Motorola MPx200 Smartphone [deel 3]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heel leuk.. Maar waar kan ik Winamp vinden?:P
En wat is een diskwriter plugin?
anandus schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:05:
[...]
Oeps, mijn excuses, je hebt gelijk :D

Zal ze een keer in wav omgezet hebben ofzo, maar ben ik vergeten.

Ach een (deel van een) mp3tje in wav omzetten is ook geen ramp. een ringtone hoeft niet langer dan 10 á 20 seconden te duren, dus da's misschien een paar mb max :)

(Mijn ringtone is 1,95Mb :) ).

Maar nogmaals: Je m'excuse ;)

[...]
In winamp, kies je de diskwriter plugin, zorg dat de output wav is. Kies een liedje, speel dat (voor een deel) af en voila, je hebt een wavje van dat liedje.
Gooi het op je telefoon/geheugenkaartje. Stel ringtone in en klaar is Martijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:09:
Ja, heel leuk.. Maar waar kan ik Winamp vinden?:P
En wat is een diskwriter plugin?

[...]
www.winamp.com en die diskwriterplugin zit er standaard bij, als je naar de preferences kijkt.

offtopic:
Heb je nooit gehoord van Winamp?
:o

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:32
Werkt die Gameboy emulator goed op de mpx 200?
Of moet je de gsm daarvoor unlocken?
Er stond ergens dat je bepaalde bestanden er niet op kan zetten, maar exe bestanden gaat dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ninc schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:09:
Er stond ergens dat je bepaalde bestanden er niet op kan zetten, maar exe bestanden gaat dat wel?
Ik weet niks over die emulators, ik heb er helemaal geen games op eigenlijk (op de standaard games na). Wat ik wel weet is dat je exe files kan installeren. Die zijn volgensmij specifiek voor CE-devices ofzo gemaakt, in jip en janneke taal zijn het dus files die speciaal voor smartphones zijn gemaakt (je zet ze dan direct op je gsm) of ze dienen als installatiebestand op je pc en dan installeert je pc via activesync het op je gsm. Dus niet iedere .exe is geschikt, de executable moet speciaal voor de smartphone zijn, voor de rest wordt -er nog vaak genoeg- onderscheid gemaakt tussen wm2002 en wm2003 files, met -de net uitgebrachte- wm05 wordt het er niet overzichtelijker op. Maar -zo goed als altijd- wordt aangegeven voor welke WindowsMobile versie het programma geschikt is. Ook heb je nog cab. files die gooi je ook op je smartphone en dan kan je het op je sp zelf installeren. Ook hier wordt -volgensmij- onderscheid gemaakt in WM-versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ninc schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:09:
Over het algemeen doen gameboy spellen het prima, vooral de oudere.
Latere gameboyspellen en gameboy colour spellen die kunnen een beetje haperen, maar er zijn genoeg opties in gnuboy om het soepeler te laten verlopen, zoals het geluid uitschakelen en frameskip.

Ik heb altijd een tigtal spelletjes bij me.

unlocken is hiervoor overigens niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om er 1 te kopen bij BC van Vodafone maar kan ik em gratis unlock via een ROM of zo ? Kan iemand die geven? En dan vervalt de garantie toch? Kan ik hem dan weer terug locken zodat garantie blijft als er iets gebeurd??
Erg bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

gameboy en nes werkt, maar je moet de oude spellen hebben, geen GBA of SNES, die draaien te zwaar.

En sommige mensen moeten toch echt eens in hun boekje kijken hoor, of als je het toestel niet hebt en review lezen... Wat er worden echt hele erge RTFM vragen gesteld. No offence, alleen een stimulans om mensen aan te zetten zelf wat zoekwerk te verrichten.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:10:
Ik ben van plan om er 1 te kopen bij BC van Vodafone maar kan ik em gratis unlock via een ROM of zo ? Kan iemand die geven? En dan vervalt de garantie toch? Kan ik hem dan weer terug locken zodat garantie blijft als er iets gebeurd??
Erg bedankt voor je reactie!
Waarom zou je bij BC de Vodafone versie kopen als de gewone versie in dezelfde winkel simlockvrij is en 10,- goedkoper, je doet het toch niet voor 5,- (max15,-) btg!?

edit: @martijn1234: helaas staat er in die slechte user-manual niet uitgelegd, welke software je kan installeren en op welke plaats... ik zal is kijken of er iets over in de sp (--> faq) staat...

[ Voor 17% gewijzigd door robert-630 op 21-07-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

any1 still interested in the GSM fixes for 2002 and 2003

just go to register and go to appz section reply to the gsm fixes topics and you can download them both....sorry if this is spam but i searched alot to 2 find them so...i say this topic wanted to help....you and me to :)

ohhyeahh if this will go if planned i will place wm2003 to and wm2002...

TnX

Modbreak:Geen SPAM ajb. Daarnaast is dit een Nederlands forum, geen Engels dus...

[ Voor 12% gewijzigd door Xandrios op 24-07-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een MPX-200 gekocht bij BC van Vodafone, heeft iemand iets om hem te unlocken en ook iets om weer te locken als er iets kapot gaat voor garantie? Ik heb het met spoed nodig ! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Goed om te zien dat de mpx200 nu eindelijk echt populair wordt, dat was begin 2004 wel anders, maar toen kostte die mij ook nog zo'n €520,-

Weet iemand of het flashen van een gelockte vodafone mpx200 naar WM2003 zonder problemen verloopt? Ik heb de super_moto_2 flash.

Deze flash heb ik anderhalf jaar geleden al gebruikt voor mijn onlangs overleden mpx200.
Het rotding wil niet meer opladen, zal wel ergens een los contactje zitten.
Ik twijfel nu of ik voor zo weinig een nieuwe zal kopen.

Als ik er weer 1 koop is het er trouwens eentje die niet gelockt is, bovenstaande vraag stel ik voor een collega.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Starpost is geupdate!
Het installeren van programma's en de bijbehorende bestands-extensies is in de faq opgenomen. Het beeld dat daar naar voren komt, is naar mijn weten de -actuele- stand van zaken.

@Peewee_Herman: Dat is niet mogelijk, je moet even de f.a.q in de sp lezen.
Strikt genomen is het theoretisch mogelijk, maar in de praktijk niet (het is nl. niet logisch om de telefoon na de flash te unlocken omdat je anders met een dode telefoon zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken de orange proxy instellingen ook in het Buitenland? Denk het niet he :P
Ik ga morgen op vakantie dus moet het toch nog maar ff zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:31:
Werken de orange proxy instellingen ook in het Buitenland? Denk het niet he :P
Ik ga morgen op vakantie dus moet het toch nog maar ff zeker weten :)
Ik ga morgen ook weg, maar blijf dit jaar in NL. Ik heb alles van Orange World de afgelopen dagen ingesteld. Ik heb geen idee of het in het buitenland werkt, waarom niet? zou je zeggen. Maar ik hoop dat je Free bent met een hele grote opgespaarde bundel, het kost nl 15,- p/MB in het buitenland...

De TS blijft dus lekker meelezen, maar ik zal denk ik niet meer reageren of heel kort, dit vanwege de GPRS-snelheid :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
De instellingen werken inderdaad (net terug uit zwitserland :) ) alleen heb je er geen voordeel aan, kost je (zoals robert-630 al zei) 15 euro/mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:29
anandus schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:48:
[...]

Hier is er eentje voor €12,95.

Je kan ook in Hong Kong bestellen, daar is-ie 80 ct, maar moet je voor minimaal 11,50 bestellen :/

[...]

Je kan het op de gsm zelf doen, maar dat geluid is werkelijk bagger.

Soms doe ik het als ik geen zin heb om mijn koptelefoon in te doen, maar het is geen fijne kwaliteit.

En je moet idd SD-kaartjes hebben. €30,- voor 512Mb geloof ik. Zoiets heb ik in ieder geval :)
http://www.dweiniger.com/...Path=22_24&products_id=47

hier is die 9,90 dollar

Afbeeldingslocatie: http://www.dweiniger.com/catalog/images/JAM-11-.jpg
dit model heb je d us nodig 2.5mm (4 conductors = 4c)

edit: verzendkosten zijn 100 dollar :D

[ Voor 3% gewijzigd door Chiii op 21-07-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een MPX-200 gekocht bij BC van Vodafone, heeft iemand iets om hem te unlocken en ook iets om weer te locken als er iets kapot gaat voor garantie? Ik heb het met spoed nodig ! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:46:
Ik heb wel wat voor je, voeg me even toe op MSN: *****@*******.nl

[ Voor 4% gewijzigd door mjszwo op 22-07-2005 12:41 . Reden: Mail weg gehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi je email is weg hoe kan ik je bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb overigens een kleine tip voor diegene die de telefoon ook als mp3-speler/jukebox gebruiken:

Zet de mp3tjes eerst even om in .wma :)
(daar kan je de audio converter uit de Windows Media Player Bonus Pack voor gebruiken)
Zelfde geluidskwaliteit, maar vele malen kleiner.
Heb nu ongeveer 180 nummers op een 512Mb kaartje 8)
(Naast een berg programmaatjes, gameboy spellen en documenten)

* anandus is voorlopig wel zoet :P

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 22-07-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Heb nu ook de motorola mpx200 echt vet.
Ben nu bezig goede liedjes erop te zetten en gameboy spellen aan het spelen.

Alleen hangt soms vast bij de gameboy emulator, heb nog een taakbeheer nodig.

Maar verder is het een vet dingetje.

Maar kan je met infra-rood versturen? Want er staat alleen ontvangst en ik kon geen contact maken met een andere gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb WM2003 geinstalleerd (versie 4.20.0, build 13349) en probeer Opera V8 te installeren. Ik krijg hierbij een foutmelding en de installatie mislukt. Weet iemand hoe dit komt en hoe opera te installeren op de mpx200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:55:
Caponi je email is weg hoe kan ik je bereiken?
Check m'n profiel om me te mailen (msn heb ik niet op dat account.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:58:
Lezen is ook een vak.
[rml]martijn12345 in "Motorola MPx200 Smartphone [ deel 3]"[/rml]
Een aantal mensen hier lezen eerdere delen echt niet hé.

Gratis unlocken gaat NIEMAND voor je regelen. Simpelweg omdat de spullen om dat te doen door hem gekocht moeten worden..

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Hey,

Als ik draadloos wil internetten via mn gsm gaat dat ook via mijn wireless router?
Want als ik de usbkabel in mn gsm steek en dan ga internetten gaat het goed.
Kan ik dat dan niet doen?

En hoe krijg ik infra-rood aan de praat? Het werkt maar niet. Ook niet als ik met een andere mpx200 contact wil maken.

En hoe werkt mms?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
rtfm,

nee je kan niet draadloos internetten omdat dat ding geen wifi heeft, je kan wel via umts overal internetten.

voor mms zie handleiding en eerder in dit topic...

Ik ben van plan er morgen 1 te halen simlockvrij bij Bel Company,
ik kan hem alleen niet terugvinden (de simlockvrije versie) op internet,
kan iemand confirmen dat deze er ook echt is voor 90/100 euro bij BC zodat ik morgen niet voor niets naar de stad ga? thanks :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:58:
Zie je email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor D4V3

zie kruidvat daar simlock vrije mpx200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier een simlockvrije motorola mpx200 gekocht.
Daar zit windows mobile 2002 op.
Ik wou daar een nieuwere versie van opzetten,
Welke versie kan ik daarvoor het best gebruiken?
Waar kan ik dat downloaden?
En hoe werkt dat precies om dat erop te zetten?
En zijn er nog meer site's waar ik software weg kan halen?

Graag site's in het Nederlands

BVD, Arnold 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:42:
Heb hier een simlockvrije motorola mpx200 gekocht.
Daar zit windows mobile 2002 op.
Ik wou daar een nieuwere versie van opzetten,
Welke versie kan ik daarvoor het best gebruiken?
Waar kan ik dat downloaden?
En hoe werkt dat precies om dat erop te zetten?
En zijn er nog meer site's waar ik software weg kan halen?

Graag site's in het Nederlands

BVD, Arnold 8)
SVP eerst het forum lezen dan vragen stellen.
Zijn vragen die allemaal al aan de orde zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AirX schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:45:
[...]

Bij deze :)

Ik heb zondag mijn phone (bij Vikingdirect.nl à 99 euro gekocht, simlock vrij) geflashed naar Windows Mobile 2003.
Ik gebruik nu de Super_moto_2 release.

Mijn bevindingen:
Voordeel
-De telefoon reageerd een stuk vlotter, TomTom gaat super soepel, scrollen door een divx met betaplayer gaat nu ook erg smooth. Het switchen naar een ander programma gaat sneller (bv naar Homescreen terwijl je een DivX met betaplayer draait).
-De batterijduur is zo'n beetje hetzelfde gebleven en is er in ieder geval zeker niet op achteruit gegaan.
-Je hebt nu een speciale inbox voor je activesync stuff (e-mail enz.) en dat werkt een stuk handiger dan dat alles bij je gewone SMSjes gedumpt wordt.
-Er zit een taskmanager in win2k3 ingebouwd, dus je hebt geen externe meer nodig.
-Synchroniseren met de PC gaat iets vlotter. Bovendien was de telefoon met Smartphone 2002 bijna niet te besturen tijdens het syncen (heel traag). Dit is nu veel minder het geval.
-Het T9 woordenboek bevat veel meer woorden en je kunt makkelijker switchen tussen abc/123/T9 (via vlot menutje)
-Je kunt nu meer programma's draaien. Ik heb nu bijvoorbeeld ook Skype te draaien :D (beta, je kunt er nog niet mee bellen :P) Dit programma werkte niet onder Smartphone 2002

Nadeel

Het OS is nu volledig Engels (op de T9 na).

Verder ben ik totaal geen bugs en of vervelende dingen tegen gekomen (dus niet dingen die bij Smartphone2002 wel goed geregeld waren maar bij win2k3 niet.)
Bij sommige mensen begon een MP3 te schokken als ze het klepje dicht deden. Ik had dit niet onder Smartphone 2002 en heb dat nog steeds niet onder win2k3. (Misschien een hardware aangelegenheid?)

Conclusie: Upgrade is aan te raden. Je moet echter wel op een goede manier upgraden. Op verzoek wil ik wel een tutorial schrijven en die naar een ieder mailen.
Zou je mij de tutorial is willen sturen per mail ( dr2asc@hotmail.com ) en ook waar ik de software weg kan halen?
BVD _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Laatst online: 20:57
IS er de mogelijkheid nog om die tutorial naar me op te sturen zo ja stuur dan even naar pcfreakzz@hotmail.com :$

B.V.D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Hmm, ik haal net mijn prachtige MPx 200 uit mijn zak, waar ook mijn sleutels in zaten, en nu zit mijn display aan de voorkant vol schermen! Het displaytje is bijna niet meer te lezen als de backligt niet aan is. :'( Iemand een idee hoe ik dit op kan gaan lossen? Ik heb ergens gelezen dat je met bepaalde vloeistof en een bepaald doekje krassen van je displaytje kan halen.. iemand meer info voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
das naar, misschien toch maar dat leren hoesje er om heen doen voortaan :/

Ik heb er vandaag ook 1 gekocht voor 99 euro bij de Dixons met vodafone,
nu alleen die vervelende lock er nog even af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Laatst online: 20:57
unlock is te vinden op internet dus die is dadelijk simlock vrij. ;)

Ik heb nu ook op de telefoon windows 2003 erop gekregen en het is perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
offtopic:
DPZ of iemand anders die info heeft over unlocken en firmware upgraden, zou je me op MSN willen toevoegen? sjukke[at]uniemelk.com, voor email sjukke[at]gmail.com..

Hmja, ik had het leren hoesje er eigenlijk wel op moeten doen, maar daar is het nu dus te laat voor.. Weet iemand hoe het middel heet om krassen van een tft af te halen etc?

[ Voor 12% gewijzigd door sjukke op 24-07-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
als ik met vodafone op internet wil, gaat dat via WAP via GPRS
Maar ik kom er niet wijs uit.
Hier staat dit:

N.B. Deze vorm van dataverkeer kost voor zowel prepaid klanten als abonnees € 0,75 per 15 minuten. Het is mogelijk om ook Vodafone live! te bekijken, je betaalt hier alleen het hierboven vermelde tarief voor. Het is mogelijk dat niet alle services (msn & email-client) werken op je telefoon .

Op andere sites staat andere dingen, moet ik nu 0,75 euro per 15 minuten betalen ongeacht het dataverkeer?

Oja, ik had ook een keer een sim-error gekregen, ik kon alleen maar alarmnummers bellen.
Heeft iemand dit ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail me ff stuur ik je link want hier zag i het staan dat spul!
mrvishengel@hotmail.com dus dan stuur ik je de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
zo, wat ik nou weer heb gedaan, geweldig :D

Ik heb GRATIS mijn eigen vandaag gekochte vodafone mpx200 geunlocked!
Het is een beetje riskant (maargoed, dat is elke lock toch?) maar het werkt helemaal super!

ga mij aub geen mails sturen over HOE, ik zal een tutorial maken, stuur ook geen mails wanneer ik heb het druk zat :) Dit is waarschijnlijk ook de manier die die andere gozer heeft toegepast...

Zeau, nu eerst windows 2003 er op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:30:
zo, wat ik nou weer heb gedaan, geweldig :D

Ik heb GRATIS mijn eigen vandaag gekochte vodafone mpx200 geunlocked!
Het is een beetje riskant (maargoed, dat is elke lock toch?) maar het werkt helemaal super!

ga mij aub geen mails sturen over HOE, ik zal een tutorial maken, stuur ook geen mails wanneer ik heb het druk zat :) Dit is waarschijnlijk ook de manier die die andere gozer heeft toegepast...

Zeau, nu eerst windows 2003 er op ;)
Met die unlocker die op modaco wordt genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
ja, alleen met wat files door elkaar gemixed waardoor hij én simlock vrij wordt én je imei behouden blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Batterij extreem snel leeg !! -
Mijn mpx enkele weken geleden geunlocked en wm2003 erop werkte prima
maar sinds vorige week ofzo ontdekte ik dat de batterij wel heel snel leeg is. Vandaag even geklokt: vanmorgen om 07:00 uit de lader gehaald en net net ( 14:11 ) begon die al - dezelfde dag dus - al te mekkeren dat de main batterij bijna leeg is... Wie weet een remedie?

Ik zal waarschijnlijk terug gaan naar de oude image ( wm2002 ) om te zien of dat effect heeft maar misschien heeft iemand al ontdekt wat nogmeer de oorzaak kan zijn???
( PS: ik heb alle processen gekilled vanmorgen dus er loopt geen proggie op de achtrgrond )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:09:
quote]

Nog wat geks - in de WM2003 resource manager staat een system Information- Main battery 35% en backup battery High 90% - Nou heb ik maar 1 battery erin zitten dus wat is dat nou weer? Wie weet hier meer van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
Kijk eens even of irda aanstaat? Bij mij ging de standby tijd van ongeveer 6-8 uur naar +32uur. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:09:
Mijn mpx enkele weken geleden geunlocked en wm2003 erop werkte prima
maar sinds vorige week ofzo ontdekte ik dat de batterij wel heel snel leeg is. Vandaag even geklokt: vanmorgen om 07:00 uit de lader gehaald en net net ( 14:11 ) begon die al - dezelfde dag dus - al te mekkeren dat de main batterij bijna leeg is... Wie weet een remedie?

Ik zal waarschijnlijk terug gaan naar de oude image ( wm2002 ) om te zien of dat effect heeft maar misschien heeft iemand al ontdekt wat nogmeer de oorzaak kan zijn???
( PS: ik heb alle processen gekilled vanmorgen dus er loopt geen proggie op de achtrgrond )
Probeer eens om de verbinding voor je telefoon op 900/1800 vast te zetten en ga eens overladen.
Dus laden tot ie vol is en dan de stekker er even uit en er weer in doen.
Is ie zo weer 5-10 minuten aan het laden.
En dat dan paar keer doen totdat ie na een minuut klaar is.
En hoe laad je hem?
Via USB of stopcontact?
Naar mijn mening laad ie niet goed via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:16:
[...]
Naar mijn mening laad ie niet goed via USB.
Ik laad hem alleen maar op via USB, en dat gaat prima, doet-ie het weer paar daagjes. Tenzij ik constant mp3tjes luister of divxjes kijk.

Maar dat kan ook per computer afhangen, de ene USB-poort is de andere niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
anandus schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:22:
[...]
Ik laad hem alleen maar op via USB, en dat gaat prima, doet-ie het weer paar daagjes. Tenzij ik constant mp3tjes luister of divxjes kijk.

Maar dat kan ook per computer afhangen, de ene USB-poort is de andere niet :)
Zit wat in.
Maar ik heb steeds het idee dat mijn foon dan sneller weer leeg is dan dat ie aan het stroom heeft gehangen.
Kan ook verbeelding zijn hoor. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
D4V3 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:35:
ja, alleen met wat files door elkaar gemixed waardoor hij én simlock vrij wordt én je imei behouden blijft :)
Maar op Modaco staat toch alleen hoe je de 900-band kunt unlocken?.. Verders, als het echt werkt, hurry up met je tut! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
sjukke schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:13:
[...]

Maar op Modaco staat toch alleen hoe je de 900-band kunt unlocken?.. Verders, als het echt werkt, hurry up met je tut! ;) :P
Ik denk dat die tutorial toch wel weer als zwaar illegaal wordt aangemerkt, aangezien het panische unlockbeleid op GoT.
Terwijl unlocken in nederland legaal is bevonden na een rechtzaak tussen unlockers en GSM operators. Maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Het is ook een aanpassing van de 900 band hack,
Dezelfde methode alleen met een andere gemodificeerde image die ook de simlock er af haalt! (deze heb ik weer ergens anders vandaan). Ik heb nu Windows 2003 er op staan en alles werkt perfect, wel fijn dat ik nu tenminste op internet kan, met vodafone kon dit niet :/

Ik heb een tutorial gemaakt met benodigde software,
helaas mag ik het hier niet plaatsen vanwege de GoT policy :(
hier zal ik mij dan ook maar aan houden, voor mensen die toch geinteresseerd zijn stuur mij even een berichtje ;)

[ Voor 43% gewijzigd door D4V3 op 25-07-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Raar dat je battery zo snel leeg is...
De mijna staat nu al Non-Stop zonder er iets op te doen al 5 dagen aan op WM2003 :Y)

En ik heb ook wat liggen van het unlocken van m`n mpx 200... Maar ik weet dan niet of ie werkt op andere mpx 200's... Dus mensen die graag proefkonijn willen zijn en hun simlock eraf willen... Voeg me maar toe of stuur een pm :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb jij je mpx200 unlockd met de Mpx200-220 unlocker?
zo ja hoe heb je dat gedaan ik heb dat bestand ook maar er was een soort Tutorial op modaco.
Maar ik kan die topic nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
JABADABADOE!!! Via D4V3's fantastische tut en uitvinding pakt ie mijn Orange NL sim gewoon!
offtopic:
En ik kreeg meteen 3 smsjes, was die sim een beetje vergeten :P
Zo WM2003 installeren. D4V3, we love you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
hier zal ik mij dan ook maar aan houden, voor mensen die toch geinteresseerd zijn stuur mij even een berichtje ;)
Hoe kan ik je een bericht sturen? ik ben pas nieuw ik weet niet hoe je iemand een personal bericht kan sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
kan volgens mij niet, voeg me maar toe op MSN,

dave ---apending--- fijter --- punt --- enel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
sjukke schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:33:
JABADABADOE!!! Via D4V3's fantastische tut en uitvinding pakt ie mijn Orange NL sim gewoon!
offtopic:
En ik kreeg meteen 3 smsjes, was die sim een beetje vergeten :P
Zo WM2003 installeren. D4V3, we love you!
Wat zullen alle lieden die hem via de bekende unlocksite hebben laten unlocken voor 30 euro nu balen :o

Gelukkig heeft het mij maar 15 gekost, dus voor mij valt het nog wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Ik had het bijna ook zelf gedaan.
Terwijl ik aan het wachten was tot de 15 euro dude online kwam op msn ben ik zelf eens gaan uitzoeken hoe het nu zat en het werkt nu super :) Heb er nu 2 anderen aan geholpen en het werkt bij beide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hij heeft gelijk hij heeft mij ook geholpen en het werkte perfect !!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Zo, voor de verandering ik eens een vraagje :P

Internet heb ik werkend op mn MPX,
alleen nu die e-mail nog!
ik krijg geen verbinding om te verzenden ontvangen.

Is dit op te lossen of kan dit simpelweg niet omdat imode geen pop ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :9~

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 05:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Ok, ik ga voor een week op vakantie en heb geen zin in een volle mailbox als ik terugkom. (die heb ik toch wel maar alle beetjes helpen ;)) vraag daarom vanaf nu maar een iemand anders de software, ik hoop dat degene die ik nu al geholpen heb deze jullie willen providen :)

Om het topic nog ff omhoog te krikken op legaal niveau:

Als je een map op je SD kaart aanmaakt genaamd my documents dan kan je daar ook je wav's in gooien zonder smarttones! zo kan je oneindig veel ringtones er op zetten zonder extra software!

[ Voor 31% gewijzigd door D4V3 op 26-07-2005 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
D4V3 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:19:
Zo, voor de verandering ik eens een vraagje :P

Internet heb ik werkend op mn MPX,
alleen nu die e-mail nog!
ik krijg geen verbinding om te verzenden ontvangen.

Is dit op te lossen of kan dit simpelweg niet omdat imode geen pop ondersteunt?
Zit met hetzelde probleem.
Als je je aanmeld bij Orange(simmetje kopen) schijnt het op te lossen te zijn.
Hoe dat werkt,weet ik niet. :D
Volgens KPN/Hi ondersteunt de MPX geen imode.
Quote uit een mail:
Naar aanleiding van uw email kan ik u het volgende meedelen.

Het toestel Motorola MPX 200 is niet getest door KPN voor het imode platform. Het kan zo zijn dat u gebruik kan maken van bepaalde diensten. Volgens KPN is het geen imode getest toestel en kunt u geen server instellingen voor uw imail ontvangen.
Met vriendelijke groet KPN Mobile

Eind quote.
Heb het al vaker geprobeert via de KPN site en via Hi.
Steeds zelfde reactie:MPX200 ondersteund (officieel) geen Imode.
Gmail schijnt wel te werken nadat je het hebt aangemeld op een andere site.
Zoiets maakte ik tenminste op in het forum van airfagev.
Als je dus in het bezit bent van een gmail adres,niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
D4V3 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:14:
wel fijn dat ik nu tenminste op internet kan, met vodafone kon dit niet :/
Dan heb je toch iets fout gedaan, want ik heb Vodafone (en niets anders gehad) en ik kan prima internetten, msn'en, etc.?

Had je wel de FAQ gevolgd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 19:46
Hmmm zou het kunnen dat ik met WM2003 mijn GRPS/Internet/MMS wel aan de praat krijg?
Ik krijg namelijk met geen mogelijkheid m'n GPRS aan de praat.. echt om gek van te worden.. 8)7
Heb de settings al via internet naar m'n telefoon laten zenden dus aan de instellingen twijfel ik niet..
Met internetten kan ie geen verbinding maken, en met t ophalen van MMS krijg ik t balkje 'Inleiding' even te zien waarna ie een foutmelding geeft... :?

Nu vraag ik me af of t zou helpen dat ik een upgrade doe naar WM2003..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een link naar de website van betaplayer? Want de link in de topicstart is down.Ik heb namelijk de codecs nodig die op die pagina stonden, aangezien het geluid het niet doet bij de divx filmpjes op mijn phone.

Edit: betaplayer heet tegenwoordig: TCPMP > The Core Pocket Media Player.

Vandaar dat google even haperde.. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 16:53 . Reden: problem solved ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Hee

Dat is ook wel n mooi GSM'etje zie ik net :)

Mijn contract bij orange loopt over 1 á 2 weken EINDELIJK af, en ik wil graag 'n smartphone... zat alleen te twijfelen tussen die Nokia 6680 of deze.

En deze kost nog 'n stuk minder ook zie ik... hmm =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
De_Bastaard schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:01:
Hee

Dat is ook wel n mooi GSM'etje zie ik net :)

Mijn contract bij orange loopt over 1 á 2 weken EINDELIJK af, en ik wil graag 'n smartphone... zat alleen te twijfelen tussen die Nokia 6680 of deze.

En deze kost nog 'n stuk minder ook zie ik... hmm =)
Keus snel gemaakt dus? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Hmm, gister dus Mobile 2003 geflasht (met succes! :D), vandaag de volgende stap; TomTom installeren.. Als ik de CD in mijn drive stop, zie ik setup.exe, als ik die draai en Install TomTom 5 kies zegt Mobile 2003 dat de applicatie niet voor mijn device is bedoelt.. Iemand een ideetje hoe ik dat moet installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:58
Hmm, gister dus Mobile 2003 geflasht (met succes! :D), vandaag de volgende stap; TomTom installeren.. Als ik de CD in mijn drive stop, zie ik setup.exe, als ik die draai en Install TomTom 5 kies zegt Mobile 2003 dat de applicatie niet voor mijn device is bedoelt.. Iemand een ideetje hoe ik dat moet installeren?
Dan heb je waarschijnlijk de PDA versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een top 10 met de beste programma's voor de MPX200?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:41:
Iemand nog een top 10 met de beste programma's voor de MPX200?? :P
In de startpost staan een aantal dingen, maar ik zou ook nog weleens een top-zoveel willen zien ;)

Ik had wel verwacht dat er meer handige dingen voor WM waren. Het enige wat ik echt handig vind, is dat de afspraken gesynchroniseerd worden met Outlook. Voor de rest heeft Windows Mobile niet echt een meerwaarde (naar mijn mening).
Ik zou Windows Mobile in iedergeval niet echt gaan missen als ik weer naar een "reguliere" telefoon overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
uiterlix schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:37:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk de PDA versie.
En ehm, welke zou ik dan moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Caponi schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:03:
[...]

In de startpost staan een aantal dingen, maar ik zou ook nog weleens een top-zoveel willen zien ;)

Ik had wel verwacht dat er meer handige dingen voor WM waren. Het enige wat ik echt handig vind, is dat de afspraken gesynchroniseerd worden met Outlook. Voor de rest heeft Windows Mobile niet echt een meerwaarde (naar mijn mening).
Ik zou Windows Mobile in iedergeval niet echt gaan missen als ik weer naar een "reguliere" telefoon overstap.
Nou, om te beginnen kan je het als mini media center gebruiken, filmpje kijken in de trein, of een jukebox als je met vrienden in een park zit.

Daarnaast kan je documenten lezen (vooraf gedownloadde sites (spiderzilla _o_ ), sheets van school of PDFjes), ik gebruik hem ook voor navigatie (tramlijnen/straten/etc), gebruik ik hem als portable console (Gameboy & NES).
Daarnaast heb ik nu altijd een encyclopedie, filmencyclopedie, woordenboeken bij me.
En last but not least houd ik ook mijn uitgaven bij :)

Dát zijn de dingen die ik niet op mijn vorige telefoon had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
anandus schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:22:
[...]
Daarnaast heb ik nu altijd een encyclopedie, filmencyclopedie, woordenboeken bij me.
Daar wil ik wel wat meer info over! Ik wil namen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
sjukke schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:31:
[...]

Daar wil ik wel wat meer info over! Ik wil namen! ;)
Encyclopedie: Concise Columbia Electronic Encyclopedia
Film-encyclopedie: Leonard Maltin's Movie Guide
Woordenboeken: SlovoEd

Zoiets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:22:
[...]
Nou, om te beginnen kan je het als mini media center gebruiken, filmpje kijken in de trein, of een jukebox als je met vrienden in een park zit.
Maar dat kunnen veel andere telefoons tegenwoordig ook, waarmee je dat ook nog langer kunt omdat de accu van de MPX200 zo snel leeg raakt.
Daarnaast kan je documenten lezen (vooraf gedownloadde sites (spiderzilla _o_ ), sheets van school of PDFjes), ik gebruik hem ook voor navigatie (tramlijnen/straten/etc),
Dat kon ik ook al op mijn goedkope, simpele Siemens C60. Daar had ik een java tekstverwerker/reader op staan.
gebruik ik hem als portable console (Gameboy & NES).
Ja maar dat ziet er ook niet veel beter uit dan de javagames op de Siemens C60 die ik had... Worms for Smartphone ziet er bijvoorbeeld wel erg mooi uit, maar er zijn maar weinig van zulke spelletjes die EN leuk zijn, EN er leuk uitzien. Worms vind ik zo'n beetje de enige die de moeite waard is.
En last but not least houd ik ook mijn uitgaven bij :)
Dat zijn dingen die ik niet nodig heb ;)
Het enige handige vind ik dan TomTom :)
Veel dingen die ik handig vindt zijn ook voor WM voor de PDA gemaakt. Daar heb ik dus niks aan met een smartphone...
Ik vraag me af of er voor Symbian meer handige programmaatjes en spelletjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Caponi schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:52:
[...]
Ik vraag me af of er voor Symbian meer handige programmaatjes en spelletjes zijn.
Dat moet je dan even uitzoeken, lijkt mij? :)
Ik heb geen enkel verstand van telefoons. Ik had een Nokia en nu deze. Voor mij was het wel een wereld van verschil. Ik was al blij dat ik geen monofone ringtones meer had :P

Oh, en ook niet geheel onbelangrijk: Het is herkenbaar :)
Startmenu, my documents, register, etc.
Maar hier geldt ook: Symbian ken ik niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 26-07-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
In mijn zoektocht naar Symbian spul kwam ik dit topic tegen:
SymbianOS - Software & Discussie

Misschien ook een idee om zo'n topic te openen voor Windows Mobile Smartphone Edition? Dan krijgen we ook een mooi overzicht met handige tooltjes voor WM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Caponi schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:06:
In mijn zoektocht naar Symbian spul kwam ik dit topic tegen:
SymbianOS - Software & Discussie

Misschien ook een idee om zo'n topic te openen voor Windows Mobile Smartphone Edition? Dan krijgen we ook een mooi overzicht met handige tooltjes voor WM ;)
Een splitsing tussen een MPX200-topic enerzijds en Windows Smartphone 2k2/2k3 - Software & Discussie anderzijds?

Op zich is er wel iets voor te zeggen, mensen met SPV500 en andere smartphones kunnen hun steentje dan er ook aan bijdragen.

Aan de andere kant vrees ik dat het mpx200-topic verzand in alleen maar illegale requests voor unlocksoftware en besprekingen waar-ie het goedkoopst te krijgen is.

Maar een heel slecht idee is het niet, aangezien het OS telefoonoverschrijdend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand niet een idee hoe je Smartphone 2003 helemaal in het Nederlands krijgt? 8)
Of heeft iemand nog een paar handige tweaks voor Smartphone 2003? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
als ik met vodafone op internet wil, gaat dat via WAP via GPRS
Maar ik kom er niet wijs uit.
Hier staat dit:

N.B. Deze vorm van dataverkeer kost voor zowel prepaid klanten als abonnees € 0,75 per 15 minuten. Het is mogelijk om ook Vodafone live! te bekijken, je betaalt hier alleen het hierboven vermelde tarief voor. Het is mogelijk dat niet alle services (msn & email-client) werken op je telefoon .

Op andere sites staat andere dingen, moet ik nu 0,75 euro per 15 minuten betalen ongeacht het dataverkeer?

Ik heb nu al meer dan 3 euro uitgegeven aan internet (denk ik), maar ik had alleen msn aangevinkt, nog niet eens opgestart.
En op die Vodafone site krijg ik te melden dat ik moet bellen en er staat onjuiste info.

En in de handleiding staat bijna niets over infrarood. HOE KRIJG IK DIE WERKEND!!
Hij maakt geen contact met andere gsms.

Hartelijk dank alvast,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Instellingen, Dataverbindingen, IR signaal ofzoiets, als er een GSM bij is that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Welke versie van de WM2003 is nu eigenlijk de goeie werkende? Ik heb hier een SUPER_MOTO_MPX200(2003).img van 32 mb en een SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).IMG van 23,8 mb.

Ook lees ik hier en daar in de tutorials die bij de zips zitten dat je eerst de duitse versie moet installeren. Is dit zo?

Is het een vereiste de STACK te installeren?

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Ik heb die van 23.8mb, en die werkt goed. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Niet online
Ik ben even aan het rondkijken welk geheugenkaartje ik zou kopen. Ik zou graag 1 gb kopen, maar ik twijfel tussen MMC en SD. Iemand die me over de streep kan trekken?

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Weet je wat? Koop gewoon die SD kaart. De MPX200 lust geen MMC kaartjes. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Niet online
Is 1 gb eigenlijk nodig? Of kom je toe met 512 mb?

Ik zou er graag de woordenboeken op installeren, een encyclopedie, een kleine 200 mb muziek, wat filmpjes (zo'n 100 mb) en tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Thierryziezo schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:47:
Is 1 gb eigenlijk nodig? Of kom je toe met 512 mb?

Ik zou er graag de woordenboeken op installeren, een encyclopedie, een kleine 200 mb muziek, wat filmpjes (zo'n 100 mb) en tomtom.
Ik heb 512MB en zal zeggen wat ik erop heb staan:
• SlovoEd : Ne-En, Ne-Fr, Ne-Ne, Ne-Du
• Encyclopedie
• Filmencyclopedie
• Clear Vue Suite (Om Office- en PDF-documenten mee te lezen
• Betaplayer
• Music Box
• Ongeveer 180 wma-tjes
• Gnuboy met ongeveer 25 spelletjes
• Tube - Amsterdam
• Metro - Den Haag, Amsterdam, Rotterdam en Utrecht
• Keep Track
• SmartTones
• Theme Changer
• Diverse documenten, huiswerk
• Een scan van mijn paspoort! Ik ga echt niet de echte meenemen ;)

Dus, tja, of je 1Gb mee moet nemen. Films in Smartphone-formaat zijn ongeveer 1/6e á 1/5e, dus je moet zelf even inschatten wat je nodig hebt :)

edit:
Ow, maar ik heb wel maar 700kb vrij
:P

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 26-07-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelvdk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 20:05
hallo,

Sinds een week of 2 dit telefoontje ook in mijn bezit, en bevalt goed tot nu toe. Volgende probleem; ik wil een .cab file installeren op de mpx maar als je deze na installatie wilt starten , krijg ik de volgende
melding:" installatie mislukt. het programma/instelling kan niet geinstalleerd worden, omdat deze geen digitale handtekening van een vertrouwd certificaat bevat. Neem contact op met serviceprovider voor meer info." heeft dit te maken met de simlock (hij is pre-paid / vodafone) ?? Of is het iets anders ?Dit doet zich ook voor bij aantal games die in wil installeren.

andere; ik heb op m'n pc een klein programma staan (1 exe file) die wil ik ook op de mpx draaien (mijn ploegenrooster, dan heb ik da tenminste altijd bij me)
Heb al lopen zoeken of er converter programma's zijn, maar tot nu toe niks kunnen vinden. Iemand hier misschien een idee hoe dit aan te pakken??

met vriendelijke groeten, marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben anderen dat ook, dat de batterijmeter in het begin erg langzaam gaat en aan het eind snel, maw het duurt bij mij een dagje of 2 of 3 dattie op 50% komt en vervolgens gaat ie in een halve dag helemaal leeg (telefoon schakeld uit) 8)7

(Misschien ligt het eraan dat de batterij nog een beetje op krachten moet komen :? (heb 'm nog maar kort))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

Caponi schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:52:
Ja maar dat ziet er ook niet veel beter uit dan de javagames op de Siemens C60 die ik had... Worms for Smartphone ziet er bijvoorbeeld wel erg mooi uit, maar er zijn maar weinig van zulke spelletjes die EN leuk zijn, EN er leuk uitzien. Worms vind ik zo'n beetje de enige die de moeite waard is.
Ik heb Day of the Tentacle op een MPX200 zien draaien in ScummVM. Is dat genoeg de moeite waard? :)
Thierryziezo schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:30:
Welke versie van de WM2003 is nu eigenlijk de goeie werkende? Ik heb hier een SUPER_MOTO_MPX200(2003).img van 32 mb en een SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).IMG van 23,8 mb.
Misschien een idee om een lijstje te maken + md5sums? Dan weet je zeker of je de goeie hebt. Of is dat illegaal?

edit: is er trouwens iemand die de MPX-200 onder linux gebruikt en is dat een beetje te doen? (heb er nog geen een gekocht)

[ Voor 10% gewijzigd door zeekoe op 27-07-2005 00:05 ]

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je WM2003 HELEMAAL Nederlands kan maken?? }:O

En kan je owk WM2003SE installeren op je MPX200? :7

Weet je owk hoe k hieraan kan komen, p2p vind niey zo veel,

Modbreak:'t Is een FORUM, de bedoeling is niet om te vragen om een mailtje

[ Voor 67% gewijzigd door bjck op 27-07-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Niet online
Ik heb nu een Super_Moto_2-versie van de rom en een versie van BPLondon.

Waar zit het verschil en welke moet ik kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer even over navigatie.
Er zijn verschillende GPS ontvangers te koop die een infrarood output geven. Ook schakelingen die een USB signaal in IR overzetten, zijn te koop of te maken.
De mpx heeft een infrarood port; in mapopolis kun je als input van het GPS signaal ook voor de IR poort kiezen.
In theorie zou dat dus moeten werken.
Ik kom alleen nergens tegen dat dit ook daadwerkelijk werkt.
Iemand die hier wat meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Glaanieboy schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:59:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem:
Ik heb zojuist TomTom geinstalleerd op mijn SD kaart en daarbij de mappenstructuur gebruikt zoals aangegeven in de startpost. Maar als ik het programma opstart en daarna op Akkoord druk, klapt'ie eruit. Nu heb ik in deze thread gelezen dat dat zou komen omdat mappen niet op de juiste plaats stonden, maar ik heb alles genoemd zoals het hier stond aangegeven.
Help?
Is er trouwens al een oplossing voor bovenstaande?
Heb hetzelfde probleem ermee.
Heb de boel op het kaartje gezet,ff opnieuw opstarten en prog gestart.
Net wat Glaanieboy al schreef,ik druk op AKKOORD en de boel klapt eruit.
Mappen heb ik goed gezet,zoals in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, wie kan mij helpen aan dat geweldige prog+manual van D4V3? (Hij is op vakantie)

Thanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je voor de install van Windows Mobile 2003 trouwens een sd kaart nodig of kan gewoon op het intern geheugen van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:41:
Hebben anderen dat ook, dat de batterijmeter in het begin erg langzaam gaat en aan het eind snel, maw het duurt bij mij een dagje of 2 of 3 dattie op 50% komt en vervolgens gaat ie in een halve dag helemaal leeg (telefoon schakeld uit) 8)7

(Misschien ligt het eraan dat de batterij nog een beetje op krachten moet komen :? (heb 'm nog maar kort))
Heb ik ook last van ja. Ik ga er dus gewoon vanuit dat zodra de batterijindicator op nog maar twee streepjes staat (van de vier) dat ik 'm dan weer op moet laden. Sindsdien heb ik nog maar zelden last van een zichzelf uitschakelende telefoon.

Als de telefoon eenmaal zegt dat de batterij bijna leeg is, is de batterij ook echt bijna leeg en kan je er nog maar weinig mee. Wacht dus niet met opladen tot je telefoon je waarschuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:53:
Hoi, wie kan mij helpen aan dat geweldige prog+manual van D4V3? (Hij is op vakantie)

Thanks..
Ik heb hem wel, ik was de eerste na hem die het testte. Add me maar op msn, sjukke[at] uniemelk.com
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.

Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.