Motorola MPx200 Smartphone [deel 3]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.087 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:59:
Bestaat er een programma als 9292OV oid? :)
Dat lijkt mij wel handig :)
Niet dat ik weet, maar daar zal je dan wel een internetverbinding voor moeten hebben, anders is de informatie niet actueel.

Wat ik weleens doe; Ik heb PDFcreator op m'n PC staan, dat is een virtuele printer die PDF bestanden maakt. Dan "print" ik gewoon de haltetijden van 9292ov, en dan sleep ik die PDF-file weer naar m'n telefoon waar ik een PDF reader op heb staan (ClearVue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aram
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 19:19
anandus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:59:
Bestaat er een programma als 9292OV oid? :)
Dat lijkt mij wel handig :)
Kijk maar eens naar Metro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Caponi schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:24:
[...]

Niet dat ik weet, maar daar zal je dan wel een internetverbinding voor moeten hebben, anders is de informatie niet actueel.

Wat ik weleens doe; Ik heb PDFcreator op m'n PC staan, dat is een virtuele printer die PDF bestanden maakt. Dan "print" ik gewoon de haltetijden van 9292ov, en dan sleep ik die PDF-file weer naar m'n telefoon waar ik een PDF reader op heb staan (ClearVue).
Ik zat eerder te denken aan zoiets als Visual IT Tube Amsterdam.
Daar staan alle metro- en tramhaltes en tijden in, enorm handig!
En vroeg me dus af of er zoiets op een wat grotere schaal bestond? :)

Ik heb overigens geen internetverbinding.
Even kijken, ziet er wel interessant uit :)

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 08-07-2005 15:30 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
Tomtom met de juiste POI's is erg handig. Alle flitspalen op een rij. \o/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Glaanieboy schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:59:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem:
Ik heb zojuist TomTom geinstalleerd op mijn SD kaart en daarbij de mappenstructuur gebruikt zoals aangegeven in de startpost. Maar als ik het programma opstart en daarna op Akkoord druk, klapt'ie eruit. Nu heb ik in deze thread gelezen dat dat zou komen omdat mappen niet op de juiste plaats stonden, maar ik heb alles genoemd zoals het hier stond aangegeven.
Help?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is dood.

Nadat ik de trial van Visual IT Tube erop gezet had, kreeg ik al een sync-error, omdat de telefoon niet reageerde. Daarna heb ik het programma op mijn telefoon verder geinstalleerd, en heb ik het programma gestart. Hij scrollde automatisch naar beneden, en bleef daarna hangen.

Vervolgens de telefoon uitgezet, en met het aanzetten blijft hij op het "Hello Moto" (WM2003) hangen.

Is hij dood? Is de MPX200 nog sim-lock vrij te koop? Of moet ik morgen ff snel de MPX220 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 05:45:
De mijne is dood.

Nadat ik de trial van Visual IT Tube erop gezet had, kreeg ik al een sync-error, omdat de telefoon niet reageerde. Daarna heb ik het programma op mijn telefoon verder geinstalleerd, en heb ik het programma gestart. Hij scrollde automatisch naar beneden, en bleef daarna hangen.

Vervolgens de telefoon uitgezet, en met het aanzetten blijft hij op het "Hello Moto" (WM2003) hangen.

Is hij dood? Is de MPX200 nog sim-lock vrij te koop? Of moet ik morgen ff snel de MPX220 kopen?
Al een hard reset geprobeert voor de reanimatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
DesertStorm: batterij eruit, batterij erin, volledig opladen, daarna pas aanzetten. :) Ik heb ook al een paar keer van die vastlopers gehad, en dit hielp altijd.

Die batterij gaat trouwens wel erg snel leeg, ik kan er niet eens een dag mee doen. :? Iemand een idee?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

En had je nou een antwoord of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
SysRq schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:36:
DesertStorm: batterij eruit, batterij erin, volledig opladen, daarna pas aanzetten. :) Ik heb ook al een paar keer van die vastlopers gehad, en dit hielp altijd.

Die batterij gaat trouwens wel erg snel leeg, ik kan er niet eens een dag mee doen. :? Iemand een idee?
Hoe laad je hem op?
Gewoon aan de lader of via USB?
Naar mijn mening wordt de telefoon niet helemaal goed opgeladen via de USB kabel.
Ik vond tenminste dat ie vrij snel weer leeg was.
Ik doe nu na het laden de stekker er uit en er dan weer in.
Is ie zo weer 5 minuten aan het laden.
Dit dan 2 of 3 keer doen.
En het ligt er aan wat er allemaal mee gedaan wordt.
Gewoon standby kan ie het wel even uithouden.
Met een film kijken en programma's die nog op de achtergrond draaien,MP3tjes luisteren enz enz,kan de levensduur van een volle batterij erg inkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Gewoon via de lader. Hij houdt het nu ongeveer 8 uur erop uit. En verder geen films/mp3 e.d. Alleen standby. :?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SysRq schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:56:
Gewoon via de lader. Hij houdt het nu ongeveer 8 uur erop uit. En verder geen films/mp3 e.d. Alleen standby. :?
Gevalletje van niet goed geflashed?
Mijn toestel met WM2003 houdt het gemakkelijk een paar dagen uit met gemiddeld gebruik.
Installeer anders een taskmanager om niet gebruikte taken af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Hmm, accept incoming beams was blijkbaar het probleem met de snel leeglopende batterij. Ik heb het uitgezet, en tot nu toe staat hij 8 uur aan, met 75% accu capaciteit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SysRq schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 09:22:
Hmm, accept incoming beams was blijkbaar het probleem met de snel leeglopende batterij. Ik heb het uitgezet, en tot nu toe staat hij 8 uur aan, met 75% accu capaciteit.
Woow, wat een verschil! :)
Nu hopen dat de indicatiemeter wel klopt

Ik zie net, dat Orange UK een ROM Update heeft uitgebracht voor haar SPV C500 telefoons, zal deze ROM update ook op onze telefoon werken, de spv c500 werkt -als het klopt - op WM 2003 SE .Over de upgrade: Mediaplayer 10 wordt toegevoegd op je SP.

[ Voor 45% gewijzigd door robert-630 op 12-07-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
robert-630 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:13:
[...]
Ik zie net, dat Orange UK een ROM Update heeft uitgebracht voor haar SPV C500 telefoons, zal deze ROM update ook op onze telefoon werken, de spv c500 werkt -als het klopt - op WM 2003 SE .Over de upgrade: Mediaplayer 10 wordt toegevoegd op je SP.
Gaat niet werken, er is een reden dat niet Microsoft maar de fabrikanten/telecomproviders deze updates uitbrengen, en voor specifieke telefoons: Er moeten drivers geschreven worden voor de specifieke hardware.

[ Voor 17% gewijzigd door sunoke op 12-07-2005 13:17 . Reden: reden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 23:03
Ik heb net de GSM FIX 2003 er over heen gegooid en kan nu gewoon internetten zonder iets in te stellen?????? cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
rempx schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:04:
Ik heb net de GSM FIX 2003 er over heen gegooid en kan nu gewoon internetten zonder iets in te stellen?????? cool :)
Zit je datakabel er toevallig in? Want dan kan je ook gewoon internetten via de internetverbinding die de PC heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:07:
[...]

Zit je datakabel er toevallig in? Want dan kan je ook gewoon internetten via de internetverbinding die de PC heeft ;)
Is dit alleen met wm2003? Want ik krijg bij wm2002 het gevoel alsof hij nog gewoon een nummer draait en inlogt.. :/

Je hebt inderdaad gelijk, gave optie.. :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
Nee idd geen verbinding met pc. heb eerst wm2003 via bplonden geïnstalleerd. als ik dan internetpagina's opvroeg flikkerde mmijn telefoon de verbinding steeds eruit. toen geflashed met de gsm fix, harde reset en tadaa. alle instellingen staan op automatic en het werkt als een speer. hoe het kan weet ik niet maar mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Zijn alle problemen voor de MPx200 opgelost ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Laatst online: 21:07

AirX

Tweak Guru

Davidoff_Smoker schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:09:
Schijnbaar :Y), naja, ik heb gister mijn eerste vastloper gehad tijdens het booten (echt eerste in de 12 weken dat ik de phone heb :*) ) :+ (doe je weinig aan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennelijk wel! WM2003 draait bij mij al een aantal weken probleemloos.
Overigens na het beluisteren van een Ipod, valt de mp3 weergave van de MPX inderdaad niet op als bijzonder goed, om het maar zachtjes uit te drukken. Maar ja, ik ben gelukkig geen audiofiel.

Iemand trouwens nog ervaring met de demo-maps van mapopolis? Houden ze er inderdaad mee op na 9 dagen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ach bij mij doet ie het ook redelijk. Alleen ik moet niet MediaPlayer opstarten, want dan loopt de hele boel vast... (ik heb niet zin om weer een master reset te doen)... voor de rest doet hij het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Ik heb hier ook geen problemen, alles werkt goed :)

Heb alleen wel 1x meegemaakt dat de klok op m'n homescreen bleef hangen. Maar tot nu toe is het ook bij die ene keer gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:28:
Ik heb hier ook geen problemen, alles werkt goed :)

Heb alleen wel 1x meegemaakt dat de klok op m'n homescreen bleef hangen. Maar tot nu toe is het ook bij die ene keer gebleven.
Gisteren bleef idd de klok bij mij ook hangen. Accu er uit en ff eruit laten en er weer in en het was opgelost... :? Maar goed, deed het daarna weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:31:
[...]

Gisteren bleef idd de klok bij mij ook hangen. Accu er uit en ff eruit laten en er weer in en het was opgelost... :? Maar goed, deed het daarna weer goed :)
Gewoon even een "reboot" was ook genoeg geweest ;)
Bij mij werkte dat tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:02:
Ach bij mij doet ie het ook redelijk. Alleen ik moet niet MediaPlayer opstarten, want dan loopt de hele boel vast... (ik heb niet zin om weer een master reset te doen)... voor de rest doet hij het prima.
Gebruik dan de betaplayer. Flexibeler en voorzien van equalizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik gebruik mijn telefoon nu dagelijks als mp3-spelertje (boxjes erop aansluiten, en er is muziek).

Nu houdt het na een aantal uur spelen op, ook al heb ik eerst alles gekilled met de Task Manager (WM2k3).

Ik heb 3 mp3-spelers: Betaplayer, WMP en Music Box.
Weet iemand welke het minste stroom verbruikt?
En heeft iemand nog andere stroombesparende middelen?
Misschien is er een commandline-iets mogelijk ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil acrobat reader installeren. Past niet in het geheugen van de mpx200 (dat is te vol).

Ik heb een een storage card, maar ik kan in activesync de keuzebox install program to default installation folder niet uit zetten.

Wat is trouwens de default installation folder voor een programma.

heeft iemand misschien acrobat reader in cabinet-vorm

Andere vraag:
Kan ik ook andere programma's verwijderen naast MMS en Motorola programma's. Waarom levert het verwijderen van MMS en Motorola porgs volgens activsync geen ruimte op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Is er trouwens iemand die een site weet waar je alleen kleurschema's kunt vinden?
Ben al een poosje aan het googlen,maar vind steeds homescreens.
Heb alleen de 4 standaard kleurschema's erop staan met 600+ achtergrondjes.
Probleem is dat deze kleurschema's niet bij alle achtergrondjes willen,doordat de helft van de tekst wegvalt met de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...?ViewItem&item=6410585172

Vooral dat verhaal er bij: :D
In summary:

I hate it.
I detest every atom of it's existence.
It's creator should be tied down and eaten by ants.
The factory that makes them should be melted by a big laser from space.
It doesn't have a camera
It barely functions as a phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Laat die knakker dan zo zeggen dat ie gewoon geen verstand heeft van een telefoon.
Kan ie beter een 3310 aanschaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ja, leuk artikel...

De telefoon ligt binnenkort (of nu al) weer bij de kruidvat, simlockvrij en deze keer voor 99,- . :) Misschien dat binnenkort weer wat newbies zich hier melden..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:47:
Wil acrobat reader installeren. Past niet in het geheugen van de mpx200 (dat is te vol).

Ik heb een een storage card, maar ik kan in activesync de keuzebox install program to default installation folder niet uit zetten.

Wat is trouwens de default installation folder voor een programma.

heeft iemand misschien acrobat reader in cabinet-vorm
Gewoon op de pc de installer uitvoeren, dan in de installatiedirectory die je hebt opgegeven kijken of in de installatiedirectory van ActiveSync, daar staat meestal een .cab bestand van het programma waarvan je de installer hebt uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidoff_Smoker schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:05:
Is er trouwens iemand die een site weet waar je alleen kleurschema's kunt vinden?
Ben al een poosje aan het googlen,maar vind steeds homescreens.
Heb alleen de 4 standaard kleurschema's erop staan met 600+ achtergrondjes.
Probleem is dat deze kleurschema's niet bij alle achtergrondjes willen,doordat de helft van de tekst wegvalt met de achtergrond.
Ruttensoft homescreen designer. Kan je je helemaal uitleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:11:
[...]

Ruttensoft homescreen designer. Kan je je helemaal uitleven!
Die heb ik wel,maar kon zijn dat er een site was waar je wat kleurschema's kon afhalen.
Heb namelijk een keer een site gevonden voor mijn vorige foon,een MC60.
Kon zijn dat er voor de MPx ook zo'n site was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Nou, mijn exemplaar is kapot

Het kleine display aan de buitenkant werkt af en toe gewoon niet (blijft leeg) of is corrupt. Ik krijg dan de informatie verschoven of in spiegelbeeld op dat display. Verder kloppen de contrasten de halve tijd niet.

Verder heb ik het al 2x deze week meegemaakt dat de klok op het hoofdscherm stil blijft staan. Zelfs na een paar keer rebooten van het toestel.

Ook werkt de linker helemaal in de bovenhoek zittende knop vaker niet als wel. Daardoor werkt het pijltje naar boven ook niet meer.

Toch jammer dat zon toestel in korte tijd gewoon kapot gaat. Dit is het eerste toestel wat ik heb wat minder als een jaar meegaat (dan worden ze standaard vervangen omdat ze niet meer leuk zijn, niet omdat ze stuk zijn) wat toch jammer is aangezien het best een fijn ding is.

Naja, maar even RMA aanvragen dan

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Kan iemand mij nog een adres voor een koptelefoon geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Een standaard Motorola headset voor de meeste modellen hoort dus te werken zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
De Kruitvat heeft de MPx200 ook weer in de folder staan.
Dit keer 99 eurie.
Zoals ik het uit de advertentie begrijp,is deze simlock vrij.
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/magazine.aspx?content=12980000000051_2_12980000000032&contentcode=KRUIDVATMAGAZINE&Flash=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-11-2023
hey,

ik heb een probleempje met mij mpx200, ik heb een hard reset uitgevoerd en nu mis ik enkele menu items, zoals file explorer. Nu zie ik overal staan dat je dat weer op kan lossen met de installatie cd, maar deze heb ik niet. Ik heb de telefoon zelf gekocht (bij dixons) en heb de hele reutemeteut nog liggen, maar ik heb nooit een cd gehad. weet iemand of ik die installatie cd inhoud ook ergens kan downloaden? Want het is wel gemakkelijk gebruik te kunnen maken van mijn geheugenkaartje...

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ronald_ schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:39:
hey,

ik heb een probleempje met mij mpx200, ik heb een hard reset uitgevoerd en nu mis ik enkele menu items, zoals file explorer. Nu zie ik overal staan dat je dat weer op kan lossen met de installatie cd, maar deze heb ik niet. Ik heb de telefoon zelf gekocht (bij dixons) en heb de hele reutemeteut nog liggen, maar ik heb nooit een cd gehad. weet iemand of ik die installatie cd inhoud ook ergens kan downloaden? Want het is wel gemakkelijk gebruik te kunnen maken van mijn geheugenkaartje...

alvast bedankt.
Je kan ook een filemanger van derden gebruiken.. vaak net zo goed of beter zelfs...

bijvoorbeeld ALL-explorer v2.6.10 SPE Lite (freeware, zie http://www.all-locations.com/ en van nederlandse makelarij) andere tweakers kunnen nog meer namen noemen... bekend is ook Binarys - Smart Explorer (maar dat is shareware/trialware) en je hebt RESCO explorer of iets dergelijks nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
robert-630 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 21:13:
[...]

Je kan ook een filemanger van derden gebruiken.. vaak net zo goed of beter zelfs...

bijvoorbeeld ALL-explorer v2.6.10 SPE Lite (freeware, zie http://www.all-locations.com/ en van nederlandse makelarij) andere tweakers kunnen nog meer namen noemen... bekend is ook Binarys - Smart Explorer (maar dat is shareware/trialware) en je hebt RESCO explorer of iets dergelijks nog.
Of Total Commander for Smartphone deze is freeware en je kan ook je registry aanpassen met dit waanzinnige progje.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Hai mede MPx200-ers.

Ik ben van plan regelmatig een e-bookje te lezen in de trein, en m'n MPx200 is daar vrij geschikt voor lijkt me, mààr als ik nu een .txt E-bookje op mijn phone zet, krijg ik van die irritante horizontale scrollbalken, en als ik wil scrollen gaat dat niet bepaald snel.. Heeft iemand anders een goede andere freeware Text-raider? (Het liefst met ook PDF-functies erin :P)

-Edit

Hmm, na het zoeken naar "PDF" in dit topic kwam ik een replay tegen die "Oreta Reader" in de hemel prijsde, na deze geprobeerd te hebben deel ik deze mening met hem, prachtig programma die precies aan mijn eisen voldoet. :*) _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door sjukke op 16-07-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
sjukke schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:22:
Hai mede MPx200-ers.

Ik ben van plan regelmatig een e-bookje te lezen in de trein, en m'n MPx200 is daar vrij geschikt voor lijkt me, mààr als ik nu een .txt E-bookje op mijn phone zet, krijg ik van die irritante horizontale scrollbalken, en als ik wil scrollen gaat dat niet bepaald snel.. Heeft iemand anders een goede andere freeware Text-raider? (Het liefst met ook PDF-functies erin :P)
Je kan ook layout op 'one column' zetten, dan heb je ook geen scrollbalken meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Nope de eerste kruid-vat n00b gaat zich nu melden :)

Ik zag vandaag dus die aanbieding (kruidvat) en ik vind het een interessant dingetje. alleen even een vraagje.

Tomtom kan er dus op worden gezet, Maar loopt dit ook een beetje vlot? er is geen bleutooth op het apparaat te vinden dus er zal een gps muis aan moeten komen hangen, welke is daarvoor uitermate goed geschikt?

als ik hier kijk dan zie ik te staan dat tomtom5 niet gaat werken

http://www.tomtom.nl/prod...lity.php?ID=69&Language=5

of heeft iemand die wel aan de gang gekregen? verder zie ik op tomtom.nl geen andere mobile versie staan.

[ Voor 22% gewijzigd door andreict op 18-07-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Nope, Tomtom met GPS op de MPX200 gaat niet werken. Ook een USB-muis kan niet: de MPX200 is namelijk geen usb-host. :)

Als pure routeplanner is hij weer wel te gebruiken, zeker met Windows Moblie 2003 is Tomtom redelijk vlot.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
SysRq schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:35:
Nope, Tomtom met GPS op de MPX200 gaat niet werken. Ook een USB-muis kan niet: de MPX200 is namelijk geen usb-host. :)

Als pure routeplanner is hij weer wel te gebruiken, zeker met Windows Moblie 2003 is Tomtom redelijk vlot.
oh dus real-time navigeren( via gps) gaat niet. Dan gaat deze aanbieding aan mij voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
wat voor een vervanger voor pocket outlook raden jullie aan?

*edit*
Ha! Mijn eigen antwoord al gevonden: Papyrus is geweldig! Dag, week, maand, lijst view, taak manager. :P

[ Voor 56% gewijzigd door birdibird op 18-07-2005 15:13 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andreict schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:37:
[...]

oh dus real-time navigeren( via gps) gaat niet. Dan gaat deze aanbieding aan mij voorbij :)
:( Jammer dat het geen bluetoht heeft anders had ik hem zowizo gekocht of als iemand een manier vind dat je wel real time navigatie erop krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Inderdaad, als hij Bluetooth had gehad had ik hem ook wel gewilt. Maar dat zit er helaas niet op, maar wel op de MPX-220, maar ja die is natuurlijk een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
eX0duS schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:48:
Inderdaad, als hij Bluetooth had gehad had ik hem ook wel gewilt. Maar dat zit er helaas niet op, maar wel op de MPX-220, maar ja die is natuurlijk een stuk duurder.
yep ze zijn natuurlijk niet gek bij de kruidvat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:52:
[...]

Gewoon op de pc de installer uitvoeren, dan in de installatiedirectory die je hebt opgegeven kijken of in de installatiedirectory van ActiveSync, daar staat meestal een .cab bestand van het programma waarvan je de installer hebt uitgevoerd.
Sunoke,

bedankt voor de suggestie. Heb dit geprobeerd, maar het lukt niet.....
De cab komt NIET met de vraag waar ik de reader wil installeren, op de smartphone of op de storage card. INstallatie begint wel te lopen, maar eindigt zonder melding. Reader is dan niet geinstalleerd.

Wat nu???

PS ik zoek een (freeware) grafisch ingestelde pdf reader. Ometa werkt wel, maar is tekstgeorienteerd. De output komt als "platte" tekst op mijn phone. Opmaak verdwijnt. Suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Voor de geintresseerde: Ik las net op TV dat de MPx200 Vodafone-versie bij BelCompany voor ~ € 100,- te koop is, en de MPx200 simlockvrije-versie voor ~ €90,- bij BC te koop is. Doe er je voordeel mee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een newbie :)

Weet iemand een manier om te kijken hoeveel geheugen nog vrij is ?

Net m´n eerste crash gehad geloof ik. Telefoon leek uit te gaan (speelde afsluit meledie), druk op knopje, vraagt om SIM PIN , logt weer aan en bij doorlopen van menu... ploeps...zwart.. (is weer eens iets anders dan de Windows blue screens) Hoop dat ´t niet al te vaak gebeurt ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Batterij leeg?

Je kunt trouwens met de resource manager kijken hoeveel geheigen je nog vrij hebt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje offtopic maar omdat jullie verstand hebben daarom hier;

In sommige adver zie ik een Pda/Smartphone* samen met een navigatie pakket.
Nou vraag ik me af als ik Smartphone/Pda los koop en daarna ergens op straat route 66(voor mobile) vindt :P
kan ik dan nog navigatie erop krijgen of heb ik ook andere dingen nodig

alvast bedankt.

*ondersteunt Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SysRq schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:30:
Batterij leeg?

Je kunt trouwens met de resource manager kijken hoeveel geheigen je nog vrij hebt.
Yep gevonden ! File manager-Systeem info ThX !

En nee, de batterij is nog 91% vol (vlgs systeem info)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:44:
Een beetje offtopic maar omdat jullie verstand hebben daarom hier;

In sommige adver zie ik een Pda/Smartphone* samen met een navigatie pakket.
Nou vraag ik me af als ik Smartphone/Pda los koop en daarna ergens op straat route 66(voor mobile) vindt :P
kan ik dan nog navigatie erop krijgen of heb ik ook andere dingen nodig

alvast bedankt.

*ondersteunt Bluetooth
Met TomTom weet ik zeker dat dit mogelijk is, ik weet niet hoe het met route66 Mobile zit. Je moet wel even op de site van de leverancier kijken of je toestel ondersteund wordt. Je hebt natuurlijk WM, Symbian & iets van Sony... stel dat de maker alleen een type besturingssysteem ondersteund...

----------------------
Het is waar, resource manager zit niet op wm2002... :z

[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 19-07-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
surik: Volgens mij moet je de MPX220 hebben, de MPX200 heeft geen blauwe tand. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SysRq schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:06:
surik: Volgens mij moet je de MPX220 hebben, de MPX200 heeft geen blauwe tand. ;)
Jah ik weet maar ik zat bijvoorbeeld over Nokia te denken (6600)

Maar je hebt toch ook nog een gps antenne nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Laatst online: 19:32
robert-630 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:12:
Voor de geintresseerde: Ik las net op TV dat de MPx200 Vodafone-versie bij BelCompany voor ~ € 100,- te koop is, en de MPx200 simlockvrije-versie voor ~ €90,- bij BC te koop is. Doe er je voordeel mee :Y)
Is het aan te bevelen om die vodafone versie te kopen?
Ik wil graag mp3 kunnen afspelen als de gsm dicht geklapt is, en wat games erop zou ook vet zijn.

Maar je kunt toch gewoon alles van wat op je pc staat naar je gsm overzetten?

En zit er bij die Vodafone versie ook een geheugenkaart bij>? Of moet je alles los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
ninc schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:23:
[...]

Is het aan te bevelen om die vodafone versie te kopen?
Ik wil graag mp3 kunnen afspelen als de gsm dicht geklapt is, en wat games erop zou ook vet zijn.

Maar je kunt toch gewoon alles van wat op je pc staat naar je gsm overzetten?

En zit er bij die Vodafone versie ook een geheugenkaart bij>? Of moet je alles los kopen?
Ik zou de simlock-vrije kopen, er zit geen verschil tussen de versies m.u.v de sim-lock. Ik zou die van Vodafone alleen kopen als je prepaid graag met Vodafone wilt bellen en als de actie met extra beltegoed (45€) nog loopt.

