Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:38:
Ik heb laatst de stereo headset FM100 gekocht, deze blijkt mono te werken zodra je muziek van de telefoon afspeelt. |:(

Werkt de Motorola HS-525 (zie plaatje) wel echt stereo ??
[afbeelding]
Blijft volgens mij ook mono. Veiligheid noemen ze dat bij Motorola.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:56
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:38:
Ik heb laatst de stereo headset FM100 gekocht, deze blijkt mono te werken zodra je muziek van de telefoon afspeelt. |:(

Werkt de Motorola HS-525 (zie plaatje) wel echt stereo ??
[afbeelding]
Ik heb de HS-525 en die speelt stereo. iemand anders met een GRIJZE versie van de kabeltjes die heeft ook gewoon stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcrest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 12:29

Elcrest

format c: /u

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:03:
[...]

Hoi,

Dat had ik inderdaad ook, goede reden voor unlock aanvraag, geen dekking op mijn werk. Kostte veel moeite, maar uiteindelijk gingen ze akkoord. Paar dagen later bericht dat het nog wel even kon duren omdat er een probleem was in de software van Motorola. Toen maar binnen 5 minuten geunlocked via imeecheck. Dat koste geld, maar dan kon er wel gelijk een KPN kaartje in.
Vreemd verhaal. Ik heb het maar niet tegen ze gezegd: Hoezo probleem, via een Internet site kan het in 5 minuten, en Motorola zou het niet kunnen?

Carl
Kijk, dat vondt ik nou ook Carl! Ik lees ook hier op dit (overigens zeer prettig leesbare) forum allerlei verhalen over mensen die dat hebben gedaan en blij zijn, ik denk, ik 'doe het' eens officieel, en dan krijg je zo'n antwoord!??? Bijzonder bijzonder, zeg maar.
Maar ik ben eruit hoor vrienden, ik ga gewoon een slimme unlocker in omgeving Groningen Stad zoeken hehe, kan ik tenminste m'n eigen kaart weer gebruiken. (het voelt nog altijd niet helemaal als 'mijn' mpx vanwege die prepay... stom he :'( )

[ Voor 3% gewijzigd door Elcrest op 03-06-2005 08:34 ]

You can't fall off the floor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcrest

Elcrest

Karlok[JY-616] schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:44:
[...]

Blijft volgens mij ook mono. Veiligheid noemen ze dat bij Motorola.
Ik herrinner mij mijn oude V2288 van Moto nog; erg ver verwijderd van enige mpx, maar wel moto, en ingebouwde fm-radio. Deze radio speelde prima stereo, maar telefoongesprekken kwamen alleen rechts binnen, ook dat zou vanwege veiligheid zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcrest

Elcrest

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:03:
[...]

Hoi,

Dat had ik inderdaad ook, goede reden voor unlock aanvraag, geen dekking op mijn werk. Kostte veel moeite, maar uiteindelijk gingen ze akkoord. Paar dagen later bericht dat het nog wel even kon duren omdat er een probleem was in de software van Motorola. Toen maar binnen 5 minuten geunlocked via imeecheck. Dat koste geld, maar dan kon er wel gelijk een KPN kaartje in.
Vreemd verhaal. Ik heb het maar niet tegen ze gezegd: Hoezo probleem, via een Internet site kan het in 5 minuten, en Motorola zou het niet kunnen?

Carl
Trouwens, Carl, heb jij ooit nog antwoord gehad van de vrienden van Voda? Hoe lang is eea al geleden? Niet dat het uitmaakt, ik weet wat ik moet doen, maar pure nieuwsgierigheid... >:)

groet, woutR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Ik heb mij zojuist aangemeld op smscity.nl en ik zou een SMSje krijgen om mijn account te activeren.

Ik heb het SMSje ontvangen, er staat ook SMS(1)
Maar als ik de inbox open, dan staat er nog wel bovenin SMS(1) maar ik kan geen sms zien...

Heeft iemand dit ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MarkieNL schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:20:
Ik heb mij zojuist aangemeld op smscity.nl en ik zou een SMSje krijgen om mijn account te activeren.

Ik heb het SMSje ontvangen, er staat ook SMS(1)
Maar als ik de inbox open, dan staat er nog wel bovenin SMS(1) maar ik kan geen sms zien...

Heeft iemand dit ook al gehad?
Niet toevallig WM2003 erop, en dat je per ongeluk in je ''activesync'' map zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn telefoon bij vikindirect.nl vandaan, en toen ik me aanmelde op msn werkte het meteen, na flash naar wm2003 zijn ook deze settings verdwenen, kan iemand mij de t-mobile standaard instellingen geven? dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:47:
ik heb mijn telefoon bij vikindirect.nl vandaan, en toen ik me aanmelde op msn werkte het meteen, na flash naar wm2003 zijn ook deze settings verdwenen, kan iemand mij de t-mobile standaard instellingen geven? dank!
sp->faq->t-mobile gprs: handmatig voor IE al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
robert-630 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:25:
[...]

sp->faq->t-mobile gprs: handmatig voor IE al geprobeerd?
Moet je dat nog vragen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
:) hahaha !! >:)
offtopic: bij jullie ook zulk lekker weer?? :P

[ Voor 15% gewijzigd door robert-630 op 03-06-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elcrest schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:02:
[...]

Trouwens, Carl, heb jij ooit nog antwoord gehad van de vrienden van Voda? Hoe lang is eea al geleden? Niet dat het uitmaakt, ik weet wat ik moet doen, maar pure nieuwsgierigheid... >:)

groet, woutR
Nee, nog geen antwoord. Is inmiddels een week of 3 geleden.
Als je naar http://www.imei-check.co.uk/mpx200unlock.php gaat kan je MPX200 over 5 minuten aanvoelen als die van jezelf :)
Werkt prima, betaling loopt via Paypal, maar daar kun je weer een eenmalige betaling vanaf een credit card doen, hoef je geen paypal account te openen.

Carl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
robert-630 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Niet toevallig WM2003 erop, en dat je per ongeluk in je ''activesync'' map zit?
Nee helaas, ik kijk wel degelijk in de sms map :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
MarkieNL schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:51:
[...]

Nee helaas, ik kijk wel degelijk in de sms map :'(
Is de inbox helemaal leeg dan?
Of zit ie nog vol met andere berichten?
Als ie nog vol is,geeft de foon wel aan dat er een nieuw bericht is,maar hij komt niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
JvdS schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:50:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de volgende beltoon werkend te krijgen:
beltoon
Heb je de topics wel goed door gelezen?Dit is namelijk een vraag die al vaker gesteld is.
MP3 beltonen doen het niet op deze telefoon.
Wel WAV van max 20 sec.
Als je dus die carnaval.mp3 op je foon wilt,zal je hem ff moeten omzetten naar WAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
Davidoff_Smoker schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 09:53:
[...]

Is de inbox helemaal leeg dan?
Of zit ie nog vol met andere berichten?
Als ie nog vol is,geeft de foon wel aan dat er een nieuw bericht is,maar hij komt niet door.
De inbox is helemaal leeg, Ik zal wel ff een fototje schieten.

[EDIT] Als ik nu de USB kabel erin doe, geeft hij aan:

Error
Cannot connect to PC due to an unexpected error in Remote Networking.

Please try again, If the problem persists, reset your device.

(Error 608).

Zal ik maar even een hard reset doen :? :X :?

[ Voor 29% gewijzigd door MarkieNL op 04-06-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb een probleempje met Active Sync, stuitte een tijdje terug op een rondzwervende versie van WM2005 voor Pocket PC. En dit bevatte ook een Beta van Active Sync 4.0. hardstikke leuk dus direct erop gezet, werkte goed, alleen ik kwam erachter dat, omdat in WM2005 een versie van pcoket word en pocket excel enzo standaart word, alle office documenten die ik op de phone zette geconverteerd worden naar een bestand wat ik niet meer krijg geopend. In de 4.0 versie kan je die conversie niet meer uitzetten zoals in eerdere versies. Dus ik wil terug naar 3.8 Dat ging eerst helemaal niet (error) en kon alleen als ik een andere map koos als standaard. Dit gedaan en het werd netjes geinstalleerd. Nu heb ik het icoontje wel rechtsonder in de taakbalk staan, en de telefoon connect ook. maar ik kan het scherm niet openen. Krijg dus niet het gebruikelijke scherm, terwijl het programma wel geopent lijkt te zijn.
Dus ik kom niet bij opties of wat dan ook... iemand een idee ?

[ Voor 5% gewijzigd door martijn12345 op 04-06-2005 11:20 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
Na een hard-reset is alles gelukkig weer goed. Wel raar zeg :?

Nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met Virtual Pool :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik redelijk intensief bezig ben op deze telefoon hoe lang zal de batterij het dan houden? Ik ben namelijk iemand die constant er op bezig is en veel games speelt. Nog een laaste vraag. Ik ben nogal een leek op smartphone gebied en vroeg me af of deze telefoon betrouwbaar is als je er geen gekke dingen meedoet? Alvast bedankt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Bij intensief gebruik zal hij iedere dag aan de lader moeten. Wanneer je geen gekke dingen doet, en de eerdere topics eerst op het gemakje doorleest, gaat alles prima in orde komen. Je kunt heel veel met een smartphone, maar bijna niemand leest de eerdere topcs volgens mij, waardoor het niveau van dit topic eigenlijk behoorlijk gezakt is. Dus ook voor andere die wat meer willen weten, lees de eerdere topics eens, denk dat je nog wel interessante dingen tegen kunt komen.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je relpy. Met iedere dag aan de lader bedoel je dus wel dat ie een hele dag meegaat met intensief gebruik?

Nu kan ik volgens mij twee dingen doen:
-In de winkel vodafone prepay kopen
-of bij viking via internet (goede ervaring mee) simlock vrije kopen en dan mijn oude hi prepay sim kaart erin doen? (of kan dit niet)
Wat is volgens jullie de beste? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:44:
Bedankt voor je relpy. Met iedere dag aan de lader bedoel je dus wel dat ie een hele dag meegaat met intensief gebruik?

-of bij viking via internet (goede ervaring mee) simlock vrije kopen en dan mijn oude hi prepay sim kaart erin doen? (of kan dit niet)
Als je je Hi kaart er in wilt hebben,lijkt mij het beste om die van viking te bestellen.
Aangezien dat die van vodafone een irri lock schijnt te hebben.(is hier en daar wel te unlocken hoor)
Hij zal iets duurder uitkomen ivm verzendkosten,maar je kunt alle sims er in proppen.
En als je wilt upgraden naar 2003,zit je ook niet met die lock te klooien.
Als je de ervaringen wilt weten van die lock en upgraden,moet je ff de posts doorlezen.
Dan zal de keus snel zijn denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie. Met die hi simkaart doen alle functies het wel? Ik ben echt een leek op dit gebied, volgens mij zie ik in de openingpost staan van wel maar weet het niet zeker. Op andere sites lees ik dat de geluidskwaliteit slecht is tijdens het bellen klopt dit? Ik heb de vorige delen vluchtig doorgenomen, maar het is allemaal nieuw voor me dus ik begrijp niet alles wat ik lees en wil het graag zeker weten voordat ik hem koop. Bij Viking hoef je trouwens geen verzendkosten te betalen boven de 45 euro. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:44:

Als ie bij Viking minder dan 115 euro kost, zou ik hem daar kopen. Zoniet, dan zou ik het Vodafone pakket voor 100 euro nemen, en dan nog 15 euro unlockkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Viking kost ie 120 euro, en dan krijg je 7 euro beltegoed erbij. Alleen als je Vodafone neemt en dan unlockt heb je toch geen garantie meer? Bij viking krijg je gratis 1 jaar garantie en dan is ie al geunlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:20:
Bij Viking kost ie 120 euro, en dan krijg je 7 euro beltegoed erbij. Alleen als je Vodafone neemt en dan unlockt heb je toch geen garantie meer? Bij viking krijg je gratis 1 jaar garantie en dan is ie al geunlockt.
Ik geloof dat je garantie dan inderdaad vervalt, maar ik heb een backup-rom waarmee ik hem weer kan locken voor het geval hij ooit terug moet 8)

Maar voor dat kleine prijsverschil kan je hem net zogoed bij Viking halen.

[ Voor 8% gewijzigd door mjszwo op 05-06-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcrest

Elcrest

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:40:
[...]

Nee, nog geen antwoord. Is inmiddels een week of 3 geleden.
Als je naar http://www.imei-check.co.uk/mpx200unlock.php gaat kan je MPX200 over 5 minuten aanvoelen als die van jezelf :)
Werkt prima, betaling loopt via Paypal, maar daar kun je weer een eenmalige betaling vanaf een credit card doen, hoef je geen paypal account te openen.

Carl
Hallo daar!

Ik heb ihkv vrije nieuwsgaring eens een mail gestuurd naar Motorola, of ze mij meer konden vertellen over dat onderzoek waar vodafone over sprak, en hoe ver het daarmee is... Hier onder even de thread, ik wilde het jullie toch niet onthouden....

-----
"Geachte Wouter,
Vriendelijk bedankt voor Uw email betreffende Uw Motorola toestel
Het unlocken van een toestel is de verantwoording van de provider. Er zijn geen software problemen over bekend met de MPX200 en ook niet van een onderzoek hier naar.
Voor meer informatie hierover moet u contact opnemen met Vodafoon.
We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet nogmaals contact op te nemen met onze Klantendienst. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9 tot 5. Voor Nederland: 020 2015034, voor Belgie: 02 7001660.
Met vriendelijke groet
Raymond M.
Motorola Klantendienst Benelux
Klant (Wouter) - 06/01/2005 06:06 PM
LS,
Ik heb onlangs een unlock-verzoek gedaan bij Vodafone voor een MPx 200. Ik krijg daarop het antwoord dat dat momenteel niet kan omdat er een probleem kan ontstaan bij het unlocken van deze toestellen, en dat Motorola daar een oplossing voor aan het zoeken is.
Wat is daarvan de status? Is deze oplossing reeds bekend? Het toestel is al enige tijd op de markt...
Ik zou graag wat meer willen weten over de aard en voortgang van dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Wouter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Elcrest schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:47:
[...]

Hallo daar!

Ik heb ihkv vrije nieuwsgaring eens een mail gestuurd naar Motorola, of ze mij meer konden vertellen over dat onderzoek waar vodafone over sprak, en hoe ver het daarmee is... Hier onder even de thread, ik wilde het jullie toch niet onthouden....

-----
"Geachte Wouter,
Vriendelijk bedankt voor Uw email betreffende Uw Motorola toestel
Het unlocken van een toestel is de verantwoording van de provider. Er zijn geen software problemen over bekend met de MPX200 en ook niet van een onderzoek hier naar.
Voor meer informatie hierover moet u contact opnemen met Vodafoon.
We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet nogmaals contact op te nemen met onze Klantendienst. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9 tot 5. Voor Nederland: 020 2015034, voor Belgie: 02 7001660.
Met vriendelijke groet
Raymond M.
Motorola Klantendienst Benelux
Klant (Wouter) - 06/01/2005 06:06 PM
LS,
Ik heb onlangs een unlock-verzoek gedaan bij Vodafone voor een MPx 200. Ik krijg daarop het antwoord dat dat momenteel niet kan omdat er een probleem kan ontstaan bij het unlocken van deze toestellen, en dat Motorola daar een oplossing voor aan het zoeken is.
Wat is daarvan de status? Is deze oplossing reeds bekend? Het toestel is al enige tijd op de markt...
Ik zou graag wat meer willen weten over de aard en voortgang van dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Wouter"
Lul verhaal van Vodafone om van vroegtijdige unlockers af te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 23:03
ik heb via

http://www.socketcom.com/.../wlan/SDIO_WLAN_Sagem.exe

de driver gedownload voor een sagem smartphone om een wifi kaartje te gebruiken. krijg het geïnstalleerd op mijn mpx 200. zou het werken. ik heb zelf niet zo'n kaartje. iemand proberen?
het zou mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
n00b vraagje.
Voor het eerst heb ik een master reset gedaan en nu is de interface in het engels :'(
Is dit met de bijgeleverde cd weer op te lossen?(heb ik om dit moment niet bij de hand)

[ Voor 8% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 06-06-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:37:
n00b vraagje.
Voor het eerst heb ik een master reset gedaan en nu is de interface in het engels :'(
Is dit met de bijgeleverde cd weer op te lossen?(heb ik om dit moment niet bij de hand)
Start je mobiel nog is een keer, doe er als het even kan een ander simkaartje in en start hem weer.
Gebeurt er niks ga dan even naar de regionale instellingen en zet hem dan op nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:37:
n00b vraagje.
Vreemd... Draai je gewoon WM2002 die er bij het leveren van de telefoon opstond?

Je kan eens bij Settings > Regional Settings kijken en alles op Dutch/Nederlands zetten als dat er bij staan. Misschien dat dat helpt.

edit: te laat ;)

[ Voor 4% gewijzigd door mjszwo op 06-06-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Caponi schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:44:
[...]

Vreemd... Draai je gewoon WM2002 die er bij het leveren van de telefoon opstond?

Je kan eens bij Settings > Regional Settings kijken en alles op Dutch/Nederlands zetten als dat er bij staan. Misschien dat dat helpt.

edit: te laat ;)
De originele 2002 staat er nog steeds op.
Vond het ook al vreemd,aangezien dat er al meerderen zijn geweest die hem hadden gereset en het er niet over hadden dat ie dan in het engels was.
Settings had ik direct gecheckt en die stond op Nederlands/Dutch.
Na alle vensters te hebben doorlopen op mijn foon,is me wel opgevallen dat er nog delen nederlands zijn.
Maar vremd vond ik het wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het hellomoto plaatje, wat verschijnt voordat wm opstart ook veranderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:52:
Kan het hellomoto plaatje, wat verschijnt voordat wm opstart ook veranderd worden?
Volgensmij, helaas niet.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:52:
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-26,GGLD:nl&q=startup+screen+mpx200
Bedoel je dit?
Volgens mij moet er ook één of andere manier zijn,door een gif bestand te vervangen.
Durf het niet zeker te zeggen,maar volgens mij stond er een keer zoiets op airfagev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:54
Als je de telefoon in je broekzak houd komt er dan geen stof achter het display? of is er een verwisselbaar frontje?
EN hoe kan je dat weghalen?

[ Voor 14% gewijzigd door FDMK op 07-06-2005 10:15 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip.
Ik ga eraan knutselen, hoewel ik vermoed dat het hellomoto plaatje hardgebakken in de phone zit en niet te beinvloeden is, juist omdat het al voor WM is opgestart verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Als je de telefoon in je broekzak houd komt er dan geen stof achter het display? of is er een verwisselbaar frontje?
EN hoe kan je de stof weghalen?

[ Voor 3% gewijzigd door FDMK op 07-06-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
spyros schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:05:
EN hoe kan je dat weghalen?
spyros schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:15:
EN hoe kan je de stof weghalen?
Dubbelposten helpt niet hoor.
Stof kan bijna overal komen,dus het kan wel zijn dat er een keer en stofje acher het display komt.
Het is geen verwisselbare cover.
Uitelkaar slopen

@Caponi: Ik heb hem weer in het Nederlands.
Had gisteren de CD ff gehaald,progjes er weer op gezet en klaar :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 07-06-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:21:
[...]

[...]

Dubbelposten helpt niet hoor.
Stof kan bijna overal komen,dus het kan wel zijn dat er een keer en stofje acher het display komt.
Het is geen verwisselbare cover.
Uitelkaar slopen
was ongelukje met posten |:( page back refresh 8)7
en is die uitgeklapt maar echt 10 cm :| zat net op die site van motorola te kijken . Dan is die nog kleiner dan mn overleden M55 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
spyros schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:24:
[...]

was ongelukje met posten |:( page back refresh 8)7
en is die uitgeklapt maar echt 10 cm :| zat net op die site van motorola te kijken . Dan is die nog kleiner dan mn overleden M55 :P
Uitgeklapt 10 cm?
Dan wordt ie wel erg klein ingeklapt.
Vorm - Schelp vorm
Intern geheugen : Tot 10MB geheugen met mogelijkheid tot vergroten tot 1GB via SD/MMC kaart
Afmetingen (H x B x D) : 89 x 48 x 27 mm
Gewicht : 118 g
Inhoud : 96 cc
Type beeldscherm : 65000 TFT kleur / 176x200 / 2.2"
Dan zou hij ingeklapt ook vierkant zijn volgens de specs
De maten zijn van een ingeklapt model.
Uitgeklapt is 2x89mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:39:
[...]

Uitgeklapt 10 cm?
Dan wordt ie wel erg klein ingeklapt.
Vorm - Schelp vorm
Intern geheugen : Tot 10MB geheugen met mogelijkheid tot vergroten tot 1GB via SD/MMC kaart
Afmetingen (H x B x D) : 89 x 48 x 27 mm
Gewicht : 118 g
Inhoud : 96 cc
Type beeldscherm : 65000 TFT kleur / 176x200 / 2.2"
Dan zou hij ingeklapt ook vierkant zijn volgens de specs
De maten zijn van een ingeklapt model.
Uitgeklapt is 2x89mm
vaag dat er dan op de site van motorola iets anders word verkondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst een post gepost alleen niet alle vragen zijn beantwoord, ik wil hem binnekort kopen dus vraag ik het nog maar een keer:
-Heb je met Hi prepay wel alle functies?
-Op andere sites lees ik dat de geluidskwaliteit slecht is tijdens het bellen klopt dit?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:37:
Ik had laatst een post gepost alleen niet alle vragen zijn beantwoord, ik wil hem binnekort kopen dus vraag ik het nog maar een keer:
-Heb je met Hi prepay wel alle functies?
-Op andere sites lees ik dat de geluidskwaliteit slecht is tijdens het bellen klopt dit?
Alvast bedankt!
Welke functies bedoel je?
Heb ook Hi prepay en kan sms mms en wap gebruiken.
Mail heb ik nog niet aan de praat kunnen krijgen.
In deel 2 stond wel dat dat op te lossen is door een Orange kaartje er in te doen en dan adres aanvragen en die gebruiken met je Hi kaartje.
Geluidskwaliteit tijdens het bellen vind ik prima.
Ook handsfree vind ik hem goed.
Maar dat zijn ook vaak dingen dat verschilt per persoon.
Wat de één bagger vind,vind een ander perfect.
Net als de mp3 functie.
Zijn in de topics meerderen die het geluid kloten vinden.
Ikzelf vind het geluid van de mp3 speler prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
om toch nog even terug te komen op de afmetingen:

[img=http://img103.echo.cx/img103/2860/mot17pz.th.png]

klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:14:
Voor iedereen die problemen heeft met MMS met KPN Hi

Dit zijn de nieuwe instellingen voor de MPX-200 en KPN Hi,

Maak een data verbinding aan:

Ga naar instellingen, dan dataverbindingen.
Druk op Menu en kies verbind. bewerken.
Kies dan GPRS-Verbindingen, druk op menu en kies toevoegen.

Vul dan de volgende instellingen in:

Beschrijving: KPN MMS
Maakt verbinding met: MMS-verbinding
Toegangspunt: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: [Leeg laten]
Wachtwoord: [Leeg laten]
Primaire DNS: [Niet veranderen]
Secundaire DNS: [Niet veranderen]
IP-adres: [Leeg laten]

Erg simpel tot nu toe.

Dan ga je naar bureau-accessoires.
Kies MMS Setup. Kies Profiel.
Druk op Menu en kies bewerken.
Vul dan de volgende instellingen in:

Profiel: KPN MMS
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Data verbindingen: [Kies hier de data verbinding die je hiervoor hebt aangemaakt, genaamd KPN MMS]
Gateway: WAP 2.0 Gateway
IP-Adres: 10.10.100.20
Poort: 5080
Decoderen: Binair decoderen

En zo moet het werken.
Nadat je je eerste mms hebt verstuurd, ben je pas in staat mms'jes te ontvangen.
Dit omdat het netwerk dan pas door heeft dat je telefoon mms kan ontvangen.

Hoop dat iedereen hier wat aan hebt.
Ik wil de editor van deze thread er even op wijzen dat dit de nieuwe instellingen zijn voor MMS via kpn. De instellingen hierboven bij data-verbindingen zijn tevens ook de instellingen voor gprs.
Dit kan dan de huidige post met instellingen vervangen, aangezien die post totaal niet werkt en onoverzichtelijk is.

Groeten thespank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:05:
[...]

Ik wil de editor van deze thread er even op wijzen dat dit de nieuwe instellingen zijn voor MMS via kpn. De instellingen hierboven bij data-verbindingen zijn tevens ook de instellingen voor gprs.
Dit kan dan de huidige post met instellingen vervangen, aangezien die post totaal niet werkt en onoverzichtelijk is.

Groeten thespank
Ik zal het aanpassen. De vorige instellingen heb ik zelf geschreven, het klopt dat ze erg onduidelijk zijn, maar ze werken nog steeds bij mij. Kan jij ook op i-mode ermee komen?

Als je het nog nooit gebruikt hebt:
- bel eerst 313 (gratis)
- kies het juiste doorkiesn'r om i-mode te activeren (e.v.t incl. mms etc)
- je krijgt dan gratis 10,- i-mode tegoed van kpn :)
- gebruik de juiste instellingen (bijv. die van jouw)
- ga nu naar: http://imenu (zonder domein!)

Ik weet niet maar misschien maakt KPN onderscheid tussen I-mode en GPRS ?
(net zoals vodafone dat doet tussen live! en GPRS) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Denk dat ze het verkeerd hebben geinterperteerd.
Als ik hem meet ,kom ik toch echt op 178mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie Davidoff_Smoker. Met functies bedoelde ik ook email, msn, gprs. Heb er zelf nog nauwelijks verstand van maar bedoelde dat als ik hem heb niet voor onverwachte dingen komt te staan dat iets het niet doet ofzo. Maar email kan alleen via orange kaartje? Daar kom ik namelijk niet zo snel aan :S gprs kan wel gewoon? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 16:53
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om custom ringtones (ringtone voor een bepaalde contact) af te spelen vanaf SD-card? Of is het echt nooit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen!

Mag ik jullie allen heel maar dan ook heel vriendelijk bedanken?

Waarvoor?

Ik heb ong 5 weken terug geupdated naar WM2003. Helaas had ik een Vodafone Sim-Lock, en na de update pakte hij helemaal niks meer, dus ook geen Vodafone. De telefoon heeft nu 4-5 weken dood in de kast gelegen. Gisteren vond ik dankzij hier, een site met de Vodafone ROM.

Alles werkt weer! Alleen ik heb geen Nederlandse taal meer, jammer maar ik kan prima overweg met Engels. Stel dat iemand nog weet hoe je de Nederlandse taal instaleerd... dit is uiteraard heel welkom.

Alle mensen in dit topic wil ik heel graag bedanken, bij deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd fijn mensen die blij zijn ;) maar weeti emand of je last heb tijdens het bellen van wegvallen? of dat je soms geen bereik hebt opeens? iemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:05:
Beste mensen!

Mag ik jullie allen heel maar dan ook heel vriendelijk bedanken?

Waarvoor?

Ik heb ong 5 weken terug geupdated naar WM2003. Helaas had ik een Vodafone Sim-Lock, en na de update pakte hij helemaal niks meer, dus ook geen Vodafone. De telefoon heeft nu 4-5 weken dood in de kast gelegen. Gisteren vond ik dankzij hier, een site met de Vodafone ROM.

Alles werkt weer! Alleen ik heb geen Nederlandse taal meer, jammer maar ik kan prima overweg met Engels. Stel dat iemand nog weet hoe je de Nederlandse taal instaleerd... dit is uiteraard heel welkom.

Alle mensen in dit topic wil ik heel graag bedanken, bij deze!
Ik weet niet of het werkt,maar na een master reset had ik hem voor een groot deel in het engels.
Nadat ik de programma's van het bijgeleverde cd erop had gezet,was ie helemaal in het nederlands.
Als je die cd ook hebt,niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcrest

Elcrest

robert-630 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:49:
[...]

Ik zal het aanpassen. De vorige instellingen heb ik zelf geschreven, het klopt dat ze erg onduidelijk zijn, maar ze werken nog steeds bij mij. Kan jij ook op i-mode ermee komen?

Als je het nog nooit gebruikt hebt:
- bel eerst 313 (gratis)
- kies het juiste doorkiesn'r om i-mode te activeren (e.v.t incl. mms etc)
- je krijgt dan gratis 10,- i-mode tegoed van kpn :)
- gebruik de juiste instellingen (bijv. die van jouw)
- ga nu naar: http://imenu (zonder domein!)

Ik weet niet maar misschien maakt KPN onderscheid tussen I-mode en GPRS ?
(net zoals vodafone dat doet tussen live! en GPRS) :|
Onder ons gezegd en gezwegen; KPN (mijn baas) maakt inderdaad onderscheid tussen i-mode en 'gewoon' GPRS. Dit gebeurd door de APN: "portalmmm.nl" = i-mode; "internet" is 'gewoon' internetten.
Simpele test: probeer maar eens de APN in te stellen op "internet" en dan de genoemde site (http://imenu) te openen. Dat wil dan niet.
Overigens, dit geldt voor abo's, prepay kan alleen maar over de portalmmm.nl APN. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:44:
altijd fijn mensen die blij zijn ;) maar weeti emand of je last heb tijdens het bellen van wegvallen? of dat je soms geen bereik hebt opeens? iemand last van?
Bedoel je in het algemeen, of met die Vodafone ROM (Ben-6-1000-034.rom) van het internet?

@Davidoff_smoker:

Ik zal het eens gaan proberen. Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Elcrest schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:59:
[...]

Onder ons gezegd en gezwegen; KPN (mijn baas) maakt inderdaad onderscheid tussen i-mode en 'gewoon' GPRS. Dit gebeurd door de APN: "portalmmm.nl" = i-mode; "internet" is 'gewoon' internetten.
Simpele test: probeer maar eens de APN in te stellen op "internet" en dan de genoemde site (http://imenu) te openen. Dat wil dan niet.
Overigens, dit geldt voor abo's, prepay kan alleen maar over de portalmmm.nl APN. O-)
Okee, duidelijk. :) Ik gebruikte altijd alleen nog een proxy maar wel dat portalmmm.nl, daarmee lukte het me volgensmij ook http sites (tot een bepaalde groote) te bekijken. Ben trouwens prepaid (Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:21:
@Caponi: Ik heb hem weer in het Nederlands.
Had gisteren de CD ff gehaald,progjes er weer op gezet en klaar :*)
Toch blijft het apart, omdat ik na een master-reset alles gewoon nog nederlands had, maar mooi dat het weer werkt bij jou :)
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:14:
Bedankt voor de tip.
Ik ga eraan knutselen, hoewel ik vermoed dat het hellomoto plaatje hardgebakken in de phone zit en niet te beinvloeden is, juist omdat het al voor WM is opgestart verschijnt.
Het is wel mogelijk, ik heb contact met een chinese gast die de MPX200 kan unlocken, imei kan wijzigen en hij zegt ook dat hellomoto logo te kunnen wijzigen, maar hoe dat precies moet heb ik het verder niet over gehad met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat er over het volgende al heel vaak iets is gezegd (ik volg dit topic al een tijdje), maar ik het kan zou gauw niet vinden, ook niet met de zoekfunctie....

Ik heb mijn telefoon geflashed naar WM2003 inclusief een languagepack. Menu's zijn engelstalig, maar in het SMS scherm kan ik wel voor nederlands kiezen. Echter, in WM2002 kon je middels de nul toets voor verschillende schrijfwijzen van een woord kiezen. Ook kon je middels de "1" en de nul toets een tekens invoeren.

Dat lukt nu niet meer. Is daar wat aan te doen?

Ik hoop dat iemand nog een keer de moeite wil nemen hierop te reageren, al is voor de honderdduzendste keer. Alvast bedankt! _/-\o_

Met de pijltjestoets van de navigatietoets kan je in Tg modus het woord wijzigen. Ik weet niet zeker of dat in het forum al een keer was doorgegeven door iemand.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:53:
Ik weet dat er over het volgende al heel vaak iets is gezegd (ik volg dit topic al een tijdje), maar ik het kan zou gauw niet vinden, ook niet met de zoekfunctie....

Ik heb mijn telefoon geflashed naar WM2003 inclusief een languagepack. Menu's zijn engelstalig, maar in het SMS scherm kan ik wel voor nederlands kiezen. Echter, in WM2002 kon je middels de nul toets voor verschillende schrijfwijzen van een woord kiezen. Ook kon je middels de "1" en de nul toets een tekens invoeren.

Dat lukt nu niet meer. Is daar wat aan te doen?

Ik hoop dat iemand nog een keer de moeite wil nemen hierop te reageren, al is voor de honderdduzendste keer. Alvast bedankt! _/-\o_
Ik kan je misschien een beetje helpen, met de ROM die ik gebruik kan ik:
- kiezen voor 1. 123 2. ABC 3. Symbols 4. Geselecteerde taal & 5. Taal (T9???) dit door het * ingedrukt te houden
- soms enkele dingen veranderen (hoofdletter of niet etc.) eenmalig * in drukken.
- symbolen selecteren, door # ingedrukt houden.

Het is helaas zo dat er met deze (wm2003) ROM minder dingen onder de 1 staan, zoals de / .
Maar niks aan te doen, volgensmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
hmm nu Stitch12 er over begint; dit heb ik ook.

Ik heb enkel wat simpele tekens onder de 1 zitten, de volgende wel te verstaan:
: @ . , - ? ! '

Daarmee is het ook echt gedaan wat betreft symbolen en leestekens. Onder andere toetsen zitten ze ook niet. Best vervelend, aangezien ik nu bijvoorbeeld geen smileys kan tikken in smsjes ;(

Ik gebruik een WM2003 rom die volgens mij niet erg bekend is. "Extended rom coded by M.S." staat er ook vlak voor de boot-up.

[ Voor 20% gewijzigd door mjszwo op 07-06-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcrest

Elcrest

Vrienden! Met Dank aan Carl, die mij herrinerde aan Imei Check, heb ik daar een unlockverzoek gedaan, en het werkt!! Mijn MpX 200 is nu eindelijk 'echt' mijn toestel!! WHEEEE Bedankt allemaal!!! _/-\o_

woutR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Elcrest schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:11:
Vrienden! Met Dank aan Carl, die mij herrinerde aan Imei Check, heb ik daar een unlockverzoek gedaan, en het werkt!! Mijn MpX 200 is nu eindelijk 'echt' mijn toestel!! WHEEEE Bedankt allemaal!!! _/-\o_

woutR
Die lui zijn veel te duur man, ik heb hem voor de helft van de prijs die zij vragen laten unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een site waar ik goedkoop mijn Vodafone MPX200 kan laten unlocken? (Remote)
Met goedkoop bedoel ik max. 25 euro, en graag betalen via Paypal. Iemand?

Ohja nog iets. Unlocken/rom's zijn hier nooit toegestaan, maar in dit topic spreken ze over niks anders.
Mag het nu wel?? In de FAQ staat nog steeds zero tolerance, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:17:
[...]

Die lui zijn veel te duur man, ik heb hem voor de helft van de prijs die zij vragen laten unlocken ;)
Sorry deze post had ik niet gezien. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Caponi schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:57:

Daarmee is het ook echt gedaan wat betreft symbolen en leestekens. Onder andere toetsen zitten ze ook niet. Best vervelend, aangezien ik nu bijvoorbeeld geen smileys kan tikken in smsjes ;(

Ik gebruik een WM2003 rom die volgens mij niet erg bekend is. "Extended rom coded by M.S." staat er ook vlak voor de boot-up.
Tekens zitten onder symbols, * toets ingedrukt houden, hier kun je ook je T9 taal instellen.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 01:41:
[...]

Sorry deze post had ik niet gezien. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar?
Van mij wel, maar de mods raken hevig in paniek als ik dat hier zou vertellen.
Maar check mijn profiel maar even, daar staat mijn mail ;)
Karlok[JY-616] schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:44:
[...]

Tekens zitten onder symbols, * toets ingedrukt houden, hier kun je ook je T9 taal instellen.
Verrek, je hebt gelijk! Thanks! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:57:

ik heb volgensmij dezelfde rom en ik heb heel veel tekens als ik # lang ingedrukt houd

is dit trouwens niet de supermoto2 rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:18:
[...]

ik heb volgensmij dezelfde rom en ik heb heel veel tekens als ik # lang ingedrukt houd

is dit trouwens niet de supermoto2 rom
Ik kan ze het snelst selecteren via # (ingedrukt houden) of * (ingedrukt houden) en keuze 3.
Ik gebruik ook de ROM met bij de startup: "Extended rom coded by M.S." -mededeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel het bereik over het algemeen! want ik beodel ooit last van smsje kan sturen enoz?? of zo? maar ik bedoel wel met vodaphone netwerk! of niet kan bellen? en bel kwaliteit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aram
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 19:19
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:33:
ik bedoel het bereik over het algemeen! want ik beodel ooit last van smsje kan sturen enoz?? of zo? maar ik bedoel wel met vodaphone netwerk! of niet kan bellen? en bel kwaliteit goed?
zeg, wat bedoel je eigenlijk :?

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcrest

Elcrest

[...]

zeg, wat bedoel je eigenlijk :?

})
Dit is inderdaad een heel "bijzonder" 8)7 verhaal.... Wat bedoel je inderdaad? :?

[ Voor 42% gewijzigd door Elcrest op 09-06-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje voor programmeurs in het forum:
Ik wil graag wat met de mpx200 gaan spelen in Visual C, maar ik kan niet echt specifieke informatie vinden over de beschikbare API's op de telefoon.
(dit is m'n eerste smartphone, maar op andere Java phones was ik gewend een aantal device specifieke API's te hebben voor de externe display en dergelijke)
Zijn alle 2002 Mobile API's beschikbaar, is er meer.. minder.. ?
Op motocoder wordt je weer netjes naar Microsoft doorgestuurd, dus dat helpt nu ook niet echt.
bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:33
Heb het al 2 keer eerder hier gevraagd, maar niemand gaf een antwoord op de volgende vraag:
Hoe komt het dat m'n .wav beltonen niet afgespeeld kunnen worden?
D.w.z. ze worden wel afgespeeld, maar ongeveer na 5 seconden, dus dan heeft het geen nut.
Heb alles al geprobeerd, zijn wav bestanden van 159 kb groot, 11 khz. 22 khz werkt ook niet, 44 khz ook niet.

Wie o wie helpt me nu eens eindelijk hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
JvdS schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:28:
Heb het al 2 keer eerder hier gevraagd, maar niemand gaf een antwoord op de volgende vraag:
Hoe komt het dat m'n .wav beltonen niet afgespeeld kunnen worden?
D.w.z. ze worden wel afgespeeld, maar ongeveer na 5 seconden, dus dan heeft het geen nut.
Heb alles al geprobeerd, zijn wav bestanden van 159 kb groot, 11 khz. 22 khz werkt ook niet, 44 khz ook niet.

Wie o wie helpt me nu eens eindelijk hiermee?
Ik heb je even een WAV file gemailt die hier gewoon direct afspeelt. Probeer die eens, dan weet je of het aan je telefoon of aan de beltonen die je probeert ligt ;)

Ik heb wel gemerkt dat bepaalde WAV's niet afgespeeld worden, maar zodra ik die in Audacity heb geopend en direct weer save, dan doen ze het opeens wel. Misschien dat Audacity ze in een ander WAV formaat saved ofzo?

Je kan het hier downloaden: http://audacity.sourceforge.net/
is gratis :)

[ Voor 19% gewijzigd door mjszwo op 09-06-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik mijn MPX200 laten unlocken. Ik had hiervoor een Vodafone SIM kaart in de telefoon.
Vandaag heb ik een KPN Prepaid SIM gekocht voor in deze telefoon. Alleen het bereik is schrikbarend, terwijl ik 1/2 jaar geleden prima bereik had met KPN. Waar kan dit aan liggen? Ik geloof niet dat het aan de telefoon ligt. Met Vodafone heb ik prima bereik.

Kan dit ook een defect zijn in de SIM? Lijkt me zelf namelijk ook sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:35:
Gisteren heb ik mijn MPX200 laten unlocken. Ik had hiervoor een Vodafone SIM kaart in de telefoon.
Vandaag heb ik een KPN Prepaid SIM gekocht voor in deze telefoon. Alleen het bereik is schrikbarend, terwijl ik 1/2 jaar geleden prima bereik had met KPN. Waar kan dit aan liggen? Ik geloof niet dat het aan de telefoon ligt. Met Vodafone heb ik prima bereik.

Kan dit ook een defect zijn in de SIM? Lijkt me zelf namelijk ook sterk.
Zoiets heb ik ook. Als ik mijn Telfort simkaart in mijn MPX200 gebruik, heb ik een vrij slecht bereik, terwijl ik met datzelfde kaartje een prima bereik heb wanneer hij in mijn oude Siemens C60 zit.
Met Vodafone heb ik daarentegen, net als jij, wel een prima bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij speelt bij mij wel .WAV files af als ik ze in de Windows map zet, dan heb ik ze als ringtone.
Alleen binnen een bepaalde tijd zijn ze vanzelf weer weg...weet iemand hoe dat kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:56:
Hij speelt bij mij wel .WAV files af als ik ze in de Windows map zet, dan heb ik ze als ringtone.
Alleen binnen een bepaalde tijd zijn ze vanzelf weer weg...weet iemand hoe dat kan ?
Zet ze eens in "\Storage\Application Data\Sounds" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:48:
[...]

Zoiets heb ik ook. Als ik mijn Telfort simkaart in mijn MPX200 gebruik, heb ik een vrij slecht bereik, terwijl ik met datzelfde kaartje een prima bereik heb wanneer hij in mijn oude Siemens C60 zit.
Met Vodafone heb ik daarentegen, net als jij, wel een prima bereik.
MIsschien heeft de MPX200 niet zo'n geweldig bereik. Ik weet bijv. dat Vodafone hier vol bereik heeft. KPN is iets minder hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of hij si miisshcien beter beveiligt want jullie zeggen dat met vodaphone wel helemaal goed is? maar is de bel kwaliteit van mpx200 goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb de flight mode aangezet en mijn gsm uitgezet, maar als ik die nu probeer aan te doen. Krijg ik een fout dat het in light mode zit en ik het moet afzetten en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Probleem ik heb een paar dagen terug deze telefoon gekocht ik ben erg tevreden, maar heb 1 probleem als ik een snes emulator installeer en wil een rom laden loopt hij vast, Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:47:
Ik heb een Probleem ik heb een paar dagen terug deze telefoon gekocht ik ben erg tevreden, maar heb 1 probleem als ik een snes emulator installeer en wil een rom laden loopt hij vast, Wat is het probleem?
Datzelfde probleem heb ik met roms voor de Game Boy emulator. Helaas weet ik niet hoe het komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

De hardware is gewoon niet goed genoeg vaak om de ROMs te kunnen draaien. Wat je kunt doen is het geluid uitzetten. maar dan nog trekt hij het vaak niet. Ik heb het dus over SNES en GBA games. Je kunt je beter richten op de oudere Gameboy spellen en de NES games. Die doen het wel prima namelijk.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Laatst online: 09:12

AirX

Tweak Guru

Ik heb alle I-mode artikelen nu al doorgelezen, maar toch krijg ik het niet aan de praat :(.... zou iemand voor mij nog even stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik I-mode aan de praat krijg op mijn KPN-prepay gesimmede MPX200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AirX schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:26:
Ik heb alle I-mode artikelen nu al doorgelezen, maar toch krijg ik het niet aan de praat :(.... zou iemand voor mij nog even stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik I-mode aan de praat krijg op mijn KPN-prepay gesimmede MPX200?
Zou ik ook heel graag willen weten! Zover ik weet staat dit niet in het topic. Zowel.. Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:07:
[...]

Zou ik ook heel graag willen weten! Zover ik weet staat dit niet in het topic. Zowel.. Mijn excuses.
LOL :)... heb het net aan de praat gekregen :D. Ik moet nu off-line en ben morgen weg, maar zondag zet ik complete howto in dit topic :)

Wat ik nog wel even wilde vragen: Is er ook een programma zoals de Pocketwijzer van 9292 (die alleen op een pocketpc werkt) voor de smartphone? Dus een programma waarmee ik off-line alle reistijden van de treinen (en bussen als dat kan :9~ ) kan bekijken? (Of is er een pocketpc emulator voor de smartphone zodat ik de pocketwijzer kan gebruiken? 8)7 )

[ Voor 34% gewijzigd door AirX op 10-06-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Enkele dagen terug heeft rozemulder123 enkele instellingen al door gegeven, echter ikzelf gebruik andere instellingen, die ik al is eerder heb medegedeeld. Deze post is echer onduidelijk, ik hoop dat AirX het goedvind als ik mijn instellingen e.d. even opsom:

- bel eerst 313
- kies het juiste doorkies nr (2) om i-mode incl. MMS in te laten schakelen.
- telefonisch worden enkele instructies medegedeeld (telefoon aan en uit)
- kpn geeft eenmalig 10,- i-mode tegoed, je ontvangt een smsje hierover.
- een grote G moet in de taakbalk (op je homescreen) verschijnen.

- stel nu de volgende proxy in:
connects from: the internet
connects to: wap (network)
proxy: 10.10.100.10
type: wap

- stel nu de volgende dataverbinding in:
Maakt verbinding met: internet
Toegangspunt: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: (leeg)
Wachtwoord: (leeg)
Primaire DNS: (leeg)
Secundaire DNS: (leeg)
IP-Adres: (leeg)

- bij Data connections heb ik zowel onder wap als internet connection het i-mode/kpn profiel geselecteerd staan.

- Voeg de volgende bookmark bij IE toe:
Naam: I-menu
Adres: http://imenu
Druk op TOEVOEGEN

Nu kom je weer in het "favorieten"scherm, druk weer op MENU en kies Opties(6). Ga naar verbindingen en druk op scrollwiel, cotroleer of de verbindingen als volgt staan:
Instellingen automatisch detecteren moet NIET aangevinkt zijn
Netwerk selecteren moet op WAP-Netwerk staan.

Sluit alles af , start vervolgens internet explorer en kies via je Favorieten voor I-menu.

Nu geniet je van i-mode... :)

Nog steeds dank aan Rebr die me ooit is met zijn instellingen op weg heeft geholpen en deels van hem ge copy past

[ Voor 22% gewijzigd door robert-630 op 18-08-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heeft iemadn dat proggie voro de telefoon dat je alle bussen en treinen kan zien voor smartphone versie of bestaat die niet?
ik hoop snel te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orryn
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-10-2024
Voor de mensen die op zoek zijn naar stereo headsets voor hun MPx200. Ik heb een gekocht big GSM Plaza in Rotterdam(vlakbij het markt) voor 8 euros. De qualiteit is redelijk goed.

orryn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb inmiddels al wat geinvesteerd in me telefoon... eerst een 128 mb SD kaartje voor 13 euro bij de funprice... daarna een 256mb MMC (wat niet past omdat het niet vast blijft haken.. dus met een papiertje vastzetten is noodzaak) voor 23 euro bij computerland... en laatst een 512 mb SD kaart van kingston voor 25 euro (was dat weekend actie bij de belcompany )

Maargoed mijn vraag...als ik een sms... mail of iets wil typen dan krijg ik altijd dat ie niet toetst wat ik wil..

als ik bijvoorbeeld zonder correcties (maar wel op de manier zoals het hoord) "ik stuur jouw vandaag een sms" via sms wil versturen krijg ik dit in beeld "ik stvtr joux vcndaag edn sos"

Die toetsen drukken gewoon dubbel of gaan gelijk door naar het volgende teken (terwijl ik de wachtijd op een halve seconde heb staan.. wat traag genoeg is voor mij.. hebben meer mensen hier last van ??

Als ik bijvoorbeeld me pincode (8 cijfers) intik dan ging dat altijd wel goed.. terwijl dat sms probleem altijd gelijk begint.

p.s. bestaad er een programma waarmee je op de computer een sms kan typen en je um dan via je telefoon kan verzenden ?? ik had eerst een philips 530 en die kon met de bijgeleverde software wel via infrarood dat doen... best wel handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
In de Startpost staat een progje: Beste Software voor je ms Smartphone!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
orryn schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:33:
Voor de mensen die op zoek zijn naar stereo headsets voor hun MPx200. Ik heb een gekocht big GSM Plaza in Rotterdam(vlakbij het markt) voor 8 euros. De qualiteit is redelijk goed.
Is dat dezelfde als deze: http://www.gsmplaza.nl/ ? Ik kan hem daar namelijk niet vinden/bestellen.

Ik wil ook wel een werkende headset voor 8 euro, maar ik woon niet bepaald in de omgeving van rotterdam ;)
Heb je misschien wat meer gegevens over die headset, zoals het merk en type? Misschien dat hij dan ook bij andere (web)shops te vinden is.

Het schijnt dat in aziatische landen de headset een standaard accesoire is bij de MPX200. Erg vreemd dat we het er hier dan niet bij krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door mjszwo op 11-06-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankzij Robert-630 heb ik I-Mode aan de gang. Maar het lukt me niet om met MSN te verbinden.

Weet iemand hier de instellingen voor? (KPN Prepaid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik neem aan dat als je gprs kan gebruiken (dus wel je email kunt lezen en je op internet kunt browser) dat je msn ook moet werken...

Dus is dat ingesteld ?

(hoe weet ik niet maar zal wel ergens in de TS staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 19:54:
ik neem aan dat als je gprs kan gebruiken (dus wel je email kunt lezen en je op internet kunt browser) dat je msn ook moet werken...

Dus is dat ingesteld ?

(hoe weet ik niet maar zal wel ergens in de TS staan
Bij MSN Messenger valt weinig in te stellen. Browsen werkt idd. E-mail nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Robert-630 zijn uitleg klopt precies en is duidelijk genoeg, dus ik laat mijn uitleg maar achterwege :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn MPX200 op 900/1800 band ingesteld i.p.v. 'auto' om stroom te besparen (tip van een ander mpx forum.)

En volgens mij helpt dit inderdaad de batterijduur te verlengen. :*)
Mocht jij dit ook willen proberen, (als je niet in Amerika woont.)

Ga naar Instellingen, Telefooninstellingen, Voorkeursband en selecteer 900/1800 ipv auto.

Ben benieuwd of er nog andere batterij besparingen zijn.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Door de vele vragen en posts die niet de bedoeling zijn mbt warez/unlocken/mail verzoekjes etc willen we iedereen er extra op wijzen dat dit NIET de bedoeling is.

Dit topic heeft duidelijk extra aandacht van de IT-mods. De regels negeren (hoe ingepakt je melding ook is) zal een OW opleveren.