Point taken, maar ik ben ook totaal niet geïnteresseerd in PVP.Bor de Wollef schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:03:
[...]
Het punt is dat je gewoon een achterstand hebt zonder goede runes als je gaat pvp-en. 7000 gold is trouwens niet veel. Een superiour vigor gaat voor 100K.
Apart ik heb er nog nooit van gehoord. Misschien op de officiële GW fora? Of anders de techsupport?icecoolsniper schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:10:
[...]
ik heb dan al uitgelogd. Ik vind het maar een vage error.
Gisteren bij mijn vriendin gespeeld (handig, dat je overal kan inloggen zolang GW maar geïnstalleerd is) en ik zit nu in Kryta. Maar zie ik het nou over het hoofd of zijn er tot nu toe geen mogelijkheden om een zwaard of staf te upgraden? Ik heb wel wat hilt dingen en wat minor dwarven runes en nog wat minor spul, maar nergens kan ik daar wat mee. Elke weapon-npc kan alleen maar customizen voor me.
"Stoep Hoer shoos you away"CJ schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 03:12:
Bit Tech heeft een leuke recensie online gezet waarin niet alleen gekeken wordt naar de gameplay, maar ook gekeken wordt naar de performance. In deze review zal je dus ook een aantal benchmarks zien alsmede wat IQ vergelijkende shots: http://www.bit-tech.net/g...uild_wars_review_1/1.html
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Upgraden doe je zelf door de upgrade te dubbelklikken en dan je wapen te kiezen.TroonStaal schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:40:
[...]
Apart ik heb er nog nooit van gehoord. Misschien op de officiële GW fora? Of anders de techsupport?
Gisteren bij mijn vriendin gespeeld (handig, dat je overal kan inloggen zolang GW maar geïnstalleerd is) en ik zit nu in Kryta. Maar zie ik het nou over het hoofd of zijn er tot nu toe geen mogelijkheden om een zwaard of staf te upgraden? Ik heb wel wat hilt dingen en wat minor dwarven runes en nog wat minor spul, maar nergens kan ik daar wat mee. Elke weapon-npc kan alleen maar customizen voor me.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dan zul je op een gegeven moment aardig snel uitgespeeld zijn. Aan het eind van het verhaal is er (tot de uitbreidingssets komen) niets anders te doen dan PvP.Dat is namelijk waar heel guildwars om draait.Crayne schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:20:
[...]
Point taken, maar ik ben ook totaal niet geïnteresseerd in PVP.
Damn wat voel ik mij nu domBor de Wollef schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:24:
[...]
Upgraden doe je zelf door de upgrade te dubbelklikken en dan je wapen te kiezen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
inloggen wil wel, maar hij kan niet meer in augury rock inladen...
server down ineens ?
hij doet weer, wel klote tijdens een missie op het eind :\
dat de server ermee kapt, maar goed 1ste keer.
[ Voor 33% gewijzigd door M55 op 11-06-2005 17:55 ]
In Diablo zijn er veel meer verschillende wapens en armors te vinden, veeeeeeeel meer.Postov schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:38:
Afgelopen week GW besteld bij play.com dus verwacht het spel 1 dezer dagen in de bus. Nou vroeg ik me af hoe het zit met het aantal items en units. Bij Diablo II had je een groot aantal standaard items + random items. Hoe zit het met de hoeveelheid aan hakmesjes en toverstokjes in GW?
Dat is ook wel jammer aan GW vind ik.
maak hem open zit er niets in moet hier niet mijn key acces in zitten?????
Als het niet goed is, dan heb je een probleem. Wellicht kan de verkoper je helpen, of anders de (technische) helpdesk van NCSoft/Arenanet?
Dat was ook het eerste wat mij opviel!
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Is er ook een roleplay gedeelte in dit spel, of is het meer in de trand van powergaming. Zoals ik het hier lees is er weinig sprake van rp-en en wordt er veel gezocht naar sterkere items voor je char. Ook leuk natuurlijk, maar zelf hou ik daar niet meer zoveel van. Dus, zijn er rp-servers of is alles gelijk?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik ben nu warrior/necromancer level 16, en ik ben met 5 lui tussen de level 18 en 20 op pad naar Galrath, quest voor 4000 xp
na 2 uur, zijn we er bijna, ik typ iets.... en wordt van de server gekickt vanwege een connectieprobleem.
wordt ik 10 minuten later gewhispered, "Dude, where did u go, we made it..."
ik ga slapen, het verwerken
Verder is dit ongetwijfeld het verslavendste/coolste spel dat ik ooit van me leven heb gespeelt.
Ziet er ook enorm cool uit voor een mmorpg.
Er zit daadwerkelijk wel een rpg element in. Alleen in de quests die je oplost draait het uiteindelijk om wie het sterkst is, en zoek je dus naar sterke items, runes, dye's en al die stuff...Freezer schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:49:
GW lijkt me wel een leuk spel om mee te spelen, maar voordat ik tot aanschaf overga heb ik nog wel een vraag.
Is er ook een roleplay gedeelte in dit spel, of is het meer in de trand van powergaming. Zoals ik het hier lees is er weinig sprake van rp-en en wordt er veel gezocht naar sterkere items voor je char. Ook leuk natuurlijk, maar zelf hou ik daar niet meer zoveel van. Dus, zijn er rp-servers of is alles gelijk?
lijkt me in practisch iedere rpg
[ Voor 43% gewijzigd door Egg op 13-06-2005 01:59 ]
MSI GX660R for the win!
Verwijderd
Bijkomend voordeel, je kunt daar met een groep van 8 personen beginnen.TroonStaal schreef op maandag 13 juni 2005 @ 06:46:
Galrath is het makkelijkst te doen vanuit de Temple of Ages. ALs je daar start is het niet zo heel ver weg meer
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 09:17 ]
Da's kewl ..Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:16:
[...]
Bijkomend voordeel, je kunt daar met een groep van 8 personen beginnen.
De quests die je oplost draaien om xp en skills, niet noodzakelijkerwijs om wie het sterkst word. Guildwars is een game waarbij niet geldt dat de gene die het meest of langs speelt het sterkste zal zijn.uberotto2086 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:52:
Er zit daadwerkelijk wel een rpg element in. Alleen in de quests die je oplost draait het uiteindelijk om wie het sterkst is, en zoek je dus naar sterke items, runes, dye's en al die stuff...
lijkt me in practisch iedere rpg
Verwijderd
Nu heb ik net lvl20 gehaald.
Ik ben Necromancer (Blood Magic) / Warrior (Swordmanship).
Wat is aan te raden om mijn mirror te verslaan..?
[ Voor 17% gewijzigd door MonkeySandwich op 13-06-2005 11:10 ]
Pas op met de klassifikatie RPG. Ja, er zijn quests, ja er zijn NPCs en er is een verhaal. Maar aan het eind van de dag draait het spel om het klaarstomen van je karakter voor PVP. Ik geef daar zelf toevallig niks om en ik ben tevreden met de lol die ik heb als ik Major runes vind of coole items.Freezer schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:49:
GW lijkt me wel een leuk spel om mee te spelen, maar voordat ik tot aanschaf overga heb ik nog wel een vraag.
Maar écht rollenspel zul je niet snel vinden in Guild Wars. Het neigt eerder naar Diablo dan naar WoW met andere woorden.
En overigens zijn alle servers exact gelijk.
lvl 16 necro/ranger
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Verwijderd

Verwijderd
Ik had alleen mijn Swordmanship spells opgedaan.Mythrill schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:09:
Stop allemaal sacrifice skills en skills waar hij en jij toch niks aan hebben in je skill bar en ga hem gewoon choppen. Gebruik zelf dus geen skills! Succes verzekerd.
Hij gebruikte toch all1 maar een bow
Die mission erna had ik met henchmen makkelijk gehaald..
Een collega van me riep vorige week dat ie na lvl20 nu ook ascended was. Wat het inhoudt weet ik ook niet, maar bljikbaar kan je op eoa manier nog wel verder.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:20:
Ik speel nu ook net GW. Heb nu een War/Ran (Volgens mij is dit een van de slechtste combinaties) Maar als je eenmaal level 20 bent, dan is het toch eigenlijk afgelopen? Of zie ik dat verkeerd?
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Dan ga je PVPen, of leukere items zoeken. Of je wacht tot de eerste expansion en je doet meer quests tot je daar ook de level limit haalt die ook allemaal hebt gedaan en je wacht op de volgende expansion. Lather, rinse, repeat.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:20:
Ik speel nu ook net GW. Heb nu een War/Ran (Volgens mij is dit een van de slechtste combinaties) Maar als je eenmaal level 20 bent, dan is het toch eigenlijk afgelopen? Of zie ik dat verkeerd?
Edit: okay, blijkbaar blijft 20 dus de level cap. Ah well, live and learn.
[ Voor 15% gewijzigd door Crayne op 13-06-2005 16:39 ]
20 betekent vaak niet het einde... Ben je al ascended?Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:20:
En War/Ran is niet zwak in mijn ogen, neem bleeding op je zwaard en poison van ranger erbovenop en je gooit een degen op je enemies van heb ik jouw daar
Verwijderd
Nee... nooit...Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:09:
... Dus bij de expansion dan kan je bijv tot lvl 40??
Ik heb het GW een maand geleden uitgespeeld (het verhaal afgemaakt dus), nadat je ascended bent, moet je nog heel wat missies doen, voordat je het verhaal afgemaakt hebt.MariahCareyLover schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:01:
[...]
20 betekent vaak niet het einde... Ben je al ascended?
En War/Ran is niet zwak in mijn ogen, neem bleeding op je zwaard en poison van ranger erbovenop en je gooit een degen op je enemies van heb ik jouw daar
Ik ben alleen noobs aan het helpen geweest, en wat geld sparen voor een Celestial Sigil.lightstyle schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:36:
de level limit zal altijd level 20 blijven maar het spel begint dan pas. Het spel heet niet voor nix Guild Wars. dus zorg dat je een leuke guild vind en daar mee gaat PvP-en
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 17:07 ]
TroonStaal schreef op maandag 13 juni 2005 @ 06:46:
Galrath is het makkelijkst te doen vanuit de Temple of Ages. ALs je daar start is het niet zo heel ver weg meer
spoiler:Je kan 'm hier vinden: http://www.guildwarsguru.com/map/map.htm
het eindmonster.. piece of cake.
Volgens mij hebben ze nooit gezegd dat de lvl cap op 20 blijft maar ze hebben ook nooit gezegd dat het hoger wordt, er is dus altijd een kans dat het hoger wordt. Ik denk dat het gewoon rustig afwachten wordt tot de eerste expansion.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
De balans tussen spelers zou blijven ongeacht het aantal expansies dat een speler koopt. Met 4 expansies zou je op lvl 100 komen(bijvoorbeeld) en is iemand, met alleen het spel, lvl 20, wat niet eerlijk is. Het spel is niet gebaseerd op lvlen tot je een ons weegt en extra lvls voegen ook helemaal niets toe aan het spel verder. 450 skills en 200 attribute points zijn meer dan genoeg als je maar 8 skills mag meenemen...bAdmuTs schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:41:
[...]
Volgens mij hebben ze nooit gezegd dat de lvl cap op 20 blijft maar ze hebben ook nooit gezegd dat het hoger wordt, er is dus altijd een kans dat het hoger wordt. Ik denk dat het gewoon rustig afwachten wordt tot de eerste expansion.
Dus meer lvls; nee, ik denk nooit
Maar als je lvl 20 bent is het spel echt nog niet afgelopen hoor. Ik heb zelf niet meegedaan aan de beta's en ben dus nog erg aan het orienteren op de character gebieden; wat zijn leuke skills, combo's, etc... Ooit heb ik alle 36 mogelijke chars gehad en weet ik echt welke ik het leukste vind bij wijze van
En uiteindelijk is er altijd nog PvP, in Diablo moest ik hier niets van hebben, maar hier lijkt het me erg leuk... Je wilt uiteindelijk toch iets bereiken met zoon character? En das niet altijd enkel en alleen de max lvl limit halen imho... Ook is het continue gezoek naar items wel leuk om te doen, maar dan moet je die uber items wel gaan toepassen waarbij weer PvP naar voren komt.
Oftewel, dit spel is erg mooi opgezet en het verhogen van de max lvl limit lijkt mij onzin, maar dit zijn maar mijn 2 cents natuurlijk, nofi...

Naja, dan mijn vriendin maar helpen in pre-seering
Verwijderd
256 ram
amd xp1800
geforce 2 ti 64 mb
Zie start post.. daar staan de specs in ..Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 02:23:
denken jullie dat guild wars op de pc van mn broertje gaat lopen?
256 ram
amd xp1800
geforce 2 ti 64 mb

Je processor zal het probleem niet zijn, maar de videokaart en zeker het geheugen zullen niet fijn werken met Guild Wars. Ik zou het zeker spelen met 512MB, maar liever meer, en of de videokaart het gaat trekken is me helemaal een raadsel...Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 02:23:
denken jullie dat guild wars op de pc van mn broertje gaat lopen?
256 ram
amd xp1800
geforce 2 ti 64 mb
Prik er 256mb ram bij en volgensmij werkt het dan prima.
Mijn specs :Postov schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:26:
Vriend van me draait het op een amd 1600 of 1800, 512mb ram, Geforce4 Mx540. Alles low maar in 1024x768 en is heel goed te spelen.
Prik er 256mb ram bij en volgensmij werkt het dan prima.
AMD 3500+
1Gb ram
Geforce 4 GT6600
1248*1024
Alles HIGH en AAx4 ..
Loopt als een zonnetje..
P.s. * Zephyer hoopt dat z'n resolutie nu goed is neergezet.. vergeet het altijd daar GW het enige spel is waarin ik zo hoog speel
P.p.s. omdat het spel imho zo goed in elkaar zit is het mogelijk dat het zo soepel loopt met zulke opties aan..
Neem geen healing mee.. zo heb ik her en der gelezen..Haay schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:31:
Ben nu (eindelijk) met m'n eerste character bijna aangekomen bij het punt waarop ik tegen m'n mirror moet gaan vechten. Dit character is een Elementalist (Fire) / Monk (healing). Iemand enig idee hoe ik dit het best aan kan pakken om m'n mirror hiermee te verslaan?Vrees dat het een lang gevecht gaat worden, waarbij m'n mirror en ik allebei op een gegeven moment tegen een mana-tekort aanlopen waarna we elkaar minder damage kunnen doen dan onze self-healing weer regenereert!
[ Voor 33% gewijzigd door Zephyer op 14-06-2005 11:50 ]
Lol, ik denk dat je 1280x1024 bedoeltZephyer schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:49:
[...]
P.s. * Zephyer hoopt dat z'n resolutie nu goed is neergezet.. vergeet het altijd daar GW het enige spel is waarin ik zo hoog speel

Hoeveel dacht je er dan voor te krijgen? En hoeveel tijd wil je besteden aan de verkoop van dat item. Echt... er is bar weinig wat te traden valt. Of het nou blauw, paars of goud is. Bij mij verdwijnt het meestal in de handjes van de merchant. Behalve als ik het zelf kan gebruiken natuurlijk. Mensen dachten aan het begin volgens mij even dat er veel te traden is, maar dat valt wel tegen. Al die mensen die uren bezig zijn hun matige weapon upgrades en minor runes proberen te verkopen. Echt te nutteloos. Alleen de beste weapon upgrades, met de maximale attributes dus, en major en superior runes zijn nog een beetje de moeite waard imo.TroonStaal schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:07:
Net iets ontzettends doms gedaan...golden shortbow verkocht voor een schamele g184
Naja, dan mijn vriendin maar helpen in pre-seering
Ik weet niet maar ik heb een E/Me en de eerste keer was de mirror gebroken. Ik deed niks anders dan normaal en ging gewoon voor damage. De mirror zal waarschijnlijk beginnen met een fire storm en dan loop je er gewoon op af. Paar close combat spells en gewoon dom spells blijven spammen. Maarja, ik wou hem/haar gewoon zo snel mogelijk dood hebben. Werkte voor mij.Haay schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:31:
Ben nu (eindelijk) met m'n eerste character bijna aangekomen bij het punt waarop ik tegen m'n mirror moet gaan vechten. Dit character is een Elementalist (Fire) / Monk (healing). Iemand enig idee hoe ik dit het best aan kan pakken om m'n mirror hiermee te verslaan?Vrees dat het een lang gevecht gaat worden, waarbij m'n mirror en ik allebei op een gegeven moment tegen een mana-tekort aanlopen waarna we elkaar minder damage kunnen doen dan onze self-healing weer regenereert!
[ Voor 35% gewijzigd door Smooth op 14-06-2005 14:19 ]
Koop hem dus eerst (18 dollar via de site), daarna kan je verder gratis online spelen (itt. WOW waar je maandelijks 15 euro moet neerpompen)
This space is occupied
Nee, het spel is zeker niet gratis. Je betaalt er een aanschafprijs voor en that's it. Als jij de client wilt downloaden, dat kan: maar dan moet je daarna via internet een account-key kopen. Kijk in dit of de vorige topic naar mogelijk (i-net)winkels waar je een GW account-key kunt kopen.maxjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:34:
Ik dacht dat deze game gratis was??? ... maar hij is helemaal nergens te downloaden. Tenminste ik kan op de website wel een client downloaden maar het lijkt wel of deze fastloopt ofzo wil niet connecten lijkt het.
Ik heb, net zoals Smooth, echt totaal geen probleem gehad met mijn mirror. Ik ben Me/E en gebruik voornamelijk Fire spells. Mijn mirror was meer van de Me-kant, gok ik, maar 'ze' was binnen 5 seconden verslagen. Mijn 'strategie': ernaar toelopen: Phoenix(close range geeft deze 2x dmg)+Inferno+Flame Burst, daarna 1 of 2 Flare's en het gevecht was over.Haay schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:31:
-- == Alta Alatis Patent == --
Keej dan snap ik hem... Lijkt me een coole game is het wel te hopen dat hij niet tegenvalt anders voor niks gekocht.TheEvilCuber schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:41:
Het online spelen is gratis, het spel zelf niet.
Koop hem dus eerst (18 dollar via de site), daarna kan je verder gratis online spelen (itt. WOW waar je maandelijks 15 euro moet neerpompen)
Dan ga ik hem nu denk gewoon aanschaffen en beginnen met de race Warrior/Necromancer. Of kan ik beter een andere combo gebruiken of is dit heel erg persoonlijk en maakt het niet zoveel uit? (damn wat een noob vraag)
[ Voor 21% gewijzigd door maxjuh op 14-06-2005 14:58 ]
Hmm, valt dan toch tegen. Moet ik mijn zilveren verf maar eens gaan veilen ofzo. Verder heb ik alleen nog minor runes, hoewel geloof ik ergens één major. Toch maar eens op de veilingsites kijken voortaanSmooth schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:13:
[...]
Hoeveel dacht je er dan voor te krijgen? En hoeveel tijd wil je besteden aan de verkoop van dat item. Echt... er is bar weinig wat te traden valt. Of het nou blauw, paars of goud is. Bij mij verdwijnt het meestal in de handjes van de merchant. Behalve als ik het zelf kan gebruiken natuurlijk. Mensen dachten aan het begin volgens mij even dat er veel te traden is, maar dat valt wel tegen. Al die mensen die uren bezig zijn hun matige weapon upgrades en minor runes proberen te verkopen. Echt te nutteloos. Alleen de beste weapon upgrades, met de maximale attributes dus, en major en superior runes zijn nog een beetje de moeite waard imo.
In het begin was het juist goed traden. Ik heb heel wat gold op die manier verdient. Sinds de komst van de rune traders, dye traders die de marktprijs volgen etc is het vrijwel gedaan. Dat vind ik erg jammer. Voor mij zijn de runetraders absoluut geen verbetering!Smooth schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:13:
[...]
Hoeveel dacht je er dan voor te krijgen? En hoeveel tijd wil je besteden aan de verkoop van dat item. Echt... er is bar weinig wat te traden valt. Of het nou blauw, paars of goud is. Bij mij verdwijnt het meestal in de handjes van de merchant. Behalve als ik het zelf kan gebruiken natuurlijk. Mensen dachten aan het begin volgens mij even dat er veel te traden is, maar dat valt wel tegen. Al die mensen die uren bezig zijn hun matige weapon upgrades en minor runes proberen te verkopen. Echt te nutteloos. Alleen de beste weapon upgrades, met de maximale attributes dus, en major en superior runes zijn nog een beetje de moeite waard imo.
Dye-traders
Rare material traders
<< als ze die 3 nou weer eens weg haalden dan kan je weer een hoop extra traden
maar ach ik heb niet veel te klagen. heb goed gold verdient pas aan een golden bow. kreeg hem gewoon tijdens een mission en een party-member wilde hem perse hebben en had er 25000 gold voor over
verkoop ik hem... blijkt later dat het de beste bow in het spel was.. had dus misschien wel iets meer kunnen vragen.
maar ach. ben zelf E/Mo dus kon hem toch niet gebruiken. en verder ken ik helemaal niemand die ranger speelt.
Helemaal mee eens. Ik vind dat de slechtste "uitbreiding tot nu toe".DamadmOO schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:13:
Runetraders
Dye-traders
Rare material traders
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 14-06-2005 18:33 ]

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
| Abnormal Seeds - Black Curtain/Kessex Peak Ancient Eyes - Ventari's Refuge Ancient Eyes - East of Druid's Overlook Ancient Eyes - East of Ventari's Refuge Baked Husks - Ashford [Pre-searing] Bleached Shells - Amnoon Oasis Bog Skale Fins - Northern Kryta Province [Entry?] Charr Carvings - Outside Nolani Academy Charr Carvings - Northeast of Frontier Gate Charr Carvings - Piken Square Decayed Orr Emblems - Scoundrel's Rise [Entry?] Dull Carapaces - Regent Valley, by Ranger Nente [Pre-searing] Dune Burrow Jaws - Prophet's Path Dune Burrow Jaws - The Scar Ebon Spider Legs - Druid's Overlook Ebon Spider Legs - Reed Bog, Southwest of Entry from Ettin's Back Enchanted Lodestones - Fishing Village [Pre-searing] Enchanted Lodestones - Diessa Lowlands Enchanted Lodestones - Outside Sardelac Sanitarium Enchanted Lodestones - Between Serenity Temple and Fort Ranik Feathered Avacari Scalps - Talus Chute, Outside Droknar's Forge Feathered Caromi Scalps - Black Curtain/Kessex Peak Fetid Carapaces - Ascalon City Fetid Carapaces - Pockmark Flats, South of Frontier Gate Fetid Carapaces - Old Ascalon, across the riverbed outside Ascalon gates opposite side of Ambassador on a hill top Forgotten Seals - Amnoon Oasis Frigid Hearts - Talus' Chute Frosted Griffon Wings - Snake's Dance, Outside Camp Rankor Gargoyle Skulls - Ashford Abbey, Catacombs Entry [Pre-Searing] Grawl Necklaces - Regent Valley, Lakeside Entry Gruesome Ribcages - East of entry in, Dragon's Gullet Huge Jawbones - Snake's Dance Huge Jawbones - Talus' Chute Icy Lodestones - Outside Foible's Fair [Pre-Searing] Intricate Grawl Necklaces - Outside Port Sledge Iridescent Griffon Wings - Arid Sea/Salt Flats Iridescent Griffon Wings - Vulture Drifts Ivory Troll Tusks - Black Curtain/Kessex Peak Jade Mandibles - Salt Flats, Northeast of Seeker's Passage Jungle Troll Tusks - The Falls, West by Southwest of the entry Leathery Claws - Ascalon Foothills Leathery Claws - Diessa Lowlands, midway between Nolani Academy and Piken Square. Losaru Manes - Prophet's Path Maguuma Manes - Northeast of Ventari's Refuge. West of Aurora Glade Maguuma Manes - Silverwood [Entry?] Massive Jawbones - Arid Sea, Center mountain Minotaur Horns - Outside West Gate of Augury Rock Mergoyle Skulls - ??? [Twin Serpent Lakes image?] Mossy Mandibles - Tangle Roots Ornate Grawl Necklaces - Regent Valley, near entry from Old Ascalon, hiding on mountaintop. Ornate Gawl Necklaces - Outside Frontier Gate Scorched Seeds - At Pre-searing Green hills location. Scorched Seeds - The Breach, Southwest portion. Shriveled Eyes - Arid Sea/Salt Flats Singed Gargoyle Skulls - Outside Ascalon City, by Ambassador Singed Gargoyle Skulls - Outside Fort Ranik Skale Fins - Outside Ascalon City [Pre-searing] Skeletal Limbs - Ashford Abbey, Catacombs Entry [Pre-Searing] Spiny Seeds - Arid Sea/Salt Flats Stone Summit Badges - Traveler's Vale, Outside Iron Horse Mines Stormy Eyes - Outside Serenity Temple Stormy Eyes - Pockmark Flats, South of Frontier Gate Tangled Seeds - North of Druid Overlook Tangled Seeds - The Falls, Southwest of Entry Thorny Carapaces - South of Ventari's Refuge Topaz Crests - Skyward Reach Unnatural Seeds - Ashford [Pre-searing] White Mantle Emblems - Outside Aurora Glade Worn Belts - Ashford [Pre-searing] |
(komt van GWGuru)
Ik zie het probleem niet, traden is geen doel op zich in het spel. Nadeel is misschien voor sommige mensen dat je geen n00bs meer af kan zetten, maar ja, als je het daar van moet hebben ben je toch ook best triest.DamadmOO schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:13:
Runetraders
Dye-traders
Rare material traders
Met die traders is het gewoon veel duidelijker wat de marktwaarde is en je hoeft geen uren te spenderen aan het verkopen van je spullen. Als je echt geilt op het traden kan je misschien beter een of andere "tycoon"-game gaan spelen
Maar nu heb ik eindelijk bijna alle quests hier gedaan, ik ben alleen wat items tegen gekomen waar ik niet weet wat ik er mee moet. Je hebt dat ding van Gwen gekregen, Tapestry Shred. Beautiful Feather en een Beautiful Pearl. WTF moet ik daar mee doen
TroonStaal schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:34:
Beautiful items zijn voor Prins Rurik, of dan zijn captain. Als je de stad uitkomt en je Gwenn ziet, ga dan even naar rechts. Je ziet daar dan twee mensen praten (Rurik en Osric (oid). Ze zeggen iets van beautiful bla bla. Aan Osric moet je die veer en parel geven, en een pendant. De pendant kan je vinden als je de heuvels inloopt achter Gwenn, dus de weg op waar de Gnarls lopen richting de "Bandits" quest. Halverwege vindt je een kist met een beatiful pendant. That's it
Helaas, de tapestry shred is één van de mysteries van GW. Ik heb diverse fora afgestruint, maar er is tot nu toe helemaal niemand die weet wat ze ermee aanmoeten. Zelfde geldt voor Gwenn's broken flute, iets wat je al snel in post-searing vindt. Ook nog geen idee wat ik daarmee aanmoet.
De Hunter's Ale is wel grappig trouwens, gaat je beeld een beetje van golven, alsof je dronken bent
Omdat iemand het niet met je eens is is hij gelijk aan het zeuren? De storage gaat waarschijnlijk niet uitgebreid worden. Dat is niet nodig ook. Met alle bags EN de storage heb je echt ruimte zat. De beperkte ruimte voor opslag zorgt er juist voor dat je op een gegeven moment wel moet gaan traden. Maar ja, de prijzen zijn helemaal off. Er is niets leuks meer aan een rune nu je ze voor spotprijzen overal kunt halen.Steffy schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:54:
Ach niet zeuren, ik vind het wel best zo. Het is echt Aso als je gewoon 30.000 voor een rune moet betalen, sommige gingen zelfs voor nog veel meer wegWat van mij wel uitgebreid mag worden is de storage, veel te weinig ruimte he
Ik had er 5 meegenomen uit pre-searing ascalon. verkocht ze voor 500g per fles in de amoan oasisTroonStaal schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:09:
De Hunter's Ale is wel grappig trouwens, gaat je beeld een beetje van golven, alsof je dronken bent
De beperkte ruimte zorgt er bij mij voor dat ik op een gegeven moment alles maar aan de merchant of trader verkoop...Bor de Wollef schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:27:
[...]
Omdat iemand het niet met je eens is is hij gelijk aan het zeuren? De storage gaat waarschijnlijk niet uitgebreid worden. Dat is niet nodig ook. Met alle bags EN de storage heb je echt ruimte zat. De beperkte ruimte voor opslag zorgt er juist voor dat je op een gegeven moment wel moet gaan traden. Maar ja, de prijzen zijn helemaal off. Er is niets leuks meer aan een rune nu je ze voor spotprijzen overal kunt halen.
Maar zoals ik al eerder zei, het spel gaat niet om het traden. Die runes hebben ze niet als trade-object in het spel gezet, maar als element om de gameplay te beinvloeden. Het rune-traden is volgens mij ook overrated geweest, ik kreeg ook voor de rune-trader mijn major en superior runes nauwelijks gesleten.
Voor gewilde runes kan je overigens nog best een leuk prijsje scoren, een minor swordsmanship ging bij de trader zelfs nog weg voor meer dan 1 K gisteren.
Ik vind eigenlijk ook dat er teveel gezeurd wordt over dat traden en dat het spel er minder door is geworden, een RPG draait NIET om het traden, daar zijn andere spellen voor.
Mythrill schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:30:
[...]
Ik had er 5 meegenomen uit pre-searing ascalon. verkocht ze voor 500g per fles in de amoan oasis

Dit snap ik niet zo goed, ik heb al veel posts gelezen over problemen hiermee en instructie hoe je dit met twee juist moet aanpakken. Ik heb deze op mijn eentje zonder al te veel problemen gedaan. Een aantal keer misschien dat ze niet de juiste richting uitlopen maar max 5 keer ofzo. Wel lastig als er een zich achter een huis klem loopt, maar dan ben ik gewoon aan de volgende begonnen, tegen ik terug bij het probleem geval was liep dat al lang ergens anders.Steffy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:52:
[...] Ik kan alleen die kut quest met die varkens nog doen maar dat is zo goed als onmogelijk, [...]
Zoals ik het ondervond moest je gewoon tegen het varken lopen in de richting van de opening in het hek, dit een paar keer doen en als het varken in de buurt is loopt het vanzelf binnen en blijft het daar. Ik dacht zelfs dat ze er niet allemaal in hoeven om de quest op te lossen.
Zijn er nog mensen die die quest zonder problemen hebben opgelost of had ik toevallig enorm veel geluk

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Alleen vroeger had deze nog een icoontje van een flesje, maar nu staat er één of ander vaag icoontje van een mannetje met een helm op. Geen idee hoe dit nu weer komt.
Ik denk dat zie die gupdate hebben omdat het flesje teveel op red dye leek. Dit dus om scams te voorkomen.NielsOveres schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:40:
Ik heb die hunters ale ook nog steeds.
Alleen vroeger had deze nog een icoontje van een flesje, maar nu staat er één of ander vaag icoontje van een mannetje met een helm op. Geen idee hoe dit nu weer komt.
Gold items zijn "zeldzaam", ik heb er tot nu toe drie gehad.
Runetraders, tenminste één, kan je vinden in Ascalon City.
TroonStaal schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:45:
Hunter's Ale is in pre-searing, vlakbij Fort Ranik. Als je de quest van dat meisje met die appels doet loop je er vlakbij. Het is een groepje zuipschuiten die sterke verhalen ophangen over jagen. Je moet dan een beer in enkele minuten doden, peanuts
Gold items zijn "zeldzaam", ik heb er tot nu toe drie gehad.
Runetraders, tenminste één, kan je vinden in Ascalon City.

In het begin vond ik echt nooit wat, echt helemaal nooit, tot ik op 120 uur zat, toen vond ik pas mijn eerste golden item, geen idee hoe het komt maar sommige mensen vinden veel meer in het begin, anderen later pas

[ Voor 14% gewijzigd door Steffy op 15-06-2005 18:34 ]
Dat icoontje wat jij bedoelt is "under construction". Dat is meer een bug dan een verandering. Het gebeurt wel vaker dat een van de icoontjes (was ook bij een sigil zo en een paar runes) in dat plaatje veranderd (tijdelijk).Mythrill schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:43:
[...]
Ik denk dat zie die gupdate hebben omdat het flesje teveel op red dye leek. Dit dus om scams te voorkomen.
Verwijderd
(Ja Bor, ik ken je
Zit daar een Vraag/Aanbod marktwerking systeem in ofzo? of is dat gwn random?
To Beezze or not to Beezze
Het volgt het aanbod. Hoe meer mensen bepaalde runes bij de merchant verkopen hoe goedkoper ze worden.beezze schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:19:
hoe zit het nou dat de prijzen van de runes om het uur veranderen?
Zit daar een Vraag/Aanbod marktwerking systeem in ofzo? of is dat gwn random?
Probeer maar eens een aantal van dat dwarven ale achter elkaar te drinken... Dit veroorzaakt hetzelfde effect als in World of Warcraft wanneer je daar veel drank drinkt... Je krijgt dan namelijk het "drunk effect".Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:58:
In drognars forge bij een merchant staat zo'n precies dezelfde icoontje 'under construction'. Een dwarven Ale. Je kunt er op dubbel klikken. Maar dr gebeurt niks. Weet iemand wat het is?
(Ja Bor, ik ken je)
Na het drinken moet je stil blijven staan en je concentreren op 1 bepaald punt.. je zult zien dat de hele wereld draaierig is geworden en dat zelfs het lopen moeilijker gaat.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Weer flink wat veranderingen, vooral die scrolls is erg vetUpdate – Wednesday, June 15
This week we made the first of several steps towards improving the process of gaining skills and skill points after ascension. In coming weeks, we will continue on this path, and will work to address the difficulty of unlocking items and runes for use in PvP.
- Changed the XP requirements per skill point for advanced characters. Previously, the required XP kept increasing with each successive skill point, making it very difficult to continue earning skill points after taking on a new secondary profession. Now, the required XP caps out at 20,000 per skill point.
- Doubled the XP gained from killing boss monsters.
- Introduced rare scrolls which, when used, grant the entire party double or triple XP for a limited duration. We also added traders for these new scrolls.
- Changed the XP reward for ascension. Previously, when a character ascended, he was automatically advanced to level 20, regardless of his current level. This meant that characters who had already advanced to level 20 prior to ascension received no reward for ascending. Now, ascension gives a fixed reward of 50,000 XP.
- Updated secondary profession quests so that when a player accepts a new secondary profession, he now gets the starter skills for that profession.
- Improved salvage kits so that they always successfully salvage runes from monster-dropped armor. There is still a chance of destroying a rune when using a salvage kit to try to retrieve it from your own armor.
- Added confirmation prompt when dragging an item to the ground during a trading session or just after a trading session, to prevent scammers from closing the trading window in the middle of a trade to try to trick their trading partners into dropping an item.
- New quests: "The Ascalon Settlement" in North Kryta Province; "The Price of Steel" in Silverwood; and "The False Gods" in Temple of the Ages.
- Added unique artwork for the ascended version of the Monk's Saintly Armor.
- Updated the descriptions for skills Fertile Season, Balthazar's Spirit, Chimera of Intensity, Irresistible Blow, Mind Freeze, Ice Spikes, Deep Freeze, and Glyph of Energy to more accurately match the actual skill effect.
- Updated mission victory conditions in Thunderhead Keep and Iron Mines of Moladune, and monster spawns in The Dragon’s Lair and Ice Caves of Sorrow, to allow players to capture skills from boss monsters before completing the mission.
- Updated monster and loot spawns in Sage Lands, Watchtower Coast, Frozen Forest, The Scar, Vulture Drifts, Snake Dance, and Ettin’s Back, and for quests Iron Horse War Machine, The Monk’s Path, and Seeking the Seer.
- Fixed issues with last week's update that could cause loot drops to completely stop for some players after repeated map entries, and substantially improved the loot system so that only the most extreme forms of farming will cause monsters to start to run low on loot.
- Updated boss monster spawns in various explorable areas to fix issues with boss monster distribution and balance.
- Made numerous changes to the "Undead Horde" quest to add more to the storyline and environment of the quest.
- Changed the "Behind Enemy Lines" quest so that Aidan uses the correct model and players have a little more time to follow him.
- Increased the gold reward for completing the secondary mission in Divinity Coast.
- Increased the energy increment on some Druid Leggings, so that all Druid Leggings now provide 2 additional energy.
- Updated henchmen in Marhan’s Grotto to use infused armor.
- Updated positions and paths for NPCs in various towns and outposts to prevent NPCs from getting stuck.
- Updated the Hall of Heroes so that the defender’s Ghostly Hero starts on the altar.
- Fixed the Sacred Temples tournament map so that it is no longer possible to pass a relic through the gate.
- Fixed elemental damage in the Domain of Elements in the Dragon’s Lair so that it does not damage monsters.
- Fixed Forgotten Cursebearer and Forgotten Necromancer bosses so that they use their skills properly.
- Fixed problem with quest "The Ambassador’s Quandary."
- Fixed Oink in "Gates of Kryta" so that he recognizes his owner even if another player has already completed the quest.
- Made text fixes for quests "Tower of Courage," "The Elementalist’s Path," and "Unsettling Rumors."
- Fixed the damage ranges on Raven Staves and Ghostly Staves.
- Rebalanced Blessed Griffons and Phantoms to better reflect their level.
- Renamed the version of Defender’s Scalp Design which provides a bonus to Smiting to Zealot’s Scalp Design.
- Renamed Mirror Self to Doppelganger.
- Fixed teleporter effects in the Crystal Desert explorable areas.
- Fixed various animation and scripting issues in cinematics.
- Fixed environmental effects in The Crag.
- Fixed teleporter in Vulture Drifts.
- Fixed icon for Dwarven Ale so that it no longer appears as "under construction."
- Fixed various icon issues in vendor windows so that icons do not appear as "under construction."
- Fixed a bug that sometimes caused Error #95 to be displayed when trying to arrange a guild battle.
- Fixed a trade bug which prevented trade between two players when both tried to initiate trade at the same time.
- Added a cursor for item identification.
- Updated the layout of the login screen.
- Enabled clicking names in whisper text.
- Updated European and Korean translations.
- Fixed miscellaneous rare crash bugs.
[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 16-06-2005 09:12 ]
Ik ben nl als een R/NE te vroeg volgens mij naar de Old Ascalon terecht gekomen.
Nu mis ik volgens mij een heleboel queests?
of niet?
ik ben nu halverwege level 3
[ Voor 8% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 16-06-2005 09:51 ]
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Je zou een nieuw character aan kunnen maken, levelen in pre-Searing gaat toch erg snel.
Trouwens, lekkere grote update weer
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 16-06-2005 10:04 ]
Dan maar een nieuw character aanmaken.TroonStaal schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:02:
Ja, dan mis je niet alleen veel quests, maar zal je het ook erg moeilijk krijgen in Old Ascalon. Ik zie echter ook wel eens mensen met een aardig laag level op verdere stukken lopen( lv 12/13 in Divinity's Coast), dus het hangt ook af of je een geschikte party vindt.
Je zou een nieuw character aan kunnen maken, levelen in pre-Searing gaat toch erg snel.
Trouwens, lekkere grote update weer
Nu weet ik in ieder geval een hoop quests gelijk op te lossen.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
heb zojuist mijn 2e char gemaakt en ben nu naar 3 uur spelen level 7 en nog steeds in pre-searing. er zijn daar erg veel hele makkelijke quests en het lijkt wel of de xp die je krijgt voor het killen van monsters dubbel is of zoiets

Maakt totaal niets uit. De quests die je nu overslaat helpen je niet zo veel hoor. De XP zal in old ascalon sneller oplopen. Ik ga altijd direct pre ascalon uit wanneer het kan.GrumpyGamerDad schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:50:
Ik heb gisterenavond volgens mij iets verkeerd gedaan.
Ik ben nl als een R/NE te vroeg volgens mij naar de Old Ascalon terecht gekomen.
Nu mis ik volgens mij een heleboel queests?
of niet?
ik ben nu halverwege level 3
Ik hoop in iedergeval dat ik snel genoeg gold heb om dan eindelijk zo'n expert salvage kitt te kopen aangezien ik nu 4 items heb waarvan 1 gold en 3 paars. Ik wil de runes o.i.d. eruit hebben.
zoooper schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:48:
dat kleine menu bij de rune trader kan je vergroten..
Net als in Windows.
niet aan de zijkant... maar aan de onderkant... de breedte is een fixed size. de hoogte kan je aanpassen.NielsOveres schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:58:
Je kunt toch die vensters aan de zijkant beet pakken?
Net als in Windows.
ja klopt idd. Doe ik zelf ook regelmatig.NielsOveres schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:58:
Je kunt toch die vensters aan de zijkant beet pakken?
Net als in Windows.
Btw add me als friend ingame: Reshnar Nereth (voor iedereen natuurlijk
Beroeps brabander

TroonStaal schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:23:
Is dat de quest dat je de gevangen manschappen moet bevrijden? Die is vrij eenvoudig. Op een gegeven moment ga je een poort door, dan staan er links van je een aantal monsters. Die kill je, je loop door met de bocht mee naar links en dan kan je ergens naar rechts. Hier ga je naar rechts en dan loop je bovenlangs. Aan het eind van het pad zijn ze, bewaakt door wat mages.

dat klinkt mij meer als de bonus missie van 'Fort Ranik'TroonStaal schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:23:
Is dat de quest dat je de gevangen manschappen moet bevrijden? Die is vrij eenvoudig. Op een gegeven moment ga je een poort door, dan staan er links van je een aantal monsters. Die kill je, je loop door met de bocht mee naar links en dan kan je ergens naar rechts. Hier ga je naar rechts en dan loop je bovenlangs. Aan het eind van het pad zijn ze, bewaakt door wat mages.
DamadmOO schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:57:
[...]
dat klinkt mij meer als de bonus missie van 'Fort Ranik'
spoiler:Op het moment dat je de bonus krijgt komt er op een gegeven moment een groepje beesten aan. deze dragen een vlam. deze groep moet je wachten totdat ze een poort open maken. daarna allemaal afslachten en tegen iemand praten en de bonus is klaar
ik ben nou lvl 17 eerste ventje.. kwas ook met level 3 al in post-searing, maar ik had nergen moeite mee met die henchman ging alles goed.
maar goed, Eindelijk die kut quest villain of galrath ofzoiets gehaald! waar je 4k xp voor kreeg.
Die is makkelijk als je daarvoor eerst naar Temple of Ages gaat. 8 man in je party en hoppa.
voor de nieuwelingen.. Pak geen Necro/Warrior.. ik gebruik namelijk nooit iets van m'n warrior dingen op sprint na. Als je warrior wilt pakken, moetje die altijd als 1e pakken. Dit is mijn ervaring.. missgien zijn er andere die er anders over denken.
To Beezze or not to Beezze
Dit topic is gesloten.