Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.649 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Sengaia schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:59:
ik heb nog maar zoooo weinig 1h/shield/defstance warriors meegemaakt in instances, hoe zit dat nou?
Jij bent zelf toch ook voor PvP gespecced? Tenminste voor zover ik weet werkt shadow nou niet echt geweldig in instances :)
Ik vond het zelf in ieder geval irritant toen er een shadow-priest mee was tijdens een 5-man LBRS run, omdat het gewoon handig is als je als priest die skills hebt waarmee je minder aggro trekt.

Verder leuk verhaaltje en mages die geld vragen voor water? Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.
Maar ik party tegenwoordig dan ook alleen nog maar met guildies, scheelt een hoop gezeik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

nioz schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:18:
[...]Jij bent zelf toch ook voor PvP gespecced? Tenminste voor zover ik weet werkt shadow nou niet echt geweldig in instances :)
Ik vond het zelf in ieder geval irritant toen er een shadow-priest mee was tijdens een 5-man LBRS run, omdat het gewoon handig is als je als priest die skills hebt waarmee je minder aggro trekt.
PvP/PvE gespecced, klopt, maar een 1h/shield in je backpack is altijd een optie toch? Defensive Stance / Shield Bash / Sunder Armor genereert ook veel meer aggro = blije priest.

Ik kan niet effe snel switchen tussen holy/shadowbuild (ja voor een hoop poen). En het verschil Holy/Shadow ga je in high level instances (zoals LBRS) pas echt merken. Tuurlijk zijn Holy priests een stukkie effectiever in healen, maar ik wil tussendoor ook nog een beetje kunnen questen/grinden/pvp'en. Zoals ik al zei, als t echt nodig gaat zijn (high lvl instances), respec ik naar disc/holy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf gebruik 38 Shadow 13 Discipline, volledig offensieve build. Qua instances heal ik nog prima in MC, natuurlijk niet zo goed als holy maar healen heeft mij nooit zo geboeit. In lagere instances zoals Scholo, Stratholme etc ga ik vaak shadowform met Vamp Embrace terwijl m'n guildy druid de benodigde heals uitdeeld. In pvp gebruik ik shadowform niet zo ontzettend veel, tenzij ik een healer heb.

Wat betreft mijn UI, deze is samengesteld door Wiebbe, en hij heeft zelf ook een aantal dingen gecodeerd. De hele guild gebruikt hem, en het bevat ook alle nuttige features voor endgame instances etc. Ik zou niet meer zonder z'n UI kunnen -_o <3 Voor verdere info moet ie zelf maar ff replyen ^_^

Wat betreft N/G systeem:

Pre Level +-50 word er vrijwel op alle items N/G geroepen. En met behulp van de dobbelsteen van het "Group Loot" systeem gerolled of gepassed. Echter, als je eenmaal in de higher level instances komt krijg je een heel ander soort roll systeem;
- Groene BoE items word standaard voor gerolled. Als iemand het toch nog graag zou willen gebruiken zegt ie need, paste ie z'n huidige item en krijgt het nieuwe van de winnaar van de roll. Dit bespaard men van de 20 seconde wacht tijd met rollen voor items.
- Blauwe BoE items word N/G voor geroepen.
- Blauwe BoP items word N/G voor geroepen. Als het eindigd op allemaal G's dan gaat deze naar de enchanter en disenchant hij het in een shard, welke in de AH meer waard is dan het oorspronkelijke in de NPC shop waard is.
- Epic (Paarse) BoE items geld hetzelfde als voor Rares (Blauwe).
- Epic BoP items worden vaak nog nauwer bekeken, voor welke class het nou echt bedoeld is, en van daaruit gezien word er door een bepaalde selectie spelers gerolled.

In grotere guilds word ook vaak Raid Points gebruikt. Dit systeem word uitgelegd in de guild zelf... Mocht iemand dit systeem graag toch nog uitgelegd willen hebben zal ik wel een reply posten.

Greetz, qbane / Banes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:32:
Ik zelf gebruik 38 Shadow 13 Discipline, volledig offensieve build. Qua instances heal ik nog prima in MC, natuurlijk niet zo goed als holy maar healen heeft mij nooit zo geboeit. In lagere instances zoals Scholo, Stratholme etc ga ik vaak shadowform met Vamp Embrace terwijl m'n guildy druid de benodigde heals uitdeeld. In pvp gebruik ik shadowform niet zo ontzettend veel, tenzij ik een healer heb.

Greetz, qbane / Banes
Waarom roll je dan een priest, als healen je niet zo boeit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

UneXisT schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:15:
[...]Ah bedankt!
Denk alleen dat ik spirit tap niet neem (quest veel samen met een huisgenoot die mag is dus genoeg water) zodat ik darkness en imp. mind blast kan maxxen.
Vind je het niet zonde om geen focussed casting te nemen aangezien je wel 2 pntn in martyrdom hebt?
Ik vind Spirit Tap erg handig, aangezien ik weinig downtime heb tussen (PvE!) gevechten, vooral op deze manier:

Start met Inner Fire aanzetten en ga in shadowform . Mind Blast, meteen in dezelfde animatie een SW:Pain erachteraan. Dan Mind Flay. Tegen die tijd is de mob bijna bij je, snel een Wand shot en dan meteen weer een Mind Blast erachteraan. Mobs van rond je level tot 2 levels hoger zitten dan vaak al op 40/50% health. Wand knallen, SW:pain tikt door, en dan weer een Mind Blast (soms niet eens nodig) = dooie mob (en Spirit Tap gaat aan), en zit ik zelf nog op 70/80% health en 70/80% mana. Soms, als de mob wat harder slaat kun je Vampiric embrace erop gooien. Zo kan ik wel 10 mobs achter elkaar grinden en dan pas heb ik wat bandage/heal/water nodig.

En nee, stop liever punten in impr. Shield dan in Focused Casting, kan je uninterrupted casten wat je wilt en is 't mooi als ie af en toe vanzelf aangaat :). Maar dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik trouwens wel spirit tap. Dit is zeer handig in PvP vooral. Situatie:

Je loopt ergens rond te dwalen voor whatever reason, en komt een aantal lowbies tegen. Je krijgt echter geen HK om ze te killen dus bespaard jezelf de moeite, en /greet hun. Zij krijgen echter wel behoorlijk wat CP van jou ! Dus heb je 5 greys die op je inhakken. Op zo'n moment laat je een diepe zucht los en probeert eerst maar weg te rennen met shield, psychic scream en renew. Ze hebben echter hun nieuwe PvP speeltjes al ontvangen, en komen al snel uit hun fear en blijven je achterna gaan. Je blijft nog even doorlopen tot je nieuwe fear klaar is, en mind blast de Priest / Shaman gevolgd door een Mind flay. Dit killed meeste greys wel. Je ontvangt nu spirit tap. Nu dat ze niet meer kunnen dispellen gooi je op al je volgelingen (grin) nog even een SW: Pain. Je blijft nog even rennen met shields en renews en dispells terwijl hun leven langzaam wegtikt... ZzZz

Om een lang onzinnig verhaal nog even te analyzeren:
- Spirit Tap > Greys. Weer een irritatie minder ;P Maar nu ff zonder gein, in PvP is het altijd handig om spirit tap te krijgen, het is imho veel handiger de andere mana talents, aangezien bij mijn battles 800-2000(crit) damage mind blasts behoorlijk vaak de killing blows zijn.

- Mental Agility... SW: Pain word tevaak gedispelled om mana efficient te zijn in de meeste pvp battles. SW:S, Renew en Dispell kunnen hier behoorlijk wat van profiteren, maar aangezien ik best wel vaak met een healer buddie speel heb ik hier niet genoeg profeit van.

- Mental Strength... Is altijd mooi meegenomen, maar ik houd toch liever wat punten in shadow voor de extra damage. Spirit tap is voor in battle mana regeneration erg handig, als m'n mana op is drink ik wel wat ;P Geef mij maar meer damage output!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Even een n00b-vraag tussen het rogue-sux0rz geweld door ;) :+

Ik zie bij verschillende kledingstukken (ben mage) de term "Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to xx." staan. Houdt dit in dat alle spells die ik doe (dus arcane, fire & frost) meer damage doen, of niet? Ik ben namelijk een beetje in de war, aangezien er ook kledingstukken bestaan waar specifiek bijstaat voor welk soort magie het is.

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:32:
:? Healen heeft je nooit zo geboeid maar toch ben je een Priest? Klinkt mij een beetje als FotM in de oren. En heb je het voor scholo/strat dan over 5 man groups want ik ken persoonlijk geen enkele 10 man raid group die een priest in Shadowform met VE wil?

En in MC heal je niet prima, je healt ronduit dramatisch vergeleken bij andere priests (check gesyncte DamageMeters maar eens tijdens een MC run 'healing done'). En dan niet zozeer per heal maar meer qua mana effeciency. Veel puntern in Disc betekent gewoon veel beter en langer kunnen healen met een grotere mana pool. Maar wanneer er 5 Holy/Disc priests zijn en 3 Shadow dan zullen je mindere heals inderdaad niet zo opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Weet er iemand waar je in Arnhem allemaal gamecards kunt halen behalve bij Dynabite?

Kom er net achter dat m'n tijd op is, helemaal vergeten een gc te halen... en bij Dynabite zijn ze uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:37:
[...]

Waarom roll je dan een priest, als healen je niet zo boeit?
Priest heeft verrasend hoge Dps en heerlijke utility spells. Mijzelf healen heb ik nooit zoveel problemen mee, maar ik doe liever damage. Een druid is een betere main healer, en een paladin met heal spec healed al gauw net zo goed als een shadow priest. Ik ben een pvper en priest leek mij een erg leuke keuze (understatement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:29:
[...]

:? Healen heeft je nooit zo geboeid maar toch ben je een Priest? Klinkt mij een beetje als FotM in de oren. En heb je het voor scholo/strat dan over 5 man groups want ik ken persoonlijk geen enkele 10 man raid group die een priest in Shadowform met VE wil?

En in MC heal je niet prima, je healt ronduit dramatisch vergeleken bij andere priests (check gesyncte DamageMeters maar eens tijdens een MC run 'healing done'). En dan niet zozeer per heal maar meer qua mana effeciency. Veel puntern in Disc betekent gewoon veel beter en langer kunnen healen met een grotere mana pool. Maar wanneer er 5 Holy/Disc priests zijn en 3 Shadow dan zullen je mindere heals inderdaad niet zo opvallen.
In 10 man raid groups sta ik meestal en par met een rogue qua damage. Mage staat er alleen maar boven door z'n AE. Ik kan nogsteeds shielden en naar healform als het nodig is (haast nooit). Plus dat ik altijd mana heb omdat ik mijn MBs time op last hit dus heb altijd spirit tap. In een 10 man baron-run waar ik shadow form ga zijn we ongeveer 1 uur bezig, waar we 1.5 uur bezig zijn als ik heal.

Ik sta vrijwel altijd gewoon tussen de Holy priests qua healing done. Qua mana effeciency kom ik wat lager uit dan een holy disc maar dit merk je alleen bij sommige bosses. Ik heb nog maar zo'n 20x MC gedaan, maar in geen een van deze runs heb ik verschil gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:18
Nu ga ik eens een hele domme vraag stellen,

Hoe werkt dat nou met die CP points?? kan je daar bepaalde items mee kopen ofzo? en waar doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een Honor Kill maakt krijg je CP. Des te hoger rank de tegenstander en des te meer damage je doet, des te meer CP. Elke woensdag word er gekeken naar de totale CP gekregen die week van de hele server en krijg je daaruit gebaseerd je standing en +ranks. Des te hoger je rank des te meer items je kan kopen @ barracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54

Wiebbe

<none />

btw, voor mensen die willen weten welke ui het nou precies was:
Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/foto/thumbs/foto_thumb_243.jpg

het is eigelijk nogal standaard want veel plugins zijn niet echt zichtbaar op dit moment. In principe is dit de compilatie die gebruikt word voor de guild members.

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 26-05-2005 19:25 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:03:
btw, voor mensen die willen weten welke ui het nou precies was:
[afbeelding]

het is eigelijk nogal standaard want veel plugins zijn niet echt zichtbaar op dit moment. In principe is dit de compilatie die gebruikt word voor de guild members.
En nog even pimpen met je PvP rank 9 he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54

Wiebbe

<none />

als je kijkt naar iets van 50 posts naar boven was het een pimp rank van Banes. (ben ik dus niet ;) )
Mensen zagen toen ook meteen de ui en vroegen mij wat er allemaal precies in zat :P

Daarom heb ik het plaatje even opnieuw gepost met daarin alle UI elementen. (want het is wel mijn UI compilatie)

[edit] en paint maakt blijkbaar een grote fuckup van rooie letters :P
ik moet hem maar even reloaden dan :/

[ Voor 16% gewijzigd door Wiebbe op 26-05-2005 19:17 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
its_me schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:04:
[...]

Ik wil t ook wel weten, vooral:
Je eigen plaatje en stats linksboven (ik neem aan ook van de party) (deze misschien?)
Wat doet t slotje bij de map?
Wat is dat MG bij de map? (dat is dan denk ik ook die minigroup)
Welke mod zorgt voor een losse latency bar? (ook bij de map)

(en koop es wat 16 slot bags, je hebt gold zat ;) )
Gevonden :P

http://wow.jaslaughter.co.../MiniGroup-E05-05-18a.zip

Das de versie die hij gebruikt ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:16:
als je kijkt naar iets van 50 posts naar boven was het een pimp rank van Banes. (ben ik dus niet ;) )
Mensen zagen toen ook meteen de ui en vroegen mij wat er allemaal precies in zat :P

Daarom heb ik het plaatje even opnieuw gepost met daarin alle UI elementen. (want het is wel mijn UI compilatie)
Oh, hehehe :P

Word constant geganked in Hillsbrad :( Ben PvE gewend, dus dat is nogal wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik die talent tree hier zie staan voor priest vroeg ik me af of er ook een vriendelijke paladin is die zijn talent tree zou willen delen. Ik ben vooralsnog vooral de holy kant aan t vullen (ben nu lvl 32) omdat me de holy shock wel lekker leek maar begin daar nu toch aan te twijfelen..... Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:39:
Zoals ik die talent tree hier zie staan voor priest vroeg ik me af of er ook een vriendelijke paladin is die zijn talent tree zou willen delen. Ik ben vooralsnog vooral de holy kant aan t vullen (ben nu lvl 32) omdat me de holy shock wel lekker leek maar begin daar nu toch aan te twijfelen..... Iemand??
Holy is wel leuk in raidinstances, aangezien wij paladins daar alleen maar staan te healen :+

(kan ook uit nood geboren zijn, zijn nogal onderbezet met healers in mijn guild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

Miles Teg schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:26:
Even een n00b-vraag tussen het rogue-sux0rz geweld door ;) :+

Ik zie bij verschillende kledingstukken (ben mage) de term "Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to xx." staan. Houdt dit in dat alle spells die ik doe (dus arcane, fire & frost) meer damage doen, of niet? Ik ben namelijk een beetje in de war, aangezien er ook kledingstukken bestaan waar specifiek bijstaat voor welk soort magie het is.

Alvast bedankt. :)
Dat houdt dat inderdaad in ja.

En ik ben er pas net achter gekomen dat ''up to 21'' bv. niet betekent dat je tussen de 1-21 xtra damage doet, maar dat de grootte van die xtra dmg afhangt van de casting-time van een spell.

Insta-cast krijgt maar een klein beetje xtra, een lange cast alles. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:52

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:39:
Zelf ben ik een Prot/Retri Build paladin ;)
Speel vaak solo ( Gaat erg goed ) BoW aan SoCR judgen en dan of SoC of Seal of Rightioussness
Als ik health nodig heb dan Judge ik even SoL en zet ik SoL nog even aan en dan kan ik gewoon doorgaan ;) Eten en drinken doe ik vaak pas na een stuk of 15 mobs, Alleen als ik er 3 of meer op me dak krijg zit ik een beetje in de problemen (maargoed dat lossen we op met een Divine shield en een big heal of 2 ;) )

en in instances Secondary tank / Secondary Healer

ik heb 11 punten in Retri
5 - Imp Might
5 - Imp Seal of the crusader
1 - Seal of Command

In protection heb ik 19 zitten
5 - Devotion Aura
5 - Redoubt
5 - Toughness
4 - Shield specialization ( voor Holy shield strax)

Verder ga ik iig nog reckoning nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:18:
[...]

Oh, hehehe :P

Word constant geganked in Hillsbrad :( Ben PvE gewend, dus dat is nogal wennen.
Vind ik knap ......

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 20:52

Rmg

wrom sunar is een pally staat hierboven ergens genoeg horde daar die wel met zijn 5en een alliance gozertje willen aanpakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:40:
[...]

In 10 man raid groups sta ik meestal en par met een rogue qua damage. Mage staat er alleen maar boven door z'n AE. Ik kan nogsteeds shielden en naar healform als het nodig is (haast nooit). Plus dat ik altijd mana heb omdat ik mijn MBs time op last hit dus heb altijd spirit tap. In een 10 man baron-run waar ik shadow form ga zijn we ongeveer 1 uur bezig, waar we 1.5 uur bezig zijn als ik heal.

Ik sta vrijwel altijd gewoon tussen de Holy priests qua healing done. Qua mana effeciency kom ik wat lager uit dan een holy disc maar dit merk je alleen bij sommige bosses. Ik heb nog maar zo'n 20x MC gedaan, maar in geen een van deze runs heb ik verschil gemerkt.
Maar in 10 man strat/scholo raid is het dan zeker guild only? Want ik ben het nog nooit tegengekomen dat ze me vragen voor de dmg als priest zijnde :) Ik ga ook weer fijn terug naar een Shadow/Disc build zodra BG arriveert. Vind de voordelen van die extra Disc punten toch wat zwaarder wegen dan de extra dmg aan het einde van Shadow Tree dus zal daar wat meer in proppen (was full Shadow voorheen en wat er over was ging in Disc).

Wat ik wel ronduit belachelijk vind is Improved Fade in de Shadow Tree. Ik ben nu Holy en heb dus geen Improved Fade en meteen een stuk meer problemen met aggro management in instances, de standaard Fade is niet echt heel handig imho. Snap ook niet waarom Improved Fade in de shadow tree zit, als Blizzard wil dat we betere healers worden met de Holy Tree mag je toch ook daar de betere aggro management wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:11:
[...]

En nog even pimpen met je PvP rank 9 he ;)
Alleen 10 is pimpwaardig. Dan ben je tenminste nog uniek. :P
Helaas ben ik ook nog 9, maar wel bijna PVP Epic Mount :D Hoop nog 2 weken... 8)

Net op tijd voor BG's misschien :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 01:56:
[...]

