[quote]
DeeD2k2 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:29:
[...]
Kan je dat onderbouwen? Zo portable is dat ding namelijk niet, dus wat is het enorme voordeel waarom deze boven andere gekozen moet worden?
[...]
quote]
Tsja..tot die conclusie kom ik nadat ik half jaar lang diverse forums heb afgestruint en ook zelf de technics heb vergeleken met andere koptelefoons zoals de welbekende sony, pioneer, stanton.
Wel moet ik erbij vermelden dat de pioneer wel ongeveer hetzelfde geluid levert alleen is deze een flink stuk duurder en zit hij bij veel mensen niet lekker. Wel is het design heel mooi maar daar is de prijs dan ook naar

Je zou evt. ook de stanton kunnen proberen, deze is nog goedkoper dan de technics en daar waren hier en daar ook goede verhalen over, maar ik houd het toch bij de technics.
Het is niet echt een argument maar als je regelmatig in clubs en op feesten komt dan zul je de technics erg vaak tegenkomen (samen met de pioneer).
Een tijdje geleden was ik op zoek naar oordopjes die dit geluid konden evenaren maar ik ben bang dat ik die niet ga vinden...iig niet in een prijsklasse tot 300 euro . Nu ik de creatives heb ben ik toch aangenaam verrast dat er door zulke kleine dingetjes toch zulk goed geluid geproduceerd kan worden, desondanks als ik echt kritisch ga vergelijken dan komen ze bij lange na niet in de buurt van de technics, helaas. Misschien dat er shures zijn die dit wel kunnen maarja..dat is voor mij alleen maar beetje gissen.
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 17-08-2005 22:18
]