Zoals zovelen ben ik ook op zoek naar hoe de unlock voor de mpx200, had het D4V3 willen vragen, maar die is helaas op vakantie.. iemand die mij kan helpen?
Lees AUB.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:16:
Zoals zovelen ben ik ook op zoek naar hoe de unlock voor de mpx200, had het D4V3 willen vragen, maar die is helaas op vakantie.. iemand die mij kan helpen?
sjukke schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:08:
[...]
Ik heb hem wel, ik was de eerste na hem die het testte. Add me maar op msn, sjukke[at] uniemelk.com
Dat gaat gegarandeerd niet werken. Tenzij je een GPS ontvanger kunt krijgen die een driver voor je USB->IR omzetter ingebouwd heeft...Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:20:
Ook schakelingen die een USB signaal in IR overzetten, zijn te koop of te maken.
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Verwijderd
Huh? Mijn 512 MB MMC kaart werkt prima...SysRq schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:44:
Weet je wat? Koop gewoon die SD kaart. De MPX200 lust geen MMC kaartjes.
Verwijderd
Het is mij nog steeds niet gelukt tomtom mobiel 5 erop werkend te krijgen. Hij blijft nog steeds hangen bij het groene juridische kennisgeving. en bij accoord springt ie weg.
Ik heb de mappen zo staan:
http://home.planet.nl/~theun309/TT51.JPG
http://home.planet.nl/~theun309/TT52.JPG
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 10:57 ]
Ow, ik dacht dat er alleen SDkaartjes in gingen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 02:00:
[...]
Huh? Mijn 512 MB MMC kaart werkt prima...
-
Verwijderd
Ik weet het niet zeker, maar zou het niet aan de foldernaam van de Benelux- kaart kunnen liggen? Bij mij heet die folder 'Benelux-F-Map'. Ik vind de naamgeving van jouw map er zowieso vreemd uitzien, met dat '.part' op het einde. Maar goed, ik ben een Tomtom- noob, dus pin me nergens op vast...Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:56:
Het is mij nog steeds niet gelukt tomtom mobiel 5 erop werkend te krijgen. Hij blijft nog steeds hangen bij het groene juridische kennisgeving. en bij accoord springt ie weg.

Verwijderd
Je bedoelt hier die GSM-fix mee? Dat vraag ik me ook nog steeds af, kan er na het doorspitten van dit forum nog steeds niet wijs uit worden wat daar nu precies de winst van is. Ik heb nu een tijdje WM2003 draaien (zonder de gsm-fix geinstalleerd te hebben) en het lijkt allemaal prima te werken. Het enige is dat het lijkt alsof ik minder ontvangst heb met het toestel in vergelijking met WM2002. Ik zeg ' lijkt' omdat het een gevoelskwestie is, ik heb het niet gemeten. Daarom ben ik ook benieuwd of die GSM-fix dit verbetert of niet.
Ik heb begrepen dat de GSM fix onnodige gprs- verbindingen beeindigt, maar wat is er dus nog meer het voordeel van?
Lo,
Ik wil zaterdag de MPx200 kopen bij dixons, maar zit hier nog met wat vraagjes,
overal lees ik dat je een SD of MMC kaartje TOT 1 Gb in kan stoppen. Bedoelen ze nou dus tot en met of echt tot? Dus kan je er 512 Mb hoogstens of 1 Gb hoogstens instoppen?
Ik lees dat de batterijduur zwaar bagger is, maar dan is de vraag, wat is zwaar bagger
Valt er een paar uur achter elkaar mee muziek te luisteren, of moet ie na 2 uur al aan de oplader?
Alvast bedankt
overal lees ik dat je een SD of MMC kaartje TOT 1 Gb in kan stoppen. Bedoelen ze nou dus tot en met of echt tot? Dus kan je er 512 Mb hoogstens of 1 Gb hoogstens instoppen?
Ik lees dat de batterijduur zwaar bagger is, maar dan is de vraag, wat is zwaar bagger
Alvast bedankt
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Tot en met 1Gb zal het wel zijn, denk ikYofresh_750 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:59:
Lo,
Ik lees dat de batterijduur zwaar bagger is, maar dan is de vraag, wat is zwaar baggerValt er een paar uur achter elkaar mee muziek te luisteren, of moet ie na 2 uur al aan de oplader?
Alvast bedankt
Ik vind de batterijtijd wel meevallen. Alleen bellen en verder weinig mee doen dan gaat-ie zéker een dagje of 3 mee, maar ik heb hem nooit zo lang zonder kabel
Muziek luisteren doet-ie een uurtje of 4 á 5 achter elkaar, denk ik. Zoiets.
Hangt er vanaf wat je er verder mee doet
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat een slechte service bij Mobile-Discounter!!!
Mijn bestelling is van dinsdag en ik ging vandaag mijn geld overmaken, maar voor ik dat deed, heb ik ze toch maar even opgebeld.
Ik woon in België dus verzenden onder rembours is geen optie. Een of andere kwiet heeft VANMORGEN(!!!) 6 van deze toestellen besteld en zijn bestelling had voorrang omdat hij ze onder rembours liet opsturen.
Om zot van te worden!
Waar halen jullie GSM nu nog? In België is in geen enkele winkel nog een MPX200 verkrijgbaar...
Mijn bestelling is van dinsdag en ik ging vandaag mijn geld overmaken, maar voor ik dat deed, heb ik ze toch maar even opgebeld.
Ik woon in België dus verzenden onder rembours is geen optie. Een of andere kwiet heeft VANMORGEN(!!!) 6 van deze toestellen besteld en zijn bestelling had voorrang omdat hij ze onder rembours liet opsturen.
Om zot van te worden!
Waar halen jullie GSM nu nog? In België is in geen enkele winkel nog een MPX200 verkrijgbaar...
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Ik heb mijn tijdje geleden van www.gsm.tv gehaald, een weekje en ik had hem binnen in België (vooral geld overmaken duurde nogal lang, verzending duurde 1 dag).Thierryziezo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:28:
Om zot van te worden!
Ik heb er daar ook eentje besteld, op zich zijn ze best snel want de volgende dag was de postbode aan de deur. Vandaag voor de tweede keer, morgen kan ik hem zelf ophalen.Thierryziezo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:28:
.....
Om zot van te worden!
Er is echter vrij weinig bekend van deze zaak, alleen 1 negatieve review in shopsurvey, iemand daar al een mpx gekocht?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Zijn er nog winkels waar je de MPX200 voor 99 euro of iets minder/meer kan kopen?
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Verwijderd
heb iets verkeerd gedaan met een skin nu werkt mediaplayer nie meer
kan ik windows mobile 2002 opnieuw instaleren
Volgens mij alleen door een harde reset te doen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:38:
heb iets verkeerd gedaan met een skin nu werkt mediaplayer nie meer
Nu hoop ik dat er nog iemand wakker is.. Heb vanavond WM2003 erop geflashed.. maar ben er toch niet zo tevreden over. Nu wil ik dus weer terug naar WM2002 en heb de rom gedownload die in de startpost genoemd wordt. Alleen deze heeft extensie .rom - hoe flash ik deze? aangezien de WM2003 rom een .img extensie had...
edit:
Ok.. volgens mij heb ik m'n telefoon verkloot..
Ik heb geprobeerd de .rom te renamen naar .img en m dan te flashen.. liep ie dus vast..
Nu weer geprobeerd met de WM2003 rom en krijg ik Bad News!! Upgrading has failed blablablabla
Please Re-Upgrade the Mobile or Contact the Service-Provider!
Hard Reset did the trick

Nou ja.. ik kom maar ff terug op t eerste gedeelte.. terug naar 2002.. hoe?
Tenzij de T9 ook te regtweaken is zoals de rest van de telefoon.. Ik kan ermee leven dat ie gedeeltelijk Engels is.. Maar de T9 zou fijn zijn als die ook NL was.. Of kan dat niet?
(Ben namelijk nogal een SMS persoon en T9 is wat dat betreft een vereiste
)
Oplossing T9 verhaal: ik had de verkeerde ROM gedownload
edit:
Ok.. volgens mij heb ik m'n telefoon verkloot..
Ik heb geprobeerd de .rom te renamen naar .img en m dan te flashen.. liep ie dus vast..
Nu weer geprobeerd met de WM2003 rom en krijg ik Bad News!! Upgrading has failed blablablabla
Please Re-Upgrade the Mobile or Contact the Service-Provider!
Hard Reset did the trick

Nou ja.. ik kom maar ff terug op t eerste gedeelte.. terug naar 2002.. hoe?
Tenzij de T9 ook te regtweaken is zoals de rest van de telefoon.. Ik kan ermee leven dat ie gedeeltelijk Engels is.. Maar de T9 zou fijn zijn als die ook NL was.. Of kan dat niet?
(Ben namelijk nogal een SMS persoon en T9 is wat dat betreft een vereiste
Oplossing T9 verhaal: ik had de verkeerde ROM gedownload
[ Voor 63% gewijzigd door DaRKoNe op 29-07-2005 02:38 ]
Verwijderd
bedankt het werkt!
//edit nu ben ik mijn filemanager kwijtgeraakt waar kan ik die downloaden?
laat maar heb al : op cd-rom
//edit nu ben ik mijn filemanager kwijtgeraakt waar kan ik die downloaden?
laat maar heb al : op cd-rom
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 08:58 ]
Hmm ik blijf toch maar bij WM2003.. Batterij gaat een stuk langer mee heb ik t idee..
T9 Nederlands.. De rest gedeeltelijk Nederlands..
Nu wachten op een NL WM2003 rom
T9 Nederlands.. De rest gedeeltelijk Nederlands..
Nu wachten op een NL WM2003 rom
Ik heb geprobeerd mijn vodafone prepaid te unlocken volgens de werkwijze van D4V3, alleen krijg ik in mijn commandvenster de volgende error:
C:\>fiximei fix.raw orig.raw
Error reading the template file :haha.raw
Weet iemand wat ik hiermee moet aanvangen?
Heeft iemand ook het probleem dat Smarttones de SD/MMC kaart niet kan zien onder WM2003?
Smarttones heb je niet meer nodig bij WM2003. Je kan de wav-files (of midi natuurlijk) gewoon in de root van je SD dumpen, en dan kan je ze direct als beltoon instellenDaRKoNe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 18:54:
Heeft iemand ook het probleem dat Smarttones de SD/MMC kaart niet kan zien onder WM2003?
Verrek! 
Thnx! Nog meer waar ik op moet letten? Voor ik weer domme vragen ga stellen
oh, vraagtie er dan om... ik vroeg 't me al af. Ik heb 'm erbij gekregen van scootertuning17, wil 'm je wel mailen maar je hebt geen adres in je profiel. Kijk anders maar ff in mijn profiel.Thierryziezo schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:30:
Ik heb geprobeerd mijn vodafone prepaid te unlocken volgens de werkwijze van D4V3, alleen krijg ik in mijn commandvenster de volgende error:
nou, rechtsbovenin heb je zo'n vakje... ;-)DaRKoNe schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:20:
Verrek!
Maar ik heb er nu ook eentje hoor... bij de Dixons vroeg ze nog of ik extra garantie wou kopen. Leek me niet zo nuttig
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Verwijderd
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 10:45 ]
Je hebt het ook een beetje aan jezelf te danken dat ze je mailen.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 00:06:
EEN BERICHT VOOR ALLE MENSEN MET EEN MOTOROLA MPX200,
![]()
ik wordt gek van alle mensen die vragen of ze van mij de unlock software kunnen krijgen om de telefoon te ontzien van de simlock van Vodafonemijn hele mailinbox staat er vol mee
, vraag deze aanD4V3
hij heeft deze illegale software in zijn bezit, k heb deze software van hem ontvangen, gebruikt, en verwijdert.
K HEB DEZE DUS NU NIET MEER!!!!
ow ja, voor degene die deze topic in controlle heeft, let eens beter op, er wordt hier gehandelt in illegale praktijken, namelijk unlock software, op iedere andere forum-site worden berichten over hoe je aan unlock software kan krijgen verwijdert.
Je had het kunnen weten dat het ging gebeuren als het zou lukken met die unlock.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:40:
[...]
D4V3 zou je mij deze totorial ens kunnen sturen? mijn adres is ***************@hotmail.com
Kun je beter ook ff dat oudere bericht editten en je adres er ff uithalen.
Verwijderd
Met welke software kan ik zelf skins maken voor mijn telefoon?
En waar kan ik die weghalen?
Verwijderd
Bij microsoft is een (gratis) thema programma te downloaden, http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1d9f75aa-daa7-473c-a30f-cdc8c87ba75b&displaylang=enVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 10:48:
Met welke software kan ik zelf skins maken voor mijn telefoon?
Is de lader van de MPX220 compatibel met die van de 200?
En zijn die batterijen van 3$ die op ebay verkocht worden compatibel? Ik zou graag nog een extra batterij hebben en deze ziet er wel erg goedkoop uit.
En zijn die batterijen van 3$ die op ebay verkocht worden compatibel? Ik zou graag nog een extra batterij hebben en deze ziet er wel erg goedkoop uit.
Hey,
Keb de telefoon nou gekocht, leuk ding maar zit met een probleem;
Ik voeg gewoon een telefoonnummer (mobiel) in bij een smsje en tekst, maar hij verzend hem niet, krijg geen melding van verzonden en staat niet in verzonden berichten/postvak uit....
Onderwerp en CC vul ik nooit in en heb t verzenden via verzenden en in t menu bericht verzenden geprobeerd
iemand een idee?
Ik voeg gewoon een telefoonnummer (mobiel) in bij een smsje en tekst, maar hij verzend hem niet, krijg geen melding van verzonden en staat niet in verzonden berichten/postvak uit....
Onderwerp en CC vul ik nooit in en heb t verzenden via verzenden en in t menu bericht verzenden geprobeerd
iemand een idee?
Sowieso moet je de optie dat-ie onthoudt wat-ie verzonden heeft aanzetten, dan komen je smsje in je outbox/sent items.Yofresh_750 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:33:
Hey,
iemand een idee?
Dan kan je kijken of-ie in je Drafts komt (niet eens de opdracht van verzonden), of outbox (opdracht verzonden gegeven, maar hij moet nog) of in je sent items komt (verzonden).
Onderwerp en CC vul ik overigens ook nooit in.
Iets anders: Ik doe met die Vodafone "krijg 30 Euro beltegoed"-actie mee. Wanneer krijg ik dat? 31 juli ofzo was het?
Probleem opgelost
IPSM stond te vol:)
verder een tof mobieltje zeg
IPSM stond te vol:)
verder een tof mobieltje zeg
Als ik een smsje verstuur, krijg ik helemaal geen melding dat hij verzonden is in beeld, je vult een nummer in, typt een bericht(je) en je hoeft maar op verzenden te drukken en hij is weg.
Zelf sms ik tot nu amper (zit niet in mijn bundel, bij mijn huidige abo) maar ik liet een vriend laatst een sms versturen, en hij zei toen tegen me, ''hij vraagt ook helemaal niet om een bevestiging ofzo''... een sms is ''per ongeluk'' zo verstuurd. En gelijk heeft hij, het is eigenlijk te gek..dat je een sms zo snel kan versturen.
Zelf sms ik tot nu amper (zit niet in mijn bundel, bij mijn huidige abo) maar ik liet een vriend laatst een sms versturen, en hij zei toen tegen me, ''hij vraagt ook helemaal niet om een bevestiging ofzo''... een sms is ''per ongeluk'' zo verstuurd. En gelijk heeft hij, het is eigenlijk te gek..dat je een sms zo snel kan versturen.
Verwijderd
scootertuning17 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:40:
[...]
D4V3 zou je mij deze totorial ens kunnen sturen? mijn adres is
Tja U heeft zelf ook gebruik gemaakt van deze ïlligale software " dus nu roepen naar de mods is een beetje ....
By the way ik geniet van dit forum en in ieder geval van dit topic. leuk hier te zijn
[...]
D4V3 zou je mij deze totorial ens kunnen sturen? mijn adres is
Tja U heeft zelf ook gebruik gemaakt van deze ïlligale software " dus nu roepen naar de mods is een beetje ....
By the way ik geniet van dit forum en in ieder geval van dit topic. leuk hier te zijn
Btw ik heb ook iets nieuws gevonden en gebruikt.
ALs je bijv engelse windows smartphone 2003 hebt dan kan je je start menu in nederlands krijgen.
Hoe vraag je je nu af nou zo:
1. download PHM RegEdit (cab), install het
2. ga naar [HKEY_LOCAL_MACHINE\MUI\Available\]
3. kies menu valua en dan new string.
4. Valua name #1 maak daarvan 0413 en dat balkje eronder zet je Dutch in
5. Ga naar regional settings ( start - more - settings - more - regional settings) en change daar je taal.
5. Zet je telefoon uit en weer opnieuw aan.
Meer info over language codes:
http://techsupt.winbatch.com/TS/T000001050F49.html
P.S het proggy kan je vinden via google dus niet mailen of iets dergelijks van waar haal je dat enz.
B.V.D
ALs je bijv engelse windows smartphone 2003 hebt dan kan je je start menu in nederlands krijgen.
5. Ga naar regional settings ( start - more - settings - more - regional settings) en change daar je taal.
P.S het proggy kan je vinden via google dus niet mailen of iets dergelijks van waar haal je dat enz.
B.V.D
Was al bekend, zie SP: Kozz in "Motorola MPx200 Smartphone"dpz schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 00:29:
Btw ik heb ook iets nieuws gevonden en gebruikt.
B.V.D
Verwijderd
Ik ben het nu zat met orange!
Per dag krijg ik zon 100 smsjes met foutmeldingen/htmlcodes/headers.
Ik ben nu in het buitenland dus onder een ander netwerk, echter orange is hiervoor verantwoordelijk!
Ik heb al gezocht naar mailadressen van orange maar ik kan ze nergens vinden, op de site van orange staan alleen maar telefoon nummers en ik ga ze echt niet bellen hoor, kost me een beetje heel erg veel geld.
Dus heeft iemand hier een mailadres?
BvD
Per dag krijg ik zon 100 smsjes met foutmeldingen/htmlcodes/headers.
Ik ben nu in het buitenland dus onder een ander netwerk, echter orange is hiervoor verantwoordelijk!
Ik heb al gezocht naar mailadressen van orange maar ik kan ze nergens vinden, op de site van orange staan alleen maar telefoon nummers en ik ga ze echt niet bellen hoor, kost me een beetje heel erg veel geld.
Dus heeft iemand hier een mailadres?
BvD
Verwijderd
[quote]D4V3 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:14:
Het is ook een aanpassing van de 900 band hack,
Dezelfde methode alleen met een andere gemodificeerde image die ook de simlock er af haalt! (deze heb ik weer ergens anders vandaan). Ik heb nu Windows 2003 er op staan en alles werkt perfect, wel fijn dat ik nu tenminste op internet kan, met vodafone kon dit niet
Hallo,
Als je die 900 band gedoe op modaco uitvoert(dus die stappen volgt) werkt dat dan of moet je dan ook nog iets anders hebben?
Of kort gezegd is de mpx200 vodafone een 900 band??
Het is ook een aanpassing van de 900 band hack,
Dezelfde methode alleen met een andere gemodificeerde image die ook de simlock er af haalt! (deze heb ik weer ergens anders vandaan). Ik heb nu Windows 2003 er op staan en alles werkt perfect, wel fijn dat ik nu tenminste op internet kan, met vodafone kon dit niet

Hallo,
Als je die 900 band gedoe op modaco uitvoert(dus die stappen volgt) werkt dat dan of moet je dan ook nog iets anders hebben?
Vodafone is toch een 900-netwerk? Dan lijkt het me dat ook de MPX200 gewoon op 900MHz tegen de provider babbelt.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Hallo,
Vandaag mn mpx200 geunlockt, en wm2003 op gezet(met succes!)Ik dacht gelijk aan de homescreens van phonetheme.com , maar nadat ik hem geinstaleerd had(succesvol) gaf hij het bericht: 'activate animation' , ik drukte overal op, maar niets werkte.Had iemand anders ook dit probleem? Zo ja, hoe kun je het oplossen? -(P.S ik had ergens wel gelezen dat die bewegende homescreens niet op een mpx200 upgrade naar wm2003 werkte, zou dat het zijn?)(maar anders zou hij het niet instaleren toch?)
Vandaag mn mpx200 geunlockt, en wm2003 op gezet(met succes!)Ik dacht gelijk aan de homescreens van phonetheme.com , maar nadat ik hem geinstaleerd had(succesvol) gaf hij het bericht: 'activate animation' , ik drukte overal op, maar niets werkte.Had iemand anders ook dit probleem? Zo ja, hoe kun je het oplossen? -(P.S ik had ergens wel gelezen dat die bewegende homescreens niet op een mpx200 upgrade naar wm2003 werkte, zou dat het zijn?)(maar anders zou hij het niet instaleren toch?)
Nou dat had ik dus ook, echt van alles geprobeerd, maar niks wilde werken. Heb gekeken of hij een ''register'' bookmark in (pocket) IE had aangemaakt, maar nee. Vervolgens via de phone (usb connected met de pc) naar de website van de maker gesurft, maar ook niks gevonden, om het te registeren. Om de proef op de som te nemen, nog een theme geinstalleerd, maar weer niks.. vervolgens heb ik de moed maar opgegeven .. eigenlijk.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:21:
Hallo,

Volgensmij moet hij een autorun opstarten bij het drukken op de blauwe actie toets. Heb nog in allelei mapjes gekeken, maar niks gevonden om het te registren. Het leek me nog zo leuk.
Hoe kun je java games op je smartphone spelen?
Heeft iemand een goede emulator?
Want ik wil wel wat spelletjes van anderen gestuurd krijgen via infrarood en dat spelen.
Heeft iemand een goede emulator?
Want ik wil wel wat spelletjes van anderen gestuurd krijgen via infrarood en dat spelen.
Verwijderd
Ja idd, mij leek het ook leuk, maar ik kwam erachter op de site van phonethemes.com forum dat dit er stond:robert-630 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:24:
[...]
Nou dat had ik dus ook, echt van alles geprobeerd, maar niks wilde werken. Heb gekeken of hij een ''register'' bookmark in (pocket) IE had aangemaakt, maar nee. Vervolgens via de phone (usb connected met de pc) naar de website van de maker gesurft, maar ook niks gevonden, om het te registeren. Om de proef op de som te nemen, nog een theme geinstalleerd, maar weer niks.. vervolgens heb ik de moed maar opgegeven .. eigenlijk.
Volgensmij moet hij een autorun opstarten bij het drukken op de blauwe actie toets. Heb nog in allelei mapjes gekeken, maar niks gevonden om het te registren. Het leek me nog zo leuk.
--No animation on my WM2002 device, MPx200, i600 or upgraded WM2002 SmartPhone?
Unfortunately we do not support Windows Mobile 2002. This also includes phones upgraded to WM 2003 as well as Samsung i600 devices.--
Dan heb ik uiteindelijk toch niets aan wm2003

Erg raar, dat geupgrade wm2002 devices, niet ondersteund zouden kunnen worden, ik zie geen verschillen met andere ''standaard'' wm 2003 devices.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:58:
[...]
Ja idd, mij leek het ook leuk, maar ik kwam erachter op de site van phonethemes.com forum dat dit er stond:
--No animation on my WM2002 device, MPx200, i600 or upgraded WM2002 SmartPhone?
Unfortunately we do not support Windows Mobile 2002. This also includes phones upgraded to WM 2003 as well as Samsung i600 devices.--
Dan heb ik uiteindelijk toch niets aan wm2003P.s ondervind iemand nog problemen met windows media player: hij blijft haken als ik op local content druk
Ik had eerst daar ook problemen mee, hij liep daar vast enzo en ik kon het niet updaten (volgensmij kan dat?) inmiddels is hetzelf zo dat wmp hellemaal niet meer wil open via welke shortcut dan ook, ik kan een audiofile alleen nog maar opstarten door gebruik te maken van een verkenner, en het bestand dan te runnen, dan wordt hij gewoon, standaard en goed geopend in wmp.
Het begint er op te lijken dat we dezelfde ROM(-image) gebruiken
Ben je daar niet een plugin voor nodig?Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:21:
Hallo,
Madbeetle heeft namelijk een animation plugin voor 2003.
http://www.madbeetle.com/homescreen.html
Kost wel weer $2.95.
De mpx is een triband, dus 900, 1800 en 1900Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:22:
Als je die 900 band gedoe op modaco uitvoert(dus die stappen volgt) werkt dat dan of moet je dan ook nog iets anders hebben?Of kort gezegd is de mpx200 vodafone een 900 band??
Overigens snap ik niet waarom je een bewegende homescreen wil hebben op een telefoon die je dichtklapt..

The device is J2ME compatible thus allowing downloads of Java based applications / games.ninc schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:39:
Hoe kun je java games op je smartphone spelen?
PocketSNES, gnuboy, ScummVM zijn allemaal emulators. Als je een java virtual machine bedoelt, dan denk ik aan de site hierboven te zien dat die al ingebouwd zit.Heeft iemand een goede emulator?
laat maar.
[ Voor 94% gewijzigd door mjszwo op 02-08-2005 13:28 ]
Hmz... volgens deze moet je de registry aanpassen (mpx220).ninc schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:49:
hoe kun je dan .jar .jad dingen installeren/runnen op je gsm? Op de mpx 200 doet ie het niet.
hier staat een linkje naar javatools.rar, dat een 404 geeft. Een beetje verder googlen levert dit op.
zow.. heb geen zin om verder te zoeken maar als jij wat vindt... (* zeekoe = lui
Ik heb overigens paar dagen geleden mijn €30,- Vodafone beltegoed gekregen 
* anandus zat er al op te wachten
Zo, ook ik heb deze telefoon maar eens aangeschaft en heb 1 vraagje:
De draaischijf aan de zijkant, is deze uit te schakelen?? Met toetsblokkering erop blijft hij gewoon werken en wanneer de telefoon in je broekzak zit blijft het backlight op het buitenste scherpje branden om dat de draaischijf nogal gevoelig is...
Bedankt!
De draaischijf aan de zijkant, is deze uit te schakelen?? Met toetsblokkering erop blijft hij gewoon werken en wanneer de telefoon in je broekzak zit blijft het backlight op het buitenste scherpje branden om dat de draaischijf nogal gevoelig is...
Bedankt!
http://www.omroepbeesel.nl
Helaas dit werk niet. Ik krijg die .jar en .jad files niet aan de praat op mn motorola mpx 200.zeekoe schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:25:
[...]
Hmz... volgens deze moet je de registry aanpassen (mpx220).
hier staat een linkje naar javatools.rar, dat een 404 geeft. Een beetje verder googlen levert dit op.
zow.. heb geen zin om verder te zoeken maar als jij wat vindt... (* zeekoe = lui)
Heeft iemand deze spellen al werkend gekregen?
Verwijderd
Hoe lang heb je moeten wachten? ik wacht al een tijdje op mijn beltegoedanandus schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:44:
Ik heb overigens paar dagen geleden mijn €30,- Vodafone beltegoed gekregen
Heb je je geregistreerd, een eerste uitgaand telefoontje gepleegt, en 20 euro (in 1x) opgewaardeerd? Dat zijn namelijk de stappen die je moet nemen om 30 euro extra te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:31:
[...]
Hoe lang heb je moeten wachten? ik wacht al een tijdje op mijn beltegoed
Even een stom vraagje tussendoor:
Als je WM2k3 hebt, dan zit daar als standaard spelletje "Jawbreaker" bij.
Ik hep het vaak geprobeerd, met uiteenlopende strategieën, maar het lukt mij maar niet om dat spel door te krijgen.
Zijn hier mensen die wel de clue van het spel doorhebben?
Zo ja, kan iemand dan wat hints geven?
Eventueel in spoiler-tags
Ik hep het vaak geprobeerd, met uiteenlopende strategieën, maar het lukt mij maar niet om dat spel door te krijgen.
Na een lange tijd zoeken heb ik eindelijk een lader voor in de auto gevonden.
Het is een originele van motorola voor de V3.
Overigens heb ik hem gevonden bij Orange (enigste hier in Tilburg die deze lader hadden) voor de prijs van 15 euro's.
Het is een originele van motorola voor de V3.
Overigens heb ik hem gevonden bij Orange (enigste hier in Tilburg die deze lader hadden) voor de prijs van 15 euro's.
[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]
Verwijderd
Je moet dus een paar aan elkaar grensende bolletjes met dezelfde kleur (niet diagonaal) weg-zappen. Hoe groter de combinaties, hoe meer punten je kan krijgenanandus schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:35:
Even een stom vraagje tussendoor:
Welk verschil zit er tussen active sync en motorola mobile phone tools?
Zag MMPT staan op een website staan en het leek me wel wat om uit te proberen,mits het kan omgaan met de MPx natuurlijk.
Wie heeft er ervaring mee en wat kun je er mee?
Welke extra functies zijn er ten opzichte van active sync?
Zag MMPT staan op een website staan en het leek me wel wat om uit te proberen,mits het kan omgaan met de MPx natuurlijk.
Dat heb ik ook, maar werkt niet met de mpx, gebruikte het wel is met mijn vorige foon (v525@v600)Davidoff_Smoker schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:59:
Welk verschil zit er tussen active sync en motorola mobile phone tools?
Ja, zover was ik alVerwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 20:26:
[...]
Je moet dus een paar aan elkaar grensende bolletjes met dezelfde kleur (niet diagonaal) weg-zappen. Hoe groter de combinaties, hoe meer punten je kan krijgen
Het probleem is dat ik altijd 1 of meer bolletjes overhoud, zodat het me maar niet lukt om een veld leeg te spelen
Dat heb ik ook altijd, je houdt volgensmij altijd wel wat over... behalve de profs dan, denk ik.anandus schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:02:
[...]
Ja, zover was ik al
Het probleem is dat ik altijd 1 of meer bolletjes overhoud, zodat het me maar niet lukt om een veld leeg te spelen
Is het je al opgevallen dat (naast dat de bolletjes naar beneden vallen ook) de bolletjes naar rechts gaan/lopen , als je een hele verticale kolom met bolletjes ''weg-speelt''. Vast wel...
Weet je wat ik trouwens wel heel stom vind, dat is dat er geen uitleg bij de spelletjes zit, zoiets mag je op een smartphone wel verwachten... (ik vind dat ms zich in het algemeen er gemakkelijk van heeft afgebracht).
[ Voor 22% gewijzigd door robert-630 op 06-08-2005 19:23 ]
Ok bedankt.robert-630 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:47:
[...]
Dat heb ik ook, maar werkt niet met de mpx, gebruikte het wel is met mijn vorige foon (v525@v600)
Ik word echt helemaal gestoord van de korte batterijduur. Standby duurt ie 2 dagen, af en toe bellen nog geen dag!!!
Ik heb een hoop al geprobeerd:
-channels uit
-beam uit
-netwerk op 900/1800
-totaal leeg laten lopen, vervolgens volledig laden terwijl ie uit staat tot ie trilt, stekker eruit en weer laden tot ie trilt, en een 3e keer.
vervolgens opnieuw geflasht en 3x laadprocedure opnieuw gedaan en daarna master reset.
Iemand nog enig ander idee? Ik vind een telefoon onbruikbaar al ie binnen een dag al op is.
-channels uit
-beam uit
-netwerk op 900/1800
-totaal leeg laten lopen, vervolgens volledig laden terwijl ie uit staat tot ie trilt, stekker eruit en weer laden tot ie trilt, en een 3e keer.
vervolgens opnieuw geflasht en 3x laadprocedure opnieuw gedaan en daarna master reset.
Iemand nog enig ander idee? Ik vind een telefoon onbruikbaar al ie binnen een dag al op is.
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
En je bent dan niet de helft van de dag mp3's aan het luisteren, internetten, gamen, smsen etc... ?? want dan kan je de batterij er wel binnen 1 dag er door heen hebben. Echt standby?birdibird schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 08:39:
Ik word echt helemaal gestoord van de korte batterijduur. Standby duurt ie 2 dagen, af en toe bellen nog geen dag!!!
-channels uit
-beam uit
-netwerk op 900/1800
Als ik bovenstaande een "beetje" doe, dan gaat hij 2 dagen mee, maar dan staat hij 's nachts en 's ochtends wel uit !!
Het is lastig in te schatten of het batterijverbruik in het algemeen en in jouw geval (ab)normaal is, dit komt doordat ik niet precies weet wat jij onder bellen verstaat (dit toestel is voor de zakelijke markt ontworpen, en als je hem zo ook gebruikt....) en het punt is dat veel tweakers, net zoals ik de telefoon elke dag wel opladen (ik geef de voorkeur aan usb, een paar keer per dag, vaak enkele tientallen minuten) ... en dan is het vaak dus zo, dat het een beetje "bij-laden" betreft.
In principe heb je al heel veel al geprobeerd, wat hier laatst geopperd is dat je de band ook alleen op 900 of 1800 (één van beide) kan zetten, door een procedure met je telfoon uit te voeren. Maar ik meen dan hier niet op in gegaan kan worden, omdat het in strijd is met de policy alhier.
Op de motorola site heb ik overigens laatst gelezen dat de standby tijd (theoretisch) 4 dagen van de accu is. Dus als jij echt niks doet (heb ik nog nooit geprobeerd!), nogeens de telefoon openklapt (schermverlichting), en hij gaat 48 uur mee,zou er wat mis kunnen zijn. Maar idd ''zou'' want niemand doet alhier, denk ik, echt niks met zijn foon...
In principe is de batterij-duur wel iets wat in de wereld hoort, die smartphone heet..

Oh, okee. Ik voelde me al zo dom de hele tijd, maar het is dus de bedoeling van het spel dat je bolletjes overlaat?robert-630 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:20:
[...]
Dat heb ik ook altijd, je houdt volgensmij altijd wel wat over... behalve de profs dan, denk ik.
Is het je al opgevallen dat (naast dat de bolletjes naar beneden vallen ook) de bolletjes naar rechts gaan/lopen , als je een hele verticale kolom met bolletjes ''weg-speelt''. Vast wel...

Hmmz.. bij mij houdt-ie het vaak een dag of 2 á 3 vol, incl. bellen en sms'enbirdibird schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 08:39:
Als ik mp3tjes luister, dan is het wel een heel ander verhaal, afhankelijk van de duur kan-ie na een uur of 6 al klaar zijn
[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 07-08-2005 14:19 ]
Nee hoor, je moet ze juist wel wegspelen, ik houd bolletjes over, maar dat komt omdat ik er niet echt goed in ben. Je had het dus in eerste instantie goed begrepen.anandus schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:13:
[...]
Oh, okee. Ik voelde me al zo dom de hele tijd, maar het is dus de bedoeling van het spel dat je bolletjes overlaat?
[...]
Hmmz.. bij mij houdt-ie het vaak een dag of 2 á 3 vol, incl. bellen en sms'en
Als ik mp3tjes luister, dan is het wel een heel ander verhaal, afhankelijk van de duur kan-ie na een uur of 6 al klaar zijn
Nog even over die batterij, het is idd lastig in te schaten... ik heb hem een tijdje als mp3 speler gebruikt voor de lol (maar dat was dan max. 90 min per dag, 2 busritten) en idd volgensmij vreet dat wel, maar ik kan daar weinig over zeggen. Wat ik dan ook nog deed en wat ik nu nog steeds vaak doe, is internetten en dat gprs vreet ook je accu leeg. Al bij-al wordt het dan zo moeilijk inschatten...
Ik bel er trouwens amper mee, met mijn huidige abo kan ik niet goedkoop internetten, dus mijn abo zit in een andere phone. K ga binnenkort weer switchen... [edit] en orange world gebruik ik nu in deze (prepaid).
[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 07-08-2005 14:41 ]
Nee, het verhaal geldt voor alleen maar bellen en gebeld worden (iets van 6 x 5 minuten) en zo´n 6 smsjes, en 1 mp3tje afspelen oid. Dus best minimaal gebruik. En dan is ie na 1 dag leeg.
overigens hang ik um nu ook zoveel mogelijk aan de usb. ´s nachts heb ik ´m meestal aan staan.
Ik heb ondertussen de time-outs op absoluut minimum gezet ( 5 sec, 10 sec, 1 minuut), en nog maar eens proberen hoe lang het nu is. Morgen toch maar even Motorola bellen.
overigens hang ik um nu ook zoveel mogelijk aan de usb. ´s nachts heb ik ´m meestal aan staan.
Ik heb ondertussen de time-outs op absoluut minimum gezet ( 5 sec, 10 sec, 1 minuut), en nog maar eens proberen hoe lang het nu is. Morgen toch maar even Motorola bellen.
[ Voor 49% gewijzigd door birdibird op 07-08-2005 16:52 ]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Dat is echt te snel, waarschijnlijk is de flash niet goed gegaan (hardreset gedaan na flash?) eigenlijk hoef je dan weinig van motorola te verwachten (garantie verloopt naar 't schijnt).birdibird schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:15:
Nee, het verhaal geldt voor alleen maar bellen en gebeld worden (iets van 6 x 5 minuten) en zo´n 6 smsjes, en 1 mp3tje afspelen oid. Dus best minimaal gebruik. En dan is ie na 1 dag leeg.
De accu moet echt langer meegaan:
[EDIT] Advies: opnieuw flashen en e.v.t in documentatie over dit onderwerp verdiepen (niet hier).Bron: Motorola
Onderwerp: Uithoudingsvermogen batterij
Phone:
Accu - Gesprekstijd : Tot maximaal 310 minuten spreektijd
Accessoires:
Batterij 860 mAh Li-Ion BA520
Prestaties: tot maximaal 4 dagen stand-by tijd of 4 uur gesprekstijd (afhankelijk van netwerk en SIM kaart configuratie)

[ Voor 8% gewijzigd door robert-630 op 07-08-2005 17:21 ]
Zal het idd nog eens proberen. Thanx voor het meedenken!
Trouwens, er zit een 820 mAh batterij in ipv 860
[ Voor 32% gewijzigd door birdibird op 07-08-2005 17:49 ]
Vreemd, dat Motorola op haar site doorlinkt naar een andere batterij voor de mpx200 onder accessoires. Op mijn batterij kan ik geen informatie vinden (dit i.t.t S-E-accu's), maar jammer dat de standaard batterij dus slechter is dan de extra verkrijgbare.birdibird schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:48:
Zal het idd nog eens proberen. Thanx voor het meedenken!
Het staat tussen het chinees bovenin in het hokje, nml 3.6 [chinees] 820 [meer chinees]
Nu je het zegt... Het was blijkbaar te veel moeite om het er in het engels op te zetten.birdibird schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:12:
Het staat tussen het chinees bovenin in het hokje, nml 3.6 [chinees] 820 [meer chinees]
Goed nieuws voor de Linux freaks onder ons (schijnen er niet veel te zijn aan de eerdere reacties, maar toch...)
Er is een ActiveSync-achtige oplossing voor Linux beschikbaar, SynCE, i.c.m. MultiSync en Evolution. Het is even klooien voordat de kernel je telefoon herkent (als zijnde een 'ipaq') en de standaard te downloaden MultiSync werkt niet met Evolution 2.0, de cvs versie schijnt dat wel te doen. Als er interesse is maak ik wel een howto, als er geen interesse is misschien ook wel
Nog een tip: ga niet domweg alle .exe bestandjes in de windows map uitvoeren. De kans is groot dat je daarna weinig meer kan, ook niet bellen en dat bij de volgende reboot je telefoon niet aangaat en je een master reset moet doen
Er is een ActiveSync-achtige oplossing voor Linux beschikbaar, SynCE, i.c.m. MultiSync en Evolution. Het is even klooien voordat de kernel je telefoon herkent (als zijnde een 'ipaq') en de standaard te downloaden MultiSync werkt niet met Evolution 2.0, de cvs versie schijnt dat wel te doen. Als er interesse is maak ik wel een howto, als er geen interesse is misschien ook wel
Nog een tip: ga niet domweg alle .exe bestandjes in de windows map uitvoeren. De kans is groot dat je daarna weinig meer kan, ook niet bellen en dat bij de volgende reboot je telefoon niet aangaat en je een master reset moet doen

Verwijderd
Het lukt me niet een aantal spelletjes (die het vlgs mij wel zouden moeten doen) aan de praat te krijgen. Ze worden keurig geinstalleerd (op de storage kaart) maar, na installatie, in het start menu ontbreken de icons en bij het opstarten geeft de telefoon en foutmelding dat een bestand ontbreekt
Spelletjes zijn o.a. rotatemania_sp, ratspears_sp, bshooter_sp.
Iemand een idee ?
PS ik draai nog gewoon WIN 2002 op een Vodafone gelockte (reden misschien ??) telefoon.

Iemand een idee ?
PS ik draai nog gewoon WIN 2002 op een Vodafone gelockte (reden misschien ??) telefoon.
Komen ze ook niet in de map van ontspanning te staan?Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:24:
Het lukt me niet een aantal spelletjes (die het vlgs mij wel zouden moeten doen) aan de praat te krijgen. Ze worden keurig geinstalleerd (op de storage kaart) maar, na installatie, in het start menu ontbreken de icons en bij het opstarten geeft de telefoon en foutmelding dat een bestand ontbreekt![]()
Iemand een idee ?
Heb ik ook bij een paar spellen gehad. Andere spellen werken wel dan goed. Mijn telefoon is niet gelocked, dus ik denk niet dat het daaraan ligt.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:24:
Het lukt me niet een aantal spelletjes (die het vlgs mij wel zouden moeten doen) aan de praat te krijgen. Ze worden keurig geinstalleerd (op de storage kaart) maar, na installatie, in het start menu ontbreken de icons en bij het opstarten geeft de telefoon en foutmelding dat een bestand ontbreekt![]()
Iemand een idee ?
Heb rotatemania_sp en bshooter_sp opgezocht en geprobeert.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:24:
Iemand een idee ?
Bij beide spellen ging het hier ook mis.
Denk eerder dat de software zelf niet goed geschreven is.
Beste medegotters, zoals jullie misschien gezien hebben staat de mpx200 in het Dixons krantje. Het gaat om een actie van 2 concertkaartjes+dvd+cd+2(!) mpx200 en een 2-jarig abo bij Vodafone. Op dit moment heb ik nog een jaar een abo lopen, maar ben erg geinteresseerd in de concertkaarjtes en de mpx200. Mijn vraag is of er iemand is met wie ik een deal kan sluiten voor de concertkaartjes en eventueel 1 van de 2 mpx200?
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Verwijderd
wie kan mij helpen met windows mobile 2002 nederlands ik had hem nederlands maar ik had hem geupdate naar windows mobile 2003 maar die was ook niet nederlands en ik wou graag terug naar 2002 en ik heb verschilende rom en img versies maar die zijn ook niet nederlands alleen andere talen wie kan mij a.u.b helpen
ik hoop dat er iemand op deze forum er 1 of meerdere hem hebt voor de mpx200 van motorola jully kunnen me een mail sturen met de download link of in mij mail sturen mij email is gerrit_de_wit3@hotmail.com jully mogen mij ook toevoegen en mij andere mail is g.lambertshove@chello.nl alvast bedankt iedereen
@ Gerrit: op je toetsenbord, naast de "m", zitten twee knoppen: punt en komma. bang dat ze slijten?
maar nu: Ik heb geen GPRS ontvangst meer. Ook geen G meer in beeldscherm. Harde reset helpt niet.
Wat kan dat zijn?
maar nu: Ik heb geen GPRS ontvangst meer. Ook geen G meer in beeldscherm. Harde reset helpt niet.
Wat kan dat zijn?
Verwijderd
dan moet je nieuwe firmware hebben ik zoek de nl versie ik heb alleen engelse versies voor je
rempx schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:30:
@ Gerrit: op je toetsenbord, naast de "m", zitten twee knoppen: punt en komma. bang dat ze slijten?![]()
Wat kan dat zijn?
Ik heb de Motorola Mpx200 2003 OS.img. deze is idd in het engels. Nederlands ga je ook niet vinden. Het enige wat je kunt doen is de T9 op "dutch"zetten maar werkt voor geen meter. Nou ja ik heb hem maar ff opnieuw geflashd en zie daar de G is terug. nu weer alles instellen.....
Even een rare vraag tussendoor.
Hoe is zo'n 2003 rom/image gemaakt?
Hoe kun je zoiets voorelkaar krijgen?
Zit nog steeds te twijfelen om mijn foon te flashen,maar stel dat het niet bevalt, dan zou ik met een engelstalige foon blijven zitten.(heb ik weinig zin in)
Gezien dat er ook duitse rom's zijn(dan zit de taal dus niet in de foon,maar de rom),zou het dus moeten kunnen om een nederlandse 2002 rom te kunnen maken.
Vraag is dus:Hoe maak ik een backup van mijn MPx200 rom?
Zit nog steeds te twijfelen om mijn foon te flashen,maar stel dat het niet bevalt, dan zou ik met een engelstalige foon blijven zitten.(heb ik weinig zin in)
Gezien dat er ook duitse rom's zijn(dan zit de taal dus niet in de foon,maar de rom),zou het dus moeten kunnen om een nederlandse 2002 rom te kunnen maken.
Verwijderd
kijk je moet niet 2003 in je mobiel zetten die klok je proserortje en het zuipt je batery leeg
ik zoek de 2002 rom versie ik hoop dat er iemand is ik heb 2002 rom versies 1 is de beste
is deze
Ben-6-1000-034.rom maar is niet nl en die heb ik voor jully
ik zoek de 2002 rom versie ik hoop dat er iemand is ik heb 2002 rom versies 1 is de beste
is deze
Davidoff_Smoker schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:39:
Even een rare vraag tussendoor.
Vandaar dus ook mijn vraag.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:00:
kijk je moet niet 2003 in je mobiel zetten die klok je proserortje en het zuipt je batery leeg
is deze
[...]
Jij hebt geflasht en bevalt niet.
Nu zit je met een engels foontje.
Als ik de mijne flash en het bevalt niet,wil ik graag terug kunnen.
(btw,met ... en ,,, leest het toch wat beter
Persoonlijk heb ik alleen goede ervaringen met 2003 en het flashen naar 2003, je moet je wel goed inlezen (op engelstalige forum(s)) en het op de juiste manier uitvoeren... en je kan misschien idd pech hebben...Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:00:
.....
[...]
Zelf vind ik eigenlijk 2003 weinig meerwaarde hebben, maar ik denk toch dat ik een nieuwe mpx200 zo weer zou flashen (het is kinderspel). Het punt is volgensmij alleen dat sommige software (zoals Opera) niet voor 2002 geschreven is en dat je daarom 2003 nodig hebt als je de software graag wilt gebruiken.
Ooit is gelezen: Dat is helaas niet mogelijk...Davidoff_Smoker schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:39:
.....
Maar dan vraag ik me af,hoe komen die 2003 versie dan tot stand?robert-630 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:53:
Ooit is gelezen: Dat is helaas niet mogelijk...
Die zijn toch ook op één of andere manier van een telefoon geplukt.
Uitgelekt meen ik... MS had de software al gescheven en Motorola had de software al voor deze telefoon aangepast dacht ik. Ze hebben toen de telefoon snel op de markt willen brengen (omdat hij snel ''achterhaald zou worden door de concurrentie; die deden al wel bt op zakelijke devices) en daarom niet de nieuwste software op de telefoon gezet.Davidoff_Smoker schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:30:
[...]
Maar dan vraag ik me af,hoe komen die 2003 versie dan tot stand?
Die zijn toch ook op één of andere manier van een telefoon geplukt.
Daarom is hij er ook alleen in het Engels (en Duits meen ik) omdat hij nog niet vertaald was....
Of zit ik er nou helemaal naast?

Verwijderd
Yep een link (zonder icon) dubbel, zowel in ontspanning als ook in het hoofdmenu. Uit andere reacties begreep ik dat men hetzelfde had... zal inderdaad dus wel crappy software zijnDavidoff_Smoker schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 07:23:
[...]
Komen ze ook niet in de map van ontspanning te staan?
Klopt van dat crappy software.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:09:
[...]
Yep een link (zonder icon) dubbel, zowel in ontspanning als ook in het hoofdmenu. Uit andere reacties begreep ik dat men hetzelfde had... zal inderdaad dus wel crappy software zijn
Heb het ook ff installed,maar niks hoor.
Loze picto's en foutmeldingen na het starten.
Vermijden dus dat spul.
Nieuwe tutorial voor smartphone gebruikers op de site van micrsoft:
http://www.microsoft.com/...rtphone/supportsetup.aspx
http://www.microsoft.com/...rtphone/supportsetup.aspx
Nu we toch bezig zijn...
Misschien is de Motorola Mpx200 support op hellomoto.com ook wel zo uitgebreid en overzichtelijk, maar ik heb een fantastische F.A.Q. gevonden, die speciaal voor de MPx200 is:
MOTOROLA make things smarter and life better :) (F.A.Q. Engelstalig)
Misschien is de Motorola Mpx200 support op hellomoto.com ook wel zo uitgebreid en overzichtelijk, maar ik heb een fantastische F.A.Q. gevonden, die speciaal voor de MPx200 is:
Als je op de Microsoft site op region Americas -> Phone Motorola MPX-200 -> OS MS Smartphone 2002 klikt (werkt overigens niet in FireFox, dat je het weet), kan je doorklikken naar Smartphone FAQ, die weer verwijst naar deze url: http://www.microsoft.com/...=americas&cdma=no&gsm=yesrobert-630 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:59:
Nu we toch bezig zijn...
Deze FAQ is precies hetzelfde als jouw link
(Waarom de MPX-200 niet in de lijst van Europa voorkomt, is mij een raadsel
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen wat je met deze firmwares kan doen op de volgende site?
http://www.haosmultimedia.com/mpx200/ (stond in de allereerste post in dit topic)
ik heb nog niks verandert aan mn mpx200, maar heb hier en daar gelezen dat door een upgrade het menu veel sneller gaat etc, dat zou ik wel willen. Maar ik wil niks aan m'n telefoon verkloten.
Over JAVA shit, ik heb me daar 3 dagen mee bezig gehouden en daarna na al het gegoogle en geinstalleerd tevergeefs mee gekapt. Tenzij je spelletjes of whatever met een installer komen (bv worms die hier en daar te vinden is) kan je het op je pc installeren, die ze vervolgens met activesync op je telefoon zet. Losse java bestandjes werkt gewoon niet (onder wm2002).
http://www.haosmultimedia.com/mpx200/ (stond in de allereerste post in dit topic)
ik heb nog niks verandert aan mn mpx200, maar heb hier en daar gelezen dat door een upgrade het menu veel sneller gaat etc, dat zou ik wel willen. Maar ik wil niks aan m'n telefoon verkloten.
Over JAVA shit, ik heb me daar 3 dagen mee bezig gehouden en daarna na al het gegoogle en geinstalleerd tevergeefs mee gekapt. Tenzij je spelletjes of whatever met een installer komen (bv worms die hier en daar te vinden is) kan je het op je pc installeren, die ze vervolgens met activesync op je telefoon zet. Losse java bestandjes werkt gewoon niet (onder wm2002).
Niemand?trimakassi schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:52:
Beste medegotters, zoals jullie misschien gezien hebben staat de mpx200 in het Dixons krantje. Het gaat om een actie van 2 concertkaartjes+dvd+cd+2(!) mpx200 en een 2-jarig abo bij Vodafone. Op dit moment heb ik nog een jaar een abo lopen, maar ben erg geinteresseerd in de concertkaarjtes en de mpx200. Mijn vraag is of er iemand is met wie ik een deal kan sluiten voor de concertkaartjes en eventueel 1 van de 2 mpx200?
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Dit topic is gesloten.
Let op:
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.
Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.
Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.