Maar in 10 man strat/scholo raid is het dan zeker guild only? Want ik ben het nog nooit tegengekomen dat ze me vragen voor de dmg als priest zijnde :)
Ik zorg er gewoon voor dat er minstens 2 healers zijn, waaronder minstens 1 druid. In stratholme hoef ik echt haast nix te healen, alleen bij baron een beetje... Nu zitten we wel zowat allemaal met minstens de helft van onze sets en verder gewoon goede gear + enchantments, misschien maakt dat het verschil. Het is zelfs zo dat ik als priest meestal nog pull ook.

Wat betreft improved fade, totale waste. Het maakt de duration 6 seconde langer... Dat is werkelijk nix, als je al fade moet during battle betekend het alleen maar dat je tank niet aggro kan houden. Ik kan zelfs samen met een paladin guildy Mind blasts + Mind flays spammen zonder aggro te krijgen. Oh en nog een aggro tip; flash heals for life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gisteren scholo run gedaan, komen we bij het deel met de eindbazen

heeft niemand de quest "Barov's Family Fortune" :D of andere scholo quests (terwijl bij het groepen werd geroepen voor iemand met quest :P )

naja wel paar leuke drops voor de andere en geld. vanavond strat of ubrs maar weer eens doen, want vond scholo niet veel aan :/ volgende keer alleen niet vergeten even de quests op te halen als ik langs bullwark kom :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 27-05-2005 07:28 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Gister is de 2e Core marksman rifle gecraft in de guild.. wat een ubermooie gun zeg :D
Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/core_rifle.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:32:Blauwe BoP items word N/G voor geroepen. Als het eindigd op allemaal G's dan gaat deze naar de enchanter en disenchant hij het in een shard, welke in de AH meer waard is dan het oorspronkelijke in de NPC shop waard is.
Vink zo dom dat het naar de enchanter moet. Hij kan er dan wel meer mee verdienen dan vendor als hij disenchant maar ik dan :? Ik heb liever 3G van de vendor dan helemaal niks en een enchanter die die shard voor dikke poen verkoopt. Ik heb ook mijn gear etc aan te schaffen hoor. En ik moet ook mijn profession funden.

Meestal zie ik in hoge instances dat blauwe BOP's gewoon het N/G systeem hanteren en bij G dus iedereen erop mag rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 08:14:
[...]
Vink zo dom dat het naar de enchanter moet. Hij kan er dan wel meer mee verdienen dan vendor als hij disenchant maar ik dan :? Ik heb liever 3G van de vendor dan helemaal niks en een enchanter die die shard voor dikke poen verkoopt. Ik heb ook mijn gear etc aan te schaffen hoor. En ik moet ook mijn profession funden.

Meestal zie ik in hoge instances dat blauwe BOP's gewoon het N/G systeem hanteren en bij G dus iedereen erop mag rollen.
als het goed geregeld is, roll je dan voor de shard :)

blauwe bops in pickups is inderdaad gewoon roll if need -> iedereen passed dan roll je voor greed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

mee eens. Disenchant is ook gewoon G. Als de enchanters in onze guild af en toe items krijgen mogen ze al niet zeiken. (alhoewel we onze enchanter inmiddels in een paar dagen aan de 200 hebben geholpen, niet slecht voor een lvl 32 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Raz- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 01:03:
[...]

wrom sunar is een pally staat hierboven ergens genoeg horde daar die wel met zijn 5en een alliance gozertje willen aanpakken ;)
Ja ik zit verkeerd te lezen sorry ;)

Zie dat ie geswitched is, succes op pvp man :P

[ Voor 21% gewijzigd door Muppet op 27-05-2005 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:40
Heel dat systeem met Give en Need en weet ik het allemaal wel niet wat. Waarom niet gewoon rollen op items die je als warrior of hunter of priest kan gebruiken en de rest niet. Ik zie het probleem niet hoor. Als er een blue of green cloth item komt dan roll ik gewoon niet, is het een blue of green sword is roll ik wel. Als er een 2e warrior is en ik heb de item gewonnen kan ik het alsnog aan hem geven als hij het echt nodig heeft. Gems, rings en andere zooi, mits beter, rol ik altijd op. Heb ik net zo goed recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28
On_E schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:43:
[...]

Dat houdt dat inderdaad in ja.

En ik ben er pas net achter gekomen dat ''up to 21'' bv. niet betekent dat je tussen de 1-21 xtra damage doet, maar dat de grootte van die xtra dmg afhangt van de casting-time van een spell.

Insta-cast krijgt maar een klein beetje xtra, een lange cast alles. :)
Voor zover ik weet heeft dat niks met casting time te maken, maar is dat puur spell-afhankelijk. Er wordt per spell bepaald hoeveel % die spell profiteert van je damage bonus.

Ooit eens een topic over gezien van iemand die alles had uitgetest en wat weinig logica in te ontdekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:00:
Heel dat systeem met Give en Need en weet ik het allemaal wel niet wat. Waarom niet gewoon rollen op items die je als warrior of hunter of priest kan gebruiken en de rest niet. Ik zie het probleem niet hoor. Als er een blue of green cloth item komt dan roll ik gewoon niet, is het een blue of green sword is roll ik wel. Als er een 2e warrior is en ik heb de item gewonnen kan ik het alsnog aan hem geven als hij het echt nodig heeft. Gems, rings en andere zooi, mits beter, rol ik altijd op. Heb ik net zo goed recht op.
Meeste items zijn bind op pickup, dus dat alsnog geven werkt niet echt :+

Nou ik ga even mn ontbijt looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 08:31:
[...]
mee eens. Disenchant is ook gewoon G. Als de enchanters in onze guild af en toe items krijgen mogen ze al niet zeiken. (alhoewel we onze enchanter inmiddels in een paar dagen aan de 200 hebben geholpen, niet slecht voor een lvl 32 geloof ik)
Vink zo dom dat het naar de enchanter moet. Hij kan er dan wel meer mee verdienen dan vendor als hij disenchant maar ik dan Ik heb liever 3G van de vendor dan helemaal niks en een enchanter die die shard voor dikke poen verkoopt. Ik heb ook mijn gear etc aan te schaffen hoor. En ik moet ook mijn profession funden.

Normaal gesproken is het zo dat er dan gerolled wordt voor de shard. De vraag is dan, heb jij liever 3g of xxg van de shard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:00:
omdat 'gems rings en andere rotzooi' exact hetzelfde is als wapens en armor

sommige dingen stats en effects zijn beter voor bepaalde classes dan andere.

waarom zou een warrior rollen op een +9 int ring? dezelfde reden waarom hij rolled op een wapen dat slechter is dan zijn huidge -> gold

endgame isntance runs worden 9/10 keer maar om 1 reden gedaan. geld en bepaalde 'class' set items.

al de rest is of mooi meegenomen als upgrade gear of puur Greed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

De shard business is bij ons ingestort en je mag blij zijn met 5G voor een large brill. Dus dat valt allemaal wel mee. Bovendien zal een enchanter het liever voor zichzelf houden.. het is een ingredient voor enchanten.. waarom verkopen? Tenzij die er al teveel heeft.

Er is voor een enchanter geen andere manier om aan sommige shit te komen dan het disenchanten van blauwe items. Blauwe BoP's zijn dan natuurlijk ideaal, want dat is toch vendor trash voor anderen (als er geen need is).

Dus het is een beetje alsof je groupt met een skinner en constant de helft van z'n leather wil hebben ofzo.

In pickups zeg ik niet eens dat ik enchanter ben en roll ik gewoon op blauwe BoP's. Maar met guild groups gaan ze standaard naar mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 27-05-2005 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren eindelijk LvL49 geworden, maar dat mocht ook wel met 40k rested exp :)
Gebeurde in een hele goede guildrun in Zul'FarraK..

LvL48/49 Rogue, LvL 51 Warrior, LvL50 Priest, LvL60 Druid, LvL48 Hunter
Hebben alle quests maar meteen gedaan omdat het allemaal zo lekker liep :P
Geen 1 is er gestorven in de hele instance en dat vind ik toch wel een prestatie hoor ;)

Was Zerillis er eindelijk, dropped hij geen Ankleguards... bah :(
Was wel leuk om te zien met DamageMeters dat ik als low lvl rogue 38% dmg haalde.. 2e was de warrior met 28%

Zegt niet veel misschien, maar voelde toch wel lekker :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Grrrrrr. :( .

Mail gestuurd naar de Game Masters, over dat honour gezeik, krijg ik terug als antwoord dat ze hun excuses aanbieden, ze zijn niet in staat om verloren honour punten terug te geven :r

Nu heb ik dus 100 honour kills gemaakt om die trinket te verdienen, en ik krijg niks nakkes nada van die prutsers :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:20:
Grrrrrr. :( .

Mail gestuurd naar de Game Masters, over dat honour gezeik, krijg ik terug als antwoord dat ze hun excuses aanbieden, ze zijn niet in staat om verloren honour punten terug te geven :r

Nu heb ik dus 100 honour kills gemaakt om die trinket te verdienen, en ik krijg niks nakkes nada van die prutsers :( :r
Het is en blijft software en het blijft een server-client game.. dus dan kan er data verloren gaan
(imho) Btw, je kan wel zeggen dat je 100 HK's hebt gemaak maar als er geen data van is, word het lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Dan wacht je een week . . . Rank 2 is niet zo'n super prestatie waar je maanden over doet of zo.

Vooral als rogue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:08:
[...]

De shard business is bij ons ingestort en je mag blij zijn met 5G voor een large brill. Dus dat valt allemaal wel mee. Bovendien zal een enchanter het liever voor zichzelf houden.. het is een ingredient voor enchanten.. waarom verkopen? Tenzij die er al teveel heeft.

