10 middenvelders? Je kan maar met 3 innermids spelen toch? dus 6 middenvelders trainen?Cis schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:56:
[...]
Ligt eraan. Je kunt 2 keepers trainen, maar je kunt 10 middenvelders trainen, 8 aanvallers of 10 verdedigers.
Kortom: 1 op de 4 mensen moet keepers trainen
Of is dit kort door de bocht?
Eigenlijk kan je 6 IM's en 4 Wingers trainen, maar die wingers trainen maar op 50% snelheid. Dus netto is dat 8 spelers op positiespel trainen.-CKY2K- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:38:
[...]
10 middenvelders? Je kan maar met 3 innermids spelen toch? dus 6 middenvelders trainen?
Verwijderd
TOTO TOTO TOTO
uitslag week 2:
Thije 9
BenJong 9
Brainpower 9
s_de_hoog 9
MaestroTim 7
emmer 6
Dark_cloud 6
Marcel_Meessen 6
jwillie 5
Sandyman538 5
Ripkill 5
svanderfange 4
Kilverdo 4
lameeuw 4
doodindesloot 4
DSanka 1
3 koplopers, uiteraard verdienen zij daarmee een vermelding in de toto van deze week:
Hilvaria - Nobbe United
FC Selwerd - Fantasy Soccers
F.C. GoT - Sportclub Emmeloord
- Unicum - - Hoog boys
BioSmurfen - Wubmastert
F.C. Maroda - Knallers
Army of Hardcore - Hoedjevanpapier's XI tal
Leiderdorp United - Schuhmacher's team
F.C. Golden Goal - Jootjuh
BeerZ United - ajax87
en de topper in de eredivisie als bonuswedstrijd
JMT 2002/Tacconi Sport - Eibergse Boys
surf naar http://gottrick.bitxs.com/ om daar de toto van deze week in te vullen
succes!
uitslag week 2:
Thije 9
BenJong 9
Brainpower 9
s_de_hoog 9
MaestroTim 7
emmer 6
Dark_cloud 6
Marcel_Meessen 6
jwillie 5
Sandyman538 5
Ripkill 5
svanderfange 4
Kilverdo 4
lameeuw 4
doodindesloot 4
DSanka 1
3 koplopers, uiteraard verdienen zij daarmee een vermelding in de toto van deze week:
Hilvaria - Nobbe United
FC Selwerd - Fantasy Soccers
F.C. GoT - Sportclub Emmeloord
- Unicum - - Hoog boys
BioSmurfen - Wubmastert
F.C. Maroda - Knallers
Army of Hardcore - Hoedjevanpapier's XI tal
Leiderdorp United - Schuhmacher's team
F.C. Golden Goal - Jootjuh
BeerZ United - ajax87
en de topper in de eredivisie als bonuswedstrijd
JMT 2002/Tacconi Sport - Eibergse Boys
surf naar http://gottrick.bitxs.com/ om daar de toto van deze week in te vullen
succes!
WijsneusCoca-Cola schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:43:
[...]
Eigenlijk kan je 6 IM's en 4 Wingers trainen, maar die wingers trainen maar op 50% snelheid. Dus netto is dat 8 spelers op positiespel trainen.
Maar klopt inderdaad
Mij lijkt keepers trainen echter niet zo leuk. Ik train nu middenvelders en het is leuk om te zien hoe ik begon met spelers van 1,5 ster, en hoe deze luitjes (nu al 21 helaas) zijn uitgegroeid tot 2,5/3,5 ster spelers
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
In hoeverre hebben wingers profijt van PM dan? Alleen als ze "naar het midden" spelen toch?
Verwijderd
nee pm is altijd goed bij een winger hoe ie ook staat. anders zou ie ook geen 50% krijgen bij pm trainen he
Verwijderd
maar als hij aanvallend staat in veel mindere mate...Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:42:
nee pm is altijd goed bij een winger hoe ie ook staat. anders zou ie ook geen 50% krijgen bij pm trainen he
Iemand nog een oefenwedstrijd nodig.
Deze beschamende gebeurtenis is m'n eerste en hopelijk ook m'n laatste
Deze beschamende gebeurtenis is m'n eerste en hopelijk ook m'n laatste

WP: Ecodan PUHZ-SW50
* -TheNose- speelt als hij met wingers speelt altijd met aanvallende wingers!Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:54:
[...]
maar als hij aanvallend staat in veel mindere mate...
Tis al geregeldMils schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:57:
Iemand nog een oefenwedstrijd nodig.
Deze beschamende gebeurtenis is m'n eerste en hopelijk ook m'n laatste :/
Vraagje: Ik sta nu 100k rood en ga eind van dit seizoen de overstap maken naar PM trainen (geen zin om hierna nog een seizoen te moeten wachten om mijn trainees naar uitmuntend te pushen). Nu kreeg ik van ons allervrind Hein (thx voor de tips man!
