klopt wel, ik vind warrior als 2e proffesion niet erg fijn.
aangezien je gewoon niet de armor hebt voor close combat.
aangezien je gewoon niet de armor hebt voor close combat.
[ Voor 34% gewijzigd door unfor op 16-06-2005 23:42 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 34% gewijzigd door unfor op 16-06-2005 23:42 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hehe ik zat een keer met lvl 2 in ascalon, maar doordat ik al vorige chars had kon ik meteen de beste armor kopen die ik kon krijgen atm.TroonStaal schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:02:
Ja, dan mis je niet alleen veel quests, maar zal je het ook erg moeilijk krijgen in Old Ascalon. Ik zie echter ook wel eens mensen met een aardig laag level op verdere stukken lopen( lv 12/13 in Divinity's Coast), dus het hangt ook af of je een geschikte party vindt.
Je zou een nieuw character aan kunnen maken, levelen in pre-Searing gaat toch erg snel.
Trouwens, lekkere grote update weer
PSN id angeleyesprox
Update – Thursday, June 16
- Fixed crash bug related to language toggle key.
- Fixed missing characters in large Korean font.
- Fixed price of Dwarven Ale.
- Fixed price of Small Girl's Cape.
Zit ik deze thread ff niet te volgen.. zie ik dat jij ook aanwezig bent..GrumpyGamerDad schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:12:
[...]
Dan maar een nieuw character aanmaken.
Nu weet ik in ieder geval een hoop quests gelijk op te lossen.
Zal ik doen.Zephyer schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:59:
[...]
Zit ik deze thread ff niet te volgen.. zie ik dat jij ook aanwezig bent..
Voeg me ff toe aan je 'friends' .. dan kan ik je wellicht helpen
Ben op dit moment met m'n 2e character lvl 10 ..
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Ghehe, ik dacht gisteravond: ff snel nog een questje doen. Galrath dus. Twee uur later was ik nog bezig. Wat is de weg daar naartoe een lang eind en ook nog eens enorm heftige tegenstand. Ben ook vanaf de temple vertrokken, maar ben denk ik wel 800x gerespawned omdat ik steeds door die achterlijke smoke dingesen en andere ongein in de pan gehakt werd. Af en toe werd met 1 klap 4 van mijn 8 partyleden omgelegd. Uiteindelijk bij Galrath aangekomen bleek dat maar een watje te zijn. Nou ja, het is het wel waarde qua xp, maar met 60% penalty is het geen pretje om door te spelen.beezze schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:25:
...
Eindelijk die kut quest villain of galrath ofzoiets gehaald! waar je 4k xp voor kreeg.
Die is makkelijk als je daarvoor eerst naar Temple of Ages gaat. 8 man in je party en hoppa.
...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Wauw! Wat een updatesSteffy schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:42:
Hier de monsterlijke update van afgelopen nachte, hou je vast want nu gaat het komen.
[...]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Kewl..GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:58:
[...]
Zal ik doen.
maar ik heb gisterenavond weer ff gespeeld en het gaat al wat beter.
Hoe heet je ingame?
mijn naam is Dark Runningfly
Wou dat dus net vragen.. net als die 'capture skills' ..TroonStaal schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:28:
Wanneer kom je de elite skills tegen? Is dat al voor Maguuma Jungle, of krijg je die pas later?
Pas later, ik heb pas de eerste elite skills gezien in en vooral, voorbij de Desert. Dus om en rond de AscensionTroonStaal schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:28:
Wanneer kom je de elite skills tegen? Is dat al voor Maguuma Jungle, of krijg je die pas later?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Capture skills kan je krijgen in Lions Arch bij een npc, en je kan ze ook kopen bij een skills trader in die buurt. Capture skills (of eigenlijk signets) kan je gebruiken op "bosses" (de gedode danZephyer schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:25:
[...]
Kewl..
Mijne Zephyer Highwater of Zephyer White
Wou dat dus net vragen.. net als die 'capture skills' ..
WTF zijn dat dan voor skills..
Okee, dan wacht ik nog geduldigwolkje schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:50:
[...]