Er is voor een enchanter geen andere manier om aan sommige shit te komen dan het disenchanten van blauwe items. Blauwe BoP's zijn dan natuurlijk ideaal, want dat is toch vendor trash voor anderen (als er geen need is).

Dus het is een beetje alsof je groupt met een skinner en constant de helft van z'n leather wil hebben ofzo.

In pickups zeg ik niet eens dat ik enchanter ben en roll ik gewoon op blauwe BoP's. Maar met guild groups gaan ze standaard naar mij.
sorry, maar je skinning vergelijking is krom

niemand kan iets met een dood beest, terwijl een blauwe bop voor andere wel 3G (voorbeeld) is
als ik een dood beest skin, verliest niemand er wat op. een enchanter die bops "claimed" ontneemt andere de kans op goud, voor zijn eigen verrijking

in guilds sure, leef je uit, ik stuur onze guild enchanters ook regelmatig meuk die ik in instances vind maar pas nadat ik mijn repair kosten etc eruit gehaald heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Muppet schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:23:
Dan wacht je een week . . . Rank 2 is niet zo'n super prestatie waar je maanden over doet of zo.

Vooral als rogue!
Jawel, want mijn server zit vol met gasten die donders goed weten wat fear of demo shout is ;(

En dus loop ik de helft van de tijd doelloos rond tussen aggro'ende mobs ;(

Op de WoW fora (waar je door een bug natuurlijk niet kan reageren) staten de BLAUWEN notabene dat je voor verlies van honour punten even contact met ze moet opnemen, omdat het probleem bekend is en ze je dan kunnen helpen. Nou, dit noem ik geen helpen :(

Dit noem ik met een kluitje in het riet sturen. En dan het niet vastgelegd zou zijn is ook dikke onzin, want mijn tellertje met honour kills is wel degelijk opgelopen. En de combat en chat logs zullen ook genoeg vertellen. Het enige wat niet bijgewerkt is, zijn de cp's en de standing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:23
Ik volg dit topic al sinds deeltje 10, en moet toch echt zeggen. ik lees in dit hele topic de WoW communtie terug, je voelt de sfeer ook.

Er zijn wat behulpzame mensen
Er zijn wat wijsneuzen
Er zijn wat Arrogante mannetjes
Er zijn lekkere discussies
Er is vaak genoeg gezeik.

Dus daar alleen alvoor krijgt iedereen die hiermee heb geholpen al een complimentje van mij :*)

Welke chars ben ik geweest
* Druid lvl 27 ( Tauren )
* Rogue lvl 7 ( Un-dead )
* Warrior lvl 15 ( Tauren )
* Hunter lvl 26 ( Orc )( op dit moment mijn main )
En moet toch echt zeggen dat ik Hunter het fijnst vind spelen, ik ben een echte World Against Player. en moet het dan ook vooral hebben van de mobs, werelden, quest en dergelijke. ( maarja ook nog nooit echt HIGH lvl geweest dus echte PvP zit er ook niet in )

Maar waaom ik vind dat een hunter het fijnst speelt ?
Hunters lvl-en lekker snel, en zijn zeer geschikt voor de "Mind" instelling : Player Against World.
Daarin tegen merk ik dat ze het in PvP sneller afleggen.
Ik vind het geweldig om een Pet te kunnen hebben , al kan dit Stomme beest O-) ook vaak irritaties opwekken. ( heb een lvl 25 Crocodil ) ,aangezien ze midden in een gevecht met een paar argo's gaan lopen zeuren dat ze boos op je zijn. en dat ze soms gewoon niet doen wat ik wil.
Ik vind de Guns van de hunter echt super leuk. en het idee van samen strijden met je pet is gewoon geweldig. Je pet vangt alle klappen op, en jij staat op een afstand ( Veilig ) wat te schieten met je gun ( of bijl en boos of wat je maar wilt ;) )

Waarom heb ik een WvP instelling ?
Omdat het mij vooral gaat om de mooie werelden, hoe alles samen werkt. en hoe de gebieden in elkaar overlopen. ik heb ook echt de instelling dat ik eerst "alle" quest wil doen in een bepaald gebied voordat ik naar de volgende ga ( in hoeverre dit kan natuurlijk ) daarom heb ik op mijn lvl 26 nog steeds niet veel gezien van de wereld. verder dan the barrens/ashenvale/durator kom ik niet echt.( tot nu toe )

Conclusie ?
Maar laten we gewoon eerlijk zijn of dit spel, WoW zit geweldig in elkaar. En natuurlijk heeft het zijn bugs en irritaties. maar vind dat Blizzard een pracht stukje heeft neer gezet.
Nu zullen jullie vast denken, waarom is WoW beter dan de meeste MMorgps'
Het rare is dat ik hier niet een direct antwoord heb. denk dat het ligt aan de speler. en aangezien WoW zoveel verschillende werelden en rassen en dergelijk heeft valt dit toch bij meer ( breeder consumentengroep ) mensen in de smaak, omdat de keuze van eigen poppetje maken en eigen stijl aan meten voornamelijk groter is als bij andere soort gelijke games. vind dit een erg sterk plus punt van de makers van Blizzard.

Mijn smerigste "Truk" ?
Ik was lvl 22 Hunter, en zag een lvl 26 Rogue lopen door Stonemountain talon, en die ging een mob van lvl 25 en een mob van lvl 24 aanvallen voor een quest. ik ben hem toen sneaky gevolgd, en heb hem van achteren gekilled. toen hij er achterkwam dat hij ook van achteren werd aangevallen was het al te laat.
Waarom ik dit heb gedaan omdat ik net daarvoor 5x gekilled was door 3 lvl 30's
Wraak nemen smaakt goed

Mensen , keep up the good work

Server : Burning Blade
Name : RDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
[...]

Bij ons in de guild kost een enchant ook niks dus ja begrijpelijk vind ik dan :P
Gistere +9 sta op me wildheart bracers gekregen en net op laatste 54 geworden..en ze hadden wildheart belt en gloves al klaar liggen voor me ^_^
met guildy's maakt het me niet uit waar het heen gaat iedereen doet alles 4 free, zo ook beiden Gift of the Wild boeken gekregen..

Mja nou gistere vroeg iemand om 14 rugged leather en 3 cured rugged hide (refined deeprock salt yeaah 3 dagen cooldown per stuk:S) nouja hoppa gratis weggegeven :) Altijd fijn zo'n guild :P

Gistere btw ook genaait door mijn mede alliance lui..Zat in die cave in ungoro met 3 andere..komen er 4 hordes...maw koekie kunnen we hebben als ze gewoon aanvallen..zeggen ze van aanvallen ik ga klaar staat voor de heals...kijk ik om me heen, zijn ze allemaal weg :S dus ik word in elkaar geslagen ;( kijk ik waar ze zijn..zijn ze verdorie naar IF ge TPed, ja ze hielden er niet van om hordes te slaan 8P OMG ooit zo zuur gegeten :P

[ Voor 18% gewijzigd door SaURoN op 27-05-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 21-09 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nou, gisteren maar eens voor het eerst meegegaan op een raid... "Ontmaagd" op level 40 :)
Het beviel me erg slecht overigens. Rommelig georganiseerd probeerden we de Horde een kopje kleiner te maken op de X-roads. Al gauw werden we teruggeduwd naar Ratchet... niet alleen vanwege het hoge aantal lvl 60'ers aan de Horde kant, maar ook door het gekrijs en gepiep door de vele leden uit onze Raid groep. Ik vraag me wel eens af wat de gemiddelde leeftijd is van wow-spelers... En de Caps-lock toets moet ECHT geblocked worden in het spel :(
Overigens zag ik een lvl 60 Undead mage continue Instant Arcane Explosion spammen... Denk dat ik maar eens ga respeccen en deze erbij neem. Ben zelf nu gespecced in Arcane / Frost, maar heb eigenlijk maar wat zitten spelen.
En maar eens wat meer gaan oefenen in PvP... Al vind ik questen met guildies of onbekenden nog altijd het leukste aan het spel.

Zijn er hier trouwens meer mensen die zich irriteren aan al die uber-diehards? Ik zie zoveel mensen die tot op het bot de DPS van wapens uitzoeken, elke class uitpluizen, dat is nog wel leuk... Wat ik gewoon niet pik zijn mensen in Instance Groups die wel even gaan zeggen hoe het moet... En pissig worden als iemand een fout maakt. Dan krijg je een hele tirade over je heen, soms in dat stomme internet haxxor n00b bla taaltje... Terwijl ik om mijn eigen fouten kan lachen, en om die van anderen...
Zo had ik laatst een party in Alterac, bij die elite ogres. Een hele lollige party, en we hadden zoiets van "We gaan erin, en roeien alles uit :) ) Natuurlijk bespreek je wat tactieken, maar fouten werden er gemaakt. Pullen met zijn drieen bijvoorbeeld, een total wipe als gevolg. En iedereen lachen, en gewoon weer proberen. Uiteindelijk gelukt natuurlijk en nog een leuke blue eraan overgehouden.

Misschien ben ik wel gewoon een ouwe zeurpiet :| :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:30:

Zijn er hier trouwens meer mensen die zich irriteren aan al die uber-diehards? Ik zie zoveel mensen die tot op het bot de DPS van wapens uitzoeken, elke class uitpluizen, dat is nog wel leuk... Wat ik gewoon niet pik zijn mensen in Instance Groups die wel even gaan zeggen hoe het moet... En pissig worden als iemand een fout maakt. Dan krijg je een hele tirade over je heen, soms in dat stomme internet haxxor n00b bla taaltje... Terwijl ik om mijn eigen fouten kan lachen, en om die van anderen...
Repairs kosten geld :/

op lvl 60 kost je blauwe armor repairen VEEL zeker als je plate draagt doodgaan = 10% loss durability

in endgame isntances kan de kleinste fout een wipe betekenen. niet luisteren naar de designated leader of het niet volgende van de tactics is dus kut.

je wil de instance uitgamen met al je quests complete, zo veel mogelijk leuke items en zoveel mogelijk goud.

5x wipen in een instance = 50% dura loss, + nog combat wear and tear.

corpse runs sucken :|

maar er zijn er inderdaad ook die het overdrijven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 27-05-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren een spannend gevecht met een lvl 57 mage aangegaan (ik ben lvl 50 druid). In de Hinterlands achtervolgde hij mij en ik dacht: Druid >> Mage dus rende naar een stukje rustig terrein, liet hem iets dichterbij komen (hij ging al een paar keer van zijn paard af om Poly te casten om me te stoppen), beervorm, charge. Dat had hij niet verwacht :D

Helaas had ik mijn feral gear aan en dat scheelt 800 mana. Na enige tijd moest ik dus het loodje leggen terwijl ik hem al naar rode health had geslagen. Ik miste de mana voor een moonfire spam of een laatste shift helaas. Wel leuk hoor, hoe hij als een gek aan het frost nova-en was waar ik direct uitshifte en weer in melee range kwam.

Die valt voorlopig geen Druid meer aan. Als hij een paar leveltjes lager was geweest was hij goed de pineut :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:30:
Nou, gisteren maar eens voor het eerst meegegaan op een raid... "Ontmaagd" op level 40 :)
Het beviel me erg slecht overigens. Rommelig georganiseerd probeerden we de Horde een kopje kleiner te maken op de X-roads. Al gauw werden we teruggeduwd naar Ratchet... niet alleen vanwege het hoge aantal lvl 60'ers aan de Horde kant, maar ook door het gekrijs en gepiep door de vele leden uit onze Raid groep. Ik vraag me wel eens af wat de gemiddelde leeftijd is van wow-spelers... En de Caps-lock toets moet ECHT geblocked worden in het spel :(
Overigens zag ik een lvl 60 Undead mage continue Instant Arcane Explosion spammen... Denk dat ik maar eens ga respeccen en deze erbij neem. Ben zelf nu gespecced in Arcane / Frost, maar heb eigenlijk maar wat zitten spelen.
En maar eens wat meer gaan oefenen in PvP... Al vind ik questen met guildies of onbekenden nog altijd het leukste aan het spel.

Zo had ik laatst een party in Alterac, bij die elite ogres. Een hele lollige party, en we hadden zoiets van "We gaan erin, en roeien alles uit :) ) Natuurlijk bespreek je wat tactieken, maar fouten werden er gemaakt. Pullen met zijn drieen bijvoorbeeld, een total wipe als gevolg. En iedereen lachen, en gewoon weer proberen. Uiteindelijk gelukt natuurlijk en nog een leuke blue eraan overgehouden.

Misschien ben ik wel gewoon een ouwe zeurpiet :| :P
True maar soms moet je het ook gewoon wel uitleggen, in instance vraag ik meestal ook:
iemand hier al eerder geweest?nee? Nou zo en zo moet het gedaan worden en dat is toch wel fijn hoor scheelt gewoon uren :P en ja er kunnen foutjes worden gemaakt, dat boeit me ook niet, whipes vind ik niet leuk maar als het gebeurd so be it, alleen als ik 5x gil van niet zo doen en dan toch doen en dan whipe veroorzaken vind ik en dan meestal mede party members ook annoying :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:46

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 04:23:
[...]

Ik zorg er gewoon voor dat er minstens 2 healers zijn, waaronder minstens 1 druid. In stratholme hoef ik echt haast nix te healen, alleen bij baron een beetje... Nu zitten we wel zowat allemaal met minstens de helft van onze sets en verder gewoon goede gear + enchantments, misschien maakt dat het verschil. Het is zelfs zo dat ik als priest meestal nog pull ook.

Wat betreft improved fade, totale waste. Het maakt de duration 6 seconde langer... Dat is werkelijk nix, als je al fade moet during battle betekend het alleen maar dat je tank niet aggro kan houden. Ik kan zelfs samen met een paladin guildy Mind blasts + Mind flays spammen zonder aggro te krijgen. Oh en nog een aggro tip; flash heals for life.
Misschien dat het op jouw server zo is dat je dit kan maken... maar @ Stormrage moet je dit niet proberen. Als daar 's avonds om 10uur 6 lvl60 priests online zijn ist veel ( :/ ) en het is gewoon een feit dat Druids en Pallys niet zo goed healen als een priest. Ofwel de priest is hier ingedeeld als healsloer.
Als jouw party jou meeneemt voor de dmg dan houdt dat ergens in dat je niet genoeg (echte) dmg dealers hebt, een rogue, paladin of warrior zal veel meer kunnen betekenen qua dmg dan jij als priest, namelijk:
* Betere armor
* Heeft meer dmg-specced skills
* Geen manacosts voor dmgdealing :/

Ik snap wel dat shadowspecced leuk is enzo, maar het is dus totaal niet bedoeld voor instances. Daar hebben we de hybrid build (15/15/21 en 17/17/17) en de holy build (20/31) voor.
En als er 1 ding al geheel uit den boze is dan is het het gebruik van shadowform in instances... Als je druid/pally het niet trekt met healen en jij staat lekker te mindflayen dan kan je niet direct ff healen, je zal eerst uit shadowform moeten en dan je heal spammen.
En geloof me, de higherlvl instances zijn niet te doen met een druid/pally als healers, dat kost je 2 members om te healen (anders trekken ze het niet) voor het werk wat 1 priest ook zou kunnen. Als jij als priest dus gewoon healed houdt dat in dat je een druid-tank hebt (bearform) en een pally-tank hebt terwijl jij healed. Anders had je een shadow-dmgdealer gehad en een gemis van 2 tanks.
Als je nu ipv jou extra priests hebt, ok dan, maar dan nog snappik niet dat ze jou keizen voor de dmg, terwijl er zoveel betere en continuere dmg-dealers zijn. (warrior, paladin, rogue, mage)

Persoonlijk zou ik je direct kicken als je in mijn group zat :/ Dmg daar huren we wel echte dmg-dealers voor in... een priest met shadowform moet gewoon een clubje starten voor "ik wil eigenlijk warlock/mage maar shadowform ziet er zo grappig uit".
Het klinkt hard en lullig, maar een priest is nu eenmaal een healbot. Solo/PvP mag je doen wat je wilt wat mij betreft, al log je smorgens met shadowform in en log je savonds zonder te shapeshiften weer uit, i dont mind :) Maar zodra je een instance ingaat dan gaat die shadowform uit en heal je, daar ben je een priest voor :) Als dat je niet bevalt had je moeten rerollen naar een mage, die mogen, moeten zelf, dmg dealen :)

Improved Fade overigens: duurt met talentpoints 10 seconden langer, en is imho echt mijn lifesaver in instances. Het is nu eenmaal moeilijk om in strat (waar ik pull met shackle) de aggro van je af te krijgen, en fade werkt dat perfect voor :) En 20 seconden fade houdt in dat je 20 seconden ff de aggro van je kwijt bent, na 20 seconden een shield kan spammen (wat met attacks vaak wel 10 seconden uithoudt) waarna je opnieuw kan faden. Garandeert gewoon een praktisch uninterruptable healing-streak :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 21-09 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Daar heb je zeker een punt... Het is alleen dat sommige leaders het gewoon niet leuk maken voor de groep. Iedereen speelt met een andere mentaliteit... Maar natuurlijk moet je luisteren naar de leader, hij is dat immers niet voor niks :)
Alleen als je na een fout de opmerking "Get some more experience in gaming first" en dan gekicked word krijg ik het toch even zuur... En dat nota bene in Gnomeregan.
Het is niet zo dat ik in instances een ongehoorzam opstandig figuur ben, maar lol staat bij mij voorop :)

Maar ik weet dat je in de high-level instances goed voorbereid moet zijn en idd niet moet aankloten... maar het moet leuk blijven.

Ik krijg gewoon het idee dat er veel mensen zijn zonder leven die het spel veel te serieus nemen... Ik heb het hier wel eens over met guildies of willekeurige party members, en zij herkennen het probleem vaak wel. We all just have to get along ;)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ga mijn resterende 50k xp voor level 40 expres niet bij elkaar questen, maar grinden. Ik zit nog maar op 35 gold en moet 90 hebben voor die mount.

Grinden verdient beter dan questen, maar mijn backpacks zitten al zo afgeladen met poisons, flash powders en eten dat ik niet zo gek veel kan grinden alvorens ik weer terug moet om te verkopen. Met een mount zou dat sneller gaan :')

- edit - Misschien is het een idee om Deadmines te solo'en voor de drops? Of kan ik dan beter naar Gnom gaan? Als ik naar Gnom ga kan ik nog wel een warrior 38 regelen als tank, maar zonder healer word dat misschien lastig :{

[ Voor 24% gewijzigd door HTT-Thalan op 27-05-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SaURoN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:37:
[...]

True maar soms moet je het ook gewoon wel uitleggen, in instance vraag ik meestal ook:
iemand hier al eerder geweest?nee? Nou zo en zo moet het gedaan worden en dat is toch wel fijn hoor scheelt gewoon uren :P en ja er kunnen foutjes worden gemaakt, dat boeit me ook niet, whipes vind ik niet leuk maar als het gebeurd so be it, alleen als ik 5x gil van niet zo doen en dan toch doen en dan whipe veroorzaken vind ik en dan meestal mede party members ook annoying :P
precies wipes zijn niet leuk, en soms gebeuren, ze, maar als het voorkomen had kunnen worden door te luistern en het volgen van de aangegeven tactics, dan is het gewoon kut.

simpel voorbeeld is alleen al het "niet wachten op een patrol"

"greenhorns" in een maraudon bossrun bijv :/ eerst 1 hydra killen, vervolgens de 3 dino's pullen, gevolg 1x Patrollende hydra als add + een paar rock elementals, hopla, nog geen 5 mins in een instance en meteen al een wipe

eerst grote "niet luisteren" probleem is echter in SM Cath :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:25:
[...]

sorry, maar je skinning vergelijking is krom

niemand kan iets met een dood beest, terwijl een blauwe bop voor andere wel 3G (voorbeeld) is
als ik een dood beest skin, verliest niemand er wat op. een enchanter die bops "claimed" ontneemt andere de kans op goud, voor zijn eigen verrijking

in guilds sure, leef je uit, ik stuur onze guild enchanters ook regelmatig meuk die ik in instances vind maar pas nadat ik mijn repair kosten etc eruit gehaald heb :P
Het is niet voor zijn eigen verrijking.. dat is dus een veelgehoord misverstand. Het is NOODZAKELIJK voor zijn tradeskill. Net zoals leer noodzakelijk is voor een hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:21

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Nevermind, late post

[ Voor 77% gewijzigd door DeathTrail op 27-05-2005 09:47 ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ja das waar ik ben ook niet altijd de leader, maar als healer heb je meestal toch meeste overzicht op alles , staat altijd ver af en ziet ook dingen die anderen bv ff ontgaan doordat ze bezig zijn met mobs :P
Ik word ook nooit zo boos ofsow op iemand, alleen als ze dan gaan zeiken dat ik mijn werk maar moet doen omdat we gewhiped zijn dan is het :B have phun jongens :P

of het moet echt mijn fout zijn geweest dan zeg ik dat ook gewoon :P Heb wel eens gehad dat ik druk was met andere dingen ipv healen gnig de tankt dood :P gelijk combat resurrect doen en weer gaan met die banaan :P Snel recht gezet _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door SaURoN op 27-05-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ryceck schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:39:
[...]
... en het is gewoon een feit dat Druids en Pallys niet zo goed healen als een priest. Ofwel de priest is hier ingedeeld als healsloer.
En nu meng ik me er ook eventjes in :) Ik ben het met je eens hoor, Priests die weigeren te healen moeten gebanned worden. Maar een Druid die niet zo goed kan healen? Nu ben ik 'slechts' een level 49 Druid, en heb tot en met Mauradon gespeelt (en gehealt), en ik ben amper in de problemen gekomen zelfs. Uiteraard ben ik Resto specced, en probeer aan zoveel mogelijk +Int gear te komen, maar zelfs als het een beetje eng wordt heb ik altijd nog Innervate, waardoor m'n manapool twee maal zo groot wordt.

Nee, ik heb nog geen Stratholme enzo gedaan, maar tot level 49 vindt ik een Druid niet onderdoen voor een Priest, en ondertussen zijn er flink wat mensen op Bladefist die dat ook vinden (dankzei mij :Y) )

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

thalan, wat voor een bags heb je dan?
Verder zijn er echt wel dingen die je niet perse mee hoeft te nemen voor het grinden.
en je kan altijd nog een slot in de bank bijkopen zodat je weer meer slots vrij hebt.

zowiezo kan je al iets van 20+ items in je bank droppen

Als je in deadmine´s gaat soloen, dan krijg je ommenabij de 20 groene items. moet toch wel leuk wat geld opleveren aan de vendor. 30/50silver per stuk?

[ Voor 23% gewijzigd door Tpn op 27-05-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:43:
[...]

precies wipes zijn niet leuk, en soms gebeuren, ze, maar als het voorkomen had kunnen worden door te luistern en het volgen van de aangegeven tactics, dan is het gewoon kut.

simpel voorbeeld is alleen al het "niet wachten op een patrol"

"greenhorns" in een maraudon bossrun bijv :/ eerst 1 hydra killen, vervolgens de 3 dino's pullen, gevolg 1x Patrollende hydra als add + een paar rock elementals, hopla, nog geen 5 mins in een instance en meteen al een wipe

eerst grote "niet luisteren" probleem is echter in SM Cath :/
ja ach je leert er mee leven :P gelukkig heb ik als healing druid nooit veel last van downtime door mana want iedereen rent toch door :D was wel grappig in 1 party , ik had buffs en mage ook, maar die was 3 lvls hoger en hij had 5,5k mana en 5,1k mana :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Ik moet ook vaak lachen om fouten die gemaakt worden of die ik zelf maak, maar soms is dit toch erg moeilijk. Gisteren in ZF 3x achter elkaar gewhiped, omdat we een slimmerik in de groep hadden die gewoon doorrende toen hij agro had (hij was dood gegaan hij moest instance ff doorlopen vanaf begin) en daardoor dus dik 20 man meelokte naar ons :( Eerste keer dat ik iemand uit een groep gekickt heb....

Ben nu trouwens lvl49, bijna 50 maar ik heb niet echt veel meer te doen. Felwood quests zijn te hoog voor me, en de andere gebieden heb ik al gehad. Iemand nog tips ? Anders ga ik gewoon lekker instances doen.

Edit:

@ Snappie : Ik ben ook een lvl49 druid op bladefist en ik ben het volledig met je eens ! Ik richt me nu ook op healing, en kom amper in de problemen. Een priest vind ik alleen handiger omdat ie ook kan ressen, maar ik zorg gewoon dat we ook een paladin hebben :)

[ Voor 19% gewijzigd door SouLmaN op 27-05-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Snappie88 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:49:
[...]

En nu meng ik me er ook eventjes in :) Ik ben het met je eens hoor, Priests die weigeren te healen moeten gebanned worden. Maar een Druid die niet zo goed kan healen? Nu ben ik 'slechts' een level 49 Druid, en heb tot en met Mauradon gespeelt (en gehealt), en ik ben amper in de problemen gekomen zelfs. Uiteraard ben ik Resto specced, en probeer aan zoveel mogelijk +Int gear te komen, maar zelfs als het een beetje eng wordt heb ik altijd nog Innervate, waardoor m'n manapool twee maal zo groot wordt.

Nee, ik heb nog geen Stratholme enzo gedaan, maar tot level 49 vindt ik een Druid niet onderdoen voor een Priest, en ondertussen zijn er flink wat mensen op Bladefist die dat ook vinden (dankzei mij :Y) )
Klopt ik kan ook makkelijk op lvl 54 een priest vervangen...ben meestal 1ste healer tot en met ST..soms worden priests weg gekicked waarna ik word gevraagd maar denk dat het later wel iets veranderd..Although een druid blijft onmisbaar ook in highlvl instances :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ungoro crater zou ik zeggen. western plaguelands heb je ook een paar questjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:16

m0nk

16-09-2003 15.15

klopt, ik word ook continue gevraagd voor Scholo/Strat/BRS etc..
Aangezien ik healing specced ben kan ik in een instance makkelijk een priest vervangen, zeker als je een shaman als backup hebt. Daarnaast als ik veel aggro trek blijf ik langer leven.
Maar ik heb persoonlijk toch liever een priest erbij waar ik op let en eventueel backup met healen, speelt toch fijner.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Tpn schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:50:
Verder zijn er echt wel dingen die je niet perse mee hoeft te nemen voor het grinden.
en je kan altijd nog een slot in de bank bijkopen zodat je weer meer slots vrij hebt.

Als je in deadmine´s gaat soloen, dan krijg je ommenabij de 20 groene items. moet toch wel leuk wat geld opleveren aan de vendor. 30/50silver per stuk?
Gewoon alles in de bank gooien, first aid leren!
Je kan dan tot Heavy Mageweave leren en vind ik persoonlijk beter dan eten!
Heb nu eindelijk Heavy Runecloth bandages, maar dat healed ook ziekelijk veel.. 2000dmg in 8 secs.

En onder grinden versta ik persoonlijk : veel omleggen in korte tijd met weinig tot geen downtime..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Wat voor een level mobs zitten er dan in de deadmines?
Ik heb hem al een tijdje openstaan maar doordat ik een tijdje niet lang achter elkaar online kon zijn heb ik hem nog steeds niet gedaan.
Ben nu zelf bijna lvl 26 maar mn quest staat nu al als grijs in mn questlog.
Kan ik hem solo'en als lvl 26 rogue of word ik dan geslacht? :)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 04:23:
[...]

Bedankt, dat van die flash heals wist ik nog niet op level 60 :P Knappe tank die in een lastige situatie met adds en na een Prayer of Healing van mij dan nog de aggro weet te houden. Zelfs bij alleen maar Flash Heals & Renews komen de adds al vrij snel op je af dus Fade/Improved Fade is echt niet waardeloos. Zelfs op de US Priests forms vragen ze zich af waarom juist deze belangrijke manier van aggro management in de Shadow Tree zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
There was once a kid who went to the Blizzard God..

He said,
"I want 2 be an ubar tank?!11", and Blizzard gave him shield and mail
He said,
"lolo I wunt 2 be a maege 2", and Blizzard gave him instant nukes
He said,
"I want to heal", and Blizzard gave him heals
He said,
"but WTF? Druids getz formz so ken i tu plxz?", and Blizzard gave him wolf form
He said,
"OMGLOLOL, my heals r not teh instantz", and Blizzard gave him nature's swift
He said,
"OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz?", And Blizzard gave him Windfury
He said,
"BUT TETZ NO FAIRZ, teh enemyz r having pewerful bufforz?", And Blizzard gave him an instant low mana
cast Purge
He said,
"K BUT I STILL KENT kite 4ever lyk teh OMG?", and Blizzard made the frostshock effect last longer than
the cooldown

So the kid went on killing lowbies, shouting "WTFLOLOL PWND n00Bz0Rs" and using /spit.
After 7 hours of corpse camping, something terrible happened! A bunch of level 60 alliance guys managed
to kill the shaman!

The kid went to the Blizzard God and said,

"OMGWTF, I R TEH DIEDZ BT I DUNT WUNT 2 do teh corpze runzors? i die lyk wtf i shundnt ROFL!"", And Blizzard
gave him a self rez with no sickness

And so the shaman class was born.
Deze moest ik ff posten... _/-\o_ errug leuk..
http://www.medivhschosen.com/viewtopic.php?t=309

[ Voor 8% gewijzigd door Skeiron462 op 27-05-2005 10:03 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Standaard backpack, 12 slot backpack, 2x 10 slot bag en een 8 slot bag. In de bank droppen is geen optie (daar staat btw ook al een hoop) omdat ik alles wat ik bijheb ook echt nodig heb. Ik neem ongeveer 80 flash powders mee, want die gaan er soms hard doorheen, heb 15 blind powder, een 8 slot bag vol met eten en potions, flint en tinder + hout, en natuurlijk een zak vol met poisons voor verschillende gelegenheden ^^. 10 MN, 20 Cripp, 30 Instant, 20 Deadly en 20 Wound.

Beetje uitgebreide uitrusting misschien, maar zeker als je een eind de jungle intrekt geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

keldon schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:
[...]

Bedankt, dat van die flash heals wist ik nog niet op level 60 :P Knappe tank die in een lastige situatie met adds en na een Prayer of Healing van mij dan nog de aggro weet te houden. Zelfs bij alleen maar Flash Heals & Renews komen de adds al vrij snel op je af dus Fade/Improved Fade is echt niet waardeloos. Zelfs op de US Priests forms vragen ze zich af waarom juist deze belangrijke manier van aggro management in de Shadow Tree zit.
Dat zelfde heb ik met mn rogue als ST bij de MT.. hij staat daar in def.stance.. beukt er rustig op los met 1h/shield en taunt en alsnog kan ik niet allout gaan qua damage want ik trek de aggro op me..

Toch zie ik veel priests bij ons (nog geen lvl60 tho) die geen last hebben van het flashheal-aggro trek probleem. Misschien in latere instances ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:
[...]

Standaard backpack, 12 slot backpack, 2x 10 slot bag en een 8 slot bag. In de bank droppen is geen optie (daar staat btw ook al een hoop) omdat ik alles wat ik bijheb ook echt nodig heb. Ik neem ongeveer 80 flash powders mee, want die gaan er soms hard doorheen, heb 15 blind powder, een 8 slot bag vol met eten en potions, flint en tinder + hout, en natuurlijk een zak vol met poisons voor verschillende gelegenheden ^^. 10 MN, 20 Cripp, 30 Instant, 20 Deadly en 20 Wound.

Beetje uitgebreide uitrusting misschien, maar zeker als je een eind de jungle intrekt geen overbodige luxe.
Wat een bs :) Neem gewoon wat eten mee, alleen je instant poisons.. 40 flash powders en je blind.. meer heb je ECHT niet nodig hoor! Grind mobs 1 a 2 lvl's onder je eigen lvl en er kan niks mis gaan.
Wound... de meest klote poison ever persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SaURoN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:54:
[...]

Klopt ik kan ook makkelijk op lvl 54 een priest vervangen...ben meestal 1ste healer tot en met ST..soms worden priests weg gekicked waarna ik word gevraagd maar denk dat het later wel iets veranderd..Although een druid blijft onmisbaar ook in highlvl instances :P
goeie druid kan makkelijk mainhealer zijn in een groep voor strat/ubrs/scholo

@Bosmonster

ja ik snap dat het noodzakelijk is voor zijn tradeskill, maar de enchanter heeft als "curse" dat hij voor zijn tradeskill afhankelijk is van dingen die ook door andere mensen gebrikt worden voor geld. Veel mensen zien voornamelijk als ze nog wat lager zijn alleen maar de $$ tekens voor vendortrash, ook bij een bop.

Ik moet zeggen dat ik sinds ik 60 ben, veel minder om die rotzooi geef, dan toen ik nog moest sparen. Zeker omdat het geld van die ene bop, niets is in vergelijking met het geld wat ik tijdens de run al hebt ontvangen en eht geld wat ik krijg van mijn overige loot die ik gerollt heb.

het is pas op lvl 60 dat de meeste mensen dit pas zien, omdat daarvoor all hun geld op gaat aan AH armor/wapens en skills.

op lvl 60 wordt je daar veel makkelijker in, ook omdat je als je echt geld wil verdienen, je dat het beste doet met solo grinden.

Als een enchanter de blauwe bops wil hebben, mag dat van mij best, heb ook al gratis enchants gekregen in een instance, ik vond een of ander ingredient voor een enchant en hij zei als je wil kan je daarmee een enchant geven. :)

@Thalan

dump flint en tinder, heb je geen hol aan, vergeet food en powerlvl snel First aid (minder downtime)
minder flash meenemen en lagere mobs grinden :)

voor geld, grind humanoids 2 lvls onder je eigen lvl (cloth voor FA en het verkootp goed op de AH)
linnen en wool gaat als warme broodjes, deze worden gedropt door hele lage lvl humanoids, dus die moet je in no time er doorheen grinden

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 27-05-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:
[...]

Ik heb hem al een tijdje openstaan maar doordat ik een tijdje niet lang achter elkaar online kon zijn heb ik hem nog steeds niet gedaan.
Het begint met 17+ en eindigt met 21+ Elite bij van cleef. Het lastige is alleen dat er daar wel patrouilles lopen van 3-4 elites bij elkaar :P

Maar ik denk niet dat het op 39 moeilijk moet zijn alleen. Op 26 Zou ik het iig niet proberen, je moet namelijk meerdere keren 3 of 4 mobs op je kunnen nemen, en dat gaat hard op je leren vestje hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:04:
[...]

Wat een bs :) Neem gewoon wat eten mee, alleen je instant poisons.. 40 flash powders en je blind.. meer heb je ECHT niet nodig hoor! Grind mobs 1 a 2 lvl's onder je eigen lvl en er kan niks mis gaan.
Wound... de meest klote poison ever persoonlijk
Mja, ik zal het vanavond eens proberen, als ik vanavond die mount bij elkaar weet te sparen kan ik er het hele weekend op rondgallopperen :D

En mijn warriors friends jaloers maken. Een maat van me zit nu tegen de 39 aan te hikken en gaat 'nog even wachten' met die mount. Skillz zijn belangrijker dan het paardje. Ik keek hem vreemd aan. Ik word die eeuwenlange voettochten écht zat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
SaURoN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:54:
[...]

Ja voor hogere instances wordt het wel iets anders en kan een Druid een goede priest niet vervangen, maarja.. daarvoor kan alles, toen ik ST deed heb ik er ook een keer een hele run getanked als shaman :D, omdat we geen warrior konden vinden. Ging trouwens best goed, nog helemaal t/m die laatste grote dragon gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

Gisteravond Maraudon uitgekamd, lekker ding hoor die Princess. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 23:58
Demoterror schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:
Ik heb gister mijn eerste instance gedaan...The Deadmines dus. Solo op lvl26 kun je vergeten, dat ga je niet redden. Wij waren met een groepje van 4 (lvl25-28), ging op zich perfecto.
Alleen ietwat gehaast soms (fout in instances natuurlijk). In het begin redden we het nog wel door de hoge lvl's die we hebben (voor deze instance dan), maar toen we naar boven liepen op het schip om richting VanCleef op te trekken ging het fout.
Even te onvoorzichtig en we hadden in no-time zo'n 12-14 mobs op onze group hangen en dat was teveel van het goede.
Heb er veel lol aan beleefd, de party was perfect, geen gezeik over kleine foutjes en geen gezeur over looting.
Ergens in t weekend hopen we hem nog een keer te doen ... en deze keer all-the-way natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Sleepie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:10:
[...]

Ik heb gister mijn eerste instance gedaan...The Deadmines dus. Solo op lvl26 kun je vergeten, dat ga je niet redden. Wij waren met een groepje van 4 (lvl25-28), ging op zich perfecto.
Alleen ietwat gehaast soms (fout in instances natuurlijk). In het begin redden we het nog wel door de hoge lvl's die we hebben (voor deze instance dan), maar toen we naar boven liepen op het schip om richting VanCleef op te trekken ging het fout.
Even te onvoorzichtig en we hadden in no-time zo'n 12-14 mobs op onze group hangen en dat was teveel van het goede.
Heb er veel lol aan beleefd, de party was perfect, geen gezeik over kleine foutjes en geen gezeur over looting.
Ergens in t weekend hopen we hem nog een keer te doen ... en deze keer all-the-way natuurlijk :D
Kreeg je er nog xp voor dan of is het puur voor de drops?
En weet je misschien nog of er ook nog leuke Rogue goodies gedropt zijn?
Vanavond maar even proberen een paar mates te zoeken die meewillen :9

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

valt zeker wel leuke rogue shit.
ga voor de defias set :D
Van cleef kan dit droppen :
http://www.thottbot.com/?n=60827

en mr smite, de tauren dit
http://www.thottbot.com/?n=21327

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:03:
[...]

[...]

Normaal gesproken is het zo dat er dan gerolled wordt voor de shard. De vraag is dan, heb jij liever 3g of xxg van de shard?
Dat hoef je iig niet met een PUG te proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Demoterror schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:20:
[...]

In de DM's zit de Defias Armor set.. als rogue zijnde is die ERG goed en kun je er lang mee door!
Sowieso ziet het er ook nog eens stoer uit ;)

*oops, Tpn was me voor :*

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 27-05-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Demoterror schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:20:
XP heb ik er niet veel voor gekregen. Het was eigenlijk meer voor de fun en omdat we allemaal nog geen instance hadden gedaan, wilden we met deze party The Deadmines doen als oefening, voordat we afreizen naar The Stockade.

Hmmz, even over die Defias Armor Set .. ik heb hem eens bekeken, maar mijn individuele items zijn beter dan de items van die set. Of is het toch de moeite waard als je de complete set bij elkaar gespaard kunt krijgen ?

[ Voor 18% gewijzigd door Sleepie op 27-05-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:04:
[...]
@Thalan

dump flint en tinder, heb je geen hol aan, vergeet food en powerlvl snel First aid (minder downtime)
minder flash meenemen en lagere mobs grinden :)

voor geld, grind humanoids 2 lvls onder je eigen lvl (cloth voor FA en het verkootp goed op de AH)
linnen en wool gaat als warme broodjes, deze worden gedropt door hele lage lvl humanoids, dus die moet je in no time er doorheen grinden
Ja, maar mijn FA is nog steeds 94/150 en levelen gaat daarmee niet echt snel. Ik heb ook gehoord dat je boven de 150 skill boeken nodig hebt om verder te levelen, waar haal ik die?

Ik zal vanavond de helft van mijn meuk in de bank droppen en met 4 lege tassen de deadmines even schoonvegen, als ik de hele defias set heb verkoop ik die vast wel voor een leuk bedrag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sleepie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:32:
[...]

XP heb ik er niet veel voor gekregen. Het was eigenlijk meer voor de fun en omdat we allemaal nog geen instance hadden gedaan, wilden we met deze party The Deadmines doen als oefening, voordat we afreizen naar The Stockade.

Hmmz, even over die Defias Armor Set .. ik heb hem eens bekeken, maar mijn individuele items zijn beter dan de items van die set. Of is het toch de moeite waard als je de complete set bij elkaar gespaard kunt krijgen ?
Je krijgt +1 dagger skills erbij, wat extra armor en attack power meen ik
Als je dus de complete set bij elkaar hebt, rest weet ik zo niet .. kan niet op thottbot (traag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:07:
Gisteravond Maraudon uitgekamd, lekker ding hoor die Princess. :)
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:32:
[...]

Mijn ervaring is dat de stockades makkelijker (en een stuk minder boeiend) is dan DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:34:
[...]

Ja, maar mijn FA is nog steeds 94/150 en levelen gaat daarmee niet echt snel. Ik heb ook gehoord dat je boven de 150 skill boeken nodig hebt om verder te levelen, waar haal ik die?

Ik zal vanavond de helft van mijn meuk in de bank droppen en met 4 lege tassen de deadmines even schoonvegen, als ik de hele defias set heb verkoop ik die vast wel voor een leuk bedrag :9
Dude ga es snel je FA omhoog gooien :P
Boeken kan je als alliance in Stromgarde halen.. 225-300 moet je eerst een quest voor doen
Levelen van FA gaat juist supersnel man... gewoon lekker veel humanoids farmen en je hebt t zo omhoog, en 't helpt echt met questen etc.. 't is veel sneller dan eten en je kan 't in combat gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Er dropt een leuke Rogue set in die instance voor low lvl.

edit:
Jezus ik vergeet weer een te refreshen geloof ik

[ Voor 36% gewijzigd door Muppet op 27-05-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

FA levellen gaat juist heel snel :) grind wool en lvl met wool tot 115, ga dan over op silk en grind tot 150, gebruik boek en leer heavy silk bandange, grind vervolgens met heavy silk tot 180, en daarna magewave

boek koop je in dustwallow marsh http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=16084
of in arathi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:39:

Mijn ervaring is dat de stockades makkelijker (en een stuk minder boeiend) is dan DM.
Toen ik op de map keek van de Stockades, kreeg ik dat idee ook al. In jouw ervaring is dat dus echt zo, ok dan hebben we gewoon een hoop lol gehad in de Deadmines gister en de ervaring van een instance is altijd mooi meegenomen denk ik. Je leert (steeds beter) samenwerken met je party.
Dropt er in de Stockades nog leuk spul voor een Rogue? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

die boeken haal je in arathi higlands. In de stromgarde hold.
Bij binnenkomst 3X rechts en je bent er

edit: pff 2 mensen eerder, Je moet hier wel heel snel zijn ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:40:
[...]

Dude ga es snel je FA omhoog gooien :P
Boeken kan je als alliance in Stromgarde halen.. 225-300 moet je eerst een quest voor doen
Levelen van FA gaat juist supersnel man... gewoon lekker veel humanoids farmen en je hebt t zo omhoog, en 't helpt echt met questen etc.. 't is veel sneller dan eten en je kan 't in combat gebruiken..
Zo handig als rogue zijnde.. eventueel een gouge/ks inlassen en je kan altijd een paar healing ticks krijgen.. met Heavy Runecloth zit je dan al snel op 500/750hp in die korte tijd!
225-300 kun je doen in Theramore in de Barrakken.. die kerel leert je dus de mogelijkheid om naar 300 te lvl'en en die 'leert' je ook als je hoog genoeg bent de andere vormen van bandages!

Runecloth! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sleepie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:42:
[...]

Toen ik op de map keek van de Stockades, kreeg ik dat idee ook al. In jouw ervaring is dat dus echt zo, ok dan hebben we gewoon een hoop lol gehad in de Deadmines gister en de ervaring van een instance is altijd mooi meegenomen denk ik. Je leert (steeds beter) samenwerken met je party.
Dropt er in de Stockades nog leuk spul voor een Rogue? ;)
Stockades is wat makkelijker, maar met een runner heb je echt een groot probleem daar!
Gewoon kamer voor kamer clearen, en dan doorgaan.. niks laten leven en niks laten wegrennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:44:
[...]

Stockades is wat makkelijker, maar met een runner heb je echt een groot probleem daar!
Gewoon kamer voor kamer clearen, en dan doorgaan.. niks laten leven en niks laten wegrennen..
Die heb ik compleet gecleand met 4 rogues en een healer, dat was echt vet! Mits juist getimed konden we in 1 room 4 gasten sappen en de 5e met zijn allen in elkaar trimmen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:43:
[...]
Zo handig als rogue zijnde.. eventueel een gouge/ks inlassen en je kan altijd een paar healing ticks krijgen.. met Heavy Runecloth zit je dan al snel op 500/750hp in die korte tijd!
225-300 kun je doen in Theramore in de Barrakken.. die kerel leert je dus de mogelijkheid om naar 300 te lvl'en en die 'leert' je ook als je hoog genoeg bent de andere vormen van bandages!

Runecloth! _/-\o_
Jullie hebben gelijk. Maar eerst ga ik die 40 en het paard bij elkaar grinden, dat levelen voor FA duurt me te lang, ik wil paardjerijden! :P

Zodra ik dat paard heb maak ik wel een zooi bandages aan, eventueel haal ik een voorraadje cloth op de ah. Silk grind ik wel van de ogres af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

AH

later moet je ook nieuwe bandages in Theramore leren. En eerst een quest doen voor FA skill tot 300 geloof ik. (je kunt in ieder geval bij die kerel die je de bandages leert een quest doen)

Ik zit inmiddels op 297 maar ik verkies nu toch nog even gewone runecloth bandages boven heavy runecloth. Ze droppen namelijk nog niet genoeg om er 2 aan 1 bandage te spenderen. Daarnaast is mijn health toch maar 2450 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:48:
Die heb ik compleet gecleand met 4 rogues en een healer, dat was echt vet! Mits juist getimed konden we in 1 room 4 gasten sappen en de 5e met zijn allen in elkaar trimmen :9
Zo moet het wel kunnen denk ik ja :)
Overigens vond ik een erg mooie map/guide voor de Stockades hier http://www.koaworld.com/html/wow/locations.php?l=stockades
Ze hebben ook nog een paar andere en er zijn er nog een aantal in de maak. Ziet er ERG netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon Atlas ui mod downloaden. Krijg je geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:55:
[...]

AH

later moet je ook nieuwe bandages in Theramore leren. En eerst een quest doen voor FA skill tot 300 geloof ik. (je kunt in ieder geval bij die kerel die je de bandages leert een quest doen)

Ik zit inmiddels op 297 maar ik verkies nu toch nog even gewone runecloth bandages boven heavy runecloth. Ze droppen namelijk nog niet genoeg om er 2 aan 1 bandage te spenderen. Daarnaast is mijn health toch maar 2450 :)
Waar dropped dat dan? Ik doe lekker ruig en koop voor een paar G een paar stacks runecloth :P
Sowieso doet normaal runecloth iets van 1150hp in 8 secs toch?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.