And that's the way the cookie crumbles
De tunnel was gewoon een indrukwekkend gezicht, mooiste mods van Nederland.
Zal zo eens sjekken of mijn camera nog leuke pics heeft geschoten
Verwijderd
Erg leuk gekletst met een aantal en errug mooie kasten gezien!! ECHT de moeite waard om te komen bekijken. Hulde aan alle makers
See you morgen en overmorgen
Verwijderd
Wil je je PSU sleeven, neem em mee en informeer op de CaseJunkiesstand hoe laat de workshop zaterdag gehouden wordt, tools, stekkertjes en mesh worden door een sponsor gedoneerd. 10 a 15 man kunnen meedraaienen in de workshop die in een afzonderlijke ruimte gehouden wordt, free of charge dus.
Ook heel interressant: de lezing in dezelfde zaal die zaterdag ook 2 maal gegeven wordt. Carpento, een veelbelovende casemodder, geeft in zijn 20 minuten durend verhaal een heldere kijk op het fenomeen casemodden. Ook deze lezing zit in de all-in prijs.
Vergeet vooral de Darktunnel niet. Mods waar Nederland trots op zijn strijden om het lof van publiek en vakjury. De entourage is fantastisch en de sfeer in de tunnel is perfekt. Dit concept is zeer geslaagd. (vergeet je digicam niet(plus statief))
Op de Dremel stand kun je de gehele dag terrecht voor demonstraties die door Ediejo en The Resetter gegeven worden (Slijpen, polishen en spiegelgravure)
Op de CJ stand de gehele dag casemodden on stage (zaterdag gaan we aan de slag met Scarosystem waterkoel produkten). Op de CJ stand kun je ook terrecht voor diverse modgoodies. Het gaat hier om reviewsamples die na review tegen prima prijzen van eigenaar wisselen (PW -20%). Er staat een leuke collectie cases, PSUs, koelers, fans, kabels en nog veel meer.
Ben je er vandaag ook dan?petervandamned schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:55:
ZO ben net terug. Helaas een erg rustig dagje vandaag. Daar door wel de tijd om alle kastjes eens te bekijken en oude bekenden weer eens te begroeten.
De tunnel was gewoon een indrukwekkend gezicht, mooiste mods van Nederland.
Zal zo eens sjekken of mijn camera nog leuke pics heeft geschoten
[ Voor 12% gewijzigd door JVLK op 28-05-2005 02:45 ]
het was erg gezellig vandaag, er moeten alleen wat meer bezoekers komen, mensen, negeer het weer, het is lekker fris in de hal en je bent tenslotte een nerd als je hier leest, wat moeten jullie toch in die zon
hoe dan ook, ik heb zin in morgen, en ook zekers in overmorgen
ik bedank bij voorbaat de sponsoren alvast :D:D
ow en please, post die foto van mij met zwaard :D:D ik ben gek op zwaarden
[ Voor 10% gewijzigd door NightOwlNL op 28-05-2005 01:13 ]
Bij deze zwaai ik even naar The Resetter
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Die arme jong was verkouden.. .opzicht best grappig.Yonni schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 02:10:
Beetje leuk daaro?
Bij deze zwaai ik even naar The Resetter
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
Verwijderd
lol idd, hij het Casejunkies logo dremelen..!X-G schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 02:24:
[...]
Die arme jong was verkouden.. .opzicht best grappig.
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
btw.
sorry voor tripple post, ik zat achter een andere comp.. met windows wat ik niet gewend ben..
dus zat beetje te kloten was vergeten om "remember my loggin" aan te vinken...
btw, het is zeker even de moeite waard..
het is niet erg groot, MAAR
catering is goed, de casemods zijn super..!!!
en btw, wie maakte die foto's voor AMD?
je kan daar vette games spelen.. super aperatuur.. en
Mr_Wazoo.. own met zen zwaardje..
btw ben fucking dronken kom net de stad uit maar het was echt super
btw: bus = MatenHoeven!
ik ga zondag nog een keer!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 03:17 . Reden: ff eerste zin toegevoegd! ]
Verwijderd
sorry de foto is zwaar mislukt met jou & zwaardMR_WAZOO schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 01:09:
zow even een late post, ik reed pas tegen 10 uur weg....
het was erg gezellig vandaag, er moeten alleen wat meer bezoekers komen, mensen, negeer het weer, het is lekker fris in de hal en je bent tenslotte een nerd als je hier leest, wat moeten jullie toch in die zon
Ah, nr. 2 was een goede vriend van mij. Alleen de aansluiting met de buslijn mag wel wat beter ^^
Die zoog namelijk nogal. Tevens ongeveer 10 uur gereisd voor 3 uurtjes op de PCX te kunnen zijn ^^... (6 uur op, 7 uur vertrokken thuis, 12:01 @ Americahal

Maar was het wel waard. BTW.. CoolerMaster ownt hard (iig de werknemers van hun ^^
iig was gezelli.. jammer dat ik morgen en zondag ook niet kan
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
wat doen wij in zon.MR_WAZOO schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 01:09:
zow even een late post, ik reed pas tegen 10 uur weg....
bruin worden, om minder op t vallen in de buitenwereld
en genoeg O² binnensnuiven om weer een goeie casemod te bedenken...
en je zweet daarbij ook nog eens, je verliest dus ook nog gewicht
ik wil die foto met dat zwaard ook zien
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
misschien neem ik me samoerai wel mee voor wat actiefoto's
EB cardetailing tot aan uw huis
LOL moet je maar geen leuke schakelaar kopenReseTTim schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 03:44:
* ReseTTim was pas rond 12 uur thuis.. en had nog niet avond gegeten.. toen daarna uit geweest en eerst maar wat gegeten![]()
iig was gezelli.. jammer dat ik morgen en zondag ook niet kan
Helaas niet
Vier vandaag me verjaardag
[ Voor 26% gewijzigd door petervandamned op 28-05-2005 11:44 ]
ALs eerste de Kast van Ed, in mijn ogen de winnaar (mijn stem heb je !) 1 aantekening ik zou die blauwe display vervangen voor een groene. Mocht je daar niet aan kunnen komen ik heb der nog wel eentje liggen ergens

Jammer dat deze niet mocht meedingen, maar nadat Tim hem even had geopend, stond ik verbaast dat er zoveel in zo,n klein kastje past. En der komt nog een dvd speler in

Erg mooi hoe bij deze kast de kleuren veranderde
Helaas niet goed te zien op fotoos

Ik hoop dat de visjes alles overleven

En anders even opwarmen als hap :

some other cases :

Goed erg druk was het niet
Terwijl er zulk leuk speelgoed stond

mocht iemand zo,n seat te koop hebben call me
Nog een stilte voorbeeld

Genoeg leuke goodies te koop hoor

Fans in alle soorten en maten, CCFl's in elke kleur en lengte. Veel leuke hebbedingen dus.
Beetje wazig
Leuk je weer gesproken te hebben

Uiteraard zijn de pics aan te klikken en ik wens een ieder veel plezier vandaag en morgen
[ Voor 14% gewijzigd door petervandamned op 28-05-2005 12:16 ]
ff kijken bij coolermaster even babbelen over de 146% wavemaster...
en ff babbelen met ferry. ediejo etc etc
http://213.206.102.189/My...uctID=79741&productType=1petervandamned schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 12:11:
mocht iemand zo,n seat te koop hebben call me
[ Voor 191% gewijzigd door Maf op 28-05-2005 13:55 ]
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Verwijderd
Gefeliciteerd. Je hebt het weer in iedergeval meepetervandamned schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:42:
Helaas niet
Vier vandaag me verjaardagDus ik aan het bier en in de zon
djJaf
hehe ik had om half 3 nummertje 23Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:22:
Ik ben gister al geweest, wat echt jammer was dat het extreem rustig was (om 5 uur 's middag dus 3 uur na opening nummertje 57 in je klauwen gedrukt krijgen:P). Maar het was verder een toffe beurs om geweest te zijn. Ook de gamehoek is aan te raden.
ben er ook niet echt lang geweest hoor maar vond het zeker wel leuk om ff rond te kijken, en moest toch een keer wasser wetter hebben
Hallo!
Verwijderd
Ik aan me ouders vertellen dat ik die case al is gezien had, en had gezien hoe die werd opgebouwd.
maar grote klasse, aan alle casemodders die op de pcXtreme staan, goed werk
Was het vandaag een beetje druk?YoramScheer schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:03:
Ik ben er vandaag geweest en ik vond het geweldig, acht gaaf om al die kunstwerken in het echt te zien. Ik ga er echt vaker naar toe
Nouja, valt nog wel via i-net terug te zien
[ Voor 24% gewijzigd door _ferry_ op 28-05-2005 20:19 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 29-05-2005 09:05 ]
Verwijderd
Mijn Toxic Beest heeft gelijk de vuurdoop gehad het weekend, na een kleine software strubeling
Verwijderd
'in deze kast vriest het 48 graden'
ik denk niet dat je harde schijven dan blij zijn
Verwijderd
Ze kunnen ook zeggen: De CPU wordt met een Mach 2 GT gekoeldVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:09:
Hahah, net ff jeugdjounaal gekeken op inet, de kast van ed:
'in deze kast vriest het 48 graden'
ik denk niet dat je harde schijven dan blij zijn
maar dan snappen de meeste het niet meer
Verwijderd
Verwijderd
CJ gaat zo'n event organiseren en dan hangen er van die doeken blijkbaar "Casejunkies.com - You'll get addicted to casemodding", wanneer je dan thuiskomt heb je zo thuiskomt heb je iets van, eventjes naar die site surfen moet ook wel iets moois zijn, en wat zie je dan:
Error 404 kan de pagina niet vinden, ik moet zeggen wree origineel !!
Btw, wat zijn de intreekosten ?
[ Voor 67% gewijzigd door OcGuru op 28-05-2005 22:57 ]
Bl44t
Verwijderd
Na het weekeinde komt ook dat weer in orde, de nieuwe server gaat dan aan de slag. En uitstel betekent niet altijd afstel!
Maar persoonlijk had ik er meer van verwacht..vond het beetje tegen vallen imo, en dan heb ik het over het "beurs" gedeelte veels te klein en te weinig exposanten.
Bezoekers aantallen waren ook niet echt bijzonder, maar wat wil je ook met 30 graden.
Hopelijk voor de mensen van casejunkies wordt het morgen wat beter bezocht, de stand houders gun ik ook nog wat verkoop toe anders wordt het een dure grap voor sommigen.
Ed, heb je dan wel niet gesproken maar was toch wel grappig om je case en ons logo voorbij zien te komen op TV
Al was het leuker geweest als Sacha de Boer het verhaal verteld had.
Bl44t
Verwijderd
6 eurie met bon van tweakers anders 8 eurieSeagate schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 22:45:
Hmz, ik morgen ook ff kijken daaroHier in de krant staat ook een heel stuk over de aquarium pc ( stentor )
Btw, wat zijn de intreekosten ?
Ik had eigenlijk ook meer verwacht, ze hadden bijvoorbeeld de mensen kunnen uitnodigen die net niet naar de finale zijn gegaan en hun case te laten showen.JVLK schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:09:
Ben ook even langs geweest, casemods waren allemaal toppie hoor.
Maar persoonlijk had ik er meer van verwacht..vond het beetje tegen vallen imo, en dan heb ik het over het "beurs" gedeelte veels te klein en te weinig exposanten.
Bezoekers aantallen waren ook niet echt bijzonder, maar wat wil je ook met 30 graden.
Hopelijk voor de mensen van casejunkies wordt het morgen wat beter bezocht, de stand houders gun ik ook nog wat verkoop toe anders wordt het een dure grap voor sommigen.
Ed, heb je dan wel niet gesproken maar was toch wel grappig om je case en ons logo voorbij zien te komen op TV![]()
Al was het leuker geweest als Sacha de Boer het verhaal verteld had.
Hallo!
* ReseTTim is benieuwd hoeveel nieuwe casemodders erbij komen
Verwijderd
sommige bedrijven / winkels hebben pin automaat.. maar het blijkt dat er wel iets in de buurt zit waar je kunt pinnen..Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 01:05:
Ik ga morgen naar pcx, vraag me alleen af of er een pinautomaat dicht in de buurt is ? En of je naar buiten kunt met een stempel oid ?
vanaf welke kant kom je?Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 01:05:
Ik ga morgen naar pcx, vraag me alleen af of er een pinautomaat dicht in de buurt is ? En of je naar buiten kunt met een stempel oid ?
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Tot morgen maar weer iedereen, of moet ik zeggen: "tot strax"

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Er worden toch op zeer regelmatige basis beurzen ed gehouden
dat is inderdaad slordig jaFuzzems schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:11:
Het verbaasd me dat ze bij de americahal nog stees geen pin automaat hebben
Er worden toch op zeer regelmatige basis beurzen ed gehouden
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
wie heeft er gewonnen?
www.weefab.com
Ik sta te popelen om iemand te feliciteren...
Verwijderd
ed is 2e
xavier 3e
4e is dacht ik resetter.
5e aqua PC.
...
was echt leuk, veel prijzen
btw de eerste 3 zijn 100% correct
Mr_wazzo is #9, widdow maker #6 dacht ik, jamba #7 , maar dat weet ik allemaal niet 100% zeker
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 16:27 ]
Ah iedereen gefeliciteerd dan, ik las dat iedereen wel wat kon winnen...Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:25:
ferry heeft gewonnen, aqua pc heeft publieks prijs gewonnen.
ed is 2e
xavier 3e
4e is dacht ik resetter.
5e aqua PC.
...
was echt leuk, veel prijzen
Verwijderd
zowiezo 1 pc kast
1 draadloos dremel set
1* 256 mb twinmos geheugen
100Euro te besteden bij 1 stand en wat kleine dingetjes.
www.weefab.com
Verwijderd
cash geld bedragenSoul__assasin schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:40:
wat waren de andere prijzen vor de eerste enzo....
1e prijs was 600euro cash + trofee
2e prijs was 250euro cash meen ik
3e prijs was 100euro cash
met HEEL wat goodies..
case fans, cases, hdd coolers, geheugen, sleeving kitjes, muis matten(meen ik), etc..
Wat de beurs betreft: als je mod of wc spullen nodig hebt is het "the place to be"
Verwijderd
Gefeli _ferry_ !
Jammer dat Xavier niet had gewonnen
Verwijderd
Verwijderd
en Ediejo jij met je 2de plaats
en Xavier jij met je 3de plaats
MIjn persoonlijke favo was Xavier (hou erg van blauw, zilver en zwart enzo)
Maar vind dat ferry et zekers wel verdient.
Greets Roel
Bl44t
Ben blij dat ik in ieder geval geen jury lid was, vond het al moeilijk genoeg om mijn eigen keuze te maken
Verwijderd
Ik zat heel erg te twijfelen tussen de mod van Ferry en die van Ediejo. Uiteindelijk toch gestemd op die van Ediejo, maar het scheelde echt niet veel ik vond beide mods echt super - zou ze zo op mijn kamer willen hebben (maarja wie niet he
Ik vond de PCX heel erg leuk (veel mooie dingen gezien, wat gekletst met mede tweakers), mijn eerst indruk toen ik aankwam was wat klein, maar dat heeft de pret niet gedrukt. Ik heb zelf ook een hele tijd liggen gamen daar als niet gamer (dus de gene die daar zijn geweest zaterdag en zaggen op de beamer hoe de auto,s steeds van de weg afgingen en botsten, dat was ik waarschijlijk
Ik vond de Dremel stand ook heel erg interresant (ik wou dat ik zo goed was met de dremel als Ediejo, Mijn graveer kunsten zijn zacht uitgedrukt niet zo heel goed).
We hebben zaterdag de trein hier in Maastricht gepakt om 6:30 kwamen rond 9:30 aan op het station in Apeldoorn daar effe nog wat gegeten en de bus gepakt (hadden wat moeite met de goede lijn te vinden maar dat is uiteindelijk allemaal goed gegaan) en we kwamen rond 10:10 aand op de PCX tikkeltje te vroeg
Jammer genoeg kon ik geen foto,s ,maken daar, op de een of andere manier waren al mijn foto,s wazig maar zodra ik buiten kwam maakte mijn camera weer perfecte foto,s (heb ik weer he).
Ben net terug, dus even de spullen uitladen
[ Voor 5% gewijzigd door peddro op 29-05-2005 19:30 ]
en natuurlijk ook alle andere finalisten gefeliciteerd
Ondanks dat het niet zo druk was, was het zeker de moeite waard!
Volgend jaar weer.
_Ferry_ het was leuk om ff met je gebabbeld te hebben
(ik liep met je mee naar de CoolerMaster stand toen je net een biertje had gekocht
Grappig ja, zo'n DoSVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 22:28:
Eigenlijk is dit grappig:
CJ gaat zo'n event organiseren en dan hangen er van die doeken blijkbaar "Casejunkies.com - You'll get addicted to casemodding", wanneer je dan thuiskomt heb je zo thuiskomt heb je iets van, eventjes naar die site surfen moet ook wel iets moois zijn, en wat zie je dan:
Error 404 kan de pagina niet vinden, ik moet zeggen wree origineel !!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Was jij die gast die de heletijd in de 1 reed... was te horen over de complete beursVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:46:
Ik heb zelf ook een hele tijd liggen gamen daar als niet gamer (dus de gene die daar zijn geweest zaterdag en zaggen op de beamer hoe de auto,s steeds van de weg afgingen en botsten, dat was ik waarschijlijk).
Verwijderd
Dezjay schreef op zondag 29 mei 2005 @ 21:36:
[...]
Was jij die gast die de heletijd in de 1 reed... was te horen over de complete beurs
Ik was 6e geworden in de compo en daar ben ik erg blij mee
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Hier een overzichtje van de 10 finalisten
1 Ferry 261
2 Ediejo 244
3 Xavier 239
4 Robertstoppels 238
5 The_Resetter 234
6 thewidowmaker 203
7 Jamba 198
8 -PartyBoy- 190
9 Mr.Wazoo 184
10 Ragon 175
de getallen achter de namen zijn het aantal jury-punten dat de deelnemers kregen.
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
het + puntje was de bawls
doet de casejunkies-website het bij jullie ook niet?
Feli Ferry, en Ediejo, nét niet

Komt er volgende jaar weer zoiets?
X-G schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 02:24:
[...]
Die arme jong was verkouden.. .opzicht best grappig.
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*
* 1 cm dremelen*
*snotter in zakdoek*

Ja Thadeez die in de tent loopt te ruften dat slaapt niet echt tofThe Widow Maker schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:00:
Ik kom ook weer net thuis, iig ff alles op een rijtje gezet en tot de conclusie gekomen dat na 4 dagen zon outdoor event ik bijna doodga van slaap. Tijdens de nachtelijke uren deden we nml andere dingen dan slapen in die legertent die buiten stond
Maar fuck wat was dat gezellig, volgend weekend weer
Verder iedereen ook gefeliciteerd die mee heeft gedaan.
Tijdje terug ook voor het eerst samen met wat mensen een lowbudget casemod gemaakt maar ik denk dat ik er nog wel eens mee verder ga. (Alleen dan vanwege de ruimte die ik heb in mijn kamer)
No signature found
De 3e plek ben ik zeker blij mee, en ik heb me prima vermaakt vandaag! (Het was ook een stuk drukker dan op de vrijdag) AquaStacker is gelukkig ook zonder problemen heelhuids thuis aangekomen en staat nu weer veilig op m'n bureau...
Hehe, we stonken allemaal even hardThe_Resetter schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:52:
Ja Thadeez die in de tent loopt te ruften dat slaapt niet echt tofom het maar niet te hebben over de algemene lucht van ca 11 dremeljunkies die aan de bier en grote schotels schoarma hebben gezeten.
Maar fuck wat was dat gezellig, volgend weekend weer?
Ik kan wel een heel topic volkliederen met hoe vet ik het wel niet vond
Keep up the good work..
jammer dat ik je opeens kwijt was.. had nog ffies willen open zien die case van je.. maarja.. komt ooit nog wel.. toch_Xavier_ schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:59:
* ReseTTim bedankt iedereeen voor de stemmen / felicitaties.
De 3e plek ben ik zeker blij mee, en ik heb me prima vermaakt vandaag! (Het was ook een stuk drukker dan op de vrijdag) AquaStacker is gelukkig ook zonder problemen heelhuids thuis aangekomen en staat nu weer veilig op m'n bureau...
Heb ik wel ff gezienReseTTim schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:15:
[...]
jammer dat ik je opeens kwijt was.. had nog ffies willen open zien die case van je.. maarja.. komt ooit nog wel.. toch![]()
![]()
ja, dat weet ik maar toch...
* ReseTTim baalt wel ffies dat ik niet gesproken hebben met de mensjes van coolermaster
was de beurs nou zo groot of de rest nou zo gezelli
echt alleen maar vrienden gesproken en meerderheid ervan woont bij mij in de buurt.. omg. a'dam.. waarom gaan jullie GVD het dan niet daar doen
[edit]
* ReseTTim is jaloers en vind het flauw dat ik niet eens een mieterig prijsje heb gewonnen
[ Voor 10% gewijzigd door ReseTTim op 30-05-2005 00:22 ]
Verwijderd
Het was zeker een geslaagd evenement (ondanks dat de vele regendansen niet hebben mogen baten) en voor herhaling vatbaar. Ik heb begrepen dat er zeker een vervolg zal komen
Ik ga maar eens snel verder met m'n casemodje..
Uh, tja... hij staat nu weer hier in R'dam, 10min lopen vanaf CS.ReseTTim schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:15:
[...]
jammer dat ik je opeens kwijt was.. had nog ffies willen open zien die case van je.. maarja.. komt ooit nog wel.. toch![]()
![]()
Verwijderd
Dude heb je niet een truck load aan goodies gewonnen???ReseTTim schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:20:
[...]
[edit]
* ReseTTim is jaloers en vind het flauw dat ik niet eens een mieterig prijsje heb gewonnen
Dremel, 100 casemod spul and then some.
Verwijderd
Het is nu eenmaal zo dat er 1 winnaar moet komen op een kampioenschap maar wat mij het beste gevoel gaf was dat echt iedereen die er was en zijn kast daar had staan op europees niveau ook zeer hoog mee kunnen.
Nogmaals allemaal gefeliciteerd
Verwijderd
Wij stonden er naturlich ook met de HeatWave
Alle finalisten gefeliciteerd
nop.. mijn pimpia werd niet uitgekozen tot de top10..eltinio schreef op maandag 30 mei 2005 @ 08:14:
Dude heb je niet een truck load aan goodies gewonnen???
Dremel, 100 casemod spul and then some.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zekers, vergeleken met de Cebit stonden er mooie kasten. Daaro waren er eigenlijk maar 6 a 7 van de 20 die een kans maakte op de top3. dat lag hier een stukje hoger denk ikVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:34:
maar wat mij het beste gevoel gaf was dat echt iedereen die er was en zijn kast daar had staan op europees niveau ook zeer hoog mee kunnen.