Motorola MPx200 Smartphone [deel 3]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156385

Nou bij mij staat er nu ook win 2003 op, ging zonder problemen.
Er stond een readme file bij en die omschreef dat er vaak batarij problemen optreden als je een "master reset" uitvoert terwijl je accu niet helemaal vol is. Het is maar dat je het weet.
Tom tom staat er nu ook op, ook makkelijk te doen.
Alleen krijg ik zelf geen bureaubladen naar de SP gestuurd, Weet iemand hoe je dat zelf kunt veranderen.
Verder merk ik wel dat je minder ringtones hebt dan bij 2002 maar die waren toch ook niet veel.
Voor de rest bevalt het prima.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 156385 op 04-10-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118656

Nee de muziek weergave is echt slecht ze hadden beter de funtcie niet kunnen inbouwen en mensen aan lokken met mp3 player terwijl de kwalieteit waardeloos is oké weet iemand waar ik legaal games kan halen voor de mpx 200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Anoniem: 140592 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:46:
[...]

MP3 weergave is echt niet te vergelijken met de Ipod. Wil je kwaliteitsgeluid, neem dan niet de MPX.
Laat me raden: je hebt het via mono geluisterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 118656 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:54:
Nee de muziek weergave is echt slecht ze hadden beter de funtcie niet kunnen inbouwen en mensen aan lokken met mp3 player terwijl de kwalieteit waardeloos is oké weet iemand waar ik legaal games kan halen voor de mpx 200?
Ik vind mp3 luisteren eigenlijk wel okee, zeker met Betaplayer. Beetje kloten met de equalizer en ik vind het geluid behoorlijk te doen. Tuurlijk het is geen iPod oid, maar voor een telefoon is het prima te doen. Ik heb van de zomer ook boxjes erop aangesloten om te luisteren op het strand en in het gras, klonk ook prima :)

Als je Windows Media Player gebruikt en door de externe speaker luistert, dan is het geen porem, nee :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140592

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:09:
[...]

Egg nie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:10

sapphire

Die-hard pruts0r

OK ik ben dus officieel mijn huidige telefoon kwijt en ben nu dus aanhet kijken voor een nieuwe en toen viel mijn ook op de MXP 200, dit door de prijs en eht uiterlijk in de eerste instantie.

Nu lees ik dignen als PC-syngronistatie ed. maar wat moet ik me hier bij voorstellen? als het kan zou ik namelijk graag de nummers van me foon op de pc kunnen backuppen zodat ik neit alles kwijt ben als er wat met de telefoon is (zoals nu :( ) en als het kan ook MP3'tjes van de pc af op de telefoon kunnen zetten als ringtone en eventueel om te luisteren..
Veder ben ik al blij als ik kan bellen en sms'sn want daar is een telefoon immers voor :P

En wat is jullie ervaring emt de accu van deze telefoon, zou die minstens 1,5 week meegaan als je em neit al teveel gebruikt.

Sorry voor al deze simpeler vragen maar op gebied van mobieltjes weet ik echt zga. niks :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

sapphire schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:38:
OK ik ben dus officieel mijn huidige telefoon kwijt en ben nu dus aanhet kijken voor een nieuwe en toen viel mijn ook op de MXP 200, dit door de prijs en eht uiterlijk in de eerste instantie.

Nu lees ik dignen als PC-syngronistatie ed. maar wat moet ik me hier bij voorstellen? als het kan zou ik namelijk graag de nummers van me foon op de pc kunnen backuppen zodat ik neit alles kwijt ben als er wat met de telefoon is (zoals nu :( ) en als het kan ook MP3'tjes van de pc af op de telefoon kunnen zetten als ringtone en eventueel om te luisteren..
Veder ben ik al blij als ik kan bellen en sms'sn want daar is een telefoon immers voor :P

En wat is jullie ervaring emt de accu van deze telefoon, zou die minstens 1,5 week meegaan als je em neit al teveel gebruikt.

Sorry voor al deze simpeler vragen maar op gebied van mobieltjes weet ik echt zga. niks :P
Ik als niet gebruiker van deze telefoon (ik heb hem dus niet), heb met wat zoeken al je vragen al 10x voorbij zien gaan ;) .

Telefoon is na een beetje gebruiken na 1 dag leeg, da's ook een beetje het minpunt. Je kan hem op je pc aansluiten enzo back-up van je spullen maken als ik het goed begrepen heb.

Wat ik mij wel afvraag is hoe snel dat sms'n gaat?
Misschien een rare vraag, maar bij mijn c60 van siemens kan ik dus veel sneller tikken dan dat ding aankan... als ik klaar ben gaat hij rustig nog ff door :P. Dat vind ik dus zwaar irritant! Kan je er 100 opslaan ofzo?

Enne films in avi bestand kan je gewoon afspelen als je er maar geen codecs voor nodig hebt toch? Divx werkt er zeker niet op :P ? Je hoeft dus die bestanden niet om te zetten? Een videoclip van 30 mb in een avi bestand die het zo zonder codecs doet, kan je zonder problemen erop afspelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Inderdaad, dat is precies wat dat doet :)
Zo had ik laatst een master reset gedaan (alle nummers enzo weg), aangesloten op de pc en hops, alle namen en telefoonnummers staan er weer in :)

Je kan compleet Outlook synchroniseren, dus al je contacts, maar ook je kalender en to do list :)
(Zo zet ik mijn schooldingen, zoals huiswerk en rooster in mijn telefoon, bijvoorbeeld)
Geen probleem :P
Bij mij is-ie na een dag of 3 leeg, maar als je mp3's luistert, of film kijkt gaat het veel sneller...
Waypoint schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:59:
ilms in avi bestand kan je gewoon afspelen als je er maar geen codecs voor nodig hebt toch? Divx werkt er zeker niet op :P ? Je hoeft dus die bestanden niet om te zetten? Een videoclip van 30 mb in een avi bestand die het zo zonder codecs doet, kan je zonder problemen erop afspelen? :)
Ik heb nooit codecs erop gezet, in ieder geval.
Ik gebruik Pocket Divx Encoder om de filmpjes om te zetten naar de desbetreffende resolutie enzo. Een filmpje is dan ongeveer 1/5e á 1/6e van het formaat. (Film is ca. 150Mb)

En met The Core Pocket PC Player kan je het beeld ook 90 kantelen, zodat je op een normalere manier film kan kijken :)

Nb. Als je dat in de trein doet heb je kans dat mensen je raar aankijken :P

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 06-10-2005 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52977

ik ehb nu 2 mpxén, 1 met w2002 en een met w2003.

ben erachter dat 2002 je de geheugenkaartne kan hotswappen en bij 2003 niet!!
erg groot voordeel voor mij omdat ik veel swap met me geheugenkaartje

ik heb ook ff een kort filmpje gebenchmarked met tcmp, en bij W2003 is de bench. snelheid 527 kbit/s en bij W2002 503 kbit/s
dat kan komen door de 133 mhz overclock van W2003...

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 06-10-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156385

hallo

Graag zou ik meer info willen hebben over windows mobile 5.0
Wie wil zijn ervaring met ons delen?

Groeten, Rodolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146068

sjukke schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:07:
[...]

Ik heb sinds gister een nieuw abbo, de sim erin gedaan, en nogsteeds geen errors gekregen. Ik denk dat het dan aan de vodafone sim lag. :*)
Ik had m´n MPX altijd in mijn broekzak op de motor. Omdat ie nogal strak in mijn broekzak zit nam die de trillingen van mijn motor over... Ik heb ´m nou op de motor in mijn jaszak (trilt ie niet meer) en geen SIM fouten meer gehad....(meer dan een week). :Y) De tape verdikking zit er trouwens nog wel op de SIM...(baat het niet schaad het niet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146068

anandus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:10:
[...]
Ik vind mp3 luisteren eigenlijk wel okee, zeker met Betaplayer. Beetje kloten met de equalizer en ik vind het geluid behoorlijk te doen. Tuurlijk het is geen iPod oid, maar voor een telefoon is het prima te doen. Ik heb van de zomer ook boxjes erop aangesloten om te luisteren op het strand en in het gras, klonk ook prima :)

Als je Windows Media Player gebruikt en door de externe speaker luistert, dan is het geen porem, nee :P
Het geluid heeft best wel wat weg van een Ipod trouwens }) . Ook weinig bas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Minder, mijn telefoon hangt weer tijdens het opstarten :{

Verder: Weet iemand waar je de oor-verwarming functie uitzet? Het is in de winter best prettig, maar op een zomerdag heb ik het liever niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 15:42

spanx

_Sp[A]nX_

Hallo :P

hoe krijg ik in hemelsnaam mij sms text berichtjes op mijn computer? ik wil dus een complete backup maken van mijn telefoon, niet alleen mijn agenda iod

ps ik krijg ook steeds een pieptoon als ik op hang met bellen....

Heb ik sindskort... en nee vroeger deed hij dat niet!( WM2003)

Al mij klanten klagen daar over... raar

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
[quote]spanx schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:24:
Hallo :P

hoe krijg ik in hemelsnaam mij sms text berichtjes op mijn computer? ik wil dus een complete backup maken van mijn telefoon, niet alleen mijn agenda iod

Dit is onder 2002 1 bestand.
Het gaat om een .VOL bestandje bij 2002
Deze is niet los te maken om de losse smsjes als tekst op te slaan

ps ik krijg ook steeds een pieptoon als ik op hang met bellen....

Heb ik sindskort... en nee vroeger deed hij dat niet!( WM2003)

Al mij klanten klagen daar over... raar[/quote]

Heel toevallig je volume omhoog gezet?
Klinkt namelijk als feedback tussen microfoon en luidspreker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Een goede avond allemaal,

Sinds gisteren heb ik dan ook een MPx200 :) en gelijk laten unlocked bij een unlock boer.
Voor nog geen 100 eurie een leuk toestel.
(mijn MDA was in het water gevallen en onderweg naar de verzekering is de TPG mijn defecte MDA kwijt geraakt - yeah right-)
Mijn mpx200 hoort oorspronkelijk bij een Vodafone pre-paid pakket.
Nu mijn mpx-je ge-unlocked is vraag ik me af of ik dan nu windows smartphone 2003 (SE) kan installeren, zonder dat ik tegen de upgrade- / downgradelock aan loop. (zie pagina 1 van dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Dit kan zonder problemen, ja. Verder had je niet persee naar de unlockboer hoeven te gaan, je kunt dit toestel ook zelf unlocken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:09:
[...]

nee in stereo ik heb een officiele headset van een e398 gebruikt die op die telefoon heel goed klinkt maar op de mpx totaal niet waar is de bass in de muziek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je hem niet gebruikt alleen aan hebt staan red ik het 3 dagen
mijn nokia rede het dan 2 weken tjongejonge elke keer die lader weer pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 118656 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:17:
[...]

nee in stereo ik heb een officiele headset van een e398 gebruikt die op die telefoon heel goed klinkt maar op de mpx totaal niet waar is de bass in de muziek??
Gebruik je Windows Media Player?
Daar zit ook heel weinig bass in.

Probeer The Core Pockter Media Player, die heeft een equalizer, kan je het mee instellen.

En, heb ik ook uitgevonden, gebruikt véél minder stroom dan de interne media player! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heeft er al iemand iets gezien of gehoord of het mogelijk is om op het externe display te tonen welke liedje aan het afspelent bent. Kan je er ook nog andere dingen op weergeven ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
pisart schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:10:
Heeft er al iemand iets gezien of gehoord of het mogelijk is om op het externe display te tonen welke liedje aan het afspelent bent. Kan je er ook nog andere dingen op weergeven ofzo?
Ja, zoiets zoek ik ook. dat het liedje voorbij scollt ofzo.

Ik vraag me ook af of het mogelijk is om met dat scrollwieltje, als je omhoog drukt, dat niet het volume omhoog gaat, maar het volgende liedje aangaat. En met omlaag, dus een liedje terug.
En als je hem indrukt dat je hem dan pauzeert.

* anandus zou dat heel fijn vinden, dan hoef ik hem niet telkens open te klappen als ik een liedje wil skippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
Dit weekend succesvol mijn mpx-je geupdate :)
Wat ik alleen nu nog niet door heb zijn de ringtones.
Midi, mid0, wav, mp3.. schiet mij maar lek.
Midi werkt niet als ringtone.. wav lukt wel, echter te grote bestanden, mid0 bestanden zijn nergens te vinden tenzij je er voor betaald (heb nu meer dan 3000 midi files, die allemaal als een valse kraai klinken) en mp3.. ach.. such sweet dreams...
Bestaat er ook een mogelijkheid om ringtones van je memorycard af te laden?
Ik las ergens dat het mogelijk was dmv een My documents directory aan te maken op de memcard en je muziek bestanden daar op te zetten, maar ook dat werkt (vooralsnog) niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153149

2 vragen 1 waar kan je WM2003 krijgen
2 als ik ir ontvang komt da in documenten maar ik wil hem op mijn SD kaart laten ontvangen kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er mis met .wav files? Mits je ze een beetje aanpast (bijvoorbeeld door alleen het reffrein te pakken), en opslaat in wat mindere kwaliteit dan CD-kwaliteit, kom je vaak op 200kb per stuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
op zich niets mis met .wav. maar als de midi 32kb is en de .wav 200kb (bij wijze van spreken)...
Wat is eigenlijk een goed tooltje dat van midi files mid0 bestanden kan maken?
Ik ben al even wezen googlen, maar er kwam mij teveel meuk voorbij.... iemand een goede suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
okay... net iets heeel vaags meegemaakt...
Mijn mpx zit op dit moment aan de sync-kabel vast.
Ik draai 2003 op mijn mobi en heb er net een wav-je naar de windows dir gekopieerd.
Dit wavje had ik ingesteld als ringtone.
Mijn telefoon uitgedaan, begon het ding opeens 3 keer te vibreren (terwijl ie uit stond).
Heb em aangezet, en wat blijkt... mijn wavje is geen ringtone meer en....het wavje is verwijderd uit de windows directory (dus door de telefoon).
Iemand hier meer ervaringen mee?

*update
dat vibreren doet ie dus als de telefoon helemaal opgeladen is
(las dat het erg handig kan zijn wanneer je slaapt (zie het als een plaswekker))

[ Voor 15% gewijzigd door q2no op 17-10-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had nog een klein vraagje over WM2003.

In de mail applicatie werkt het scrollen niet zoals ik dat wil. In WM2002 ging het scrollen per 3 regels, in WM2003 gaat het scrollen gelijk met een volle pagina. Hierdoor kan ik niet een specifiek stuk in mijn beeld krijgen, en ik ben na 1 maal scrollen al mijn volledige orientatie kwijt.

Is hier wat aan te doen?

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 17-10-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153149

ik kan via mun telefoon nie meer in mun mappen komen(waar je ze kan zien via start dan de link ....)
en waar kank erg aan wm2003 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
Ringtone probleem is nu ook opgelost :)
Zet de .wma / mid0 bestanden in de root van de My Documents directory op de memorycard.
WMA ringeltoon ondersteuning is (als ik me vergis) alleen vanaf 2003.
En hoe je aan 2003 komt... dat moet je zelf maar uitzoeken.
Weet iemand of het ook mogelijk is om de trilfunctie per 'event' is in te stellen?
bijv.
alarm > lange vibratie > korte virbratie
sms > korte vibratie > korte vibratie
telefoon! > korte vibratie > lange vibratie
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wordt gek van Active-Sync.

Ik starte net mjjn Outlook.... alle berichten weg. Dus ik sync met mijn telefoon, krijg ik al mijn berichten op, maar dan zonder HTML opmaak en attachements :r

Pure bagger, gelukkig staan de orginele berichten nog op mijn server. Maargoed, hoe ik ze daar vandaan krijg gaat lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-06 17:14
Wat was ik trots op je toen ik je kreeg. Uren was ik naar je op zoek geweest bij alle gsm sites om je bij een abbonement voor nop te krijgen. Je was er nog niet zolang in Nederland maar eindelijk was het zover. Toen je thuis kwam waren we vanaf dat moment onafscheidelijk. Vele jaloerse blikken en af en toe afschuw over je uiterlijk waren ons deel. MSN, Email en echt internet, wow, dat had nog niemand op z'n mobieltje. Ik moest je nog wat opvoeden en gaf je WM 2003. Uren luisterde ik naar muziek en voedde je met SD kaarten. Nu is het moment gekomen van afscheid. Je bent iets te vaak gevallen, je verf laat los, je schermverlichting hapert en als ik wil bellen kan dat alleen nog maar met je voor veel te veel euri's aangeschafte headset. dag lieve MPX200. Na 18 maanden......rust zacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een prachtig verhaal :)

Wat dacht je ervan vreemd te gaan met zijn jongere zusje, de MPX220?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-06 17:14
Ik dacht meer aan deze, als je vreemd gaat moet ze wel heel mooi zijn.... :9~ Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050727_ADA_HTC_WIZA_06_N.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic heeft allang meer dan 1000 replies, de richtlijn waarbij topics in I&T dicht gaan en er een nieuw deel aangemaakt kan worden.
Wie zin heeft om een [deel 4] te starten: ga je gang! (niet allemaal tegelijk natuurlijk) :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.

Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.