Pas later, ik heb pas de eerste elite skills gezien in en vooral, voorbij de Desert. Dus om en rond de Ascension
[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 17-06-2005 16:06 ]
het kan best zijn dat deze mensen het nog niet onder de knie hebben.Naluh! schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:01:
Gisteren eindelijk de Galrath quest kunnen voltooien, maar man, wat lopen er toch veel idioten rond in die game... Het is een godswonder dat we die quest nog hebben voltooid met zoveel onkunde in de party. En dan vinden ze ook nog dat ze goed gespeeld hebben...
Wat dat betreft zijn het net henchmen ... verkloten ook regelmatig alles.Steffy schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:23:
Zitten ook kids tussen, waar betaalde games bijna uitsluitend door ouderen worden gespeeld is deze ook populair bij de jongere generatie. Het is soms klote dat ze alles verneuken zeg maarmaar ach, dan maar een keer opnieuw toch.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik heb ook niet alles onder de knie, dat verwacht ik ook niet van iemand. Wat ik wel verwacht is dat je luistert naar je teammates, zeker als die ervaring hebben met de quest.GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:07:
[...]
het kan best zijn dat deze mensen het nog niet onder de knie hebben.
Je hoeft ze dan ook niet gelijk af te schieten.
Al gaande door het spel moet je het leren en dan kan je ze ook helpen i.p.v. gelijk af te branden.
Ach ja, rushers heb je er altijd tussen zitten. Ik knal ze meestal na een waarschuwing of 2 de party uit.Naluh! schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:12:
[...]
Ik heb ook niet alles onder de knie, dat verwacht ik ook niet van iemand. Wat ik wel verwacht is dat je luistert naar je teammates, zeker als die ervaring hebben met de quest.
Gisteren zaten er dus 2 bij die dat dus gewoon absoluut niet deden. En maar als een dolle stier op alle monsters afvliegen... Vooral nooit de situatie inschatten en zeker niet je teammates de tijd geven te healen of te rechargen. Wat zeg ik, eentje nam niet eens de tijd om zichzelf te healen, die storte zich vrolijk met een half lege heal-bar het volgende gevecht in.
Als je dat soort fouten de hele tijd maakt ondanks dat je er op aangesproken wordt ben je gewoon een idioot.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Update – Friday, June 17
Fixed XP exploit in Augury Rock.
Nope.. zoals je al achter was gekomenGrumpyGamerDad schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:31:
[...]
Bewn je er vanavond?
ik waarschijnlijk wel om een uur of 21:30
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
je moet nou niet gaan overdrijven... ooit tegen een spike team gespeeld.. 4 monks 4 air ele.. is geen beginnen aan als je met een random group daar tegen gaat... Of rangers die met oath shot ofzo maar van die natural rituals blijven spammen zodat je gewoon geblocked wordt door die spirits.. Enzo zijn er nog wel wat dingen...Het pvp gebeuren is perfect uitgeballanceerd
Verwijderd
Het gaat natuurlijk ook om de tactiek die je gebruikt de ene werkt gewoon beter als de ander er moet toch een de winnaar zijn?Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:25:
[...]
je moet nou niet gaan overdrijven... ooit tegen een spike team gespeeld.. 4 monks 4 air ele.. is geen beginnen aan als je met een random group daar tegen gaat... Of rangers die met oath shot ofzo maar van die natural rituals blijven spammen zodat je gewoon geblocked wordt door die spirits.. Enzo zijn er nog wel wat dingen...
Zo ook in die tombs match dat je met iets van 6 teams.. bent er blijven er dan altijd 3 over... ALs je dan een beetje pech hebt en je zit met 2 koreanse teams... Dan werken die gewoon samen om je dood te maken. Of elk team durft niet aan te vallen en zit je daar een kwartier te wachten ofzo.. Als ze gewoon voor zorgde dat je met 2 teams overblijft...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 18:20 ]
- Squeeek !!!
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
[ Voor 57% gewijzigd door bamboe op 20-06-2005 11:58 ]
En dat kost gewoon 1 skillpoint per signet of niet? Dus je bent wel voor elke skill die je captured een skillpoint kwijt dan. Dus zuinig omgaan met skillpoints. Gelukkig deed ik dat eigenlijk alNaluh! schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:49:
Capturen van skills kost geen skillpoints, het aanschaffen van een signet of capture echter wel.
Energie gaat niet omhoog bij levelen btw.
Yep, 1 skillpoint. Ik ben er ook nogal zuinig op.Balachmar schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:13:
[...]
En dat kost gewoon 1 skillpoint per signet of niet? Dus je bent wel voor elke skill die je captured een skillpoint kwijt dan. Dus zuinig omgaan met skillpoints. Gelukkig deed ik dat eigenlijk al
[ Voor 18% gewijzigd door Naluh! op 20-06-2005 12:46 ]
Je bent niet de enige. Ik ging net een stad uit en werd toen uit gw gegooid en kom er ook niet meer in. Had beter in de stad kunnen blijvenNaluh! schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:45:
[...]
Damn, ik kom de laatste 15 minuten niet meer ingelogd.... Iets mis met de servers oid ben ik bang...
Heb je eens een keer tijd om te spelen...
[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 20-06-2005 12:53 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Er zitten veel kids tussen die betaald worden om te spelen (zodat de oudere die betaald alle items + gold krijgt).Steffy schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:23:
Zitten ook kids tussen, waar betaalde games bijna uitsluitend door ouderen worden gespeeld is deze ook populair bij de jongere generatie. Het is soms klote dat ze alles verneuken zeg maarmaar ach, dan maar een keer opnieuw toch.
Ik heb er in totaal 3 of 4 gebruikt ofzo. Ik ben nu lvl 18. Ik vind alles of krijg het via quests. Elke stad waar ik nu inkom heeft eigenlijk niks nieuws meer te bieden qua skills (bij een trader dan he).Balachmar schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:13:
[...]
En dat kost gewoon 1 skillpoint per signet of niet? Dus je bent wel voor elke skill die je captured een skillpoint kwijt dan. Dus zuinig omgaan met skillpoints. Gelukkig deed ik dat eigenlijk al
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
en dezeSpeaking with the Guild Wars development team today revealed a couple of cool tidbits for players not yet maxed out at the level 20 cap. For starters, once you hit level 20, you can quest for, and change, your chosen secondary job, and should you unlock all of them, they will all become available for use as secondary professions, although it would make sense to stick with one at a time until you've collected as many of that profession's skills as possible.
Also, ArenaNet plans to introduce an entire new area and dungeon area, for free, in the upcoming months, complete with new monsters, new drops, new quests and more. While the size of the upload file will probably be pretty substantial, players will barely recognize the patch, since ArenaNet's streaming technology will upload the new data while players play the game. Certain extremely difficult quests can reward players with up to 10,000 experience points.
The dev team is also arranging new PvP multiplayer Guild tournaments that accommodate a spectator mode so that non-participating players can watch as each nation attempts to keep the favor of the gods firmly in their home territory. Other small items of interest are that ArenaNet is currently working on the first official expansion, called "chapters," for release in early 2006, with two additional chapters offered during the course of each calendar year. The interesting thing is if you don't feel like "upgrading" to chapter 2, for example, that doesn't preempt you from purchasing chapter 3. You can buy any chapter you wish and continue to play like normal, making mandatory iterations a thing of the past.
Lastly, if you were wondering, future chapters will not raise the level cap, as level 20 is the level all missions and future challenges are balanced around. If that changes ArenaNet will let us know, but for the time being it seems like 20 is the magic number.
For weekly coverage of our time in Ascalon and beyond, check our MMO blog, 'Til Death Do Us Part: A Guild Wars Chronicle at death.1up.com.
An update is headed to Guild Wars and despite the fact that NCSoft plans to make most of their money by charging for new content, it will be free. The massively multiplayer online RPG doesn’t charge a monthly fee, instead NC Soft has said they will sell expansion packs for the game.
But the free update won’t be just about tweaks, it will apparently include two new areas, new monsters, new monsters and a cool new Guild tournament system. The new system will allow spectators to watch the guild battles.
The update will apparently be huge, but download while you are playing. Sweet!
If you’ve got tons of money burning holes in your pockets, don’t worry NC Soft is still planning on releasing their first expansion pack in 2006 and you will have to pay if you want to play it.
- Squeeek !!!
Nee, daarom moet je ook elite skills gaan cappen.Sjekster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:56:
[...]
Ik heb er in totaal 3 of 4 gebruikt ofzo. Ik ben nu lvl 18. Ik vind alles of krijg het via quests. Elke stad waar ik nu inkom heeft eigenlijk niks nieuws meer te bieden qua skills (bij een trader dan he).
Energie gaat niet omhoog door levelen, althans niet direct. Aangezien je dezelfde professie lijkt te gaan kiezen als ik (E/Me), kan je wel je energy verhogen door bij het levelen punten te stoppen in je energy storage ability.bamboegot schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:46:
Weet iemand of je engergie ook omhoog gaat met levelen, tot zo veer (level 6) heb ik er nog niets bij gekregen.
Oke, bedankt voor je antwoord,
andere vraag, als je afweegt om mesmer- elemental of elemental -mesmar te worden,
welke skill is in praktijk meer waardevol, extra energie, of de fastcasting.
En weet iemand een leuk guild (met een iets hogere gemiddelde leeftijd)?
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Mijn vriendin had dat ook, bleek dat NIS moeilijk deed. Dus eerst NIS uitgeschakeld, GW opgestart en daarna weer NIS aangezet. Toegang verleend en nu werkt het weer prima. Zal ws wel aan de updates liggen.bAdmuTs schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:51:
[...]
Je bent niet de enige. Ik ging net een stad uit en werd toen uit gw gegooid en kom er ook niet meer in. Had beter in de stad kunnen blijven
edit: ben al in het char select screen
edit2: yeah kan weer
geen punt, die skill points verdien je makkelijk weer terug als je lvl20 hebt bereikt.Balachmar schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:13:
[...]
- Squeeek !!!
Veel last zou ik niet willen zeggen, maar wel meer dan voorheen. Best irri als je zelf of de tegenstanders ineens van links naar rechts verspringen door de lags.Ekitch schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:12:
hebben jullie de laatste tijd ook zoveel last van lag??
Ik had het nog niet eerder gehad en heb geen instellingen veranderd...
Heb zelf zo goed als nergens last vanEkitch schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:12:
[ Voor 77% gewijzigd door bAdmuTs op 21-06-2005 10:30 ]
Ergens op het inventory scherm staat hiervoor een knop. Vlak onder je karakter ofzo.TroonStaal schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:32:
[...] Maar nu wil ik voor een ander character meerdere slots samenstellen. Ik kan helaas de instellingen nergens meer vinden. [...]
En dan staat het met koeienletters onder de wapens...Cosmo q schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:38:
[...]
Ergens op het inventory scherm staat hiervoor een knop. Vlak onder je karakter ofzo.
Had / heb wel last.. maar weet niet of het nu GW is.. of m'n ISP ..
Verwijderd
Jah, vooral buiten augury rock met die hydra's daar. Die beesten warpen gewoon. Dat is op zich wel lasitg. Gewone characters warpen niet. Ik had er eerst geen last van, maar van de laatste tijd.Ekitch schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:12:
Verwijderd
misschien omdat er aardag wat updates de laatste tijd zijn verschenen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:37:
[...]
Jah, vooral buiten augury rock met die hydra's daar. Die beesten warpen gewoon. Dat is op zich wel lasitg. Gewone characters warpen niet. Ik had er eerst geen last van, maar van de laatste tijd.
Das niet zo vreemd, dat heb ik ook gehadBalachmar schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:21:
hmm, ik ben er net al 2 keer uitgekegeld. Zelfs gewoon dat mijn computer reboot... vreemd...
[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 21-06-2005 17:43 ]
Nog nooit gehad in de vele uren dat ik GW heb gespeeld. Tot nu toe 1 keer een disconnect (toen er aangekondigde werkzaamheden waren).Balachmar schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:21:
hmm, ik ben er net al 2 keer uitgekegeld. Zelfs gewoon dat mijn computer reboot... vreemd...
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
He who controls the Spice, controls the Universe.
Je verlaagd niet, je krijgt die attri points terug, 9 stuks en het kost je 11 om Healing Prayers op 9 te krijgenMensen even vraag, Healing Prayers staat op 8, ik kan hem verlagen naar 9, en verhogen naar 11.
[ Voor 42% gewijzigd door Steffy op 21-06-2005 20:10 ]
Je ziet het verkeerd. Om Healing Prayers met één punt te verhogen heb je elf attribute points nodig (11). Je kan wel die skill naar beneden gooien (9) per punt. Dit kost je echter wel attribute refunds (welke je weer terugkrijgt, 1 per 75 XP)NeOTheMaTriXM schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:06:
[afbeelding]
Mensen even vraag, Healing Prayers staat op 8, ik kan hem verlagen naar 9, en verhogen naar 11.![]()
Ik kon niks vinden op support.guildwars.com in de KB.
Opnieuw opstarten enzo, inloggen/uitloggen maakt allemaal niet uit.
Moet zeggen wel een verslavend spel zeg. Ontdankt dat het hack en slash is, blijft het een uitdaging om andere mosters te killen.. Het wordt wel moelijk nu zeg (Frost Gate & Kyra) :-)
[ Voor 1% gewijzigd door Vrijdag op 21-06-2005 20:18 . Reden: Steffy was me al voor :) ]
Het moet leuk zijn om mee te spelen, helemaal mee eens, mijn eerst char had ook 5 verschillende punten hoor, niks mis mee, het speelde goed en vooral leuk, gewoon lekker uit proberen, als je een ander char aan maakt ga je toch anders, beter spelen, je weet meer, je doet bepaalde dingen gelijk goed en je zit niet meer te klooien met je attribute points zoals je dat in het begin nog wel eens deed. Gewoon doorgaan met je char hoor maar als je nog eens een nieuwe aanmaakt probeer eigenlijk maar 2 of 3 verschillende dingen te kiezen en je hier op te focussenTroonStaal schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:17:
[...]
Je ziet het verkeerd. Om Healing Prayers met één punt te verhogen heb je elf attribute points nodig (11). Je kan wel die skill naar beneden gooien (9) per punt. Dit kost je echter wel attribute refunds (welke je weer terugkrijgt, 1 per 75 XP)
Het getal in het vierkantje is wat je skill is, het getal in het eerste driehoekje is wat er afgaat aan attr. points en het getal in het laatste driehoekje is wat je nodig hebt om je skill met één punt toe te laten nemen
Wat Steffy zegt klopt wel, als je een allrounder bent heb je het nadeel dat je nergens écht goed in bent. Het beste kan je je denk ik beperken tot hooguit 1/1 of 2/1, waarvan de eerste skills van je eerste profession en 2e skills van je tweede.
Ik moet zelf ook nog uitvogelen wat ik de beste combinatie vindt. Maar bedenkt wel dat het belangrijkste is dat jij er lekker mee kan spelen
Verwijderd
De belangrijkste reden dat mensen voor elementalist/mesmer kiezen is vanwege inspiration magic. Bij deze attribute gaat het vooral om energy terugwinnen en stelen van tegenstanders. Omdat een elementalist veel energy nodig heeft, is deze combinatie erg populair.MST_Morpheus schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:32:
Ik heb het spel net aangeschaft en ben nu een level 2 Elementalist.
Nu las ik eerder hier dat Elementalist-Mesmer een goede combinatie is, maar hoe ver gaat dat op voor de combinatie Elementalist-Monk? Ik heb een quest in Ashford Abbey gedaan en heb een healing spell gekregen. Ik kreeg na het volbrengen van die quest van de monk de optie om een monk te worden.
Je krijgt 1 refund punt per 200 of 250 xp, daar ben ik heel zeker van omdat ik net 5 rockshot devourers in m'n eentje heb afgemaakt die elk 100 xp gaven, ik kreeg 2 refund punten daarvoor. En ik zag het ergens in de manual staan.TroonStaal schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:17:
[...]
Je ziet het verkeerd. Om Healing Prayers met één punt te verhogen heb je elf attribute points nodig (11). Je kan wel die skill naar beneden gooien (9) per punt. Dit kost je echter wel attribute refunds (welke je weer terugkrijgt, 1 per 75 XP)....
[ Voor 9% gewijzigd door Yanik op 21-06-2005 22:39 ]
Ohja, het was de DP die minder werd met 75 XP, doorelkaar gehaaldYanik schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:37:
[...]
