Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.635 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Yellow|A schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:19:
OkkE doe de deadmines gewoon nog een keer. De staff die daar dropt is voor spellcasters zo goed, beter nog dan de staff of westfall. Je hebt ook nog een erg leuke ring drop (+7 int geloof ik en +1 spirit). Is het wel waard dus om daarvoor wat te gaan milken, want die items kun je toch niet vervangen voor gnomeregan qua stats. VC dropt ook een leuk cloth armour geloof ik, alhoewel het niet een robe is maar een tunic en die zien er meestal te stom uit :)
Was ik ook zeker van plan! Niet alleen voor de drops, maar ook zeker voor het opdoen van ervaring en de Exp. Het is een relatief eenvoudige instance, als ik het goed begrijp. Iedergeval de eerste. :) En ik ken hem nu, dus dat ik altijd handig.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:24:
Jij rent tenminste op de tank af _/-\o_. Hoe vaak zie ik cloth of leather dragers niet van me af rennen als ze aggro hebben.
Komt ook voornamelijk door dat ik hier in dit topic had gelezen dat dat het slimste was, als je niet op een andere manier (polymorph ofzo) kan ontkomen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:46
CaDje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:47:
[...]

Frying Dutchmen heeft ook nog wel 4 a 5 man die mee kunnen gaan :P.

(60 druid, 59 priest, 59 rogue, 58 pala, 60 warlock)

P.S.

Waarom trouwens zoveel rogues voor ragnaros.
Je kan proberen ayana te wisperen in game (onze guildleader) maar ik geef je weinig kans :P zeker die rogue niet want die hebben we al genoeg. Enige die evt al mee kunnen (mits die de key al heeft) zijn de druid/priest. maar ik zou er niet op rekenen

over die rogue's bij ragnaros, in dtage 2 doet hij schijnbaar insane veel random damage, en daar wil je hem dus zo snel mogelijk uitkrijgen, en aangezien rogue's de beste single target damage dealers zijn.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Ik denk dat ik mijn pala vanavond maar weer is moet gaan respeccen.
Vorige respec voor holy shock gegaan, alleen de damage hiervan viel me zwaar tegen, alsmede de cooldown. Gaat me wel weer 30 gold kosten, maar hopenlijk verander ik niet weer van gedachten :)

Nu gaan we denk ik maar voor :

Holy Talents (14 points)

Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

Illumination - 5/5 points
After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives you a 100% chance to gain Mana equal to the base cost of the spell.

Divine Favor - 1/1 point
When activated, gives your next Flash of Light or Holy Light spell a 100% critical effect chance.
Hier puur alles op de healing gegooid, 1 gratis critical heal is te goed om te laten liggen.

Protection Talents (16 points)

Improved Devotion Aura - 5/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Shield Specialization - 5/5 points
Increases the amount of damage absorbed by your shield by 25%.

Blessing of Sanctuary - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, reducing damage dealt from all sources by 7 for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.
Deze tree alles op tank gebied, 25% meer armor door devotion aura / 10% armor bonus op je items / Damage reduction door de blessing, en 25% damage wat meer geabsorbeerd word door je shield

Retribution Talents (21 points)

Improved Blessing of Might - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Blessing of Might by 20%.

Benediction - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 15%.

Improved Seal of the Crusader - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.

Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.

Vengeance - 4/5 points
Gives you a 12% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.

Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.
Consecration is de reden waarom ik 21 punten in retribution wil hebben, vooral als je moet tanken tegen meerdere mobs is consecration eigenlijk de enigste spell die effectief is, tevens kon ik er niet tegen om zonder SoC mijn paladin te spelen

Volgens mij is dit een van de betere builds. wat denken jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is consecration niet vrij nutteloos behalve voor totems? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:22:
Totems zijn immuun voor AoE damage dus ook daarvoor nutteloos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Rank 1: consecration gebruik ik meestal tegen rogue´s.
Rank 4: Consecrates the land beneath Paladin, doing 384 Holy damage over 8 sec to enemies who enter the area.

Vooral als je als paladin moet tanken dan doe je die andere mobs allemaal damage, en blijven ze makkelijker op jou slaan.

Als een priest/druid namelijk healt pakt die nog wel is agro weg zonder cons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Thijs schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:27:
[...]

Totems zijn immuun voor AoE damage dus ook daarvoor nutteloos. ;)
?

1 Hellfire burst en alle totems verdwijnen hoor...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die ervaring heeft met Azuregos, ik zou graag wat tactieken horen. Ik heb nu met mijn guild al meerdere pogingen gedaan met 40 lvl 60'ers maar we komen er maar niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
zodra ze een andere kleur krijgt mogen de casters niet aanvallen want dan worden alle spells reflected.

zodra ze mensen teleport moet IEDEREEN behalve de MT STOPPEN met aanvallen, want alle aggro is namelijk reset.

mocht je dood gaan wacht dan met releasen tot de mark weg is want anders krijg je em terug voor de volledige lengte als je ressed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:32:
Iemand die ervaring heeft met Azuregos, ik zou graag wat tactieken horen. Ik heb nu met mijn guild al meerdere pogingen gedaan met 40 lvl 60'ers maar we komen er maar niet uit.
Pull em naar de graveyard die in de buurt is en meppen maar

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Binno schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:39:
[...]

Pull em naar de graveyard die in de buurt is en meppen maar
Kan niet meer want als je dood gaat kan je 15min niks doen door haar mark (ze bevriest je wat op ressurect weer de voledige timer hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:16:
[...]
Je krijgt dan nog wat extra strenght/intellect/stamina/etc punten.
Heeft zeker wel voordelen dus :)
Dit is alleen zo bij de speciale sets. Bij deze sets staat aangegeven welke onderdelen er van de set zijn. Bij het green iron armor krijg je geen exta punten als je de hele set draagt.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:22:
consecration is super in pvp, spawn er altijd eentje als in mijn shield gebruik, voor het geval ze zo slim zijn om first aid te gebruiken
werkt ook goed tegen rogue's als ze vanish willen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

consecration is niet echt super nuttig in pvp, 1 het vreet veel te veel mana, 2 de range is te kort om het als damage te gebruiken.

heb hem er alleen bij om meerdere aggro te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

M1lamb3r schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:41:
[...]

Kan niet meer want als je dood gaat kan je 15min niks doen door haar mark (ze bevriest je wat op ressurect weer de voledige timer hebt)
jawel, kan nog wel,
ik weet niet of het legaal is maar als je uitlogt en daarna weer inlogt dan verdwijnt de mark,
zo hebben we het bij ons op de server gedaan. Terug trekken naar de graveyard als je dood gaat loggen en dan weer inloggen ben je Mark of the frost kwijt en kan je gewoon weer mee doen ;)

Maar zoals ik al zei of het legaal is weet ik niet, dus word je gebanned ofzo kom niet mij zeiken ;)
(wij zijn allemaal niet gebanned dus..)

Je moet vooral opletten dat niemand het water inspringt, want dan krijgt ze meteen al haar leven terug..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:07:
[...]

Hoe bind je knoppen aan C-1 etc.?
Weet iemand het antwoord hierop? Lijkt me ook wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:24

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Over dat uit - inloggen:

Ik viel dit weekend een 35 warrior aan, (ik was 37) en die @#!$* logt uit op het moment dat ik hem stun. Aangezien hij natuurlijk nogal taai armor had was ik nogal even bezig met meppen natuurlijk, en ik had stunlock. Op het moment dat ik CS doe, en begin te meppen, blijft hij gewoon stilstaan, en opeens was hij foetsie! Loste gewoon op in de lucht. Dus ik loop door en val 1 van de andere horde aan (ze waren aan het raiden op de alliance in nesingwarys) en ik draai me om, verschijnt die warrior daar ineens weer!

Dus of hij logde uit, of heeft een of andere verdwijn exploit.

Over exploits gesproken:

Ik kom steeds vaker mensen tegen met zogenaamde 'lags'. Ze rennen rond en 'blinken' steeds over een afstand van enkele meters, terwijl ze om je heen rennen. Nu is mijn ping onder de 80ms, dus ik neem aan dat het niet aan mij ligt. Ze zijn onmogelijk aan te vallen, want ze verspringen steeds, maar ze kunnen jou wél aanvallen.

Ik begin een donkerbruin vermoeden te hebben dat dit een soort 'lag' exploit is waarbij met een vaste interval lags gegenereerd worden om zo te verspringen in het spel. Zijn er nog meer mensen die dit gezien/geconstateerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:57:
[...]

jawel, kan nog wel,
ik weet niet of het legaal is maar als je uitlogt en daarna weer inlogt dan verdwijnt de mark,
zo hebben we het bij ons op de server gedaan. Terug trekken naar de graveyard als je dood gaat loggen en dan weer inloggen ben je Mark of the frost kwijt en kan je gewoon weer mee doen ;)

Maar zoals ik al zei of het legaal is weet ik niet, dus word je gebanned ofzo kom niet mij zeiken ;)
(wij zijn allemaal niet gebanned dus..)

Je moet vooral opletten dat niemand het water inspringt, want dan krijgt ze meteen al haar leven terug..
Nee dit kan niet meer. Dat uit/inloggen werkt niet want toen i kna het gevechte HS en de volgende dag weer inlogde had ik de mark gewoon nog.
Die tactieken gebruiken wij inderdaad ook, maar helaas hebben we er nog geen resultaat mee geboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:56:
[...]

ey Pyuol ben je al 60? schiet op, dan heb ik een extra healer in me friendslist die ik kan meevragen op UBRS/lbrs/Strat/ raids :P

[...]
Ik ben al L57 gisteren geworden, maar door omstandigheden kon ik afgelopen weekend niet al te veel spelen. Afgelopen vrijdag was ik nog 55 dus ik vind dit wel weer een prestatie L57 :) Zaterdag niet mee gerekend ging dit dus wel vlot. Nu komende week flink grinden, dan moet het kunnen aanstaande weekend. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:02:
Over dat uit - inloggen:

Ik viel dit weekend een 35 warrior aan, (ik was 37) en die @#!$* logt uit op het moment dat ik hem stun. Aangezien hij natuurlijk nogal taai armor had was ik nogal even bezig met meppen natuurlijk, en ik had stunlock. Op het moment dat ik CS doe, en begin te meppen, blijft hij gewoon stilstaan, en opeens was hij foetsie! Loste gewoon op in de lucht. Dus ik loop door en val 1 van de andere horde aan (ze waren aan het raiden op de alliance in nesingwarys) en ik draai me om, verschijnt die warrior daar ineens weer!

Over exploits gesproken:

Ik kom steeds vaker mensen tegen met zogenaamde 'lags'. Ze rennen rond en 'blinken' steeds over een afstand van enkele meters, terwijl ze om je heen rennen. Nu is mijn ping onder de 80ms, dus ik neem aan dat het niet aan mij ligt. Ze zijn onmogelijk aan te vallen, want ze verspringen steeds, maar ze kunnen jou wél aanvallen.

Ik begin een donkerbruin vermoeden te hebben dat dit een soort 'lag' exploit is waarbij met een vaste interval lags gegenereerd worden om zo te verspringen in het spel. Zijn er nog meer mensen die dit gezien/geconstateerd hebben?
Dit heb ik bij allerlei soorten games gezien. Voroal bij FPS was dit ernstig. En het waren altijd de "goede" spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat uit - inloggen:

Over exploits gesproken:

Ja ik heb die exploit ook. Hij heet 'conspiracy against Z rouges' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik zit op dit moment via een instabiele Wireless verbinding van de buren, tot mijn eigen Wireless verbinding weer up-and-running is, en ik heb een vrij zwak signaal... Het gebeurd mij ook wel eens dat het signaal zo zwak is (of even weg valt?) dat mijn Char over het beeld schiet. Als ik net daar voor een mob aan het aanvallen was, gaat 'ie gewoon door. Dus het hoeft niet perse een exploit te zijn.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag de vraag eerder in het topic voorbij komen. (alleen geen naam gezien...)

Ik zoek een Nederlandse guild op Zenedar, ik kom uit de Stormwind Assassins, ben hier weg gegaan omdat dat de guild van een collega was, dat was "Mox" overgestapt naar WAR.... geef hem geen ongelijk..

Ben een lvl 51,5 Pally die met vaste regelmaat online is (op het moment ietsje minder aangezien ik het Wonder "Rogue" heb gevonden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Over dat uit - inloggen:

Over exploits gesproken:

Dat eerste: Wie zegt dat ie logt? Kan ook disconnect of crash zijn. Bovendien duurt het 20 seconden voor je uit kan loggen...

Tweede: Is de aloude speedhack.. werkt in zo'n beetje ieder spel/mmorpg. Zijn al paar honderd accounts voor gebanned.. dus als je zoiets ziet gewoon reporten.

Lag laat je over het algemeen niet verspringen, maar schuiven. Voor anderen dan.. op je eigen scherm verspring je wel eens, maar wil niet zeggen dat anderen dat ook zo zien ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:08:
[...]

Ja ik heb die exploit ook. Hij heet 'conspiracy against Z rouges' :D
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Ik moest lachen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:12:
[...]

Dat eerste: Wie zegt dat ie logt? Kan ook disconnect of crash zijn. Bovendien duurt het 20 seconden voor je uit kan loggen...

Tweede: Is de aloude speedhack.. werkt in zo'n beetje ieder spel/mmorpg. Zijn al paar honderd accounts voor gebanned.. dus als je zoiets ziet gewoon reporten.

Lag laat je over het algemeen niet verspringen, maar schuiven. Voor anderen dan.. op je eigen scherm verspring je wel eens, maar wil niet zeggen dat anderen dat ook zo zien ;)
Ah, mooi, cheaters willen we niet hebben, dus die die ingame report gaat nog nuttig gebruikt worden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:12:
Zag de vraag eerder in het topic voorbij komen. (alleen geen naam gezien...)

Ik zoek een Nederlandse guild op Zenedar, ik kom uit de Stormwind Assassins, ben hier weg gegaan omdat dat de guild van een collega was, dat was "Mox" overgestapt naar WAR.... geef hem geen ongelijk..

Ben een lvl 51,5 Pally die met vaste regelmaat online is (op het moment ietsje minder aangezien ik het Wonder "Rogue" heb gevonden ;) )
The Dutch Army
Flying Dutchmen
The Dutch Knights

zullen er vast wel meer zijn... maar dat zijn ze die ik me kan herinneren. (zit zelf in geen van de genoemden, maar dat terzijde...)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Lijkt me dat zo'n beetje elke guild met "Dutch" of "NL" in de naam al sowieso nederlands is. En je zou natuurlijk ook in /1 kunnen vragen naar nederlandse guilds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ben van plan om naast mijn Rogue ook een Warlock te gaan beginnen. Ik heb er een op een andere server, maar daar kan je niks naar mailen. De warlock zou mining en herbalism moeten gaan doen, en dan kan ik alle high level cloths die ik met mijn rogue vind ook nog eens nuttig gebruiken, plus dat die warlock fijn drankjes voor me kan maken. En het is leuke opslagruimte :P

[ Voor 30% gewijzigd door HTT-Thalan op 24-05-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik zoek 3 plugins.
Eentje die Drakedog gebruikt, waar er duidelijk op de icon van de spell staat hoelang de cooldown is, in getallen dus.

En nog een die ik van Drakedog zag, dat er onder het icon van je opponent een kleiner icon is waar staat welke class hij/zij is. Dus bv. bearclaw voor druid.

En die andere is dat er boven het persoon waarmee je vecht staat welke spell hij op dat moment cast.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

de eerste is cooldowncount, en werkt voor bijna alle hotbars:
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=193

Hier staat blijkbaar een nieuwere versie:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=33

de laatste is spell alert:
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=457

ik zou wel even oppassen bij die laatste want ik heb zon mijn vermoeden dat het niet helemaal legaal is. Het geeft zo'n ontzettend groot voordeel in pvp dat het nogal lame is in mijn ogen. (bij de laatste versie zegt die zelfs wanneer Will of the Forsaken weg gaat enzo..)

[edit]

trouwens over die frost of the mark, je moet wel reloggen als je dood bent he? :P
Wij hebben haar 2 weken geleden nog gewoon zo gedaan, mass zergen met de relog bug.
(alhoewel het nu wel gefixed kan zijn..)

[ Voor 28% gewijzigd door Wiebbe op 24-05-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:39:

ik zou wel even oppassen bij die laatste want ik heb zon mijn vermoeden dat het niet helemaal legaal is. Het geeft zo'n ontzettend groot voordeel in pvp dat het nogal lame is in mijn ogen. (bij de laatste versie zegt die zelfs wanneer Will of the Forsaken weg gaat enzo..)
uuh die tekst staat ook gewoon in de combatlog hoor?
die mod zorgt alleen dat het ook groot in beeld gezet wordt
als je goed op de combat log let kan je dat ook allemaal zien

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Crowmeister schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:33:
Ik zoek 3 plugins.
Eentje die Drakedog gebruikt, waar er duidelijk op de icon van de spell staat hoelang de cooldown is, in getallen dus.

En nog een die ik van Drakedog zag, dat er onder het icon van je opponent een kleiner icon is waar staat welke class hij/zij is. Dus bv. bearclaw voor druid.

En die andere is dat er boven het persoon waarmee je vecht staat welke spell hij op dat moment cast.
CooldownCount
Scrolling Combat Text

Ja oke of Spell Allert :P

[ Voor 3% gewijzigd door Muppet op 24-05-2005 13:43 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Foutje.

[ Voor 99% gewijzigd door Demoterror op 24-05-2005 13:52 . Reden: Lezen is moeilijk :x ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:39:

Hier staat blijkbaar een nieuwere versie:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=33

[edit]

trouwens over die frost of the mark, je moet wel reloggen als je dood bent he? :P
Wij hebben haar 2 weken geleden nog gewoon zo gedaan, mass zergen met de relog bug.
(alhoewel het nu wel gefixed kan zijn..)
Kun je ook in je combat log zien toch? Bovendien zijn veel spells ook al aan hun animatie te herkennen. Ik zie het als een handig hulpmiddel. En geen cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Over exploits gesproken:

ik denk niet dat je lag wil genereren als je aan het pvpen bent werkt echt niet lekker hoor en je verspringt volgens mij ook geen meters. Weet je zeker dat jij niet blink bedoelt van een mage dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 15-09 16:19
Ragnaros en Onyxia heb ik al voorbij zien komen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn de zwaarste (moeilijkst te killen) NPC's die er bestaan in WoW ?
Zijn er nog die nog door niemand gekilled zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sleepie schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:59:
Ragnaros en Onyxia heb ik al voorbij zien komen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn de zwaarste (moeilijkst te killen) NPC's die er bestaan in WoW ?
volgens mij niet meer

Thrall, Sylvanas en varimathras zijn volgens mij ook al eens gekilled

btw wat ik wel het meest vermakelijke vond wat ik gezien heb, is om "The Champion of the banshee queen" in ep een volledige Alliance raid te zien soloen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 24-05-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ligt eraan wat jij vind.

Ragnaros is bedoelt als de moelijkste NPC

Echter Azuragos en Lord Kazzak zijn ook zeker lastig op een PvP server

Kazzak omdat je hem binnen 3 minuten dood MOET hebben omdat hij dan in ubermode gaat en hij op iedere dode bijna full HP krijgt

En Azuragos omdat de tegenfaction vaak de raid wil verstoren :P

dit probleem heb je dus niet bij Onyxia en Ragnaros.

Ook moelijk (door pvp) zijn de faction leaders van alles rassen.

@ bokkie hetzelfde heb ik gezien in darnassus toen ze de Priestess aan vielen :P

en later lukt het ze wel maar krijgen ze er geen CP voor omdat die druid boss de factionleader is :D

[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 24-05-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

er staat echt niet: Raggie begins casting Polymorph?

of dan moet ik toch echt een stuk beter kijken, maar volgens mij worden die berichten niet standaard in je combat log weer gegeven. Dat het er wel in kan verschijnen is misschien een ander verhaal maar dan geeft het in mijn ogen nog steeds een erg groot voordeel.

Maar ja, mij zul je het niet zien gebruiken ;)

(maar ik vind Autotravel en Takemethere ook hardstikke lame :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:52:
[...]

ik denk niet dat je lag wil genereren als je aan het pvpen bent werkt echt niet lekker hoor en je verspringt volgens mij ook geen meters. Weet je zeker dat jij niet blink bedoelt van een mage dacht ik?
Als jij een rogue aan kan wijzen die blink in zijn skills heeft, met een cooldown van 0.001 seconde, en zonder mana cost, geloof ik je dat het een spelmogelijkheid is.

FYI: Blink is dus idd voorbehouden aan mages, cost mana, heeft een cooldown en verschuift je voor een afstand van wel 50 meter in game. Wat deze gasten doen lijkt meer op een soort xtc-blink, heel snel, heel veel en heel spastisch. Ze verspringen constant in je beeld, ze lijken dus gewoon een bepaalde lijn te volgen (i.e. ze lopen van punt a naar b) maar dan met een hogere snelheid, en onderweg verdwijnt hun figuur een paar keer om 1 meter verderop weer te verschijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:14:

of dan moet ik toch echt een stuk beter kijken, maar volgens mij worden die berichten niet standaard in je combat log weer gegeven. Dat het er wel in kan verschijnen is misschien een ander verhaal maar dan geeft het in mijn ogen nog steeds een erg groot voordeel.

Daar ben ik het wel mee eens, maar standaard staat niet alles in je combat log aangevinkt. Zou je dus kunnen doen :) Overigens, spellalert lijkt maar te werken tot een bepaalde range. Als ik op fireball afstand sta te nuken, zie ik bijvoorbeeld niet als een priest mind blast cast.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:14:
[...]

FYI: Blink is dus idd voorbehouden aan mages, cost mana, heeft een cooldown en verschuift je voor een afstand van wel 50 meter in game.
blink = 20 yards = 18 meter

FYI :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:30:
Ik ben van plan om naast mijn Rogue ook een Warlock te gaan beginnen. Ik heb er een op een andere server, maar daar kan je niks naar mailen. De warlock zou mining en herbalism moeten gaan doen, en dan kan ik alle high level cloths die ik met mijn rogue vind ook nog eens nuttig gebruiken, plus dat die warlock fijn drankjes voor me kan maken. En het is leuke opslagruimte :P
Opdezelfde server scheelt wel. Mijn priest begon op lvl 1 met genoeg geld voor een mount en dan nog wat extra's. Nouja das overdreven, maar geld word eens om de zoveel dagen eventjes via een mail getransferred en iedereen is blij. Vooral de priest die nonstop het auctionhouse induikt.

Qua extra opslag ... mij teveel werk. Je moet het item per item sturen en als je het nodig hebt duurt het een uur voor je het terug kan krijgen van je alt.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:14:

gewoon aan zetten in combatlog :)
in combat log kan je heel veel dingen aanzetten die standaard uit staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ah nice, dank voor de reply's. Halve scherm vol met zooi maar goed :P

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:23:
[...]

gewoon aan zetten in combatlog :)
in combat log kan je heel veel dingen aanzetten die standaard uit staan
ik heb net zitten en kijken en ik heb deze dingen aan staan:
Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/combat1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/combat2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/combat3.JPG

hoe zet ik dan spells zelf aan?
(dat ik echt zie staan begins casting polymorph? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hostile players buff spells
hostile players dmg spells

je zou ze met deze instellingen moet kunnen zien
voordat ik de addon installeerde zag ik ze namelijk ook al in me combat log

dat sheeping weet ik trouwens niet 100% zeker,

maar ik weet wel zeker dat ik dat casting meuk in me combat log had voordat ik die addon gebruikt die eht groot in beel ddoet

maar kan ook zijn dat dat door een andere addon in me combat log werd gegooid :X gebruikte toen namelijk nogal veel andere addons

sidns kort redelijk opgeschoond

[ Voor 49% gewijzigd door Bokkie op 24-05-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de City bosses, Thrall, Sylvanas Windrider etc het moeilijkst zijn, omdat je eerst door de hele stad moet zien te komen, als je er al door heen komt. Ik heb al meegemaakt dat de alliance probeerde Ogrimmar binnen te komen, helaas is dat geen doen, alleen al op Prime Time kunnen ze het helemaal al wel schudden, want dan is het vaak super druk in Ogrimmar op bloodscalp ten minste. :)

Maar ik denk dat Blizzard nog wel wat in petto heeft o.a. met Black Wing Lair, ik vermoed dat daar wel weer een nog sterkere Raid boss komt te zitten. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:14:
[...]

Als jij een rogue aan kan wijzen die blink in zijn skills heeft, met een cooldown van 0.001 seconde, en zonder mana cost, geloof ik je dat het een spelmogelijkheid is.

FYI: Blink is dus idd voorbehouden aan mages, cost mana, heeft een cooldown en verschuift je voor een afstand van wel 50 meter in game. Wat deze gasten doen lijkt meer op een soort xtc-blink, heel snel, heel veel en heel spastisch. Ze verspringen constant in je beeld, ze lijken dus gewoon een bepaalde lijn te volgen (i.e. ze lopen van punt a naar b) maar dan met een hogere snelheid, en onderweg verdwijnt hun figuur een paar keer om 1 meter verderop weer te verschijnen)
er stond nergens dat een rogue het deed en gezien de vele (niet lullig bedoelt) noob reacties van jou dacht ik dat je misschien blink bedoelde.
En ik heb het nog nooit gezien wat jij verteld maar oke kan natuurlijk best of was het een rogue die in stealth ging? lol
En je kan ook door je computer "lag" krijgen als ie het niet meer aankan kwa intern geheugen of blizzard zelf door de drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

;(

Niet lullig bedoeld hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist m'n eerste epic wapen geloot, Bloodrazor (http://www.thottbot.com/index.cgi?i=15300). Ik ga hem niet gebruiken, liever 2x Dawn's Edge voor crit chance. 0.5 Dps maakt me niet zoveel uit. Staat nu op voor auction ;)
Gedropt in Azshara aan de kust, van een lvl 51 Siren.
Elessar lvl 54 NE Hunter @ Stormscale

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Subtlety Mastery

Rapid Concealment Rank 3
Master of Deception Rank 5
Camouflage Rank 5
Opportunity Rank 5
Initiative Rank 5
Ghostly Strike Rank 1
Improved Ambush Rank 3
Preparation Rank 1
Hemorrhage Rank 1
Premeditation Rank 1

Subtlety Total: 30

Assassination Mastery

Improved Eviscerate Rank 3
Remorseless Attacks Rank 5
Malice Rank 5
Murder Rank 2
Lethality Rank 5
Cold Blood Rank 1

Assassination Total: 21

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

----

Dit is de build die ik ga aanhouden, en dus nu ook mee bezig ben. Ik ga voor een mix van snel sneaken, snel terug naar stealh, hoge crits, en ik hoop met hemorrage mijn group-usefulness op te krikken. De ghostly strike zal icm evasion nuttig zijn om meedere mobs tegelijkertijd aan te kunnen. Ik twijfel nog wel of ik de 3 punten uit rapid concealment niet in setup zal steken, om ze tijdens het dodgen extra combo points te verdienen, wat natuurlijk geweldig is als je GS en Evasion gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:30:
Voor fijne drankjes heb je wel Alchemy nodig naast Herbalism :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
keldon schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:31:
[...]

Voor fijne drankjes heb je wel Alchemy nodig naast Herbalism :)
Of je moet een lieve guildmember hebben die alles voor je maakt :D
-

Nog een paar duizend XP, en dan ben ik level 55, kan niet wachten op level 60 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Dat spell alert is echt een fijne mod. Ook als je gewoon zit te grinden en ineens Fireball (player) ziet staan, dan weet je dat er niets niets klopt. :Y)

Ik weet niet of het al gezegd is maar er is een flightmaster in BB, HTT-Thalan ;)

En guildmaatje heeft me ff 22G geleend, meteen mount gehaald :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Imodium schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:37:
Dat spell alert is echt een fijne mod. Ook als je gewoon zit te grinden en ineens Fireball (player) ziet staan, dan weet je dat er niets niets klopt. :Y)

Ik weet niet of het al gezegd is maar er is een flightmaster in BB, HTT-Thalan ;)

En guildmaatje heeft me ff 22G geleend, meteen mount gehaald :)
Klopt, maar gezien mijn (nog maar) level 38, moet ik nog steeds questen in het bovenste gedeelte van STV, en dan is het vanaf S.Hill minder ver lopen dan vanaf BB :P

Ik vlieg momenteel alleen naar BB als ik naar ratchet ga om HK's te farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ waar alleen lvl 35- zitten ;(

edit:

... te vissen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:41:
[...]
Ik vlieg momenteel alleen naar BB als ik naar ratchet ga om HK's te farmen :P
Totdat een paar lowlevels in de /3 channel typen, help level ?? rogue is ganking us!
En binnen no-time heb je een paar level 60's op je dak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Je weet dat je in dit bericht naar een geld verkoop site linked?

Zo ja, dan ben i iig blij dat je niet op onze server zit, zo nee haal ff weg.

IK neem trouwens aan dat je: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=809 bedoelt

btw gister ook een epic geloopt met 4 guildies in BRD: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2100

we verdelen de winst tussen ons 5en :P

[ Voor 33% gewijzigd door Puc van S. op 24-05-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:52:
[...]

lijkt me onbewust bewust gedaan. als je www vervangt door wow in de url kom je namelijk nergens uit.
Wapen gekocht in de 'AH' dus? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:52:
[...]

IK neem trouwens aan dat je: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=809 bedoelt

btw gister ook een epic geloopt met 4 guildies in BRD: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2100

we verdelen de winst tussen ons 5en :P
Mijn fout heb de verkeerde link geplaats, moest zijn http://www.thottbot.com/index.cgi?i=15300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat veel van jullie er nog niet mee bezig zijn, maar wat heb ik eigenlijk mijn buik al vol van MC en Onyxia op het moment.

Het is in principe een leuke dungeon, en ik vind het leuk om dit met mijn guild te doen, maar wat een waardeloze loottables hebben die losers van Blizzard erin gezet.

Paar voorbeelden:
Onyxia 3 keer gekilled
Als loot:
Helm of Wrath 3x
Bloodfang Hood 2x
Eskhandar's Collar 2x
(en wat random zooi waar ik ook niks mee kan)

Molten Core:
We hebben nu anderhalve run gedaan (1ste run alle bosses dood t/m Sulfuron omdat we Majordomo nog niet kunnen summonen, deze week 2de run en we zijn nu bij Baron Geddon).

Trashmobs: 3x Felheart Belt(!), Belt of Might

-Lucifron (3 kills): 3x Cenarion Boots, 2x Felheart Gloves (dropt 2 epics keer kill)

-Magmadar (2 kills): 2x Cenarion Leggings, 1x Arcanist Leggings, 2x Quickstrike Ring (dropt 3 epics)

Dit gaat zo'n beetje door met bijna alleen maar Cenarion en Felheart loot, met af en toe Prophecy, Arcanist of Giantstalker ertussen. Ook nog een Drillborer Disk, 2 Obsidian's, Brutality Blade, Sorcerous Dagger etc

Op dit moment hebben wij na 4(!) weken MC en Onyxia nog geen SNIPPERTJE Shaman loot gezien. Geen Earthfury, geen 10 Storms, geen Aurastone Hammer, geen Earthshaker etc.Dit terwijl onze Druids en Warlocks al half in hun Epic gear rondlopen en de warriors en rogues al lekker met hun wapens aan t showen zijn.

Gisteravond was het ook weer zover, 80% Cenarion en Felheart van de 1ste 4 bazen, ik ben het ECHT zat op dit moment. Gelijk een ticket geopend en mijn gal even gespuwd want dit is echt WAAR-DE-LOOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dutchy007 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:45:
[...]

Totdat een paar lowlevels in de /3 channel typen, help level ?? rogue is ganking us!
En binnen no-time heb je een paar level 60's op je dak :D
Valt mee, meestal zijn de hulpjes die aan komen zetten redelijk mijn level, of toch iig binnen HK-range :P

En als ik ze niet aankan ga ik ergens op het dak zitten en ze met distract een beetje klooien. En dan onderweg naar Ashenvale :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi! Vanochtend/vanmiddag nog ff BRD gedaan, er was ook n n00b lvl 57 rogue mee, die de hele tijd per ongeluk bosses triggerde, en in de Bar de bier kegs jatte, waardoor de 200 dwergen daarbinnen boos op ons werden :D Iedereen gewhiped behalve ik, want ik had ze met geen vinger aangeraakt, dus vielen ze mij ook niet aan :P
Nog even 30k exp meegesnoept daarbinnen, zit nu op de 170k / 210k voor lvl 60, dus vnvd nog een run of even wat grinden voor 40k, en ik ben eindelijk lvl 60! Woei! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Rachet contested area dan? Dacht datde barrens helemaal horde was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

ratchet is een neutral gebied net als bootybay

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:31:
Is Rachet contested area dan? Dacht datde barrens helemaal horde was ?
Klopt, daarom kloot ik ze ook net zo lang tot ze me toch aanvallen :D

Heel leuk is distract, maar dat werkt alleen op pvp flagged enemy's. Dus ga ik meestal voor ze dansen, of stealthed emotes sturen, ze weten niet waar het vandaan komt :P

En af en toe unstealthen/stealthen als ze aan het questen zijn oid is ook altijd leuk. Als je ze uitdaagt naast een bruiser oid, hoef je ook nog eens niets te doen, want dan worden ze sowieso in elkaar gebeukt.

Ik heb ongeveer 40 hk's gefarmed de eerste keer dat ik dat deed. Maar toen had ik wel een iets lager gelevelde hunter bij me om de aandacht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binno schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:35:
ratchet is een neutral gebied net als bootybay
Ratchet ligt in horde gebied. Booty bay ligt in contested gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:36:
[...]

Klopt, daarom kloot ik ze ook net zo lang tot ze me toch aanvallen :D

Heel leuk is distract, maar dat werkt alleen op pvp flagged enemy's. Dus ga ik meestal voor ze dansen, of stealthed emotes sturen, ze weten niet waar het vandaan komt :P

En af en toe unstealthen/stealthen als ze aan het questen zijn oid is ook altijd leuk. Als je ze uitdaagt naast een bruiser oid, hoef je ook nog eens niets te doen, want dan worden ze sowieso in elkaar gebeukt.

Ik heb ongeveer 40 hk's gefarmed de eerste keer dat ik dat deed. Maar toen had ik wel een iets lager gelevelde hunter bij me om de aandacht te trekken.
:X ik zal me proberen in te houden..

editje

[ Voor 4% gewijzigd door Skeiron462 op 24-05-2005 17:07 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Woei!

Vandaag om 5 uur opgestaan voor een Onyxia raid met mijn guild (tarquinas legion) en ons partner guild (death dealers). Ik speel op een amerikaanse server vandaar die rare tijd :S

iig, dit was de 3e keer dat we een Ony raid hadden, en na 4 pogingen (de eerste twee waren zeer slordig) dan toch eindelijk Onyxia verslagen!

En hoewel we zeker niet de eerste zijn (Ony wordt al een tijd lang iedere week gedood door een paar grote guilds, en ook alle MC bazen inclusief Ragnaros zijn al verslagen), zijn we er toch zeer trots op, want het blijft toch lastig :D

http://www.tarquinaslegio...mages/onyxia/wow_ony2.jpg dode onyxia
http://www.tarquinaslegio...s/onyxia/wow_ony_loot.jpg collage van de loot (jammer genoeg niet compleet)
http://www.tarquinaslegio...s/onyxia/wow_ony_raid.jpg onze raidgroup
http://www.tarquinaslegio...ges/onyxia/wow_ony_sw.jpg leuk plaatje in SW waar we het hoofd van ony inleverden :D

alle loot:
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18423 Onyxia's Head (Epic)
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=16963 Helm of Wrath (Epic)
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=17078 Sapphiron Drape (Epic)
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=16921 Halo of Transcendence (Epic)
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=13070 Sapphiron's Scale Boots (Rare)
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=5267 Scarlet Kris (Rare)
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17966 Onyxia Hide Backpack (Uncommon)
Een zakje met thrash gems en nog een thrash green.

Iedereen was er zeer tevreden over. We zijn nu van plan dit elke 6 dagen (dat is de reset timer op Ony) te doen, en ons ook wat meer te richten op Molten Core (tot nu to zijn we tot Magmadar gekomen, maar hebben hem nog niet verslagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Over die reset timer op bv. Onyxia.

Stel dat guild A vandaag Onyxia verslaat, moet dan guild B (die niets te maken heeft met A) dan 6 dagen wachten, of alleen guild A ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:04:
Over die reset timer op bv. Onyxia.

Stel dat guild A vandaag Onyxia verslaat, moet dan guild B (die niets te maken heeft met A) dan 6 dagen wachten, of alleen guild A ?
Alleen Guild A. Tis een instanced area namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:10:
[...]

Alleen Guild A. Tis een instanced area namelijk :)
yup, iedereen krijgt de kans om haar te doden.

Echter, als jij ony dood in group A, en dan de volgende dag met group B mee wil, wordt jij in een andere instance dan group B geplaatst (jouw group A instance).

Blizzard wil namelijk niet dat deze bazen gefarmed worden als spelers eenmaal doorhebben hoe je ze moet verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Okee duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Meer mensen problemen met inloggen?

Ik had een lootbug, ik log uit en wil weer inloggen en krijg retreiving character etc en verder niks ;(

Edit:
werkt weer :)

[ Voor 8% gewijzigd door Virax op 24-05-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Hier het zelfde probleem.. :(

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 12:37
Ik heb hier ook problemen met inloggen en dat niet alleen,.. volgens mijn wow is mijn gametime morgen afgelopen terwijl ik toch zeker weet dat ik tot 1 juni heb betaald met gamecards :S

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Zou dan maar ff contact opnemen met die lui.

Net ff Scarlet Monastery gedaan met wat guildluitjes, dropt onderweg Hypnotic Blade, perfect off-hand weapon for een SS build, lekker snel. Verder nog echt gigantisch veel groene drops daaro, en zelfs een keer blauw+groen uit een chest :Y)

EDIT: Voor quest reward black menace gekozen ipv Sword of serenity, aangezien mijn huidige sword praktisch zelfde damage range is en ik binnenkort toch iets nieuws haal (denk phantom oid)

[ Voor 25% gewijzigd door Down op 24-05-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Imodium schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:50:
Zou dan maar ff contact opnemen met die lui.

Net ff Scarlet Monastery gedaan met wat guildluitjes, dropt onderweg Hypnotic Blade, perfect off-hand weapon for een SS build, lekker snel. Verder nog echt gigantisch veel groene drops daaro, en zelfs een keer blauw+groen uit een chest :Y)

EDIT: Voor quest reward black menace gekozen ipv Sword of serenity, aangezien mijn huidige sword praktisch zelfde damage range is en ik binnenkort toch iets nieuws haal (denk phantom oid)
niet om te whinen, maar ik vind rogue's die altijd rollen op de hypnotic blade toch wel altijd lame :/
Ben je daar met je level 40 warlock is het een perfect wapen voor jou (int + spirit) wint een rogue de rol :(

Voor de quest reward is bonebiter echt een mega wapen. Voor pallies en voor warrior is hij echt fanastisch voor dat level, en zeker met die stats bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die dit heeft, of zijn er meer horde spelers die een oneindige hekel hebben aan night elfs? Ik irriteer me mateloos aan die characters, als is het alleen maar om hun salto-sprongetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 15-09 16:19
Ik wil Stealth binden aan 1 van mn MX1000-muisknoppen. Iemand enig idee hoe je dat doet ?
Krijg het niet voor elkaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

Sommige mensen/vragen ..

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=59270&format=full&ext=.jpg

:X :D

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06
Lekker slachtveld bij de battegrounds van de Alliance :Y)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.d.heyden/battlegrounds.jpg

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn lvl 6 hunter O+

Afbeeldingslocatie: http://forum.counter-strike.nl/attachment.php?attachmentid=3669&stc=1

hmm hoe komt het btw dat ik de wow site niet kan inloggen bij manage account ? Hij zegt doodleuk dat me usename of pw niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:17:
wat kost zo'n icy chill enchant ongv?
wat is dan beter, op een 1h of 2h? Ik ben een SoC / SoTC pally, dus veel in retri, maak 1 op de 5 meppen een crit van +1200, maar daar red je het ook niet mee.. Met 1h haal ik +600 crit.

Ik weet niet echt goed waar ik naar toe moet nu: Lvl 51 pally.
Feralas: quests van lvl 53 en hoger die ik nu moet doen.
Ungoro: Gaat, maar het is wel 3 mobs op 1 vierkante meter. Dus dat zuigt best wel
WPL: Gankfest, hoef je als lvl 51 niet in te komen.
blasted lands: ook hetzelfde, binnen 15 min ruim 6x gekilled

Ik heb nog 1 quest voor maraudon, maar daar ga ik het ook niet mee redden :P, als je alles in party doet krijg je weinig xp, en het nadeel is dan dat je achterloopt met je xp tegenover de quests...

Iemand een plan?
Een level 51 paladin die critics van 1200+ maakt ?? are you serious ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
:D

net voor het eten een grappige actie

ik (lvl 60 shammie) help even een lvl 42 priest in arathi met de stormguard keep quests
hebben ogres gemold en die orb van die orc muts, en willen pauze nemen omdat ik even ga eten.

Zien we bij de uitgang een party van 5 alliance staan, allemaal lvl 40-43 ofzo
priest zegt nog dat ze aan het overleggen, zijn, terwijl we net willen mounten om gewoon weg te rijden krijgt hij huntersmark en wordt ik sheeped

tja toen was het natuurlijk no more mr nice guy }> resultaat 5 dooie alliance :P
en ja ik heb ook de druid die er vandoor probeerde te gaan toen zijn 4 andere vriendjes al dood waren even ingehaald op me mount (met spurs :P ) en laten voelen wat een Twig met windfury kan doen :P

daarna trouwens geen last meer gehad van ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:41:
[...]

Een level 51 paladin die critics van 1200+ maakt ?? are you serious ?
nee :P

dat is een display bug met seal of command ;)
Als je goed oplet staat er midden in het beeld op het beest dat je slaat inderdaad echt 1200 in het geel, maar in je combat log staat er dan 640 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:38:
hmm hoe komt het btw dat ik de wow site niet kan inloggen bij manage account ? Hij zegt doodleuk dat me usename of pw niet klopt
Gebruik je wel http://www.wow-europe.com ?
Ik had laatst hetzelfde idee maar stomverbaasd zag ik dat ik de verkeerde http://www.worldofwarcraft.com had gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

Voor wie nog een nieuw t-shirt zoekt http://www.thinkgeek.com/tshirts/gaming/76a1/ :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check m'n profile: http://www.thottbot.com/?profile=Umbrah.Skullcrusher

En dan vooral m'n neck: http://www.thottbot.com/?i=Jeweled%20Amulet%20of%20Cainwyn

Dit soort dingen raakt nooit te koop op AH, omdat er altijd wel iemand is die het wil. En damn ben ík blij dat ik hem heb gewonnen. Ik raak gewoon nooit meer OOM!

M'n set is ook bijna compleet, moet alleen nog maar legs + chest. Veel strat & UBRS dus. Ik hou van beide instances, en als druid is party vinden MAKKIE. Zeker met mijn equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cutthroat schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:27:
Voor de mensen die benieuwd zijn naar nieuwe dungeons etc, moet je dit filmpje maar eens checken:

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1849

WAARSCHUWING: grote spoilers!!
Dude,hoe is dat mogelijk ?? hoe komt die gast aan die ''powers'' ?? hoe komt die gast aan die gebiede ??
als ik door die portal loop word ik niet geteleport,maar afgemaakt :P wtf ? explain plz !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
De helft van dat filmpje zit hij op zijn eigen server. Ik vondt er trouwens echt niks aan, alleen dat stukje van de outlands was leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Wiebbe schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:25:
[...]

niet om te whinen, maar ik vind rogue's die altijd rollen op de hypnotic blade toch wel altijd lame :/
Ben je daar met je level 40 warlock is het een perfect wapen voor jou (int + spirit) wint een rogue de rol :(

Voor de quest reward is bonebiter echt een mega wapen. Voor pallies en voor warrior is hij echt fanastisch voor dat level, en zeker met die stats bonussen.
Ja oke, maar ik was met een warrior en 2 paladins. Als on het BoP is en een class heeft er duidelijk meer aan dan ik ga ik echt niet rollen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 23:38
Mooi is dat zeg! Zit je in UBRS en heb je net Rend afgemaakt, krijg je te horen dat de server over een half uur neer gaat. Dus alleen tijd voor the beast(wel finkle's skinner, geen pristine hide :( ) en niet voor the General voor mijn dreadmist robe.

Ik vond de maintenance op vrijdag ochtend en middag veel beter. Had ik toch college :)
Zo zie je maar weer, er is altijd iemand die iets te klagen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
AlanSmithee schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 03:38:
Mooi is dat zeg! Zit je in UBRS en heb je net Rend afgemaakt, krijg je te horen dat de server over een half uur neer gaat. Dus alleen tijd voor the beast(wel finkle's skinner, geen pristine hide :( ) en niet voor the General voor mijn dreadmist robe.

Ik vond de maintenance op vrijdag ochtend en middag veel beter. Had ik toch college :)
Zo zie je maar weer, er is altijd iemand die iets te klagen heeft.
uuh dude
het is aangegeven dat er vannacht extended maintenance zou zijn vanaf 3 uur
blijft klote natuurlijk

maar af en toe de officiele forums/site checken voor nieuws/updates kan nooit kwaad.

wel jammer dat je inderdaad net Drakkisthan niet heb kunnen pakken :/

btw, vraag me af waarom er geen kans is op een drop van de mount van Rrend :9~ , maar wel die van de Baron :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan een level 45 NE rogue, het beste queste? heb ferales al een beetje gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Sleepie schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:02:
Ik wil Stealth binden aan 1 van mn MX1000-muisknoppen. Iemand enig idee hoe je dat doet ?
Krijg het niet voor elkaar :(
Je moet stealth dan in een normale bar zetten ipv classbar.

Classbar is ook zo lekker nutteloos kwa ruimte. Ik heb class abilities altijd op sidebar zitten die gebind zijn aan F1 tm 4. Maar zou natuurlijk een macro kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms kan ik Blizzard niet geloven, maar misschien dat ze na mijn tirade en ticket over de lootdrops in MC eindelijk wat gedaan hebben want een trashmob gaf de Earthfury Belt op, en Golemagg dropte mijn Earthfury Breastplate.

VOOR MIJ! :)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?56263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wiebbe schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:21:
[...]

nee :P

dat is een display bug met seal of command ;)
Als je goed oplet staat er midden in het beeld op het beest dat je slaat inderdaad echt 1200 in het geel, maar in je combat log staat er dan 640 bijvoorbeeld.
Nou 't is goed mogelijk hoor.. Met het goede wapen erbij wil het nog weleens voorkomen dat je 1600dmg crits doet, en da's geen display bug :) (met een 60 pally btw)
Kaap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:11:
[...]
Je moet stealth dan in een normale bar zetten ipv classbar.

Classbar is ook zo lekker nutteloos kwa ruimte. Ik heb class abilities altijd op sidebar zitten die gebind zijn aan F1 tm 4. Maar zou natuurlijk een macro kunnen bedenken.
Je kan toch gewoon Special Action 1 (oid) aan Mouse5 ofzo binden? Hoort geen probleem te zijn, heb zelf mn class buttons ook gewoon gebind aan verschillende knoppen :)

[ Voor 35% gewijzigd door bcd87 op 25-05-2005 08:21 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.