Ik gebruik mijn A636 ook nog dagelijks. Heb hem nu al (op paar dagen na) een jaar. Wifi en Agenda gebruik ik het meest, dat gaat allemaal prima. Stylus zit wel al los, waardoor die (als je de pda ondersteboven houdt) eruit valt. Misschien valt dat te verhelpen door een nieuwe Stylus te kopen.
GPS gebruik ik minder, dus daar kan ik niet zoveel over vertellen.
Weinig krasjes en het hoesje vind ik zelf prima. Er zitten geen vakjes in het hoesje, wat wel jammer is. Een oplossing hiervoor is een andere kopen. Een cradle zou ook wel erg handig zijn, dat zou meteen dat gedoe met die draden oplossen (alles zit in 1).
Er zijn geen updates (van Asus) meer uitgekomen de laatste tijd, en ik ben bang dat die ook niet meer komen voor de A636 (EOL). De a636N is natuurlijk weer een ander verhaal.
Al met al heb ik nog geen dag spijt van mijn aankoop, prima apparaatje!
GPS gebruik ik minder, dus daar kan ik niet zoveel over vertellen.
Weinig krasjes en het hoesje vind ik zelf prima. Er zitten geen vakjes in het hoesje, wat wel jammer is. Een oplossing hiervoor is een andere kopen. Een cradle zou ook wel erg handig zijn, dat zou meteen dat gedoe met die draden oplossen (alles zit in 1).
Er zijn geen updates (van Asus) meer uitgekomen de laatste tijd, en ik ben bang dat die ook niet meer komen voor de A636 (EOL). De a636N is natuurlijk weer een ander verhaal.
Al met al heb ik nog geen dag spijt van mijn aankoop, prima apparaatje!