Je krijgt 1 refund punt per 200 of 250 xp, daar ben ik heel zeker van omdat ik net 5 rockshot devourers in m'n eentje heb afgemaakt die elk 100 xp gaven, ik kreeg 2 refund punten daarvoor. En ik zag het ergens in de manual staan.
*edit ik heb het gevonden:
Not only do experience points dictate when you level, they also supply you with attribute refund points and remove your death penalty. Every 250 xp you earn will grant you one attribute refund point; every 75 xp will remove 1% of death penalty, if you have any death penalty.
Kijk, dat is duidelijkVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:57:
[...]
De belangrijkste reden dat mensen voor elementalist/mesmer kiezen is vanwege inspiration magic. Bij deze attribute gaat het vooral om energy terugwinnen en stelen van tegenstanders. Omdat een elementalist veel energy nodig heeft, is deze combinatie erg populair.
De belangrijkste reden dat mensen voor een elementalist/monk kiezen is om langer in het spel te blijven, door middel van healing en protection. Dit kost echter wel extra energy waardoor je minder damage kan dealen, wat eigenlijk de belangrijkste taak van een elementalist is. Daarom kiezen over het algemeen meer mensen voor elementalist/mesmer. Je kan er ook voor kiezen om met een elementalist/monk te healen of te protecten. Doordat je als elementalist energy storage (de primary attribute van een elementalist, hiermee kan je je energy verhogen) hebt kan je meer healen dan een primary monk, alleen zijn je heals wel minder krachtig omdat je geen divine favour (de primary attribute van een monk, hiermee worden je heals krachtiger) hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je op http://www.guild-hall.net...thread.php?t=20163&page=1 1e post ziet dan kom je al over de 1000kSteffy schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:09:
Klopt, de economie in de game is compleet verneuktDat is knap klote want de duurste Armor in de game was meende ik rond de 600.000
Dat krijg je nooit weer bij elkaar. Het is trouwens niet zo strerk als het Armor bij de Dwergen maar het schijnt er prachtig uit te zien, ik las op een forum wat iemand me gaf wat over. Denk dat je het over een jaar ofzo wel kunt kopen dan, flink doorsparen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 12:47 ]
Hoe doe je dat geven aan je 2e characterDekay schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 08:39:
[afbeelding]
Hier ik ook. Toch wel handig een character die wat verder is (heb nog een W/Mo18) zodat je spullen kunt geven aan je 2e character.
Verwijderd
Je storage account is voor iedere char toegangelijk en op deze manier kan je items doorgeven.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 12:19 . Reden: ff aantal chars gefixed ]
hoezo kan dat niet meer??
To Beezze or not to Beezze
Thnkx.. maar .. je kan toch max 4 chars maken ?Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:14:
[...]
Je storage account is voor iedere char toegangelijk en op deze manier kan je items doorgeven.
Heb nu al paar mensen ontmoet die 5 chars gebruiken puur als storage chars.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 23-06-2005 13:14 ]
haha dat heb ik al 2 keer eerder gezegd, de game is heel gevoelig, als je kaart te warm wordt gaat het spel dat kennelijk niet leuk vinden en klapt ie er vervolgens uitBalachmar schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:26:
Tering man, het is zo heet hier op mijn kamer, dat GuildWars er echt vaak uitknalt nu...
Balen moet mijn vriendin eens werken zodat ik even los kan gaan, is het te heet...
Lang leve de laptop ... ik zoek gewoon de koelste kamerSteffy schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:28:
haha dat heb ik al 2 keer eerder gezegd, de game is heel gevoelig, als je kaart te warm wordt gaat het spel dat kennelijk niet leuk vinden en klapt ie er vervolgens uit
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Verwijderd
Verwijderd
- Squeeek !!!
Als ik het goed heb is Guild Wars, net zoals World Of WarCraft, gebasseerd op XML. Dus degene die daar mee om kan gaan bouwt zo iets in elkaarEkitch schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:47:
hoe kun je uberhaubt die balken verplaatrsen??
Nog makkelijker, gewoon knopje menu indrukken en dan staat er bovenin customize en voilaMST_Morpheus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:09:
[...]
Als ik het goed heb is Guild Wars, net zoals World Of WarCraft, gebasseerd op XML. Dus degene die daar mee om kan gaan bouwt zo iets in elkaar
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq