www.weefab.com
Ik sta te popelen om iemand te feliciteren...
Verwijderd
ed is 2e
xavier 3e
4e is dacht ik resetter.
5e aqua PC.
...
was echt leuk, veel prijzen
btw de eerste 3 zijn 100% correct
Mr_wazzo is #9, widdow maker #6 dacht ik, jamba #7 , maar dat weet ik allemaal niet 100% zeker
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 16:27 ]
Ah iedereen gefeliciteerd dan, ik las dat iedereen wel wat kon winnen...Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:25:
ferry heeft gewonnen, aqua pc heeft publieks prijs gewonnen.
ed is 2e
xavier 3e
4e is dacht ik resetter.
5e aqua PC.
...
was echt leuk, veel prijzen
Verwijderd
zowiezo 1 pc kast
1 draadloos dremel set
1* 256 mb twinmos geheugen
100Euro te besteden bij 1 stand en wat kleine dingetjes.
www.weefab.com
Verwijderd
cash geld bedragenSoul__assasin schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:40:
wat waren de andere prijzen vor de eerste enzo....
1e prijs was 600euro cash + trofee
2e prijs was 250euro cash meen ik
3e prijs was 100euro cash
met HEEL wat goodies..
case fans, cases, hdd coolers, geheugen, sleeving kitjes, muis matten(meen ik), etc..
Wat de beurs betreft: als je mod of wc spullen nodig hebt is het "the place to be"
Verwijderd
Gefeli _ferry_ !
Jammer dat Xavier niet had gewonnen
Verwijderd
Verwijderd
en Ediejo jij met je 2de plaats
en Xavier jij met je 3de plaats
MIjn persoonlijke favo was Xavier (hou erg van blauw, zilver en zwart enzo)
Maar vind dat ferry et zekers wel verdient.
Greets Roel
Bl44t
Ben blij dat ik in ieder geval geen jury lid was, vond het al moeilijk genoeg om mijn eigen keuze te maken
Verwijderd
Ik zat heel erg te twijfelen tussen de mod van Ferry en die van Ediejo. Uiteindelijk toch gestemd op die van Ediejo, maar het scheelde echt niet veel ik vond beide mods echt super - zou ze zo op mijn kamer willen hebben (maarja wie niet he
Ik vond de PCX heel erg leuk (veel mooie dingen gezien, wat gekletst met mede tweakers), mijn eerst indruk toen ik aankwam was wat klein, maar dat heeft de pret niet gedrukt. Ik heb zelf ook een hele tijd liggen gamen daar als niet gamer (dus de gene die daar zijn geweest zaterdag en zaggen op de beamer hoe de auto,s steeds van de weg afgingen en botsten, dat was ik waarschijlijk
Ik vond de Dremel stand ook heel erg interresant (ik wou dat ik zo goed was met de dremel als Ediejo, Mijn graveer kunsten zijn zacht uitgedrukt niet zo heel goed).
We hebben zaterdag de trein hier in Maastricht gepakt om 6:30 kwamen rond 9:30 aan op het station in Apeldoorn daar effe nog wat gegeten en de bus gepakt (hadden wat moeite met de goede lijn te vinden maar dat is uiteindelijk allemaal goed gegaan) en we kwamen rond 10:10 aand op de PCX tikkeltje te vroeg
Jammer genoeg kon ik geen foto,s ,maken daar, op de een of andere manier waren al mijn foto,s wazig maar zodra ik buiten kwam maakte mijn camera weer perfecte foto,s (heb ik weer he).
Ben net terug, dus even de spullen uitladen
[ Voor 5% gewijzigd door peddro op 29-05-2005 19:30 ]
en natuurlijk ook alle andere finalisten gefeliciteerd
Ondanks dat het niet zo druk was, was het zeker de moeite waard!
Volgend jaar weer.
_Ferry_ het was leuk om ff met je gebabbeld te hebben
(ik liep met je mee naar de CoolerMaster stand toen je net een biertje had gekocht
Grappig ja, zo'n DoSVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 22:28:
Eigenlijk is dit grappig:
CJ gaat zo'n event organiseren en dan hangen er van die doeken blijkbaar "Casejunkies.com - You'll get addicted to casemodding", wanneer je dan thuiskomt heb je zo thuiskomt heb je iets van, eventjes naar die site surfen moet ook wel iets moois zijn, en wat zie je dan:
Error 404 kan de pagina niet vinden, ik moet zeggen wree origineel !!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Was jij die gast die de heletijd in de 1 reed... was te horen over de complete beursVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:46:
Ik heb zelf ook een hele tijd liggen gamen daar als niet gamer (dus de gene die daar zijn geweest zaterdag en zaggen op de beamer hoe de auto,s steeds van de weg afgingen en botsten, dat was ik waarschijlijk).
Verwijderd
Dezjay schreef op zondag 29 mei 2005 @ 21:36:
[...]
Was jij die gast die de heletijd in de 1 reed... was te horen over de complete beurs
Ik was 6e geworden in de compo en daar ben ik erg blij mee
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Hier een overzichtje van de 10 finalisten
1 Ferry 261
2 Ediejo 244
3 Xavier 239
4 Robertstoppels 238
5 The_Resetter 234
6 thewidowmaker 203
7 Jamba 198
8 -PartyBoy- 190
9 Mr.Wazoo 184
10 Ragon 175
de getallen achter de namen zijn het aantal jury-punten dat de deelnemers kregen.
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
het + puntje was de bawls
doet de casejunkies-website het bij jullie ook niet?
Feli Ferry, en Ediejo, nét niet

Komt er volgende jaar weer zoiets?
X-G schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 02:24:
[...]
Die arme jong was verkouden.. .opzicht best grappig.
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*

Ja Thadeez die in de tent loopt te ruften dat slaapt niet echt tofThe Widow Maker schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:00:
Ik kom ook weer net thuis, iig ff alles op een rijtje gezet en tot de conclusie gekomen dat na 4 dagen zon outdoor event ik bijna doodga van slaap. Tijdens de nachtelijke uren deden we nml andere dingen dan slapen in die legertent die buiten stond
Maar fuck wat was dat gezellig, volgend weekend weer
Verder iedereen ook gefeliciteerd die mee heeft gedaan.
Tijdje terug ook voor het eerst samen met wat mensen een lowbudget casemod gemaakt maar ik denk dat ik er nog wel eens mee verder ga. (Alleen dan vanwege de ruimte die ik heb in mijn kamer)
No signature found
De 3e plek ben ik zeker blij mee, en ik heb me prima vermaakt vandaag! (Het was ook een stuk drukker dan op de vrijdag) AquaStacker is gelukkig ook zonder problemen heelhuids thuis aangekomen en staat nu weer veilig op m'n bureau...
Hehe, we stonken allemaal even hardThe_Resetter schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:52:
Ja Thadeez die in de tent loopt te ruften dat slaapt niet echt tofom het maar niet te hebben over de algemene lucht van ca 11 dremeljunkies die aan de bier en grote schotels schoarma hebben gezeten.
Maar fuck wat was dat gezellig, volgend weekend weer?
Ik kan wel een heel topic volkliederen met hoe vet ik het wel niet vond
Keep up the good work..
jammer dat ik je opeens kwijt was.. had nog ffies willen open zien die case van je.. maarja.. komt ooit nog wel.. toch_Xavier_ schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:59:
* ReseTTim bedankt iedereeen voor de stemmen / felicitaties.
De 3e plek ben ik zeker blij mee, en ik heb me prima vermaakt vandaag! (Het was ook een stuk drukker dan op de vrijdag) AquaStacker is gelukkig ook zonder problemen heelhuids thuis aangekomen en staat nu weer veilig op m'n bureau...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Heb ik wel ff gezienReseTTim schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:15:
[...]
jammer dat ik je opeens kwijt was.. had nog ffies willen open zien die case van je.. maarja.. komt ooit nog wel.. toch![]()
![]()
ja, dat weet ik maar toch...
* ReseTTim baalt wel ffies dat ik niet gesproken hebben met de mensjes van coolermaster
was de beurs nou zo groot of de rest nou zo gezelli
echt alleen maar vrienden gesproken en meerderheid ervan woont bij mij in de buurt.. omg. a'dam.. waarom gaan jullie GVD het dan niet daar doen
[edit]
* ReseTTim is jaloers en vind het flauw dat ik niet eens een mieterig prijsje heb gewonnen
[ Voor 10% gewijzigd door ReseTTim op 30-05-2005 00:22 ]
Verwijderd
Het was zeker een geslaagd evenement (ondanks dat de vele regendansen niet hebben mogen baten) en voor herhaling vatbaar. Ik heb begrepen dat er zeker een vervolg zal komen
Ik ga maar eens snel verder met m'n casemodje..
Uh, tja... hij staat nu weer hier in R'dam, 10min lopen vanaf CS.ReseTTim schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:15:
[...]
jammer dat ik je opeens kwijt was.. had nog ffies willen open zien die case van je.. maarja.. komt ooit nog wel.. toch![]()
![]()
Verwijderd
Dude heb je niet een truck load aan goodies gewonnen???ReseTTim schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:20:
[...]
[edit]
* ReseTTim is jaloers en vind het flauw dat ik niet eens een mieterig prijsje heb gewonnen
Dremel, 100 casemod spul and then some.
Verwijderd
Het is nu eenmaal zo dat er 1 winnaar moet komen op een kampioenschap maar wat mij het beste gevoel gaf was dat echt iedereen die er was en zijn kast daar had staan op europees niveau ook zeer hoog mee kunnen.
Nogmaals allemaal gefeliciteerd
Verwijderd
Wij stonden er naturlich ook met de HeatWave
Alle finalisten gefeliciteerd
nop.. mijn pimpia werd niet uitgekozen tot de top10..eltinio schreef op maandag 30 mei 2005 @ 08:14:
Dude heb je niet een truck load aan goodies gewonnen???
Dremel, 100 casemod spul and then some.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zekers, vergeleken met de Cebit stonden er mooie kasten. Daaro waren er eigenlijk maar 6 a 7 van de 20 die een kans maakte op de top3. dat lag hier een stukje hoger denk ikVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:34:
maar wat mij het beste gevoel gaf was dat echt iedereen die er was en zijn kast daar had staan op europees niveau ook zeer hoog mee kunnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Omebas op 30-05-2005 13:58 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 14:06 ]

edit:
Woei ik heb hem gevonden
http://www.xoxide.com/sunbeam-trio-case-black.html
Nu nog uitzoeken waar ie te koop is
[ Voor 94% gewijzigd door Omebas op 30-05-2005 14:27 ]
-PartyBoy- = DataPlex
De 2 missende namen
Ben zelf zondag geweest, allemaal zeer mooie cases
Was tevens verbaasd over de grootte van de casemod van ReseTTim, ding is echt klein
[ Voor 65% gewijzigd door Breaker op 30-05-2005 20:23 ]
Is geedit.
(weet iemand of je de namen in het plaatje kun veranderen?)
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
Verwijderd
Het waren allemaal winnaars naar mijn idee in verschillende vormen of mod soorten en dus eigenlijk heel moeilijk om daar ook nog eens 1 winnaar uit te halen.
Nogmaals alle deelnemers hebben mijn respect voor wat ze gemaakt hebben,
in elk der eigen klasse winnaars
Epia's zijn niet zo groot, maar dit ding was inderdaad echt klein! Jammer dat ik niet van binnen heb kunnen kijken, dat moet erg vol zitten van binnenBreaker schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:22:
Was tevens verbaasd over de grootte van de casemod van ReseTTim, ding is echt kleinjammer dat die niet meedeed voor de competitie
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Staat wel ergens een topic hier. Las ergens dat hij er nog een DVD drive in wilde bouwenDemoniac schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:54:
[...]
Epia's zijn niet zo groot, maar dit ding was inderdaad echt klein! Jammer dat ik niet van binnen heb kunnen kijken, dat moet erg vol zitten van binnen
Topic gevonden
[rml][ CiP] 7de mod alweer een EPIA mod (32x26x6cm ong.)[/rml]
[ Voor 12% gewijzigd door Breaker op 30-05-2005 21:04 ]
IDD, en sowieso is dat hetzelfde zeg maar als een publieksprijs.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:35:
jongens ik denk dat het beter is om de poll weg te halen uit dit topic, er is al gestemt door het publiek op de beurs van dit topic en je krijgt hierdoor denk ik alleen maar van zie je nou wel enzv.
Het waren allemaal winnaars naar mijn idee in verschillende vormen of mod soorten en dus eigenlijk heel moeilijk om daar ook nog eens 1 winnaar uit te halen.
Nogmaals alle deelnemers hebben mijn respect voor wat ze gemaakt hebben,
in elk der eigen klasse winnaarsdus
Waarom kunnen we het niet hebben over hoe gezellig het verder was, en dat het, zeker voor een 1e keer een erg mooi georganizeerde beurs was
Dank u voor de aandacht.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Verwijderd
het zei gezegt, en zo moet het gaan.Sprite_tm schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:44:
Ik ben het eens met de paar mensen boven me. Ik heb al veel te veel berichtjes moeten zien die alleen maar gaan als 'de jury was partijdig, die-en-die had eerste moeten worden, casejunkies zuigt' en dat wens ik niet op een technisch ingesteld forum te hebben. De wedstrijd is afgelopen, leve de winnaars, laat ze blij zijn met hun prijzen en faam. Dus:
Dank u voor de aandacht.
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad op zondag, wie nog meer?
Nieuwe ideen op gedaan of vol goede moed aan het tekenen gegaan voor volgend jaar?
Verwijderd
@ap versteeg: ik was dat manneke die bij de cj stand vroeg waarvoor die ocz booster was
Ik heb vooral veel opgedaan van de mod van ediejo, ik heb ook een pc75 en prometeia 2 GT, dus nu wil ik ook zo'n promverlenging zodat hij even lang is als de case!
Mijn case was helaas niet doorgedrongen tot de finale (in het regelement stond ook dat hij af moest zijn maar die van mij is nog lang niet af), maar was alsnog op PcX te bewonderen. Mijn pc was te vinden bij de stand van OC-Shop.nl.

De vrijdag en zaterdag waren inderdaad nogal tegengevallen wat betreft het aantal bezoekers, maar op zondag waren er zeer waarschijnlijk 2x zo veel mensen als op vrijdag en zaterdag samen.
Ik heb mij in ieder geval die 3 dagen wel vermaakt. Ik heb veel gesproken met collega-modders, leveranciers en andere standhouders, en ik ben (hoewel ik niet in de finale zat) ook niet spreekwoordelijk met lege handen naar huis gegaan:
- Tsunami SP5100 5.1 speakerset van X-Gear.nl
- 2m 1/2" & 2m 3/8" OC-Press slang van OC-Shop.nl
- 2ml Dye-Lite UV-blauw van OC-Shop.nl
- 4 cheapo Alpha heatsinks om mosfetcoolers te maken van OC-Shop.nl
- 50ml Power Fluid UV-blauw van ATRO.nl (1 van mijn sponsors)
- Revoltec Chrome memory heatspreaders van ATRO.nl
En natuurlijk de nodige goodies zoals pennen en keycords...
De foto's die ik op PcX heb gemaakt zijn te vinden op: http://www.korazu.com/plug.php?e=gallery&f=7
tja.. je kent mij.. ik hou ervan om krap te werkenDemoniac schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:54:
Epia's zijn niet zo groot, maar dit ding was inderdaad echt klein! Jammer dat ik niet van binnen heb kunnen kijken, dat moet erg vol zitten van binnen
iig soon maar weer is aan gaan werken..
Verwijderd
Die kast vond ik echt zeer naisKoradhil schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:14:
Ik was ook present op PcX, en wel alle 3 de dagen
Mijn case was helaas niet doorgedrongen tot de finale (in het regelement stond ook dat hij af moest zijn maar die van mij is nog lang niet af), maar was alsnog op PcX te bewonderen. Mijn pc was te vinden bij de stand van OC-Shop.nl.
[afbeelding]
De vrijdag en zaterdag waren inderdaad nogal tegengevallen wat betreft het aantal bezoekers, maar op zondag waren er zeer waarschijnlijk 2x zo veel mensen als op vrijdag en zaterdag samen.
Ik heb mij in ieder geval die 3 dagen wel vermaakt. Ik heb veel gesproken met collega-modders, leveranciers en andere standhouders, en ik ben (hoewel ik niet in de finale zat) ook niet spreekwoordelijk met lege handen naar huis gegaan:
- Tsunami SP5100 5.1 speakerset van X-Gear.nl
- 2m 1/2" & 2m 3/8" OC-Press slang van OC-Shop.nl
- 2ml Dye-Lite UV-blauw van OC-Shop.nl
- 50ml Power Fluid UV-blauw van ATRO.nl (1 van mijn sponsors)
- Revoltec Chrome memory heatspreaders van ATRO.nl
En natuurlijk de nodige goodies zoals pennen en keycords...
De foto's die ik op PcX heb gemaakt zijn te vinden op: http://www.korazu.com/plug.php?e=gallery&f=7
Echt mooie case man !
Geweldige dingen zijn datKoradhil schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:14:
ThxVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:32:
[...]
Die kast vond ik echt zeer naisDike mooie details enz. Ik vroeg me al af van wie die case was !
Echt mooie case man !
Veel foto's van mn case zijn trouwens te vinden op: http://www.korazu.com/plug.php?e=gallery&f=1
Ik heb er dus 4 gekregenDemoniac schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:32:
[...]
Geweldige dingen zijn datIk heb er ook 4 meegenomen, ze lagen er voor 2 euro en ik weet nog wel dat die dingen ooit tussen de 60 en 80 gulden zaten
Ik moet nog eens kijken wat ik er mee doe, vind het eigenlijk zonde om ze te verzagen..
Volgende keer gewoon de bus pakken?Suggs schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:44:
Ik ben vanmiddag geweest. Volgens de NS was het een half uurtje lopenmaar aangezien hun routebeschrijving niet je van het was en het station een grote bouwput, heb ik er een uur over gedaan (incl. detour). Ik vond het een geslaagde beurs. Als beginner (ik ga nu echt voor het eerst een gat in m'n kast maken) wat leuke ideeen opgedaan. Ik moet zeggen dat de sfeer erg relaxed was en dat de standhouders en het publiek een stuk toegankelijker zijn als op de gemiddelde PC-dumpdag.
Komt er volgende jaar weer zoiets?
aso's
* ReseTTim is jaloers en zit snikkend met zijn pimpia.. naja ze was er en heeft gepimpd..
petervandamned, als je nog is in dit topic komt heb je toegevoegd @ msn..
wat ik mij eigenlijk het meeste afvraag zijn er nog gekke wilde ideeen daar bedacht?
[ Voor 4% gewijzigd door ReseTTim op 31-05-2005 19:21 ]
Verwijderd
By: Hugo van Dijk
Vrijdag avond begon het allemaal, s,avonds rond 11uur nog wat tijd schema,s van de NS uitprinten, en de kortings bonnen en ook nog wat rond surfen op tweakers.net voor meer informatie over de pcX (van mensen die al geweest waren). Rond 12uur ging ik naar bed en kwam pas rond 4uur inslaap (casemod verslavings onrust), en ik moest al rond 5 uur opstaan. Maar dat ging dus verkeerd ik hoorde de wekker niet om 5uur, en om 10 voor 6 kwam mijn vader mij wakker maken “moet jij niet naar apeldoorn” snel als inpakken eten/drinken – plattegronden etc snel nog effe een vriend op bellen die mee ging. Rond 10 voor half 7 kwamen we samen op het station in Maastricht aan. Maar helaas konden we geen kaartjes kopen want de balie was nog niet open, en we hadden geen pinpas om kaartjes uit de automaat te halen. Gelukkig zagen we een bekende op het station rond lopen, en hij heeft effe voor ons gepind en wij betaalden hem kontant terug. Dus wij heel erg opgelucht toen we in de trein zaten, het was een lange rit van 3uur met 1 keer overstappen in Utrecht. Toen we uiteindelijk gaar van de 3uur lange reis in apeldoorn aankwamen was het wel effe zoeken naar de goede bus om bij de America-hal te komen. (lijn 4 gepakt uiteindelijk), we moesten vanuit de bushalte nog een kleinstukje lopen, en kwamen om 10:10 aan bij de America-hal (pcx) veels te vroeg dus konden we daar nog eens 50min staan wachten, ietsjes voor 11uur ging de kassa open en wij waren de eersten die naar binnen gingen. Het eerste wat opviel was dat het toch vrij klein was, eerste effe naast wat kraampjes gelopen en toen meteen gaan kijken in de Darktunnel naar de casemod,s. Daarna snel effe over de pcx gelopen, en uiteindelijk beladen we bij de game afdeling van gameparty, een hele tijdje zitten te gamen als niet gamers was dat behoorlijk wennen (we hebben er ook behoorlijk een zootje van gemaakt in die games). Daarna de beurs nog eens een paar keer rond gelopen en wat staan praten met mede tweakers. Ook een tijdje staan kijken bij ediejo die bezig was met het graveren van een Spiegel daarna zijn we nog maar eens wat gaan gamen, en nog wat rond gelopen. Om half 5 vertrokken we weer naar het NS station misten we daar net daar de trein en konden we wachten op de trein van 6 uur. Naar 3 lange uren kwamen we weer aan in Maastricht waar we nog wat zijn gaan eten en bij mij thuis nog een film zijn gaan kijken. (en zo eindigde onze zaterdag op de pcXperience).
Mijn Mening over de pcX: we hebben ons erg goed kunnen vermaken op de pcXperience ondanks dat het vrij klein was, en we hebben heel wat nieuwe ideeen opgedaan – en veel interresante dingen gezien. Een geslaagde dag dus.
Ik was van plan om zondag nog een keer optegaan voor de finale, maar uiteindelijk toch maar niet gegaan door de hoge reis kosten:, volgend jaar dan maar weer he.
Hugo van Dijk @ Hupo
let niet op de taal fouten (effe binnen 8min geschreven zal nog effe een groter/beter verslag schrijven voor op mijn website).
Verwijderd
Op de pcx zeiden ze maandag... tis nu al dinsdag
Mooi zoThe Widow Maker schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:29:
www.casejunkies.nl doet al iets, de .com versie nog niet. We hebben nu een host gevonden waar we de boel kunnen hosten, en ik hoop vanavond al. Anders iig morgen
Tjah, er gaan/gingen veel discussies over de PCX, maar daar doet deze jongen lekker niet aan mee

Ben vorig jaar op overdose geweest en nu dus weer op PCX en wat een verschil
Erg goed opgezet en veel interessanter etc dan menig computer*braak*beurs.
Wat mij betreft hulde voor iedereen: De organisatie, standhouders, deelnemers aan het NK, bezoekers etc. etc.
Hopelijk, ondanks het misschien wat tegen gevallen bezoekersaantal volgend jaar weer!! en wie weet is mijn project dan eindelijk af ook (

beetje gegamed etc.. met ed staan praten etc.. was leuk
Nog baan aangeboden gekregen bij coolermaster
Wel relaxte gasten..
2 opmerking...
probeer volgende keer een betere manier te vinden om de n00b in te lichten... ga dingen geen andere naam geven zoals kast modifictia.. nee het is casemodding en dat is het modificeren van je kast...
klinkt beter en iedereen blij
Doe alleen stands met mensen die er horen wat deden die GPS/inkt oude rommel lui er?? heeft niks te maken met casemodding... Nodig dan een plexifabrikant uit oid.. denk dat je ook onder scheid moet gaan maken aan een fabrikanten stuk (coolermaster, zalman, etc) en een verkoop gedeelte met daar tussen in de darktunnel zodat iedereen daar door meot
PS ben te benaderen voor meer ideen
[ Voor 4% gewijzigd door Dezjay op 31-05-2005 21:15 ]
Overdose is alweer 2 jaar geleden, dat was in de zomer van '03floriske.nl schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:08:
Ben vorig jaar op overdose geweest en nu dus weer op PCX en wat een verschil
Erg goed opgezet en veel interessanter etc dan menig computer*braak*beurs.
IIG wat ik erg leuk vond is dat er op deze beurs 3x zoveel casemod gear was als op de HCCdagen. Ook eens leuk om de gezichten achter de nicknames en webshops te zien, en sommige dingen eens IRL te zien in plaats van zon scheef JPEGje. Count me iig alvast in voor de volgende keer
jeejOp het moment wordt onze website weer online gebracht!
Dit kan nog enkele uren duren, kom op een later tijdstip nog eens terug.
Onze excuses voor het ongemak.
casejunkies.com
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Jup Aat van ATRO.nl en ik hebben een leuk gesprek gehad, en hebben het ook gehad over het modden van laptops. Bijv een laptop met waterkoeling, laptop in een alu koffer, keyboard van een laptop modden etc...ReseTTim schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:19:
wat ik mij eigenlijk het meeste afvraag zijn er nog gekke wilde ideeen daar bedacht?
Verwijderd
En wij dan?ReseTTim schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:19:
eigenlijk hadden Thadeez en ik moeten winnen.. daarnaast hebben die aso's van de top10 stapels met prijzen achterover gedrukt.. niet normaal meer.. niet eens wat voor ons achter laten
aso's
Graag hadden wij ook veeeel prijzen mee naar huis genomen
/ModAholics
ok jij ook..Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:46:
En wij dan?![]()
![]()
Graag hadden wij ook veeeel prijzen mee naar huis genomen
/ModAholics
Is er iets bekend over bezoekersaantallen? Ik ben vrijdag avond binnen geweest om daar 8minuten binnen te zijn omdat het zo rustig was. En daarvoor reis je dan 6.5u...
Maargoed, ik kan me voorstellen dat de DIE-hard casemodder z'n lol wel op kon
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Het was vrijdag inderdaad extreem rustig, zaterdag ook. Maar zondag, toen het buiten wat frisser was, was de opkomst erg goed. En als je maar zo kort binnen geweest bent, heb je dan überhaupt wel iets gezien?SantjeS schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:03:
Ik vond het anders wel extreem rustig?
Is er iets bekend over bezoekersaantallen? Ik ben vrijdag avond binnen geweest om daar 8minuten binnen te zijn omdat het zo rustig was. En daarvoor reis je dan 6.5u...
8min zo kort!? damn.. vond je er niks aan ofzo dat je alweer snel buiten was? of kende je er niemand?SantjeS schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:03:
Ik vond het anders wel extreem rustig?
* ReseTTim had haast geen tijd om een rondje te lopen.. constant was ik gezelli aan de praat met iemand
* ReseTTim baalde eerlijk gezegd dat ik de andere dagen ook niet kon.. maarja.. je moet wat
Verwijderd
Me toReseTTim schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:47:
[...]
* ReseTTim had haast geen tijd om een rondje te lopen.. constant was ik gezelli aan de praat met iemand![]()
* ReseTTim baalde eerlijk gezegd dat ik de andere dagen ook niet kon.. maarja.. je moet wat
lol, zo zie je maar weer "time flies when you're modding fun" (of zoietsThe Widow Maker schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:28:
[...]
Overdose is alweer 2 jaar geleden, dat was in de zomer van '03... good old memories
![]()
IIG wat ik erg leuk vond is dat er op deze beurs 3x zoveel casemod gear was als op de HCCdagen. Ook eens leuk om de gezichten achter de nicknames en webshops te zien, en sommige dingen eens IRL te zien in plaats van zon scheef JPEGje. Count me iig alvast in voor de volgende keer
maar welgeteld waren er op het moment dat ik binnenstapte 2 gasten binnen, een maat van me en ik. De rest was allemaal crew of standhouder of iets dergelijks. Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat de mod-spirit er hier al wel een beetje uit is
Ik heb wel perry nog zien gamen, vond ik ook wel appart
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Reacties die er wel over gingen heb ik naar dat topic gemoved.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Verwijderd

6 maand HK ban is lang
www.weefab.com
//offtopic
MSI GX660R for the win!
Verwijderd
Laat maar... al gevonden
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 16:59 ]
uberotto2086 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:51:
ohw klasse, wat had je gedaan dan
//offtopic
ik had een topicje geopend en dat vonden ze daar niet zo leuk... het staat er wel nog ergens het topic noemde arme bambi
www.weefab.com
Verwijderd

www.weefab.com
check de faqVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:26:
en hoe kun je die krijgen bedankt voor het antwoord op de vorige vraag
maareh tis 150 Tech posts en 3 maanden geregd..
en dan moet je toegang vragen..
Verwijderd
Ik wil hier niet de mod of zo uithangen, maar het is niet echt plezierig