Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 04:23:
[...]
Ik zorg er gewoon voor dat er minstens 2 healers zijn, waaronder minstens 1 druid. In stratholme hoef ik echt haast nix te healen, alleen bij baron een beetje... Nu zitten we wel zowat allemaal met minstens de helft van onze sets en verder gewoon goede gear + enchantments, misschien maakt dat het verschil. Het is zelfs zo dat ik als priest meestal nog pull ook.
Wat betreft improved fade, totale waste. Het maakt de duration 6 seconde langer... Dat is werkelijk nix, als je al fade moet during battle betekend het alleen maar dat je tank niet aggro kan houden. Ik kan zelfs samen met een paladin guildy Mind blasts + Mind flays spammen zonder aggro te krijgen. Oh en nog een aggro tip; flash heals for life.
Misschien dat het op jouw server zo is dat je dit kan maken... maar @ Stormrage moet je dit niet proberen. Als daar 's avonds om 10uur 6 lvl60 priests online zijn ist veel (

) en het is gewoon een feit dat Druids en Pallys niet zo goed healen als een priest. Ofwel de priest is hier ingedeeld als healsloer.
Als jouw party jou meeneemt voor de dmg dan houdt dat ergens in dat je niet genoeg (echte) dmg dealers hebt, een rogue, paladin of warrior zal veel meer kunnen betekenen qua dmg dan jij als priest, namelijk:
* Betere armor
* Heeft meer dmg-specced skills
* Geen manacosts voor dmgdealing
Ik snap wel dat shadowspecced leuk is enzo, maar het is dus totaal niet bedoeld voor instances. Daar hebben we de hybrid build (15/15/21 en 17/17/17) en de holy build (20/31) voor.
En als er 1 ding al geheel uit den boze is dan is het het gebruik van shadowform in instances... Als je druid/pally het niet trekt met healen en jij staat lekker te mindflayen dan kan je niet direct ff healen, je zal eerst uit shadowform moeten en dan je heal spammen.
En geloof me, de higherlvl instances zijn niet te doen met een druid/pally als healers, dat kost je 2 members om te healen (anders trekken ze het niet) voor het werk wat 1 priest ook zou kunnen. Als jij als priest dus gewoon healed houdt dat in dat je een druid-tank hebt (bearform) en een pally-tank hebt terwijl jij healed. Anders had je een shadow-dmgdealer gehad en een gemis van 2 tanks.
Als je nu ipv jou extra priests hebt, ok dan, maar dan nog snappik niet dat ze jou keizen voor de dmg, terwijl er zoveel betere en continuere dmg-dealers zijn. (warrior, paladin, rogue, mage)
Persoonlijk zou ik je direct kicken als je in mijn group zat

Dmg daar huren we wel echte dmg-dealers voor in... een priest met shadowform moet gewoon een clubje starten voor "ik wil eigenlijk warlock/mage maar shadowform ziet er zo grappig uit".
Het klinkt hard en lullig, maar een priest is nu eenmaal een healbot. Solo/PvP mag je doen wat je wilt wat mij betreft, al log je smorgens met shadowform in en log je savonds zonder te shapeshiften weer uit, i dont mind

Maar zodra je een instance ingaat dan gaat die shadowform uit en heal je, daar ben je een priest voor

Als dat je niet bevalt had je moeten rerollen naar een mage, die mogen, moeten zelf, dmg dealen
Improved Fade overigens: duurt met talentpoints 10 seconden langer, en is imho echt mijn lifesaver in instances. Het is nu eenmaal moeilijk om in strat (waar ik pull met shackle) de aggro van je af te krijgen, en fade werkt dat perfect voor

En 20 seconden fade houdt in dat je 20 seconden ff de aggro van je kwijt bent, na 20 seconden een shield kan spammen (wat met attacks vaak wel 10 seconden uithoudt) waarna je opnieuw kan faden. Garandeert gewoon een praktisch uninterruptable healing-streak
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.