![]() |
Contests qua casemodden zijn niet nieuw. Denk maar eens aan lan-party's, de European Casemodding Exhibition, de Deutschen Casemod Meisterschaft en ga zo maar door Maar Vrijdag 27 t/m zondag 29 mei is het feest in apeldoorn. Want dan gaat het dus om de mooiste nederlandse casemod. Er zijn inmiddels 10 genomineerde, waarvan je de lijst verderop kunt bekijken. |
Wat staat daar op ons te wachten? |
Er is uiteraard een speciale stand waar men de 10 casemods kan bekijken, stemmen en kan wegdromen bij al dat unieks ![]() standhouder lijst Daarnaast worden er demonstraties gegeven, welke dat zijn zie je hier onder. Verder kun je gamen op mooie game PC's (waaronder bijvoobeeld Ediejo's Toxic lab) en kun je je jezelf vast wel een dag of zelfs 3 zoet houden De workshops/ demo's die er te doen zijn: • Spiegelgraveer-demo op DREMEL stand (dagelijks) • Polish-demo op DREMEL stand (dagelijks) • Slijp-demo op DREMEL stand (dagelijks) • PSU-sleeve workshop (inschrijven : vrijdag en zaterdag) • Casemod-demos op CaseJunkies stand (dagelijks) |
Waar kan ik meer info vinden? |
Op de website natuurlijk: Voor meer info over de plaats waar het gehouden wordt: Verder krijg je 2€ korting op de entree als je de kortingsbon afdrukt en laat zien bij de ingang. ![]() Openingstijden Vrijdag 27 mei van 14.00 – 21.00 uur Zaterdag 28 mei van 11.00 – 17.00 uur Zondag 29 mei van 11.00 – 17.00 uur Locatie: Americahal Laan van Erica 50 Apeldoorn Casejunkies activiteiten: Vrijdag 27 mei 2005 15:30 - 15:50 Presentatie "Introductie into CaseModding" 16:00 - 17:30 Mesh workshop 19:00 - 19:20 Presentatie "Introductie into CaseModding" Zaterdag 28 mei 2005 13:30 - 13:50 Presentatie "Introductie into CaseModding" 14:00 - 15:30 Mesh workshop 15:30 - 15:50 Presentatie "Introductie into CaseModding" Zondag 29 mei 2005 11:00 - 12:30 Vakjurering Nederlands Kampioenschap CaseModding 15:00 Prijsuitreiking Nederlands Kampioenschap CaseModding op horecaterras naast casemodplein |
Welke casemods doen er mee? |
![]() • MR_WAZOO ![]() • _ferry_ ![]() • robertstoppels ![]() • The Widowmaker ![]() • Jamba ![]() • Ragon ![]() • The Resetter ![]() • Ediejo ![]() • _Xavier_ ![]() • -PartyBoy- |
Ga jij naar de pcXperience? |
Poll: Ga jij naar het NKCM • nee • ja, vrijdag • ja, zaterdag • ja, zondag • ja, 2 dagen • ja, 3 dagen • weet ik nog niet Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier |
Waarvoor is dit topic bedoeld? |
Ik zag dat er in de topics van casmods al gezellig gesproken werd over de beurs, omdat offtopic gehalte wat lager te houden, en de discussie over het NKCM wat meer centraal leek mij dit topic wel handig. Verder kun je hier natuurlijk ook met je vragen terecht, wellicht dat er bijvoorbeeld mensen zonder vervoer zitten, en graag willen meerijden met iemand, of andere vragen hebben |
[ Voor 39% gewijzigd door _ferry_ op 25-05-2005 22:22 ]