Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.594 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Anoniem: 145335 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 04:23:
[...]

Wat betreft improved fade, totale waste. Het maakt de duration 6 seconde langer... Dat is werkelijk nix, als je al fade moet during battle betekend het alleen maar dat je tank niet aggro kan houden. Ik kan zelfs samen met een paladin guildy Mind blasts + Mind flays spammen zonder aggro te krijgen. Oh en nog een aggro tip; flash heals for life.
Bedankt, dat van die flash heals wist ik nog niet op level 60 :P Knappe tank die in een lastige situatie met adds en na een Prayer of Healing van mij dan nog de aggro weet te houden. Zelfs bij alleen maar Flash Heals & Renews komen de adds al vrij snel op je af dus Fade/Improved Fade is echt niet waardeloos. Zelfs op de US Priests forms vragen ze zich af waarom juist deze belangrijke manier van aggro management in de Shadow Tree zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
There was once a kid who went to the Blizzard God..

He said,
"I want 2 be an ubar tank?!11", and Blizzard gave him shield and mail
He said,
"lolo I wunt 2 be a maege 2", and Blizzard gave him instant nukes
He said,
"I want to heal", and Blizzard gave him heals
He said,
"but WTF? Druids getz formz so ken i tu plxz?", and Blizzard gave him wolf form
He said,
"OMGLOLOL, my heals r not teh instantz", and Blizzard gave him nature's swift
He said,
"OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz?", And Blizzard gave him Windfury
He said,
"BUT TETZ NO FAIRZ, teh enemyz r having pewerful bufforz?", And Blizzard gave him an instant low mana
cast Purge
He said,
"K BUT I STILL KENT kite 4ever lyk teh OMG?", and Blizzard made the frostshock effect last longer than
the cooldown

So the kid went on killing lowbies, shouting "WTFLOLOL PWND n00Bz0Rs" and using /spit.
After 7 hours of corpse camping, something terrible happened! A bunch of level 60 alliance guys managed
to kill the shaman!

The kid went to the Blizzard God and said,

"OMGWTF, I R TEH DIEDZ BT I DUNT WUNT 2 do teh corpze runzors? i die lyk wtf i shundnt ROFL!"", And Blizzard
gave him a self rez with no sickness

And so the shaman class was born.
Deze moest ik ff posten... _/-\o_ errug leuk..
http://www.medivhschosen.com/viewtopic.php?t=309

[ Voor 8% gewijzigd door Skeiron462 op 27-05-2005 10:03 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:21

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Tpn schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:50:
thalan, wat voor een bags heb je dan?
Verder zijn er echt wel dingen die je niet perse mee hoeft te nemen voor het grinden.
en je kan altijd nog een slot in de bank bijkopen zodat je weer meer slots vrij hebt.

zowiezo kan je al iets van 20+ items in je bank droppen

Als je in deadmine´s gaat soloen, dan krijg je ommenabij de 20 groene items. moet toch wel leuk wat geld opleveren aan de vendor. 30/50silver per stuk?
Standaard backpack, 12 slot backpack, 2x 10 slot bag en een 8 slot bag. In de bank droppen is geen optie (daar staat btw ook al een hoop) omdat ik alles wat ik bijheb ook echt nodig heb. Ik neem ongeveer 80 flash powders mee, want die gaan er soms hard doorheen, heb 15 blind powder, een 8 slot bag vol met eten en potions, flint en tinder + hout, en natuurlijk een zak vol met poisons voor verschillende gelegenheden ^^. 10 MN, 20 Cripp, 30 Instant, 20 Deadly en 20 Wound.

Beetje uitgebreide uitrusting misschien, maar zeker als je een eind de jungle intrekt geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 10:30

RaseriaN

So much choices..

keldon schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:
[...]

Bedankt, dat van die flash heals wist ik nog niet op level 60 :P Knappe tank die in een lastige situatie met adds en na een Prayer of Healing van mij dan nog de aggro weet te houden. Zelfs bij alleen maar Flash Heals & Renews komen de adds al vrij snel op je af dus Fade/Improved Fade is echt niet waardeloos. Zelfs op de US Priests forms vragen ze zich af waarom juist deze belangrijke manier van aggro management in de Shadow Tree zit.
Dat zelfde heb ik met mn rogue als ST bij de MT.. hij staat daar in def.stance.. beukt er rustig op los met 1h/shield en taunt en alsnog kan ik niet allout gaan qua damage want ik trek de aggro op me..

Toch zie ik veel priests bij ons (nog geen lvl60 tho) die geen last hebben van het flashheal-aggro trek probleem. Misschien in latere instances ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:
[...]

Standaard backpack, 12 slot backpack, 2x 10 slot bag en een 8 slot bag. In de bank droppen is geen optie (daar staat btw ook al een hoop) omdat ik alles wat ik bijheb ook echt nodig heb. Ik neem ongeveer 80 flash powders mee, want die gaan er soms hard doorheen, heb 15 blind powder, een 8 slot bag vol met eten en potions, flint en tinder + hout, en natuurlijk een zak vol met poisons voor verschillende gelegenheden ^^. 10 MN, 20 Cripp, 30 Instant, 20 Deadly en 20 Wound.

Beetje uitgebreide uitrusting misschien, maar zeker als je een eind de jungle intrekt geen overbodige luxe.
Wat een bs :) Neem gewoon wat eten mee, alleen je instant poisons.. 40 flash powders en je blind.. meer heb je ECHT niet nodig hoor! Grind mobs 1 a 2 lvl's onder je eigen lvl en er kan niks mis gaan.
Wound... de meest klote poison ever persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SaURoN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:54:
[...]

Klopt ik kan ook makkelijk op lvl 54 een priest vervangen...ben meestal 1ste healer tot en met ST..soms worden priests weg gekicked waarna ik word gevraagd maar denk dat het later wel iets veranderd..Although een druid blijft onmisbaar ook in highlvl instances :P
goeie druid kan makkelijk mainhealer zijn in een groep voor strat/ubrs/scholo

@Bosmonster

ja ik snap dat het noodzakelijk is voor zijn tradeskill, maar de enchanter heeft als "curse" dat hij voor zijn tradeskill afhankelijk is van dingen die ook door andere mensen gebrikt worden voor geld. Veel mensen zien voornamelijk als ze nog wat lager zijn alleen maar de $$ tekens voor vendortrash, ook bij een bop.

Ik moet zeggen dat ik sinds ik 60 ben, veel minder om die rotzooi geef, dan toen ik nog moest sparen. Zeker omdat het geld van die ene bop, niets is in vergelijking met het geld wat ik tijdens de run al hebt ontvangen en eht geld wat ik krijg van mijn overige loot die ik gerollt heb.

het is pas op lvl 60 dat de meeste mensen dit pas zien, omdat daarvoor all hun geld op gaat aan AH armor/wapens en skills.

op lvl 60 wordt je daar veel makkelijker in, ook omdat je als je echt geld wil verdienen, je dat het beste doet met solo grinden.

Als een enchanter de blauwe bops wil hebben, mag dat van mij best, heb ook al gratis enchants gekregen in een instance, ik vond een of ander ingredient voor een enchant en hij zei als je wil kan je daarmee een enchant geven. :)

@Thalan

dump flint en tinder, heb je geen hol aan, vergeet food en powerlvl snel First aid (minder downtime)
minder flash meenemen en lagere mobs grinden :)

voor geld, grind humanoids 2 lvls onder je eigen lvl (cloth voor FA en het verkootp goed op de AH)
linnen en wool gaat als warme broodjes, deze worden gedropt door hele lage lvl humanoids, dus die moet je in no time er doorheen grinden

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 27-05-2005 10:09 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:
[...]

Wat voor een level mobs zitten er dan in de deadmines?
Ik heb hem al een tijdje openstaan maar doordat ik een tijdje niet lang achter elkaar online kon zijn heb ik hem nog steeds niet gedaan.
Ben nu zelf bijna lvl 26 maar mn quest staat nu al als grijs in mn questlog.
Kan ik hem solo'en als lvl 26 rogue of word ik dan geslacht? :)
Het begint met 17+ en eindigt met 21+ Elite bij van cleef. Het lastige is alleen dat er daar wel patrouilles lopen van 3-4 elites bij elkaar :P

Maar ik denk niet dat het op 39 moeilijk moet zijn alleen. Op 26 Zou ik het iig niet proberen, je moet namelijk meerdere keren 3 of 4 mobs op je kunnen nemen, en dat gaat hard op je leren vestje hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:04:
[...]

Wat een bs :) Neem gewoon wat eten mee, alleen je instant poisons.. 40 flash powders en je blind.. meer heb je ECHT niet nodig hoor! Grind mobs 1 a 2 lvl's onder je eigen lvl en er kan niks mis gaan.
Wound... de meest klote poison ever persoonlijk
Mja, ik zal het vanavond eens proberen, als ik vanavond die mount bij elkaar weet te sparen kan ik er het hele weekend op rondgallopperen :D

En mijn warriors friends jaloers maken. Een maat van me zit nu tegen de 39 aan te hikken en gaat 'nog even wachten' met die mount. Skillz zijn belangrijker dan het paardje. Ik keek hem vreemd aan. Ik word die eeuwenlange voettochten écht zat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
SaURoN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:54:
[...]

Klopt ik kan ook makkelijk op lvl 54 een priest vervangen...ben meestal 1ste healer tot en met ST..soms worden priests weg gekicked waarna ik word gevraagd maar denk dat het later wel iets veranderd..Although een druid blijft onmisbaar ook in highlvl instances :P
Ja voor hogere instances wordt het wel iets anders en kan een Druid een goede priest niet vervangen, maarja.. daarvoor kan alles, toen ik ST deed heb ik er ook een keer een hele run getanked als shaman :D, omdat we geen warrior konden vinden. Ging trouwens best goed, nog helemaal t/m die laatste grote dragon gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:46

On_E

Housemusic

Gisteravond Maraudon uitgekamd, lekker ding hoor die Princess. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:55
Demoterror schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:
Wat voor een level mobs zitten er dan in de deadmines?
Ik heb hem al een tijdje openstaan maar doordat ik een tijdje niet lang achter elkaar online kon zijn heb ik hem nog steeds niet gedaan.
Ben nu zelf bijna lvl 26 maar mn quest staat nu al als grijs in mn questlog.
Kan ik hem solo'en als lvl 26 rogue of word ik dan geslacht? :)
Ik heb gister mijn eerste instance gedaan...The Deadmines dus. Solo op lvl26 kun je vergeten, dat ga je niet redden. Wij waren met een groepje van 4 (lvl25-28), ging op zich perfecto.
Alleen ietwat gehaast soms (fout in instances natuurlijk). In het begin redden we het nog wel door de hoge lvl's die we hebben (voor deze instance dan), maar toen we naar boven liepen op het schip om richting VanCleef op te trekken ging het fout.
Even te onvoorzichtig en we hadden in no-time zo'n 12-14 mobs op onze group hangen en dat was teveel van het goede.
Heb er veel lol aan beleefd, de party was perfect, geen gezeik over kleine foutjes en geen gezeur over looting.
Ergens in t weekend hopen we hem nog een keer te doen ... en deze keer all-the-way natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Sleepie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:10:
[...]

Ik heb gister mijn eerste instance gedaan...The Deadmines dus. Solo op lvl26 kun je vergeten, dat ga je niet redden. Wij waren met een groepje van 4 (lvl25-28), ging op zich perfecto.
Alleen ietwat gehaast soms (fout in instances natuurlijk). In het begin redden we het nog wel door de hoge lvl's die we hebben (voor deze instance dan), maar toen we naar boven liepen op het schip om richting VanCleef op te trekken ging het fout.
Even te onvoorzichtig en we hadden in no-time zo'n 12-14 mobs op onze group hangen en dat was teveel van het goede.
Heb er veel lol aan beleefd, de party was perfect, geen gezeik over kleine foutjes en geen gezeur over looting.
Ergens in t weekend hopen we hem nog een keer te doen ... en deze keer all-the-way natuurlijk :D
Kreeg je er nog xp voor dan of is het puur voor de drops?
En weet je misschien nog of er ook nog leuke Rogue goodies gedropt zijn?
Vanavond maar even proberen een paar mates te zoeken die meewillen :9

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

valt zeker wel leuke rogue shit.
ga voor de defias set :D
Van cleef kan dit droppen :
http://www.thottbot.com/?n=60827

en mr smite, de tauren dit
http://www.thottbot.com/?n=21327

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:27
Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:03:
[...]

[...]

Normaal gesproken is het zo dat er dan gerolled wordt voor de shard. De vraag is dan, heb jij liever 3g of xxg van de shard?
Dat hoef je iig niet met een PUG te proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Demoterror schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:20:
[...]

In de DM's zit de Defias Armor set.. als rogue zijnde is die ERG goed en kun je er lang mee door!
Sowieso ziet het er ook nog eens stoer uit ;)

*oops, Tpn was me voor :*

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 27-05-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Demoterror schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:20:
XP heb ik er niet veel voor gekregen. Het was eigenlijk meer voor de fun en omdat we allemaal nog geen instance hadden gedaan, wilden we met deze party The Deadmines doen als oefening, voordat we afreizen naar The Stockade.

Hmmz, even over die Defias Armor Set .. ik heb hem eens bekeken, maar mijn individuele items zijn beter dan de items van die set. Of is het toch de moeite waard als je de complete set bij elkaar gespaard kunt krijgen ?

[ Voor 18% gewijzigd door Sleepie op 27-05-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:04:
[...]
@Thalan

dump flint en tinder, heb je geen hol aan, vergeet food en powerlvl snel First aid (minder downtime)

voor geld, grind humanoids 2 lvls onder je eigen lvl (cloth voor FA en het verkootp goed op de AH)
linnen en wool gaat als warme broodjes, deze worden gedropt door hele lage lvl humanoids, dus die moet je in no time er doorheen grinden
Ja, maar mijn FA is nog steeds 94/150 en levelen gaat daarmee niet echt snel. Ik heb ook gehoord dat je boven de 150 skill boeken nodig hebt om verder te levelen, waar haal ik die?

Ik zal vanavond de helft van mijn meuk in de bank droppen en met 4 lege tassen de deadmines even schoonvegen, als ik de hele defias set heb verkoop ik die vast wel voor een leuk bedrag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sleepie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:32:
[...]

XP heb ik er niet veel voor gekregen. Het was eigenlijk meer voor de fun en omdat we allemaal nog geen instance hadden gedaan, wilden we met deze party The Deadmines doen als oefening, voordat we afreizen naar The Stockade.

Hmmz, even over die Defias Armor Set .. ik heb hem eens bekeken, maar mijn individuele items zijn beter dan de items van die set. Of is het toch de moeite waard als je de complete set bij elkaar gespaard kunt krijgen ?
Je krijgt +1 dagger skills erbij, wat extra armor en attack power meen ik
Als je dus de complete set bij elkaar hebt, rest weet ik zo niet .. kan niet op thottbot (traag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

On_E schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:07:
Gisteravond Maraudon uitgekamd, lekker ding hoor die Princess. :)
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Sleepie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:32:
[...]

Mijn ervaring is dat de stockades makkelijker (en een stuk minder boeiend) is dan DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:34:
[...]

Ja, maar mijn FA is nog steeds 94/150 en levelen gaat daarmee niet echt snel. Ik heb ook gehoord dat je boven de 150 skill boeken nodig hebt om verder te levelen, waar haal ik die?

Ik zal vanavond de helft van mijn meuk in de bank droppen en met 4 lege tassen de deadmines even schoonvegen, als ik de hele defias set heb verkoop ik die vast wel voor een leuk bedrag :9
Dude ga es snel je FA omhoog gooien :P
Boeken kan je als alliance in Stromgarde halen.. 225-300 moet je eerst een quest voor doen
Levelen van FA gaat juist supersnel man... gewoon lekker veel humanoids farmen en je hebt t zo omhoog, en 't helpt echt met questen etc.. 't is veel sneller dan eten en je kan 't in combat gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Er dropt een leuke Rogue set in die instance voor low lvl.

edit:
Jezus ik vergeet weer een te refreshen geloof ik

[ Voor 36% gewijzigd door Muppet op 27-05-2005 10:41 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

FA levellen gaat juist heel snel :) grind wool en lvl met wool tot 115, ga dan over op silk en grind tot 150, gebruik boek en leer heavy silk bandange, grind vervolgens met heavy silk tot 180, en daarna magewave

boek koop je in dustwallow marsh http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=16084
of in arathi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Anoniem: 75177 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:39:

Mijn ervaring is dat de stockades makkelijker (en een stuk minder boeiend) is dan DM.
Toen ik op de map keek van de Stockades, kreeg ik dat idee ook al. In jouw ervaring is dat dus echt zo, ok dan hebben we gewoon een hoop lol gehad in de Deadmines gister en de ervaring van een instance is altijd mooi meegenomen denk ik. Je leert (steeds beter) samenwerken met je party.
Dropt er in de Stockades nog leuk spul voor een Rogue? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

[...]

die boeken haal je in arathi higlands. In de stromgarde hold.
Bij binnenkomst 3X rechts en je bent er

edit: pff 2 mensen eerder, Je moet hier wel heel snel zijn ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 27-05-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:40:
[...]

Dude ga es snel je FA omhoog gooien :P
Boeken kan je als alliance in Stromgarde halen.. 225-300 moet je eerst een quest voor doen
Levelen van FA gaat juist supersnel man... gewoon lekker veel humanoids farmen en je hebt t zo omhoog, en 't helpt echt met questen etc.. 't is veel sneller dan eten en je kan 't in combat gebruiken..
Zo handig als rogue zijnde.. eventueel een gouge/ks inlassen en je kan altijd een paar healing ticks krijgen.. met Heavy Runecloth zit je dan al snel op 500/750hp in die korte tijd!
225-300 kun je doen in Theramore in de Barrakken.. die kerel leert je dus de mogelijkheid om naar 300 te lvl'en en die 'leert' je ook als je hoog genoeg bent de andere vormen van bandages!

Runecloth! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sleepie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:42:
[...]

Toen ik op de map keek van de Stockades, kreeg ik dat idee ook al. In jouw ervaring is dat dus echt zo, ok dan hebben we gewoon een hoop lol gehad in de Deadmines gister en de ervaring van een instance is altijd mooi meegenomen denk ik. Je leert (steeds beter) samenwerken met je party.
Dropt er in de Stockades nog leuk spul voor een Rogue? ;)
Stockades is wat makkelijker, maar met een runner heb je echt een groot probleem daar!
Gewoon kamer voor kamer clearen, en dan doorgaan.. niks laten leven en niks laten wegrennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:44:
[...]

Stockades is wat makkelijker, maar met een runner heb je echt een groot probleem daar!
Gewoon kamer voor kamer clearen, en dan doorgaan.. niks laten leven en niks laten wegrennen..
Die heb ik compleet gecleand met 4 rogues en een healer, dat was echt vet! Mits juist getimed konden we in 1 room 4 gasten sappen en de 5e met zijn allen in elkaar trimmen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:43:
[...]
Zo handig als rogue zijnde.. eventueel een gouge/ks inlassen en je kan altijd een paar healing ticks krijgen.. met Heavy Runecloth zit je dan al snel op 500/750hp in die korte tijd!
225-300 kun je doen in Theramore in de Barrakken.. die kerel leert je dus de mogelijkheid om naar 300 te lvl'en en die 'leert' je ook als je hoog genoeg bent de andere vormen van bandages!

Runecloth! _/-\o_
Jullie hebben gelijk. Maar eerst ga ik die 40 en het paard bij elkaar grinden, dat levelen voor FA duurt me te lang, ik wil paardjerijden! :P

Zodra ik dat paard heb maak ik wel een zooi bandages aan, eventueel haal ik een voorraadje cloth op de ah. Silk grind ik wel van de ogres af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

[...]

AH

later moet je ook nieuwe bandages in Theramore leren. En eerst een quest doen voor FA skill tot 300 geloof ik. (je kunt in ieder geval bij die kerel die je de bandages leert een quest doen)

Ik zit inmiddels op 297 maar ik verkies nu toch nog even gewone runecloth bandages boven heavy runecloth. Ze droppen namelijk nog niet genoeg om er 2 aan 1 bandage te spenderen. Daarnaast is mijn health toch maar 2450 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:48:
Die heb ik compleet gecleand met 4 rogues en een healer, dat was echt vet! Mits juist getimed konden we in 1 room 4 gasten sappen en de 5e met zijn allen in elkaar trimmen :9
Zo moet het wel kunnen denk ik ja :)
Overigens vond ik een erg mooie map/guide voor de Stockades hier http://www.koaworld.com/html/wow/locations.php?l=stockades
Ze hebben ook nog een paar andere en er zijn er nog een aantal in de maak. Ziet er ERG netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon Atlas ui mod downloaden. Krijg je geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:55:
[...]

AH

later moet je ook nieuwe bandages in Theramore leren. En eerst een quest doen voor FA skill tot 300 geloof ik. (je kunt in ieder geval bij die kerel die je de bandages leert een quest doen)

Ik zit inmiddels op 297 maar ik verkies nu toch nog even gewone runecloth bandages boven heavy runecloth. Ze droppen namelijk nog niet genoeg om er 2 aan 1 bandage te spenderen. Daarnaast is mijn health toch maar 2450 :)
Waar dropped dat dan? Ik doe lekker ruig en koop voor een paar G een paar stacks runecloth :P
Sowieso doet normaal runecloth iets van 1150hp in 8 secs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:00:
[...]

Waar dropped dat dan? Ik doe lekker ruig en koop voor een paar G een paar stacks runecloth :P
ja 1250 volgens mij. In ieder geval daar in de buurt. :) Alle humanoids van boven de lvl 50 (in ieder geval 52) droppen volgens mij runecloth. Heavy runecloth bandages doen geloof ik 2400 of 2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:03:
[...]

ja 1250 volgens mij. In ieder geval daar in de buurt. :) Alle humanoids van boven de lvl 50 (in ieder geval 52) droppen volgens mij runecloth. Heavy runecloth bandages doen geloof ik 2400 of 2500.
Heavy doet dacht ik 2000dmg per 8 secs.... weet wel zeker dat het 250 health per tick is, en dat x 8 is 2000 ;) ... lvl50 mobs.. ok dat word binnekort pas dus :) bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:03:
[...]

2000 per 8 secs, 250 per tick :)
vanaf 50 dropt runecloth idd.. Waar 't echt lekker dropt is bij die flayers etc in western plaguelands.. echt veel dropt daar :)
Dan als je wat hoger bent die lv54-55 mobs pakken @ het bevroren meer in winterspring.. die droppen echt dik veel runecloth :) meestal 2+ per mobs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:00:
[...]

runecloth dacht ik humanoid mobs van 51+

ik farm het meestal in ep en wp en natuurlijk uit stratholm enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:05:
[...]

Heavy doet dacht ik 2000dmg per 8 secs.... weet wel zeker dat het 250 health per tick is, en dat x 8 is 2000 ;) ... lvl50 mobs.. ok dat word binnekort pas dus :) bedankt!
Ja dat van die 250 per tick is eigenlijk ook het enige wat ik zeker weet. Dat zie je ook in zowat ieder Mage PvP filmpje terug :)

Ben er trouwens achter gekomen dat warriors niet eens de makkelijkste tegenstanders in pvp zijn. Het zijn namelijk hunters :) Gisteren een aantal keren een hunter van 3 lvls hoger dan ikzelf verslagen. Enige vervelende blijft natuurlijk de traps en scatter shot. Nu gebruikte de hunter van gisteren frost trap en dus vang ik zijn eerste klap bijna volledig op met mana shield. Daarna is het frost nova (en tussen ranged en melee van hunter in gaan staan) polymorph pet en die hunter volladen met dmg :) Was wel leuk moet ik zeggen.

Moeilijkste blijft shamans en druids.

Hoe zit dat eigenlijk met jullie resp. classes?

Wat zijn nu de makkelijke classes om te verslaan voor jullie en waar heb je belachelijk veel moeite mee? Ik zou namelijk niet kunnen zeggen waar Warlocks en Priest bijvoorbeeld een lichte kluif aan hebben :)

edit: P.s. de Ogres in Dreadmaul Rock in Burning Steppes droppen met hun lvl 52 en 53 ook al regelmatig 2x runecloth

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 27-05-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ligt eraan welke class je speelt. Iedereen is sterker tegen een bepaalde class

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:04:
[...]

goeie druid kan makkelijk mainhealer zijn in een groep voor strat/ubrs/scholo

@Bosmonster

ja ik snap dat het noodzakelijk is voor zijn tradeskill, maar de enchanter heeft als "curse" dat hij voor zijn tradeskill afhankelijk is van dingen die ook door andere mensen gebrikt worden voor geld. Veel mensen zien voornamelijk als ze nog wat lager zijn alleen maar de $$ tekens voor vendortrash, ook bij een bop.

Ik moet zeggen dat ik sinds ik 60 ben, veel minder om die rotzooi geef, dan toen ik nog moest sparen. Zeker omdat het geld van die ene bop, niets is in vergelijking met het geld wat ik tijdens de run al hebt ontvangen en eht geld wat ik krijg van mijn overige loot die ik gerollt heb.

het is pas op lvl 60 dat de meeste mensen dit pas zien, omdat daarvoor all hun geld op gaat aan AH armor/wapens en skills.

op lvl 60 wordt je daar veel makkelijker in, ook omdat je als je echt geld wil verdienen, je dat het beste doet met solo grinden.

Als een enchanter de blauwe bops wil hebben, mag dat van mij best, heb ook al gratis enchants gekregen in een instance, ik vond een of ander ingredient voor een enchant en hij zei als je wil kan je daarmee een enchant geven. :)

@Thalan

Zelf nog geen, ervaring met die instances dus kon niet zeggen dat dat ook makkelijk wil :P
iig nu lekker bezig met wildheart set te collecten...als ik iets hoger ben lekker runs doen voor de rest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Zo hebben pala´s het makkelijker tegen warriors, en moeilijker tegen alle ranged chars, vooral fear classes zijn een ramp.
Verder alle ranged classes :)

Nou baal ik nog steeds dat ik pala in het begin heb gekozen maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:10:
[...]

Ja dat van die 250 per tick is eigenlijk ook het enige wat ik zeker weet. Dat zie je ook in zowat ieder Mage PvP filmpje terug :)

Ben er trouwens achter gekomen dat warriors niet eens de makkelijkste tegenstanders in pvp zijn. Het zijn namelijk hunters :) Gisteren een aantal keren een hunter van 3 lvls hoger dan ikzelf verslagen. Enige vervelende blijft natuurlijk de traps en scatter shot. Nu gebruikte de hunter van gisteren frost trap en dus vang ik zijn eerste klap bijna volledig op met mana shield. Daarna is het frost nova (en tussen ranged en melee van hunter in gaan staan) polymorph pet en die hunter volladen met dmg :) Was wel leuk moet ik zeggen.

Moeilijkste blijft shamans en druids.

Hoe zit dat eigenlijk met jullie resp. classes?

Wat zijn nu de makkelijke classes om te verslaan voor jullie en waar heb je belachelijk veel moeite mee?

edit: P.s. de Ogres in Dreadmaul Rock in Burning Steppes droppen met hun lvl 52 en 53 ook al regelmatig 2x runecloth
Zoals gezegt het verschilt per Class zelf ben ik warrior en als een warrior goed geequipped is zijn ze moeilijk te verslaan.

Zelf versla ik rogues met gemak alleen met perfecte stunlock zonder dat mijn trinket up is, dan kan een rogue winnen.
Warlocks versla ik meestal ook makkelijk, maar een goede warlock kan lastig zijn (voidwalker uit of succubus).
Hunters win ik meestal ook van, maar een goede freeze trap hunter kan lastig zijn.

Mages verlies ik van of ze zijn echt slecht.
Priests zou ik van behoren te verliezen maar de 3 duels die ik heb gedaan tegen priest heb ik allemaal gewonnen.
Paladins, ligt zwaar aan de pala's spec, soms win ik soms verlies ik.
Druids tegen een goede druid maak ik geen kans.
Shamans niet tegen geduelleerd, maar van mass pvp weet ik wel frostshoch doet auw.

Volgens mij hebben de meeste warriors hetzelfde als mij tegen deze tegenstanders.
Wapens voor een warrior echt zijn echt belangrijk. Zonder een goed wapen (2handed en 3.50 of hoger) maak je geen kans.

Ik heb gelukkig een goed wapen, blackhand doomsaw + crusader enchant.
Ik wil mijn reaper :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mystic_X op 27-05-2005 11:25 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tpn schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:20:
Zo hebben pala´s het makkelijker tegen warriors, en moeilijker tegen alle ranged chars, vooral fear classes zijn een ramp.

pala's killen duurt lang :/ en als ie dan bijna dood is, dan gooit ie ze shield op en hearth ie weg :O

begin het gevecht dan niet :/ zonde van mijn tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft een pala in onze guild ook. Maar ik heb beloofd dat ik veel met hem ga pvp-en na een frost respec. Kan hij voortaan ook iedereen inhalen zonder HoJ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren twee keer achter elkaar van een paladin gewonnen met mijn holy priest. Hij was twee levels hoger, maar ik kwam net terug van onze vrienden de Kurzen healers en het enige wat ik daar tegen kon doen was mana drain tot ze geen heal mana meer over hadden en dan smite e.d.

De paladin daagde me uit terwijl ik op de boot aan het wachten was en we gingen vechten, maar ik had eigenlijk geen enkel idee wat een paladin nou doet. Gelukkig was ik nog in mijn Kurzen mode, dus.... manadrain spam, shield, smite combinatie.

Moest alleen erg lachen toen ons publiek hem aan het uitlachen was met: "dude your losing to a priest." Moet wel zeggen, ik dacht dat ik de tweede keer echt dood was toen mijn mana op was, maar mijn shield stond nog aan en hij had nog 25% health ofzo en ook geen mana meer. Dat was dus tegen elkaar aanslaan... beetje geluk, maar toch ook weer gewonnen.

Shadow priests... zinloos of het was een slechte paladin ;)

Met een warrior moet jij sneller zijn met je pummel/shieldbash, MS en execute dan de healer is met zijn last minute healspell. Als hij hem in jou web spint win jij, maar als hij een heal ertussendoor krijgt heb je een probleem. Gelukkig onderschatten vrijwel alle spelers warriors omdat warriors op lagere levels echt slecht zijn in PVP. Dat kunnen ze meestal niet afleren en daardoor maken ze foutjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Yellow|A op 27-05-2005 11:28 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Sorry maar de meeste pala's versla ik zo.
Wat een warrior tegen een pala doet is dit.
Charge, Battleshout, Disarm, dan naar berserk stance hamstringen. Dan slaan en rage opsparen, naar verloop van tijd gaat de pala shielden en healen. Als de pala dat doet moet je een bandage gebruiken.
Pala weer full health jij hopelijk ook. Dan is het een kwestie van rage opsparen. als de pala op 50% hamstring je hem, ren je een eind weg. Dan intercept je hem, is hij 3 secs gestunned dan Hit Whirlwind MS hit Execute en dode pala als 1 van de moves een crit was dan. (daarom zei ik rage opsparen).

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Woei! Gisteravond tijdens de eerste stap van de Onyxia key quest-chain in LBRS eindelijk 60 gedinged. Het zou eens tijd worden zeg :P Nu dus even de quests opzoeken met de goeie rewards en eventueel nog proberen om faction te raisen dmv quests. Hoewel het als Tauren vrij nutteloos is om revered of zelfs exalted te worden voor een andere mount, aangezien je daar toch niet op kunt stappen. Zo'n Orc-wolf heeft het al zwaar genoeg met een Orc, laat staan een Tauren. :+

Overigens zaten we in LBRS met een 5man-group (zonder warrior, dus een druid moest tanken, wat idd wat lastig is soms) om de 3 bosses de slopen. De vraag is alleen of het noodzakelijk is om die bosses in 5man te slopen of dat het ook met een raidgroup kan. Dat zou het halen van die Documents en de laatse boss een stuk minder tijdrovend maken namelijk, aangezien LBRS echt -te- huge is om er even 5 avonden achter elkaar in rond te hangen...

--[edit]--
Hmm.. net ff gecheckt en je krijgt geen credit voor de kills in raidgroup. De documents spawnen iedere keer als ze opgepakt worden op een andere plek (soms zelfs op dezelfde plek) dus met een beetje geluk kan de hele party die dingen oppikken in 1 run :)

[ Voor 14% gewijzigd door Blistimo op 27-05-2005 11:43 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:57:
gewoon Atlas ui mod downloaden. Krijg je geen spijt van
Atlas mod heb ik, maar die URL beschrijft dus ook nog eens hoe je de instance moet aanpakken om succesvol te zijn. Het is meer een soort walk-through, erg makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 11:44
Blistimo schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:32:
Woei! Gisteravond tijdens de eerste stap van de Onyxia key quest-chain in LBRS eindelijk 60 gedinged. Het zou eens tijd worden zeg :P Nu dus even de quests opzoeken met de goeie rewards en eventueel nog proberen om faction te raisen dmv quests. Hoewel het als Tauren vrij nutteloos is om revered of zelfs exalted te worden voor een andere mount, aangezien je daar toch niet op kunt stappen. Zo'n Orc-wolf heeft het al zwaar genoeg met een Orc, laat staan een Tauren. :+

Overigens zaten we in LBRS met een 5man-group (zonder warrior, dus een druid moest tanken, wat idd wat lastig is soms) om de 3 bosses de slopen. De vraag is alleen of het noodzakelijk is om die bosses in 5man te slopen of dat het ook met een raidgroup kan. Dat zou het halen van die Documents en de laatse boss een stuk minder tijdrovend maken namelijk, aangezien LBRS echt -te- huge is om er even 5 avonden achter elkaar in rond te hangen...
Kan niet met raid zoals alle normale quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sleepie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:33:
[...]

Atlas mod heb ik, maar die URL beschrijft dus ook nog eens hoe je de instance moet aanpakken om succesvol te zijn. Het is meer een soort walk-through, erg makkelijk
Persoonlijk vind ik dat laatste nou weer jammer, ik vind het altijd zo relax de 1e in een instance.. alles is nieuw, alles is zwaar :) nu pak je ff een walkthrough erbij en doe je ff doelgericht je questsjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 07:57

Rmg

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:24:
[...]

pala's killen duurt lang :/ en als ie dan bijna dood is, dan gooit ie ze shield op en hearth ie weg :O

begin het gevecht dan niet :/ zonde van mijn tijd
Voor ons is het ook erg frustrerend om steeds ( letterlijk ) achter de feiten aan te moeten rennen dus shield up en heartstone geeft dan voor ons nog enige voldoening ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Blistimo schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:32:

Die documents respawnen gewoon weer, kan bij elk van de 3bosses gebeuren en soms respawnen ze zelfs gewoon weer op de zelfde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:35:

Persoonlijk vind ik dat laatste nou weer jammer, ik vind het altijd zo relax de 1e in een instance.. alles is nieuw, alles is zwaar :) nu pak je ff een walkthrough erbij en doe je ff doelgericht je questsjes..
Daar moet ik je gelijk in geven. Aan de andere kant gaat het natuurlijk wel een stuk sneller zo en dat kan ook wel es handig zijn (mijn party zijn allen Engelsen die laat naar bed gaan helemaal niet erg vinden ... dan is het hier nog een uur later en 06:45 gaat die verdomde wekker weer om te gaan werken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
rare internetverbinding hier op de zaak leverde een dubbelpostje op..sorry

[ Voor 89% gewijzigd door Sleepie op 27-05-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 07:57

Rmg

Mystic_X schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:31:
[...]

Sorry maar de meeste pala's versla ik zo.
Wat een warrior tegen een pala doet is dit.
Charge, Battleshout, Disarm, dan naar berserk stance hamstringen. Dan slaan en rage opsparen, naar verloop van tijd gaat de pala shielden en healen. Als de pala dat doet moet je een bandage gebruiken.
Pala weer full health jij hopelijk ook. Dan is het een kwestie van rage opsparen. als de pala op 50% hamstring je hem, ren je een eind weg. Dan intercept je hem, is hij 3 secs gestunned dan Hit Whirlwind MS hit Execute en dode pala als 1 van de moves een crit was dan. (daarom zei ik rage opsparen).
Als je charged ros ik al op hammer of justice dan staan we daar lekker met zen 2en dizzy ik judge men SoC en zet men SoJ aan ( voor stun effect/irritatie je haalt iemand zo uit zijn normale gang)
Daarna nog een irongrenade op je voor de 3 sec disorientation nog een keer een HoJ erover een heal
en we gaan weer door op een bijna dooie warrie ;) :Y) ok ok het werkt minder tegen iemand met een pvp trinket maar dan is seal of light ook nog wel grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ja, en gister was het voor ons ook zover: de Vuurgod himself even gesummoned na Majordomo verslagen te hebben ("I submit!") :P

Screeny van guildy (je ziet mij nog net staan met mijn Shaman schoudertjes :)):

Afbeeldingslocatie: http://web.interware.hu/gus811/ragnaelso.jpg

Tweede poging hem toch nog op 65% gekregen. Vanavond even een echt serieuze poging doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 27-05-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Daarbij nog Blessing of freedom voor hamstring e.d. en eventueel Seal of Wisdom en holyshield aan. Alhoewel ik echt eens van die selfcast macros moet maken voor die doeleinden.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 14-07 22:57
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:43:
Ja, en gister was het voor ons ook zover: de Vuurgod himself even gesummoned na Majordomo verslagen te hebben ("I submit!") :P

[afbeelding]

Tweede poging hem toch nog op 65% gekregen. Vanavond even een echt serieuze poging doen :)
Aardige hit maakt ie daar op jou :P

6000hp eraf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Palas kunnen roelen op lager level.. Gister terwijl ik met mob bezig was(op zijn laatste hp) werd ik geganked door lvl 40 druid en een lvl 47 mage.. Ik zelf was nog op dat moment lvl 39.. omdat ik zelf een mage heb en weet hoe die kan kiten en deze mage alleen maar fire deed wachte ik tot hij zijn grote damage spells ging gebruiken en dan meteen te shielden omdat ik vol op de druid ging.. Druid dood door 2 SoC hits en HoJ om het weg rennen te voorkomen.. daarna vol op de mage.. fire mage dus om de paar seconde moest hij casten.. vol eropaf en wachten op een FN.. Meteen gevolgd door Blessing of Freedom en mijn laatste HP HoJ en meteen een heal.. dus hij uit zijn stun weer blinken en ik rennen.. hij FN, ik weer BoF.. Seal of Justice maar ff aangezet dus stun bij de eerste hit en mage dood door 2de klap..

Dit was natuurlijk errug ziek om van 2 gankende horde zo te winnen.. maar heb nu een goed wapentje.. en lvl 40 vanochtend ff gehaald voordat ik naar werk ging.. (gratis mount ook ff gehaald).. Wapen is dus erg belangrijk voor een pally..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Een of andere idioot bij alliance (lvl 60 pala) heeft de plans voor Arcanite reaper verkocht aan de horde via gatz :( wat een lul ben je dan. De enige andere met de plans aan alliance kant op skullcrusher is een ontzettende lul die ze alleen maar voor 900g wil verkopen (de reapers) Ik wordt soms echt pissed van de instelling van veel van die gasten zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLmaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:50:
[...]

Aardige hit maakt ie daar op jou :P

6000hp eraf :/
Ja daar schrok ik ook van. Lekkere overkill? Wat moet je dan doen met Ragnaros? Kiten als een gek? Ik hoor wel dat rogues vrij effectief tegen hem zijn, maar als zij 1 voor 1 zo'n hit op zich krijgen leggen ze ook het loodje lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz

Ziet er vet uit :)
Nog bepaalde tactics die je voor hem nodig hebt?

Zit zelf ook met mijn Guild in MC, maar we zijn nog bezig met de normale bosses, als de instance weer reset hebben we als het goed is genoeg mensen die de MC questline af hebben, zodat we de andere bosses kunnen summonen.
Ik vond Shazzrah trouwens echt irritant met al dat geblink, echt lastig onder controle te houden. Misschien wel de irritantste boss tot nu toe, terwijl ze 'vroeger' lekker makkelijk was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:12
Ik ben zelf een UD mage van lvl42 en Paladins zijn een class waar ik vrij weinig moeite mee heb over het algemeen. Sheepen --> Combustion --> Pyroblast --> Fireblast, dan zit ie wel op de helft van z'n HP. Dan Counterspell, geen last meer van zijn shield, dan heb je dus de tijd om hem af te maken met Frost Nova en het casten van fireballs of AM o.i.d.

Rogues zijn verschrikkelijk, ik kan er niks tegen doen als ik ze niet zie aankomen. Zeker als cloth drager zijnde, komt er zo'n laffe rogue achter je, krijgt ineens een backstab, ben gestunned en heb nauwelijks HP over, dan heb je eigenlijk al verloren. Gisteren heel veel lol gehad met een rogue van 2 lvl's hoger. Ik zag em stealthen, rende achter een heuveltje en gebruikte een Invisibility Potion, snel naar de andere kant rennen en die rogue wist niet waar ie het zoeken moest. Uiteindelijk na een lang gevecht met 1hp over weten te winnen. :*) Blijkbaar was het een erge vernedering voor em om als lvl44 rogue van een 42 mage te verliezen dus ging ie me corpsecampen. Ondanks dat ie me daardoor een paar keer killde was dat voor mij wel een bevestiging dat ie het niet leuk vond. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:52:
Palas kunnen roelen op lager level.. Gister terwijl ik met mob bezig was(op zijn laatste hp) werd ik geganked door lvl 40 druid en een lvl 47 mage.. Ik zelf was nog op dat moment lvl 39.. omdat ik zelf een mage heb en weet hoe die kan kiten en deze mage alleen maar fire deed wachte ik tot hij zijn grote damage spells ging gebruiken en dan meteen te shielden omdat ik vol op de druid ging.. Druid dood door 2 SoC hits en HoJ om het weg rennen te voorkomen.. daarna vol op de mage.. fire mage dus om de paar seconde moest hij casten.. vol eropaf en wachten op een FN.. Meteen gevolgd door Blessing of Freedom en mijn laatste HP HoJ en meteen een heal.. dus hij uit zijn stun weer blinken en ik rennen.. hij FN, ik weer BoF.. Seal of Justice maar ff aangezet dus stun bij de eerste hit en mage dood door 2de klap..

Dit was natuurlijk errug ziek om van 2 gankende horde zo te winnen.. maar heb nu een goed wapentje.. en lvl 40 vanochtend ff gehaald voordat ik naar werk ging.. (gratis mount ook ff gehaald).. Wapen is dus erg belangrijk voor een pally..
Jij wint van een mage van 8 lvls hoger? :/ Ik win van sommige paladins die 7 levels hoger zijn dan ik.
En ik heb ook fire build. Ik ben niets eens zo ontzettend goed in pvp of zo. Gewoon af en toe een frostbolt en op afstand blijven is alles wat je hoeft te doen. Lijkt mij dat die mage dus niet echt wist wat ie aan het doen was dan. Heeft ie je wel gecounterspelld op heals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 08:31

m0nk

16-09-2003 15.15

fixxx schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:53:
Een of andere idioot bij alliance (lvl 60 pala) heeft de plans voor Arcanite reaper verkocht aan de horde via gatz :( wat een lul ben je dan. De enige andere met de plans aan alliance kant op skullcrusher is een ontzettende lul die ze alleen maar voor 900g wil verkopen (de reapers) Ik wordt soms echt pissed van de instelling van veel van die gasten zeg
Wij (CaC) hebben hem(plans) nog net op tijd kunnen bemachtigen, we hebben hem als guild gekocht. We hebben daar een epic cloack + 200g voor gegeven.. best veel geld :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

The Realone schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:00:
Ik ben zelf een UD mage van lvl42 en Paladins zijn een class waar ik vrij weinig moeite mee heb over het algemeen. Sheepen --> Combustion --> Pyroblast --> Fireblast, dan zit ie wel op de helft van z'n HP. Dan Counterspell, geen last meer van zijn shield, dan heb je dus de tijd om hem af te maken met Frost Nova en het casten van fireballs of AM o.i.d.

Rogues zijn verschrikkelijk, ik kan er niks tegen doen als ik ze niet zie aankomen. Zeker als cloth drager zijnde, komt er zo'n laffe rogue achter je, krijgt ineens een backstab, ben gestunned en heb nauwelijks HP over, dan heb je eigenlijk al verloren. Gisteren heel veel lol gehad met een rogue van 2 lvl's hoger. Ik zag em stealthen, rende achter een heuveltje en gebruikte een Invisibility Potion, snel naar de andere kant rennen en die rogue wist niet waar ie het zoeken moest. Uiteindelijk na een lang gevecht met 1hp over weten te winnen. :*) Blijkbaar was het een erge vernedering voor em om als lvl44 rogue van een 42 mage te verliezen dus ging ie me corpsecampen. Ondanks dat ie me daardoor een paar keer killde was dat voor mij wel een bevestiging dat ie het niet leuk vond. _/-\o_
Hoezo nou weer laf? zullen we jou sheep, frost nova er dan ook maar even afhalen..
een rogue heeft die skills nodig anders wint die NOOIT!
Tevens een backstab en stun gaat niet bepaald samen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 18-07 13:38
nioz schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:06:
[...]

Ja voor hogere instances wordt het wel iets anders en kan een Druid een goede priest niet vervangen, maarja.. daarvoor kan alles, toen ik ST deed heb ik er ook een keer een hele run getanked als shaman :D, omdat we geen warrior konden vinden. Ging trouwens best goed, nog helemaal t/m die laatste grote dragon gehaald.
Als lvl 60 druid moet ik hier ff op reageren. Een druid kan PRIMA main healer zijn. Hoe vaak ik wel niet de main healer ben geweest in UBRS, LBRS, Stratholme, Dire Maul en BRD (Scholo nog nooit gedaan zonder priest ivm shacklen). Gaat altijd prima. Iedereen denkt dat de priest ultiem goed is in healen bla bla bla, en ja hij is ook wat mana efficienter dan een druid, maar een druid heeft innervate = 2e mana balk. Het fijne van een priest is shield en faint (of hoe die ability ook heet waarmee je agro kan verminderen). Maar daarentegen heeft een (resto) druid 2x HoT, een instant heal, combat rez en meer armor voor het geval dat ie toch wordt aangevallen, wat allemaal ook ontzettend handige abilities zijn. Gister heb ik bijvoorbeeld nog een BRD emperor run gedaan in 1,5 uur tijd, zonder ook maar 1 death. :Y) Feit is dat druids dus zeker wel een priest kunnen vervangen (hoewel ik bij 10/15 raid instances ook altijd minimaal 1 priest mee wil ivm PW:F).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik zag iemand cloth dragers 'squishies' noemen, wat ik wel een prettige term vind om te gebruiken :9

Ze zijn idd makkelijk voor een rogue, vooral als ze zitten om te drinken. Ik viel pas een zittende 44 priest aan, die had ik bijna dood maar toen werd ik dus weer gefeared en kon hij mounten en wegkomen. Erg jammer. Met een trinket zou ik gewonnen hebben, maar die prutsers bij blizzard werken mijn CP's niet bij, dus zo kom ik natuurlijk nooit aan honour rewards :{

Een gelijkgelevelde clothwearer die een crit ambush van me ontvangt is direct 700~750 hp kwijt. Ik weet niet hoeveel ze hebben, maar je kan je voorstellen dat het een flinke hap is. Het is afhankelijk van hoe je het dan aanpakt of je wint of niet, velen zijn slim genoeg en doen een fear of frost bolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 14:54

Wiebbe

<none />

[afbeelding]

wow :P
maar volgens mij heb jij je pet helemala niet gebruikt? :(
Pets pwnen !! (ik heb btw me pet altijd aan staan in high level instancess, alleen niet bij khazzak want dan is het nogal kut als die dood gaat ;) )

btw, wat heb jij op 9 staan? ik ken dat icoontje helemaal niet :P
(ben dan ook beast/marksmanship specced, 30/21/0)
Thijs schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:05:
[...]

Als lvl 60 druid moet ik hier ff op reageren. Een druid kan PRIMA main healer zijn. Hoe vaak ik wel niet de main healer ben geweest in UBRS, LBRS, Stratholme, Dire Maul en BRD (Scholo nog nooit gedaan zonder priest ivm shacklen). Gaat altijd prima. Iedereen denkt dat de priest ultiem goed is in healen bla bla bla, en ja hij is ook wat mana efficienter dan een druid, maar een druid heeft innervate = 2e mana balk. Het fijne van een priest is shield en faint (of hoe die ability ook heet waarmee je agro kan verminderen). Maar daarentegen heeft een (resto) druid 2x HoT, een instant heal, combat rez en meer armor voor het geval dat ie toch wordt aangevallen, wat allemaal ook ontzettend handige abilities zijn. Gister heb ik bijvoorbeeld nog een BRD emperor run gedaan in 1,5 uur tijd, zonder ook maar 1 death. :Y) Feit is dat druids dus zeker wel een priest kunnen vervangen (hoewel ik bij 10/15 raid instances ook altijd minimaal 1 priest mee wil ivm PW:F).
eigelijk kan een druid een priest niet vervangen ;)
ze missen de hele mana efficiente Prayer of Healing. Deze healed voor zoveel hp voor zo weinig mana dat een druid een priest nooit kan bijhouden qua mana cost. Helemaal als de priest Holy (dacht ik dan?) specced is is hij nog mana efficienter. Ik denk ook dat je je innervate beter kan geven aan een priest dan aan de druid zelf :P

Maar MotW (en GotW) samen met combat res zijn uiteraard onmisbaar. Maar een echte vervanging.. nee, denk het niet

[ Voor 50% gewijzigd door Wiebbe op 27-05-2005 12:10 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:05:
Ik zag iemand cloth dragers 'squishies' noemen, wat ik wel een prettige term vind om te gebruiken :9

Ze zijn idd makkelijk voor een rogue, vooral als ze zitten om te drinken. Ik viel pas een zittende 44 priest aan, die had ik bijna dood maar toen werd ik dus weer gefeared en kon hij mounten en wegkomen. Erg jammer. Met een trinket zou ik gewonnen hebben, maar die prutsers bij blizzard werken mijn CP's niet bij, dus zo kom ik natuurlijk nooit aan honour rewards :{

Een gelijkgelevelde clothwearer die een crit ambush van me ontvangt is direct 700~750 hp kwijt. Ik weet niet hoeveel ze hebben, maar je kan je voorstellen dat het een flinke hap is. Het is afhankelijk van hoe je het dan aanpakt of je wint of niet, velen zijn slim genoeg en doen een fear of frost bolt.
Priest fear is een instance, hij feared je gewoon nog eens.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17-07 11:44
900g voor een arcanite reaper is niet zo gek lijkt me.. Arcanite bars kosten bij ons zo'n 35g..

Dus alleen daaraan ben je al 700g kwijt..

Hij zal het vast wel voor minder doen (100g ofzo) als je de ingredients aanlevert. Dit is geen gekke prijs om iemand zijn extreem zeldzame recipe te laten gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 27-05-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Thijs schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:05:
[...]

Ik blijf erbij dat een Priest beter healt dan een Druid, natuurlijk kan het met een Druid ook wel, maar met een goede priest gaat alles echt wel makkelijker dan met een goede Druid als healer, maareh.. HF in MC als mainhealer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik zie dat een hoop mensen hier zeggen dat mages echt niets voorstellen als rogue zijnde.. Over het algemeen is dit ook wel waar (ze raken vaak in paniek nadat ze hun halve HP kwijt zijn na 1 klap), maar een goede mage die weet wat hij doet en wat PvP ervaring heeft is alles behalve een easy kill voor een rogue hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:11:
Ik zie dat een hoop mensen hier zeggen dat mages echt niets voorstellen als rogue zijnde.. Over het algemeen is dit ook wel waar (ze raken vaak in paniek nadat ze hun halve HP kwijt zijn na 1 klap), maar een goede mage die weet wat hij doet en wat PvP ervaring heeft is alles behalve een easy kill voor een rogue hoor.
Ik zal eerlijk zijn, ik heb echt veel moeite met mages... op een of andere manier loop ik daar achter de feiten door dat klote blink en gesheep.. kan er 2x uitkomen maar meestal heb je een DoT op je waardoor je vanish niet meer werkt... geen tijd voor heal omdat ze zo uit je stun blinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 14:54

Wiebbe

<none />

nioz schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:10:
[...]

Ik blijf erbij dat een Priest beter healt dan een Druid, natuurlijk kan het met een Druid ook wel, maar met een goede priest gaat alles echt wel makkelijker dan met een goede Druid als healer, maareh.. HF in MC als mainhealer ;)
zoals ik boven ook al zei is hij misschien wel een betere healer, maar MC zou ik echt niet willen doen zonder een Druid of 3/4 erbij. Druids hebben gewoon te waardevolle spells, en zeg nou zelf, welke MT heeft maar 1 healer? :P
(meestal hebben ze bij ons 2/3 groepen van priests die het casten afwisselen voor mana regen enzo) en als daar 1 druid bij zit denk niet dat het zo'n groot probleem is, zeker omdat hij dan veel makkelijker innervate kan casten. (en zijn instant 2000 heal natuurlijk)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
nioz schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:10:
[...]

Hij healt beter, dat is ook wel zo, maar het scheelt niet veel. En in die high lvl intstances kan je vaak echt wel zonder priest. Oké, bij MC enzo heb je natuurlijk priests nodig en kan je niet met alleen maar druids weer levend naar buiten lopen. :+ Maar al die kleinere instances die je ook met 5 man kan doen, lukt makkelijk zonder priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-07 21:51

CaDje

Framedrops for life

idd, ik doe een amubush op een mage. Pats meteen frost nova, sheep. En ondertussen bandagen.

En wat nouw de betere healer is. Priest of druid, ik ken beide classes niet echt. Maar ik kan me voorstellen dat een holy specced priest beter kan healen dan een druid. Nu is het zo dat veel druids innovate hebben, dus heel snell weer full mana. Volgens mij trekt de priest ook minder aggro met z'n spells.

[ Voor 24% gewijzigd door CaDje op 27-05-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:12:
[...]

Ik zal eerlijk zijn, ik heb echt veel moeite met mages... op een of andere manier loop ik daar achter de feiten door dat klote blink en gesheep.. kan er 2x uitkomen maar meestal heb je een DoT op je waardoor je vanish niet meer werkt... geen tijd voor heal omdat ze zo uit je stun blinken...
idd met dot op je win je al niet meer. (dat wil trouwens zeggen dat je dan zojuist OF gecrit bent met ignite OFeen pyroblast op je hebt of minimaal 40% langszamer loopt, geen van de 3 is al een goed teken) Frostbolt lvl 1 werkt gewoon zeer goed tegen melee.

Ik ben zelfs van mening dat theoretisch gezien een rogue niet wint van een full spec frost mage. Je komt gewoon never nooit niet dichtbij genoeg, ook niet met sprint. En ice block/barrier doen de rest. Maar die theorie ga ik binnenkort uittesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Wiebbe schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:12:
[...]

zoals ik boven ook al zei is hij misschien wel een betere healer, maar MC zou ik echt niet willen doen zonder een Druid of 3/4 erbij. Druids hebben gewoon te waardevolle spells, en zeg nou zelf, welke MT heeft maar 1 healer? :P
(meestal hebben ze bij ons 2/3 groepen van priests die het casten afwisselen voor mana regen enzo) en als daar 1 druid bij zit denk niet dat het zo'n groot probleem is, zeker omdat hij dan veel makkelijker innervate kan casten. (en zijn instant 2000 heal natuurlijk)
Ik zei ook niet dat ik geen Druid in MC wilde zien volgens mij? :)
En die MC comment was maar een geintje natuurlijk :)

Ik bedoelde gewoon in eerste instantie dat ik liever een Priest dan een Druid als main healer heb, omdat dat net wat beter werkt, ook icm met andere skills die hij heeft, shield e.d.
Nou lijkt het net alsof ik gezegd heb dat druids niet moeten en kunnen healen? :)

:> voor alle Druids :)
Zou wel willen dat ik er een was, op onze MC raids zijn altijd maar 2-3 druids mee, terwijl we 7 a 8 shamans mee hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
inderdaad, de reden waarom ze doodgaan is de schrik/paniek dat ze inene meer dan 50% hp kwijt zijn.

een frost mage heeft imho wel meer kans dan een fire mage

@Nioz

hebben al die 8 shammies Mana tide?

edit:

healing aggro = 50% per point healed tov point dmg done
alleen met talents van classes is dit terug te dringen dus

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 27-05-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94454

Zelf speel ik een priest, en vindt het gewoon een geweldige class :). Ik vind altijd easy groepen voor instances enzo EN met een priest goed je ook nog erg goed pvp'en, alleen tegen druids heb ik regelmatig moeite mee (en rogue's ook als me trinket niet ready is vanwege stunlock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:20:
[...]

inderdaad, de reden waarom ze doodgaan is de schrik/paniek dat ze inene meer dan 50% hp kwijt zijn.

een frost mage heeft imho wel meer kans dan een fire mage
ik zag gisteren een 55 frost mage duellen met een 60 rogue. Ik was het niet helemaal eens met de frost mage zijn spec, maar om een idee te geven:

Winter's Chill + Improved Blizzard = movement speed van 25%

Blizzard is ook meteen de skill om rogues uit stealth te halen. Je cast dus gewoon lvl 1 blizzard in het gebied waar de rogue zit. Je blinkt weg en kunt vervolgens doodleuk 5 frostbolts afvuren voor de rogue bij je is. (wellicht maar 3 als deze sprint gebruikt) FN, CoC en de rogue is al bijna dood. In die tijd heeft deze dus constant een chill effect op zich. Eerst van 25% daarna van 40%.

Needless to say: de rogue delfde het onderspit. De mage kwam vrijwel ongeschonden weg. Wel met bijna geen mana over overigens.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 27-05-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:24:
[...]

ik zag gisteren een 55 frost mage duellen met een 60 rogue. Ik was het niet helemaal eens met de frost mage zijn spec, maar om een idee te geven:

Blizzard is ook meteen de skill om rogues uit stealth te halen. Je cast dus gewoon lvl 1 blizzard in het gebied waar de rogue zit. Je blinkt weg en kunt vervolgens doodleuk 5 frostbolts afvuren voor de rogue bij je is. (wellicht maar 3 als deze sprint gebruikt) FN, weglopen, rinse and repeat.

Needless to say: de rogue delfde het onderspit. De mage kwam vrijwel ongeschonden weg. Wel met bijna geen mana over overigens.
klopt full frost is bikkelharde crits met coc en de movement reduction is een crime, practisch untouchable

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 27-05-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
nioz schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:19:
[...]

Ik zei ook niet dat ik geen Druid in MC wilde zien volgens mij? :)
En die MC comment was maar een geintje natuurlijk :)

Ik bedoelde gewoon in eerste instantie dat ik liever een Priest dan een Druid als main healer heb, omdat dat net wat beter werkt, ook icm met andere skills die hij heeft, shield e.d.
Nou lijkt het net alsof ik gezegd heb dat druids niet moeten en kunnen healen? :)

:> voor alle Druids :)
Zou wel willen dat ik er een was, op onze MC raids zijn altijd maar 2-3 druids mee, terwijl we 7 a 8 shamans mee hebben :(
Nee, oke, dan zijn we het daarover eens. Je zei namelijk dat je niet zonder priest kan in high levels instances en dat is gewoon niet zo. Ik ben met je eens dat als je een priest meeneemt het idd allemaal net iets makkelijker gaat dan met een druid. Maar hey, ik hou wel van een uitdaging. :Y) Goede combinatie is trouwens een druid EN een priest. Zo'n gast uit onze guild level ik al mee sinds level 30 en het is altijd in instances: hij healt, ik in bear en dan af en toe eruit om hem bij te springen en te innervaten. Dat werkt echt als een trein (behalve als je net heel veel agro hebt getrokken in bear :p). :)

[ Voor 3% gewijzigd door Thijs op 27-05-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:20:
[...]

@Nioz

hebben al die 8 shammies Mana tide?
Niet allemaal, in ieder geval 4, waaronder ik wel.
Heb nu 20/0/31.
Ik kan nog best een beetje PvP'en zo, maar vind Mana Tide wel een beetje sucken hoor. 1000mana erbij elke 5min is niet echt super. Je kan beter elke 2min een major mana pot slikken :)
Maargoed, alle beetje helpen en soms komt het wel van pas.

Het wordt in onze guild op prijs gesteld als je Mana Tide hebt (denk in ieder geval dat het wel heeft geholpen toen ik wilde joinen), maar het is (nog) niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Een priest is in mijn ogen een betere healer omdat de priest zijn agro beter kan managen dan een druid en meer verschillende type heal spells heeft dan een druid. Druids hebben remove curse en poison, twee spells die ik als priest ook wel zou willen hebben. Druids raggen ook een tikkeltje sneller door hun mana heen dan een priest als ze aan het healen zijn, innervate is wel leuk, maar daar zit toch een timer op? :)

Beste is om een druid en een priest in je party te hebben, maar dit zijn van die "ruzie" discussies zonder echt goed antwoord. Je hebt mensen die superb healen als druid zijnde en je hebt priests die liever mindflayen dan healen.

Combat res van de druid is trouwens.... erg erg handig, dat ook hebben zou een priest beetje overpowered maken.

offtopic:
Zulk lekker weer en dan toch binnen moeten werken. Levert niet eens Xp op :p

[ Voor 12% gewijzigd door Yellow|A op 27-05-2005 12:34 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:24:
[...]

Blizzard is ook meteen de skill om rogues uit stealth te halen. Je cast dus gewoon lvl 1 blizzard in het gebied waar de rogue zit. Je blinkt weg en kunt vervolgens doodleuk 5 frostbolts afvuren voor de rogue bij je is. (wellicht maar 3 als deze sprint gebruikt) FN, CoC en de rogue is al bijna dood. In die tijd heeft deze dus constant een chill effect op zich. Eerst van 25% daarna van 40%.

Mooi toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Innervate = 6min, ik ga zo vaak mee als main healer, en gisteren in stratUD-raid (weer geen kilt!!!) d'r zelfs een priest uitgehealed. 2 druids en 1 priest mee (je moet toch wat). Ik zat met die priest in party, druid had andere party voor zichzelf. Ik had aan het eind 400.000 HP gehealed, priest 380.000. Andere druid zat op 210.000. Nou heb ik ook wel een immense mana-pool, en doseer ik door m'n interface altijd m'n heals goed (gebruik alle rangen van de spells), zodat ik meer mana bespaar. Tank onder 2 heal-over-times laten is ook erg cool.

M'n druid:

http://www.thottbot.com/?profile=Umbrah.Skullcrusher

Let vooral op de neck, een van de redenen dat ik immense mana regen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nioz schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:30:
[...]

Niet allemaal, in ieder geval 4, waaronder ik wel.
Heb nu 20/0/31.
Ik kan nog best een beetje PvP'en zo, maar vind Mana Tide wel een beetje sucken hoor. 1000mana erbij elke 5min is niet echt super. Je kan beter elke 2min een major mana pot slikken :)
Maargoed, alle beetje helpen en soms komt het wel van pas.

Het wordt in onze guild op prijs gesteld als je Mana Tide hebt (denk in ieder geval dat het wel heeft geholpen toen ik wilde joinen), maar het is (nog) niet verplicht.
mja zit te twijfelen namelijk, zelf vind ik het zonde van talentpoints om van een shaman een mana dispenser te maken.

heb nu 30 enhancement / 21 restoration
maar ik zit te twijfelen om te respeccen, wil eingelijk niet zo mana afhankelijk zijn, maar voor battlegrounds is me huidige build niets waard :/

heb op de test server de cookie cutter (22/7/22) geprobeerd, wel leuk, maar je bent zo door je mana heen, zit ook te twijfelen om de ultieme hybrid te nemen (ns + elemental focus + 2h en 3 lfurry)

maar dan heb je alles net niet :/

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 27-05-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arcanite crystal op AH: 30/35G * 20 = 600/700 gold. Dus kwa kosten kost dat ding al 750G en dan is 150G als winst nog wel redelijk IMO.

En ja je kan crystals en thorium ore farmen, goodluck with that!

Oh en al es gedacht aan de kosten van de plans als die gekocht zijn ipv gefarmed?

Arcanite Reaper zal je zeker 750G kosten als je geen materiaal aanlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Anoniem: 76695 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:45:
Innervate = 6min, ik ga zo vaak mee als main healer, en gisteren in stratUD-raid (weer geen kilt!!!) d'r zelfs een priest uitgehealed. 2 druids en 1 priest mee (je moet toch wat). Ik zat met die priest in party, druid had andere party voor zichzelf. Ik had aan het eind 400.000 HP gehealed, priest 380.000. Andere druid zat op 210.000. Nou heb ik ook wel een immense mana-pool, en doseer ik door m'n interface altijd m'n heals goed (gebruik alle rangen van de spells), zodat ik meer mana bespaar. Tank onder 2 heal-over-times laten is ook erg cool.

M'n druid:

http://www.thottbot.com/?profile=Umbrah.Skullcrusher

Dat zegt niet veel hoor, hoeveel je healt. Als je 2 parties hebt en ieder healt z'n eigen party, ligt het er maar net aan welke party de meeste agro heeft. Ik kijk er iig niet echt naar.

Die necklace is wel leuk, maar ik zie dat je de Wildheart Belt hebt. Hoe kom je daaraan? Druid bij mij op de server had hem van AH, maar daar heb ik hem nooit op zien staan. Heb ook super veel Strat-runs gedaan en ook daar is hij nooit gedropt. :'( Hij blijkt ook in Scholo te droppen, maar daar ben ik nog niet zo vaak geweest. Tips? :P Moet alleen de belt nog en de spaulders namelijk.

Edit: oei, ik zie dat je Eye of the Beast hebt gekozen als quest reward in plaats van Mark of Tyranny. Je weet dat dat de trinket is met de meeste armor in de game, dus ontzettend dik aantikt in bearform? Die 2% crit chance op spells is voor een druid denk ik niet echt boeiend, meer voor mages en warlocks.

[ Voor 12% gewijzigd door Thijs op 27-05-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Kaap schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:47:
[...]

Arcanite crystal op AH: 30/35G * 20 = 600/700 gold. Dus kwa kosten kost dat ding al 750G en dan is 150G als winst nog wel redelijk IMO.

En ja je kan crystals en thorium ore farmen, goodluck with that!

Oh en al es gedacht aan de kosten van de plans als die gekocht zijn ipv gefarmed?

Arcanite Reaper zal je zeker 750G kosten als je geen materiaal aanlevert.
dat zou nog wel redelijk zijn, het is 900 g + de ingredienten voor niet guildies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
fixxx schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:17:
[...]

dat zou nog wel redelijk zijn, het is 900 g + de ingredienten voor niet guildies :/
en hij verwacht daadwerkelijk ook dat ie er 1 verkoopt voor die prijs?

hoe prijs je jezelf de markt uit, les 1

arcanite is imho 800 a 900 waard, als je hem koopt, zonder aanlevering van de mats
zelfs dat vind ik nog veel.

Vanavond ga ik proberen Malowns slam te halen in strat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

900G voor alleen op 't knopje drukken?
lmao :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

[...]

Maw gewoon een hebberige zak dus. Onze guild heeft een kleine maand het alleenheerschappij op Reapers gehad en wij vroegen 100g + mats om m te maken, wat in principe nog wel redelijk is imo :)

Wel leuk dat onze Warriors (de meeste op Horde side dus) al ruim een maand Reapers hadden voordat de Alliance de plannen uberhaupt vond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:01:
[...]
Jij wint van een mage van 8 lvls hoger? :/ Ik win van sommige paladins die 7 levels hoger zijn dan ik.
En ik heb ook fire build. Ik ben niets eens zo ontzettend goed in pvp of zo. Gewoon af en toe een frostbolt en op afstand blijven is alles wat je hoeft te doen. Lijkt mij dat die mage dus niet echt wist wat ie aan het doen was dan. Heeft ie je wel gecounterspelld op heals?
Tja.. als een mage begint met scorchen op me dan is het een fire mage.. als ik eerst een frostbolt op mijn dak krijg dan is het een ander verhaal en moet ik eerst de mage uitschakelen.. pas op level 42 krijg ik een effect dat ook magic effects weg haalt dus ook frostbolt chills.. dus mijn truuk tegen een frostmage op dit moment is stunnen en wachten tot hij blinkt dan Devine Shield (10sec) en dan alles op die mage.. omdat je Devine Shield hebt kan je niet gestunned of bevroren worden.. Ik gebruik dus Devine Shield in de aanval met Seal of Justice meestal.. 15sec na blink kan de mage pas weer blinken ;) en dat red je echt wel met Devine Shield omhoog.. (meestal fake ik een heal tussendoor.. 1 sec casten en dan vooruit lopen voor cancelen na mijn shield).. Natuurlijk zijn hier dus makkelijke tactieken tegen.. maar dit werkt 90% van de gevallen.. als ze wegrennen nadat ze geblinkt hebben gewoon een volle heal erop gooien want Counterspell heeft ook een 20y range.. en ik heal nooit zonder stun of shield als er een mage of priest in de buurt is.. Bij rogues of warriors heal ik altijd met Blessing of Protection..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:37:
[...]

Tja.. als een mage begint met scorchen op me dan is het een fire mage.. als ik eerst een frostbolt op mijn dak krijg dan is het een ander verhaal en moet ik eerst de mage uitschakelen.. pas op level 42 krijg ik een effect dat ook magic effects weg haalt dus ook frostbolt chills.. dus mijn truuk tegen een frostmage op dit moment is stunnen en wachten tot hij blinkt dan Devine Shield (10sec) en dan alles op die mage.. omdat je Devine Shield hebt kan je niet gestunned of bevroren worden.. Ik gebruik dus Devine Shield in de aanval met Seal of Justice meestal.. 15sec na blink kan de mage pas weer blinken ;) en dat red je echt wel met Devine Shield omhoog.. (meestal fake ik een heal tussendoor.. 1 sec casten en dan vooruit lopen voor cancelen na mijn shield).. Natuurlijk zijn hier dus makkelijke tactieken tegen.. maar dit werkt 90% van de gevallen.. als ze wegrennen nadat ze geblinkt hebben gewoon een volle heal erop gooien want Counterspell heeft ook een 20y range.. en ik heal nooit zonder stun of shield als er een mage of priest in de buurt is.. Bij rogues of warriors heal ik altijd met Blessing of Protection..
Ik heb tot nu toe zelden scorches gebruikt in duels als fire mage. Maar ik heb ook geen imp scorch, dan is het resultaat namelijk wel merkbaar. Ik ga liever voor AM dan scorch, ook ivm spell interrupting bij andere casters en bijv ook hunters. Ik denk dat dat fake healen bij de meeste mages niet werkt. Het is nl over het algemeen flash heal, flash heal.. En als het moeilijk begint te worden critical heal of grotere heal. En die wordt over het algemeen dan wel gecountered. Beste is dan denk ik ook de trinket te bewaren totdat de pally die heal echt nodig heeft. En dan volladen met eem pom pyro oid.

Maar iig wel knap dat je e.d. mage omgelegd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 76695 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:45:
Qua manaregen (oftewel +spi) is jouw neck niets beter dan mijn Tooth of Gnarr. Nou heb ik wel veel liever jouw neck ;), maar een hogere manaregen zou ik daar niet van krijgen.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.