[19" TFT] De Ultieme TFT - Deel 7

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.845 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen waren we weer 1000 posts verder...

Next one :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:23:
Ik heb nog eens op de Philips site gekeken. Heb de tft's zonder boxen eruit gepikt. Hier staan ze op een rijtje: http://www.consumer.phili...%3D190S6FS_00_NL_CONSUMER
Nu zie ik bij sommigen, 8ms, de andere 'snelle reactietijd', en 16.2 M, en 16M kleuren...Komt daar iemand wijs uit?
Als je dan wat leuke monitortjes hebt gevonden moet je naar Ondersteuning gaan, Monitoren, 18-19" en daar bij het modelnummer de specificatiesheets gebruiken. Daar staat het tenminste wel goed...
Tis 12ms btw (tenminste...bij die monitor...)

En idd...1000 posts lijkt me wel genoeg :)

[ Voor 4% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 23-06-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang wikken en wegen heb ik toch maar de Viewsonic VP191b besteld.
Veel mensen zijn er positief over, 16.7 miljoen kleuren, mooi design, en veel mensen hebben ontdekt dat er geen tot zeer weinig ghosting te zien is. Grote kijkhoek. Voor mij een goed scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:21:
Na lang wikken en wegen heb ik toch maar de Viewsonic VP191b besteld.
Veel mensen zijn er positief over, 16.7 miljoen kleuren, mooi design, en veel mensen hebben ontdekt dat er geen tot zeer weinig ghosting te zien is. Grote kijkhoek. Voor mij een goed scherm!
Idd een aardig scherm. Ik hou alleen niet zo van die voet...2 van die dingen....zo'n V vorm...Je snapt em wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem er wel strak uitzien, die voet. Het scherm blijkt ook zeer geschikt te zijn voor games, voor mij dus 8) Viewsonic en Nec, blijven de andere tft schermen gewoon steeds een stap voor, door uitstekende afgewerkte en kwalitatieve schermen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan onze topicstarter een nieuw deel maken, Deel 8?

En dan ook die Nec en Viewsonic erbij zetten (als dat nog niet zo was)

Dan beginnen we weer met een redelijke schone lei...

:)

(ps: die Philipsen valleen denk ik af, vanwege de 16ms en 160 graden...tenzij iemand 1 ervan heeft?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:27:
Misschien kan onze topicstarter een nieuw deel maken, Deel 8?

En dan ook die Nec en Viewsonic erbij zetten (als dat nog niet zo was)

Dan beginnen we weer met een redelijke schone lei...

(ps: die Philipsen valleen denk ik af, vanwege de 16ms en 160 graden...tenzij iemand 1 ervan heeft?)
Viewsonic zit er al bij. Alleen wat ik appart vind is dat Nec niet meegenomen is. Misschien omdat de Nec schermen onbetaalbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Misschien kan op GoT een topicreeks een keer automatisch na 1000 posts dichtgegooid worden, wat is dit nou voor niet-geautomatiseerde ouderwets spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoko....ken jij aub een deeltje 8 opstarten???

Al is de TS maar een kopie van deeltje 7...

Zijn we tenminste op weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ernstblaauw schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:19:
Vraagje aan de andere P19-2 eigenaren:
In de handleiding staat dat het scherm zich automatisch kan instellen, als je 1 seconde op de 'exit/auto' knop drukt. Je moet dan niet in het OSD-menu zitten. Bij mij doet hij echter helemaal niks als ik dat doe. Heeft iemand anders dit ook?
Ook heb ik de optie 'Auto level' in het menu 'Brightness/Contrast' niet. Hoe zit dit bij andere eigenaren van de P19-2?
Die funtie heb ik ook niet en Exit/Auto doet bij mij ook niets. Ik heb rev 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.