Bij beide versies zit geen geheugenkaart. En je kan alles van de pc naar de gsm overzetten. Gecompliceerder is het afspelen van java-games (moet je 3d-party software voor gebruiken) ook kan je geen .sis files installeren , ik dacht van wel namelijk (maar dit is voor symbian toestellen: voornamelijk Nokia en SE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Kun je dan mp3 afspelen?
Ik heb ook ergens gelezen dat je Gameboy en NES games kunt spelen?

Waar kun je dan geheugenkaarten krijgen voor de motorola mpx200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Als Mp3 speler kun je hem inderdaad gebruiken, de geluidskwaliteit is niet bijzonder goed... maar het kan wel.

Gameboy roms kun je door middel van een emulator spelen, zie de topicstart.
Geheugenkaartjes kun je bij iedere pc-boer of fotozaak wel kopen. Gewoon ervoor zorgen dat de SD-kaartjes krijgt. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Anderen zeggen dat het afspelen van mp3's goede geluid heeft en weer andere zeggen van niet.
Is het normaal te verstaan of is het gewoon brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Nee, uiteraard is het wel gewoon te verstaan. Verwacht echter geen uitstekende resultaten zoals bij een I-pod bijvoorbeeld. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ninc schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:35:
Anderen zeggen dat het afspelen van mp3's goede geluid heeft en weer andere zeggen van niet.
Is het normaal te verstaan of is het gewoon brak?
Ik gebruik hem vooral als mp3-speler, en ik vind het geluid prima.

Je moet wel Betaplayer of Music Box gebruiken, want daar zit een equalizer bij.
Maar /me anandus vindt het geluid prima.

Nadeeltje is wel dat je een Motorola koptelefoon of een verloopstekkertje nodig hebt.
* anandus heeft een verloopplugje, en altijd boxjes bij zich, zodat-ie muziek in de zon in het park heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Maar moet je perse zo'n koptelefoon erbij hebben?
Dus als je een mp3-tje erop zet, kun je dat dan niet gewoon afspelen op de gsm zelf. (Dus geen koptelefoon)

En je moet toch voor deze gsm SD-geheugenkaartjes kopen?

Sorry voor de vele vragen, op internet staat zoveel tegenstrijdige info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
anandus: heb je toevallig nog een linkje waar je het verloopplugje vandaan hebt? Ik heb even lopen zoeken, maar ik kon het zo snel niet vinden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SysRq schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:44:
anandus: heb je toevallig nog een linkje waar je het verloopplugje vandaan hebt? Ik heb even lopen zoeken, maar ik kon het zo snel niet vinden.
Hier is er eentje voor €12,95.

Je kan ook in Hong Kong bestellen, daar is-ie 80 ct, maar moet je voor minimaal 11,50 bestellen :/
ninc schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:41:
Maar moet je perse zo'n koptelefoon erbij hebben?
Dus als je een mp3-tje erop zet, kun je dat dan niet gewoon afspelen op de gsm zelf. (Dus geen koptelefoon)

En je moet toch voor deze gsm SD-geheugenkaartjes kopen?

Sorry voor de vele vragen, op internet staat zoveel tegenstrijdige info
Je kan het op de gsm zelf doen, maar dat geluid is werkelijk bagger.

Soms doe ik het als ik geen zin heb om mijn koptelefoon in te doen, maar het is geen fijne kwaliteit.

En je moet idd SD-kaartjes hebben. €30,- voor 512Mb geloof ik. Zoiets heb ik in ieder geval :)

[ Voor 44% gewijzigd door anandus op 20-07-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
anandus schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:48:

Je kan het op de gsm zelf doen, maar dat geluid is werkelijk bagger.

Soms doe ik het als ik geen zin heb om mijn koptelefoon in te doen, maar het is geen fijne kwaliteit.

En je moet idd SD-kaartjes hebben. €30,- voor 512Mb geloof ik. Zoiets heb ik in ieder geval :)
Eerst zeg je dat het geluid goed is dan is het bagger.
Is het zo slecht als je geen koptelefoon gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ninc schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:11:
[...]

Eerst zeg je dat het geluid goed is dan is het bagger.
Is het zo slecht als je geen koptelefoon gebruikt?
Het geluid is goed via de koptelefoon of als je externe boxjes aansluit, maar gewoon uit de telefoonspeaker zelf is het bagger, snap je? :)

Denk eerder aan polyfone beltonen dan aan muziek, als je het speakertje op de telefoon gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je die downloaden?
Caponi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:48:
[...]

Ik heb er TomTom Mobile 2005 Benelux op draaien, en Mapopolis werkt ook. Je hebt alleen geen realtime navigatie omdat je daarvoor een GPS verbinding moet hebben, maar je kan hem prima als stratenboek gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even 2 vragen; waar kan je Tom Tom downloaden en hoe moetj e die der op zetten.. Enneh.. voor Doom heb je zeker betaald of niet? Zo niet; waar en hoe kan je die er op zetten?
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:45:
Ik zou 'm nemen, maar reken wel op 35euro voor het unlocken, en dan nog wat geld voor een SD kaartje (ik zou 512 of groter nemen, liefst HighSpeed). Dan nog vind ik 'm zeker het geld waard, ik heb nu er op staan:

TomTom - om routes onderweg op te zoeken
ClearVue - om office documenten en PDFs online te bekijken
Orneta Reader - Om PDFs te lezen (gratis!)
Diverse spelletjes, zoals Doom
MP3s
Twee CDs van taalcursussen er op gezet
M'n hele agenda hou ik er in bij
filmpjes in WMV en DivX

Ik zou niet meer zonder willen! En dat terwijl de software op zich vol zit met bugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:33:
Ik heb even 2 vragen; waar kan je Tom Tom downloaden en hoe moetj e die der op zetten.. Enneh.. voor Doom heb je zeker betaald of niet? Zo niet; waar en hoe kan je die er op zetten?

[...]
Kijk uit dat je geen warez-request doet ;)
Tomtom moet je voor betalen, zoals met zoveel software voor de Smartphone.

Maar er is ook een hoop goede freeware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals? Wat zijn oa. goede programma's die gratis te krijgen zijn?
En waar kan je die krijgen?

Tomtom moet je dus echt voor betalen? Dus iedereen die hier lult over TomTom op z'n telefoon heeft voor moeten betalen:O Is het nergens illigaal van een site af te halen?\
anandus schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:41:
[...]
Kijk uit dat je geen warez-request doet ;)
Tomtom moet je voor betalen, zoals met zoveel software voor de Smartphone.

Maar er is ook een hoop goede freeware :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Moeten het perse mini-SD geheugenkaartjes zijn of mogen het ook gewone SD kaarten zijn?
Of zijn andere geheugenkaarten beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Sorry voor de dubbele post, maar je krijgt bij sommige mini-sd kaartjes een adapter bij.
Waar is die voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:46:
Zoals? Wat zijn oa. goede programma's die gratis te krijgen zijn?
En waar kan je die krijgen?

Tomtom moet je dus echt voor betalen? Dus iedereen die hier lult over TomTom op z'n telefoon heeft voor moeten betalen:O Is het nergens illigaal van een site af te halen?\

[...]
DUH. 8)7 De wereld is al duur genoeg
Probeer eens P2P en anders de groepen van het nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
startpost is geupdate (zie edit sp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ninc schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:25:
Sorry voor de dubbele post, maar je krijgt bij sommige mini-sd kaartjes een adapter bij.
Waar is die voor?
Er moeten gewone SD-kaartjes in, en die adapter bij mini-SD kaart jes is om mini-SD-kaartjes in een gewoon SD-kaarten-slot te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg soms op zeer onregelmatige tijdstippen een 'sim failure' , dus sim lost of invalid, op men mpx200.
Ik moet dan altijd de telefoon aan en uit zetten en dan werkt ie terug, heeft er nog iemand last gehad van dit probleem , want ik vind het niet in de faq/topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb WM2003 geinstalleerd (versie 4.20.0, build 13349) en probeer nu Opera V8 te installeren. Ik krijg hierbij een foutmelding en de installatie mislukt. Weet iemand hoe dit komt en hoe opera te installeren op de mpx200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:46:
Ik krijg soms op zeer onregelmatige tijdstippen een 'sim failure' , dus sim lost of invalid, op men mpx200.
Ik moet dan altijd de telefoon aan en uit zetten en dan werkt ie terug, heeft er nog iemand last gehad van dit probleem , want ik vind het niet in de faq/topic
Kon het ook zo niet weer terug vinden,maar er staat me iets van bij dat zoiets als eens ter sprake was gekomen.
Meende dat Orange kaartjes dat nog wel eens deden.
Stukje papier er bij tussen misschien?
Correct me if I'm wrong.
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Glaanieboy schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:02:

Glaanieboy schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:59:[/b]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem:
Ik heb zojuist TomTom geinstalleerd op mijn SD kaart en daarbij de mappenstructuur gebruikt zoals aangegeven in de startpost. Maar als ik het programma opstart en daarna op Akkoord druk, klapt'ie eruit. Nu heb ik in deze thread gelezen dat dat zou komen omdat mappen niet op de juiste plaats stonden, maar ik heb alles genoemd zoals het hier stond aangegeven.
Help?

En had je nou een antwoord of niet?
Nee, waarom denk je dat ik die post quote >:)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Draai je nog onder WM2002? Daarbij kreeg ik namelijk hetzelfde probleem, ik heb het met WM2003 en een andere versie van Tomtom geprobeerd, en daarmee lukte het wel.

MSN/ICQ me maar als het niet lukt. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag. Ik heb even met mijn telefoon Master Reset gedaan, of hoe dat heette mag.. Maar ik had ook het een en ander niet op me p.c opgeslagen via dat ActiveSync.. Maar nu zijn mijn beltonen deraf die ik er extra op had staan, dus niet de standaard beltonen. Ik ging dus net kijken ensoow,, ik wil wel graag realtones, maar dat kan helemaal niet? Of wel? Want op de doos staat Polyfone / MP3 Ringtones. Mp3 dat lukt zowiezo al niet, dat kan niet had ik al begrepen. Maar zouden er ook realtones op te kunnen zetten zijn?

Ik ging namelijk ook kijken op www.belfun.nl en toen zag ik een leuke realtone, moest ik me toestel selecteren maar de MPX200 stond er geen eens tussen, wel de MPX220..
Help me; kan je realtones erop zetten?

Owja, nog even wat... Weet iemand hier iets hoe je gratis ringtones op je telefoon kan krijgen?:P:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:19:
Even een vraag. Ik heb even met mijn telefoon Master Reset gedaan, of hoe dat heette mag.. Maar ik had ook het een en ander niet op me p.c opgeslagen via dat ActiveSync.. Maar nu zijn mijn beltonen deraf die ik er extra op had staan, dus niet de standaard beltonen. Ik ging dus net kijken ensoow,, ik wil wel graag realtones, maar dat kan helemaal niet? Of wel? Want op de doos staat Polyfone / MP3 Ringtones. Mp3 dat lukt zowiezo al niet, dat kan niet had ik al begrepen. Maar zouden er ook realtones op te kunnen zetten zijn?

Ik ging namelijk ook kijken op www.belfun.nl en toen zag ik een leuke realtone, moest ik me toestel selecteren maar de MPX200 stond er geen eens tussen, wel de MPX220..
Help me; kan je realtones erop zetten?

Owja, nog even wat... Weet iemand hier iets hoe je gratis ringtones op je telefoon kan krijgen?:P:)
Ik heb geen flauw idee wat realtones zouden moeten zijn, maar ik weet wel dat je met een progje (smarttones ofzo, staat in de FAQ) mp3tjes als ringtones kan gebruiken én je kan ze op je SD kaartje zetten.

Dus je kan dan mp3tjes gebruiken, die er na een master reset nog opstaan.

En gratis ringtones? Je kan uit een liedje of watdanook een stukje mp3 knippen. Of van de vele filmsites op het internet een tune of quote in mp3 vandaan plukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
edit:
Dubbelpost
|:(

[ Voor 98% gewijzigd door anandus op 21-07-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realtones zijn gewoon liedjes eigenlijk maar dan in ringtone versie. Dus gewoon geluid met tekst.. Net zoals die Crazy Frog weet je wel,, dat je dan de stemmen gewoon hoord ofzo..
Maar kan je MP3tjes wel als ringtone gebruiken?:O:)
anandus schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:24:
[...]

Ik heb geen flauw idee wat realtones zouden moeten zijn, maar ik weet wel dat je met een progje (smarttones ofzo, staat in de FAQ) mp3tjes als ringtones kan gebruiken én je kan ze op je SD kaartje zetten.

Dus je kan dan mp3tjes gebruiken, die er na een master reset nog opstaan.

En gratis ringtones? Je kan uit een liedje of watdanook een stukje mp3 knippen. Of van de vele filmsites op het internet een tune of quote in mp3 vandaan plukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:42:
Realtones zijn gewoon liedjes eigenlijk maar dan in ringtone versie. Dus gewoon geluid met tekst.. Net zoals die Crazy Frog weet je wel,, dat je dan de stemmen gewoon hoord ofzo..
Maar kan je MP3tjes wel als ringtone gebruiken?:O:)

[...]
Nee.
Wel 20 seconden WAV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anandus, ofzo.. Die zegt wat anders.. Die zegt dat je ze wel kan gebruiken als ringtone,, lees maar!!
Maar ehh... Davidoff, weet jij of realtones erop kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mp3tjes ook hoor :>

Smarttones 2.2

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 21-07-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat voor ding dat SmartTones gebeuren, ik snap der geen hol van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Die pakt bij mij anders alleen maar WAV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:53:
Wat is dat voor ding dat SmartTones gebeuren, ik snap der geen hol van!!

[...]
Normaal kun je je beltonen alleen maar in een mapje op je telefoon zetten.
Met Smarttones kun je een map op je SD zetten en je beltonen daar in zetten.
Nomaal pakt de telefoon ze dan niet,als ze op de een kaart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow oke, maar ehh.. hoe kan je gratis aan ringtones komeN?:D
Davidoff_Smoker schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:57:
[...]

Normaal kun je je beltonen alleen maar in een mapje op je telefoon zetten.
Met Smarttones kun je een map op je SD zetten en je beltonen daar in zetten.
Nomaal pakt de telefoon ze dan niet,als ze op de een kaart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:54:
[...]

Die pakt bij mij anders alleen maar WAV
Oeps, mijn excuses, je hebt gelijk :D

Zal ze een keer in wav omgezet hebben ofzo, maar ben ik vergeten.

Ach een (deel van een) mp3tje in wav omzetten is ook geen ramp. een ringtone hoeft niet langer dan 10 á 20 seconden te duren, dus da's misschien een paar mb max :)

(Mijn ringtone is 1,95Mb :) ).

Maar nogmaals: Je m'excuse ;)
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:59:
Ow oke, maar ehh.. hoe kan je gratis aan ringtones komeN?:D

[...]
In winamp, kies je de diskwriter plugin, zorg dat de output wav is. Kies een liedje, speel dat (voor een deel) af en voila, je hebt een wavje van dat liedje.
Gooi het op je telefoon/geheugenkaartje. Stel ringtone in en klaar is Martijn ;)

[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 21-07-2005 13:06 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.

Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.