Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.577 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99998

Nu ik hier wel nog op tweakers kan wil ik wel eens weten wat jullie van mijn team vinden.

Ik denk zelf dat ik onderweg wat punten moet gaan verspelen aangezien ik mezelf niet in een V voor plaats 3 of 4 zie meespelen.

wat denken jullie? Teamid: 209913

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Anoniem: 99998 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:04:
Nu ik hier wel nog op tweakers kan wil ik wel eens weten wat jullie van mijn team vinden.

Ik denk zelf dat ik onderweg wat punten moet gaan verspelen aangezien ik mezelf niet in een V voor plaats 3 of 4 zie meespelen.

wat denken jullie? Teamid: 209913

greetz
Heb even naar je laatste opstelling + compo gekeken. Je zit in een vrij eenvoudige VI dus kampioen worden is zeker goed mogelijk en je hebt best een aardig team, maar als je promoveert naar de V degradeer je vrijwel zeker. maarja mocht je kampioen worden moet je alsnog een P/D duel spelen en die moet je dan niet gaan winnen(als dat uberhaupt al kan maar los daarvan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik zou in ieder geval niet express onderweg punten laten liggen omdat je niet wilt promoveren...als je kan promoveren moet je dat doen naar mijn idee, maar daar is hier al eens een discussie over gevoerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38
ak47rulez schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:57:
In principe doe je dat ook, maar of je nu iedere dag op een papiertje schrijft hoevel users online zijn, of je doet het automatisch.... als je dit leest haal je ook gegevens van een site... dus
Dan mag het dus niet. Staat heel duidelijk in de regels.

Kijk maar eens in de spelregels onder puntje 27. Het staat er vet gedrukt en ook nog in het in het rood...

Het is absoluut verboden om welke pagina dan ook van www.hattrick.org te scannen. XML-files worden aan ontwikkelaars van een derde partij geleverd. Om deze files te mogen gebruiken, moet je goedgekeurd zijn als CHPP

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chmistry
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 14:06
ok... dan weet ik dat dus....
Je mag dus eigenlijk ook niet copy pasten in word bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
ak47rulez schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:04:
ok... dan weet ik dat dus....
Je mag dus eigenlijk ook niet copy pasten in word bijvoorbeeld?
Wat wil je nou? :?

Als je informatie van je spelers copy paste in word zul je niemand horen. Maar vroeger zijn er mensjes geweest die met scriptjes bijvoorbeeld clownfactory's opzetten. Die zochten de transferlijst af met een scriptje naar spelers met goed leiderschap en populair. Dit gaf ze natuurlijk een groot voordeel ten opzichte van mensen die dit met het handje moeten doen. Dat mag dus niet meer. Maar als jij de stats van je spelers in word zet zul je niemand horen hoor... echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:45:
Ik zou in ieder geval niet express onderweg punten laten liggen omdat je niet wilt promoveren...als je kan promoveren moet je dat doen naar mijn idee, maar daar is hier al eens een discussie over gevoerd :P
mee oneens :)

gewoon p/d duel opzettelijk verliezen. hij maakt geen schijn van kans...
je kan best kampioen worden ja in de compo zou ik niet express verliezen, maar daarna wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Sandyman538 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:46:
[...]

Als je informatie van je spelers copy paste in word zul je niemand horen. Maar vroeger zijn er mensjes geweest die met scriptjes bijvoorbeeld clownfactory's opzetten. Die zochten de transferlijst af met een scriptje naar spelers met goed leiderschap en populair. Dit gaf ze natuurlijk een groot voordeel ten opzichte van mensen die dit met het handje moeten doen. Dat mag dus niet meer. Maar als jij de stats van je spelers in word zet zul je niemand horen hoor... echt niet...
Op zich natuurlijk wel een briljant iets, er staan genoeg clowns op de TL voor weinig :)
Aan de andere kant wel logisch dat het niet mag, maar de eerste die zoiets bedenkt verdient een standbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:49:
[...]

mee oneens :)

gewoon p/d duel opzettelijk verliezen. hij maakt geen schijn van kans...
je kan best kampioen worden ja in de compo zou ik niet express verliezen, maar daarna wel.
Idd in de compo niet verliezen....en daarna tsja zijn de meningen over verdeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat heb je eraan om wel te promoveren en daarna weer te degraderen(zonder enige twijfel met zon team)? kan je beter een jaar extra aan sterken en het dan proberen toch?

kijk je ehbt ook teams die voor hun huidige cmopo echt VEEL te sterk zijn en oko makkelijk hoger kunnen spelen, maar als je team er nog niet klaar voor is... tsja... waarom dan toch promoveren?

ieder zijn ding. ik zou het nooit doen met mijn huidige team. maar ik wordt dan ook ab-so-luut geen kampioen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:59:
[...]

Idd in de compo niet verliezen....en daarna tsja zijn de meningen over verdeeld ;)
Ja maar anders promoveer ik dalijk rechtstreeks.... dat moet ik voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chmistry
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 14:06
Sandyman538 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:46:
[...]

Wat ik bedoel is dat je aan de ene kant probleemloos van alles mag kopieren... als het veel werk kost.. aan de andere kant mag je dat niet automatiseren. ik snap de opzet, maar ergens knaagt het.

De online users loggen was eigenlijk gewoon om te zien op welk moment van de dag er de meeste mensen online zijn. op weekbasis. Dat is handig om te zien wanneer je het beste een speler kan verkopen. (nee ik ben geen daytrader) Het was gewoon een hypothetisch geval van waar ligt de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
ak47rulez schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:50:
[...]

Wat ik bedoel is dat je aan de ene kant probleemloos van alles mag kopieren... als het veel werk kost.. aan de andere kant mag je dat niet automatiseren. ik snap de opzet, maar ergens knaagt het.

De online users loggen was eigenlijk gewoon om te zien op welk moment van de dag er de meeste mensen online zijn. op weekbasis. Dat is handig om te zien wanneer je het beste een speler kan verkopen. (nee ik ben geen daytrader) Het was gewoon een hypothetisch geval van waar ligt de grens.
Aangezien die grens dus erg lastig te bepalen is (zoals we allebei al ondervinden) hebben ze bepaald dat er gewoonweg geen data meer automatisch van de site af mag worden gehaald. (Daar ligt dus ook de grens). En dat alleen CHHP geautoriseerde programma's dat mogen doen.

En het voorbeeld van dat loggen, tsja. Van mij mag je. Je zult er geen groot voordeel mee doen omdat het niet per definitie betekent dat als er meer mensen online zijn dat de kans op verkoop dan groter wordt. Maar ik zou het je ten zeerste afraden.

@Pewwy: volgens mij is het verboden geworden om data van de site te halen (althans in woord en gebaar zeg maar) toen er zulke progjes waren, en dat er dus teams waren die 8 clowns te koop hadden staan. En die kerel verdient uiteraard geen standbeeld. Het is gewoon een manier van cheaten omdat een mens nooit een computer voor kan blijven.

Overigens waren er toen zelfs al geruchten van bid-bots. Die je dus in kon stellen tot een bepaald maximum wat je wilde bieden. Zo hoefde je niet online te zijn als de tranfser afliep en bleef die bot gewoon doorbieden tot de door jou ingestelde hoogte... >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 06-07-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:01:
[...]
@Pewwy: volgens mij is het verboden geworden om data van de site te halen (althans in woord en gebaar zeg maar) toen er zulke progjes waren, en dat er dus teams waren die 8 clowns te koop hadden staan. En die kerel verdient uiteraard geen standbeeld. Het is gewoon een manier van cheaten omdat een mens nooit een computer voor kan blijven.

Overigens waren er toen zelfs al geruchten van bid-bots. Die je dus in kon stellen tot een bepaald maximum wat je wilde bieden. Zo hoefde je niet online te zijn als de tranfser afliep en bleef die bot gewoon doorbieden tot de door jou ingestelde hoogte... >:)
Misschien heb ik gewoon iets te veel respect voor de script klussers. Uiteraard is het een vorm van cheaten...als het volgens de reglementen verboden is. Anders is het toegestaan imho ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Even over de beker:

IK BEN WEEER DOOR! Ditmaal weer tegen een IV, een iets sterkere dan vorige week.

