Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.396 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 13:18

we_are_borg

You will Comply

SouLmaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:06:
[...]

Questen op jou level moet toch wel genoeg geld opleveren, je moet gewoon niet zoveel uitgeven :P Op lvl40 moet je 90+ goud hebben om een mount te kopen dus begin maar met sparen.
Ik heb al veel gequest maar ik koop op oneven lvl's armor erbij en even lvl's me spells e.d.. Ik heb nu 4 goud nodig om me skinning om hoog te doen maar dat heb ik nu niet dus denk dat ik nieuwe armor e.d. om de 4 a 5 lvl's misschien dat het dan beter gaat.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Demoterror schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:16:
[...]

Misschien niet, maar op dit moment worden ze er voor beloond, iets wat in mijn ogen dan ook niet hoort te mogen kunnen.
Hoe wordt je ervoor beloond? Als de level verschillen te groot is, krijg je geen HK (en dus geen CP). En als je iemand met 1% HP killed, krijg je ook maar 1% van het maximale aantal CP. Dus jah je krijgt dan misschien een HK, maar je krijgt zo weinig CP, dat het bijna niet waar is om te doen. Tenzij je bergen van dit soort spelers killed.
Ryceck schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:11:
[...]

Ben ik (als healer) niet geheel met je eens. Ik geef wel toe dat het mijn taak is om de healthbars in de gaten te houden en om mensen in leven te houden, maar ik mag toch aannemen dat je je eigen bars ook in de gaten houdt?
Het is voor mij af en toe onmogelijk om zowel de tank, als de secondary tank, als de rogue, als de AoE-spammende mage in de gaten te houden hoor.... Ik kan per 2sec een heal van 1k health gooien, wat inhoudt dat ik 8sec nodig heb om alle 4 van 1k te voorzien.
Nu weet ik ook wel dat de tank prioriteit heeft enzo, maar zoals jij het zegt moeten ze mij kicken als de te-veel-aggro-trekkende-rogue of de ik-spam-graag-aoe-op-elites-mage ervoor zorgen dat de MT een wat lagere health krijgt en zelf naar een potion moet grijpen. En die 2 de pijp uit laten gaan is ook geen optie, want de rogue en de mage zijn *juist* de belangrijkste dmg dealers...

Simpel gezegd: het is niet altijd de schuld van de healer dat hij niet kan healen :)

Je hebt wel gelijk als je kleinere groepen mobs krijgt en jij bent de enige die aggro heeft, maar ga maar s een rondje rennen in Stratholme of Scholomance :) Daar wordt de situatie ietwat anders, en kan een warrior niet *alle* aggro houden
Je moet prioriteiten stellen. Dus in het geval dat je main tank healing nodig heeft, dan gaat hij voor. Maar als healer moet je kunnen verwachten dat je main tank de aggro kan houden.
Maar een mage moet ook opletten dat hij niet belachelijk veel damage doet zodat hij de aggro krijgt. Een goede party weet wie wat doet en zorgt er ook voor dat iedereen zijn ding kan doen. Dus de tank moet chargen en initiele aggro krijgen en pas als hij het sein geeft, moet de rest aanvallen. Een mage moet dus opletten dat hij de aggro niet krijgt.

[ Voor 62% gewijzigd door nhimf op 23-05-2005 14:29 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

we_are_borg schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:15:
[...]

Ik heb al veel gequest maar ik koop op oneven lvl's armor erbij en even lvl's me spells e.d.. Ik heb nu 4 goud nodig om me skinning om hoog te doen maar dat heb ik nu niet dus denk dat ik nieuwe armor e.d. om de 4 a 5 lvl's misschien dat het dan beter gaat.
Ik ben rond lvl 34, 35 gestopt met armor/wapens + skills kopen, zodat ik op lvl 40,5 genoeg geld had voor mn mount :P

Ik ben nu lvl 59,50 en ik moet nog 850g voor mn epic mount, want ik heb nog een lening van 50g open staan bij een guildie voor mn crusader enchant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

we_are_borg schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:15:
[...]

Dus jij koopt elke 2 lvl's nieuw armor? Dan is 't niet gek dat je geld te kort hebt. Vraag jezelf s af of die paar armor die er bij komt elke 2 lvl's het wel waard is. Ik koop zelf pas nieuwe spullen als ik er significant op vooruit ga, meestal is dat om de 5-8 levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
In het begin heb ik echt nooit armor gekocht. Je vindt namelijk geregeld wel goeie armor die je kunt gebruiken. Pas rond lvl30 heb volgens mij eens wat via de AH gekocht, maar haast nooit wat bij de normale vendors. Met quests en drops krijg je genoeg goeie armor binnen volgens mij.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 26351 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:25:
[...]

Dus jij koopt elke 2 lvl's nieuw armor? Dan is 't niet gek dat je geld te kort hebt. Vraag jezelf s af of die paar armor die er bij komt elke 2 lvl's het wel waard is. Ik koop zelf pas nieuwe spullen als ik er significant op vooruit ga, meestal is dat om de 5-8 levels.
Groene shizzle om de 3 lvls en blauw om de 5. Dat moet ik wel als Warrior anders zuig ik met dmg wat weer scheelt in aggro houden. Anders zuig ik met klappen krijgen en ben ik te snel dood.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:12:
[...]

Ligt er aan wat je met die groep van plan bent. In principe is een paladin voldoende tank tot lvl 40 of zo. Daarna is een warrior wel aan te raden. Je zou dus ook een mage kunnen rollen voor AoE damage in instances e.d.
Mja mijn grootste probleem is eigenlijk dat door al mn gereroll en " verkeerde" char keuzes mn clanmates nu rond de lvl 35 zitten.Ok ze hadden het spel 2 weken eerder dan ik maar dan nog.
Ik denk dat ik gewoon maar warrior word zodat ik lang door kan gaan zonder dood te gaan en dus sneller kan ranken.Gaan wel erg lange dagen worden, 06:00 uur op - tot 17:00 werken,eten en dan tot ongeveer 02:00 WoW spelen.En dat elke dag :|

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 14-05 13:18

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 26351 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:25:
[...]

Ik ga maar na de 5 lvl's doen misschien dat ik dan ook goede spullen kan kopen. Is het trouwens niet wijzer om Herbalism en Alchemy te gaan doen. Ik gebruik de leatherworking namelijk niet, alles wat ik daar kan maken is te zwak wat ik al aan heb.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:08

Ryceck

Constants and Variables

Muppet schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:31:
[...]

Groene shizzle om de 3 lvls en blauw om de 5. Dat moet ik wel als Warrior anders zuig ik met dmg wat weer scheelt in aggro houden. Anders zuig ik met klappen krijgen en ben ik te snel dood.
Je kan ook gewoon instances doen en daar je goeie spullen halen :/
Dropt genoeg spul en de quest rewards zijn ook altijd wel goed. En da kleine beetje wat dan minder is dan je in de AH kan krijgen das dan jammer denk ik dan maar...

Zie sig ff btw, ik ben dan maar een priest, maar ik loop al vanaf lvl49 rond met alleen maar blauwe equip. Kwestie van veel runs in SM, ZF en daarna Maraudon doen, net zolang tot je de leukste spullen hebt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ryceck op 23-05-2005 14:39 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

-=BoKKiE=- schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:36:
[...]

gelukt dus met crusader nog gisteren?

vanavond pas laat thuis :/ morgen dus pas weer verder met me mage, hopelijk wordt het nu makkelijk om sm groups te vinden :P hoef alleen nog maar whitemane

wel kut dat die ene mob langs mograine liep :x daardoor liep eigenlijk alles in de soep, anders hadden we het easy af kunnen maken
Ja, het is nog gelukt, die crusader procced echt phatt! :P net of ik telkens een nieuwe skill leer :o

Ik had er ook geen zin in weer 10% dur loss op mn dure plate te krijgen, dus na die extreme pull ben ik maar lekker de instance uitgerend :P
Demoterror schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:34:
[...]

Mja mijn grootste probleem is eigenlijk dat door al mn gereroll en " verkeerde" char keuzes mn clanmates nu rond de lvl 35 zitten.Ok ze hadden het spel 2 weken eerder dan ik maar dan nog.
Ik denk dat ik gewoon maar warrior word zodat ik lang door kan gaan zonder dood te gaan en dus sneller kan ranken.Gaan wel erg lange dagen worden, 06:00 uur op - tot 17:00 werken,eten en dan tot ongeveer 02:00 WoW spelen.En dat elke dag :|
Wat een ellende he, die leuke computergames! :o
Ik ben een warrior, inmiddels lvl 59, maar je zal niet heel veel verschil merken met het lange grinden zonder downtime. Iedere class heeft zijn minpunten tegenover de pluspunten. Rogue/mage/priest (shadow)/warlock doen veel damage, maar hebben weinig armor, en zijn in de meeste gevallen afhankelijk van mana, hierdoor moeten zij vaak wat drinken. Een warrior (en pally waarschijnlijk ook), heeft veel armor maar doet relatief minder damage, waar door je ook downtime hebt omdat je langer bezig bent per mob.

Uiteindelijk moet iedere class om de x aantal mobs (afhankelijk van hun lvl tov jou lvl) een keer rusten voor mana/health. Ik ben kan nu ongeveer 4, 5 of 6 owlbeasts van lvl 57, 58 en 59 aan, afhankelijk van mn aantal crits en procs van mn (daar komt-ie weer :P) crusader enchant.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 23-05-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je er dropt genoeg plat overal met goeie stats. Ah staat er ook vol van met plate hoger dan lvl 45

/sarcasm :+

Zodra ik iets zie wat ik kan gebruiken is het asap buyout want het is nou niet echt dat je ermee wordt dood gegooid. Als priest kan je een lvl 35 robe dragen op lvl 50 als het gewoon meer stamina en intellect heeft als je "nieuwe". Als warrior heb je die luxe niet want dan zuigt je defence gewoon. Iets was als priest / mage niet boeit.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
niet om te flamen, maar

http://www.guildvsguild.com/images/PaladinUI.jpg

:D

maj om de 2 lvls armor kopen is wel :/

zelf koop ik alleen steeds aan skills wat ik echt nodig heb, en armor, tjsa, heb nooit armor in de AH gekocht eigenlijk, alles wat ik draag is gevonden of gemaakt (tot lvl 54 toen kocht ik pas dingen op de AH)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Kaap schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:17:
[...]
Mijn guild had toen ik 59 was, al 11 level 60 rogues. Blijft concureren.

Het nut van rogues in endgame instances heeft niks te maken met het krijgen van een group. Rogues zijn overpopulated, dat is het probleem waardoor veel rogues geen group vinden.

Dat waar jij op doelt betreft Molten Core waar rogues snel doodgingen. In BRD etc worden ze net zo behandeld als lagere instances. Dat is ook waar ik op doel met de hoogste instances: BRD, LBRS, UBRS, DM, STRAT en SCHOLO. Een rogue nuttiger maken in instances lost het overpopulatieprobleem niet op. Een group voor UBRS neemt nog steeds maar 1 rogue mee net zoals 1 priest, 1 mage bv.
Ja dat snap ik, ik bedoelde ook niet dat punt 3 het probleem zou oplossen, alleen dat rogue's meer effectiever worden. En vergeet niet dat er meerdere reden zijn waarom mensen een rogue kiezen, snelle solo class, sommige vinden het ganken leuk, en met pvp wordt je zelf veel minder gesloopt. Het probleem is gewoon dat ze healing classes vele malen boeiender en belonender (healing in raids geeft je echt geen kont cp's) hadden moeten maken. Ik hoor van alle kanten dat priest en pala saai zijn om te spelen. Als dat zo is, is 1-60 een hel. Verder is de druid behoorlijk slap in pvp (zelfs goed gespeeld ja) en heeft hij de slechste talent tree van de game, feral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
-=BoKKiE=- schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:42:
niet om te flamen, maar

http://www.guildvsguild.com/images/PaladinUI.jpg

:D

maj om de 2 lvls armor kopen is wel :/

zelf koop ik alleen steeds aan skills wat ik echt nodig heb, en armor, tjsa, heb nooit armor in de AH gekocht eigenlijk, alles wat ik draag is gevonden of gemaakt (tot lvl 54 toen kocht ik pas dingen op de AH)
Ik vind grappiger de UD rogue pic.. SS en WotF (je had er al 1 met SS en Evisc).. of de Shaman versie met alleen Frostshock, 1 button dus..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 11:04

RaseriaN

So much choices..

we_are_borg schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:34:
[...]

Ik ga maar na de 5 lvl's doen misschien dat ik dan ook goede spullen kan kopen. Is het trouwens niet wijzer om Herbalism en Alchemy te gaan doen. Ik gebruik de leatherworking namelijk niet, alles wat ik daar kan maken is te zwak wat ik al aan heb.
Gewoon geen nieuwe armor meer kopen denk ik zo, met mn rogue heb ik toen rond de 30/32 de Defias Armor set compleet gemaakt en daarmee doorgespeeld tot de LvL40 aan toe (af en toe een upgrade door drops en questrewards) en af en toe een skills die me echt beter maakte (in mijn geval meer damage) en natuurlijk heeeeel af en toe een wapen om toch bij te blijven met damage.

Dat scheelt enorm in de kosten en zorgde ervoor dat ik zonder lening mn mount kon halen @ 40/41
Geen grinden, puur sparen en zuinig zijn met uitgeven!

(Ok daarna heb je een klein probleem met je gear maar dat heb je zo weer bijverdiend na je mount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:42:
[...]

Ja dat snap ik, ik bedoelde ook niet dat punt 3 het probleem zou oplossen, alleen dat rogue's meer effectiever worden. En vergeet niet dat er meerdere reden zijn waarom mensen een rogue kiezen, snelle solo class, sommige vinden het ganken leuk, en met pvp wordt je zelf veel minder gesloopt. Het probleem is gewoon dat ze healing classes vele malen boeiender en belonender (healing in raids geeft je echt geen kont cp's) hadden moeten maken. Ik hoor van alle kanten dat priest en pala saai zijn om te spelen. Als dat zo is, is 1-60 een hel. Verder is de druid behoorlijk slap in pvp (zelfs goed gespeeld ja) en heeft hij de slechste talent tree van de game, feral.
In raids worden de CP's verdeeld over de hele groep.
Dus als iemand uit een raid 40% hp wegsnoept van een opposing faction, dan worden de cp's van die 40% verdeeld over de hele raid. En dus ook de priests krijgen dan CP.
Tenmiste, zo werd het mij duidelijk gemaakt door de honor pages op de wow site

[ Voor 6% gewijzigd door nhimf op 23-05-2005 14:49 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
nhimf schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:48:
[...]

In raids worden de CP's verdeeld over de hele groep.
Dus als iemand uit een raid 40% hp wegsnoept van een opposing faction, dan worden de cp's van die 40% verdeeld over de hele raid. En dus ook de priests krijgen dan CP.
Tenmiste, zo werd het mij duidelijk gemaakt door de honor pages op de wow site
Ja snap ik, maar je zou met healing ook meer cp's moeten krijgen want nu doen hun maar lekker mee met het slachten. Daarom wordt ik ook nooit gehealt in TM raids, en daarom join ik als rogue ook nooit een raid (naast het feit dat je solo veel meer cp's haalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 11:51
Hmmz, iedereen zegt hier dat de Rogue een snelle solo-class is.
Dan heb ik of een verkeerd begrip van snel, of ik doe toch duidelijk iets fout :(

Wat is de beste manier om als solo-Rogue tekeer te gaan dan ?
Ik wil zsm de rest van de guild inhalen, t grootste deel zit namelijk al lvl50+ (zijn ook allemaal weken eerder begonnen dan ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Sleepie schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:55:
Dan heb ik of een verkeerd begrip van snel, of ik doe toch duidelijk iets fout :(

Ik wil zsm de rest van de guild inhalen, t grootste deel zit namelijk al lvl50+ (zijn ook allemaal weken eerder begonnen dan ik).
Snel je tegenstander afmaken.Hoe langer het gevecht duurt hoe slechter het is voor de Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:08

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Nou, een groep binnensluipen, of juist een caster aan de achterkant besluipen, ambush, SS, ks, bs, en dan is het meestal al dág caster. Wat ik ook wel eens doe is een gouge op het moment dat ze omdraaien. Dan kom ik even op adem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Demoterror schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:00:
[...]

Snel je tegenstander afmaken.Hoe langer het gevecht duurt hoe slechter het is voor de Rogue.
Is ook zo heerlijk in een instance, als mensen de mobs laten wegrennen.. dan zit je dus laag in de health en energy en dan is je rogue echt een pannekoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

ga voor snelle kills

zoek een plek met mobs 2 lvs lager dan je eigen lvl en een snelle respawn, regel first aid en grind away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Rogue is 1 van de snelste solo-classes omdat:
- hij de meeste dps heeft (op 1 mob)
- sommige quests kan doen zonder alle mobs te killen (stealth naar object, pakken en weer terug)
- Gigantisch snel caster mobs kan grinden. ( ik kon op 58 lvl 54 elites aan in tyrs hand in epl aan, met rested xp kreeg ik 1000xp per mob. Wel na elke mob runecloth bandage, maar je vertrekt daar met meer runecloth dan je binnenkomt :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:03:
[...]

ga voor snelle kills

zoek een plek met mobs 2 lvs lager dan je eigen lvl en een snelle respawn, regel first aid en grind away
Heb ooit gelezen dat als je als rogue geen 4/5 mobs kan afmaken zonder een rest dat je dan iets goed fout doet :) Was meen ik op het US Forum , post van Ming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:01:
[...]

Is ook zo heerlijk in een instance, als mensen de mobs laten wegrennen.. dan zit je dus laag in de health en energy en dan is je rogue echt een pannekoek :)
Mensen mobs laten wegrennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:00:
[...]

Nou, een groep binnensluipen, of juist een caster aan de achterkant besluipen, ambush, SS, ks, bs, en dan is het meestal al dág caster. Wat ik ook wel eens doe is een gouge op het moment dat ze omdraaien. Dan kom ik even op adem :P
Kun je die afkortingen even voor 1 keer voluit schrijven voor een (nog) wat minder ervaren WoW-er please ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:05:
[...]

Mensen mobs laten wegrennen?
Like, een mob rent weg met low health en pulled ff een paar adds erbij..
Vast weleens meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:06:
[...]

Like, een mob rent weg met low health en pulled ff een paar adds erbij..
Vast weleens meegemaakt!
Als warlock niet zo'n last van -> curse of recklessness (insta fear break.. en ja wegrennende mobs bij lage health = fear).

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

raid groepen zijn vooral voor mensen die niet weten hoe ze zelf HK's moeten halen. Ik ga mijn HK's in ieder geval niet afgeven aan nog 40 andere mensen. Daarom group ik dus gewoon met guildies waarvan ik weet dat ze in ieder geval op hetzelfde niveau zitten. Zo haal je er het meeste fun en het meeste resultaat uit naar mijn mening.

Trouwens druids in PvP slap? Ik hoop dat je het over group PvP hebt want een druid solo verslaat zowat alle classes (behalve warrior wellicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:05:
[...]

Heb ooit gelezen dat als je als rogue geen 4/5 mobs kan afmaken zonder een rest dat je dan iets goed fout doet :) Was meen ik op het US Forum , post van Ming
Ligt eraan, waar hoe en wie. No way dat je 4/5 mobs met hoge armor aankan zonder te resten/bandage. Je draagt nu eenmaal leather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Sleepie schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:06:
[...]

Kun je die afkortingen even voor 1 keer voluit schrijven voor een (nog) wat minder ervaren WoW-er please ? ;)
Op een Caster:

Open met ambush (cheapshot daar blinken ze gewoon uit) dan als ze omdraaien een gouge
als ze wegrennen een backstab + evis als dat lukt
als ze blijven een ss plus evis

hou je sprint/vanish gereed voor het geval je geroot of slowed word. Word je gedot, pech dan, probeer met sprint bij de caster te komen om hem aan mootjes te snijden. Lukt dat niet, pech = weg :D

Bij een hunter/shaman/warrior hou ik meestal stunlock aan. Cheapshot, Backstab, Gouge, Kidneyshot, Backstab, SS, Rupture/Evis.

Paladins zou ik niet weten, die krijg ik nooit tegen me natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:08:

Trouwens druids in PvP slap? Ik hoop dat je het over group PvP hebt want een druid solo verslaat zowat alle classes (behalve warrior wellicht)
lol, echt niet. Ik wil jou wel eens een rogue van je af zien houden. Of een shadow priest verslaan. Of een mage.

[ Voor 7% gewijzigd door DeepSeven op 23-05-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:09:
[...]

Ligt eraan, waar hoe en wie. No way dat je 4/5 mobs met hoge armor aankan zonder te resten/bandage. Je draagt nu eenmaal leather.
Gelijkgelevelde mobs zonder elite kan ik hoogstens 2 tegelijk van hebben. Daarna word het echt kritiek en ga ik potions of een vanish nodig hebben. Evasion kan vaak net genoeg helpen voor een derde, maar vaak ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:10:
[...]

lol, echt niet. Ik wil jou wel eens een rogue van je af zien houden. Of een shadow priest verslaan. Of een mage.
Ja, als je gedot word ga je sowieso dood bij het wegrennen, dus kan je er beter naartoe rennen en proberen hem nog wat meppen te geven, met dat kleedje om zijn nek kan hij weinig meppen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Vooropgesteld dát je dichtbij kán komen.
iets wat wel lastig kan worden bij een mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:10:
[...]

Grappig, alle andere mensen beschouwen de druid ook als 1 van de beste pvp classes solo maar jij niet. Vraag me af aan wie dat dan ligt.

uhm, ik ben zelf een mage en als ik ergens niet van win zijn het druids. En met mijn druid win ik van een shadow priest puur door catform, heals en moonfire.

Rogues door middel van bear form, roots, moonfire en heals.

Wat is je beredenering dus achter je mening?
Tpn schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:14:
Vooropgesteld dát je dichtbij kán komen.
iets wat wel lastig kan worden bij een mage.
Mag jij mij vertellen hoe ik als mage een druid op afstand kan houden.

Frost nova? Shift en hij zit op je
Chill? Dash en hij zit op je
Poly? Wederom shiften

Je kunt als mage alleen van melee winnen als je ze op afstand houdt. Dit is bij druids dus vrijwel onmogelijk tenzij je frost spec bent. (dan maak je wellicht nog een kans dankzij ice barrier en ice block)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-05-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:08:
raid groepen zijn vooral voor mensen die niet weten hoe ze zelf HK's moeten halen. Ik ga mijn HK's in ieder geval niet afgeven aan nog 40 andere mensen. Daarom group ik dus gewoon met guildies waarvan ik weet dat ze in ieder geval op hetzelfde niveau zitten. Zo haal je er het meeste fun en het meeste resultaat uit naar mijn mening.
Vet.... dus jij solo'ed ook altijd als er ergens een pvp-raid is op XR ofzo??? Goed van jou zeg :P
Ben blij dat ik op me PvE server dan niet weet hoe ik HK's moet halen en gewoon lekker in groepen van 40 man in een half uur 60HK's binnensleur :)
Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:14:
[...]

Grappig, alle andere mensen beschouwen de druid ook als 1 van de beste pvp classes solo maar jij niet. Vraag me af aan wie dat dan ligt.

uhm, ik ben zelf een mage en als ik ergens niet van win zijn het druids. En met mijn druid win ik van een shadow priest puur door catform, heals en moonfire.

Catform... heals.... en moonfire.... knap zeg :)

Mind-blast, SW: Pain, silence... fear.... De gemiddelde shadowpriest maakt gehakt van je katje hoor... (ik niet btw, niet shadowspecced genoeg voor).
En als jij niet kan winnen van een druid met je mage dan doe je iets niet goed hoor :/ Frost-block, frost-shield, fireballs gooien, PoM en gaan met die meuk. Je zou binnen 20secs genoeg dmg moeten hebben gegenereerd om van een willekeurige druid af te komen imho.

[ Voor 43% gewijzigd door Ryceck op 23-05-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:12:
[...]

Ja, als je gedot word ga je sowieso dood bij het wegrennen, dus kan je er beter naartoe rennen en proberen hem nog wat meppen te geven, met dat kleedje om zijn nek kan hij weinig meppen hebben :P
En jij bent al dood door die dots voordat je bear 3x kan slaan, want met die bear doe je echt niks geen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:12:
[...]

Gelijkgelevelde mobs zonder elite kan ik hoogstens 2 tegelijk van hebben. Daarna word het echt kritiek en ga ik potions of een vanish nodig hebben. Evasion kan vaak net genoeg helpen voor een derde, maar vaak ook niet.
Tegelijk kan ik er ook maar 2 aan, of ik moet van te voren eentje sappen en dan concentreren op de sterkste en tijdens de 2e zeker healen!

Maar heb het over achter elkaar, dus het grinden van mobs... en ik moet zeggen ik kom er goed in de buurt.. heb weinig downtime , maar ik denk dat het aan je equip/wapens/speelstijl ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141733

Ik heb em! http://www.thottbot.com/?i=2895

Ik had ff een klein leningetje nodig, had geen zin om hiervoor te gaan grinden. Ik begon met sparen op lvl38 (0g!) en op nipt lvl41 had ik 80g bij elkaar gesprokkeld, zonder grinden ofzow, gewoon lekker gequest in STV.

Leuk gebied dat STV, veel quests en het altijd op de loer liggende gevaar van PvP. Ik kwam pas een Human Pally tegen en groet hem, hij groet terug. Ik loop verder om mijn quest af te maken, sta ik net een Naga te killen, komt ie me meehelpen. De volgende taggde hij en zo hem ik samen met hem de quest gedaan :) Zo kan het dus ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:14:
[...]

Ik weet niet waar jij je info van hebt, maar ik lees alle wow forums veel en ik heb nog nooit gelezen dat de druid een zeer sterke pvper is. Ik heb enkele druids in me guild die aardig in pvp zijn en ook die beweren dit niet. Ik hoop je je mening niet baseerd op het feit dat je wint van mensen die hun class niet goed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryceck schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:16:
[...]

Vet.... dus jij solo'ed ook altijd als er ergens een pvp-raid is op XR ofzo??? Goed van jou zeg :P
Ben blij dat ik op me PvE server dan niet weet hoe ik HK's moet halen en gewoon lekker in groepen van 40 man in een half uur 60HK's binnensleur :)
Ik solo vrij weinig. Het zijn namelijk nog steeds voornamelijk 60's in Southshore. Ik draag echter wel flinke damage bij aan kills waardoor ik dus aan het langste eind trek als ik in een kleine groep zit. En dus aan mijn 40 kills in een uur 10x meer heb dan jij die paar contribution points in een half uur van 60 kills.
[...]

[...]

Catform... heals.... en moonfire.... knap zeg :)

Mind-blast, SW: Pain, silence... fear.... De gemiddelde shadowpriest maakt gehakt van je katje hoor... (ik niet btw, niet shadowspecced genoeg voor).
En als jij niet kan winnen van een druid met je mage dan doe je iets niet goed hoor :/ Frost-block, frost-shield, fireballs gooien, PoM en gaan met die meuk. Je zou binnen 20secs genoeg dmg moeten hebben gegenereerd om van een willekeurige druid af te komen imho.
Zoals ik al zei, voor frost is het wellicht makkelijker. Ik speel tot nu toe fire/arcane. En vrijwel alle mages leggen zich er bij neer (check US Mage forums maar) dat druids over het algemeen gewoon winnen.

Ondertussen tikt die moonfire lekker weg, ben je je power word shield al kwijt en is het ook vrij moeilijk healen als shadow priest :)
DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:19:
[...]

Ik weet niet waar jij je info van hebt, maar ik lees alle wow forums veel en ik heb nog nooit gelezen dat de druid een zeer sterke pvper is. Ik heb enkele druids in me guild die aardig in pvp zijn en ook die beweren dit niet. Ik hoop je je mening niet baseerd op het feit dat je wint van mensen die hun class niet goed spelen.
Uiteindelijk zijn alle classes sterk als het over een paper-stone-scissors pvp situatie hebt. Ik ben er alleen van overtuigd dat een druid in tegenstelling tot andere classes kans maakt meerdere classes op een dergelijke manier te verslaan.

Daarnaast hangt het natuurlijk puur van de spec af.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-05-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:16:
[...]

En jij bent al dood door die dots voordat je bear 3x kan slaan, want met die bear doe je echt niks geen damage.
Begin te denken dat die bear form ook wel relatief meevalt qua sterkte (armor)
Ze hebben dan wel een hoop armor maar wel gebaseerd op leather, en dat heft weinig damage op!

(daarom klagen rogues ook zoveel over dat !@#$!@#$ plate van pala's en warriors!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:16:
[...]

Mijn excuses, ik was (weer) mis met een priest. Het was een priest die mij vant weekend bleef dotten, en ik ging eraan, maar heb hem toch nog redelijk wat schade kunnen doen voor ik ging.

Ik ging btw dood voor hem, omdat hij hulp kreeg van een warrior, en ik dus een bijl in mn rug. Anders was ik door de dots alsnog wel gegaan, maar hij ook })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Als hij solo 3 gelijke lvl gasten pakt in 15 mins heeft ie ongeveer 10x zoveel CP's binnen als jij in dat half uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:20:
[...]

Ze hebben dan wel een hoop armor maar wel gebaseerd op leather, en dat heft weinig damage op!

(daarom klagen rogues ook zoveel over dat !@#$!@#$ plate van pala's en warriors!)
Bear form is armor x4 als ik het goed heb. Een druid in bear form kan dus zo 12k armor ofzo hebben.

Doe dat maar eens na als warrior :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:20:
[...]

Gebaseerd op leather? heuh? :?

De enige reden waarom druids op die manier meer damage nemen, is omdat warriors veel meer parryen (o.a.) Daarom zijn druids ook minder goede tanks ondanks dat de armor class in sommige gevallen hoger ligt dan bij warriors
Bosmonster schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:26:
[...]

Bear form is armor x4 als ik het goed heb. Een druid in bear form kan dus zo 12k armor ofzo hebben.

Doe dat maar eens na als warrior :P
Gemiddeld ligt het toch net boven de 7k geloof ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-05-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:01:
[...]

Vanish?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:24:
[...]

Als hij solo 3 gelijke lvl gasten pakt in 15 mins heeft ie ongeveer 10x zoveel CP's binnen als jij in dat half uur :)
Ja, men loopt wel te miepen over wat is het nut van het killen van een low level of zwakke tegenstander, want je krijg bijna geen CP!

Klopt, maar geen cp is altijd nog minder.

Als ik aan het questen ben, en ik zie inene een 'makkelijk' doelwit voorbij komen, dan heb ik er toch weer wat CP's bij als ik hem gewoon met de mobs mee 'grind' :P

Met alleen de quest had ik dat niet gehad. Ik ga er bijna nooit opuit om puur en alleen te killen, tenzij ik naar astranaar of ratchet ga, maar alles wat ik tijdens het questen tegenkom en binnen mijn 'vakgebied' valt, gaat eraan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:27:
[...]

De enige reden waarom druids op die manier meer damage nemen, is omdat warriors veel meer parryen (o.a.) Daarom zijn druids ook minder goede tanks ondanks dat de armor class in sommige gevallen hoger ligt dan bij warriors
Lijkt me dat warriors ook veel betere aggro management hebben dan druids toch? (/me heeft nog nooit een druid hoger dan lv15 gespeeld :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-05 20:04
Die bag slots bij de bank zijn dus best duur. De eerste is 10s, maar de 2e 1G, dan 10G, dan 25..etc. Dus ik dacht, hmm 10s, *klik klik klik* err..11 gold weg. Ik een ticket naar GM met lul verhaaltje over lag enzo, krijg ik gewoon men gold terug ;)

En de final ui (beetje gejat van PureChaos :Y) )
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/wowui.jpg

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Iemand die de healer vraagt om hem te healen kan van mij een party uit. Healers weten zelf wel best wanneer ze op hun greater heal moeten drukken en ze weten ook het best wie expendable is op een bepaald moment.

Het grote voordeel van achteraan staan is dat je prima ziet of de mage het waard is om te redden of je toch liever safe speelt en de tank nog een extra heal geeft en de mage later ressed. Elke keer wanneer iemand z'n HEAL ME macro aan laat staan ga ik de hele tijd staan en HIT THEM! bleren... werkt ook prima, maar als ik daardoor een flash heal vergeet is het jammer hem :)

Advies om je priest blij te maken. Ga niet achter een pillar staan en ga niet vluchten van een mob als je op 20% health staat. Line of sight is nodig voor een heal en voor een goede grote heal wacht je tot iemand bijna leeg is. Je gaat niet op 40% health al healen. Ken ook geen enkele priest die het waardeert als je hem vraagt om een heal.

Het meest belangrijke advies als je perse healing wilt hebben, zorg dat de priest niet geraakt word. Fade is leuk, maar als je eventjes flink moet healen is fade niet meer genoeg om de agro van je af te krijgen zonder hulp van een warrior of iets wat hetzelfde doet. De enige keren dat ik ook in de problemen kom is als de mage los gaat.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:27:
[...]

[...]

Gemiddeld ligt het toch net boven de 7k geloof ik.
Een druid heeft leather als armor toch?
Nou ga daar eens van uit, dan neem je het totaal x 320% en dan kom je op een heeeeel hoog getal uit. Als je dus bijvoorbeeld hetzelfde aantal zou hebben in mail of plate zit je nog steeds niet op het zelfde tank nivo.

Maar plate en mail absorbed meer damage dan leather...

Als dit niet duidelijk is dan laat maar hangen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:22:
[...]

Mijn excuses, ik was (weer) mis met een priest. Het was een priest die mij vant weekend bleef dotten, en ik ging eraan, maar heb hem toch nog redelijk wat schade kunnen doen voor ik ging.

Ik ging btw dood voor hem, omdat hij hulp kreeg van een warrior, en ik dus een bijl in mn rug. Anders was ik door de dots alsnog wel gegaan, maar hij ook })
Tip voor rogue's in TM raids: Vaak heb je als je een caster pakt, en dan terug naar de groep rent, dat je veel dots op je krijgt. Met wat pech ben je al veel af en kunnen die dots je makkelijk slopen. Bandage is geen optie. Je zou vanish kunnen doen, zodat je uit combat gaat en snel wat kunt eten, maar dat is weer jammer van die vanish. Ik kan ze niet op thottbot vinden, maar alchemisten kunnen potions maken die tot 5 curses/diseases kunnen curen, en waarvan de ingredients niet echt moeilijk te vinden zijn. Laat die wat maken door iemand uit je guild, en je bent zo van die irritantie dots af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:30:
[...]

Lijkt me dat warriors ook veel betere aggro management hebben dan druids toch? (/me heeft nog nooit een druid hoger dan lv15 gespeeld :D)
bear form kan in principe hetzelfde aan aggro management als een warrior (als je talents meetelt) maar de cooldowns zijn veel te hoog om effectief te zijn als main tank. Bovendien genereert bear form volgens mij (weet ik echter niet zeker) minder rage dan een warrior.
RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:31:
[...]

Een druid heeft leather als armor toch?
Nou ga daar eens van uit, dan neem je het totaal x 320% en dan kom je op een heeeeel hoog getal uit. Als je dus bijvoorbeeld hetzelfde aantal zou hebben in mail of plate zit je nog steeds niet op het zelfde tank nivo.

Maar plate en mail absorbed meer damage dan leather...

Als dit niet duidelijk is dan laat maar hangen :o
Dat is niet duidelijk nee. Waar hangt de damage absorption vanaf? Van de Armor Class. Het maakt dus niet uit of je armor class 300 is door plate armor of door cloth armor. De absorption is even hoog.

Dus een druid in bear form met een AC van 5k absorbeert even veel damage als een Warrior met plate met een AC van 5k. Het verschil zoals ik al zei zit hem in de parries, dodges e.d. Die kans is gewoon laag bij druids in bear form. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-05-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 19:00
HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:00:
[...]

De overige groupsleden blijven uiteraard ook alleen maar toekijken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Imodium schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:30:
Die bag slots bij de bank zijn dus best duur. De eerste is 10s, maar de 2e 1G, dan 10G, dan 25..etc. Dus ik dacht, hmm 10s, *klik klik klik* err..11 gold weg. Ik een ticket naar GM met lul verhaaltje over lag enzo, krijg ik gewoon men gold terug ;)

[afbeelding]
Looks good, wat heb je daar allemaal voor gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 14-05 11:43
HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:10:
Bij een hunter/shaman/warrior hou ik meestal stunlock aan. Cheapshot, Backstab, Gouge, Kidneyshot, Backstab, SS, Rupture/Evis.
Hehe.

Scattershot -> Mark -> Kite :)

Ren maar lekker, je haalt me toch niet in, en m'n pet is sneller dan jij :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:28:
[...]

Ja, men loopt wel te miepen over wat is het nut van het killen van een low level of zwakke tegenstander, want je krijg bijna geen CP!

Klopt, maar geen cp is altijd nog minder.

Als ik aan het questen ben, en ik zie inene een 'makkelijk' doelwit voorbij komen, dan heb ik er toch weer wat CP's bij als ik hem gewoon met de mobs mee 'grind' :P

Met alleen de quest had ik dat niet gehad. Ik ga er bijna nooit opuit om puur en alleen te killen, tenzij ik naar astranaar of ratchet ga, maar alles wat ik tijdens het questen tegenkom en binnen mijn 'vakgebied' valt, gaat eraan :D
mjah dan ben je dus net zo erg als de gankers waar ik zo'n hekel aan heb :/
je moet het uiteraard zelf weten en de mogelijkheden zijn er, maar ik vind het niet erg eervol
Ik zal rogue's die worden aangevallen ook niet zo snel helpen, of het moeten mensen zijn die ik ken

[ Voor 15% gewijzigd door lex op 23-05-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Zoals ik al zei, laat maar dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
fixxx schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:36:
mjah dan ben je dus net zo erg als de gankers waar ik zo'n hekel aan heb :/
Inderdaad. Met z'n mooie 'ik zal nooit ganken' verhalen. Riiight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:37:
[...]

Zoals ik al zei, laat maar dan :)
Dus het AC verhaal klopt niet wil je zeggen? Vraag het maar aan Blizzard :P

Draait puur om het getalletje niet om de soort armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[/b]
[b]Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:39:
[...]

Dus het AC verhaal klopt niet wil je zeggen? Vraag het maar aan Blizzard :P

Draait puur om het getalletje niet om de soort armor.
Zeg ik dat? nee zo neem jij het op, ik zeg gewoon laat maar
Maargoed dan zeg ik het zo ik geef toe dat ik het fout had

Zo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Imodium schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:30:

[afbeelding]
Ziet er erg nice uit, is dat 1 mod (linkje graag :)) of zijn dat meerdere mods samen? (linkjes graag :) )

[ Voor 13% gewijzigd door Demoterror op 23-05-2005 15:45 . Reden: Ik ben een typn00b ;x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:32:
[...]
De overige groupsleden blijven uiteraard ook alleen maar toekijken. |:(
Nee, maar mijn armor last meestal toch niet iets langer dan dat van de caster, dus als ik doodga, heb ik de caster toch ook vaak al te pakken. Een aangezien doodgaan nog steeds geen -1 HK oplevert, en geen durab. loss, ga ik er iig nog op vooruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:40:
[/b]
[...]

Zeg ik dat? nee zo neem jij het op, ik zeg gewoon laat maar
Maargoed dan zeg ik het zo ik geef toe dat ik het fout had

Zo dan?
Bold hoeft niet hoor, ik geil niet op gelijk krijgen. Maar wel fijn als iedereen hier de correcte info verstrekt krijgt (als dat mogelijk is) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

fixxx schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:36:
[...]mjah dan ben je dus net zo erg als de gankers waar ik zo'n hekel aan heb :/
je moet het uiteraard zelf weten en de mogelijkheden zijn er, maar ik vind het niet erg eervol
Ik zal rogue's die worden aangevallen ook niet zo snel helpen, of het moeten mensen zijn die ik ken
Helemaal gelijk. Als je zo'n verhaal vertelt mag je nog geeneens klagen over gankers ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:35:
[...]

Hehe.

Scattershot -> Mark -> Kite :)

Ren maar lekker, je haalt me toch niet in, en m'n pet is sneller dan jij :)
Dat klopt, maar ik heb al een aantal domme hunters meegemaakt helaas :P

Ze lopen dan achteruit (langzaam dus) tot ze kunnen gaan schieten met hun gun, en laten hun pet meppen. Dan haal ik ze meestal nog wel in. Als ik ze hard genoeg raak douwen ze in paniek op Feign death, dat doen ze echt serieus vaak!

Dat is dus echt het domste wat je kan doen! Ik maak de pet op mijn gemakje af, heal wat, en aangezien de pet nog in leven bleef weet je dus dat het een feign was. Pet dood, jij geheald, en daarna maak je zodra hij weer opstaat zijn laatste beetje hp op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar zou ik dan weer het geduld niet voor hebben. Dat wachten dan... Daarom zal ik ook nooit corpse campen tenzij ik daar toevallig mobs aan het killen ben, maar dan is het passief campen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 86074 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:46:
[...]

Helemaal gelijk. Als je zo'n verhaal vertelt mag je nog geeneens klagen over gankers ;)!
Ik klaag toch ook niet? Ik zeg gewoon dat het vaak gebeurt. De meeste casters in STV en Arathi kennen me zo onderhand wel denk ik, en als ze me zien gaan ze onherroepelijk achter me aan, liefst nog met 4 of 5 man. Sowieso heb je dat als je rogue bent.

Daarom pak ik ze altijd terug. Ik ga gewoon questen of sneaken tot ik 1 van die groep alleen tegenkom, of genoeg buiten bereik voor mij. Dan pak ik hem en verdwijn weer.

Retaliation FTW! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:48:
daar zou ik dan weer het geduld niet voor hebben. Dat wachten dan... Daarom zal ik ook nooit corpse campen tenzij ik daar toevallig mobs aan het killen ben, maar dan is het passief campen :D
Veel geduld heb je ook niet nodig. Ze zijn niet echt dood, tis maar een feign. Dus ze staan meestal al binnen de minuut op, mede omdat ze mij niet meer kunnen zien - stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

Weet iemand toevallig op Arathor, Alliance side, een leuke guild waarin mensen elkaar daadwerkelijk helpen en dingen voor elkaar overhebben enzo ? Hoeft niet nederlands te zijn, voertaal engels is ook prima.

Ik zit nu bij een minder fanatieke guild en de verhalen die ik lees over hoe guildie's ook met elkaar om kunnen gaan doen me vermoeden dat er veel meer uit het guild-gebeuren te halen valt dan ik momenteel doe/kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:46:
[...]

Dat klopt, maar ik heb al een aantal domme hunters meegemaakt helaas :P

Ze lopen dan achteruit (langzaam dus) tot ze kunnen gaan schieten met hun gun, en laten hun pet meppen. Dan haal ik ze meestal nog wel in. Als ik ze hard genoeg raak douwen ze in paniek op Feign death, dat doen ze echt serieus vaak!

Dat is dus echt het domste wat je kan doen! Ik maak de pet op mijn gemakje af, heal wat, en aangezien de pet nog in leven bleef weet je dus dat het een feign was. Pet dood, jij geheald, en daarna maak je zodra hij weer opstaat zijn laatste beetje hp op :D
Of je maakt die hunter meteen dood, pet gaat toch weg.. scheelt weer tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Yellow|A schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:31:
Iemand die de healer vraagt om hem te healen kan van mij een party uit. Healers weten zelf wel best wanneer ze op hun greater heal moeten drukken en ze weten ook het best wie expendable is op een bepaald moment.

Het grote voordeel van achteraan staan is dat je prima ziet of de mage het waard is om te redden of je toch liever safe speelt en de tank nog een extra heal geeft en de mage later ressed. Elke keer wanneer iemand z'n HEAL ME macro aan laat staan ga ik de hele tijd staan en HIT THEM! bleren... werkt ook prima, maar als ik daardoor een flash heal vergeet is het jammer hem :)
Eensch :)

Als Rogue weet ik dat ik blij moet zijn als ik een heal krijg en er in principe alleen voor sta, als t er op aan komt doe ik vanish (nu ik mn jumper cables heb helemaal :P )

Ik kan er ook echt niet tegen als er iemand om een heal gaat roepen, ga er maar van uit dat de healer weet wat ie doet. Wat wel handig is is een agro op healer waarschuwing, ik zie het vaak en ren ook meteen naar de mob, maar als ik t niet zie geef dan gerust een hintje :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:54:
[...]

Eensch :)

Als Rogue weet ik dat ik blij moet zijn als ik een heal krijg en er in principe alleen voor sta, als t er op aan komt doe ik vanish (nu ik mn jumper cables heb helemaal :P )

Ik kan er ook echt niet tegen als er iemand om een heal gaat roepen, ga er maar van uit dat de healer weet wat ie doet. Wat wel handig is is een agro op healer waarschuwing, ik zie het vaak en ren ook meteen naar de mob, maar als ik t niet zie geef dan gerust een hintje :)
ik zie dat als mage een beetje als mijn taak. Aangezien ik vaak tussen de priest en de tanks/rogues insta. Als er mobs de priest z'n kant op rennen is het meteen frost nova en dan weten de tanks dus ook dat er iets aan de hand is. Mocht FN niet werken dat is het meestal CoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:31:
[...]

Tip voor rogue's in TM raids: Vaak heb je als je een caster pakt, en dan terug naar de groep rent, dat je veel dots op je krijgt. Met wat pech ben je al veel af en kunnen die dots je makkelijk slopen. Bandage is geen optie. Je zou vanish kunnen doen, zodat je uit combat gaat en snel wat kunt eten, maar dat is weer jammer van die vanish. Ik kan ze niet op thottbot vinden, maar alchemisten kunnen potions maken die tot 5 curses/diseases kunnen curen, en waarvan de ingredients niet echt moeilijk te vinden zijn. Laat die wat maken door iemand uit je guild, en je bent zo van die irritantie dots af :).
Ik ben dwarve rogue en daardoor kan ik stoneform doen, in een keer veel dots kwijt :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
its_me schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:54:
[...]

Idd :). Ik zei laatst nog tegen iemand uit de guild dat hij die macro moest maken. Elke keer als hij nu veel aggro krijgt zie je een yell in je chat met: HEALER HAS AGGRO!!! . Gelijk de hele groep snelt toe om hem te helpen, werkt echt goed. Voor dat had ik soms niet eens door dat hij aggro had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Nou s ff geen flame op rogues maar gewoon ff een kleine opmerking (echt niet flamend bedoeld hoor...)
Zijn rogues nou zoveel contactgestoorder dan de gemiddelde andere speler?
Ik heb bewust voor een priest gekozen omdat ik daarmee zeker wist dat ik ten dienste was van de groep. Solo spelen is niet echt een optie (zeker in het begin niet) dus je bent al gauw afhankelijk van anderen, en leert ook eigenlijk vanaf lvl20 de mensen al kennen omdat je dan de eerste instances induikt. Uiteindelijk ken je zoveel mensen dat het niet leuk meer is: 4 /w's tegelijk afhandelen komt vaker wel voor dan niet geloof ik... Me friendslist staat helemaal vol en ik kan iedere avond alsik wil in de instances zoals BRD/Strat/Scholo rondlopen met een party wat gewoon dikke pret is en eigenlijk vaak meer lol dan serieus gamen is zeg maar :) Ofwel, het is me voornamelijk te doen om de gezelligheid, wat me ook als priest goed lukt :)

Rogues daarentegen rennen tot hun 40/45 solo rond, het liefst daarna ook nog. Tis niet voor niets dat rogues graag solo de instances insneaken om de boss te killen meej een stunlock en zo de loot te scoren. Al zou ik het als priest kunnen (het kan zelfs, met wat lucratief mindsoothen en mindcontrollen) zou ik het niet doen. Het haalt voor mij de hele essentie van het mass-online gaming eruit. Point is: ik zie vaak rogues welke hun char ook spelen zoals ze zijn, solo, graag onafhankelijk, geen gezeik hebben van andere want ze kunnen toch alles allen... Kortom: contactarm, contactgestoord en hebben er gewoon allemaal vrede mee.(is niets slechts dus)

Als ik dan de link leg naar de gemiddelde (contactgestoorde :+) nerd is het dan ook niet gelijk verklaard waarom er zoveel rogues zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ryceck schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:04:
Nou s ff geen flame op rogues maar gewoon ff een kleine opmerking (echt niet flamend bedoeld hoor...)
Zijn rogues nou zoveel contactgestoorder dan de gemiddelde andere speler?
Ik heb bewust voor een priest gekozen omdat ik daarmee zeker wist dat ik ten dienste was van de groep. Solo spelen is niet echt een optie (zeker in het begin niet) dus je bent al gauw afhankelijk van anderen, en leert ook eigenlijk vanaf lvl20 de mensen al kennen omdat je dan de eerste instances induikt. Uiteindelijk ken je zoveel mensen dat het niet leuk meer is: 4 /w's tegelijk afhandelen komt vaker wel voor dan niet geloof ik... Me friendslist staat helemaal vol en ik kan iedere avond alsik wil in de instances zoals BRD/Strat/Scholo rondlopen met een party wat gewoon dikke pret is en eigenlijk vaak meer lol dan serieus gamen is zeg maar :) Ofwel, het is me voornamelijk te doen om de gezelligheid, wat me ook als priest goed lukt :)

Rogues daarentegen rennen tot hun 40/45 solo rond, het liefst daarna ook nog. Tis niet voor niets dat rogues graag solo de instances insneaken om de boss te killen meej een stunlock en zo de loot te scoren. Al zou ik het als priest kunnen (het kan zelfs, met wat lucratief mindsoothen en mindcontrollen) zou ik het niet doen. Het haalt voor mij de hele essentie van het mass-online gaming eruit. Point is: ik zie vaak rogues welke hun char ook spelen zoals ze zijn, solo, graag onafhankelijk, geen gezeik hebben van andere want ze kunnen toch alles allen... Kortom: contactarm, contactgestoord en hebben er gewoon allemaal vrede mee.(is niets slechts dus)

Als ik dan de link leg naar de gemiddelde (contactgestoorde :+) nerd is het dan ook niet gelijk verklaard waarom er zoveel rogues zijn?
Nou ik kan hier bijna helemaal mee instemmen, maar ik behoor zelf niet tot
1) contact gestoord
2) contact arm
3) nerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
niet weer dat classes gezeik he.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:58:
[...]

Idd :). Ik zei laatst nog tegen iemand uit de guild dat hij die macro moest maken. Elke keer als hij nu veel aggro krijgt zie je een yell in je chat met: HEALER HAS AGGRO!!! . Gelijk de hele groep snelt toe om hem te helpen, werkt echt goed. Voor dat had ik soms niet eens door dat hij aggro had.
Kun je die macro eens hier neerzetten? Ik zoek nog zoiets :)

@ Ryceck

Stereotype is volgens mij dat de nerds altijd shims spelen(vrouwelijke chars) (oeps ik heb er ook 2 :D ) omdat ze geilen op polygonen die samen een vrouwelijke shape vormen :D

Mensen die bewust voor rogues kiezen lijken mij de mensen die of niet graag met andere mensen samenspelen (beetje raar in een MMO misschien) of wellicht niet goed engels kunnen. Dus vaak ook tieners e.d.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-05-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Contactgestoord in een game? LOL :P, zoiets stoms heb ik nog nooit gehoord. Het zijn niet alleen rogue's die heel veel solo spelen hoor. Bijna elk class quest heel veel solo naar de 60, met groups in instances. Waarom? Omdat solo in wow meer xp oplevert. Persoonlijk vindt ik het erg slecht van blizzard dat ze groepen zo unfriendly maken, maar goed, das hun keus. En welke rogue kan nu een boss soloen in high lvl instances? Zeer weinig bosses zijn te soloen.

Ik zelf ben rogue, en ik heb idd zeer veel gesoloed, maar dat wil niet zeggen dat ik het groupen niet leuk vindt. Instances zijn juist het coolste.

[ Voor 12% gewijzigd door DeepSeven op 23-05-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:53:
Nou, als een Hunter zo stom is op 50% ofzo te Feignen maakt het weinig uit in welke volgorde je 't doet. Rogues zijn juist onze 'prime' targets omdat ze alleen in melee schade kunnen doen. Gewoon blijven kiten en net zo lang DoT-en tot ze dood zijn, of zo dom zijn je pet aan te gaan vallen.

Ik heb dat laatste ook wel eens meegemaakt hoor. Toen zag ik een Rogue voorbij lopen in stealth (was tijdens mass PvP), Mark + pet erop, ik ervandoor gaan, en zie op m'n tracker dat die rooie stip niet achter me aanging maar met m'n pet bezig was. Aimed + rapid fire + unload van m'n instants = dead rogue.
DeepSeven schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:11:
Contactgestoord in een game? LOL :P, zoiets stoms heb ik nog nooit gehoord. Het zijn niet alleen rogue's die heel veel solo spelen hoor. Bijna elk class quest heel veel solo naar de 60, met groups in instances. Waarom? Omdat solo in wow meer xp oplevert.
Inderdaad. Ik speel zelf ook best veel solo, vooral omdat veel mensen me gewoon te traag zijn, en veel spawns vrij snel uitgeput raken. Als je met 2 man speelt moet je in verhouding gewoon meer lopen. Met een groep van 5 man gewone beesten grinden heeft sowieso al geen zin.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 23-05-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Demoterror schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:42:
[...]

Ziet er erg nice uit, is dat 1 mod (linkje graag :)) of zijn dat meerdere mods samen? (linkjes graag :) )
De bar boven in beeld is Titan Panel . Dan hebben we CTMod, voor die fijne player health bars en andere leuke dingetjes. Tenslotte nog die bars (en wat interface veranderingen), m.b.v. Bibmod. Curse-gaming heeft ff wat kuren, maar Purechaos heeft die link hierboven ook ergens gepost.

Dan nog wat grappen zoals Stunwatch, Gatherer, Spellalert etc. Zie ook Curse Gaming :)

[ Voor 3% gewijzigd door Down op 23-05-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik denk juist dat het het tegenovergestelde is van wat jij zegt.
Internet is een plaats waar iedereen kan doen en laten wat hij wil, daardoor gaan mensen zich anders gedragen dan dat ze irl zijn.Volgends jouw redenatie zijn alle rogue's nerds want ze doen alles alleen net als in hun echte leven.Ik denk juist dat er ook veel zijn die juist kiezen voor een solo-class zodat ze even rust willen hebben en alles juist even alleen willen kunnne doen.
Misschien zelfs wel omdat ze irl alles juist met andere doen :)
Imodium schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:13:
[...]

De bar boven in beeld is Titan Panel . Dan hebben we CTMod, voor die fijne player health bars en andere leuke dingetjes. Tenslotte nog die bars (en wat interface veranderingen), m.b.v. Bibmod. Curse-gaming heeft ff wat kuren, maar Purechaos heeft die link hierboven ook ergens gepost.

Dan nog wat grappen zoals Stunwatch, Gatherer, Spellalert etc. Zie ook Curse Gaming :)
Dankje, zal straks thuis wel eens even kjiken :)

[ Voor 36% gewijzigd door Demoterror op 23-05-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Hydra schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:11:
[...]

Nou, als een Hunter zo stom is op 50% ofzo te Feignen maakt het weinig uit in welke volgorde je 't doet. Rogues zijn juist onze 'prime' targets omdat ze alleen in melee schade kunnen doen. Gewoon blijven kiten en net zo lang DoT-en tot ze dood zijn, of zo dom zijn je pet aan te gaan vallen.

Ik heb dat laatste ook wel eens meegemaakt hoor. Toen zag ik een Rogue voorbij lopen in stealth (was tijdens mass PvP), Mark + pet erop, ik ervandoor gaan, en zie op m'n tracker dat die rooie stip niet achter me aanging maar met m'n pet bezig was. Aimed + rapid fire + unload van m'n instants = dead rogue.
Hunters zijn inderdaad vrij lastig voor een rogue :). De enige manier om te winnen is ervoor te zorgen dat je met je neus bovenop de hunter staat, en ja, sommige hunters feignen echt midden in het gevecht, easy kill. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:53:
[...]

Als hij in feign death op de vloer ligt kun je hem toch niet aanvallen? Dus dan zijn pet maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:18:
[...]

Als hij in feign death op de vloer ligt kun je hem toch niet aanvallen? Dus dan zijn pet maar.
Jawel alleen het rare is dat je dan een lege health bar hebt en dus niet ziet hoeveel hij nog heeft.
Maar hij is nog steeds targetable en attackable...... dus gewoon door hakken..

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 23-05-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
na een weekend lang spelen eindelijk lvl59 :) nog maar 1 leveltje :) (misschien vanavond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:19:
[...]

Jawel alleen het rare is dat je dan een lege health bar hebt en dus niet ziet hoeveel hij nog heeft.
Maar hij is nog steeds targetable en attackable...... dus gewoon door hakken..
Serieus? Dat wist ik niet, mijn rogue houd gewoon op met steken op het moment dat hij die feint doet. Even een proefkonijn zoeken dus, vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Demoterror schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:14:
[...]

Ik denk juist dat het het tegenovergestelde is van wat jij zegt.
Internet is een plaats waar iedereen kan doen en laten wat hij wil, daardoor gaan mensen zich anders gedragen dan dat ze irl zijn.Volgends jouw redenatie zijn alle rogue's nerds want ze doen alles alleen net als in hun echte leven.Ik denk juist dat er ook veel zijn die juist kiezen voor een solo-class zodat ze even rust willen hebben en alles juist even alleen willen kunnne doen.
Misschien zelfs wel omdat ze irl alles juist met andere doen :)
hmm... de 3e reactie is de eerste nuttige :/ 3 maal is scheepsrecht he :)

Zo had ik het iig nog niet bekeken :) Het valt me alleen op dat van de mensen waarmee je @ wow een gesprek probeert aan te knopen het vaak de rogues zijn die moeite hebben met nuttige informatie terug te gooien :/ Alsik ergens aan het questen ben (ja solo idd) en ik kom mensen tegen die moeite hebben dan heal/buff ik ze en/of help ik ff een handje. Dat zie ik een rogue niet doen, die gaat stealth toe staan kijken, wacht tot ik afgemaakt ben en gaat dan doodleuk die mob zelf staan killen (is serieus gebeurt). Ook kreten als "i could use a hand here" worden vaak niet begrepen...
Dit terwijl andere classes zoals mages, warriors, paladins e.d. toch gauw ff helpen in het voorbijgaan (ff frosten, ff paar klappen geven, ff snel healen)

Majah zal wel aan mij liggen :)
[...]

Dankje, zal straks thuis wel eens even kjiken :)
Wat je ook kan doen is naar www.insomniax.net gaan en daar insomniax van de fora afhalen. Compleet pakketje met onderandere de basiselementan van CtMod en Titan erin met nog wat extra nifty snufjes. Zeer goeie add-on welke ik al een paar weken met zeer veel plezier gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:10:
[...]

@ Ryceck

Stereotype is volgens mij dat de nerds altijd shims spelen(vrouwelijke chars) (oeps ik heb er ook 2 :D ) omdat ze geilen op polygonen die samen een vrouwelijke shape vormen :D

Mensen die bewust voor rogues kiezen lijken mij de mensen die of niet graag met andere mensen samenspelen (beetje raar in een MMO misschien) of wellicht niet goed engels kunnen. Dus vaak ook tieners e.d.
Ik speel een rogue
In groepen spelen vind ik echt heerlijk, en engels lukt me ook aardig denk ik zo ;)

Wat ik leuk vind aan mn rogue is stealth, ik vind t namelijk erg leuk om dingen naar mijn hand te kunnen zetten, precies zoals blizzard heeft bedoeld. In mijn vorige mmo game, Earth and Beyond, was ik een Jenquai Explorer (geloof dat je t zo schreef). Ook met stealth, heerlijk met mn ruimteschipje door space toeren om daar te verschijnen waar het nodig was (geen pvp geloof ik, is al lang geleden).

Ook geeft stealth je de mogelijkheid om net NIET aan PVP mee te doen, ik kan immers gewoon onzichtbaar voor de rest rondrennen.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik help met mijn Mage eigenlijk altijd mensen als ik zie dat ze het moeilijk hebben. En zo'n beetje altijd geef ik ze m'n Int buff. Kost mij een beetje mana, verder niets, en vaak krijg ik ook weer buffs er voor terug. :)

// Edit

Verder moet ik zeggen dat ik nooit problemen heb met Rogues, maar ik speel dan ook op PvE, dus dat scheelt. Enne, dat ze contact-gestoord zouden zijn? Nooit iets van gemerkt.

[ Voor 32% gewijzigd door OkkE op 23-05-2005 16:30 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Anoniem: 82860 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:10:
[...]

Het was geen automatische macro he, anders zou hij de chat helemaal vol spammen :P. Hij moet er dus wel op klikken (of je bind een key), en dan kan je dus gewoon /y HEALER HAS AGGRO!! in je macro zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 09:33

Wiebbe

<none />

(jarig!)
Om eerlijk te zijn is een hunter die verliest van een rogue nogal dom bezig :D
Ik heb nu zelf ene level 60 hunter Beastmastery en Marksmanship specced en samen met scattershot + me pet doe ik aardig wat damage. (sta eigelijk altijd onder de mages qua dps).

Maar wat is kiten nou weer precies?

Mijn volgorde is meestal: Pet eropt af, concussion shot of scatter (ligt hoe dicht bij ze staan). daarna gewoon blijven rennen en springen en in de sprong omdraaien en arcane shot. Als hij te dicht in de buurt komt, feign dead (ga je uit combat en verliest hij ze target) snel freeze trap en weg rennen.

Daarna weer van vooraf aan en eerst ff een aimed er boven op :P

(en natuurlijk hunters mark en dots erop blijven houden voor vanish)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
its_me schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:26:
[...]
Ook geeft stealth je de mogelijkheid om net NIET aan PVP mee te doen, ik kan immers gewoon onzichtbaar voor de rest rondrennen.
Lol precies de reden waarom ik een rogue ben begonnen.. bosje opzoeken, stealth en /lay en dan rustig wat drinken pakken.. groep van 20 hongerige horde dan ff stealthen eromheen.. En blijf het fun vinden om SM te looten.. 1 druid met 4 rogues en dan 4 runs achterelkaar doen.. ben nu lvl 40 met de rogue en ben met mijn pally aan het sparen voor zijn mount.. pally is nu lvl 37 en is ook fun om te spelen op een totaal andere manier.. had ook niet verwacht dat PvP ook zoveel fun zou zijn met de pally.. lange gevechten waarbij geen fouten gemaakt mogen worden.. 1 tegen 1 met pally nog niet verloren waarvan veel gevechten zonder de "I win buttons".. Ben wel blij met mijn 2 alts en denk niet dat ik voorlopig mijn mage lvl 54 ga afstoffen en weer gebruiken.. (behalve dan voor transmuten voor de guild)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140610

Htt-thalan kan je nou eens plz ophouden met die onzin verhalen te zeggen want 99% van wat je zegt is (............................................................................) en htt-thalan ga maar hierop geen reactie geven want wat je zegt is toch 99% (.......................)

Ontopic: weet iemand waarneer de bg open gaat in alteric mountains op de testservers?? (testserver 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Zelf heb ik een bloedhekel aan rogues, maar heb er zelf ook eentje alt, maarre voor al die mensen die zeggen dat ze rogues hebben omdat ze contact gestoorde nerds zijn, ooit weleens over nagedacht dat je ook een rogue kan rollen omdat de speelstijl (stealth enzo..) je bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe ik een macro kan maken voor hunter op buttons die 2 dingen doet:

Aspect of the Monkey
Melee-attack

of

Aspect of the Hawk
Ranged-attack

Dus om de gewone attack buttons te vervangen? Ben niet zo'n ster in het bouwen van die macro's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ryceck schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:23:
[...]

hmm... de 3e reactie is de eerste nuttige :/ 3 maal is scheepsrecht he :)

1.
Zo had ik het iig nog niet bekeken :) Het valt me alleen op dat van de mensen waarmee je @ wow een gesprek probeert aan te knopen het vaak de rogues zijn die moeite hebben met nuttige informatie terug te gooien :/ Alsik ergens aan het questen ben (ja solo idd) en ik kom mensen tegen die moeite hebben dan heal/buff ik ze en/of help ik ff een handje. Dat zie ik een rogue niet doen, die gaat stealth toe staan kijken, wacht tot ik afgemaakt ben en gaat dan doodleuk die mob zelf staan killen (is serieus gebeurt). Ook kreten als "i could use a hand here" worden vaak niet begrepen...
Dit terwijl andere classes zoals mages, warriors, paladins e.d. toch gauw ff helpen in het voorbijgaan (ff frosten, ff paar klappen geven, ff snel healen)

Majah zal wel aan mij liggen :)

[...]

2.
Wat je ook kan doen is naar www.insomniax.net gaan en daar insomniax van de fora afhalen. Compleet pakketje met onderandere de basiselementan van CtMod en Titan erin met nog wat extra nifty snufjes. Zeer goeie add-on welke ik al een paar weken met zeer veel plezier gebruik :)
1.
Mja ik denk dat er ook veel spelers zijn die het spel te serieus nemen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze erg moe zijn van hun werk, van het spelen of wat dan ook.Misschien zitten ze zelfs wel met een slecht humeur achter WoW, dat kun je natuurlijk niet zien aan zn char.
Ik help altijd als ik iemand een mob zie grinden.Ookal heeft hij het duidelijk niet nodig.Gewoon een beetje rondjes om die persoon gaan springen enzo.Kan erg leuk zijn :)
Of gaan staan dansen met je medespelers als je staat te wachten op de boot.
Gister zelfs uit de trein gevallen omdat ik en mn treingenoot het er over eens waren dat het te lang duurde en toen zijn we maar rondjes gaan springen.Moest ik wel een heel stuk terug lopen, dat was wel minder maargoed.

2
Dankje, 1 mod installeren is altijd beter dan meerdere kleine want zo houd ik meer WoW tijd over _/-\o_

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.