Ik heb inderdaad ook vooruit betaaldLordLynx schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:40:
Klopt het dat je bij 3-co vooruit moet betalen? Toen ik bestelde stond er 'nachname' (rembours) maar volgens mailtjes (met Kathrin natuurlijk) moet er vooruit betaald worden.
Verwijderd
Nou mensen mijn FSC P19-2 is binnen hoor
Echt heeel mooi desgin, super verstelbaar. Ook dat potrait mode werkt erg lekker. De bijgeleverde software/drivers/handleidingen is ook voldoende/goed en in het nederlands allemaal.
Ik heb het scherm zelf dan aangesloten met behulp van de DVI-D ingang, en de kwaliteit is in mijn ogen perfect. Ik heb niet veel TFT's gezien maar wel een paar. Met films en werk in windows zelf is er echt niets op het scherm aan te merken. Het is super helder, lekker scherp en gepaard met mooie kleuren.
Nu speel ik zelf ook Counterstrike Source, (op 1280x1024 ja) en heb even snel gekeken naar ghosting. Volgens mij kan ik inderdaad wel héél iets bespeuren als ik erg snel met mijn muis heen en weer ga, in een donker gedeelte. Maar zeker niet hinderlijk, iig niet voor mij.
Als iemand vragen heeft over dit scherm moet je ze maar stellen, ik ben niet echt een reviewer dus
Maar naar mijn zin is deze TFT echt 110% tot nu toe
Echt heeel mooi desgin, super verstelbaar. Ook dat potrait mode werkt erg lekker. De bijgeleverde software/drivers/handleidingen is ook voldoende/goed en in het nederlands allemaal.
Ik heb het scherm zelf dan aangesloten met behulp van de DVI-D ingang, en de kwaliteit is in mijn ogen perfect. Ik heb niet veel TFT's gezien maar wel een paar. Met films en werk in windows zelf is er echt niets op het scherm aan te merken. Het is super helder, lekker scherp en gepaard met mooie kleuren.
Nu speel ik zelf ook Counterstrike Source, (op 1280x1024 ja) en heb even snel gekeken naar ghosting. Volgens mij kan ik inderdaad wel héél iets bespeuren als ik erg snel met mijn muis heen en weer ga, in een donker gedeelte. Maar zeker niet hinderlijk, iig niet voor mij.
Als iemand vragen heeft over dit scherm moet je ze maar stellen, ik ben niet echt een reviewer dus
Verwijderd
Zou je wat foto's kunnen maken van het geheel, en een aantal van de letters op de startbalk, zoals ik eerder heb gezien; dus hoe de zwarte pixels een letter opbouwen. Ik zat ook aan dit scherm te denken...of en samsung...Misschien maakt dit meer duidelijk voor mijVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:03:
Nou mensen mijn FSC P19-2 is binnen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks
Foto's inderdaad 
De ghosting verschilt soms erg per spel, elk spel heeft een ander kleurenaccent. Ik kon op m'n vriends E435s (10ms TN panel) ook nauwelijks ghosting ontdekken bij Source, in Quake1 bijvoorbeeld wel weer wat ghosting.Nu speel ik zelf ook Counterstrike Source, (op 1280x1024 ja) en heb even snel gekeken naar ghosting. Volgens mij kan ik inderdaad wel héél iets bespeuren als ik erg snel met mijn muis heen en weer ga, in een donker gedeelte. Maar zeker niet hinderlijk, iig niet voor mij.
[ Voor 13% gewijzigd door Yokozuna op 21-06-2005 20:18 ]
Verwijderd
Ok. Niet aan mij gericht, maar aangezien ik ook nog steeds op dit forum rondlees en ook een P19-2 heb, hierbij wat foto's van mijn monitor. Opmerking : Ze zijn een beetje onscherp en missen wat kleurdiepte.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:06:
[...]
Zou je wat foto's kunnen maken van het geheel, en een aantal van de letters op de startbalk, zoals ik eerder heb gezien; dus hoe de zwarte pixels een letter opbouwen. Ik zat ook aan dit scherm te denken...of en samsung...Misschien maakt dit meer duidelijk voor mij![]()
Thanks

Voor foto's als geheel van de P19-2 verwijs ik naar de diverse afbeeldingen die je via google of prad.de ook kan vinden. Echt, het scherm is precies hetzelfde
http://www.prad.de/board/thread.php?threadid=18845
http://www.prad.de/board/thread.php?threadid=19204
Edit : Een eerste test met PixPerAn afbeeldingen :
PixPerAn test (1/400s, F/2,8) :

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 23:00 ]
Naar andere sites verwijzen?! Tsk, foto's maak je gewoon van je eigen spul.
Zelfs ome Yoko kan goed foto's schieten van z'n troep, maar de vraag naar foto's was aan t3H uNr34l
Zelfs ome Yoko kan goed foto's schieten van z'n troep, maar de vraag naar foto's was aan t3H uNr34l
[ Voor 84% gewijzigd door Yokozuna op 21-06-2005 20:47 ]
Misschien is het een idee nu we het toch over foto's hebben dat mensen die een tft hebben het programma "pixperan" downloaden... ff google-en en je hebt 't gevonden. Dan kunnen de instellingen van het programma verder op de standaard waarden gelaten worden. Vervolgens kunnen ze met een digitale camera (dus geen (print)screenshots, dat heeft geen zin.) een foto maken van de 4 kleuren combinaties van de flag test (F2) en een foto van een "streaky picture" (F6).... wellicht ook van de chase test. Dat geeft een mooie indicatie van ghosting.
Misschien moet een ander topic geopend worden voor dit soort foto's? Maar het zijn wel interessante beelden. Heb ze bekeken op de laptop van m'n vriendin en op de tft van m'n broer... mooie verschillen zijn dan te zien. (verder niet interessant want bijde schermen zijn al oud).
Misschien moet een ander topic geopend worden voor dit soort foto's? Maar het zijn wel interessante beelden. Heb ze bekeken op de laptop van m'n vriendin en op de tft van m'n broer... mooie verschillen zijn dan te zien. (verder niet interessant want bijde schermen zijn al oud).
Dat is een goed idee inderdaad, maar dan is het wel belangrijk dat iedereen dezelfde sluitertijd hanteert! Bijvoorbeeld 1/200 seconde (5ms). Dan is er een kans dat je net je foto neemt in het tijdbestek waarin op de TFT van de ene frame naar de andere wordt gewisseld (waardoor het lijkt alsof er veel meer last van nagloei is dan in het echt). Hoe korter de sluitertijd, hoe kleiner die kans. Liefst dus een hele korte sluitertijd, of een aantal foto's van hetzelfde bewegende object.
Je kunt er iig uit opmaken dat het beeld gewoon perfect scherp is en dat alles wordt weergegeven zoals het hoort (kwa resolutie).Opmerking : Ze zijn een beetje onscherp en missen wat kleurdiepte.
[ Voor 109% gewijzigd door Yokozuna op 21-06-2005 21:23 ]
Verwijderd
Goed id, daar stem ik voor in. Wil wel eens die plaatjes zien van de viewsonic, fsc en de samsung. Een apart topic...alleen als het hier uit de hand loopt lijkt mij...Ghost81 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:04:
Misschien is het een idee nu we het toch over foto's hebben dat mensen die een tft hebben het programma "pixperan" downloaden....
Laat maar komen
Voor de duidelijkheid, zelfde sluitertijd anders vergelijk je appels en peren. Liefst 1/400 ofzo, effe checken of de foto dan niet te donker wordt, zowel dan lichtgevoeligheid opkrikken (van ISO 100 naar ISO 200 of 400 bijvoorbeeld).
[ Voor 12% gewijzigd door Yokozuna op 21-06-2005 21:33 ]
Verwijderd
En het liefts op een statief...
Nog een bepaalde voorkeur voor resolutie of iets dergelijks...misschien...?
Nog een bepaalde voorkeur voor resolutie of iets dergelijks...misschien...?
1024x768? Worden toch automatisch thumbnails in het topic. Zou een apart topic er trouwens niet handig voor zijn? Dan is alles ook makkelijker terug te vinden enzo.
Thumbnails maken:

Thumbnails maken:

code:
1
| [url=http://members.home.nl/bla.jpg][img=200]http://members.home.nl/bla.jpg[/img][/url] |
[ Voor 87% gewijzigd door Yokozuna op 21-06-2005 21:42 ]
Verwijderd
en ook met de standaard instellingen voor de snelheid natuurlijk!Yokozuna schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:30:
Voor de duidelijkheid, zelfde sluitertijd anders vergelijk je appels en peren. Liefst 1/400 ofzo, effe checken of de foto dan niet te donker wordt, zowel dan lichtgevoeligheid opkrikken (van ISO 100 naar ISO 200 of 400 bijvoorbeeld).
Tja, en dan heb je ook nog de helderheid/contrast instellingen die per scherm verschillen en ook het omgevingslicht en de camera.
Ik vraag me af of dit wel betrouwbare resultaten gaat leveren. Maar goed. Als er een scherm tussenzit waarvan zelfs digitale camera's geen ghosting kunnen vastleggen, dan kun je dat waarschijnlijk wel merken!
Voorstel: ISO 200, sluitertijd 1/400, x cm van het beeld vandaan, maximaal contrast van het scherm emm...
Apart topic? haha.
[TFT]Centrale ghosting metingen topic
ofzo, enzo, ofzoiets...
Apart topic? haha.
ofzo, enzo, ofzoiets...
Voor de beeldkwaliteit: bijna onmogelijk, voor de ghosting, misschien welIk vraag me af of dit wel betrouwbare resultaten gaat leveren.
[ Voor 52% gewijzigd door Yokozuna op 21-06-2005 21:46 ]
Oke de reacties zijn duidelijk, mits er overeenstemming is. En inderdaad het contrast is wel belangrijk... het einde van een "ghosting veeg" zou best eens door de belichting of het contrast weg kunnen vallen... daardoor worden de resultaten wel onbetrouwbaar... misschien moet iemand eens wat tests doen onder verschillende lichtomstandigheden/lamp op het scherm of niet/sluitertijden varieren/daglicht/statief ja/nee..... ik heb wel een camera maar geen scherm (nog niet). De foto's zijn dan iig van 1 scherm en camera en dan kan bekeken worden of er grote verschillen zitten tussen verschillende situaties en instellingen......
Edit: Inderdaad beeldkwaliteit heeft geen zin, hoewel uniformiteit valt wel vast te leggen, maar niet kleurechtheid en contrast
Edit: Inderdaad beeldkwaliteit heeft geen zin, hoewel uniformiteit valt wel vast te leggen, maar niet kleurechtheid en contrast
[ Voor 11% gewijzigd door Ghost81 op 21-06-2005 21:48 ]
Ik heb bij m'n VP912s van een potje quake1 wat foto's genomen, bij de ene leek de ghosting minimaal, bij de ander zwaar aanwezig, omdat op die foto net tussen 2 frames werd gewisseld, dan is alles meteen redelijk onscherp.
Dus een paar foto's van hetzelfde beeld zou de kans op die frame-wisseling minimaliseren, kun je er iig de goeie (waar niet tussen frames wordt gewisseld) tussenuit pikken.
Dus een paar foto's van hetzelfde beeld zou de kans op die frame-wisseling minimaliseren, kun je er iig de goeie (waar niet tussen frames wordt gewisseld) tussenuit pikken.
[ Voor 25% gewijzigd door Yokozuna op 21-06-2005 21:50 ]
Verwijderd
Er zal toch al wel ergens een site bestaan waarop mensen foto's kunnen zetten van de PixPerAn test?Yokozuna schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:43:
Voorstel: ISO 200, sluitertijd 1/400, x cm van het beeld vandaan, maximaal contrast van het scherm emm...
Apart topic? haha.
ofzo, enzo, ofzoiets...
[...]
Voor de beeldkwaliteit: bijna onmogelijk, voor de ghosting, misschien wel
Had iemand deze al gezien? http://www.tftpanel.hu/index.php?topic=monitortablazat
(Goed voor je Hongaars
Verwijderd
Volgens mij zijn dat inderdaad de frame-pjes die over het scherm rollen...Toch totaal geen ghosting? Of heb ik dat nou fout...
BTW, inderdaad even wat standaarden vastleggen
BTW, inderdaad even wat standaarden vastleggen
Dat bedoel ik
Erg vreemd trouwens dat hij op de foto perfect scherp is (die 1/50, zijn alleen 2 frames, maar wel perfect scherp), en inderdaad als je een screenshot maakt niet, is op deze CRT ook.
Even beredenering:
Op 60Hz refreshrate wordt 1 frame 16.6 milliseconde weergegeven.
1/50 seconde sluitertijd = (1000/50=) 20 milliseconde > 16.6 milliseconde, dus dan zie je de foto altijd 2x.
Erg vreemd trouwens dat hij op de foto perfect scherp is (die 1/50, zijn alleen 2 frames, maar wel perfect scherp), en inderdaad als je een screenshot maakt niet, is op deze CRT ook.
Even beredenering:
Op 60Hz refreshrate wordt 1 frame 16.6 milliseconde weergegeven.
1/50 seconde sluitertijd = (1000/50=) 20 milliseconde > 16.6 milliseconde, dus dan zie je de foto altijd 2x.
[ Voor 23% gewijzigd door Yokozuna op 21-06-2005 22:21 ]
Je kan beter gewoon op 1/1000 fotograferen en je diafragma vol opengooien.. eventueel je gevoeligheid wat omhoogzetten maar niet te hoog anders krijg je weer teveel ruis en natuurlijk volledig uitzoomen.
Jep, zo klein mogelijk, hoe kleiner, hoe minder kans dat 2 ipv. 1 frame wordt gefotografeerd, maar moet even getest worden of de lichtgevoeligheid dan idd niet te hoog moet worden ingesteld.
Die foto bij de P19-2 is trouwens wel perfect scherp, echt 0 ghosting... Zou bijna niet moeten kunnen als je de pro-review sites gelooft.
Die foto bij de P19-2 is trouwens wel perfect scherp, echt 0 ghosting... Zou bijna niet moeten kunnen als je de pro-review sites gelooft.
Verwijderd
Nog meer plaatjes van de P19-2 (black) zien?
http://www.tftpanel.hu/article.php/FSC_P19_2
Het is een revisie 4 (zie doos)

Verder valt me wel op dat de inkijkhoek van deze revisie 4 een stuk beter is dan die van mij (revisie 2). Bij mijn revisie 2 monitor wordt wit het vanaf 45 graden een piskleur.
http://www.tftpanel.hu/article.php/FSC_P19_2
Het is een revisie 4 (zie doos)

Verder valt me wel op dat de inkijkhoek van deze revisie 4 een stuk beter is dan die van mij (revisie 2). Bij mijn revisie 2 monitor wordt wit het vanaf 45 graden een piskleur.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 22:54 ]
Ja hier:

Gewoon erg grote kijkhoek, bleek ook al uit userreviews, daarom snap ik dus weer niet waarom in de review van behardware (geloof ik) werd gezegd kleinere kijkhoek van VP191b
Dat auto'tje is daar trouwens ook perfect scherp, gewoon 0 nagloei/detailvermindering. Stond de snelheid wel op 16 Pixelfreak?
Toch vond behardware de kijkhoek klein(er) en de ghosting bijna net zo duidelijk als bij niet-overdrive PVA panelen.
Ik snap het allemaal niet meer hoor

Gewoon erg grote kijkhoek, bleek ook al uit userreviews, daarom snap ik dus weer niet waarom in de review van behardware (geloof ik) werd gezegd kleinere kijkhoek van VP191b
Dat auto'tje is daar trouwens ook perfect scherp, gewoon 0 nagloei/detailvermindering. Stond de snelheid wel op 16 Pixelfreak?
Toch vond behardware de kijkhoek klein(er) en de ghosting bijna net zo duidelijk als bij niet-overdrive PVA panelen.
[ Voor 54% gewijzigd door Yokozuna op 21-06-2005 22:34 ]
Verwijderd
Ja, snelheid stond op 16.Yokozuna schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:26:
Ja hier:
[afbeelding]
Dat auto'tje is daar trouwens ook perfect scherp, gewoon 0 nagloei/detailvermindering.
Weet je wat ik denk? Dat het aan de revisies ligt. Jawel.... gaan we weer

Overigens is het gesimuleerde plaatje van PixPerAn niet helemaal kompleet. Er is toch een klein beetje sprake van licht opgloeien aan de achterzijde van het autootje. Dit schijnt een overdrive probleempje te zijn. Maar met de instelmogelijkheden van PixPerAn kan ik dit niet simuleren. Misschien dat dit effect van overdrivepanelen te nieuw is voor PixPerAn?
Een poging dit te reconstrueren :

Erg lastig, want het verschijnsel is niet zo heel heftig als het nu weer lijkt, maar ja.
Het is echt maar een heel klein beetje aanwezig, want met deze andere test op prad.de zie ik heel vaag wit nagloeien in de hoeken van het rode vierkantje.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 22:58 ]
Verwijderd
Nog wat (Duitse samenvatting van) p19-2 reviews:
http://www.testberichte.d...el4_pc_magazin_15354.html
http://www.testberichte.d...level4_pc_welt_25711.html
http://www.testberichte.d..._professionell_24576.html
http://www.testberichte.d...el4_pc_magazin_15354.html
http://www.testberichte.d...level4_pc_welt_25711.html
http://www.testberichte.d..._professionell_24576.html
Verwijderd
Helaas heb ik (nog?) geen digi-cam, dus foto's plaatsen vanaf hier gaat niet door. Maar gelukkig doet PixelFreak zijn werk goed met die foto's
http://img136.echo.cx/img...anschlierenbild0028ao.jpg
Waarom is deze wel vaag (met zo'n piepkleine nagloed) terwijl die andere met 1/50 sluitertijd perfect scherp is?
Waarom is deze wel vaag (met zo'n piepkleine nagloed) terwijl die andere met 1/50 sluitertijd perfect scherp is?
Verwijderd
Omdat het geen "echte" foto is :Yokozuna schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:23:
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:40:
[...]
Een poging dit te reconstrueren :
[afbeelding]
Erg lastig, want het verschijnsel is niet zo heel heftig als het nu weer lijkt, maar ja.
Verwijderd
Omdat het ene plaatje met een machine (digitale camera) is gemaakt en het andere een simulatie is van wat ik daadwerkelijk met mijn oog zie.Yokozuna schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:23:
Het menselijk oog werkt nu eenmaal heel anders dan de chips en lenzen in een fotocamera!
Eigenlijk zijn die twee mechanismen heel moeilijk met elkaar te vergelijken. Je zou bijna kunnen zeggen dat het een klein wonder is dat TV's en monitoren beelden kunnen genereren die prettig aandoen aan het menselijk oog! Het menselijk oog werkt niet alleen anders als het gaat om waarnemen van scherpte (zoals hierboven), maar ook als het gaat om het waarnemen van bewegende beelden, en ook als het gaat om het waarnemen van kleuren. Het maken van technische foto's en het meten van kleurbereiken gaan dus bijna altijd voorbij aan het feit dat de menselijke waarneming daar weer anders mee omgaat. Je zou daarom willen dat er tests waren die een oordeel kunnen geven over de waarneming door het menselijk oog. Natuurlijk verschilt ook elke menselijke waarnemer van de andere (en dus ook de subjectieve beoordeling), maar toch denk ik dat het simuleren van de plaatjes in PixPerAn een stap in de goede richting is. Het fotograferen is wat mij betreft (met de huidige bovenstaande resulaten) niet representatief voor de daadwerkelijk waargenomen beelden.
Om even terug te komen op je vraag : Misschien is het zelfs zo dat die witte gloed achter het autootje niet door de monitor wordt veroorzaakt, maar door de werking van het menselijk oog!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 09:12 ]
Verwijderd
Wanneer gaan jullie weer eens ontopic praten?
Dit was een interessant topic, maar de laatste pagina's zijn gevuld
met zaken waarvan ik vind dat het zeer weinig met een goede TFT te maken heeft.
Misschien zou je een ander topic moeten openen als je mensen wilt leren foto's maken van een TFT.
En Yokozuna, het valt mij op dat je soms nogal fel reageert als iemand zaken
post die je liever niet hier ziet. Je bent nu zelf ook aan het afdwalen.
Just my 2 cents.
Misschien zou je een ander topic moeten openen als je mensen wilt leren foto's maken van een TFT.
En Yokozuna, het valt mij op dat je soms nogal fel reageert als iemand zaken
Just my 2 cents.
Verwijderd
Sinds gisterenavond ook de bezitter van de FS P19-2.
Na dit topic weken gevolgd te hebben en de goede verwachtingen van dit model, toch maar overstag gegaan en de bestelling vorige week donderdag geplaatst ( bij distributeur via 't werk )
Tot mijn schrik sloeg hier de menig al snel om, na enkele negatieve reviews en zag ik mijn zo begeerde scherm met angst en beven tegemoet. ( Xerox X7 19i dejavu ! )
Gelukkig valt het allemaal geweldig mee.
Mooi scherp beeld, geen defecte pixels, diep zwart, goed contrast en spetterende kleuren.
Ik gebruik het scherm vooral om te gamen en dit is echt zeer goed te doen, zonder hinderlijk aanwezige ghosting. (voor mij altans) Ik heb overigens een revisie 5.
Dit scherm is echt nog steed het overwegen waard!
Na dit topic weken gevolgd te hebben en de goede verwachtingen van dit model, toch maar overstag gegaan en de bestelling vorige week donderdag geplaatst ( bij distributeur via 't werk )
Tot mijn schrik sloeg hier de menig al snel om, na enkele negatieve reviews en zag ik mijn zo begeerde scherm met angst en beven tegemoet. ( Xerox X7 19i dejavu ! )
Mooi scherp beeld, geen defecte pixels, diep zwart, goed contrast en spetterende kleuren.
Ik gebruik het scherm vooral om te gamen en dit is echt zeer goed te doen, zonder hinderlijk aanwezige ghosting. (voor mij altans) Ik heb overigens een revisie 5.
Ik kan dit helemaal beamen. Ik heb zelf een revisie 2, geen defecte (sub)pixels en een prima beeld. Voor mij is dit scherm echt de 'ultieme TFT'Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:26:
Sinds gisterenavond ook de bezitter van de FS P19-2.
Ik heb Vincent (behardware) om opheldering gevraagd over die revisies en of hij nog een andere rev. kan testen.
Verwijderd
Om de ultieme TFT te kunnen vinden vind ik het JUIST relevant om te weten hoe je de foto's van beeldschermen moet interpreteren.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:20:
Wanneer gaan jullie weer eens ontopic praten?
Just my 2 cents.
Oh zou wel kunnen als ik in een (erg) slechte bui ben. Dat wil ik wel zien eigenlijk, geef maar wat links naar posts van mijEn Yokozuna, het valt mij op dat je soms nogal fel reageert als iemand zaken
Zo, revisie 5 alweer, ik dacht dat 4 de nieuwste was, weet je toevallig ook wat de veranderingen zijn t.o.v. de 4e revisie? Ik zal je ervaring even in de startpost zetten bij de andere positieve reviews, anders krijgen mensen het beeld dat de P19-2 helemaal waardeloos is voor het geld. Die foto's van verschillende prad.de users laten bijv. zien dat de P19-2 zeker wel een hele grote kijkhoek heeft, en zoiets kun je wel grotendeels uit foto's afleiden.Mooi scherp beeld, geen defecte pixels, diep zwart, goed contrast en spetterende kleuren.
Oke hulde, je zou misschien ook wat links naar zeer positieve userreviews erbij kunnen doen. Als behardware zegt dat ze nauwelijks verschil zien met niet-overdrive PVA panelen (welke erg traag zijn!) dan moet het toch wel heel erg zijn en dan kunnen ze niet meer alleen zeggen dat de userreviews positiever zijn 'want de gebruikers zijn minder kritisch'. Daar is het verschil veel te groot voor.Ik heb Vincent (behardware) om opheldering gevraagd over die revisies en of hij nog een andere rev. kan testen.
[ Voor 170% gewijzigd door Yokozuna op 22-06-2005 13:00 ]
Verwijderd
Wat mij net te binnen schoot...waarom zie/lees ik hier niks over de Philips tft's...Als ik zo op hun site kijk hebben ze toch een een leuk aanbod.
Iemand ervaringen?
http://www.consumer.phili...XKQZDTJ0RMRCSHQFHKFSESI5P
Iemand ervaringen?
http://www.consumer.phili...XKQZDTJ0RMRCSHQFHKFSESI5P
Philips verkoopt gewoon veel middelmatige schermpjes, waarschijnlijk TN paneeltjes van AUO/CMO of van Philips/LG zelf, maar deze zou bijv. wel in aanmerking komen:
http://www.consumer.phili...5C2EJJ0RMRESHQVHKFSEKI5P#
600:1 contrast, 250nits helderheid (300 is veel teveel, 250 is al wat minder teveel), 8ms black-black, DVI, en ultiem is hun pixel class I van de ISO norm! Als het goed is, is dat dus 100% dekkende garantie die waarschijnlijk voor een lange tijd geldt. Het design van dit scherm vind ik ook erg mooi, afgezien van de dikke bulky speakers.
Misschien wel een scherm voor de startpost, vooral ook voor de mensen die echt de kriebels krijgen van dode pixels.
http://www.consumer.phili...5C2EJJ0RMRESHQVHKFSEKI5P#
600:1 contrast, 250nits helderheid (300 is veel teveel, 250 is al wat minder teveel), 8ms black-black, DVI, en ultiem is hun pixel class I van de ISO norm! Als het goed is, is dat dus 100% dekkende garantie die waarschijnlijk voor een lange tijd geldt. Het design van dit scherm vind ik ook erg mooi, afgezien van de dikke bulky speakers.
Misschien wel een scherm voor de startpost, vooral ook voor de mensen die echt de kriebels krijgen van dode pixels.
[ Voor 60% gewijzigd door Yokozuna op 22-06-2005 13:31 ]
Verwijderd
Wel jammer dat daar weer boxen in zitten
Staat er toevallig niet zo'n een dergelijk scherm tussen zonder boxies...
Als er dan ook een mooi scherm in zit...Weer een kandidaat erbij
Staat er toevallig niet zo'n een dergelijk scherm tussen zonder boxies...
Als er dan ook een mooi scherm in zit...Weer een kandidaat erbij
Mensen met ervaring bij 3-CO, zouden jullie de shopsurvey van t.net even in willen vullen?
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6874
Voor dat geld kun je in Duitsland bijna een VP191b kopen
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6874
Helaas niet, en die Philips TFT is niet bepaald goedkoop: pricewatch: Philips 190B6CG (19", 8ms, D-sub/DVI-D)Staat er toevallig niet zo'n een dergelijk scherm tussen zonder boxies...
Voor dat geld kun je in Duitsland bijna een VP191b kopen
[ Voor 120% gewijzigd door Yokozuna op 22-06-2005 13:38 ]
Survey ingevuld! Zoals te verwachten was, erg positief
Mijn P19-2 wordt volgens Azerty vandaag verstuurd! Verwacht dus morgen nog een (hopelijk) tevreden gebruiker. Ben wel enigszins gerustgesteld door de posts van mensen die hem al binnen hebben, de stemming was wel erg anti-P19 de laatste tijd
Ook goed dat die Duitse shop in de Nederlandse pricewatch staat... veel webshops kijken vaak in de tweakers pricewatch om met de prijzen te kunnen concurreren!!!
Laat ons weten welke revision jij hebt! ik hoop voor jou de laatsteIejoor schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:20:
Mijn P19-2 wordt volgens Azerty vandaag verstuurd! Verwacht dus morgen nog een (hopelijk) tevreden gebruiker. Ben wel enigszins gerustgesteld door de posts van mensen die hem al binnen hebben, de stemming was wel erg anti-P19 de laatste tijd
Jammer dat Duitsland standaard wordt weggefilterd door de landenfilter bij de meeste mensen 
Ej Lejoor, speel jij veel games?
[ Voor 17% gewijzigd door Yokozuna op 22-06-2005 15:21 ]
lol @ Iejoor en zijn plaatje met tekst
(geen Lejoor SHAME ON YOU Yoko
)
Verwijderd
Zoals er in het begin van topic: [19" TFT] De Ultieme TFT - Deel 7 staat, dat hij nog niet verkocht word. En op die sites staat hij wel aangeboden, maar ze hebben hem niet op voorraad
Meer weet ik niet
Maargoed, het kan me ook (nog) niet zoveel schelen, want de reviews van de testversie zijn tot nu toe niet zo positief, het responstijd grafiekje op THG is ook niet echt overtuigend als je die vergelijkt met die van de VP191b.
Maargoed, het kan me ook (nog) niet zoveel schelen, want de reviews van de testversie zijn tot nu toe niet zo positief, het responstijd grafiekje op THG is ook niet echt overtuigend als je die vergelijkt met die van de VP191b.
[ Voor 11% gewijzigd door Yokozuna op 22-06-2005 15:41 ]
Verwijderd
Mijn doeleinden liggen vooral op het gamen. Kijkhoek boeit me niet zoveel, als ik een film kijk, dan kijk ik hem waarschijnlijk tog alleen. En de overdrive tn panelen schijnen uiterstgoed te zijn voor gamers.
Kun je me trouwens die site geven waar dat grafiekje op te vinden is?
Kun je me trouwens die site geven waar dat grafiekje op te vinden is?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 15:45 ]
Als het alleen voor gaming is, zou ik gewoon een TN schermpje kopen... ik weet niet of je videokaart een DVI aansluiting heeft? zoja neem dan die Benq en anders die Samsung die in de startpost staan.
Overdrived scherm zal geen toegevoegde waarde hebben en de reviews van de overdrived TN panelen waren nou niet echt goed.
Overdrived scherm zal geen toegevoegde waarde hebben en de reviews van de overdrived TN panelen waren nou niet echt goed.
Verwijderd
heb je al een reactie gekregen???? anders kan je beter bellen.... dat zal sneller werken denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:31:
[...]
Ik heb al e-mail gestuurd. Hopen voor de mensen die denken dat ze de 8ms hebben, hem ook werkelijk hebben. Als ik e-mail terug heb, zal ik jullie meer kunnen vertellen
Verwijderd
De BenQ heb ik op dit moment. Hij bevalt me opzich wel, maar ik ben wel aan iets anders toe. Hbe met sommige games nog wel last van enige ghosting.n00bs schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:47:
Als het alleen voor gaming is, zou ik gewoon een TN schermpje kopen... ik weet niet of je videokaart een DVI aansluiting heeft? zoja neem dan die Benq en anders die Samsung die in de startpost staan.
Verwijderd
Ja, ze zeiden alleen dat ze zo snel mogelijk het op zouden lossen, met dat UPC nummer. Waarschijnlijk klopt het UPC nummer op de officiele site niet...Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:48:
[...]
heb je al een reactie gekregen???? anders kan je beter bellen.... dat zal sneller werken denk ik
Verwijderd
hmmmm... ik belde net xerox op en ze gaven aan dat ze nog geen specs hebben van de nieuwe 19" 6ms monitor.... ze vertelde meteen dat er ook een 23" 16ms monitor met ingebouwde speakers aankomt.... als ik specs heb zet ik het meteen erop.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 15:57 ]
Verwijderd
Het ging hier over de Xerox XA7-8ms wat misschien de 8ms wel niet is. Omdat de UPC nummers niet overeen komen. Daar ging het over. Ik heb gemailed met de Europe dealer, en die zeiden dat ik gelijk had, en dat ze snel duidelijkheid zouden geven.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:55:
hmmmm ik belde net xerox op en ze gaven aan dat ze nog geen specs hebben van de nieuwe 19" 6ms monitor.... ze vertelde meteen dat er ook een 23" 16ms monitor met ingebouwde speakers aankomt.... als ik specs heb zet ik het meteen erop.
Verwijderd
weet ik maar ik heb in een eerdere post aangegeven dat ik ook de specs van de nieuwe monitiren van xerox zou posten, dat heeft dus niets te maken met de XA7-8ms monitor.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:58:
[...]
Het ging hier over de Xerox XA7-8ms wat misschien de 8ms wel niet is. Omdat de UPC nummers niet overeen komen. Daar ging het over. Ik heb gemailed met de Europe dealer, en die zeiden dat ik gelijk had, en dat ze snel duidelijkheid zouden geven.
Net het geld overgemaakt voor een Viewsonic VP191S bij 3-co.
Ik ben benieuwd
Ik ben benieuwd
Verwijderd
Kun je een product survey voor ons plaatsen, als je hem binnen hebt, en wat foto's?LordLynx schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:06:
Ik ben benieuwd
Verwijderd
Voor mij zijn eigelijk maar een paar die in aanmerking komen. Ik zoek namelijk ook een 16.7 mil scherm, maar ook voor te gamen;
samsung 193P(+)
viewsonic 191
fsc p19-2
Ik moet gewoon een scherm hebben dat naar deze verwachtingen voldoet; Snel, (bv. 6ms gray en 12 of 16 ms black), grote kijkhoek (178), geen boxen, verstelbaar, 16.7 mil kleuren, groot contrast(min 800:1), en dvi.
Als me nog iets te binnen schiet vul ik de twee lijstjes wel aan
samsung 193P(+)
viewsonic 191
fsc p19-2
Ik moet gewoon een scherm hebben dat naar deze verwachtingen voldoet; Snel, (bv. 6ms gray en 12 of 16 ms black), grote kijkhoek (178), geen boxen, verstelbaar, 16.7 mil kleuren, groot contrast(min 800:1), en dvi.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 16:29 ]
Dat zal ik zeker doen, verwacht er niet teveel van want dit is mijn eerste TFT dus veel vergelijkingsmateriaal (op 2 Sony's van kennisen en de Eizo's en BENQ's op mijn werk na) heb ik nietVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:26:
[...]
Kun je een product survey voor ons plaatsen, als je hem binnen hebt, en wat foto's?
6ms GtG bestaat alvast niet icm 16.7M kleuren. De FSC P19-2 heeft boxen dus die valt af, de Samsung 193P+ is nog niet te koop en de Viewsonic heeft een te kleine kijkhoek volgens de specs.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:28:
Voor mij zijn eigelijk maar een paar die in aanmerking komen. Ik zoek namelijk ook een 16.7 mil scherm, maar ook voor te gamen;
samsung 193P(+)
viewsonic 191
fsc p19-2
Verwijderd
Nou is 170 of 178 graden ook niet zo'n groot punt.
Verder zag ik wel ergens een scherm, 16.7 en 8ms gray en 16ms black (wat perfect lijkt me om te gamen?!?!) ... alleen waar was dat
Verder zag ik wel ergens een scherm, 16.7 en 8ms gray en 16ms black (wat perfect lijkt me om te gamen?!?!) ... alleen waar was dat
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 16:51 ]
Precies wat ik ook zoek op die grote kijkhoek na dan. Oh en de behuizing zilver. Hmm.. Samsung.. schiet eens op!Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:28:
samsung 193P(+)
viewsonic 191
fsc p19-2
Verwijderd
Maar je kunt ons wel vertellen of het scherm ook ghosting vertoond tijdens games..LordLynx schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:41:
[...]
Dat zal ik zeker doen, verwacht er niet teveel van want dit is mijn eerste TFT dus veel vergelijkingsmateriaal (op 2 Sony's van kennisen en de Eizo's en BENQ's op mijn werk na) heb ik niet
Gewoon 16.7 miljoen, is een MVA paneel.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:39:
Hoeveel kleuren heeft de Viewsonix VP191B dan?
Vandaag heb ik mijn Samsung Syncmaster 913N mogen ontvangen. Gelukkig heb ik geen dode (sub)pixels ontdekt, dus de eerste 'vrees' is voorbij.
Nu zoek ik alleen nog naar een goede afstelling van de helderheid en/of het contrast. Wat is volgens andere 913N gebruikers de beste afstelling? Of is het puur persoonlijk en een kwestie van trial and error?
Ook heb ik het idee dat plaatjes waar tekst op staat minder goed leesbaar zijn
Nu zoek ik alleen nog naar een goede afstelling van de helderheid en/of het contrast. Wat is volgens andere 913N gebruikers de beste afstelling? Of is het puur persoonlijk en een kwestie van trial and error?
Ook heb ik het idee dat plaatjes waar tekst op staat minder goed leesbaar zijn
Verwijderd
[quote]Tackleberry schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:52:
Vandaag heb ik mijn Samsung Syncmaster 913N mogen ontvangen. quote]
Wij zien graag wat pics van het totaal, en gedetaileerd. Ook test met dvd, games en kleuren zou fijn zijn. Misschien kan ik die 913 ook toevoegen aan het lijstje...
Alvast bedankt
Vandaag heb ik mijn Samsung Syncmaster 913N mogen ontvangen. quote]
Wij zien graag wat pics van het totaal, en gedetaileerd. Ook test met dvd, games en kleuren zou fijn zijn. Misschien kan ik die 913 ook toevoegen aan het lijstje...
Alvast bedankt
Reactie op Tackleberry:
Ik heb hem staan op 85 brightness, 80 Contrast, Gamme Mode2, 1280x1024 op 60Hz. Dit is tamelijk fel, maar ik speel nogal veel spellen, en dan is dat wel fijn, omdat die over het algemeen donkerder zijn dan gewoon windows. Als ik alleen maar een beetje lees, bv 's avonds op forums, zet ik hem op het "text" profiel.
Maar een "beste afstelling" is er niet, het is maar wat je zelf fijn vind. Ik heb hem trouwens ook nog niet zo lang.
PS. Mijne kan je niet "buigen" , en die van mn maat wel, zijn er 2 versies? (ik heb nu een euro tussen de monitorvoet en het standaard gestopt
)
Ik heb hem staan op 85 brightness, 80 Contrast, Gamme Mode2, 1280x1024 op 60Hz. Dit is tamelijk fel, maar ik speel nogal veel spellen, en dan is dat wel fijn, omdat die over het algemeen donkerder zijn dan gewoon windows. Als ik alleen maar een beetje lees, bv 's avonds op forums, zet ik hem op het "text" profiel.
Maar een "beste afstelling" is er niet, het is maar wat je zelf fijn vind. Ik heb hem trouwens ook nog niet zo lang.
PS. Mijne kan je niet "buigen" , en die van mn maat wel, zijn er 2 versies? (ik heb nu een euro tussen de monitorvoet en het standaard gestopt
[ Voor 39% gewijzigd door Ilya op 22-06-2005 19:06 . Reden: schaap ]
6ms GtG voor S-PVA panelen komt er wel aan met de 750/950P van Samsung.LordLynx schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:42:
[...]6ms GtG bestaat alvast niet icm 16.7M kleuren. De FSC P19-2 heeft boxen dus die valt af, de Samsung 193P+ is nog niet te koop en de Viewsonic heeft een te kleine kijkhoek volgens de specs.
Verder wordt er nog veel te veel op die GtG en black-black responstijd gelet. Zegt echt weinig, kijk maar naar de VP191b versus de P19-2 versus de H1900. Het enige dat vast staat is dat overdrive VA panelen een stuk minder ghosting vertonen (op de behardware review na).
Waarom niet op 75Hz? Draaien spellen nog wat vloeiender (als je tenminste 75FPS haalt) en je muiscursor in windows ook1280x1024 op 60Hz
[ Voor 27% gewijzigd door Yokozuna op 22-06-2005 20:22 ]
Ik heb gisteren de BenQ FP937s+ besteld bij QSupp (Quality Supplies) voor €339,- met de pixelgarantie van €45,- erbij. Heeft iemand enige ervaring met dit bedrijf?
Verwijderd
Ik heb geen ervaring bij dit bedrijf, maar die 45 euro pixelgarantie had je jezelf wel kunnen besparen.whatzert schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:41:
Ik heb gisteren de BenQ FP937s+ besteld bij QSupp (Quality Supplies) voor €339,- met de pixelgarantie van €45,- erbij. Heeft iemand enige ervaring met dit bedrijf?
De meeste BenQ`s FP937s+ zijn vrijwel dode-pixel vrij. Ik heb er zelf ook één, voor zoon paar maanden, en nog geen dode pixel kunnen ontdekken.
Op kieskeurig las ik anders dat veel mensen last hadden van dode (sub)pixels bij dit scherm, dus ik heb maar geen risico genomen.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:19:
[...]
Ik heb geen ervaring bij dit bedrijf, maar die 45 euro pixelgarantie had je jezelf wel kunnen besparen.
De meeste BenQ`s FP937s+ zijn vrijwel dode-pixel vrij. Ik heb er zelf ook één, voor zoon paar maanden, en nog geen dode pixel kunnen ontdekken.
[ Voor 8% gewijzigd door whatzert op 22-06-2005 22:24 ]
Groot gelijk hoor, zo'n scherm gaat wel 3 jaar mee, dan zijn die paar tientjes soms weleens nuttig besteed. Maargoed, mooi dat je tevreden bent, enzo
Kunnen we nog een uitgebreidere userreview verwachten?
Kunnen we nog een uitgebreidere userreview verwachten?
Verwijderd
ACHTUNG : Bei diesem Artikel sind momentan nur Vorbestellungen möglich !!! Das Gerät wird voraussichtlich erst wieder im Juli lieferbar sein !!!!LordLynx schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:06:
Ik ben benieuwd
28 tagen...!!!
Het is inderdaad IejoorYokozuna schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:20:
Jammer dat Duitsland standaard wordt weggefilterd door de landenfilter bij de meeste mensen
Met games is het in ieder geval al goed gesteld, GTA San Andreas zag er prima uit (was niet eens de native resolutie)... Naar een goede kleurenafstelling ben ik nog op zoek.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:00:
Alvast bedankt
De weergave van een dvd (rip) gaf enige ruis, maar dat kan ook aan de rip hebben gelegen.
Foto's kan ik helaas niet maken van de opstelling...
Bedankt.TheFrozen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:05:
Klopt, je hebt de 913N ook met 'pivot' functie.PS. Mijne kan je niet "buigen" , en die van mn maat wel, zijn er 2 versies? (ik heb nu een euro tussen de monitorvoet en het standaard gestopt)
Hoe heb je die euro er tussen gestopt en wat is daar het voodeel van?
Verwijderd
Ik ben blij dat het goed gaat! Echter de Benq is nog een van de weinige Class III monitoren,Ik heb geen ervaring bij dit bedrijf, maar die 45 euro pixelgarantie had je jezelf wel kunnen besparen.
wat betekent dat je pas aanspraak kan maken op garantie als je aardig veel dode (sub) pixels hebt.
Dus een pixelgarantie vanuit de shop lijkt me een prima keuze!
Crash neo en ik zijn er vrijwel zeker van dat het de FSC P19-2 gaat worden. Eigenlijk iets boven budget maar ja.............
