Houd er wel rekening mee dat je nu DJ hoofdtelefoons aan het vergelijken bent met HiFi-oordopjes. Daar zit sowieso een enorm verschil in. In DJ-hoofdtelefoons wordt bijvoorbeeld vaak de nadruk gelegd op de lage tonen, dat zal je bij een HiFi setje niet snel tegenkomen. Ik denk dus dat je erg uit moet kijken met het aanraden van een dergelijke hoofdtelefoon. Zij produceren namelijk een geluid dat erg smaak afhankelijk is. Hiermee wil ik zeker gaan (top)DJ's de grond in praten qua geluidssmaak. Deze hoofdtelefoons zijn gewoon gemaakt om tijdens het mixen te gebruiken en zijn daar volledig op afgestemd. Ook qua geluid.
Vergelijk maar eens een HiFi- met een DJ-hoofdtelefoon (uit de zelfde prijsklasse). De enige overeenkomst is dat het twee schelpen heeft en er een draad aan zit...
@hier onder:
Ik ga ervan uit/hoop dat er "niet meer dan eens" moest staan?
Vergelijk maar eens een HiFi- met een DJ-hoofdtelefoon (uit de zelfde prijsklasse). De enige overeenkomst is dat het twee schelpen heeft en er een draad aan zit...
edit:
@hier onder:
Ik ga ervan uit/hoop dat er "niet meer dan eens" moest staan?
[ Voor 9% gewijzigd door DeeD2k2 op 17-08-2005 23:23 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine