Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.746 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:30:
Op hattrick wordt gezegd dat de trainingsupdate mislukt is ofzo. Spelers die zouden moeten verbeteren zijn niet verbeterd, de vorm extreem gedaald etc. Het zou iig niet kloppen. Niemand wat van gemerkt?
Bij mij zouden minimaal twee spelers gestegen moeten zijn. Vorm: +3 / -12.
Of het een bug is weet ik niet maar ik baal enorm.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
even een vraag over het laten doorstromen van een speler naar coach.
Ik heb pas een redelijke coach extern gehaald.
Nu zit ik er aan te denken om de volgende speler aan te schaffen:
37 jaar uitmuntend ervaring en is een waardeloos leider

en dan nog oa:
Conditie: uitstekend
Positiespel: uitstekend

mijn vraag nu is, omdat deze uitmuntende ervaring heeft, wat voor coach wordt het dan?
redelijk, goed of uitstekend?
of ligt dit nog aan andere factoren?
En kun je eigenlijk wel ieder speler zomaar aanstellen als coach, en wat gebeurt er dan met mijn huidige coach?

Om te voorkomen dat ik deze zo ga promoveren, en hij dan nog slechter blijkt te zijn dan mijn huidige coach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:10:
[...]

20 % algemeen? Van op een laag percentage trainen gaat je vorm juist achteruit (al zal dat algemeen dat wel weer compenseren), vooral je teamspirit wordt er beter van. Je teamspirit stort na een paar weken inderdaad weer na beneden.

100 % algemeen trainen lijkt me beter al is dat ook zonde van je trianing omdat het effect tijdelijk is :)
oh ik dacht dat je hem ook nog op 20% moest zetten voor vorm increase, maar dat hoeft blijkbaar niet :)

maar ik zou zulke dingen nooit doen. gaat je training naar de klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Toch wel en beetje blij met mijn nieuwe pull:

Kay Steg (67695242)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Total Skill Index (TSI): 1 580

Conditie: matig Keepen: rampzalig

Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Het lijkt er overigens op dat ik alleen spelers met vleugelspel weet te pullen :?

[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 12-06-2005 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukje beter dan die van mij:

Feike van Soldt
TSI = 170, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
En die van mij met een tsi van 50 :X
Maareh thx voor het uitbrengen van een bod op mijn speler, alleen heb ik er niets aan? Bij mijn economie overzicht wordt het geld er nog niet bij opgeteld dus ik heb volgens hattrick nog steeds te weinig geld voor een nieuwe coach? :? Beetje triest dit....wil er deze week eentje halen, maar als ik het geld pas na de economische update krijg mis ik nog een week training onder mijn nieuwe goed/slecht coach! :(

Maar nogmaals thx voor het bod! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:14
-CKY2K- schreef op zondag 12 juni 2005 @ 08:27:
En die van mij met een tsi van 50 :X
Maareh thx voor het uitbrengen van een bod op mijn speler, alleen heb ik er niets aan? Bij mijn economie overzicht wordt het geld er nog niet bij opgeteld dus ik heb volgens hattrick nog steeds te weinig geld voor een nieuwe coach? :? Beetje triest dit....wil er deze week eentje halen, maar als ik het geld pas na de economische update krijg mis ik nog een week training onder mijn nieuwe goed/slecht coach! :(

Maar nogmaals thx voor het bod! ;)
T staat nog niet in je economie pagina dr bij, maar als er een bod is uitgebracht kan je t geld wel uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Niet voor een coach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
idd niet voor een coach...kan dus pas volgende week zondag...beetje triest naar mijn id. Waarom voor spelers wel en coaches niet, maar goed... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin me nou toch af te vragen of er niet ergens iets mis is. jeugd staat inmiddels al 3 weken op uitstekend. ik nog nooit iets gepulled wat boven de 400 tsi had ofzo en vorige week had ik er 1 met een tsi van 0 en vandaag:

Wilko Zijlma [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 0, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

dit KAN toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Tuurlijk kan dat ik ben ook bezig met een lekkere reeks en die is de 10 al ruim gepasseerd dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Jeugdopleiding staat nu 2 weken op uitstekend , jeugdpulls eerst 0 tsi en vandaag 40tsi yes daarvoor steek je 20.000 in je jeugopleiding.

Vraagje aan de kenners ; Vanavond moet ik tegen een tegenstander die een iets beter middenveld heeft , verdediging is hetzelfde, aanval ben ik iets beter.

Hoe kan ik het beste gaan spelen , counter / aim / pressie ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Had je dan elke week een 17-jarige met tsi 1000+ verwacht?
De kans DAT je ee goede speler pulled word wat groter, maar het is nog steeds behoorlijk random. Die pech kun je hebben.
Heb zelf iets van 6 weken baggerpulls gehad.

Gewoon afwachten, die goede pulls komen vanzelf.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

mijn pull van deze week:
Ber Boomkens (67725593)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 €/week
Eigenaar: NMNH
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
jeugdopleiding is zwak...

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

beetje vreemde combi idd :P

ik zitt e twijfelen of ik em zal houden. ik train wel verdedigers en is opzich een aardig spelertje voor mijn b-team denk ik

[ Voor 71% gewijzigd door Yukkie op 12-06-2005 13:18 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:17:

ik zitt e twijfelen of ik em zal houden. ik train wel verdedigers en is opzich een aardig spelertje voor mijn b-team denk ik
:? Voor 1k heb je een 18jarige redelijk verdedigen op de tl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Yukkie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:17:

TSI = 0...
Ik neem aan dat je een cynische grap maakte? :D :D

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:30
Cis schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:52:
[...]

TSI = 0...
Ik neem aan dat je een cynische grap maakte? :D :D
Die spelers moeten toch ook een kans krijgen. Wie weet wordt het wel DE speler 8)7

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ligt het nou aan mij of worden die verslagen steeds korter? In mijn laatste 3 wedstrijden gebeurt er echt geen ene reet...geen kans geen overtreding geen afstandschot helemaal niks! Vanavond ook weer eerste helft:
Vandaag kwamen er 24203 toeschouwers naar FC Neptunus Arena, waar het een lekker voetbalweertje was. Neptunus startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De opstelling luidde: O'Rourke - Kok, de Maat, Weteling - Prins, Daniels, Boekweg, Borst, de Haan - Veth, Sulkers.

De coach van FCOB had voor een 4-4-2-opstelling gekozen. In de basis stonden: Sprengen - Cools, Suurkask, Mažionis, Dikmans - Dikkerboom, Journee, Sterk, Lahtela - Krušvar, Ruivo.

In de 22e minuut ontving FCOB-speler Camilo Ruivo een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Nadat hij al verschillende malen aan het shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg FCOB-speler Ilija Krušvar een gele kaart. De teams gingen met een 0 - 0 stand de rust in. Neptunus had met 64 procent balbezit een veldoverwicht.
Beetje weinig lol aan zo... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-5 geassraped wat nou ook precies gebeurt bij mijn coach(zie PB :p)

*record ineens met 2* verhoogd naar 38,5 en mijn beste speler speelde niet eens... dus dat kan makkelijk over de 40 heen... eind seizoen hoop ik al tegen de 45 aan te zitten met aantal nieuwe aankopen....

volgende week ga ik weer over de knie en krijg ik spank... dus het zijn gezellig weken bij BU... supps moorddadig, zelfvertrouwen waardeloos...

nee het gaat uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm 1-1 geworden met 10 man (beste trainee eruit voor 3 weken, geen wissel ingesteld 8)7 ) en een stuk slechtere ratings dan mijn tegenstander, dus ik mag nog niet klagen eigenlijk! :P
Toch maar even uitrekenen hoe lang mijn trainee eruit is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, en weer appeltje eitje.... 5-0 gewonnen, na 3 wedstrijden een doelsaldo van 21 voor 0 tegen.... De enige serieuze tegenstander komt pas over 2 weken, die zet standaard 3 ster meer in het veld. Vraag ik me af of het zin heeft tegen die gast te MOTSen, denk dat ik dat maar laat want tweede word ik toch wel en dan is het minimum doel bereikt :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 08:49
Zo eindelijk weer eens een leuke yp.
18 jaar
Total Skill Index (TSI): 2 410
Keepen: redelijk

Sta nu 3e in de competitie.
Ben dus nog steeds in de race voor promotie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn keepers zijn helemaal uit vorm en dus de doelpunten vliegen me om de oren. Van het weekend weer met 1-4 verloren. Sta op het moment laatste dus hoop dat er gauw verandering in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

ge asswhooped... 2-7 verloren.

kwam wel op voorsprong, maar na de 2-2 vlogen ze er ineens heel hard in bij mij :( Maar ja, haal ook maar 22 sterren, en hij 29. Pff... wordt zware competitie dit. Er zijn maar 2 teams net zo bagger als ik, en van eentje heb ik al verloren (toen t team nog niet van mij was). Dus hopelijk kan ik nog wat puntjes weg sprokkelen bij anderen anders ben ik de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog behoefte naar een uitje (friendly) naar Denemarken?
ik woon in denemarken en speel daarom daar.

team-id: 570457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-2 gelijkgespeeld, in de 90e minuut 2 doelpunten :-(. Dacht dat ik hem wel kon hebben, maar ik had niet gezien dat hij 2 spelers erbijgekocht had. Was zijn team toch sterker als dat van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Valt tot nu toe niet mee en niet tegen. In de beker wel erg hard onderuit gegaan in de 3e ronde (6-0), maar in de competitie toch al 2 keer gewonnen. Dat waren geen hoogvliegers, ondanks dat de één net uit de V komt zetten. Nu weer een aantal lastige potten voor de boeg, maar mijn doelstelling om er in te blijven moet te halen zijn. Aanval wordt ook steeds beter, dankzij de spitsen in vorm en de training op de vleugels. Nu nog het middenveld in vorm krijgen en ESK gaat lekker meedraaien in de middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb ik ook. alleen 3x achter elkaar tegen de beste nummers 3(die qua ratings in de V horen imo) dus dat is ff 3x slikken :)

daarna gaan we punten halen :) jammer dat ik dus wel eind seizoen weer 3x tegen hun moet... maarja tis niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen helpen met een (te laag) bod op deze speler: 54192368 ?
Ik ga m verkopen, maar als ik alvast 100k ofzo tegoed heb, kan ik die uitgeven aan een uitstekende verdediger die ik graag wil aanschaffen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 08:49
Heb ff een paar spelers te koop gezet:
53271052
61441640
49338398
34448162
46890085
22052767

werd wel eens tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
died_laughing schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:07:
Heb ff een paar spelers te koop gezet:
53271052
61441640
49338398
34448162
46890085
22052767

werd wel eens tijd :)
(kuch)transferad(kuch) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(kuch)zeikerd(kuch) ;)

supporters zijn aan het weglopen bij mij :( bah snel weer degraderen naar de XX ofzo... lekker winnen elke week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Ey don't f*ck with the X ja!
Sportclub Rijssen heeft maar mooi 2 overwinningen achter de rug :)
moet toch ergens beginnen nietwaar?

en idd 30 supporters erbij

[ Voor 13% gewijzigd door sarinsarin op 13-06-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor:
Als een speler wel international is, maar niet wordt opgesteld bij de wedstrijden (als basisspeler of als wissel), krijg je dan wel de financiële vergoedingen (33 of 40% van het salaris) van het nationale elftal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Laatst online: 04-09 17:42
Ik dacht het wel, maar spreek niet uit ervaring

edit:
klopt niet. Uit de regels van HT: "2. Immediately after a match for the national team, the owning club will get a salary reduction of 33-40% of the player's salary depending on whether or not he is playing in his home country, or for a foreign team."

En dus krijgt hij alleen maar een reductie als hij daadwerkelijk speelt!

[ Voor 79% gewijzigd door dreamtheater42 op 13-06-2005 17:40 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Waarom zijn al die 3,5 / 4 sterren spelers zo immens duur? Nagenoeg alles boven de 300.000!
Is het onverstandig om nu op de markt inkopen te doen? (begin van het seizoen, mensen willen versterking) ?

Ik heb de spelers niet echt nodig, maar wil graag wat nieuwe jongere spelers in mijn team :) (kan ook wel een paar weekjes wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Cis schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:00:
Waarom zijn al die 3,5 / 4 sterren spelers zo immens duur? Nagenoeg alles boven de 300.000!
Is het onverstandig om nu op de markt inkopen te doen? (begin van het seizoen, mensen willen versterking) ?

Ik heb de spelers niet echt nodig, maar wil graag wat nieuwe jongere spelers in mijn team :) (kan ook wel een paar weekjes wachten)
Vorig seizoen en het seizoen daarvoor waren spelers een stuk goedkoper op het eind van het seizoen. Maar dat kan ook komen door de stadionuitbreidingen waar iedereen toen voor aan het sparen was :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Er zijn veel mensen die aan het eind van het seizoen verkopen. Dus daarmee daalt de prijs. Dan ga ik dus inkopen. Briljant scorers kosten nu bijvoorbeeld 1,8 miljoen straks (Eind seizoen) krijg je ze voor 1,5 miljoen. Voor Goed keepers is het nu 130-150k dat wordt 80-100k ongeveer denk ik. Er zullen dit seizoen wel minder mensen zijn die stadion upgraden dus de daling kan minder zijn.

Natuurlijk de komende weken wel de TL afzoeken op vroege koopjes :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:23:
Heb je week geleden 2 matig verdedigers gekocht, met hele leuke bijstats. Nu is er 1 over gegaan naar redelijk verdedigen. Er moet 1 tje van de 2 weg (of allebei natuurlijk ;) ) ivm einde van 2 wo, en nu dus een moeilijke wedstrijd krijg en geen 5-3-2 kan spelen, welke wordt dat....

TSI = 540, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Snel]

Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Een specialiteit snel is heel handig tegen snelle vleugelspelers, maar is weer minder in regen, en in felle zon....
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:06:
voor een speler met 3 hoofdstats matig of hoger hebben ze wel een bar en boos lage tsi.
ik heb een winger met /redelijk/matig/matig en die heeft een tsi van 1200 om maar even een vergelijking te geven.

ik zou ze idd HEEL snel wegdoen :)
Heb ik ook maar gedaan, en een heuse bidwar tussen 2, leidde uiteindelijk tot een bedrag van 200K voor deze speler :), toch een mooie 160 K winst in 2 weken... van de ander hoop ik dat ie donderdag naar redelijk verdedigen gaat. Kan die ook mooi in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Quintus schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:51:
Er zijn veel mensen die aan het eind van het seizoen verkopen. Dus daarmee daalt de prijs. Dan ga ik dus inkopen. Briljant scorers kosten nu bijvoorbeeld 1,8 miljoen straks (Eind seizoen) krijg je ze voor 1,5 miljoen. Voor Goed keepers is het nu 130-150k dat wordt 80-100k ongeveer denk ik. Er zullen dit seizoen wel minder mensen zijn die stadion upgraden dus de daling kan minder zijn.

Natuurlijk de komende weken wel de TL afzoeken op vroege koopjes :D
Ok, thanx. Dan koop ik nu alleen wat trainees, en koop ik aan het eind van het seizoenwel wat verdedigers.

Mijn verdedigers zijn nu 32, 31 en 29 jaar. Mijn verdediger van 28 is net voor 4 weken onderuit geschopt. Ik heb dus hoognodig wat verversing nodig van 24jarigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTO TOTO TOTO

De uitslag van week 3:

MaestroTim 10
martijnloot 7
Marcel_Meessen 7
cquintus 7
BenJong 7
Brainpower 7
s_de_hoog 6
Thije 5
Wubmaster 5
jwillie 4
lameeuw 2

en de tussenstand:

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
MaestroTim
17
2
2
Brainpower
16
2
3
BenJong
16
2
4
s_de_hoog
15
2
5
Thije
14
2

en de nieuwe toto:

LEIDEUH HARDCORE - Timberteam
Forces of metal - Furious Falcon United
F.C. FOPPIE - FC Emergo
FC Kalverda - HFC Helder
Extreme Noise Terror - Doffe Ellende
STB_United - Komtie Gaatie
de sappige meloenen - [MUG] Most Underestimated Guys
Aristos FC - Philips SV
Sport Clube União Torreense - Watergraafsmeer Wanderers
Delftse Klasse - Duf United
bonuswedstrijd:
Eibergse Boys - Milsbeek

surf voor de nieuwe toto en de volledige tussenstand naar: http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Hmmm ik kan de nieuwe toto nog niet invullen? Zie wel alle wedstrijden maar staan geen invulhokjes naast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

dizzie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:25:
Hmmm ik kan de nieuwe toto nog niet invullen? Zie wel alle wedstrijden maar staan geen invulhokjes naast...
Klik op toto aan de linker kant in het sub menu...ipv op bekijk/wijzig toto :)

ik zal het soon wel efef makkelijker maken

[ Voor 8% gewijzigd door NiMu83 op 14-06-2005 11:38 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Brainpower schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Klik op toto aan de linker kant in het sub menu...ipv op bekijk/wijzig toto :)

ik zal het soon wel efef makkelijker maken
Ah ok, dank :) Heb m weer ingevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topstats zegt dat mijn VI op nummer 11 staat van alle VI's in nederland :)

dus als ik niet degradeer geef ik mezelf even een schouderklopje... maar zover is het nog lang niet :( moet nog een seizoen flink gestreden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

G*D, waarom is Hattrick altijd zo verschrikkelijk traag. Wilde ik net een bod doen, moest ik %$#@! iets van 30 sec. wachten. Vervolgens kreeg ik een session timeout, moest ik opnieuw inloggen. En toen miste ik de transfer. Daar kan ik dus verschrikkeljk pissed om worden. Hattrick is overigens altijd traag, ook op mijn werk. Duurt standaard een paar seconden voordat er connectie wordt gevonden met de server. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:13:

dus als ik niet degradeer geef ik mezelf even een schouderklopje... maar zover is het nog lang niet :( moet nog een seizoen flink gestreden worden...
Niet miepen. Mijn IV staat op #4 :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik miep toch niet? ik wist alleen niet dat ie zo hoog stond. en er zijn minder VI's dus relatief gezien is dat van mij beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:38:
ik miep toch niet? ik wist alleen niet dat ie zo hoog stond. en er zijn minder VI's dus relatief gezien is dat van mij beter ;)
Ha ha, dat is waar.

Overigens zijn de fedstats ook weer ge-update http://gottrick.bitxs.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:35:
[...]

Ha ha, dat is waar.

Overigens zijn de fedstats ook weer ge-update http://gottrick.bitxs.com.
blijft toch ook wel erg gaaf om te zien hoor :) ben blij dat deze niet zijn opgehouden te bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm lekker dan...twee wedstrijden achter elkaar een trainee met +3 aan zijn broek... :(
Maar goed, ik ga toch op vakantie zonder internet mogelijkheid...dus kan nu de rest van mijn trainees gewoon laten trainen zonder dat ik daar een oefenwedstrijd voor nodig heb...en als ik terug ben zijn ze weer genezen :) Geluk bij een ongeluk dus! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gadver zeg. Gewoon helemaal vergeten een opstelling te maken. Mijn beste keeper werd dus als spits opgesteld. Verder een B middenveld en 1 daarvan kreeg netjes rood. 0-0 is het geworden maar ik kan nu al fluiten naar het kampioenschap.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:40:
Gadver zeg. Gewoon helemaal vergeten een opstelling te maken. Mijn beste keeper werd dus als spits opgesteld. Verder een B middenveld en 1 daarvan kreeg netjes rood. 0-0 is het geworden maar ik kan nu al fluiten naar het kampioenschap.
Je moet gewoon zorgen dat je af en toe je standaard opstelling aanvinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed bezig dolf :) voor de grap weer eens op de fedstats gekeken sinds maanden. sta al steeds hoger in die lijsten :) nu al midden pagina 2 vroeger onderaan pagina 3 :)

zijn de gezondheidsupdates al geweest? mijn speler met +1 heeft nog precies dezelfde tsi als gister dus dat kan nooit(met 9 dokters) ik wil hem wel opstellen vanmiddag(met risoco pleister maar goed training moet ook doorgaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:50:
goed bezig dolf :) voor de grap weer eens op de fedstats gekeken sinds maanden. sta al steeds hoger in die lijsten :) nu al midden pagina 2 vroeger onderaan pagina 3 :)

zijn de gezondheidsupdates al geweest? mijn speler met +1 heeft nog precies dezelfde tsi als gister dus dat kan nooit(met 9 dokters) ik wil hem wel opstellen vanmiddag(met risoco pleister maar goed training moet ook doorgaan)
gezondheidsupdate is nooit op woensdag, maar op dinsdagavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Een vriend van me heeft nu ook een team na 8 dagen wachten (valt mee dus :p) Enige probleem voor hem zijn de spelers die hij toegewezen heeft gekregen: 1 keeper, 3 verdedigers, 1 vleugelverdediger, 3 vleugel mids, 1 gewone mid en...... 9 !!!!! aanvallers !!!!

Vraag me af of dat niet wat uitgebalanceerder had gekunt :p of zou het kunnen dat er naar het type coach wordt gekeken en daarop het team wordt afgestemd ?? Z'n coach is namelijk ook spits.....

[ Voor 18% gewijzigd door lameeuw op 15-06-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:05:
[...]

gezondheidsupdate is nooit op woensdag, maar op dinsdagavond
he gadver... mist ie 2 weken training. zou al briljant worden anders deze week :(
kutzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn opstellingen voor de komende twee competitiewedstrijden zijn geplaatst..geen friendlies de komende twee weken ivm vakantie! 8) Komt nu met mijn twee geblesseerde trainees mooi uit...hoef ik ook niet te kiezen wie wel en geen training krijgen! :P

Tot over ruim 2 weken mensen! Prettige vakantie wensen mag altijd in mijn guestbook natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zit een beetje te twijfelen wat ik met het geld voor mijn YP ga doen. Sta nu 5 ton in de plus, afhankelijk van wat hij oplevert kom ik daar mooi boven. Als ik ook mijn beste 27-jarige mid verkoop (daar ga ik dan wel op inleveren, maar dat is dan jammer) dan sta ik dik in de plus en kan ik een veel betere jonge nieuwe mid kopen.... dilemma's, dilemma's :)

Aaargh, ik zit me de tandjes te vervelen op mijn werk O-) Welke idioot zet een workaholic neer bij de overheid 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 15-06-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

lameeuw schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:36:
Een vriend van me heeft nu ook een team na 8 dagen wachten (valt mee dus :p) Enige probleem voor hem zijn de spelers die hij toegewezen heeft gekregen: 1 keeper, 3 verdedigers, 1 vleugelverdediger, 3 vleugel mids, 1 gewone mid en...... 9 !!!!! aanvallers !!!!

Vraag me af of dat niet wat uitgebalanceerder had gekunt :p of zou het kunnen dat er naar het type coach wordt gekeken en daarop het team wordt afgestemd ?? Z'n coach is namelijk ook spits.....
8 Dagen?? Ik heb pas 2 weken mn team, en heb 1,5 maand moeten wachten :( Zijn zeker de 11 aan t volgooien.

Verder beetje vreemde zaak ja... maar kan ik weinig over zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
OsseMaarten schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:07:
[...]
8 Dagen?? Ik heb pas 2 weken mn team, en heb 1,5 maand moeten wachten :( Zijn zeker de 11 aan t volgooien.
En terecht, onderscheid moet er zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:35:

Aaargh, ik zit me de tandjes te vervelen op mijn werk O-) Welke idioot zet een workaholic neer bij de overheid 8)7
tip: zoek een fatsoenljke baan :) kan je ook nog met opgeheven hoofd een kamer in lopen ;)

yp van 5 ton? lekker kan ik ook wel gebruiken. sta weer chronisch rood. al zolang mijn team bestaat. heb denk ik al een paar leuke tonnetjes aan rente betaald ben ik bang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:28:
[...]

tip: zoek een fatsoenljke baan :) kan je ook nog met opgeheven hoofd een kamer in lopen ;)

yp van 5 ton? lekker kan ik ook wel gebruiken. sta weer chronisch rood. al zolang mijn team bestaat. heb denk ik al een paar leuke tonnetjes aan rente betaald ben ik bang :(
YP is geen 5 ton (dat is mijn saldo nu), geen idee wat hij gaat doen. Over een uurtje is dat duidelijk :) Om je YP dip op te vrolijken: Ik heb dit seizoen al helemaal terugverdiend aan YP's. Tot en met het einde van het seizoen bedoel ik hiermee ;)

Over die fatsoenlijke baan: Ik ben ermee bezig, maar ben op dit moment gedetacheerd. Iemand heeft besloten me tussen een stel uitgerangeerde IT-ers te plaatsen ;) Misschien wel een foute hint richting mijn persoontje 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 15-06-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

OsseMaarten schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:07:
[...]

Verder beetje vreemde zaak ja... maar kan ik weinig over zeggen ;)
Mjah, ze zijn inderdaad druk de 11 vol te pompen, en moet zeggen dat het hard gaat nu, zeker 500 per dag krijgen een team ;)

Ow jah, toen ik mijn team kreeg heb ik ook 1,5 tot 2 maand moeten wachten, niks mis mee hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:28:
[...]
Hij ging voor 400.000 :) Mijn hoogste bedrag ooit voor een YP. En dat terwijl de opleiding nog geen seizoen op uitstekend staat. Zal vanavond eens in Ham kijken of ik mijn investeringen al terug heb.

Misschien kan iemand mij bijstaan en vertellen of ik mijn 27 jarige formidabele mid moet verkopen en beter en jonger moet terugkopen. Een tweede optie is om 1 nieuwe te kopen en de 27 jarige te houden. Nadeel daarvan is dat hij volgend seizoen nog minder waard is en ik vorig seizoen al te veel (975.000) voor hem betaald heb. Eigenlijk wil ik hem dus kwijt, waarna ik 1 of 2 nieuwe kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, vandaag voor het eerst ronde 4 in de beker. Ik speel tegen een ploeg die op kop staat in n V. en die net als mij verdedigers traint. Eerste helft met 5 kansen voor tegenstander leverden geen doelpunt op, tweede helft tot nu toe alleen 1 kans voor mij die er ook niet in ging. Ben benieuwd, toch niet weer penalties zoals vorige week want da's nu niet echt de meest relax manier om n wedstrijd te volgen. :X :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Weet iemand hoe het kan dat mensen die een dag later geregistreerd zijn dan ik eerder een team krijgen? Eerst kregen ze per 500 mensen een team en net op de laatste dag maar 470 en zijn er 12(?) mensen die dus nog voor me staan in de wachtlijst. De laatste persoon die een team toegewezen kreeg was half acht 's avonds op 12-6. Ik had ongeveer een etmaal eerder mijn team aangevraagd. Hoe kan dat?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr :( Eerst een gemiste kans voor mij in de 92e minuut gevolgd door een kans voor m'n tegenstander in de 95e minuut die er dus wel in ging..... Helaas, dat was de beker voor dit seizoen, nu gaan we weer op zoek naar vlaggetjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Vandaag voor het eerst uit gespeeld + PIC en dan een wereldklasse (oud) middenveld. Hier weer een tevreden manager. Volgende ronde hoort ook geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
woehoei, volgende week tegen Tha Groove's in de beker :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Voor diegene de me vertelden dat het handig was een goddelijk spelhervatten keeper te kopen: Thanks :) Best grappig als er gewoon 2 in gaan door zo'n vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 13-09 20:51
Hurray, 4-2 winst op een IV'er. Mijn doelstelling is hiermee gehaald qua beker. Volgende week is het feest echter voorbij, want ik krijg eredivisionist Bergse Boys Combinatie op bezoek! Helaas speel ik zondag ook een belangrijke en lastige wedstrijd, waarvoor ik het A team moet opstellen. En training gaat natuurlijk voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Hatstatrecord van 184 gehaald.
Nu mag ik tegen een 3e klasser.

Dat zal het eindstation worden.

Heb ik wel mooi 3 thuiswedstrijden gehad in de beker :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ pewwy: verkopen. Nu zit hij op de leeftijd dat hij nog aardig oplevert, straks niet meer.

@ captaincharisma: geen flauw idee, sorry. Maar één ding, geduld is een schone zaak ;)

nog een vraagje: wie trainde hier nu ook alweer passing? hoogstwaarschijnlijk ga ik dat over 2 weken ook doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik had al stiekum een voorsprong genomen op je hint ;) Ben maar direct veel van mijn oude spelers aan het wegwerken, dit seizoen is toch een verwacht drama. Middenveld van mijn concurrenten is te goed en voordat ik mijn trainees op uitmuntend heb ben ik nog wel even bezig. Bovendien speel ik nog maar 6 wedstrijden, de rest zijn allemaal WO's :( Nu maar even kijken hoe ik de boel een beetje op orde krijg voor de tweede seizoenshelft :)

Wie doet tegenwoordig de 8-bits? Nu ik ambtenaar ben heb ik wat meer vrije tijd en zou ik daar graag weer wat leven inblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

Ik heb me trouwens afgemeld voor de GoT-cup, omdat de vakantie er aan zit te komen moet ik zowieso een aantal wedstrijden missen en dan heeft het weinig zin om nog mee te doen denk. Wel zo eerlijk voor de deelnemers die tegen mij zouden moeten spelen, tis toch veel leuker om wel een pot te hebben dan geen. :)

Voor wie dus wel meedoet: succes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben net vorige week begonnen met passen trainen :)

wat voor spelers ga je kopen en wanneer verkopen?
Ik heb spelers gekocht met zwak passen en uitmuntend/briljant hoofdstat en ga ze bij goed/uitstekend passen weer verkopen. De leeftijd waarop ik ze koop is 19/21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredt schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:40:
Ik ben net vorige week begonnen met passen trainen :)

wat voor spelers ga je kopen en wanneer verkopen?
Ik heb spelers gekocht met zwak passen en uitmuntend/briljant hoofdstat en ga ze bij goed/uitstekend passen weer verkopen. De leeftijd waarop ik ze koop is 19/21
hahaha, toeval zeg :)

ik koop ze ook op 19/21 jarige leeftijd i.c.m. zwak passen. Echter, ik train ze door tot redelijk passen en waarschijnlijk niet verder. M´n B-team zal voornamelijk gevuld worden met uitmuntende spelers als hoofdstat. In het A-team zullen de hoofdstats variëren van wereldklasse t/m reusachtig.

Maar de invulling van m´n selectie is grotendeels afhankelijk van de opbrengst van de verkoop van m´n huidige trainees (verdedigers).

@ Cupgeit of andere oplettende managers: wanneer begint de GoT-cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu bijvoorbeeld scoren train .. en laat ik zeggen dat duurt 5 weken
als ik dan na 3 weken na verdedigen verander, begin ik dan weer opnieuw of hou ik die 3 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die hou je...Het lijkt me niet nuttig, maar de voltooide trainingen blijven staan. Daarom stijgen sommige aankopen ook sneller dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je kan altijd het beste gewoon 1 training kiezen en daar dan helemaal voor gaan. (zorg voor jonge trainees voor die linie en minimaal een redelijk coach)

Trouwens ik las hier bovenaan in het topic dat er ook hier wordt verkondigd dat spelers ouder dan 17 een week training per jaar extra krijgen. Dat is dus niet waar.
de training van oudere spelers is ongeveer 7-8% trager per extra jaar. Dat kan in sommige gevallen (verdedigers 19-20) neer komen op een week, maar bij keepers en wingers is het veel minder.

Als je me niet gelooft zou ik zeggen hou al je trainees maar eens 3 seizoenen in de gaten via een excelsheet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verschil tussen 17 en 18 jarigen is inderdaad klein, ongeveer een halve week (gemiddeld genomen over alle trainingsvormen), vanaf 18 gaat hij bijna met een week per leeftijdsgrens omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
het is gewoon 7 a 8% tov het vorige leeftijdsjaar. daar moet je naar kijken, dan kan je het gewoon per training goed berekenen hoe lang het ongeveer duurt. Zodra je met weken en halve weken als absolute getallen gaat werken dan verlies je veel te veel informatie.

Nogmaals een keeper/winger trainee doet er op zijn 17de ongeveer 5 weken over, en op zijn 21ste nog maar iets van 7....
bij een verdediger loopt het sneller op ja, want daar is de basistraining voor 17 jarigen al langer, dus dan hakt 7% er ook sneller in.

(Ik hamer hier nogal op in omdat het beginnende coaches verkeerde info geeft anders... daardoor kiezen ze soms voor een verkeerde trainingsvorm omdat ze denken dat het naar verhouding dan interessanter is om verdedigen te trainen dan bijvoorbeeld wing...)

[ Voor 20% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-06-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 20:41

odan

The dark side is within all!

CaptainCharisma schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:49:
Weet iemand hoe het kan dat mensen die een dag later geregistreerd zijn dan ik eerder een team krijgen? Eerst kregen ze per 500 mensen een team en net op de laatste dag maar 470 en zijn er 12(?) mensen die dus nog voor me staan in de wachtlijst. De laatste persoon die een team toegewezen kreeg was half acht 's avonds op 12-6. Ik had ongeveer een etmaal eerder mijn team aangevraagd. Hoe kan dat?
andere regio waarschijnlijk.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik had al eens vaag iets gehoord van dit spel(via verslaafde collega's)

Ik speel zelf Omerta.nl en daar heb ik een behoorlijke dagtaak an maar ik heb het er voor over...

Nu lijkt me dit spel wel leuk maar ben eigenlijk benieuwd hoeveel tijd je er ongeveer per dag in moet steken om behoorlijk succesvol te spelen...

kan iemand mij vertellen hoeveel tijd je er dus ongeveer in moet steken,
en dan zie ik dat er 500.000 mensen ingelogd zijn,

Is het voor mij als newbie, te doen om er dan nog uberhaubt aan te beginnen...

Ik zit op mijn werk met proxy, dat is dus de reden dat ik het niet kan opzoeken via hatrick.org

bedankt alvast voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:38:
Wie doet tegenwoordig de 8-bits? Nu ik ambtenaar ben heb ik wat meer vrije tijd en zou ik daar graag weer wat leven inblazen.
Ik geloof dat Starmaker onze 8bits'er is. Dus je zou met hem even contact op moeten zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:47:

Ik speel zelf Omerta.nl en daar heb ik een behoorlijke dagtaak an maar ik heb het er voor over...

Nu lijkt me dit spel wel leuk maar ben eigenlijk benieuwd hoeveel tijd je er ongeveer per dag in moet steken om behoorlijk succesvol te spelen...

Ik zit op mijn werk met proxy, dat is dus de reden dat ik het niet kan opzoeken via hatrick.org

Ik ben zelf ook nog een newbie, vind ik (doe bijna 3 seizoenen mee :) ), maar ik doe er weinig aan. Ik ben er denk ik 2 of 3 uur per week mee bezig, en dan is dat voornamelijk om spelers te zoeken en te kopen. Opstellingen laat ik automatisch genereren met programmaatjes.
Het is maar net hoeveel tijd je erin wil steken. Dat je een newbie bent, maakt niet uit: dat is iedereen in de 9e en 10e klasse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen ik heb weer een ingenieus plan :)

Het lijkt me misschien wel leuk om een soort GoTtrick mailing te laten sturen naar iedereen die dat wil.

Je krijgt dan op dit moment info over de GoT Cup (uitslagen etc) en over de Toto (uitslagen, standen etc).

Ik gooi er even een poll tegenaan om te kijken of ik er moeite voor moet doen om het geheel te proggen :P

Poll: GoTtrick mailing lijkt me leuk!
Ja!
Nee!
Geen mening!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=71592&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, hoeveel tijd je eraan kwijt bent bepaal je natuurlijk zelf. Hetgeen nogal tijdrovend is (in mijn ogen) is het aantrekken van interessante spelers. Vaak is het zo dat je niet de enige geinteresseerde bent en dat er een kans is op een bid-war... ben ik zelf ook al eens in meegegaan, en toen had ik dus een net aan bruikbare speler voor ongeveer 100000... en dat in de 9e divisie vond ik nogal wat :p Speler is alweer verkocht maar voor slechts 35000.... Ik zit nu in m'n tweede seizoen, en ben net gedegradeerd naar de div. X alwaar ik nu lekker rustig bovenaan sta. Ik besteed de ene week maar 10 minuten aan het spel... en de andere week zo een uurtje of 6..... maar dan ben ik wel op jacht naar een mooie aankoop, en dat kost vooral veel tijd vind ik. De opstelling heb ik in het begin zonder extra software gedaan, maar dat is niet aan te raden voor een newbie, dat liep he_le_maal op niks uit, nu gebruik ik HO (HattrickOrganizer) en sindsdien gaat het steeds beter en krijg ik ook wat meer inzicht in het spel (hoop ik en denk ik :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Minder tijd als aan een spel als Omerta. Ik denk dat je het met twee keer per week inloggen al goed kunt spelen (al kijk ik zelf vaker).

Je moet twee keer per week een opstelling maken, friendlies regelen en af en toe een spelertje kopen/verkopen om je team te versterken. Je begint in een lage divisie, daar spelen allemaal newbie's dus dat is geen argument :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:13:

Mijn 6e D is nummer 611 >:)
Het vervelende is dus dat er nog een goeie inzit en de rest kan makkelijk worden verslagen. het is dus alleen de vraag welke van de twee direkt promoveerd. De eerste condrontatie heb ik verloren, maar mijn doelsaldo is beter. Maar ja dat wordt dus voorbereiden op de laatste wedstrijd.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zit ook in een heel sterke VI:

Groepsclassificering in divisie: 974 av 1024

:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat dat als je inlogd je als kampioen bent ofzo? 7 wo's? :)
nee tegenstand is best lachen om de compo spannend te maken, maar de top 3 in mijn compo kan echt makkelijk meedraaien in de V msch zelfs VI. dus dat is weer ietsjes te pittig :)

achja ze gaan er vanzelf wel uit door promoveren dus geduld in dit geval(en dan een niet te sterke V degraderen anders schiet het nog niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nee geen enkele WO, maar gewoon totaal geen tegenstand.

Ik speel met mijn B team in de competitie... aanstaande zondag haal ik 'wel' 125 hatstatspunten ( :D :D ) en ws sta ik na de wedstrijd gewoon op 1 met 12 punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja achja in de vorige 3 seizoenen 1x verloren en 2x gelijk dus beetje tegenstand is wel prima :)
zometeen komen er een wedstrijd of 8 aan achter elkaar waarbij alles heel dicht bij elkaar ligt. das opzich wel erg spannend.

PM +1
Vorm 6/-4
TSI 2.940/-270

reserve keep is rampzalig in vorm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Net toen ik dacht dat mijn vorm niet verder kon dalen:

TSI: 310 (+1230/-920)
Middenveld: 1 (+1/-)
Vorm: -8 (+1/-9)

Beetje jammer, moet zondag tegen een van de weinige teams waar ik van zou moeten kunnen winnen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pff vorm is echt lekker de laatste 3 weken...

Overzicht van de laatste 3 weken:
Vorm +11/-35 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Brainpower schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:06:
Pff vorm is echt lekker de laatste 3 weken...

Overzicht van de laatste 3 weken:
Vorm +11/-35 :S
Bij mij is het ook niks:

vorm afgelopen 3 weken: -16 (+4/-20)

Van mijn b-spelers komt het doordat ik ze niet had opgesteld in de beker (alleen trainees en verder a-team), maar mijn a-team is ook bijna alleen maar gedaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 17-06-2005 09:09 ]

/▌

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.