Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.637 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:01

On_E

Housemusic

Lord_Salo schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:24:
Ik lees weer, voor de zoveelste keer, dat er gediscusseerd over roque's dit en roque's dat. Hierbij wil ik effe onderwerp veranderen met mijn vraag.

Ik zie vaak op WoW topic, screenshots met mooie indelingen/layout met knoppenbalken, add-ons enzo. Zelf heb ik gewoon de "standaard" WoW layout, maar ik wil mijn indeling ook gaan aanpassen. Welke addon kunnen jullie mij aanraden en welke absoluut niet.

Tuana, Destruction Warlock (lvl40) on the Azsune server.
Sergeant of The Caretakers.
Als mede-warlock : Shardtracker

Meer niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Optical schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:13:
Ik zou het toch niet weten te waarderen als ik als hunter in een party zit met een rogue en pcb dropt en hij moet zonodig rollen vanwege de +14agi , die voor hunter minstens net zo belangrijk is

Ik roll ook niet op daggers
Is hetzelfde als op Burning Legion, daar is een druid die die ferales spec ofzo gebruikt. Die rollde dus gewoon op Shadowcraft Tunic en won nog ook. De 2 rogues in die raid waren niet echt gelukkig en dat kan ik begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 17-09 19:03
Ik speel nu al een tijdje WoW, maar zag net een filmpje en daarin werd tussen de Guildmates gesproken?
Is dat mogelijk? Zo ja, dan koop ik vandaag nog een leuke headset. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:13:
[...]

Je kent het verhaal niet. Die kerel was door die personen die te horen zijn op TS/ventrilo genaaid bij een vorige loot. Daarnaast waren ze heel erg arrogant ( met name dat meisje die die ring en handschoenen en zichzelf toe aan het wijzen was )
Ja dan kun je aan de gang blijven. Mogen die andere 40 die mee gingen dat nu ook allemaal een voor een flikken? Wat een aanstellerij zeg.

Gewoon rollen als de stats over het algemeen door de class gebruik worden. Als ik roll op +int/+spi/+sta items heb ik toch ook 2 andere classes waarmee ik rekening moet houden? Zouden daggers dan alleen voor rogues moeten zijn? Bovendien rollen rogues ook op daggers in Maraudon waar notabene +11 int op zit. Dat vind ik dan nog net een gradatie erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RollieBollie schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:26:
Ik speel nu al een tijdje WoW, maar zag net een filmpje en daarin werd tussen de Guildmates gesproken?
'Georganiseerde' guilds gebruiken graag teamspeak/ventrillo voor grappen/grollen en gezever evenals instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees weer, voor de zoveelste keer, dat er gediscusseerd over roque's dit en roque's dat. Hierbij wil ik effe onderwerp veranderen met mijn vraag.

Ik zie vaak op WoW topic, screenshots met mooie indelingen/layout met knoppenbalken, add-ons enzo. Zelf heb ik gewoon de "standaard" WoW layout, maar ik wil mijn indeling ook gaan aanpassen. Welke addon kunnen jullie mij aanraden en welke absoluut niet.

Necrosis. Zoek maar even op curse-gaming.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
RollieBollie schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:26:
Gebeurd gewoon met ventrilo/teamspeak :) Aparte proggies die niet in WoW zitten dus, ook niet elke guild heeft een vent/TS server dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
On_E schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:17:
Huntermaatje van me loopt met 2 Phantomblades. :Y)
:Y) psst main hand ken je dat? :+
Damn wat gaat dit topic hard..

[ Voor 11% gewijzigd door Skeiron462 op 25-05-2005 13:29 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Skeiron schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:28:
[...]

:Y) psst main hand ken je dat? :+
Damn wat gaat dit topic hard..
psst, 8 posts boven je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ligt eraan wat wil je veranderen aan je layout? wat wil je extra? en wat kan weg?

surf naar www.curse-gaming.com/mods.php
en kijk eens wat er te bieden is

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:30:
[...]

ligt eraan wat wil je veranderen aan je layout? wat wil je extra? en wat kan weg?

surf naar www.curse-gaming.com/mods.php
en kijk eens wat er te bieden is
ik zou kijken naar Titan en Nurfed. Bevallen mij persoonlijk wel goed. Verder nog kleine add-ons zoals:

- ScrollingCombatText
- Atlas
- CooldownCount
- AutoShoutOut
- DamageMeters

enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:34:
[...]

ik zou kijken naar Titan en Nurfed. Bevallen mij persoonlijk wel goed. Verder nog kleine add-ons zoals:

- ScrollingCombatText
- Atlas
- CooldownCount
- AutoShoutOut
- DamageMeters

enz..
Nurfed is echt zwaar relax gewoon! gebruik het zelf als sinds het begin maar ik ben blij dat ik van die logge standard wow balk en unitframe's af ben...

Gebruik zelf :

- Nurfed (min een paar addons)
- Titan
- SpellAlert
- Flexbar
- DamageMeters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006

Ik gebruik Insomniax (verzameling van een hele hoop mods) en dat bevalt me eerrgg goed :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ghostie|IA op 25-05-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:36:
Gebruiker hunters daggers dan? Zelden...en ja, warriors kunnen bv ook op een leather epic rollen als daar nice stats opzitten. Kunnen we toch gebruiken doh...
Compleet kromme vergelijking. Wat belangrijk is aan weapons voor een Hunter is in de eerste plaats de stats, en second de DPS. Wat betreft armour is voor iedereen eerst de hoeveelheid armour belangrijk (in de zin dat je geen leather gaat dragen als je mail kunt gebruiken), en daarna pas de stats.

Welk wapen ik gebruik maakt me weinig uit, het gaat me om de stats. Als Hunter melee ik haast nooit.

(niet dat ik op die dagger zou rollen natuurlijk, crappy stats).

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 25-05-2005 13:58 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 17-09 19:03
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:27:
[...]

'Georganiseerde' guilds gebruiken graag teamspeak/ventrillo voor grappen/grollen en gezever evenals instances.
Goed dat ik dat nu hoor, kijken of ik we dat proggie gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:55:
[...]

Compleet kromme vergelijking. Wat belangrijk is aan weapons voor een Hunter is in de eerste plaats de stats, en second de DPS. Wat betreft armour is voor iedereen eerst de hoeveelheid armour belangrijk (in de zin dat je geen leather gaat dragen als je mail kunt gebruiken), en daarna pas de stats.

Welk wapen ik gebruik maakt me weinig uit, het gaat me om de stats. Als Hunter melee ik haast nooit.

(niet dat ik op die dagger zou rollen natuurlijk, crappy stats).
Hiermee stel je dus dat iedere andere class die guns/bows kunnen gebruik wat jou betreft ook direct op 1 of andere uber gun/bow mogen rollen? Dat zou je geen probleem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:02:
[...]
Hiermee stel je dus dat iedere andere class die guns/bows kunnen gebruik wat jou betreft ook direct op 1 of andere uber gun/bow mogen rollen? Dat zou je geen probleem vinden.
Nee, want geen enkele andere class gebruikt guns/bows puur voor de damage, maar om te pullen. Daar zijn op de eerste plaats dps en ten tweede de stats vrijwel niet van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Ik ben nu een level 41 enhanchment/elemental shaman, maar wat ik zo gezien heb zijn er maar twee ander wapens beter dan die felstriker, namelijk The hand of edward the odd :9~ en Fang of mystics.

Dus als die felstriker het ultime wapen voor de rogue is moet die hem gebruiken, maar anders zou ik hem best willen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
GrrGrr schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:08:
Ik ben nu een level 41 enhanchment/elemental shaman, maar wat ik zo gezien heb zijn er maar twee ander wapens beter dan die felstriker, namelijk The hand of edward the odd :9~ en Fang of mystics.

Dus als die felstriker het ultime wapen voor de rogue is moet die hem gebruiken, maar anders zou ik hem best willen :Y)
Hand of Edward > Fang of Mystics

maar voor een ele/enhancement shaman is wapen keuze een moeilijk iets :P

neem je een wapen voor de stats? of voor de dmg :)

over het algemeen is 1h + shield beter voor elemental, maar voor enhancement ben je beter af met een 2H

zelf ben ik 30/20 enhencment/elemental en gebruik ik voornamelijk 2H's tenzij ik moet healen, in een instance, dan ga ik voor int/spirit

zit te twijfelen om met battlegrounds te rescpeccen naar elemental/resoration, hoewel de cookie cutter 22/8/21 ook wel interesant lijkt

edit:

Gift of the elven magi is ook een goede shammy/caster dagger

zelf zie ik als ultieme 1H hand of edward, voor die mace spec ik meteen naar 30/21 elem/resto

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 25-05-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Overigens las ik op de vorige pagina een discussie over of een paladin 1200 damage kan doen... Dat kan, ik speelde vanaf lvl 37 met [Fiery War Axe] en daar had ik de kans dat als de fireball, SoC en normale weapon allemaal een crit deden, ik in 1 slag meer dan 1200 dmg deed. Nutteloos te zeggen dat het niet vaak voorkomt, en zeker niet als je het heel hard nodig hebt ;) (overigens vervangen door http://www.thottbot.com/?i=12266)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Wat is de beste manier om aan tanks uit te leggen dat ze in een instance niet de damage dealer zijn? :?

Wil je naar uldaman met je alt (46 mage) heeft elke tank die je invite een 2-hander, want ja dan doen ze véél meer damage.

Zucht.. hopeloos. Met mijn 54 warrior scheelt het hooguit 10-11 DPS of ik nou 1-H of 2-H zit. Van de 90-100.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Tuurlijk die Hand of Edward is het beste wapen uit de game voor Shaman, maar de discussie was toch of een andere class dan rogue op Felstriker mag rollen.

Als ik met een vriend/guild rogue zou spelen en die Felstriker zou droppen, zou ik niet rollen. Maar als dit niet het geval is en mijn huidige wapen is veel slechter dan die Felstriker zou ik wel rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:03:
[...]

Nee, want geen enkele andere class gebruikt guns/bows puur voor de damage, maar om te pullen. Daar zijn op de eerste plaats dps en ten tweede de stats vrijwel niet van belang.
De stats daait het juist om heb liever een gun met 10 agility, 10 stam dan een gun met 10 spirit ofzo.. (dit als warrior zijnde) heb momenteel 1 met een leuke resist erop die wordt we lmet de stats meegerekend. en als 2de is het handig op te pullen.

