En Yokozuna, het valt mij op dat je soms nogal fel reageert als iemand zaken
post die je liever niet hier ziet. Je bent nu zelf ook aan het afdwalen.
Oh zou wel kunnen als ik in een (erg) slechte bui ben. Dat wil ik wel zien eigenlijk, geef maar wat links naar posts van mij

En met het ghosting test programma'tje foto's moeten we maar kappen ja, te offtopic en niet toegespits op 19" TFT's, dit kun je namelijk net zo goed toepassen op 17" TFT's van het 17" topic. Daarom zou een apart topic beter zijn, alleen ik zit nu in de laatste tentamenweek dus weinig tijd voor.
Mooi scherp beeld, geen defecte pixels, diep zwart, goed contrast en spetterende kleuren.
Ik gebruik het scherm vooral om te gamen en dit is echt zeer goed te doen, zonder hinderlijk aanwezige ghosting. (voor mij altans) Ik heb overigens een revisie 5.
Zo, revisie 5 alweer, ik dacht dat 4 de nieuwste was, weet je toevallig ook wat de veranderingen zijn t.o.v. de 4e revisie? Ik zal je ervaring even in de startpost zetten bij de andere positieve reviews, anders krijgen mensen het beeld dat de P19-2 helemaal waardeloos is voor het geld. Die foto's van verschillende prad.de users laten bijv. zien dat de P19-2 zeker wel een hele grote kijkhoek heeft, en zoiets kun je wel grotendeels uit foto's afleiden.
Ik heb Vincent (behardware) om opheldering gevraagd over die revisies en of hij nog een andere rev. kan testen.
Oke hulde, je zou misschien ook wat links naar zeer positieve userreviews erbij kunnen doen. Als behardware zegt dat ze nauwelijks verschil zien met niet-overdrive PVA panelen (welke erg traag zijn!) dan moet het toch wel heel erg zijn en dan kunnen ze niet meer alleen zeggen dat de userreviews positiever zijn 'want de gebruikers zijn minder kritisch'. Daar is het verschil veel te groot voor.
[
Voor 170% gewijzigd door
Yokozuna op 22-06-2005 13:00
]