staat hiervoor een knop. Vlak onder je karakter ofzo.
En dan staat het met koeienletters onder de wapens... :X 8)7

Damn wat voel ik mij nu dom |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
bAdmuTs schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:30:
[...]

Heb zelf zo goed als nergens last van
Had / heb wel last.. maar weet niet of het nu GW is.. of m'n ISP .. :X
(heb nl. sporadisch last.. en nee.. niet met surfen of andere games..)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, vooral buiten augury rock met die hydra's daar. Die beesten warpen gewoon. Dat is op zich wel lasitg. Gewone characters warpen niet. Ik had er eerst geen last van, maar van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:37:
[...]

Jah, vooral buiten augury rock met die hydra's daar. Die beesten warpen gewoon. Dat is op zich wel lasitg. Gewone characters warpen niet. Ik had er eerst geen last van, maar van de laatste tijd.
misschien omdat er aardag wat updates de laatste tijd zijn verschenen.
En hij download zed hier gewoon op 800kb/s
Dit kan misschien van grote invloed zijn als meerder mensen gaan updaten ;)
Majah kan het natuurlijk totaalm is hebbem. misschien gebruiken ze een update server die niet hetzelfde is als de game servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

hmm, ik ben er net al 2 keer uitgekegeld. Zelfs gewoon dat mijn computer reboot... vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Balachmar schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:21:
hmm, ik ben er net al 2 keer uitgekegeld. Zelfs gewoon dat mijn computer reboot... vreemd...
Das niet zo vreemd, dat heb ik ook gehad |:( Spel is enorm gevoelig, mijn videokaart bleek te warm te worden, bij Rome Total War gaat het gewoon goed maar GW klapt er gelijk uit, spel is erg gevoelig, het MSI moederbord wat ik hiervoor had deed ook constant voor reboots zorgen terwijl de Asus die ik nu heb perfect werkt 8)7 en dat door de game want in windows ging het met de MSI wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 21-06-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Balachmar schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:21:
Nog nooit gehad in de vele uren dat ik GW heb gespeeld. Tot nu toe 1 keer een disconnect (toen er aangekondigde werkzaamheden waren).

Mijn monk heeft bijna alle elite skills verzameld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Hey mensen, ik speel ook al een tijdje GW maar dan op de amerikaanse server. Is het met die update dat je nu naar landen indeling wordt ingedeelt het hele probleem van al dat duits/frans e.d. in de chat kanalen helemaal opgelost? Dat is namelijk de enige reden dat ik in amerika speel, maarjah mijn ping zal wel beter zijn op de euro servers :)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb nooit echt last gehad van die talen. Voor zover ik weet zijn de districten nu verdeeld in engels 1-6, frans 1-3, duits 1-3, spaans 1-2 (oid)

Je hebt nog steeds wel eens een verdwaalde fransoos of duitser, maar da's marginaal. Er loopt ook zat nederlandse chit/chat door het beeld. Vervelendst vind ik de spammers die iets verkopen/willen kopen op het reguliere kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb het spel net aangeschaft en ben nu een level 2 Elementalist.

Nu las ik eerder hier dat Elementalist-Mesmer een goede combinatie is, maar hoe ver gaat dat op voor de combinatie Elementalist-Monk? Ik heb een quest in Ashford Abbey gedaan en heb een healing spell gekregen. Ik kreeg na het volbrengen van die quest van de monk de optie om een monk te worden.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/neothematrixm/gw/gw-lvl15.jpg

Mensen even vraag, Healing Prayers staat op 8, ik kan hem verlagen naar 9, en verhogen naar 11. :X
Ik kon niks vinden op support.guildwars.com in de KB. :-(
Opnieuw opstarten enzo, inloggen/uitloggen maakt allemaal niet uit.

Moet zeggen wel een verslavend spel zeg. Ontdankt dat het hack en slash is, blijft het een uitdaging om andere mosters te killen.. Het wordt wel moelijk nu zeg (Frost Gate & Kyra) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Hmm, volgens mij verdeel jij je attri point over veel te veel dingen, wil je een goed char hebben zijn 4 verschillende dingen wel max, 3 of 2 is eigenlijk beter.
Mensen even vraag, Healing Prayers staat op 8, ik kan hem verlagen naar 9, en verhogen naar 11.
Je verlaagd niet, je krijgt die attri points terug, 9 stuks en het kost je 11 om Healing Prayers op 9 te krijgen ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Steffy op 21-06-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

NeOTheMaTriXM schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:06:
[afbeelding]

Mensen even vraag, Healing Prayers staat op 8, ik kan hem verlagen naar 9, en verhogen naar 11. :X
Ik kon niks vinden op support.guildwars.com in de KB. :-(
Opnieuw opstarten enzo, inloggen/uitloggen maakt allemaal niet uit.

Moet zeggen wel een verslavend spel zeg. Ontdankt dat het hack en slash is, blijft het een uitdaging om andere mosters te killen.. Het wordt wel moelijk nu zeg (Frost Gate & Kyra) :-)
Je ziet het verkeerd. Om Healing Prayers met één punt te verhogen heb je elf attribute points nodig (11). Je kan wel die skill naar beneden gooien (9) per punt. Dit kost je echter wel attribute refunds (welke je weer terugkrijgt, 1 per 75 XP)
Het getal in het vierkantje is wat je skill is, het getal in het eerste driehoekje is wat er afgaat aan attr. points en het getal in het laatste driehoekje is wat je nodig hebt om je skill met één punt toe te laten nemen :)

Wat Steffy zegt klopt wel, als je een allrounder bent heb je het nadeel dat je nergens écht goed in bent. Het beste kan je je denk ik beperken tot hooguit 1/1 of 2/1, waarvan de eerste skills van je eerste profession en 2e skills van je tweede.
Ik moet zelf ook nog uitvogelen wat ik de beste combinatie vindt. Maar bedenkt wel dat het belangrijkste is dat jij er lekker mee kan spelen :)

[ Voor 1% gewijzigd door Vrijdag op 21-06-2005 20:18 . Reden: Steffy was me al voor :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

TroonStaal schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:17:
[...]

Je ziet het verkeerd. Om Healing Prayers met één punt te verhogen heb je elf attribute points nodig (11). Je kan wel die skill naar beneden gooien (9) per punt. Dit kost je echter wel attribute refunds (welke je weer terugkrijgt, 1 per 75 XP)
Het getal in het vierkantje is wat je skill is, het getal in het eerste driehoekje is wat er afgaat aan attr. points en het getal in het laatste driehoekje is wat je nodig hebt om je skill met één punt toe te laten nemen :)

Wat Steffy zegt klopt wel, als je een allrounder bent heb je het nadeel dat je nergens écht goed in bent. Het beste kan je je denk ik beperken tot hooguit 1/1 of 2/1, waarvan de eerste skills van je eerste profession en 2e skills van je tweede.
Ik moet zelf ook nog uitvogelen wat ik de beste combinatie vindt. Maar bedenkt wel dat het belangrijkste is dat jij er lekker mee kan spelen :)
Het moet leuk zijn om mee te spelen, helemaal mee eens, mijn eerst char had ook 5 verschillende punten hoor, niks mis mee, het speelde goed en vooral leuk, gewoon lekker uit proberen, als je een ander char aan maakt ga je toch anders, beter spelen, je weet meer, je doet bepaalde dingen gelijk goed en je zit niet meer te klooien met je attribute points zoals je dat in het begin nog wel eens deed. Gewoon doorgaan met je char hoor maar als je nog eens een nieuwe aanmaakt probeer eigenlijk maar 2 of 3 verschillende dingen te kiezen en je hier op te focussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:32:
Ik heb het spel net aangeschaft en ben nu een level 2 Elementalist.

Nu las ik eerder hier dat Elementalist-Mesmer een goede combinatie is, maar hoe ver gaat dat op voor de combinatie Elementalist-Monk? Ik heb een quest in Ashford Abbey gedaan en heb een healing spell gekregen. Ik kreeg na het volbrengen van die quest van de monk de optie om een monk te worden.
De belangrijkste reden dat mensen voor elementalist/mesmer kiezen is vanwege inspiration magic. Bij deze attribute gaat het vooral om energy terugwinnen en stelen van tegenstanders. Omdat een elementalist veel energy nodig heeft, is deze combinatie erg populair.

De belangrijkste reden dat mensen voor een elementalist/monk kiezen is om langer in het spel te blijven, door middel van healing en protection. Dit kost echter wel extra energy waardoor je minder damage kan dealen, wat eigenlijk de belangrijkste taak van een elementalist is. Daarom kiezen over het algemeen meer mensen voor elementalist/mesmer. Je kan er ook voor kiezen om met een elementalist/monk te healen of te protecten. Doordat je als elementalist energy storage (de primary attribute van een elementalist, hiermee kan je je energy verhogen) hebt kan je meer healen dan een primary monk, alleen zijn je heals wel minder krachtig omdat je geen divine favour (de primary attribute van een monk, hiermee worden je heals krachtiger) hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:56
TroonStaal schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:17:
[...]

Je ziet het verkeerd. Om Healing Prayers met één punt te verhogen heb je elf attribute points nodig (11). Je kan wel die skill naar beneden gooien (9) per punt. Dit kost je echter wel attribute refunds (welke je weer terugkrijgt, 1 per 75 XP)....
Je krijgt 1 refund punt per 200 of 250 xp, daar ben ik heel zeker van omdat ik net 5 rockshot devourers in m'n eentje heb afgemaakt die elk 100 xp gaven, ik kreeg 2 refund punten daarvoor. En ik zag het ergens in de manual staan.

*edit ik heb het gevonden:

Not only do experience points dictate when you level, they also supply you with attribute refund points and remove your death penalty. Every 250 xp you earn will grant you one attribute refund point; every 75 xp will remove 1% of death penalty, if you have any death penalty.

Ik vind het nutteloos om als ele je te verdiepen in mesmer skills om energy te jatten, 70 energy is genoeg energy per potje(tenzij je een pyromancer wil worden), je kunt de energy kosten verminderen door attunement enchantments te gebruiken of ether prodigy/renewal. Een ele hoort gewoon flink schade aan te richten en als het kan wards maken voor de bescherming van je teamgenoten en jezelf.

NeoTheMatrix ik zou je setup veranderen en richten op 3 attributes ipv de 5 die je nu hebt. Probeer 1 ding te maximaliseren waar je jezelf op wil richten dmv een superior rune en probeer de overige 2 resterende attributen in te stellen tot je tevreden bent.

Ik heb zelf naast m'n elementalist een necro en ik moet zeggen dat ik een necro vele malen beter vind dan een ele, kwa overleving. Ik heb het niet over die nutteloze minions die je kunt oproepen als iemand dood gaat, maar om de blood en curse attributen en soul reaping.
Wanneer iets om je heen dood gaat krijg je net zoveel energy als hoeveel attribute points je in soul reaping hebt gestopt.
Life Syphon + Life Transfer(elite) = 11 healthpoints regen, met die 2 spells kun je gemakkelijk in je eentje omgevingen verkennen.

[ Voor 9% gewijzigd door Yanik op 21-06-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Yanik schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:37:
[...]

Je krijgt 1 refund punt per 200 of 250 xp, daar ben ik heel zeker van omdat ik net 5 rockshot devourers in m'n eentje heb afgemaakt die elk 100 xp gaven, ik kreeg 2 refund punten daarvoor. En ik zag het ergens in de manual staan.

*edit ik heb het gevonden:

Not only do experience points dictate when you level, they also supply you with attribute refund points and remove your death penalty. Every 250 xp you earn will grant you one attribute refund point; every 75 xp will remove 1% of death penalty, if you have any death penalty.
Ohja, het was de DP die minder werd met 75 XP, doorelkaar gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:57:
[...]

De belangrijkste reden dat mensen voor elementalist/mesmer kiezen is vanwege inspiration magic. Bij deze attribute gaat het vooral om energy terugwinnen en stelen van tegenstanders. Omdat een elementalist veel energy nodig heeft, is deze combinatie erg populair.

De belangrijkste reden dat mensen voor een elementalist/monk kiezen is om langer in het spel te blijven, door middel van healing en protection. Dit kost echter wel extra energy waardoor je minder damage kan dealen, wat eigenlijk de belangrijkste taak van een elementalist is. Daarom kiezen over het algemeen meer mensen voor elementalist/mesmer. Je kan er ook voor kiezen om met een elementalist/monk te healen of te protecten. Doordat je als elementalist energy storage (de primary attribute van een elementalist, hiermee kan je je energy verhogen) hebt kan je meer healen dan een primary monk, alleen zijn je heals wel minder krachtig omdat je geen divine favour (de primary attribute van een monk, hiermee worden je heals krachtiger) hebt.
Kijk, dat is duidelijk :)

Ik ben voor de combinatie Elementalist-Mesmer gegaan :) En ben nu op ongeveer level 4 en een half.

BTW. De Firestorm spell van de Elementalist is wel cool })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42
Ah die fiets. Snap ik hem ook :-)
Nouja ik zou wat attribute punten kunnen overgooien, maar punt is. nu kan ik nog enig sinds iets aanvallen... als ik dat doe ben ik gelijk weerloos :-P

Maarja moet alleen nog een beetje balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had maar Necromancer/Warrior gekozen.
Kan ik als warrior vechten en met de Necromancer skills HP stelen van foes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind sinds de laatste update nooit meer purple items en ik heb het gevoel dat de lag in outpost enorm is toegenomen. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel het idee dat de lag iets is toegenomen de laatste tijd, maar last van slechte drops heb ik niet echt veel last van. Het is echt heel variabel van hoe de drops gaan, gezien ik laatst ook een paar dagen totaal geen goeie drop kreeg, maximale waren een paar blauwe. Maar nu ik gister speelde, kreeg ik in 1 uur 5-10 blauw en 2-3 paarse items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Valt me wel op dat het verkopen ook telkens moeilijker word, zelfs in Ascalon City. Het enige wat een "beetje" goed verkoopt zijn max damage weapons, runes, dyes en crafting spul. Alle mindere weapons kan je beter craften of bij de trader verkopen, scheelt je een uur lang niks verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Klopt, de economie in de game is compleet verneukt :/ Dat is knap klote want de duurste Armor in de game was meende ik rond de 600.000 8)7 Dat krijg je nooit weer bij elkaar. Het is trouwens niet zo strerk als het Armor bij de Dwergen maar het schijnt er prachtig uit te zien, ik las op een forum wat iemand me gaf wat over. Denk dat je het over een jaar ofzo wel kunt kopen dan, flink doorsparen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:09:
Klopt, de economie in de game is compleet verneukt :/ Dat is knap klote want de duurste Armor in de game was meende ik rond de 600.000 8)7 Dat krijg je nooit weer bij elkaar. Het is trouwens niet zo strerk als het Armor bij de Dwergen maar het schijnt er prachtig uit te zien, ik las op een forum wat iemand me gaf wat over. Denk dat je het over een jaar ofzo wel kunt kopen dan, flink doorsparen >:)
Als je op http://www.guild-hall.net...thread.php?t=20163&page=1 1e post ziet dan kom je al over de 1000k 8)7
De shard en ectoplasm wat je bij fissure en de underworld kan krijgen tot nu toe 2 keer met goede party, maar moet je echt geluk hebben om die items te krijgen.
Als we de favors of the gods nu wat vaker in europa hebben, maar dit is ook zelden.

volg dit topic al een tijdje en heb men account ook maar weer es opgezocht had het 2 niet meer gebruikt :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61212/thumb.jpg

Ben weer ff bezig geweest. Heb mijn Elementalist/Mesmer nu op level 7 en ben net in Old Ascalon begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Afbeeldingslocatie: http://guildwars.phool-media.com/miyaki.jpg

Hier ik ook :). Toch wel handig een character die wat verder is (heb nog een W/Mo18) zodat je spullen kunt geven aan je 2e character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Dekay schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 08:39:
[afbeelding]

Hier ik ook :). Toch wel handig een character die wat verder is (heb nog een W/Mo18) zodat je spullen kunt geven aan je 2e character.
Hoe doe je dat geven aan je 2e character :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:03:
[...]

Hoe doe je dat geven aan je 2e character :?
Je storage account is voor iedere char toegangelijk en op deze manier kan je items doorgeven.

Heb nu al paar mensen ontmoet die 4 chars gebruiken puur als storage chars.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 12:19 . Reden: ff aantal chars gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

in de storage stoppen.
Te laat... :)

[ Voor 28% gewijzigd door Balachmar op 23-06-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
Balachmar schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:14:
in de storage stoppen.
Te laat... :)
hoezo kan dat niet meer??

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:14:
[...]

Je storage account is voor iedere char toegangelijk en op deze manier kan je items doorgeven.

Heb nu al paar mensen ontmoet die 5 chars gebruiken puur als storage chars.
Thnkx.. maar .. je kan toch max 4 chars maken ? :)
beezze schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:22:
[...]

hoezo kan dat niet meer??
:+
Hij was net te laat met z'n antwoord ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notes on the Next Update – Wednesday, June 22

Our next major update will be the introduction of PvP Rewards.

We know that many players right now are having difficulty unlocking items, runes and skills for use in PvP. On our private test servers, we have been testing a new reward system that lets you unlock items, runes, and skills for your pvp only characters through kills and victories in PvP. You'll unlock things faster if you are more successful, but we aren't implementing this system just for the elite players. Our goal is that every player will be able to make progress through normal play.

In that same light, these new rewards are not meant to overshadow other methods for character advancement, but rather to allow you to advance your characters in whichever way you prefer. Because of that, we will continue to examine the rate of item, rune and skill acquisition after ascension through cooperative play.

We expect polishing and balancing the new system to take another week and look forward to sharing the changes with you then. Response so far from our testers has been overwhelmingly positive, and we believe this addition will improve the overall experience for everyone who plays the game.

One final note: Some of you will wonder if we've forgotten that ascended characters with obsidian armor need challenges too... Don't worry. You're next.

~ James Phinney

Nu wordt de pvp mooi beloond hopelijk krijgt de pve ook een goede update.

Ze zouden iets aan the favors of the gods doen, want je hebt nu heel weinig kans om als europa in fissure en de underworld te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Meer mensen die niet kunnen connecten :?, de maintenance zou vannacht al geweest moeten zijn.

Hij doet het al weer :D

[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 23-06-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergister underworld gegaan met 4 trapping rangers wat een vuurwerk :P

Afbeeldingslocatie: http://img92.echo.cx/img92/6717/gw1957nf.th.jpg

Veder de Glint eindelijk kunne omlegge (lvl 31 dragon) :p

Afbeeldingslocatie: http://img234.echo.cx/img234/899/gw1874nf.th.jpg

En geowned worden door smiting beestjes in Underworld :p..

Afbeeldingslocatie: http://img187.echo.cx/img187/7152/gw2041do.th.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Zo wat ziet jouw interface er vreemd uit.. Dat je zo kunt spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ Idd best wel vage interface ja, ik hou het maar op standaard, ben het nu al zo gewent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Tering man, het is zo heet hier op mijn kamer, dat GuildWars er echt vaak uitknalt nu...
Balen moet mijn vriendin eens werken zodat ik even los kan gaan, is het te heet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Balachmar schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:26:
Tering man, het is zo heet hier op mijn kamer, dat GuildWars er echt vaak uitknalt nu...
Balen moet mijn vriendin eens werken zodat ik even los kan gaan, is het te heet...
haha dat heb ik al 2 keer eerder gezegd, de game is heel gevoelig, als je kaart te warm wordt gaat het spel dat kennelijk niet leuk vinden en klapt ie er vervolgens uit 8)7

BTW na morgen kan ik eindelijk weer gamen, A nieuwe voeding, B het jaar is ten einde en ik heb genoeg studiepunten voor het 2e jaar HBO :P Nu ook al trouwens maar ik moet toch wel ff wat meer puntjes halen dan minimaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Steffy schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:28:
haha dat heb ik al 2 keer eerder gezegd, de game is heel gevoelig, als je kaart te warm wordt gaat het spel dat kennelijk niet leuk vinden en klapt ie er vervolgens uit 8)7
Lang leve de laptop ... ik zoek gewoon de koelste kamer ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit crash problemen gehad hier.. :)
Leuke is dat mn processor wel tot 72 graden komt deze dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Same here.. Heb geen last van dat 'ie eruit knalt. Zelfs een processor met een Zalman koeler wordt zo heet :/ Bij hoeveel graden wordt het eigenlijk echt gevaarlijk? (dat ie gaat smelten bedoel ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
ik heb gewoon een goede manier gevonden om me comp te coolen deze dagen.

gewoon een airco kopen die je hele kamer koud houd ;)

werkt echt perfect :D

[/offtopic]

in guild wars gaat het wel lekker laatste tijd. en het is inderdaad erg jammer dat de europese bijna nooit de HoH winnen. ook vind ik het erg jammer dat sommige steden gewoon helemaal leeg zijn op sommige momenten. hierdoor ben ik dus ook naar de amerikaanse server gegaan. voor mij heeft dit alleen maar voordelen.

heb nu een lvl 20 E/Mo en een lvl 20 W/Mo... ik zit nu te twijfelen of ik geen ander profession ga gebruiken bij mijn Warrior.. maar ik heb eigenlijk niet echt een idee wat je een goede keuze zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh ik vond me layout veel overzichtelijker

energy bij spells

mijn hp mooi in beeld

Mja zal wel aan mij ligge :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
hoe kun je uberhaubt die balken verplaatrsen??

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ekitch schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:47:
hoe kun je uberhaubt die balken verplaatrsen??
Als ik het goed heb is Guild Wars, net zoals World Of WarCraft, gebasseerd op XML. Dus degene die daar mee om kan gaan bouwt zo iets in elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

MST_Morpheus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:09:
[...]

Als ik het goed heb is Guild Wars, net zoals World Of WarCraft, gebasseerd op XML. Dus degene die daar mee om kan gaan bouwt zo iets in elkaar :)
Nog makkelijker, gewoon knopje menu indrukken en dan staat er bovenin customize en voila :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.