---bericht weg---
[ Voor 138% gewijzigd door Anoniem: 153149 op 14-09-2005 21:03 ]
Lees even hier de FAQ. Er zijn bepaalde regels bij GoT. Je kunt niet luk raak een vraag over de balk gooien en wachten op een antwoord, zo werkt het hier niet.Anoniem: 153149 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:01:
ik heb een probleem ik heb oordopjes maar alleen de rechte doet ut
en nog een vraagje als ik mijn vodafone simlock vrij laat maken kan ik dan 2003 zo er zetten of wa
Anoniem: 154879
Nou zag ik een link met een gps module voor ir, ben een beetje aan het knutselen geweest, maar nog niet aan de gang gekregen. Volgens mij zie ik iets over het hoofd. n.l. ik kan geen instellingen doen in het menu van tomtom 4.400(dit is de enige versie die ik draaiende krijg). ik zou ergens iets in moeten stellen met "Native IR" of "other GPS unit" maar dit kan ik nergens. iemand een tip..anandus schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:35:
[...]
TomTom op de mpx200 is gewoon een handige landkaart. Zonder GPS dus
Anoniem: 146068
Kan zijn dat je Windows vervuilt is of dat je programma´s op de achtergrond hebt draaien... dan reageert ie trager met afsluiten (en opnemen) en kun je dus bij het dichtklappen feedback tussen je microfoon en speaker krijgen.TheGeneral schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:53:
[...]
Toch vind ik het nog steeds vreemd dat ik dat niet in het begin heb gehad.
Anoniem: 154696
Anoniem: 140592
Keep us posted! Hoewel overal wordt beweerd dat GPS via IR niet werkt, vraag ik het me nog af en ben erg nieuwsgierig naar info uit eerste hand.Anoniem: 154879 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:10:
[...]
Nou zag ik een link met een gps module voor ir, ben een beetje aan het knutselen geweest, maar nog niet aan de gang gekregen. Volgens mij zie ik iets over het hoofd. n.l. ik kan geen instellingen doen in het menu van tomtom 4.400(dit is de enige versie die ik draaiende krijg). ik zou ergens iets in moeten stellen met "Native IR" of "other GPS unit" maar dit kan ik nergens. iemand een tip..
Hier de link: > http://home.tiscali.nl/~t_aalberts/index.htm <.
Anoniem: 85082
Anoniem: 75597
Een week??? Weet je dat zeker? Mijn batterij houdt het op z'n langst anderhalve dag vol met regelmatig gebruik, dus met die drie dagen zou ik (en met mij volgens mij velen anderen) heel erg blij zijn...Anoniem: 85082 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:40:
'avond
iemand ervaring met imitatie accu's voor de mpx?
mn huidige accu houd t nog maar +/- 3 dagen uit, met alleen af-en-toe een sms'je sturen
dat was altijd netjes een week, met regelmatig gebruik (bellen, sms, spelletjes) en draaiende op wm2003...
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=6698
dit lijkt me wel wat, zeker voor die prijs
anders moet er maar weer een nieuwe, standaard daccu in..
adios!
Hansie
Ach, bij mij houdt-ie het vaak ook wel een flink aantal daagjes uitAnoniem: 75597 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:35:
[...]
Een week??? Weet je dat zeker? Mijn batterij houdt het op z'n langst anderhalve dag vol met regelmatig gebruik, dus met die drie dagen zou ik (en met mij volgens mij velen anderen) heel erg blij zijn...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Anoniem: 85082
ja, nouja....ruim 5 dagen dan...Anoniem: 75597 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:35:
[...]
Een week??? Weet je dat zeker? Mijn batterij houdt het op z'n langst anderhalve dag vol met regelmatig gebruik, dus met die drie dagen zou ik (en met mij volgens mij velen anderen) heel erg blij zijn...
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85082 op 16-09-2005 19:22 ]
Maar deze is dus 1200, is-ie dan beter of slechter, of maakt het niets uit, of ontploft mijn teergeliefde mpx200 dan?Anoniem: 85082 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:21:
ja, je standaard accu is 820mAh
Iemand zin om die batterij te proberen met z'n mpx?anandus schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:52:
[...]
Maar deze is dus 1200, is-ie dan beter of slechter, of maakt het niets uit, of ontploft mijn teergeliefde mpx200 dan?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Je hebt waarschijnlijk een vinkje (te veel) aan staan, bij de mogelijkheden/settings. Uit mijn hoofd: het "daily event" -vinkjeAnoniem: 75597 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:02:
[...]
Iemand zin om die batterij te proberen met z'n mpx?Als- ie dan daadwerkelijk ontploft horen we het wel
. Zou trouwens mooi zijn als- ie inderdaad sterker was, kan wel wat meer batterijpower gebruiken.
O ja: zijn er meer mensen die last hebben van het feit dat afspraken soms te lang worden weergegeven op het homescreen? Heb nu bijvoorbeeld nog een afspraak van 12 uur vanmiddag op m'n beginscherm staan, terwijl die al lang weer voorbij is en ik al weer wat nieuwe afspraken heb gehad.
[ Voor 8% gewijzigd door robert-630 op 16-09-2005 20:49 ]
[ Voor 101% gewijzigd door Artcore op 24-09-2005 14:14 ]
Anoniem: 52977
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 17-09-2005 17:10 ]
Daar had ik natuurlijk al aan gedacht... Het gaat om afspraken die een duidelijk begin en einde hebben, met een reminder van 15 min. Dus geen daily events. Overigens komt het merendeel van mijn afspraken in mijn Motorola door synchronisatie met Outlook 2003.robert-630 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:48:
[...]
Je hebt waarschijnlijk een vinkje (te veel) aan staan, bij de mogelijkheden/settings. Uit mijn hoofd: het "daily event" -vinkje
Anoniem: 155281
Ik heb dus precies dezelfde plug, maar krijg maar van één dopje geluid (de rechter). Iemand een idee waar dat aan kan liggen? (gebruik Win2003 + betaplayer)Anoniem: 52977 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:31:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=113091 deze heb ik gekocht, en ik heb er mijn sony oordoppen op aangesloten.
werkt perfect nu word je alleen geconfronteerd met het feit dat mpx200 niet een echte mp3 speler is omdat de quality niet goed is (te weing bass).
plugje is perfekt, en ik blijf hem gebruiken ondanks de mindere bass van de mpx200
Ik heb een 1gb SD-kaartje erin en het werkt prima. Verwacht eigenlijk dat MMC ook wel zal werken. Mischien kaartje stuk?pisart schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:26:
Heeft er al iemand een 1GB mmc kaartje in zijn mpx200 gestoken?
Ik heb hier eentje, maar wordt niet herkend door mijn mpx200 of door mijn cardreader. ( kan zijn doordat mijn cardreader een beperking heeft van max 512mb bij mmc kaartjes.)
Dan ligt het aan je headphone.AirX schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:15:
[...]
Ik heb dus precies dezelfde plug, maar krijg maar van één dopje geluid (de rechter). Iemand een idee waar dat aan kan liggen? (gebruik Win2003 + betaplayer)
Ik heb meerdere koptelefoons geprobeerd, allemaal zelfde resultaatAnoniem: 140592 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:10:
[...]
Dan ligt het aan je headphone.
Is dat wel het goede type (3 geledingen ipv 4).
Want in principe zet de plug het 4 polige van de bus om in een driepolige stereo aansluiting; waarbij waarbij het microfoonsignaal op het topje van de plug niet wordt doorgezet.
Je andere stekkertje moet daar wel op passen.
[ Voor 13% gewijzigd door AirX op 21-09-2005 21:41 ]
Kaartje zou goed moeten zijn, spijtig genoeg kan ik nu niet testen. Want mijn Apacer cardreader kan max 512mb MMC kaarten herkennenAram schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:29:
[...]
Ik heb een 1gb SD-kaartje erin en het werkt prima. Verwacht eigenlijk dat MMC ook wel zal werken. Mischien kaartje stuk?
Anoniem: 119927
Klinkt als een hardware- probleem... Ik denk dat de telefoonspeaker gewoon stuk is. Heb je de externe luidspreker trouwens al geprobeerd? Misschien kun je nog wel handsfree bellen...Anoniem: 119927 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:41:
Ik heb een tijdje de Mpx 200, nooit geen problemen mee gehad, nooit mee gekloot.
Echter nu als de tel overgaat en ik opneem hoor ik geen geluid, dit terwijl de andere partij mij wel kan verstaan. Ik heb onderandere een hard reset geprobeerd ook dit werkt niet. Iemand een oplossing?
Anoniem: 119927
Handsfree bellen, nou ja slecht zeg, geen idee dat dat erop zit.Anoniem: 75597 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:13:
[...]
Klinkt als een hardware- probleem... Ik denk dat de telefoonspeaker gewoon stuk is. Heb je de externe luidspreker trouwens al geprobeerd? Misschien kun je nog wel handsfree bellen...
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ik heb deze plug nu ook, maar krijg alleen geluid uit één oordop. Daarom heb ik de plug even nagemeten en kom tot het volgende:Anoniem: 52977 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:31:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=113091 deze heb ik gekocht, en ik heb er mijn sony oordoppen op aangesloten.
werkt perfect nu word je alleen geconfronteerd met het feit dat mpx200 niet een echte mp3 speler is omdat de quality niet goed is (te weing bass).
plugje is perfekt, en ik blijf hem gebruiken ondanks de mindere bass van de mpx200
Kaart werkt goed in een Nokia 6600, spijtig niet in mijn motorola.pisart schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:19:
[...]
Kaartje zou goed moeten zijn, spijtig genoeg kan ik nu niet testen. Want mijn Apacer cardreader kan max 512mb MMC kaarten herkennen
Gebruikelijk is 1 en A = ground, 2 en 3 links en rechts (of rechts en links), B en C links en rechts (of rechts en links), D is microfoon.AirX schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:35:
[...]
Ik heb deze plug nu ook, maar krijg alleen geluid uit één oordop. Daarom heb ik de plug even nagemeten en kom tot het volgende:
Standaard plug bestaat uit drie delen: 1:2:3 (3 is het puntje)
Plug van de phone bestaat uit vier delen: A:B:C:D (D is het puntje)
De dlen zijn als volgt verbonden:
1=>A,B
2=>C
3=>D
Kan iemand hier comment op geven, want volgens mij klopt het schema niet.
Dat leek mij ook. Volgens de volgende tekeningen mbt de MPx200 ook:Anoniem: 140592 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:07:
[...]
Gebruikelijk is 1 en A = ground, 2 en 3 links en rechts (of rechts en links), B en C links en rechts (of rechts en links), D is microfoon.
Wat er in deze plug lijkt te gebeuren is dat 1 kanaal aan ground wordt gelegd en dat is niet goed.
Juiste aansluiting zou moeten zijn:
1 = A: massa
2 = B (of C): links of rechts
3= C (of B): rechts of links
D hoort los te blijven.
[ Voor 5% gewijzigd door sjukke op 26-09-2005 21:48 ]
Anoniem: 136090
Heb ik ook last van, probleem gevonden. Onder de accu van de telefoon is een stukje geknapt waaronder je sim moet liggen.. de sim zit niet vast genoeg meer waardoor hij als bij een klein schokje al verschuift waarna de telefoon de sim niet meer kan detecteren.sjukke schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:47:
Hmm, ik krijg zo'n 3x per dag een melding met:
Sim Lost, Error: The sim is invalid or cannot be detected. Verify if it is inserted properly. Nu dacht ik, misschien lost een reset iets op.. Nu heb ik geprobeerd te Hard-resetten, ik houd de blauwe + de Uit-knop aan, maar er komt geen Master-reset option. In het engeneeringsmenu staat ook wel hard reset, en als ik daar op druk komt er verder niks.. Iemand een idee hoe dit komt? ik draai Windows Mobile 2003..
Nope, bij mij is er geen spoor van breuk/schade ofzo. Dat stukje waar je 'm onder moet steken is nog intact, en dat ijzeren schuifje dat je naar boven moet doen, doet het ook nog.. Ik dacht dat het softwarematig was. Net m'n foon opgeladen, en nu kan ik wel hardresetten?Anoniem: 136090 schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:53:
[...]
Heb ik ook last van, probleem gevonden. Onder de accu van de telefoon is een stukje geknapt waaronder je sim moet liggen.. de sim zit niet vast genoeg meer waardoor hij als bij een klein schokje al verschuift waarna de telefoon de sim niet meer kan detecteren.
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Bleeh. Vandaag dus m'n phone weer mee, rond een uur of 1 kreeg ik weer zo'n sim error.. Iemand een idee hier tegen ofzo? Ik heb toch het idee dat de sim wel goed zit..sjukke schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:00:
[...]
Nope, bij mij is er geen spoor van breuk/schade ofzo. Dat stukje waar je 'm onder moet steken is nog intact, en dat ijzeren schuifje dat je naar boven moet doen, doet het ook nog.. Ik dacht dat het softwarematig was. Net m'n foon opgeladen, en nu kan ik wel hardresetten?Nouja, we'll see of de error terug komt.
Leg eens een stukje karton of een opgevouwen stukje papier tussen de simkaart en de batterij.sjukke schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:57:
[...]
Bleeh. Vandaag dus m'n phone weer mee, rond een uur of 1 kreeg ik weer zo'n sim error.. Iemand een idee hier tegen ofzo? Ik heb toch het idee dat de sim wel goed zit..
Kontakten even goed schoonmaken wellicht???sjukke schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:57:
[...]
Bleeh. Vandaag dus m'n phone weer mee, rond een uur of 1 kreeg ik weer zo'n sim error.. Iemand een idee hier tegen ofzo? Ik heb toch het idee dat de sim wel goed zit..
Anoniem: 37526
Als het goed in in je "Mijn documenten" map, maar ik heb even geen flauw idee waar die ook alweer zatACID-dude schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:49:
Ik heb een paar dagen terug twee lange voice notes opgenomen, maar nu wil ik ze op mn computer hebben. Weet iemand waar ik die terug kan vinden in mn telefoon?
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 28-09-2005 13:02 ]
Nou, het probleem is eigenlijk dat alleen uit-aan zetten het al oplost.. Ik heb net m'n SIM stevig vastgetaped aan z'n ondergrond, en daarna op m'n bureau gezet. Net weer een SIM-error, hij lag gewoon los op de tafel, dus van schokken of verschuivingen ofzo kan het niet komen.. Misschien een 2003-bugje?Anoniem: 37526 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:01:
*meldt*
Ik heb hetzelfde probleem, vaak gewoon even de telefoon uit, simkaart eruit en erin, en de telefoon weer aan
Beetje laat antwoord, maarAirX schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:06:
[...]
Ik heb meerdere koptelefoons geprobeerd, allemaal zelfde resultaat. Heb jij ook zo'n plugje dan?
Als ik het plugje er niet helemaal in doe krijg ik wel stereo geluid (het plugje in de telefoon)
Anoniem: 93049
Hmmm... ik draai 2002 en heb (of had ??? hoop iksjukke schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:26:
[...]
Nou, het probleem is eigenlijk dat alleen uit-aan zetten het al oplost.. Ik heb net m'n SIM stevig vastgetaped aan z'n ondergrond, en daarna op m'n bureau gezet. Net weer een SIM-error, hij lag gewoon los op de tafel, dus van schokken of verschuivingen ofzo kan het niet komen.. Misschien een 2003-bugje?
Ik zou gewoon voor VikingDirect.nl gaan. Zeer betrouwbare winkel en daar ben je ook nog eens goedkoper uitAnoniem: 93049 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:32:
Iemand hier al bij gsmhut.nl besteld? daar staat de mpx200 namelijk voor 130 euro.. betrouwbare winkel?
Motorola HSK-525 Stereoheadset €13,50 op die site, je bent opgelichteelco_akker schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:58:
Voor wie het interessant vind, www.complaza.nl heeft de HS(K)-525 headset voor 15,50 (inc. verzendkosten). Net in huis, Bas geluid had idd. beter gekund.
[ Voor 16% gewijzigd door AirX op 30-09-2005 16:22 ]
Heeft Vikingdirect hem nog wel in het assortiment?AirX schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:53:
[...]
Ik zou gewoon voor VikingDirect.nl gaan. Zeer betrouwbare winkel en daar ben je ook nog eens goedkoper uit
Hm, je hebt gelijk, zit niet meer in het assortimentDavidoff_Smoker schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:36:
[...]
Heeft Vikingdirect hem nog wel in het assortiment?
Heb van de week nog gecheckt en de enige MPx die ik vond,was de 220.
Ze hebben hem wel gehad,maar of ie er nog is????
Ik heb sinds gister een nieuw abbo, de sim erin gedaan, en nogsteeds geen errors gekregen. Ik denk dat het dan aan de vodafone sim lag.Anoniem: 146068 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:41:
[...]
Hmmm... ik draai 2002 en heb (of had ??? hoop ik(zie hierboven)) hetzelfde probleem, alleen niet zo frequent gelukkig. Kontakten van je telefoon en SIM zijn wel schoon ? (anders even voor de zekerheid met wat alcohol reinigen).
Anoniem: 118656
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 118656 op 01-10-2005 17:27 ]
betaplayer. Op via Google goed te vinden.Hallo, ik heb sinds maandag de telefoon weet iemand een betere player zodat er meer bass en treble in kan dus een player met een eqeulizer?
-
Al heet het nu The Core Pocket Media Player
Ruttensoft homescreen designer. prima om zelf thema's te makenAnoniem: 118656 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:56:
Hallo, ik heb sinds maandag de telefoon weet iemand een betere player zodat er meer bass en treble in kan dus een player met een eqeulizer?
gebruik nu tcpmp[1].smartphone.0.66.exe maar die haapert ook af en toe en vooral ook als ik mijn tel. dicht klap gebruik mp3 met een bitrate van 192 als ik bass iets omhoog zit klikt het al slecht wel jammer
verder werkt de telefoon prima weet iemand nog een thema maak programma waarme ik thema's op mijn pc kan maken en dan op mijn tel. kan zetten heb nog niks gevonden in de forums
ps. waar kan ik mijn instellingen instellen voor t-zones? ik kan et niet vinden op mijn tel.
verder weet ik alles al te vinden behalfe dat
Nope,anandus schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:33:
Kan WMP Mobile 10 eigenlijk op de mpx200 (als je wM2k3 erop hebt)?
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Anoniem: 156385
MP3 weergave is echt niet te vergelijken met de Ipod. Wil je kwaliteitsgeluid, neem dan niet de MPX.Waypoint schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:40:
Ik heb een vraagje, bij Dixons is de mobiel nog maar 80 euro. http://www.dixons.nl/De_o....aspx?productmenu=compare
Maar wat meot ik mij qua kwaliteit bij de mp3 weergave aandenken? Aan de goedkopere packerd bell dingetjes, of is het wel te vergelijken met een normale discman met originele cd (of bijvb een iPod)?
Oh en smsjes tikken, gaat dat een beetje snel? Misschien een rare vraag, maar bij mijn c60 van siemens kan ik dus veel sneller tikken dan dat ding aankan... als ik klaar ben gaat hij rustig nog ff door
Hmm okee... ik zit nl te kijken voor een los toestel, omdat ik een sim only abo wil nemen.. Andere losse mobieltjes vind ik nog aardig prijzig en deze is misschien 30 euro duurder en heeft wel 10keer meer functies volgens mij.. als hij maar niet telkens vastloopt oidAnoniem: 140592 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:46:
[...]
MP3 weergave is echt niet te vergelijken met de Ipod. Wil je kwaliteitsgeluid, neem dan niet de MPX.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 156385 op 04-10-2005 23:03 ]
Laat me raden: je hebt het via mono geluisterd?Anoniem: 140592 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:46:
[...]
MP3 weergave is echt niet te vergelijken met de Ipod. Wil je kwaliteitsgeluid, neem dan niet de MPX.
Ik vind mp3 luisteren eigenlijk wel okee, zeker met Betaplayer. Beetje kloten met de equalizer en ik vind het geluid behoorlijk te doen. Tuurlijk het is geen iPod oid, maar voor een telefoon is het prima te doen. Ik heb van de zomer ook boxjes erop aangesloten om te luisteren op het strand en in het gras, klonk ook primaAnoniem: 118656 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:54:
Nee de muziek weergave is echt slecht ze hadden beter de funtcie niet kunnen inbouwen en mensen aan lokken met mp3 player terwijl de kwalieteit waardeloos is oké weet iemand waar ik legaal games kan halen voor de mpx 200?
Egg nie!Anoniem: 37526 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:09:
[...]
Laat me raden: je hebt het via mono geluisterd?
Ik als niet gebruiker van deze telefoon (ik heb hem dus niet), heb met wat zoeken al je vragen al 10x voorbij zien gaansapphire schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:38:
OK ik ben dus officieel mijn huidige telefoon kwijt en ben nu dus aanhet kijken voor een nieuwe en toen viel mijn ook op de MXP 200, dit door de prijs en eht uiterlijk in de eerste instantie.
Nu lees ik dignen als PC-syngronistatie ed. maar wat moet ik me hier bij voorstellen? als het kan zou ik namelijk graag de nummers van me foon op de pc kunnen backuppen zodat ik neit alles kwijt ben als er wat met de telefoon is (zoals nu) en als het kan ook MP3'tjes van de pc af op de telefoon kunnen zetten als ringtone en eventueel om te luisteren..
Veder ben ik al blij als ik kan bellen en sms'sn want daar is een telefoon immers voor
En wat is jullie ervaring emt de accu van deze telefoon, zou die minstens 1,5 week meegaan als je em neit al teveel gebruikt.
Sorry voor al deze simpeler vragen maar op gebied van mobieltjes weet ik echt zga. niks
Inderdaad, dat is precies wat dat doetsapphire schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:38:
OK ik ben dus officieel mijn huidige telefoon kwijt en ben nu dus aanhet kijken voor een nieuwe en toen viel mijn ook op de MXP 200, dit door de prijs en eht uiterlijk in de eerste instantie.
Nu lees ik dignen als PC-syngronistatie ed. maar wat moet ik me hier bij voorstellen? als het kan zou ik namelijk graag de nummers van me foon op de pc kunnen backuppen zodat ik neit alles kwijt ben als er wat met de telefoon is (zoals nu) en als het kan ook MP3'tjes van de pc af op de telefoon kunnen zetten als ringtone en eventueel om te luisteren..
Geen probleemVeder ben ik al blij als ik kan bellen en sms'sn want daar is een telefoon immers voor
Bij mij is-ie na een dag of 3 leeg, maar als je mp3's luistert, of film kijkt gaat het veel sneller...En wat is jullie ervaring emt de accu van deze telefoon, zou die minstens 1,5 week meegaan als je em neit al teveel gebruikt.
Ik heb nooit codecs erop gezet, in ieder geval.Waypoint schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:59:
ilms in avi bestand kan je gewoon afspelen als je er maar geen codecs voor nodig hebt toch? Divx werkt er zeker niet op? Je hoeft dus die bestanden niet om te zetten? Een videoclip van 30 mb in een avi bestand die het zo zonder codecs doet, kan je zonder problemen erop afspelen?
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 06-10-2005 01:28 ]
Anoniem: 52977
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 06-10-2005 19:07 ]
Ik had m´n MPX altijd in mijn broekzak op de motor. Omdat ie nogal strak in mijn broekzak zit nam die de trillingen van mijn motor over... Ik heb ´m nou op de motor in mijn jaszak (trilt ie niet meer) en geen SIM fouten meer gehad....(meer dan een week).sjukke schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:07:
[...]
Ik heb sinds gister een nieuw abbo, de sim erin gedaan, en nogsteeds geen errors gekregen. Ik denk dat het dan aan de vodafone sim lag.
Het geluid heeft best wel wat weg van een Ipod trouwensanandus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:10:
[...]
Ik vind mp3 luisteren eigenlijk wel okee, zeker met Betaplayer. Beetje kloten met de equalizer en ik vind het geluid behoorlijk te doen. Tuurlijk het is geen iPod oid, maar voor een telefoon is het prima te doen. Ik heb van de zomer ook boxjes erop aangesloten om te luisteren op het strand en in het gras, klonk ook prima
Als je Windows Media Player gebruikt en door de externe speaker luistert, dan is het geen porem, nee
Damn it's good 2b a Tweaker!
nee in stereo ik heb een officiele headset van een e398 gebruikt die op die telefoon heel goed klinkt maar op de mpx totaal niet waar is de bass in de muziek??Anoniem: 37526 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:09:
[...]
Laat me raden: je hebt het via mono geluisterd?
als je hem niet gebruikt alleen aan hebt staan red ik het 3 dagensapphire schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:38:
Veder ben ik al blij als ik kan bellen en sms'sn want daar is een telefoon immers voor
En wat is jullie ervaring emt de accu van deze telefoon, zou die minstens 1,5 week meegaan als je em neit al teveel gebruikt.
Sorry voor al deze simpeler vragen maar op gebied van mobieltjes weet ik echt zga. niks
Gebruik je Windows Media Player?Anoniem: 118656 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:17:
[...]
nee in stereo ik heb een officiele headset van een e398 gebruikt die op die telefoon heel goed klinkt maar op de mpx totaal niet waar is de bass in de muziek??
Ja, zoiets zoek ik ook. dat het liedje voorbij scollt ofzo.pisart schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:10:
Heeft er al iemand iets gezien of gehoord of het mogelijk is om op het externe display te tonen welke liedje aan het afspelent bent. Kan je er ook nog andere dingen op weergeven ofzo?
Anoniem: 153149
[ Voor 15% gewijzigd door q2no op 17-10-2005 11:08 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 17-10-2005 11:27 ]
Anoniem: 153149
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq