Motorola MPx200 Smartphone [deel 3]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.080 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Hee ff een probleem voorleggen. Heb 2003 op mijn MPx200 gezet, maar nu heb ik de optie MMS-Setup niet meer. Iemand enig idee? Heb hem wel verder in het nederlands en zo en GPRS doet het ook lekker (MSN) maar nu alleen die MMS nog. Op de 2002 versie deed hij het wel (toen had ik die optie ook) maar nu dus niks.

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Bedoel je met of zonder een abbo?
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:42:
Hee ff een probleem voorleggen. Heb 2003 op mijn MPx200 gezet, maar nu heb ik de optie MMS-Setup niet meer. Iemand enig idee? Heb hem wel verder in het nederlands en zo en GPRS doet het ook lekker (MSN) maar nu alleen die MMS nog. Op de 2002 versie deed hij het wel (toen had ik die optie ook) maar nu dus niks.
Kijk even op je CD van de foon.
Weet trouwens niet of die ook onder 2003 werkt.
Correct me if I'm wrong :Z

[ Voor 62% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 11-08-2005 21:23 ]

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Het gaat me vooral om de kaartjes. De mpx200 zou ik ook graag willen, maar dan zonder sim, zonder abo dus. Ik weet dat 'ie vodafone gelocked is, maar dat is geen probleem.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• Davidoff_Smoker
trimakassi schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:34:
Het gaat me vooral om de kaartjes. De mpx200 zou ik ook graag willen, maar dan zonder sim, zonder abo dus. Ik weet dat 'ie vodafone gelocked is, maar dat is geen probleem.
Stuur ff mailtje naar mijn adres wat je er voor vraagt.
Adres wel in mijn profiel.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:06:
Kan iemand mij vertellen wat je met deze firmwares kan doen op de volgende site?
http://www.haosmultimedia.com/mpx200/ (stond in de allereerste post in dit topic)
...
Allereerst: er staan geen firmwares op die site, anders haden we hier gelijk een paar moderators op onze dak. De site is gemaakt door iemand die het leuk vind om meerdere 2002 ROMS op zijn toestel uit te testen, en zo probeert hij de meest stabiele versie te achterhalen. MS brengt namelijk meerdere ROMS uit, voor een specifiek toestel en de versies verschillen hier en daar onderling. De maker van de site test geen 2003 ROMS of hij deelt dit niet mee, hij heeft daar zijn redenen voor (zie site).

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:42:
Davidoff_Smoker schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:18:

[...]

Kijk even op je CD van de foon.
Weet trouwens niet of die ook onder 2003 werkt.
Correct me if I'm wrong :Z
Nee, hij werkt niet onder 2003 (tenmiste ook al is ergens gelezen B) )
Je kan wel kijken of je "ARCsoft MMS Composer applicatie" kan bemachtigen, deze kan wel met WM2003 omgaan.

Niemand die java-games werkend heeft op zijn mpx200? Anders zal ik er is achteraan gaan (heb nog iets op mijn pc staan, alleen geen idee waar ik het gedownload heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:06:
Over JAVA shit, ik heb me daar 3 dagen mee bezig gehouden en daarna na al het gegoogle en geinstalleerd tevergeefs mee gekapt. Tenzij je spelletjes of whatever met een installer komen (bv worms die hier en daar te vinden is) kan je het op je pc installeren, die ze vervolgens met activesync op je telefoon zet. Losse java bestandjes werkt gewoon niet (onder wm2002).
Uit het mpx220-topic:
uiterlix schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:40:
Java applicaties kun je alleen installeren vanaf een webserver. Daarnaast moet je ook de .jad file maken, welke de MPx220 nodig heeft om te installeren.

Dus gewoon even apache installeren en de mimetypes voor de .jad en .jar files toevoegen:
AddType text/vnd.sun.j2me.app-descriptor .jad
AddType application/java-archive .jar

En dan lekker downloaden vanaf je eigen webserver.
Maar de mpx220 heeft wel WM2k3, niet 2k2.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb een tijdje niet gelezen hier, maar als ik de laatste pagina's doorlees zie ik dat er weinig verandert is de laatste maanden. Nog steeds mensen die 2003 erop zetten, en dan terug willen en vragen om een NL versie, terwijl al 100 keer gezegt is geworden dat deze NIET BESTAAT.
Eenmaal geflast kun je dus niet meer terug naar NL, wel naar 2002 ENG of DUI.

De oorspronkelijke reden voor een aantal mensen om over te stappen naar 2003 (anders als 'het is leuk om te spelen met deze zooi') was dat voor Orange gebruikers met Orange World, Opera een schitterde browser is. Deze kan veel meer dan de standaard IE, en is een stuk sneller. Nu kwam er een einde aan de beta-periodes en is er nu een officiele versie die je voor 2 weken mag proberen. Echter, het is me niet gelukt om deze zover te krijgen dat ik flat-free kon internetten; tot vandaag. Ik was veel te vroeg wakker als goed is voor een mens op zijn vrije zaterdag, en heb wat zitten prutsen en ben erachter gekomen hoe het moet. Wanneer iemand behoefte heeft in een uitleg van het begin hoor ik het wel, nu even voor degene die de beta versies al aan de gang hadden:

bij de beta versies moest je de proxy aanpassen in OPERA.INI dit is eigenlijk nog steeds zo, echter bij de officiele versie lijkt het bestand anders en alsof je deze optie mist. Kopieer het hele blok onder [proxy] naar het OPERA.INI bestand van de officiele versie. En je kunt weer vrolijk internetten (voor 14 dagen) dan moet je eigenlijk betalen, al is ook hier een simpele oplossing voor die je met een beetje zoeken wel gaat vinden.

Wanneer iemand behoefte heeft aan een uitgebreidere uitleg hoor ik het wel, maar Opera zou iedere Orange gebruiker moeten hebben :D

Oh over de batterij problemen die er nog steeds lijken te zijn. Laadt de telefoon volledig op (aan de lader, met het toestel uitgeschakelt) en wanneer de batterij helemaal vol is geef je een harde reset. Als dit niet werkt is je toestel/batterij een beetje brak en zul je daar of mee moeten leren leven of uitkijken naar een ander toestel (of kijken wat je gedaan krijgt op basis van garantie natuurlijk)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb heel veel nummers nog op mijn simkaart staan, hoe kan ik deze aanpassen of verwijderen.
ik had ook al geprobeerd de nummers naar mijn telefoon te kopieren maar kon deze functie nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:30:
ik heb heel veel nummers nog op mijn simkaart staan, hoe kan ik deze aanpassen of verwijderen.
ik had ook al geprobeerd de nummers naar mijn telefoon te kopieren maar kon deze functie nergens vinden.
Dan moet je volgende keer beter je best doen met zoeken.
Onder 2002 NL is het bij mij :
Programma's,
Meer,
Meer,
Bureau-accessoires,
Sim Manager,
Menu,
Import/Export.
Kwestie van kijken en proberen.
Handleiding wil ook wel eens info geven over dit soort dingen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:29
Niemand die java-games werkend heeft op zijn mpx200? Anders zal ik er is achteraan gaan (heb nog iets op mijn pc staan, alleen geen idee waar ik het gedownload heb.)
Ik heb Bubble soccer (of zoiets) werkend gekregen op mn mpx 200, wel langzaam en klein scherm maar het werkte wel.
Toen fifa 2005 geprobeerd, startscherm doet het maar als je een wedstrijd wilt starten hangt ie vast.
Java is er gewoon niet voor bestemd, dus best wel jammer dat er weinig goeie smartphone games zijn.

Oja over de batterijen. Als ik de hele dag mp3 luister of games speel is ie binnen een dag leeg.
Maar als ik af en toe bel, een gamepje speel dan kan ik er zelfs 4 dagen mee doen. Oja overladen helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Nog even terug komen op het maken van backups van de rom.
Wie heeft ervaring met "Sprite Backup For Smartphone"?
Eén van de features schijnt een complete backup te zijn van de ROM.

Features
-Simple and effective user interface It couldn't be easier to backup what you choose.
-Fast Backup operation Backups are created with minimal disruption to your workflow.
-Backup To PC Backup directly to your host PC or a Network using the convenient PC Agent. You can backup when connected via ActiveSync or any form of wireless networking (Win XP and Win 2000 only).
-Compression
Compress backup files to conserve valuable storage space.
-Automatic backup file management
Sprite Backup can automatically delete old backups according to your settings to prevent unnecessary clutter.
-Password Protection
Protect your data by using Sprite Backup to encrypt your backups.
-NEW !!! Device Upgrade Mode
Now you can restore a backup file from a previous ROM version, or even from another phone entirely. This takes the hassle out of upgrading your phone, or replacing it with a new one.

Als het dus werkt zoals ik nu verwacht,zou ik dus mijn huidige 2002 NL ROM als backup kunnen hebben.
Of lees ik dat verkeerd?
http://www.spritesoftware.com/en/personal/products/windows_mobile/smart_phone.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:49:
...

Als het dus werkt zoals ik nu verwacht,zou ik dus mijn huidige 2002 NL ROM als backup kunnen hebben.
Of lees ik dat verkeerd?
http://www.spritesoftware.com/en/personal/products/windows_mobile/smart_phone.htm
Denk het niet, zal er wel op neer komen dat je persoonlijke instellingen/files kan back-uppen onder 2002, updaten naar 2003, en vervolgens onder 2003 weer de applicatie runnen om je back-up uit te pakken. Zoiets dergelijks schijnt bijv. op een PPC niet mogelijk te zijn! i.i.g het wordt afgeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
robert-630 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:41:
[...]

Denk het niet, zal er wel op neer komen dat je persoonlijke instellingen/files kan back-uppen onder 2002, updaten naar 2003, en vervolgens onder 2003 weer de applicatie runnen om je back-up uit te pakken. Zoiets dergelijks schijnt bijv. op een PPC niet mogelijk te zijn! i.i.g het wordt afgeraden.
Dacht HET programma gevonden te hebben.
Haha.
Volgende keer beter dus. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBouwman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 08:09
Hallo iedereen

Misschien is het al ergens aan bod gekomen in de 100 pagina's van de 3 threads, maar toch stel ik maar gewoon de vraag. Ik ben ook de trotse eigenaar van de Motorola MPx200, en hij doet het prima.
Alleen zit ik met een vraagje mbt sms backup, weet iemand waar ik de smberichten in de telefoon kan vinden zodat ik deze kan backuppen op mijn pc???? ik heb wel mijn verzonden bestanden gevonden, maar nog niet mijn ontvangen smsjes. :S Is er een prog voor op internet te krijgen of is gewoon een manier om bastanden waar de berichten in zitten te kopieren van telefoon naar pc??

Thnx alvast en de groeten, ik ben al een paar keer met probleempjes gezeten en hier kon altijd het antwoord vinden, dus keep up the good work!!!! _/-\o_

Mzzlz, Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
RBouwman schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:35:
Hallo iedereen

Misschien is het al ergens aan bod gekomen in de 100 pagina's van de 3 threads, maar toch stel ik maar gewoon de vraag. Ik ben ook de trotse eigenaar van de Motorola MPx200, en hij doet het prima.
Alleen zit ik met een vraagje mbt sms backup, weet iemand waar ik de smberichten in de telefoon kan vinden zodat ik deze kan backuppen op mijn pc???? ik heb wel mijn verzonden bestanden gevonden, maar nog niet mijn ontvangen smsjes. :S Is er een prog voor op internet te krijgen of is gewoon een manier om bastanden waar de berichten in zitten te kopieren van telefoon naar pc??

Thnx alvast en de groeten, ik ben al een paar keer met probleempjes gezeten en hier kon altijd het antwoord vinden, dus keep up the good work!!!! _/-\o_

Mzzlz, Ruben
De ontvangen SMSjes zitten in het bestand "cemail.vol"
Dit staat op je IPSM in de root.
Of er een speciaal progje voor is,durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een nette prijs voor een 2dehands vodafone locked MPX200 zonder krassen in originele staat (niks geflashed of gemod) met een 32 mb sd kaartje en alle overige spulletjes die er standaard bij zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:58:
Wat is een nette prijs voor een 2dehands vodafone locked MPX200 zonder krassen in originele staat (niks geflashed of gemod) met een 32 mb sd kaartje en alle overige spulletjes die er standaard bij zitten ?
2/3e van de nieuw-waarde ?! (€65,-+5,-) mits hij nog erg nieuw is (paar wk/mnd), anders gaat het prijs-niveau richting 1/3e

[ Voor 13% gewijzigd door robert-630 op 16-08-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een motorola mpx200 gekocht. een leuk dingetje, alleen zit ik met een probleem. het leek mij leuk om wat mp3's en afbeeldingen erop te zetten, maar dit lukt niet. :'(
Als ik mijn mobiel op de pc aansluit vind de pc hem niet eens. hoe kan ik dit probleem oplossen? ik heb al een aantal programma's geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Activesync geïnstalleerd? linkje

Als ik mp3's of andere grote bestanden moet overzetten, dan doe ik dat met mijn cardreader via de gsm zelf duurt veel te lang naar mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik geïnstalleerd jah. en heb ook bestanden via de SD card overgezet naar me foon, maar die kon die niet lezen op de een of andere manier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:40:
dat heb ik geïnstalleerd jah. en heb ook bestanden via de SD card overgezet naar me foon, maar die kon die niet lezen op de een of andere manier :(
Wat voor bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3 bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:12:
Ik heb gisteren een motorola mpx200 gekocht. een leuk dingetje, alleen zit ik met een probleem. het leek mij leuk om wat mp3's en afbeeldingen erop te zetten, maar dit lukt niet. :'(
Als ik mijn mobiel op de pc aansluit vind de pc hem niet eens. hoe kan ik dit probleem oplossen? ik heb al een aantal programma's geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet. Wie kan mij helpen?
Wordt je telefoon wel door Windows gezien? (Check even via je Windows device manager of er geen onbekende USB apparaten oid aangesloten zijn.) Je telefoon zou hier altijd zichtbaar moeten zijn. Staat er een uitroepteken voor, dan opnieuw je drivers / active sync installeren (staan op de CD).

PS het beste is de telefoon direct in een USB poort van je PC te steken en niet via een hub !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is juist het grote probleem. mijn telefoon wordt niet gezien door de pc. ik gebruik de kabel die bij mijn mobiel zat. het programma wat ik gedownload heb komt van de microsoft site (wat overigens aanbevolen stond in het boekje van de Motorola MPx200).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:25:
dat is juist het grote probleem. mijn telefoon wordt niet gezien door de pc. ik gebruik de kabel die bij mijn mobiel zat. het programma wat ik gedownload heb komt van de microsoft site (wat overigens aanbevolen stond in het boekje van de Motorola MPx200).
Heb je je Windows device manager gecheckt onder USB apparaten ? Als ie hier niet staat ziet Windows de telefoon helemaal niet. Dan indien mogelijk een ander snoertje proberen of een andere PC (je Windows kan gammel zijn). En natuurlijk kan je telefoon ook defect zijn... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Start eerst Media Player.
Pakt ie de MP3's dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop niet dat mijn telefoon defect is. Maar bedankt voor de informatie! Ik ga het nu nog maar eens proberen. Lukt het niet dan geef ik het wel weer aan. Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:51:
ik hoop niet dat mijn telefoon defect is. Maar bedankt voor de informatie! Ik ga het nu nog maar eens proberen. Lukt het niet dan geef ik het wel weer aan. Thanx!
Je MPX moet sowieso door je computer / active sync herkend worden, anders heb je er weinig (of iig een stuk minder) aan je telefoon. Handig Outlook gebruiken voor je adressen, afspraken synchroniseren. Programma´s installeren via active sync (install exe files). Als ie direct uit de verpakking al defect is kun je vlgs mij direct een nieuwe eisen (als je ´m bij een winkel gekocht heb). Succes !

(Edit typo)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat mijn kabeltje gewoon niet werkt. Kan dit zo zijn? Het programma op de pc werkt ondertussen en mijn telefoon doet het volgens mij ook wel goed. Alleen de verbinding tussen deze twee tot stand brengen lukt niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:32:
Ik heb het idee dat mijn kabeltje gewoon niet werkt. Kan dit zo zijn? Het programma op de pc werkt ondertussen en mijn telefoon doet het volgens mij ook wel goed. Alleen de verbinding tussen deze twee tot stand brengen lukt niet. :'(
Dat kan zijn. Gewoon even een ander kabeltje proberen van bijv. een MP3 speler (standaard mini USB), dan weet je het zeker. (´t lijkt me eerlijk gezegd O-) onwaarschijnlijk maar toch... je ken nooit weete.. ;) ) Ik denk zelf of iets mis met je telefoon of een bitje dwars in Windows... of je ziet zelf iets over het hoofd ? De telefoon zit niet in een losse USB-hub en je weet zeker dat hij niet in de hardware lijst voorkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:32:
USB poort ook in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USB poort in orde, nieuw kabeltje gehaald....
Maar nee hoor, nog steeds niks. Ik begin de moed een beetje op te geven nu.. Bedankt allemaal voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:04:
Maar nee hoor, nog steeds niks. Ik begin de moed een beetje op te geven nu.. Bedankt allemaal voor de tips!
Je moet de moed pas opgeven wanneer het werkt ;)

Probeer eens een master-reset. Blauwe knop ingedrukt houden terwijl je hem aanzet en dan YES. Je bent dan wel al je instellingen/sms/contacts kwijt. Die laatste kun je backuppen naar je simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Caponi schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:10:
[...]

Probeer eens een master-reset. Blauwe knop ingedrukt houden terwijl je hem aanzet en dan YES. Je bent dan wel al je instellingen/sms/contacts kwijt. Die laatste kun je backuppen naar je simkaart.
Schrik na de MR niet van de engelse interface.
Even rebooten en dan is ie weer in het nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:04:
Misschien de verbindingsinstelingen in activesync niet helemaal correct? (usb verbinding)
Batterij wel voldoende opgeladen?
Activesync instelling op de phone niet toevallig op infrarood gezet?

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

Aan je reacties te zien heb je nog steeds niet in windows device manager/apparaatbeheer gekeken zoals Bobo_bo zei. Dit doe je zo:
NL: Start (Instellingen) Configuratiescherm (Prestaties & Onderhoud) Systeem Hardware Apparaatbeheer
UK: Start (Settings) Control Panel (Performance & Maintenance) Sytem Hardware Device Manager
Hier moet je iig iets zien veranderen als je je telefoon inplugt; als het goed is dan zie je een Windows CE USB device o.i.d. Als je een USB Device" zonder verdere toelichting ziet en je kabel+usb poort is in orde, dan is je foon stuk. Test hem voor de zekerheid ook even op een andere pc, windows xp heeft standaard drivers erbij zitten: je moet hem dan direct in het apparaatbeheer zien staan. En anders maar weer terug naar de winkel...

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Verwijderd

Ik krijg bij apparaatbeheer inderdaad de melding Windows CE-USB. Dan zou mijn telefoon dus niet kapot zijn. Dat is mooi. Nu de rest nog. Heeft iemand misschien voor mij de gegevens over de serverconfiguratie (gebruikersnaam, wachtwoord en de naam van de Microsoft Mobile Information Server)?
Ik zal de moed niet opgeven. Vooruit dan maar ;)

• mjszwo
  • Niet online
Welke ActiveSync versie gebruik je eigenlijk? Je kan eens proberen te updaten naar 3.8:
http://www.microsoft.com/...wnloads/as-eula_du38.mspx

Voordat je dat doet, zou ik je huidige ActiveSync even verwijderen, zodat alle instellingen gegarandeerd weer op default staan.

Verwijderd

"Het apparaat is niet gevonden". Ik heb het programma van jou er nu op staan, maar helaas.... Weinig vooruitgang.
Ik zoek nog steeds de gegevens van de serverconfiguratie.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:19:
"Het apparaat is niet gevonden". Ik heb het programma van jou er nu op staan, maar helaas.... Weinig vooruitgang.
Ik zoek nog steeds de gegevens van de serverconfiguratie.
Server configuraties ??? 8)7 Ik denk echt dat je de verkeerde installatie optie gebruikt. Je moet gewoon lokaal kiezen (andere optie bij installatie). Server configuratie gebruik je in netwerken met diverse gebruikers..... Ik neem aan dat je ´m gewoon op een PC wil installeren toch ?

Advies, verwijder eerst alle active sync software (via control panel, software etc). En begin opnieuw, gewoon met de CD die je bij je telefoon kreeg (deze werkt onder XP SP-2 bij mij). Na her installatie pas je telefoon inpluggen.

Verwijderd

Er staat duidelijk omschreven in het boekje dat ik die gegevens eerst moet invoeren. Vandaar de vraag of iemand ze heeft. Maar goed, ik heb mijn mobiel gereset en alles van de pc afgehaald. Ik ga het nu op mijn gemakje mét de cd nog maar eens proberen. Hopen dat het nu gaat lukken....

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:25:
Er staat duidelijk omschreven in het boekje dat ik die gegevens eerst moet invoeren. Vandaar de vraag of iemand ze heeft. Maar goed, ik heb mijn mobiel gereset en alles van de pc afgehaald. Ik ga het nu op mijn gemakje mét de cd nog maar eens proberen. Hopen dat het nu gaat lukken....
Bedoel je voor een profiel?
Onder XP:
-Start
-Configuratiescherm
-Email.
Daar dan een profiel in maken.
Gisteren net weer XP klaar gemaakt en AS moest er ook weer op.
Kon ook niet goed verbinding maken tussen PC en foon.
Profiel gemaakt en gegevens van email ingevuld en het was klaar.

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 12:46
Caponi schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:10:
[...]

Let wel op dat je accu goed gevuld is! Master reset duurt even en je wilt dan niet dat je telefoon opeens uitvalt. Schijnt 'm te slopen.

Niets...

Verwijderd

allemaal bedankt voor de tips. _/-\o_
Ik heb het volgende gedaan om het voor elkaar te krijgen:
- simkaart uit de telefoon
- telefoon weer in de doos
- terug naar de winkel
- omgeruild voor een andere ;)
Nou is het in één keer gelukt! Ik ben dus weer blij! :*)

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:14:
allemaal bedankt voor de tips. _/-\o_
Ik heb het volgende gedaan om het voor elkaar te krijgen:
- simkaart uit de telefoon
- telefoon weer in de doos
- terug naar de winkel
- omgeruild voor een andere ;)
Nou is het in één keer gelukt! Ik ben dus weer blij! :*)
Toch defecte foon?
Shit happens.
Gefeliciteerd met je goed werkende aankoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, daar ben ik weer :D (ik ben een meid he ;))

Weet iemand misschien hoe ik MP3 bestanden vanaf mijn SD kaart in mijn Media Player kan krijgen? De bestanden staan nu namelijk op mijn SD kaart in de telefoon, maar ik kan ze nog niet afluisteren. Zelfs niet als ik op "enter" druk bij een mp3 bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:44:
Jaja, daar ben ik weer :D (ik ben een meid he ;))

Weet iemand misschien hoe ik MP3 bestanden vanaf mijn SD kaart in mijn Media Player kan krijgen? De bestanden staan nu namelijk op mijn SD kaart in de telefoon, maar ik kan ze nog niet afluisteren. Zelfs niet als ik op "enter" druk bij een mp3 bestand.
Blond?
Flauw grapje ;)
Start eerst Media Player en dan de bestanden selecteren om af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe smartphone 2005 geeinstalleert kan worden? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb een vraagje
Ik wil graag op internet via mijn kabel verbinding via USB. Heeft iemand enige idee hoe dat moet ?
En dat is toch gratis?
Alvast bedankt voor jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:11:
Hallo

Ik heb een vraagje
Ik wil graag op internet via mijn kabel verbinding via USB. Heeft iemand enige idee hoe dat moet ?
En dat is toch gratis?
Bij mij is het gewoon een kwestie van de datakabel erin stoppen, en internetten maar.
Heb er niets extra voor hoeven instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Caponi schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:28:
[...]

Bij mij is het gewoon een kwestie van de datakabel erin stoppen, en internetten maar.
Heb er niets extra voor hoeven instellen.
Als het niet automatisch gebeurt, moet je even onder Data Settings op zijn minst Internet (en maybe wap) ff op "pass through" verbinding zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi gelukt bedankt jongens en weet er iemand nog een site om via internet leuken dingen te downloaden?

en ik heb nu 2003 maar MSN doet het niet weet iemand waar ik die kan downloaden? bij 2002 deed ie het wel
Alvast bedankt

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

hehehe een skin kan toch wel >:)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:39:
mooi gelukt bedankt jongens en weet er iemand nog een site om via internet leuken dingen te downloaden?

en ik heb nu 2003 maar MSN doet het niet weet iemand waar ik die kan downloaden? bij 2002 deed ie het wel
Alvast bedankt
Welke provider heb je?
Ik heb Hi Prepay,maar daar krijg ik met geen mogelijkheid een messenger aan de praat.
Noch MSN,noch IM+,noch Agile.
Heb nog standaard 2002

[edit]
Wie weet een goede e-mail provider dat werkt op de MPx?
Net als van de messengers heb ik hier ook al meerdere van geprobeert,maar geen van allen werkt.
Heb gisteren een airfagev adres aangevraagd,die zou werken op de MPx.
Niet dus.
Alles ingevuld zoals het hoort en krijg ik toch weer foutmelding. :'(
De volgende fouten zijn opgetreden bij het verzenden en ontvangen van e-mail

Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden van berichten.
Contoleer of u toegang hebt tot het netwerk en of de accountgegevens juist zijn en probeer het vervolgens opnieuw.

Iemand een oplossing?

[ Voor 42% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 22-08-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij wordt steeds slechter, na een dag (met 10 smsjes verzonden en kwartiertje bellen) geeft ie alweer meldingen dat de batterij leeg is! Ik draai gewoon 2002 zonder iets bijzonders erbij. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:11:
Hallo

Ik heb een vraagje
En dat is toch gratis?
Daar hoef je niets specaals voor te doen. Als je ActiveSync hebt geinstalleerd en je mpx hebt verbonden via de pc pakt de mpx de internetverbinding van de pc. Probeer maar: als je telefoon verbonden is en je logt in op msn messenger op je telefoon dan zou het gprs- icoontje niet actief moeten worden. Het msn-en gaat dan trouwens ook sneller dan wanneer je gprs zou gebruiken (ware het niet dat het typen van een bericht natuurlijk weer klote is... :+ )

• Davidoff_Smoker
Davidoff_Smoker schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 15:11:
[...]

Welke provider heb je?
Ik heb Hi Prepay,maar daar krijg ik met geen mogelijkheid een messenger aan de praat.
Noch MSN,noch IM+,noch Agile.
Heb nog standaard 2002

[edit]
Wie weet een goede e-mail provider dat werkt op de MPx?
Net als van de messengers heb ik hier ook al meerdere van geprobeert,maar geen van allen werkt.
Heb gisteren een airfagev adres aangevraagd,die zou werken op de MPx.
Niet dus.
Alles ingevuld zoals het hoort en krijg ik toch weer foutmelding. :'(
De volgende fouten zijn opgetreden bij het verzenden en ontvangen van e-mail

Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden van berichten.
Contoleer of u toegang hebt tot het netwerk en of de accountgegevens juist zijn en probeer het vervolgens opnieuw.

Iemand een oplossing?
Niemand?
Of is iedereen nog met vakantie :9

Verwijderd

Net deze telefoon gekocht.

Mijn n-gage is bij reperatieen kon niet zonder een telefoon...

edit:

Heeft deze telefoon bluetooth ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 21:44 ]

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:25:
Net deze telefoon gekocht.

Mijn n-gage is bij reperatieen kon niet zonder een telefoon...

edit:

Heeft deze telefoon bluetooth ?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Laatst online: 15:10

AirX

Tweak Guru

Ik heb nog even een klein vraagje mbt security:
"Is het mogelijk om je telefoon met een wachtwoord te beveiligen zodat je als je de phone aan doet je eerst het password moet invullen?" Dus niet de phonelock uit de security settings, want die gaat pas na een aantal minuten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb een vraagje over T9:

Telkens als ik een nieuw smsje typ, dan begint-ie met het laatste woord dat ik met T9 getypt heb.

Weet iemand wat dat is? :P
En hoe je het uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:05:
Ik heb een vraagje over T9:

Telkens als ik een nieuw smsje typ, dan begint-ie met het laatste woord dat ik met T9 getypt heb.

Weet iemand wat dat is? :P
En hoe je het uitzet?
Dan heb je volgens mij WM2003. Ik heb dat ook sinds ik er WM2003 op heb staan. Volgens mij is het gewoon een bug, ik kom het in de instellingen niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej weet er iemand hoe je meer mb op je telefoon zelf kan vrij maken want als ik naar ut volgende nummer van muziek ga dan stotert hij doek hem open dan dan dicht is ut weer goed HELP graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:18
start -> settings -> more -> security -> change pin

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:45:
ej weet er iemand hoe je meer mb op je telefoon zelf kan vrij maken want als ik naar ut volgende nummer van muziek ga dan stotert hij doek hem open dan dan dicht is ut weer goed HELP graag
Andere afspeler proberen.
WMA ipv MP3 proberen.
Of kwaliteit van de MP3 niet te hoog instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:50:
[...]

Andere afspeler proberen.
WMA ipv MP3 proberen.
Of kwaliteit van de MP3 niet te hoog instellen
ik haal die dingen gewoon van mun pc das wel lekker
gin andere mogelijk heid

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gebruik The Core Media Player (voorheen Betaplayer). Werkt als een zonnetje op m'n MPx200.

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thierryziezo schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:04:
Gebruik The Core Media Player (voorheen Betaplayer). Werkt als een zonnetje op m'n MPx200.
dankje ik zal kijk

weet er iemand hoe ik ook wa meer plek kan vrij kijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:06:
[...]

dankje ik zal kijk

weet er iemand hoe ik ook wa meer plek kan vrij kijgen
googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik al gedaan nie 100kb vrij das veel van die 2.74 mb diek nog heb

is er trouwens ook iets om je muziek meer bass te geven

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:10:
[...]

Gebruik Core Media Player, die heeft een equaliser.

Daarnaast scheelt het (zoals gezegd) een hoop als je wma ipv mp3 gebruikt (anderhalf keer zoveel liedjes).

Of minder liedjes op je SD-kaartje zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

SysRq schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:32:
start -> settings -> more -> security -> change pin
Dit veranderd volgens mij alleen de SIM-PIN code....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hoe kan ik een filmpje converteren voor gebruik op de MPX200?
En, kan je met Vodafone ook ermee op MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:40:
Hallo,

Hoe kan ik een filmpje converteren voor gebruik op de MPX200?
En, kan je met Vodafone ook ermee op MSN?
http://www.makayama.com/mmmsmartphone.html
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:10:
[...]

Had je de startpost al bekeken voor Betaplayer?
Of was je gelijk bij het einde begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:24:
[...]
Gebruik Core Media Player, die heeft een equaliser.

Daarnaast scheelt het (zoals gezegd) een hoop als je wma ipv mp3 gebruikt (anderhalf keer zoveel liedjes).

Of minder liedjes op je SD-kaartje zetten :P
die equaliser. maar ik zie niks waar ik da dan kan veranderen daarom vink da maf alles is zwart bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Niet online
De Pocket Divx Encoder is bij mijn weten gratis te downloaden: http://divx.ppccool.com/ .

Hier lopen mijn Divx-filmpjes lekker vloeiend op m'n MPx200 met TCMP.

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:15:
[...]

die equaliser. maar ik zie niks waar ik da dan kan veranderen daarom vink da maf alles is zwart bij mij
Ja, dat zwarte dat hoort zo.

Je moet Options doen en dan Equaliser (7) aanzetten, daarna Options en naar Settings (9) gaan, daarna Select Page kiezen en dan Equaliser (3) kiezen.

Zo duidelijk? :)

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:16:
[...]
Ja, dat zwarte dat hoort zo.

Je moet Options doen en dan Equaliser (7) aanzetten, daarna Options en naar Settings (9) gaan, daarna Select Page kiezen en dan Equaliser (3) kiezen.

Zo duidelijk? :)
ik was er al op sgool achter gekomen maar tog bedankt

Verwijderd

Thierryziezo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:02:
De Pocket Divx Encoder is bij mijn weten gratis te downloaden: http://divx.ppccool.com/ .

Hier lopen mijn Divx-filmpjes lekker vloeiend op m'n MPx200 met TCMP.
bij mij doet hij ze maar tot 13 min en da stopt hij er mee

Verwijderd

Hallo,

Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik de telefoon weer van de fliegt modus af krijgen?
Kan de optie nl niet vinden, en de handleiding staat het ook niet in.

• Artcore
  • Niet online
Je moet de 'Home' button ingedrukt houden, dan krijg je een menuutje met opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn accu van de mpx200 is wel steeds erg snel leeg, is hier iets aan te doen?
en dan bedoel ik niet zo iets als task mannager gebruiken.

En tevens staat er mij mijn systeeminfo op de tel reserve accu maar die staat al vanaf het begin op 90% wat heeft dit te betekenen?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Niet online
Staat je infrarood aan op je toestel? Zoja, uitzetten, want volgens mij gebruikt dat een pak energie.

Die reserve-accu is volgens mij het backup-batterijtje dat de gegevens in het geheugen van de telefoon vasthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook niet bepaald slim geweest.

Ik kan mn mpx niet meer aanzetten.
Ik heb eindelijk de goede ben-6-1000-034 en wilde deze installeren.
Toen kwam ik erachter dat ik gisteravond WM2005 wilde flashen, maaarrrr ik heb tussendoor op annuleren gedrukt ! OEPS !!! nu krijg ik mn telefoon niet meer aan.. op geen enkele manier reageert hij.

Zelfs niet op master reset en ook niet op de pc! (linker *joystick* knop ingedrukt en usb inpluggen). Ik snap er even niets meer van. Is er iemand die meer verstand heeft van dit ?

Verdomme wat ben i kdom geweest ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

heb net die WM2002 image ben-6-1000-034 gedownload (voor het geval ik een keertje terugwil... :) ) . Zag op een forum dat deze image de originele Vodafone rom is. Betekent dit ook dat deze image in het Nederlands is? Ik dacht dat alle MPX-200 roms van het internet in het Engels waren.

O ja: mijn Vodafone- mpx was al simlockvrij toen ik 'm bij de kijkshop kocht 8) . Als ik deze rom er op zet, krijg ik dan soms wel een Vodafone- simlock? Moeten we natuurlijk niet hebben.... 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:45:

En tevens staat er mij mijn systeeminfo op de tel reserve accu maar die staat al vanaf het begin op 90% wat heeft dit te betekenen?

MVG
Da's bij mij ook, en volgens mij heb ik van anderen gelezen dat ze dit ook hebben. Zal wel normaal zijn, die 90 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:16:
Ik ben ook niet bepaald slim geweest.

Ik kan mn mpx niet meer aanzetten.
Ik heb eindelijk de goede ben-6-1000-034 en wilde deze installeren.
Toen kwam ik erachter dat ik gisteravond WM2005 wilde flashen, maaarrrr ik heb tussendoor op annuleren gedrukt ! OEPS !!! nu krijg ik mn telefoon niet meer aan.. op geen enkele manier reageert hij.

Zelfs niet op master reset en ook niet op de pc! (linker *joystick* knop ingedrukt en usb inpluggen). Ik snap er even niets meer van. Is er iemand die meer verstand heeft van dit ?

Verdomme wat ben i kdom geweest ! :(
http://cellphones.engadget.com/entry/2993446233599767/#c234573
Weet niet of dat wil voor reanimatie.
Of is het de normale procedure voor flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nog even een vraagje, ik heb de MPX200 gekocht maar het externe beeldscherm geeft wel licht maar weergeeft geen letters / nummers (niets dus).
Weet iemand waar dit toevallig aan ligt

Alvast bedanktos! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 045Crew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-07 18:52
Vraag:

Ik wil 2 bestanden van elk 120MB naar mijn MPX200 kopieren, dat lukt wel maar tot op bepaalde hoogte, ik kan ze gewoon slepen naar een map die ik op mijn foon heb aangemaakt en hij gaat er lustig op los kopieren, maar na een tijdje hoor ik het geluid dat ook gebruikt word als ik hem disconnect.

Ik heb genoeg plaats op mijn MMC en ik vraag me af wat het probleem is, als ik hem daadwerkelijk disconnect en connect doet ie het gewoon weer, maar het kopieren loopt dan in de soep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
045Crew schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:01:
Vraag:

Ik wil 2 bestanden van elk 120MB naar mijn MPX200 kopieren, dat lukt wel maar tot op bepaalde hoogte, ik kan ze gewoon slepen naar een map die ik op mijn foon heb aangemaakt en hij gaat er lustig op los kopieren, maar na een tijdje hoor ik het geluid dat ook gebruikt word als ik hem disconnect.

Ik heb genoeg plaats op mijn MMC en ik vraag me af wat het probleem is, als ik hem daadwerkelijk disconnect en connect doet ie het gewoon weer, maar het kopieren loopt dan in de soep!
Dat ligt aan ActiveSync, die gaat over z'n nek wanneer je grote bestanden overzet.

Het beste kun je een cardreader kopen wanneer je persee grote bestanden wilt overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendonline
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-09 06:35
Modbreak:Niet vragen naar of schrijven over illegale software en/of mogelijkheden!

[ Voor 106% gewijzigd door bjck op 11-09-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Niet vragen naar of schrijven over illegale software en/of mogelijkheden!

[ Voor 94% gewijzigd door bjck op 11-09-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
@ de twee posters hierboven.

A. WM2003 is niet zomaar vrij te downloaden, en ernaar vragen is niet toegestaan
B. WM5.0 bestaat niet voor de MPx200
C. Typen met interpuncties is wel fijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 045Crew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-07 18:52
Artcore, het is wel "vrij"te downloaden....maar of het legaal is is een 2e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Met 'vrij downloaden' bedoelde ik legaal downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:50:
Hallo,

Ik heb nog even een vraagje, ik heb de MPX200 gekocht maar het externe beeldscherm geeft wel licht maar weergeeft geen letters / nummers (niets dus).
Weet iemand waar dit toevallig aan ligt

Alvast bedanktos! :*)
Het zijn ofwel je instellingen( phone settings > external display ), ofwel een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even iets raars, toen ik mijn mpx200 net had kon ik gewoon swichen tussen MMC en SD kaarten, ik hoefde daarvoor dus niet te herstarten om het nieuwe kaartje te lezen.

nu is het plotseling zo dat ik moet herstarten na het inputten van een ander kaartje :S ik heb niks geflashed etc etc. echt te vaag.
hoe is jullie ervaring? kunnen jullie gewoon kaartje eruit doen er iets bij/op zetten en dan weer in de mpx doen en de nieuwe content lezen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.

Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.