Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.636 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
De laatste paar dagen heb ik dat ik mijn 'yesterday's hk/dk/cp' op 0 staan, terwijl ik wel degelijk wat kills heb gemaakt. Was eergisteren zelfs in een raid. Meer mensen hier last van gehad? speel op Ragnaros.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:25:
Subtlety Mastery

Rapid Concealment Rank 3
Master of Deception Rank 5
Camouflage Rank 5
Opportunity Rank 5
Initiative Rank 5
Ghostly Strike Rank 1
Improved Ambush Rank 3
Preparation Rank 1
Hemorrhage Rank 1
Premeditation Rank 1

Subtlety Total: 30

Assassination Mastery

Improved Eviscerate Rank 3
Remorseless Attacks Rank 5
Malice Rank 5
Murder Rank 2
Lethality Rank 5
Cold Blood Rank 1

Assassination Total: 21

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

----

Dit is de build die ik ga aanhouden, en dus nu ook mee bezig ben. Ik ga voor een mix van snel sneaken, snel terug naar stealh, hoge crits, en ik hoop met hemorrage mijn group-usefulness op te krikken. De ghostly strike zal icm evasion nuttig zijn om meedere mobs tegelijkertijd aan te kunnen. Ik twijfel nog wel of ik de 3 punten uit rapid concealment niet in setup zal steken, om ze tijdens het dodgen extra combo points te verdienen, wat natuurlijk geweldig is als je GS en Evasion gebruikt.
Enige echte dual dagger pvp build is 21/8/22 (ass/comb/subt). Hemorage stelt vrij weinig voor tov sinister strike. Zeker als je dual dagger gaat met pvp moet je imp backstab hebben omdat je na ambush meteen backstab doet en dan is die bonus wel erg handig. Tevens Imp gouge om die tijd met 1.5 sec langer te maken = meer energy of langer use bandage. Ghostly strike is nou ook om nat van te worden.

21/8/22 is is uitvoerig getest en biedt zeker kwa pvp het beste. Je hebt dan nog steeds prep en cb. 21/8/22 is dan ook op de officiele forums wel verheven tot de beste dagger build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ahahah, vind dit net op de forums :P
Paladin Keyboard
:D

[ Voor 15% gewijzigd door bcd87 op 25-05-2005 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 16:42
Na weken Molten Core runs te hebben gedaan, zijn we afgelopen zaterdag aangekomen bij Ragnaros! :)

Nog even en ook ragnaros wordt geloot ;> (down gekregen tot ~72%, http://mirkk.rsn.bth.se)

Onyxia/azuregos/lord kazzak zijn wel heel makkelijk voortaan, lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Special action button 1 is stealth volgens mij zit gewoon in je Key bindings. Doe ik ook met mijn Stances.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen rogue die in MIJN party komt ZONDER improved sap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Gister mn eerste raid mee gemaakt :D
Ik en 2 clanmates waren van plan om een beetje dieper Horde gebied in te trekken om te kijken hoe het er daar nou eens uit zag.Dus wij wandelen rustig door Astranaar heen als we opeens rond de 35/40 man zien staan.Natuurlijk even vragen wat de bedoeling was.
Ze waren van plan om XR te gaan raiden, wij vragen of we mee mochten en daar gingen we.
We waren net een paar minuten aan het lopen toen er een paar met het idee kwamen om een ander kleiner plekje te gaan raiden.Naam ben ik even vergeten.
Prachtig om te zien hoe 10 man op 1 horde duiken :D
Maargoed, we waren lekker aan het raiden toen opeens alle lvl 60's begonnen te schreeuwen dat we weg moesten rennen.Blijkt dat er iets met 2 grote vogels ofzo was die ons begonnen aan te vallen.Ik zag ze gewoon als lvl ?? maar dat betekend niet al te veel want ik ben pas lvl 24.
Maargoed, leuke ervaring :)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Demoterror schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:56:
Ik en 2 clanmates waren van plan om een beetje dieper Horde gebied in te trekken om te kijken hoe het er daar nou eens uit zag.Dus wij wandelen rustig door Astranaar heen als we opeens rond de 35/40 man zien staan.Natuurlijk even vragen wat de bedoeling was.
Ze waren van plan om XR te gaan raiden, wij vragen of we mee mochten en daar gingen we.
We waren net een paar minuten aan het lopen toen er een paar met het idee kwamen om een ander kleiner plekje te gaan raiden.Naam ben ik even vergeten.
Maargoed, we waren lekker aan het raiden toen opeens alle lvl 60's begonnen te schreeuwen dat we weg moesten rennen.Blijkt dat er iets met 2 grote vogels ofzo was die ons begonnen aan te vallen.Ik zag ze gewoon als lvl ?? maar dat betekend niet al te veel want ik ben pas lvl 24.
Dan heeft waarschijnlijk iemand een horde flightmaster aangevallen :) altijd handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 16:42
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:00:
(welke EU server doet nu al Onyxia?)
Onyxia is helemaal niet bijzonder, makkelijker dan Azuregos(sinds de patch), er zijn nu twee twee alliance guilds op Shadowmoon die onyxia farmen elke 5dagen, waaronder Salvation Army(zit ik zelf bij)

Molten Core is leuker dan onyxia :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
altijd leuk in raids, er is altijd wel een of andere sukkel die "per ongeluk" de flightmaster aanvalt :P

gewildig gezicht altijd hoe een hele raid ervandoor gaat zodra de flightmaster zich in het gevecht mengt :D (geld voor beide partijen)

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 25-05-2005 09:05 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik had al moeite genoeg met mn lvl 24 om die guards+horde van me af te houden.
Als dan een lvl 60 schreeuwt dat iedereen moet maken dat je wegkomt dan doe je het ook wel denk ik O-)
21 HK's gemaakt, ik weet niet of dat veel is voor een raid of niet maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
geen last meer van tegenwoordig, eerst proberern alles te clearen en dan gaan de 53+ers de flightmaster aanvallen, en zo lang houd die dat niet vol.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:41:
[...]

Een level 51 paladin die critics van 1200+ maakt ?? are you serious ?
met mijn lvl 47 warrior, had ik gisteren met een crit execute 1430 dmg gedaan.. das pas taal :Y)
Waar kan een level 45 NE rogue, het beste queste? heb ferales al een beetje gehad...
tanaris al geprobeert..? is daar wel best te doen, en er schijnen wel aardig wat epics in de rondte te vliegen bij allemaal beesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:52

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

*insert dansende smiley*

Gisteravond heeeel hard doorgewerkt om 39 te worden :9

En heeeel veel leuke drops gehad toen we trelanes' defenses deden in Arathi. Een Cruelty Sword of Agilty, Nog 1 of andere grote Mace, en Een Dagger of Healing Power. Heb ze allemaal op de AH gegooid, maar toen ik in STV was kreeg ik een whisper, ik moest even naar IF komen, kreeg ik direct 4g40silver voor dat zwaard.

Deposit van 80 silver helaas wel kwijt maar toch leuk verdiend.

De rest van de avond gequest in STV, kwam erachter dat de gastjes in de Inn van BB leuke quests hebben, allemaal groen onderhand, dus goed solo te doen. Onderweg kwam ik een hoop horde tegen, besloot ze deze keer niet aan te vallen, omdat ik druk aan het questen was.

... Word ik zelf aangevallen! Door een 30 Warrior :')

Hij heeft het in totaal 4 keer geprobeerd, en hij ging 4x dood :')

Daarna kwam ik onderweg nog een 34 druid tegen, 32 mage, 34 priest, allemaal gingen ze in de grote grindmolen. Zit nu tegen de 30 goud aan te hikken, en vanavond rond 22:00 is de veiling van mijn items klaar, hopen dat ze wat opgebracht hebben.

en @ Kaap:

Ik weet dat dat de perfecte dagger build is, en misschien kies ik die later ook wel, maar ik heb juist die talents gekozen die ik het liefste wilde hebben. Ik gebruik gouge niet zo heel veel, en zeker niet in party's. Sap gebruik ik alleen in Solo play, want in party's weten ze het meestal beter en krijg ik de tijd niet voor sap, ze pullen maar een end weg. Meestal stop ik de gepullde mob halverwege met een stunlock, zodat de rest vrij kan meppen. En daarom dacht ik hemorrage wel handig te vinden.

Time will tell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

On_E

Housemusic

Gisteravond voor het eerst in ST geweest, ging vrij gemakkelijk tot aan die laatste Draak.

Afbeeldingslocatie: http://img209.echo.cx/img209/8540/wowscrnshot0524052254365ws.th.jpg

Die hebben we met een 51 Warlock, 52 Mage, 53 Rogue, 54 Warrior en 56 Priest niet kunnen doden.

:(

Ach ja, iig 51 geworden, en Dark Pact erbij, dag oom ! :)

[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 25-05-2005 09:40 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:12:
geen last meer van tegenwoordig, eerst proberern alles te clearen en dan gaan de 53+ers de flightmaster aanvallen, en zo lang houd die dat niet vol.
klopt, maar 9 van de 10 raids zijn niet zo georganiseerd :)

als je 4 lvl 60rs op de flightmaster + birds zet, heb je ze zo dood

wat erger is dan de fm, is als iemand een guard zerg veroorzaakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*lap tekst*
dan waren er niet erg veel hoge lvl alliance zeker? op mijn realm is de windrider de enige target in dorpjes als astranaar en auberdine.
zoals afgelopen vrijdag hadden we wel leuke raid, wandelde door astranaar heen, alle guard easy gekilled, windrider gekillt, toen nar auberdine, zelfde verhaal. en toen naar menethil harbor, dus we stonden met z'n allen op de boot, en begon al wat alliance te komen toen de helft van de raid door de boot zakte :S. als dat niet gebeurd was hadden we menethil ook nog makkelijk kunnen pakken, wat de ene helft was wel aangekomen en werd vervolgens afgeslacht =/
was iig wel 1 van m'n leukste raids :Y)
was op zenedar, As We Fight (nl guild) & The mithril dawn (guild raid dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:13:
[...]

met mijn lvl 47 warrior, had ik gisteren met een crit execute 1430 dmg gedaan.. das pas taal :Y)

[...]

tanaris al geprobeert..? is daar wel best te doen, en er schijnen wel aardig wat epics in de rondte te vliegen bij allemaal beesten...
Vind je? 1000+ dmg met een pala daar hoeft je tegenstander niet voor onder de 20% te zitten.. kan net zo goed de eerste klap al zijn, met execute is dat wel anders..

Enige nut voor Execute is High-HP mobs(bosses meestal) en voor e-peen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:17:
Gisteravond voor het eerst in ST geweest, ging vrij gemakkelijk tot aan die laatste Draak.

Die hebben we met een 51 Warlock, 52 Mage, 53 Rogue, 54 Warrior en 56 Priest niet kunnen doden.

:(

Ach ja, iig 51 geworden, en Dark Pact erbij, dag oom ! :)
Ik doe dat wel eens voor de gein, /oom in een party :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:54
nm

[ Voor 101% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de meeste mensen hier deze al gezien hebben. Maar mocht dit niet het geval zijn, doe het alsnog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:14:en @ Kaap:

Ik weet dat dat de perfecte dagger build is, en misschien kies ik die later ook wel, maar ik heb juist die talents gekozen die ik het liefste wilde hebben. Ik gebruik gouge niet zo heel veel, en zeker niet in party's. Sap gebruik ik alleen in Solo play, want in party's weten ze het meestal beter en krijg ik de tijd niet voor sap, ze pullen maar een end weg. Meestal stop ik de gepullde mob halverwege met een stunlock, zodat de rest vrij kan meppen. En daarom dacht ik hemorrage wel handig te vinden.

Time will tell :P
Vanaf BRD is imp. sap toch wel vereist hoor. Als je dan in een group zit die bv een mage laat pullen of een tank die bodypulled, dan is het tijd om je HS te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:36:
[...]
Vanaf BRD is imp. sap toch wel vereist hoor. Als je dan in een group zit die bv een mage laat pullen of een tank die bodypulled, dan is het tijd om je HS te gebruiken.
Zo makkelijk word ik niet gewiped hoor :P

Momenteel gaat het nog goed, omdat we nog geen high level instances doen. Als dat eenmaal zo ver is, hoop dat ik dat ze wat slimmer geworden zijn. Ik ben het met je eens dat imp. sap heel nuttig kan zijn in een instance, maar aangezien ik zoals ik al zei de kans niet krijg, laat ik het nog even zitten. Momenteel is de gewone sap meer dan genoeg om een horde te sappen en voor zijn neus te dansen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:19:
[...]

Nou 't is goed mogelijk hoor.. Met het goede wapen erbij wil het nog weleens voorkomen dat je 1600dmg crits doet, en da's geen display bug :) (met een 60 pally btw)
Ben al een hele tijd 60 pally, maar ik heb nog nooit een crit van meer dan 1100 gezien. (moet erbij zeggen dat ik protection-specced ben en bijna full lightforge heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Ik heb eigenlijk een vraag over schilden.
bijvoorbeeld deze: http://thottbot.com/?i=37705

die heeft dus " 52 block "
hoe werkt dat block precies
worden dan 52% van alle attackes geblocked oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

wil wel, maar dan in combo seal of command

het hoogste wat ik heb gehaald met mijn lvl 60 pala was een 1000+ crit op mijn wapen en een 1000+ crit op seal of command.

dat is met dit wapen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Peacemaker 
Binds when picked up 
Two-Hand                           Polearm 
137 - 206 Damage               Speed 3.40 
(50.4 damage per second) 
Requires Level 54 
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%. 
Equip: +56 Attack Power. 
Sells for 5 Gold 99 Silver 27 Copper to vendors

[ Voor 4% gewijzigd door Tpn op 25-05-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:41:
[...]

Momenteel gaat het nog goed, omdat we nog geen high level instances doen. Als dat eenmaal zo ver is, hoop dat ik dat ze wat slimmer geworden zijn. Ik ben het met je eens dat imp. sap heel nuttig kan zijn in een instance, maar aangezien ik zoals ik al zei de kans niet krijg, laat ik het nog even zitten. Momenteel is de gewone sap meer dan genoeg om een horde te sappen en voor zijn neus te dansen :D
verander dat "heel nuttig" maar in vereist

als je als rogue geen improved sap hebt, kom je niet mee in een strat run, tenzij er 2 andere rogues zijn die het wel hebben :P (dont ask, was een quick pickup strat scarlet run, met 3 rogues, vreemd genoeg geen 1x gewiped :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

rogues zijn zeker handig in humanoids instances.

wij nemen ook altijd 2 rogue´s mee naar scarlet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:41:
So? Als de rest wel doodgaat zul je toch moeten wachten tot ze terug zijn ofniet?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister bezig geweest met wat Linen Cloth en Whool Cloth farmen, maar man.. dat schiet echt niet op eigenlijk. Nouja, vanavond maar weer gewoon verder... Die prijzen op de AH zijn ook niet te betalen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Laatst online: 17-09 21:18
BitByter schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:50:
Ik heb eigenlijk een vraag over schilden.
bijvoorbeeld deze: http://thottbot.com/?i=37705

die heeft dus " 52 block "
hoe werkt dat block precies
worden dan 52% van alle attackes geblocked oid ?
Nee het block getal staat voor hoeveel damage je tegen houdt per block (standaard blockwaarde is 5%). Dus met dit shield block je 52 damage afhankelijk van je strenght. Want je strenght heeft ook invloed op hoeveel je blockt.

Je kan ranged en melee damage blocken. Verder is een shield handige doordat het een hele dikke armor boost geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Kan iemand mij even vertellen hoe het ookal weer zat met het opnieuw leren van je talents?
Kan ik nergens meer terug vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:04:
[...]

So? Als de rest wel doodgaat zul je toch moeten wachten tot ze terug zijn ofniet?
rogue instelling: Me Me Me!!! :) narcisme & arrogantie. Totdat men een keer tegenover een waardige tegenstander komt te staan. (scheer ze nu allemaal over 1 kam natuurlijk :) hebben zo'n 8 nieuwe rogues in de guild nu en zijn allemaal goede kerels)

Ik kom niet vaak rogues van mijn lvl tegen maar gisteren gelukkig wel. Was mijn laatste quest in Tanaris aan het doen (beetje laat, maar had de npc nog niet eerder ontdekt) Kwam ik dus bij de ruins in het zuiden terecht waar ik na dat ik wat mobs verslagen had de rogue opmerkte. Hij had het voordeel (zoals altijd natuurlijk :P) doordat ik ook bijna geen mana/health meer had. Ik naaide hem er dus snel uit. Meneer volgt mij -onderwijl emotes spammend- vervolgens helemaal tot aan de quest giver. (quest was namelijk net af en ik had nog maar 3400xp nodig voor lvl 54 :D ) Zo'n 10 seconden later moet hij dus gedacht hebben, oh sjit. Volledige health/Volledige mana. Dus we casten mana shield en hebben een kleine schermutseling. :) (heb sinds kort rank 1 frostbolt op UI en werkt dus zwaar goed) Meneer delfde het onderspit. /lick en ik ging naar Maraudon :) Tanaris is ver lopen als je doodgaat :P

Zijn er trouwens meer mensen die meerdere 'suits' hebben voor hun char? Ik heb voor mijn mage nu een eagle-suit int/sta voor PVP en ben bezig met een suit van spi/int/sta voor Instances o.a.

Kreeg commentaar van een lvl 43 mage dat ik maar slechte items had lol :D Eagle gear is allemaal groen met minimaal +12 to int & sta op elk item. Je mist wel de spirit overigens als je weg rent van een rogue :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
Demoterror schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:48:
Kan iemand mij even vertellen hoe het ookal weer zat met het opnieuw leren van je talents?
Je kan bij je class trainer kiezen om je talents te unlearnen. Kosten: 1G voor 1e keer, 5g voor 2e keer, loopt hierna hard op.

als je je talents geünlearned hebt kan je je points opnieuw toewijzen zoals je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:49:
[...]
Zijn er trouwens meer mensen die meerdere 'suits' hebben voor hun char? Ik heb voor mijn mage nu een eagle-suit int/sta voor PVP en ben bezig met een suit van spi/int/sta voor Instances o.a.

Kreeg commentaar van een lvl 43 mage dat ik maar slechte items had lol :D
Op 't moment alleen met wapens :) 2H voor grinden/solo en 1H+shield voor tank.. Wil wel 2 armor-sets hebben voor mezelf ja.. eentje voor tanken en de ander voor PvP/grind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Demoterror schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:48:
dit doe je bij je class trainer
kost goud en wordt steed duurder

1g
5g
10g
15g

enz enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Bedankt -=bokkie=- en sebasgrif :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kent er iemand nog een leuke guild op shadow moon? Het liefst met een beetje "volwassen" spelers.
Ik ben een lvl51 paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:20:
kent er iemand nog een leuke guild op shadow moon? Het liefst met een beetje "volwassen" spelers.
Ik ben een lvl51 paladin.
Hey kewl ik zit ook op Shadow Moon :P Zit zelf bij Order of Righteousness , paar guilds waar ik wel eens mee gequest hebt, met indivduen daar van Steel Alliance, Order of the Blade, Dawn..opzich geen kinderachtige mensen iig niet degene waar ik mee gequest heb.
Wat is jou ingame naam?
Mijne is Methos, anders moet je maar eens /w en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Ik speel zelf op de Bloodscalp server en heb daar mijn eigen guild (8 man allemaal vrienden enzo) maar als ik dan dingen lees als we doen onyxia enzo dat zal ik nooit kunnen doen met mijn guild. Zit een van jullie in een guild op bloodscalp waarin iedereen goed met elkaar omgaat en een lvl 56 hunter nodig heeft? Of als ik 60 ben dat ik dan kan joinen?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t! Ik ben lvl 60 met mn warrior :P Gisteravond precies 0:00u dingde ik naar mn laatste lvltje!
Daarna nog een stukje UBRS gedaan, we hebben precies voor de server shutdoen Rend Blackhand en the Beast nog af kunnen maken :D
Helaas dropte er geen leuke valor gear... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit zelf bij brothers of blood, er is ook een guild genaamd the dutch immortals, maarja daar ben ik gekickt :P , ik zoek eigenlijk een NL only guild op shadow moon, iemand }:O ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Denk dat het erg goed is voor je sollicitatie om te vermelden dat je gekickt bent :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:30:
Denk dat de meeste mensen hier deze al gezien hebben. Maar mocht dit niet het geval zijn, doe het alsnog :+
Een filmpje van een extreem sneue actie/persoon.. leuk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:40:
[...]

