Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.661 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Toen ik level 13 was, ongeveer, vroeg iemand me hoe hij skinnen en leatherworking kon leren. We stonden in Goldshire. Ik zei, nou, das niet heel makkelijk, maar voor 1 silver wil ik het je wel leren.

1 Silver geincasseerd en hem 100 meter verder het huisje van de dames laten zien waar je die skills dus haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:02:
[...]

Is erg afhankelijk van de situatie. De sum-up voor onze guild is een beetje zoals hier beneden denk ik.

Meteen op blacklist is:

- Party verlaten in instance zonder aankondiging
- Party verlaten, items ninja looten en wegwezen
- Spammen, schelden, irriteren, expres wipes veroorzaken
- Overal op rollen, N&G systeem of niet
- Te horen krijgen van andere guilds over dit soort acties van mensen.

In aanmerking komen voor blacklist bij veel voorkomen:
- mensen die veelvuldig na 20 min in een instance te zijn zeggen dat ze over 10 min weg moeten (en dat soort dingen. Kost andere mensen tijd vertel ze dan van te voren dat je weg moet)
- mensen die veelvuldig totaal niet luisteren naar party leader (of wie de strategie bepaald)
- loners en loosecannons met deze chronische aandoening

Uiteindelijk kost het iedereen tijd en of items als je dit soort dingen meemaakt en dat is gewoon jammer. Overigens ook jammer dat er zoiets moet zijn als een blacklist eigenlijk. Maar tot nu toe heeft het wel z'n voordelen.
Meeste party's gaan wel goed, maar soms ga ik halve wege weg omdat ik me gewoon zo erger aan mensen die niet luisteren
1. niet wachten op mijn mana en dan nog gek vinden dat ze bijna dood gaan, moet ik in allerlei vreemde bochten mensen healen.
2. niet luisteren als ik aan warrior vraag of hij 1h+shield wil doen en dan te horen krijg dat hij DE dmg dealer is omdat hij 2lvls hoger is als 2 mages die mee zijn....kerel ga gewoon tanken scheelt mij frustratie met het healen maar neeeeeee. gooi gewoon 5 healing spells op zijn bas valt dat ding mij aan moet ik bear form gaan om te overleven, heb ik alle aggro gaat meneer al weer naar de volgende mob...

toen zei ik er wat van, begon hij gelijk over dat hij als warrior een DMG dealer is en zijn guild, paladin zei ook van ja hij doet meeste dmg hier blablabla
mijn antwoord: have phun with it, im going to IF
achterlijke kalfen...wanneer houden mensen eens rekening met healers..zowieso heb je het als druid al wat moeilijk als 1e healer met 2 mages en warrior..maar dat wil wel als gewoon warrior doet wat hij moet doen :P
voor de rest weinig tot nooit problemen..Gistere ook met lvl 50 mensen door ST gevlogen.. (zelf 53) , goede party, mensen luisterden naar tips van me , geen 1x gewiped alleen 1x mage ging dood doordat hij lagde en ik bezig was met de warrior..maarja combat res is makkelijk :P Hij had gelijk zijn hele mana/hp bar weer vol na resurrect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Kaap schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:12:
[...]
Wat een lul verhaal. De andere reacties zullen wel uitleggen waarom :+
Bijvoorbeeld: Je liep in Horde gebied. Als level 13. Dan vraag je er toch om :')

Het is me al een raadsel hoe hij voor de guards bij de post tussen ashenvale en the barrens doorglipt :')

Of hij moet via ratchet of stonetalon gekomen zijn natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kaap

Oh, dus je stond erbij dat het gebeurde? En waar zou dit een lul verhaal zijn dan? Leg jij het me maar uit dan? Aangezien jij degene bent die het beter weet als mij.

Want misschien begrijp ik de dingen wel verkeerd, en is er iets heel anders gebeurd en moet ik nog heel veel leren? Etc etc etc.

Maar bedankt voor je geweldige uitleg.

@ Thalan

Ik ben zelf een Undead Warrior? Dus Horde Gebied kan (vrij) rondlopen. En van Undercity naar Ogrimarr kan met de Zeppelin?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Kaap schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:12:
[...]
Wat een lul verhaal. De andere reacties zullen wel uitleggen waarom :+
tja wie gaat uitleggen dat ie blauw was.. iemand?

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:16:
Oh, dus je stond erbij dat het gebeurde? En waar zou dit een lul verhaal zijn dan? Leg jij het me maar uit dan? Aangezien jij degene bent die het beter weet als mij.

Want misschien begrijp ik de dingen wel verkeerd, en is er iets heel anders gebeurd en moet ik nog heel veel leren? Etc etc etc.

Maar bedankt voor je geweldige uitleg.
Met level 13 moet je nog konijnen skinnen en briefjes rondbrengen om je xp te verdienen, niet rondhuppelen in het grote boze hordegebied :+

- edit - En in jouw geval dus prairiehondjes :P

[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 26-05-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Skeiron schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:16:
[...]

tja wie gaat uitleggen dat ie blauw was.. iemand?
Crossroads is toch horde gebied? Ik begrijp uit zijn verhaal dat hij alliance speelt, of heb ik dat mis :?

- edit - Ah, je bent dus zelf horde. In dat geval kon je alleen aangevallen worden als je zelf ook al een mep uitgedeelt hebt, je zult dus wel overmoedig geweest zijn :D

[ Voor 24% gewijzigd door HTT-Thalan op 26-05-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:18:
[...]

Crossroads is toch horde gebied? Ik begrijp uit zijn verhaal dat hij alliance speelt, of heb ik dat mis :?

- edit - Ah, je bent dus zelf horde. In dat geval kon je alleen aangevallen worden als je zelf ook al een mep uitgedeelt hebt, je zult dus wel overmoedig geweest zijn :D
alles wat aan te vallen is in pvp, is volgens mij rood. Dus dan zou je inderdaad alliance moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:18:
[...]

Mis dus. Misschien een grote fout in mijn post, maar ik ben dus zoals al eerder aan gehaald een Undead Warrior, dus als ik met mijn eerste reactie naar Kaap een verkeerde reactie gegeven heb, mijn excusses daarvoor.

En ik zal in het vervolg duidelijk uitleggen waar ik bij hoor en onder val! :)

Euuhmmm nee, niet voor zover ik weet...... Ach ja STOM VAN MIJ!! (Ik ga in een hoekje zitten en mezelf heeeeeel erg schamen)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:17:
[...]

Met level 13 moet je nog konijnen skinnen en briefjes rondbrengen om je xp te verdienen, niet rondhuppelen in het grote boze hordegebied :+

- edit - En in jouw geval dus prairiehondjes :P
Barrens is perfecte exp voor lvl 10-24

Barrens = Horde gebied

dwz Alliance kan jouw alleen aanvallen als jij hun eerst aanvalt, of een NPC/Speler assist die ook al pvp flagged is

als jij dus door Alliance werd gemolled, moet je ook een hostile actie tegenover hun gedaan hebben :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 26-05-2005 12:24 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:22:
[...]

Barrens = Horde gebied

dwz Alliance kan jouw alleen aanvallen als jij hun eerst aanvalt, of een NPC/Speler assist die ook al pvp flagged is

als jij dus door Alliance werd gemolled, moet je ook een hostile actie tegenover hun gedaan hebben :)
Dan heb ik dat dus gedaan de laaste keer. Het is mij duidelijk, ik zal beter opletten in het vervolg en de volgende keer eerste denken voor dat ik post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:06:
Gisteren en eergisteren voor het eerst het "ganken" mee gemaakt. Vond het nogal lollig.

Eerste 2 keer tijdens een raid op Xroads, ik stap niets vemoedend Xroads in (kijk eigenlijk nooit naar de general chat), en voor dat ik het wist.... Pats boem dood. 2 klappen en ik was foetsie.

2de keer loop ik van de graveyard weg van de Xroads, weer gekilled! Daarna ben ik maar een heel end weggelopen, tot aan de Far Out post, en daar maar uitgelogd.

De laatste keer was iets minder leuk, ik zie 2 ally's bij de Zeppelin tower staan bij Ogrimarr. Ze hadden net zo'n guard gekilled, en er stond lvl ?? bij beide, ik (lvl 13) zwaai en loop door, niets aan de hand dacht ik. Zit ik daar boven op de Zeppelin te wachten. Boem dood.

Was ik gekilled van uit stealth? door een crit van 1289 damage op een health bar van 349 of zo iets. Moest ik vanaf Rachet weer terug lopen naar Ogrimarr. Maar dat is het enige "vervelende" wat ik heb kunnen ontdekken aan het "ganken"

Over corps campers heb ik gewoon afspraken gemaakt met een aantal vrienden van mij die hoger zijn. Als ze blijven zitten, dan roep ik hun er gewoon bij, en als de campers dan dood zijn, dan ressurect ik en dan gaan we weer met zijn allen weg. Ganken = voor mij oke op een PvP server, maar Campen nee.
Ehh ja, dat kan dus niet. The Barrens is friendly gebied voor hordes, dus je moet eerst moedwillig je PvP aanzetten voor alliance je daar kan aanvallen. Durator, zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:22:
[...]

Barrens = Horde gebied

We hebben een winnaar.. ;) tot zover de beste uitleg waarom het een beetje naar broodje aap smaakt.. het kan.. dat zeg ik niet maar het is niet mogelijk als je zelf niet de eerste klap hebt uitgedeeld.. Dus je hebt wat belangrijke details weggelaten waarom mensen zo reageren B)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Weet iemand trouwens of zijn rank is bijgewerkt?

Ik heb me de hele week uit mijn naad gegankt om rank 2 te halen voor mijn trinket, maar nu is het woensdag geweest en ze hebben mijn rank niet ge-update ;(

Een ingame report naar de GM's leverde een reply op met daarin een link naar het Honoursysteem op het web en een melding dat ze nog steeds druk bezig zijn de PvP balance te verbeteren :{

Soms vraag ik me echt af wat voor mensen daar werken, ze begrijpen nog geen basisschool engels lijkt het wel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:14
Ik heb een schitterende bug gevonden in STV (Stranglethorn Vale).
Ik werd gefeared op dat soort trapje voor de Arena, en in plaats van dat ik vanaf de trap de grond op liep, liep ik verder de trap af, onder de grond door. Heb helaas geen screenshots gemaakt van hoe ik tussen de trap en de grond in sta, maar ik heb wel screenshots gemaakt van de val:
Afbeeldingslocatie: http://ruuddieboy.romlan.nl/pictures/WoWScrnShot_052505_000142.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ruuddieboy.romlan.nl/pictures/WoWScrnShot_052505_000152.jpg
Het leuke is, omdat ik zo ver ben gevallen voor ik dood viel, kon ik niet meer normaal respawnen, want de grond boven waar ik dood was, was te ver van de plek des doods af :P
Ben maar naar de engel toe moeten gaan :X

Ik heb gister bdw wel mijn Corporal rank gehaald. Afgelopen dinsdag even flink lopen bashen, 55HK's gemaakt, en dat heeft zich gisterochtend dus uitbetaald. Die trinklet is echt te gek! Een of andere mage ging een duel met me aan en polyde me constant voor de gein... Tot ik bedacht dat ik die trinklet had... Toen was ie een paar seconden later dood :P

[ Voor 20% gewijzigd door Ruuddie op 26-05-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:29:
Weet iemand trouwens of zijn rank is bijgewerkt?

Ik heb me de hele week uit mijn naad gegankt om rank 2 te halen voor mijn trinket, maar nu is het woensdag geweest en ze hebben mijn rank niet ge-update ;(

Een ingame report naar de GM's leverde een reply op met daarin een link naar het Honoursysteem op het web en een melding dat ze nog steeds druk bezig zijn de PvP balance te verbeteren :{

Soms vraag ik me echt af wat voor mensen daar werken, ze begrijpen nog geen basisschool engels lijkt het wel ;(
mja het PVP zit een beetje 'lastig' in elkaar

ranks zijn namelijk niet gebonden aan een vast aantal cp's, maar aan een % van het totaal aantal cp's volgens mij, dit gezien het feit ze zeggen dat maar een bepaald aantal mensen de hoogste rang kan halen.

ze hebben dus maar x aantal mensen die scout kunnen zijn, x aantal grunt enz enz enz.

omdat CP's een career stat zijn (dwz alles wordt steeds opgeteld van 1 char) komen er dus steeds meer cp's in het spel.

Hoe meer mensen PVP'en, hoe hoe hoger de lat komt te liggen voor een rang door deze manier van berekenen.

het kan dus best zijn dat je voor jouw gevoel veel hk's heb gemaakt en dus ook veel CP's hebt, maar als er x aantal zijn die meer hebben dan jij, krijgen zij de rang en jij niet.

een beetje een raar systeem, aangezien het op deze manier voor nieuwe chars veel moeilijker wordt om een rang te halen ivm hun achterstand. echter is dit wel een van de manieren om te voorkomen dat je straks op battlegrounds 40 grand marshals heb rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:28:
[...]

We hebben een winnaar.. ;) tot zover de beste uitleg waarom het een beetje naar broodje aap smaakt.. het kan.. dat zeg ik niet maar het is niet mogelijk als je zelf niet de eerste klap hebt uitgedeeld.. Dus je hebt wat belangrijke details weggelaten waarom mensen zo reageren B)
Ja, daar ben ik nu ook achter. :D Ik zal me gedragen voor de rest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:38:
[...]

mja het PVP zit een beetje 'lastig' in elkaar

ranks zijn namelijk niet gebonden aan een vast aantal cp's, maar aan een % van het totaal aantal cp's volgens mij, dit gezien het feit ze zeggen dat maar een bepaald aantal mensen de hoogste rang kan halen.

ze hebben dus maar x aantal mensen die scout kunnen zijn, x aantal grunt enz enz enz.

omdat CP's een career stat zijn (dwz alles wordt steeds opgeteld van 1 char) komen er dus steeds meer cp's in het spel.

Hoe meer mensen PVP'en, hoe hoe hoger de lat komt te liggen voor een rang door deze manier van berekenen.

het kan dus best zijn dat je voor jouw gevoel veel hk's heb gemaakt en dus ook veel CP's hebt, maar als er x aantal zijn die meer hebben dan jij, krijgen zij de rang en jij niet.

een beetje een raar systeem, aangezien het op deze manier voor nieuwe chars veel moeilijker wordt om een rang te halen ivm hun achterstand. echter is dit wel een van de manieren om te voorkomen dat je straks op battlegrounds 40 grand marshals heb rondlopen
Ja, maar ik had anderhalve week terug 390 C.points, en nu, anderhalve week en 150 h.kills later, heb ik nog STEEDS 390.cpoints. Rank of geen rank, ik zou toch meer punten moeten krijgen. Dat mijn standing steeds minder vlot omhooggaat omdat iedereen cp's opspaart snap ik, maar ik heb mijn punten gewoon niet gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:42:
[...]

Ja, maar ik had anderhalve week terug 390 C.points, en nu, anderhalve week en 150 h.kills later, heb ik nog STEEDS 390.cpoints. Rank of geen rank, ik zou toch meer punten moeten krijgen. Dat mijn standing steeds minder vlot omhooggaat omdat iedereen cp's opspaart snap ik, maar ik heb mijn punten gewoon niet gekregen!
hmmz denk een bug, check ff wow forum, zijn meer mensen die hier last van hebben

of doe even een report ingame. want het is wel bijgewerkt, gisteren Sergeant geworden :) meteen ff dikke cape gehaald ^^

edit:

Thalan, check https://forums-en.wow-eur...7333&p=1&tmp=1#post277333

even report ingame aanmaken en er wordt naar gekeken

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 26-05-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:30

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:42:
[...]

Je bent rogue :P dit zijn de eerste nerfs van Blizzard omdat jullie (rogues) teveel ganken :+

Trouwens gisteren @ AH iets leuks gehaald: Pattern: Mooncloth Bag voor 15g (BO) :o
Keek 10 minuten later toen had een ander hetzelfde pattern op de AH gegooid voor het schaamteloze bedrag van 220g (met 300 BO)... dit is overigens ook het bedrag waar ze constant voor staan op de AH dus ik heb echt mazzel gehad :P
Gelijk maar ff me eerste bagje gebreid gisteren :Y)

owjah... en deze voor 6g BO http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=870
Gelijk maar teruggegooid voor een Gtje of 40 :P

[ Voor 34% gewijzigd door Ryceck op 26-05-2005 13:01 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:45:
[...]

hmmz denk een bug, check ff wow forum, zijn meer mensen die hier last van hebben

of doe even een report ingame. want het is wel bijgewerkt, gisteren Sergeant geworden :) meteen ff dikke cape gehaald ^^

edit:

Ik ben ook Sarge nu. Ik heb wel 2k+ CP volgens mij, dus er valt geen pijl op te trekken. Ik vond de pvp-rewards niet echt aantrekkelijk trouwens. Die cape is slechter dan wat ik al had, maar ja de reward is ook voor lvl 46/48 (of zo?) mijn cape o.d.m. is lvl 54.
Ryceck schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:52:
[...]

Verkoopt ie voor zoveel ja? Zijn er ook mensen met lvl 35 die ze kunnen kopen :S

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:13

On_E

Housemusic

Ik had 58 HKs en 1877 CPs afgelopen week, dat is dus echt VEEL CP's per kill. :)

Dat groupen in high-lvl areas heeft iig geholpen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:52:
[...]

Je bent rogue :P dit zijn de eerste nerfs van Blizzard omdat jullie (rogues) teveel ganken :+

Trouwens gisteren @ AH iets leuks gehaald: Pattern: Mooncloth Bag voor 15g (BO) :o
Keek 10 minuten later toen had een ander hetzelfde pattern op de AH gegooid voor het schaamteloze bedrag van 220g (met 300 BO)... dit is overigens ook het bedrag waar ze constant voor staan op de AH dus ik heb echt mazzel gehad :P
Gelijk maar ff me eerste bagje gebreid gisteren :Y)

mja jammer dat niemand 220g gaat betalen, daar een travelers backback rond de 25 kost en makkelijker te vinden is :)

heb zelf nog steeds runecloth bags voor al me chars (runecloth farmen is easy op lvl 60) hoop eigenlijk wel snel 4 travelers te vinden voor me shaman :P

anders moet eerst weer 125 runecloth farmen om me priest te tweaken met 4 runecloth vanaf begin :D
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:01:
[...]

Ik ben ook Sarge nu. Ik heb wel 2k+ CP volgens mij, dus er valt geen pijl op te trekken. Ik vond de pvp-rewards niet echt aantrekkelijk trouwens. Die cape is slechter dan wat ik al had, maar ja de reward is ook voor lvl 46/48 (of zo?) mijn cape o.d.m. is lvl 54.
ik ben lvl 60 :) dus mijn cape is die lvl 58 sergeant cape, met 115 armor en 17 stamina :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 26-05-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 00:10
Ik ben een lvl26 Rogue op een PvE server. Ik ben nu aan het kijken hoe ik mn talents wil gaan verdelen. Ik zie de 21/8/22 builds veel voorbij komen, maar die zijn wel allemaal erg afhankelijk van timed abilities. Als je een DoT hit krijgt, heb je hier ook niet echt veel meer aan lijkt me.

Is de 21/8/22 build toch gewoon de beste allround-build, ook als je de instances en het killen van de bosses beschouwt ? Iemand tips/nuttige opmerkingen hierover misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:06:
[...]

Mijn ergste is voor de eerste keer /spit op een lvl 60 rogue gisteren in Burning Steppes. En dat was toevallig gisteren. Was denk ik de eerste en laatste keer.

Oh wacht van de week ook iets ergs gedaan :D Ik was in The Blasted Lands een quest aan het doen waar je items van basilisks moet hebben. Er is een enorm tekort aan die dingen dus iedere keer dat er iemand anders 1 voor je neus wegsnaait, duurt die quest 10 minuten langer. Ik zag dus een UD priest (lvl 52 of zo) op zo'n ding. Wachtte tot hij halverwege de basilisk was. Priest wou healen, ik deed van achter een heuvel counterspell + PoM Pyro. Ik maak met behulp van AM de basilisk af en heb mijn laatste quest item. Daarna maar snel weer gegaan :D
Tis een LUL verhaal omdat diegene die de 1e klap uitdeelt het beest "tagged" en kan looten. Hoe je ook springt danst mept of weet ik veel wat zal je dat beest nooit kunnen looten!!

edit:
verkeerde quote

[ Voor 56% gewijzigd door Muppet op 26-05-2005 13:09 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:03:
[...]

mja jammer dat niemand 220g gaat betalen, daar een travelers backback rond de 25 kost en makkelijker te vinden is :)
Gaat om het pattern he :) zodat je de bags kan maken met tailoring enzo :)
En @ Stormrage gaan die backpacks voor minimaal 35g hoor... net als de mooncloth bags trouwens.
Mooncloth kost bij ons trouwens al 20g dus tis niet echt rendabel om die bags te breien en te verkopen :) Kan beter mooncloth maken en dat los verkopen... loopt snel zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:05:
[...]

Tis een LUL verhaal omdat diegene die de 1e klap uitdeelt het beest "tagged" en kan looten. Hoe je ook springt danst mept of weet ik veel wat zal je dat beest nooit kunnen looten!!

edit:
verkeerde quote
Nee basilisk loopt terug naar zijn patrol/spawn plaats en healt dan weer. Loot rights reset
Je vat het denk ik op als dat ik de laatste 50% van de basilisk er nog af had gedmdgd. Maar ik moest dus wel opnieuw beginnen met AM. (basilisks hebben namelijk hoge resists tegen fire)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:32
On_E schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:02:
Ik had 58 HKs en 1877 CPs afgelopen week, dat is dus echt VEEL CP's per kill. :)

Dat groupen in high-lvl areas heeft iig geholpen.
Veel? 32 cp per kill is niet zo heel veel hoor :P

Dat haal ik solo zergen in TM ongeveer met het gooien van wat DoT's :)

Vorige week maar 1800 cp ofzo gehaald, wel van rank 2 naar 3 gegaan. Dus nu een vette seargeants cloak (113 armor, 17 sta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:10:
[...]

Gaat om het pattern he :) zodat je de bags kan maken met tailoring enzo :)
En @ Stormrage gaan die backpacks voor minimaal 35g hoor... net als de mooncloth bags trouwens.
Mooncloth kost bij ons trouwens al 20g dus tis niet echt rendabel om die bags te breien en te verkopen :) Kan beter mooncloth maken en dat los verkopen... loopt snel zat :)
yups, prijzen zijn wat dat betreft totaal uit verhouding

ivm de cooldown mogen ze van mij best de mooncloth bags 18 slots maken en de bottomless bag 20 slots

zeker nu de onyxia hide bag ook 18 slots is.

mooncloth bags zijn in practisch gezien waardeloos, veel te duur, en absoluut niet de tijd en moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:14:
[...]

Vorige week maar 1800 cp ofzo gehaald, wel van rank 2 naar 3 gegaan. Dus nu een vette seargeants cloak (113 armor, 17 sta).
ik vraag me af of het ook met je lvl te maken heeft. Rank en CP. Het is natuurlijk makkelijker voor een lvl 60 om een lvl 45 te killen dan als een lvl 45 hetzelfde doet. En je krijgt er evengoed CP voor (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-10 14:11

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:11:
[...]

Nee basilisk loopt terug naar zijn patrol/spawn plaats en healt dan weer. Loot rights reset
Je vat het denk ik op als dat ik de laatste 50% van de basilisk er nog af had gedmdgd. Maar ik moest dus wel opnieuw beginnen met AM. (basilisks hebben namelijk hoge resists tegen fire)
Ook als je iemand molt die ermee bezig is, dan kan jij hem taggen. Laatst nog then Bhag'Thera opgenomen in STV. Wij willen aanvallen (shaman en priest), komt er zo'n Alliance Druid opeens erop afrennen en begin op hem in te meppen. Hij haalde het niet, dus molden we hem maar ook meteen }) om vervolgens Bhag'Thera te mollen. Gaat dus makkelijk.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:18:
[...]

Ook als je iemand molt die ermee bezig is, dan kan jij hem taggen. Laatst nog then Bhag'Thera opgenomen in STV. Wij willen aanvallen (shaman en priest), komt er zo'n Alliance Druid opeens erop afrennen en begin op hem in te meppen. Hij haalde het niet, dus molden we hem maar ook meteen }) om vervolgens Bhag'Thera te mollen. Gaat dus makkelijk.
Ok is die discussie dus ook van de baan. :)

Heb jouw druid trouwens nog niet gezien in Maraudon of iets dergelijks op Bladefist. Komt dat nog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu stoneguard :Y)
10K cp op 180 kills ofzo, wel aardig goed dacht ik :)

kwam de number 1 tegen op zenedar, die had iets van 8000+ kills (intotaal) vorige 1500 kills ofzo en daarvoor 125000 cps gekregen.. 125K! hij is rank 10, hele earthshaker set aan, ziet er ontzettend vet uit (shaman dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:16:
[...]

ik vraag me af of het ook met je lvl te maken heeft. Rank en CP. Het is natuurlijk makkelijker voor een lvl 60 om een lvl 45 te killen dan als een lvl 45 hetzelfde doet. En je krijgt er evengoed CP voor (toch?)
lvl cap voor cp is max 12 lvls verschil dus een lvl 60 krijgt geen cp voor een lvl 45
cp's schalen mee met lvl. lvl verschil en ook rang dacht ik

hogere rang is meer cp's waard

maar een lvl 60 die een andere lvl 60 1 on 1 killed krijgt volgens mij meer cp dan een lvl 55 die een lvl 60 on on 1 killed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:26:
[...]

lvl cap voor cp is max 12 lvls verschil dus een lvl 60 krijgt geen cp voor een lvl 45
cp's schalen mee met lvl. lvl verschil en ook rang dacht ik

hogere rang is meer cp's waard

maar een lvl 60 die een andere lvl 60 1 on 1 killed krijgt volgens mij meer cp dan een lvl 55 die een lvl 60 on on 1 killed
Dat is wel krom dan. Als ik een keer het geluk heb dat ik een 60 omleg vind ik dat dat ook wel wat waard is.

Ik meende voor de invoer van Honor system ervan gelezen te hebben dat 60's tot aan de 45-ers CP's kregen, maar dan zal dat niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:45:
[...]

edit:

Ja, dat deed ik gisteren dus ook, maar ik kreeg een compleet krom antwoord over pvp balancing terug. En dat ik voor een uitleg over hoe het honour systeem werkte maar even op de site moest kijken. En nog steeds is het niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:11:
[...]

Dan ik begrijp ;)

scoesie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:14:
[...]

yups, prijzen zijn wat dat betreft totaal uit verhouding

ivm de cooldown mogen ze van mij best de mooncloth bags 18 slots maken en de bottomless bag 20 slots

zeker nu de onyxia hide bag ook 18 slots is.

mooncloth bags zijn in practisch gezien waardeloos, veel te duur, en absoluut niet de tijd en moeite waard
Ik maak ze graag. Staan niet altijd traveler bags in de AH en de mooncloth maak ik praktisch gratis. Iedere 8 dagen een 16 slotter erbij. Heb nu mn main packs allemaal op 16.

Kweet nog niet wat ik met de rest van mn mooncloth ga doen.. verkopen of sparen (voor belt of archmage bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:22:
denk dat ik begin met enchanting/mining voor geld :P lekker alles disenchanten en minen ^^
shards enzo verkopen altijd wel lekker op de ah,
Het is practisch onmogelijk om je enchanting te levelen op spul dat je vind. Je kunt beter Tailoring nemen en die items disenchanten voor de dusts/essenses/shards.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

my bad, had het anders moeten formuleren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-10 14:11

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:21:
[...]

Ok is die discussie dus ook van de baan. :)

Heb jouw druid trouwens nog niet gezien in Maraudon of iets dergelijks op Bladefist. Komt dat nog? :)
En wie ben jij nou weer? :P

Ik heb best zin in Mauradon nu hoor :) Was alleen weer eventjes bezig met m'n Shaman op Ravencrest, die heeft eigenlijk prioriteit nu, die's 40 geworden gisteren.

Zal zowel eventjes inloggen en jullie met een pleziertje verwelkomen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:04:
Ik ben een lvl26 Rogue op een PvE server. Ik ben nu aan het kijken hoe ik mn talents wil gaan verdelen. Ik zie de 21/8/22 builds veel voorbij komen, maar die zijn wel allemaal erg afhankelijk van timed abilities. Als je een DoT hit krijgt, heb je hier ook niet echt veel meer aan lijkt me.

Is de 21/8/22 build toch gewoon de beste allround-build, ook als je de instances en het killen van de bosses beschouwt ? Iemand tips/nuttige opmerkingen hierover misschien ?
Rogue-jargon. Het zijn net vrouwen over shoppen of make-up 8)7

No pun intended ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:34:
[...]

Ik maak ze graag. Staan niet altijd traveler bags in de AH en de mooncloth maak ik praktisch gratis. Iedere 8 dagen een 16 slotter erbij. Heb nu mn main packs allemaal op 16.

Kweet nog niet wat ik met de rest van mn mooncloth ga doen.. verkopen of sparen (voor belt of archmage bijvoorbeeld).
mja als ik het goud ervoor had, zou ik er zo 4 afnemen :P
maar de meeste verkopen hun moonlcoth of voor goud of inderdaad voor robe/belt

omdat het veel rendabeler is, Bloodscalp zie ik altijd wel 2 a3 travelers staan voor 25g 35g bo
Hydra schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:36:
[...]

Het is practisch onmogelijk om je enchanting te levelen op spul dat je vind. Je kunt beter Tailoring nemen en die items disenchanten voor de dusts/essenses/shards.
gaat mij ook niet om het levellen :) maar om het verkopen van dusts en shards :)
maar kan ook zijn dat ik gewoon eerst begin met 2 gathering proffs en later power lvl

[ Voor 1% gewijzigd door Bokkie op 26-05-2005 13:44 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:48:
Nah, zo doe ik het niet. Een foutje mogen ze best maken op hun 20, als ze 50 zijn hoop ik dat ze beter weten. Doen ze het dan nog fout (en dus expres) dan gaan ze er idd voorgoed uit.
En hoe ga je al die namen onthouden? Dergelijke eikels komen automagisch op m'n ignore lijst, en komen dus nooit meer in een group van mij te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:42:
[...]
Rogue-jargon. Het zijn net vrouwen over shoppen of make-up 8)7
No pun intended ;)
Probeer me gewoon maar wat te verdiepen in de materie die MMORPG heet hoor :) Voor mij is dit m'n eerste namelijk, ben nu 1.5 week bezig pas. (De eerste dagen in dit topic kon ik er dan ook werkelijk niks van volgen met al jullie 'rare' afkortingen :D ) Ben normaal al helemaal geen gamer, maar dit bevalt me prima tot nu toe.
En tsja ... ik heb voor de rogue gekozen, die hier niet echt populair schijnt te zijn.....forgive me please ? ;)
Hydra schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:49:
En hoe ga je al die namen onthouden? Dergelijke eikels komen automagisch op m'n ignore lijst, en komen dus nooit meer in een group van mij te zitten.
Ik kan me best voorstellen dat je het vervelend vindt, maar als jij je derde character aan t levelen bent en je komt iemand zoals mijzelf tegen rond lvl20 ... dan heb jij wel veel meer kennis over t spel in huis he. De eerste keer bij rollen maakte ik ook een domme mistake, gewoon uit pure onwetendheid .

[ Voor 32% gewijzigd door Sleepie op 26-05-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:41:
[...]

En wie ben jij nou weer? :P

Ik heb best zin in Mauradon nu hoor :) Was alleen weer eventjes bezig met m'n Shaman op Ravencrest, die heeft eigenlijk prioriteit nu, die's 40 geworden gisteren.

Zal zowel eventjes inloggen en jullie met een pleziertje verwelkomen :)
Heh ben alleen 's avonds en in het weekend aan het WoW-en. Iedere avond is voor mij Maraudon vaste prik. Ik moet namelijk nog steeds de wand, off-hand item en headgear hebben die daar dropt. :)

Je kunt iig altijd 'Fruitcake' messagen voor een run. Ben tot ik die items heb altijd wel van de partij :D
Sleepie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:51:

Ik kan me best voorstellen dat je het vervelend vindt, maar als jij je derde character aan t levelen bent en je komt iemand zoals mijzelf tegen rond lvl20 ... dan heb jij wel veel meer kennis over t spel in huis he. De eerste keer bij rollen maakte ik ook een domme mistake, gewoon uit pure onwetendheid .
Er is wel een wezenlijk verschil natuurlijk tussen 'opzet' en 'per ongeluk'. Als er per ongeluk iets misgaat krijg je ook over het algemeen excuses, of begrijpt men het in ieder geval wel. We hebben die periode tenslotte allemaal gekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Probeer me gewoon maar wat te verdiepen in de materie die MMORPG heet hoor :) Voor mij is dit m'n eerste namelijk, ben nu 1.5 week bezig pas. (De eerste dagen in dit topic kon ik er dan ook werkelijk niks van volgen met al jullie 'rare' afkortingen :D ) Ben normaal al helemaal geen gamer, maar dit bevalt me prima tot nu toe.
En tsja ... ik heb voor de rogue gekozen, die hier niet echt populair schijnt te zijn.....forgive me please ? ;)
.
ik maakte maar een grapje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:13

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:14:
[...]

Veel, als in : ik heb niet geraid, en ben niet in TM geweest, maar toch ruim dubbel zoveel CPs als de week ervoor. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dat is ook niet erg, ik heb ook geen probleem met mensen die het N/G systeem niet snappen. Als ze zich maar aan de regels houden die dan uitgelegd worden. Je merkt het echt wel als mensen expres BoP spul looten. Dan gaat het de hele instance goed tot we bij een boss komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Weet ik, zie de :) :D en ;)
Maar 'just-in-case' toch maar ff uitgelegd dat mijn vragen best n00bish over kunnen komen, ben immers ook een game-n00b :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:04:
[...]

Weet ik, zie de :) :D en ;)
Maar 'just-in-case' toch maar ff uitgelegd dat mijn vragen best n00bish over kunnen komen, ben immers ook een game-n00b :+
Zoals iedereen was, vroeger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

geeft niet hoor, we hebben HTT-Thalan ook al opgevoed ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Even iets anders: Is er al bekend of en wanneer ze wat gaan doen aan die vervelende tailoringbug? Ik wil graag namelijk precies weten met welke items mijn tailoring stijgt en niet ongeveer weten wanneer hij stijgt. Dat trial-and-error begin ik een beetje moe van te worden.

Om nog even op dat n/g systeem terug te komen, leuk systeem dus, maar wel lichtelijk in het nadeel van cloth dragers.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:13:
geeft niet hoor, we hebben HTT-Thalan ook al opgevoed ;) :P
En ik heb ook al een crash course gehad hier :D

Ga vanavond maar eens met een aantal vrienden even de basics doornemen van het N/G systeem, en andere spel aspecten. Want het is me vanmiddag duidelijk geworden dat ik de helft nog niet weet of helemaal goed begrijp. En dat zou een beetje zonde zijn, want ik vind het wel een heel goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:28
De tailorbug wordt in de komende patch aangepakt, zal wel met een week of 2 gebeuren schat ik. dan heeft blizzard wel genoeg tijd gehad om de battlegrounds te laten testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:15:
Even iets anders: Is er al bekend of en wanneer ze wat gaan doen aan die vervelende tailoringbug? Ik wil graag namelijk precies weten met welke items mijn tailoring stijgt en niet ongeveer weten wanneer hij stijgt. Dat trial-and-error begin ik een beetje moe van te worden.

Om nog even op dat n/g systeem terug te komen, leuk systeem dus, maar wel lichtelijk in het nadeel van cloth dragers.
niet een echte fix, maar wellicht een hulpnmiddel

http://wow.allakhazam.com/dyn/skills/skillline197.html

de kolommen green en grey geven aan op welk skill lvl dat product dus groen of grijs wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:19:
[...]

niet een echte fix, maar wellicht een hulpnmiddel

http://wow.allakhazam.com/dyn/skills/skillline197.html

de kolommen green en grey geven aan op welk skill lvl dat product dus groen of grijs wordt :)
Daar heb ik al een tijdje naar zitten zoeken, stom dat ik dit niet heb kunnen vinden. Je bent mijn held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Nog even een vraagje over de Insomniax add-on. Ik ben er zeer tevreden over, behalve 2 dingen die ik ook niet uitgezet krijg (geen idee waar het zit).
- bij low health gaat er een automagische message naar t channel "HEAL ME, HEAL ME" vind ik irri
- na een kill komt er telkens een overzicht van DPS etc in mn chatwindow, ook daar zou ik graag vanaf willen

Iemand die me even kan vertellen waar ik deze uit kan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00T gisteren mijn thrashblade opgehaalt, vond het wel een beetje klote dat een rogue niks tegen de princess in mauradon kan doen, die AOE damage is echt te gevaarlijk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Sleepie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:23:
Nog even een vraagje over de Insomniax add-on. Ik ben er zeer tevreden over, behalve 2 dingen die ik ook niet uitgezet krijg (geen idee waar het zit).
- bij low health gaat er een automagische message naar t channel "HEAL ME, HEAL ME" vind ik irri
- na een kill komt er telkens een overzicht van DPS etc in mn chatwindow, ook daar zou ik graag vanaf willen

Delete de betreffende mods uit je Interface map. dpswatch is die ene uit mijn hoofd andere weet ik niet :P Zal vast iets met health zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auto shout out of autoshout heet die denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:23:

ik heb ook sinds dat ik die addon heb, dat ie af en toe, als ik aan het vechten ben, gewoon mijn target deselecteerd. weet iemand wat dat kan veroorzakeN?

en even jou probleem: je moet Healix uitzetten, voor die healing sjit :P dat van die DPS weet ik zo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:15:
waarom nadeel van cloth dragers? een leather/mail/plate armor drager zal altijd Greed hebben op cloth, nooit van zijn leven Need

daarintegen zal een cloth drager altijd G hebben op alle andere armor. maar dit werkt altijd nog beter dan dat ze helemaal niet mogen rollen omdat ze er zowiezo niks aan hebben. Dus ik zie het G/N systeem niet als nadeel voor een cloth dragen, het systeem werkt perfect vind ik, maak er ook veel gebruik van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Hydra schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:49:
[...]

Ik onthoud die namen zonder al te veel problemen eigenlijk. Heel erg lang geleden, toen ik nog maar een kleine priest was van 12 leveltjes was er tijdens de Samophlange quest een grote boze level 13 die onze bosskill afpakte, terwijl wij netjes stonden te wachten kwam hij aanrennen en tagde & sloopte onze mob.

En precies deze mongool vroeg van de week of ik als grote stoere level 60 priest met hem naar DM wilde. Haarfijn uitgelegd dat hij lekker in de stront kon zakken :P

@ Kaap

Jij ging toch UD Priest beginnen :? Nu toch maar een Warrior gemaakt aan onze kant @ BL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
keldon schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:54:
[...]

Ik onthoud die namen zonder al te veel problemen eigenlijk. Heel erg lang geleden, toen ik nog maar een kleine priest was van 12 leveltjes was er tijdens de Samophlange quest een grote boze level 13 die onze bosskill afpakte, terwijl wij netjes stonden te wachten kwam hij aanrennen en tagde & sloopte onze mob.
Ik gebruik sinds kort KoS, daarmee kan je enemy's taggen, en een rede opgeven maar ook friends adden met een rede. Ik heb iemand die ik wat G geleend heb toegevoegd met t bedrag erbij bijvoorbeeld :)

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=416

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:53:
[...]

waarom nadeel van cloth dragers? een leather/mail/plate armor drager zal altijd Greed hebben op cloth, nooit van zijn leven Need

daarintegen zal een cloth drager altijd G hebben op alle andere armor. maar dit werkt altijd nog beter dan dat ze helemaal niet mogen rollen omdat ze er zowiezo niks aan hebben. Dus ik zie het G/N systeem niet als nadeel voor een cloth dragen, het systeem werkt perfect vind ik, maak er ook veel gebruik van...
het need/greed systeem ingame (loot type) werkt zo dat je alleen kan rollen op wat je kan gebruiken volgens je skill matrix

maw, Squishies kunnen alleen op cloth rollen terwijl warriors op practisch alles kunnen rollen.

N/G werkt dus alleen als het afgesproken is, de Loottype NbG is zuigt harder dan een nilfisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:53:
[...]

merk steeds vaken dat dit systeem de standaard is geworden. Hoeft het bij het ingaan van de instance al bijne niet meer af te spreken. Het systeem werkt erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:59:
[...]

merk steeds vaken dat dit systeem de standaard is geworden. Hoeft het bij het ingaan van de instance al bijne niet meer af te spreken. Het systeem werkt erg goed :)
Denk dat je gewoon bedoelt het zeggen van 'need/n' of 'greed/g' voor er gerolled wordt?

Want het ingame need/greed systeem is zo brak als wat en onbruikbaar. Je kunt dan niet eens met z'n allen rollen op greed items, want een mage mag niet op leather rollen, maar een warrior wel op cloth.. etc..

onbruikbaar dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Doordat ik de laatste tijd veel instanceruns doe hebbik altijd ruzie in de lagere dungeons (maraudon en sunken temple).
Lootsystem op instanceraids is:
BoE is freeroll, en if needed dan gil je maar en kan je het achteraf krijgen.
BoP is pass unless needed for equip. Set-items (BoP en BoE) is pass if not ur class. Iedereen gepassed? dan losse greedroll achteraf.

Nou loop ik dus in maraudon en ros automagisch die stenen in alsik BoE zie staan :X iedereen gelijk kwaad, ik wordt beschuldigd van ninja-looten enzenz. :X
Gelukkig snappen de meeste mensen het wel als je het weer ff uitlegt, maar ut levert altijd leuke taferelen op :P Feit dat je een priest bent scheelt trouwens ook... ze luisteren wat langer naar je want als de priest weggaat is je instance-party kaput :P

Raid-system werkt overigens een stuk sneller dan het N/G, iedereen rolled gewoon of niet en dan rollen we ff achteraf. Scheelt gewoon 10/20 seconden wachten per drop totdat iedereen N of G heb geroepen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 26-05-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:16:
[...]

Denk dat je gewoon bedoelt het zeggen van 'need/n' of 'greed/g' voor er gerolled wordt?

Want het ingame need/greed systeem is zo brak als wat en onbruikbaar. Je kunt dan niet eens met z'n allen rollen op greed items, want een mage mag niet op leather rollen, maar een warrior wel op cloth.. etc..

onbruikbaar dus..
Klopt helemaal. Leek me duidelijk gezien de context van mijn bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 17:16

Wiebbe

<none />

als we het toch over CP en HK's gaan hebben heb ik nog wel een mooie voor jullie ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/foto/thumbs/foto_thumb_241.jpg

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Wiebbe, ik zie net je UI, zou je me eens kunnen vertellen welke mods je daarvoor allemaal gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:53:
Hey Wiebbe, ik zie net je UI, zou je me eens kunnen vertellen welke mods je daarvoor allemaal gebruikt?
Inderdaad, vooral de heerlijk overzichtelijk kleine bar bovenaan het beeld ziet er handig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Wiebbe schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:38:
als we het toch over CP en HK's gaan hebben heb ik nog wel een mooie voor jullie ;)

[afbeelding]
Ik zie daar een lorespinner denk ik en zowiezo vamp/embrace en silence. Full shadow build? (31/20 shadow/disc) of heb je iets leukers/experimentelers gedaan?
Ik ben op zoek namelijk naar een goede PvP en tevens instance build waarmee ik lekker uit de voeten kan. Heb momenteel een 17/17/17 build maar vraag me af wat andere priests eik gedaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
[...]

onbruikbaar dus..
ik bedoel inderdaad het N of G typen bij het rollen op een item, die need before greed is inderdaad brak en staat ook nooit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:55:
[...]

Inderdaad, vooral de heerlijk overzichtelijk kleine bar bovenaan het beeld ziet er handig uit...
Ik wil t ook wel weten, vooral:
Je eigen plaatje en stats linksboven (ik neem aan ook van de party) (deze misschien?)
Wat doet t slotje bij de map?
Wat is dat MG bij de map? (dat is dan denk ik ook die minigroup)
Welke mod zorgt voor een losse latency bar? (ook bij de map)

(en koop es wat 16 slot bags, je hebt gold zat ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door itsme op 26-05-2005 16:10 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:55:
[...]

Dat is de " Titon-bar", gebruik hem zelf ook.. erg handig inderdaad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

[...]

onbruikbaar dus..
Op die manier is het perfect, ik dacht dat het over het ingame loot systeem hadden. Dat heb ik dus 2x meegemaakt en dan voel ik me als clothdrager af en toe zwaar gepiepeld.

Even voor de duidelijkheid voor mij dan. Met het afgesproken n/g systeem zet je dus het looten gewoon op grouploot, komt er een green of hoger item tevoorschijn zeg je eerst allemaal need of greed en dan klik je pas op dat dobbelsteentje in beeld? Of begrijp ik het nog steeds niet 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:34

Rmg

robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:06:
[...]

Op die manier is het perfect, ik dacht dat het over het ingame loot systeem hadden. Dat heb ik dus 2x meegemaakt en dan voel ik me als clothdrager af en toe zwaar gepiepeld.

Even voor de duidelijkheid voor mij dan. Met het afgesproken n/g systeem zet je dus het looten gewoon op grouploot, komt er een green of hoger item tevoorschijn zeg je eerst allemaal need of greed en dan klik je pas op dat dobbelsteentje in beeld? Of begrijp ik het nog steeds niet 100%?
Jah precies
En als 1tje need zegt dan rollt de rest niet als er 2 need zeggen rollen alleen die 2 en iedereen G dan rollt iedereen lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:06:
[...]

*antwoord op je vraag*
Ja :) zoals je het zegt klopt het :)
Iedereen gilt voor het rollen N of G, zodra iedereen G roept kan iedereen rollen, zodra iemand N roept passed iedereen behalve de N's.

*over door blizzard meegeleverd N4G systeem*
De enige keer dak da systeem met plezier heb gebruikt was voor de runs @ SM-library.
En dan daarheen gaan met een party welke GEEN dagger/staff profficiencies heeft :)
Gegarandeerd dat hypno blade en illusionary rod voor de priest zijn :)

Majah... what are the odds of that ey :/

[ Voor 13% gewijzigd door Ryceck op 26-05-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Dan meteen nog een vraagje, ik lees hier vaak over ideale priestbuilds. Net zag ik al 31/20 voorbij komen. Nu snap ik wel dat dat over de verdeling van de talent points gaat, maar waarom is dat bijv. een goeie build? Is 31 points het minimale om silence, embrace en shadowform in the shadow tree te krijgen en dan de resterende points in discipline tree?

Ik heb namelijk al mijn points tot nu toe in shadow gestopt en wilde deze eigenlijk helemaal vullen omdat het zo lekker solo'ed. Dat zijn echter wel 48 punten (als ik het goed heb). Is dat zo dom dan? Anders moet ik over een paar lvls maar eens denken aan een respec. van die points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 12-10 22:24

Flapmo

and back is gigi!

HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:12:
Toen ik level 13 was, ongeveer, vroeg iemand me hoe hij skinnen en leatherworking kon leren. We stonden in Goldshire. Ik zei, nou, das niet heel makkelijk, maar voor 1 silver wil ik het je wel leren.

1 Silver geincasseerd en hem 100 meter verder het huisje van de dames laten zien waar je die skills dus haalt :P
wat ben jij een ongelooflijke lamlul dan :X. Nog trots op zijn ook :r.

NOFI

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Flapmo schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:25:
[...]

NOFI
Maar dat was ook de bedoeling van die message, wat is je gemeenste actie in wow (dat was een threat in wow forums), en eigenlijk is degene die die 1 silver betaald een lul, had ik nooit gedaan.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:28:
[...]
Maar dat was ook de bedoeling van die message, wat is je gemeenste actie in wow (dat was een threat in wow forums), en eigenlijk is degene die die 1 silver betaald een lul, had ik nooit gedaan.
Ja hoor, iemand wil geholpen worden. Eén of andere arsehol wil dat wel vertellen voor 1s, de nietswetend persoon wil het graag leren dus betaald 1s en dat maakt hem een lul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Flapmo schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:25:
[...]

NOFI
Whehehe. Lamlul Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif.

Flame Intended Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/we.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:31:
[...]

Ja hoor, iemand wil geholpen worden. Eén of andere arsehol wil dat wel vertellen voor 1s, de nietswetend persoon wil het graag leren dus betaald 1s en dat maakt hem een lul?
Mensen zijn gewoon naief, maar goed tuurlijk is degene die het flikt een lamlul, maar ik bedoelde te te zeggen dat diegene die er intrapt in dit geval niet zo naief moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Over dat zelf Need of Greed zeggen;
Ik vroeg me af, wat vinden jullie dat Need is?

Stel je hebt 2x Mage in de party
A: Staff 27dps +10int
B: Staff 35dps

1. Er dropt een 'Staff 34dps +4int'
2. Er dropt een 'Staff 25dps'
3. Er dropt een 'Staff 38dps'
4. Er dropt een 'Staff 31dps +7int'

Maar wie heeft nu wanneer Need?

2. Alle twee Greed
3. Lijkt me alle twee Need

1. Is dat voor alle twee Need? Aangezien ze er alle twee in een bepaald opzicht op vooruit gaan?

4. En deze, alle twee Need? Ook hier schieten ze er alle twee iets mee op.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:35:

2. Alle twee Greed

1. Is dat voor alle twee Need? Aangezien ze er alle twee in een bepaald opzicht op vooruit gaan?

Ik denk dat wat je hier zegt toch redelijk klopt. Daarbij komt het Roll-systeem is niet voor nix gemaakt.. dus als ze allebei N hebben is het gewoon een kwestie van rollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Ik blijf erbij dat het N/G systeem kansloos is.
Echt vaak letten mensen niet op zodra die strontdice in beeld zijn en gaan ze equip zitten vergelijken etc. en dan hebben ze weer een patrol in hun nek ofzo. Nee, voor mij is het gewoon BoE rollen met die hap, BoP rustig tijd nemen en n/g zeggen etc. BoP items droppen meestal toch alleen maar voor bosses en na de kill heb je meestal even de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

OkkE schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:35:

2. Alle twee Greed

Ik zou persoonlijk gaan voor zoveel mogelijk mana, want als mage zijnde gebruik je je staff toch niet zoveel als je spells. Maar goed alleen bij 4 zou ik zeggen dat ik ging twijfelen. maar de rest is voor A niet echt interesant, behalve als ie zijn staff wel veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:53:
Leuke setup, maar voor warlock niet te gebruiken :P Ik heb ongeveer 45 knoppen nodig om al mn skills die ik gebruik weer te geven.. en dan heb ik nog een balk onder shift-2 voor tradeskills..

Ik geef overigens persoonlijk de voorkeur aan N/G alleen bij BoP's en blue's en hoger.. groene BoE's is gewoon allemaal rollen. Over het algemeen is het BoE (groene) materiaal toch greed namelijk. In ieder geval op hoger level..

Als je dan voor ieder item je chat moet in de gaten houden etc kost allemaal veel te veel tijd. Als iemand een items nodig heeft achteraf kan die het gewoon krijgen natuurlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 26-05-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:23:
Dan meteen nog een vraagje, ik lees hier vaak over ideale priestbuilds. Net zag ik al 31/20 voorbij komen. Nu snap ik wel dat dat over de verdeling van de talent points gaat, maar waarom is dat bijv. een goeie build? Is 31 points het minimale om silence, embrace en shadowform in the shadow tree te krijgen en dan de resterende points in discipline tree?

Ik heb namelijk al mijn points tot nu toe in shadow gestopt en wilde deze eigenlijk helemaal vullen omdat het zo lekker solo'ed. Dat zijn echter wel 48 punten (als ik het goed heb). Is dat zo dom dan? Anders moet ik over een paar lvls maar eens denken aan een respec. van die points.
31/20 is een build welke vaak als holy/disc of shadow/disc wordt gebruikt.
Met deze build wordt het maximale uit de holy/shadow tree gehaald en wordt de rest afgevangen met discipline tree.
De zaken uit de displine tree overigens tot aan de 20 punten zijn praktisch onmisbaar in iedere build:

Voordelen discipline:
10% extra mana
15% extra resistance tegen fear/stun/silne
30% beter PW: Fortitude
15sec reduction op shield immunity
10% goedkopere instant spells

De overige punten stouw je of in holy of in shadow :)

Shadowbuild btw: tot aan lvl40 helemaal voldouwen tot je shadowform hebt, daarna disciplne gaan vullen :) Net zolang tot je lvl58 bent, dan wil je respeccen naar holy, dat doe je, waarna je jankend terugspecced naar een halve shadowbuild (zie signature) omdat holy gewoon te triest speelt :o

[ Voor 11% gewijzigd door Ryceck op 26-05-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Ryceck schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:40:
[...]

31/20 is een build welke vaak als holy/disc of shadow/disc wordt gebruikt.
Met deze build wordt het maximale uit de holy/shadow tree gehaald en wordt de rest afgevangen met discipline tree.
De zaken uit de displine tree overigens tot aan de 20 punten zijn praktisch onmisbaar in iedere build:

Voordelen discipline:
10% extra mana
15% extra resistance tegen fear/stun/silne
30% beter PW: Fortitude
15sec reduction op shield immunity
10% goedkopere instant spells

De overige punten stouw je of in holy of in shadow :)

Shadowbuild btw: tot aan lvl40 helemaal voldouwen tot je shadowform hebt, daarna disciplne gaan vullen :) Net zolang tot je lvl58 bent, dan wil je respeccen naar holy, dat doe je, waarna je jankend terugspecced naar een halve shadowbuild (zie signature) omdat holy gewoon te triest speelt :o
Ben vorige week gerespecced van full shadow naar holy/disc en ik moest idd huilen in PvP, Mind Flay & Silence mis je echt.

Maar qua healen in instances is het wel een stuk relaxter, ook over de 6k unbuffed mana door de Discipline Tree hoor je mij echt niet over klagen. Ik blijf Holy/Disc tot aan Battlegrounds en dan toch maar weer terug naar Shadow/Disc. Met wat meer puntjes in Disc. Shadowform is op 60 niet zo heel erg nuttig imho, ik solo nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:34:
[...]

Mensen zijn gewoon naief, maar goed tuurlijk is degene die het flikt een lamlul, maar ik bedoelde te te zeggen dat diegene die er intrapt in dit geval niet zo naief moest zijn.
Ik vind het vrij fout om beginners op zo'n manier al meteen een verkeerde indruk van het spel en de community mee te geven. Alhoewel ik aan de andere kant een heel erge hekel heb aan mensen die met hun lvl 3 om goud gaan bedelen in IF. Dan krijg je van mij dus echt de wind van voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:56:
[...]

Ik vind het vrij fout om beginners op zo'n manier al meteen een verkeerde indruk van het spel en de community mee te geven. Alhoewel ik aan de andere kant een heel erge hekel heb aan mensen die met hun lvl 3 om goud gaan bedelen in IF. Dan krijg je van mij dus echt de wind van voren.
Level 3? Ik had eergister een lvl 24 dwarf pally die iedereen in de AH om geld aan het bedelen was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

Volg dit topic al enkele maandjes, en hier ook mijn 50 cents.

Allereerst: dit is toch wel een van de beste game-aankopen ooit. Doe nu al vanaf de officiele release met dit spel, kijk niet eens meer om naar andere games. Het geld dubbel en dwars waard.

Ben sinds een maandje of wat een Troll Priest (Mokadjinn, op Dragonmaw), lvl 46 inmiddels. Was eerst een UD rogue, maar dat ging me al snel vervelen. Vind Priest een erg leuke, uitdagende, maar vaak ook ronduit frustrerende klasse. Je bent krachtig, vooral als je de Shadow/Disc build hebt (heb ik, wil naar Holy respeccen rond de lvl 58), maar door je cloth ga je ook erg snel kapot. Grinden en questen gaat me goed af, maar PvP moet ik nog goed op oefenen. Troll priests hebben ook ronduit belachelijke racial abilties (Hex of Weakness - nutteloos...), had achteraf beter een UD kunnen rollen in verband met Devouring Plague/WotF, maar goed, te laat. Trolls zien er WEL het coolst uit IMHO :).

Wat mij (en als ik het zo lees, vele andere priests met mij) het meest stoort aan priest zijn is dat iedereen verwacht dat je een soort healbot bent, nooit OOM raakt, onsterfelijk bent (altijd leuk, HEAL roepen als ik dood ben) en als je aggro op je krijgt (vaak daardat iedereen op 1 mob gaat waardoor ik met een simpele renew de andere 2 op me krijg) vaak NIEMAND je helpt (ik heb nog maar zoooo weinig 1h/shield/defstance warriors meegemaakt in instances, hoe zit dat nou?) en dus vaak de eerste bent die doodgaat in mindere parties. Als je er dan iets van zegt, zoals 'watch my health bar, ill watch yours' / 'plz warrior, use your taunt/def stance/shield' krijg je vaak rotopmerkinggen dat het mijn eigen schuld is dat ik aggro krijg, dat ik me niet met hun manier van spelen moet bemoeien (zit wat in, maar hoe vaak roept men niet naar mij 'HEAL ME!'), dat ik n00b ben (makkelijk), of erger. Dikke huid moet je hebben.

Ook word ik vaak uitgescholden als ik de pet niet vaak genoeg heal (riiight, midden in een hectisch gevecht waar je al moeite hebt om de partyleden levend te houden, als de situatie onder controle is natuurlijk wel - volgende patch wordt het makkelijker, dan verschijnt de pet in je party window), als ik mages na de derde whipe vertel dat ze de warrior beter kunnen laten pullen, als ik een rogue opoffer om de main tank te laten overleven, als ik vriendelijk vraag even te wachten als ik drink, men het herhaaldelijk niet doet en whiped, etc. etc. Ik kan zo nog even doorgaan, doe ik maar nie :). Ik ben niet snel geneigd parties te verlaten, maar de laatste tijd doe ik het vaker als ik merk dat de party gedoemd is, scheelt een hoop tijd en frustratie.

Zo, dat moest ik toch even kwijt :P. TOCH vind ik het leuk om priest te zijn, dus nee, ik ga niet rerollen. Vaak genoeg gaat het gesmeerd en hou ik iedereen prima in leven en krijg ik achteraf complimentjes en later invites van anderen, dat maakt het dan weer erg cool. Voelt toch lekker om belangrijk te zijn in een groep. Ook leuk zijn de vele random whispers, soms alleen beetje irri na 20 keer in 10 min gevraagd te zijn voor SM :))

Tip voor druids en shamans in instances - neem zaadjes en Ankh mee naar een istance, asjeblieft! In 90% van de gevallen wordt het vergeten. (oops, i knew i forgot something - of - they cost a lot of money!) Ja het kost geld, ik weet het, maar that's part of the class. Ik moet ook altijd Moonberry Juice kopen of mages bedelen om wat water voor me te maken. En warlocks, doe maar een soulstone op mij of een shammie (ja of een pally, voor alliance bastards :)) ipv op jezelf. En mages, in een instance group is het niet erg netjes 1 gold te vragen voor 20 drankjes (vind ik persoonlijk). Ga ik ook geld vragen voor mijn greater heal ok? :P (dit is me vaak genoeg gebeurd om het even te vermelden).

Over PvP - vind ik erg leuk, geganked worden gebeurt me niet vaak omdat ik (bijna) alles met een Tauren Shaman maat van me doe, dodelijke combi, en ALS t gebeurt, oh well, hoort erbij. WRAAK is leuker :).

En mijn meest evil deed? Ik reed eens langs Goldshire, waar een lvl 11 gnome rogue mijn sappede (en zichzelf daarmee PvP tapped). Mind Control en dan de guards aanvallen, heb erg hard gelachen. De BURS van de andere alliance snotneuzen vlogen me om de oren ieder geval. :) Ook leuk is om in raids (TM bijv) een tegenstander te MC'en en hem dan de flight master te laten aanvallen :).

Dat was t wel even, lekker lange post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden een NE priest aangemaakt, en heb aardig gezocht naar builds. Zou je misschien de precieze talents kunnen posten? Ik heb namelijk 36 punten in shadow gevonden die ik de moeite waard vond, dan 13 in disc, en 2 punten over. Haal je shadow focus weg? of imp. mind blast (of beide half). Ik ben nu lvl 11 en vind het opzich wel leuk.

Mijn andere char (lvl 59,6 tauren shaman) heb ik niet zo veel zin meer in. Ik kan niet zo vaak lag achter elkaar spelen (stage) dus helaas na maraudon geen instance gedaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

Dit is de build die ik aanhou, ben voluit tot shadowform gegaan tot lvl 40, ben nu bezig in de Discipline Tree.

Spirit Tap
Rank: 5/5

Blackout

Improved Shadow Word Pain
Rank: 2/2

Improved Psychic Scream

Improved Mind Blast
Rank: 2/5

Mind Flay
Rank: 1/1

Shadow Reach
Rank: 3/3

Silence

Shadow Weaving

Vampiric Embrace

Darkness
Rank: 3/5

Shadowform

Discipline:
Unbreakable Will

Martyrdom

Improved Power Word: Shield

Improved Power Word: Fortitude

Mental Agility

Improved Inner Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 12-10 22:24

Flapmo

and back is gigi!

Speedy55 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:28:
[...]

dan heb ik niets gezegd :X

Al is het echt doen echt *zie vorige reactie*

[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 26-05-2005 17:06 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Ah bedankt!
Denk alleen dat ik spirit tap niet neem (quest veel samen met een huisgenoot die mag is dus genoeg water) zodat ik darkness en imp. mind blast kan maxxen.
Vind je het niet zonde om geen focussed casting te nemen aangezien je wel 2 pntn in martyrdom hebt?

Nouja ben lvl 11 dus duurt nog wel even voordat ik me daar druk om hoef te maken :)

specs

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.