Wolfensteijn schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:25:
Nog twee puntjes die mij net zijn opgevallen in de FAQ.
Bij het kopje RAW staat er een [p] element in beeld. Volgens mij moet daar even naar de HTML code gekeken worden

.
Dan nog bij het kopje Spiegellenzen, daar zou op den duur een plaatje moeten komen. Geen idee hoelang dat er al staat, maar het is wel zo netjes als daar eens iets mee gaat gebeuren

.
Dat wast

.
Items noted. De technische FAQ wordt sowieso even onder handen genomen, opgefrist en opgesplitst. Daarbij zullen we bovenstaande punten meenemen

Mja, er staan in de verschillende policies duidelijke links naar de feedback-topics, het lijkt me niet nodig om die ook nog eens sticky te maken. Stickies zijn handig, maar als het er te veel worden dan vallen ze ook weer minder duidelijk op en hecht men er minder waarde aan

Anyway, goede veranderingen! Dit is heel overzichtelijk. Zeker voor de test/showcases is dit zeer goed zorgt ervoor dat ze niet zo snel wegzakken.
Dankje! Ik vind het persoonlijk ook erg leuk dat de show- en testcases nu meer aandacht lijken te krijgen, uiteindelijk draait het daar toch allemaal om, het eindresultaat!
Alleen ik ben nog wel benieuwd of er nog andere mount topics komen en dan met name Olympus/four third (maar ook KM/Pentax en Sigma hebben geen topic). Of mogen de lens discussies voor deze merken zich afspelen in de centrale topics?
Naast het Canon en het Nikon topic is er nu ook een topic voor alle andere mounts,
Het grote objectieventopic, overige mounts (net geopend

). Zie mijn opmerking daar waarom er niet voor iedere mount een apart topic is. Je noemt trouwens ook sigma, een producent die lenzen voor verschillende mounts maakt. Discussies over die lenzen kunnen gewoon in een van de andere topics, afhankelijk van welke mount-versie je hebt.
En ik ben benieuwd of ik een centraal Four Thrid topic mag maken met daarin wat info over het huidige four third aanbod. Er zijn nu enkele losse Olympus DSLR topics met daarin wat informatie maar er is niks centraals en dat is wel jammer.
Four Third omdat de verwachting is dat op PMA een Olympus/Panasonic pro camera wordt aangekondigd. Wat mij betreft kan dat allemaal in het zelfde topic.
Morgen wordt de opvolger van de Olympus E-300 aangekondigd. Dus ik hoopte dat we die discussie alvast wat centraler in een four third topic kunnen voeren. Laat maar weten wat jullie daarvan vinden.
Ik zal je meteen maar heel eerlijk bekennen dat ik niet veel over het four-third systeem weet, maar als jij denkt dat je een interessante topicstart kan openen en het voldoende leuk discussiemateriaal oplevert, dan mag je natuurlijk zo'n topic openen.