Uitslag : 6-0 :P

Ben nu echt benieuwd of ik een topper in de beker tref :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

wanneer begint de Gotcup :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:35
Ik geloof komende week? de inschrijving was oorspronkelijk tot 4 juli.

Feli trouwens Wubmastert! Nette overwinning! Volgende week word het wat lastiger denk ik, maar ik weet niet of je al met je beste beker team speelde natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik dacht ook komende week. Wel balen dat Wub niet meedoet dan ;)

Gefeliciteerd en succes verder in de beker WubMaster _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 06-07-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey mijn middenvelder is als keeper gaan spelen nadat mijn keeper geblesseerd is geraakt. hij krijgt toch wel middenveld training he!?!? waarom is ie keeper geworden hij stond middenvelder in de basis?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 06-07-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:56:
hey mijn middenvelder is als keeper gaan spelen nadat mijn keeper geblesseerd is geraakt. hij krijgt toch wel middenveld training he!?!? waarom is ie keeper geworden hij stond middenvelder in de basis?
Maar je had geen reserves ingevuld als ik het goed kan zien. Dus het lijkt me (als ik gewoon de regels lees) dat hij geen training krijgt. Aangezien de laatste positie waarop hij heeft gespeeld telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:56:
Omdat je niet zonder keeper kan speler en er dan gewoon @ random een keeper wordt ingezet denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Wel grappig hoe Hattrick toch rare dingen kan genereren...

Er was wat verwarring bij Forza over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar zwak. In deze fase van de wedstrijd voerde Forza succesvol de druk op de tegenstander op. Briljant samenspel van de bezoekers aan de rechterkant van het veld leidde tot de gelijkmaker. Forza-speler Harry Rossing maakte de 1 - 1 in de 26e minuut. De spelers van Forza hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 01:57:
[...]

Omdat je niet zonder keeper kan speler en er dan gewoon @ random een keeper wordt ingezet denk ik?
ik kan prima zonder keeper spelen in friendly's. ik kan toch ook gewoon starten zonder een keeper op te stellen? ik vind het prima dat ie keept, maar wel gewoon pm training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:44:
[...]

ik kan prima zonder keeper spelen in friendly's. ik kan toch ook gewoon starten zonder een keeper op te stellen? ik vind het prima dat ie keept, maar wel gewoon pm training :)
Tja Hein, we verwachten ondertussen wel dat je het spelletje al een beetje kent hoor ;) Toch jammer van de training van die speler.
Kan je trouwens niet gewoon je coach als reserve neerzetten? Ik heb gewoon 12 verdedigings trainees in mijn selectie als er dan geblesseerde zijn dan vallen die in en anders klaverjassen ze er wat bij ;) Maar jij hebt helemaal geen reserves? Die trainee die moest gaan keepen is trouwens ook al 21, dat is ook niet de jongste meer, moet die ondertussen niet een keer vervangen worden?

[ Voor 34% gewijzigd door Coca-Cola op 07-07-2005 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:05:
[...]

Dan mogen de wedstrijden nu ook wel worden bekendgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:05:
[...]

Dan mogen de wedstrijden nu ook wel bekendgemaakt worden

sorry dubbel post maar internet doet ff vaag |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 07-07-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:26:
[...]

Tja Hein, we verwachten ondertussen wel dat je het spelletje al een beetje kent hoor ;)
dit heb ik gewoon nog nooit meegemaakt. als een spits uitvalt gaat je keeper toch ook de spits niet in? maw ik zou het belachelijk vinden als deze speler geen training krijgt... we zullen het afwachten en anders gaat er zeker een mailtje richting HT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Damn net met mijn slaperige hoofd een friendly aangenomen... Argh. Maar gaat de GoTcup ook echt deze week van start? Ik denk dat er heel veel mensen hun friendly op donderdag regelen, zeker als ze niet horen of de cup begint of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Coca-Cola schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:57:
Damn net met mijn slaperige hoofd een friendly aangenomen... Argh. Maar gaat de GoTcup ook echt deze week van start? Ik denk dat er heel veel mensen hun friendly op donderdag regelen, zeker als ze niet horen of de cup begint of niet...
Nee hoor die gaat nog niet van start...anders wat dit zeker voor woensdag bekend gemaakt...

