Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Anoniem: 27963
Het mooiste van Feign Death is ook dat je "out of combat" gaat (daarom hou jij op met slaan), niet dat je iemand voor de gek houdt met doen alsof je dood bent.HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:21:
[...]
Serieus? Dat wist ik niet, mijn rogue houd gewoon op met steken op het moment dat hij die feint doet. Even een proefkonijn zoeken dus, vanavond
Het feit dat je out of combat gaat zorgt ervoor dat je een freezing trap kan leggen waardoor de rogue 15 sec vast zit...
Mijn feign is dan ook meestal maar voor 0.3 sec of zo ;-)
Was wel lachen om een keertje te zien daar
Zouden ze er nog iets aan doen?
Er zit namelijk ook een spot voor een gyphon, alleen geen master die er bij staat
Of zou het gewoon ter decoratie blijven.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
En daarom heb ik altijd een keer op de Detect Trap geklikt om zulke dingen te voorkomen zodra ik een hunter zie..Anoniem: 27963 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:49:
[...]
Het mooiste van Feign Death is ook dat je "out of combat" gaat (daarom hou jij op met slaan), niet dat je iemand voor de gek houdt met doen alsof je dood bent.
Het feit dat je out of combat gaat zorgt ervoor dat je een freezing trap kan leggen waardoor de rogue 15 sec vast zit...
Mijn feign is dan ook meestal maar voor 0.3 sec of zo ;-)
Anoniem: 27963
Dan behoor jij tot de 25% die een probleem voor mij oplevert. Dannog duurt het disarmen van een trap ook even (is geen instant, hoe lang duurt dat?), in die tijd kan ik ook weglopen ;-)RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:50:
[...]
En daarom heb ik altijd een keer op de Detect Trap geklikt om zulke dingen te voorkomen zodra ik een hunter zie..
De meesten rogues hebben echter zelden/nooit track-traps aanstaan ;-), is ook alleen maar handig in 1vs1 PvP versus hunters en de meeste hunters gebruiken hun traps ook nog eens niet/slecht.
+ als je al in melee-range bent en ik na de feign death een trap plaats is het eigenlijk gewoon een instant-freeze (dodge this...
Overigens werkt het ook, en beter, tegen warriors en werkt het, net zoals alle andere tactieken, niet perfect ;-)
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 23-05-2005 16:57 ]
Rogue is koekie, shadowpriest is zeer lastig maar te doen met de pvp trinket...Mages heb ik schijt hekel aan , warrior is ook wel te doen, gewoon afstand bewaren, hunter is koekieDeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:10:
[...]
lol, echt niet. Ik wil jou wel eens een rogue van je af zien houden. Of een shadow priest verslaan. Of een mage.
druid is zeer goed in PVP
check maar eens filmpje van Innervated, die ownt zo 2-3 lvl 60 in 1 run
druid heeft als voordeel: meer mana als een mage / priest dus mana battle wint hij..
en kan dus vaak healen
Mja die filmpjes heb ik ook van rogue. Check maar eens filmpjes van zod, die gast ownt er 2 van de 3 en naait er dan rustig uit.SaURoN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:03:
[...]
check maar eens filmpje van Innervated, die ownt zo 2-3 lvl 60 in 1 run
En leg eens uit waarom rogue's koekie zijn? Een druid uit de guild beweert dat ie 9/10 keer van rogue's verliest.SaURoN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:03:
[...]
Rogue is koekie, shadowpriest is zeer lastig maar te doen met de pvp trinket...Mages heb ik schijt hekel aan , warrior is ook wel te doen, gewoon afstand bewaren, hunter is koekie
druid is zeer goed in PVP
[ Voor 41% gewijzigd door DeepSeven op 23-05-2005 17:07 ]
• Open je macrovenstertjeBosmonster schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:45:
Weet iemand hoe ik een macro kan maken voor hunter op buttons die 2 dingen doet:
Aspect of the Monkey
Melee-attack
of
Aspect of the Hawk
Ranged-attack
Dus om de gewone attack buttons te vervangen? Ben niet zo'n ster in het bouwen van die macro's
• Open je spellbook
• Maak nieuwe macro aan genaamd 'Melee'
• Shift-click op de skill Aspect of the Monkey >> er verschijnt /cast Aspect of the Monkey in het tekstvenstertje in je macrovenster
• zet hierachter een ; en enter naar de volgende regel (geen idee of dit noodzakelijk is, maar het werkt bij mij
• Zoek in je standard-tab de skill 'Attack' op en shift click erop
• Close and Save je macro en sleep hem naar je actionbar
Helaas heeft het casten van 'Attack' terwijl je al aan het melee-attacken bent tot gevolg dat je juist niet meer gaat attacken.
Rinse and repeat voor je andere macro.. attack en shoot zijn gewoon standaard skills in het bovenste tabje van je spellbook
Thanks.. dat shift-clicken maakt het inderdaad voor noobs ook toegankelijk ^^Blistimo schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:08:
[...]
• Open je macrovenstertje
• Open je spellbook
• Maak nieuwe macro aan genaamd 'Melee'
• Shift-click op de skill Aspect of the Monkey >> er verschijnt /cast Aspect of the Monkey in het tekstvenstertje in je macrovenster
• zet hierachter een ; en enter naar de volgende regel (geen idee of dit noodzakelijk is, maar het werkt bij mij)
• Zoek in je standard-tab de skill 'Attack' op en shift click erop
• Close and Save je macro en sleep hem naar je actionbar
Helaas heeft het casten van 'Attack' terwijl je al aan het melee-attacken bent tot gevolg dat je juist niet meer gaat attacken.
Rinse and repeat voor je andere macro.. attack en shoot zijn gewoon standaard skills in het bovenste tabje van je spellbook
Moet je het alleen wel weten
Anoniem: 86561
http://warcraftmovies.com/viewauthor.php?id=252DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:05:
[...]
Mja die filmpjes heb ik ook van rogue. Check maar eens filmpjes van zod, die gast ownt er 2 van de 3 en naait er dan rustig uit.
[...]
En leg eens uit waarom rogue's koekie zijn? Een druid uit de guild beweert dat ie 9/10 keer van rogue's verliest.
check die druid filmpjes maar even er zitten wel wat rogues tussen waarvan hij wint
Rogues zijn makkelijk als je ze al gezien hebt voordat ze toeslaan
Warlock in je party met felhunter is ook onmisbaar denk ik
En hoe denk jij een trap te disarmen die recht onder je gelegd wordt?RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:50:
En daarom heb ik altijd een keer op de Detect Trap geklikt om zulke dingen te voorkomen zodra ik een hunter zie..
https://niels.nu
Ik gebruik nu dus ook titan, vind het erg handig etc alleen het balkje gaat door mn charactergedeelte... Dit zou toch niet moeten kloppen lijkt me? Vooral omdat het gat tussen mijn charactericon en de party nu ook zo groot is.

Heeft iemand dit ook gehad en weet diegene wat hiertegen gedaan kan worden? Alvast bedankt
volgens mij gebruik jij CTmod of iets in die trand. Ik neem aan dat die de frame naam veranderen en dat titan daarom het player schermpje niet kan verplaatsen. Normaal gezien moet dat dus wel gebeurenViRaX schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:17:
TITAN VRAAGJE
Ik gebruik nu dus ook titan, vind het erg handig etc alleen het balkje gaat door mn charactergedeelte... Dit zou toch niet moeten kloppen lijkt me? Vooral omdat het gat tussen mijn charactericon en de party nu ook zo groot is.
[afbeelding]
Heeft iemand dit ook gehad en weet diegene wat hiertegen gedaan kan worden? Alvast bedankt
ik zou aanraden het te posten op http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=576 want hier komt de ontwikkelaar erg vaak langs.
ja preciesHydra schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:43:
[...]
En hoe denk jij een trap te disarmen die recht onder je gelegd wordt?
het leuke van rogue's is dat ze altijd boven op je willen zitten, als ik feign doe en meteen een trap zit die rogue echt wel vast voor 20 seconden
Hierna loop je gewoon helemaal weg tot je maximum range en een aimed shot erop, daarne meteen weer concussion en het verhaal begint weer van voor aan af. Natuurlijk wil ik niet zeggen dat ik altijd win van een rogue zeker niet als ze je goed hebben in je stunlock maar een goede kans maak je zeker wel.
[ Voor 29% gewijzigd door Wiebbe op 23-05-2005 18:23 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
[ Voor 95% gewijzigd door Wiebbe op 23-05-2005 18:23 ]
Ik gebruik CT mod jaWiebbe schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:21:
volgens mij gebruik jij CTmod of iets in die trand. Ik neem aan dat die de frame naam veranderen en dat titan daarom het player schermpje niet kan verplaatsen. Normaal gezien moet dat dus wel gebeuren
ik zou aanraden het te posten op http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=576 want hier komt de ontwikkelaar erg vaak langs.
Anoniem: 144474
Dus dingen die ik niet in het emote menu kan terugvinden oid. Iemand een idee ?
Zelf ben ik nu een level 23 druid. Ik verloor een duel tegen een level 17 rogue die me telkens stunned. Is hier wat tegen te doen bij hogere levels want dit zoog echt. Ook echt een kindje die kwam met termen als PWND N00B HAHAHAAHAHAH ...

Mijn huisgenoot is ook net begonnen met Wow. Ook helemaal verslaafd. Level 19 paladin is hij nu.
Gisteren eindelijk na 8 keer de deadmines gehaald. Alle andere keren haakt de helft van de groep af omdat ze een keer doodgaan. bah... Dus op het laatst maar een paar 40+ lui gevraagd en dat was zo klaar... (heb een vet mooie staff met een rode gloed... wheeeee)
Anoniem: 101975
*_Marksmanship Talents_* (23 points)
# *Efficiency* - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Shots and Stings by 10%.
# *Lethal Shots* - 5/5 points
Increases your critical strike chance with ranged weapons by 5%.
# *Improved Hunter's Mark* - 2/5 points
Increases the Ranged Attack Power bonus of your Hunter's Mark spell by 6%.
# *Aimed Shot* - 1/1 point
An aimed shot that increases ranged damage by 70.
# *Barrage* - 2/2 points
Increases the damage done by your Multi-Shot and Volley spells by 10%.
# *Mortal Shots* - 5/5 points
Increases your ranged weapon critical strike damage bonus by 50%.
# *Hawk Eye* - 3/3 points
Increases the range of your ranged weapons by 6 yards.
*_Survival Talents_* (28 points)
# *Precision* - 5/5 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.
# *Improved Wing Clip* - 5/5 points
Gives your Wing Clip ability a 20% chance to immobilize the target for 5
seconds.
# *Lightning Reflexes* - 3/3 points
Increases your Dodge chance by 3%.
# *Entrapment* - 2/5 points
Gives your Immolation Trap, Frost Trap, and Explosive Trap a 10% chance
to entrap the target, preventing them from moving for 5 seconds.
# *Deterrence* - 1/1 point
When activated, increases your Dodge and Parry chance by 25% for 10 seconds.
# *Deflection* - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.
# *Improved Freezing Trap* - 3/3 points
Increases the duration of your Freezing Trap by 6 seconds.
# *Counterattack* - 1/1 point
A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This
attack deals 40 damage and immobilizes the target for 5 seconds.
Counterattack cannot be blocked, dodged, or parried.
# *Savage Strikes* - 3/5 points
Increases your critical strike chnce with melee weapons by 3%.
Tips/veranderingen zijn welkom, als jullie post te lang vinden (zonder tekst is het beetje moeilijk voor niet hunters) dan zal ik het als een .txt bestand hosten.
Ik heb nu een 2Handed sword -> http://www.thottbot.com/index.cgi?i=7361
Maar ik denk dat ik met deze build beter af ben met dual wield, dagger/sword
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 23-05-2005 19:00 ]
Kies als talent Nature's Grasp + Improvement. Als je die cast wordt hij geroot op het moment dat hij je raakt en kan je weglopen om te healen. Bearform is ook wel handig, hoewel je in de 1e 40 levels je nog niet die vette bonus van +360% krijgt. Laatst weer geduelled met een rogue en met bearform was de enige manier waarmee het me nog lukte om te winnen, gezien roots nu diminishing returns hebben en je met dat honor trinket eruit kan komen. De roots + starfire tactiek werkt dus helaas niet meer.Anoniem: 144474 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:35:
Okay, ik hoorde van een vriend van me dat er verborgen commands zijn voor WoW.
Dus dingen die ik niet in het emote menu kan terugvinden oid. Iemand een idee ?
Zelf ben ik nu een level 23 druid. Ik verloor een duel tegen een level 17 rogue die me telkens stunned. Is hier wat tegen te doen bij hogere levels want dit zoog echt. Ook echt een kindje die kwam met termen als PWND N00B HAHAHAAHAHAH ...right...
Mijn huisgenoot is ook net begonnen met Wow. Ook helemaal verslaafd. Level 19 paladin is hij nu.
Gisteren eindelijk na 8 keer de deadmines gehaald. Alle andere keren haakt de helft van de groep af omdat ze een keer doodgaan. bah... Dus op het laatst maar een paar 40+ lui gevraagd en dat was zo klaar... (heb een vet mooie staff met een rode gloed... wheeeee)
Over TitanPanel: ik heb ook CTmod maar geen problemen ermee. Ik heb echter NIET de mod geinstalleerd voor een andere playerframe (wat jij dus wel hebt). Misschien moet je die dus maar uninstallen. Wat je ook kan doen is MoveAnything mod installeren, kan je echt alles mee verplaatsen (ook het playerframe dus). Heb het zelf ook en heb nu een mooie clean interface. Ik wil alleen nog Reagent Watcher voor TitanPanel installeren, maar daar krijg ik niets anders dan errors mee.
http://files.filefront.co.../;3855199;;/fileinfo.html
Geen SM/Ruin build meer, maar full Destro ?
In ieder geval weer erg tof om te zien, al blijf ik erbij dat ook in dit filmpje sommige tegenstanders niet goed spelen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dit zijn de Macro's die ik gebruik voor mijn Hunter;Bosmonster schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:45:
Weet iemand hoe ik een macro kan maken voor hunter op buttons die 2 dingen doet:
Aspect of the Monkey
Melee-attack
of
Aspect of the Hawk
Ranged-attack
Dus om de gewone attack buttons te vervangen? Ben niet zo'n ster in het bouwen van die macro's
Raptor strike and/or Aspect of Monkey als een andere aspect aanstaat:
/script if (string.find(UnitBuff("player", 1), "Monkey")) then CastSpellByName ("Raptor Strike(Rank 7)"); else CastSpellByName ("Aspect of the Monkey") end;
Feign Dead and notice party mates:
/cast Feign Death
/p "Feigning Death"
Hunter's mark and/or Aspect of Hawk if other Aspect is turned on:
/script if (string.find(UnitBuff("player", 1), "Raven")) then CastSpellByName ("Hunter's Mark(Rank 3)"); else CastSpellByName ("Aspect of the Hawk(Rank 5)") end;
Aangezien je maar 1 spell tegelijk kan casten werkt het niet super maar wel handig, Als ik bijvoorbeeld een mob wil pakken van range terwijl mijn Aspect of Cheetah aanstaat gebruik ik dus mijn hunters mark macro. Hierdoor veranderd eerst mijn Aspect naar Aspect of Hawk rank 5 en als ik hem nog een keer gebruik doe ik Hunter's Mark.
Mocht de Mob naar je toekomen gebruik ik de raptor strike macro, eerste klik zet ie Aspect of Monkey aan en tweede keer raptor strike.
Je kan ze gewoon copy/paste als je ingame /macro doet en een nieuwe aanmaakt. Alleen ff Rank X aanpassen naar je eigen Ranks van Aspect.
Ik ben laatste tijd bezig mijn secondairy skills op te krikken. First Aid zit nu op 225, Fishing op 240 en Cooking op 280. Best geinig wat je dan evengoed kan verdienen met vissen/koken.
Ik vis bijvoorbeeld veel naar http://www.thottbot.com/?i=4311 en maak hier http://www.thottbot.com/?i=4710 van. Die verkopen als warme broodjes in IF. Het eten hiervan kan je namelijk veranderen in een piraat of ninja. Die transformatie duurd een uur. Ze zijn er gek op. Soms zie je tientallen piraten en ninja's in IF rondlopen. Helaas kan je in die vorm niet vliegen of mounten. Op een raid lijkt het me ook gaaf om in zo'n vorm te gaan vechten. Zie het al helemaal voor me zo'n groep ninja's... )
[ Voor 5% gewijzigd door Bulligan op 23-05-2005 19:40 ]
tja, de site waar ik je naar toe verwijs is de site waar de maker van titan panel erg vaak komt. De precieze fout weet ik niet daar zou ik eigelijk naar moeten kijken maar het gaat een beetje zo:ViRaX schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:26:
[...]
Ik gebruik CT mod ja, maar een vriend gebruikt het ook en die heeft er geen last van. Kun je me misschien iets meer uitleg geven hierover wat er dan aan de hand is? Ik vind het nog niet noodzakelijk om er bij die andere site over te posten.
Elke frame (party frame, player frame, minimap frame, hotkeys frame, ect. ect.) heeft een eigen naam. Wat waarschijnlijk titan panel doet is de standaard blizzard player scherm naar beneden verplaatsen zodat hij past.
Ik denk dat CT raid het standaard scherm aanpast en heeft gerenamed: CT_PLAYER bijvoorbeeld. hierdoor word hij niet goed verplaatst.
Maar omdat ik Titan niet gemaakt heb, en CT niet gebruik weet ik niet zeker of dit het is en kan je het beter posten bij de maker..
Anoniem: 133314
Anoniem: 143011
Het eerste dat ik zou doen als ik een Tauren was is mn helm verbergen, but that's just meAnoniem: 51661 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:44:
Zoals beloofd mijn arcanite reaper met crusader enchant:
[afbeelding]
Je ziet er weinig van, als het niet beweegt al vrijwel nix meerJe ziet wat lichte witte gloed rond de bladen...
Vet wapen
Anoniem: 106398
www.mythicalhonour.comAnoniem: 36290 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:50:
Weet iemand toevallig op Arathor, Alliance side, een leuke guild waarin mensen elkaar daadwerkelijk helpen en dingen voor elkaar overhebben enzo ? Hoeft niet nederlands te zijn, voertaal engels is ook prima.
Ik zit nu bij een minder fanatieke guild en de verhalen die ik lees over hoe guildie's ook met elkaar om kunnen gaan doen me vermoeden dat er veel meer uit het guild-gebeuren te halen valt dan ik momenteel doe/kan
Leuke guild, enige fatsoenlijke raid guild op onze server (alliance). Mijn naam is Makina, whisper me maar eens
Ik ken alle DrakeDog films maar wat ik me nog steeds afvraag is de damage die hij krijgt nadat hij een soulfire cast. Meestal crit die en doet ie rond de 1500 damage, maar erna komt er nog eens 1k+ damage. Waar haalt ie die vandaan? Het is instant, conflagrate kan niet, en shadowburn lijkt me ook sterk.On_E schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:20:
Was hier die nieuwe Drakedog (Warlock) video al langsgekomen ?
http://files.filefront.co.../;3855199;;/fileinfo.html
Geen SM/Ruin build meer, maar full Destro ?
In ieder geval weer erg tof om te zien, al blijf ik erbij dat ook in dit filmpje sommige tegenstanders niet goed spelen.
Het valt me op hoeveel mensen enorme bedragen betalen voor een arcanite reaper. De 54 dps zijn echt niet bijzonder, de 13 stamina is leuk en de extra attack power ook, maar er zijn zoveel betere wapons enorm makkelijk te krijgen. Wat is de reden dat je 600/800g(op Arathor) voor zo'n wapen over hebt?Anoniem: 143011 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:07:
[...]
Het eerste dat ik zou doen als ik een Tauren was is mn helm verbergen, but that's just me
Vet wapen
Info for the geval thottbot niet (goed) werkt >
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Quel'Serrar Binds when picked up Unique Main Hand Sword 84 - 126 Damage Speed 2.00 (52.5 damage per second) +12 Stamina Classes: Warrior, Paladin Requires Level 60 Chance on hit: When active, grants the wielder 20 defense and 300 armor for 10 sec. "The High Blade" Sells for 11 Gold 26 Silver 51 Copper to vendors |
[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 23-05-2005 21:53 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 143011
Wij doen onyxia. En er zijn meer dan genoeg guild die haar ook al gekilled hebbenAnoniem: 106398 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:00:
Ja nu ga je appels met peren vergelijken, een epic wapen dat enorm moeilijk te verkrijgen is (welke EU server doet nu al Onyxia?) en een rare wapen dat met een tradeskill te maken is.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 23-05-2005 22:05 ]
Alleen de key voor Onyxia krijgen is een !@#$ trouwens. Niet zozeer lastig (nja, laatste stuk wel
Liever questen voor The High Blade dan hopen op een drop van Spinal Breaker en dan hopen dat je flink rollt
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
1. klik de CT Mod knop op je radarViRaX schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:17:
TITAN VRAAGJE
[afbeelding]
2. klik op 'Unlock Frames'
3. sleep je playerframe naar onderen (slepen vanaf je naam
4. waarschijnlijk moet je je targetframe ook naar onderen slepen, weer vanaf de naam
5. klik weer op 'Unlock Frames'
zo, morgen naar spanje, account is bevroren en mn nieuwe gamecard ligt op mn bureau
cya people
Anoniem: 51661
Om de snelheid, de AR is de langzaamste in het spel (voor zover bij mij bekend), en hoe langzamer, hoger je crit dmg. Aangezien een warrior +5% crit with axes (wat het beste werkt van alle 2h weapons) uit zn talents kan halen, zijn deze het hardst met een lage strike snelheid. Kan verder niet helemaal motiveren wat de redenen zijn, want die ken ik niet uit mn hoofd, maar er zijn er nog wat op te noemenAnoniem: 106398 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:48:
[...]
Het valt me op hoeveel mensen enorme bedragen betalen voor een arcanite reaper. De 54 dps zijn echt niet bijzonder, de 13 stamina is leuk en de extra attack power ook, maar er zijn zoveel betere wapons enorm makkelijk te krijgen. Wat is de reden dat je 600/800g(op Arathor) voor zo'n wapen over hebt?
Anoniem: 101975
Iemand?Anoniem: 101975 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:45:
Ik heb nu een lvl 53 NE Hunter op Stormscale, talents heb ik zitten in Beast en Markmanship. Nou heb ik een nieuwe bedacht waarmee ik hopelijk beter wordt in melee (wanneer nodig, ranged blijft voorkeur hebben) en waarbij ik meer kans heb op tegenstanders te stunnen/slowen zodat ik van ze weg kan lopen om dan weer te kunnen schieten.
[afbeelding]
Tips/veranderingen zijn welkom, als jullie post te lang vinden (zonder tekst is het beetje moeilijk voor niet hunters) dan zal ik het als een .txt bestand hosten.
Ik heb nu een 2Handed sword -> http://www.thottbot.com/index.cgi?i=7361
Maar ik denk dat ik met deze build beter af ben met dual wield, dagger/sword
eigelijk, het is niet hoe hoger de snelheid (de langzaamste dus) hoe meer crit damage..Anoniem: 51661 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:43:
[...]
Om de snelheid, de AR is de langzaamste in het spel (voor zover bij mij bekend), en hoe langzamer, hoger je crit dmg. Aangezien een warrior +5% crit with axes (wat het beste werkt van alle 2h weapons) uit zn talents kan halen, zijn deze het hardst met een lage strike snelheid. Kan verder niet helemaal motiveren wat de redenen zijn, want die ken ik niet uit mn hoofd, maar er zijn er nog wat op te noemen
het gaan om de weapon damage op het wapen zelf en dat het nou hoger is bij langzame wapens wil niet zeggen dat het door de weapon speed is
Per klap doe je de damage die op je wapen staat + modifiers van attack power en skills. Het is deze damage die crit. Daarom is het fijn dat Blizzard DPS erbij zet want een wapen met een lagere weapon damage kan dus wel meer schade aanrichten over 1 seconde.
En elk wapen heeft een proc rate, dat wil zeggen de kans dat hij een crit slaat in 1 minuut. een langzaam wapen heeft een veel hogere proc rate omdat hij maar (bijvoorbeeld) 10x in een minuut slaat, een heel snel wapen slaat misschien wel 30x maar crit nog steeds evenveel als een langzaam wapen.
Hierdoor lijkt een langzaam wapen beter maar basicly kan je met een snel minder sterk wapen beter pvp'en aangezien je vaker een mage interrupt
is goed te zien op met een paladin met seal of command, met een snel wapen lijkt het alsof hij minder vaak activeert terwijl hij juist even vaak activeert.
(het klopt niet helemaal wat ik zeg over die proc rate maar dit is het ongeveer)
Op de off-hand doe je namelijk maar 50% damage én je hebt een 25% miss chance erbij.
Spuit 11.
Crit damage mag dan wel hoger zijn bij een langzaam wapen, maar je crit minder veel
[ Voor 34% gewijzigd door Mojo op 23-05-2005 23:24 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dual wield met je hunter 2 keer een Dawn's Edge
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Anoniem: 82860
BladefistAnoniem: 106398 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:00:
Ja nu ga je appels met peren vergelijken, een epic wapen dat enorm moeilijk te verkrijgen is (welke EU server doet nu al Onyxia?) en een rare wapen dat met een tradeskill te maken is.
Heb haar kop toch al meerdere malen op een paal geprikt zien staan @ Orgrimmar gateAnoniem: 106398 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:00:
Burning Legion
standaard is het command voor all in one vervaning van je standaard bags:DarkShadow schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:08:
Vraagje, ik heb de insomniax mod geinstalleerd, ik krijg echter alleen niet de allinone mod aan het werk, deze mod houd in dat alle bags zijn samengevoegd in een scherm. Ik weet echter niet hoe ik deze kan openen. Ook werkt het knopje voor mn hearthstone niet...
Iemand een oplossing voor dit probleem?
/aioi replacebags
hierdoor worden de normale knoppen je grote inventory.
maar waarom je hearthstone niet werkt zou ik echt niet weten
Zoals hoe het samenwerkt met Mortal Strike (Rank 4). Een talent die het diepst zit in de Arms talent tree. Is instant dus weapon speed is inrelevant. Enige wat telt is de de damage die het wapen doet. En die is erg hoog bij de Arcanite Reaper.Anoniem: 51661 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:43:
[...]
Om de snelheid, de AR is de langzaamste in het spel (voor zover bij mij bekend), en hoe langzamer, hoger je crit dmg. Aangezien een warrior +5% crit with axes (wat het beste werkt van alle 2h weapons) uit zn talents kan halen, zijn deze het hardst met een lage strike snelheid. Kan verder niet helemaal motiveren wat de redenen zijn, want die ken ik niet uit mn hoofd, maar er zijn er nog wat op te noemen
Heb er even mee gespeeld op de test server. Werkte wel aardig moet ik zeggen. Al was het de eerste keer dat ik met een Warrior speelde
Wij nog niet, maar bij ons (bloodscalp) hebben minimaal 3 alliance groepen (2 guilds en een mix van guilds) al onyxia verslagen, tevens hebben minimaal 1 horde guild hetzelfde gedaan.Anoniem: 106398 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:00:
Een van die alliance guilds (Nightwatchers) die farmen haar zelfs en willen deze week een poging op ragnaros doen (daarvoor willen ze wel alle lvl 60 rogues wegkapen van de server..)
Onze guild (the lolwlanders) gaat met een beetje geluk volgende week vrijdag een poging doen om onyxia te verslaan samen met Saus en The Last Order als we genoeg man op de been kunnen krijgen.
Anoniem: 93525
Hoe bind je knoppen aan C-1 etc.?Imodium schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:30:
Die bag slots bij de bank zijn dus best duur. De eerste is 10s, maar de 2e 1G, dan 10G, dan 25..etc. Dus ik dacht, hmm 10s, *klik klik klik* err..11 gold weg. Ik een ticket naar GM met lul verhaaltje over lag enzo, krijg ik gewoon men gold terug![]()
En de final ui (beetje gejat van PureChaos)
[afbeelding]
Arcanite Reaper
dmg: 153 - 256 <- dit is de reden waarom Arcanite ownt de 2h axes die hogere max dmg hebben zjin de 2 officiers reward axes.
Net als met rogue talents zijn er warrior talents die niet op spd letten omdat ze instant zijn, en de max dmg van het wapen gebruiken in hun dmg calculatie.
de reden waarom veel shammies ook een ar willen is onder handen hiervoor + extra attack rating + windfury proc is gewon annihalation.
ware het niet dat er wapens zijn die goedkoper zijn, maar heel weinig minder dmg doen, en een veel bruikbaardere proc hebben
edit:
en idnerdaad, als Tauren zijnde heb ik mijn helm hidden staan

helms staat bud, enige dingen die goed staan als hoofddeksels zjin de Headdresses, de fishermans hat en dat soort dingen
heb zelf horns of eranikus maar hidden staan omdat het geen pan is

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 24-05-2005 08:17 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het komt doordat een Warrior bepaalde skills heeft die instant zijn.Wiebbe schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:16:\
eigelijk, het is niet hoe hoger de snelheid (de langzaamste dus) hoe meer crit damage..
het gaan om de weapon damage op het wapen zelf en dat het nou hoger is bij langzame wapens wil niet zeggen dat het door de weapon speed is.
Hierdoor lijkt een langzaam wapen beter maar basicly kan je met een snel minder sterk wapen beter pvp'en aangezien je vaker een mage interrupt
dus je slaat weapon swing 1
je hebt 30 rage dus doet een Mortal Strike!
weapon swing 2
Je slaat dus eigenlijk 1 keer extra. Als je dus een hoge Max dmg op je wapen hebt is de dmg die je MS doet hoger en ook je totale dmg over de 3 slagen.
Zo is Execute, Mortal Strike en Overpower instant!
There is no art to find the minds construction in the face
http://x.fgclan.com/pn/ht...&req=viewarticle&artid=21
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
tnx man, mn hearthstone werkt wel, echter op de oude manier, er zit in insomniax een nieuw klein knopje voor bij je minimap. Deze reageert echter nergens op, terwijl ik het wel handig vond. Maakt verder niet enorm veel uit...Wiebbe schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 01:01:
[...]
standaard is het command voor all in one vervaning van je standaard bags:
/aioi replacebags
hierdoor worden de normale knoppen je grote inventory.
maar waarom je hearthstone niet werkt zou ik echt niet weten
Hier staan ook nog n aantal handige (hunter) macro's :Bosmonster schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:45:
Aspect of the Monkey
Melee-attack
of
Aspect of the Hawk
Ranged-attack
http://forums-en.wow-euro...25515&p=1&tmp=1#post25515
Anoniem: 106398 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:00:
Volgens mij Heeft Poison Thorns op Bloodscalp het al n paar keer gedaan (gister nog)
en ik denk Nightmares Asylum en Rsextio ook
Ik heb haar hoofd al meerdere keren opgespiest zien staan in Ogri iig ....
[ Voor 5% gewijzigd door Optical op 24-05-2005 09:35 ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
aangezien ik 9 van de 10x door heb dat er een rogue is, gewoon veel shiften met druid en healen, dan lukt het je wel hoor...druid is gewoon veel shiften tussen de vele vormen, daar haal je je voordeel uit..maar als hij opend met een huge crit is het natuurlijk moeilijkDeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:05:
[...]
Mja die filmpjes heb ik ook van rogue. Check maar eens filmpjes van zod, die gast ownt er 2 van de 3 en naait er dan rustig uit.
[...]
En leg eens uit waarom rogue's koekie zijn? Een druid uit de guild beweert dat ie 9/10 keer van rogue's verliest.
Gistere was ik op weg naar The Barrens voor inleveren van quest uit Felwood..Ga dus door thousand needles, zie ik daar alliance gastje lvl 30 staan met 4 hordes voor hem...nou ze deden hem niks hij loopt weg, ik ga naar de lift komen ineens 4 van die gastjes op mij afrennen +/- lvl 30
kliet ze gewoon met rust maar nee gaan ze me aanvallen

daarna liep ik met maatje (lvl 60) in astranaar weer terug naar felwood staan daar allemaal hordes weer 57+ en 2 lvl60's ofsow en stel kleine mensjes..ik hem steeds healen en hij maar daar rond slaan als warrior
Gister even geprobeert om met een warrior te spelen, binnen een uurtje op lvl 7 gebracht en toen verveelde ik me al.
Zo enorm saai, steeds alleen maar hakken en hakken en geen leuke extra dingetjes kunnen.
Miss dat het later nog komt maar Warrior is geen class voor mij iig.
Fijn terug gegaan naar mn Rogue, dan maar lame en overpopulated.Heb ik teminste veel plezier mee
Nog even een vraagje:
Ik heb al een tijdje Cosmos mod draaien.Echter lijkt mij die Titan mod wel een veel betere en ook handiger.Alleen nu zit ik met het probleem dat ik het er niet meer af kan krijgen.Nergens is een uninstall te vinden en ik kan ook niets vinden in de folders van WoW.Ook niet in die add-on folder.
Iemand enig idee hoe ik hem toch weg kan krijgen zonder een full-reinstall?
Niet echt zin om weer een uur te moeten installen en dan nog een uur moeten patchen.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
goh dat is een onderbouwde mening!!Demoterror schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:30:
Respect voor iedereen die een hoog level Warrior heeft.
Gister even geprobeert om met een warrior te spelen, binnen een uurtje op lvl 7 gebracht en toen verveelde ik me al.
Zo enorm saai, steeds alleen maar hakken en hakken en geen leuke extra dingetjes kunnen.
Miss dat het later nog komt maar Warrior is geen class voor mij iig.
Fijn terug gegaan naar mn Rogue, dan maar lame en overpopulated.Heb ik teminste veel plezier mee
Welke skills had je als rogue op lvl 7?? SS, Backstab, Gouge en Evas?? Dus wat doe je de hele tijd . . . Gouge, BS, SS, SS, EVAS . . . *yawn* Wat een uitdaging.
Zelfde met Warrior. Je hebt alleen Herioc Strike, Battle Shout en Rend of zo. Misschien al Tunderclap maar dan houdt het op.
Ik vind Warriors moeilijker dan rogues..... vooral met duellen. Zoveel skills die je moet benutten en als je een foutje maakt kan je het meestal schudden. Komt veel meer op skill aan ( lvl 52 Warr)
Level 60 schreeuwt, run priest run. Ik begin te rennen, want er kwamen echt teveel machines op ons af en ik probeer te onstnappen. Ik spring op de lift naar boven en sta daar blij, yeah ik leef nog en kan zo iedereen behalve onze level 60 hunter gaan ressen. De hunter was plezier aan het hebben met de talloze mobs. Terwijl ik daar met groot plezier naar beneden kijken hoor ik ineeens achter mij, INTRUDER ALERT.... i hate that place
Nonstop stance dancen en in een instance elke mob op je proberen te houden noem ik niet echt saai als warrior. Niet saai als je het vergelijkt met je op een mob kunnen concentreren en gewoon damage doen. Warriors hebben tot ze hoger level zijn vrij weinig bling factor qua special moves en leuke effecten, maar ze zijn effectief in wat ze doen. Het is vooral een groepjes erg onrustig spelen aangezien je aandacht van elke mob wilt en je steeds op je spellcasters en healers moet letten en kun met kleed bedekte butt redden.
[ Voor 27% gewijzigd door Yellow|A op 24-05-2005 09:53 ]
|{ brrr }] |
Denk dat Onyxia nog maar de helft van je probleem isAnoniem: 106398 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:00:
Probeer maar eens die compendium of dragonslaying te bemachtigen

Het concept 'alertbots' vind je in wel meer instances hoorYellow|A schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:36:
Gnomeregan is echt een vreselijk instance. De blizzard developer die die alertbots heeft verzonnen moet trap tegen z'n knieschijf krijgen. Staan we leuk te vechten met onze party van vijf mensen waarvan er eentje een lvl 60 guildgenoot was om ons te helpen met TechMaster overspark. Via de shortcut ben je binnen 20 minuten bij hem, maar we misten midden in combat een scheef lopende alert bot.
Level 60 schreeuwt, run priest run. Ik begin te rennen, want er kwamen echt teveel machines op ons af en ik probeer te onstnappen. Ik spring op de lift naar boven en sta daar blij, yeah ik leef nog en kan zo iedereen behalve onze level 60 hunter gaan ressen. De hunter was plezier aan het hebben met de talloze mobs. Terwijl ik daar met groot plezier naar beneden kijken hoor ik ineeens achter mij, INTRUDER ALERT.... i hate that place
De eyes of killrog bijvoorbeeld in Dire Maul...
Gewoon een kwestie van opletten en direct killen met insta spell.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2005 09:39 ]
Idd, heel irritant. Je moet hem afmaken voor hij een 2e keer kan schreeuwen, anders krijg je inene zo'n roedel met electrische struisvogels in je nekYellow|A schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:36:
Gnomeregan is echt een vreselijk instance. De blizzard developer die die alertbots heeft verzonnen moet trap tegen z'n knieschijf krijgen. Staan we leuk te vechten met onze party van vijf mensen waarvan er eentje een lvl 60 guildgenoot was om ons te helpen met TechMaster overspark. Via de shortcut ben je binnen 20 minuten bij hem, maar we misten midden in combat een scheef lopende alert bot.
Kunnen die ook stealth zien?Bosmonster schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:38:
[...]
Het concept 'alertbots' vind je in wel meer instances hoor
Dan doet die druid toch echt iets fout. Bovendien kun je altijd nog wegrennen mocht je denken het te gaan verliezen. (als je bijvoorbeeld de eerste hit ontvangt als je _niet_ in bearform bent, of weinig mana hebt) Dan is het gewoon travel form > nature's swiftness > healing touch+rejuv > travel formDeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:05:
[...]
[...]
Ik ben dus van mening dat een druid nooit hoeft te verliezen. (winnen is een andere zaak, maar daar zijn ze nog steeds zeer goed in) Als je op afstand bent is het immer cat form + prowl. Of je regent in shadowform.
Je moet bij een rogue gewoon zorgen dat je alle zware punches opvangt in bear form. En op tijd roots gebruiken en healen. Nature's swiftness bewaren voor noodgevallen.
Frying Dutchmen heeft ook nog wel 4 a 5 man die mee kunnen gaanM1lamb3r schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 07:20:
[...]
Wij nog niet, maar bij ons (bloodscalp) hebben minimaal 3 alliance groepen (2 guilds en een mix van guilds) al onyxia verslagen, tevens hebben minimaal 1 horde guild hetzelfde gedaan.
Een van die alliance guilds (Nightwatchers) die farmen haar zelfs en willen deze week een poging op ragnaros doen (daarvoor willen ze wel alle lvl 60 rogues wegkapen van de server..)
Onze guild (the lolwlanders) gaat met een beetje geluk volgende week vrijdag een poging doen om onyxia te verslaan samen met Saus en The Last Order als we genoeg man op de been kunnen krijgen.
(60 druid, 59 priest, 59 rogue, 58 pala, 60 warlock)
P.S.
Waarom trouwens zoveel rogues voor ragnaros.
[ Voor 4% gewijzigd door CaDje op 24-05-2005 09:55 ]
Tja, een alarmbot missen is toch echt je eigen schuldYellow|A schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:36:
Een level 60 die je vraagt te rennen? Je kunt niet wegrennen in instances, die mobs blijven je achtervolgen.Yellow|A schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:36:
Level 60 schreeuwt, run priest run. Ik begin te rennen, want er kwamen echt teveel machines op ons af en ik probeer te onstnappen.
Ik flame toch ook niemand?Muppet schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:36:
[...]
goh dat is een onderbouwde mening!!
Welke skills had je als rogue op lvl 7?? SS, Backstab, Gouge en Evas?? Dus wat doe je de hele tijd . . . Gouge, BS, SS, SS, EVAS . . . *yawn* Wat een uitdaging.
Zelfde met Warrior. Je hebt alleen Herioc Strike, Battle Shout en Rend of zo. Misschien al Tunderclap maar dan houdt het op.
Ik vind Warriors moeilijker dan rogues..... vooral met duellen. Zoveel skills die je moet benutten en als je een foutje maakt kan je het meestal schudden. Komt veel meer op skill aan ( lvl 52 Warr)
Ik zeg juist dat ik respect heb voor de mensen die een hoge Warrior hebben.
Dat jij het leuk vind om een Warrior te spelen wil niet zeggen dat iedereen dat dan maar hoeft te vinden.Er zijn ook wel mesen die het niet leuk vinden om met Rogue te spelen, daarom zijn er ook zoveel classes zodat iedereen iets kan kiezen wat hij leuk vind.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Geen idee, maar maakt ook niet zoveel uit. Ding moet gewoon snel dood en heeft heel weinig health.
Als je als rogue stealthed en de rest van de groep niet dan ben je nog steeds de lul als je hem niet kapot maakt
Als je dichtbij genoeg bent kun je nog proberen de ingang te bereiken, dat helpt wel.Hydra schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:50:
[...]
Tja, een alarmbot missen is toch echt je eigen schuld
[...]
Een level 60 die je vraagt te rennen? Je kunt niet wegrennen in instances, die mobs blijven je achtervolgen.
ja, al ben je lvl 60 volgens mijBosmonster schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:54:
[...]
Geen idee, maar maakt ook niet zoveel uit. Ding moet gewoon snel dood en heeft heel weinig health.
Als je als rogue stealthed en de rest van de groep niet dan ben je nog steeds de lul als je hem niet kapot maakt
Hoezo? Wat ze niet zien kunnen ze niet killen toch? Of 'vermoeden' ze dat er nog iemand aanwezig is?Bosmonster schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:54:
[...]
Idd en dan hoef je ook niet voor de grap de instance uit te rennen want dan ben je gewoon een loadkill als je 2 minuten daarna de instance ingaat. (is iig in ZF zo)Hydra schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:50:
[...]
Tja, een alarmbot missen is toch echt je eigen schuld
[...]
Een level 60 die je vraagt te rennen? Je kunt niet wegrennen in instances, die mobs blijven je achtervolgen.
Als je met een lvl 60 slordig aan het spelen bent vraag je ook om problemen. We letten gewoon niet echt netjes op onze omgeving, was meer het zo snel mogelijk er komen. Ik vind de alertbots in Diremaul ook niet aardig. Ik vind beesten die shrieken om hulp of op hun borstkas kloppen ook niet aardigBosmonster schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:38:
[...]
Het concept 'alertbots' vind je in wel meer instances hoor
Hydra: Rennen lukt prima op dat lift stukje. De mobs kunnen niet de lift op, dus als je boven staat ben je net zo safe als je in IF bent. Scheelt een corpserun voor de rest van de party. De level 60 kan een stuk simpler zonder een lvl 30 in de buurt vechten, want hij hoeft zich geen zorgen te maken om jou in leven te laten.
[ Voor 9% gewijzigd door Yellow|A op 24-05-2005 09:59 ]
|{ brrr }] |
In PVP heb ik 9 van de 10 keer een crippling poison op een van beide wapens, kun je travelformen wat je wil, daarnaast heb ik ook nog sprintAnoniem: 82860 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:42:
[...]
Dan doet die druid toch echt iets fout. Bovendien kun je altijd nog wegrennen mocht je denken het te gaan verliezen. (als je bijvoorbeeld de eerste hit ontvangt als je _niet_ in bearform bent, of weinig mana hebt) Dan is het gewoon travel form > nature's swiftness > healing touch+rejuv > travel form
Ik ben dus van mening dat een druid nooit hoeft te verliezen. (winnen is een andere zaak, maar daar zijn ze nog steeds zeer goed in) Als je op afstand bent is het immer cat form + prowl. Of je regent in shadowform.
Je moet bij een rogue gewoon zorgen dat je alle zware punches opvangt in bear form. En op tijd roots gebruiken en healen. Nature's swiftness bewaren voor noodgevallen.
Nothing to see here
Die trinket die je met rank 2 kan behalen, die breekt fear en stun, breekt die ook root? Want dan kunnen we er 2 brekenits_me schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:59:
[...]
In PVP heb ik 9 van de 10 keer een crippling poison op een van beide wapens, kun je travelformen wat je wil, daarnaast heb ik ook nog sprint, roots kan ik 1x doorbreken met vanish.
Volgens mij niet nee, al weet ik t niet zeker.HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:00:
[...]
Die trinket die je met rank 2 kan behalen, die breekt fear en stun, breekt die ook root? Want dan kunnen we er 2 breken
Nothing to see here
druids kunnen op 2 manieren poisons curen:its_me schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:59:
[...]
In PVP heb ik 9 van de 10 keer een crippling poison op een van beide wapens, kun je travelformen wat je wil, daarnaast heb ik ook nog sprint, roots kan ik 1x doorbreken met vanish.
Abolish Poison
Attempts to cure 1 poison effect on the target, and 1 more poison effect every 2 seconds for 8 sec.
(een 2e keer heeft alleen met deze skill dus al geen zin)
De andere manier kost volgens mij niet eens mana (of iig niet veel) maar zit op 30min cooldown.
Conclusie:
cure poison/trinket en dash
Ik vind de omschrijving van de trinket wel wat onduidelijk. Bij de een staat er stun en fear effects. Bij de ander polymorph effects. Ik kan tot nu toe mijn trinket voor alles gebruiken behalve CC.
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 24-05-2005 10:07 ]
Wat denk je dat er gebeurt als je de instance weer in gaat?HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:55:
Als je dichtbij genoeg bent kun je nog proberen de ingang te bereiken, dat helpt wel.
Alleen in het enkele geval dat een mob niet bij je kan komen, gaat hij in Evade mode en loopt terug naar z'n spawn-plek. Meestal is dit niet het geval, zoekt de mob een alternatieve route, en neemt iedereen die 'ie op z'n weg tegenkomt mee. Ik heb dit in Gnomeregan een keer meegemaakt, hadden we waarschijnlijk een alarmbot over het hoofd gezien en werden we gezerged door meer dan 20 Dwarves. Toen ik die aan zag komen ben ik nieteens gaan rennen, ik kreeg nog net een /p "Err, guys?" eruit voordat ik zo hard geganked werd dat ik er bang van werd.Yellow|A schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:58:
Hydra: Rennen lukt prima op dat lift stukje. De mobs kunnen niet de lift op, dus als je boven staat ben je net zo safe als je in IF bent. Scheelt een corpserun voor de rest van de party. De level 60 kan een stuk simpler zonder een lvl 30 in de buurt vechten, want hij hoeft zich geen zorgen te maken om jou in leven te laten.
[ Voor 66% gewijzigd door Hydra op 24-05-2005 10:13 ]
Niks, want zo heb ik mezelf al enkele keren van de dood gered in Gnomeregan.Hydra schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:06:
[...]
Wat denk je dat er gebeurt als je de instance weer in gaat?
Probeer het maar eens Zul, staat je een flinke asswhooping te wachtenHTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:09:
Niks, want zo heb ik mezelf al enkele keren van de dood gered in Gnomeregan.
Afhankelijk van wanneer jij je vanish inzet.HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:09:
[...]
Niks, want zo heb ik mezelf al enkele keren van de dood gered in Gnomeregan.
Alle andere classes worden gewoon gevolgd tot het begin van de instance. Als je er de volgende keer dus weer in komt, ben je dood voor je jezelf weer op het scherm ziet. Ik heb het meerdere malen zien gebeuren. In Zul'Farrak en Scarlet Monastery.
Wie zegt dat je flamed?? Iedereen begint hier altijd meteen te blazen. Ik zeg alleen dat ik het niet echt onderbouwd vind om dat te zeggen als je lvl 7 bent. Char wordt zoiezo pas intressant vanaf lvl 20.Demoterror schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:52:
[...]
Ik flame toch ook niemand?
Ik zeg juist dat ik respect heb voor de mensen die een hoge Warrior hebben.
Dat jij het leuk vind om een Warrior te spelen wil niet zeggen dat iedereen dat dan maar hoeft te vinden.Er zijn ook wel mesen die het niet leuk vinden om met Rogue te spelen, daarom zijn er ook zoveel classes zodat iedereen iets kan kiezen wat hij leuk vind.
lvl 7 is 1 uur spelen .....
Dan zal ik daaraan denken zodra ik meega naar SMAnoniem: 82860 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:14:
[...]
Afhankelijk van wanneer jij je vanish inzet.
Alle andere classes worden gewoon gevolgd tot het begin van de instance. Als je er de volgende keer dus weer in komt, ben je dood voor je jezelf weer op het scherm ziet. Ik heb het meerdere malen zien gebeuren. In Zul'Farrak en Scarlet Monastery.
Anoniem: 76695
We are the druid, we come to gank gankers.
Anoniem: 130680
Mijn tactiek is altijd eerst feary fire, rooten, starfire, moonfire evt. nog een keer rooten direbear form en aanpakken die hapAnoniem: 76695 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:28:
Probeer maar te vanishen met fearie fire of moonfire op je. Fearie fire beschrijft duidelijk dat je niet kan stealthen, en moonfire = DoT, en damage breekt stealth. Gooie druid houd een rogue constant DoT en fearie fired. De druid die dat niet doet, is een dr00d.
Bij spelcasters lukt het mij toch ook vrij makkelijk om deze om te leggen op die manier, ook al een paar keer gelukt op mages die 1 of 2 LvLs hoger waren dan mij
Alleen met Shadowpriest's, Warlock,s en Hunters heb ik grote problemen
Vanish werkt wel, je blijft alleen niet in stealth. Maar je bent wel uit roots.Anoniem: 76695 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:28:
Probeer maar te vanishen met fearie fire of moonfire op je. Fearie fire beschrijft duidelijk dat je niet kan stealthen, en moonfire = DoT, en damage breekt stealth. Gooie druid houd een rogue constant DoT en fearie fired. De druid die dat niet doet, is een dr00d.
Volgens mij was ik dat (Sylva, lvl 49 druid)DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:58:
[...]
Idd. Ik zei laatst nog tegen iemand uit de guild dat hij die macro moest maken. Elke keer als hij nu veel aggro krijgt zie je een yell in je chat met: HEALER HAS AGGRO!!! . Gelijk de hele groep snelt toe om hem te helpen, werkt echt goed. Voor dat had ik soms niet eens door dat hij aggro had.
Dit dus.
ey Pyuol ben je al 60? schiet op, dan heb ik een extra healer in me friendslist die ik kan meevragen op UBRS/lbrs/Strat/ raidsAnoniem: 130680 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:38:
[...]
Mijn tactiek is altijd eerst feary fire, rooten, starfire, moonfire evt. nog een keer rooten direbear form en aanpakken die hapDeze tactiek lukt vrij aardig op Rogues, mits je niet zelf eerst gesapt word.
Bij spelcasters lukt het mij toch ook vrij makkelijk om deze om te leggen op die manier, ook al een paar keer gelukt op mages die 1 of 2 LvLs hoger waren dan mij
Alleen met Shadowpriest's, Warlock,s en Hunters heb ik grote problemen, alleen andere classes 50/50 om te winnen
mja verdeel gewoon de taken goed, laat 1 iemand op de healer letten om aggro af te nemen van de healerDeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:58:
[...]
Idd . Ik zei laatst nog tegen iemand uit de guild dat hij die macro moest maken. Elke keer als hij nu veel aggro krijgt zie je een yell in je chat met: HEALER HAS AGGRO!!! . Gelijk de hele groep snelt toe om hem te helpen, werkt echt goed. Voor dat had ik soms niet eens door dat hij aggro had.
in 5 man groups zeg ik meestal dat ik wel op de healer let
Vanavond ook maar even een +5 skinning enchant proberen te regelen op me Gloves of the elements
kan ik tenminste in UBRS die draken skinnen
En gister mijn Tailoring op level 105 weten te krijgen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dus geen compilaties zoals CT, Nurfed of wat dan ook...
Als ik agro krijg wacht ik dus even of iemand het opmerkt. Is mijn health 1/4 -1/3 down, dan doe ik een reju op mezelf, bearform, spam de party chat en wacht tot ik agro kwijt ben. Soms duurt het even voor mensen in de gaten hebben dat ik geraakt wordt. Meestal zien zij eerder dat ik geraakt wordt dan ikzelf aangezien ik amper op mijn health bar let, maar alleen op de healthbar van anderen.-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:56:
mja verdeel gewoon de taken goed, laat 1 iemand op de healer letten om aggro af te nemen van de healer
in 5 man groups zeg ik meestal dat ik wel op de healer let
Dan zie ik ineens mijn bar oranje worden en dan denk ik ' verrek! ze moeten mij hebben!'
Dit dus.
Sheepen werkt ook perfect
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 199
Je krijgt dan nog wat extra strenght/intellect/stamina/etc punten.X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:51:
Als warrior heb ik bijna alles van de green iron armor set, op de boots na. Weet iemand of een complete armor set nog voordelen heeft of is het alleen de looks.
Heeft zeker wel voordelen dus
Heb het zelf ook wel hoor, let amper op mijn eigen health, eens om de zoveel seconden, maar voornamelijk ziet je te kijken naar wil binnen een paar seconden een heal nodig heeft en wie nog een rejuvie nodig heeft. Het is ook wel handig als je een tweede healer hebt dat die op jou health let. Kun je tenminste puur op je party richten. Tot nu toe goede parties gehad, want als er ook maar een iets in mijn buurt kwam stond of de tank of de mage naast me met zijn agro skills. Mage is handiger vind ikzelf want die kan je simpel shielden en als de tank van het front gaat loop je alleen maar het risico meer mobs los te krijgen.
OkkE doe de deadmines gewoon nog een keer. De staff die daar dropt is voor spellcasters zo goed, beter nog dan de staff of westfall. Je hebt ook nog een erg leuke ring drop (+7 int geloof ik en +1 spirit). Is het wel waard dus om daarvoor wat te gaan milken, want die items kun je toch niet vervangen voor gnomeregan qua stats. VC dropt ook een leuk cloth armour geloof ik, alhoewel het niet een robe is maar een tunic en die zien er meestal te stom uit
[ Voor 19% gewijzigd door Yellow|A op 24-05-2005 11:21 ]
|{ brrr }] |
Ow dat wist ik dus niet. Cool, ben inmiddels al wel helaas lvl35, de green iron armor set is meer voor iemand van lvl30. Ik probeer de boots nog te krijgen en ben inmiddels bezig met de golden scale armor set.Anoniem: 199 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:16:
[...]
Je krijgt dan nog wat extra strenght/intellect/stamina/etc punten.
Heeft zeker wel voordelen dus
Daarom altijd standaard zetup (indien mogelijk, soms niet mogelijk ivm kleine ruimte)FunkyTrip schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:08:
[...]
Als ik agro krijg wacht ik dus even of iemand het opmerkt. Is mijn health 1/4 -1/3 down, dan doe ik een reju op mezelf, bearform, spam de party chat en wacht tot ik agro kwijt ben. Soms duurt het even voor mensen in de gaten hebben dat ik geraakt wordt. Meestal zien zij eerder dat ik geraakt wordt dan ikzelf aangezien ik amper op mijn health bar let, maar alleen op de healthbar van anderen.
Dan zie ik ineens mijn bar oranje worden en dan denk ik ' verrek! ze moeten mij hebben!'
Priest op flinke range van de tank + mob + andere party members
zodra er een melee gaat rennen, weet je dat het fout zit, of hij haalt adds, of hij gaat voor healer, beide gevallen, moet je een designated onderschepper hebben.
Tevens door de afstand zie je meteen of er een caster op de healer zit ivm fireball of whatever die langs de combat party schiet en naar caster gaat.
als char die kan healen let ik altijd op de health van de primary healer.
Algemen regel is ook, healers letten nooit op hun eigen bar, maar wel op die van een andere healer.
ct_raid assist is dan ook een must -> heal cancelen als target meer dan xx% health heeft, voorkomt dubbele heals
87902
Master Hammersmith met Blacksmithing (300)
en in het bezit van Plans: Masterwork Stormhammer
Ik wil graag de volgende hammer gemaakt hebben:
http://www.thottbot.com/?i=26297
Masterwork Stormhammer; Binds when equipped; Main Hand Mace; 58 - 108 Damage Speed 2.00
(41.5 damage per second); Requires Level 57; Chance on hit: Blasts up to 3 targets for 105 to 145 Nature damage.
Requires Enchanted Thorium Bar (20), Huge Emerald (
Sells for 2 Gold to vendors
Is er binnen de lowlanders of welke andere guild dan ook iemand die dit voor me kan maken? (Bloodscalp server). Ik heb de ingredienten (bijna), maar heb nog niemand gevonden die hammersmith is..!?!?
Anoniem: 26351
Jij rent tenminste op de tank afOkkE schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:16:
Ik ben een Mage, en soms krijg ik wel eens aggro, dan doe ik vaak een Blink richting de Tank, of een Nova Frost en ren ik richting de Tank. Moet er bij zeggen dat ik nog maar net level 22 ben, dus echt goed in instances ben ik nog niet.Maar met de party's waar ik tot nu toe in zat heb ik er nooit commentaar op gehad.
De enige waar ik achter aan ga, is de healer, omdat ik zonder hem het loodje leg
Ik ren altijd in een rondje richting de tank. Dus eerst snaren zodat ik niet teveel damage krijg. Jammer dat sommige tanks je dan achterna gaan rennen, waardoor het nog weinig zin heeftAnoniem: 26351 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:24:
[...]
Jij rent tenminste op de tank af. Hoe vaak zie ik cloth of leather dragers niet van me af rennen als ze aggro hebben. Ik ga ze iig niet achterna, kom naar mij, anders hobbelen mobs met mij mee en hoeft er maar iets verkeerd te gaan en het is over. En daarbij, als ik ze achter na moet, word ik geraakt van achteren, wordt ik dazed, loop ik langzamer, gaan ze alsnog dood en is het voorspelbare van het gevecht weg... Kom maar mooi bij mij staan
De enige waar ik achter aan ga, is de healer, omdat ik zonder hem het loodje leg
Scrolling Combat Text: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=75Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:01:
weet iemand hier een _losse_ UI addon waarmee je damage getallen die je zelf neemt boven je hoofd kunt laten verschijnen? Of je healthbar?
Dus geen compilaties zoals CT, Nurfed of wat dan ook...
Werkt wel aardig
- Ruud
en dat is niet jouw taakAnoniem: 26351 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:24:
[...]
@persoon die hammersmith zoekt
veel succes

enige pluspunt is dat die dan mogelijk goedkoper wordt op een gegeven moment

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 24-05-2005 11:31 ]
Dit topic is gesloten.