Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.751 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:56
Pewwy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:58:
Voor diegene de me vertelden dat het handig was een goddelijk spelhervatten keeper te kopen: Thanks :) Best grappig als er gewoon 2 in gaan door zo'n vent.
Voor degene die een aanvaller zoeken met wereldklasse spelhervatting. Ik heb er op het moment eentje te koop staan. Een uitstekend aanvaller met spelhervatting heeft ook nog als voordeel dat hij een afstandschot kan krijgen als special event. Ik denk dat hij ideaal is voor een 6de of 7de divisie team. Mijn teamnaam is Aristos FC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Aristos schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:27:
[...]

Voor degene die een aanvaller zoeken met wereldklasse spelhervatting. Ik heb er op het moment eentje te koop staan. Een uitstekend aanvaller met spelhervatting heeft ook nog als voordeel dat hij een afstandschot kan krijgen als special event. Ik denk dat hij ideaal is voor een 6de of 7de divisie team. Mijn teamnaam is Aristos FC...
Hiervoor kan iedereen toch gewoon de search gebruiken? Of heeft jouw speler een verborgen kracht wat geen enkele andere speler heeft?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorm a-team is best lekker hoor bij mij. stuk of 8 goed in vorm rest redelijk ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:56
Cis schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:36:
[...]

Hiervoor kan iedereen toch gewoon de search gebruiken? Of heeft jouw speler een verborgen kracht wat geen enkele andere speler heeft?
Sorry dat was ik nog even vergeten. Zoals iedereen weet hebben spelers naast de zichtbare skills, ook onzichtbare skills. Deze speler is vermoedelijke goed of uitstekend in de skill schijnbewegingen..

Zodoende dus mijn post, daarnaast is het natuurlijk leuke reclame voor mijn speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Sorry dat was ik nog even vergeten. Zoals iedereen weet hebben spelers naast de zichtbare skills, ook onzichtbare skills. Deze speler is vermoedelijke goed of uitstekend in de skill schijnbewegingen

Zodoende dus mijn post, daarnaast is het natuurlijk leuke reclame voor mijn speler...
hahah! right!

mijn spitsen hebben allebei de hiddenstat omhalenmaken en 1-2tjes maken!

wat een gelul zeg :P mooie verkoopspeech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:58:
Voor diegene de me vertelden dat het handig was een goddelijk spelhervatten keeper te kopen: Thanks :) Best grappig als er gewoon 2 in gaan door zo'n vent.
voor diegenen die nog een speler met spelhervatten en een goede hoofdstat zoeken, kijk even bij de spelers van dit team:
Air Wavers (207309)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
verdedigen +2: 19j briljant en 18j formidabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:03:
[...]

hahah! right!

mijn spitsen hebben allebei de hiddenstat omhalenmaken en 1-2tjes maken!

wat een gelul zeg :P mooie verkoopspeech ;)
Jij reageert ook altijd overal op he :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zondag tegen de nummer laatst... en mijn teamgeest staat op geirriteerd.
Is het verstandig om de motivatie naar beneden te halen zodat mijn teamgeest beter word na de wedstrijd? of gaat de performance te veel naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Dit is wel heel erg vreemd. Gister keek ik hoeveel mensen er nog voor me waren op de wachtlijst. Ik zie dat er nog 10 mensen voor me staan. Ik denk van mooi dan heb ik morgen een account. Ik kijk vandaag en zie het volgende

Op dit moment staan er in jouw land 10 gebruikers op de wachtlijst voor een team.
Gisteren hebben 278 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had dat aangevraagd op 2005-06-10 11:00:00.

Zodra er een team aan je is toegewezen, zul je hierover een e-mailbericht ontvangen.

Benieuwd wanneer jij aan de beurt bent? Afgaande op bovenstaande informatie kun je daar een redelijke gok naar doen. Maar stuur hierover geen e-mails naar de GameMasters, want zij kunnen je geen precieze datum geven en ook niet de wachttijd verkorten!

Je hebt een team aangevraagd op 2005-06-11 19:17:04.

Waarom heb ik dan geen account gekregen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De laatste gebruiker die een team kreeg, had dat aangevraagd op 2005-06-10 11:00:00.

Je hebt een team aangevraagd op 2005-06-11 19:17:04.

wat is daar onduidelijk aan?

/verder is de wachtlijst alleen een controle wachtlijst of je op de que gezet wordt voor een team. meestal gaat die que vrij gelijk op met het door de wachtlijst gaan.... maar het kan zo nu en dan ook wel een dag schelen.
Sowieso is een beetje geduld ook niet slecht hoor. Velen moeten soms wel meer dan een maand wachten.

[ Voor 122% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-06-2005 16:44 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt je team pas na minimaal 3 dagen. Hoe groot/klein de wachtlijst ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Toen ik gisteren keek zag ik dat iemand die geregisteerd had op de 12e al een account had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
denk dat je niet goed gezien hebt :)

het laatste team dat vandaag een team gekregen heeft:
Team: FC Polyesther
E-mail: (Verborgen)
Alias: pollie_1
Taal: Nederlands
Begonnen: 10-06-2005 om 10:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had vorige zomer volgens mij wel 6 weken ofzo gewacht. wachtrij was ook boven de 400... toen ik een mail kreeg van je team is er, wist ik al half niet meer waar het over ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Marzman schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:08:
[...]

Bij mij is het ook niks:

vorm afgelopen 3 weken: -16 (+4/-20)

Van mijn b-spelers komt het doordat ik ze niet had opgesteld in de beker (alleen trainees en verder a-team), maar mijn a-team is ook bijna alleen maar gedaald.
Staat nu een verhaal op Hattrick over een bug die ze gevonden hebben op de Veluwe. Dat zou de slechte vorm wel kunnen verklaren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:57:
ik had vorige zomer volgens mij wel 6 weken ofzo gewacht. wachtrij was ook boven de 400... toen ik een mail kreeg van je team is er, wist ik al half niet meer waar het over ging :)
Ik wist niet eens meer dat ik me ingeschreven had ;) Dat was namelijk op aanraden van een collega gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... het ligt vast en zeker aan mij.. Maar zijn die medailles nu weer anders? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleurtje verandert elk seizoen volgens mij. althans ik heb 3 verschillende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
Eindelijk mijn eerste verkoopbare YP:

Senna de Hondt (68461366)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 340
Loon: 1 798 €/week
Eigenaar: Klik60
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: redelijk
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Die moet toch wel iets van 200k-250k opleveren lijkt me. Dus dat is alvast de helft van de investering in mijn jeugdopleiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Coca-Cola schreef op zondag 19 juni 2005 @ 07:22:
Eindelijk mijn eerste verkoopbare YP:

Die moet toch wel iets van 200k-250k opleveren lijkt me. Dus dat is alvast de helft van de investering in mijn jeugdopleiding :)
Misschien kijk ik niet goed naar de talenten van je speler, maar ik denk dat hij maar zo'n 50k waard is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zondag 19 juni 2005 @ 09:09:
[...]

Misschien kijk ik niet goed naar de talenten van je speler, maar ik denk dat hij maar zo'n 50k waard is.
nou, hoog-redelijk, lijkt me toch eerder 150 tot 250k hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:14
Hmmm ik mag blij zijn dat ik nog steeds makkelijke wedstrijden heb, vorm nu voor de 6e week achtereen gedaald. Hopelijk wordt t volgende week beter, dan begint een reeks van 6 wedstrijden waarin ik al kampioen kan worden.

Jeugdopleiding nu wel naar uitstekend (duurt inderdaad exact 1 seizoen vanaf goed), maar als jeugdpull een 19j redelijk verdediger, tsja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 19 juni 2005 @ 09:09:
[...]

een 17 jarige redelijke keeper levert wel meer op dan 50k hoor... heel wat meer als het goed is :)

* ArthurMorgan had weer de gebruikelijke bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Eindelijk weer eens een speler die het waard is om te vermelden , en toevallig train ik nog scoren ook. Deze is dus zeer welkom :)

Cornelus Wiekens (68485614)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 703 €/week
Eigenaar: Losers United

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

dfr

Mijn eerste echt goede pull:

Olger van Vossen
TSI = 2 740, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Aangezien ik positiespel train gaat ie direct weer de deur uit. Ik zet em straks op de lijst, zodat de koper 'm nog training kan geven voor deze week, of zal ik er meer voor krijgen als ik em bijvoorbeeld vanavond op de lijst?

Ik zat zelf te denken aan 5 ton ongeveer. Klopt dat een beetje? De transfervergelijking vergelijkt em namelijk met aanvallers, maar hij is natuurlijk meer waard als vleugelverdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 19 juni 2005 @ 09:12:
[...]

nou, hoog-redelijk, lijkt me toch eerder 150 tot 250k hoor ;)
Ik zat inderdaad verkeerd te kijken :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Waarom geloven mensen hier nooit meer in marktwerking? Als er op soortgelijke spelers op de transfermarkt 500k wordt geboden is de kans groot dat die van jou er ook voor dat bedrag uitgaat. Maar dan moet je hem niet voor 500k op de lijst zetten. Laat de markt eens zijn werk doen...

Als je een speler met als hoofdstat reusachtig of iets dergelijks dan snap ik dat je daar een minimale prijs voor wilt hebben, maar ik bedoel, een jeugdpull. 8)7

Wij zijn hier niet alwetend wat zo'n speler op gaat leveren. Als er op een zelfde soort speler 500k geboden is, zet hem dan op de lijst voor 100k ofzo. Veel mensen die hem bookmarken, veel mensen die gaan bieden, en hoppa speler verkocht. B)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Mijn eerste goede pull :)

Joppe Ferrier (68489477) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 3 040
Loon: 1 907 €/week
Eigenaar: Paniek Zaaiende Zigeuners

Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Wel een keeper, maar komt wel ff goed uit met een geblesseerde eerste keeper en mijn tweede keeper in rampzalige vorm :0)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sandyman538 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:36:
Waarom geloven mensen hier nooit meer in marktwerking?
omdat ik er ervaring mee heb dat je ook echt pech kan hebben... en dat je dan echt tonnen minder krijgt dat een soortgelijke speler... bijv omdat HT weer eens traag is, of dat je gewoon pech hebt. Dan betaal ik liever een keertje extra die 1k om het te listen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
Als iemand op je speler geboden heeft, maar de speler is nog niet verkocht, dan kon je toch vroeger dat geld al gebruiken om zelf leuke dingen van te doen? Ik moet een nieuwe coach hebben :<

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
voor een nieuwe coach gelden andere regels

je moet dan in je economie, in het gedeelte wat niet tussen de haken staat bij je kapitaal genoeg geld hebben. dus voorbeeld: Kapitaal: bedrag € (bedrag)€
het dikgedrukte

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-06-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Alfredt schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:54:
[...]

omdat ik er ervaring mee heb dat je ook echt pech kan hebben... en dat je dan echt tonnen minder krijgt dat een soortgelijke speler... bijv omdat HT weer eens traag is, of dat je gewoon pech hebt. Dan betaal ik liever een keertje extra die 1k om het te listen ;)
Ok, prima, iedereen zijn tactiek. Maar waar ik een beetje een hekel aan heb is dat na elke jeugdpull die gepost wordt (ik doel niet op jou hoor :) ) men vraagt wat dat ongeveer op gaat leveren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
thnx Alfredt, dan wacht ik nog wel ff

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Sandyman538 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:36:
Waarom geloven mensen hier nooit meer in marktwerking? Als er op soortgelijke spelers op de transfermarkt 500k wordt geboden is de kans groot dat die van jou er ook voor dat bedrag uitgaat. Maar dan moet je hem niet voor 500k op de lijst zetten. Laat de markt eens zijn werk doen...

Als je een speler met als hoofdstat reusachtig of iets dergelijks dan snap ik dat je daar een minimale prijs voor wilt hebben, maar ik bedoel, een jeugdpull. 8)7

Wij zijn hier niet alwetend wat zo'n speler op gaat leveren. Als er op een zelfde soort speler 500k geboden is, zet hem dan op de lijst voor 100k ofzo. Veel mensen die hem bookmarken, veel mensen die gaan bieden, en hoppa speler verkocht. B)
Wijze woorden _/-\o_
Dankzij die trainingsbug zijn mijn spitsen dioe allemaal lekker in vorm waren, meteen flink aan het dalen in vorm... van goed vorm naar matig in 1 week... ik vrees een achtergrond vorm van waardeloos ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

arch, kom ik net terug van buiten, zet ik de computer aan, kijk ik op de klok en zie ik dat het 20.43 is. Ik schrok me rot want ik moest nog mijn opstelling nog maken, ik snel naar hattrick.org snel opstelling maken en ben ik 5 seconden te laat |:(

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem hier, terwijl ik lag te ploeteren in een meertje vanmiddag, besefte ik dat ik mijn teamformatie nog niet helemaal juist had ingevuld. Aangezien ik tegen de nr. 2 speel niet helemaal onbelangrijk ;). Staat momenteel 2-2, krijg het toch nog moeilijker dan gedacht in deze wedstrijd..
match id: 44610957

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17-06-2005 Trainingbug afgeschoten
De afgelopen paar weken hebben we achter een trainingbug aangezeten. Trainingbugs zijn berucht moeilijk te vinden - als een soort poema op de Veluwe. Nodig is om eerst te verzinnen wat er nu eigenlijk fout gegaan kan zijn, dan allerlei volgsystemen te installeren en vervolgens het hele zaakje een paar weken aan te kijken. Uiteindelijk bleek dat in sommige clusters van wedstrijden (bijvoorbeeld alle bekerwedstrijden in een bepaald land) de spelers die in die cluster op het veld hadden gestaan niet als zodanig werden geregistreerd. Daardoor kreeg geen van hen training (en liep ook wekenlang de vorm terug). Een week geleden hebben we een reparatie uitgevoerd en deze week bleek geen enkele cluster meer aangetast. Voor het eerst in vele weken lijkt de training van vandaag dan ook goed verlopen. Onze excuses aan iedereen die last heeft gehad van deze bug. Tevens dank aan alle rapporteurs van details over de werking van de bug, wat erg hielp om het mysterie te ontsluieren.

:( nu weet ik waarom me hele team ineens een vormdaling had *#(%&(#^
man (ook ene slechte start van het seizoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, vandaag 0-4 gewonnen. Nieuw sterrecord van 46,5 (oude was 44,5) en ook voor het eerst uit een middenveldrating van goed (oud). Vorm van basisteam is super, hopelijk blijft dat zo tot volgende week thuis tegen de nog ongeslagen koploper, ben benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
5-0 verloren, beetje erg geflateerd... :X

[ Voor 93% gewijzigd door Joss op 19-06-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog 5-2 gewonnen, en terecht! ;). Mijn trainee heeft alleen een blessure van 2 weken. Heeft het dus zin om dokters aan te nemen? weet namelijk niet wanneer de gezondheidsupdate is. Hij hoeft alleen maar terug naar 1 week blessure om training te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Dit is op zeker mijn beste hattrick dag tot nu toe. Vandaag met 3-0 gewonnen van mijn directe concurrent, ondanks een slechter middenveld, een jeugdpull die er voor 250k uitgaat en dankzij een derby mijn nieuwe stadion van 15000 man vol!!! en dat voor mijn 4e wedstrijd in de IX met maar 440 supporters... dus die extra onderhoudskosten plus de rente om dat stadion te bouwen heb ik er nu al uit... hahaha 110000 aan tickets verkocht... wat een spel!!!

Off topic... wat een butt grandprix vandaag..... echt ongelovelijk... wat een nerds bij Jordan trouwens.. zeker die Teambaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:26:
5-0 verloren, beetje erg geflateerd... :X
Troost ik had vorig keer 6-1 verloren dus nu is het 3-1 maar ik speel nu ook een 3-5-2 opstelling dus dat gaat nog niet echt fantastisch, maar het is 3-1 dus het gaat wel.

(maar dit is te danken aan mij grote vrom daling ( meeste waren goed of en sommige redelijk maar ook een paar uitstekend) en vorig keer slecht en matig...... :/

U*(#%^#( net 4-1 : :/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
ik als nr 2 uit tegen nr 1, MOTSen voor t eerst.
stond 1-0 achter, toen in 2 minuten 3 goals was t 2-2, na rust 2-3 voor, en in 1 minuut 4-3 achter!
in de 76e minuut nu, kutzooi

edit: 83e min 4-4!

wow, 1x gemotst en TS direct woedend! wist dat na motsen omlaag ging maar dit is wel heel triest....

[ Voor 28% gewijzigd door sarinsarin op 19-06-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:13:
17-06-2005 Trainingbug afgeschoten
De afgelopen paar weken hebben we achter een trainingbug aangezeten. Trainingbugs zijn berucht moeilijk te vinden - als een soort poema op de Veluwe. Nodig is om eerst te verzinnen wat er nu eigenlijk fout gegaan kan zijn, dan allerlei volgsystemen te installeren en vervolgens het hele zaakje een paar weken aan te kijken. Uiteindelijk bleek dat in sommige clusters van wedstrijden (bijvoorbeeld alle bekerwedstrijden in een bepaald land) de spelers die in die cluster op het veld hadden gestaan niet als zodanig werden geregistreerd. Daardoor kreeg geen van hen training (en liep ook wekenlang de vorm terug). Een week geleden hebben we een reparatie uitgevoerd en deze week bleek geen enkele cluster meer aangetast. Voor het eerst in vele weken lijkt de training van vandaag dan ook goed verlopen. Onze excuses aan iedereen die last heeft gehad van deze bug. Tevens dank aan alle rapporteurs van details over de werking van de bug, wat erg hielp om het mysterie te ontsluieren.

:( nu weet ik waarom me hele team ineens een vormdaling had *#(%&(#^
man
(ook ene slechte start van het seizoon)
Omdat er een bugje wordt gevonden denkt iedereen daar ineens last van gehad te hebben... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
sarinsarin schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:41:
ik als nr 2 uit tegen nr 1, MOTSen voor t eerst.
stond 1-0 achter, toen in 2 minuten 3 goals was t 2-2, na rust 2-3 voor, en in 1 minuut 4-3 achter!
in de 76e minuut nu, kutzooi

edit: 83e min 4-4!

wow, 1x gemotst en TS direct woedend! wist dat na motsen omlaag ging maar dit is wel heel triest....
MOTS'en halveert je TS. Dit is gewoon bekend hoor :) Daarom motsen teams ook over het algemeen pas in de laatste wedstrijden van het seizoen of als je na je mots partij een keer of 4 kunt piccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sandyman538 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:59:
[...]

Omdat er een bugje wordt gevonden denkt iedereen daar ineens last van gehad te hebben... :X
eh.. alle nederlandse teams hebben hier ook last van gehad :P
iedereen die woensdag 8 juni gespeeld heeft en niet de zondag daarvoor heeft geen volledige training gehad (tenzij de trainer SH of conditie trainde natuurlijk ;) )
Maar hiernaast heeft dit de vrijdag erop natuurlijk ook als gevolg gehad dat de betreffende spelers ook een grote kans hadden op een negatieve achtergrondsvorm. Afgelopen vrijdag was dit te zien in de zichtbare vormupdate.

dan nu mijn teampje:
met de volgende stats sta ik afgetekend eerste:
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)

1. Wodka United 4 20 - 0 12

dan denk je natuurlijk, dat team speelt ergens in de VIII.... nee nee nee, hiermee heb ik vandaag met 6-0 in de VI gewonnen :D

Ik zit zogezegd in een van de 50 zwakste VI's van nederland :D (voor de goede orde, op woensdag in de beker haal ik wel 'iets' betere stats hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Pfff. 4-0 verloren en 3 gele kaarten... niet mn hattrick dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Gisteren 4-0 gewonnen van een tegenstander die normaal ongeveer even sterk of iets sterke zou moeten zijn dan mij. Hij speelde echter perongeluk 3-6-1 :D
Sta nu 3e in V.160 terwijl ik dacht 7e of 8e te staan rond deze tijd, valt tot nog toe reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren 2e WO op rij. Nu weer 2 wedstrijden en dan weer 2 WO's. Zo gaat het dit hele seizoen door.

Het rare is dat ik nu 3e sta en nog gewoon alle kansen heb om te promoveren. Bovendien heb ik iets meer dan 2 miljoen uit te geven. Nu alleen nog even kijken waaraan. Waarschijnlijk binnenkort weer terug naar 4-4-2 om toch promotie af te dwingen. Dan toch maar ff geen counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Sandyman538 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:01:
[...]

MOTS'en halveert je TS. Dit is gewoon bekend hoor :) Daarom motsen teams ook over het algemeen pas in de laatste wedstrijden van het seizoen of als je na je mots partij een keer of 4 kunt piccen.
Want met piccen verdubbelt de TS dan niet? of gaat t dan steeds maar 1 stapje omhoog?
Ik kan 2x piccen nu achter elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin een beetje moedeloos te worden van dit spel :P

Gisteren weer verloren. Match ID: 44673116

Ik creeer nauwlijks kansen terwijl ik 3-5-2 speel (gisteren met ervaring goed) en zoals je kunt zien een groot baloverwicht heb. Waar kan dit aan liggen? Mijn aanval is niet goed, dat weet ik, maar kansen moeten toch vooral van het middenveld komen? Waar kan ik mijn team versterken? Ik kan wel iemand verkopen voor een paar ton om wat financiele mogelijkheden te creeren.
Degraderen zou erg vervelend zijn in mijn eerste seizoen met dit team.

Mijn vleugels zijn bout, maar hebben deze veel invloed als je centrumaanval speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nou punt 1... je hebt een goed coach, dat was een goede beslissing. Alleen waar zijn dan de trainees gebleven? Welke linie train je? ga dara 17/18 jarigen halen en ga die trainen. Laat het eerste seizoen maar lekker gaan en maak je daar niet te druk over, HT is meer een lange termijn spel.
Daar waar je nu misschien zwakker bent kun je over een seizoen heersen als je lekker aan het trainen slaat en over een poosje veel geld krijgt voor je trainees. (je team wordt natuurlijk wel beter naarmate je trainees beter worden, en dan win je ook weer makkelijker ;) )

Dus niet investeren in niet-trainees voorlopig.

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-06-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
sarinsarin schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:47:
[...]

Want met piccen verdubbelt de TS dan niet? of gaat t dan steeds maar 1 stapje omhoog?
Ik kan 2x piccen nu achter elkaar...
Na een keer Motsen heb je inderdaad een paar weken nodig om je TS weer een beetje op peil te krijgen. Hoe snel je TS stijgt (en zakt) hangt o.a. af van de leiderschap van je coach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
MadKow schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:47:
[...]

Na een keer Motsen heb je inderdaad een paar weken nodig om je TS weer een beetje op peil te krijgen. Hoe snel je TS stijgt (en zakt) hangt o.a. af van de leiderschap van je coach
oh god nee he, waardeloos leiderschap mijn coach, dacht dat niet zo veel uitmaakte in mijn eerste hattrick-jaren.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
sarinsarin schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:06:
[...]

oh god nee he, waardeloos leiderschap mijn coach, dacht dat niet zo veel uitmaakte in mijn eerste hattrick-jaren.... |:(
Dat doet het ook niet, maar dan moet je dus niet gaan motsen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sandyman538 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:20:
[...]

Dat doet het ook niet, maar dan moet je dus niet gaan motsen... :+
inderdaad, gewoon lekker normaal spelen.

zelf ben ik van mening dat je pas in de VII en hoger moet gaan piccen en motsen (afgezien van de laatste competitiewedstrijd en WO's dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
Ik doe gewoon altijd alle wedstrijden waarvan ik vantevoren weet dat ik ze toch wel win piccen (en dat zijn er niet veel meer nu :+ ) , en de belangrijke wedstrijden speel ik normaal. Motsen doe ik eigenlijk alleen de laatste wedstrijd van het seizoen, de klap die je TS krijgt van motsen word je echt niet vrolijk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Alfredt schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:22:
[...]

inderdaad, gewoon lekker normaal spelen.

zelf ben ik van mening dat je pas in de VII en hoger moet gaan piccen en motsen (afgezien van de laatste competitiewedstrijd en WO's dan ;) )
zou je kunnen uitleggen waarom? Ik bedoel, heb 3 echt hele zwakke broeder in mijn league, dus dat wordt 6x piccen in het seizoen, dat kan dan toch geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
sarinsarin schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:28:
[...]

zou je kunnen uitleggen waarom? Ik bedoel, heb 3 echt hele zwakke broeder in mijn league, dus dat wordt 6x piccen in het seizoen, dat kan dan toch geen kwaad?
Als je zeker weet dat je ook met een PIC zult heersen op het middenveld is er inderdaad niet veel aan de hand en heb je er misschien ook nog wel een beetje plezier van.
Alleen niet echt heel veel ben ik bang. Want na de pic zet het verval ook weer snel in. Ik vraag me af of je na een week wel op echt hoger zit dan waar je op begon.... (ik ga dus uit van piccen vanaf bedaard, niet piccen onder bedaard, want dan zit je sowieso aan het eind van de week wel hoger ;) )

Dus nee, kwaad kan het niet echt, al presteer je die wedstrijd dan wel wat minder, maar of het nuttig is is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
oke man, dit is wel handige info nu. is ten slotte ook bekend, als je pict, hoeveel slechter je dan elke linie wordt? gaat alles bv 1 heel niveau naar beneden?
voordat het te veel invloed heeft dat piccen, en ik punten verspeel aan een of andere knuppel die al 1,5 niet meer ingelogd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piccen is nooit verkeerd natuurlijk. Zeker in de mickey-mouse divisies waar je toch relatief gemakkelijk kunt winnen

De meerwaarde van MOTS in die ene wedstrijd weegt vaak niet op tegen de nadelige effecten in de daaropvolgende wedstrijden. Wel leuk voor het eind van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:40:
oke man, dit is wel handige info nu. is ten slotte ook bekend, als je pict, hoeveel slechter je dan elke linie wordt? gaat alles bv 1 heel niveau naar beneden?
voordat het te veel invloed heeft dat piccen, en ik punten verspeel aan een of andere knuppel die al 1,5 niet meer ingelogd heeft.
Alleen je middenveld gaat een niveau omlaag. Invloed valt dus mee, zeker als je 3-5-2 speelt kan je middenveld wat hebben.

Meestal stijgt door picen je teamgeest 2 level om in de loop van de week weer 1 level terug te zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg vage wedstrijd bij mij gisteren. Heb gewonnen met 6-5 :D. Erg spannend, dacht nog dat ik ging verliezen maar volgens mij toch nog terecht gewonnen. Hij scoorde vooral daar zijn superaanval maar 6-5 is natuurlijk wel beetje overdreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heel erg irritant vind is dat nadat het lezen van je nieuws, die automatisch wordt verwijderd. Bijvoorbeeld als er geboden is op een speler waar je ook voor geboden hebt. Daar krijg je altijd bericht van. Nadat ik het gelezen heb wil ik wachten voordat ik weer een bod doe. Maar ik ben bang dat ik het die avond dan vergeet. Dus wil ik dat het nieuws blijft. Iemand nog tips of een truucje? :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:47:
Wat ik heel erg irritant vind is dat nadat het lezen van je nieuws, die automatisch wordt verwijderd. Bijvoorbeeld als er geboden is op een speler waar je ook voor geboden hebt. Daar krijg je altijd bericht van. Nadat ik het gelezen heb wil ik wachten voordat ik weer een bod doe. Maar ik ben bang dat ik het die avond dan vergeet. Dus wil ik dat het nieuws blijft. Iemand nog tips of een truucje? :)
Tja wat ik altijd deed voordat ik supporter werd, is idd bieden op een speler en dan vlak voor de deadline pas het nieuws over die speler lezen, dan kan je meteen weer bieden. Of je schrijft de speler ID gewoon ergens op (kladblok ofzo)
Als je supporter bent, dan kan je elke speler gewoon bookmarken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was al met een kladblok aan het klooien :) haha

Maare ik begrijp trouwens niet wat er met hoog, zeer hoog, laag enz. bedoeld wordt. Kan iemand dat even uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je hebt ratings, en binnen die ratings heb je weer een verdeling van 4 kwarten. Hoe hoger hoe beter.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredt schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:16:
Nou punt 1... je hebt een goed coach, dat was een goede beslissing. Alleen waar zijn dan de trainees gebleven? Welke linie train je? ga dara 17/18 jarigen halen en ga die trainen. Laat het eerste seizoen maar lekker gaan en maak je daar niet te druk over, HT is meer een lange termijn spel.
Daar waar je nu misschien zwakker bent kun je over een seizoen heersen als je lekker aan het trainen slaat en over een poosje veel geld krijgt voor je trainees. (je team wordt natuurlijk wel beter naarmate je trainees beter worden, en dan win je ook weer makkelijker ;) )

Dus niet investeren in niet-trainees voorlopig.
Ik train verdedigen en heb nu een trainee of 4 rondlopen.
Ik snap dat HT een langetermijns spel is, maar ik degradeer liever niet ivm met de inkomsten.

Maar wat kan nu een oorzaak zijn dat ik nauwelijks tot geen kansen creeer in een wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:21:
[...]

Ik train verdedigen en heb nu een trainee of 4 rondlopen.
Ik snap dat HT een langetermijns spel is, maar ik degradeer liever niet ivm met de inkomsten.

Maar wat kan nu een oorzaak zijn dat ik nauwelijks tot geen kansen creeer in een wedstrijd?
Omdat je geen goed middenveld hebt? De kansen worden verdeeld op basis van balbezit en of ze er dan wel of niet in gaan op basis van de verdediging/aanval.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

Hmm, ik had gister mijn beste wedstrijd ooit (34 sterren) en dan verlies ik met 6-2... (Dat ik heb gePIC-ed tegen de ongenaakbare koploper zal daar vast wel mee te maken hebben denk :p ).

Maar nu gaat het er echt op aan komen, a.s. zondag pas mijn tweede thuiswedstrijd en nu krijg ik 6 wedstrijden op rij waarin ik punten moet gaan pakken, zeker ook omdat ik nu 7de sta... :X
Tot nu toe heb ik alleen mijn eerste thuiswedstrijd nog maar gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Even een vraagje aan de pro's :) Ik heb nu twee miljoen, kan ik daar het best 1 of 2 middenvelders voor kopen? Het geld moet uiteraard wel op ;) Het liefst heb ik er twee, zeker met het oog op mogelijke promotie, maar ik weet niet wat ik ga bereiken met 2 formidabele middenvelders. Uiteraard kunnen ze er volgend seizoen voor ongeveer hetzelfde bedrag uit als ik betere wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:31:
Even een vraagje aan de pro's :) Ik heb nu twee miljoen, kan ik daar het best 1 of 2 middenvelders voor kopen? Het geld moet uiteraard wel op ;) Het liefst heb ik er twee, zeker met het oog op mogelijke promotie, maar ik weet niet wat ik ga bereiken met 2 formidabele middenvelders. Uiteraard kunnen ze er volgend seizoen voor ongeveer hetzelfde bedrag uit als ik betere wil kopen.
Als de rest van je midds geen hoog PM hebben zou ik zeker voor 2 formidabele gaan, voor 2 miljoen ga je die gemakkelijk kunnen kopen, zelfs met goei bijstats. 2 formidabele is altijd beter als bv 1 briljante, en briljant kost al rap 1.5 - 1.8 miljoen.

Met een beetje zoekwerk zou je ook gemakelijk 2 uitmuntende moeten kunnen kopen voor 2 miljoen, maar dan wel zonder bijstats. Je ziet maar wat je het liefst hebt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm.
Ik ben ook begonnen met Hattrick. Ik moet zeggen dat het wel een leuk spelletje is, ook al wil ik er niet teveel tijd aan besteden :P

Ik zou graag van jullie willen horen wat ik met deze speler moet doen:

Lieuwe Jimmink (53967575)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos

en bij transfervergelijking: €860 000

zou ik hem moeten verkopen om dan 2x 17/18 jarige spitsen aan te trekken, of moet ik hem houden?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outerspace schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:22:
Hmm.
Ik ben ook begonnen met Hattrick. Ik moet zeggen dat het wel een leuk spelletje is, ook al wil ik er niet teveel tijd aan besteden :P

Ik zou graag van jullie willen horen wat ik met deze speler moet doen:

Lieuwe Jimmink (53967575)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos

en bij transfervergelijking: €860 000

zou ik hem moeten verkopen om dan 2x 17/18 jarige spitsen aan te trekken, of moet ik hem houden?
kreeg jij die speler als startend team??? dan heb je best geluk gehad :) ik zou hem inderdaad verkopen en je winst in talentjes stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTO TOTO TOTO

uitslag week 4:

Ripkill 9
Thije 9
Marcel_Meessen 7
JM 7
snowbo 7
MaestroTim 7
neudeboules 7
Brainpower 6
martijnloot 6
s_de_hoog 6
maartenrsr 6
Wubmaster 6
Sandyman538 5
cquintus 5
jasperw 5
lameeuw 5
BenJong 4
Dark_cloud 4

(18 deelnemers! _/-\o_)

tussenstand:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
MaestroTim
24
3
2
Thije
23
3
3
Brainpower
22
3
4
s_de_hoog
21
3
5
Marcel_Meessen
20
3

en met de toto weekwinnaars Ripkill en Thije er tussen de nieuwe toto:

Ripzeboys - sweetys
Nobbe United - L'Equippe
Mighty Bears - FC De Balshotters
BZF - dolfijnen
De Djurovski's - GRC Oude Pekela
Westerhof United - Noobs with Skills
sc feyenoord - bunnies
Nettoteam - ahorncrew
Lake Tanganyika - De Wespen
De SuperSjakies - Da Quasi Crew
bonuswedstrijd
Bacchanaal United - Pielewiepers

surf naar http://gottrick.bitxs.com voor het volledige overzicht van de tussenstand en voor de nieuwe toto

succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ja dag! Mijn god, wat een speler om in je start team te hebben... ik kon denk ik 300k aan spelers verkopen uit mijn startteam, waarvan ik er 2 eerst nog een beetje moest bij trainen.
Idd verkopen en jonge talenten + een goed/slecht coach kopen! En waag het niet om met dat geld je stadion te gaan vergroten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:31:
[...]
kreeg jij die speler als startend team??? dan heb je best geluk gehad :) ik zou hem inderdaad verkopen en je winst in talentjes stoppen
ik heb hem inderdaad uit mijn startteam.
Ik moet wel zeggen dat ik het al een paar weken (of meer) speel en dan de hele tijd op scoren heb getraind.

* Outerspace heeft verder geen enkele speler ge of verkocht :D
daar heb ik nog de ballen verstand van.

maar iig bedankt. Ik zal hem binnenkort op de lijst zetten voor 800 k :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
outerspace schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:49:
[...]

ik heb hem inderdaad uit mijn startteam.
Ik moet wel zeggen dat ik het al een paar weken (of meer) speel en dan de hele tijd op scoren heb getraind.

* Outerspace heeft verder geen enkele speler ge of verkocht :D
daar heb ik nog de ballen verstand van.

maar iig bedankt. Ik zal hem binnenkort op de lijst zetten voor 800 k :)
Zet hem er maar voor iets lager op als ik jou was..... Het betekent niet dat zo'n soort speler toevallig voor 860k verkocht is, dat jij het er ook voor krijgt. Doe eens de helft ofzo. Er zijn genoeg hattrick gebruikers, dus ze gaan hem echt niet over het hoofd zien op de transferlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
en dan met pech verkopen voor 600k?

het listen kost maar 1k, dan kan je hem beter 2 a 3 keer listen tot hij verkocht raakt dan dat je pech hebt en hij voor te weinig weggaat.... het bieden begint over het algemeen pas in de laatste 10 minuten, als de server dan wat problemen heeft zit jij met een speler die veel te goedkoop weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Alfredt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:01:

het listen kost maar 1k, dan kan je hem beter 2 a 3 keer listen tot hij verkocht raakt dan dat je pech hebt en hij voor te weinig weggaat.... het bieden begint over het algemeen pas in de laatste 10 minuten, als de server dan wat problemen heeft zit jij met een speler die veel te goedkoop weggaat.
Zeker waar, maar als jij hem er laag opzet zullen veel users deze speler bookmarken waardoor je weer vergrootte kans hebt op een bidwar en dus over die 800k heengaat...

Sja tis altijd een keuze die je moet maken :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga tegenwoordig voor de bidwar :) Ziet er zo leuk uit als je daarna inlogt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Alfredt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:01:

En zo vaak heeft de server nou ook weer geen problemen meer de laatste tijd.

Wat ik een beetje zat ben, is dat mensen die hattrick net ontdekken een 'transfervergelijking' knopje vinden, daar op drukken en denken, oh dat is hij dus waard. Zetten hem voor dat maximale bedrag erop en komen hier dan weer terug met de vraag waarom hij niet verkocht wordt... 8)7

Maar ja, eindeloze discussie, ik hou er wel over op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. mijn coach is zwak en ik heb 120k over.
zal ik wachten met een coach kopen totdat ik geld heb voor een goed/slecht of zal ik er 1 met slecht leiderschap en redelijk niveau kopen voor 100k?

nu kan het zijn dat die prijzen niet helemaal kloppen aangezien ik het overzet van deense kronen naar euris :D (ik woon in DK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het ligt er aan als je al genoeg goede jonge trainees hebt en je met enkele weken aan geld kunt komen voor een goed-slecht zou ik dat doen. Maar als je je trainees ook nog op orde moet brengen of je moet echt weken wachten voor je het geld voor een goed/slecht hebt zou ik voor een redelijk slecht gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:30:
zal ik wachten met een coach kopen totdat ik geld heb voor een goed/slecht of zal ik er 1 met slecht leiderschap en redelijk niveau kopen voor 100k?

nu kan het zijn dat die prijzen niet helemaal kloppen aangezien ik het overzet van deense kronen naar euris :D (ik woon in DK).
Voor een Deen spreek je trouwens een aardig woordje nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
wow 7 ton voor een 18jarige redelijke keeper, dat moet echt een beginner zijn. Ik ben er echter heel erg blij mee, duurst verkochte yp ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
poe hee... ik vraag me af of je dit zo moet laten of toch zelf naar de GMs moet stappen. Ik weet van personen die na zo'n deal hun team zijn kwijt geraakt. Dus ik zou het wel overwegen om het gewoon te melden...

Ik heb de speler bekeken en denk echt dat je het beste zelf actie kunt ondernemen, het niet melden hiervan kan als extra verdenking van cheaten beschouwd worden.
Ik zal hem nu niet melden, maar je kan er vergif op innemen dat anderen als ze dit zien dat wel doen...

[ Voor 43% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-06-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
ph4ge schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:06:
wow 7 ton voor een 18jarige redelijke keeper, dat moet echt een beginner zijn. Ik ben er echter heel erg blij mee, duurst verkochte yp ooit :)
Idd zelf even melden, voorkomen is beter dan genezen enzo... Het geld in ieder geval nog maar niet uitgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:30:

redelijk coach/slecht leiderschap lijkt me de beste optie. Die goed coach kan je dan volgend seizoen kopen als je geld hebt verdient aan je trainingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Nu online
Ik zou dolgraag Hattrick gaan spelen hier op mijn werk, maar op de een of andere manier kom ik er niet in. Dit problem heb ik ook met andere spellen zoals ogame.nl. Als ik de site laadt, zegt hij dat de site geladen is, terwijl ik toch echt naar een wit scherm loop te staren. Behoorlijk vervelend. Ik vermoed dat het te maken heeft met de beveiliging van het netwerk. Zou er een manier zijn om hier omheen te lopen zonder dat ik echt ga kloten met het netwerk (dat zouden ze hier niet zo leuk vinden denk ik :-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
bah moet ik weer een mail naar die gms sturen :(. Nouja beter dan dat ik mn team kwijtraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:44:
bah moet ik weer een mail naar die gms sturen :(. Nouja beter dan dat ik mn team kwijtraak...
Het hoeft natuurlijk niet, maar zoals je zelf al zegt is 7 ton voor een redelijk keeper van 18 gewoon teveel. En om dan het probleem even voor te zijn is het beter dat jij contact met hun opneemt dan dat je over 2 weken je onschuld moet bewijzen om je team weer unlocked te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
die keeper is zelfs al 19, just for the information ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 20:41

odan

The dark side is within all!

Sandyman538 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:08:
[...]

Het hoeft natuurlijk niet, maar zoals je zelf al zegt is 7 ton voor een redelijk keeper van 18 gewoon teveel. En om dan het probleem even voor te zijn is het beter dat jij contact met hun opneemt dan dat je over 2 weken je onschuld moet bewijzen om je team weer unlocked te krijgen :)
je team weer unlocked krijgen? yeah right. dat gaat je niet lukken. het is mij ook gebeurd iemand op het zelfde ip (grote school) die 4 ton op een speler van mij bood. ik had zelfs supporter maar ze wouden echt niet luisteren.

na een half jaar heb ik toen een nieuw team aangevraagd en daar ben ik nu nog mee bezig.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadverdamme zeg, vorig jaar leek het net oorlog zo muisstil als iedereen zich gedroeg (als supporter), en met een nieuwe competitie met 4 nieuwelingen erbij komt het supporters aantal dit jaar op 4 totaal. Dat moet toch wat 'vuurwerk' kunnen opleveren :9 Beetje heen en weer klooien met persberichten, of op z'n minst een keer een berichtje achterlaten in gastenboek. Al is het maar "Hoi ik ben Paul, 3 maanden oud, net uit de baarmoeder maar via mijn grote broer al vroeg aan de Hattrick." Maar nee hoor, ze houden zich muisstil, geen woord :r

Dan probeer je zelf maar wat teweeg te brengen, eerst een mooi 4delig piemel verhaal van mijn Noorse spits (als parodie op Nevland irl), dan voor een topwedstrijd van afgelopen zondag beetje opscheppen in persbericht, en gister maar even flink uitgehaald, maar nee hoor: geen reactie.
06/20/2005 Al-Bajjinah
"Wat een lachwekkende prestatie van 'frottersunited' kant. Dit mocht je toch zien als hun laatste strohalm, en dan speel je zo belabberd slecht. Om dan nog maar te zwijgen van hun zieligmakende mediahouding.", aldus de verontwaardigde coach Birkhölzer van ETSV. Birkhölzer gaat verder: "Maargoed, mij een zorg natuurlijk. Niemand die dit team dit seizoen nog kan stoppen, ook JF United niet nee. Ze kunnen ons niet eens pijn doen. Komop zeg, heb je ze zien ballen gister? Nee, ETSV wordt kampioen."
Gelukkig klopt mijn persbericht en wordt ETSV ook daadwerkelijk kampioen en volgend jaar mooi in de VI (hopen dat daar wat te beleven valt :Y) ), want zo wordt hattrick zelfs 'saai' :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:08:
[...]

ken het verhaal even niet, maar als je 7 ton op een 18 jarige redelijk keeper biedt van een vriend van je met hetzelfde ip ofzo, loop je gewoon HT te verneuken en mag je team gedeleet worden van mij.

raus mit ihnen!

[edit] kleine nuance. een beetje creatief geldt verdienen vind ik niet verkeerd door slim in en verkopen te doen(uiteraard nooit met huisgenoten). maar dit is zo opzichtelijk de boel opnaaien dat ik zoiets heb van weg ermee. als iedereen dit gaat doen wordt de TL een teringzooi met compleet verkeerde prijzen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
woehoei een goddelijke spelhervatter gekocht!

formi scoren, slecht passen... die mag morgen groovy proberen aan te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:38:
[...]

ken het verhaal even niet, maar als je 7 ton op een 18 jarige redelijk keeper biedt van een vriend van je met hetzelfde ip ofzo, loop je gewoon HT te verneuken en mag je team gedeleet worden van mij.

raus mit ihnen!

[edit] kleine nuance. een beetje creatief geldt verdienen vind ik niet verkeerd door slim in en verkopen te doen(uiteraard nooit met huisgenoten). maar dit is zo opzichtelijk de boel opnaaien dat ik zoiets heb van weg ermee. als iedereen dit gaat doen wordt de TL een teringzooi met compleet verkeerde prijzen.
Uiteraard Hein, maar daar gaat het op dit moment niet over. Er is hier gewoon een fed member blij dat er 7 ton geboden wordt op zijn redelijk keeper (zou ik in eerste instantie ook zijn). Maar om je team niet kwijt te raken is het op zo'n moment beter de GM's in te lichten dat er iemand een niet conforme marktprijs heeft betaald voor een speler van jou. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde ook in het algemeen niet specifiek iemand :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.