Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.690 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

sarinsarin schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:20:
ik houd me aanbevolen voor volgend jaar, dacht ook dat je lid moest zijn om mee te doen :X
Nope, just registered @ GoTtrick :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

sarinsarin schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:37:
[...]

Nou een van mijn beste spelers is 35, en heeft bijna de laagste TSI. Veel minder dan broekies van 18 die alleen redelijk verdedigen hebben en verder niets bijzonders, die oude heeft dan 2x redelijk en ook nog uitstekend conditiespel, en rest van stats minder slecht dan die van 18.
conditiespel? :)

[edit] gotcup moet gewoon zo blijven.. poultjes zijn leuk. nu even kijken bij wie ik zit.

[edit2] die poules kloppen van geen kant. in de ene zitten alleen maar X/IX'ers en in anderen weer alleen maar V/VI'ers....

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 12-07-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Eindelijk een keer gematst in de cup. Zou de eerste keer (kunnen) worden dat ik door ga.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50

odan

The dark side is within all!

H2opoloër schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:50:
[...]

volgens mij zit ik in de zelfde poule als jou :o :9
yep :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:46
odan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:43:
[...]

ondertussen nog een 9 erbij. maar goed we zullen wel zien wat het word. het is uiteraard gewoon voor de lol :)
Hahahaha die extra 9 ben ik zelf ;) Mooi, zit ik bij een goeie vriend in de poule. Beetje jammer dat ik zo'n beetje al mijn reserves heb wegbezuinigd, dus misschien moet ik voor de cup wel 1/2 oudjes kopen om niet helemaal door de mand te vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:05
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:49:
[...]

conditiespel? :)

[edit] gotcup moet gewoon zo blijven.. poultjes zijn leuk. nu even kijken bij wie ik zit.

[edit2] die poules kloppen van geen kant. in de ene zitten alleen maar X/IX'ers en in anderen weer alleen maar V/VI'ers....
onder voorbehoud stond er ook bij. Door prog fout is er helemaal niet naar de indeling gekeken, en gisteravond was ik in slaap gevallen terwijl ik er even naar wilde kijken :S

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Nou ben benieuwd of ik die poule door kom. Naast mij nog een 6e klasser. Verder nog een 7e en 2 9e klassers. Als het net zo goed gaat als in de competitie word ik gewoon laatste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zegt vrij weinig hoor. ligt er net aan hoe ieders b-team in elkaar zit. ook weleens van een VI gewonnen toen ik in de VIII zat in de gotcup. maar deze poule indeling klopt (nog) niet. dus ik wacht het nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, ik kijk net even bij de indeling en zie dat de indeling eigenlijk pas vandaag op 17:00 bekend zou worden. Dus ik kijk vanavond nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damn, wederom is mijn coach naar waardeloos leiderschap gezakt. Is niet iets waar je vrolijk van wordt, maar het is niet anders. Hij zal het toch minstens tot het eind van het seizoen vol moeten houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij zakt elk seizoen 1 niveau tot rampzalig. dan daalt ook zijn coach vaardigheid. heel normaal hoor :)
daarom moet je om de paar seizoenen een coach kopen... en ach of ie nou slecht of waardeloos dat boeit ook geen reet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Echt wel :( Waardeloos staat helemaal niet mooi. Wilde overigens eind van dit jaar een betere kopen om nog wat te kunnen bereiken met PIC. Hoop toch een keer verder te komen in de beker, en dan kan het heel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:58:
Waardeloos staat helemaal niet mooi.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06 18:13

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Leuke loting :p zit ik uit de Div. X bij 4 Div. VI teams :p

Maar eens zien wat het wordt, vooral veel fun hoop ik :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, ik moet wat zeggen, zit me de tandjes te vervelen ;(
Anyway, gevoelsmatig vind ik het helemaal niks, maar door een stadionverbouwing eind vorig seizoen en nu maar liefst 3 WO's heb ik gewoon te weinig inkomsten om hem direct te vervangen :( Had op minstens 5 maal een volle bak gerekend, of in ieder geval meer dan die 11000 toeschouwers bij een WO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Eigenlijk zou je gewoon per divisie moeten proberen een poule te maken. Nu zul je denk dat dan alleen de sterke teams kunnen winnen maar dta lijkt mij wel mee te vallen denk ik. Niet ieder B-team is sterk en niet iedere XI heeft een volledig B-team en zal dus ook met een gedeeld A-team spelen.

Dus een poul per divisie lijkt mij voor de lagere teams ook leuker.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ps. Het ziet er naar uit dat er een hoop mensen ook een nieuwe layout willen. Voor als nog blijven we even de oude gebruiken en zal ik bij nummer 40 een gloednieuwe introduceren. Tot die tijd zal ik hier een aantal voorbeelden posten zodat er door jullie een keuze gemaakt kan worden of commentaar geleverd kan worden tot verbetering.

Ik ben nog op zoek naar iemand die een eerste stappen gids voor mij zou willen maken. Webruimte heb ik ter beschikking dus dat moet geen probleem zijn. Misschien dat iemand zoiets, aan de hand van posts die hier geplaatst zijn, kan maken?
Met leuke plaatjes erbij uiteraard :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dan heb je 6 cupwinnaars? nee een cup hoort 1 winnaar te hebben vind ik. het is ook de bedoeling dat de zwakkere teams eruit vliegen. de sterkste wint de cup. hele principe van een cupje imo :)

aan de andere kant zal het me ook allemaal roesten, als ik maar leuk een paar potjes kan spelen tegen medegotters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het verhaal van Damien lees dan krijg je geen 6 winnaars. Het lijkt een beetje op het amerikaanse model. Je deelt nu alleen de teams niet in aan de hand van de locatie, maar aan de hand van in welke divisie ze spelen. Vervogens gaan de beste teams uit elke poule als nog met elkaar strijden om de absolute GOT-titel.

Maar of hij dat ook bedoelt weet ik natuurljik niet, maar zo verwerken mijn hersens het verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:54:
Als ik het verhaal van Damien lees dan krijg je geen 6 winnaars. Het lijkt een beetje op het amerikaanse model. Je deelt nu alleen de teams niet in aan de hand van de locatie, maar aan de hand van in welke divisie ze spelen. Vervogens gaan de beste teams uit elke poule als nog met elkaar strijden om de absolute GOT-titel.

Maar of hij dat ook bedoelt weet ik natuurljik niet, maar zo verwerken mijn hersens het verhaal :P
Idd dit bedoel ik :)

Zo krijg je nog wel dat de aller sterkste de beste kans maakt maar als je inprinciepe als VII als sterkste uit de bus komt dan maak je ook kans tegen een VI lijkt mij. Anderzijds zijn het toch iedere keer de allersterkste teams die de meeste kans maken.

Dus bijvoorbeeld

Poul 1 X
Poul 2 IX
Poul 3 VIII
Poul 4 VII
Poul 5 VI
Poul 6 V (Eventueel, weet niet hoeveel er van deze mee doen.)

Dan de volgende ronde:

Poul 1 - Poul 2
Poul 3 - Poul 4
Poul 5 - Poul 6

Of andere optie om de sterke teams erin te houden: Poul 1 - Poul 6 en Poul 2 - Poul 5

Zoiets had ik in gedachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja harstikke mooi hoor, maar uitstel van executie. de winnaar van de X poule vliegt er dan de 2e ronde alsnog uit.

dus of het nou echt iets uitmaakt betwijfel ik. de poules zijn msch iets minder van te voren te voorspellen. bovendien zitten er ook nog best wel wat teams in de V en hoger dus is dat dan weer wel eerlijk?

en 1 poule met alleen maar IX teams(waar er hier geloof ik veel van zijn) krijg je enorme poules die allemaal tegen elkaar moeten spelen. die gotcup duurt dan een half jaar :)

ik denk persoonlijk dat je het moet laten zoals het is. de nadruk wordt teveel gelegd op 'eerlijke' kansen. het is een friendly cup dus het winnen cq verliezen is totaal niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Beetje jammer van de toeschouwers. Voor IX, X en XI teams zijn de friendly's tegen hogere teams heel gunstig, al is het maar omdat het een paar Euro meer oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Let op he is een voorbeeld. Pouls zouden bestaan uit 4 of 5 teams dus misschien heb je wel 3 of 4 X pouls en maar 1 VI poul.

uitstel van excecutie is juist waar het een beetje om draaid he. Je kan verder komen in de beker maar je heb ook leukere partijen in de poul rondes. Dus geen 7-0 ofzo meer. Lijkt mij voor een VI ook niet leuk.

Misschien moeten we het gewoon eens proberen om te kijken of dit een leukere opzet is. Je kan natuurlijk oneindig lullen over de voor of nadelen maar er zijn ook zat mensen die het niet zo zien zitten dat ze met een VI in de poul zitten omdat het toch een nederlaag is. Nu is het natuurlijk maar een oefenpot maar om wat meer beleving te krijgen en spannende pouls te krijgen is het leuker als je het op divisie doet. Daarnaast is het natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel VI er mee doen en hoeveel VII bijvoorbeeld. Het kan dus altijd nog zo zijn dan een VII bij een VI poul terecht komt of bij een gedeelde VI poul. Misschien moet ik een voorbeeld maken van de huidige deelnemers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:31:
Beetje jammer van de toeschouwers. Voor IX, X en XI teams zijn de friendly's tegen hogere teams heel gunstig, al is het maar omdat het een paar Euro meer oplevert.
Valt wel mee hoor dat verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geef dan in 1x een overzicht met wat je van plan bent. zo wordt het speculeren tot je erbij neervalt terwijl je het in je hoofd allang uitgedacht hebt :)
vraag blijft wel is het alle extra moeite waard. wordt het er echt leuker op? cupgeit moet er ook trek in hebben uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:31:
die 2k minder overleef je ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wij wel ja, ik weet hoe blij ik was met een paar k extra per week toen ik dik rood stond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:41:
geef dan in 1x een overzicht met wat je van plan bent. zo wordt het speculeren tot je erbij neervalt terwijl je het in je hoofd allang uitgedacht hebt :)
vraag blijft wel is het alle extra moeite waard. wordt het er echt leuker op? cupgeit moet er ook trek in hebben uiteraard.
Idd dit valt allemaal te bezien. Er zijn wat bezwaren tegen de huidige indeling. Misschien moeten deze bezwaren eens gepost worden door de cupgeit, wel anoniem uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Jullie moeten al blij zijn dat de allersterkste teams niet mee doen in de cup... :)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:59:
Jullie moeten al blij zijn dat de allersterkste teams niet mee doen in de cup... :)
Hahaha ja idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Damien2004 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:56:
[...]

Idd dit valt allemaal te bezien. Er zijn wat bezwaren tegen de huidige indeling. Misschien moeten deze bezwaren eens gepost worden door de cupgeit, wel anoniem uiteraard
Mjah, dan vraag ik me dus inderdaad af wat die bezwaren zijn.... ik sta nu ingedeeld met 4 teams uit de Div. VI terwijl ik zelf Div. X speel. Bezwaren hiertegen heb ik niet, ik zie het juist als een uitdaging om tegen toch wel aardig hoger geplaatste teams te spelen :p
Mjah, mag best hoor van mij :p Misschien is het een idee om te kijken naar de huidige amstel-cup ?? De beste teams die mee willen doen laten instromen na de groepsfase..... hoewel je dan alsnog zit met het feit dat de lager spelende teams er in de 2e ronde uit vliegen...... ook weer geen optie waarschijnlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wie doen er dan niet mee die goed zijn 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mjah, mag best hoor van mij :p Misschien is het een idee om te kijken naar de huidige amstel-cup ?? De beste teams die mee willen doen laten instromen na de groepsfase..... hoewel je dan alsnog zit met het feit dat de lager spelende teams er in de 2e ronde uit vliegen...... ook weer geen optie waarschijnlijk.....
Volgens mij zijn er in de huidige amstel-cup de poules afgeschaft. Maar dit geheel terzijde.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 12-07-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-07 11:28
Ben ook onlangs begonnen met Hattrick, begin het een beetje te begrijpen, denk wel dat het een verslaving wordt vrees ik....

Wat ik wel erg grappig vind zijn de karakter beschrijvingen zoals deze:
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Ik zou niet weten hoe ik me zo iemand in real live zou moeten voorstellen :)

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:30:
[...]

Volgens mij zijn er in de huidige amstel-cup de poules afgeschaft. Maar dit geheel terzijde.
Wat ik jammer vind is dat als ik met 3 andere VI in de poul zit of met één VI of V'er dat hij dan zowiezo door gaat en dat mijn kansen op de volgende ronde erg klein zijn. De kansen om door te gaan in een VII poule zijn groter voor mij dan dat er een VI in zit.

En het gaat slechts om het beginnetje, daarna is het weer gemixt en kan je er als nog uitvliegen. Misschien een nieuwe loting na de poul rondes?

ps. zal dadelijk thuis even mijn voorbeeld maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
CrisT schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:33:
Ben ook onlangs begonnen met Hattrick, begin het een beetje te begrijpen, denk wel dat het een verslaving wordt vrees ik....

[...]
Hahaha ja idd! :) Je zou kunnen denken Regilio Tuur ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrisT schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:33:

[...]
ik kom aardig in de buurt. behalve dan dat sympathiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107235

Mijn jongens moeten om 21.00 in Engeland uit spelen en ze zijn nog steeds die kant niet op gevlogen. Hoop maar dat ze het nog redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 04-07 02:06

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 107235 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:48:
Mijn jongens moeten om 21.00 in Engeland uit spelen en ze zijn nog steeds die kant niet op gevlogen. Hoop maar dat ze het nog redden.
Onur Air?

(no offence, ben vrijdag teruggekomen met Onur Air en alles was dik in orde ;) )

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107235

Als dat zo is dan wil ik deze keer geen 6000 betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Cup indeling volgens mijn idee:

Groep 1 X / XI
E.V.V. Phenix X.464
Knudde 13 X.505
ferox X.766
Domstad Treffers X.95
Springfield Isobars XI.475

Groep 2 X / IX
the bunnies X.194
heracles1803 X.362
Henkies United IX.88
FC Railrunner Lupo IX.882
FF H2opoloën IX.976

Groep 3 IX
FC RMH IX.238
aussie spirit IX.400
Onoverwinnelijkheid IX.495
SiuYa IX.680
Bijna gewonnen IX.781

Groep 4 IX / VIII
A2 United IX
Klik 60 IX.1017
VanOnderen IX.151
Komtie Gaatie IX.191
FC dekuip VIII.740

Groep 5 VIII / VII
ZBVV Pauper 2 VII.868
FC Roosevelt VIII.291
Junior Stars VIII.338
Doesburg VIII.487
Alive and Kicking VIII.494

Groep 6 VII / VI
Fc. Bladers VI.924
F.C. HCP VI.967
Pewwy United VII.265
Doffe Ellende VII.638
FC Schiedam VII.758

Groep 7 VI
Zeusiaan VI.34
RSP VI.353
Atletico meloen VI.353
AFC Argon VI.870
Watson Wunderers VI.881

Groep 8 VI
HMS Arossel VI.115
FC-Utrèg waor VI.164
BeerZ United VI.175
DSanka Kickers VI.259
FC Rustig VI.331

Groep 9 VI / V
Wubmastert V.256
FC TikTak Over R... V.52
FC Dolf V.59
Elimination V.82
De Jakhalzen VI

Groep 10 V / >
HARDTRANCE III.4
Visscher IV.16
Timberteam V.117
Furious Falcon United V.15
fc magic united V.252

Nu zal het niet helemaal kloppen want niet ieder team zal nog in de divisie zitten die ik hier genoemd heb maar het gaat dan slechts om een voorbeeld!

Voordelen die ik zie:

Spannendere pouls en spannendere wedstrijden waardoor meer beleving van de cup. Ipv de IVer die je kan treffen waarbij het alleen spannend is hoeveel hij er zal scoren.
Kleine teams maken kans de volgende ronde te halen, waarin ze dus wel die grote teams kunnen treffen.

Vervolg na deze poul zou naar mijn meening een loting moeten zijn. Dus alle teams weer in de koker en loten wie tegen wie speelt.

Nadelen die genoemd zijn:

Entree geld, tja ik heb nog niet mee gemaakt dat dit bijzonder veel is als ik tegen een IV speel of een IX dus het verschil is minimaal. Tevens is de kans groot dat je een top ploeg kan treffen in de volgende ronde waardoor je als nog die ene klapper aan entree geld kan binnen halen.

Meening:

Geef even je meening over hoe jij het vindt om in een poul te komen met gelijkwaardige tegenstanders en of je met deze optie de beker spannender vindt dan de huidige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Anoniem: 107235 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:48:
Hmmm ik ben bang dat ik een straalvliegtuig heb gehuurd, mijn spelers zijn 23 minuten voor de aftrap nog in nederlands.... dat kan leuk worden:P Ik hoop dat mijn financiele man die planning heeft goedgekeurd, anders wordt het een hoge rekening. :*)

[ Voor 12% gewijzigd door TheInsomniac op 12-07-2005 18:08 ]

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Damien2004 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:41:
[...]

Valt wel mee hoor dat verschil.
Ben het met Pewwy eens, zelf speel ik ook altijd tegen een V VI of eventueel een hoge VII klasse omdat het gewoon +- 3x zoveel toeschouwers oplevert (als je uit speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Ik vind het een goed plan.

We gaan het gewoon proberen Damien. Vorig jaar heb ik veel klachten gehad over de enorme winst/ verlies partijen van menig GoT-ers.

Kreeg zelfs opmerkingen dat mensen met de GoT cup wilden stoppen omdat de wedstrijden totaal niet interessant waren.

Vorig seizoen waren er 65 8)7 poule uitslagen waarbij het verschil 4 of meer doelpunten waren.

Net eventjes geteld. Daar moet toch eigelijk wel verandering in komen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 112223 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:15:
[...]

Ben het met Pewwy eens, zelf speel ik ook altijd tegen een V VI of eventueel een hoge VII klasse omdat het gewoon +- 3x zoveel toeschouwers oplevert (als je uit speelt).
Ok, zou graag willen weten hoeveel toeschouwers jullie hebben deze GoT cup. Ik zit bij een hoop X en XI ect, lage teams dan kunnen we het min of meer een beetje vergelijken. Uit mijn ervaring blijkt gewoon dat het echt om bijvoorbeeld 500 tot 1000 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

lama lul slap :)

[ Voor 102% gewijzigd door NiMu83 op 12-07-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mils schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:18:
Ik vind het een goed plan.

We gaan het gewoon proberen Damien. Vorig jaar heb ik veel klachten gehad over de enorme winst/ verlies partijen van menig GoT-ers.

Kreeg zelfs opmerkingen dat mensen met de GoT cup wilden stoppen omdat de wedstrijden totaal niet interessant waren.

Vorig seizoen waren er 65 8)7 poule uitslagen waarbij het verschil 4 of meer doelpunten waren.

Net eventjes geteld. Daar moet toch eigelijk wel verandering in komen lijkt mij.
Mjah, lijkt me in princiepe niet verkeerd, je krijgt idd gelijkwaardiger groepen. Nadeel blijft dat als je na de groepsronde pech hebt je er als lager spelend team nog steeds direct uit ligt :p

Waar het dus om gaat is denk ik eerder het vervolg na de groepsronde, als je de voorgestelde groepsrondes doet krijg je daarna bij de volgende ronde de te verwachten "afslachting" afhankelijk van de loting.

De enorme verlies partijen boeien mij persoonlijk niet, gaat om de lol voor mij, en meedoen is voor mij al lol genoeg ;)

En dan nog dit:

FC Railrunner Lupo IX.882

kan ik ergens op gottrick m'n info wijzigen ?? speel namelijk Div. X476 dit seizoen ;) ik heb wel al ff gekeken maar kon het zo 123 niet vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door lameeuw op 12-07-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Poll: Welke poule indeling
Per divisie
alles door elkaar
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=78144&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Dan maar op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 01:26

Quintus

Eg wel! Dus....

Feit blijft wel dat de meeste "hogere" teams wel een bagger b elftal hebben dat niet veel sterker is dan een half a/b team van een VIII klasser. Ik vind het indelen in groepen dan ook net als de huidige indelling even oneerlijk als je naar de sterkte van de teams kijkt.
Wil je echt naar niveau indelen dan moet je kijken naar het niveau van elk team per club dat in de beker speelt en aan de hand daarvan de poules indelen. :7

Kortom tis een leuk idee dat indelen op divisie maar het zal niet het beoogde effect hebben.

Nu is het toch zo van "O, ik speel tegen een sterke ik stel maar een baggger team op."
Logisch dat veel uitslagen meer dan 4 doelpunten verschillen ! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 12-07-2005 19:40 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

lameeuw schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:28:
kan ik ergens op gottrick m'n info wijzigen ?? speel namelijk Div. X476 dit seizoen ;) ik heb wel al ff gekeken maar kon het zo 123 niet vinden.
Kijken doe je met je ogen, niet met je neus :)

GoT Teams -> Bovenaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

door elkaar. vind dat poule/divisie systeem niks. het wordt er namelijk geen milimeter leuker op en de charme is tegen allerlei teams te spelen. hoog of laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Brainpower schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:38:
[...]

Kijken doe je met je ogen, niet met je neus :)

GoT Teams -> Bovenaan!
Hmmmzzzzz, of je doet idd of je blind bent ?? 8)7 |:(

Mjah, heb ook ingevuld wat de website is van me team, maarrrr daar gaat wat mis ?? in plaats van http://www.ht-arena.com/fcrailrunner gaat de link naar de lekker dooie http://gottrick.bitxs.com/www.ht-arena.com/fcrailrunner ?? of doet ik daar weer wat verkeerd ??

Betreft de poll: ik denk dat het het beste is de huidige situatie te behouden, de lagere teams hebben uiteraard altijd een grotere kans met hun b-team te verliezen, en hoe je de indeling ook doet, de kans dat ze eruit vliegen is altijd groter naar mate je verder komt

[ Voor 2% gewijzigd door lameeuw op 12-07-2005 21:33 . Reden: ff kleine toevoeging :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lameeuw schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:09:
[...]

Betreft de poll: ik denk dat het het beste is de huidige situatie te behouden, de lagere teams hebben uiteraard altijd een grotere kans met hun b-team te verliezen, en hoe je de indeling ook doet, de kans dat ze eruit vliegen is altijd groter.
de spijker op zijn kop. we zijn een 1 of ander systeem aan het maken dat lage teams de finale halen ofzo heb ik het idee...

je begint laag en je vliegt er snel uit... na seizoenen ga je beter en langzaam kom je een ronde verder. knvb beker/got cup/competitie whatever

de nadruk ligt teveel of lage teams die hoog eindigen. dit is op geen enkele manier te realiseren.
bovendien het is een friendly cup, laten we er vooral niet TE moeilijk over doen.

[edit] ook voorlopig even het laatste woord wat ik eraan besteed. begint eindeloze discussie te worden. ik speel wel mee wat voor fucking systeem je ook verzint :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 12-07-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

lameeuw schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:09:
[...]

Hmmmzzzzz, of je doet idd of je blind bent ?? 8)7 |:(

Mjah, heb ook ingevuld wat de website is van me team, maarrrr daar gaat wat mis ?? in plaats van http://www.ht-arena.com/fcrailrunner gaat de link naar de lekker dooie http://gottrick.bitxs.com/www.ht-arena.com/fcrailrunner ?? of doet ik daar weer wat verkeerd ??
Weet je zeker dat je "http://www.ht-arena.com/fcrailrunner" hebt ingevuld? En niet "www.ht-arena.com/fcrailrunner"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vul jij het anders voor hem in :P het is ook allemaal best wel pittig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:34:
[...]

we zijn een 1 of ander systeem aan het maken dat lage teams de finale halen ofzo heb ik het idee...

je begint laag en je vliegt er snel uit... na seizoenen ga je beter en langzaam kom je een ronde verder. knvb beker/got cup/competitie whatever

de nadruk ligt teveel of lage teams die hoog eindigen. dit is op geen enkele manier te realiseren.
bovendien het is een friendly cup, laten we er vooral niet TE moeilijk over doen.
Zo denk ik er ook over, je begint laag geplaatst (gezien de divisie waar je in speelt) dus je vliegt er ook snel uit... ZOALS HET HOORT !!! Dit is voor mij het 2e seizoen dat ik speel en de eerste keer dat ik meedoe in de GoT-cup. Ik ben gedegradeerd afgelopen seizoen, ik speel Div. X en ik HOOR ERUIT TE VLIEGEN !!!! Dat ik met een nulletje of 8 a 12 verlies is dan weliswaar kloten en misschien ietwat overdreven in mijn ogen... maar dat hoort erbij. Ik ben het volledig met H3!N eens, naarmate je langer meespeelt kom je hogerop, zowel in Hattrick als in de GoT-Cup en je moet geduld op kunnen brengen om hoger op te komen, dat is met dit spelletje zo en dat is IRL al helemaal zo, kun je dat niet....

Daar laat ik me maar even niet over uit ;)
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:34:
[...]

[edit] ook voorlopig even het laatste woord wat ik eraan besteed. begint eindeloze discussie te worden. ik speel wel mee wat voor fucking systeem je ook verzint :)
Mjah, ook voor mij zijn dit de laatste woorden geweest die ik eraan "vuil maak", ik zie de discussie wel aan verder, maar ik ga er verder niet meer op in tenzij ik ergens mijn mening/visie over kwijt wil :p Ondanks dat ik nog een newbie ben op het gebied van dit spel heb ik zo mijn ideeen, en ik zal het niet nalaten deze te laten horen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Brainpower schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:52:
[...]

Weet je zeker dat je "http://www.ht-arena.com/fcrailrunner" hebt ingevuld? En niet "www.ht-arena.com/fcrailrunner"?
aarghhhhh, ik ga me bek houwuh hier :p ik dacht echt dat ik die http:// ervoor gezet had :X
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:59:
vul jij het anders voor hem in :P het is ook allemaal best wel pittig ;)
En bedankt maar weer :p

[ Voor 27% gewijzigd door lameeuw op 12-07-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-07 16:26
lameeuw schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:03:
aarghhhhh, ik ga me bek houwuh hier :p ik dacht echt dat ik die http:// ervoor gezet had :X
ik wilde het nog zeggen, maar ik dacht: "Neh, hij zou toch niet zó dom zijn?" :X :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:21:
[...]

ik wilde het nog zeggen, maar ik dacht: "Neh, hij zou toch niet zó dom zijn?" :X :9
Offtopic:

Ondanks dat ik een bedrijf heb in webhosting en webdesign vergeet ik steeds vaker de http://www omdat dit steeds minder gevraagd wordt :p majah, ik heb het ZELF aangepast :p (stomme fout natuurlijk, majah, als je met een klant aan de telefoon bezig bent en je info @ gottrick wilt veranderen gaat er weleens wat mis :p)

/Offtopic

Ow jah, ik BEN niet dom.... ik DOE dom.......... zo af en toe :p

[ Voor 10% gewijzigd door lameeuw op 12-07-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nouja lijkt mij duidelijk waar de voorkeur bij ligt. Denk dat we dan maar gewoon het moeten houden zoals het is tot de meeningen veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Alles door elkaar lijkt me het beste. Is altijd al zo geweest en ik zou niet weten waarom het nu ineens anders zou moeten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
GTVR, waarom spelen die Duitsers op dinsdag middag al een wedstrijd. Ik denk net, even mijn opstelling klaar zetten voor de friendly. Huh? Geen friendly gepland, wtf, hij is al gespeeld. 1-8 gewonnen, ja niet zo gek, met een A-team waar alleen een paar spelers uit vorm zijn.
Resultaat: 1 speler geen training en die had nou net vrijdag briljant vleugelspel moeten krijgen. En een paar backs die ook geen training hebben gehad. |:( :X :'( :r

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
The Dolf schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:20:
Alles door elkaar lijkt me het beste. Is altijd al zo geweest en ik zou niet weten waarom het nu ineens anders zou moeten.
Nouja het word besproken omdat er mensen zijn geweest die dit niet fijn vinden. Lijkt me niet verkeerd om eens te kijken of we het anders / beter kunnen doen. Ik snap dat als iets zo goed is dat je het moet behouden maar niet iedere verbetering is per definitie een verslechtering. Daarnaast is ook niet iedere verbetering een verbetering :)

Kortom we bekijken gewoon de mogelijkheden om iedereen of zoveel mogelijk mensen tevreden te stellen. Aangezien een ieder toch kiest voor de oude aanpak zal er niets moeten veranderen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik moet toch zeggen dat ik vorig seizoen dikke lol had in mijn bekerpoule. 1 wedstrijd dik verloren en de rest (mede door WO's en het opstellen van een paar hele goede spelers in de beker) toch leuk geespeeld voor een team uit de 8e divisie.

Ik ben het er wel mee eens dat constant dik verliezen minder leuk is, maar dat neemt niet weg dat het spelen voor de beker maar voor de lol is.

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 13-07-2005 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
doodindegoot schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:44:
GTVR, waarom spelen die Duitsers op dinsdag middag al een wedstrijd. Ik denk net, even mijn opstelling klaar zetten voor de friendly. Huh? Geen friendly gepland, wtf, hij is al gespeeld. 1-8 gewonnen, ja niet zo gek, met een A-team waar alleen een paar spelers uit vorm zijn.
Resultaat: 1 speler geen training en die had nou net vrijdag briljant vleugelspel moeten krijgen. En een paar backs die ook geen training hebben gehad. |:( :X :'( :r
Ik had net geluk, ik was in portugal geloof ik, vandaag ook al om 19.00 uur. Moet wel scherp blijven bij die internationale friendly's. Missen van training is gewoon oncool.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn de poules al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-07 15:24
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er nog een reservelijst voor de GoT Cup? Zo ja, Aristos FC, IV.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja zijn al bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662

En de wedstrijden?? Ik ga vrijdag op vakantie, kan ik op donderdag nog ff de wedstrijd regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
}:O

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 80662 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:46:
[...]

En de wedstrijden?? Ik ga vrijdag op vakantie, kan ik op donderdag nog ff de wedstrijd regelen...
Nee die nog niet :'(

Ik zie dat iedereen ook een vrije week krijgt omdat er 5 teams zijn...Kunnen we onderling niet afspreken dat als je vrij bent dat je met een ander team uit een andere poul een wedstrijd regelt? Ik zie dat wel zitten eigenlijk...

[ Voor 34% gewijzigd door Swanfield op 13-07-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ze zijn niet gewijzigd ten opzichte van vorige keer, terwijl dat wel zou geberuen. hussel alles eens goed door elkaar. in poule a zitten louter X en andere weer alleen maar VII/VI enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:06:
[...]

ze zijn niet gewijzigd ten opzichte van vorige keer, terwijl dat wel zou geberuen. hussel alles eens goed door elkaar. in poule a zitten louter X en andere weer alleen maar VII/VI enzo...
Volgens mij is deze poul indeling dus gedaan zoals het oude systeem was. Misschien dat de cup-geit hier meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003

odan

The dark side is within all!

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:06:
[...]

poule a heeft 2 10e 2 9e en 1 3e. tenminste op de cup pagina.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zucht... anders snap je even de essentie van mij post ipv het letterlijk op te vatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
GOT CUP

M'n vlucht naar turkije is vervroegd. Daar heb ik geen tijd om de indeling voor de wedstrijden te maken.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit iig voor de eerste 2 weken te doen.

Brain kan je dan authoriseren. Neem even contact op met brain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zat toevallig even naar de indelingen te kijken, maar kom je met 5 teams niet elke week op een niet spelend team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:09:
[...]

Volgens mij is deze poul indeling dus gedaan zoals het oude systeem was. Misschien dat de cup-geit hier meer over kan vertellen?
Zal ik jou dan even cupmanager maken? Zodat jij de poules in kunt delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:28:
[...]

Zal ik jou dan even cupmanager maken? Zodat jij de poules in kunt delen?
Ho Ho nee nee :)

Wij hebben hier al iemand voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.