Ik weet niet waar je vandaan haalt dat tauren minder goede vecht skills hebben. Je moet je niet blind staren op de racial traits. Anyway, zoals je misschien al vermoedt zou ik dus een tauren kiezen. Die wapens zien er echt gruwelijk uit op taurens, vooral op latere levels! Komt ook goed uit als je een beetje wilt showenCold_Phoenix schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:47:
Mijn vijanden zijn vooral warlocks en paladins, ik wil persé warrior zijn. Welk ras kan ik dan het beste pakken? Orc of Troll? Undead vind ik niet fijn en Tauren hebben minder goede vecht skills.
Of anders ga je naar de mount vendor, en zie je daar van elke mount 1 exemplaar staan. Kan je zo zien hoe ie heet en welke je moet kopen, jezus wat moeilijk doen.Ryceck schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:43:
[...]
Klopt niet helemaal meerPlains Running is eruit gehaald voor die grote logge kodos
Maar dat ligt meer aan Blizzard dan aan jou
Nee, gewoon veel goede reputation opbouwen, door bijvoorbeeld repeatable quests te doen. Heb gehoord dat sommige mensen 900 keer dezelfde quest hebben moeten doen om exhalted te halen. (Correct me if I'm wrong.)KeeZ schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:20:
Wat houdt dat exhalted eigenlijk in... vijanden van die fractie mollen ??
Ligt eraan welke realm je zit en welke faction natuurlijk... Onze guild kan zeker wel een warrior gebruiken (we zijn al paar alts begonnen maar schiet nog niet echt op).Crowmeister schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:51:
Heeft iemand nog een goede guild voor een beginnende warrior? (Level 23)
1. Ik gebruik altijd schild.
2. In mijn logica ga ik dan juist niet voor protection omdat ik dat schild heb. (uiteraard def. stance en taunt in instances)
3. Daarom wil ik gaan voor een build die aars kicked. Dus veel damage doen passive (i.e. meer damage oude skills of minder rage use) of active (nieuwe skills)
4. Daarnaast gebruikt eig. alleen battle stance en ben van plan (zodra ik 'em heb) beserker stance te gebruiken. (voor solo)
* Crowmeister schopt zichzelf.Thijs schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:15:
Ligt eraan welke realm je zit en welke faction natuurlijk... Onze guild kan zeker wel een warrior gebruiken (we zijn al paar alts begonnen maar schiet nog niet echt op).
Ik bedoelde build ipv guild /doh
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
hehe lol, vond het al zo'n vage post.Crowmeister schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:16:
[...]
* Crowmeister schopt zichzelf.
Beetje laat, maar toch.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 07:17:
[...]
uuh dude
het is aangegeven dat er vannacht extended maintenance zou zijn vanaf 3 uur
blijft klote natuurlijk
maar af en toe de officiele forums/site checken voor nieuws/updates kan nooit kwaad.
wel jammer dat je inderdaad net Drakkisthan niet heb kunnen pakken
btw, vraag me af waarom er geen kans is op een drop van de mount van Rrend, maar wel die van de Baron
We wisten van te voren dat de server dicht ging om die tijd. En door moeite met vinden van members voor raid en een ongelukkige wipe liepen we achter en kwamen we tijd tekort. Misschien moet ik dat er voortaan maar bij zetten.
Post was vooral bedoeld als grapje naar de massa die zat te zeiken op de maintenance op vrijdag en als die weer eens uit liep.
Dus een tauren warrior is even goed tegen warlocks/paladins als orc of troll? Dan zou ik natuurlijk wel een tauren kunnen pakken.Ik weet niet waar je vandaan haalt dat tauren minder goede vecht skills hebben. Je moet je niet blind staren op de racial traits. Anyway, zoals je misschien al vermoedt zou ik dus een tauren kiezen. Die wapens zien er echt gruwelijk uit op taurens, vooral op latere levels! Komt ook goed uit als je een beetje wilt showen
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Sommige klassen zijn dan weer goed in combinatie met een bepaald ras.Cold_Phoenix schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:34:
[...]
Dus een tauren warrior is even goed tegen warlocks/paladins als orc of troll? Dan zou ik natuurlijk wel een tauren kunnen pakken.
Ik heb nu een Tuaren Shaman, perfecte combinatie icm war stomp.
war stomp = 2 sec stun (0.5 sec cast)
lichte heal = 1.5 sec cast
ghost wolf = 1 sec cast
[ Voor 11% gewijzigd door DinX op 25-05-2005 18:37 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Cold_Phoenix schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:47:
Mijn vijanden zijn vooral warlocks en paladins.
Nee, dat komt omdat ik veel vrienden (stuk of 30) heb die bij de Alliance zitten, en die zijn allemaal paladin's of warlock. Daarom wil ik daar goed tegen zijn, het geeft natuurlijk extra veel voldoening om je vrienden af te slachten.Zit hier ook een logica achter? Volgens mij speel je als horde tegen heel de alliance hoor Of ben jij er zo 1 die perse alle pala's en warlocks die hij tegenkomt (die natuurlijk wel van een lager lvl zijn, de helden) sloopt? Zoja, dan hoop ik je op Al'Akir tegen te komen...
Verwijderd
Is het niet leuker om met jouw vrienden te spelen, en daarmee samen quest's en te pvpen? Lijkt mij niet leuk om je vrienden het leven alleen maar zuurder te maken.Cold_Phoenix schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:14:
[...]
Nee, dat komt omdat ik veel vrienden (stuk of 30) heb die bij de Alliance zitten, en die zijn allemaal paladin's of warlock. Daarom wil ik daar goed tegen zijn, het geeft natuurlijk extra veel voldoening om je vrienden af te slachten.
Ik heb ook vrienden bij de Horde hoor. We vechten gewoon vaak tegen elkaar, maar soms werken we ook samen.Is het niet leuker om met jouw vrienden te spelen, en daarmee samen quest's en te pvpen? Lijkt mij niet leuk om je vrienden het leven alleen maar zuurder te maken.
Verwijderd
Met de nieuwe patch word het makkelijker om reputation te krijgen, je kan dan cloth inleveren in de grote steden voor rep.Thijs schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:15:
[...]
Of anders ga je naar de mount vendor, en zie je daar van elke mount 1 exemplaar staan. Kan je zo zien hoe ie heet en welke je moet kopen, jezus wat moeilijk doen.
[...]
Nee, gewoon veel goede reputation opbouwen, door bijvoorbeeld repeatable quests te doen. Heb gehoord dat sommige mensen 900 keer dezelfde quest hebben moeten doen om exhalted te halen. (Correct me if I'm wrong.)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 22:21 ]
Uh vaag. heb je de patchnotes ergens ben wel benieuwd wat er nog meer komtVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:21:
[...]
Met de nieuwe patch word het makkelijker om reputation te krijgen, je kan dan cloth inleveren in de grote steden voor rep.
( dan gaan de prijzen van cloth dus ook weer zwaar omhoog op de ah mischien binnenkort maar wat inslaan
Vandaag weer even SM gedaan eerst dropte Aegis of the scarlet commander http://thottbot.com/?i=3653 en toen ook nog eens Triune Amulet http://thottbot.com/?i=3653 en eigenlijk kwam ik voor de http://thottbot.com/?i=7662 Hand of Righteousness
[ Voor 9% gewijzigd door Rmg op 26-05-2005 02:33 ]
nog makkelijker ? met m'n level 30 rogue was ik bij elke van de 4 races al honored...Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:21:
[...]
Met de nieuwe patch word het makkelijker om reputation te krijgen, je kan dan cloth inleveren in de grote steden voor rep.
Kent iemand een mod die doet wat ik wil? Omschrijving:
Ik zou deze mod nodig hebben voor PVP. Als ik iemand die dag al 3x gekilled heb, dan is het niet handig om voor deze 4e keer m'n leven op het spel te zetten, want ik krijg er toch nauwelijks CP voor.
Ik ben momenteel Centurion @ Bloodscalp.
"Azaziel's Book of the Dead" doet dit voor 'altijd'. Nou kan ik handmatig de daarvoor gebruikte data uit SavedVariables.lua halen, maar dat is alles behalve handig en efficient.Deze mod houdt bij welke mensen ik hoe vaak vermoord heb, vandaag.
Ik zou deze mod nodig hebben voor PVP. Als ik iemand die dag al 3x gekilled heb, dan is het niet handig om voor deze 4e keer m'n leven op het spel te zetten, want ik krijg er toch nauwelijks CP voor.
Ik ben momenteel Centurion @ Bloodscalp.
mja, als je het al wist, had je denk ik beter geen raid kunnen maken, want het loopt nooit zoals je hooptAlanSmithee schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:19:
[...]
Beetje laat, maar toch.
We wisten van te voren dat de server dicht ging om die tijd. En door moeite met vinden van members voor raid en een ongelukkige wipe liepen we achter en kwamen we tijd tekort. Misschien moet ik dat er voortaan maar bij zetten.
Post was vooral bedoeld als grapje naar de massa die zat te zeiken op de maintenance op vrijdag en als die weer eens uit liep.
er gebeurd altijd wel wat
grapjes over maintenance zijn niet leuk
nah maakt ook verder niet uit, maar als je zo scherp op de snede een run doet, heb je ook meer kans op 'fouten' omdat iedereen er een beetje tempo in wil zetten om alles te halen voor de server down
wat ik trouwens wel veel merk in party's dat iedereen verwacht dat de healer op hun health let, maar dat nooit iemand (lees rogue, warrior, hunter) op de healer zijn mana let

alleen als er OOM gespammed wordt of DRINK dan snappen ze wat er aan de hand is, ditzelfde geld voor andere mana gebruikers. erg irritant, laatst toen ik DM deed liepen een priest en ik constant achter de rest aan omdat ze bij een drinkpauze gewoon doorrennen

dus please mensen, let ook op de mana van de manausers tijdens raid/group instances namens alle mana users, dank ik u
yup heb al zowat me hele bank vol met runecloth ^^Raz- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 01:15:
[...]
( dan gaan de prijzen van cloth dus ook weer zwaar omhoog op de ah mischien binnenkort maar wat inslaan)
Vandaag weer even SM gedaan eerst dropte Aegis of the scarlet commander http://thottbot.com/?i=3653 en toen ook nog eens Triune Amulet http://thottbot.com/?i=3653 en eigenlijk kwam ik voor de http://thottbot.com/?i=7662 Hand of Righteousnessdie dropte helaas niet
( atm lvl 38 pally )
mja die hand he ik ook ik weet neit hoeveel runs voor gedaan

honoured jaRemco20 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 02:44:
[...]
nog makkelijker ? met m'n level 30 rogue was ik bij elke van de 4 races al honored...
en wat betreft keuze voor je ras, tja kies gewoon wat je leuk vind
sommige racial traits zijn handig voor bepaalde classes,
Zelf ben ik Tauren shaman, met als reden dat ik Tauren gewoon heel leuk vind ^^
heb ook een Female Troll Mage en gisteren een Undead priest begonnen
Orc vind ik ook leuk, maar heeft een paar minpunten voor mij, waaronder de mounted gaphics

ligt er ook aan wat je gaat spelen, PVP of PVE, wil je gaan instance runnen? battlegrounds?
Tauren hebben bijvoorbeeld een 5% health bonus altijd handig als MT in een high lvl instance, undead hebben Wil of the forsaken, = imune to fear 30 sec, zeer handig in pvp
zo zijn er zat andere dingen te bedenken, maar uitindelijk kotm eht neer op wat vind jij het leukst, waar wil ik 60 lvls en langer naar kijken als ik zit te gamen
[ Voor 39% gewijzigd door Bokkie op 26-05-2005 07:30 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zelf ben ik een Troll Warrior voor de health regeneration. Samen met een talent dat na een crit op aars mijn health in combat nog eens met een extra 20% regenned schiet dat best op.
Ook als ik niet in combat ben regenerate ik veel sneller merk ik.
Beserk is ook een handige skill nu na die crit ipv die 10% health. Als hij zou werken dan maar ik vetrouw erop dat ze dat in de volgende patch fixen.
Ook als ik niet in combat ben regenerate ik veel sneller merk ik.
Beserk is ook een handige skill nu na die crit ipv die 10% health. Als hij zou werken dan maar ik vetrouw erop dat ze dat in de volgende patch fixen.
There is no art to find the minds construction in the face
Orc. Racial betreft een 25% resistance op stuns. Deze racial zou bugged zijn en gerucht gaat dat deze in de volgende patch opgelost wordt.Cold_Phoenix schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:51:
Bedankt, heeft iemand anders hier ook nog een mening over?
Daar komt bij dat Orc's +5 axe hebben als racial. Je end-game wapen is de Arcanite Reaper, 2H axe. Dus die +5 is mooi meegenomen alhoewel het verder niks voorsteld.
Oh and by the way, Orc's hebben in plate armor van die oversized shoulderpads, super vet om te zien.
Waarom gebruik je altijd schild? 2H damage is zo wtfpwn. Maar als je shield wil zou ik voor een prot/fury build gaan.Crowmeister schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:16:
[...]
* Crowmeister schopt zichzelf.
een van de eerste dingen die je wat betreft talents zo snel mogelijk moet krijgen is Tactical Mastery..Crowmeister schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:51:
Heeft iemand nog een goede build!! voor een beginnende warrior? (Level 23)
1. Ik gebruik altijd schild.
2. In mijn logica ga ik dan juist niet voor protection omdat ik dat schild heb. (uiteraard def. stance en taunt in instances)
3. Daarom wil ik gaan voor een build die aars kicked. Dus veel damage doen passive (i.e. meer damage oude skills of minder rage use) of active (nieuwe skills)
4. Daarnaast gebruikt eig. alleen battle stance en ben van plan (zodra ik 'em heb) beserker stance te gebruiken. (voor solo)
Op die manier kan je lekker tussen je stances switchen tijdens het vechten en 25 rage behouden..
Dit is erg handig met solo-en en tanken.. Bv een mage mob die begint te casten: huppa je gaat def/beserk en doet shield bash/pummel.. Of je staat te tanken en begint wel met charge door TM en switcht meteen naar def.. de mogelijkheden zijn eindeloos
Gewoon een super talent en elke warrior zou em moeten hebben!
Anyway, als je veel damage wilt doen zou je toch voor een 2-hander moeten gaan want daar doe je t meeste damage mee, je kan altijd nog een schild+1H bij je hebben voor 't geval dat je moet gaan tanken
een erg mooie build is er een met Mortal Strike en je +crit talents
Warrior? ik zou tauren pakken aangezien hun +5% hp hebbenCold_Phoenix schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:47:
Mijn vijanden zijn vooral warlocks en paladins, ik wil persé warrior zijn. Welk ras kan ik dan het beste pakken? Orc of Troll? Undead vind ik niet fijn en Tauren hebben minder goede vecht skills.
Verwijderd
Staat in de test realm patchnotes dacht ik, heb de URL zo even niet voor handen.Raz- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 01:15:
[...]
Uh vaag. heb je de patchnotes ergens ben wel benieuwd wat er nog meer komt
( dan gaan de prijzen van cloth dus ook weer zwaar omhoog op de ah mischien binnenkort maar wat inslaan)
Vandaag weer even SM gedaan eerst dropte Aegis of the scarlet commander http://thottbot.com/?i=3653 en toen ook nog eens Triune Amulet http://thottbot.com/?i=3653 en eigenlijk kwam ik voor de http://thottbot.com/?i=7662 Hand of Righteousnessdie dropte helaas niet
( atm lvl 38 pally )
Ik zie nu ik de missies voor BB aan het doen ben, dan mijn reputation daar rap aan het stijgen is. Als ik nu friendly weet te worden bij de bruisers, vallen ze me dan voortaan niet meer aan?
Lijkt me handig
Ik zie namelijk dat bij elke kill van een venture&co Geologist of een Buccaneer, mijn rep. daar 'very slightly' increast.
En om exhalted te worden (en dus meer mounts te kunnen krijgen) moet ik gewoon ongelofelijk veel missies doen en cloth inleveren... Kan iemand me daar meer info over geven? Welke steden, waar moet ik het inleveren, enzo
Lijkt me handig
Ik zie namelijk dat bij elke kill van een venture&co Geologist of een Buccaneer, mijn rep. daar 'very slightly' increast.
En om exhalted te worden (en dus meer mounts te kunnen krijgen) moet ik gewoon ongelofelijk veel missies doen en cloth inleveren... Kan iemand me daar meer info over geven? Welke steden, waar moet ik het inleveren, enzo
Meestal doen wij instances met 4 a 5 man van onze guild, en daar zitten eigenlijk altijd 2 rogue's in, 1 pala en 1 hunter en proberen vaak een priest/druid mee te krijgen.. Een van de rogue's blijft bij de healer in de buurt staan als er een add naar hem toe komt om hem eventueel over te nemen.. Ik let altijd op de mana van de healers, want zonder dat ben ik echt waardeloos want ik sterf binnen 10 seconden met al die elites-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 07:14:
[...]
mja, als je het al wist, had je denk ik beter geen raid kunnen maken, want het loopt nooit zoals je hoopt
er gebeurd altijd wel wat
grapjes over maintenance zijn niet leuk![]()
![]()
nah maakt ook verder niet uit, maar als je zo scherp op de snede een run doet, heb je ook meer kans op 'fouten' omdat iedereen er een beetje tempo in wil zetten om alles te halen voor de server down
wat ik trouwens wel veel merk in party's dat iedereen verwacht dat de healer op hun health let, maar dat nooit iemand (lees rogue, warrior, hunter) op de healer zijn mana let![]()
alleen als er OOM gespammed wordt of DRINK dan snappen ze wat er aan de hand is, ditzelfde geld voor andere mana gebruikers. erg irritant, laatst toen ik DM deed liepen een priest en ik constant achter de rest aan omdat ze bij een drinkpauze gewoon doorrennennu had ik geen mana nodig, maar ik blijf toch liever bij de healer als ie drinkt
dus please mensen, let ook op de mana van de manausers tijdens raid/group instances namens alle mana users, dank ik u
Maar het is wel wennen om na een bepaalde tijd te moeten stoppen voor mana, vind ik persoonlijk
ach weet je, ik stop liever steeds voor mana, dan voor "release spirit"RaseriaN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:46:
[...]
Meestal doen wij instances met 4 a 5 man van onze guild, en daar zitten eigenlijk altijd 2 rogue's in, 1 pala en 1 hunter en proberen vaak een priest/druid mee te krijgen.. Een van de rogue's blijft bij de healer in de buurt staan als er een add naar hem toe komt om hem eventueel over te nemen.. Ik let altijd op de mana van de healers, want zonder dat ben ik echt waardeloos want ik sterf binnen 10 seconden met al die elites
Maar het is wel wennen om na een bepaalde tijd te moeten stoppen voor mana, vind ik persoonlijk
Haha, lijkt wel of ze de graveyards altijd zo ver mogelijk van de instance entrance zetten..-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:57:
[...]
ach weet je, ik stop liever steeds voor mana, dan voor "release spirit"
Badlands is ook zo leuk daarin

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 26-05-2005 08:58 ]
Gisteren een UBRS run gedaan.
alle bosses tot op drakisath gingen makkelijk neer.
Bij drakisath 3 keer gewiped
4e keer toch gelukt 
Iets daarvoor versloegen we the beast en dropt die dit wapen
2 rogue´s uit mijn guild wilde die graag hebben.
was er ook nog 1 extra rogue mee (zonder improved sap) en wat gebeurt er, juist deze persoon wint de dagger. Wij dus wachten totdat ze the beast ging skinnen. en wachten, en wachten.
"erm, dude arent you gonna skin that doggie?"
"Me have no skinning"
andere 2 rogue´s gelijk trippen.
/kick rogue.
Ging dus weer lekker. Heb nu weer iemand erbij voor mijn ignore list
wat een pannekoek zeg.
Bij drakisath 3 keer gewiped
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Finkle's Skinner Binds when picked up Main Hand Dagger 37 - 70 Damage Speed 1.30 (41.2 damage per second) Requires Level 58 Equip: Skinning +10. Equip: +45 Attack Power when fighting Beasts. "Property of Finkle Einhorn, Grandmaster Adventurer" Sells for 5 Gold 79 Silver 91 Copper to vendors |
was er ook nog 1 extra rogue mee (zonder improved sap) en wat gebeurt er, juist deze persoon wint de dagger. Wij dus wachten totdat ze the beast ging skinnen. en wachten, en wachten.
"Me have no skinning"
/kick rogue.
Ging dus weer lekker. Heb nu weer iemand erbij voor mijn ignore list
LolTpn schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:04:
Bij drakisath 3 keer gewiped4e keer toch gelukt
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Finkle's Skinner Binds when picked up Main Hand Dagger 37 - 70 Damage Speed 1.30 (41.2 damage per second) Requires Level 58 Equip: Skinning +10. Equip: +45 Attack Power when fighting Beasts. "Property of Finkle Einhorn, Grandmaster Adventurer" Sells for 5 Gold 79 Silver 91 Copper to vendors
"Me have no skinning"
/kick rogue.
Ging dus weer lekker. Heb nu weer iemand erbij voor mijn ignore listwat een pannekoek zeg.
Badlands valt opzich nog wel mee, als je naar BRD/BRS gaat spawn je in de searing gorge (nu is daar wel een achter ingang maar tochRaseriaN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:58:
[...]
Haha, lijkt wel of ze de graveyards altijd zo ver mogelijk van de instance entrance zetten..
Badlands is ook zo leuk daarin
omfg.. was dat pickup ofzo? zulke stomme mensen moeten gebanned worden van WoW man -_-Tpn schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:04:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Finkle's Skinner Binds when picked up Main Hand Dagger 37 - 70 Damage Speed 1.30 (41.2 damage per second) Requires Level 58 Equip: Skinning +10. Equip: +45 Attack Power when fighting Beasts. "Property of Finkle Einhorn, Grandmaster Adventurer" Sells for 5 Gold 79 Silver 91 Copper to vendors
"Me have no skinning"
/kick rogue.
Ging dus weer lekker. Heb nu weer iemand erbij voor mijn ignore listwat een pannekoek zeg.
bij UBRS vraag ik altijd wie er skinners zijn, voor ik de run doeTpn schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:04:
code:
"Me have no skinning"
/kick rogue.

zonde van die finkle's
neuj, we vroegen wie um wilde.
Andere 2 rogue´s hebben wel skinning maxxed at 300.
We hadden anders een mooie kans op zijn mooie huidje
http://www.thottbot.com/?i=25359
naja, morgen nog maar is doen
Andere 2 rogue´s hebben wel skinning maxxed at 300.
We hadden anders een mooie kans op zijn mooie huidje
http://www.thottbot.com/?i=25359
naja, morgen nog maar is doen
Wou nog reageren dat skinning niet altijd belangrijk was maar toen zag ik de +10 skinning op de dagger.. DOH!!!Tpn schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:04:
code:
"Me have no skinning"
/kick rogue.
Heb zelf ook wel eens gehad.. wordt er een item gelinkt in de guildchat.. was een beetje laat.. ik zie +14sta +14int.. Wow voor mijn mage was dat echt uber.. zat nog te denken hoe ik dat itempje gemist had op thott dus ik zeg: Doet u mij maar dat lekkere itempje!! Reactie: Hoe wil je blinken met plate..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Verwijderd
wow ik denk dat ik voortaan eens een uurtje per dag voor IF ga duelen. Echt leuk
En je leert best veel van. Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat ik van een rogue verlies als deze met prep een 2e vanish gebruikt. En als deze vanish op cooldowns heeft ik deze flink kan inmaken. Ook fijn eens te zien dat ik qua attack power al aardig dichtbij lvl 60's kom. Gisteren toch in 1 van de 4 duels van een lvl 60 pally uit mijn guild gewonnen. Geeft je toch wat voldoening.
Verder ook gemerkt dat ik met mijn build erg afhankelijk ben van cooldowns. Een mage zonder cooldowns van een paar lvls lager maakte het behoorlijk moeilijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 09:38 ]
Hahah, ook paar keer gehad met guildm8's ... dikke "Need" spam in de party chat, dus wij cancelen de roll voor hem, zegtie "ow shit ik heb dit al" lekker is dat danSkeiron schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:32:
[...]
Wou nog reageren dat skinning niet altijd belangrijk was maar toen zag ik de +10 skinning op de dagger.. DOH!!!
Heb zelf ook wel eens gehad.. wordt er een item gelinkt in de guildchat.. was een beetje laat.. ik zie +14sta +14int.. Wow voor mijn mage was dat echt uber.. zat nog te denken hoe ik dat itempje gemist had op thott dus ik zeg: Doet u mij maar dat lekkere itempje!! Reactie: Hoe wil je blinken met plate..Gelukkig ben ik altijd oplettender met instance runs.. nog nooit gehad dat ik N zei op een item dat ik niet nodig had..
Hij was wel zo eerlijk om het item op AH te zetten en de winst te delen!
(Was een epic die goed verkocht, kregen met 5en allemaal 2g
mwoah, 5 Alliances afslachten die je proberen om te leggen omdat ze denken dat ze met 5 lvl 42-44 wel een lvl 60 en een lvl 42 om kunnen leggen, dat geeft pas voldoeningVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:36:
wow ik denk dat ik voortaan eens een uurtje per dag voor IF ga duelen. Echt leukEn je leert best veel van. Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat ik van een rogue verlies als deze met prep een 2e vanish gebruikt. En als deze vanish op cooldowns heeft ik deze flink kan inmaken. Ook fijn eens te zien dat ik qua attack power al aardig dichtbij lvl 60's kom. Gisteren toch in 1 van de 4 duels van een lvl 60 pally uit mijn guild gewonnen. Geeft je toch wat voldoening.
Verder ook gemerkt dat ik met mijn build erg afhankelijk ben van cooldowns. Een mage zonder cooldowns van een paar lvls lager maakte het behoorlijk moeilijk.
vanavond inderdaad maar een ubrs of strat group proberen te vinden
En daar zijn rogues nu persoonlijk niet de sterkste in (vind ik , of ik heb een verkeerde build nog, geen prep!) maar als ik meerdere tegenstanders krijg verlies ik op de timers omdat ik er een paar nodig heb om snel iemand af te maken.. ColdBlood ben ik meestal wel kwijt en de vanish ook na de 1e kill... blind zal ook wel lopen om eentje alvast uit te schakelen (voor een paar secs tho)
Met prep zou ik dit probleem niet hebben..... vanavond respec zie ik al!
Whehe, Ik heb mijn eerste respec er al doorheen gejaagd. Heb mijn punten uit gouge gehaald en meer in crits en stealth gestoken. Ik neem de 15% extra speed in stealth en ga voor de ghostly strike en hemorrage. Dan kan ik beter meerdere mobs aan, en de hemorrage maakt dat je party natuurlijk meer schade doet op een mob. Lijkt me erg handig bij bossesRaseriaN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:49:
[...]
En daar zijn rogues nu persoonlijk niet de sterkste in (vind ik , of ik heb een verkeerde build nog, geen prep!) maar als ik meerdere tegenstanders krijg verlies ik op de timers omdat ik er een paar nodig heb om snel iemand af te maken.. ColdBlood ben ik meestal wel kwijt en de vanish ook na de 1e kill... blind zal ook wel lopen om eentje alvast uit te schakelen (voor een paar secs tho)
dat kloptRaseriaN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:49:
[...]
Gisteren ook maar vast een priest mannetje gemaakt
iemand tips voor proffessions? (andere chars hebben al Skinning/lw en Herb/alch)
Tailor en enchant lijkt me dan het slimste.. sowieso omdat je al je tailor werk (mits groen) kan disenchanten, dus ben je beetje self-sustained (wow stoer woord-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:57:
[...]
dat kloptmaar ik had ook wel geluk hoor dat ik een priest bij me had, solo had ik het afgelegd, hoewel ik denk ik wel ontsnapt zou zijn. -> zie verhaal van mij stukje terug.
iemand tips voor proffessions? (andere chars hebben al Skinning/lw en Herb/alch)
Oops engineering vergeten!

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 26-05-2005 10:11 ]
Tailoring/enchanting of mining/engineering.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:57:
https://niels.nu
Ik heb met mijn priest tailoring/enchanting. Werkt prima samen vind ik. Ik ben 1 van de weinige tailorers in mijn guild en kom dus makkelijk aan veel cloth (ook krijg ik vaak alle cloth van partymembers).
Even een domme vraag misschien: Zat een gisteren in Gnomeregan en er was een druid bij (lvl 30) die op alle cloth rolde. Er zat ook nog een andere cloth drager bij (mage), maar die druid won dus 2x een cloth item. Een druid die op cloth rolt is toch ziek? Ik flink over de zeik en ik vragen waarom hij rolde, beweerde hij dat de cloth die viel beter was dan zijn leather die hij op dat moment droeg.
Het is dat we vlakbij de boss waren, anders was ik meteen uit de party gestapt. Weer een sukkel op mijn blacklist.
Waarom zijn er toch altijd mensen die op alles rollen waar ze op kunnen rollen? ......
Even een domme vraag misschien: Zat een gisteren in Gnomeregan en er was een druid bij (lvl 30) die op alle cloth rolde. Er zat ook nog een andere cloth drager bij (mage), maar die druid won dus 2x een cloth item. Een druid die op cloth rolt is toch ziek? Ik flink over de zeik en ik vragen waarom hij rolde, beweerde hij dat de cloth die viel beter was dan zijn leather die hij op dat moment droeg.
Waarom zijn er toch altijd mensen die op alles rollen waar ze op kunnen rollen? ......
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Ik zou voor tailor/mining gaan, tailor omdat je zo dan je eigen gear kan maken, en mining omdat het gewoon (zeker op hogerer lvls) veel oplevert.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:57:
[...]
dat kloptmaar ik had ook wel geluk hoor dat ik een priest bij me had, solo had ik het afgelegd, hoewel ik denk ik wel ontsnapt zou zijn. -> zie verhaal van mij stukje terug.
Voor druids kan ik het begrijpen als ze op cloth rollen met meer int/sta en +healing als ze resto priests zijn hoor.robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:12:
Even een domme vraag misschien: Zat een gisteren in Gnomeregan en er was een druid bij (lvl 30) die op alle cloth rolde. Er zat ook nog een andere cloth drager bij (mage), maar die druid won dus 2x een cloth item. Een druid die op cloth rolt is toch ziek? Ik flink over de zeik en ik vragen waarom hij rolde, beweerde hij dat de cloth die viel beter was dan zijn leather die hij op dat moment droeg.Het is dat we vlakbij de boss waren, anders was ik meteen uit de party gestapt. Weer een sukkel op mijn blacklist.
... dit had net zo goed in een edit gekund
[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 26-05-2005 10:15 ]
Gister weer eens Deadmines gedaan, omfg wat een ramp... de party die ik gister had was echt om te huilen; geen aangewezen healer of puller... alleen een MT, dat was het. Bij Sneed's Shredder al bijna een complete whipe, dus daarna maar gewoon gestopt. Wat een ramp! 
Morgen maar weer eens een poging wagen, of misschien eerste keer The Stockade proberen.
Morgen maar weer eens een poging wagen, of misschien eerste keer The Stockade proberen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Welke server zit je? Zit op Dragonmaw, wil je anders best wel ff door DM/Stockades leiden ;-)OkkE schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:16:
Gister weer eens Deadmines gedaan, omfg wat een ramp... de party die ik gister had was echt om te huilen; geen aangewezen healer of puller... alleen een MT, dat was het. Bij Sneed's Shredder al bijna een complete whipe, dus daarna maar gewoon gestopt. Wat een ramp!
Zit helaas op Stormrage, toch bedankt voor je aanbod.
Maar denk dat een aantal guild-members me ook wel willen helpen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
mja zat ik dus ook aan te denken
denk dat ik begin met enchanting/mining voor geld
shards enzo verkopen altijd wel lekker op de ah,
Kan ik later 1 van de 2 droppen voor tailoring of engineering, eng lijkt me gewoon zwaar leuk, en tailoring is idd wel handig voor enchanting en voor bags, hoewel ik met djengis in no time genoeg runecloth heb om een andere tailor even 4 bags te laten maken
begin gewoon met geld verdien crap, powerlvl later dan wel de prodcution deel ^^
Ik vind het niet netjes om als druid op cloth te rollen als er 2 clothwearers in je party zitten.M1lamb3r schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:14:
[...]
Voor druids kan ik het begrijpen als ze op cloth rollen met meer int/sta en +healing als ze resto priests zijn hoor.
Heb ook een keer in een party gezeten met een rogue die op een staff rollde, dag rogue.......
Waarom mag een rogue daar niet op rollen, ik bedoel als jij die staff niet ging gebruiken heeft hij er vind ik net zoveel recht op als jij. Hij moet immers ook aan gold komen.robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:24:
[...]
Ik vind het niet netjes om als druid op cloth te rollen als er 2 clothwearers in je party zitten.
Heb ook een keer in een party gezeten met een rogue die op een staff rollde, dag rogue.......
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik zat dit weekend in Stromgarde met een Paladin (40) en een Druid (36). Druid was een complete nitwit, pullde maar een end weg en ging vaak dood. Paladin moest daarom vaak en hard wegrennen. Op een gegeven moment openen de pala en ik de kisten voor de items in Trelane's tower. We hadden afgesproken dat er iemand de aandacht zou trekken en de 2e hielp hem ontsnappen, de derde opent de kisten voor zijn items, en zo verder. De pala en ik kregen het voor elkaar, maar de druid ging ipv die kist te openen de pala staan healen, domme knuppel.robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:24:
[...]
Ik vind het niet netjes om als druid op cloth te rollen als er 2 clothwearers in je party zitten.
Eerst werden er leather gloves gedropt, die mocht ik hebben. Vervolgens een dagger (1.40 speed) met +healing spells. Ik heb natuurlijk geen healing, maar omdat ze hem toch niet nodig hadden mocht ik hem toch hebben
Lucky me
Ten eerste was het een staff die VC liet vallen in deadmines. Die staff was absoluut voor mij (als enige gebruiker van staves) en ik gebruik hem nog steeds. Maar buiten dat feit; als je op blue items gaat rollen om geld te verdienen kan je heel snel opzouten. Bovendien ga ik niet in parties zitten waar mensen rollen op dingen die ze niet gebruiken. Ik roll alleen op cloth, staves en 1H maces, de rest pass ik voor. Dat verwacht ik ook van anderen.kevinp schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:27:
[...]
Waarom mag een rogue daar niet op rollen, ik bedoel als jij die staff niet ging gebruiken heeft hij er vind ik net zoveel recht op als jij. Hij moet immers ook aan gold komen.
Als de persoon die rollt op dingen die hij niet kan/gaat gebruiken dan ook nog gaat zeggen dat hij het nodig heeft om te verkopen in AH ga ik helemaal flippen
Dat is idd zuig, beste is altijd zelf groep samenstellen vooral deadmines/ stockades zijn er genoeg mensen die dat willen doenOkkE schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:16:
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Verwijderd
Ok dus jij hanteert geen N&G systeem? Wat doe je dan met loot die niemand wil?robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:33:
[...]
Ten eerste was het een staff die VC liet vallen in deadmines. Die staff was absoluut voor mij (als enige gebruiker van staves) en ik gebruik hem nog steeds. Maar buiten dat feit; als je op blue items gaat rollen om geld te verdienen kan je heel snel opzouten. Bovendien ga ik niet in parties zitten waar mensen rollen op dingen die ze niet gebruiken. Ik roll alleen op cloth, staves en 1H maces, de rest pass ik voor. Dat verwacht ik ook van anderen.
Als de persoon die rollt op dingen die hij niet kan/gaat gebruiken dan ook nog gaat zeggen dat hij het nodig heeft om te verkopen in AH ga ik helemaal flippen
Ik roll alleen op spullen waar ik als Mage iets aan heb, en dan niet voor mijn Enchanting, maar alleen voor gebruik (cloth, staff, off-hand, ...). 
Gelukkig heb ik Deadmines al gehaald (2x) met goede party's. Maar het blijft klote als je zo'n slechte party hebt... maarja, zomaar op de helft stoppen is ook zo wat.Binno schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:35:
[...]
Dat is idd zuig, beste is altijd zelf groep samenstellen vooral deadmines/ stockades zijn er genoeg mensen die dat willen doen
[ Voor 58% gewijzigd door OkkE op 26-05-2005 10:40 ]
Verwijderd
Sorry hoor, maar ik speel zelf ook Druid, maar ik zal nooit en te nimmer op Cloth rollen dit omdat de Armor die er op zit vaak te laag is dan wat ik opdat moment als Leather draag. En ook al zit er veel Intelect op dan neem ik het nog niet. Want als je dan een tik van een mob krijgt die 1 of 2 LvLs hoger is dan zie je, je Health met sneltreinvaart achteruit lopen.M1lamb3r schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:14:
[...]
Voor druids kan ik het begrijpen als ze op cloth rollen met meer int/sta en +healing als ze resto priests zijn hoor.

ik rol op alle boe items. mocht er een persoon zijn die het wil hebben kan die het krijgen. maar dan inspect hem altijd eerst.
is het daadwerkelijk een verbetering kan hij de item zonder morren van me krijgen.
is het daadwerkelijk een verbetering kan hij de item zonder morren van me krijgen.
Ik roll op leather en daggers.
De rest pass ik altijd gewoon, niet nodig.
Loot die niemand wil pak ik dan wel weer op
De rest pass ik altijd gewoon, niet nodig.
Loot die niemand wil pak ik dan wel weer op
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Eerst kijken welke personen hem nodig hebben, is er geen, dan pas rolled iedereen erop en dan mag iedereen hem winnen!kevinp schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:27:
[...]
Waarom mag een rogue daar niet op rollen, ik bedoel als jij die staff niet ging gebruiken heeft hij er vind ik net zoveel recht op als jij. Hij moet immers ook aan gold komen.
Ook met hogere status wordt je aangevallen.HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:44:
Ik zie nu ik de missies voor BB aan het doen ben, dan mijn reputation daar rap aan het stijgen is. Als ik nu friendly weet te worden bij de bruisers, vallen ze me dan voortaan niet meer aan?
Lijkt me handig
Exhalted kan je beter vergeten, gast op USA server moest een quest meer dan 900 keer doen om SW exhalted te worden.
Persoonlijk vind ik dat een lompe instelling maargoed... ik had jou echt nooit in mijn groep genomen..Tpn schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:40:
ik rol op alle boe items. mocht er een persoon zijn die het wil hebben kan die het krijgen. maar dan inspect hem altijd eerst.
N/G lootrules all the way!
Verwijderd
ik vertrouw mensen in mijn party daar meestal wel mee. Ik heb tot nu toe 2 keer meegemaakt dat iemand N rollde en ze een beter item hadden. Maar ja dat is misschien ook subjectief.
Verder gaat dat altijd wel goed. Ook vrijwel nooit gezeur. Vooral de mensen die veel bossruns doen (waar ik dus over het algemeen mee bezig ben nu) doen ook niet moeilijk als iemand N rollt. Dan past verder iedereen gewoon voor het item zonder gezeur.
Maar ja het scheelt misschien ook dat ik inmiddels met die UI mod een blacklist heb opgebouwd en dus sowieso niet met mensen group waar ik slechte ervaringen mee heb.
Verder gaat dat altijd wel goed. Ook vrijwel nooit gezeur. Vooral de mensen die veel bossruns doen (waar ik dus over het algemeen mee bezig ben nu) doen ook niet moeilijk als iemand N rollt. Dan past verder iedereen gewoon voor het item zonder gezeur.
Maar ja het scheelt misschien ook dat ik inmiddels met die UI mod een blacklist heb opgebouwd en dus sowieso niet met mensen group waar ik slechte ervaringen mee heb.
Loot die niemand nodig heeft/wil, daar kan uiteraard iedereen voor rollen. En of er het N&G systeem gebruikt wordt ligt vaak aan de leader.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:38:
[...]
Ok dus jij hanteert geen N&G systeem? Wat doe je dan met loot die niemand wil?
Maar (het is noob) ik ben niet zo thuis in het N&G systeem. Heb er 2x mee gespeeld in een party en 2x kon iedereen op cloth rollen en alleen de pala op plate (dat is logisch, maar waarom dan iedereen op cloth?).
Interesse om een korte toelichting te geven op het N&G systeem (vooral hoe het werkt in een party)?
Interessante post van t WoW forum:
Ik zie wel wat in het N/G voor blauwe items
Round robin is ook wel ok, maar dan mis je toch echt class-items sneller denk ik.
Ook nog ff alle mogelijkheden
Ikzelf zit nu nog echt in het N/G systeem (alhoewel ik gister met een groepje gnomeregan master loot had, werkt ook leuk (ik was master, maar de loot interesseerde me niet).It is sort of funny to see how loot rules evolve.
First few instances it is usually chaos. Some roll on everything, others go by need, no real system, and explaining a system can be a taxing task.
Then comes a time where looting is set to group loot with rolling on greens and up. People settle on need/greed systems, only pressing roll after all have called n/g. Those who difer from this are often regarded newbs. It is an imperfect system though.
Some then advance to the point where the loot threshold is set to rare. By now most greens are vendor thrash, so letting the original looter have it is as random as rolling for it, but saves large amounts of time. Should someone need the item can always be given to them, or a /random roll done. people slowly realize that this system is no less vulnerable to ninjas and jerks than bringing the dice up for everything.
As people start hitting the 55+ instances, the previous system is taken a bit further. Looting will be round robin, with original looter claiming everything except when need is called. Possible exceptions for rares/epics. The system is slightly more vulnerable to a ninja, but by 55+ a ninja can no longer re-roll or hide very well, the word will spread fast in the high level crowd.
Nowadays I am almost tempted to find another group if the party leader has not advanced to the point of round robin. Those dice showing up is a big problem, especially with BoPs. The moment they show the party only has a minute to sort any discussions and misunderstandings, and it is even worse when they show up mid combat. When people have trouble with others rolling on something they should not, it is often an issue with the in-game rolling. If everyone is doing /random for loot they need, discussions of whether dreadmist is allowed for mages or the dagger is a caster or rogue dagger can be settled without the game popping the loot into someone's inventory before an agreement has been made.
Ik zie wel wat in het N/G voor blauwe items
Round robin is ook wel ok, maar dan mis je toch echt class-items sneller denk ik.
Ook nog ff alle mogelijkheden
Round Robin - Everyone takes turns in looting. It is your turn to loot again when everyone has taken their turn in that "round." This setting is recommended for most situations. If a player bends down to loot a monster under Round Robin looting, then if they leave items on the corpse that they haven't looted, anyone in the party can loot them. Keep in mind that more than one person will be able to loot a corpse if the person currently looting already has enough of the quest items that that specific monster dropped.
Free-For-All - This setting allows anyone in the party to loot any corpse. You might find this option useful if no one cares who gets what, or how often any one person gets to loot.
Master Looter - This setting allows the group leader to loot everything and allows the leader to decide if other members in the party are to get items, and what items they should get. This becomes useful when very powerful items are dropping and people can't be trusted to pass them out fairly.
Group Loot (default) - When an item equal to or above the threshold (details on threshold below) is on a monster that is killed, everyone gets a pop-up box on their screen with the item and pass or roll options and a timer. Anyone who rolls, displays a number between 1 and 100, the highest roller of all those who choose to roll automatically gets the item. Anyone who waits until the timer expires automatically passes. Items below the threshold are taken care of by normal round robin rules. If more than one player ties a loot roll, a random player will receive the loot.
Need Before Greed - Same as group loot, except players who cannot use the item automatically pass.
Threshold - This just determines the level of items that are affected by the methods above. If a party wants to set the threshold to blue items and are in group loot mode, then green items that are found will be taken care of by the normal round robin rules.
[ Voor 31% gewijzigd door itsme op 26-05-2005 10:57 ]
Nothing to see here
Je roept alleen need als jou char het kan gebruiken, geen alt, geen guildm8, geen vrienden.. puur je eigen, heeft niemand het nodig (geen need) dan roept iedereen g (greed) en dan kan iedereen vrij rollen en dan is het geluk hebben die het wint natuurlijk!robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:47:
[...]
Loot die niemand nodig heeft/wil, daar kan uiteraard iedereen voor rollen. En of er het N&G systeem gebruikt wordt ligt vaak aan de leader.
Maar (het is noob) ik ben niet zo thuis in het N&G systeem. Heb er 2x mee gespeeld in een party en 2x kon iedereen op cloth rollen en alleen de pala op plate (dat is logisch, maar waarom dan iedereen op cloth?).
Interesse om een korte toelichting te geven op het N&G systeem (vooral hoe het werkt in een party)?
standaard regels in Endgame pickupsRaseriaN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:45:
[...]
Persoonlijk vind ik dat een lompe instelling maargoed... ik had jou echt nooit in mijn groep genomen..
BOE = All roll need = geef
BOP = Roll if need
Class items = class only, bij all pass, all roll greed
snel en simpel, het niet volgen van deze regels resulteert in een onmiddelijke kick
ik doe alleen maar lvl 60 instances daar, en je mag er van uit gaan dat iedereen die greens voor het zelfde gebruikt, juist vendor.
Hoezo is het dan lomp om op alles te rollen, als je daar met 10 man zit ga je echt niet voor elke item discussieren of het nou need of greed is. want dan heb je met pech nog steeds 3 lvl 60+ elite´s op je dak.
zodra er een schermpje komt waar ik voor moet rollen druk ik op het dobbelsteentje.
win ik um, en wil iemand anders hem, loop ik er naar toe trade hoppa klaar.
Hoezo is het dan lomp om op alles te rollen, als je daar met 10 man zit ga je echt niet voor elke item discussieren of het nou need of greed is. want dan heb je met pech nog steeds 3 lvl 60+ elite´s op je dak.
zodra er een schermpje komt waar ik voor moet rollen druk ik op het dobbelsteentje.
Begrijpelijk..Cloth kan in begin fase veel beter zijn als het LW item wat een druid heeft. ligt aan zijn talent tree welke hij gebruikt...Als ik een coth item vind wat beter is als mij LW apparaat roll ik ook hoor. Die paar def die je mist dan is makkelijk te overkomen, in bear form mocht het ooit nodig zijn....tis niet zo van druid kan leer dragen dus hij moet altijd leerrobbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:12:
Ik heb met mijn priest tailoring/enchanting. Werkt prima samen vind ik. Ik ben 1 van de weinige tailorers in mijn guild en kom dus makkelijk aan veel cloth (ook krijg ik vaak alle cloth van partymembers).
Even een domme vraag misschien: Zat een gisteren in Gnomeregan en er was een druid bij (lvl 30) die op alle cloth rolde. Er zat ook nog een andere cloth drager bij (mage), maar die druid won dus 2x een cloth item. Een druid die op cloth rolt is toch ziek? Ik flink over de zeik en ik vragen waarom hij rolde, beweerde hij dat de cloth die viel beter was dan zijn leather die hij op dat moment droeg.Het is dat we vlakbij de boss waren, anders was ik meteen uit de party gestapt. Weer een sukkel op mijn blacklist.
Ik neem aan dat je need roept met /n en greed met /g. Maar dan kunnen ninja looters toch nog steeds need roepen?RaseriaN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:49:
[...]
Je roept alleen need als jou char het kan gebruiken, geen alt, geen guildm8, geen vrienden.. puur je eigen, heeft niemand het nodig (geen need) dan roept iedereen g (greed) en dan kan iedereen vrij rollen en dan is het geluk hebben die het wint natuurlijk!
Verwijderd
Ok dit is een gemene vraag, wat doe je dan als er bijvoorbeeld een Epic valt die BoE is laten we zeggen Krol Blade en je bent met 5 man in een instance. Word greed of word het need-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:50:
[...]
standaard regels in Endgame pickups
BOP = Roll if need
snel en simpel, het niet volgen van deze regels resulteert in een onmiddelijke kick
Dit omdat dit item je natuurlijk je snel op weg kan helpen naar een epic mount van wege de zekerheid dat je er wel 600 tot 1000 G in de AH mee kan verdienen.
Ik ben wel is benieuwd hoe jullie daar over denken. Bij ons is het tot dus verre iedereen rollen geweest. Ik heb zelf 2 Epics zien vallen het Schild The green Tower en Het Krol Blade waar ik een 1 op rolde maar dit terzijde.
Ik heb het ook wel eens dat ik bij een roll niet goed heb gekeken wat het is, als ik hem dan win en het is niets voor mij class of iemand anders heeft er meer aan dan kunnen ze het gewoon krijgen. Ik ben in het geheel niet moeilijk.RaseriaN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:45:
[...]
Persoonlijk vind ik dat een lompe instelling maargoed... ik had jou echt nooit in mijn groep genomen..
Van de week vroeg een mage potions aan mij en wat hij er voor terug moest geven, ik antwoorde dat ik alleen de vails die ik gebruik vergoed wilde hebben dus 20 soorten potions gemaakt en gegeven hij was 1 silver kwijt. Waarom wil ik er niets mee vediennen wel hij zit in de Guilde en ten tweede mijn krachten worden hoger en het wordt goed gebruikt.
Vannacht nog met twee druids lopen spelen die deden de trail of the sea lion ze waren nog nooit in IF geweest dus we diende alles te voet te doen. Doordat we veel moesten lopen en af en toe een gevecht moeten doen kwamen ze in de problemen ze gebruikte niet optijd de healing en bear form. Gelijk uit gelegt dat het af en toe beter is om bear te worden en te vechten omdat dan je armor omhoog gaat. We kregen later hulp van een warrior en wat doen de twee lvl 16 druids mee vechten met de warrior en hem niet in dekken met healing, nu was er niets een bedreiging voor de lvl 40 warrior maar gelijk uitgelegt dat het beter is om achter hem te gaan staan en niet echt mee vechten maar te healen. Was wel leuk om te doen alleen wel veel loop werk en lang geduurt om alles bij elkaar te krijgen.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
in /p roep je gewoon 'n' of 'g' ook wel 's' genoemd. ALs je n roept maar je blijkt het niet nodig te hebben (inspect) dan moet je een goede uitleg hebben of het is het een instant kick en ignore.robbertinho schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:55:
[...]
Ik neem aan dat je need roept met /n en greed met /g. Maar dan kunnen ninja looters toch nog steeds need roepen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 11:06 ]
nee maar het is wel so dat de squishy's ALLEEN maar cloth kunnen dragen, dus krijgen zij voorrang op cloth.SaURoN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:55:
[...]
Begrijpelijk..Cloth kan in begin fase veel beter zijn als het LW item wat een druid heeft. ligt aan zijn talent tree welke hij gebruikt...Als ik een coth item vind wat beter is als mij LW apparaat roll ik ook hoor. Die paar def die je mist dan is makkelijk te overkomen, in bear form mocht het ooit nodig zijn....tis niet zo van druid kan leer dragen dus hij moet altijd leer
als je op higher lvl's onder je max mogelijke voor need rolled, mag je meteen opzouten.
Epic BOE is greed roll in pickupsVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:01:
[...]
Ok dit is een gemene vraag, wat doe je dan als er bijvoorbeeld een Epic valt die BoE is laten we zeggen Krol Blade en je bent met 5 man in een instance. Word greed of word het need![]()
Dit omdat dit item je natuurlijk je snel op weg kan helpen naar een epic mount van wege de zekerheid dat je er wel 600 tot 1000 G in de AH mee kan verdienen.![]()
Ik ben wel is benieuwd hoe jullie daar over denken. Bij ons is het tot dus verre iedereen rollen geweest. Ik heb zelf 2 Epics zien vallen het Schild The green Tower en Het Krol Blade waar ik een 1 op rolde maar dit terzijde.
tenzij ik de pickup goed genoeg ken, maar need = equip + inspect ter plekke
[ Voor 38% gewijzigd door Bokkie op 26-05-2005 11:06 ]
Damn! 900 keer een quest doen is geestdodend, geen lol meer aan. Ik settle wel voor een gewoon paard danKaap schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:44:
[...]
Ook met hogere status wordt je aangevallen.
Exhalted kan je beter vergeten, gast op USA server moest een quest meer dan 900 keer doen om SW exhalted te worden.
Dan moet je eigenlijk, zoals ook in de gequote post staat, de threshold op blue zetten, groen is dan vanzelf round robinTpn schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:55:
ik doe alleen maar lvl 60 instances daar, en je mag er van uit gaan dat iedereen die greens voor het zelfde gebruikt, juist vendor.
Nothing to see here
Wat ben ik blij dat ik geen pickup groups meer doe 
mijn guild heeft zowizo ongeveer 50 lvl60'ers en nog aardig wat 50-59.
elke avond worden er zo'n 3 á 4 guildruns georganiseerd door de officers/leaders van de guild.
Onze guild heeft een systeem waarbij je punten verdien met elke guild-raid (Startholme, Scholomance, LBRS, UBRS, MC).
Je hebt HP (Hybrid Points) en CP (Class Points), CP's gebruik je op je set items, en HP's op andere dingen die meerdere classes kunnen gebruiken, en voor elke run krijg je even veel HP's als CP's erbij.
Na een boss gekilled te hebben loot de Master Looter de boss en linked de gedropte items in de raid-chat, voor de items zijn er punten vastgesteld (bijv rare item lvl55+ 100 HP/CP, of rare <lvl55, 50 HP/CP). Hierna vraagt hij of iemand hem nodig heeft, als er maar een iemand hem nodig heeft kost hem dat het aantal punten die dat item waard is, mochten er meer mensen hem nodig hebben moet je bieden met het aantal punten dat je hebt.
Mocht niemand hem hebben word er random gerolled (FFA) uiteraard, recipes/boe item sets worden naar de bank gestuurd en/of ik guild-chat gevraagd of iemand deze nodig heeft.
Hierbij hebben diegene die actief zijn het meeste voordeel omdat ze gewoon meer punten hebben, maar dat is ook wel logisch.
Vind het erg prettig werken en geen gezeik
A.s. vrijdag en zaterdag weer Molten Core doen, hopen dat we weer wat verder kunnen komen (vorige x alleen Lucifron ivm wat tijdgebrek van de meesten).
We proberen nu Lucifron, Magmadar en de volgende waarvan ik de naam even kwijt ben
elke avond worden er zo'n 3 á 4 guildruns georganiseerd door de officers/leaders van de guild.
Onze guild heeft een systeem waarbij je punten verdien met elke guild-raid (Startholme, Scholomance, LBRS, UBRS, MC).
Je hebt HP (Hybrid Points) en CP (Class Points), CP's gebruik je op je set items, en HP's op andere dingen die meerdere classes kunnen gebruiken, en voor elke run krijg je even veel HP's als CP's erbij.
Na een boss gekilled te hebben loot de Master Looter de boss en linked de gedropte items in de raid-chat, voor de items zijn er punten vastgesteld (bijv rare item lvl55+ 100 HP/CP, of rare <lvl55, 50 HP/CP). Hierna vraagt hij of iemand hem nodig heeft, als er maar een iemand hem nodig heeft kost hem dat het aantal punten die dat item waard is, mochten er meer mensen hem nodig hebben moet je bieden met het aantal punten dat je hebt.
Mocht niemand hem hebben word er random gerolled (FFA) uiteraard, recipes/boe item sets worden naar de bank gestuurd en/of ik guild-chat gevraagd of iemand deze nodig heeft.
Hierbij hebben diegene die actief zijn het meeste voordeel omdat ze gewoon meer punten hebben, maar dat is ook wel logisch.
A.s. vrijdag en zaterdag weer Molten Core doen, hopen dat we weer wat verder kunnen komen (vorige x alleen Lucifron ivm wat tijdgebrek van de meesten).
We proberen nu Lucifron, Magmadar en de volgende waarvan ik de naam even kwijt ben
ik heb nog nooit round robin gespeeld, wat doet dat precies?
degene die de item loot krijgt hem?
of gaat item nummer 1 naar 1, item nummer 2 naar 2 enz?
Verder heb ik nog geen 1 keer een epic item gezien in mijn lootschermpje. maar als ik het kan gebruiken dan roll ik er op, is het iets van cloth of een staf ofzo waar ik als pala niks aan heb dan roll ik er niet op.
Speel namelijk alleen maar met gasten die ook op ventrilo zitten. als ze daar aangeven dat iedereen moet rollen dan doe ik dat ook.
Verder heb ik nog geen 1 keer een epic item gezien in mijn lootschermpje. maar als ik het kan gebruiken dan roll ik er op, is het iets van cloth of een staf ofzo waar ik als pala niks aan heb dan roll ik er niet op.
Speel namelijk alleen maar met gasten die ook op ventrilo zitten. als ze daar aangeven dat iedereen moet rollen dan doe ik dat ook.
Ik vin zowiezo paarden > rest, en undead paarden natuurlijk.HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:03:
[...]
Damn! 900 keer een quest doen is geestdodend, geen lol meer aan. Ik settle wel voor een gewoon paard dan
DKP is leuk, maar werkt alleen in grote guild, die veel PVE instance runs doenbutsj schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:13:
**DKP Systeem uitleg**
en zoals je zegt is het in het voordeel voor de mensen die vaak en veel kunnen spelen
Tijdens mijn EQ periode ook veel items gehaald door DKP's, maar toen studeerde ik nog en had ik meer tijd
kleine guilds met minder fanatiek spelers hebben niets aan het DKP systeem en zijn daarom aangewezen op pickups, vele spelers zullen daarom ook nooit ragnaros zien of onyxia omleggen.
Jep, wat nu bij alle onder groen gebeurd, ieder im de beurt.Tpn schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:15:
ik heb nog nooit round robin gespeeld, wat doet dat precies?
Nothing to see here
Ach looten. Ik zat laatst in een Gnomeregan groepje, was wel een leuk groepje, maar er zaten er twee in vandezelfde guild. Warrior en een paladin. Komt er later een nieuwe lid in onze party, want eentje moest weg vanwege RL issues, geen probleem want het nieuwe lid was een mage. De mage was ook lid van dezelfde guild als de warrior en de paladin en toen we bij de boss waren en hem hadden verslagen dropt hij twee items. Blauwe axe en een groen cloth hoedje.
Ik pas de axe en rol voor het hoofddekseltje (leuke + op zowel int als sta en toch 6 stat points meer dan wat ik ophad). De mage zegt dan ineens in een vreemde taal "blah blah blah ME blah HAT blah give". Tijdens looten is mijn taal kennis erg goed dus ik had door wat er ging gebeuren... de warrior en de paladin rollen allebei ook voor het cloth en geven het meteen aan hun guildmate.
Dat is weer een gehele guild die op mijn blacklist staat, wel zielig voor de warrior met wie ik daarvoor al enige tijd aan het spelen was, maar zelfs een half uur sorry zeggen voor dat soort acties is niet genoeg en hij kan zichzelf voortaan healen. Ik vind het excuus dat je het voor je guild doet niet echt afdoende. Als ik hem nog een keer zie disenchant ik z'n axe....
Was gelukkig lowlevel loot en ik vond devolgende dag in een kistje hetzelfde hoedje en nog een necklace (ook +int en +spi), dus toch semi content
Ik pas de axe en rol voor het hoofddekseltje (leuke + op zowel int als sta en toch 6 stat points meer dan wat ik ophad). De mage zegt dan ineens in een vreemde taal "blah blah blah ME blah HAT blah give". Tijdens looten is mijn taal kennis erg goed dus ik had door wat er ging gebeuren... de warrior en de paladin rollen allebei ook voor het cloth en geven het meteen aan hun guildmate.
Dat is weer een gehele guild die op mijn blacklist staat, wel zielig voor de warrior met wie ik daarvoor al enige tijd aan het spelen was, maar zelfs een half uur sorry zeggen voor dat soort acties is niet genoeg en hij kan zichzelf voortaan healen. Ik vind het excuus dat je het voor je guild doet niet echt afdoende. Als ik hem nog een keer zie disenchant ik z'n axe....
Was gelukkig lowlevel loot en ik vond devolgende dag in een kistje hetzelfde hoedje en nog een necklace (ook +int en +spi), dus toch semi content
|{ brrr }] |
Gisteren wezen kwesten in stonetalon trouwens. Was nog 21 en 27 rogue jumped me met cheapshot. Keke, ik kom uit zijn CS: retalliation, AP buff, AP debuff, rend en overpower als ie dodged. Level verschil scheelde een berg. Hij overleefde met 20% maar mentaal heb ik gewonnen IMO. Die gast wist niet wat hem overkwam, een level 21 warrior die een 27 rogue eventjes bijna sloopt.
Vraag me wel es af of 9 van de 10 rogues uberhaupt weten hoe ze een rogue moeten spelen. n44b class.
Vraag me wel es af of 9 van de 10 rogues uberhaupt weten hoe ze een rogue moeten spelen. n44b class.
Yellow|A schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:24:
*** blablabla triest verhaal ***

ach binnenkort mag je naar SM, kan je vechten voor Whitemane's chappeau, dies bop
De guild waar ik inzit werkt ook met DKP, maar die worden alleen gebruikt voor Azuregos/Kazzak/MC, UBRS etc is gewoon rollen als je iets nodig hebt.. IMO heb je DKP nog niet echt nodig bij UBRS etc omdat je deze runs toch vaak best snel kan doen.butsj schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:13:
Hehe zelfde probleem.. vanochtend lvl 44 rogue valt mij aan terwijl ik rock elementals grind met mijn pally lvl 38 op dat moment(nu lvl 39).. Ik gooi Blessing of Protection op heal en maak de rock elemental eerst af.. Nu maar proberen die lvl 44 rogue.. Paar flinke hits uitgedeeld met SoC dus hij gooit zijn dodge aan.. dus ik HoJ en rogue is stunned en ik mijn heal uitvoeren.. Daarna over gegaan op Seal of Justice om hem verder te stunnen tussen mijn attacks.. daarna probeerde hij vanish dus ik meteen concecration en een stun engineer bommetje erachteraan.. rennen en 1 klap dood.. Weer een rogue erbij die ik ga terug vinden op de nerf de pally forums..Kaap schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:27:
Gisteren wezen kwesten in stonetalon trouwens. Was nog 21 en 27 rogue jumped me met cheapshot. Keke, ik kom uit zijn CS: retalliation, AP buff, AP debuff, rend en overpower als ie dodged. Level verschil scheelde een berg. Hij overleefde met 20% maar mentaal heb ik gewonnen IMO. Die gast wist niet wat hem overkwam, een level 21 warrior die een 27 rogue eventjes bijna sloopt.
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Reroll er anders eentje op Vashj, kan ik ook een keer met jou questenKaap schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:27:
En met een 40 rogue (dat haal ik deze week nog, incl mount) aan je zijde is het voor jou ook makkelijker levelen
Verwijderd
Aye sowieso gebeuren dat soort dingen in latere instances niet meer doordat bijna alles BoP is. Gewoon op een blacklist zetten idd. Doet mijn hele guild ook. Grappige is dat zich zo'n verhaal bij ons snel de ronde doet. Als je 1 keer iemand naait in je lvl 20's, krijg je dat 30 lvls later nog te horen. Als iedereen dat dus aan elkaar doorroddelt komen ze vanzelf met problemen met het vinden van groepen. Kunnen ze dus een andere char gaan rollen. Wie trekt er dan dus uiteindelijk aan het langste eind?-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:28:
[...]
zwaar triest zulke gasten wil je inderdaad gewoon NIET mee spelen
ach binnenkort mag je naar SM, kan je vechten voor Whitemane's chappeau, dies bop
Kortom naai anderen niet, want uiteindelijk naai je jezelf. Is niet de eerste MMO waarin ik dat zie trouwens.
Verwijderd
Gezien ik geen fan ben van die rol onzin ben ik blij dat ik met mijn lev 60 in mijn guild genoeg level 60's heb. En ik ken alle mensen in mijn guild persoonlijk. Scheeld bende gezeik-=BoKKiE=- schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:50:
[...]
standaard regels in Endgame pickups
BOP = Roll if need
Nah, zo doe ik het niet. Een foutje mogen ze best maken op hun 20, als ze 50 zijn hoop ik dat ze beter weten. Doen ze het dan nog fout (en dus expres) dan gaan ze er idd voorgoed uit.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:46:
[...]
Aye sowieso gebeuren dat soort dingen in latere instances niet meer doordat bijna alles BoP is. Gewoon op een blacklist zetten idd. Doet mijn hele guild ook. Grappige is dat zich zo'n verhaal bij ons snel de ronde doet. Als je 1 keer iemand naait in je lvl 20's, krijg je dat 30 lvls later nog te horen. Als iedereen dat dus aan elkaar doorroddelt komen ze vanzelf met problemen met het vinden van groepen. Kunnen ze dus een andere char gaan rollen. Wie trekt er dan dus uiteindelijk aan het langste eind?
Kortom naai anderen niet, want uiteindelijk naai je jezelf. Is niet de eerste MMO waarin ik dat zie trouwens.
Zou ik fijn vinden ja, als ik partyleider ben doe ik meestal óf op alles rollen, of gewoon need before greed aanzetten, dan kan je alleen rollen als je het kan gebruiken, voor het geval er zeikerds tussen zitten die met optie 1 niet kunnen leven.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:48:
[...]
Gezien ik geen fan ben van die rol onzin ben ik blij dat ik met mijn lev 60 in mijn guild genoeg level 60's heb. En ik ken alle mensen in mijn guild persoonlijk. Scheeld bende gezeikgewoon op alles rollen
Is 't nog steeds zo dat NBG zo zuigt? As in warriors kunnen op (bijna) alles rollen en mages bv alleen op cloth enzo.. Als dat nog steeds zo is, dan is NBG geen optie imoHTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:49:
[...]
Zou ik fijn vinden ja, als ik partyleider ben doe ik meestal óf op alles rollen, of gewoon need before greed aanzetten, dan kan je alleen rollen als je het kan gebruiken, voor het geval er zeikerds tussen zitten die met optie 1 niet kunnen leven.
Verwijderd
IDD absoluut slecht systeem.kEv4h schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:52:
[...]
Is 't nog steeds zo dat NBG zo zuigt? As in warriors kunnen op (bijna) alles rollen en mages bv alleen op cloth enzo.. Als dat nog steeds zo is, dan is NBG geen optie imo
dat is suckHTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:49:
[...]
Zou ik fijn vinden ja, als ik partyleider ben doe ik meestal óf op alles rollen, of gewoon need before greed aanzetten, dan kan je alleen rollen als je het kan gebruiken, voor het geval er zeikerds tussen zitten die met optie 1 niet kunnen leven.

en inderdaad DKP is alleen 'nodig' voor de 6 dagen cooldown instances/bosses
ik zie mezelf niet zo snel, onyxia/MC doen, en ook nog kans hebben op items, maar dat maakt niet uit
[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 26-05-2005 11:58 ]
Dan is het inderdaad geen fijn systeem! Was het zo dat Warriors alleen op Mail en Plate konden rollen, dan was het imo wel een goed systeem geweest.
Verwijderd
Is erg afhankelijk van de situatie. De sum-up voor onze guild is een beetje zoals hier beneden denk ik.HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:48:
[...]
Nah, zo doe ik het niet. Een foutje mogen ze best maken op hun 20, als ze 50 zijn hoop ik dat ze beter weten. Doen ze het dan nog fout (en dus expres) dan gaan ze er idd voorgoed uit.
Meteen op blacklist is:
- Party verlaten in instance zonder aankondiging
- Party verlaten, items ninja looten en wegwezen
- Spammen, schelden, irriteren, expres wipes veroorzaken
- Overal op rollen, N&G systeem of niet
- Te horen krijgen van andere guilds over dit soort acties van mensen.
In aanmerking komen voor blacklist bij veel voorkomen:
- mensen die veelvuldig na 20 min in een instance te zijn zeggen dat ze over 10 min weg moeten (en dat soort dingen. Kost andere mensen tijd vertel ze dan van te voren dat je weg moet)
- mensen die veelvuldig totaal niet luisteren naar party leader (of wie de strategie bepaald)
- loners en loosecannons met deze chronische aandoening
Uiteindelijk kost het iedereen tijd en of items als je dit soort dingen meemaakt en dat is gewoon jammer. Overigens ook jammer dat er zoiets moet zijn als een blacklist eigenlijk. Maar tot nu toe heeft het wel z'n voordelen.
Op de WoW Fora hebben ze een topic:
http://forums-en.wow-euro...7912&p=1&tmp=1#post277912
Ur worst evil deed ever. M.a.w.: Wat is het gemeenste wat je ooit gedaan hebt, en dan hebben we het niet over een ganker ganken, of een lowbies killen, maar echt iets slechts.
Mijn evil deed:
Ik liep in the barrens en zag een level 13 ventje (troll ventje, weet niet meer wat voor een class) mobs bevechten. Nu was hij blauw, dus ik kon hem natuurlijk niet aanvallen, en hij keek wel uit om mij aan te vallen, ik was immers ?? voor hem. Blijkbaar was hij niet geinformeerd over het feit dat ik hem helemaal niks kon doen omdat hij niet geflagged was, dus op het moment dat hij mij ziet staan zet ie hem op een rennen. Ik ren achter hem aan, en volg hem overal waar hij gaat. Net zo lang tot hij een groep level 17 raptors binnenrende en binnen enkele meppen in mekaar zakte.
Slecht van me, maar wel lachen
Ur worst evil deed ever. M.a.w.: Wat is het gemeenste wat je ooit gedaan hebt, en dan hebben we het niet over een ganker ganken, of een lowbies killen, maar echt iets slechts.
Mijn evil deed:
Ik liep in the barrens en zag een level 13 ventje (troll ventje, weet niet meer wat voor een class) mobs bevechten. Nu was hij blauw, dus ik kon hem natuurlijk niet aanvallen, en hij keek wel uit om mij aan te vallen, ik was immers ?? voor hem. Blijkbaar was hij niet geinformeerd over het feit dat ik hem helemaal niks kon doen omdat hij niet geflagged was, dus op het moment dat hij mij ziet staan zet ie hem op een rennen. Ik ren achter hem aan, en volg hem overal waar hij gaat. Net zo lang tot hij een groep level 17 raptors binnenrende en binnen enkele meppen in mekaar zakte.
Verwijderd
Gisteren en eergisteren voor het eerst het "ganken" mee gemaakt. Vond het nogal lollig.
Eerste 2 keer tijdens een raid op Xroads, ik stap niets vemoedend Xroads in (kijk eigenlijk nooit naar de general chat), en voor dat ik het wist.... Pats boem dood. 2 klappen en ik was foetsie.
2de keer loop ik van de graveyard weg van de Xroads, weer gekilled! Daarna ben ik maar een heel end weggelopen, tot aan de Far Out post, en daar maar uitgelogd.
De laatste keer was iets minder leuk, ik zie 2 ally's bij de Zeppelin tower staan bij Ogrimarr. Ze hadden net zo'n guard gekilled, en er stond lvl ?? bij beide, ik (lvl 13) zwaai en loop door, niets aan de hand dacht ik. Zit ik daar boven op de Zeppelin te wachten. Boem dood.
Was ik gekilled van uit stealth? door een crit van 1289 damage op een health bar van 349 of zo iets. Moest ik vanaf Rachet weer terug lopen naar Ogrimarr. Maar dat is het enige "vervelende" wat ik heb kunnen ontdekken aan het "ganken"
Over corps campers heb ik gewoon afspraken gemaakt met een aantal vrienden van mij die hoger zijn. Als ze blijven zitten, dan roep ik hun er gewoon bij, en als de campers dan dood zijn, dan ressurect ik en dan gaan we weer met zijn allen weg. Ganken = voor mij oke op een PvP server, maar Campen nee.
Eerste 2 keer tijdens een raid op Xroads, ik stap niets vemoedend Xroads in (kijk eigenlijk nooit naar de general chat), en voor dat ik het wist.... Pats boem dood. 2 klappen en ik was foetsie.
2de keer loop ik van de graveyard weg van de Xroads, weer gekilled! Daarna ben ik maar een heel end weggelopen, tot aan de Far Out post, en daar maar uitgelogd.
De laatste keer was iets minder leuk, ik zie 2 ally's bij de Zeppelin tower staan bij Ogrimarr. Ze hadden net zo'n guard gekilled, en er stond lvl ?? bij beide, ik (lvl 13) zwaai en loop door, niets aan de hand dacht ik. Zit ik daar boven op de Zeppelin te wachten. Boem dood.
Was ik gekilled van uit stealth? door een crit van 1289 damage op een health bar van 349 of zo iets. Moest ik vanaf Rachet weer terug lopen naar Ogrimarr. Maar dat is het enige "vervelende" wat ik heb kunnen ontdekken aan het "ganken"
Over corps campers heb ik gewoon afspraken gemaakt met een aantal vrienden van mij die hoger zijn. Als ze blijven zitten, dan roep ik hun er gewoon bij, en als de campers dan dood zijn, dan ressurect ik en dan gaan we weer met zijn allen weg. Ganken = voor mij oke op een PvP server, maar Campen nee.
Verwijderd
Mijn ergste is voor de eerste keer /spit op een lvl 60 rogue gisteren in Burning Steppes. En dat was toevallig gisteren. Was denk ik de eerste en laatste keer.HTT-Thalan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:02:
Op de WoW Fora hebben ze een topic:
Mijn evil deed:
Oh wacht van de week ook iets ergs gedaan
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 12:15 ]
Ik heb een keer een level 30 horde in het land boven de wetlands, weet ff naam niet meer, stom van me zeg. Maar goed ongeveer bij refuge point, met fear de spinnen in gejaagd, ja dat overleefde hij ook niet meer nee. Ik was level 39 ofzo toen.
Wat een lul verhaal. De andere reacties zullen wel uitleggen waaromVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:06:
Gisteren en eergisteren voor het eerst het "ganken" mee gemaakt. Vond het nogal lollig.
Dit topic is gesloten.