wat moet ik prsies op dat filmpje zien :? , geen geluid hier ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zucht schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:31:
Ik speel zelf op de Bloodscalp server en heb daar mijn eigen guild (8 man allemaal vrienden enzo) maar als ik dan dingen lees als we doen onyxia enzo dat zal ik nooit kunnen doen met mijn guild. Zit een van jullie in een guild op bloodscalp waarin iedereen goed met elkaar omgaat en een lvl 56 hunter nodig heeft? Of als ik 60 ben dat ik dan kan joinen?
Er zijn zat andere kleinere guilds waar je mee samen kan werken hoor.

Op onze server zijn er 2 grote guilds die standaard iedereen die lvl 55 geworden is binnen 10 minuten whispert of ze willen joinen. :r

Daar doe ik dus niet aan mee, onze guild heeft zo'n 10 spelers die binnen uiterlijk een maand allemaal 60 zijn, en een hele rits spelers die er wat langer over gaan doen, maar we hebben samen met andere kleinere guilds een chat-kanaal geopend om samen te werken.

Veel leuker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:49:
[...]

Kreeg commentaar van een lvl 43 mage dat ik maar slechte items had lol :D Eagle gear is allemaal groen met minimaal +12 to int & sta op elk item. Je mist wel de spirit overigens als je weg rent van een rogue :)
Op het moment heb ik ook een int/sta gearset voor pvp en int/spi voor instances. Op lvl60 ga ik wat +damage gear bij elkaar rapen om te kijken hoe dat werkt en dan besluiten of ik blijf bij int/sta of +damage ga gebruiken. (of een mooie combo van beide)

Nouja, eerst maar eens de magister set bij elkaar sprokkelen. Op zich ook geen verkeerde set met de juiste aanvullingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:48:
[...]

Ik weet niet of ik het goed zie maar meneer doet volgens mij het volgende:

- rogue is groepleider
- verander grouploot
- ninja loot alle items
- vraagt om reinvite naar andere group
- hearthstoned naar IF
- irriteert mensen in IF met andere char?

Klopt dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:32:
w00t! Ik ben lvl 60 met mn warrior :P Gisteravond precies 0:00u dingde ik naar mn laatste lvltje!
Daarna nog een stukje UBRS gedaan, we hebben precies voor de server shutdoen Rend Blackhand en the Beast nog af kunnen maken :D
Helaas dropte er geen leuke valor gear... :(
Gratz man
On_E schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:50:
[...]

Er zijn zat andere kleinere guilds waar je mee samen kan werken hoor.

Op onze server zijn er 2 grote guilds die standaard iedereen die lvl 55 geworden is binnen 10 minuten whispert of ze willen joinen. :r

Daar doe ik dus niet aan mee, onze guild heeft zo'n 10 spelers die binnen uiterlijk een maand allemaal 60 zijn, en een hele rits spelers die er wat langer over gaan doen, maar we hebben samen met andere kleinere guilds een chat-kanaal geopend om samen te werken.

Veel leuker !
^ wat hij zegt :)

Onze guild is ook neit echt groot, hebben maar 5 lvl 60'rs nu Geert ook gedinged is

paar mensen in de 48-55 range, maar zelfs de alts van de lvl 60 chars zijn vaak hoger dan de rest van de spelers

gewoon socialisen met andere mensen, voor Onyxia enzo zal het lastiger worden inderdaad, maar de standaard end game instances kan je makkelijk met pick-ups en friendly guilds doen

zorg gewoon dat je goed bent in wat je doet, en je wordt vanzelf ook onthouden door andere guilds, als ze een filler nodig of voor herhaal runs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:31:
De volgende guilds zijn nederlanstalig of gemixt met engelstalige spelers

Horde Guilds

Ravenblood (nederlands talig)
Cheap Ass Clan (mixted)
Bloodlust (mixted)
Memento (mixted)
Semi Nice (Nederlandstalig vermoed ik)

Aliance Guilds

Double Dutch
The LowLanders

Deze zijn nederlandstalig.

Dit is maar een kleine greep er zullen er vast meer zijn, maar deze guilds zijn groot genoeg om Onyxia en Molten Core etc alleen te kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stealth2000 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:53:
[...]

Op het moment heb ik ook een int/sta gearset voor pvp en int/spi voor instances. Op lvl60 ga ik wat +damage gear bij elkaar rapen om te kijken hoe dat werkt en dan besluiten of ik blijf bij int/sta of +damage ga gebruiken. (of een mooie combo van beide)

Nouja, eerst maar eens de magister set bij elkaar sprokkelen. Op zich ook geen verkeerde set met de juiste aanvullingen.
ik zou meteen voor arcanist gaan dan. Ik lees vanalles over dat je na 80 runs misschien wat magister items (zelf) vind. Arcanist is beter dus kun je beter meteen MC gaan doen. Vindt beide sets overigens niet om over naar huis te schrijven als ik ze vergelijk met sets van andere classes.

+damage gear schijnt ook alleen echt maar te werken voor spells met casttime (bonus voor instant spells is zeer laag in vergelijking) je krijgt namelijk maar een deel als de cast time niet boven een bepaalde tijd ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 14:14

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:55:
[...]

Horde Guilds

Cheap Ass Clan (mixted)
Bloodlust (mixted)
Memento (mixted)

Aliance Guilds

Double Dutch
The LowLanders

Dit is maar een kleine greep er zullen er vast meer zijn, maar deze guilds zijn groot genoeg om Onyxia en Molten Core etc alleen te kunnen doen :)
kleine correctie :) CheapAss is NL, we hebben 1 zweeds meisje :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:48:
[...]

Je hoeft toch geen geluid te hebben om te zien dat ie achter elkaar een boss leegloot zonder te kijen wat? Klikt gewoon achter elkaar op 'yes' bij bind on pickup items.

Sneu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:57:
[...]

kleine correctie :) CheapAss is NL, we hebben 1 zweeds meisje :)
Hmm en afgaande op www.cheapassclan.com dacht ik dat die mixted was. :( omdat de site in het engels is opgesteld. Nou ja foutje bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag eindelijk WoW gekocht (FreeBees rocken hard ! _/-\o_ ) en zondag gelijk aan de slag.

Met alle drukte heb ik per ongeluk DoomHammer als server uitgekozen. Moet zeggen dat ik het vrij rustig vind hier.

M'n vraag is dan ook "Welke servers (zowel PvP als PvE) raden JULLIE aan om m'n volgende char's te maken ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:02:
Zaterdag eindelijk WoW gekocht (FreeBees rocken hard ! _/-\o_ ) en zondag gelijk aan de slag.

Met alle drukte heb ik per ongeluk DoomHammer als server uitgekozen. Moet zeggen dat ik het vrij rustig vind hier.

M'n vraag is dan ook "Welke servers (zowel PvP als PvE) raden JULLIE aan om m'n volgende char's te maken ?"
Ik zou wachten tot er weer wat nieuwere servers ingezet worden en die gebruiken als je je volgende char gaat maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Horde Guilds

Cheap Ass Clan (mixted)
Bloodlust (mixted)
Memento (mixted)

Aliance Guilds

Double Dutch
The LowLanders

tenzij all onze spelers ook tegelijk met een alt kunnen inloggen zijn wij niet groot genoeg voor een 40 man raid :P

op dit moment hebben wij iets meer dan 20 unique spelers dacht ik, daarvan heeft iig iedereen 1 alt en sommige zelfs meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Als je veel met Nederlanders wilt spelen: Bloodscalp Is wel een pvp gank server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:04:
[...]

Ik zou wachten tot er weer wat nieuwere servers ingezet worden en die gebruiken als je je volgende char gaat maken :)
Waarom ? Worden die druk ?

Ow, en wat is trouwens UBRS ? 8)7 |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:05:
[...]

tenzij all onze spelers ook tegelijk met een alt kunnen inloggen zijn wij niet groot genoeg voor een 40 man raid :P

op dit moment hebben wij iets meer dan 20 unique spelers dacht ik, daarvan heeft iig iedereen 1 alt en sommige zelfs meer :D
Khepper al 2 :D Maar eerst wil ik meer valor gear op mn warrior :P
Ga je vnvd tegen een uurtje of 19.00 / 20.00u mee naar UBRS? Weer ff blackhand slayen voor de drops :D

Ik was gisteravond enige warrior in n 15 man raid, best lastig :o

Edit:
Enne, uit jou verhaal hierboven blijkt dat we wel genoeg spelers hebben voor n volle raid als iedereen met zn alt en main tegelijk kon inloggen.
20+ mensen met minstens 1 alt, maakt dus 20 x 2 characters = 40. Wel ff opletten bok! :+
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:10:
[...]

UBRS (Upper BlackRock Spire) is een lvl 60 raid instance, wat inhoud dat je met n raid van een x aantal (in dit geval 15) man de instance ingaat om daar je ding te doen :9

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Met welke lvls kan je ongeveer naar de endgame instances? ik ben nu lvl 56 en heb al 1 groene voor Black rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:10:
[...]

Geen idee, maar als je op een drukke server gaat heb je kans dat je in een wachtrij komt. Dat is voor jezelf vervelend en ook voor diegene die al heel lang op zon server spelen.

Basicly: high pop servers zouden gesloten moeten worden voor nieuwe accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:11:
[...]

Khepper al 2 :D Maar eerst wil ik meer valor gear op mn warrior :P
Ga je vnvd tegen een uurtje of 19.00 / 20.00u mee naar UBRS? Weer ff blackhand slayen voor de drops :D

Ik was gisteravond enige warrior in n lvl 15 man raid, best lastig :o
vanavond sporten :/ dus kan niet

mja ik was van de week inene 3e main tank in ubrs :/ ik had dus 3 na hoogste AC van de rest o_O
gelukkig kwam de leader tot inkeer :P en maakte een rogue 3e mt :P

ik wil veel ubrs gaan runnen, ik wil finkles skinner hebben :P plus ik heb gisteren een +5 skinning enchant geregeld, zodat ik dus al die lvl 50+ draken kan skinnen ^^
Edit:
Enne, uit jou verhaal hierboven blijkt dat we wel genoeg spelers hebben voor n volle raid als iedereen met zn alt en main tegelijk kon inloggen.
20+ mensen met minstens 1 alt, maakt dus 20 x 2 characters = 40. Wel ff opletten bok!
er staat TENZIJ iedereen ook met een alt tegelijk kan inloggen, zijn we niet groot genoeg :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 25-05-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Bosmonster schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:58:
[...]
Je hoeft toch geen geluid te hebben om te zien dat ie achter elkaar een boss leegloot zonder te kijen wat? Klikt gewoon achter elkaar op 'yes' bij bind on pickup items.

Sneu dus.
Niet helemaal waar geluid is nodig + topic waar het gebeurd is.. Hij is genaaid met 1 item op zijn rogue account.. dus hij regelde dat hij op een slinkse wijze een account mocht gebruiken van 1 in hun guild.. gewacht op het juiste moment en deze loot actie gedaan als revanche.. Maar als je alles leest is ie wel grappig dus.. (niet als het je overkomt) De actie is dus tegen een guild die zorgt dat altijd 1 uit hun guild kan looten op een item ook al heeft ie dat niet nodig.. de drop ging dus om een rogue dagger en een hunter rolde erop.. Hunter won en rogue was genaaid en zinde op revanche.. zal kijken of ik het topic kan vinden..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:16:
Met welke lvls kan je ongeveer naar de endgame instances? ik ben nu lvl 56 en heb al 1 groene voor Black rock
Dat is BlackRock Depths (BRD), die is voor lvl 55+. De instances die daarna komen zijn allemaal voor lvl 60. Je kan rond lvl 58 al beginnen met een lvl 60 instance group vinden, maar ik geef je erg weinig kans omdat er al redelijk veel lvl 60's zijn die ook allemaal een group willen :D Ook zijn ze vrij moeilijk op dat lvl omdat je elites van 4 lvls hoger tegen gaat komen als lvl 58 zijnde.

Ik ben zelf pas op lvl 58 naar BRD gegaan, de rest heb ik gegrind naar lvl 60 (gisteravond :D), en daarna gaan zoeken naar een endgame instance. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 09:07

CaDje

Framedrops for life

[...]

Horde Guilds

Cheap Ass Clan (mixted)
Bloodlust (mixted)
Memento (mixted)

Aliance Guilds

Double Dutch
The LowLanders

Vergeet de Frying Dutchmen niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:55:
[...]

verander dat "heel nuttig" maar in vereist

als je als rogue geen improved sap hebt, kom je niet mee in een strat run, tenzij er 2 andere rogues zijn die het wel hebben :P (dont ask, was een quick pickup strat scarlet run, met 3 rogues, vreemd genoeg geen 1x gewiped :D )
3 rogues naar strat scarlet? Dat zie je niet vaak nee. 2 max, vaak maar 1 ook omdat het heel veel AOE en melee beuken is in raid group. Maar idd, geen imp. sap is dan vaak dooie rogue daar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Skeiron schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:17:
[...]

Niet helemaal waar geluid is nodig + topic waar het gebeurd is.. Hij is genaaid met 1 item op zijn rogue account.. dus hij regelde dat hij op een slinkse wijze een account mocht gebruiken van 1 in hun guild.. gewacht op het juiste moment en deze loot actie gedaan als revanche.. Maar als je alles leest is ie wel grappig dus.. (niet als het je overkomt) De actie is dus tegen een guild die zorgt dat altijd 1 uit hun guild kan looten op een item ook al heeft ie dat niet nodig.. de drop ging dus om een rogue dagger en een hunter rolde erop.. Hunter won en rogue was genaaid en zinde op revanche.. zal kijken of ik het topic kan vinden..
Geluid is niet nodig.. enige dat er gezegd wordt is gescheld op de thief. Dus denk dat dat topic dan maar opheldering moet geven ofzo..

Uit jouw verklaring word ik ook weinig wijs namelijk ^^

Je wordt 'genaaid' (iemand anders rolled... ow jee.. stel je voor) met 1 item.. en vervolgens naai je 40 man.. Typische rogue actie maar weer zullen we maar denken..

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:17:
[...]
er staat TENZIJ iedereen ook met een alt tegelijk kan inloggen, zijn we niet groot genoeg :P
Crap! Ben ik weer de spreekwoordelijke l*l! Zal ik voortaan beter lezen dan? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:25:
[...]

Geluid is niet nodig.. enige dat er gezegd wordt is gescheld op de thief. Dus denk dat dat topic dan maar opheldering moet geven ofzo..

Je wordt 'genaaid' (iemand anders rolled... ow jee.. stel je voor) met 1 item.. en vervolgens naai je 40 man.. Typische rogue actie maar weer zullen we maar denken..
Wat een haat jegens deze class! (al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook een bepaald negatief gevoel moet onderdrukken als ik ze tegenkom, vriendelijk of niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:27:
[...]

Wat een haat jegens deze class! (als moet ik eerlijk bekennen dat ik ook een bepaald negatief gevoel moet onderdrukken als ik ze tegenkom, vriendelijk of niet :P)
Geen haat, maar weer bevestiging... een hunter rolled op een 'rogue-dagger'... Yeah en hunters mogen geen goeie agi daggers hebben ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Bosmonster schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:25:
[...]

Hmm.. tja het topic was ook duidelijker.. ff denken waar ik het gevonden had.. post hem zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:28:
[...]

Geen haat, maar weer bevestiging... een hunter rolled op een 'rogue-dagger'... Yeah en hunters mogen geen goeie agi daggers hebben ofzo??
Als dit over dat ninja-loot filmpje gaat: Felstriker heeft geen agi.. Alleen een (super)ability
Dus imo een dagger waar alleen mensen die veel close combat doen wat aan hebben, en hunters staan toch echt vaker ranged waardoor het best zonde is als die dagger naar een hunter gaat :)

edit: niet dat dit de latere actie van die gast rechtvaardigd natuurlijk..

[ Voor 8% gewijzigd door bcd87 op 25-05-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mee eensch! Hoewel het misschien eerder een geval van toeval is binnen de lopende discussie(s) rond deze class, maar ik vind ze ook niet de meest sympathieke. Zowel voorkomen als speelstijl.
kEv4h schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:34:
[...]

Als dit over dat ninja-loot filmpje gaat: Felstriker heeft geen agi.. Alleen een (super)ability
Dus imo een dagger waar alleen mensen die veel close combat doen wat aan hebben, en hunters staan toch echt vaker ranged waardoor het best zonde is als die dagger naar een hunter gaat :)
Dus een hunter moet het maar doen met een afdankertje mocht hij ooit in melee combat damage moeten doen, om wat voor reden dan ook?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
http://www.darkwolves.biz/forum/viewtopic.php?t=896

hehe ik geef u deze post.. doe ermaar mee wat je wilt.. opzich nog steeds een beetje grappig maar moet er nogmaals aan denken dat het mij gebeurd..

edit: even ter info.. zou ik zoiets nooit doen en is mijn post niet de bedoeling dat het een flamewar wordt.. deze post is alleen ter verduidelijking wat er gebeurd is en waarom het wel als humor kan gezien worden (tiz maar een spelletje)..

[ Voor 38% gewijzigd door Skeiron462 op 25-05-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Gebruiker hunters daggers dan? Zelden...en ja, warriors kunnen bv ook op een leather epic rollen als daar nice stats opzitten. Kunnen we toch gebruiken doh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:23:
[...]
3 rogues naar strat scarlet? Dat zie je niet vaak nee. 2 max, vaak maar 1 ook omdat het heel veel AOE en melee beuken is in raid group. Maar idd, geen imp. sap is dan vaak dooie rogue daar :+
het verbaasde ons ook dat we niet 1x gewiped zijn :D

trouwens wel gaaf die Scarlet boss als je hem voor de eerste keer doet, had echt zoeits van WTF??!!!

volgende keer alleen wel eerst ff langs Malowne, want ik wil zijn mace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

@ r2dgeert
Ik zat op lvl54 al in stratholme :X maarjah... dat krijg je als er een chronisch priest-tekort is :P

Gisteravond weer lekker een run @ UBRS gedaan, geen devout gedropt spijtig genoeg maar wel goed gelachen :) Paar mooie Leroy-acties (:P), blijft leuk, rond rennen door die eitjes heen :P Moet je btw wel alleen doen als je een goeie healer en 3 mages hebt in je 15 mans party anders ist een wipe :D
Eigenlijk geen problemen gehad in de instance totdat we bij Drakkisath kwamen.
Warrior zou de general tanken, ik zou hem healen, de rest zou de adds killen en dan helpen @ drakkisath. Probleem alleen was dat die draak *best* hard schopt, 4 seconden en de warrior was de pijp uit... kon niet eens healen :/ Daarna gelijk plan omgegooid (addons waren gelukkig zo dood) en andere warrior erop om te tanken. Ik (lvl59) en andere priest (lvl60) samen de warrior/tank healen... en zelfs samen lukte het nog niet :/
Probleem want toen waren beiden tanks dood... en Drakkisath zat nog op 80% :)
Paladins begaven het ook zo en toen hadden we echt een probleem want toen hadden we echt geen tanks meer... Uiteindelijk weet ik niet meer hoe, maar onze mage heeft met mana shield, blink , mijn priest shield, veel renews en een hele hoop flash heals van 2 priests daar gewoon lekker die draak staan tanken terwijl de rest hem stond te hakken. Van de 15 man waren we uiteindelijk nog maar met 5en over toen hij de pijp uitging:
* Ik en 2e priest
* warlock
* 2 mages
:D :D :D :D

En toen dropte die zak dreamist robe :( nog al die moeite voor niets gedaan want ik moest devout hebben :( Al met al een gave raid, en vanaaf ga ik het nog maar s proberen denk ik :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:36:
[...]
Gebruiker hunters daggers dan? Zelden...en ja, warriors kunnen bv ook op een leather epic rollen als daar nice stats opzitten. Kunnen we toch gebruiken doh...
Waarom zouden hunters geen daggers gebruiken? Dual wield?

En snap de vergelijking met armor niet... Er is geen reden dat die dagger beter voor rogues zou zijn dan voor hunters. Behalve dan dat Rogues erbij verzonnen hebben dat het een rogue dagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:35:
[...]

Mee eensch! Hoewel het misschien eerder een geval van toeval is binnen de lopende discussie(s) rond deze class, maar ik vind ze ook niet de meest sympathieke. Zowel voorkomen als speelstijl.

[...]

Dus een hunter moet het maar doen met een afdankertje mocht hij ooit in melee combat damage moeten doen, om wat voor reden dan ook?
Hmm.. laten we 't eens even omkeren:
Zou ik mogen als melee mogen rollen op een uber bow/gun als er een hunter in de party is.. Want ik zou em kunnen gebruiken mocht ik ooit eens in ranged combat komen. Denk 't niet :P Ik zou dan een best pissige hunter verwachten eigenlijk. (ok, niet een geheel eerlijke vergelijking natuurlijk omdat hunters wel wat melee skills hebben maargoed)
Ik ben van mening dat zo'n drop gewoon naar een class hoort te gaan die er 't meest aan heeft en mijn mening is dat 't bij de felstriker geen hunter hoort te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
CaDje schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:19:
[...]

Vergeet de Frying Dutchmen niet :P.
Vergeet - The Remains niet (Nederlands sprekend) ;)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:40:
[...]

En snap de vergelijking met armor niet... Er is geen reden dat die dagger beter voor rogues zou zijn dan voor hunters. Behalve dan dat Rogues erbij verzonnen hebben dat het een rogue dagger is.
Felstriker is gewoon NIET voor jou als je een Rogue in je group hebt. Hell, zelfs een Shaman komt nog voor jou als er geen Rogues aanwezig zijn. Als jij zou nodig moet dualwielden pak je maar 2x Dawn's Edge, of gewoon een Doomsaw/Barberous Blade/Arcanite Reaper/Obsidian want met 2h kun je als Hunter nog altijd veel en veel meer (ivm je 2 of 3 melee abilities die veelal gefocused zijn op "on next hit").

Dr is al een hele quasi-grap ontstaan dat er standaard bij alle nieuwe items wordt gezegd "typically a Hunter weapon" op allakhazam en thott. Dat komt omdat al die Hunter eikels met al hun mogelijke weapon proficiencies zich alle wapens toeeigenen, en meer uit Greed dan Need.
kEv4h schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:41:
[...]

Zou ik mogen als melee mogen rollen op een uber bow/gun als er een hunter in de party is.. Want ik zou em kunnen gebruiken mocht ik ooit eens in ranged combat komen. Denk 't niet :P Ik zou dan een best pissige hunter verwachten eigenlijk. (ok, niet een geheel eerlijke vergelijking natuurlijk omdat hunters wel wat melee skills hebben maargoed)
Ik ben van mening dat zo'n drop gewoon naar een class hoort te gaan die er 't meest aan heeft en mijn mening is dat 't bij de felstriker geen hunter hoort te zijn :P
Helemaal gelijk... zal ik ook maar op Dwarven handcannon, Striker's Mark of Blastershot Launcher rollen omdat ik op mijn rogue alt nog een gun nodig heb om te pullen? Maar nee nee, dan zijn de Hunters in rep en roer, want dan zijn ze ineens altijd ranged aan t vechten!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
oe als ik bij jou in party zat zou ik er gelijk op rollen :P

[ Voor 67% gewijzigd door Optical op 25-05-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:40:
.......
Eigenlijk geen problemen gehad in de instance totdat we bij Drakkisath kwamen.
Warrior zou de general tanken, ik zou hem healen, de rest zou de adds killen en dan helpen @ drakkisath. Probleem alleen was dat die draak *best* hard schopt, 4 seconden en de warrior was de pijp uit... kon niet eens healen :/ Daarna gelijk plan omgegooid (addons waren gelukkig zo dood) en andere warrior erop om te tanken. Ik (lvl59) en andere priest (lvl60) samen de warrior/tank healen... en zelfs samen lukte het nog niet :/
Probleem want toen waren beiden tanks dood... en Drakkisath zat nog op 80% :)
Paladins begaven het ook zo en toen hadden we echt een probleem want toen hadden we echt geen tanks meer... Uiteindelijk weet ik niet meer hoe, maar onze mage heeft met mana shield, blink , mijn priest shield, veel renews en een hele hoop flash heals van 2 priests daar gewoon lekker die draak staan tanken terwijl de rest hem stond te hakken. Van de 15 man waren we uiteindelijk nog maar met 5en over toen hij de pijp uitging:....
Probleem met drakkisath is dat hij een attack heeft waardoor de MT alle aggro verliest en hij dus direct naar de healer gaat.

wij deden hem met 2 tanks, 2 healers die op de tanks letten, 1 warlock chainfeared 1 add, de rest beukt op de andere add, zodra die dood is, op de add van de warlock en dan iedereen op drakkisath

kliinkt easy, maar hij is inderdaad behoorlijk rot
[...]

mijn inziens gaat het om het 'gebruik'

een rogue gebruikt altijd melee, een hunter gebruikt melee als het nodig is.

Grootste voorbeeld wat wordt aangehaald is de DHC, je gaat mij niet vertellen dat als DHC dropt, dat de hunter zwaar over de zeik zou gaan als een warrior/rogue erop rollt en wint met als reden, dat ze toch ook guns gebruiken om te pullen?

de issue is gewoon wie heeft er het meeste profijt van datgene wat er dropt

en laten we eerlijk zijn, wie heeft er meer profijt van een goede dagger, de hunter of de rogue? en wie heeft er meer profijt van een goeie gun?

persoonlijk als rogue zou ik trouwens net als vele andere voor de dal rend's gaan :P veel 'makkelijker' te krijgen dan felstriker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:41:
[...]

Ik waardeer je mening, maar dan geef ik ook de mijne :P
Als iemand iets goed (lees: goed.) kan gebruiken, dan mogen ze er allemaal op rollen. Het zou oneerlijk zijn als een hunter multiple runs doet voor die dagger omdat hij die graag wil gebruiken, maar omdat er vaak wel een rogue mee gaat zou hij er nooit op mogen rollen. Zelfde situatie als een b.v. er dropt een goed 1h zwaard die een warrior en n rogue kunnen gebruiken, zou dan alleen diegene mogen rollen waarvoor hij het beste is aan de hand van een agi stat terwijl beide classes erop vooruit zouden gaan?

Je vergelijking van wapens rollen gaat in dit geval niet op, aangezien andere classen deze vrijwel alleen nodig hebben om te pullen... Dus dps is niet van belang

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optical schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:49:
[...]

oe als ik bij jou in party zat zou ik er gelijk op rollen :P
1) Ik doe geen pickups en in mijn guild kom je echt niet.
2) Ik ben een Shaman dus ik heb er toch geen recht op.... Heb 1h-shield ook meer voor stats dan damage, doe mij maar een 2h-er voor PvP :)

Zoals gisteren nog, Alliance guild Infamous op Bladefist killed eindelijk eens Onyxia, dropt het Vis'kag the Bloodletter zwaard -> http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=17075 (simpel gezegd zo'n beetje beste zwaard in de game voor rogues, of wellicht nog warriors). Geven die eikels hem aan een Paladin "voor zijn melee damage". Die lui zijn dus nu echt de laughing stock op de server, want als er iets is dat een Pally niet heeft dan is het melee damage met een 1h-er/shield :P (2her en SoC crits dan nog net maar das te zeldzaam om rekening mee te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Wat een anti-rogue geluiden hier weg zeg. Net zoals hier boven gezegd wordt, ga ff lekker flauw doen met je hunter. Rogues gaan toch ook niet op uber bows/guns rollen omdat ze die 'kunnen gebruiken'. Dit heeft verder niks met gebruik of wat dan ook te maken, dit is gewoon lekker rogue pesten.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ehh, sorry hoor :? maar ik zie niet in wat een Hunter met een Felstriker, Barman Shanker of Heartseeker moet. Dat is het zelfde als wat ik met Dwarfen Hand Cannon zou moeten doen. De enigste reden is die ik daar voor kan bedenken is voor dik geld op de AH verkopen. Maar aangezien die items allemaal BoP items laat ik ze gewoon links liggen. Uitgezonderd natuurlijk die gun want die is BoE. Normaal gesproken gaat ie naar een Hunter of Warrior omdat dat doorgaans de Classes zijn die een gun of een bow gebruiken voor het pullen van mobs. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:55:
[...]

1) Ik doe geen pickups en in mijn guild kom je echt niet.
2) Ik ben een Shaman dus ik heb er toch geen recht op.... Heb 1h-shield ook meer voor stats dan damage, doe mij maar een 2h-er voor PvP :)

en nog n heel verhaal ...
1) ik liever ook niet maar aangezien ons guild maar zon 60 members heeft die nogal varieren kwa level ontkom ik er niet aan, en ik wil ook echt niet in je guild hoor :P

2) Ik bedoelde het eigenlijk ook meer als n geintje - ik zou zou de class die het beter kan gebruiken zeker laten voorgaan. Alhoewel hetzelfde ook lang niet altijd met hunter epic's gebeurt - ik heb al zat warriors en of rogues met PCB (http://www.thottbot.com/?i=6882) zien rondlopen

[ Voor 4% gewijzigd door Optical op 25-05-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Omdat een hunter ranged dmg wil doen. Op het moment dat die mob in melee komt wil je graag een 2H of polearm uittrekken en direct voor weet ik hoeveel meppen ipv met 2 tandestokers te slaan.

Ik zie meeste hunters met 2H of pole lopen en daar baseer ik dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Optical schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:03:
[...]

2) Ik bedoelde het eigenlijk ook meer als n geintje - ik zou zou de class die het beter kan gebruiken zeker laten voorgaan. Alhoewel hetzelfde ook lang niet altijd met hunter epic's gebeurt - ik heb al zat warriors en of rogues met PCB (http://www.thottbot.com/?i=6882) zien rondlopen
Dat is een world drop en BoE item, kan ie dus gewoon in de AH hebben gekocht of zelf als drop.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optical schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:03:
[...]

1) ik liever ook niet maar aangezien ons guild maar zon 60 members heeft die nogal varieren kwa level ontkom ik er niet aan, en ik wil ook echt niet in je guild hoor :P

PCB is sowieso BOE dus wie het meest biedt kan m krijgen :) PCB heeft ook +14 Agility en dat is een bijzonder goede stats voor Rogues en Warriors in mindere mate. Mijn guild heeft 4-5 rogues allemaal met PCB omdat er 14 agi op zit ;) De rest heeft Gorewood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Ik zou het toch niet weten te waarderen als ik als hunter in een party zit met een rogue en pcb dropt en hij moet zonodig rollen vanwege de +14agi , die voor hunter minstens net zo belangrijk is

Ik roll ook niet op daggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:40:
[...]

Je kent het verhaal niet. Die kerel was door die personen die te horen zijn op TS/ventrilo genaaid bij een vorige loot. Daarnaast waren ze heel erg arrogant ( met name dat meisje die die ring en handschoenen en zichzelf toe aan het wijzen was )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:13:
[...]

Je kent het verhaal niet. Die kerel was door die personen die te horen zijn op TS/ventrilo genaaid bij een vorige loot. Daarnaast waren ze heel erg arrogant ( met name dat meisje die die ring en handschoenen en zichzelf toe aan het wijzen was )
Rogues en vrouwen :(

Ik ken trouwens 2 hunters die dual wield gebruiken voor de procs (icy chill bijvoorbeeld).

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:13:
[...]

Als je 't verhaal kent weet je ook dat 't die gast helemaal niet zoveel boeide dat die die felstriker verloren had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Huntermaatje van me loopt met 2 Phantomblades. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:17:
Huntermaatje van me loopt met 2 Phantomblades. :Y)
Lijkt me sterk aangezien phantomblade een mainhand weapon is ipv one-hand en dus niet in offhand gebruikt kan worden bij dualwielders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik lees weer, voor de zoveelste keer, dat er gediscusseerd over roque's dit en roque's dat. Hierbij wil ik effe onderwerp veranderen met mijn vraag.

Ik zie vaak op WoW topic, screenshots met mooie indelingen/layout met knoppenbalken, add-ons enzo. Zelf heb ik gewoon de "standaard" WoW layout, maar ik wil mijn indeling ook gaan aanpassen. Welke addon kunnen jullie mij aanraden en welke absoluut niet.

Tuana, Destruction Warlock (lvl40) on the Azsune server.
Sergeant of The Caretakers.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:23:
[...]
Lijkt me sterk aangezien phantomblade een mainhand weapon is ipv one-hand en dus niet in offhand gebruikt kan worden bij dualwielders.
Vreemd, is er dan 1tje die er sterk op lijkt ?

Dan zal ik me vergissen, hij heeft er iig 1 dan. :P

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.