) de tip om nu een goed/slecht coach te nemen om mijn trainees eind van dit seizoen nog op formidabel te krijgen (moet lukken denk ik voor de meeste trainees, seizoen is nog lang), maar een goed/slecht coach kost wel 260k...dus dik rood als het al kan, een speler kopen voor zoveel geld kan in elk geval niet, maar goed. Als het kan is het de gok waard denken jullie? Als ik echt tegen de 500k schuld aan ga komen kan ik altijd een trainee verkopen natuurlijk, maar eind van het seizoen 5 formidabele verdedigers verkopen en van dat geld nieuwe PM trainees aanschaffen is wel een leuk vooruitzicht natuurlijk!
Dus wat is jullie visie? Ik moet dan wel wat gaan bezuinigen op mijn assistenten denk ik, maar dat is niet erg...nu 10 woordvoerders 10 doktoren (blessures) 5 fysio's in dienst, dus daar kan wel wat van af en daarvoor misschien wat economen aannemen?
Tips mensen! Ik heb jullie mening nodig!
Alvast bedankt bedoel ik...
Dus wat is jullie visie? Ik moet dan wel wat gaan bezuinigen op mijn assistenten denk ik, maar dat is niet erg...nu 10 woordvoerders 10 doktoren (blessures) 5 fysio's in dienst, dus daar kan wel wat van af en daarvoor misschien wat economen aannemen?
Tips mensen! Ik heb jullie mening nodig!
Alvast bedankt bedoel ik...
@-CKY2K- Ik zou dan nu inderdaad een goed/slecht coach aannemen als je ze daardoor misschien 1 extra level omhoog krijgt voordat je gaat wisselen van training. Zelf zou ik trouwens wachten totdat de laatste gepopt is. Je houdt dan de beste 3, en verkoopt de slechtste drie.
En mochten de financien inderdaad een te groot probleem worden, dan kun je altijd 1 van je trainee's verkopen (of gewoon een goede YP doen
). En neem gewoon iets minder doktoren aan, maak daar 5 van ofzo, en dan kun je wel je 9 assistenten houden.
Vanavond iedereen succes in de cup!
En mochten de financien inderdaad een te groot probleem worden, dan kun je altijd 1 van je trainee's verkopen (of gewoon een goede YP doen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Thx voor de tip, maar het kan niet...heb te weinig geld volgens hattrick...de bank wil je maar 200k lenen
Dus voor coaches mag je ook niet over de -200k heen blijkbaar! 
Denk dat ik dan maar mijn slechtste trainee ga verkopen...een 18 jarige goed verdedigen...krijg ik wel 150k voor toch?
Slechtste trainee:
Manuel Moreno (54267310)
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 864 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Oud-Beijerland
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Wat denken jullie?
Denk dat ik dan maar mijn slechtste trainee ga verkopen...een 18 jarige goed verdedigen...krijg ik wel 150k voor toch?
Slechtste trainee:
Manuel Moreno (54267310)
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 864 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Oud-Beijerland
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Wat denken jullie?
[ Voor 75% gewijzigd door -TheNose- op 08-06-2005 14:44 . Reden: Slechtste trainee specs toegevoegd! :P ]
Ik zou eerder denken aan ongeveer 100k-120k tenzij je veel mazzel hebt, of goede bijstats/specialties. Je kan het natuurlijk proberen, maar waarschijnlijk moet je 'm dan een aantal keer relisten voordat 'ie weggaat. Wat wel een voordeel is, is dat er nu hele hordes beginners bijkomen en die drijven de prijzen van dit soort spelers misschien wel een beetje op!-CKY2K- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:52:
Thx voor de tip, maar het kan niet...heb te weinig geld volgens hattrick...de bank wil je maar 200k lenenDus voor coaches mag je ook niet over de -200k heen blijkbaar!
Gisteren ging er anders nog een 17 jarige redelijk verdedigen uit voor 170k die ik gevolgd had! 
Mijn speler (zie boven) is Goed +5 btw (ja ik weet het lage TSI, is niet voor niets mijn slechtste trainee).
120k zou wel genoeg zijn overigens...misschien over een paar weekjes als hij uitstekend is verkopen en dan pas aan een Goed/slecht coach beginnen. Denk dat hij over 3/4 weken gaat poppen, dan zitten we in week 6 van dit seizoen. Nog 16 te gaan dan dus in 10 weken moeten mijn trainees dan nog wel een nivo omhoog kunnen met een goed/slecht coach!
Misschien moet ik maar gewoon een goed YP doen zondag!
Opleiding staat alweer een tijdje op goed, dus het wordt wel eens tijd!
Mijn speler (zie boven) is Goed +5 btw (ja ik weet het lage TSI, is niet voor niets mijn slechtste trainee).
120k zou wel genoeg zijn overigens...misschien over een paar weekjes als hij uitstekend is verkopen en dan pas aan een Goed/slecht coach beginnen. Denk dat hij over 3/4 weken gaat poppen, dan zitten we in week 6 van dit seizoen. Nog 16 te gaan dan dus in 10 weken moeten mijn trainees dan nog wel een nivo omhoog kunnen met een goed/slecht coach!
Misschien moet ik maar gewoon een goed YP doen zondag!
[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 08-06-2005 14:49 ]
Verwijderd
dit vind ik nou persoonlijk niet echt een goed plan. dan heb je trainees van formidabel +4 (ik noem maar wat) die je dan zelf houdt. die +4 weken zie je niet terug in je transferprijs en je zit wel training te verneuken...Sandyman538 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:49:
@-CKY2K- Ik zou dan nu inderdaad een goed/slecht coach aannemen als je ze daardoor misschien 1 extra level omhoog krijgt voordat je gaat wisselen van training. Zelf zou ik trouwens wachten totdat de laatste gepopt is. Je houdt dan de beste 3, en verkoopt de slechtste drie.
En mochten de financien inderdaad een te groot probleem worden, dan kun je altijd 1 van je trainee's verkopen (of gewoon een goede YP doen). En neem gewoon iets minder doktoren aan, maak daar 5 van ofzo, en dan kun je wel je 9 assistenten houden.
maarja ze gaan nooit allemaal tegelijk over das het probleem.
In mijn geval wordt het toch gewoon aan het einde van dit seizoen alles eruit op drie basisspelers na (die met wat geluk net uitmuntend zijn kom ik net achter) de rest is dan dus of allemaal formidabel of net nog uitstekend...nou ja jammer dan dan gaat alles er wel gewoon uit! 
Maar ja voorlopig nog geen geld dus voor een andere coach, maar dat komt dan wel als er trainees overgaan naar uitstekend...gooi ik er dan vast 1 uit. 4x formidabel aan het eind van het seizoen levert toch op zijn minst 2.4 mil op en daar kan ik vast wel 6 nieuwe PM trainees voor kopen met leuke bijstats!
Ik ga met mijn nieuwe trainees ook volledig over op kaaskoppen! Niet voor het geld, maar gewoon omdat ik graag nederlands talent zie groeien!
Maar ja voorlopig nog geen geld dus voor een andere coach, maar dat komt dan wel als er trainees overgaan naar uitstekend...gooi ik er dan vast 1 uit. 4x formidabel aan het eind van het seizoen levert toch op zijn minst 2.4 mil op en daar kan ik vast wel 6 nieuwe PM trainees voor kopen met leuke bijstats!
Ik ga met mijn nieuwe trainees ook volledig over op kaaskoppen! Niet voor het geld, maar gewoon omdat ik graag nederlands talent zie groeien!
[ Voor 12% gewijzigd door -TheNose- op 08-06-2005 15:25 ]
Zijn er eigenlijk ook Hattrick progjes voor LinuxOSvarianten? Zoals Buddy Ham HO en HoK?
Ik heb ze zelf nog niet kunnen vinden.
Ik heb ze zelf nog niet kunnen vinden.
Unknown
Die vraag heb ik een tijdje geleden ook gesteld hier, ben zelf ook aan het overstappen op linux. Ik krijg HAM ook niet aan de praat onder WINE/crossoveroffice...dus zover ik weet zijn ze er niet
Verwijderd
Hattrick Organizer is op basis van Java, dus ik neem aan dat wanneer java het onder linux doet, dat programma het ook onder linux zal doen. Maar ik heb er weinig verstand van.
Natuurlijk doet java het onder linux...maar dan moet er nog wel een linux installer of iets dergelijks zijn...maar ik zal er eens naar kijken! bedankt!
Verwijderd
HO heeft geen installer. ik heb het ook weleens geprobeerd. je download gewoon een zip waar een dir instaat en een executable. (althans bij mij)
Dat klopt met HO je hoeft het niet te installeren het zou wel es kunnen werken.
@ -CKY2K- Zou je willen melden of het werkt? Dan neem ik het mee in de linuxoverstappogingoverweging.
@ -CKY2K- Zou je willen melden of het werkt? Dan neem ik het mee in de linuxoverstappogingoverweging.
Unknown
Ik ga het morgenavond even proberen...verwacht niet teveel ik ben ook nog met de migratie bezig en als linuxnoob gaat dat niet zo heel snel!
Verwijderd
spelertje verkocht, een mid die ik niet meer nodig had, haalde 2 sterren met zwak vorm. verkocht voor 42k
. leuk toch
Verwijderd
tyfuszooi... die gast heeft mijn beste mid eruit getrapt en nu komt er een trainee voor in de plaats...
dag beker
dag beker
30 minuten en dit is het resultaat
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Ik sta met 3-1 achter door 3 (drie!!) SE's!!!! En dat als 4de tegen een 7de klasser... Alle hoop dus op de tweede helft... matchid=46090216
Verwijderd
Sh1t, net m'n aankoop van vanmiddag niet op kunnen stellen. Gaat een trainingsplekkie 
Wel al 1-3 voor in de beker, verwacht ook geen rare dingen.
Edit: aristos, ik volg je, succes!
Wel al 1-3 voor in de beker, verwacht ook geen rare dingen.
Edit: aristos, ik volg je, succes!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 18:07 ]
Voor mij is het ook afgelopen na vandaag, maar ik had ook niet verwacht de 4e bekerronde te gaan halen. 3e was de bedoeling en dat is ook gelukt.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:54:
tyfuszooi... die gast heeft mijn beste mid eruit getrapt en nu komt er een trainee voor in de plaats...
dag beker
Mijn balans ziet er deze week ook wel leuk uit
Kaartverkoop 321 723
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Kaartverkoop 457 212Marzman schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:09:
[...]
Voor mij is het ook afgelopen na vandaag, maar ik had ook niet verwacht de 4e bekerronde te gaan halen. 3e was de bedoeling en dat is ook gelukt.
Mijn balans ziet er deze week ook wel leuk uit
Kaartverkoop 321 723
Verwijderd
wat een bullshit. 2 goals vlak na rust 0-3. ik had wel een klein overwicht, maar na die wissel is het kansloos. scheelt nogal een uitstekend in vorm bijna briljante mid met uitstekend conditie of een goed pm matig in vorm matig conditie 
volgend jaar gaan we voor ronde 4... nu ben ik het zat...
volgend jaar gaan we voor ronde 4... nu ben ik het zat...
De wraak voor het van het veld schoppen van mijn 34-jarige gezelligheidsspeler.
SandstorM moest in de 57e minuut wisselen. Hidde Tillemans strompelde van het veld en werd vervangen door Anne Kistemaker. Anne Kistemaker van SandstorM buitte in de 65e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 1 - 4.
SandstorM moest in de 57e minuut wisselen. Hidde Tillemans strompelde van het veld en werd vervangen door Anne Kistemaker. Anne Kistemaker van SandstorM buitte in de 65e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 1 - 4.
Verwijderd
Hmm, heb net ff snel gezien dat ik bij rust met 0-1 achter stond en dat m'n tweede IM eraf moest maar nu kom ik helemaal niet meer op HT.
Iemand anders ook last van??

Ja, hij probeert bij mij in te loggen op www14 en dat lukt niet. Ik heb mijn match maar aangezet in Criolo Viewer want die kon wel inloggenVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:24:
Hmm, heb net ff snel gezien dat ik bij rust met 0-1 achter stond en dat m'n tweede IM eraf moest maar nu kom ik helemaal niet meer op HT.Iemand anders ook last van??
/▌
Verwijderd
Wat vind je dan van deze?Sandyman538 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:22:
De wraak voor het van het veld schoppen van mijn 34-jarige gezelligheidsspeler.
Roger Svensson, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Ingūns Radzikovskis kwam er voor hem in. De oplettende Ingūns Radzikovskis van de bezoekende ploeg kon een combinatie van links afronden met de gelijkmaker: 2 - 2 na 66 minuten spelen. Toen Quint van Gaal in de 66e minuut weer een keiharde tackle maakte, kon de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van k-vin een tweede gele kaart geven, waardoor hij alvast kon gaan douchen. Helmet zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Sebastian Buhaiu na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Ruud-Jan van Bentum. De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ruud-Jan van Bentum de hele defensie uitkapte en alleen voor keeper Sven Gustafsson kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex.
Bijna perfect, jammer dat-ie de laatste mist
Verwijderd
Ah thx voor de tip. Bij mij probeerde ook www14 te loggen maar nu ik in HAM kijk lukt het wel. Helaas nog een blessure, nu een spits, maar het was dezelfde speler die de eerdere blessure veroorzaakte dus die heeft nu rood. Paar minuten later staat het nu wel weer 1-1 dus het kan nog.Marzman schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:26:
[...]
Ja, hij probeert bij mij in te loggen op www14 en dat lukt niet. Ik heb mijn match maar aangezet in Criolo Viewer want die kon wel inloggen
Ja inderdaad, jammer dat die 2e er niet ingaatVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:28:
[...]
Wat vind je dan van deze?
Verhaal
Bijna perfect, jammer dat-ie de laatste mist
Bedankt Hein! 1 - 6 geworden hierVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:46:
mensen die een ronde verder zijn gefeliciteerd!
Verwijderd
oh jezus. nu zie ik pas dat ik wel gepicced had!
ja kijk daar ga je al... anders was het spannender geweest...
nouja verlies wel terecht
ja kijk daar ga je al... anders was het spannender geweest...
nouja verlies wel terecht
Verwijderd
Even een newby vraagje die ik niet heb kunne vinden in de newby faq 
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
Ik krijg deze statistieken na een wedstrijd maar ik vat niet echt wat ze bedoelen met bijvoorbeeld rampzalig (zeer hoog)
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
Ik krijg deze statistieken na een wedstrijd maar ik vat niet echt wat ze bedoelen met bijvoorbeeld rampzalig (zeer hoog)
Dat is het niveau dat je haalt. ramzallig (zeer hoog) is hoger dan rampzalig (hoog), en rampzalig (laag) is hoger als ramzalig (heel laag). Als je op rampzalig klikt zie je hoe de schaalverdeling werkt en dat rampzalig weer minder is als slecht.
/▌
Verwijderd
Jaja, nog 8 minuten en de loterij kan beginnen. Refresh-hell oftewel penalties.
Matchid: 46093302

Ik own jouw Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 1 588 € aan entreegeld.
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Het ziet er goed voor je uit!!Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:10:
Jaja, nog 8 minuten en de loterij kan beginnen. Refresh-hell oftewel penalties.![]()
![]()
Verwijderd
Inderdaad, voor het eerst nog verder in de beker.
Blessure IM valt mee met "+1, licht geblesseerd" dus die hoop ik zondag weer op te kunnen stellen. Die spits heeft +3 dus dat duurt wat langer maar gelukkig is die makkelijk te vervangen. Ben benieuwd wat t volgende week gaat worden qua tegenstander.
Wat zou trouwens beter zijn?:
Ik kan mijn aanval zo verdelen dat ik links en rechts een zeer klein overwicht heb op mijn tegenstander (echt mininiem, heel hoog, tegenover hoog bijvoorbeeld), of ik kan (als ik denk te weten wat zijn opstelling gaat worden) mijn beste aanvaller tegenover zijn slechtste verdediger zetten zodat ik zeker op een kant sterker ben (bijvoorbeeld rechts) en op de andere kant (links dus
) zeker niet.
Ik kan mijn aanval zo verdelen dat ik links en rechts een zeer klein overwicht heb op mijn tegenstander (echt mininiem, heel hoog, tegenover hoog bijvoorbeeld), of ik kan (als ik denk te weten wat zijn opstelling gaat worden) mijn beste aanvaller tegenover zijn slechtste verdediger zetten zodat ik zeker op een kant sterker ben (bijvoorbeeld rechts) en op de andere kant (links dus
/▌
6-5 gewonne na pennals van een 6e klasse team, ben zelf ook 6e. HatStat record van 179.
Op naar de 2e thuiswedstrijd !!
@ Dolf
Ik snap niet hoe maar mijn vriendins team versloeg je leaguegenoot in de 1e minuut van de verlenging met 3-2
. LOL
Op naar de 2e thuiswedstrijd !!
@ Dolf
Ik snap niet hoe maar mijn vriendins team versloeg je leaguegenoot in de 1e minuut van de verlenging met 3-2
. LOL
Unknown
Verwijderd
Owkee, volgende week moet ik (spelend in de VI) tegen n koploper uit de V. die net als ik verdedigen traint. Vandaag haalde hij zelfs n goddelijke CD maar z'n aanval valt op zich erg mee, balbezit zal ongeveer gelijk zijn als hij volgende week net als vandaag speelt dus misschien kan ik nog voor een kleine stunt zorgen. Hoe dan ook, ik ben al verder gekomen dan ik hoopte dus in dat opzicht is de beker al n succes.
tsss... N00bSpypiet schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:10:
[...]
Ik own jouw Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 1 588 € aan entreegeld.
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 691 € aan entreegeld.
We've got that ring of confidence
Hmm en ik danYukkie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:48:
[...]
tsss... N00b
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 691 € aan entreegeld.
08-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 952 € aan entreegeld.
07-06-2005 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6000 €.
Inkomsten: -48 €.
Ja hoe werkt dat eigenlijk met die vlaggetjes? ik heb die kreet al eerder voorbij horen komen...
Ik heb zojuist mijn eerste friendly in polen gehad, maar hoe of waar zou ik dan nu een pools vlaggetje krijgen, en wat heb je eraan?
Ik heb zojuist mijn eerste friendly in polen gehad, maar hoe of waar zou ik dan nu een pools vlaggetje krijgen, en wat heb je eraan?
Verwijderd
Als je hattrick supporter bent krijg je die optie er automatisch bij op je clubpagina. Het is gewoon leuk om zoveel mogelijk vlaggetjes te verzamelen.sarinsarin schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:23:
Ja hoe werkt dat eigenlijk met die vlaggetjes? ik heb die kreet al eerder voorbij horen komen...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 10:12 ]
Hier hetzelfde en toevallig ook in denemarkenCoca-Cola schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:11:
[...]
Hmm en ik dan
08-06-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 952 € aan entreegeld.
07-06-2005 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6000 €.
Inkomsten: -48 €.Maar wel een leuk deens vlaggetje.
Verwijderd
Hhhmm, had natuurlijk kunnen weten dat zoiets niet mocht..09-06-2005
Je hebt een boete van 10.000 euro gekregen wegens het aanprijzen van een te koop staande speler van jou via ht-mail. Dit is niet toegestaan. /GM-oatvt
Toch grappig, m'n eerste HT- standje..
Als iemand iedere week nog een paar ton over heeft: de engelse nationale spitsen staan te koop!
http://www16.hattrick.org...asp?t2=1&playerID=2836690
http://www16.hattrick.org...asp?t2=1&playerID=3723915
http://www16.hattrick.org...ails.asp?playerID=3580330
Hoe heeft die kerel dat salaris ooit kunnen ophoesten: bijna 1.3 mln per week!!!
http://www16.hattrick.org...asp?t2=1&playerID=2836690
http://www16.hattrick.org...asp?t2=1&playerID=3723915
http://www16.hattrick.org...ails.asp?playerID=3580330
Hoe heeft die kerel dat salaris ooit kunnen ophoesten: bijna 1.3 mln per week!!!
jezus!!!!!! Trainee 6 weken eraf geschopt en andere trainee rood. Krijgt diegene die rood heeft wel gewoon training eigenlijk?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
ja. tenminste, toch?Brainpower schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:43:
jezus!!!!!! Trainee 6 weken eraf geschopt en andere trainee rood. Krijgt diegene die rood heeft wel gewoon training eigenlijk?
welk % trainen jullie eigenlijk, zat eerst op 90, nu op 100, maar krijg je dan echt heel veel blesuures?
Verwijderd
Hmm, ik las ook in de faq dat als je te snel spelers koopt je team geest naar beneden gaat
hoelang moet je wachten voordat je een speler kunt kopen zonder dat dit gebeurd?
hoelang moet je wachten voordat je een speler kunt kopen zonder dat dit gebeurd?
van 2 van de 10 spelers die ik in de eerste week heb gehaald, is mijn TS gezakt. Deze 2 waren dan ook controversieel, en de ander gemeen, dus denk dat daar aan ligt.
Voor de rest tot nu toe niet gemerkt dat TS gezakt is
Voor de rest tot nu toe niet gemerkt dat TS gezakt is
Verwijderd
mja..
ik kocht er 3 op een avond en van alle 3 daalde mijn TS
volgende morgen kocht ik er 1 en daalde vervolgens ook..
Alleen mijn 1ste speler had een slecht karakter.
volgende morgen kocht ik er 1 en daalde vervolgens ook..
Alleen mijn 1ste speler had een slecht karakter.
Dit kan altijd gebeuren. Daar kan je niks aan doen. Zelfs als je populaire spelers koopt enzo.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:08:
Hmm, ik las ook in de faq dat als je te snel spelers koopt je team geest naar beneden gaat
@Brainpower: je speler met rood krijgt gewoon training.
Verwijderd
ja precies.. maar ik vroeg me af wat de tijd tussen de transfers zo'n beetje moet zijn om dit om dat gebied te voorkomen.
1 uur 2 uur 1 dag 1 week...
1 uur 2 uur 1 dag 1 week...
Maakt dus niet uit, kan altijd gebeuren!Sandyman538 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:27:
[...]
Dit kan altijd gebeuren. Daar kan je niks aan doen. Zelfs als je populaire spelers koopt enzo.
@Brainpower: je speler met rood krijgt gewoon training.
Da's rot. Mijn topspelers zijn maar een klein beetje beter dan mijn B-team. Zodoende merk ik gelukkig weinig van blessures en vormdalingenVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:45:
mijn team is echt triest.....
Bijna alle topspelers hebben matige of slechte vorm...
Verwijderd
rode kaart heeft geen invloed op trainen.
wat ik trouwens wel nog even mezelf afvraag. staan de kaarten in de beker los van de compo kaarten? het is 'in het echt' ook zo. maar is rood in de beker ook dat ie zondag niet mag spelen?
[edit] ohja daar kwam ik eigenlijk voor
wie wilt tegen mij voetballen woensdag? graag diegene met grootste stadion thuis voor de $$....
wat ik trouwens wel nog even mezelf afvraag. staan de kaarten in de beker los van de compo kaarten? het is 'in het echt' ook zo. maar is rood in de beker ook dat ie zondag niet mag spelen?
wie wilt tegen mij voetballen woensdag? graag diegene met grootste stadion thuis voor de $$....
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 14:43 ]
jup rood in de beker geldt ook voor de competitieVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:38:
rode kaart heeft geen invloed op trainen.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
bugje:
MIER teamid=149733
speelde gisteren 2 x een oefenwedstrijd
ook hattrick is niet helemaal foutloos
MIER teamid=149733
speelde gisteren 2 x een oefenwedstrijd
ook hattrick is niet helemaal foutloos
Verwijderd
Elk nadeel heeft zijn voordeel heeft een beroemde nederlandse denker ooit gezegd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 16:38 ]
Misschien levert de extra training iets meer op.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:06:
VET relaxed dan heb je 0,2 ervaringspunten ipv 0,1!!!
tel uit je fucking winst!
Verwijderd
Sandyman538 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:08:
[...]
Misschien levert de extra training iets meer op.
Verwijderd
hein ik heb je uitgedaagd gvd woensdag geen friendly meer kunnen regelen voor de tweede keer in 4 weken daarvoor nog nooit een friendly gemist
Zo vandaag zoals verwacht 2 spelers naar uitstekend verdedigen! Dat is erg fijn, omdat ik er nu 1 kan verkopen om zo en uit de schulden te komen en een Goed/Slecht coach aan te schaffen om de rest van mijn trainees minimaal naar formidabel te gooien en dan einde seizoen van trainingsvorm te kunnen veranderen! 
Wat brengt deze kerel op denken jullie? En wat is een leuk startbedrag voor op de transferlist? Ik ga hem er vanavond op zetten...;)
Rupert Bot
TSI = 1 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Wat brengt deze kerel op denken jullie? En wat is een leuk startbedrag voor op de transferlist? Ik ga hem er vanavond op zetten...;)
Rupert Bot
Verwijderd
Ik log vandaag in en krijg vervolgens dit bericht bij De Club:
10-06-2005 De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
TeamID: 146096
10-06-2005 De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
Dan heb je waarschijnlijk in een van je wedstrijden meer dan 3 spelers op een centrale positie gespeeld. Dat mag nietVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 08:06:
Ik log vandaag in en krijg vervolgens dit bericht bij De Club:
Bij mij vandaag mijn eerste speler naar wonderbaarlijk gestegen.
Jan Marten Bitterling, 20 jaar, wonderbaarlijk scoren, redelijk passen
[ Voor 13% gewijzigd door MadKow op 10-06-2005 08:18 ]
Verwijderd
Dat klopt, afgelopen zondag heb ik door een foutje 4-5-1 gespeeld, met 4 middenvelders... Weer wat geleerd...MadKow schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 08:12:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk in een van je wedstrijden meer dan 3 spelers op een centrale positie gespeeld. Dat mag niet
Bij mij vandaag mijn eerste speler naar wonderbaarlijk gestegen.
Jan Marten Bitterling, 20 jaar, wonderbaarlijk scoren, redelijk passen
Verwijderd
max 250k denk ik. ik zou iig geen stuiver meer bieden-CKY2K- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 08:01:
Zo vandaag zoals verwacht 2 spelers naar uitstekend verdedigen! Dat is erg fijn, omdat ik er nu 1 kan verkopen om zo en uit de schulden te komen en een Goed/Slecht coach aan te schaffen om de rest van mijn trainees minimaal naar formidabel te gooien en dan einde seizoen van trainingsvorm te kunnen veranderen!
Rupert Bot
TU:
PM+1 18jr uitstekend pm
Vorm +2/-5 ofzo (even uit het hoofd
2 basisspelers nog steeds gebleseerd
TS is erg hoog, maar het zelfvertrouwen wil niet zo lukken
Vorm +2/-6

PM +4
Maar ik baal flink van die vorm
PM +4
Ik ben pas een weekje bezig en defenders aan t trainen, zijn allemaal redelijk op dit moment (6 dus)
Als ik nu in Hattrick Organizer kijk, waren al mijn spelers aan t begin op verdedigen precies 6,0.
Dus helemaal aan t begin van redelijk.
Als ik nu nieuwe spelers aankoop, zijn ze ook allemaal precies 6,0 als ze redelijk zijn.
Dus of:
1 Als je begint met dit spel, EN als je nieuwe spelers haalt, hebben ze geen van allen al een bepaalde vooruitgang in hun stats, of verleiezen ze die zodra ze bij jou cluppie komen
OF
2 HO zet als iemand redelijk is, die gewoon op 6,0, omdat HO niet kan inlezen in hoeverre iemand al gevorderd is op een skill. Dus dit zou kunnen betekenen dat iemand van mij nu al gaat poppen, terwijl ie volgens HO nog maar op 6,10 zit bv.
Zeg t maar!
Als ik nu in Hattrick Organizer kijk, waren al mijn spelers aan t begin op verdedigen precies 6,0.
Dus helemaal aan t begin van redelijk.
Als ik nu nieuwe spelers aankoop, zijn ze ook allemaal precies 6,0 als ze redelijk zijn.
Dus of:
1 Als je begint met dit spel, EN als je nieuwe spelers haalt, hebben ze geen van allen al een bepaalde vooruitgang in hun stats, of verleiezen ze die zodra ze bij jou cluppie komen
OF
2 HO zet als iemand redelijk is, die gewoon op 6,0, omdat HO niet kan inlezen in hoeverre iemand al gevorderd is op een skill. Dus dit zou kunnen betekenen dat iemand van mij nu al gaat poppen, terwijl ie volgens HO nog maar op 6,10 zit bv.
Zeg t maar!
Verwijderd
pas als ze zijn overgegaan kan je echt zien hoe ver iemand is. ik had vorige keer een format en was alle data kwijt dus bij mij is het nu ook weer gokken(van de meeste weet ik het ongeveer wel uit mijn hoofd wanneer ze zijn gepopt) er staat nu 37% maar dat is bij een sowieso al 80% ofzo maar dat kan ham of ho of welke app dan ook niet van de ht site halen.
Verwijderd
@sarin: Optie 2.
Heeft iemand hier ervaring met 1x algemeen trainen, en wat het met de vorm van je spelers doet? Ik kan voor volgende week wel wat extra vorm gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring met 1x algemeen trainen, en wat het met de vorm van je spelers doet? Ik kan voor volgende week wel wat extra vorm gebruiken.
Verwijderd
kan je doen. moet je op 20% algemeen trainen ofzo. gaat de vorm omhoog.
letwel: de vorm stort de week erna als een kaartenhuis in elkaar. dus als je wo's hebt ofzo kan je het riskeren. ik zou persoonlijk nooit zoiets doen.
letwel: de vorm stort de week erna als een kaartenhuis in elkaar. dus als je wo's hebt ofzo kan je het riskeren. ik zou persoonlijk nooit zoiets doen.
Verwijderd
Heb je week geleden 2 matig verdedigers gekocht, met hele leuke bijstats. Nu is er 1 over gegaan naar redelijk verdedigen. Er moet 1 tje van de 2 weg (of allebei natuurlijk
) ivm einde van 2 wo, en nu dus een moeilijke wedstrijd krijg en geen 5-3-2 kan spelen, welke wordt dat....
TSI = 740, 17 jaar, redelijk in vorm (gaat volgende training waarschijnlijk ook naar redelijk)
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
of
TSI = 540, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Snel]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Een specialiteit snel is heel handig tegen snelle vleugelspelers, maar is weer minder in regen, en in felle zon....
TSI = 740, 17 jaar, redelijk in vorm (gaat volgende training waarschijnlijk ook naar redelijk)
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
of
TSI = 540, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Snel]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Een specialiteit snel is heel handig tegen snelle vleugelspelers, maar is weer minder in regen, en in felle zon....
Verwijderd
voor een speler met 3 hoofdstats matig of hoger hebben ze wel een bar en boos lage tsi.
ik heb een winger met /redelijk/matig/matig en die heeft een tsi van 1200 om maar even een vergelijking te geven.
ik zou ze idd HEEL snel wegdoen
ik heb een winger met /redelijk/matig/matig en die heeft een tsi van 1200 om maar even een vergelijking te geven.
ik zou ze idd HEEL snel wegdoen
Verwijderd
Op hattrick wordt gezegd dat de trainingsupdate mislukt is ofzo. Spelers die zouden moeten verbeteren zijn niet verbeterd, de vorm extreem gedaald etc. Het zou iig niet kloppen. Niemand wat van gemerkt?
Bij mij zouden er al geen stijgers zijn, ook niet gebeurt dus. Wel 1 die van 5400 naar 6400 tsi is gestegen zonder vorm stijging. Lijkt mij iets te veel van het goede, maar he, mss is mijn coach goed bezig geweest. En mijn 1e keeper (gewoon gespeeld) is van zwak naar waardeloos vorm gegaan
.
Bij mij zouden er al geen stijgers zijn, ook niet gebeurt dus. Wel 1 die van 5400 naar 6400 tsi is gestegen zonder vorm stijging. Lijkt mij iets te veel van het goede, maar he, mss is mijn coach goed bezig geweest. En mijn 1e keeper (gewoon gespeeld) is van zwak naar waardeloos vorm gegaan
geen rare dingen hier, vorm +3/-3, tsi ook iets gestegen over de linie bekeken.
niemand gepopt, maar zou iets te veel van t goede zijn na 2 weken
niemand gepopt, maar zou iets te veel van t goede zijn na 2 weken
Verwijderd
Geen vreemde veranderingen bij mij. Gelukkig na 2 drama's van vorm TU's vandaag weer positief met +12/-4. Geen stijgers maar die verwachtte ik ook niet dus het was n redelijke TU. Jammer genoeg wel nog n IM met +1 na de blessure van woensdag dus die gaat t net wel of net niet redden voor zondag.

Da's rot. Mijn topspelers zijn maar een klein beetje beter dan mijn B-team. Zodoende merk ik gelukkig weinig van blessures en vormdalingen
hmm wat klopt hier niet ?Vorm +2/-6![]()
PM +4
Overigens zelf 3 spitsen omhoog, 1x formidabel, 1x uitstekend, 1x goed, begint weer boeiend te worden
Life is simple, make choices, don't look back...
20 % algemeen? Van op een laag percentage trainen gaat je vorm juist achteruit (al zal dat algemeen dat wel weer compenseren), vooral je teamspirit wordt er beter van. Je teamspirit stort na een paar weken inderdaad weer na beneden.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:18:
kan je doen. moet je op 20% algemeen trainen ofzo. gaat de vorm omhoog.
100 % algemeen trainen lijkt me beter al is dat ook zonde van je trianing omdat het effect tijdelijk is
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 10-06-2005 22:11 ]
/▌
Als _alle_ spelers in vorm gaan dalen, gaat de sterkte van mijn team natuurlijk achteruit.
En dat is nu het geval. Mijn beste verdediger heeft nu vorm Rampzalig
Niemand die mijn bovengenoemde speler wil doortrainen en alvast een bod uit wil brengen? Heb door mijn vakantie van de komende weken heel weinig tijd en wil graag nog wel vast mijn nieuwe coach aanstellen!
aubTransferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 13-06-2005 om 18:29
Vraagprijs: 200 000 €
Hoogste bod:
200 000 € door RKVV Messen
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Dit topic is gesloten.