Motorola MPx200 Smartphone [deel 3]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.079 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je dat er een mulater is voor de mpx200 waarmee je N-gage spellen kan spelen? :P
want er is wel een emulater voor nokia telefoons om de N-Gage spellen te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:19:
Denk je dat er een mulater is voor de mpx200 waarmee je N-gage spellen kan spelen? :P
want er is wel een emulater voor nokia telefoons om de N-Gage spellen te spelen :/
Is er niet, komt er waarschijnlijk ook niet.

ps. Die nokia telefoons draaien hetzelfde OS (symbian series 60).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De SP is geupdate!

Nu in de startpost (FAQ) zowel KPN/HI I-mode als KPN/HI WAP via GPRS instellingen.
Tevens verkapt schopje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil nog steeds weten waar je een goedkope werkende headset (hoeft alleen audio-out te zijn om mp3 te luisteren), of verloopstekkertje kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
www.mp3man.nl verkoopt 2 verloopstekkers: eentje van €12 en eentje van €19 http://mp3man.nl/zoeken/?query=converter
Ik ga morgen ofzo eens kijken hier in de buurt, ik vind €12 toch wel veel voor zoiets :X

Heeft iemand al eens geprobeerd om in België Imode werkend te krijgen op de mpx200.

GPRS is te duur hier en moet ik nog eens een abo voor hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door pisart op 13-06-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
pisart schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:21:
www.mp3man.nl verkoopt 2 verloopstekkers: eentje van €12 en eentje van €19 http://mp3man.nl/zoeken/?query=converter
Ik ga morgen ofzo eens kijken hier in de buurt, ik vind €12 toch wel veel voor zoiets :X

Heeft iemand al eens geprobeerd om in België Imode werkend te krijgen op de mpx200.

Die van 12 euro is een k*tding volgens mij, dan heb je zo'n enorme klomp aan de zijkant van je telefoon en wordt je headset poortje nogal snel lam als je hem in je zak bij je draagt...

Dan heb ik liever die van 19 euro, maarja dat is meteen weer vrij prijzig voor zo'n simpel verloopstekkertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://pc-mobile.net/

Voor 6,5 dollar per stuk, wel een euro of 5 verzendkosten, want ze zitten in hongkong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een beetj blijft doorvrage om af te dingen doen ze t wel voor 10 euro ;) anders 15 euro, probeer bij een buitenlandse winkel.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em!! :*)
gisteren opgehaald, heb er al een aantal programmatjes opgezet.
Moet nog even uitzoeken hoe het precies werkt met die 30 euro gratis beltegoed, er zit namelijk helemaal geen boekje of kaartje bij waar dit word uitgelegd.
Verder moet ik er nog een MMC of SD kaartje bij kopen ( heeft iemand nog een goedkoop adresje? )
Apparaat is verder helemaal te gek en ziet er chique uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:41:
[...]

http://pc-mobile.net/

Voor 6,5 dollar per stuk, wel een euro of 5 verzendkosten, want ze zitten in hongkong!
Daar heb ik er ook twee besteld, 18 dollar was het totaal geloof ik.
Werkt perfekt. Gebruikt hem nu alleen niet meer zo vaak ivm. aanscaf HTC Magician.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
sunoke schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:46:
[...]

Daar heb ik er ook twee besteld, 18 dollar was het totaal geloof ik.
Werkt perfekt. Gebruikt hem nu alleen niet meer zo vaak ivm. aanscaf HTC Magician.
Hoe snel heb je zoiets eigenlijk binnen vanuit Hongkong?
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:58:
Ik heb em!! :*)
gisteren opgehaald, heb er al een aantal programmatjes opgezet.
Moet nog even uitzoeken hoe het precies werkt met die 30 euro gratis beltegoed, er zit namelijk helemaal geen boekje of kaartje bij waar dit word uitgelegd.
Verder moet ik er nog een MMC of SD kaartje bij kopen ( heeft iemand nog een goedkoop adresje? )
Apparaat is verder helemaal te gek en ziet er chique uit.
Wat moet u doen om de € 30,- extra BelTeGoed te bemachtigen?

* Na aanschaf, maakt u een first call (eerste betaalde uitgaande gesprek) vóór 3 juli 2005.
* Uw naam- en adresgegevens dienen uiterlijk 8 juli 2005 door Vodafone te zijn ontvangen.
* U waardeert uiterlijk 21 juli 2005 uw BelTeGoed op met € 20,-. (moet in 1x 20 euro zijn, want 2x 10 is volgens vodafone niet geldig om de 30 euro extra te mogen ontvangen)
* U ontvangt automatisch, op 28 juli 2005, de € 30,- extra beltegoed en de bevestiging hiervan middels SMS.

:)

[ Voor 65% gewijzigd door mjszwo op 14-06-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt caponi.

Maar ik vind het toch een beetje vreemd dat dit niet wat duidelijker is aangegeven bij de aankoop van deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort toch ook maar eens opzoek gaan naar een dergelijk stekkertje.

Alleen vraag ik me het volgende af. Voor mijn muziek gebruik ik meestal mijn mp3 speler, alleen dan hoor ik mijn telefoon niet af gaan. Bovendien ishet trilalarm zo zwak dat ik m ook zelden voel. Is er een of ander klein mengplugje/apparaatje die het mogelijk maakt om 2 audiokanalen te mengen tot 1 enkele?

Zou namelijk handig zijn om door mijn muziek de telefoon door de koptelefoon af te horen gaan :). Moet natuurlijk wel een beetje compact zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Caponi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:17:
[...]

Hoe snel heb je zoiets eigenlijk binnen vanuit Hongkong?
Ik weet het niet meer precies, maar het was binnen 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook een navigatie programma erop zetten? En als dat zo kan, ken iemand een programma die werkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:31:
Kan je ook een navigatie programma erop zetten? En als dat zo kan, ken iemand een programma die werkt? :)
Ik heb er TomTom Mobile 2005 Benelux op draaien, en Mapopolis werkt ook. Je hebt alleen geen realtime navigatie omdat je daarvoor een GPS verbinding moet hebben, maar je kan hem prima als stratenboek gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:24:
[...]

Binnenkort toch ook maar eens opzoek gaan naar een dergelijk stekkertje.

Alleen vraag ik me het volgende af. Voor mijn muziek gebruik ik meestal mijn mp3 speler, alleen dan hoor ik mijn telefoon niet af gaan. Bovendien ishet trilalarm zo zwak dat ik m ook zelden voel. Is er een of ander klein mengplugje/apparaatje die het mogelijk maakt om 2 audiokanalen te mengen tot 1 enkele?

Zou namelijk handig zijn om door mijn muziek de telefoon door de koptelefoon af te horen gaan :). Moet natuurlijk wel een beetje compact zijn.
ik zelf hep gewoon een sompele headset meet een oordopje en mic. waarmee ik ook kan opnemen hij is van het merk lg })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:12:
[...]

Ik heb je even een WAV file gemailt die hier gewoon direct afspeelt. Probeer die eens, dan weet je of het aan je telefoon of aan de beltonen die je probeert ligt ;)

Ik heb wel gemerkt dat bepaalde WAV's niet afgespeeld worden, maar zodra ik die in Audacity heb geopend en direct weer save, dan doen ze het opeens wel. Misschien dat Audacity ze in een ander WAV formaat saved ofzo?

Je kan het hier downloaden: http://audacity.sourceforge.net/
is gratis :)
:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Ehm... ja? Wat moet ik hiermee?

Ontopic:
Ik heb net via E-Bay een originele MPX200 headset (HS-525) gekocht voor 13,80 en 6,95 verzendkosten. Dat heb ik bij nader inzien toch liever dan gedoe met verloopstekkertjes :Y)

Er is er nog 1 beschikbaar voor de mensen die ook interesse hebben ;)

[ Voor 19% gewijzigd door mjszwo op 14-06-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een paar ringtones van internet gehaald en op de telefoon gezet in het mapje windows.
het zijn .mid bestanden, maar het vreemde is ik kan ze niet afspelen.
Als ik op het .mid bestand klik, dan opend hij maar geeft hij gewoon een piepje en speelt hij niet het gewenste deuntje af :?
Als ik het .mid bestandje dan via IR naar een andere mobiel verstuur, gaat dit prima, en het .mid bestandje speelt gewoon af op de andere telefoon.
weet iemand wat dit voor probleem is?

En nog een vraagje:
Als ik mijn telefoon weer helemaal schoon wil hebben, dan moet ik hem dus aanzetten en tegerlijk de blauwe knop indrukken, maar ben ik dan alle bestanden kwijt ( dus ook de mappen die ik er op kreeg toen ik hem kocht ), of gewoon de dingen die ik er zelf op heb gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ik dacht alles wat er op de telefoon zelf staat wordt gewist, wat op je mmc/sd kaart staat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:44:
Ik heb net een paar ringtones van internet gehaald en op de telefoon gezet in het mapje windows.
het zijn .mid bestanden, maar het vreemde is ik kan ze niet afspelen.
Als ik op het .mid bestand klik, dan opend hij maar geeft hij gewoon een piepje en speelt hij niet het gewenste deuntje af :?
Als ik het .mid bestandje dan via IR naar een andere mobiel verstuur, gaat dit prima, en het .mid bestandje speelt gewoon af op de andere telefoon.
weet iemand wat dit voor probleem is?
Niet alle midi formaten worden ondersteund.
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:44:
En nog een vraagje:
Als ik mijn telefoon weer helemaal schoon wil hebben, dan moet ik hem dus aanzetten en tegerlijk de blauwe knop indrukken, maar ben ik dan alle bestanden kwijt ( dus ook de mappen die ik er op kreeg toen ik hem kocht ), of gewoon de dingen die ik er zelf op heb gezet?
Ja, het systeem gaat dan weer terug naar de fabriekstoestand, dat wil zeggen, je houdt een kale smartphone over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus alle programmas zijn dan gewist?
zoals internet explorer, windows mediaplayer etc.
wat ik eigenlijk bedoel is, komt hij na de reboot er net zo weer uit te zien als dat je hem voor het eerst heb gekocht en gestart, dus alle beginprogrammas staan er dan op, alles wat je er zelf hebt opgezet is weg.
of is gewoon je hele mobiel compleet leeg dus je heb gewoon 11 mb vrije ruimte.

en is er ook een oplossing bijv. met een programmatje dat je die .mid files wel af kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:35

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:17:
Heb mijn MPX200 op 900/1800 band ingesteld i.p.v. 'auto' om stroom te besparen (tip van een ander mpx forum.)

En volgens mij helpt dit inderdaad de batterijduur te verlengen. :*)
Mocht jij dit ook willen proberen, (als je niet in Amerika woont.)

Ga naar Instellingen, Telefooninstellingen, Voorkeursband en selecteer 900/1800 ipv auto.

Ben benieuwd of er nog andere batterij besparingen zijn.
Heb het zojuist ingesteld... Ben heel benieuwd :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:
wat ik eigenlijk bedoel is, komt hij na de reboot er net zo weer uit te zien als dat je hem voor het eerst heb gekocht en gestart, dus alle beginprogrammas staan er dan op, alles wat je er zelf hebt opgezet is weg.

en is er ook een oplossing bijv. met een programmatje dat je die .mid files wel af kunt spelen?
Standaard windows programma's (Contacs, Inbox, Internet Explorer, Windows Mediaplayer en dergelijke ) zitten in ROM en blijven bewaard. De File Explorer die je erbij kreeg toen je het apparaat voor het eerst aangezet werd is wel weg maar staat op de bijgeleverde CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:

Nee, alleen de programma's die jij er zelf op hebt opgezet worden gewist en ook alle user geralateerde zaken, m.a.w. alles wat jij hebt veranderd, ingesteld, er op hebt gezet en op de sp hebt aangemaakt.

Zo blijft IE op je foon, maar je favorieten worden wel gewist (als je ze niet back-upt ;) ) alleen de favoriten van ms die al op de telefoon stonden blijven behouden (of komen terug in het geval je ze al gewist had :) )

Er is alleen een uitzondering i.c.m WM2002 de programma's Photos & Filemanager worden ook verwijderd! Deze zal je via activesync (via usb) vanaf de motorola CD indien gewenst moeten her-installeren, let op je krijgt wel engelse versies en kan volgensmij geen nederlandse taal instellen.

Nog een ding, is al eerder opgemerkt: alleen het telefoongeheugen wordt gewist niet de SD/MMC kaart, wil je die ook formateren, dan raad ik je aan dat voor de hardreset met het programma Binarys filemanager op je telefoon te doen, verwijder zowiezo handmatig even alle Programm Files van je SD-card, anders kan de boel op den duur spaak lopen.

edit:
@sunoke: ik zie dat mijn post inmiddels wat overbodig is (geworden) >:)

[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 15-06-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie uitleg.

weten jullie misschien ook hoe je bepaalde .mid bestandjes wel kunt afspelen?
bijvoorbeeld met een speciaal programmatje of zo, ik heb namelijk iets van 10.000 ringtones
van .mid bestand maar kan ze niet afspelen, terwijl hij andere .mid bestandjes wel afspeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:56:
weten jullie misschien ook hoe je bepaalde .mid bestandjes wel kunt afspelen?
bijvoorbeeld met een speciaal programmatje of zo, ik heb namelijk iets van 10.000 ringtones
van .mid bestand maar kan ze niet afspelen, terwijl hij andere .mid bestandjes wel afspeeld?
Dat komt omdat de mpx200 alleen maar type 0 MIDI bestanden af kan spelen, en deze waarschijnlijk type 1 zijn. Met diverse tools online kan je ze converteren, al kan je misschien beter even zelf zoeken naar een midi 1 to 0 convertor aangezien er nogal wat verschillende zijn.
(Ik had hetzelfde probleem toen ik in een nostalgische bui van http://www.vgmusic.com/ wat game-tunes wilde spelen op de telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand uit utrecht en omstreke die zijn /haar mpx200 al heeft geulockt bij de zwarte beurs(utrechtse bazaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Weet iemand ook een manier om PHP pagina's te kunnen zien op de mobiel?
Het enige wat ik dan krijg,is een foutmelding met een stuk code van de bronpagina.
Geef aub niet aan om opera er op te zetten,die doet 2003.
Geen 2002 wat ik nog altijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:33:
Weet iemand ook een manier om PHP pagina's te kunnen zien op de mobiel?
Het enige wat ik dan krijg,is een foutmelding met een stuk code van de bronpagina.
Geef aub niet aan om opera er op te zetten,die doet 2003.
Geen 2002 wat ik nog altijd heb.
Als de output die door de pagina wordt gegenereerd wordt correcte html is kan dat. PHP is een server side scripting language, dus de telefoon zou er totaal geen probleem mee moeten hebben. Het stelt namelijk geen andere (extra) eisen aan de browser dan een gewone html pagina.

[ Voor 4% gewijzigd door sunoke op 15-06-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:32:
is er iemand uit utrecht en omstreke die zijn /haar mpx200 al heeft geulockt bij de zwarte beurs(utrechtse bazaar)
you can be the first ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een su6volle tip via Capone ( thanx! ) mijn MPX ook ge-unlocked en upgrade naar wm2003 gedaan. Alles werkt naar behoren. Ook de registry hack om gedeeltelijk de menu's in Nederlands te krijgen. Een ding leek mij echter vreemd... Ik heb het Startmenu helemaal verandert door nieuwe mappen te maken en alles in max 7 menu's gestopt. ( navigeert beter vind ik )

Als ik nu op "inbox" menu click en dan op "new" dan vraagt ie: Compose new:
1- SMS
2- ActiveSync

Als ik 2 kies dan krijg ik "New Message" - Een nieuw email bericht dus. Hebben anderen dat ook?
Zou daar bij menu 2- geen "Email" moeten staan ipv Active Sync???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Wat vind je er eigenlijk van? De moeite waard om van 2002 naar 2003 over te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... 'k ben niet echt overtuigd (nog..) Maar ik wilde het zelf even zien of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heyz mensen zit met een dilemma! het lijkt me een vette telefoon maar is die goed? zit er geen speling na enige tijd op de telefoon?(schanier) en is bereik goed van de telefoon? ooit last datje een smsje niet kan sturen of nietkunt bellen wegens wegvallent bereik? batterij bij normaaal gebruik(ander hafl uurtje bellen per dag 5 smsjes) gaat die dan 48 uur mee? of dat hij een sim fout aan gaf iemand last van? of heb je nog nadeelen?

nou ik weet ik vraag veel ik hoop snel reacite te krijgen! want deze telefoon lijkt me super nu met 45 btg nog bij de dixons;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:48:
heyz mensen zit met een dilemma! het lijkt me een vette telefoon maar is die goed? zit er geen speling na enige tijd op de telefoon?(schanier)
Er zit wat speling in als ik hem half opengeklapt heb. Wanneer hij volledig open of dicht is, is er geen speling te bekennen.
en is bereik goed van de telefoon? ooit last datje een smsje niet kan sturen of nietkunt bellen wegens wegvallent bereik?
Het bereik is naar mijn mening van gemiddelde kwaliteit.
batterij bij normaaal gebruik(ander hafl uurtje bellen per dag 5 smsjes) gaat die dan 48 uur mee?
Ik denk niet dat hij de 48 uur haalt met 1 lading.
of dat hij een sim fout aan gaf iemand last van?
Heb ik geen last van gehad.
of heb je nog nadeelen?
Hij wordt erg snel vies. Zelfs als je geen vette vingers hebt, laat je nog vingerafdrukken achter op de behuizing. Voor de rest vind ik het een prima ding. :)
Owja en hij stinkt ;) Maar die geur gaat er vanzelf vanaf als je hem een tijdje in gebruik hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door mjszwo op 16-06-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en raad je hem mij dus ook aan? wat bedoel je met gemiddeld bereik? gewoon dat je meestal goed is?(vol bereik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb Telfort, en heb gewoon overal bereik. De enige plek waar het iets minder is is bij mij thuis op de wc :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:22:
en raad je hem mij dus ook aan? wat bedoel je met gemiddeld bereik? gewoon dat je meestal goed is?(vol bereik)
Heb Hi/KPN prepay en heb goed bereik in mijn woonplaats.
(mag ook wel,woon 500 meter van de mast :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

Artcore schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:45:
Ik heb Telfort, en heb gewoon overal bereik. De enige plek waar het iets minder is is bij mij thuis op de wc :( ;)
dat is echt een plaats waar je gaat bellen hé :P

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh dan zal aan die MPX ook wel een vreemd luchie zitte :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha je meot ergens bellen he;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej, ik heb hem nu ook gekocht. Ben nu bezig met die gameboy color emulater, hij doet het nu maar die roms kan ik niet vinden. Ik bedoel die van Zelda kan iemand een link geven? Ik krijg allemaal van die nep download sites :S Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
als ik mp3 afspeel met klep open speelt hij normaal af.. maar zodra ik klep dicht doe blijft hij even hangen en speelt hij netjes verder... totdat hij naar het volgende nummer gaat.. die speelt hij met veel gekraak af. dit heb ik niet met klep open. oplossing iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Don3k schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:01:
als ik mp3 afspeel met klep open speelt hij normaal af.. maar zodra ik klep dicht doe blijft hij even hangen en speelt hij netjes verder... totdat hij naar het volgende nummer gaat.. die speelt hij met veel gekraak af. dit heb ik niet met klep open. oplossing iemand?
Misschien helpt upgraden naar WM2003. Ik heb er namelijk geen last van met WM2003.

Of probeer Betaplayer eens inplaats van Mediaplayer :)

[ Voor 15% gewijzigd door mjszwo op 16-06-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Caponi schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:15:
[...]

Misschien helpt upgraden naar WM2003. Ik heb er namelijk geen last van met WM2003.

Of probeer Betaplayer eens inplaats van Mediaplayer :)
Of probeer de kwaliteit iets naar beneden te zetten.
Heb er geen 2003 op en speel ze gewoon af met mediaplayer.
Geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er een wav file van gasolina dat liedje van de b :9 ox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lopen emulators hier ook goed op?

zoals gb,nes emulators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:52:
Ik bedoel die van Zelda kan iemand een link geven?
Nee

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey zijn er al mensen die Windows Mobile 2005 rom al hebben geprobeerd???

ik heb hem zojuist binnen gekregen en hij ziet er redelijk gelikt uit als ik naar de previews kijk ik moet alleen ff mijn tel nog laten unlocken misschien ff vanmiddag.

Zijn er mensen die meer weten over versie 2005 dus wat kan je er mee en wat is er verbeterd???

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:04:

ik heb hem zojuist binnen gekregen en hij ziet er redelijk gelikt uit als ik naar de previews kijk ik moet alleen ff mijn tel nog laten unlocken misschien ff vanmiddag.

Zijn er mensen die meer weten over versie 2005 dus wat kan je er mee en wat is er verbeterd???

_/-\o_
Is hij al uit voor de smartphone (en jij hebt hem) ? Het is zowiezo de vraag of hij werkt, ik heb is gelezen dat ROMs per soort telefoon aangepast dienen te worden. Ik ben er wel van op de hoogte dat hij al uit is voor de Pocket PCs (met en zonder telefoon functie).

Volgensmij is een van de verschillen dat providers nu kunnen bepalen welk soort software op de foon wordt geleverd (geen externe software maar echte ms software!) dus echt op de ROM.

Ook wordt het mogelijk MSN, WM etc. te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:52:
Hej, ik heb hem nu ook gekocht. Ben nu bezig met die gameboy color emulater, hij doet het nu maar die roms kan ik niet vinden. Ik bedoel die van Zelda kan iemand een link geven? Ik krijg allemaal van die nep download sites :S Alvast bedankt!
Modbreak:Dit is dus absoluut niet de bedoeling!

alstu

[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 27-06-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje
Als ik een .gbc rom afdraai op mijn emulater, en ik sluit hem daarna af gaat hij keurig terug naar het menu, als ik dan de rom weer wil afspelen loopt hij vast, en staan er opeens meer files in mijn mapje.
als ik die verwijder, doet hij het wel weer, maar ben ik al mijn saves kwijt.
Komt dit bij iemand anders ook bekend voor?
en weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:04:

_/-\o_
Hou ons even op de hoogte van je vorderingen!
Waar heb je wm2005 vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het voor mekaar gekregen om Internet met Telfort abo werkend te krijgen. Bij mij kwamen de SMSjes met automatische instellingen namelijk ook niet aan. Geen idee of iemand anders al een guide heeft geschreven, maar just in case. Ik zal proberen om stap voor stap aan te geven hoe je Telfort internet kunt instellen met WM2003:

01. Ga naar Settings
02. Data Connections
03. Kies Menu > 1. Edit Connections
04. Kies 4. GPRS Connections
05. Kies Menu > 1. Add
06. Nu vul je de volgende instellingen in:
  • Description: Telfort GPRS (of wat je zelf wilt)
  • Connects to: The Internet
  • Acces point: internet
  • Laat de rest leeg
07. Kies 2 keer Done
08. Kies 3. Proxy Connections
09. Kies Menu > 1. Add
10. Vul nu de volgende instellingen in:
  • Description: Telfort WAP proxy (of wat je zelf wilt)
  • Connects from: The Internet
  • Connects to: WAP Network
  • Proxy (name:port): 193.113.200.195:8080
  • Type: HTTP
  • Laat de rest leeg
11. Kies 3 keer Done
12. Vul nu de volgende instellingen in:
  • Internet Connection: Telfort GPRS
  • Laat de rest op Automatic staan
13. Kies Done en klaar is Kees!
14. Start je browser en surf erop los.

In Internet Explorer heb ik bij Options > Connections "Automatically detect settings" aangevinkt. Bij select network heb ik "WAP Network" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ik ben vandaag naar een winkel geweest voor zo'n 2.5mm -> 3.5mm audio plug te halen, maar goed dat ik in de winkel heb getest want het werkte niet. Ik kreeg maar geluid uit mijn rechtste oordopje :? Het was een stereo plug en oordopjes zijn in orde, dan maar ergens anders gaan kijken.
De prijs was juist goed, maar €5 :9 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Heb hier geen aandelen van maar de plug van http://www.electronica-online.nl werkt uitstekend voor 80 euricent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
tnx! Dan ga ik die daar bestellen, met verzending kom ik dan nog goedkoper uit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
pisart schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:39:
Ik ben vandaag naar een winkel geweest voor zo'n 2.5mm -> 3.5mm audio plug te halen, maar goed dat ik in de winkel heb getest want het werkte niet. Ik kreeg maar geluid uit mijn rechtste oordopje :? Het was een stereo plug en oordopjes zijn in orde, dan maar ergens anders gaan kijken.
Keer geprobeert met een goedkope koptelefoon van een penradio
http://www.pcu.nl/N_frame.html?http://www.pcu.nl/N_art_248.html
Had er een mono bestandje opgezet om het even te testen.
Had wel geluid uit beide dopjes.
Misschien een oplossing van het koptelefoon probleem??

Let trouwens niet op de prijs.
Ze zijn er ook goedkoper.

[ Voor 5% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 17-06-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pisart schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:39:
De "normale" 2.5 pluggen hebben 3 geledingen; links, rechts en ground.
De 2.5 voor de motorola (en ook andere telefoons) heeft er vier; links, rechts, mic en ground.
Vandaar het geluid uit 1 dopje. Intern is de bus anders. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:48:
[...]

Hou ons even op de hoogte van je vorderingen!
Waar heb je wm2005 vandaan?
Ik ben ook geinteresseert in WM2005 ;)
Als het goed is ZOU het moeten werken, omdat de MPX200 is gebruikt tijdens de ontwikkeling van WM2005.

Ik heb al wel wat roms gevonden, maar ik ben te schijterig om hem te flashen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:44:
Heb hier geen aandelen van maar de plug van http://www.electronica-online.nl werkt uitstekend voor 80 euricent.
Welke prcies? Deze (http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=156) lijkt me niet te werken, omdat hij maar 3 geledingen heeft. Of zit ik ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:29:
[...]

Welke prcies? Deze (http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=156) lijkt me niet te werken, omdat hij maar 3 geledingen heeft. Of zit ik ernaast?
Zo'n klomp zou ik zoiezo niet aan de zijkant van m'n telefoon willen. Dan liever zo'n echt verloopstekkertje, met een draadje. Dit dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.pc-mobile.net/mp35a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:29:
[...]

Ik denk dat het deze is: http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 19:46
Ok.. n00b in aantocht :P

Heb gister eindelijk m'n MPx200 simlockvrij gemaakt.. T-Mobile kaartje erin allemaal helemaal te gek.. :P
Nu heb ik net een 512MB Kingston SD kaartje gekocht en ik wil wat software installeren..
Nu is de vraag: Hoe doe ik dat? ik heb al zitten kijken via ActiveSync maar daar krijg ik alleen de mogelijkheid om te verwijderen.. en hij zegt dat er nog maar 2MB vrij is om programma's te installeren.
Hoe krijg ik nu dus een programma geïnstalleerd op dat ding en hoe krijg ik dat eventueel op de SD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
DaRKoNe schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:08:
Ok.. n00b in aantocht :P

Heb gister eindelijk m'n MPx200 simlockvrij gemaakt.. T-Mobile kaartje erin allemaal helemaal te gek.. :P
Nu heb ik net een 512MB Kingston SD kaartje gekocht en ik wil wat software installeren..
Nu is de vraag: Hoe doe ik dat? ik heb al zitten kijken via ActiveSync maar daar krijg ik alleen de mogelijkheid om te verwijderen.. en hij zegt dat er nog maar 2MB vrij is om programma's te installeren.
Hoe krijg ik nu dus een programma geïnstalleerd op dat ding en hoe krijg ik dat eventueel op de SD kaart?
Als het een .exe file is deze gewoon runnen, alles gaat vanzelf (je moet wel op zijn minst een gast associatie hebben met activesync) vervolgens geeft hij een melding op zowel je pc (waarschuwing) als op je gsm, er wordt gevraagd waar het programma te installeren.

Een cab.-file moet je via activesync -> verkenner o,i.d. op je gsm zetten (advies= SD card) en dan op je gsm runnen (ga met je filemanager op je gsm naar de juiste directory)

EXE.-files worden ook op je pc gedropt (stel bij voorkeur een speciaal mapje hiervoor in) Cab. files worden nergens op je pc geinstalleerd. Als je een poging hebt gedaan om een cab. te installeren (goed of fout) wordt hij helaas direct van je gsm verwijderd!! E.V.T kan je als zijnde back-up extra cab.files op je sd-card achter de hand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
Kijk.. das nou een mooi duidelijk antwoord.. ik probeerde inderdaad een cab te installeren :)
Ik ga het maar eens proberen hier.. zal vast wel lukken ;)

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
DaRKoNe schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:26:
Kijk.. das nou een mooi duidelijk antwoord.. ik probeerde inderdaad een cab te installeren :)
Ik ga het maar eens proberen hier.. zal vast wel lukken ;)

Bedankt :)
Je hebt wel een beetje erg weinig ruimte, het probleem waar je dan tegen aanloopt is dat het soms op den duur niet meer lukt om complexe software (bijv. Opera) te installeren, ook al wil je het op de SD zetten. Ik spreek uit ervaring.

Dit is de reden dat ik echt niks meer installeer op het telefoongeheugen. Echter laten veel programma's sporen na, en loopt je telefoongeheugen alsnog vol.

Deze tutorial van CoolSmartphone kan uitkomst bieden.

Wat ik bijv. nog niet wist, is dat het handig is om deze folder af-en-toe via activesync te legen:
''IPSM\MAPI'' (onder wm2002)

Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/stock-ims/nav-to-mapi.jpg

''Remove ALL contents from the MAPI folder on your phone. This folder contains the body texts of SMS & e-mails. I've no idea where the headers are stored or how the messaging folder structure is applied 'cause MAPI has sent, received & deleted
messages in it. Anyway. ActiveSync your phone with your PC then browse to .... ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is het dus niet, het kabeltje een stukje terug in dit topic is het wel.
Kreeg ze zelf vandaag ook binnen vanuit hongkong. Werkt perfect.
Gelijk even getest wat er gebeurde als je tijdens het luisteren naar mp3 oid gebeld wordt.
Muziek wordt dan gefaded, de beltoon komt door en door openklappen of de groene toets kan je opnemen. Nadeel: kans op rondzingen van microfoon en oordop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om ergens een nieuw batterijklepje en afdekplaatje voor de adapter/usb aansluiting te kopen?

En waar is dit te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30
Bij mij zijn de plastic lipjes van me simkaart houder afgebroken, hij zit nu alleen vast onder het metaal. Is hier een goede oplossing voor?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venxir schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:10:
Bij mij zijn de plastic lipjes van me simkaart houder afgebroken, hij zit nu alleen vast onder het metaal. Is hier een goede oplossing voor?
MIsschien een stukje zwarte (lees: sterke) tape?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:07:
Is het mogelijk om ergens een nieuw batterijklepje en afdekplaatje voor de adapter/usb aansluiting te kopen?

En waar is dit te krijgen?
Ja, het is een originele motorola accesoire, het wordt ook door motorola verkocht. (tenminste via de Duitse webshop, misschien is er ook een internationale)

edit: het batterijklepje wel te verstaan, dat andere weet ik niet.
Venxir schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:10:
Bij mij is alles van metaal onder de batterijklep en niet van plastic ..

[ Voor 34% gewijzigd door robert-630 op 17-06-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
Hmmm heb iets teveel zitten kloten met programmaatjes installeren en nu is m'n telefoon een beetje over de zeik :X
De Windows Media Player doet t niet meer
De 'Basisindeling' theme is een beetje gaar, ik had een theme geïnstalleerd waar een geluidsschema bij zat en nu zijn dus alle standaard bliepjes enzo allemaal gereset en weet ze niet meer goed te krijgen. |:(

Hoe kan ik dit nu fixen? Door een harde reset ofzo? Zodat alles terug naar factorydefaults is.. Dus ook de programma's enzo..
Maar dan raak ik ook alles kwijt.. Pfff voortaan maar niet meer zitten prutsen 8)7

edit:

Nu heb ik dus maar een hard-reset uitgevoerd, alleen nu is m'n homescreen en menu's in t engels,
terwijl alles verder wel in t Nederlands is (programma's lijst)

Ok.. na een normale reset is alles ineens weer in t Nederlands.. m'n Theme en WMP problemen zijn gefixed.. Dankzij de mooie openingspost ;)

[ Voor 44% gewijzigd door DaRKoNe op 18-06-2005 10:20 . Reden: hardreset uitgevoerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee van het dataverbruik van MSN messenger?

Ik vind het een interessante optie om online te kunnen zijn op m'n mobiel, maar de kosten moeten wel binnen de perken blijven natuurlijk.

Is het zo dat Messenger geen data verbruikt als je gewoon online bent, maar niet chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,k heb sinds kort het programma Ruttensoft Homescreen Designer versie 1.3.2
Het is een zeer goed programma, waarmee je niet alleen je homescreen kan veranderen maar ook het opstartscherm(smartphone 2002, microsoft windows powered) en Mobile Operator en nog wat plugins kan invoegen.
Ik heb hem 3 dagen goed gebruikt(opstartscherm enz was veranderd) maar toen ik heb op de 4de dag opstartte, ging hij opeens een hard reset doen :S
Toen heb ik weer die homescreens erop gezet en dat ging weer 3 dagen goed.Maar op de 4de dag werkte de programma's niet meer en het opstartgeluid bleef haken.(windows xp opstartgeluid)(ik heb het geluid in \IPSM\Windows\StartUp gezet en elke keer dat de mobiel op start hoor je moto_startup en windows xp opstarten)ik hoorde de hele tijd dat geluid.toen nog maar een keer een hard reset uitgevoerd.Weet iemand waarom dat zo is??Zit er een fout in het programma of komt het door dat geluid??
Thanks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 11:24:
Hallo,k heb sinds kort het programma Ruttensoft Homescreen Designer versie 1.3.2
Het is een zeer goed programma, waarmee je niet alleen je homescreen kan veranderen maar ook het opstartscherm(smartphone 2002, microsoft windows powered) en Mobile Operator en nog wat plugins kan invoegen.
Ik heb hem 3 dagen goed gebruikt(opstartscherm enz was veranderd) maar toen ik heb op de 4de dag opstartte, ging hij opeens een hard reset doen :S
Toen heb ik weer die homescreens erop gezet en dat ging weer 3 dagen goed.Maar op de 4de dag werkte de programma's niet meer en het opstartgeluid bleef haken.(windows xp opstartgeluid)(ik heb het geluid in \IPSM\Windows\StartUp gezet en elke keer dat de mobiel op start hoor je moto_startup en windows xp opstarten)ik hoorde de hele tijd dat geluid.toen nog maar een keer een hard reset uitgevoerd.Weet iemand waarom dat zo is??Zit er een fout in het programma of komt het door dat geluid??
Thanks,
Zelfde gehad met 1 van onze MPX'n. Lijken 2 oorzaken te zijn: klutsende andere software + het vollopen van het geheugen met niet afgesloten programma's. Laatste actie was harde reset en het installeren van de JMMS patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie wilt mijn motorola mpx200 overnemen.
heb namelijk een nieuwe gsm: De SE k750i :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Sinds vandaag heb ik behoorlijk lastig probleempje met mijn mpx 200. Vanochtend heb ik fijn kunnen genieten van een simpsons aflevering in de trein en gebruikte daarbij een eenvoudige headset, geen problemen verder meer. Maar toen ik later wilde bellen bleek dat, ookal was de headset eraf, de profiel stand op headset bleef staan!!!. Herstarten etc lukte niet.

Bij thuiskomst heb ik meteen een andere headset geprobeerdt, zonder resultaat, bleef op die stand. Vervolgens een hard reset gedaan, ook zonder resultaat!

Nu vraag ik mij dus af of iemand dit probleem kent en er een oplossing voor weet? Ik vermoed zelf dat het helaas iets hardwarematigs zal zijn, maar wie weet ook niet. Khoop iig dat iemand een oplossing weet, heb eerlijk gezegd geen zin om terug naar belcompany te gaan om alles aan die gortdroge gast uit te leggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt meer softwarefout dan hardware, tenzij je een driepolige stekker op je headset hebt. Dan kan er overbelasting zijn opgetreden.
Harde reset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:34:
Lijkt meer softwarefout dan hardware, tenzij je een driepolige stekker op je headset hebt. Dan kan er overbelasting zijn opgetreden.
Harde reset al geprobeerd?
Zoals al vermeld heb ik idd een hard reset geprobeerd, zonder resultaat. De headsets die ik heb gebruikt zijn beiden mono en gaven eerder totaal geen problemen. Overigens werkt de headset nog steeds zodra die aangesloten wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:38:
[...]

Zoals al vermeld heb ik idd een hard reset geprobeerd, zonder resultaat. De headsets die ik heb gebruikt zijn beiden mono en gaven eerder totaal geen problemen. Overigens werkt de headset nog steeds zodra die aangesloten wordt.
Had je idd gezegd! Niet goed gelezen.
Na een harde reset zou alles weer "af fabriek" moeten staan en dus werken.
Bij het aanlsuiten van een headset wordt dit gedetecteerd en zet de MPX zichzelf op hoofdtelefoon.
Jouw MPX denkt kennelijk dat er steeds een headset is aangesloten.
Het lijkt er dus op dat de aansluitbus gaar is (als daarin dmv een schakelaartje de headset wordt gedetecteerd), of de electronica die de headset detecteert. Met een headset aangesloten, lukt het ook niet om het profiel te wijzigen naar iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 06:43:
[...]

Had je idd gezegd! Niet goed gelezen.
Na een harde reset zou alles weer "af fabriek" moeten staan en dus werken.
Bij het aanlsuiten van een headset wordt dit gedetecteerd en zet de MPX zichzelf op hoofdtelefoon.
Jouw MPX denkt kennelijk dat er steeds een headset is aangesloten.
Het lijkt er dus op dat de aansluitbus gaar is (als daarin dmv een schakelaartje de headset wordt gedetecteerd), of de electronica die de headset detecteert. Met een headset aangesloten, lukt het ook niet om het profiel te wijzigen naar iets anders.
Dit lijkt mij ook. Het lijkt me trouwens ook niet vreemd dat een standaard 2,5mm jackplug ergens sluiting veroorzaakt, aangezien die van een originele motorola headset uit 4 segmenten bestaat.

Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/d-jay/jacks.png

Hier zie je heel duidelijk dat bij de standaard jack, de 2 middelste pennetjes van je MPX200 worden kortgesloten door het middelste segment van de jackplug.
Kan nooit gezond zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:12:
[...]

Dit lijkt mij ook. Het lijkt me trouwens ook niet vreemd dat een standaard 2,5mm jackplug ergens sluiting veroorzaakt, aangezien die van een originele motorola headset uit 4 segmenten bestaat.

Zoiets dus:
[afbeelding]

Hier zie je heel duidelijk dat bij de standaard jack, de 2 middelste pennetjes van je MPX200 worden kortgesloten door het middelste segment van de jackplug.
Kan nooit gezond zijn lijkt me.
Deels eigen fout dus :(. Helaas niet bij stil gestaan, maar tegelijk informeert men de gebruikers er ook slecht over.

Maar aangezien de headset welgewoon werkt, zou het probleem dan op te lossen zijn door een 4 polig stekkertje in en uit te steken. Sorry als dit wat dom over komt maar mijn laatste natuurkunde les waarbij ik iets met electronica deed is al meer dan 3 jaar terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:43:
[...]

Deels eigen fout dus :(. Helaas niet bij stil gestaan, maar tegelijk informeert men de gebruikers er ook slecht over.

Maar aangezien de headset welgewoon werkt, zou het probleem dan op te lossen zijn door een 4 polig stekkertje in en uit te steken. Sorry als dit wat dom over komt maar mijn laatste natuurkunde les waarbij ik iets met electronica deed is al meer dan 3 jaar terug ;)
Hm, als ik Caponi's tekening aanhou dan worden alleen de uitgangen van Links en Rechts doorverbonden naar de speaker. Dat zou op zich geen electrieke schade mogen veroorzaken.
Links of Rechts direct aan massa wel. Ik vermoed dan ook een mechanisch probleempje mbt de detectie van een ingestoken stekker. Alsnog een vierpolige stekker aanschaffen lost dit niet op.
Ik ken verder de layout van de busaansluitingen in de telefoon niet, maar een electronicahobbyist moet het voor je kunnen nameten. Of er sluiting is in het detectiemechanisme, bedoel ik, maar je moet het wel kunnen vergelijken met een goed werkende mpx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
De tekeningen moet je niet als waarheid beschouwen, want ik ken de precieze busaansluitingen ook niet. Ze zijn gewoon op logica gebaseerd ;)
Het kan dus ook zijn dat links of rechts aan de massa hangt :)

@TrickTracker: Ik denk dat je er toch mee terug zal moeten want het lijkt me hoe dan ook geen softwareprobleem. Maar zeg er wel bij dat je een orginele motorola headset gebruikt, anders zeggen ze inderdaad dat het je eigen schuld is. ;)

[ Voor 72% gewijzigd door mjszwo op 19-06-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op zondag 19 juni 2005 @ 11:51:
De tekeningen moet je niet als waarheid beschouwen, want ik ken de precieze busaansluitingen ook niet. Ze zijn gewoon op logica gebaseerd ;)

@TrickTracker: Ik denk dat je er toch mee terug zal moeten want het lijkt me hoe dan ook geen softwareprobleem. Maar zeg er wel bij dat je een orginele motorola headset gebruikt, anders zeggen ze inderdaad dat het je eigen schuld is. ;)
Ik ben diverse aansluitgegevens tegengekomen en zeer waarschijnlijk is de top de mic aansluitng, dan volgen L+R (of L+R) en vervolgens massa.
Inderdaad terug met die phone als er nog garantie op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op zondag 19 juni 2005 @ 11:51:

Ik gebruikte ook een originele motorola headset, alleen dus een nogal oud model met die 3 polige stekker. Maar helaas, zal er idd mee terug moeten. Iig iedereen bedankt voor de verhelderende uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag deze smartphone gekocht en Active Sync lukte vrijwel meteen met de PC. Daarna AS 3.8 erop gezet, even met het apparaat zitten spelen en het wil niet meer. De smartphone wordt wel als USB herkend door de PC maar connecten ho maar. Iemand een idee wat er fout gaat cq. ik fout doe? En hoe ik het weer aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:08:
Vanmiddag deze smartphone gekocht en Active Sync lukte vrijwel meteen met de PC. Daarna AS 3.8 erop gezet, even met het apparaat zitten spelen en het wil niet meer. De smartphone wordt wel als USB herkend door de PC maar connecten ho maar. Iemand een idee wat er fout gaat cq. ik fout doe? En hoe ik het weer aan de praat krijg?
Ergens in 1 van de menu's kan je opgeven hoe e.e.a. connected moet worden. Maar als je phone nog zo nieuw is, zou ik even een harde reset doen. (bij uitgeschakelde phone de blauwe actieknop en de aan/uitknop in gedrukt houden. Na een aantal seconden vraagt de telefoon of je een master reset wil doen. Doe dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:43:
[...]

Ergens in 1 van de menu's kan je opgeven hoe e.e.a. connected moet worden. Maar als je phone nog zo nieuw is, zou ik even een harde reset doen. (bij uitgeschakelde phone de blauwe actieknop en de aan/uitknop in gedrukt houden. Na een aantal seconden vraagt de telefoon of je een master reset wil doen. Doe dat.
Thanx. Dat loste het probleem meteen op. Kan ik weer verder met het doorspitten van de handleiding en en de 3 topics op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:22:
[...]

Thanx. Dat loste het probleem meteen op. Kan ik weer verder met het doorspitten van de handleiding en en de 3 topics op GoT :)
Eindelijk iemand die verstandig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mpx200 komt vrijdag:D hehe lekker een uitdaging! heb al mooi via de site van ieman dhier op de server veel game boy coller spellen gezien;) hehe die mij wel leuk leken! doet game boy advange ook goed? of is da te zwar? en heo speel je spel meot je je volume knop inhouden ofzo iets?

hehe zal nog veel gepiemel zijn met me tel:P i think mara lijkt me wel vet zoon gsm:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me persoonlijk net iets te zwaar, je hebt namelijk ook nog andere programma's op je phonnie te draaien..
maar ik ben niet zeker, LIJKT me zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ik heb trouwens ook ff een vraagje nu ik hier toch ben..
ik heb een Motorola Mpx200
Nu heb ik Tomtom Mobile 5 (van P2P) erop gezet..
het programma begint goed, maar hij zegt dan: No maps found; geen kaarten gevonden
.. terwijl ik er ook een benelux kaart bij heb gedownload..

Anyway, kan iemand me eens vertellen hoe dat nu allemaal precies moet met dat TomTom gebeuren..
Precies elke stap het liefst.. ik ben zo gefrustreerd door die Phone... DumbPhone..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAh.. YES!! ik heb het al...
voor de mensen die in de toekomst dit probleem krijgen:

ik heb via P2P TomTom 5 gedownload met 3 mappent. (Benelux Navigation Map, 2577 en TomTom)
alledrie heb ik ze op mijn SD kaart gezet, niet in een windows map of programm files, gewoon recht op de kaart zelf ":\storage card" heet dat bij mij.
vanaf hier heb ik van de file:
"\storage card\TomTom\TomTom Mobile.exe" een snelkoppeling gemaakt en die in:
"\IPSM\Windows\Start Menu" gezet. dat ik vanaf het menu dat programma kan openen.

Anyway.. zijn vast mensen die dit wat snel vinden gaan..
ik heb het ook ergens van deze site gehaald, check eens na.. of mail ma.. :)
"I O+ SMARTPHONE" "I Never Said Dumb!!" ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff... 4e en ik hoop laatste keer...
weet iemand waarom ik geen verbinding tot GPRS krijg?
Is dat eigenlijk gratis die TomTom of moet ik dan met vodafone verbinding maken? (en betalen..?)
Ik heb ook een file "ttgpseng" tegen gekomen, die heeft het icoontje van een schotel antenne.
ik dacht dat ik daarmee eerst verbinding moest maken met satteliet..
maar blijkt ook niet zomaar te gaan...

DumbPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'oh... ik heb geen Bluetooth GPS.. op de MPx200...
Daarom kan hij geen verbinding maken..
(Klopt dat?)

Ps, ik heb nu 5 keer geschreven,... is hier geen /edit functie op dit forum? :?
Pff... nu ben ik moe... :Z
Mensen.. zeg effe als ik het fout heb.. mijn theorie van die GPS ... Die klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:33:
D'oh... ik heb geen Bluetooth GPS.. op de MPx200...
Daarom kan hij geen verbinding maken..
(Klopt dat?)

Ps, ik heb nu 5 keer geschreven,... is hier geen /edit functie op dit forum? :?
Pff... nu ben ik moe... :Z
Mensen.. zeg effe als ik het fout heb.. mijn theorie van die GPS ... Die klopt?
Inderdaad, geen blauwtand op de MPX200.
Tomtom laat dan ook onderaan zien dat eeuwig gewacht wordt op een GPS verbinding.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.

Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.