Yep... is er een andere Navigator Software die wel op de MPx200 werkt?
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 07:11 ]
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 07:11 ]
Ik heb er ook gewoon TomTom 2005 Benelux op staan, ik kan het gewoon gebruiken als stratenboek.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:10:
Yep... is er een andere Navigator Software die wel op de MPx200 werkt?![]()
Verwijderd
Advance spellen en Snes spellen zijn net iets te zwaar ( ik heb beide emulators geprobeert )Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:27:
mijn mpx200 komt vrijdag:D hehe lekker een uitdaging! heb al mooi via de site van ieman dhier op de server veel game boy coller spellen gezien;) hehe die mij wel leuk leken! doet game boy advange ook goed? of is da te zwar? en heo speel je spel meot je je volume knop inhouden ofzo iets?
hehe zal nog veel gepiemel zijn met me tel:P i think mara lijkt me wel vet zoon gsm:D
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 10:34 ]
Verwijderd
Ik heb ook geen oplossing, maar wel wat vragen die redelijk aansluiten op de sigarenroker.Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:36:
Is er voor Hi-prepay überhaubt een messenger(kloon) die werkt?
Noch standaard messenger,noch I-Move,noch IM+ kan ik aan de praat krijgen.
Ze maken wel verbinding,maar dan gaat het niet verder.
I-Move zegt dat ie geen verbinding kan maken met de server (of zoiets was het)
Messenger zelf blijft maar bezig met controleren.
IM+ blijft ook bezig en doet niets dan controleren.
Iemand een oplossing?
Ik gebruik trouwens de instellingen van Robert-630 uit deel 3 en ik draai nog steeds 2002
Verwijderd
Sigaren??Tis ook sigarettenmerk trouwens.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:01:
[...]
Ik heb ook geen oplossing, maar wel wat vragen die redelijk aansluiten op de sigarenroker.
Ik ben steeds bezig om via KPN prepay: internet, MMS en MSN draaiend te krijgen maar tot nog toe zonder enig resultaat. Explorer maakt zo te zien wel een gprs verbinding, maar blijft eeuwig zoeken naar pagina's.
Kan iemand hier nu eens de volledige (en werkende) instellingen voor KPN en Hi posten??
MMS is in deel 1 al een keer opgelost.robert-630 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:44:
[...]
Enkele dagen terug heeft rozemulder123 enkele instellingen al door gegeven, echter ikzelf gebruik andere instellingen, die ik al is eerder heb medegedeeld. Deze post is echer onduidelijk, ik hoop dat AirX het goedvind als ik mijn instellingen e.d. even opsom:
- bel eerst 313
- kies het juiste doorkies nr (2) om i-mode incl. MMS in te laten schakelen.
- telefonisch worden enkele instructies medegedeeld (telefoon aan en uit)
- kpn geeft eenmalig 10,- i-mode tegoed, je ontvangt een smsje hierover.
- een grote G moet in de taakbalk (op je homescreen) verschijnen.
- stel nu de volgende proxy in:
connects from: the internet
connects to: wap (network)
proxy: 10.10.100.10
type: wap
- stel nu de volgende dataverbinding in:
Maakt verbinding met: internet
Toegangspunt: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: (leeg)
Wachtwoord: (leeg)
Primaire DNS: (leeg)
Secundaire DNS: (leeg)
IP-Adres: (leeg)
- bij Data connections heb ik zowel onder wap als internet connection het i-mode/kpn profiel geselecteerd staan.
- Voeg de volgende bookmark bij IE toe:
Naam: I-menu
Adres: http://imenu
Druk op TOEVOEGEN
Nu kom je weer in het "favorieten"scherm, druk weer op MENU en kies Opties(6). Ga naar verbindingen en druk op scrollwiel, cotroleer of de verbindingen als volgt staan:
Instellingen automatisch detecteren moet NIET aangevinkt zijn
Netwerk selecteren moet op WAP-Netwerk staan.
Sluit alles af , start vervolgens internet explorer en kies via je Favorieten voor I-menu.
Nu geniet je van i-mode...
Nog steeds dank aan Rebr die me ooit is met zijn instellingen op weg heeft geholpen en deels van hem ge copy past
[ Voor 4% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 21-06-2005 21:51 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 14:12 ]
Ze staan er al:Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:35:
[...]
@Robert-630:Kunnen de MMS instellingen ook in de SP komen?
De instellingen van jouw verschillen wel op enig punt, ik weet niet of dat problemen geeft.
Sorry,niet gezien.robert-630 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:44:
[...]
Ze staan er al:
[...]
De instellingen van jouw verschillen wel op enig punt, ik weet niet of dat problemen geeft.
[ Voor 18% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 22-06-2005 01:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 22:26 ]
Nee, de ROMs van de SP en PPC verschillen.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:23:
Hallo,
Weet iemand of de windows mobile 2005(beta) upgrade for pocketpc ook voor de mpx200 kan?
zo nee, wat is dan de versienummer voor smartphone???
Thankx
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ja, maar de ROM moet wel op deze telefoon aangepast zijn, ofwel er moet behoorlijk getweakt worden. De gebruikte ROM moet overigens een ROM voor de SP zijn.JvdS schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:31:
En een onofficiele versie? Zou die wel kunnen werken?
Zelf vind ik de batterij best goed, maar ik laad hem dan ook vaak op via USB. Een groot pluspunt is dat hij al melding geeft van een ''low battery'' bij iets van 40% batterijniveau.anandus schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:34:
* anandus moet een nieuwe Vodafone prepaid-telefoon hebben, en ik zat aan deze te denken.
Ik zit met een paar vragen:
• Het verhaal van de slechte batterij, is dat nog steeds zo?
• Kan ik met Vodafone prepaid msn'en , zoja hoe duur is dat?
• Kan ik, met een geheugenkaartje erbij, deze telefoon als mp3-speler gebruiken? Of is het te onhandig om het telkens open te moeten klappen als je een ander nummer wil?
Verwijderd
Musicbox heeft een ingebouwde 5 bands EQ.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:32:
Nog even over het geluid. Zonder equaliser klinkt de mpx nogal schril, weinig bass. Nu was er op het modaco forum een topic waarbij door het toevoegen van 2 SMD condensators wat meer bas in het geluid gebracht. De originele tekeningen daarvan kan ik echter nergens vinden. Wel is er ergens anders een foto te zien van een gemodde mpx. het lijkt erop dat er over twee originele condensators nog twee condensators parallel worden gezet om daarmee de hoge tonen er wat uit te filteren.
Heeft iemand meer info over die mod??
Betaplayer ookDavidoff_Smoker schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:48:
[...]
Musicbox heeft een ingebouwde 5 bands EQ.
Die is te vinden op smartphone.net
Misschien dat dat wat voor je is?
Verwijderd
Maar denk er wel aan dat de MP3 speler een extra is op de foon.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:00:
Betaplayer heb ik, met de bassen hoog gedraaid en de hogere frequenties wat lager.Toch heb ik het gevoel dat het nog beter kan. Vandaar de vraag.
Verwijderd
Ik heb nu ook een tijdje (anderhalve week ofzo) de band vastgezet op 900/1800, en hij lijkt inderdaad wel wat langer mee te gaan.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:17:
Heb mijn MPX200 op 900/1800 band ingesteld i.p.v. 'auto' om stroom te besparen (tip van een ander mpx forum.)
En volgens mij helpt dit inderdaad de batterijduur te verlengen.![]()
Mocht jij dit ook willen proberen, (als je niet in Amerika woont.)
Ga naar Instellingen, Telefooninstellingen, Voorkeursband en selecteer 900/1800 ipv auto.
Ben benieuwd of er nog andere batterij besparingen zijn.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee, dat hoort niet zo. Wat voor nummers?Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:27:
ik heb ook n mpx200.
toen hij uit de winkel kwam was hij niet goed, dus opgestuurd.
nu weer terug, maar ik kan opeens het menu'tje niet vinden waar je de instellingen kan doen voor het displaytje op de voorkant..het contrast enzo..en de stijl.
ik weet dat je het kan wijzigen, had het al is gedaan..maar waar??
en als ik naar Instellingen -> Meer -> Telefoon Instellingen ga, dan zie ik daar alleen maar nummers die ik weg kan halen, of nummers erbij zetten..hoort dat zo?
[ Voor 23% gewijzigd door robert-630 op 24-06-2005 18:56 ]
Verwijderd
ik zal precies beschrijven wat er staat :Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:40:
[...]
Nee, dat hoort niet zo. Wat voor nummers?
Als het 1,2,3 etc is, dan lijkt het erop dat je lettertype dezelfde kleur heeft als je achtergrond.
Als het telnummers zijn, dan weet ik het ook niet
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Toch maar aan de normale lader proberen? Misschien dat die USB hub toch net te weinig prik geeft om hem in een nacht p te laden.Stoney3K schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 03:02:
Ik heb hier ook een klein probleempje, vandaag de MPx200 gekocht op een Prepaid van Vodafone. Beetje mee lopen spelen, SD-kaartje erbij gekocht, nieuwe homescreens geinstalleerd, maar na het instellen van mijn e-mail server gaat ineens de opstartprocedure in de soep.
Het 'Hellomoto' logo en muziekje gaan allemaal goed, tot het Microsoft Smartphone 2002 logo. Dat wordt weergegeven en gelijk gaat het beeld op zwart.
Waarschijnlijk is dit dezelfde reactie die ie zou geven op een lege batterij, maar het beestje heeft praktisch de hele avond aan de USB gehangen (al moet ik wel zeggen dat het een ongevoede hub betrof). Zou het hieraan kunnen liggen? Net nog een hard reset geprobeerd zonder enig resultaat.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Grappig, ik gebruik Total Commander (voorheen Windows Commander) als meer dan 5 jaar op de pc. Leuk dat het nu ook beschikbaar is voor de Smartphonerobert-630 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:51:
Misschien intressant nieuws Total Commander is uitgekomen voor de Smartphone. Het is gratis, hier lees je er meer over en kan je enkele screenshots bekijken
en ... ''Nederlandse ondersteuning '' -> standaard in de .exe. niet in de .cab ga daarvoor na: Additional languages - included - language page
Trouwens, mij benieuwd met welk aanbod Opera komt nu de technical preview versie bijna afloopt!
Verwijderd
Dit is inderdaad heel vreemd!Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 23:09:
[...]
ik zal precies beschrijven wat er staat :
Telefoon Instellingen :
1
2
127
12222
en that's it..verder niks..ik kan die nummers wel weghalen, en andere nummers neerzetten.
maar zit in dit menutje ook de instelling dat je het licht van de display langer aan kunt laten staan?
hij vliegt nu na 2 seconde alweer uit.
Ziet er best grappig uitrobert-630 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:51:
Misschien intressant nieuws Total Commander is uitgekomen voor de Smartphone. Het is gratis, hier lees je er meer over en kan je enkele screenshots bekijken
en ... ''Nederlandse ondersteuning '' -> standaard in de .exe. niet in de .cab ga daarvoor na: Additional languages - included - language page
Trouwens, mij benieuwd met welk aanbod Opera komt nu de technical preview versie bijna afloopt!
Verwijderd
Hij werkt na een hard reset weerVerwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:01:
[...]
Dit is inderdaad heel vreemd!![]()
Probeer nog eens de keiharde reset waarbij de telefoon alles vanuit de ROM weer gewoon laadt.
Eerst ff je cd-tje erbij nemen en dan de progjes er op zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:29:
[...]
Hij werkt na een hard reset weer
alleen nu is het menu engels..maargoed dat is niet zo'n probleem.
nu kom ik wel weer in dat instellingen menutje
[ Voor 3% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 25-06-2005 17:26 ]
Verwijderd
Heb ik ook gehad, maar heb het opgelost en kan me even niet herinneren meer hoe ik dat heb gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:40:
ik heb een groot irritant probleem nu..
het alarm is doorgedraaid bij mij.. ik heb ooit keer de wekker op 11:30 gehad.. nouja die wijzigde ik weer zoals gewoonlijk naar 9:00 wat voor mij een tijd is die vaak nodig is..
maar wat er nu altijd gebeurt.. ookal heb ik andere tijd of is alarm "uit" .. gaat om 11:30 de wekker?!
wie weet hoe dit komt en hoe ik dat kan oplossen?
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 09:41 ]
Verwijderd
Programma's, en dan nummer 7; File manager.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:39:
Ik kan de 'Explorer' nergens vinden.
waar je door je mappen heen kan bladeren enzo.
nu heb ik een .CAB op m'n tel gezet..maar ik kan hem niet openen omdat ik hem niet kan vinden.
iemand die weet waar het zit, of hoe ik het erop krijg?
Oww.. En als je voor meer kiest, zie je dan nergens File Manager? Als het goed is moet die toch ergens bij staan.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:44:
[...]
Bij mij is nummer 7 Msn Messenger.
File Manager staat er niet bij
Verwijderd
Nee..nergens een File Manager te bekennen..heel vreemdsjukke schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:47:
[...]
Oww.. En als je voor meer kiest, zie je dan nergens File Manager? Als het goed is moet die toch ergens bij staan.
Verwijderd
------------------------------Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 09:38:
"Nadat ik hem geinstalleerd had gaf hij het volgende foutbericht:(of hij bleef op dezelfde oude theme staan)
No home screen layouts can be found.Install a valid home screen layout and then select it using the Home screen item in Settings."
De hochstatter AG MPx200 MMS Patch installeren?
Zoek op google even naar "MPX200 JMMS patch".
Verwijderd
------------Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:39:
nu heb ik een .CAB op m'n tel gezet..maar ik kan hem niet openen omdat ik hem niet kan vinden.
Verwijderd
Precies..dat bedoel ik,Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:56:
[...]
------------
Oow, je bedoelt dus dat je (file manager).cab op je telefoon gezet hebt en dat je dat niet meer kan vinden?(en je hebt ook geen file manager meer)
Hmm, dan zou ik resco explorer downloaden(google naar resco explorer) en via resco explorer moet je naar 'zoeken'(Find) gaan(Menu->Edit->Find)
type in cab en als het goed is dan zou je .cab bestand tevoorschijn moeten komen.
Staat volgens mij op de CD met software die bij de telefoon is meegeleverd, dus ff installeren via desktop / activesyncVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:39:
Klopt, filemanager op de CD is een exe.file, dus die kan via de pc geinstalleerd worden.Aram schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:37:
[...]
Staat volgens mij op de CD met software die bij de telefoon is meegeleverd, dus ff installeren via desktop / activesync
Verwijderd
GeniaalAram schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:37:
[...]
Staat volgens mij op de CD met software die bij de telefoon is meegeleverd, dus ff installeren via desktop / activesync
[ Voor 86% gewijzigd door Jerome! op 26-06-2005 21:07 ]
Verwijderd
Laat alsjeblieft even weten wat je ervaringen met wm2003 zijn qua:AirX schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:46:
bij deze wil ik een tot nu toe succesvolle flash naar win2k3 melden... rom: super_moto_2 en de phone heb ik bij Vikingdirect.nl gekocht.
Verwijderd
programma en map moeten op specifieke plaatsen worden weggeschreven, anders klaptie eruit.etwasietsmet schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:38:
Hey, ik heb een probleempje met m'n mpx200 i.v.m tomtom
Ik heb tomtom mobile 5 (via usenet) als ik het progamma dan opstart krijg ik een juridische kennisgeving en dan kan ik kiezen voor Akkoord dan kies ik akkoord en dan schiet hij weer terug naar het menu en doet verder niks..
Iemand die weet hoe je dit moet oplossen?
b.v.d
Verwijderd
etwasietsmet schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:38:
Hey, ik heb een probleempje met m'n mpx200 i.v.m tomtom
Ik heb tomtom mobile 5 (via usenet) als ik het progamma dan opstart krijg ik een juridische kennisgeving en dan kan ik kiezen voor Akkoord dan kies ik akkoord en dan schiet hij weer terug naar het menu en doet verder niks..
Iemand die weet hoe je dit moet oplossen?
b.v.d
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:33:
[...]
programma en map moeten op specifieke plaatsen worden weggeschreven, anders klaptie eruit.
Weet uit m'n hoofd niet meer waar precies, maar even googlen moet d eoplossing brengen.
robert-630 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:45:
[...]
Ik zelf had ook dat probleem, ik had een mapje voor tomt tom gemaakt en daar alle mappen (let op! niet maps) ingezet, dat werkt blijkbaar niet. Je moet alle mappen op je foon in de root zetten, in het geval van een SD-card dus op: \Mounted Volume. Ik heb daar de volgende mapjes: 2577, Benelux Navigator Map & TomTom. Een map in mijn .zip file is niet nodig voor WM, die is er voor Symbian bijgezet.
Ik hoop dat dit ook bij jouw de reden van je probleem is, dan heb je nu de simpele oplossing
Verwijderd
Omzeilen kan denk ik niet, maar waarom screens downloaden als je ze zo makkelijk zelf kan maken met homescreendesigner?Davidoff_Smoker schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:03:
Is er een manier om de themes van deze site :http://www.phonethemes.com op een 2002 te laten draaien?
Had er een paar gevonden op usenet,maar ze willen niet installeren.
Op hun site zag ik dat je 2003 moet hebben.
Is zoiets te omzeilen?Of niet?
Heb je ze al bekeken?Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:26:
[...]
Omzeilen kan denk ik niet, maar waarom screens downloaden als je ze zo makkelijk zelf kan maken met homescreendesigner?
Verwijderd
Verwijderd
Zag niet dat ze bewogen, staat geloof ik uitgeschakeld in de browser.Davidoff_Smoker schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:14:
[...]
Heb je ze al bekeken?
Deze had ik nog niet gezien?
Zeegezicht met bewegende golven?
Aquarium met bewegende vissen?
Bewegende homescreens was ik nog niet tegen gekomen.
En met homescreendesigner wil het mij niet lukken om die dingen bewegend te krijgen
Verwijderd
betaplayer.arm_sp.cabVerwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:31:
welke betaplayer gebruiken jullie want ik krijg alleen de pocet pc versie gevodnen maar die krijg ik niet geinstaleerd! dus help aub!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 18:44 ]
Ik kan je zeggen dat het stroomverbruik er in ieder geval niet minder (slechterVerwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:32:
[...]
Laat alsjeblieft even weten wat je ervaringen met wm2003 zijn qua:
- stroomverbruik
- snelheid
etc etc
Verwijderd
Oke, bedankt alvast. Gezien de tegenstrijdige info hier en daar ben ik wat huiverig om te flashen!AirX schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:59:
[...]
Ik kan je zeggen dat het stroomverbruik er in ieder geval niet minder (slechter) op is geworden. Ik heb de telefoon nu al een dag aardig gebruikt (TomTom, DivX etc) en hij is nog steeds op 89%.)
Wat mij meteen opviel was dat TomTom nu veel vloeiender draait. Als je vroeger door de map scrollde duurde het altijd een tijdje voordat het beeld weer opgebouwd was, dit gaat nu super smooth.
Verdere ervaringen kan ik pas over enkele dagen geven, als ik hem een tijdje weer gebruikt heb en misschien (hopelijk niet) problemen ben tegengekomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 22:13 ]
Bedankt dat je me helpt, maar ik snap hem niet helemaal kan je misschien een screenshot maken van hoe je ze op de sd card hebt staan
Heb hem er zelf niet op staan,screenshots wordt dus moeilijk.etwasietsmet schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:17:
[...]
Bedankt dat je me helpt, maar ik snap hem niet helemaal kan je misschien een screenshot maken van hoe je ze op de sd card hebt staan
b.v.d
Zonde.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:25:
[...]
Zag niet dat ze bewogen, staat geloof ik uitgeschakeld in de browser.
Verwijderd
lees eerst even dit topic door.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:59:
heyz mensen heb probleem!
ik heb me mp200 sinds vandaag en hij deed! vaag dus ff een reset gedaan van me mpx200
maar nus taat de heflt op engels en heflt nederlands hoe zet ik dat goed terug? want wil graag alles nederlands want me engels is zeer slecht wie kan mij helpen?
[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 28-06-2005 13:52 ]
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Korakal op 29-06-2005 14:56 ]
Ten eerste is het niet zo netjes om een illegale ROM-request op deze manier te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:24:
hey mensen,
ik wil proberen de mpx200 naar WM2003 flashen maar ik wil een rom hebben voor vodafone dat als het niet wil terug te flashen(want heb nog een simlock)
wie heeft deze rom?
wie wil deze even mailen naar robin191@home.nl of een mail sturen en dan via msn.![]()
afz. robin van wijngaarden
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 28-06-2005 15:29 ]
Dat kan.anandus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:27:
Als ik de taal op Engels zet is T9 ook in het Engels.
Ik wil T9 in het Nederlands, maar de rest van de telefoon in het Engels. Kan dat?
Verwijderd
Google naar activesync, had je eerlijk gezegd ook zelf uit kunnen vinden met de handleiding in de handVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:35:
hoe kan ik in godsnaam infrarood inschakelen en waar vind ik de drivers om de MPX200 te linken aan mijn pc? (win2k)
Bedankt voor de bevestiging
Verwijderd
Ik wil het gewoon inschakelen op mijn foon zodat ik bestanden van andere foons kan ontvangen,AirX schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:38:
[...]
Google naar activesync, had je eerlijk gezegd ook zelf uit kunnen vinden met de handleiding in de hand
Ik heb mijn start menu veranderd, maar er is toch echt een infrarood-icoontje in het programma's menuVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:57:
[...]
Ik wil het gewoon inschakelen op mijn foon zodat ik bestanden van andere foons kan ontvangen,
Verwijderd
vergeef me mijn onwetendheid, ik heb hem vandaag pas gekocht, maar kan echt niks van IR vinden, Activesync vind ik wel maar kan er geen IR instellen/inschakelen.anandus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:02:
[...]
Ik heb mijn start menu veranderd, maar er is toch echt een infrarood-icoontje in het programma's menu
Even zoeken.
Erop klikken en dan IR-poorten uitlijnen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 17:08 ]
Nee, hij heeft voor IR een ander icoontjeVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:05:
[...]
vergeef me mijn onwetendheid, ik heb hem vandaag pas gekocht, maar kan echt niks van IR vinden, Activesync vind ik wel maar kan er geen IR instellen/inschakelen.
Verwijderd
dat weet ik, maar kan er niks over vinden, kan het zijn dat ik een andere softwareversie heb? mijne kwam met Vodafone kaart, maar niet met Vodafone software, hij is wel gesimlocked...anandus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:13:
[...]
Nee, hij heeft voor IR een ander icoontje
Volgens mij hoort-ie wel ergens in de buurt te zitten daar
Bij mij, in het Nederlands, heet-ie "Infraroodontvangst".
Je weet dat je met 9 verder kan scrollen door de programma's?
Verwijderd
Rommetjes zijn ruim boven de 20Mb groot!Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:24:
hey mensen,
ik wil proberen de mpx200 naar WM2003 flashen maar ik wil een rom hebben voor vodafone dat als het niet wil terug te flashen(want heb nog een simlock)
wie heeft deze rom?
wie wil deze even mailen naar robin191@home.nl of een mail sturen en dan via msn.![]()
afz. robin van wijngaarden
Ik heb hem zaterdag bij Belcompany gehaald i.c.m. een Vodafone Prepaid abbonnement.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:16:
[...]
dat weet ik, maar kan er niks over vinden, kan het zijn dat ik een andere softwareversie heb? mijne kwam met Vodafone kaart, maar niet met Vodafone software, hij is wel gesimlocked...
Verwijderd
Qua verloopstukje, expansys.nl heeft ook zoiets. Maar is relatief duurder, en minder "slank".anandus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:19:
Hey, ik heb nu deze telefoon ook en ik ben er zéér blij mee, lekker veel opgezet al.
Dat het Windows is scheelt een hele hoop, nu begrijp ik het tenminste als m'n telefoon vastloopt
Ik heb het hele topic doorgelopen, maar zit nog met vraagjes:
• Is die winkel in Hong Kong de enige plek om die verloopstukjes te bestellen?
• Ik heb Vodafone prepaid. Als ik WM2k3 erop wil zetten (ivm snelheid en duur van batterij (?)), moet ik het eerst gewoon unlocken, maar dit maakt verder niet uit voor mijn prepaid-gedoe?
• Ik ben nieuwe themes aan het proberen, maar ik kom telkens een schoonheidsfoutje tegen, namelijk dat de regel 'Email (0) SMS (0) MMS (0)' dubbel staat. Hoe kan ik dat veranderen? In de XML'etjes heb ik zo 1-2-3 niet iets kunnen vinden...
Verwijderd
Dit kan gewoon niet! Staat onder bureau accessoires!! Is volgens mij een hardgebakken app!Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:27:
er staat ook niks op de cd-rom, ik sta voor een raadsel...
volensmij staat het standaard onder bureau-assecoires (in dat mapje dus, in het start-menu (begin))Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:27:
er staat ook niks op de cd-rom, ik sta voor een raadsel...
[ Voor 19% gewijzigd door robert-630 op 28-06-2005 19:59 ]
Verwijderd
Geinig!robert-630 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:58:
[...]
volensmij staat het standaard onder bureau-assecoires (in dat mapje dus, in het start-menu (begin))
@jogproof: tegelijk(ik kan beter eerst op F5 drukken, als ik de hele pagina nog moet lezen (4 min verschil
)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
In dit topic is daar al het nodige over geroepen. terugbladeren maar!Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:20:
hey ik heb een vraagje wat tom tom betreft..
ik heb hem geinstalleerd maar krijg steeds de melding dat ik geen kaarten heb terwijl er standaard een kaart van de benelux bij zou moeten zitten. Maar ik kan niet vinden waar ik die kaart zou moeten vinden heeft iemand ervaring met tom tom op de mpx200!!!
Het staat 2 pagina's terug nog vermeld!(pagina 14) !!Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:43:
[...]
In dit topic is daar al het nodige over geroepen. terugbladeren maar!
[ Voor 17% gewijzigd door robert-630 op 29-06-2005 11:53 ]
[ Voor 41% gewijzigd door spone op 29-06-2005 11:52 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Misschien moet Tom Tom (en eventuele andere dingen) in de FAQ van de openingspost gegooid worden?spone schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:51:
Ik word zo moe van de mensen die niet lezen in dit topic, enkel hun vraag neergooien en dan hopen dat iemand ze het antwoord neerzet
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 29-06-2005 12:06 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq