[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 15.278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:01

Spooksel

Spooksel!

Of er nou een torgue bow of een boomshot ligt, dat maakt volgens mij weinig uit. Er ligt an sich al 1 wapen dat heel precies kan schieten (Longshot), dus een torgue bow ertegenover is misschien wel aardig ook. Ik denk wel dat het niet handig is om hem erbij te plaatsen naast de Boomshot, het moet of/of zijn en niet en/en.

Mausoleum heb ik overigens ook maar 1x gespeeld, voor de achievement.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik ben nu ff 4vs4 aan het spelen maar de locust winnen altijd doe ik iets fout of ben ik gewoon slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dit zijn de onderdelen die in de patch komen: voor de link: zie hier

• Fixed aspect ratio distortion when using VGA cable with 4:3 displays at resolutions higher than 640x480
• Fixed voice issue with new players joining Player Match games in progress
• Players can now get the Achievement for "Dish Best Served Cold" when using Troika turret to kill RAAM
• Fixed rare situation where host could loop countdown and never start match
• Fixed rare situation where players could get stuck after chainsawing in multiplayer
• Reduced Grenade Tag melee distance
• Enabled “Strict” NAT check on host to prevent possible connection issues
• Optimized server browser queries to return results more quickly and prevent scroll bars from hiding quality of service icons
• Reduced number of possible revives in Execution to match Warzone
• Removed host name from Ranked match server browser
• Disabled security cameras in Ranked matches
• Ranked matches now require balanced teams (3v3 or 4v4)
• Increased penalty for quitting a Ranked match to -50 points
• Added additional cheat detection code
• Additional housekeeping updates

Enige waar ik van zou balen is • Removed host name from Ranked match server browser. Hierdoor kun je dus niet meer met vrienden in een ranked match spelen, ook al is dat misschien wel terecht, maar wie speelt er nog serieus een player match... Hierdoor kun je bijna geen serieuze matches met vrienden meer spelen volgens mij.. :(

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TrailBlazer schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:56:
Ik ben nu ff 4vs4 aan het spelen maar de locust winnen altijd doe ik iets fout of ben ik gewoon slecht
Je doet iets fout! en dat is winnen ;).

Ik ben meestal COG aangezien ik dat gewend was van de singleplayer en ik vaak host en dus als eerste een kant mag kiezen. En ik win regelmatig dus het ligt niet aan de kant die je kiest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

net die beserker geprobeerd wat een drama zeg. Met geen mogelijkheid kom ik er voorbij met mijn vriendin. Onze tactiek is wel goed volgens mij alleen we zijn gewoon te slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TrailBlazer schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:14:
net die beserker geprobeerd wat een drama zeg. Met geen mogelijkheid kom ik er voorbij met mijn vriendin. Onze tactiek is wel goed volgens mij alleen we zijn gewoon te slecht
Need help? Om 22:45 gaat mijn 360 aan. Stuur maar een invite.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 08-01-2007 22:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

SOOW, die maatregel dat je geen hostnames meer ziet zuigt wel idd :( Ik en een vriend zitten nu ook altijd tegelijkertijd te refreshen en dan namen te vergelijken om te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

MAX3400 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:37:
[...]

Need help? Om 22:45 gaat mijn 360 aan. Stuur maar een invite.
beetje stom maar ik speel coop met mijn vriendin met 2 offline accounts dus dat gaat denk ik niet. Maar we hebben ondertussen al een een keer voor de 3e deur gestaan dus er zit al wat progressie is. Maar tot nu toe is dit wel de lastigste die er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TrailBlazer schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 06:38:
[...]

beetje stom maar ik speel coop met mijn vriendin met 2 offline accounts dus dat gaat denk ik niet. Maar we hebben ondertussen al een een keer voor de 3e deur gestaan dus er zit al wat progressie is. Maar tot nu toe is dit wel de lastigste die er is
Hij is makkelijker om te doen als je het zo doet (al moet je de techniek om te ontwijken uiteindelijk wel onder de knie krijgen:
spoiler:
Met die deuren is het makkelijkst er gewoon een granaat tegen aan te gooien, dan gaan ze ook open en kan je gewoon buiten wachten met de hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, dat terwijl die zerker toch eigenlijk de makkelijkste van de 'eindbazen' is. Zeker als je met 2 echte spelers bent, want dan kan degene die Domenic speelt tenminste zo met hem lopen dat hij niet opvalt. Of andersom, whatever. Zolang je maar snapt dat je weg moet duiken op tijd :)

Ook het killen is vrij simpel, 1 iemand gaat gewoon gedekt ergens zitten. En de ander houdt ondertussen de berserker op afstand van de hammer of dawn man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:36
Hebben andere mensen het probleem, dat je sinds de update geen server meer inkomt? Hier staat hij constant op loading, maar hij doet helemaal niets! :(

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag voor het eerst weer eens GOW in mijn 360 gedaan. Voor zowel de 360 als GOW heb ik een nieuwe update binnen moeten halen. Het vervelende is dat GOW constant vast loopt.... Er zitten verder geen krassen op de disc. Dat is het probleem dus niet. Zijn er meer mensen die dit hebben ? Ik heb net PGR3 ook ff getest en die blijft niet hangen. Zijn er meer mensen die dit hebben ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:45:
Ik heb vandaag voor het eerst weer eens GOW in mijn 360 gedaan. Voor zowel de 360 als GOW heb ik een nieuwe update binnen moeten halen. Het vervelende is dat GOW constant vast loopt.... Er zitten verder geen krassen op de disc. Dat is het probleem dus niet. Zijn er meer mensen die dit hebben ? Ik heb net PGR3 ook ff getest en die blijft niet hangen.
Krijg je geen foutmelding ofzo? Of loopt ie gewoon echt compleet vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg geen melding. Hij loopt gewoon kompleet vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ok, daar heb ik nog niet veel over gehoord, heb wel veel gehoord over foute GoW dvd's. Geen id waar het aan ligt, heb namelijk al 3 GoW-dvds verkloot. of althans ik denk dat men 360 dat heeft gedaan terwijl al men andere spellen het nog wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met pgr3 en cod3 doet de 360 het prima. Het is puur met gow dat het mis gaat... Zelf voordat je ook maar aan spelen toe komt hangt hij al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:56:
Met pgr3 en cod3 doet de 360 het prima. Het is puur met gow dat het mis gaat... Zelf voordat je ook maar aan spelen toe komt hangt hij al...
Spel ruilen bij de winkel waar je hem hebt gekocht? heb ik al paar keer gedaan, Mediamarkt deed er niet moeilijk over bij mij.

Edit:

Iemand al reactie op de nieuwe patch die is uitgekomen? Hoop voor jullie dat jullie al de grenade tag achievement hebben gehaald ;).

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-01-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:45:
Zijn er meer mensen die dit hebben ?
Ja, helaas... ;(
Ik kan 'em ook niet meer ruilen, want ik kwam er te laat achter dat het probleem in de disc zat.
De winkel kan 'em wel opsturen naar Microsoft, maar dan ben ik 'em 2 weken kwijt, dus dan koop ik liever gewoon een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik had na de patch ook ineens 3x binnen een kwartier een 'cannot read disc' error :(

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:32:
[...]

Ja, helaas... ;(
Ik kan 'em ook niet meer ruilen, want ik kwam er te laat achter dat het probleem in de disc zat.
De winkel kan 'em wel opsturen naar Microsoft, maar dan ben ik 'em 2 weken kwijt, dus dan koop ik liever gewoon een nieuwe.
Het zit hem bij mij denk ik niet in de disc. Heb 2x eerder met de disc gespeelt en toen had ik echt nergens last van... Het is volgens mij echt sinds de patch uit is gekomen. Op het xbox forum heb ik dit probleem ook gepost en iemand anders daar had precies het zelfde... Als het aan de disc zou liggen dan kan ik niet verder komen dan een bepaald punt lijkt mij... Ik kan wel steeds verder komen en naar een aantal min (nooit meer dan 10) loopt de game vast. Als ik de console daarna weer aan doe dan kan ik weer verder bij het laatst berijkte chekpoint. Het gebeurd ook wel eens dat de game al gaat hangen terwijl je nog geen knop hebt aangeraakt in het level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Ook nog een grappig fenomeen sinds de update: we zaten vanavond 5 tegen 4 te spelen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Even complex vraagje :P
Heb 1 xbox....4 controllers 2 tv's....wil nu dus twee teams verdelen dat ieder op eigen tv kan spelen..en dan ook twee schermpjes ziet ipv de 4....zodat je niet kan afkijken bij elkaar....?
is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Wellicht heeft niemand er wat aan, maar over die meldingen dat sinds de update er problemen zijn met GoW: ik heb vanavond de update (van de Xbox en van GoW) opgehaald (niet de downloadable content bekeken trouwens) en 2.5 uur lang onafgebroken zonder problemen gespeeld.

Dus het is niet ALLEEN maar problemen kennelijk. (blijft wel gruwelijk irritant, dus sterkte aan degenen met problemen)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tommilio schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:38:
Heb 1 xbox....4 controllers 2 tv's....wil nu dus twee teams verdelen dat ieder op eigen tv kan spelen..en dan ook twee schermpjes ziet ipv de 4....zodat je niet kan afkijken bij elkaar....?
is dit mogelijk?
Nee.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

is dit mogelijk?
Zie je 2 videoaansluitingen aan de achterkant van je xbox?
Je hebt namelijk 2 verschillende videosignalen nodig.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hadden er gisteren meer mensen last van slechte connectivity na de patches (van MS & GoW)? Ik kreeg echt constant connection errors, kon gewoon niet verbinden of tijdens het spel de "you connections to other players has dropped significantly" errors. Echt ziek, het was gewoon VEEL meer dan eerder.

Een keer was het zelfs zo erg dat na een connectivity drop het hele tegenteam ineens dropte... (wel makkelijk match winnen zo btw :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

bij mij loopt het prima met 4vs4 word ik er wel continue afgebeukt. Iemand hier tips voor. Ik ben al blij als ik punten haal. Een kill is echt een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Tips waarvoor? Om niet uit de game te droppen of om niet telkens kansloos afgemaakt te worden? :P

Ik zou zeggen, play more! Je wordt er vanzelf beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

om niet afgemaakt te worden. moet ik dus echt meer gaan spelen. Maar voor mijn gevoel hebben anderen altijd beter wapens tot hun beschikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Iedereen begint toch echt met dezelfde set wapens hoor!

1x Shotgun, 1x Rifle met kettingzaag, 1x Pistool en 1x Smoke bolo!

Als je wat meer speelt en de maps wat beter leert kennen krijg je ook vanzelf door waar de sterkere wapens liggen in die map. Ook zou ik de volgende tips kunnen geven!

1. Niet te vroeg je kettingzaag starten. Tegenstanders zullen dit horen en je onderbreken/doden. Gebruik de zaag alleen in de laatste seconde of als iemand bijv de hoek om komt... Instant death :)

2. Gebruik je pistool! Als je goed bent met mikken is het pistool op de middenafstand zeer dodelijk, de kogels doen per stuk veel meer damage dan die van de lancer (kettingzaag gun).

3. Gebruik de shotgun voor close-combat! Dit geweer heeft on de korte tot zeer-korte afstand verruit de meeste damage. Extra tip hier: niet mikken! Dit vertraagt je alleen maar bij het draaien/achtervolgen van je slachtoffer!

4. Active reloads! Probeer zoveel mogelijk active reloads te scoren, vijanden gaan sneller door de knieetjes als je ze nu raakt. Een active reloaded Longshot zorgt er bijvoorbeeld voor dat een vijand in 1x down gaat als je hem op zijn lijf raakt!

5. Blijf in beweging. Ren rondjes, maak koprollen... etc. Doe alles wat je maar kan bedenken om uit de ander zijn line of fire te blijven. Ga dus vooral NOOIT stilstaan en mikken/schieten op de ander!

6. Melee! Geweren als de shotgun, longshot, torgue bow & boomshot hebben uiterst krachtige melee attacks. Gebruik deze! Als een vijand dichtbij komt, druk gewoon op de B knop om hem een ram voor zijn kop te geven. 2x iemand slaan met je wapen = persoon down! 3e keer slaan = executie :)

Ik hoop dat je hier wat mee kunt! GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Hoe werkt een Active reload?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Reload indrukken, balkje gaat lopen rechtsboven, op het goede moment weer reload indrukken... En dan doe je extra schade ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Tijdens het reloaden zie je op de timer een soort van wit vlakje staan, als je ong precies midden in dat vakje nog een keer op de reload knop drukt heb je een active reload. Nu is je gun gelijk herladen ipv dat je de rest van de balk ook moet doorlopen.

In het witte gedeelte zit dan weer een NOG kleiner stukje, als je daarbinnen op de reload weet te drukken dan heb je een 'Perfect Active Reload'. Dit betekent, instant doorschieten & meer damage voor de kogels.

Let wel op, als je te vroeg of te laat de active reload probeert te doen dan jammed je geweer en ben je ong 3-4 extra seconden bezig met herladen :(

[ Voor 11% gewijzigd door Spooksel op 10-01-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
-edit-

Dank je. :)

[ Voor 81% gewijzigd door Piels op 10-01-2007 13:55 ]

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
KneppaH schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 06:55:
[...]

Zie je 2 videoaansluitingen aan de achterkant van je xbox?
Je hebt namelijk 2 verschillende videosignalen nodig.
Nou 1 tv is aangesloten op hdtv...en wou de andere dan proberen met scart aan te sluiten maar ja het geen waar het om gaat is dus dat je 2 spelers op 1 tv hebt en de andere 2 op de andere maar dat is denk ik niet geheel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

De enige manier waarop je 2 tv's aan kunt sluiten is met een soort van splitter ofzo... maar dan zie je op beide beelden hetzelfde!

1x HDTV en 1x SCART werkt niet... want... het is HDTV of SCART met die kabel... maar nooit allebei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:32:
[...]

Ja, helaas... ;(
Waar heb je kunnen vinden dat het probleem in de disk zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zijn er trouwens hier al mensen die ontdekt hebben hoe het nog altijd mogelijk is dat mensen samen met vrienden in ranked matches komen nu de hostnames weg zijn?

Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze tegelijkertijd refreshen met bepaalde zoek criteria en vervolgens het maptype & aantal spelers in de game vergelijken en dan hopen dat ze samen komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:27:
[...]

Waar heb je kunnen vinden dat het probleem in de disk zit?
Omdat ik 'em in een andere XBox heb geprobeerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Spooksel schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:40:
Zijn er trouwens hier al mensen die ontdekt hebben hoe het nog altijd mogelijk is dat mensen samen met vrienden in ranked matches komen nu de hostnames weg zijn?

Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze tegelijkertijd refreshen met bepaalde zoek criteria en vervolgens het maptype & aantal spelers in de game vergelijken en dan hopen dat ze samen komen ofzo.
Euh... Kan je niet eerst een private chat opzetten via XBLive en dan een host uitzoeken waar je wil gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat kan! En dat deed ik tot noch toe ook, het enige lastige is dat je nu niet meer de namen van de hosts kan zien... dat bemoeilijkt het proces wat als er bijv. 5x een 1player Gridlock op de lijst staat ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Tommilio schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:06:
[...]

Nou 1 tv is aangesloten op hdtv...en wou de andere dan proberen met scart aan te sluiten maar ja het geen waar het om gaat is dus dat je 2 spelers op 1 tv hebt en de andere 2 op de andere maar dat is denk ik niet geheel mogelijk :)
Wij deden vroegah (F1 Pole Position op de SNES) de tv-kabel van de SNES splitten en zo 2 tv's signaal geven. Het bovenste/onderste van het splitscreen werd op elke tv met A4tjes afgeplakt. Zo konden we niet zien van welke kant iemand wilde inhalen. _/-\o_ vroegah! :')

Maar wat jij wilt gaat dus niet. :9

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:43:
bij mij loopt het prima met 4vs4 word ik er wel continue afgebeukt. Iemand hier tips voor. Ik ben al blij als ik punten haal. Een kill is echt een uitzondering.
Met de shotgun als je beschoten word, komt er een rode cirkel tevoorzijn in het midden van je scherm, dit is erg goed als crosshair te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Zijn die nieuwe maps al ergens vandaan te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Marco schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:22:
Zijn die nieuwe maps al ergens vandaan te halen?
Als je in het GoW hoofdmenu op de X drukt kom je bij downloadable content terecht. Daar zitten ze ergens tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Spooksel schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:40:

Gewoon afspreken op welke map en welke settings zoeken, gaat bij ons nooit fout.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, rondetijden idd... das een goeie. tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Wij doen execution 5min 5max een dan zeggen welke map er wordt gehost. Map die boven aan staat is meestal "jou" map.

[ Voor 5% gewijzigd door DrumandBass op 11-01-2007 14:24 ]

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Kom er net achter dat local 4 spelers niet mogelijk is :(
zouden ze dit nog ooit gaan patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik denk het niet, het spel was nooit bedoeld om local met 4 spelers te doen. Kijk oa maar naar hoe de verhaallijn loopt. Je speelt met Marcus en Dominic als je multiplayer doet. Karakters als Cole en Baird zijn bijna te verwaarlozen omdat ze zo weinig echt in actie komen.

Daarbij zou de storymode ook echt wel balachelijk makkelijk worden als je het met zijn 4en kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
tja maar ik doelde ook meer om met z;n vieren tegen elkaar te knallen raggen :) dat mis ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tommilio schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:14:
tja maar ik doelde ook meer om met z;n vieren tegen elkaar te knallen raggen :) dat mis ik :(
Op 1 TV? Lijkt me niet echt wenselijk want je weet dan al wanneer je tegenstander de hoek om komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:15:
[...]

Op 1 TV? Lijkt me niet echt wenselijk want je weet dan al wanneer je tegenstander de hoek om komt.
Ach, weet je iig wanneer je de chainsaw kunt starten he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik ben ook eindelijk om.. laatst een xbox 360 gekocht met Gears of War....
lekker hoor, en dan vooral iemand afmaken met een kick of met de chainsaw, heerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd in ranked matches dat spelers soms niet dood gaan.
Eerst schiet ik ze down, dan wil ik ze afmaken, maar dan krijg ik een of ander wazig geluid, en vervolgens staat hij weer op. Hij gaat gewoon niet dood. Meer mensen last van? Zijn vaak de spelers met de meeste kills waarbij mij dat overkomt. Is dit cheaten? of komt dit door het op A drukken oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 00:41
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:42:
Eerst schiet ik ze down, dan wil ik ze afmaken, maar dan krijg ik een of ander wazig geluid, en vervolgens staat hij weer op. Hij gaat gewoon niet dood. Meer mensen last van? Zijn vaak de spelers met de meeste kills waarbij mij dat overkomt. Is dit cheaten? of komt dit door het op A drukken oid?
Dit viel mij laatst ook al een keer op.
Maar als je snel genoeg op A drukt dan gaat je hard sneller kloppen en dat heeft hetzelfde effect als dat iemand je overeind helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:42:
In "Warzone" kan je iemand (wanneer die down is) gewoon neer knallen.
Jij hebt nu "Execution" gespeeld en zoals de naam al aangeeft moet je iemand executeren op een brute manier van dichtbij.

In "Warzone" geeft tappen op "A" je een hogere bleedtime; je kan langer down blijven voor je dood neerploft. Hoe sneller je drukt, hoe langer je down blijft. (Om weer opgepikt te worden door een maatje)

In "Execution" geeft tappen op "A" je de mogelijkheid weer op te staan, hoe sneller je drukt hoe sneller je weer staat.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah okay. Dus als ik bij execution iemand wil dood maken als hij down is, moet dat van dichtbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Oke, die nieuwe mappen zijn dus MP maps. Wel leuk, an sich maar toen ik dacht dat het SP maps waren vond ik het een stuk leuker. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:02:
Ah okay. Dus als ik bij execution iemand wil dood maken als hij down is, moet dat van dichtbij?
Inderdaad, dit kan dan door bijvoorbeeld een execution of een curbstomp..

In de handleiding staat dit ook wel uitgelegd volgens mij O-)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-01-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Haijo schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:52:
Oke, die nieuwe mappen zijn dus MP maps. Wel leuk, an sich maar toen ik dacht dat het SP maps waren vond ik het een stuk leuker. :(
Ik zit in dit spel niet echt een mogelijkheid om de story mode uit te breiden... i mean, light mass bomb... hoop dooie locust... open einde met dat verhaaltje... meer story mode is werk voor een GoW2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na zoveel tijd, zijn we er toch achter gekomen, dat GoW een beter en mooier spel is wat ooit op de PC is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Spooksel schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 00:18:
[...]

Ik zit in dit spel niet echt een mogelijkheid om de story mode uit te breiden... i mean, light mass bomb... hoop dooie locust... open einde met dat verhaaltje... meer story mode is werk voor een GoW2!
Is al toegezegd dat het een trilogie was. Maar goed, zowiezo ruimte genoeg voor stand-alone missies. Ik bedoel, niet alle Locusts hoeven uitgeroeid te zijn....

Het is trouwens ook al toegezegd door Epic dat het een trilogie gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:43
** spoiler??? **

Whahahaaa >:) .. the war is not over yet, not by a long shot.
Als zo'n oorlog zo simpel was afgelopen... Het einde zegt al genoeg, speculatie over een vervolg of niet is niet nodig.
Wie zegt dat alle Locust dood zijn, het einde geeft aan dat het nog lang niet zover is en ik denk dat er in GoW waarschijnlijk maar 1 van vele Locust "basissen" is vernietigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
spoiler:
Lijkt mij ook. In deel drie maak je wss die Queen(of wat het dan ook is) dood.
Ik denk trouwens dat voertuigen een veel grotere rol gaan spelen in deel 2/3, je zag op het eindfilmpje aan het eind een Locust op een soort supergrote luis zitten en op het einde van Act 4 zie je wel zo'n huge ass beest met een MFing huge cannon op zijn rug maar je mag er niet tegen vechten. Dus hopelijk in deel 2 met een APC op die gasten knallen. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Haijo op 12-01-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:12:
[...]

Omdat ik 'em in een andere XBox heb geprobeerd. ;)
Ik vroeg het niet om je in twijfel te trekken ofzo, maar ik heb zelf ook problemen met een bekraste disc en wil graag weten waarom mijn andere games punt gaaf zijn en GOW vol krassen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Mijn GoW disc ziet er gelukkig nog goed uit, nagenoeg geen krassen te zien.

m'n live abo is met kerst verlopen, ga morgen denk ik wel verlengkaart halen. Als ik weer online ben, wil ik best wel potje Co-oppen hoor :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik heb mijn xbox nu een week en heb net samen met mijn vriendin act1 uitgespeeld op het laagste niveau. Zijn wij nu zo slecht of jullie zo goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

TrailBlazer schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:30:
ik heb mijn xbox nu een week en heb net samen met mijn vriendin act1 uitgespeeld op het laagste niveau. Zijn wij nu zo slecht of jullie zo goed :(
Dat komt vanzelf ... Ik had al wat evaring met shooters ... al blijf ik het lastig vinden met een joystick. Begonnen met hardcore .. sommige stukken best lang vastgezeten. Nu probeer ik ze op insane en wandel ik er relatief makkelijk doorheen. Je wordt er gewoon beter in en hebt de wapens en manier van duiken / lopen meer door.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb hem al een tijdje uit op Insane. Sommige gedeeltes heb ik gewoon 100x opnieuw gespeeld, met name dat stuk met die mijnkarretjes. Als het me te frustrerend werd legde ik gewoon vijf minuten me controller weg en rookte ik ff een sigaretje, voordat ik de controller in puin ramde. :9

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag het probleem dat de voice niet meer werkt en dat de game een ander character selecteert online dan ik in het menu heb ingesteld. Hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Laatst online: 03-09 13:32
Doe allemaal maar lekker stoer dat het zo simpel is; Wat een frustrerend spelletje :(
Ik ben nu al sinds 30 december, bijna elke dag zo'n kwartier, aan het proberen om Raam te verslaan in CASUAL!
Uit frustratie stop ik maar na drie kwartier, anders ga ik dingen stuk gooien.
Alle tips op internet helpen geen zak. Filmpje met de bug ook niet kunnen vinden. Waarom gaat ie gewoon niet dood? Het is onzin dat een paar headshots genoeg zijn, ik heb er wel meer dan 7 op z'n kop geschoten (zonder Reavers erom heen) maar hij blijft gewoon doorgaan.... Ook doorlopen naar achteren en op dat plateau met dat kanon schieten heeft geen zin. Ruim 30 seconden op z'n kop knallen en hij blijft gewoon staan, 1x Reavers en het beeld is rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

medendo schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:49:
Doe allemaal maar lekker stoer dat het zo simpel is; Wat een frustrerend spelletje :(
Ik ben nu al sinds 30 december, bijna elke dag zo'n kwartier, aan het proberen om Raam te verslaan in CASUAL!
Alle tips op internet helpen geen zak. Filmpje met de bug ook niet kunnen vinden. Waarom gaat ie gewoon niet dood? Het is onzin dat een paar headshots genoeg zijn, ik heb er wel meer dan 7 op z'n kop geschoten (zonder Reavers erom heen) maar hij blijft gewoon doorgaan.... Ook doorlopen naar achteren en op dat plateau met dat kanon schieten heeft geen zin. Ruim 30 seconden op z'n kop knallen en hij blijft gewoon staan, 1x Reavers en het beeld is rood.
Ik zie in ieder geval niet in wat je fout doet eigenlijk :P Ik heb Raam op insane verslagen door hem te beschieten met de torque bow, zodat de krill? wegvliegen, daarna nog een keer met de torque bow en dan een paar keer een headshot met de sniper. Ik heb 1 keer over moeten steken naar de andere kant van de trein omdat ie te dicht bij kwam. Maar op casual heb ik Raam verslagen door enkel de lancer te gebruiken. Toen had ik namelijk de tactiek nog niet echt helemaal door :P. Dus gewoon volle magazijnen op hem afgeschoten en toen ging ie uiteindelijk down. Had toen ik Raam voor de eerste keer tegenkwam best veel moeite gehad met hem, Vooral doordat ik Dom telkens ging reviven :+

Ik had je best wel willen helpen via xbox live om hem te verslaan maar men 360 is nog bij de repaircenter dus misschien wil iemand anders je wel helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-01-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Lol kan gebeuren. Als je wil kan je me toevoegen, misschien dat we samen er wel uitkomen. Opzich doe je alles goed, raar datie niet doodgaat.

Mijn gamertag: SekerOglan

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is een klein GoW tournooitje voor tweakerts 'just 4 the fun of it' niet iets?

Als iemand intresse heeft kunnen we mischien wel een paar teams maken en ff skillz showen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Met zijn achten lijkt me logischer? Ik zou op zich wel mee willen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
ThatsHollywood schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 07:48:
Is een klein GoW tournooitje voor tweakerts 'just 4 the fun of it' niet iets?

Als iemand intresse heeft kunnen we mischien wel een paar teams maken en ff skillz showen 8)
klinkt wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

* Spooksel Gridlock joined...
* Spooksel naar boomshot sneaked...
* Spooksel boomshot pakt :)
* Spooksel naar enemy base loopt...
* Spooksel blaast 3 enemy's tegelijk op >:)...

SHIT wat een heerlijk spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Spooksel schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:28:
* Spooksel Gridlock joined...
* Spooksel naar boomshot sneaked...
* Spooksel boomshot pakt :)
* Spooksel naar enemy base loopt...
* Spooksel blaast 3 enemy's tegelijk op >:)...

SHIT wat een heerlijk spel :D
Tja, als er nog 3 spelers op het spawnpoint staan, dan zijn die waarschijnlijk iets heel anders aan het doen.
Zo kan iedereen het... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Nah, ze stonden met ze 3en op rij bij de trap voor de longshot... nog steeds appeltje eitje om te raken, maar ze gingen zo mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Eerste kogel/grenade/whatever van de boomshot? of na de active reload? Vind de active reload van de boomshot erg cool :)

Maar dat snap ik sowieso niet van sommige dat ze enkel voor de sniper gaan en dan onderaan de trap blijven staan... ga dan door de grenades naar de andere kant of ga richting de boomshot. Zeker met execution, aangezien je dan de kans dat je in 1 keer door de sniper gekillt wordt een stuk kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
pfff heb sinds gisteren een combo pack gekocht xbox360 + gow man man wat is online dat mikken met gamepad kut je hebt ook enorme lag je moet maar eens met lancer op grond schieten en traag draaien

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dabelg schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:46:
pfff heb sinds gisteren een combo pack gekocht xbox360 + gow man man wat is online dat mikken met gamepad kut je hebt ook enorme lag je moet maar eens met lancer op grond schieten en traag draaien
Misschien moet je dan ff eerst single-player gaan doen, offline, en leren spelen met het gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

dabelg schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:46:
Probeer idd eerst gewoon de singleplayer te doorlopen, door dit te doen leer je vanzelf de wapens kennen en ook goed te gebruiken. En voor dat lag.. ik host meestal zelf om dat voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
uchiha tijntje schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:54:
[...]

Probeer idd eerst gewoon de singleplayer te doorlopen, door dit te doen leer je vanzelf de wapens kennen en ook goed te gebruiken. En voor dat lag.. ik host meestal zelf om dat voor te zijn.
ben aan act 3 begonnen, maar wat welk wapen wat doet is geen probleem. Punt is weet niet hoe het komt ik heb niet hetzelfde effect als ik iemand raak single player of online (veel bloed dat wel maar raken .....) achja gemiste kans van epic misschien dat ze best de ping tijden geven van de servers ipv van die icoontjes die je een good connection geven op servers in mexico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Als ik het zo lees, vergeet jij je aim-knop los te laten in CQB. Aim loslaten en je draait als Sjoukje Dijkstra >:) Beetje makkelijk om dit in de schoenen van Epic te schuiven....

[ Voor 21% gewijzigd door onsgeluk op 18-01-2007 18:54 ]

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
onsgeluk schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:53:
Als ik het zo lees, vergeet jij je aim-knop los te laten in CQB. Aim loslaten en je draait als Sjoukje Dijkstra >:) Beetje makkelijk om dit in de schoenen van Epic te schuiven....
mmm dit zou kunnen ik kom van UT2004 semi-pro speler en ben gewend muis-keyboard en daar aim je en draai je ook samen, dit moet ik straks eens proberen hoe werkt dit dan juist ??? Draaien met left thumb en dan pas aimen met rightthumb ???

alvast bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madthijs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 11:54
Hier precies hetzelfde gehad. En iedereen maar roepen dat het makkelijk is, maar ik heb er zeker 50 keer over gedaan op casual... En de 51ste ging ie zomaar dood... Ging helemaal nergens over. Maar goed misschien dat je er wat aan hebt....

spoiler:
Toen het lukt ging het als volgt: Ik ben meteen achter het eerste beton blok gaan zitten (die langwerpige wand zeg maar, dus niet zo'n kubus verder op). Ik schieten van 100m afstand, heeft niet veel zin. Op een gegeven moment kwam ie dichterbij, maar....... en nou komt het, om de een of andere reden kon ie niet voorbij dat betonnen muurtje komen. Dus hij aan de ene kant, ik aan de andere. Als ik zou mikken dan zou ie me dood maken, dus heb alleen maar op hem geschoten met 'blind fire'... Gewoon schiet knop indrukken dus. Had niet het idee dat ik hem veel raakte, maar na een paar sprays was ie opeen dood.... Ik snap er nog steeds geen reet van, en heb niet echt zin om het nog eens te proberen.... Ow ow ow wat heb ik lopen smijten met die controller..

Sorry, toch maar even een spoiler van gemaakt...

Pigs have flown...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madthijs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 11:54
dabelg schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:59:
[...]

mmm dit zou kunnen ik kom van UT2004 semi-pro speler en ben gewend muis-keyboard en daar aim je en draai je ook samen, dit moet ik straks eens proberen hoe werkt dit dan juist ??? Draaien met left thumb en dan pas aimen met rightthumb ???

Aimen doe je met de linker trigger.... Weet je zeker dat je de single player wel gespeeld hebt?? ;)

Pigs have flown...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Eergisteren samen met een vriend in co-op nu ook de hardcore uitgespeeld (3 avonden). We twijfelen om Insane te gaan proberen. Offuh... HOEVEEL moeilijker is het eigenlijk? We vonden Hardcore al wel een heel stukkie pittiger dan Casual, maar uiteindelijk wel-te-doen.

Dus: Insane: doen? Of is het een kansloze missie?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Pink667 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:06:
[...]

Aimen doe je met de linker trigger.... Weet je zeker dat je de single player wel gespeeld hebt?? ;)
mieren neuker :p ik bedoel je view naar boven onder dat noem ik aimen :+

nee denk dat het meer de gevoeligheid is , het ideale zit tussen high en medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
spaceboy schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:20:
Eergisteren samen met een vriend in co-op nu ook de hardcore uitgespeeld (3 avonden). We twijfelen om Insane te gaan proberen. Offuh... HOEVEEL moeilijker is het eigenlijk? We vonden Hardcore al wel een heel stukkie pittiger dan Casual, maar uiteindelijk wel-te-doen.

Dus: Insane: doen? Of is het een kansloze missie?
Hardcore en Insane lijken meer op elkaar dan Hardcore en Casual. En je hoeft geen "Master of the Headshot" te zijn om het te doen. Gewoon goed dekking zoeken en langzaam vooruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mijn game freezed op een bepaald stuk
disc gecontrolleerd is deze beschadigd, cirkel vormig
komt niet door het niet bewaren van de cd in een hoesje
is een kras die door de xbox zelf erop gekomen is
wat kan ik nu doen? vergoed microsoft dit, of moet ik nieuwe game komen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik schaam me diep, maar heb de game al ruim 1,5 maand liggen en moet er nog aan beginnen :@

Rainbow Six: Vegas, PES 6 en CoD3 (en Doom :D) houden me er steeds vanaf :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:37
Ik word gek van die Raam. Hoe kan ik die gast nou makkelijk killen? Ik wacht aldoor tot ie zijn vogeltjes op pad stuurt en headshot hem dan met snipergun. Volgens mij heb ik dat op hardcore toch al zeker 10x gedaan maar heb hem dus nog nooit gekilled :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

lowfi schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:38:
Ik word gek van die Raam. Hoe kan ik die gast nou makkelijk killen? Ik wacht aldoor tot ie zijn vogeltjes op pad stuurt en headshot hem dan met snipergun. Volgens mij heb ik dat op hardcore toch al zeker 10x gedaan maar heb hem dus nog nooit gekilled :(
Ik heb nog nooit de sniper of de torque bow gebruikt bij raam. Gewoon met de lancer een paar clips op zijn kop leeg gooien en hij gaat zo plat. Zeker als je er wat active reloads tussen gooit ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

himlims_ schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:35:
mijn game freezed op een bepaald stuk
disc gecontrolleerd is deze beschadigd, cirkel vormig
komt niet door het niet bewaren van de cd in een hoesje
is een kras die door de xbox zelf erop gekomen is
wat kan ik nu doen? vergoed microsoft dit, of moet ik nieuwe game komen?
Hier heb ik ook last van gehad. MS vergoed dit niet, ze geven in principe de schuld aan de gebruiker want volgens een EIGEN onderzoek komt dit doordat de xbox is bewogen tijdens het spelen oid. Ik heb wel men 360 op gestuurd en kan vandaag men nieuwe/gerepareerde halen. Ik ben benieuwd of die het nu niet meer doet..

Men dvd van GoW kon ik gelukkig ruilen.. al 3 keer.. O-) Bij de o zo goede mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
dabelg schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:59:
[...]

UT2K4 is absoluut geen mooie vergelijkgame met welke consolegame dan ook. In UT2K4 draait namelijk een hoop om waanzinnige snelheid, heb het zelf een aantal jaar gespeeld.
UT2K4 speelt als volgt; extreem gefocussed op het scherm, aderen op je hooft zwellen op, je knijpt je muis bijna kapot en beweegt ontiegelijk veel en zo random mogelijk met de nodige dodges tussendoor. Dit pas nadat je je aimgevoeligheid op 1,25004 hebt ingesteld :+ (you get the idea, j/k)

Ping van > 20 is dan wel vereist, maar de 360 games zijn veeeeeeel meer "laidback" en wat maakt de ping waarde dan uit. Maak je er niet teveel druk om, want consolegaming is zoooooooveel trager. De aimgevoeligheid mag van mij ook beter instelbaar zijn ja.

Ow en uiteraard kan je aimen en lopen tegelijk (LOL), maar in GoW kan je ook licht inzoomen met alle wapens, maar dan draai je extreem traag en dat moet je dus zoveel mogelijk zien te vermijden. HF man!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kheb het hier nog niet gezien in dit topic, maar heb het in het begin ff gebruikt..

Kaartjes met de locaties etc van de 10 standaard maps.

http://www.evilaxis.de/gow_maps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

En hierbij wat minder aangenaam nieuws voor Gears fans
klik

iR Profiel

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste