jeugdkamp? enlighten me pleaseDamien2004 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:10:
Zo mensen ben weer terug van jeugdkamp en het was weer super!!
Kan iemand mij even een aai over de bol geven? Ik heb net, door een bidwar, veel te veel uitgegeven aan een verdediger 
590.000 voor een 26-jarige uitstekend verdediger, zonder bijstats (vleugel waardeloos), en een tsi van 2400 ofzow

590.000 voor een 26-jarige uitstekend verdediger, zonder bijstats (vleugel waardeloos), en een tsi van 2400 ofzow

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Normaal bied ik op simpele spelers... maarja, als je bij hoge bedragen gaat bieden, komt er telkens 10.000 bij. Ik begon bij 400.000, wat nog een leuk bedrag was. En toen was het heel snel 590.000Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:22:
ongeveer het dubbele van wat ie waard is dus ongeveer... balen
Nouja, dit was even een klein pretje nadat ik een formidabele middenvelder had verkocht voor 450.000.
Ik had het geld... en nu niet meer
Ach als je er verder blij mee bentCis schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:19:
Kan iemand mij even een aai over de bol geven? Ik heb net, door een bidwar, veel te veel uitgegeven aan een verdediger
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
wat is zijn ervaring en zijn leiderschap dan?Cis schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:19:
* ArthurMorgan heeft laatst 779k uitgegeven voor een uitstekend def (redelijk wing) met zwak ervaring en goed leiderschap... potentiele coaches worden steeds duurder heb ik het idee
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Anoniem: 7533
is het nationale miskopen weekend ofzo? een uitstekend def voor bijna 800k...
lachwekkend
daar heb je een formidabele voor...
lachwekkend
26 jaar, matig in vorm, gezondAlfredt schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:43:
[...]
wat is zijn ervaring en zijn leiderschap dan?
* Cis heeft laatst 779k uitgegeven voor een uitstekend def (redelijk wing) met zwak ervaring en goed leiderschap... potentiele coaches worden steeds duurder heb ik het idee
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Ireland
Total Skill Index (TSI): 2 430
Loon: 1 224 €/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Kortom: nogal slechte speler voor 590.000
Enige voordeel is: de bijstats zijn dermate slecht, dat de meeste tsi in het verdedigen verscholen zal zitten. Op vleugelverdediger verdedigend haalde ie 3,5 ster geloof ik
Ik voel me inderdaad meteen een stuk beterAnoniem: 7533 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:59:
lachwekkenddaar heb je een formidabele voor...
[ Voor 13% gewijzigd door Cis op 09-07-2005 21:04 ]
Anoniem: 135680
ik noem matig positiespel, matig scoren en goed spelhervatting zijn geen slechte bijstats. die kosten heel wat tsi
Ja maar dat zijn bijstats waar een verdediger niets aan heeft. Stats die er dus voor zorgen dat hij meer lijkt te hebben dan hij heeft, dankzij een vrij hoge tsi die opgevijzeld wordt door nutteloze stats.
Life is simple, make choices, don't look back...
sla je juist de belangrijkste voor TSI-bepaling overH2opoloër schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:08:
ik noem matig positiespel, matig scoren en goed spelhervatting zijn geen slechte bijstats. die kosten heel wat tsi
redelijk conditie=veel invloed op TSI (toch?!)
Conditie heeft veel invloed op de tsi idd...en 3,5 ster verdedigend op vleugel vind ik nou ook niet echt schokkend...dit halen mijn uitstekend verdedigers al met zwak vorm...
SP heeft geen invloed op de TSI voor zover ik weet.H2opoloër schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:08:
tsja en wat betaal ik over een paar seizoenen voor een goed leiderschap goed ervaring?Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:59:
lachwekkenddaar heb je een formidabele voor...
ik heb nu iets meer dan 200k meer betaald dan voor een dergelijke speler zonder leiderschap...
(Basis HAM TPE)
wanneer is de loting van de cup eigenlijk bekend?
Timo Finkers [playerid=70261187]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 514 €/week
Eigenaar: Wodka United
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
niks dus
(ja ik moet dat nieuwe knopje nog vinden
)
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 514 €/week
Eigenaar: Wodka United
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
niks dus
(ja ik moet dat nieuwe knopje nog vinden

Jaja, dat zijn dan wel heel hoog uitstekende verdedigers, want mijn 2 verdedigers met uitstekend +6 op mijn vleugel halen maar heeeel soms die 3.5 ster, en dat is dan in goede vorm hoor.-CKY2K- schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:55:
Conditie heeft veel invloed op de tsi idd...en 3,5 ster verdedigend op vleugel vind ik nou ook niet echt schokkend...dit halen mijn uitstekend verdedigers al met zwak vorm...
Ik denk dat deze 3.5* haalt omdat 'ie zwak ervaring heeft, dat is best leuk voor speler namelijk.
-Edit-
Het zou trouwens idd wel kunnen, maar dan staat 'ie wel verdedigend.. dan heb ik ook wel eens een 3.5* gehaald met een verdedigen goed en vorm goed
[ Voor 13% gewijzigd door Coca-Cola op 10-07-2005 09:40 ]
Total Skill Index (TSI): 0
Do I need to say more?
Do I need to say more?
Mijn pull van vandaag
Jeremy Wielaard (70280507)
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Losers United
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: formidabel
Hoe kan het nu als je een uitstekend jeugdopleiding hebt dat je formidabel pulled ( hoogste is toch uitstekend )
Jeremy Wielaard (70280507)
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Losers United
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: formidabel
Hoe kan het nu als je een uitstekend jeugdopleiding hebt dat je formidabel pulled ( hoogste is toch uitstekend )
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Anoniem: 112223
Ben ook net begonnen met de loterij, maar wanneer krijg je een update voor je jeugdopleiding?
Ik heb even een vraag over een geblesseerde speler. Er staat bij zijn + kruisje: licht geblesseerd, maar kan wel trainen. Iets staat me bij dat hij dan toch kan spelen ondanks dat hij geen pleister heeft. Klopt dit?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ja hij kan speler. Hij presteerd iets minder dan normaal en als je pech hebt en hij raakt weer geblesseerd zal het voor langere tijd zijn. Maar ik stel ze meestal gewoon op in de competitie als ze een pleister hebben.Royz schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:01:
Ik heb even een vraag over een geblesseerde speler. Er staat bij zijn + kruisje: licht geblesseerd, maar kan wel trainen. Iets staat me bij dat hij dan toch kan spelen ondanks dat hij geen pleister heeft. Klopt dit?
Las dat hij een pleister had. Nee, als hij geblesseerd is en nog geen pleister heeft kan hij niet spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 10-07-2005 15:06 ]
/▌
In ieder geval voor dinsdagodan schreef op zondag 10 juli 2005 @ 01:10:
wanneer is de loting van de cup eigenlijk bekend?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik heb vanavond de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, al speel ik volgende week thuis ook tegen dezelfde ploeg, maar daar heb ik al een voordeel.
Nu wil ik uiteraard (
) graag winnen. Ik speel altijd 3-4-3, in oefenwedstrijden speelt hij altijd 5-3-2 of 5-4-1 maar in competitie altijd 4-4-2. Nu kan hij dus een van die opstellingen spelen maar ik gok dat hij gewoon voor 4-4-2 gaat. Dus ik wou 3-5-2 gaan spelen, het probleem is dat ik daar totaal geen ervaring mee heb, staat dus op slecht. Volgens HT Ratings haal ik een slecht (zeer laag) middenveld, 10 van de 10 keer komt het altijd nog hoger uit in de hattrick wedstrijden zelf dus ik moet dat slecht (zeer laag) of zelfs slecht (laag) kunnen halen. Hij haalt thuis niet meer dan waardeloos (hoog).
Maarja dat probleem is dus dat de ervaring van 3-5-2 slecht is van mijn team. Is het dus wel verstandig om 3-5-2 te spelen? Ik weet niet of het verschil tussen slecht of uitstekend ervaring voor een bepaalde tactiek een erg grote invloed heeft.
Nu wil ik uiteraard (
Maarja dat probleem is dus dat de ervaring van 3-5-2 slecht is van mijn team. Is het dus wel verstandig om 3-5-2 te spelen? Ik weet niet of het verschil tussen slecht of uitstekend ervaring voor een bepaalde tactiek een erg grote invloed heeft.
Anoniem: 83760
Als ik jou was zou ik gewoon ook lekker 3-4-3 spelen, met 4-4-2 zal je op een sterke verdediging stuiten en dus is het geen slecht idee om 3 spelers in de voorhoede te spelen. 3-5-3 met slecht ervaring zou je dan nog wel eens de wedstrijd kunnen gaan kosten denk ik.
@ GoT-cup: ik vertrek vandaag voor 8 dagen naar Malta en zal dus niet per direct de uitdaging voor de GoT cup kunnen aannemen. Vrees niet, vanaf volgende week maandag ben ik weer terug en zal ik de uitdaging dus alsnog accepteren. So, don´t panic.
(of oplettende fed-leden mijn eventueel in paniek geraakte tegenstander daarover zouden willen informeren
) thanks!
@ GoT-cup: ik vertrek vandaag voor 8 dagen naar Malta en zal dus niet per direct de uitdaging voor de GoT cup kunnen aannemen. Vrees niet, vanaf volgende week maandag ben ik weer terug en zal ik de uitdaging dus alsnog accepteren. So, don´t panic.
(of oplettende fed-leden mijn eventueel in paniek geraakte tegenstander daarover zouden willen informeren
Nou YP was nix, tsi van 10
Moet vanavond winnen om mijn 2e plek te behouden.
Ff iets anders.
De speler die ik een paar dagen geleden te koop had gezet voor 1 400 000 is uiteindelijk verkocht voor 1 581 000.
Dit waren de stats van de speler:
tsi: 6 670
leeftijd:23
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Er werd gezegd dat ik er te veel voor vroeg.
Heb ik nou gewoon geluk gehad dat er een gek zoveel voor bood?

Ff iets anders.
De speler die ik een paar dagen geleden te koop had gezet voor 1 400 000 is uiteindelijk verkocht voor 1 581 000.
Dit waren de stats van de speler:
tsi: 6 670
leeftijd:23
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
ja idd en hij heeft nog onnodige bijstats ook waar je geen reet aan hebt, maar wel de TSI flink opkrikken.
lekker voor jou, maar echt een domme koop van diegene
))
lekker voor jou, maar echt een domme koop van diegene
Als er +1 staat kan hij vandaag niet spelen hoor. Alleen bij een pleister.Royz schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:01:
Mensen vragen over de data van de gotcup is vanaf nu niet meer nodig.
Check gottrick en vind de data zelf maar
Check gottrick en vind de data zelf maar
kom er net achter dat ik vanavond gewoon een heuse derby speel
competitiegenootje dat dit seizoen erbij was gekomen na degradatie komt gewoon uit dezelfde stad (Oosterhout) als mij, best grappig als je het mij vraagt
competitiegenootje dat dit seizoen erbij was gekomen na degradatie komt gewoon uit dezelfde stad (Oosterhout) als mij, best grappig als je het mij vraagt
Diep respect, ik had het jo nooit gegevendied_laughing schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:38:
Nou YP was nix, tsi van 10![]()
Ff iets anders.
Thats funJoss schreef op zondag 10 juli 2005 @ 19:32:
kom er net achter dat ik vanavond gewoon een heuse derby speel![]()
Wie is het, misschien ken ik hem wel of haar
jong gassie
Rob Wehren heettie (robrovers)
maak hem wel in vanavond, tenminste, das de bedoeling... als ik op ratings af moet gaan ben ik zo'n 30 punten beter
maak hem wel in vanavond, tenminste, das de bedoeling... als ik op ratings af moet gaan ben ik zo'n 30 punten beter
een heuse oosterhoutse HT derby... ik ben niet meer weg te slaan vanavond voor mijn pc 
trouwens het is weer eens zover:
Leyden - BeerZ United (24 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
trouwens het is weer eens zover:
Leyden - BeerZ United (24 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Hmm ken ik idd niet maar das wel leuk zo'n derby ken wel meer mensen uit ohout die spelen maar een derby zal toch wel heel toevallig zijn
Zolang het mijn tribunes maar vult ben ik blij 
helaas sta ik wel 0-1 achter, terwijl ik hem gewoon op zou moeten kunnen rollenDoor het vrij behoorlijke voetbalweer kwamen er 45018 fans naar Trust Dome. Iedereen in Noord-Brabant was dolenthousiast over de derby en van beide teams zaten vele supporters op de tribune.

MOTSen in de beker afgelopen woensdag was misschien toch niet zo handig. nou verspeel in in een week mijn TS en mijn kans op met 42 punten kampioen te worden 
naja hopen op een wondertje in de tweede helft, mijn aanval moet wel veel beter zijn dan zijn def, en zijn aanval amper sterker dan de mijne...
naja hopen op een wondertje in de tweede helft, mijn aanval moet wel veel beter zijn dan zijn def, en zijn aanval amper sterker dan de mijne...
Ik sta al weer 3-0 voor, als ik dat zo vol houdt sta ik vanavond weer tweede in de competitie 
Heb over twee weken ook een derby, waarschijnlijk de eerste keer dat mijn stadion helemaal uitverkocht is sinds de uitbreiding van twee seizoenen geleden
Heb over twee weken ook een derby, waarschijnlijk de eerste keer dat mijn stadion helemaal uitverkocht is sinds de uitbreiding van twee seizoenen geleden
/▌
waargh ik haat middenveld
overal beter behalve op het middenveld, 30 punten meer in totaal en dan nog verliezen

overal beter behalve op het middenveld, 30 punten meer in totaal en dan nog verliezen
middenveld owns 
2-3 gewonnen doordat mid tikkie beter was... sta nu 4e hopelijk blijf ik hier ook. dat is het streven...
2-3 gewonnen doordat mid tikkie beter was... sta nu 4e hopelijk blijf ik hier ook. dat is het streven...
yopie gelukkig nog 3-1 gewonnen en zo de eerste helft van de competitie niets verloren
moge de 2e helft hetzelfde zijn
en nieuw sterren record 31 ster in de 9e
kon eigenlijk wel 31,5 ster zijn
moge de 2e helft hetzelfde zijn
kon eigenlijk wel 31,5 ster zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 10-07-2005 21:59 ]
Ik zou met alle plezier willen kijken wat ik gedaan heb, maar de site is zo dood als wat...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mijn speler van 600.000 is er zojuist uitgetrapt 
Dubbele miskoop dus
Dubbele miskoop dus
why bother, wanneer je een WO heb?SpeedAddict schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:09:
Ik zou met alle plezier willen kijken wat ik gedaan heb, maar de site is zo dood als wat...
Nahja, niet zozeer wat ik gedaan heb, maar wat mijn leaguegenoten gedaan hebben, en wat kenissen en vrienden van me
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
1-0 gewonnen van een directe concurrent, dus nu toch nog gedeeld 2de (3de op doelsaldo) op de ranglijst halverwege 
Iemand trouwens nog een oefenpotje voor woensdag? Ik heb nog niks namelijk. Mijn team staat in mijn signature
Iemand trouwens nog een oefenpotje voor woensdag? Ik heb nog niks namelijk. Mijn team staat in mijn signature
7-1 van de nummer vier gewonnen. Sta nu 4e.
[ Voor 14% gewijzigd door magnifor op 11-07-2005 00:33 ]
Beter dan, een 6-1 zege voor FC RMH vandaag. Een van mn spitsen scoorde vandaag 4x en dat terwijl ik 'speel het rustig' had ingesteld. Jammer genoeg loop ik financieel wel richting de afgrond, sta inmiddels 2 ton in het rood en wekelijks komt daar nog eens 40.000 aan schuld bij 
Zijn er nog speciale dingen die ik kan doen om een beetje uit de schuld te komen? Verkopen van mn spelers snap ik ook wel, alleen heb ik niks te verkopen...
Zijn er nog speciale dingen die ik kan doen om een beetje uit de schuld te komen? Verkopen van mn spelers snap ik ook wel, alleen heb ik niks te verkopen...
Je hebt niks om te verkopen? Wat brengt die spits die 4 keer gescoord heeft op dan ?Zenit schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:31:
Beter dan, een 6-1 zege voor FC RMH vandaag. Een van mn spitsen scoorde vandaag 4x en dat terwijl ik 'speel het rustig' had ingesteld. Jammer genoeg loop ik financieel wel richting de afgrond, sta inmiddels 2 ton in het rood en wekelijks komt daar nog eens 40.000 aan schuld bij
- Je beste spelers verkopen
- Bezuinigen op specialisten
- Bezuinigen op jeugopleiding
- Bezuinigen op salarissen (je hebt niks aan 27 spelers)
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 11-07-2005 00:21 ]
/▌
Pffff, Ik wist dat het een derby was deze week, maar ik had de indruk dat team toch vrij eenvoudig te moeten kunnen verslaan. Resultaat was 20% betere ratings. En dat ik een belabberde verdediging had wist ik ook, maar dat ik met 63% balbezit na 60 minuten met 0-3 zou achterstaan, stond niet echt in mijn planning.
Daarna kwam het alsnog goed en won ik de wedstrijd met 5-3 , maar was wel ff slikken
Promotie kan ik nu door het dure puntenverlies van de nummer 3 al bijna niet meer mislopen, en sta ik nog gewoon eerste. Maar of ik kampioen wordt, dat is nog zeer twijfelachtig.
Ik heb de mazzel om in een leuk actieve X(X.877) te zitten, met ondertussen 7 teams die serieus met hun team bezig zijn.
Daarna kwam het alsnog goed en won ik de wedstrijd met 5-3 , maar was wel ff slikken
Promotie kan ik nu door het dure puntenverlies van de nummer 3 al bijna niet meer mislopen, en sta ik nog gewoon eerste. Maar of ik kampioen wordt, dat is nog zeer twijfelachtig.
Ik heb de mazzel om in een leuk actieve X(X.877) te zitten, met ondertussen 7 teams die serieus met hun team bezig zijn.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
3-1 verloren van een tegenstander die ik heel misschien kon hebben.
Jammer alleen dat ie mn beste vleugelspeler er voor 2 weken heeft uitgeschopt. Dus volgende week ben ik minder sterk. Enige troost is dat een speler van hem rood heeft gekregen, dus mss kan ik revange nemen... Ik ben benieuwd.
Jammer alleen dat ie mn beste vleugelspeler er voor 2 weken heeft uitgeschopt. Dus volgende week ben ik minder sterk. Enige troost is dat een speler van hem rood heeft gekregen, dus mss kan ik revange nemen... Ik ben benieuwd.
4-1 verloren tegen de directe concurent. Heb een MOTS tegen mij gehad terwijl ik niet terug kon MOTSen 
Nu denk ik dat ik de 2de plek verspeeld heb.
Helaas....
Helaas....
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Na mijn 3-1 overwinning van gisteren is de spanning weer helemaal terug in mijn soms ietwat vage VII (25993). Vaag omdat de helft van de ploegen nooit vriendlies speelt bijvoorbeeld, maar die ploegen zijn nog wel redelijk sterk...voordeel is dat ze zich niet verder ontwikkelen... Mijn doel is handhaving aangezien ik einde dit seizoen van training ga veranderen, dus een derde plek zou erg leuk zijn (en waarschijnlijk ook max haalbare)...
offtopic:
BTW eindelijk via mijn PDA toegang tot mijn adsl verbinding thuis, met wat kunst en vliegwerk kan ik nu dus relaxed op de bank beneden Hattrick volgen, vriendin ook weer blij...:P
BTW eindelijk via mijn PDA toegang tot mijn adsl verbinding thuis, met wat kunst en vliegwerk kan ik nu dus relaxed op de bank beneden Hattrick volgen, vriendin ook weer blij...:P
[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 11-07-2005 09:15 ]
het leuke van ronde 7 is dat daarna ronde 8 komt en je dus tegen dezelfde tegenstander speelt. als hij gister gemotst heeft(er vanuit gaande dat ie uit de beker is en niet kan piccen) is zijn TS komende zondag super kut. dus is de kans dat jij weer wint een stuk groter... pakken jullie allebei 3 puntjesDamien2004 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:01:
4-1 verloren tegen de directe concurent. Heb een MOTS tegen mij gehad terwijl ik niet terug kon MOTSen
Helaas....
Die hoop heb ik dus ook. Mijn kans was als we beide normaal speelde groot om te winnen bij hem thuis. Nu hij MOTSte heb ik dus verloren maar zal hij komende zondag niets MOTSen. Win ik niet dan is hij de grote winnaar. Win ik wel dan staan we weer gelijk :-)Anoniem: 7533 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:27:
[...]
het leuke van ronde 7 is dat daarna ronde 8 komt en je dus tegen dezelfde tegenstander speelt. als hij gister gemotst heeft(er vanuit gaande dat ie uit de beker is en niet kan piccen) is zijn TS komende zondag super kut. dus is de kans dat jij weer wint een stuk groter... pakken jullie allebei 3 puntjes
Ohwell super spannend dus! :-)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Gisteren WO, maar 2 directe concurrenten speelden gelijk
Sta nu 2e, en 4 punten los van de nummer 3. Volgende week moeten ze uiteraard weer tegen elkaar. Daarna hoef ik nog maar 4 wedstrijden te spelen (2 WO's
), dus promotie moet ook dit seizoen mogelijk zijn 
Kreeg overigens een mailtje van een collega dat zijn keeper 2 doelpunten had gemaakt waardoor hij met 2-1 won
Kreeg overigens een mailtje van een collega dat zijn keeper 2 doelpunten had gemaakt waardoor hij met 2-1 won
[ Voor 19% gewijzigd door Pewwy op 11-07-2005 10:21 ]
4-2 gewonnen van een van de twee directe concurrenten, sta nu ook voor t eerst bovenaan!
volgende week uit tegen m motsen, alhoewel TS nu al geirriteerd is.... na piccen ging hij maar 1 omhoog? nou ja zal wel.
hoe kan je je signature eigenlijk invullen hier op tweakers? wil ook ff mijn team erin zetten, maar ik lees er overheen of??? staat niet bij profiel waar ik het zou verwachten.
En sta 45000 in de min of zo, en betaal direct al 2500 rente, goeiedag zeg. per week!
volgende week uit tegen m motsen, alhoewel TS nu al geirriteerd is.... na piccen ging hij maar 1 omhoog? nou ja zal wel.
hoe kan je je signature eigenlijk invullen hier op tweakers? wil ook ff mijn team erin zetten, maar ik lees er overheen of??? staat niet bij profiel waar ik het zou verwachten.
En sta 45000 in de min of zo, en betaal direct al 2500 rente, goeiedag zeg. per week!
@damien ook al mots ie dan haalt ie alsnog een brak middenveld en is zijn ts daarna HELEMAAL naar de klote en winnen anderen wellicht ook wel van hem waardoor je alsnog klimt in de stand. motsen halverwege seizoen is dan ook absoluut niet slim vind ik. zit je de rest van de compo te kutten met een slecht middenveld(tenzij je wo's hebt/in de beker zit en makkelijk kan piccen).
sarin: je moet even op je eigen naam klikken en dan wijzig profiel. moeilijk hé zo'n forum :
45k in de min is niet zo erg. maar rente betalen is weggegooid geld en dus zonde. ik had een paar weken een rente van 14k per week. maar nu wil ik nooit meer rood staan. zo zonde van je geld
sarin: je moet even op je eigen naam klikken en dan wijzig profiel. moeilijk hé zo'n forum :
45k in de min is niet zo erg. maar rente betalen is weggegooid geld en dus zonde. ik had een paar weken een rente van 14k per week. maar nu wil ik nooit meer rood staan. zo zonde van je geld
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 11-07-2005 11:15 ]
hmm nu ik zo zit te denken...
ik had gisteren een derby, dat wil toch zeggen dat het "uit-middenveld" geen nadeel meer heeft?
Ik dacht namelijk al bij voorbaat dat ik nu ook kansloos was voor volgende week, omdat mn middenveld dan nog slechter is, maar dat is dan toch gelukkig niet? (hoop ik)
ik had gisteren een derby, dat wil toch zeggen dat het "uit-middenveld" geen nadeel meer heeft?
Ik dacht namelijk al bij voorbaat dat ik nu ook kansloos was voor volgende week, omdat mn middenveld dan nog slechter is, maar dat is dan toch gelukkig niet? (hoop ik)
Anoniem: 7533 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:13:

Als ik vanavond thuis ben gelijk mn team in mn sig plaatsen.
En rente betalen wil ik inderdaad ook niet meer, dus zorgen dat ik nooit meer in de min kom. Probleem is dat ik nu wel bijna moet verkopen om uit die -45000 te komen, het lijkt wel niet zo veel, maar ik maak nu gewoon nog verlies in de 2 weken.
Geeft niet, deden we allemaal (ik nu overigens ook nog, omdat ik te veel WO's heb dit seizoen)
Het ziet er naar uit dat ik de volgende OP's gaat maken maar zijn er nog wensen omtrent verbetering? Dingen die we kunnen weg laten of moeten toevoegen?
een verbetering zou zijn als beginnende teams hem eens doorlezen
maarja om dat nou in de OP te zetten
Ik zet het in de OP die ze toch niet lezen
hehehe
Nee misschien even een linkje in ieders profiel naar de op ofzo.. misschien een kleine moeite als een hoop spammers hier aan mee willen werken
Nee misschien even een linkje in ieders profiel naar de op ofzo.. misschien een kleine moeite als een hoop spammers hier aan mee willen werken
Prima hier wil ik wel aan meewerken...iets van beginners lees eerst dit of zo...scheelt weer een hoop nutteloze posts...Damien2004 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:29:
Ik zet het in de OP die ze toch niet lezenhehehe
Als je wilt dat startende teams de OP lezen, is het misschien slim de voor hen interessante informatie in het begin van de OP te stoppen, en niet op het einde.Damien2004 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:29:
Ik zet het in de OP die ze toch niet lezenhehehe
Als er bij lange verhalen(OP's) het begin al niet boeit kan ik me voorstellen dat je niet de moeite neemt om de rest van dat verhaal ook te lezen
Dus bijvoorbeeld eerst de introductie van het spel Hattrick, dan de nuttige links, dan de nuttige discussies/opmerking/verhalen van GoT-leden. En daarna kun je nog eventuele overige informatie/statistieken plaatsen.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Anoniem: 120217
Ik sta nu 64000 euro in het rood en wou een verdediger verkopen, kan ik met deze speler uit de schulden komen
1 van mijn beste spelers helaas maar nu draai ik als ik niet thuis speel elke week iets van 12000 verlies...
Julián Serrat (49503537)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI):870 Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Ik heb hem trouwens wel te koop aangeboden, hopen dat ik er niet teveel voor heb gevraagt

Julián Serrat (49503537)
Ik heb hem trouwens wel te koop aangeboden, hopen dat ik er niet teveel voor heb gevraagt
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 120217 op 11-07-2005 13:12 ]
Kijk gewoon op de tl-list bij een willekeurige andere goed verdediger als het bij jou niet klopt
150 000 € 20 goed
80 000 € 20 zwak
60 000 € 20 redelijk
35 000 € 20 waardeloos
80 000 € 20 matig
80 000 € 20 waardeloos
54 001 € 20 slecht
50 000 € 20 slecht
155 000 € 20 goed
150 000 € 20 goed
80 000 € 20 zwak
60 000 € 20 redelijk
35 000 € 20 waardeloos
80 000 € 20 matig
80 000 € 20 waardeloos
54 001 € 20 slecht
50 000 € 20 slecht
155 000 € 20 goed
/▌
jammer van dat matig scoren er ook nog bij. hij heeft al niet zso'n hoge tsi dus daaruit kan je concluderen dat ie laag goed is. dat drukt de transferprijs. maar een klein tonnetjke moet lukken.Anoniem: 120217 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:05:
Ik sta nu 64000 euro in het rood en wou een verdediger verkopen, kan ik met deze speler uit de schulden komen1 van mijn beste spelers helaas maar nu draai ik als ik niet thuis speel elke week iets van 12000 verlies...
Julián Serrat (49503537)
Die vergelijkingen werken helaas niet zo goed bij verdedigers...Marzman schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:13:
Kijk gewoon op de tl-list bij een willekeurige andere goed verdediger als het bij jou niet klopt
150 000 € 20 goed
80 000 € 20 zwak
60 000 € 20 redelijk
35 000 € 20 waardeloos
80 000 € 20 matig
80 000 € 20 waardeloos
54 001 € 20 slecht
50 000 € 20 slecht
155 000 € 20 goed
Valt er ergens af te lezen hoeveel TSI, matig scoren bijvoorbeeld bij een bepaalde leeftijd oplevert?
Zodat ik een beetje uit kan fiegelieren (bestaat dat woord?) of iemand bv goed hoog of goed laag bij een bepaalde skill heeft.
Zodat ik een beetje uit kan fiegelieren (bestaat dat woord?) of iemand bv goed hoog of goed laag bij een bepaalde skill heeft.
TSI is niet leeftijdafhankelijk...sarinsarin schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:56:
Valt er ergens af te lezen hoeveel TSI, matig scoren bijvoorbeeld bij een bepaalde leeftijd oplevert?
Hoe je dit uit kan fiegelieren (
interessant verhaal en goed idee (juist wel leuk beetje met skills liggen klooien in excelsheetjes enzo), maar met je eerste punt ben ik het niet eens, volgens mij is TSI juist wel erg leeftijdsafhankelijk?MadKow schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:59:
[...]
TSI is niet leeftijdafhankelijk...
Hoe je dit uit kan fiegelieren () is door wanneer een speler een skill stijgt door je training de stats en zijn tsi bij te houden in een database of een excel bestand oid. Op een gegeven moment kun je dan een redelijke schatting maken van spelers op de transferlijst of ze snel stijgen of niet. En ja, hier valt veel mee te verdienen....
Na je 28e begint geloof ik de TSI te dalen van iedereen, of inieder geval vanaf je 30e
Wordt die afname van de TSI niet gewoon veroorzaakt door de afname van de skills vanaf de 30-jarige leeftijd ?sarinsarin schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:13:
[...]
maar met je eerste punt ben ik het niet eens, volgens mij is TSI juist wel erg leeftijdsafhankelijk?
Na je 28e begint geloof ik de TSI te dalen van iedereen, of inieder geval vanaf je 30e
edit:
Dat is inderdaad redelijk overtuigendAlfredt schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:14:
idd zoek maar eens naar formidabele hoofdstatspelers van 35 of zo
[ Voor 22% gewijzigd door Homerius op 11-07-2005 15:41 . Reden: I stand corrected :) ]
Nou een van mijn beste spelers is 35, en heeft bijna de laagste TSI. Veel minder dan broekies van 18 die alleen redelijk verdedigen hebben en verder niets bijzonders, die oude heeft dan 2x redelijk en ook nog uitstekend conditiespel, en rest van stats minder slecht dan die van 18.Homerius schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:28:
[...]
Wordt die afname van de TSI niet gewoon veroorzaakt door de afname van de skills vanaf de 30-jarige leeftijd ?
idd zoek maar eens naar formidabele hoofdstatspelers van 35 of zo
Ik ben voor niet veranderen van de lay-out van de op. Ten eerste omdat ie er op tip top uit ziet en ten tweede dat ie er nog niet zo heel lang is 
Ik wens iedereen alvast een fijne hattrickmaand, ben drie weekjes vanaf morgen ervan tussen, naar Amerika (NY->Miami) dus doei
Ik wens iedereen alvast een fijne hattrickmaand, ben drie weekjes vanaf morgen ervan tussen, naar Amerika (NY->Miami) dus doei
hopelijk heb je goed weer danTommilio schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:39:
Ik ben voor niet veranderen van de lay-out van de op. Ten eerste omdat ie er op tip top uit ziet en ten tweede dat ie er nog niet zo heel lang is
jij ook veel plezier he
Geniet ervanTommilio schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:39:
Het zou inderdaad wel kunnen dat wanneer van een speler zijn stats gaan dalen (dus vanaf een jaar of 28) dat zijn TSI ook wel gaat zakken, maar voor de spelers waarvoor je een database bij gaat houden (trainees dus) zul je daar nog geen last van hebben.sarinsarin schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:37:
[...]
Nou een van mijn beste spelers is 35, en heeft bijna de laagste TSI. Veel minder dan broekies van 18 die alleen redelijk verdedigen hebben en verder niets bijzonders, die oude heeft dan 2x redelijk en ook nog uitstekend conditiespel, en rest van stats minder slecht dan die van 18.
Anoniem: 26445
Veel plezier.Tommilio schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:39:
Ga volgende week naar Schotland. Precies in de week dat de GOT-Cup begint zal je altijd zien. Maargoed we zien wel hoe we dat gaan oplossen.
Ik ben ook net weg. En dat terwijl ik nog Got Cup manager ben ook
Ik hoop dat de turken ook internet hebben
Ik hoop dat de turken ook internet hebben
WP: Ecodan PUHZ-SW50
zit ik even in een leuke poule bij de cup zeg 
een 10 een 9 en een 3
en nog een 10 (ikke)
misschien dus kans op een 2e plek.
viel me trouwens op dat er poules waren met maar 2 teams. loting nog niet compleet?
een 10 een 9 en een 3
viel me trouwens op dat er poules waren met maar 2 teams. loting nog niet compleet?
[ Voor 25% gewijzigd door odan op 11-07-2005 18:04 ]
Haha, nou die ene uit de Xe (Ferox) is van een vriend van mij en hij zit ondertussen in de IX en staat daar ongeslagen bovenaan, dus ik geef je weinig kansodan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:59:
zit ik even in een leuke poule bij de cup zeg
een 10 een 9 en een 3en nog een 10 (ikke)
Maar de indeling lijkt mij nog niet helemaal af? ik tel maar 20 teams in poula A tm J en ik ben nog niet ingedeeld...
Er zit een foutje in de website. Brainpower is er al naar aan het kijken. Ik zeg ook niet dat deze poule indeling vast staat.
Er kunnen dus nog wijzigingen volgen...
Is inmiddels fixed en poules zijn ingedeeld. Overigens nog niet definitief...dat laat ik aan jou overMils schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:28:
Er zit een foutje in de website. Brainpower is er al naar aan het kijken. Ik zeg ook niet dat deze poule indeling vast staat.
Nou hoop het ook, maar als het goed is dan is dennis al weg als ik in miami en pensacola aankom dusJoss schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:41:
[...]
hopelijk heb je goed weer dan![]()
jij ook veel plezier he
ondertussen nog een 9 erbij. maar goed we zullen wel zien wat het word. het is uiteraard gewoon voor de lolCoca-Cola schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:05:
[...]
Haha, nou die ene uit de Xe (Ferox) is van een vriend van mij en hij zit ondertussen in de IX en staat daar ongeslagen bovenaan, dus ik geef je weinig kansMaar wel relaxed dat je in een vrij makelijke poule zit... ik zat vorig jaar als X in een poule met als laagste 1 VIII geloof ik.
Maar de indeling lijkt mij nog niet helemaal af? ik tel maar 20 teams in poula A tm J en ik ben nog niet ingedeeld...
Ja, het blijft toch lastig, die poule indeling....
Je zou 2 Cups kunnen houden
Één voor de hogere teams en 1 voor de lagere.
Of alle hogere teams in 1 poule. Of natuurlijk het hele cup systeem op de schop gooien.
En het doen zoals in hattrick. Voordeel is dat je meer kans maakt om door te gaan. Een voordeel van het oude systeem is dat je gegarandeerd 4 á 5 wedstrijden speelt. En dat er 1 á 2 teams per poule doorgaan.
Je zou 2 Cups kunnen houden
Één voor de hogere teams en 1 voor de lagere.
Of alle hogere teams in 1 poule. Of natuurlijk het hele cup systeem op de schop gooien.
En het doen zoals in hattrick. Voordeel is dat je meer kans maakt om door te gaan. Een voordeel van het oude systeem is dat je gegarandeerd 4 á 5 wedstrijden speelt. En dat er 1 á 2 teams per poule doorgaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Mils op 11-07-2005 21:48 ]
Ik ben voor de poules. Het heeft zijn charme om een beetje aan te klooien met je b-team
Poll: De toekomst van de GoT Cup
• Zo blijven
• Hattrick manier
• 2 Cups
• Poule indeling naar leaqe sterkte
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
• Zo blijven
• Hattrick manier
• 2 Cups
• Poule indeling naar leaqe sterkte
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
volgens mij zit ik in de zelfde poule als jouodan schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:43:
[...]
ondertussen nog een 9 erbij. maar goed we zullen wel zien wat het word. het is uiteraard gewoon voor de lol
ik houd me aanbevolen voor volgend jaar, dacht ook dat je lid moest zijn om mee te doen

Zo blijven natuurlijk! Scheelt mij weer prog-werk
Dit topic is gesloten.