Ik zoek de drivers voor de USB kabel, krijg hem niet aan het werken op mijn win98 machine...
Ik heb het in de startpost (faq) opgenomen.anandus schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:05:
[...]
Misschien moet Tom Tom (en eventuele andere dingen) in de FAQ van de openingspost gegooid worden?
Verwijderd
Volgens mij kan je generieke USB drivers voor windows gebruiken. W98 had volgens mij niet standaard de ondersteuning voor USB ingebouwd, maar die is er wel aan toe te voegen.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:16:
Ik zoek de drivers voor de USB kabel, krijg hem niet aan het werken op mijn win98 machine...
Verwijderd
hoe kan ik een midi file verzenden ?als ik het met mms doe dan doe ikaudio toevoegen maar dan zie ik niks staan kan iemand vertellen hoe dit moet?
Verwijderd
welke plug bedoel je,. heb de hele site doorgeploegd...Jerome! schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:44:
Heb hier geen aandelen van maar de plug van http://www.electronica-online.nl werkt uitstekend voor 80 euricent.
waar moet ik zijn ?
Net als de persoon boven mij: Welk plugje moet ik hebben?Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:27:
[...]
Qua verloopstukje, expansys.nl heeft ook zoiets. Maar is relatief duurder, en minder "slank".
Het lukt me niet echt om het te vinden..

@ RONIN:
Deze moet je hebben denk ik

N. AC-018 - Verloopstekker - € 0.80 inclusief BTW Product toevoegen aan winkelwagen
Jack 3,5mm stereo female naar Jack 2,5mm stereo male
Is dat 100% zeker de goede?
Lijkt me wel onhandig als je op de fiets muziek wil luisteren met je telefoon in je broekzak

[ Voor 49% gewijzigd door anandus op 29-06-2005 15:01 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Dit is'm niet. Leidt op z'n best tot mono weergave! Zie eerdere posts.anandus schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:57:
[...]
Net als de persoon boven mij: Welk plugje moet ik hebben?
Het lukt me niet echt om het te vinden..
@ RONIN:
Deze moet je hebben denk ik
[afbeelding]
N. AC-018 - Verloopstekker - € 0.80 inclusief BTW Product toevoegen aan winkelwagen
Jack 3,5mm stereo female naar Jack 2,5mm stereo male
Is dat 100% zeker de goede?
Lijkt me wel onhandig als je op de fiets muziek wil luisteren met je telefoon in je broekzak
Dacht ik dus ook, maar volgens Jerome zou het goed zijn, uitstekend zelfs?Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:14:
[...]
Dit is'm niet. Leidt op z'n best tot mono weergave! Zie eerdere posts.
En ik kan op expansys.nl het plugje niet vinden

Als iemand een linkje kan geven, dan kan ik hem bestellen
Even iets anders: Ik merk helemaal niets van slechte batterijen of wat dan ook. Ik heb hem meer dan 24 intensieve uurtjes aan, Divxje gekeken, heel veel muziek geluisterd (door crappy speaker), lekker veel op de gnuboy gespeeld.
En hij heeft nog een hóóp batterij-power over
Verwijderd
http://www.expansys.nl/product.asp?code=PPCPADPT01anandus schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:24:
[...]
Dacht ik dus ook, maar volgens Jerome zou het goed zijn, uitstekend zelfs?
En ik kan op expansys.nl het plugje niet vinden
Als iemand een linkje kan geven, dan kan ik hem bestellen
Even iets anders: Ik merk helemaal niets van slechte batterijen of wat dan ook. Ik heb hem meer dan 24 intensieve uurtjes aan, Divxje gekeken, heel veel muziek geluisterd (door crappy speaker), lekker veel op de gnuboy gespeeld.
En hij heeft nog een hóóp batterij-power over
Verwijderd
AirX,AirX schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:59:
[...]
Ik kan je zeggen dat het stroomverbruik er in ieder geval niet minder (slechter) op is geworden. Ik heb de telefoon nu al een dag aardig gebruikt (TomTom, DivX etc) en hij is nog steeds op 89%.)
Wat mij meteen opviel was dat TomTom nu veel vloeiender draait. Als je vroeger door de map scrollde duurde het altijd een tijdje voordat het beeld weer opgebouwd was, dit gaat nu super smooth.
Verdere ervaringen kan ik pas over enkele dagen geven, als ik hem een tijdje weer gebruikt heb en misschien (hopelijk niet) problemen ben tegengekomen.
Tijd voor een tussenrapportage?
Hoe gaat het met de MPX?
Hoe installeer je een .cab bestand eigelijk? Wou dat tooltje gebruiken zodat ik ringtone van me SD card kan gebruiken.
Thanks!
Het makkelijkste is om hem op je pc in de map "Temp" op je smartphone te gooien (deze computer -> mobile device)Rddr schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:20:
Hoe installeer je een .cab bestand eigelijk? Wou dat tooltje gebruiken zodat ik ringtone van me SD card kan gebruiken.
En dan in je mpx met explorer naar de map te gaan en dan /me click * en daar gaat-ie
[ Voor 55% gewijzigd door anandus op 29-06-2005 21:01 ]
.cab bestand op je sd kaart zetten, met je gsm filemanager openen en de .cab bestand uitvoeren. Het begint dan automatisch te installeren vraagt dan waar, op je telefoon of op je sdkaartje.Rddr schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:20:
Edit: crap, had bovenstaande nog niet gezien

[ Voor 6% gewijzigd door pisart op 29-06-2005 21:28 ]
Ik neem aan dat dit de HS-525 is? Ik heb in principe alles voor elkaar nu.. Simlockvrij.. 512MB SD erin..Caponi schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:30:
Ik heb inmiddels mijn originele MPX200 headset binnen, en deze geeft perfect stereo geluid, in tegenstelling tot een aantal niet-originele headsets en verloopstukjes
Maar nu wil ik dus ook een headsetje hebben.. Kan alleen (bijna) nergens zo'n stereo headset vinden..
Heb wel 1 shop gevonden, maar daar kost zo'n setje ff € 23,- dat is me toch iets te veel
Waar heb je die dus vandaan gehaald en wat kostte t?
[ Voor 7% gewijzigd door DaRKoNe op 29-06-2005 23:08 ]
Ik ben in mijn regio en in amsterdam er is alle (telecom)shops ervoor afgeweest. Mijn bevindingen: Belcompany heeft hem standaard niet in hun back-order systeem staan, ze kunnen hem dus e.v.t wel bestellen. De BC in mijn woonplaatst wilde dit niet voor mij regelen, een van de bc's in het centrum van a'dam wilde dit wel voor me doen, ze bestellen hem dan en de prijs konden ze niet precies speciferen, maar zeer waarschijnlijk ca. 25 euro net zo duur als bij de duitse motorola webshop.DaRKoNe schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:07:
[...]
Ik neem aan dat dit de HS-525 is? Ik heb in principe alles voor elkaar nu.. Simlockvrij.. 512MB SD erin..
Maar nu wil ik dus ook een headsetje hebben.. Kan alleen (bijna) nergens zo'n stereo headset vinden..
Heb wel 1 shop gevonden, maar daar kost zo'n setje ff € 23,- dat is me toch iets te veel
Andere shops hadden niks, m.u.v. de Mediamarkt (a'dam bijlmer) die heeft wel een setje van 29,95 waar een batterij in moet, dan krijg je er radio bij stereo maar mp3 is vervolgens mono
edit: beetje fout je verhaal gelezen, nu weet je wel, waar je op zijn minst een orginele kan kopen voor 2 euro meer...
[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 29-06-2005 23:55 ]
Het is inderdaad de HS-525DaRKoNe schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:07:
[...]
Ik neem aan dat dit de HS-525 is? Ik heb in principe alles voor elkaar nu.. Simlockvrij.. 512MB SD erin..
Ik heb hem via e-bay bij een Duitse "groothandelaar" gekocht voor €13,80 plus €6,95 verzendkosten.
Zie hier:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...6101&rd=1&ssPageName=WD2V
edit:
Als er meer mensen deze headset willen kan je misschien wel een dealtje met die gast sluiten om een inkoopactie te doen ofzo
Bij elk volgende product zijn de verzendkosten €3,50 geloof ik, dus dan gaat de prijs al een aardig stuk naar beneden als je een inkoopactie doet.
[ Voor 23% gewijzigd door mjszwo op 29-06-2005 23:52 ]
Hmmm wel interresant.. misschien wel een goed idee ja om zo'n Inkoopactie op te zetten
Verwijderd
De laatste paar weken is het voor mij niet meer mogelijk om met de MSN Messenger applicatie me aan te melden. GPRS is wel goed ingesteld op de telefoon, en internet (http) is tevens bereikbaar via de provider (Telfort Zakelijk). Heeft Microsoft weer iets aangepast aan MSN waardoor deze mobile client niet meer kan aanmelden?
Zouden een aantal willen proberen en melden of het bij hun wel nog werkt?
Zouden een aantal willen proberen en melden of het bij hun wel nog werkt?
Sorry, was dit topic even vergeten. Om mijn voorgaande post even wat te nuanceren:Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:14:
[...]
Dit is'm niet. Leidt op z'n best tot mono weergave! Zie eerdere posts.
ik gebruik zelf alleen een SPV C500 aangezien het hier ook om een smartphone gaat met een 2.5mm plug, dacht ik te helpen met het posten van deze plug, omdat deze het op mijn SPV het uitstekend doet. Ken helaas niemand die in het bezit is van een MPx.
Maar waarom zou deze plug leiden tot mono weergave? Het is een toch een stereo plug?
En die eerdere post gaan niet over deze plug wat ik zo gauw kon zien.
Uit de startpost:
Wat ook kan is op ebay koptelefoons/verloopjes kopen. Voor 15$ had ik een stereo koptelefoon thuis! Standaard verloopjes van de bouwmarkten hebben soms ook succes, die van N-gage bijvoorbeeld weer niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Jerome! op 30-06-2005 12:45 ]
Omdat de MPX200 een jackplug met 4 segmenten nodig heeft inplaats van de standaard 3. (dus 3 "streepjes" op de jackplug inplaats van 2).Jerome! schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:44:
[...]
Maar waarom zou deze plug leiden tot mono weergave? Het is een toch een stereo plug?
En die eerdere post gaan niet over deze plug wat ik zo gauw kon zien.
Verwijderd
Ik heb bij de BelCompany een stereo hoofdtelefoon (geen complete headset dus) voor de MPX-200 besteld, voor 12,50. Zal volgende week wel binnen komen, ik ben heel benieuwd.
Iemand enig idee of het eventueel nog mogelijk is om goedkope Nokia setjes te re-wiren, en zo ja hoe?
Iemand enig idee of het eventueel nog mogelijk is om goedkope Nokia setjes te re-wiren, en zo ja hoe?
Verwijderd
Niemand? Ik vind het ook wel interessant klinkenrempx schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:23:
ik heb via
http://www.socketcom.com/.../wlan/SDIO_WLAN_Sagem.exe
de driver gedownload voor een sagem smartphone om een wifi kaartje te gebruiken. krijg het geïnstalleerd op mijn mpx 200. zou het werken. ik heb zelf niet zo'n kaartje. iemand proberen?
het zou mooi zijn
Dan ben ik benieuwd wat je krijgt. Bij mij in de buurt kon ik geen enkele goed werkende goedkopere headset kopen die stereo werkt. Dus heb ik bij www.eu-gsm.nl een orgineel setje besteld (€25,- bij een eenmalige incasso geen verzendkosten, sorry voor deze reclame maar het is 1 van de weinige zaken waar je deze kan bestellen)Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:11:
Ik heb bij de BelCompany een stereo hoofdtelefoon (geen complete headset dus) voor de MPX-200 besteld, voor 12,50. Zal volgende week wel binnen komen, ik ben heel benieuwd.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Verwijderd
Ja ik ben ook heel benieuwd, ik zal in elk geval wel even opletten of hij genoeg ringen heeft zegmaar. Ik ben eerlijk gezegd ook nog niet heel erg overtuigd.
Wat betreft die Sagem driver, de Sagem telefoon is eigenlijk van Mitac,dus een goeie kans dat ook de SDIO kaartjes hiervan zijn.
Rempx, had jij 'm geinstalleerd op 2002 of 2003?
Wat betreft die Sagem driver, de Sagem telefoon is eigenlijk van Mitac,dus een goeie kans dat ook de SDIO kaartjes hiervan zijn.
Verwijderd
Deze telefoon is nu in de aanbieding bij dixons voor 100 euro. Zouden
jullie deze telefoon nog steeds kopen? Het model is al redelijk oud.
Ik zit zwaar te twijfelen of ik hem zal gaan halen of niet...
jullie deze telefoon nog steeds kopen? Het model is al redelijk oud.
Ik zit zwaar te twijfelen of ik hem zal gaan halen of niet...
Verwijderd
Vergeet niet dat op DAT model waarschijnlijk een simlock zit 
En ja, het toestel mag dan verouder zijn, maar de specifiacties worden er niet minder om
En ja, het toestel mag dan verouder zijn, maar de specifiacties worden er niet minder om
Ik was ook deze tegengekomen, werkt die ook?
http://www.expansys.nl/product.asp?code=118289
(Al raadde iemand van het bedrijf mij deze an: http://www.expansys.nl/product.asp?code=108427 . Scheelt toch 8 Euro...)
Verwijderd
Ik zou 'm nemen, maar reken wel op 35euro voor het unlocken, en dan nog wat geld voor een SD kaartje (ik zou 512 of groter nemen, liefst HighSpeed). Dan nog vind ik 'm zeker het geld waard, ik heb nu er op staan:
TomTom - om routes onderweg op te zoeken
ClearVue - om office documenten en PDFs online te bekijken
Orneta Reader - Om PDFs te lezen (gratis!)
Diverse spelletjes, zoals Doom
MP3s
Twee CDs van taalcursussen er op gezet
M'n hele agenda hou ik er in bij
filmpjes in WMV en DivX
Ik zou niet meer zonder willen! En dat terwijl de software op zich vol zit met bugs...
TomTom - om routes onderweg op te zoeken
ClearVue - om office documenten en PDFs online te bekijken
Orneta Reader - Om PDFs te lezen (gratis!)
Diverse spelletjes, zoals Doom
MP3s
Twee CDs van taalcursussen er op gezet
M'n hele agenda hou ik er in bij
filmpjes in WMV en DivX
Ik zou niet meer zonder willen! En dat terwijl de software op zich vol zit met bugs...
Verwijderd
Dat unlocken komt wel goed .. 
Ik begrijp overigens wel goed, dat je pas kan updaten naar wm2003 als de telefoon simlock-vrij is ?
Ik begrijp overigens wel goed, dat je pas kan updaten naar wm2003 als de telefoon simlock-vrij is ?
Hoe kom je daar nou weer bij? Dan ben je flink afgezet, want ik (en een aantal andere tweakers met mij) hebben hem voor 15 euro laten unlocken.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:45:
Ik zou 'm nemen, maar reken wel op 35euro voor het unlocken
SiVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:11:
Dat unlocken komt wel goed ..
Verwijderd
Hallo,
ik heb al weer 2 maanden geleden de mpx200 via vodafone gekocht met 45 euro beltgoed.
nu krijg ik vandaag via vodafone te horen dat ik de 30 euro beltgoed nu pas op 30 juli krijg in plaats van 30 juni. Zijn er nog meer mensen die dit belachelijk vinden ? Ze mogen toch niet zomaar de voorwaarden veranderen.
MVG
ik heb al weer 2 maanden geleden de mpx200 via vodafone gekocht met 45 euro beltgoed.
nu krijg ik vandaag via vodafone te horen dat ik de 30 euro beltgoed nu pas op 30 juli krijg in plaats van 30 juni. Zijn er nog meer mensen die dit belachelijk vinden ? Ze mogen toch niet zomaar de voorwaarden veranderen.
MVG
Ik denk erover om deze telefoon ook aan te schaffen. Bij de Kijkshop zijn ze overgens niet meer simlockvrij.
Werkt er ieder SD kaartje op, of is het echt handig om een sneller kaartje te kopen? Ik heb er namelijk nog een oude van 128 mb liggen, maar ik vroeg me af of ik daar Tomtom op zou kunnen zetten. (Qua snelheid dan
)
Werkt er ieder SD kaartje op, of is het echt handig om een sneller kaartje te kopen? Ik heb er namelijk nog een oude van 128 mb liggen, maar ik vroeg me af of ik daar Tomtom op zou kunnen zetten. (Qua snelheid dan
-
Hier werkt gewoon een standaard 256mb kaartje prima met TomTomSysRq schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:57:
Ik denk erover om deze telefoon ook aan te schaffen. Bij de Kijkshop zijn ze overgens niet meer simlockvrij.
Werkt er ieder SD kaartje op, of is het echt handig om een sneller kaartje te kopen? Ik heb er namelijk nog een oude van 128 mb liggen, maar ik vroeg me af of ik daar Tomtom op zou kunnen zetten. (Qua snelheid dan)
Je hebt trouwens mail als het goed is.
Maar is een 256mb kaartje vereist? Hoeveel ruimte heb je dan nog vrij?
tnx voor de mail
edit:
tnx voor de mail
edit:
Nog later dusU ontvangt automatisch, op 28 augustus 2005, de € 30,- extra beltegoed en de bevestiging hiervan middels SMS.
[ Voor 43% gewijzigd door SysRq op 30-06-2005 16:46 ]
-
Met TomTom erop bedoel je? zal even kijken hoe groot dat is.SysRq schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:41:
Maar is een 256mb kaartje vereist? Hoeveel ruimte heb je dan nog vrij?
tnx voor de mail
edit:
Tomtom Mobile 2005 Benelux is hier net iets meer dan 97mb. Dus 128mb gaat wel, maar dan wordt het wel krap als je ook andere dingen wilt doen. Spelletjes zijn niet zo'n probleem denk ik, die krijg je nog wel op die 30mb die je over hebt. Maar als je ook films wilt kijken en mp3's wil luisteren, zou ik een wat grotere SD nemen.
Het duurt steeds een maand voordat je dat tegoed krijgt. Waarschijnlijk een strategie zodat je eerst gaat opwaarderen om te kunnen bellen.[...]
Nog later dus
Ik heb hem eind mei gekocht en heb gisteren m'n 30 euro extra gekregen.
[ Voor 60% gewijzigd door mjszwo op 30-06-2005 16:53 ]
Verwijderd
Moet ook werken, zo te zien ook een jackplug met 4 segmenten!anandus schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:33:
[...]
(Al raadde iemand van het bedrijf mij deze an: http://www.expansys.nl/product.asp?code=108427 . Scheelt toch 8 Euro...)
Wat die andere betreft: de microfoon zit vlak bij de stekker die in je phone gaat, zou toch handiger zijn als daar een cm of vijftig tussen zat want nu moet je nog je phone zowat tegen je kin houden!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 08:11 ]
Verwijderd
De vraag is of op de 2,5 plug van de nokia wel allevier de verbindingen (qua draadaansluiting) aanwezig zijn. Ik heb nog zo'n setje liggen, maar even geen tijd voor sloop- en analysewerk.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:11:
Sterker nog: Je moet binnen een maand 20 Euro beltegoed gekocht hebben èn binnen 14 dagen (ofzoiets) dat dingetje met adresgegevens voor die 10 Euro beltegoed.Caponi schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:45:
[...]
Het duurt steeds een maand voordat je dat tegoed krijgt. Waarschijnlijk een strategie zodat je eerst gaat opwaarderen om te kunnen bellen.
Ik heb hem eind mei gekocht en heb gisteren m'n 30 euro extra gekregen.
Althans zoiets was mij verteld.
Maar de man in de winkel zei ook dat het heel onduidelijk voor hen was, want dan was de actie afgelopen, werd-ie weer verlengd, etc, etc.
Okee, dan bestel ik die, toch weer iets goedkoperVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:12:
[...]
Moet ook werken, zo te zien ook een jackplug met 4 segmenten!
Laat jullie wel weten of-ie goed is
Bij dezeVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:39:
[...]
AirX,
Tijd voor een tussenrapportage?
Hoe gaat het met de MPX?
Ik heb zondag mijn phone (bij Vikingdirect.nl à 99 euro gekocht, simlock vrij) geflashed naar Windows Mobile 2003.
Ik gebruik nu de Super_moto_2 release.
Mijn bevindingen:
Voordeel
-De telefoon reageerd een stuk vlotter, TomTom gaat super soepel, scrollen door een divx met betaplayer gaat nu ook erg smooth. Het switchen naar een ander programma gaat sneller (bv naar Homescreen terwijl je een DivX met betaplayer draait).
-De batterijduur is zo'n beetje hetzelfde gebleven en is er in ieder geval zeker niet op achteruit gegaan.
-Je hebt nu een speciale inbox voor je activesync stuff (e-mail enz.) en dat werkt een stuk handiger dan dat alles bij je gewone SMSjes gedumpt wordt.
-Er zit een taskmanager in win2k3 ingebouwd, dus je hebt geen externe meer nodig.
-Synchroniseren met de PC gaat iets vlotter. Bovendien was de telefoon met Smartphone 2002 bijna niet te besturen tijdens het syncen (heel traag). Dit is nu veel minder het geval.
-Het T9 woordenboek bevat veel meer woorden en je kunt makkelijker switchen tussen abc/123/T9 (via vlot menutje)
-Je kunt nu meer programma's draaien. Ik heb nu bijvoorbeeld ook Skype te draaien
Nadeel
Het OS is nu volledig Engels (op de T9 na).
Verder ben ik totaal geen bugs en of vervelende dingen tegen gekomen (dus niet dingen die bij Smartphone2002 wel goed geregeld waren maar bij win2k3 niet.)
Bij sommige mensen begon een MP3 te schokken als ze het klepje dicht deden. Ik had dit niet onder Smartphone 2002 en heb dat nog steeds niet onder win2k3. (Misschien een hardware aangelegenheid?)
Conclusie: Upgrade is aan te raden. Je moet echter wel op een goede manier upgraden. Op verzoek wil ik wel een tutorial schrijven en die naar een ieder mailen.
[ Voor 24% gewijzigd door AirX op 30-06-2005 17:50 ]
Verwijderd
AirX, veel dank voor je uitleg! Fijn dat je de moeite neemt om even terug te koppelen!!!!AirX schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:45:
[...]
Bij deze
Conclusie: Upgrade is aan te raden. Je moet echter wel op een goede manier upgraden. Op verzoek wil ik wel een tutorial schrijven en die naar een ieder mailen.
Hele tutorial? Graag!
Gebruikte je de super moto 2 rom? Ja dus, dat schreef je al!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 19:44 ]
Verwijderd
Ik heb weg gebruikt, is nu 28 euro zie ik, ik had 30 of 35 betaald; anyway ik had ook nog korting op de telefoon zelf en geen zin om benzine uit te geven 
Ik heb met TomTom trouwens regelmatig dat hij opeens dat wacht rondje in beeld geeft, en dan niet meer reageert, alleen maar draaien en eindeloos wachten. Ik trek dan maar de batterij er uit, zijn er meer mensen die dit hebben?
Ik heb met TomTom trouwens regelmatig dat hij opeens dat wacht rondje in beeld geeft, en dan niet meer reageert, alleen maar draaien en eindeloos wachten. Ik trek dan maar de batterij er uit, zijn er meer mensen die dit hebben?
[ Voor 11% gewijzigd door Korakal op 01-07-2005 19:25 ]
AirX: ik ben zeker ook geïntereseerd in die tutorial!
Dus mocht je tijd over hebben, maak er één! Plaats hem dan gewoon hier, dat is misschien wel zo makkelijk voor andere die het ook willen doen.
-
wm2003 (van bplondon)Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:44:
Ja ik ben ook heel benieuwd, ik zal in elk geval wel even opletten of hij genoeg ringen heeft zegmaar. Ik ben eerlijk gezegd ook nog niet heel erg overtuigd.
Je hebt je telefoon via deze site ge-unlockt?Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 01:36:
Ik heb weg gebruikt, is nu 28 euro zie ik, ik had 30 of 35 betaald; anyway ik had ook nog korting op de telefoon zelf en geen zin om benzine uit te geven
Ging het makkelijk? Is het bonafide? Want het is wel heel makkelijk. Althans, zo ziet het eruit
Ervaringen gevraagd
Maar zij gebruiken een programmaatje om een unlock-code te genereren ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door Korakal op 01-07-2005 19:25 ]
Ik heb hem al 2 á 3 maanden geleden laten unlocken voor 12 euro's 
Ik heb het gewoon op 30 juni gekregen hoorVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:49:
Hallo,
MVG
Verwijderd
Ook ik ben geintresseerd!AirX schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:45:
[...]
Volgens mij is dit niet helemaal legaal op tweakers, dus beter is het om het via de mail te doen. Of even ergens een html uploaden..SysRq schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 07:48:
AirX: ik ben zeker ook geïntereseerd in die tutorial!Dus mocht je tijd over hebben, maak er één! Plaats hem dan gewoon hier, dat is misschien wel zo makkelijk voor andere die het ook willen doen.
Graag geen uitlatingen/verwijzingen over unlocken hier in dit topic; zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Ben ook wel geïnteresseerd in een mooie tutorial 
Kan ik nadien ook nog wel gewoon weer terug naar WM2002? Neem toch aan van wel?
Kan ik nadien ook nog wel gewoon weer terug naar WM2002? Neem toch aan van wel?
Ik snap niet waarom men een tutorial wil om WM2003 te flashen. Het is zo ontzettend doodsimpel. Het moeilijkst is om aan de ROM te komen, voor de rest is het echt kinderlijk simpel.
[ Voor 32% gewijzigd door mjszwo op 01-07-2005 20:23 ]
Verwijderd
mijn excuses voor het illegale rom aanvragen 
ik heb mijn telefoon bij geen van beide weg het gerucht gaat als je het oude type mpx200 hebt dat het wel kan ook al heb je een vodafone lock maar heb je het nieuwere type mpx200 schijnt het niet te werken alleen is het niet te achterhalen of je de nieuwe of oude hebt daarom de vraag als ik hem naar 2003 flash en het wil niet als ik dan mijn rom van 2002 er weer over flash moet hij het dan weer doen met mijn vodafone sim??
Wat een verhaal mensen
grtzz
ik heb mijn telefoon bij geen van beide weg het gerucht gaat als je het oude type mpx200 hebt dat het wel kan ook al heb je een vodafone lock maar heb je het nieuwere type mpx200 schijnt het niet te werken alleen is het niet te achterhalen of je de nieuwe of oude hebt daarom de vraag als ik hem naar 2003 flash en het wil niet als ik dan mijn rom van 2002 er weer over flash moet hij het dan weer doen met mijn vodafone sim??
Wat een verhaal mensen
grtzz
Verwijderd
dat had ik ook, mijn advies (zelf ook gedaan) master reset want dan staan de keuzes er wee miss is er dan iets niet goed of heeft hij een opdonder gehad na ene master reset deed alles het weer naar behoren.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:27:
ik heb ook n mpx200.
toen hij uit de winkel kwam was hij niet goed, dus opgestuurd.
nu weer terug, maar ik kan opeens het menu'tje niet vinden waar je de instellingen kan doen voor het displaytje op de voorkant..het contrast enzo..en de stijl.
ik weet dat je het kan wijzigen, had het al is gedaan..maar waar??
en als ik naar Instellingen -> Meer -> Telefoon Instellingen ga, dan zie ik daar alleen maar nummers die ik weg kan halen, of nummers erbij zetten..hoort dat zo?
suc6!
grtzz
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 21:31 ]
Het staat ook allemaal op Modaco uitgelegd (same policy als GoT hoor)Caponi schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:20:
Ik snap niet waarom men een tutorial wil om WM2003 te flashen. Het is zo ontzettend doodsimpel. Het moeilijkst is om aan de ROM te komen, voor de rest is het echt kinderlijk simpel.
Ik heb weer een vastloper ontdekt, als ik WM player opstart loopt de foon bij mij vast (voornamelijk als het de eerste grote applicatie is die gestart wordt). Kan er dan alleen de accu eruit halen ...
[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 01-07-2005 22:33 ]
Inderdaad ja. Als ik het vantevoren geweten had, had ik ook niet om die tut gevraagd.Caponi schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:20:
WM2003 lijkt alleen wat minder default ringtones te hebben...
-
Verwijderd
Het is mensen gelukt om wm2005 op de mpx200 te krijgen. Kijk hier.. Er wordt daar overigens ook beweert dat het langzamer draait.
Verwijderd
Er wordt op het hele web nogal gewaarschuwd voor bepaalde versies, het niet met volledig opgeladen batterij ........., etc.Caponi schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:20:
Het leek me wel zo prettig ervaringen uit eerste hand te horen, ipv horen zeggen!
En inderdaad, het is kinderlijk simpel, maar toen de phone bij de herstart op z'n gemak een minuut of 5 op het hellomoto plaatje bleef hangen, begon ik toch ongerust te worden.
Vanmorgen trouwens wel ineens een alert wegens low battery, terwijl die toch echt op 99% stond.
Bugje?
Heb je voor het flashen wel een master-reset gedaan en meteen na het flashen?(dus niet eerst opstarten en dan resetten, maar meteen na de flash opstarten met master-reset). Dit voorkomt namelijk volgens mij veel problemen. Verder opletten hoe het met de energiemanagement gesteld is op je PC. Het is niet leuk als die in eens in standby duikt tijdens het flashen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 07:54:
[...]
Er wordt op het hele web nogal gewaarschuwd voor bepaalde versies, het niet met volledig opgeladen batterij ........., etc.
Het leek me wel zo prettig ervaringen uit eerste hand te horen, ipv horen zeggen!
En inderdaad, het is kinderlijk simpel, maar toen de phone bij de herstart op z'n gemak een minuut of 5 op het hellomoto plaatje bleef hangen, begon ik toch ongerust te worden.
Vanmorgen trouwens wel ineens een alert wegens low battery, terwijl die toch echt op 99% stond.
Bugje?
Verwijderd
Niet voor en niet na het flashen!AirX schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:04:
[...]
Heb je voor het flashen wel een master-reset gedaan en meteen na het flashen?(dus niet eerst opstarten en dan resetten, maar meteen na de flash opstarten met master-reset). Dit voorkomt namelijk volgens mij veel problemen. Verder opletten hoe het met de energiemanagement gesteld is op je PC. Het is niet leuk als die in eens in standby duikt tijdens het flashen.
Ik zal'm nog eens flashen en gelijk een master reset erachteraan geven!
Overigens heb ik de melding low-bat niet meer gehad en lijkt er verder niks aan de hand!
Ondanks dat het langzamer zou draaien, vind ik dit toch best wel interessant...Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:32:
Het is mensen gelukt om wm2005 op de mpx200 te krijgen. Kijk hier.. Er wordt daar overigens ook beweert dat het langzamer draait.
Verwijderd
Jammer genoeg mag ik niks zeggen over het unlocken, maar laten we het er op houden dat ik binnen 5 minuten heel gelukkig was 
WM2005 klinkt wel interessant als Microsoft zelf de MPX200 als testbasis heeft gebruikt. Alleen het feit dat je eigenlijk een 32MB SD kaart nodig hebt om 't vlot te laten draaien klinkt niet zo lekker, ik heb toch echt m'n 512 wel nodig. Weet iemand of high speed kaartjes nog een verschil in snelheid maken in de MPX200?
WM2005 klinkt wel interessant als Microsoft zelf de MPX200 als testbasis heeft gebruikt. Alleen het feit dat je eigenlijk een 32MB SD kaart nodig hebt om 't vlot te laten draaien klinkt niet zo lekker, ik heb toch echt m'n 512 wel nodig. Weet iemand of high speed kaartjes nog een verschil in snelheid maken in de MPX200?
Volgensmij is daar toch_echt_de mpx220 voor gebruikt! Die heeft een ''apartere'' schermresolutie en helderheid?, en zo kon wm5 getest worden.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:10:
Jammer genoeg mag ik niks zeggen over het unlocken, maar laten we het er op houden dat ik binnen 5 minuten heel gelukkig was
Verwijderd
Voor zover ik weet is het de MPX200, zolas je bijvoorbeeld hier (http://www.modaco.com/lofiversion/index.php/t203608.html) kan lezen. 't klinkt ook wel enigzins logisch, aangezien MS veel ervaring heeft met de MPX200, wat ontwikkeltijd scheelt
Verwijderd
Nu weet ik het zeker
:
msmobiles.com : So the last question: do you know what is the primary cell phone that Bill Gates is using?
Ed Suwanjindar : He actually... it´s a good question ... he carried this phone around [points to Motorola MPx200]
msmobiles.com : "This phone" meaning?
Ed Suwanjindar : The Motorola MPx200. Although I think, tradionally, he doesn´t spent much time on the phone, he tends to do most of his business over e-mail, ...
msmobiles.com : So this is Motorola MPx200 we can say?
Ed Suwanjindar : He is very often spotted with Motorola MPx200. Very often.
msmobiles.com : So the last question: do you know what is the primary cell phone that Bill Gates is using?
Ed Suwanjindar : He actually... it´s a good question ... he carried this phone around [points to Motorola MPx200]
msmobiles.com : "This phone" meaning?
Ed Suwanjindar : The Motorola MPx200. Although I think, tradionally, he doesn´t spent much time on the phone, he tends to do most of his business over e-mail, ...
msmobiles.com : So this is Motorola MPx200 we can say?
Ed Suwanjindar : He is very often spotted with Motorola MPx200. Very often.
Verwijderd
Zou je mij misschien willen mailen ?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:10:
Verwijderd
Ik heb op emule wel een .img bestand kunnen vinden wat "Windows Mobile 2005 for MPX200" zou zijn, iemand die 'm durft te testen?
Dat is WM2003, een fake dusVerwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:59:
Ik heb op emule wel een .img bestand kunnen vinden wat "Windows Mobile 2005 for MPX200" zou zijn, iemand die 'm durft te testen?
Kan iemand even testen of infrarood nog goed werkt met de Win2003 ROM van super_moto_2? want ik kan met geen mogelijkheid verbinding meer krijgen met mijn laptop
. Het enige wat ik soms krijg is dat hij een smartphone modem detecteerd.
[ Voor 19% gewijzigd door AirX op 03-07-2005 20:21 ]
Verwijderd
Heb geen Ir op m'n pc, maar in wm2003 zijn er vrij veel beam instellingen.AirX schreef op zondag 03 juli 2005 @ 20:20:
Kan iemand even testen of infrarood nog goed werkt met de Win2003 ROM van super_moto_2? want ik kan met geen mogelijkheid verbinding meer krijgen met mijn laptop. Het enige wat ik soms krijg is dat hij een smartphone modem detecteerd.
Accept incoming beam aan?
Maakt allemaal niets uitVerwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 20:57:
[...]
Heb geen Ir op m'n pc, maar in wm2003 zijn er vrij veel beam instellingen.
Accept incoming beam aan?
[ Voor 24% gewijzigd door AirX op 03-07-2005 21:18 ]
zou je mij dan ook even heel blij willen maken door mij even een maailtje te sturen op het mail adres in mn profile ?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:10:
Hmmm, wat onhandig dat je als je je sms wilt lezen of je email, dat je steeds in je inbox menu/account-folders moet kiezen. Is daar een workaround voor?
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Okee, ik heb een paar vraagjes, wederom:
Ik heb een Win2k3 rom geflashed... bleek het een Duitse te zijn
Nu heb ik via de registry-tweak uit de startpost in Nederlands veranderd, maar na herstarten is alles nu in het Engels, behalve de naam van het mapje games ('ontspanning', dus). Verder heb ik 1-2-3 niets gezien wat duidt op Nederlands.
Echter ik heb daarna Betaplayer geinstalleerd en die is in het Duits
Verder is alles in het Engels (en hier en daar NL
)
Iemand enige suggestie hoe ik het allemaal in het Nederlands of Engels kan doen? En als ik alles in het Engels heb, hoe kan ik dan de T9-woorden in het Nederlands doen?
Mijn andere vraag is simpelweg of er registry-tweaks zijn om de performance te verbeteren?
Als ik nu op de Gnuboy Zelda speel met het geluid aan, dan hapert-ie nog steeds. Met de task manager gezorgd dat alle andere progjes gekilled waren, maar het hapert nog steeds een beetje. Bij Divxjes met hoge kwaliteit-codering (maar wel klein formaat) hapert-ie soms ook.
Waar, oh waar, kan ik dit beestje bijv. overklokken, of andere tweaks toepassingen?
Nu heb ik via de registry-tweak uit de startpost in Nederlands veranderd, maar na herstarten is alles nu in het Engels, behalve de naam van het mapje games ('ontspanning', dus). Verder heb ik 1-2-3 niets gezien wat duidt op Nederlands.

Verder is alles in het Engels (en hier en daar NL
Iemand enige suggestie hoe ik het allemaal in het Nederlands of Engels kan doen? En als ik alles in het Engels heb, hoe kan ik dan de T9-woorden in het Nederlands doen?
Mijn andere vraag is simpelweg of er registry-tweaks zijn om de performance te verbeteren?
Als ik nu op de Gnuboy Zelda speel met het geluid aan, dan hapert-ie nog steeds. Met de task manager gezorgd dat alle andere progjes gekilled waren, maar het hapert nog steeds een beetje. Bij Divxjes met hoge kwaliteit-codering (maar wel klein formaat) hapert-ie soms ook.
Waar, oh waar, kan ik dit beestje bijv. overklokken, of andere tweaks toepassingen?
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 04-07-2005 13:48 ]
Hebben meer mensen het 'probleem' dat als je een file van bijv 120MB naar je MPx200 wil zetten dat ie m na een bepaalde tijd afbreekt en opnieuw begint? (zit eraan te denken om maar een cardreader te kopen)
En is het eigenlijk wel mogelijk om MMS te ontvangen op de MPx200? Ik kan er ook niet echt wijs uit worden hoe ik dat kan instellen. Heb wel GPRS voor elkaar gekregen, maar MMS wil me niet lukken..
UTFS zul je zeggen? Maar dat heb ik dus gedaan, en wel een aantal settings gevonden, maar weet niet waar ik dat in zou moeten vullen.. Iemand die me even de goede kant op kan helpen?
En is het eigenlijk wel mogelijk om MMS te ontvangen op de MPx200? Ik kan er ook niet echt wijs uit worden hoe ik dat kan instellen. Heb wel GPRS voor elkaar gekregen, maar MMS wil me niet lukken..
UTFS zul je zeggen? Maar dat heb ik dus gedaan, en wel een aantal settings gevonden, maar weet niet waar ik dat in zou moeten vullen.. Iemand die me even de goede kant op kan helpen?
Welke provider heb je?DaRKoNe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:14:
Hebben meer mensen het 'probleem' dat als je een file van bijv 120MB naar je MPx200 wil zetten dat ie m na een bepaalde tijd afbreekt en opnieuw begint? (zit eraan te denken om maar een cardreader te kopen)
En met een bestand van 120MB is het sowieso verstandig om het met en cardreader over te zetten.
Wat kost zo'n ding?10 euro??
Mjah.. Cardreader kost niet zoveel.. dus dat zal t probleem niet worden..
En m'n provider is T-Mobile..
Ow.. en is t mogelijk op de opnames die je maakt van je telefoon te halen?
[ Voor 30% gewijzigd door DaRKoNe op 04-07-2005 15:04 ]
Verwijderd
In betaplayer kan je de language kiezen, hij pakt waarschijnlijk als default duits.anandus schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:44:
Okee, ik heb een paar vraagjes, wederom:
Verder is alles in het Engels (en hier en daar NL)
Waar, oh waar, kan ik dit beestje bijv. overklokken, of andere tweaks toepassingen?![]()
Als je de SP had gelezen,was je de instellingen van T-Mobile tegen gekomen.DaRKoNe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:38:
Mjah.. Cardreader kost niet zoveel.. dus dat zal t probleem niet worden..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19829860#19829860
Welke opnames bedoel je?
Notities?
Die zullen wel ergens worden opgeslagen.
Staat er niets over in de handleiding?
De SP heb ik netjes gelezen en dat zijn dus de instellingen waarvan ik aangaf dat ik ze had gevonden, maar niet weet waar ik ze in moet voeren..Davidoff_Smoker schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:17:
[...]
Als je de SP had gelezen,was je de instellingen van T-Mobile tegen gekomen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19829860#19829860
Welke opnames bedoel je?
Notities?
Die zullen wel ergens worden opgeslagen.
Staat er niets over in de handleiding?
En ik bedoelde de Notities ja.. Ik zal de handleiding wel ff nalezen om te kijken of ze van de telefoon zijn te halen..
Ga naar instellingen, dan dataverbindingen.DaRKoNe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:29:
[...]
De SP heb ik netjes gelezen en dat zijn dus de instellingen waarvan ik aangaf dat ik ze had gevonden, maar niet weet waar ik ze in moet voeren..
En ik bedoelde de Notities ja.. Ik zal de handleiding wel ff nalezen om te kijken of ze van de telefoon zijn te halen..
Druk op Menu en kies verbind. bewerken.
Kies dan GPRS-Verbindingen, druk op menu en kies toevoegen.
[voer instellingen in -1 ]
Dan ga je naar bureau-accessoires.
Kies MMS Setup. Kies Profiel.
Druk op Menu en kies bewerken.
[voer instellingen in - 2]
Verwijderd
Kan iemand me mailen omtrent het flashen van mijn MPX200?
Ik heb de WM2003, maar hoe moet k hem flashen?
msn+mail: Ramonski[APENSTAART]rodajcfans[PUNT]nl
Ik heb de WM2003, maar hoe moet k hem flashen?
msn+mail: Ramonski[APENSTAART]rodajcfans[PUNT]nl
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 15:44 ]
Hmmm bij dat laatste gaat t dus de mist in.. heb geen MMS Setup in me bureau-accessoires..
Kan dat komen omdat ik een keer een hardreset heb uitgevoerd?
Inmiddels ff aan t prutsen gegaan en t blijkt dat de Motorola MMS Software niet helemaal goed is geïnstalled oid..
ff verder prutsen
-edit-
Opnieuw geïnstalled en krijg nu de melding: Unable to locate the UserInterface Resource File
Ik blijf aan t editten
Via een duitse site kunnen lezen dat je de MMS Software NIET op de Storage Card moet installen, maar op je telefoon. Dan zou t wel werken.. En het bleek nog waar te zijn ook
Nu de MMS voor elkaar krijgen
Inmiddels ff aan t prutsen gegaan en t blijkt dat de Motorola MMS Software niet helemaal goed is geïnstalled oid..
ff verder prutsen
-edit-
Opnieuw geïnstalled en krijg nu de melding: Unable to locate the UserInterface Resource File
Ik blijf aan t editten
Via een duitse site kunnen lezen dat je de MMS Software NIET op de Storage Card moet installen, maar op je telefoon. Dan zou t wel werken.. En het bleek nog waar te zijn ook
Nu de MMS voor elkaar krijgen
[ Voor 73% gewijzigd door DaRKoNe op 04-07-2005 16:19 ]
Dat gaat lekker... Nog wel WM 2002 toch? Anders moet je software van Arcsoft ofzo proberen..DaRKoNe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:45:
Hmmm bij dat laatste gaat t dus de mist in.. heb geen MMS Setup in me bureau-accessoires..
ff verder prutsen
-edit-
Zie de laatste edit
(Staat niet voor niets a.k.a. Prutser in m'n ondertitel) 
Ik draai nog steeds WM2002 ja.. Zit er wel aan te denken om naar WM2003 over te stappen, maar ik zie de voordelen er nog niet zo van in..

Ik draai nog steeds WM2002 ja.. Zit er wel aan te denken om naar WM2003 over te stappen, maar ik zie de voordelen er nog niet zo van in..
[ Voor 3% gewijzigd door DaRKoNe op 04-07-2005 16:57 ]
Nou.. krijg t maar niet voor elkaar dat ie MMS ophaalt..
GPRS en MMS zijn naar mijn weten goed ingesteld..
Maar bij t ophalen van de MMS krijg ik een laadbalkje met 'Inleiding'
waarna hij maar door blijft lopen en op gegeven moment komt met
'Fout bij het downloaden van het MMS bericht.
Probeer het a.u.b. nogmaals.'
De GPRS verbinding wordt wel tot stand gebracht, althans.. daar lijkt t op.. Rechtsbovenin komt een G te staan bij de signaalsterkte. Maar hij kan de MMS niet ophalen.. of doe ik nu iets fout? (Alweer
)
De GPRS verbinding wordt wel tot stand gebracht, althans.. daar lijkt t op.. Rechtsbovenin komt een G te staan bij de signaalsterkte. Maar hij kan de MMS niet ophalen.. of doe ik nu iets fout? (Alweer

Bij sommige providers moet je eerst zelf een mms versturen, voor het werkt (i.e.g bij KPN en in het verleden ook bij Vodafone)DaRKoNe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:02:
Nou.. krijg t maar niet voor elkaar dat ie MMS ophaalt..
De GPRS verbinding wordt wel tot stand gebracht, althans.. daar lijkt t op.. Rechtsbovenin komt een G te staan bij de signaalsterkte. Maar hij kan de MMS niet ophalen.. of doe ik nu iets fout? (Alweer)
Iemand die eerst Opera gebruikte (de beta versie tot 1 juli) die me kan helpen met de nieuwe versie. En dan bedoel ik niet een illegale versie, maar ik ben op zoek naar waar ik de proxy in kan stellen. Dit kan niet meer in de 'opera.ini' volgens mij. Wie weet een oplossing ?
Geen inspiratie
Bedankt, nu is hij idd in het EngelsVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:14:
[...]
In betaplayer kan je de language kiezen, hij pakt waarschijnlijk als default duits.
Maar de hamvraag: Hoe kan ik T9 in het Nederlands zetten? Nu is-ie in het Duits. Moet ik een dll overschrijven? Register-aanpassing?
Wie, oh, wie heeft raad?
^^ Waarom eigenlijk niet gewoon 2003 in engels erop zetten? Dan kun je in ieder geval bij T9 Nederlands kiezen.
-
Heb je al het volgende geprobeerd: * ingedrukt houden, dan komt er een menu en dan languages selecteren, en dan hopen dat nederlands erbij staat.anandus schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:31:
[...]
Bedankt, nu is hij idd in het Engels
Maar de hamvraag: Hoe kan ik T9 in het Nederlands zetten? Nu is-ie in het Duits. Moet ik een dll overschrijven? Register-aanpassing?
Wie, oh, wie heeft raad?
Nee, English & German, helaas.robert-630 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:00:
[...]
Heb je al het volgende geprobeerd: * ingedrukt houden, dan komt er een menu en dan languages selecteren, en dan hopen dat nederlands erbij staat.
Wel leuk dit stiekum, uitvogelen waar dat te vinden is
/me duikt weer het register in
Is er niemand die Opera mist ???
Geen inspiratie
Eigenlijk niet echt.martijn12345 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:22:
Is er niemand die Opera mist ???
Maar komt omdat ik géén internet-bundel meer heb, en dat had ik wel. Ik i-mode alleen nog met mijn gratis sim-kaartjes van kpn.
Je hebt volgens mij de SUPERMOTO_2 firmware gebruikt en deze is inderdaad volledig gestript tot enkel Duits. Je kunt nog een additionele firmware vinden op internet waarmee je Engels, Frans en Spans als languages kunt toevoegen. Verder wordt hiermee (waarschijnlijk) ook enkele talen voor T9 meegeinstalleerd waaronder dus ook nederlands.anandus schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:05:
[...]
Nee, English & German, helaas.
Wel leuk dit stiekum, uitvogelen waar dat te vinden is
/me duikt weer het register in
Mail me maar even voor een link: aram.tutunciyan AT gmail.com
Ik draai hier ook Supermoto_2, maar die is gewoon Engels hoorAram schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:43:
[...]
Je hebt volgens mij de SUPERMOTO_2 firmware gebruikt en deze is inderdaad volledig gestript tot enkel Duits. Je kunt nog een additionele firmware vinden op internet waarmee je Engels, Frans en Spans als languages kunt toevoegen. Verder wordt hiermee (waarschijnlijk) ook enkele talen voor T9 meegeinstalleerd waaronder dus ook nederlands.
Mail me maar even voor een link: aram.tutunciyan AT gmail.com
Nouja, nu voor een deel Nederlands doormiddel van die registry aanpassing.
Ik weet niet of er meerdere releases zijn geweest van deze firmware, maar in de readme stond vermeld dat alle talen eruit zijn gestript behalve duits.Caponi schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:46:
[...]
Ik draai hier ook Supermoto_2, maar die is gewoon Engels hoor
Nouja, nu voor een deel Nederlands doormiddel van die registry aanpassing.
You've got mailAram schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:06:
[...]
Ik weet niet of er meerdere releases zijn geweest van deze firmware, maar in de readme stond vermeld dat alle talen eruit zijn gestript behalve duits.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem:
Ik heb zojuist TomTom geinstalleerd op mijn SD kaart en daarbij de mappenstructuur gebruikt zoals aangegeven in de startpost. Maar als ik het programma opstart en daarna op Akkoord druk, klapt'ie eruit. Nu heb ik in deze thread gelezen dat dat zou komen omdat mappen niet op de juiste plaats stonden, maar ik heb alles genoemd zoals het hier stond aangegeven.
Help?
Ik heb zojuist TomTom geinstalleerd op mijn SD kaart en daarbij de mappenstructuur gebruikt zoals aangegeven in de startpost. Maar als ik het programma opstart en daarna op Akkoord druk, klapt'ie eruit. Nu heb ik in deze thread gelezen dat dat zou komen omdat mappen niet op de juiste plaats stonden, maar ik heb alles genoemd zoals het hier stond aangegeven.
Help?
Bestaat er een programma als 9292OV oid? 
Dat lijkt mij wel handig
Dat lijkt mij wel handig
Dit topic is gesloten.
Let op:
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.
Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.
Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.