Motorola MPx200 Smartphone [deel 3]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.003 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153149

---bericht weg---

[ Voor 138% gewijzigd door Anoniem: 153149 op 14-09-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aram
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-04 11:36
Anoniem: 153149 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:01:
ik heb een probleem ik heb oordopjes maar alleen de rechte doet ut
en nog een vraagje als ik mijn vodafone simlock vrij laat maken kan ik dan 2003 zo er zetten of wa
Lees even hier de FAQ. Er zijn bepaalde regels bij GoT. Je kunt niet luk raak een vraag over de balk gooien en wachten op een antwoord, zo werkt het hier niet.

Jouw vraag is reeds in dit topic meerdere malen voorbij gekomen.

Anoniem: 154879

anandus schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:35:
[...]

TomTom op de mpx200 is gewoon een handige landkaart. Zonder GPS dus
Nou zag ik een link met een gps module voor ir, ben een beetje aan het knutselen geweest, maar nog niet aan de gang gekregen. Volgens mij zie ik iets over het hoofd. n.l. ik kan geen instellingen doen in het menu van tomtom 4.400(dit is de enige versie die ik draaiende krijg). ik zou ergens iets in moeten stellen met "Native IR" of "other GPS unit" maar dit kan ik nergens. iemand een tip..

Hier de link: > http://home.tiscali.nl/~t_aalberts/index.htm <.

Anoniem: 146068

TheGeneral schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:53:
[...]

Toch vind ik het nog steeds vreemd dat ik dat niet in het begin heb gehad.
Kan zijn dat je Windows vervuilt is of dat je programma´s op de achtergrond hebt draaien... dan reageert ie trager met afsluiten (en opnemen) en kun je dus bij het dichtklappen feedback tussen je microfoon en speaker krijgen.

Anoniem: 154696

Gister komt er een reactie voorbij over iemand die maar een paar smsjes kan versturen en even kan bellen en dan was zijn accu leeg, dat probleem heb ik sinds gister middag ook. Vannacht nog alles opgeladen 8 uur aan de lader gehangen, en hij is na 9 uurtjes standby leeg :S. Ik heb gister wel even IR aangezet, maar ik zie geen optie om het uit te zetten. Kan het in het boekje ook niet vinden. Heb nu ook mijn 256 mb kaartje volgezet met mp3 waaronder een liveset van 100 mb ? kan het daarmee te maken hebben? Iemand een idee ?

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-12-2023
infrarood:

Start, more, settings, beam, receive incoming beams uitvinken.

Anoniem: 140592

Anoniem: 154879 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:10:
[...]

Nou zag ik een link met een gps module voor ir, ben een beetje aan het knutselen geweest, maar nog niet aan de gang gekregen. Volgens mij zie ik iets over het hoofd. n.l. ik kan geen instellingen doen in het menu van tomtom 4.400(dit is de enige versie die ik draaiende krijg). ik zou ergens iets in moeten stellen met "Native IR" of "other GPS unit" maar dit kan ik nergens. iemand een tip..

Hier de link: > http://home.tiscali.nl/~t_aalberts/index.htm <.
Keep us posted! Hoewel overal wordt beweerd dat GPS via IR niet werkt, vraag ik het me nog af en ben erg nieuwsgierig naar info uit eerste hand.
Heb je mapopolis al geprobeerd?

Anoniem: 85082

'avond

iemand ervaring met imitatie accu's voor de mpx?
mn huidige accu houd t nog maar +/- 3 dagen uit, met alleen af-en-toe een sms'je sturen
dat was altijd netjes een week, met regelmatig gebruik (bellen, sms, spelletjes) en draaiende op wm2003...

http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=6698
dit lijkt me wel wat, zeker voor die prijs ;)

anders moet er maar weer een nieuwe, standaard daccu in..

adios!
Hansie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

Anoniem: 85082 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:40:
'avond

iemand ervaring met imitatie accu's voor de mpx?
mn huidige accu houd t nog maar +/- 3 dagen uit, met alleen af-en-toe een sms'je sturen
dat was altijd netjes een week, met regelmatig gebruik (bellen, sms, spelletjes) en draaiende op wm2003...

http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=6698
dit lijkt me wel wat, zeker voor die prijs ;)

anders moet er maar weer een nieuwe, standaard daccu in..

adios!
Een week??? Weet je dat zeker? Mijn batterij houdt het op z'n langst anderhalve dag vol met regelmatig gebruik, dus met die drie dagen zou ik (en met mij volgens mij velen anderen) heel erg blij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 75597 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:35:
[...]

Een week??? Weet je dat zeker? Mijn batterij houdt het op z'n langst anderhalve dag vol met regelmatig gebruik, dus met die drie dagen zou ik (en met mij volgens mij velen anderen) heel erg blij zijn...
Ach, bij mij houdt-ie het vaak ook wel een flink aantal daagjes uit :)

Maar ik ben ook wel benieuwd naar die accu's :)
Er staat op 1200mAh en de accu die ik heb staat 3,6V op en tussen Chinese tekentjes ook nog 820. Is-ie dan 820mAh?
En wat zegt dat over die accu bij die webwinkel? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85082

Anoniem: 75597 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:35:
[...]
ja, nouja....ruim 5 dagen dan...
ik had tot voor kort een niet zo echt boeiende baan, dus ik kan je verzekeren dat er met regelmaat een berichtje werd verstuurd en een spelletje werd gespeeld :P

t fotootje van die accu is idd een beetje vaag...is ie nou 1200 of....?
zal ff een mailtje sturen...
al heb ik ook niet veel zin in een imitatie-accu die in vlammen op gaat ofzo :( :9

[edit]
@anandus: lezen is een kunst....(voor mij dus :9 )
ja, je standaard accu is 820mAh

adios,

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85082 op 16-09-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Maar deze is dus 1200, is-ie dan beter of slechter, of maakt het niets uit, of ontploft mijn teergeliefde mpx200 dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Hij zou theoretisch gezien beter moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:52:
[...]
Maar deze is dus 1200, is-ie dan beter of slechter, of maakt het niets uit, of ontploft mijn teergeliefde mpx200 dan? :P
Iemand zin om die batterij te proberen met z'n mpx? :) Als- ie dan daadwerkelijk ontploft horen we het wel :+ . Zou trouwens mooi zijn als- ie inderdaad sterker was, kan wel wat meer batterijpower gebruiken.

O ja: zijn er meer mensen die last hebben van het feit dat afspraken soms te lang worden weergegeven op het homescreen? Heb nu bijvoorbeeld nog een afspraak van 12 uur vanmiddag op m'n beginscherm staan, terwijl die al lang weer voorbij is en ik al weer wat nieuwe afspraken heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13

netblade

Sunrise

Heb nog een oude MPX200, waar ken ik zo'n batterij halen?
Of heeft iemand er 1tje liggen? Dan wil ik m wel testen :P (met dikke handschoenen >:) )

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 75597 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:02:
[...]

Iemand zin om die batterij te proberen met z'n mpx? :) Als- ie dan daadwerkelijk ontploft horen we het wel :+ . Zou trouwens mooi zijn als- ie inderdaad sterker was, kan wel wat meer batterijpower gebruiken.

O ja: zijn er meer mensen die last hebben van het feit dat afspraken soms te lang worden weergegeven op het homescreen? Heb nu bijvoorbeeld nog een afspraak van 12 uur vanmiddag op m'n beginscherm staan, terwijl die al lang weer voorbij is en ik al weer wat nieuwe afspraken heb gehad.
Je hebt waarschijnlijk een vinkje (te veel) aan staan, bij de mogelijkheden/settings. Uit mijn hoofd: het "daily event" -vinkje

[ Voor 8% gewijzigd door robert-630 op 16-09-2005 20:49 ]

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
-edit-

[ Voor 101% gewijzigd door Artcore op 24-09-2005 14:14 ]

Anoniem: 52977

die oplader komt mij goed van pas ik ben die van mij verloren op vakantie :(
Ik mail je op je email ik denk dat ik de andere dingen er ook bij wil sjaakbert et hotmail.com

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 17-09-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robert-630 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:48:
[...]

Je hebt waarschijnlijk een vinkje (te veel) aan staan, bij de mogelijkheden/settings. Uit mijn hoofd: het "daily event" -vinkje
Daar had ik natuurlijk al aan gedacht... Het gaat om afspraken die een duidelijk begin en einde hebben, met een reminder van 15 min. Dus geen daily events. Overigens komt het merendeel van mijn afspraken in mijn Motorola door synchronisatie met Outlook 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155281

Hey
ik heb een mpx200 en heb er veel dingen over gelezen ik heb iets gedownload waardoor veel dingen het niet meer doen dus wil ik hem resetten.. hij geeft geen soft reset aan maar wel hard reset als ik dat doe wat moet ik er allemaal weer opzetten en waar haal ik dat vandaan???? plz stuur een mail naar 101696@isendoorn.nl heel veel dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 52977 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:31:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=113091 deze heb ik gekocht, en ik heb er mijn sony oordoppen op aangesloten.

werkt perfect nu word je alleen geconfronteerd met het feit dat mpx200 niet een echte mp3 speler is omdat de quality niet goed is (te weing bass).

plugje is perfekt, en ik blijf hem gebruiken ondanks de mindere bass van de mpx200
Ik heb dus precies dezelfde plug, maar krijg maar van één dopje geluid (de rechter). Iemand een idee waar dat aan kan liggen? (gebruik Win2003 + betaplayer)

• Aram
Heeft iemand al een werkende dual-sim oplossing met een MPx200 voor elkaar?

• pisart
  • Niet online
Heeft er al iemand een 1GB mmc kaartje in zijn mpx200 gestoken?
Ik heb hier eentje, maar wordt niet herkend door mijn mpx200 of door mijn cardreader. ( kan zijn doordat mijn cardreader een beperking heeft van max 512mb bij mmc kaartjes. :()

• Aram
pisart schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:26:
Heeft er al iemand een 1GB mmc kaartje in zijn mpx200 gestoken?
Ik heb hier eentje, maar wordt niet herkend door mijn mpx200 of door mijn cardreader. ( kan zijn doordat mijn cardreader een beperking heeft van max 512mb bij mmc kaartjes. :()
Ik heb een 1gb SD-kaartje erin en het werkt prima. Verwacht eigenlijk dat MMC ook wel zal werken. Mischien kaartje stuk?

AirX schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:15:
[...]

Ik heb dus precies dezelfde plug, maar krijg maar van één dopje geluid (de rechter). Iemand een idee waar dat aan kan liggen? (gebruik Win2003 + betaplayer)
Dan ligt het aan je headphone.
Is dat wel het goede type (3 geledingen ipv 4).
Want in principe zet de plug het 4 polige van de bus om in een driepolige stereo aansluiting; waarbij waarbij het microfoonsignaal op het topje van de plug niet wordt doorgezet.
Je andere stekkertje moet daar wel op passen.

• AirX

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 140592 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:10:
[...]

Dan ligt het aan je headphone.
Is dat wel het goede type (3 geledingen ipv 4).
Want in principe zet de plug het 4 polige van de bus om in een driepolige stereo aansluiting; waarbij waarbij het microfoonsignaal op het topje van de plug niet wordt doorgezet.
Je andere stekkertje moet daar wel op passen.
Ik heb meerdere koptelefoons geprobeerd, allemaal zelfde resultaat :(. Heb jij ook zo'n plugje dan?
Als ik het plugje er niet helemaal in doe krijg ik wel stereo geluid (het plugje in de telefoon)

[ Voor 13% gewijzigd door AirX op 21-09-2005 21:41 ]

• pisart
  • Niet online
Aram schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:29:
[...]

Ik heb een 1gb SD-kaartje erin en het werkt prima. Verwacht eigenlijk dat MMC ook wel zal werken. Mischien kaartje stuk?
Kaartje zou goed moeten zijn, spijtig genoeg kan ik nu niet testen. Want mijn Apacer cardreader kan max 512mb MMC kaarten herkennen :(

Anoniem: 119927

Ik heb een tijdje de Mpx 200, nooit geen problemen mee gehad, nooit mee gekloot.
Echter nu als de tel overgaat en ik opneem hoor ik geen geluid, dit terwijl de andere partij mij wel kan verstaan. Ik heb onderandere een hard reset geprobeerd ook dit werkt niet. Iemand een oplossing?

Anoniem: 119927 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:41:
Ik heb een tijdje de Mpx 200, nooit geen problemen mee gehad, nooit mee gekloot.
Echter nu als de tel overgaat en ik opneem hoor ik geen geluid, dit terwijl de andere partij mij wel kan verstaan. Ik heb onderandere een hard reset geprobeerd ook dit werkt niet. Iemand een oplossing?
Klinkt als een hardware- probleem... Ik denk dat de telefoonspeaker gewoon stuk is. Heb je de externe luidspreker trouwens al geprobeerd? Misschien kun je nog wel handsfree bellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119927

Anoniem: 75597 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:13:
[...]

Klinkt als een hardware- probleem... Ik denk dat de telefoonspeaker gewoon stuk is. Heb je de externe luidspreker trouwens al geprobeerd? Misschien kun je nog wel handsfree bellen... :)
Handsfree bellen, nou ja slecht zeg, geen idee dat dat erop zit.
Er zit nog wel garantie op het toestel dus: retour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
iemand al Hi BlaBla werkend gekregen? :P

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 52977 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:31:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=113091 deze heb ik gekocht, en ik heb er mijn sony oordoppen op aangesloten.

werkt perfect nu word je alleen geconfronteerd met het feit dat mpx200 niet een echte mp3 speler is omdat de quality niet goed is (te weing bass).

plugje is perfekt, en ik blijf hem gebruiken ondanks de mindere bass van de mpx200
Ik heb deze plug nu ook, maar krijg alleen geluid uit één oordop. Daarom heb ik de plug even nagemeten en kom tot het volgende:

Standaard plug bestaat uit drie delen: 1:2:3 (3 is het puntje)
Plug van de phone bestaat uit vier delen: A:B:C:D (D is het puntje)

De dlen zijn als volgt verbonden:
1=>A,B
2=>C
3=>D

Kan iemand hier comment op geven, want volgens mij klopt het schema niet.

• pisart
  • Niet online
pisart schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:19:
[...]

Kaartje zou goed moeten zijn, spijtig genoeg kan ik nu niet testen. Want mijn Apacer cardreader kan max 512mb MMC kaarten herkennen :(
Kaart werkt goed in een Nokia 6600, spijtig niet in mijn motorola. :(
Dan maar een ander merk proberen of een SD.

AirX schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:35:
[...]

Ik heb deze plug nu ook, maar krijg alleen geluid uit één oordop. Daarom heb ik de plug even nagemeten en kom tot het volgende:

Standaard plug bestaat uit drie delen: 1:2:3 (3 is het puntje)
Plug van de phone bestaat uit vier delen: A:B:C:D (D is het puntje)

De dlen zijn als volgt verbonden:
1=>A,B
2=>C
3=>D

Kan iemand hier comment op geven, want volgens mij klopt het schema niet.
Gebruikelijk is 1 en A = ground, 2 en 3 links en rechts (of rechts en links), B en C links en rechts (of rechts en links), D is microfoon.
Wat er in deze plug lijkt te gebeuren is dat 1 kanaal aan ground wordt gelegd en dat is niet goed.
Juiste aansluiting zou moeten zijn:
1 = A: massa
2 = B (of C): links of rechts
3= C (of B): rechts of links
D hoort los te blijven.

• AirX

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 140592 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:07:
[...]

Gebruikelijk is 1 en A = ground, 2 en 3 links en rechts (of rechts en links), B en C links en rechts (of rechts en links), D is microfoon.
Wat er in deze plug lijkt te gebeuren is dat 1 kanaal aan ground wordt gelegd en dat is niet goed.
Juiste aansluiting zou moeten zijn:
1 = A: massa
2 = B (of C): links of rechts
3= C (of B): rechts of links
D hoort los te blijven.
Dat leek mij ook. Volgens de volgende tekeningen mbt de MPx200 ook:
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/index.php?act=Attach&type=post&id=12054
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/index.php?act=Attach&type=post&id=9369

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus komt rechts aan massa te liggen of blijft rechts of links contactloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Hmm, ik krijg zo'n 3x per dag een melding met:
Sim Lost, Error: The sim is invalid or cannot be detected. Verify if it is inserted properly. Nu dacht ik, misschien lost een reset iets op.. Nu heb ik geprobeerd te Hard-resetten, ik houd de blauwe + de Uit-knop aan, maar er komt geen Master-reset option. In het engeneeringsmenu staat ook wel hard reset, en als ik daar op druk komt er verder niks.. Iemand een idee hoe dit komt? ik draai Windows Mobile 2003..

[ Voor 5% gewijzigd door sjukke op 26-09-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136090

sjukke schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:47:
Hmm, ik krijg zo'n 3x per dag een melding met:
Sim Lost, Error: The sim is invalid or cannot be detected. Verify if it is inserted properly. Nu dacht ik, misschien lost een reset iets op.. Nu heb ik geprobeerd te Hard-resetten, ik houd de blauwe + de Uit-knop aan, maar er komt geen Master-reset option. In het engeneeringsmenu staat ook wel hard reset, en als ik daar op druk komt er verder niks.. Iemand een idee hoe dit komt? ik draai Windows Mobile 2003..
Heb ik ook last van, probleem gevonden. Onder de accu van de telefoon is een stukje geknapt waaronder je sim moet liggen.. de sim zit niet vast genoeg meer waardoor hij als bij een klein schokje al verschuift waarna de telefoon de sim niet meer kan detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Anoniem: 136090 schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:53:
[...]

Heb ik ook last van, probleem gevonden. Onder de accu van de telefoon is een stukje geknapt waaronder je sim moet liggen.. de sim zit niet vast genoeg meer waardoor hij als bij een klein schokje al verschuift waarna de telefoon de sim niet meer kan detecteren.
Nope, bij mij is er geen spoor van breuk/schade ofzo. Dat stukje waar je 'm onder moet steken is nog intact, en dat ijzeren schuifje dat je naar boven moet doen, doet het ook nog.. Ik dacht dat het softwarematig was. Net m'n foon opgeladen, en nu kan ik wel hardresetten? :o Nouja, we'll see of de error terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-01 22:49

ACID-dude

Make More Music!

Ik heb een paar dagen terug twee lange voice notes opgenomen, maar nu wil ik ze op mn computer hebben. Weet iemand waar ik die terug kan vinden in mn telefoon?

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
sjukke schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:00:
[...]

Nope, bij mij is er geen spoor van breuk/schade ofzo. Dat stukje waar je 'm onder moet steken is nog intact, en dat ijzeren schuifje dat je naar boven moet doen, doet het ook nog.. Ik dacht dat het softwarematig was. Net m'n foon opgeladen, en nu kan ik wel hardresetten? :o Nouja, we'll see of de error terug komt.
Bleeh. Vandaag dus m'n phone weer mee, rond een uur of 1 kreeg ik weer zo'n sim error.. Iemand een idee hier tegen ofzo? Ik heb toch het idee dat de sim wel goed zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sjukke schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:57:
[...]

Bleeh. Vandaag dus m'n phone weer mee, rond een uur of 1 kreeg ik weer zo'n sim error.. Iemand een idee hier tegen ofzo? Ik heb toch het idee dat de sim wel goed zit..
Leg eens een stukje karton of een opgevouwen stukje papier tussen de simkaart en de batterij.

Dan verschuift hij minder snel, en maakt hij misschien wat beter contact omdat hij dan strakker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjukke schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:57:
[...]

Kontakten even goed schoonmaken wellicht???

Irritant ! Ik heb het zelfde SIM probleem. :( Met een interval van een aantal dagen. Heb net wat dik isolatie tape op mijn SIM kaartje geplakt. Zou die beter aan moeten liggen / kontakt maken. Dat schuifje wat de SIM kaart op z´n plek moet houden ziet er niet al te betrouwbaar uit in mijn ogen. Beetje gammel. Heb betere oplossingen gezien....

*meldt*

Ik heb hetzelfde probleem, vaak gewoon even de telefoon uit, simkaart eruit en erin, en de telefoon weer aan :)
ACID-dude schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:49:
Ik heb een paar dagen terug twee lange voice notes opgenomen, maar nu wil ik ze op mn computer hebben. Weet iemand waar ik die terug kan vinden in mn telefoon?
Als het goed in in je "Mijn documenten" map, maar ik heb even geen flauw idee waar die ook alweer zat :)

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 28-09-2005 13:02 ]

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 12:56
Voor wie het interessant vind, www.complaza.nl heeft de HS(K)-525 headset voor 15,50 (inc. verzendkosten). Net in huis, Bas geluid had idd. beter gekund.

• sjukke
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:01:
*meldt*

Ik heb hetzelfde probleem, vaak gewoon even de telefoon uit, simkaart eruit en erin, en de telefoon weer aan :)
Nou, het probleem is eigenlijk dat alleen uit-aan zetten het al oplost.. Ik heb net m'n SIM stevig vastgetaped aan z'n ondergrond, en daarna op m'n bureau gezet. Net weer een SIM-error, hij lag gewoon los op de tafel, dus van schokken of verschuivingen ofzo kan het niet komen.. Misschien een 2003-bugje?

AirX schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:06:
[...]

Ik heb meerdere koptelefoons geprobeerd, allemaal zelfde resultaat :(. Heb jij ook zo'n plugje dan?
Als ik het plugje er niet helemaal in doe krijg ik wel stereo geluid (het plugje in de telefoon)
Beetje laat antwoord, maar
Ik heb'r 1.
Besteld in Hongkong.
Ergens in 1 van de MPX200 topics staat ook een afbeelding.

Anoniem: 93049

Iemand hier al bij gsmhut.nl besteld? daar staat de mpx200 namelijk voor 130 euro.. betrouwbare winkel?

sjukke schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:26:
[...]

Nou, het probleem is eigenlijk dat alleen uit-aan zetten het al oplost.. Ik heb net m'n SIM stevig vastgetaped aan z'n ondergrond, en daarna op m'n bureau gezet. Net weer een SIM-error, hij lag gewoon los op de tafel, dus van schokken of verschuivingen ofzo kan het niet komen.. Misschien een 2003-bugje?
Hmmm... ik draai 2002 en heb (of had ??? hoop ik O-) (zie hierboven)) hetzelfde probleem, alleen niet zo frequent gelukkig. Kontakten van je telefoon en SIM zijn wel schoon ? (anders even voor de zekerheid met wat alcohol reinigen).

• AirX

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 93049 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:32:
Iemand hier al bij gsmhut.nl besteld? daar staat de mpx200 namelijk voor 130 euro.. betrouwbare winkel?
Ik zou gewoon voor VikingDirect.nl gaan. Zeer betrouwbare winkel en daar ben je ook nog eens goedkoper uit ;)

• AirX

AirX

Tweak Guru

eelco_akker schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:58:
Voor wie het interessant vind, www.complaza.nl heeft de HS(K)-525 headset voor 15,50 (inc. verzendkosten). Net in huis, Bas geluid had idd. beter gekund.
Motorola HSK-525 Stereoheadset €13,50 op die site, je bent opgelicht }:O
€2 verzendkosten 8)7

EDIT: Ik heb mijn headsetje van complaza.nl ook net binnen. Werkt pefect _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door AirX op 30-09-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Laatst online: 23-01-2023
AirX schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:53:
[...]

Ik zou gewoon voor VikingDirect.nl gaan. Zeer betrouwbare winkel en daar ben je ook nog eens goedkoper uit ;)
Heeft Vikingdirect hem nog wel in het assortiment?
Heb van de week nog gecheckt en de enige MPx die ik vond,was de 220.
Ze hebben hem wel gehad,maar of ie er nog is???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Davidoff_Smoker schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:36:
[...]

Heeft Vikingdirect hem nog wel in het assortiment?
Heb van de week nog gecheckt en de enige MPx die ik vond,was de 220.
Ze hebben hem wel gehad,maar of ie er nog is???? :?
Hm, je hebt gelijk, zit niet meer in het assortiment :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kan WMP Mobile 10 eigenlijk op de mpx200 (als je wM2k3 erop hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Anoniem: 146068 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:41:
[...]

Hmmm... ik draai 2002 en heb (of had ??? hoop ik O-) (zie hierboven)) hetzelfde probleem, alleen niet zo frequent gelukkig. Kontakten van je telefoon en SIM zijn wel schoon ? (anders even voor de zekerheid met wat alcohol reinigen).
Ik heb sinds gister een nieuw abbo, de sim erin gedaan, en nogsteeds geen errors gekregen. Ik denk dat het dan aan de vodafone sim lag. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118656

Hallo, ik heb sinds maandag de telefoon weet iemand een betere player zodat er meer bass en treble in kan dus een player met een eqeulizer?
gebruik nu tcpmp[1].smartphone.0.66.exe maar die haapert ook af en toe en vooral ook als ik mijn tel. dicht klap gebruik mp3 met een bitrate van 192 als ik bass iets omhoog zit klikt het al slecht wel jammer

verder werkt de telefoon prima weet iemand nog een thema maak programma waarme ik thema's op mijn pc kan maken en dan op mijn tel. kan zetten heb nog niks gevonden in de forums

ps. waar kan ik mijn instellingen instellen voor t-zones? ik kan et niet vinden op mijn tel.

verder weet ik alles al te vinden behalfe dat

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 118656 op 01-10-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06 06:53
Hallo, ik heb sinds maandag de telefoon weet iemand een betere player zodat er meer bass en treble in kan dus een player met een eqeulizer?
betaplayer. Op via Google goed te vinden. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SysRq schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:34:
[...]
betaplayer. Op via Google goed te vinden. :)
Al heet het nu The Core Pocket Media Player :)

[/mierenneuken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118656 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:56:
gebruik nu tcpmp[1].smartphone.0.66.exe maar die haapert ook af en toe en vooral ook als ik mijn tel. dicht klap gebruik mp3 met een bitrate van 192 als ik bass iets omhoog zit klikt het al slecht wel jammer

verder werkt de telefoon prima weet iemand nog een thema maak programma waarme ik thema's op mijn pc kan maken en dan op mijn tel. kan zetten heb nog niks gevonden in de forums

ps. waar kan ik mijn instellingen instellen voor t-zones? ik kan et niet vinden op mijn tel.

verder weet ik alles al te vinden behalfe dat
Ruttensoft homescreen designer. prima om zelf thema's te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
anandus schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:33:
Kan WMP Mobile 10 eigenlijk op de mpx200 (als je wM2k3 erop hebt)?
Nope,
Kan alleen met WM2k3SE en hoger, en die is er niet voor de MPX200 ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156385

Hallo,

Ik heb eindelijk mijn mpx200 kunnen laten unlocken. nu wil ik graag met hem aan de slag maar ik weet niet goed hoe. Ik heb het forum al nagekeken maar vindt niet de info die ik graag wil.
Kan mij iemand vertellen hoe ik een andere versie van windows er op kan zetten (aub niet te beknopt uitleggen, ik ben een newbe) windows heb ik al gedownload.
Kan master setuppen kwaad na het unlocken?
Ik lees veel over windows 2003 maar nergens over windows 5.0 iemand hier ervaring mee en wat zijn de voordelen?
Alvast bedankt, Rodolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik heb een vraagje, bij Dixons is de mobiel nog maar 80 euro. http://www.dixons.nl/De_o....aspx?productmenu=compare

Maar wat meot ik mij qua kwaliteit bij de mp3 weergave aandenken? Aan de goedkopere packerd bell dingetjes, of is het wel te vergelijken met een normale discman met originele cd (of bijvb een iPod)?

Oh en smsjes tikken, gaat dat een beetje snel? Misschien een rare vraag, maar bij mijn c60 van siemens kan ik dus veel sneller tikken dan dat ding aankan... als ik klaar ben gaat hij rustig nog ff door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waypoint schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:40:
Ik heb een vraagje, bij Dixons is de mobiel nog maar 80 euro. http://www.dixons.nl/De_o....aspx?productmenu=compare

Maar wat meot ik mij qua kwaliteit bij de mp3 weergave aandenken? Aan de goedkopere packerd bell dingetjes, of is het wel te vergelijken met een normale discman met originele cd (of bijvb een iPod)?

Oh en smsjes tikken, gaat dat een beetje snel? Misschien een rare vraag, maar bij mijn c60 van siemens kan ik dus veel sneller tikken dan dat ding aankan... als ik klaar ben gaat hij rustig nog ff door :P
MP3 weergave is echt niet te vergelijken met de Ipod. Wil je kwaliteitsgeluid, neem dan niet de MPX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Anoniem: 140592 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:46:
[...]

MP3 weergave is echt niet te vergelijken met de Ipod. Wil je kwaliteitsgeluid, neem dan niet de MPX.
Hmm okee... ik zit nl te kijken voor een los toestel, omdat ik een sim only abo wil nemen.. Andere losse mobieltjes vind ik nog aardig prijzig en deze is misschien 30 euro duurder en heeft wel 10keer meer functies volgens mij.. als hij maar niet telkens vastloopt oid :P. De batterij duur is wel weer jammer vind ik...

Dan moet ik er maar een keer een los toestel bij kopen als ik wel voor deze ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou bij mij staat er nu ook win 2003 op, ging zonder problemen.
Er stond een readme file bij en die omschreef dat er vaak batarij problemen optreden als je een "master reset" uitvoert terwijl je accu niet helemaal vol is. Het is maar dat je het weet.
Tom tom staat er nu ook op, ook makkelijk te doen.
Alleen krijg ik zelf geen bureaubladen naar de SP gestuurd, Weet iemand hoe je dat zelf kunt veranderen.
Verder merk ik wel dat je minder ringtones hebt dan bij 2002 maar die waren toch ook niet veel.
Voor de rest bevalt het prima.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 156385 op 04-10-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee de muziek weergave is echt slecht ze hadden beter de funtcie niet kunnen inbouwen en mensen aan lokken met mp3 player terwijl de kwalieteit waardeloos is oké weet iemand waar ik legaal games kan halen voor de mpx 200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140592 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:46:
[...]

Laat me raden: je hebt het via mono geluisterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 118656 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:54:
Nee de muziek weergave is echt slecht ze hadden beter de funtcie niet kunnen inbouwen en mensen aan lokken met mp3 player terwijl de kwalieteit waardeloos is oké weet iemand waar ik legaal games kan halen voor de mpx 200?
Ik vind mp3 luisteren eigenlijk wel okee, zeker met Betaplayer. Beetje kloten met de equalizer en ik vind het geluid behoorlijk te doen. Tuurlijk het is geen iPod oid, maar voor een telefoon is het prima te doen. Ik heb van de zomer ook boxjes erop aangesloten om te luisteren op het strand en in het gras, klonk ook prima :)

Als je Windows Media Player gebruikt en door de externe speaker luistert, dan is het geen porem, nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:09:
[...]

Egg nie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:45

sapphire

Die-hard pruts0r

OK ik ben dus officieel mijn huidige telefoon kwijt en ben nu dus aanhet kijken voor een nieuwe en toen viel mijn ook op de MXP 200, dit door de prijs en eht uiterlijk in de eerste instantie.

Nu lees ik dignen als PC-syngronistatie ed. maar wat moet ik me hier bij voorstellen? als het kan zou ik namelijk graag de nummers van me foon op de pc kunnen backuppen zodat ik neit alles kwijt ben als er wat met de telefoon is (zoals nu :( ) en als het kan ook MP3'tjes van de pc af op de telefoon kunnen zetten als ringtone en eventueel om te luisteren..
Veder ben ik al blij als ik kan bellen en sms'sn want daar is een telefoon immers voor :P

En wat is jullie ervaring emt de accu van deze telefoon, zou die minstens 1,5 week meegaan als je em neit al teveel gebruikt.

Sorry voor al deze simpeler vragen maar op gebied van mobieltjes weet ik echt zga. niks :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

sapphire schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:38:
OK ik ben dus officieel mijn huidige telefoon kwijt en ben nu dus aanhet kijken voor een nieuwe en toen viel mijn ook op de MXP 200, dit door de prijs en eht uiterlijk in de eerste instantie.

Nu lees ik dignen als PC-syngronistatie ed. maar wat moet ik me hier bij voorstellen? als het kan zou ik namelijk graag de nummers van me foon op de pc kunnen backuppen zodat ik neit alles kwijt ben als er wat met de telefoon is (zoals nu :( ) en als het kan ook MP3'tjes van de pc af op de telefoon kunnen zetten als ringtone en eventueel om te luisteren..
Veder ben ik al blij als ik kan bellen en sms'sn want daar is een telefoon immers voor :P

En wat is jullie ervaring emt de accu van deze telefoon, zou die minstens 1,5 week meegaan als je em neit al teveel gebruikt.

Sorry voor al deze simpeler vragen maar op gebied van mobieltjes weet ik echt zga. niks :P
Ik als niet gebruiker van deze telefoon (ik heb hem dus niet), heb met wat zoeken al je vragen al 10x voorbij zien gaan ;) .

Telefoon is na een beetje gebruiken na 1 dag leeg, da's ook een beetje het minpunt. Je kan hem op je pc aansluiten enzo back-up van je spullen maken als ik het goed begrepen heb.

Wat ik mij wel afvraag is hoe snel dat sms'n gaat?
Misschien een rare vraag, maar bij mijn c60 van siemens kan ik dus veel sneller tikken dan dat ding aankan... als ik klaar ben gaat hij rustig nog ff door :P. Dat vind ik dus zwaar irritant! Kan je er 100 opslaan ofzo?

Enne films in avi bestand kan je gewoon afspelen als je er maar geen codecs voor nodig hebt toch? Divx werkt er zeker niet op :P ? Je hoeft dus die bestanden niet om te zetten? Een videoclip van 30 mb in een avi bestand die het zo zonder codecs doet, kan je zonder problemen erop afspelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Inderdaad, dat is precies wat dat doet :)
Zo had ik laatst een master reset gedaan (alle nummers enzo weg), aangesloten op de pc en hops, alle namen en telefoonnummers staan er weer in :)

Je kan compleet Outlook synchroniseren, dus al je contacts, maar ook je kalender en to do list :)
(Zo zet ik mijn schooldingen, zoals huiswerk en rooster in mijn telefoon, bijvoorbeeld)
Geen probleem :P
Bij mij is-ie na een dag of 3 leeg, maar als je mp3's luistert, of film kijkt gaat het veel sneller...
Waypoint schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:59:
ilms in avi bestand kan je gewoon afspelen als je er maar geen codecs voor nodig hebt toch? Divx werkt er zeker niet op :P ? Je hoeft dus die bestanden niet om te zetten? Een videoclip van 30 mb in een avi bestand die het zo zonder codecs doet, kan je zonder problemen erop afspelen? :)
Ik heb nooit codecs erop gezet, in ieder geval.
Ik gebruik Pocket Divx Encoder om de filmpjes om te zetten naar de desbetreffende resolutie enzo. Een filmpje is dan ongeveer 1/5e á 1/6e van het formaat. (Film is ca. 150Mb)

En met The Core Pocket PC Player kan je het beeld ook 90 kantelen, zodat je op een normalere manier film kan kijken :)

Nb. Als je dat in de trein doet heb je kans dat mensen je raar aankijken :P

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 06-10-2005 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52977

ik ehb nu 2 mpxén, 1 met w2002 en een met w2003.

ben erachter dat 2002 je de geheugenkaartne kan hotswappen en bij 2003 niet!!
erg groot voordeel voor mij omdat ik veel swap met me geheugenkaartje

ik heb ook ff een kort filmpje gebenchmarked met tcmp, en bij W2003 is de bench. snelheid 527 kbit/s en bij W2002 503 kbit/s
dat kan komen door de 133 mhz overclock van W2003...

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 06-10-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo

Graag zou ik meer info willen hebben over windows mobile 5.0
Wie wil zijn ervaring met ons delen?

Groeten, Rodolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjukke schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:07:
[...]

Ik heb sinds gister een nieuw abbo, de sim erin gedaan, en nogsteeds geen errors gekregen. Ik denk dat het dan aan de vodafone sim lag. :*)
Ik had m´n MPX altijd in mijn broekzak op de motor. Omdat ie nogal strak in mijn broekzak zit nam die de trillingen van mijn motor over... Ik heb ´m nou op de motor in mijn jaszak (trilt ie niet meer) en geen SIM fouten meer gehad....(meer dan een week). :Y) De tape verdikking zit er trouwens nog wel op de SIM...(baat het niet schaad het niet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:10:
[...]
Ik vind mp3 luisteren eigenlijk wel okee, zeker met Betaplayer. Beetje kloten met de equalizer en ik vind het geluid behoorlijk te doen. Tuurlijk het is geen iPod oid, maar voor een telefoon is het prima te doen. Ik heb van de zomer ook boxjes erop aangesloten om te luisteren op het strand en in het gras, klonk ook prima :)

Als je Windows Media Player gebruikt en door de externe speaker luistert, dan is het geen porem, nee :P
Het geluid heeft best wel wat weg van een Ipod trouwens }) . Ook weinig bas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Minder, mijn telefoon hangt weer tijdens het opstarten :{

Verder: Weet iemand waar je de oor-verwarming functie uitzet? Het is in de winter best prettig, maar op een zomerdag heb ik het liever niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 17:24

spanx

_Sp[A]nX_

Hallo :P

hoe krijg ik in hemelsnaam mij sms text berichtjes op mijn computer? ik wil dus een complete backup maken van mijn telefoon, niet alleen mijn agenda iod

ps ik krijg ook steeds een pieptoon als ik op hang met bellen....

Heb ik sindskort... en nee vroeger deed hij dat niet!( WM2003)

Al mij klanten klagen daar over... raar

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Laatst online: 23-01-2023
[quote]spanx schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:24:
Hallo :P

hoe krijg ik in hemelsnaam mij sms text berichtjes op mijn computer? ik wil dus een complete backup maken van mijn telefoon, niet alleen mijn agenda iod

Dit is onder 2002 1 bestand.
Het gaat om een .VOL bestandje bij 2002
Deze is niet los te maken om de losse smsjes als tekst op te slaan

ps ik krijg ook steeds een pieptoon als ik op hang met bellen....

Heb ik sindskort... en nee vroeger deed hij dat niet!( WM2003)

Al mij klanten klagen daar over... raar[/quote]

Heel toevallig je volume omhoog gezet?
Klinkt namelijk als feedback tussen microfoon en luidspreker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Een goede avond allemaal,

Sinds gisteren heb ik dan ook een MPx200 :) en gelijk laten unlocked bij een unlock boer.
Voor nog geen 100 eurie een leuk toestel.
(mijn MDA was in het water gevallen en onderweg naar de verzekering is de TPG mijn defecte MDA kwijt geraakt - yeah right-)
Mijn mpx200 hoort oorspronkelijk bij een Vodafone pre-paid pakket.
Nu mijn mpx-je ge-unlocked is vraag ik me af of ik dan nu windows smartphone 2003 (SE) kan installeren, zonder dat ik tegen de upgrade- / downgradelock aan loop. (zie pagina 1 van dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Dit kan zonder problemen, ja. Verder had je niet persee naar de unlockboer hoeven te gaan, je kunt dit toestel ook zelf unlocken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:09:
[...]

nee in stereo ik heb een officiele headset van een e398 gebruikt die op die telefoon heel goed klinkt maar op de mpx totaal niet waar is de bass in de muziek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je hem niet gebruikt alleen aan hebt staan red ik het 3 dagen
mijn nokia rede het dan 2 weken tjongejonge elke keer die lader weer pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 118656 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:17:
[...]

nee in stereo ik heb een officiele headset van een e398 gebruikt die op die telefoon heel goed klinkt maar op de mpx totaal niet waar is de bass in de muziek??
Gebruik je Windows Media Player?
Daar zit ook heel weinig bass in.

Probeer The Core Pockter Media Player, die heeft een equalizer, kan je het mee instellen.

En, heb ik ook uitgevonden, gebruikt véél minder stroom dan de interne media player! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Heeft er al iemand iets gezien of gehoord of het mogelijk is om op het externe display te tonen welke liedje aan het afspelent bent. Kan je er ook nog andere dingen op weergeven ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
pisart schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:10:
Heeft er al iemand iets gezien of gehoord of het mogelijk is om op het externe display te tonen welke liedje aan het afspelent bent. Kan je er ook nog andere dingen op weergeven ofzo?
Ja, zoiets zoek ik ook. dat het liedje voorbij scollt ofzo.

Ik vraag me ook af of het mogelijk is om met dat scrollwieltje, als je omhoog drukt, dat niet het volume omhoog gaat, maar het volgende liedje aangaat. En met omlaag, dus een liedje terug.
En als je hem indrukt dat je hem dan pauzeert.

* anandus zou dat heel fijn vinden, dan hoef ik hem niet telkens open te klappen als ik een liedje wil skippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
Dit weekend succesvol mijn mpx-je geupdate :)
Wat ik alleen nu nog niet door heb zijn de ringtones.
Midi, mid0, wav, mp3.. schiet mij maar lek.
Midi werkt niet als ringtone.. wav lukt wel, echter te grote bestanden, mid0 bestanden zijn nergens te vinden tenzij je er voor betaald (heb nu meer dan 3000 midi files, die allemaal als een valse kraai klinken) en mp3.. ach.. such sweet dreams...
Bestaat er ook een mogelijkheid om ringtones van je memorycard af te laden?
Ik las ergens dat het mogelijk was dmv een My documents directory aan te maken op de memcard en je muziek bestanden daar op te zetten, maar ook dat werkt (vooralsnog) niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 vragen 1 waar kan je WM2003 krijgen
2 als ik ir ontvang komt da in documenten maar ik wil hem op mijn SD kaart laten ontvangen kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er mis met .wav files? Mits je ze een beetje aanpast (bijvoorbeeld door alleen het reffrein te pakken), en opslaat in wat mindere kwaliteit dan CD-kwaliteit, kom je vaak op 200kb per stuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
op zich niets mis met .wav. maar als de midi 32kb is en de .wav 200kb (bij wijze van spreken)...
Wat is eigenlijk een goed tooltje dat van midi files mid0 bestanden kan maken?
Ik ben al even wezen googlen, maar er kwam mij teveel meuk voorbij.... iemand een goede suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
okay... net iets heeel vaags meegemaakt...
Mijn mpx zit op dit moment aan de sync-kabel vast.
Ik draai 2003 op mijn mobi en heb er net een wav-je naar de windows dir gekopieerd.
Dit wavje had ik ingesteld als ringtone.
Mijn telefoon uitgedaan, begon het ding opeens 3 keer te vibreren (terwijl ie uit stond).
Heb em aangezet, en wat blijkt... mijn wavje is geen ringtone meer en....het wavje is verwijderd uit de windows directory (dus door de telefoon).
Iemand hier meer ervaringen mee?

*update
dat vibreren doet ie dus als de telefoon helemaal opgeladen is
(las dat het erg handig kan zijn wanneer je slaapt (zie het als een plaswekker))

[ Voor 15% gewijzigd door q2no op 17-10-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had nog een klein vraagje over WM2003.

In de mail applicatie werkt het scrollen niet zoals ik dat wil. In WM2002 ging het scrollen per 3 regels, in WM2003 gaat het scrollen gelijk met een volle pagina. Hierdoor kan ik niet een specifiek stuk in mijn beeld krijgen, en ik ben na 1 maal scrollen al mijn volledige orientatie kwijt.

Is hier wat aan te doen?

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 17-10-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan via mun telefoon nie meer in mun mappen komen(waar je ze kan zien via start dan de link ....)
en waar kank erg aan wm2003 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
Ringtone probleem is nu ook opgelost :)
Zet de .wma / mid0 bestanden in de root van de My Documents directory op de memorycard.
WMA ringeltoon ondersteuning is (als ik me vergis) alleen vanaf 2003.
En hoe je aan 2003 komt... dat moet je zelf maar uitzoeken.
Weet iemand of het ook mogelijk is om de trilfunctie per 'event' is in te stellen?
bijv.
alarm > lange vibratie > korte virbratie
sms > korte vibratie > korte vibratie
telefoon! > korte vibratie > lange vibratie
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wordt gek van Active-Sync.

Ik starte net mjjn Outlook.... alle berichten weg. Dus ik sync met mijn telefoon, krijg ik al mijn berichten op, maar dan zonder HTML opmaak en attachements :r

Pure bagger, gelukkig staan de orginele berichten nog op mijn server. Maargoed, hoe ik ze daar vandaan krijg gaat lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
Wat was ik trots op je toen ik je kreeg. Uren was ik naar je op zoek geweest bij alle gsm sites om je bij een abbonement voor nop te krijgen. Je was er nog niet zolang in Nederland maar eindelijk was het zover. Toen je thuis kwam waren we vanaf dat moment onafscheidelijk. Vele jaloerse blikken en af en toe afschuw over je uiterlijk waren ons deel. MSN, Email en echt internet, wow, dat had nog niemand op z'n mobieltje. Ik moest je nog wat opvoeden en gaf je WM 2003. Uren luisterde ik naar muziek en voedde je met SD kaarten. Nu is het moment gekomen van afscheid. Je bent iets te vaak gevallen, je verf laat los, je schermverlichting hapert en als ik wil bellen kan dat alleen nog maar met je voor veel te veel euri's aangeschafte headset. dag lieve MPX200. Na 18 maanden......rust zacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een prachtig verhaal :)

Wat dacht je ervan vreemd te gaan met zijn jongere zusje, de MPX220?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
Ik dacht meer aan deze, als je vreemd gaat moet ze wel heel mooi zijn.... :9~ Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050727_ADA_HTC_WIZA_06_N.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic heeft allang meer dan 1000 replies, de richtlijn waarbij topics in I&T dicht gaan en er een nieuw deel aangemaakt kan worden.
Wie zin heeft om een [deel 4] te starten: ga je gang! (niet allemaal tegelijk natuurlijk) :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.

Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.