[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 15.275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onsgeluk schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:51:
En hierbij wat minder aangenaam nieuws voor Gears fans
klik
dit is toch wel het doorslag gevende feit om omgebouwde xboxen te verbieden op live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Um, waren die niet al gebanned dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Volgens mij zijn ze nog niet gebanned, maar ik hoop wel dat MS hier rigoreus tegen gaat optreden.

Nu ik weet dat er fouten in het spel zitten(duh!!) gaan je bepaalde dingen opvallen: oa wretches die in een halve seconde een afstand van 20mtr afleggen.

[ Voor 46% gewijzigd door onsgeluk op 21-01-2007 10:06 ]

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Spooksel

Spooksel!

Gelukkig ben ik tot noch toe nooit van deze cheaters tegen gekomen. Ik blijf gewoon lekker verder hacken en slashen :)

Gister nog mijn Chainsaw achievement gehaald, vandaag gaan de Executions door de 100. En Curbstomping had ik een tijdje terug al :) woei, wat een game :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 07:33:
[...]

Hier heb ik ook last van gehad. MS vergoed dit niet, ze geven in principe de schuld aan de gebruiker want volgens een EIGEN onderzoek komt dit doordat de xbox is bewogen tijdens het spelen oid. Ik heb wel men 360 op gestuurd en kan vandaag men nieuwe/gerepareerde halen. Ik ben benieuwd of die het nu niet meer doet..

Men dvd van GoW kon ik gelukkig ruilen.. al 3 keer.. O-) Bij de o zo goede mediamarkt.
ik heb al een nieuwe xbox ... game wordt niet omgeruild door eplaza
ik weet 100% zeker dat mijn xbox niet bewoog of net wat
had geen harde bass (vroeg ms)... geluid stond uit
kwam geen trein langs, hebben niet eens bussen in dit dorp
en xbox ligt op rubberen steuntjes om dat soort dingen al te voorkomen
fabrikant van de game doet er zeker ook niets aan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 13:32
Uiteindelijk toch uitgespeeld (casual) m.b.v. Djingiz in coop. _/-\o_

Nu verder in hardcore. Het viel me op dat het niveau verschil tussen casual en hardcore niet zo groot is als ik dacht, maar misschien kom ik daar ook straks wel achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zo mijn vriendin en ik worden er steeds beter in. ACT3 zijnw e ook doorheen. Ik vond enkel die corpser een beetje vaag. Geen enkele aanwizjing hoe je die dood moest krijgen en ineens gaat die door de vloer heen en staat marcus er een beetje stoer naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

TrailBlazer schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:08:
zo mijn vriendin en ik worden er steeds beter in. ACT3 zijnw e ook doorheen. Ik vond enkel die corpser een beetje vaag. Geen enkele aanwizjing hoe je die dood moest krijgen en ineens gaat die door de vloer heen en staat marcus er een beetje stoer naar te kijken.
Heh, de truuk is dus om hem naar achter te schieten. Dit doe je door afwisselend op zijn buik & hoofd te schieten. Zodra hij idd op dat platform staat schiet je de beugels die het omhooghouden verrot en dan is ie dood :*)

ps... Gister Capital Punishment achievement gehaald _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Spooksel op 22-01-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik kan me niet herinneren dat ik die beugels bewust kapot heb geschoten. Mischien gaat hij er na een tijdje vanzelf doorheen als je te lang loopt te kloten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
De corpser slaat zelf ook de koppelstukken kapot als je in de buurt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

himlims_ schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:38:
[...]

ik heb al een nieuwe xbox ... game wordt niet omgeruild door eplaza
ik weet 100% zeker dat mijn xbox niet bewoog of net wat
had geen harde bass (vroeg ms)... geluid stond uit
kwam geen trein langs, hebben niet eens bussen in dit dorp
en xbox ligt op rubberen steuntjes om dat soort dingen al te voorkomen
fabrikant van de game doet er zeker ook niets aan
Jammer dat ie niet wordt omgeruild. Bij de mediamarkt deden ze echt niet moeilijk. Daarom koop ik voortaan ook al men games daar... :) Ben 3 keer geweest met hetzelfde probleem, aangezien MS zei dat het niet aan de 360 kon liggen dat ik dat het aan de dvd lag of aan mezelf, maar na de 3e keer vond ik het toch wel erg toevallig.. :O

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Fijn hoor... Daarom ben ik laatst terug kunnen gaan naar de MM om een game terug te brengen die ik als nieuw kocht, maar open was geweest, met vingervlekken. Ik vind dat games niet geruild zouden mogen worden. Kapot? Ja, das wat anders. Maar ik heb ook al vaker gelezen dat mensen een game ff spelen, vervolgens het toch niks vinden, en weer terug brengen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb net een update binnen moeten halen.. iemand enig idee wat deze doet?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ThatsHollywood schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:08:
Ik heb net een update binnen moeten halen.. iemand enig idee wat deze doet?????
http://news.teamxbox.com/...ar-Patch-Coming-Tomorrow/ ?

Want ik lees niet wanneer je voor het laatst GoW hebt gespeeld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:09:
[...]

http://news.teamxbox.com/...ar-Patch-Coming-Tomorrow/ ?

Want ik lees niet wanneer je voor het laatst GoW hebt gespeeld.
Gisteren voor het laast gespeeld, updat die jij aangaf had ik binnen..... dus vanaf vanmorgen weer een 2e update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zijn er nog andere mensen die problemen hebben met GoW sinds de patch vandaag? Mijn game bevriest ineens telkens tijdens het spelen! wtf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik heb nog geen problemen gehad, en heb toch flink wat uurtjes gespeeld :)
Bevriest ie ook tijdens andere spellen?

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-01-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja, gisteren merkte ik het ook ineens tijdens Call of Duty 3.

Erg vervelend is dit. In het menu van GoW, in de Lobby en zelfs bij het spectaten gaat het goed. Maar zodra er een nieuwe ronde start en ik kan gaan meedoen loopt het vast. Same shit bij Ranked matches en zelfs story mode.

In CoD3 kon amper het openingsfilmpje beginnen en toen hing die al. Daarentegen deed Rainbow6: Vegas het wel weer normaal. wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zo he he, gisteren na een lange tijd niet meer spelen maar weer eens een poging gewaagd om RAAM te verslaan op Insane (in m'n eentje natuurlijk), en 't is eindelijk gelukt :). 't Ging nog vrij snel ook. Ik snap eigenlijk niet waarom ik de vorige keren zo heb zitten kloten :P
UltraSub schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:40:
Fijn hoor... Daarom ben ik laatst terug kunnen gaan naar de MM om een game terug te brengen die ik als nieuw kocht, maar open was geweest, met vingervlekken. Ik vind dat games niet geruild zouden mogen worden. Kapot? Ja, das wat anders. Maar ik heb ook al vaker gelezen dat mensen een game ff spelen, vervolgens het toch niks vinden, en weer terug brengen... :(
Je haalt wat dingen door elkaar. Games verkopen die open zijn is niet een direct resultaat van het mogen ruilen van een game. Ze kunnen de geruilde en geopende games ook gewoon terugsturen naar hun leverancier.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mjaa, ok.. Das wel waar. Ik kijk iig iedere keer of de zegel wel dicht is tegenwoordig bij de MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnackMasterFlex schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:28:
De corpser slaat zelf ook de koppelstukken kapot als je in de buurt staat.
inderdaad, gewoon zelf op de koppelstukken gaan staan en wachten tot hij met de poot erop slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:23:
[...]

inderdaad, gewoon zelf op de koppelstukken gaan staan en wachten tot hij met de poot erop slaat.
Gaan gewoon kapot met een paar schoten, sneller om erop te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Haijo schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:29:
[...]

Gaan gewoon kapot met een paar schoten, sneller om erop te schieten.
COG kan de kogels en de kosten daarvan wel beter besteden, :+ er komen immers nog twee delen (trilogie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En hoe zit het met jullie COG tags? Ik moet er nog twee 8)7. Het is irritant dat ze verdwijnen als je ze al hebt, toen ik het op insane door heb zitten spelen heb ik extra goed opgelet overal. En dan kom je wel die hints tegen (gears logo), maar dan weet je vervolgens niet of je die al hebt of niet, want je kan 'm immers niet vinden :P.

Weet iemand of er toevallig eentje op een stuk zit waar je alternatieve routes hebt (en dat je dus de goede kant moet kiezen)?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

.oisyn schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:16:
Weet iemand of er toevallig eentje op een stuk zit waar je alternatieve routes hebt (en dat je dus de goede kant moet kiezen)?
Volgens mij zitten op de alternatieve routes geen cog tags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

En hoe zit het met jullie COG tags? Ik moet er nog twee 8)7. Het is irritant dat ze verdwijnen als je ze al hebt, toen ik het op insane door heb zitten spelen heb ik extra goed opgelet overal. En dan kom je wel die hints tegen (gears logo), maar dan weet je vervolgens niet of je die al hebt of niet, want je kan 'm immers niet vinden :P.