Misschien krijgen we groepskorting in Duitsland
Misschien krijgen we groepskorting in Duitsland
Leeg
Tegelijk bestellen scheelt een paar euro verzendkosten voor jullie
Maargoed, ik ben wel blij dat de P19-2 niet meteen is afgeschreven na de vernietigende review van behardware.
Maargoed, ik ben wel blij dat de P19-2 niet meteen is afgeschreven na de vernietigende review van behardware.
Vraagje aan de andere P19-2 eigenaren:
In de handleiding staat dat het scherm zich automatisch kan instellen, als je 1 seconde op de 'exit/auto' knop drukt. Je moet dan niet in het OSD-menu zitten. Bij mij doet hij echter helemaal niks als ik dat doe. Heeft iemand anders dit ook?
Ook heb ik de optie 'Auto level' in het menu 'Brightness/Contrast' niet. Hoe zit dit bij andere eigenaren van de P19-2?
In de handleiding staat dat het scherm zich automatisch kan instellen, als je 1 seconde op de 'exit/auto' knop drukt. Je moet dan niet in het OSD-menu zitten. Bij mij doet hij echter helemaal niks als ik dat doe. Heeft iemand anders dit ook?
Ook heb ik de optie 'Auto level' in het menu 'Brightness/Contrast' niet. Hoe zit dit bij andere eigenaren van de P19-2?
Thx voor je reviewtje.Tackleberry schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:15:
[...]
Met games is het in ieder geval al goed gesteld, GTA San Andreas zag er prima uit (was niet eens de native resolutie)... Naar een goede kleurenafstelling ben ik nog op zoek.
De weergave van een dvd (rip) gaf enige ruis, maar dat kan ook aan de rip hebben gelegen.
Echter:
Games: Wat is GTA:SA nou voor een game test? Slaat echt nergens op. Probeer eerst eens UT99/2004 en Quake 3, beweeg je muis als een gestoorde pro fragger op speed (host LAN game-->verhoog de gamespeed, kan je ook nog proberen). Als je dán geen ghosting of motion blurring ziet, heb je pas nuttige informatie. Nu hebben we er niets aan.
DVD-rip: Waarschijnlijk komt de ruis doordat het een TN panel is, dat is nou eenmaal zo met TN panels bij films. Je zal dat ook hebben bij een DVD, vermoed ik. Of je je eraan stoort is natuurlijk persoonlijk.
Verder natuurlijk veel geluk met het nieuwe scherm.
[ Voor 5% gewijzigd door Roenie1 op 23-06-2005 14:26 ]
Verwijderd
Ik heb nog eens op de Philips site gekeken. Heb de tft's zonder boxen eruit gepikt. Hier staan ze op een rijtje: http://www.consumer.phili...%3D190S6FS_00_NL_CONSUMER
Nu zie ik bij sommigen, 8ms, de andere 'snelle reactietijd', en 16.2 M, en 16M kleuren...Komt daar iemand wijs uit?
Nu zie ik bij sommigen, 8ms, de andere 'snelle reactietijd', en 16.2 M, en 16M kleuren...Komt daar iemand wijs uit?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 14:23 ]
Als je dan wat leuke monitortjes hebt gevonden moet je naar Ondersteuning gaan, Monitoren, 18-19" en daar bij het modelnummer de specificatiesheets gebruiken. Daar staat het tenminste wel goed...Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:23:
Ik heb nog eens op de Philips site gekeken. Heb de tft's zonder boxen eruit gepikt. Hier staan ze op een rijtje: http://www.consumer.phili...%3D190S6FS_00_NL_CONSUMER
Tis 12ms btw (tenminste...bij die monitor...)
En idd...1000 posts lijkt me wel genoeg
[ Voor 4% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 23-06-2005 15:12 ]
Verwijderd
Na lang wikken en wegen heb ik toch maar de Viewsonic VP191b besteld.
Veel mensen zijn er positief over, 16.7 miljoen kleuren, mooi design, en veel mensen hebben ontdekt dat er geen tot zeer weinig ghosting te zien is. Grote kijkhoek. Voor mij een goed scherm!
Veel mensen zijn er positief over, 16.7 miljoen kleuren, mooi design, en veel mensen hebben ontdekt dat er geen tot zeer weinig ghosting te zien is. Grote kijkhoek. Voor mij een goed scherm!
Verwijderd
Idd een aardig scherm. Ik hou alleen niet zo van die voet...2 van die dingen....zo'n V vorm...Je snapt em welVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:21:
Na lang wikken en wegen heb ik toch maar de Viewsonic VP191b besteld.
Verwijderd
Ik vind hem er wel strak uitzien, die voet. Het scherm blijkt ook zeer geschikt te zijn voor games, voor mij dus
Viewsonic en Nec, blijven de andere tft schermen gewoon steeds een stap voor, door uitstekende afgewerkte en kwalitatieve schermen te maken.
Verwijderd
Misschien kan onze topicstarter een nieuw deel maken, Deel 8?
En dan ook die Nec en Viewsonic erbij zetten (als dat nog niet zo was)
Dan beginnen we weer met een redelijke schone lei...
(ps: die Philipsen valleen denk ik af, vanwege de 16ms en 160 graden...tenzij iemand 1 ervan heeft?)
(ps: die Philipsen valleen denk ik af, vanwege de 16ms en 160 graden...tenzij iemand 1 ervan heeft?)
Verwijderd
Viewsonic zit er al bij. Alleen wat ik appart vind is dat Nec niet meegenomen is. Misschien omdat de Nec schermen onbetaalbaar zijn?Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:27:
Misschien kan onze topicstarter een nieuw deel maken, Deel 8?
![]()
Misschien kan op GoT een topicreeks een keer automatisch na 1000 posts dichtgegooid worden, wat is dit nou voor niet-geautomatiseerde ouderwets spul.
Verwijderd
Yoko....ken jij aub een deeltje 8 opstarten???
Al is de TS maar een kopie van deeltje 7...
Zijn we tenminste op weg
Al is de TS maar een kopie van deeltje 7...
Zijn we tenminste op weg
Verwijderd
Die funtie heb ik ook niet en Exit/Auto doet bij mij ook niets. Ik heb rev 2.ernstblaauw schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:19:
Vraagje aan de andere P19-2 eigenaren:
Dit topic is gesloten.