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:14:
[...]

zit te twijfelen om met battlegrounds te rescpeccen naar elemental/resoration, hoewel de cookie cutter 22/8/21 ook wel interesant lijkt
Tis toch 22/7/22 ??

Elemental Focus, Elemental Fury, Ghost Wolf en Nature's Swiftness
Mojo schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:28:
Wat is de beste manier om aan tanks uit te leggen dat ze in een instance niet de damage dealer zijn? :?

Wil je naar uldaman met je alt (46 mage) heeft elke tank die je invite een 2-hander, want ja dan doen ze véél meer damage.

Zucht.. hopeloos. Met mijn 54 warrior scheelt het hooguit 10-11 DPS of ik nou 1-H of 2-H zit. Van de 90-100.
Ik loop ook met een 2H voor de lekkere Overpowers maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet switch?

[ Voor 45% gewijzigd door Muppet op 25-05-2005 14:32 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

uuh kick?

gewoon even gesprekje aangaan. ook vragen welke stance ze gebruiken als je naar binnen gaat. fout antwoord => kick

edit:
cookie cutter is idd die combo, maar NS is maar 21 voor nodig, dus die andere putn kan je switchen

belangrijkste is 22/7/21 dus heb je 1 punt over om wat "extra's" mee te doen

edit 21 moet 22 zijn :D

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 25-05-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:03:
[...]

Ahum...mijn rogue deed met zijn lvl 52 gun met agi bonus rond de 250 damage. Die damage is dus zeker handig als je target wegrent en sprint is down.

Dus voor rogues is een goede gun zeker een meerwaarde.

Daar komt bij dat hunters toch vrijwel altijd ranged damage doen? Dan is een leuke dagger uit de AH toch ook voldoende voor dat af en toe dat je melee doet :?

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-05-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:02:
[...]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat jouw vergelijking krom is. Ik snap best dat je als rogue pissig zou zijn als een Hunter daarop zou rollen, de stats zijn crappy, maar het is niet zo dat daggers perse crap zijn voor Hunters. Als een dagger +crit % heeft is het een HELE goeie dagger voor een Hunter.
Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:54:
Daar komt bij dat hunters toch vrijwel altijd ranged damage doen? Dan is een leuke dagger uit de AH toch ook voldoende voor dat af en toe dat je melee doet :?
De wapens met goeie stats (+agi, +crit%) zijn net zo goed vaak bossdrops die je niet zo maar ff kunt kopen. Ik zie niet waarom een Rogue meer 'recht' heeft op een blue met veel +agi en +crit dan een Hunter. Het is wat anders met wapens als de Felstriker, goeie damage + een proc zijn weer wel netteloos voor een Hunter, goeie stats absoluut niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 25-05-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je met US versie op europe servers/accounts kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:18

m0nk

16-09-2003 15.15

nee dat kan niet, je kan wel je account laten verhuizen, meer info op de wow eu site..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
GrrGrr schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:30:
Tuurlijk die Hand of Edward is het beste wapen uit de game voor Shaman, maar de discussie was toch of een andere class dan rogue op Felstriker mag rollen.

Als ik met een vriend/guild rogue zou spelen en die Felstriker zou droppen, zou ik niet rollen. Maar als dit niet het geval is en mijn huidige wapen is veel slechter dan die Felstriker zou ik wel rollen.
Als er een class is die het wapen redelijkerwijs ZELF beter kan gebruiken pass ik, overigens party ik bijna altijd met guild leden, als er een niet guidly bij is pass ik over het algemeen na de niet guildy, als deze zich namelijk niet aan t N / S systeem houd en mn guildy had niet hoger roll ik ook. Bij niet BoP items kan ik m dan mooi aan de guildy geven.

In de instances die ik tot nu toe heb gedaan is dit allemaal niet zo een issue, altijd via N/S en t gaat tot nu toe altijd goed ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:57:
weet iemand of je met US versie op europe servers/accounts kan inloggen?
nee dat kan niet, tenzij je je account nog nooit gebruikt hebt, dan willen ze nog wel eens vriendelijk zijn en je serial overzetten naar de EU servers. Maar als je al een account gemaakt hebt, dan is het pech.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:54:
[...]
Ahum...mijn rogue deed met zijn lvl 52 gun met agi bonus rond de 250 damage. Die damage is dus zeker handig als je target wegrent en sprint is down.

Dus voor rogues is een goede gun zeker een meerwaarde.

Grappige zinsopbouw.
conclusie: Rogue´s mogen wel op guns rollen, hunters mogen niet op daggers rollen.

tenminste zo zet jij het er neer.

Ik ben van mening dat een hunter even veel recht heeft op een dagger als een rogue op een bow.
Bow/gun Hunter eerst daarna rogue/war
Dagger Rogue eerst daarna andere classes.

Gisteren of eergisteren viel de helmet of valor. Die had ik ook wel graag willen hebben op mij pala. maar de warrior had hem ook nog niet dus heb ik gepassed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:56:
[...]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat jouw vergelijking krom is. Ik snap best dat je als rogue pissig zou zijn als een Hunter daarop zou rollen, de stats zijn crappy, maar het is niet zo dat daggers perse crap zijn voor Hunters. Als een dagger +crit % heeft is het een HELE goeie dagger voor een Hunter.

[...]

De wapens met goeie stats (+agi, +crit%) zijn net zo goed vaak bossdrops die je niet zo maar ff kunt kopen. Ik zie niet waarom een Rogue meer 'recht' heeft op een blue met veel +agi en +crit dan een Hunter. Het is wat anders met wapens als de Felstriker, goeie damage + een proc zijn weer wel netteloos voor een Hunter, goeie stats absoluut niet.
inderdaad dan wel :) daarom zou ik als hunter ook Danws Edge dual wielden :)

Felstriker heeft gewoon klote stats, wat zeg ik, geen stats, alleen dikke dmg, + een proc
en het feit dat het een epic is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Tpn schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:01:
[...]

Grappige zinsopbouw.
conclusie: Rogue´s mogen wel op guns rollen, hunters mogen niet op daggers rollen.

Ik ben van mening dat een hunter even veel recht heeft op een dagger als een rogue op een bow.
Bow/gun Hunter eerst daarna rogue/war
Dagger Rogue eerst daarna andere classes.

Gisteren of eergisteren viel de helmet of valor. Die had ik ook wel graag willen hebben op mij pala. maar de warrior had hem ook nog niet dus heb ik gepassed.
Hoewel een goeie gun zeker erg fijn is voor een rogue, gebruik m erg veel, heeft een rogue wat mij betreft in het bijzijn van een hunter niet het recht te rollen op een epic gun.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binno schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:31:
[...]

De stats daait het juist om heb liever een gun met 10 agility, 10 stam dan een gun met 10 spirit ofzo.. (dit als warrior zijnde) heb momenteel 1 met een leuke resist erop die wordt we lmet de stats meegerekend. en als 2de is het handig op te pullen.
Maar wat heb je eraan? De stats zijn niet equipped als je na het pullen weer switched naar 1h + shield / 2h (bij solo), daarom is het toch zo verschrikkelijk overbodig te rollen op goede ranged wapens, omdat je ze alleen nodig hebt om een mob jou kant op te krijgen. Als je 10 agi op je bow/gun hebt crit je shot misschien met 0,2% meer kans, dat is helemaal niet belangrijk. (laat staan het feit dat warriors vaak hun ranged shot skill niet eens hoog genoeg hebben om uberhaupt iets te raken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:05:
[...]

Maar wat heb je eraan? De stats zijn niet equipped als je na het pullen weer switched naar 1h + shield / 2h (bij solo), daarom is het toch zo verschrikkelijk overbodig te rollen op goede ranged wapens, omdat je ze alleen nodig hebt om een mob jou kant op te krijgen. Als je 10 agi op je bow/gun hebt crit je shot misschien met 0,2% meer kans, dat is helemaal niet belangrijk. (laat staan het feit dat warriors vaak hun ranged shot skill niet eens hoog genoeg hebben om uberhaupt iets te raken...)
Stats van een gun heb je altijd op je zolang je dat wapen maar ge-equiped hebt hoor.. of je daarnaast nog een shield+weap draagt boeit weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als je stats op je ranged weapon gelden niet als je daarna gaat meppen met je daggers ?!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:07:
[...]

Stats van een gun heb je altijd op je zolang je dat wapen maar ge-equiped hebt hoor.. of je daarnaast nog een shield+weap draagt boeit weinig
Als dat zo is, hou ik mijn mond verder dicht :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

uuh geert, equiped => als ie in je char venster staat

als een Hunter zijn gun gebruikt om te schieten, heeft hij indein dual wield beide wapens wel "equiped" en dus zijn de stats bonussen van kracht

net als jij ook al hak je met een je arcanite lekker in het rond, de gun die heb ej wel "equiped" dus krijg je er ook bonussen van :)

edit: hmmz gaat wel erg hard nu

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 25-05-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 10:55
[...]

Zo dacht ik ook, maar een gun/bow voor een warrior is hetzelfde al een ring, of ketting enzo. Hij telt dus gewoon mee.(dit is goed te testen met +sta omdat je dat meteen terug zou moeten zien).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:08:
[...]

uuh geert, equiped => als ie in je char venster staat

als een Hunter zijn gun gebruikt om te schieten, heeft hij indein dual wield beide wapens wel "equiped" en dus zijn de stats bonussen van kracht

net als jij ook al hak je met een je arcanite lekker in het rond, de gun die heb ej wel "equiped" dus krijg je er ook bonussen van :)

edit: hmmz gaat wel erg hard nu
H**re! Mij was verteld dat alleen je wapen die je op dat moment gebruikte meetelt! :O

Nouja, dan vanmiddag maar ff naar een goede bow op zoek, sry voor mijn commentaar dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Damn, kunnen jullie ff rustiger posten?
Krijg het niet bijgelezen op mn werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:25:
Damn, kunnen jullie ff rustiger posten?
Krijg het niet bijgelezen op mn werk :P
Seconded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:13:
[...]

met mijn lvl 47 warrior, had ik gisteren met een crit execute 1430 dmg gedaan.. das pas taal :Y)

[...]

tanaris al geprobeert..? is daar wel best te doen, en er schijnen wel aardig wat epics in de rondte te vliegen bij allemaal beesten...
execute is anders :P wel eens gehoord dat met execute een critic van 20.000 is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
ff een vraagje tussendoor, is er vanochtend wel onderhoud geweest? ik hou dit topic de hele dag door in de gaten @ school, maar er is echt niemand geweest die er ook maar 1 woord over gezegt heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
sebasgrif schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:36:
ff een vraagje tussendoor, is er vanochtend wel onderhoud geweest? ik hou dit topic de hele dag door in de gaten @ school, maar er is echt niemand geweest die er ook maar 1 woord over gezegt heeft :)
Lol dat wilde ik ook al weten, nog niemand heeft ook maar iets over vertraagd onderhoud, lag of rank gepost ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tpn schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:01:
[...]

Grappige zinsopbouw.

Voorgaande discussie lezen, ik voer het argument aan als tegenargument, niet als mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, er is onderhoud geweest ja. Kon pas om 10:50 inloggen.

Ben mijn lvl 44 pala even goed zat trouwens, daarom een shaman begonnen op Stormrage. Was wel benieuwd of dat wat was (enige char waar ik nog nooit mee had gespeeld)
Figuur is nu lvl 9 en het bevalt me wel, ik heb horde altijd al gaver gevonden dan alliance.

Als je Haarrk de Orc shaman langs ziet lopen moet je maar even zwaaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Ik zoek overigens een mod die nadat ik geressurect ben mn Look for ... weer opnieuw autocast.
Als ik dood ben geweest kom ik er vaak pas na een kwartier achter dat ik niet meer voor Mines, Herbs of Kistjes zoek. Weet iemand een mod die dit kan?

Ook zou t mooi zijn een knopje te hebben om te wisselen tussen twee Look fors, nu moet ik twee knoppen in beeld hebben om te switchen tussen Look for mine en Look for Chest
Een slimme macro zou mooi zijn :*

[ Voor 4% gewijzigd door itsme op 25-05-2005 15:50 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:35:
[...]

execute is anders :P wel eens gehoord dat met execute een critic van 20.000 is gehaald.
Mijn max met een Arcanite Reaper met een execute is 3650 geweest... nog een eind te gaan dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:35:
[...]

Onmogelijk. Kun je eenvoudig berekenen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:40:
Voorgaande discussie lezen, ik voer het argument aan als tegenargument, niet als mening. :)
Je verdraait dingen. Een Rogue heeft niet perse meer recht op een dagger dan een Hunter, het is afhankelijk van de bruikbaarheid van dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

er zijn genoeg warrior (onderandere ik) die wel de gun / bow hoog genoeg hebben om iets te raken ik doe gewoon rond de 150 damage per schot dus das best leuk nog.
een crit van 20.000 lijkt me wat hoog maar een crit van 10.000 kan en is ook al gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:44:
[...]

Mijn max met een Arcanite Reaper met een execute is 3650 geweest... nog een eind te gaan dus :P
Hmm afaik boeit weapon dmg niet met Execute hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:54:
[...]

Hmm afaik boeit weapon dmg niet met Execute hoor :)
Zeg ik dat :?

Ik zeg alleen wat mijn hoogste execute crit is geweest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:56:
[...]

Zeg ik dat :?

Ik zeg alleen wat mijn hoogste execute crit is geweest :o
Je zegt dat je hoogste execute met een AR zo hoog was..
maar of je nou AR of een lv1 axe heb ge-equiped boeit zover ik weet niet met execute ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mijn hoogste crit was een 3636 Gnomish Deathray crit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:57:
[...]

Je zegt dat je hoogste execute met een AR zo hoog was..
maar of je nou AR of een lv1 axe heb ge-equiped boeit zover ik weet niet met execute ;)
Okee, het was meer een algemene melding hoor :P Ik had er nog nooit over nagedacht, maar eigelijk lijkt het me logisch als execute je normale weapon damage erbij op telt? Volgens mij (kan het nu niet controleren) zegt de skill uitleg dat het 600 extra damage doet, wat dus wil zeggen: Bovenop je normale dmg... toch? Of heb ik de uitleg nu verkeerd onthouden? :X

Goed, en omdat ik trots ben op dat ding :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

On_E schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:58:
Mijn hoogste crit was een 3636 Gnomish Deathray crit. :)
Mijn top tot nu toe was een 750 dmg ambush ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:05:
[...]

Mijn top tot nu toe was een 750 dmg ambush ;(
1036 met een eviscrate was mijn hoogste :(
Hoogste ambush is 996 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hoogste Ambush: 1710
Hoogste Backstab: 1500+
Hoogste Eviscerate: 1800+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:46:
[...]

Je verdraait dingen. Een Rogue heeft niet perse meer recht op een dagger dan een Hunter, het is afhankelijk van de bruikbaarheid van dat ding.
Je hebt gelijk, ik kan een dwarven hand heel goed gebruiken maar als een hunter hem wil, zou ik passen. Zo vind ik dus ook dat een hunter zou moeten passen op bijvoorbeeld Scarlet Kris bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn warrior (nu lvl 60) maar toen lvl 58 met de trashblade (35 dmgs) een crit gehaald met excecute van 2705, dit is ook de hoogste crit die ik ooit gehaald heb. 20.000 lijkt me dus erg moeilijk om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:06:
[...]

1036 met een eviscrate was mijn hoogste :(
Hoogste ambush is 996 :)
Ik gebruik 2 daggers, naam ben ik even kwijt, nununu of the bear, en eentje van the monkey. Beide hebben +4-5 agil en de ene +4-5 str en de andere +4-5 stam. Beide zijn 1.70 speed.

Gekocht op AH toen ik 37 werd. Ben nu hard alles wat ik binnenkrijg aan het oppotten om straks zon mooi zwart paard te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

BTW, als ik level 40 ben, dan moet ik eerst leren paardrijden? Zo ja, waar? Want een paard kopen is 1 ding, je hebt ook nog een stal en training nodig? En wat kost dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:16:
[...]

Ik gebruik 2 daggers, naam ben ik even kwijt, nununu of the bear, en eentje van the monkey. Beide hebben +4-5 agil en de ene +4-5 str en de andere +4-5 stam. Beide zijn 1.70 speed.

Gekocht op AH toen ik 37 werd. Ben nu hard alles wat ik binnenkrijg aan het oppotten om straks zon mooi zwart paard te kopen :D
Heb een Phantom Blade en een Vanquisher Sword als normale equip en een ColdRage Dagger in stealth.
Eviscrate is niet gebaseerd op weapon dmg meen ik... Ambush en Backstab weer wel, maarja alleen op je dagger...
Dagger is : http://www.thottbot.com/?i=12457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:17:
BTW, als ik level 40 ben, dan moet ik eerst leren paardrijden? Zo ja, waar? Want een paard kopen is 1 ding, je hebt ook nog een stal en training nodig? En wat kost dat dan?
Ja, je koopt je paardrij skill voor 12g bij paardenvendor, en je paard voor 78g. Maakt samen 90g

En mensen (HTT-Thalan en Kaap, er is n edit knop om wat aan je post toe te voegen die je kan gebruiken ipv een nieuwe post onder je vorige :) )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Das altijd leuk.... maar niet zo leuk als mijn eerste ST run.

Party (ikke/ 54 priest, 53 paladin, 53 rogue, 54 mage, 60 hunter) staat tegenover Erinakus.
Pally "ik tank wel"
Ik "das goed dan heal ik wel, doe mij ff BoS dan, scheelt jou wat moeite met tanken"
Pally "WAT! wil je hebben? :? "
Ik "Blessing of Salvation... je weet wel die threat reducer... is wel zo handig, anders komt die draak achter mijn kont aan en das een wipe..."
Pally "Die heb ik nog nooit nodig gehad dus die heb ik niet geleerd!"
Ik " :/ geintje zeker"
Pally "Neej, wat heb ik daar nou aan als ik solo speel? zonde van me geld"
Hunter " :/ "
Rogue " :/ "
Mage "/kick pally"
Mage "/4 LFG Warrior!"

Uiteindelijk geen nieuwe tank kennen vinden :( toen hebben we een rogue uit men guild uitgenodigd en de milka-kat van onze hunter laten tanken, ging best goed met mend pet en priest-heals :Y)
:?
Demoterror schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:21:
Nu we het toch over mounts hebben, is er voor elke class 1 of zijn er meerdere waaruit je kunt kiezen?
Voor NE iig kon ik 3 verschillende kiezen: Een zwarte gestreepte, een witte gestreepte en een witte gestippelde. Warlocks en Palas hebben echter iig maar 1 keus voor de gratis mount of ze moeten de racial mount kopen. Rest zouk nie weten :)

[ Voor 31% gewijzigd door Ryceck op 25-05-2005 16:25 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Meestal vlakbij waar je je paard koopt heb je nog een npc, waar je je riding skills koopt, die kosten 20 gold en 10 % korting = 18g en stal is niet verplicht.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Nu we het toch over mounts hebben, is er voor elke class 1 of zijn er meerdere waaruit je kunt kiezen?
En er is voor elk race 1 soort mount, die in meerdere kleuren aan te schaffen is.
r2dGeert wijzigde dit bericht 25-05-2005 16:27 (13%)
Staan die soms ergens op internet met plaatje erbij?

[ Voor 51% gewijzigd door Demoterror op 25-05-2005 16:30 ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:21:
[...]

Meestal vlakbij waar je je paard koopt heb je nog een npc, waar je je riding skills koopt, die kosten 20 gold en 10 % korting = 18g en stal is niet verplicht.

En er is voor elk race 1 soort mount, die in meerdere kleuren aan te schaffen is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:25:
[...]

Nou moeten jullie allemaal niet zo raar kijken!

Je kan in meerdere dorpen een extra slot kopen om een pet in te stallen. Ik neem aan dat paarden daar ook onder horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:25:
[...]

Die stal kan je ook bijkopen als je meerdere mounts heb denk ik, ik kwam hem wel eens tegen, maar wist niet wat je er mee moest. Ja en dat je voor elke race andere mount heb snap ik(ben zelf NE), maar hij had het over een paard.

@ HTT-Thalan, ik veroordeel je niet, ik weet zelf ook lang niet alles probeer je alleen verder te helpen.

[ Voor 12% gewijzigd door Speedy55 op 25-05-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:29:
[...]

Je kan in meerdere dorpen een extra slot kopen om een pet in te stallen. Ik neem aan dat paarden daar ook onder horen.
Relax nou maar, je bent hier alleen maar stoer als je
1) LvL60 bent
2) alles over de game *denkt* te weten

nfi, maar tis echt een leuk kliekje hierzo soms :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou maar weer op met deze discussie, voordat alles weer uit de hand loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:21:

[...]

Staan die soms ergens op internet met plaatje erbij?
Vast wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedy55 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:32:
[...]

Die stal kan je ook bijkopen als je meerdere mounts heb denk ik, ik kwam hem wel eens tegen, maar wist niet wat je er mee moest. Ja en dat je voor elke race andere mount heb snap ik(ben zelf NE), maar hij had het over een paard.
Stallen zijn voor pets van hunters en nergens anders voor.

Mounts zijn niks anders dan summons (items in je backpack). En daar kun je er zoveel van in je backpack stoppen als je wilt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:12:
Je hebt gelijk, ik kan een dwarven hand heel goed gebruiken maar als een hunter hem wil, zou ik passen. Zo vind ik dus ook dat een hunter zou moeten passen op bijvoorbeeld Scarlet Kris bijvoorbeeld.
Nou sorry, maar 2 van die daggers levert wel +20 agi/sta op, zulke stats zijn moeilijk bij mekaar te krijgen. De meeste 2h lvl 60 'of the Monkey' wapens leveren max 15 agi/sta op.

Liever heb ik 2 +1 crit% weapons, zoals 2 keer Dawns Edge though, en omdat dat 'beter' is zal ik ook niet op die Scarlet Kris rollen. Maar het zijn zeker goeie Hunter daggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:35:
[...]

Nou sorry, maar 2 van die daggers levert wel +20 agi/sta op, zulke stats zijn moeilijk bij mekaar te krijgen. De meeste 2h lvl 60 'of the Monkey' wapens leveren max 15 agi/sta op.

Liever heb ik 2 +1 crit% weapons, zoals 2 keer Dawns Edge though, en omdat dat 'beter' is zal ik ook niet op die Scarlet Kris rollen. Maar het zijn zeker goeie Hunter daggers.
Elke keer als ik Hunters zie met daggers breekt mn hart elke keer een stukje :'(
Sommige wapens zijn beste voor 1 class, dan roll je toch niet met je char als het een upgrade is voor je wapens ook al zit er een rogue in de group?
En vice versa natuurlijk ook, als een goede gun dropped voor jou maar de rogue kan er ook wel wat mee, dan wil jij hem toch ook ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 25-05-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

RaseriaN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:32:
[...]

Relax nou maar, je bent hier alleen maar stoer als je
1) LvL60 bent
2) alles over de game *denkt* te weten

nfi, maar tis echt een leuk kliekje hierzo soms :X
HTT-Thalan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:29:
[...]

Een mount gebruik (summon) je op basis van een soulbound item uit je inventory, waarom zou je dan een stal nodig hebben? Als je je mounts niet gebruikt dan mik je da item in je bank en bewaar je hem daar...
(allemaal naadloos na te lezen op de site... en POEHEE! zelfs in het boekje wat bij je speel meegeleverd is.... :/ )

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 25-05-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Bosmonster schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:34:
[...]

Stallen zijn voor pets van hunters en nergens anders voor.

Mounts zijn niks anders dan summons (items in je backpack). En daar kun je er zoveel van in je backpack stoppen als je wilt :+
Tnx, dat wist ik niet, niet dat ik het nodig achte, want mijn uber mount komt er voorlopig toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:37:
[...]

Elke keer als ik Hunters zie met daggers breekt mn hart elke keer een stukje :'(
Sommige wapens zijn beste voor 1 class, dan roll je toch niet met je char als het een upgrade is voor je wapens ook al zit er een rogue in de group?
En vice versa natuurlijk ook, als een goede gun dropped voor jou maar de rogue kan er ook wel wat mee, dan wil jij hem toch ook ? :-)
Tja.. dat heb ik ook met Mages die op Dreadmist rollen.. maar feit is dat de set (die dus voor warlock bedoeld is met pet buff set-buffs) ook goed is voor mages door de stats..

Oftewel.. Sommige dingen zijn goed voor meerdere classes. Misschien voor de enige NOG iets nuttiger dan de andere, maar dat wil imho niet zeggen dat de ander daar geen recht op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ryceck schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:38:
[...]

[...]

Een mount gebruik (summon) je op basis van een soulbound item uit je inventory, waarom zou je dan een stal nodig hebben? Als je je mounts niet gebruikt dan mik je da item in je bank en bewaar je hem daar...
(allemaal naadloos na te lezen op de site... en POEHEE! zelfs in het boekje wat bij je speel meegeleverd is.... :/ )
Je hebt ook gelijk dat klopt ook allemaal, maar je kan niet altijd alles weten van een game ook staat het ergens beschreven :) Mijn doel is niet om een flame war op te zetten, maar wees eens vriendelijk voor de mensen die iets niet weten... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Klopt niet helemaal meer :) Plains Running is eruit gehaald voor die grote logge kodos :P
Maar dat ligt meer aan Blizzard dan aan jou :>

[ Voor 10% gewijzigd door Ryceck op 25-05-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:39:
[...]

Tja.. dat heb ik ook met Mages die op Dreadmist rollen.. maar feit is dat de set (die dus voor warlock bedoeld is met pet buff set-buffs) ook goed is voor mages door de stats..

Oftewel.. Sommige dingen zijn goed voor meerdere classes. Misschien voor de enige NOG iets nuttiger dan de andere, maar dat wil imho niet zeggen dat de ander daar geen recht op heeft.
Zo heb ik een keer ruzie gehad met eentje uit onze guild, hij was een paladin en ik rogue en we deden DM/VC. Dropped dus de Defias Chest piece van VC dus ik roep van "die wil ik wel!"
Hij rolled dus ook en was dus boos achteraf dat hij hem niet gehad had "want hij zag er zo stoer uit!"

Sommige daggers zijn echt relax voor een rogue ook al passen die ook redelijk bij een ander.. rogues leven op daggers voor backstab/ambush bijvoorbeeld, net zo hard als dat een hunter een goede gun nodig heeft voor fatsoenlijke damage en zelfs het gebruiken van zijn skills..

my 2 cents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:46:
[...]

Zo heb ik een keer ruzie gehad met eentje uit onze guild, hij was een paladin en ik rogue en we deden DM/VC. Dropped dus de Defias Chest piece van VC dus ik roep van "die wil ik wel!"
Hij rolled dus ook en was dus boos achteraf dat hij hem niet gehad had "want hij zag er zo stoer uit!"

Sommige daggers zijn echt relax voor een rogue ook al passen die ook redelijk bij een ander.. rogues leven op daggers voor backstab/ambush bijvoorbeeld, net zo hard als dat een hunter een goede gun nodig heeft voor fatsoenlijke damage en zelfs het gebruiken van zijn skills..

my 2 cents..
Paladin die op n leather chest piece wil rollen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:54:
[...]

Paladin die op n leather chest piece wil rollen? :?
Mjah zo keek ik dus ook toen ik later die roll zag... puur en alleen om dat het stukje armor er zo stoer uit zou zien op zn dwarf pala :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:55:
[...]

Mjah zo keek ik dus ook toen ik later die roll zag... puur en alleen om dat het stukje armor er zo stoer uit zou zien op zn dwarf pala :(
:o Wat n naap!

Ik ben klaar met werken, ga weer een UBRS group proberen te zoeken voor mn valor shite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Humans, for example, generally ride horses, and Orcs tend to favor their trusted wolf mounts. A mount is a special type of permanent pet that a player can own. Using one requires the riding talent, and with extensive training, riding specialists will be able to use mounts not generally available to their particular race.
Dit lees ik op die mount site die hier net gelinkt werd.

Kan ik daaruit opmaken dat je met de juiste training ook andere mounts kan berijden? Of moet ik echt maar voor dat paard gaan op level 40, omdat ik toch niks anders kan krijgen?

Ik had mijn zinnen namelijk gezet op een paard met vlammende voeten en ogen, maar een maat vertelde me dat die voorbehouden zijn aan warlocks ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Lol me guild gaat lekker. 111 mensen nu en meestal zijn er wel zo een 40 gemiddeld online. Iedereen word bijna 60 en als er een rotte peer is kan ik hem kicken :D

Belangrijk met guilds is dat je van begin af aan gelijk start en zo een grote groep mensen vormt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

HTT-Thalan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:07:
[...]

Dit lees ik op die mount site die hier net gelinkt werd.

Kan ik daaruit opmaken dat je met de juiste training ook andere mounts kan berijden? Of moet ik echt maar voor dat paard gaan op level 40, omdat ik toch niks anders kan krijgen?

Ik had mijn zinnen namelijk gezet op een paard met vlammende voeten en ogen, maar een maat vertelde me dat die voorbehouden zijn aan warlocks ...
Vlammende shit is Warlock only, en je kan een andere faction mount maar dan moet je Exhalted zijn.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wat houdt dat exhalted eigenlijk in... vijanden van die fractie mollen ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modified emotes are available for when you're on a mount.
hmm weet iemand er een of zit dat er ok nog niet in? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:15:
[...]

Vlammende shit is Warlock only, en je kan een andere faction mount maar dan moet je Exhalted zijn.
en dat is praktisch onmogelijk (het kan wel, maar kost je maaaanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe patch geeft meer mogelijkheden om aan een andere faction's mount te komen
Oja had dit net bekeken : http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=2003 zeeeeeeer leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Laatst online: 15-08 18:51
Mijn vijanden zijn vooral warlocks en paladins, ik wil persé warrior zijn. Welk ras kan ik dan het beste pakken? Orc of Troll? Undead vind ik niet fijn en Tauren hebben minder goede vecht skills.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik DENK dat je dan beter orc kan worden. Ik spreek niet uit ervaring zelf ben ik een Tauron-shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Laatst online: 15-08 18:51
Bedankt, heeft iemand anders hier ook nog een mening over?

[ Voor 4% gewijzigd door PhoenixT op 25-05-2005 17:51 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Heeft iemand nog een goede build!! voor een beginnende warrior? (Level 23)
1. Ik gebruik altijd schild.
2. In mijn logica ga ik dan juist niet voor protection omdat ik dat schild heb. (uiteraard def. stance en taunt in instances)
3. Daarom wil ik gaan voor een build die aars kicked. Dus veel damage doen passive (i.e. meer damage oude skills of minder rage use) of active (nieuwe skills)
4. Daarnaast gebruikt eig. alleen battle stance en ben van plan (zodra ik 'em heb) beserker stance te gebruiken. (voor solo)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.