FreakNL schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:01:
wat is een redelijk prijs voor een 19-jarige speler met de volgende stats:
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel:
matig Passen: slecht
Vleugelspel:
matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting:
goddelijk
?
Ik zou je de exacte prijs niet kunnen vertellen, maar ik moet zeggen dat ik het niet een geweldige speler vind. Hij heeft zulke slechte andere stats dat hij verder volledig onbruikbaar is.
En aangezien spelhervattingen niet trager traint naarmate spelers ouder worden, kun je veel beter ouderen spelers pakken die al een behoorlijke andere stat hebben. En dan de spelhervattingen tot een bijpassend niveau trainen.
Dus zeg een formidabel verdedigen tot buitenaards spelhervatten ofzo. EN wereldklasse spelers tot goddelijk spelhervatten. En dan zit je bij matig spelers toch echt eerder te denken aan formidabel spelhervatten.
Hattrickers die spelers met matig als hoofdstat opstellen kunnen echt niet veel voor een divine spelhervatten neertellen. En voor mensen die wel geld hebben is redelijk als hoofdstat echt veeeel te laag. Ik ben bang dat je met een paar honderd duizend het wel gehad hebt. Neem in het vervolg liever spelers met excellent hoofdstat en train die tot briljant spelhervatten daar is wel een markt voor.
kleine toevoeging, ik weet dat kdb laatst een speler met formidabel verdedigen + wonderbaarlijk spelhervatten voor 1,3 miljoen verkocht. Tjsa zeg het maar, misschien een wingertrainer die hem wil hebben, die kan er misschien nog iets van maken.
[
Voor 9% gewijzigd door
TheInsomniac op 07-07-2005 23:53
]
Make it fool proof and someone will make a better fool.