Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:
Dus alle programmas zijn dan gewist?
zoals internet explorer, windows mediaplayer etc.
wat ik eigenlijk bedoel is, komt hij na de reboot er net zo weer uit te zien als dat je hem voor het eerst heb gekocht en gestart, dus alle beginprogrammas staan er dan op, alles wat je er zelf hebt opgezet is weg.
of is gewoon je hele mobiel compleet leeg dus je heb gewoon 11 mb vrije ruimte.
en is er ook een oplossing bijv. met een programmatje dat je die .mid files wel af kunt spelen?
Nee, alleen de programma's die jij er zelf op hebt opgezet worden gewist en ook alle user geralateerde zaken, m.a.w. alles wat jij hebt veranderd, ingesteld, er op hebt gezet en op de sp hebt aangemaakt.
Zo blijft IE op je foon, maar je favorieten worden wel gewist (als je ze niet back-upt

) alleen de favoriten van ms die al op de telefoon stonden blijven behouden (of komen terug in het geval je ze al gewist had

)
Er is alleen een uitzondering i.c.m WM2002 de programma's Photos & Filemanager worden ook
verwijderd! Deze zal je via activesync (via usb) vanaf de motorola CD indien gewenst moeten her-installeren, let op je krijgt wel engelse versies en kan volgensmij geen nederlandse taal instellen.
Nog een ding, is al eerder opgemerkt: alleen het telefoongeheugen wordt gewist niet de SD/MMC kaart, wil je die ook formateren, dan raad ik je aan dat voor de hardreset met het programma Binarys filemanager op je telefoon te doen, verwijder zowiezo handmatig even alle Programm Files van je SD-card, anders kan de boel op den duur spaak lopen.
edit:
@sunoke: ik zie dat mijn post inmiddels wat overbodig is (geworden)

[
Voor 4% gewijzigd door
robert-630 op 15-06-2005 12:39
]