Er kunnen nog iets van 8 mensen meedoen!

(http://gottrick.bitxs.com)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de uitdaging net ook al geweigerd :) is het speelschema al bekend? kijken wie er spank krijgt en wie mij gaat spanken :) ik wil niet weer in zo'n zware poule hoor :) vorige keer met de 2 finalisten in de poule :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:56:
[...]

dit heb ik gewoon nog nooit meegemaakt. als een spits uitvalt gaat je keeper toch ook de spits niet in? maw ik zou het belachelijk vinden als deze speler geen training krijgt... we zullen het afwachten en anders gaat er zeker een mailtje richting HT :)
Tja in een echte wedstrijd wordt een keeper ook altijd vervangen... ook als er geen wissels meer zijn, dan komt er een veldspeler op doel. Dus zo gek is het niet... Ik heb trouwens ook geen idee waarom juist die speler in de goal kwam, misschien is het altijd de speler op die plek in het veld, maar volgens mij is het de speler met de laagste of hoogste PlayerID ofzo.. althans dat meen ik ergens gelezen te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:03:
[...]

Nee hoor die gaat nog niet van start...anders wat dit zeker voor woensdag bekend gemaakt...

Er kunnen nog iets van 8 mensen meedoen!

(http://gottrick.bitxs.com)
hij zou de 13e van start gaan. dat heeft hier meerdere keren gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, ik zat er ook al op te wachten. Anders maar weer een friendly scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:56:
[...]

De Speler met het laagste (of was het hoogste) ID nummer zal dan als keeper plaatsnemen in de goal. Is gewoon een afspiegeling van de werkelijkheid. Als een keeper geblesseerd uitvalt en je wissels zijn op gaat ook een andere speler de goal in. Valt er een spits uit dan blijft de keeper uiteraard in de goal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Anoniem: 7533 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:05:
[...]

hij zou de 13e van start gaan. dat heeft hier meerdere keren gestaan.
Ja volgens mij ook en de uiterste inschrijfdatum is dacht ik de 8e. Daarom kunnen er nog geen wedstrijden geregeld worden.

Maar ja ik kan me er in vergissen, maar dat doe ik bijna nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99998 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:42:
[...]

De Speler met het laagste (of was het hoogste) ID nummer zal dan als keeper plaatsnemen in de goal. Is gewoon een afspiegeling van de werkelijkheid. Als een keeper geblesseerd uitvalt en je wissels zijn op gaat ook een andere speler de goal in. Valt er een spits uit dan blijft de keeper uiteraard in de goal staan.
hij is het beide niet :) wel de hoogste tsi is dat het wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 00:02

FreakNL

Well do ya punk?

wat is een redelijk prijs voor een 19-jarige speler met de volgende stats:

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goddelijk

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
FreakNL schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:01:

?
Er vanuit gaande dat je hem zelf getraind hebt op spelhervattingen, zul jij daar de beste kijk op hebben. Als je die spelers traint kijk jij natuurlijk vaak op de transferlijst wat zulke spelers opleveren...

Ik heb dus werkelijk waar geen idee, en vind dat je dat eigenlijk zelf 'hoort' te weten. Mijn tip is nog dat je mischien de manager van kdb united kunt vragen, die traint ook spelhervatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:18
Hier nog even een voorgaand nieuwsbericht gepost

GoT Cup

Ondertussen heb ik menig PBtjes gehad over het feit wanneer die Cup weer gaat beginnen. Na even flink rekenen(en dat met dit weer) Maarja je hebt de baan Cupgeit op je genomen......Spijt, nee hoor. Het is hartstikke leuk om te doen. Ik hoop trouwens dat ze in Turkije internet hebben. Anders wordt het lastig voor mij en zou ik een beroep op jullie moeten doen.....

Ooooja de datum : 13 - 07 - 2005

De inschrijvingen sluiten 08 - 07 - 2005 of bij 54 deelnemers...

Mils

[ Voor 6% gewijzigd door Mils op 07-07-2005 20:07 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Hmmmm, als ik dat 24 uur eerder had geweten had ik geen friendly geregeld volgende week :(

naja, pech gehad, is nu niks meer aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17
Anoniem: 83760 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:22:
Hmmmm, als ik dat 24 uur eerder had geweten had ik geen friendly geregeld volgende week :(

je wist het als het goed is zelfs meer dan 24 uur eerder ;)
Verzonden 2005-06-20 21:34:00
Van Mils85
Onderwerp Nieuwsbrief van Gathering of Tweakers

GoT Cup

Ondertussen heb ik menig PBtjes gehad over het feit wanneer die Cup weer gaat beginnen. Na even flink rekenen(en dat met dit weer) Maarja je hebt de baan Cupgeit op je genomen......Spijt, nee hoor. Het is hartstikke leuk om te doen. Ik hoop trouwens dat ze in Turkije internet hebben. Anders wordt het lastig voor mij en zou ik een beroep op jullie moeten doen.....

Ooooja de datum : 13 - 07 - 2005

De inschrijvingen sluiten 08 - 07 - 2005 of bij 54 deelnemers...

Mils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Nou, op de site stond/staat anders nergens een datum... ook waren/zijn er nog niet genoeg inschrijvingen. dus heel duidelijk was het allemaal niet. Toch had ik ergens in mijn achterhoofd wel dat 'ie binnenkort zou gaan beginnen, maar ik had een extra berichtje graag voor vandaag gehad ;)
Ik heb trouwens ookal een friendly geregeld, misschien kunnen wij tegen elkaar niet 'spelen' Tim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mils ik had dat bericht als ik jou was eergister erop gezet...maarja nu beetje laat :)

Er moeten nog 10 mensen meedoen met de cup, en Yared en Wubmaster lijkt me ook niet dat die meedoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:22:

waarom wist ik het dan al een week of 4 geleden dat het de 13e begon?
eigen stomme schuld timmetje :) daar gaat je got cup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry hoor maar ik heb nu ook al een vriendschappelijke wedstrijd dus eerste wedstrijd van cup wordt niks ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Ik ga ff kijken of we de cup een weekje kunnen opschuiven.

Goed plan of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prima plan. gaarne wel even 3 punten toevoegen bij mij voor aanvang van de cup.
of gaan we de boel verzetten omdat een paar lamlullen geen datum in gaten kunnen houden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:40:
Mils ik had dat bericht als ik jou was eergister erop gezet...maarja nu beetje laat :)

Er moeten nog 10 mensen meedoen met de cup, en Yared en Wubmaster lijkt me ook niet dat die meedoen...
Ik vlieg er waarschijnlijk volgende week uit, dus ik doe denk ik wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
FreakNL schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:01:

?
Ik zou je de exacte prijs niet kunnen vertellen, maar ik moet zeggen dat ik het niet een geweldige speler vind. Hij heeft zulke slechte andere stats dat hij verder volledig onbruikbaar is.

En aangezien spelhervattingen niet trager traint naarmate spelers ouder worden, kun je veel beter ouderen spelers pakken die al een behoorlijke andere stat hebben. En dan de spelhervattingen tot een bijpassend niveau trainen.

Dus zeg een formidabel verdedigen tot buitenaards spelhervatten ofzo. EN wereldklasse spelers tot goddelijk spelhervatten. En dan zit je bij matig spelers toch echt eerder te denken aan formidabel spelhervatten.

Hattrickers die spelers met matig als hoofdstat opstellen kunnen echt niet veel voor een divine spelhervatten neertellen. En voor mensen die wel geld hebben is redelijk als hoofdstat echt veeeel te laag. Ik ben bang dat je met een paar honderd duizend het wel gehad hebt. Neem in het vervolg liever spelers met excellent hoofdstat en train die tot briljant spelhervatten daar is wel een markt voor.

kleine toevoeging, ik weet dat kdb laatst een speler met formidabel verdedigen + wonderbaarlijk spelhervatten voor 1,3 miljoen verkocht. Tjsa zeg het maar, misschien een wingertrainer die hem wil hebben, die kan er misschien nog iets van maken.

[ Voor 9% gewijzigd door TheInsomniac op 07-07-2005 23:53 ]

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
1 Voordeel voor alle mensen die in de GoT cup meedoen, de verliezend finalist van vorig seizoen doet niet mee ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit je nog in de beker dan? of heb je er gewoon geen zin in :)

TU
PM +3/0
Vorm 7/-2
TSU 4.280/-670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Passen +3
vorm +5-2
TSI +3090 -1130

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17
Vorm: +5/-3
TSI: -800/+2120
Verdedigen: +1 (17j goed, nu pas :r, tis dattie bijstats heeft :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Vorm +7/-4 (altijd leuk, je beste spits van uitstekend naar redelijk vorm)
Verdedigen +1 (eindelijk weer eentje, wel een van 17 met leuke bijstats)
TSI +1280/-340

@Mils
Een weekje later lijkt mij perfect :) Ik ga al zo weinig punten halen, dus een WO kan ik mij niet permiteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, verdedigen +1 (19-jarige naar formidabel)
Vorm +5/-3 (keeper naar zwak :()
TSI +2770/-240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:57:
Vorm +7/-4 (altijd leuk, je beste spits van uitstekend naar redelijk vorm)
Verdedigen +1 (eindelijk weer eentje, wel een van 17 met leuke bijstats)
TSI +1280/-340

@Mils
Een weekje later lijkt mij perfect :) Ik ga al zo weinig punten halen, dus een WO kan ik mij niet permiteren ;)
ok ok doe maar een week later dan. als iedereen het zo graag wilt :)
maar ik vind altijd dat een datum en datum is, anders blijf je schuiven. er is altijd wel iemand die het niet goed uitkomt ;)

dus de 20e? regel ik deze week nog ff een friendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Ik heb ook al een friendly geregeld, dus als ie een week wordt doorgeschoven doe ik mee.
Moet de inschrijving wel nog even worden geopend...

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 08-07-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
dikke kut zeg, klopt het dat als je spelers in een friendly geblesseerd uitvallen, zij geen training krijgen, ook al hebben ze gewoon als verdediger (in dit geval) gespeeld?
of is training nog niet afgelopen, of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

sarinsarin schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:20:
dikke kut zeg, klopt het dat als je spelers in een friendly geblesseerd uitvallen, zij geen training krijgen, ook al hebben ze gewoon als verdediger (in dit geval) gespeeld?
of is training nog niet afgelopen, of is dit een bug?
Hangt er vanaf of je speler +1 had of meer, anders kreeg die gewoon wel training. Bij mij eindelijk 3 trainees gepopt, werd wel eens tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:23:
[...]

Hangt er vanaf of je speler +1 had of meer, anders kreeg die gewoon wel training. Bij mij eindelijk 3 trainees gepopt, werd wel eens tijd!
hoe bedoel je +1 had of meer? Zijn 2 spelers van 18, een valt in 86e, andere in 90e minuut uit!
stonden allebei als verdediger en ik train dus verdedigen (duhuh)
maar geen van beide dus training gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:19
@sarinsarin

Hij bedoelt het aantal blessureweken ;)

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sarinsarin schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:25:
[...]

hoe bedoel je +1 had of meer? Zijn 2 spelers van 18, een valt in 86e, andere in 90e minuut uit!
stonden allebei als verdediger en ik train dus verdedigen (duhuh)
maar geen van beide dus training gehad!
Een blessure van +1 of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
ahh, +2 en +4 rode kruisjesweken, maar in feite is het maar 1 en 2 weken.
Maar als je meer dan +1 blessure krijgt in een wedstrijd, krijg je dus geen training??
klotezooi in laatste 5 minuten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, weer een TU van niks, Vorm +7/-8 TSI +520/-290.

Maar wat ik niet snap: er is in mijn hele verdediging GEEN BAL veranderd aan TSI of vorm ?? En er is zelfs 1 vleugelverdediger die al een week of 5 geen enkele verandering heeft meegemaakt :? Bugje of heeft die speler pech ? :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:19
Het gaat erom of dat de speler in kwestie op vrijdag +1 heeft bij de trainingsupdate. En dat hij dus gespeelt heeft afgelopen week. Het maakt niet uit hoe lang de blessure is na de wedstrijd, zolang hij vrijdags maar op +1 staat.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lameeuw schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:50:
Mjah, weer een TU van niks, Vorm +7/-8 TSI +520/-290.

Maar wat ik niet snap: er is in mijn hele verdediging GEEN BAL veranderd aan TSI of vorm ?? En er is zelfs 1 vleugelverdediger die al een week of 5 geen enkele verandering heeft meegemaakt :? Bugje of heeft die speler pech ? :p
soms verandert er bij een speler een aantal weken niks qua vorm en als ie niet in de trainingslinie speelt ok dus niet qua tsi. heb het ook weleens gehad een week of 4/5

en die blessures.. tsja vervelend, maar hoort erbij. als ze voor de TU gedaald zijn naar +1 krijgen ze training, anders niet. dus die van +2 wellicht als je dokters had en die van +4 zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 08:38:
zit je nog in de beker dan? of heb je er gewoon geen zin in :)
Het laatste in dit geval. Maar dat klinkt zo negatief. Ik wil gewoon even een paar vlaggetjes gaan verzamelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Ik heb nog 5 teams nodig voor een hele poule !!!

Anders blijft het aantal staan op 45 teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi
Ben een beginnende hattrick speler. En ik heb een paar vragen over de verschillende trainingen.
Ik wil weten wat deze onderstaande trainingen namelijk verhogen (positiespel, scoren enz)

schieten (scoren denk maar wat verschilt het van training scoren)
korte pass (passen en positiespel?)
openingen maken (passen en positiespel?)
controlerend spel (weer passen en positiespel?)

En duren deze trainingen langer voor een level up te gaan dan bijv conditie?

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil wel meedoen als er nog een team mist. Maar ben geen supporter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Mils schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:33:
Ik heb nog 5 teams nodig voor een hele poule !!!

Anders blijft het aantal staan op 45 teams
Mocht je nog teams nodig hebben dan wil ik wel meedoen hoor... ik ben de beroerdste ook niet natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

ik wil me nog wel inschrijven voor de got-cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:23
Effe voor de duidelijkheid:

Begint de GOT-cup nu komende woensdag of de week erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
DFC-Neo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:57:
Hi
Ben een beginnende hattrick speler. En ik heb een paar vragen over de verschillende trainingen.
Ik wil weten wat deze onderstaande trainingen namelijk verhogen (positiespel, scoren enz)

schieten (scoren denk maar wat verschilt het van training scoren)
korte pass (passen en positiespel?)
openingen maken (passen en positiespel?)
controlerend spel (weer passen en positiespel?)

En duren deze trainingen langer voor een level up te gaan dan bijv conditie?
Beginnende spelers beginnen bij het begin en dat is veel lezen...dit staat gewoon in de regels van Hattrick! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Nog maar 2 teams nodig

De cup begint de 20e.

We spelen nu 4 ronde wedstrijden ipv 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lochtejans schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:02:
Effe voor de duidelijkheid:

Begint de GOT-cup nu komende woensdag of de week erop?
de 20e dus komende woensdag moet je nog een friendly regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Sorry ik heb het gevonden maar wat betekent (anderen) het staat bij voor wie een training precies is maar wie is (anderen)?

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
anderen is al je andere spelers (die trainen echter wel veel minder hard dan de spelers die niet tussen haakjes staan)

[ Voor 59% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-07-2005 16:02 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 00:12

odan

The dark side is within all!

Mils schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:46:
Nog maar 2 teams nodig

De cup begint de 20e.

ik wil wel mee doen maar ben geen supporter.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DFC Neo ik stel voor dat je eerst eens eea gaat lezen en dan gaat vragen. dit staat gewoon glashelder uitgelegd op de HT site.

odan: je hoeft geen supporter te zijn voor de GoTcup :) waarom dacht je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mils schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:46:
Nog maar 2 teams nodig

De cup begint de 20e.

Nogmaals ik wil me wel aanmelden maar ben dus geen supp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zie post boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

hoe meld ik me aan dan?

E.V.V. Phenix (508039)

[ Voor 37% gewijzigd door odan op 08-07-2005 17:30 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://gottrick.bitxs.com/gotcupInschrijvingen.asp

wel eerst even aanmelden als je dat nog niet gedaan hebt

[edit] moet nodig mijn team info even updaten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 08-07-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

heb me geregistreerd maar kan me niet aanmelden voor de cup. er zijn al het maximale aantal van 45 bereikt :'(

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:42
een 21jarige speler van mij is vandaag op positiespel naar formidabel gegaan:

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: goed

Nu is deze tussen de 900.000 en 1.200.000 waard volgens Hattrick.
Kunnen jullie inschatten wat mijn speler waard is wanneer deze naar uitmuntend gaat over een aantal weken? Dit omdat ik twijfel om hem te verkopen of dat ik hem nog even blijf doortrainien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Je kan je weer inschrijven.

Kom op, ik heb die 50 nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

done :)

nu hopen op een leuke poule :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valkje schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:50:
een 21jarige speler van mij is vandaag op positiespel naar formidabel gegaan:

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: goed

Nu is deze tussen de 900.000 en 1.200.000 waard volgens Hattrick.
Kunnen jullie inschatten wat mijn speler waard is wanneer deze naar uitmuntend gaat over een aantal weken? Dit omdat ik twijfel om hem te verkopen of dat ik hem nog even blijf doortrainien
Is het nou zo moeilijk??!?!?
Ga gewoon naar de transferlijst en selecteer conditie goed, positiespel uitmuntend, passen redelijk en 21 jaar... en wow... resultaat! Tussen de 1.3 en 1.65M!

Dat had je ook zelf kunnen bedenken.... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 125165 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 01:08:
[...]

Is het nou zo moeilijk??!?!?
Ga gewoon naar de transferlijst en selecteer conditie goed, positiespel uitmuntend, passen redelijk en 21 jaar... en wow... resultaat! Tussen de 1.3 en 1.65M!

Dat had je ook zelf kunnen bedenken.... toch?
Dat kun je trouwens wel leuk doen met HT Buddy. Je kunt met de calculator spelen en steeds de TPE laten uitrekenen. Handige functie :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:42
Ja das waar maar wist niet precies op welke punten de waarde wordt beoordeeld.

IIg bedankt voor de moeite! Mn speler ga ik op de TL zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar kan je je nu aanmelden? Op de link met inschrijvingen kan ik et nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 112223 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:40:
Waar kan je je nu aanmelden? Op de link met inschrijvingen kan ik et nergens vinden..
Je ziet geen regel staan met: Om je in te kunnen schrijven voor de GoT Cup dien je ingelogd te zijn! ?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Zo mensen ben weer terug van jeugdkamp en het was weer super!!

Heb gelukkig ook mijn matches nog kunnen volgen via de UMTS/GPRS verbinding :)

Ik zie dat een nieuwe topic alweer dicht in de buurt komt dus hoop snel dat ik de nodige uitleg hier over krijg :)

Nou ik ga maar weer eens verder met wakker worden :)

ps. ik heb nog geen friendly, iemand nog intresse? Team is Swanfield United

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 112223 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:40:
- http://gottrick.bitxs.com
- inloggen
- got cup
- inschrijvingen
- klik
- klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:10:
Zo mensen ben weer terug van jeugdkamp en het was weer super!!

Heb gelukkig ook mijn matches nog kunnen volgen via de UMTS/GPRS verbinding :)

Ik zie dat een nieuwe topic alweer dicht in de buurt komt dus hoop snel dat ik de nodige uitleg hier over krijg :)

Nou ik ga maar weer eens verder met wakker worden :)

ps. ik heb nog geen friendly, iemand nog intresse? Team is Swanfield United
Sjef, de cup gaat beginnen woensdag. Beter regel je geen freindly ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dat was nr. 50 ! let the got cup begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:47:
[...]

de 20e dus komende woensdag moet je nog een friendly regelen.
Pewwy schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:58:
[...]

Matchen niet echt met elkaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:58:
[...]

Even alert blijven lezen, de cup begint de 20e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, mis je een paar posts hier omdat je een dag niet op je werk bent :P
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.