Je kan ff hier kijken:

http://vgstrategies.about...heats/a/GOW_Tags_X360.htm

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Ik weet de link niet direct, maar op youtube staat een walk through specifiek voor de tags(niet dat ik ze al heb), menigeen heeft daarmee de ontbrekende tag(s) kunnen vinden.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja maar dat is lame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Nee, op GOT vragen naar je tags.....Dat is net zo lame >:)

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vraag of iemand ze al allemaal heeft gevonden, en of ze toevallig op de alternatieve routes zitten zodat ik weet of ik daar moet zoeken of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Ik kan die RAAM in mijn eentje maar niet verslaan, in co-op mode krijgen we hem zo plat(hardcore of insane maakt niet uit), maar in mijn eentje maak ik geen schijn van kans, maak niet uit hoeveel ik er op hem schiet, hij gaat maar niet dood. die DOM gaat telkens te snel dood, aan hem heb ik dus niks. Is het iemand hier wel gelukt om in je eentje RAAM te doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:10:
Ik vraag of iemand ze al allemaal heeft gevonden, en of ze toevallig op de alternatieve routes zitten zodat ik weet of ik daar moet zoeken of niet ;)
Anders speel je 'm ff nog een keer uit op casual :? Kost je pakweg een uurtje of 8. Dat is wel wat ik ga doen nadat ik insane uitgespeeld heb(act4 momenteel). Helaas weinig speeltijd, moet de TV met het gezin delen :( Gelukkig zorgen de kids met Viva dat m'n achievements langzaamaan oplopen.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

alvv schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:21:
Ik kan die RAAM in mijn eentje maar niet verslaan, in co-op mode krijgen we hem zo plat(hardcore of insane maakt niet uit), maar in mijn eentje maak ik geen schijn van kans, maak niet uit hoeveel ik er op hem schiet, hij gaat maar niet dood. die DOM gaat telkens te snel dood, aan hem heb ik dus niks. Is het iemand hier wel gelukt om in je eentje RAAM te doden?
Wat bij mij hielp is Dom voornamelijk dekking laten zoeken (LB+B), het lijkt erop dat RAAM vaker Kryll op je afstuurt als ie geen directe line of fire heeft met jouw of Dom. En als ie dan de Kryll heeft weggestuurd, gewoon de hele tijd headshots geven met de longshot (of torque bow pijlen in z'n harses schieten) (en zorg voor goede active reloads), en af en toe Dom laten aanvallen (LB+A) zodat je een afleidingsmanouvre hebt. Maar niet teveel anders is ie idd zo dood.

En dan is het verder gewoon mazzel hebben dat ie vaak genoeg de Kryll eropuit stuurt en dat ie niet te snel dichtbij komt. Komt ie dan toch te dichtbij, sprintje trekken naar de overkant en hopen dat ie je niet neermaait onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

onsgeluk schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:39:
[...]

Anders speel je 'm ff nog een keer uit op casual :? Kost je pakweg een uurtje of 8. Dat is wel wat ik ga doen nadat ik insane uitgespeeld heb(act4 momenteel). Helaas weinig speeltijd, moet de TV met het gezin delen :( Gelukkig zorgen de kids met Viva dat m'n achievements langzaamaan oplopen.
Hmm, 8uur is wel lang voor casual hoor! Wat ik gedaan heb was gewoon met een tutorial achtig iets telkens de chapters loaden waar ze zouden moeten zijn. Op die manier kun je al het onnodige gewoon overslaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb gister volgens mij wel 10 minuten tegen die corpser lopen knallen. Uit dit topic heb ik begrepen dat je hem in de buik moet schieten zodat hij naar achteren loopt maar dat deed ie mooi niet :D

wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
De buik is wat moeilijk te bepalen, loopt deels over in de staart. Als je hem hoort gillen doe je het echter wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kaasplank schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:49:
Ik heb gister volgens mij wel 10 minuten tegen die corpser lopen knallen. Uit dit topic heb ik begrepen dat je hem in de buik moet schieten zodat hij naar achteren loopt maar dat deed ie mooi niet :D

wat doe ik fout?
Als je 'm in de buik schiet loopt hij niet naar achteren maar gaat hij steigeren. Als je 'm dan op het hoofd / in de keel schiet, dán loopt hij naar achteren ;)

Als je het eenmaal doorhebt is het zó simpel, het is imho het makkelijkste onderdeel van het hele spel :P

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 25-01-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
.oisyn schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:02:
[...]

Als je 'm in de buik schiet loopt hij niet naar achteren maar gaat hij steigeren. Als je 'm dan op het hoofd / in de keel schiet, dán loopt hij naar achteren ;)

Als je het eenmaal doorhebt is het zó simpel, het is imho het makkelijkste onderdeel van het hele spel :P
ah zo :D
ik heb na die 10 minuten de console uitgezet omdat ik het schieten beu was :D vanavond nog maar eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

.oisyn schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:02:
[...]

probeer dat maar eens op insane in je eentje, dan komen al die wretches op je af, dan piep je wel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

alvv schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:08:
probeer dat maar eens op insane in je eentje, dan komen al die wretches op je af, dan piep je wel anders :)
Ik heb 'm al 3x gedaan op insane in m'n eentje, ik had 'm alle drie de keren binnen 10-15 seconde. En dan komen er nog geen wretches, dat is pas als je lang staat te kloten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:47:
[...]

Wat bij mij hielp is Dom voornamelijk dekking laten zoeken (LB+B), het lijkt erop dat RAAM vaker Kryll op je afstuurt als ie geen directe line of fire heeft met jouw of Dom. En als ie dan de Kryll heeft weggestuurd, gewoon de hele tijd headshots geven met de longshot (of torque bow pijlen in z'n harses schieten) (en zorg voor goede active reloads), en af en toe Dom laten aanvallen (LB+A) zodat je een afleidingsmanouvre hebt. Maar niet teveel anders is ie idd zo dood.

En dan is het verder gewoon mazzel hebben dat ie vaak genoeg de Kryll eropuit stuurt en dat ie niet te snel dichtbij komt. Komt ie dan toch te dichtbij, sprintje trekken naar de overkant en hopen dat ie je niet neermaait onderweg ;)
wat ik geprobeerd hebt is Dom telkens laten regroupen, maar die gast luistert maar niet, hij blijft maar aanvallen. Ik ga jou strategie eens proberen.
Wat ik ook een keer wil, is RAAM met de troika killen, maar denk dat dat moeilijk wordt als Dom telkens dood gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

.oisyn schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:16:
[...]

Ik heb 'm al 3x gedaan op insane in m'n eentje, ik had 'm alle drie de keren binnen 10-15 seconde. En dan komen er nog geen wretches, dat is pas als je lang staat te kloten :Y)
Volgens mij kan je bij de laatste stap hem niet gelijk naar achteren schieten, want hij zit dan al te stampen, dus kom die wretches wel op je af. Maar ik zal es proberen of dat mogelijk is wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

alvv schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:22:

wat ik geprobeerd hebt is Dom telkens laten regroupen, maar die gast luistert maar niet, hij blijft maar aanvallen.
Regroup betekent ook niet dat ie stopt met aanvallen. En volgens mij is de ruimte te klein om 'm met een regroup naar jou te laten komen - hij staat toch al dichtbij.
alvv schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:31:

Volgens mij kan je bij de laatste stap hem niet gelijk naar achteren schieten, want hij zit dan al te stampen, dus kom die wretches wel op je af. Maar ik zal es proberen of dat mogelijk is wat je zegt.
http://www.youtube.com/watch?v=Oymn3lWxMeM ;)

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 25-01-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:05
Op de manier zoals op het filmpje te zien is deed ik het ook en dan is het idd zo gedaan. Ik had alleen wel iets raars op insane. Speelde in co-op en heel vaak waren we na het filmpje dat ie naar beneden komt binnen 2 sec dood 8)7 . Hadden beide net 2 stappen ofzo gezet. Maar uiteindelijk niet in het begin doodgegaan en teon was hij zo dood 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Iemand nog tips om de 10.000 kills te halen? ;)

Ik heb er nu zo rond de 4.000 gok ik. Heb alle andere achievements al lang, enkel deze nog.

Ben nu samen met een andere Nederland op Raven Down bezig. 19 rondes elke keer. Dat is wel de map voor veel te killen.. alleen 6.000 kills zijn er nogal wat helaas :P

Maarja wat zal ik blij zijn als ik hem heb. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
TheJason schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:39:
Op de manier zoals op het filmpje te zien is deed ik het ook en dan is het idd zo gedaan. Ik had alleen wel iets raars op insane. Speelde in co-op en heel vaak waren we na het filmpje dat ie naar beneden komt binnen 2 sec dood 8)7 . Hadden beide net 2 stappen ofzo gezet. Maar uiteindelijk niet in het begin doodgegaan en teon was hij zo dood 8)
Volgens mij is het een bug. Je staat eigenlijk op een paar eilandjes en als hij met zijn poten slaat trapt hij die omver en pleur jij in de Imulsion. Om de een of andere reden doet hij dat meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Als je GoW nou na "Casual" gelijk op "Insane" uitspeeld krijg je dan ook automatisch alle achievements geunlocked van "Hardcore" ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik dacht het wel, maar je doet er natuurlijk langer mee door eerst hardcore uit te spelen ookal denk je dat je insane wel aankunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
.oisyn schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:28:
Ik dacht het wel, maar je doet er natuurlijk langer mee door eerst hardcore uit te spelen ookal denk je dat je insane wel aankunt ;)
Ik had em tijdje geleden op casual uitgespeeld en daarna flink wat uurtjes online gespeeld dus ik ga t maar proberen 8)

Versus mode Warzone is trouwens heel erg verslavend :P

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Naresh schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:24:
Als je GoW nou na "Casual" gelijk op "Insane" uitspeeld krijg je dan ook automatisch alle achievements geunlocked van "Hardcore" ?
Yep, die krijg je.
Naresh schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:08:
[...]Ik had em tijdje geleden op casual uitgespeeld en daarna flink wat uurtjes online gespeeld dus ik ga t maar proberen 8)

Versus mode Warzone is trouwens heel erg verslavend :P
Ik heb ook in een keer de overstap van casual naar insane gemaakt, maar dat bleek een stevig verschil. Maar wanneer je veel online speelt, zal je zien dat je de diverse levels redelijk makkelijk doorloopt. Online is zoveel heftiger/sneller dat je imho niet echt wakker hoeft te liggen van insane.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

merk toch wel dat je ik steeds handiger erin wordt. Ben nu solo aan het spelen en dingen waar ik coop moeite mee had loop ik nu fluitend doorheen. Beserker gisteren gedaan waar je die pilaren moet slopen was geen enkel probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
Ik heb een probleem bij Gears Of War krijg ik telkens een error op de zelfde stuk. Bij de Level naar ik naar het huis van Fenix moet bij de trappen als ik iedereen heb verslagen komt er een filmpje en dan krijg ik Disk Unreadeble. In het boekje van GOW staat dat je 3 maanden garantie hebt. Weet iemand wat te doen ???

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Terug naar de winkel gaan..?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
Ik heb t spel al 2 maanden ik denk niet dat ze em terug nemen

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-08 12:17
Naresh schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:24:
Jah;)

Ben er nu mee bezig. Alles behalve Act 1 en 2 op Insane uitgespeeld, alleen RAAM lukt maar niet in m'n eentje:(:@.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naresh schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:01:
Ik heb een probleem bij Gears Of War krijg ik telkens een error op de zelfde stuk. Bij de Level naar ik naar het huis van Fenix moet bij de trappen als ik iedereen heb verslagen komt er een filmpje en dan krijg ik Disk Unreadeble. In het boekje van GOW staat dat je 3 maanden garantie hebt. Weet iemand wat te doen ???
Volgens mij kun je daarvoor ook gewoon contact opnemen met microsoft...
Anders moet je even bij ons langs komen, mits je in de buurt woont, dan kunnen we kijken of ie te polijsten is.

Linkje 1
Linkje 2
Dit had je ook zelf kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zojuist act 3 gecleared op insane zonder ook maar 1x dood te gaan *D. Het scheelt als je weet wat er komen gaat. Die laatste missie (pumping station) was ik wel aangenaam door verrast overigens, de vorige keer dat ik daar was op insane in mijn eentje heb ik 'm wel 20 keer over moeten doen. Gewoon die torque bow laten liggen waar hij ligt, en met je longshot op een afstand de eerste guards neerknallen. Dan richting de ingang lopen, komen er weer nieuwe guards. Dom eropaf sturen en hem wederom met je longshot support geven. Als ze dan dood zijn, torque bows verzamelen en voorzichtig naar achteren lopen zodat je de meeste guards 1 voor 1 neer kunt halen. Als je de afstand tussen jou en de vijand lang genoeg houdt is het zeer goed te doen.

Act 4 ging ook lekker, ik was nog steeds niet dood gegaan maar toen kreeg ik een unreadable disc bij de berserker :(. Maar goed, goed moment om te stoppen, ik moet de was nog opvouwen :+

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 02-02-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Ben hem nog op casual aan het uitspelen, maar merk wel dat dat erg easy wordt. Het is overigens heel leuk om uit te vinden hoe je een 'baas' moet doden, jammer dat ze er niet meer in hebben gestopt. Ben nu in act 4, niet veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
Als je met z'n 2en speeld op dezelfde console krijg je dan ook de co-op achievements ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Naresh schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:35:
Als je met z'n 2en speeld op dezelfde console krijg je dan ook de co-op achievements ?
Dacht het wel... Zou ik vanavond wel na kunnen kijken voor je.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Naresh schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:35:
Yup. Moet je natuurlijk wel Dominic Santiago zijn ;) (daarom heb ik ze nog niet :()

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 02-02-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als de één wel de achievement van Dom heeft en de ander niet dat kan je gewoon nog één keer uitspelen maar dan op easy om er lekker even doorheen te rossen en ondertussen de Cog tags verzamelen.

Zo hadden ik en MAX3400 dat ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Duh :P. Het was meer dat ik alle single player achievements al had (behalve de 30 cog tags - ik zit op 28), en dat ik een keer met een vriend van me nog een keer heel split-screen co-op heb doorgespeeld. Als ik toen gewoon Dom was geweest dan had ik nu die achievements ook gehad, maar daar had ik niet bij stilgestaan. Natuurlijk kan ik 'm nog een keer spelen, dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:01

Verwijderd

Verbaasd me dat het zo rustig is in dit topic, voor zo'n geweldige super game! Ik heb Cusual/Hardcore and Insane 2x uitgespeelt (alleen en co-op) Geweldig gewoon! Als er mensen zijn die vast zitten en niet verder komen kunnen ze mij gerust adden en proberen je te helpen. Gamertag is: aightZz

Hij komt Officieel uit op de PC, was allang al bekend maar nu gelukkig een bevestiging. Wat ik ook erbij kan vermelden is, hopelijk volgende maand een nieuwe patch/fix komt en paar nieuwe content, wat erin zit weet ik niet allemaal precies, maar zoals Epic heeft aangegeven zit er een kleine verassing in de aankomende update.

• Naresh
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:06:
Hij komt Officieel uit op de PC, was allang al bekend maar nu gelukkig een bevestiging. Wat ik ook erbij kan vermelden is, hopelijk volgende maand een nieuwe patch/fix komt en paar nieuwe content, wat erin zit weet ik niet allemaal precies, maar zoals Epic heeft aangegeven zit er een kleine verassing in de aankomende update.
Zal nog wel enige tijd duren voor dat hij uitkomt maar cool voor de pc gamers.

Trouwens wel beter dat er weer een patch/update komt ik ben benieuwd...

360 BLOG

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zo net ook in mijn eentje op casual uitgespeeld. Maar eens beginnen aan hardcore denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nog 2480 kills (maximaal aangezien leaderboards niet altijd alle kills meetellen... vraag me niet waarom) :)...... EN DAN HEB IK ER 10.000 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel GoW tegen het team Epic

Wees er snel bij, volgende week zaterdag hebben Europese Xbox Live leden de mogelijkheid om te spelen en te chatten met de ontwikkelaars van Gears of Wars.
Onder andere Lead Designer Cliffy B, VP Mark Rein, programmeurs Rob McLaughlin en Joe Graf, lead designer Ray Davis, producer Rod Fergusson en level designers Lee Perry, Jim Brown, Dave Nash en andere werknemers van Epic.

Om met ze te spelen moet je simpelweg de volgende gamertags toevoegen:
  • EPICEMEAMR
  • EPICEMEACB
  • EPICEMEARF
  • EPICEMEALP
  • EPICEMEAJB
  • EPICEMEADN
  • EPICEMEARD
  • EPICEMEAJG
  • EPICEMEARM
  • EPICEMEAPH
  • EPICEMEA01
  • EPICEMEA02
  • EPICEMEA03
  • EPICEMEA04
  • EPICEMEA05
De sessies vinden plaats op de Old Bones en Raven Down maps die gratis online te verkrijgen zijn. Daarna is het wachten op invites tussen 19:00 en 22:00 GMT (20:00 - 23:00 lokale tijd).

De gelukkigen zullen zo kunnen gamen met de Epic crew.

Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=16275

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Angeloonie schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:44:
[...]

Lol, net lukte het dus in 1x wel 8)7

Heb hem nu uitgespeeld op Casual d:)b Op naar Hard, en daarna Insane :)

Die eindbaas was eigenlijk best makkelijk..
Hoe heb je dit gedaan op Casual ? Ik wordt een beetje gek van genaraal Raam, ik krijg m maar niet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Die vraag heb ik ook een keer gesteld :)

lowfi in "[X360] Gears of War"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

arjan571 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:03:
[...]

Hoe heb je dit gedaan op Casual ? Ik wordt een beetje gek van genaraal Raam, ik krijg m maar niet kapot.
headshots met perfect reloads werkt best goed. Ik heb hem ook nog een keer een granade op hem geplakt en op die manier gesloopt. Je kan redelijk makkelijk naar het andere muurtje rennen als hij vlak bij je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben nu voor het eerst een Berserker tegengekomen aan het einde van Act 1. Wat is de makkelijkste manier om zo'n beest te vernietigen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gewoon met 'm naar buiten rennen en daar met de Hammer of Dawn op 'm blijven schieten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja dat deel had ik al wel begrepen :)

Maar ik lijk de juiste route nog niet gevonden te hebben denk ik.

edit: Ik heb hem inmiddels al gehaald :)

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 23-02-2007 18:22 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand hulp wilt met Single playeren co-op wilt spelen, add me, mijn gamertag is: aightZz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb vanavond de single player uitgespeeld, zeker niet slecht (verre van dat), maar ik had wel iets meer verwacht van Act 5, die was kort en niet al te moeilijk, geen echt hoogtepunt in mijn ogen. Act 3 vond ik het tofste hoofdstuk. Let wel, ik heb hem nu op casual gespeeld, wat eigenlijk te makkelijk is. Ik wil hem nu op hardcore gaan spelen en dan het liefste coop als Dom, zodat ik dat ook gelijk gedaan heb. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Persoonlijk vind ik Act 4 erg goed, zeker als je op hardcore of insane speelt.
Battles zijn in A4 lekker intens!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casual is helemaal niet moeilijk, Hardcore ook niet. Pas bij Insane ga je merken dat je sommige levels soms vaak ove moet doen :P Hey GoldieLox ik wil wel vandaag met je co-oppen als je wilt, Ik heb ze alle 3 uitgespeelt (Casual/Hardcore/Insane) alleen moet ik paar archievment halen, zoals COG tags verzamelen en spelen als Dominic.

Je kan me adden, gamertag is hetzelfde als mn nickname.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:36

SaN

Het is een heerlijke game, maar ik begin me echt steeds meer te ergeren aan de lag en de beperkte online opties. Microsoft zou eigenlijk is samen moeten gaan werken met Gamespy oid. Gewoon kunnen zien waar de host vandaan komt, de exacte ping, dedicated servers etc. Verder vind ik het ook wel vervelend dat je vaak gekicked wordt als je niet chat, ik heb meestal geen zin om te chatten om een uur of 1 's avonds aangezien iedereen hier al ligt te slapen dan. Vaak na 2 rondes wordt je dan gekicked omdat je niet chat of omdat je ruimte moet maken voor iemand anders...

Ik ben trouwens totaal geen ps3 fanboy, en ik speel het spel nogsteeds vaak, maar het lijken me zulke gemakkelijke puntjes om te verbeteren...

[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 26-02-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt niet aan Microsoft.. Epic Games heeft zelf ervoor gekozen ombij Ranked matches geen host te laten zien, sommige mensen misbruiken wat ze kunnen misbruiken, bijvoorbeeld hun vrienden te laten komen in Ranked match en zo 10.000 ker te laten killen en headshots te maken zodat hij 1.000.000.000 punten krijgt in de leaderbords, zoals nu het geval is. In Ranked match is het gewoon heerlijk om tegen mensen te spelen die je niet kent, om met je vrienden te spelen heb je Player match, easy as it is.

Dat je gekicked word door de host ligt ook niet aan Microsoft ook niet aan Epic :? Ligt gewoon aan de persoon die host, ik weet dat het vervelend is maar hoort erbij, zoals cheaters/glitchers/lamers etc. Zorgervoor dat je veel vrienden hebt in je friendlist om zelf paar matches te hosten of door je vrienden te laten hosten zodat je heerlijk full matches kan spelen zoals ik doe.

Ik heb heel vaak geen problemen met lag. Ligt ook aan de personen die hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:36

SaN

Klopt bij de ranked matches, maar dan zou je nogsteeds wel een nederlands vlaggetje achter de host kunnen zetten in plaats van 3 grijze streepjes die echt nergens op slaan. Verder is het inderdaad beter om zelf te hosten of om met vrienden te spelen, maar als ik een half uurtje wil spelen doe ik dit meestal niet.

Lag ligt inderdaad meestal aan de host, vandaar dat dedicated servers mooi zouden zijn. Dan zou ik er zelf ook 1 opzetten, en dan kan je tenminste even een half uurtje wat anders gaan doen terwijl anderen doorspelen. Nu is de server meteen down als de host even een grote boodschap moet doen bij wijze van spreken... Ook merk je vaak dat mensen geen idee hebben dat het niet echt bevordelijk is om limewire en newsleecher aan te hebben tijdens het hosten van een game met 8 spelers 8)7 Als je nou de ping kon zien haal je deze servers er meteen uit met een ping van 300 ofzo.

Zoals ik al zei, kleine dingetjes die het allemaal zoo veel beter zouden maken dan het nu al is. van een 8 naar een 10 zeg maar ;)

[ Voor 13% gewijzigd door SaN op 26-02-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:08:
Nog 2480 kills (maximaal aangezien leaderboards niet altijd alle kills meetellen... vraag me niet waarom) :)...... EN DAN HEB IK ER 10.000 :*)
Waar kan je zien hoeveel kills je hebt ???

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

ik speel ook vaak online, meestal met veel lag. Ik kom bijna alleen maar amerikaans gasten tegen.
hij zoekt inderdaad niet naar servers in de buurt, dat is pretty fucked up zeg maar. Dit is met ranked matches. Bij player matches gaat het meestal wat beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
-SaveMe- schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:38:
Persoonlijk vind ik Act 4 erg goed, zeker als je op hardcore of insane speelt.
Battles zijn in A4 lekker intens!
Het eindgevecht van Act 3 is wel het meest brute! Het 2e stukje met die Wretches is wel mateloos irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Naresh schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:57:
[...]

Waar kan je zien hoeveel kills je hebt ???
Optie Leaderboards? Die zie je onderaan staan in het menuutje met rankes matches, player matches etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
uchiha tijntje schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:56:
[...]

Optie Leaderboards? Die zie je onderaan staan in het menuutje met rankes matches, player matches etc.
thx _/-\o_

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Haijo schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:00:
[...]

Het eindgevecht van Act 3 is wel het meest brute! Het 2e stukje met die Wretches is wel mateloos irritant...
spoiler:
wacht maar tot je in act 5 komt in de trein en dan ook op insane
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
wrm zie ik dat hier niet :S
ik doe:
Versus->Leaderboards-> (en wat moet ik dan doen?)

Ik zou graag iemand hebben die me kan helpen met Act 5, Raam, en dan op Insane, de rest is wel te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sidler, voeg me dan toe dan help ik je wel, ik ben over 5 min online.
gamertag: aightZz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
Een vraagje,
Na vandaag mijn X360 schijfjes te hebben bekeken naar aanleiding van de nieuwsberichten van de krassen, kwam ik erachter dat er op mijn twee spellen ook al een lichte kras op beide discs begon te vormen. Een mooie ronde cirkel. Wat kan ik hier nu het beste mee doe? Ik voel er namelijk niet veel voor om al mijn savegames kwijt te raken. En tot nu toe heb ik ook nog geen problemen gehad, maar wordt de kras misschien steeds dieper?

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siddler schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:24:
Een vraagje,
Na vandaag mijn X360 schijfjes te hebben bekeken naar aanleiding van de nieuwsberichten van de krassen, kwam ik erachter dat er op mijn twee spellen ook al een lichte kras op beide discs begon te vormen. Een mooie ronde cirkel. Wat kan ik hier nu het beste mee doe? Ik voel er namelijk niet veel voor om al mijn savegames kwijt te raken. En tot nu toe heb ik ook nog geen problemen gehad, maar wordt de kras misschien steeds dieper?

Wat zouden jullie doen?
Denk niet dat de savegames op je schijfjes staan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:43:
[...]

Denk niet dat de savegames op je schijfjes staan toch?
Nope, save games staan op je hd of memory unit.

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
Naresh schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:15:
[...]

Nope, save games staan op je hd of memory unit.
nee, dat weet ik, maar kan ik mijn HD houden? Of moet die met de X360 mee op "reparatie" of vervanging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Je hd kan je uiteraard zelf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Waar heb je het over PCManiaxx, waarom doe je hier een uitspraak waarvan je zelf niet zeker weet of het zo is? Ik heb mijn 360 premium 2x moeten vervangen en beide keren moest ik de HDD meesturen, ook na uitdrukkelijk verzoek deze bij mij thuis te laten. Je krijgt hem altijd terug met een lege HDD... Maar wees maar gerust, je XBox hoef niet terug naar Microsoft, ze doen er toch niets aan :')

[ Voor 6% gewijzigd door D4V3 op 01-03-2007 21:16 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

D4V3 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:15:
Waar heb je het over PCManiaxx, waarom doe je hier een uitspraak waarvan je zelf niet zeker weet of het zo is? Ik heb mijn 360 premium 2x moeten vervangen en beide keren moest ik de HDD meesturen, ook na uitdrukkelijk verzoek deze bij mij thuis te laten. Je krijgt hem altijd terug met een lege HDD... Maar wees maar gerust, je XBox hoef niet terug naar Microsoft, ze doen er toch niets aan :')
Ik moest juist me xbox opsturen zonder HD. Heb hem binnen een week weer terug gehad. Misschien verschilt het per probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Na vorige week de single player op casual uitgespeeld te hebben ben ik vandaag begonnen aan hardcore, Act 1 heb ik net af. En onderweg ook nog de achievement voor 2/3 van de COG tags gehaald en natuurlijk de achievement voor het verslaan van een berserker op hardcore...

Het liefste zou ik als Dom in coop mode Act2 tm 5 uitspelen met iemand via xbox live en onderweg ook nog even de laatste 1/3 tags vinden... :) Add m'n gamertag 'estorino' maar als je met me online wilt spelen en stuur me een mailtje op martijn_estor apestaart hotmail.com...
Ik hoef niet per se als Dom te spelen hoor, maar het lijkt me leuk voor de achievement :) (al is dat natuurlijk niet het belangrijkste...)

Edit: Ik heb aightZz ff toegevoegd aan mn list...

[ Voor 3% gewijzigd door estorino op 05-03-2007 17:01 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Als het nog niet gelukt is kunnen jullie mij ook toevoegen.

Altijd leuk om GOW spelen.

Gamertag: sekeroglan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:20:
Als iemand hulp wilt met Single playeren co-op wilt spelen, add me, mijn gamertag is: aightZz
Als het nog niet gelukt is kunnen jullie mij ook toevoegen.

Altijd leuk om GOW spelen.

Gamertag: sekeroglan
Bij deze :) Ik heb jullie allebei toegevoegd.

Ik moet Act 2 laatste helft en dan 3 en 4 nog op insane / hardcore.

[ Voor 8% gewijzigd door MiramarVTM op 06-03-2007 08:21 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste