Mojo schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:28:
Wat is de beste manier om aan tanks uit te leggen dat ze in een instance niet de damage dealer zijn?
Wil je naar uldaman met je alt (46 mage) heeft elke tank die je invite een 2-hander, want ja dan doen ze véél meer damage.
Zucht.. hopeloos. Met mijn 54 warrior scheelt het hooguit 10-11 DPS of ik nou 1-H of 2-H zit. Van de 90-100.
Das altijd leuk.... maar niet zo leuk als mijn eerste ST run.
Party (ikke/ 54 priest, 53 paladin, 53 rogue, 54 mage, 60 hunter) staat tegenover Erinakus.
Pally "ik tank wel"
Ik "das goed dan heal ik wel, doe mij ff BoS dan, scheelt jou wat moeite met tanken"
Pally "WAT! wil je hebben?

"
Ik "Blessing of Salvation... je weet wel die threat reducer... is wel zo handig, anders komt die draak achter mijn kont aan en das een wipe..."
Pally "Die heb ik nog nooit nodig gehad dus die heb ik niet geleerd!"
Ik "

geintje zeker"
Pally "Neej, wat heb ik daar nou aan als ik solo speel? zonde van me geld"
Hunter "

"
Rogue "

"
Mage "/kick pally"
Mage "/4 LFG Warrior!"
Uiteindelijk geen nieuwe tank kennen vinden

toen hebben we een rogue uit men guild uitgenodigd en de milka-kat van onze hunter laten tanken, ging best goed met mend pet en priest-heals

Voor NE iig kon ik 3 verschillende kiezen: Een zwarte gestreepte, een witte gestreepte en een witte gestippelde. Warlocks en Palas hebben echter iig maar 1 keus voor de gratis mount of ze moeten de racial mount kopen. Rest zouk nie weten
[
Voor 31% gewijzigd door
Ryceck op 25-05-2005 16:25
]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.