[X360/PC] Gears of War

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 14.944 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Timocos schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:30:
[...]

Heb je mssn een linkje naar die 1.3.2.16 driver? Want ik kan hem totaal niet vinden voor mijn processor.
op google eerste linkje!
http://www.9down.com/AMD-...-Win-XP-Server-2003-7154/
(ik heb zelf een s939 4800+ en ga het straks testen, maar de installer luistert niet en installeert de game vrolijk op c:\.... :(

[ Voor 30% gewijzigd door Kurios op 10-11-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Kurios schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:33:
[...]

op google eerste linkje!
http://www.9down.com/AMD-...-Win-XP-Server-2003-7154/
(ik heb zelf een s939 4800+ en ga het straks testen, maar de installer luistert niet en installeert de game vrolijk op c:\.... :(
Oh naja die driver heb ik niet nodig aangezien ik geen dual core heb :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:18
Heeft iemand het al met logitech rumblepad 2 proberen te spelen?? Bij mij werkt namelijk alles prima behalve dat achteruit vooruit is en vooruit achteruit.. heel irritant.

Weet iemand of hier een toolie voor is om dit om te wisselen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 16:49
gebruikershaes schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:47:
Heeft iemand het al met logitech rumblepad 2 proberen te spelen?? Bij mij werkt namelijk alles prima behalve dat achteruit vooruit is en vooruit achteruit.. heel irritant.

Weet iemand of hier een toolie voor is om dit om te wisselen oid?
Kan je dat niet instellen onder spelbesturing in het configuratiescherm in windows? Ik speel zelf met de Xbox 360 controler en dat werkt automatisch al exact hetzelfde als op de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom zou je in godsnaam met een controller een FPS willen doen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
MrVegeta schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:29:
Het is GEEN fps... een fps doe ik inderdaad veel liever met muis en toesenbord maar het is een THIRD person shooter. En sinds ik dit spel al vorig jaar al grijs gespeeld heb met een controler ben ik er nou eenmaal aan gewend/gehecht geraakt. Het speelt heerlijk met een xbox360 controler. Niks mis mee t'is alleen maar net wat je gewend bent en daarnaast kan ik het nu achterover vanuit een luie positie in bed spelen spelen in plaats van rechtop in de stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Het werkt eindelijk bij mij (voorlopig dan :) )

Game eindelijk op e partitie kunnen installeren, daarna drivers geinstalleerd die worden aangeboden door het spel. Na opnieuw op te starten geeft hij wel de foutmelding, maar heb ik op 'skip' gedrukt en toen deed de game het wel.

act1 gedaan. Vond het wel een aardig spel, alleen ben ik nog niet echt gewent aan de besturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 20:15
Ik speel de game met de Wireless Xbox 360 controler for windows.

Ik vind het namelijk geen fps maar een third person shooter.

Waarom bij deze game met een controler ipv mouse en keyboard:

1. De game is hiervoor ontworpen (op de xbox 360)
2. Force feedback is fantastisch bij deze game
3. Het voelt gewoon vertrouwd aan
4. Met alle FPS die uit zijn en Crysis die nog uit komt voorkomt het spelen met de controler bij mij in iedergeval wat RSI klachten aan mijn rechter arm.

Even nog over de game:

Ik heb net een uurtje of 2 zitten gamen op mijn dell24" en mijn z5500 op hoog volume (niemand is thuis)

Ik kan maar 1 ding zeggen : WOW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Henkus schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:14:

Ik heb net een uurtje of 2 zitten gamen op mijn dell24" en mijn z5500 op hoog volume (niemand is thuis)

Ik kan maar 1 ding zeggen : WOW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
HAHA hetzelfde hier alleen thuis en geluid kanlhard open. :D

Ik heb zojuist act 1 op hardcore gedaan aangezien ik eigenlijk precies weet welk monster waar komt en casual dus te makkelijk is. Maar harcore bied prima tegestand zelfs als je weet wat je te wachten staat :) Hoe vaak ik het ook speel het spel ook speel het blijft meesterlijk en daarnaast ziet het er op mijn pc mooier uit dan op de tv 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 10-11-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-04 10:54
Gears of war is een leuk spel, maar Coop via lan lukt nog niet.
Vriend en ik hebben beide GoW maar via hamachi zien we elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 22:32

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik ben nu op de 360 bezig op hardcore en ik moet dat klote stuk doen waar ik de Junker en die lamp moet doen. Echt ik ga daar zo snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 04-05 21:59

NoTimeRemains

I know

nou ja alle drivers voor mijn systeem geupdate maar ik blijf maar errors krijgen... ik weet niet wat hier fout gaat

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik denk dat ik even het punt heb gemist. Op een rijtje dan maar:
  • Er bestaat geen demo van GoW voor de PC.
  • Er bestaat geen demo van GoW voor de XBoX360.
Dus de mensen die hier posten over de pc-versie hebben hem:
  1. illegaal?
  2. in de winkel gekocht?
Ik heb er bij m'n plaatselijke MediaMarkt nog niks van opgepikt, dus zeg ik verlos me uit m'n lijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 13:57
Grotendeels illegaal uiteraard maar je kan hem trouwens al wel bestellen hoor bij verschillende net winkels.

[ Voor 6% gewijzigd door Metalbuster op 10-11-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik denk toch dat grotendeels de legale versie heeft aangezien GoW al een tijdje verkrijgbaar is.

Naja, misschien dan in mijn omgeving.. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197061

bij nader inzien valt me dit spel toch erg tegen... ik dacht dat het om een fps a la unreal3 zou gaan, de besturing is echt belabberd helaas. ook had de interface wel wat uitgebreider gemogen (healthbar?).

shift-delete!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 197061 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:16:
bij nader inzien valt me dit spel toch erg tegen... ik dacht dat het om een fps a la unreal3 zou gaan, de besturing is echt belabberd helaas. ook had de interface wel wat uitgebreider gemogen (healthbar?).

shift-delete!
Kom! Als je de bloedspetters op je beeldscherm ziet verschijnen dan weet je dat er iets niet goed zit :+

Enne... Shift-Delete? Geef em dan liever aan een tweaker in nood :P

Edit: Voeg me es toe op msn trouwens? Zie m'n profiel, ik had wat vragen over GoW :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jejking op 10-11-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Jejking schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:01:
Ik denk dat ik even het punt heb gemist. Op een rijtje dan maar:
  • Er bestaat geen demo van GoW voor de PC.
  • Er bestaat geen demo van GoW voor de XBoX360.
Dus de mensen die hier posten over de pc-versie hebben hem:
  1. illegaal?
  2. in de winkel gekocht?
Ik heb er bij m'n plaatselijke MediaMarkt nog niks van opgepikt, dus zeg ik verlos me uit m'n lijden :P
Hij ligt gewoon in de winkels hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Laatst online: 04-05 17:24
Hier in Groningen ook, vanmiddag opgepikt bij de media markt. En wat een geweldig spel zeg!! zowel de graphics als de besturing. Wat een verademing es zoiets te doen ipv al die standaard fps moves.
Mooi scherpe textures ook.. veel mooier dan de UT3 demo dus ik verwacht nu ook heel wat van de full versie daarvan.

Wel een gedoe met dat windows live gebeuren. Moest de volgende aanpassing doen in windows xp om crashes/foutmeldingen op te lossen.
How to enable UPnP in Windows XP so that you can connect to Games for Windows LIVE

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Kaasje123 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:02:
[...]

Het is GEEN fps... een fps doe ik inderdaad veel liever met muis en toesenbord maar het is een THIRD person shooter. En sinds ik dit spel al vorig jaar al grijs gespeeld heb met een controler ben ik er nou eenmaal aan gewend/gehecht geraakt. Het speelt heerlijk met een xbox360 controler. Niks mis mee t'is alleen maar net wat je gewend bent en daarnaast kan ik het nu achterover vanuit een luie positie in bed spelen spelen in plaats van rechtop in de stoel.
Het is dan wel een 3rd persoon shooter maar aimen is nog steeds zo goed als first person. Sowieso kan je een stuk beter mikken met een muis ;). Hoewel dat ik deze game op zich niet zoveel boeit, het gaat allemaal niet zo snel en sniperrifle ammo is schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 08:00
J.E.T schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:33:
Gears of war is een leuk spel, maar Coop via lan lukt nog niet.
Vriend en ik hebben beide GoW maar via hamachi zien we elkaar niet.
Dit had ik ergens gelezen, maar nog niet zelf getest:

hamachi does work, gow detects your regular connection rather than your hamachi connection. The host should disconnect his connection, with hamachi on, then host the game FIRST. And afterwards enable his connection again. The joining player has to do this too.
I've got it working but my games wont save. so someone find a fix to save games.

http://forums.gametrailer...hread.php?t=223564&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:18
Kaasje123 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:27:
[...]

Kan je dat niet instellen onder spelbesturing in het configuratiescherm in windows? Ik speel zelf met de Xbox 360 controler en dat werkt automatisch al exact hetzelfde als op de xbox360.
Nee helaas.. In windows geeft die gewoon aan dat naar voren ook echt naar voren is bijvoorbeeld.. en ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen omdraaien :(. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Net ff gespeeld, draait met alles op hoogste met 50-60fps.

Maar dit is echt een console game, niet dat de besturing slecht is, maar je merkt gewoon gelijk dat het consolegame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Laatst online: 29-04 10:59
GoW is dan ook niets voor niets speciaal ontworpen voor de Xbox 360? :9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
"Open up regedit, go to HKEY_CURRENT_USERS\Software\Classes\Software\Microsoft\XLive and make a new String Value named ConnectionOverride with a value of 'Hamachi' (or whatever the name of your Hamachi adapter is). This will now cause all Live games to use Hamachi as the primary adapter (which can be confirmed by hitting Home while in game, and going down to options->network. It should tell you what network the game is currently using)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:04

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb hem ook net, en als ik hem speel gaat het intro filmpje prima, maar als ik in het menu kom dan is het net 1 frame per 30 sec.

Ik heb alle Vista updates gedaan waar hij om vroeg, ook de videokaart driver veranderd.

C2DE6600
3 GB DDR2 667
7900GTO 512MB
Windows Vista Home P 32b.

Dit probleem had ik ook met de demo van COD4, aan de systeem specs moet het niet liggen want die zijn hoog genoeg. Ik kan het spel dus niet spelen zonder 2 uur te wachten voordat ik verder ben (bij wijze van)

Iemand?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Waar bewaard de game de savegames?

Heb et over de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Je moet een profile aanmaken eerst, anders saved hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 14:12

mendel129

Radioactivator

Kaasje123 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:37:
[...]
Hij ligt gewoon in de winkels hoor :/
Ik heb hem (in België) een dag voor de release gekocht in Saturn...
Ze zijn hem effectief wel in het magazijn gaan halen, maar ik had hem toch...

Mjah, het casht telkens opnieuw, dus veel plezier heb ik er nog niet aan gehad...

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 04-05 21:59

NoTimeRemains

I know

*knip*
Het is hier geen martkplaats ;)

[ Voor 120% gewijzigd door Crash op 13-11-2007 16:27 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-02 09:53
Ik had wel al van het spel gehoord, dat deze op de 360 uit was. Maar ik had het nog nooit gespeeld totdat hij op de PC uitkwam. Echt een super geslaagde game voor op de PC.Vanaf het moment dat ik hoorde dat hij uitkwam voor de PC, wilde ik de game hebben. Van de week kwam het spel uit.. Ik installeerde hem, starte het spel voor het eerst op, stelde alle instellingen naar wens in en begon te spelen.

Eerst brak het een beetje mn hart dat het een 3th person shooter bleek te zijn. Maar toen ik eenmaal gewent begon te raken aan de game play vond ik het steeds leuker en leuker worden.

Die zelfde dag sprak een vriend van me mij aan op msn en vertelde me over de co-op fucntie in het spel. Dus dat er met 2 personen door de campaign gewandelt kan worden als een team.

Dus ik ging vervolgens met mijn pc en alles naar die vriend van me toe en gingen via het local network de co-op campaign spelen. Zo geweldig vet! Zelfs zo gaaf en verslavend dan we aan 1 stuk door het spel hebben uitgespeeld! :|

In ff minder dan 12 uur achter elkaar met genoeg pauzes ertussen uit weten te spelen! :D

Call us crazy but it was worth it! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
J4cks0n schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:29:
Ik had wel al van het spel gehoord, dat deze op de 360 uit was. Maar ik had het nog nooit gespeeld totdat hij op de PC uitkwam. Echt een super geslaagde game voor op de PC.Vanaf het moment dat ik hoorde dat hij uitkwam voor de PC, wilde ik de game hebben. Van de week kwam het spel uit, naja gelijk gedownload natuurlijk. Ik installeerde hem, starte het spel voor het eerst op, stelde alle instellingen naar wens in en begon te spelen.

Eerst brak het een beetje mn hart dat het een 3th person shooter bleek te zijn. Maar toen ik eenmaal gewent begon te raken aan de game play vond ik het steeds leuker en leuker worden.

Die zelfde dag sprak een vriend van me mij aan op msn en vertelde me over de co-op fucntie in het spel. Dus dat er met 2 personen door de campaign gewandelt kan worden als een team.

Dus ik ging vervolgens met mijn pc en alles naar die vriend van me toe en gingen via het local network de co-op campaign spelen. Zo geweldig vet! Zelfs zo gaaf en verslavend dan we aan 1 stuk door het spel hebben uitgespeeld! :|

In ff minder dan 12 uur achter elkaar met enige pauzes ertussen uit weten te spelen! :D

Call us crazy but it was worth it! :D
toon volledige bericht
Niks crazy aan hoor. Het spel speelt heerlijk weg en of dat nou in je eentje of met zijn tweeën is maakt niks uit alhoewel met z'n tweeën nog vetter is natuurlijk. :) Gisteren ook uitgespeeld. Alleen in de nieuwe acts hapert het hele spel enorm. Ik weet precies wat de mensen op de officiele forums van gears of war te klagen hebben want het haalt een hoop speelplezier weg als het telkens stottert en hapert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
  • Laatst online: 28-02 09:53
Kaasje123 schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:42:
[...]

Niks crazy aan hoor. Het spel speelt heerlijk weg en of dat nou in je eentje of met zijn tweeën is maakt niks uit alhoewel met z'n tweeën nog vetter is natuurlijk. :) Gisteren ook uitgespeeld. Alleen in de nieuwe acts hapert het hele spel enorm. Ik weet precies wat de mensen op de officiele forums van gears of war te klagen hebben want het haalt een hoop speelplezier weg als het telkens stottert en hapert.
Het speelt inderdaad heerlijk weg. Vooral met zn 2tjes, echt geweldig. Maar omdat je met zn 2e speelt, maakt het ook een stuk makkelijker te spelen, want je kan goed met elkaar overleggen en des te makkelijker door de levels heen te komen :D

Ik weet ook precies wat je bedoeld met het stotteren en haperen, je ziet ook gelijk je fps droppen naar de 10 ongeveer. erg jammer, maar na een paar sec. is dat wel weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Ik had al een hele tijd geleden bij een vriend van me Gears of War op de xbox360 gespeeld en was toen al aardig onder de indruk van het spel.En nu ik hem op de pc heb gespeeld ben ik dat nog steeds.Het ziet er gewoon verschikkelijk mooi en gedetaileerd uit.Je hebt ook het idee, dat je niet alleen speeld, omdat er veel dialoog zit tussen de personen, waardoor je meer belevenis in het spel hebt.Wel jammer dat het best een kort spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Misschien is deze vraag allang beantwoord, maar ik vroeg me dus af of je een coop kan doen tussen een xbox speler en pc speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Nee kan niet, het ondersteunt helaas geen Live.

Verder draait deze game behoorlijk brak op mijn PC eigenlijk nog slechter als Crysis. Ik heb het idee dat de Unreal 3 engine meer gebruik maakt van de CPU als de Cryengine 2. Mijn 3700+ trekt Unreal 3 en nu Gears of War voor geen meter.

[ Voor 155% gewijzigd door Metalbuster op 12-11-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:00
Leuk spel alleen jammer dat ik geen co-op kan doen, vond het vroeger onzettend gaaf om bijv. Doom 2 met z'n 2'en te doen. Qua controls wel ff wennen, vooral met de special moves sta ik nog wel eens te hanessen maar dat ligt meer aan mijn eigen "beperking".
Ik heb de eerste eindbaas inmiddels gehad dus ben nog niet ver maar zit wel met iets vervelends. Heb een shotgun, pistool, granaten en dat ene speciale wapen bij me. Ik wil alleen af van dat pistool, dat heb ik per ongeluk opgepakt. Kan ik het niet meer omwisselen of ben ik gewoon zo suf vandaag dat ik iets over het hoofd zie? Zonder een machine geweer word het toch allemaal wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Paul Hewson schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:35:
Leuk spel alleen jammer dat ik geen co-op kan doen, vond het vroeger onzettend gaaf om bijv. Doom 2 met z'n 2'en te doen. Qua controls wel ff wennen, vooral met de special moves sta ik nog wel eens te hanessen maar dat ligt meer aan mijn eigen "beperking".
Ik heb de eerste eindbaas inmiddels gehad dus ben nog niet ver maar zit wel met iets vervelends. Heb een shotgun, pistool, granaten en dat ene speciale wapen bij me. Ik wil alleen af van dat pistool, dat heb ik per ongeluk opgepakt. Kan ik het niet meer omwisselen of ben ik gewoon zo suf vandaag dat ik iets over het hoofd zie? Zonder een machine geweer word het toch allemaal wat moeilijker.
Je kan geen wapens weg doen. De enige manier om van wapen te wisselen is door er één van de grond te rapen die de locust hebben nagelaten nadat je ze afgeslacht hebt. Het is even wennen maar dat went gauw genoeg. Overigens is elk wapen op zich best aardig maar voor lange afstanden (sniper rifle daargelaten) raad ik toch de alien gun aan en niet het standaard machinegeweer met chainsaw bayonet omdat de alien gun in burst van 3 schiet en dat mikt beter vind ik persoonlijk.

maarja aan de andere kant is er niks vetters dan zo'n locust doormidden te zagen met de chainsaw bayonetgun waarna Marcus Fenix dan zegt That was great... But I got something in my eye _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb dus last van het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.tahenlo.nl/GoT/Gears.jpg

WTF! :?

En ja het is een legale versie. Ik heb ook de wat minder legale versie gebruikt (ook een no-cd crack voor de makkelijkheid) maar tevergeefs.

Ik kan de startup.exe ook niet uitvoeren als administrator :P. Ben dit niet eerder tegengekomen ?

offtopic:
Of mag ik dit niet stiekum hier plaatsen en moet ik een eigen topiqueje aanmaken ? :>

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:46
Notna schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 01:17:
Ik heb dus last van het volgende:

[afbeelding]

WTF! :?

En ja het is een legale versie. Ik heb ook de wat minder legale versie gebruikt (ook een no-cd crack voor de makkelijkheid) maar tevergeefs.

Ik kan de startup.exe ook niet uitvoeren als administrator :P. Ben dit niet eerder tegengekomen ?

offtopic:
Of mag ik dit niet stiekum hier plaatsen en moet ik een eigen topiqueje aanmaken ? :>
Dat wordt dan een eigen topic in Spielerij - Problemen & Vragen, want technische vragen horen hier niet thuis :>

Modbreak:Vanaf dit punt is het dus de bedoeling dat technische problemen of vragen niet in dit topic geplaatst worden! Hiervoor hebben we namelijk boven genoemd subforum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 20:10

FlyEragon

Alien Monkeys

Het spel is vrij donker gemaakt vind ik, als je een beetje met de contrast en brightness speelt ziet het er een stuk mooier uit vind ik

standaard:
Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3987/95890109js5.th.jpg
groter :Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3987/95890109js5.th.jpg

meer contrast + brightness
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/7430/34382375sj6.th.jpg
groter : Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/7430/34382375sj6.th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door FlyEragon op 13-11-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
zo hehe eindelijk dit topic gevonden..
ik zat een beetje mijn beklag te doen bij een maat van me dat er nog geen topic was op tweakers voor deze game
hij zei van wel...
ik zei : nou, mooi niet want ik tik gears of war in de zoekfunctie van tweakers en dan komt dit topic niet naar boven..
wel veel andere dingen over metal gear solid e.d.
na goed de search functie hier is beneden maat.. en bewezen..
had ik bijna zelf helemaal een topic gestart zeg :9 ....

ik heb deze game voor de pc.. en ik zit in de basement van het huis van fenix ..
maar hoe moet ik daar verder??? kan geen uitgang vinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Net ff een stukje gespeeld. Damn wat loopt en speelt dat lekker zeg. Vaak zijn spellen van de Xbox360 slechte ports die voor geen meter spelen, deze is dat gelukkig niet.

Ga me zeker nog wel wat uurtjes vermaken met dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230371

murky123 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:24:

ik heb deze game voor de pc.. en ik zit in de basement van het huis van fenix ..
Markus is een wijnliefhebber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Come on people... waarom hebben ze hier anders de spoilertags geïntroduceerd? Houd het leuk :/

@ ^^, die hint is wel mooi subtiel gedaan, m'n complimenten :)

[ Voor 25% gewijzigd door Jejking op 14-11-2007 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:13
Ik heb nu net het spel voor de pc.

Eerste indrukken :(

Gameplay is leuk, verfrissed. Graphics vind ik indrukwekkend.

Het is alleen meer een spelletje van ontwijk de bugs.

Wat ik tot nu toe heb geleerd:

-kijk niet naar de toren als die instort
-ren niet als de toren instort
-ga niet bij de 2e pilaar staan voordat de combat begint
-gooi geen granaat als ze de deur opblazen.

Als ik deze dingen niet doe kan ik de campaign gewoon spelen. Maar ik wordt er een beetje moe van om een bug te ontdekken, crash, spel opnieuw spelen... voorbij de bug komen totdat ik weer tegen de volgende aanloop.

*Edit,

Net alle craches in level 1 ontweken. Blijkt hij nu op de cinematic naar 2 te crachen. BAH! dit spel gaat waarschijnlijk terug naar de winkel.

[ Voor 11% gewijzigd door Dekaasboer op 14-11-2007 17:32 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
murky123 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:24:ik heb deze game voor de pc.. en ik zit in de basement van het huis van fenix ..
Staat wel een walkthrough op www.gamefaqs.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Dekaasboer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:18:
Ik heb nu net het spel voor de pc.

Eerste indrukken :(

Gameplay is leuk, verfrissed. Graphics vind ik indrukwekkend.

Het is alleen meer een spelletje van ontwijk de bugs.

Wat ik tot nu toe heb geleerd:

-kijk niet naar de toren als die instort
-ren niet als de toren instort
-ga niet bij de 2e pilaar staan voordat de combat begint
-gooi geen granaat als ze de deur opblazen.

Als ik deze dingen niet doe kan ik de campaign gewoon spelen. Maar ik wordt er een beetje moe van om een bug te ontdekken, crash, spel opnieuw spelen... voorbij de bug komen totdat ik weer tegen de volgende aanloop.

*Edit,

Net alle craches in level 1 ontweken. Blijkt hij nu op de cinematic naar 2 te crachen. BAH! dit spel gaat waarschijnlijk terug naar de winkel.
toon volledige bericht
Vreemd, hier tot nu toe nog geeneen bug gehad ofzo. Ben nu in act 2 iig en act 1 zonder bugs doorgelopen. Vreemd dat jij ze dan wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-05 10:13

GG85

.......

Topicstarter
Overgeklokt systeem misschien? Onstabiele drivers? Dit zijn echt geen bugs hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
Hmm toch wel bugs.

Nieuwste drivers ATI (omega dan)
Alle updates

c2d 3,2ghz Tat en orthos stabiel.

Ik kan crysis, ut3 en bioshock stabiel spelen (laatste 3 zelfde engine) maar gow niet?

Daarnaast crashed hij alleen als ik een bepaalde actie onderneem. Daardoor kon ik uiteindelijk een level uitspelen, door bepaalde dingen wel of niet te doen (of niet naar te kijken)

Ga maar op het officiele forum kijken. Het staat bomvol met dezelfde klachen en ze weten niet waar het door komt.

Fijn, nu krijg ik een c++ runtime error. Nu kan het spel niet eens meer opstarten. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Dekaasboer op 14-11-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Anoniem: 197061 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:16:

shift-delete!
Ja stel je voor dat je ook maar 1 regel over het spel had gelezen alvorens hem illegaal te downloaden, dan had je al minimaal geweten dat het stop&pop is ipv unreal-style run&gun :Z
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:42:
Mja, dat decompressen duurt echt te lang. Dacht ik eindelijk klaar te zijn om te gaan spelen....maar neehoor :P. Iemand een manier om AA te forcen? Niet dat het me echt boeit, maar ala. Ziet er voor de rest ook niet zo denderend uit. Leveldesign is erg karig op sommige stukken :'( . Ook is de AI echt te dom voor woorden af en toe (Al heeft je maat Dom nu wel een toepasselijke naam :D ). Einde van A4 begint het eindelijk wat lastiger te worden (hardcore).
Als ik zo alle commentaren in dit topic lees over bugs, brakke installers en drivertrubbels, en dan ook nog jouw screenshots zie ben ik echt zo blij dat ik PC-gaming volledig heb opgegeven :X Op een 360 van 350 euro werkt het tenminste gewoon direct en ziet het er echt tig keer beter uit dan die (nofi) enorm brakke shots die jij hier post. Dit is toch hopelijk geen cutting-edge recente PC met een duurdere graphicscard dan een nieuwe 360? :X

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
curry684 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:51:
[...]

Ja stel je voor dat je ook maar 1 regel over het spel had gelezen alvorens hem illegaal te downloaden, dan had je al minimaal geweten dat het stop&pop is ipv unreal-style run&gun :Z

[...]

Als ik zo alle commentaren in dit topic lees over bugs, brakke installers en drivertrubbels, en dan ook nog jouw screenshots zie ben ik echt zo blij dat ik PC-gaming volledig heb opgegeven :X Op een 360 van 350 euro werkt het tenminste gewoon direct en ziet het er echt tig keer beter uit dan die (nofi) enorm brakke shots die jij hier post. Dit is toch hopelijk geen cutting-edge recente PC met een duurdere graphicscard dan een nieuwe 360? :X
Maar heb jij een muis en een toetsenbord? Nope, ik geen toch de voorkeur aan de pc. Kan je veel meer mee. En de xbox360 is nu ook niet zonder problemen :p

Misschien crashed het wel, maar ik krijg geen red ring of death :p

En je hebt ook extra maps op de pc. Niet dat ik uit het eerste level weet te geraken :(

[ Voor 7% gewijzigd door Dekaasboer op 14-11-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Dekaasboer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:59:
[...]

Maar heb jij een muis en een toetsenbord? Nope, ik geen toch de voorkeur aan de pc.
Mjah da's zo'n eindeloze en nutteloze discussie, die me altijd weer verbaast omdat controllergamers wel snappen dat een muis ook goed kan werken en vice versa nooit totdat ze het feitelijk een keer een paar uur geprobeerd hebben.
Kan je veel meer mee.
Ik heb een laptop om op te werken. En een spelcomputer om op te spelen. Op 37" in 1920x1080, met 6.1 surround, lekker lam onderuit op de bank. Geloof me dat niemand hier een PC setup heeft die daar tegenop kan.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04 20:40
Jongens jongens, een console vs pc discussie hier op tweakers? Geef elkaar de ruimte zonder allerlei subjectieve redenen naar elkaar te gooien...

Ik geef wel toe dat de PC versie een beetje brak werkte bij mij, maar als ik windowblinds + ati tray tools uitschakel dan werkt het hier perfect.
Ziet er hier ook heel erg goed uit. Alleen vereiste dat wel een aanpassing in de config file, namelijk "OnlyStreamInTextures=TRUE" in "WarEngineUserSettings.ini".
Te vinden in: \My Documents\My Games\Gears of War for Windows\WarGame\Config
Stond standaard op FALSE, alleen dan stotterde het heel erg bij mij met ook lage fps als gevolg.

Misschien dat iemand daar wat aan heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorRVL op 14-11-2007 23:20 ]

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat dacht je van... volgend deeltje? ;)

• Dekaasboer
RaptorRVL schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:18:
Jongens jongens, een console vs pc discussie hier op tweakers? Geef elkaar de ruimte zonder allerlei subjectieve redenen naar elkaar te gooien...

Ik geef wel toe dat de PC versie een beetje brak werkte bij mij, maar als ik windowblinds + ati tray tools uitschakel dan werkt het hier perfect.
Ziet er hier ook heel erg goed uit. Alleen vereiste dat wel een aanpassing in de config file, namelijk "OnlyStreamInTextures=TRUE" in "WarEngineUserSettings.ini".
Te vinden in: \My Documents\My Games\Gears of War for Windows\WarGame\Config
Stond standaard op FALSE, alleen dan stotterde het heel erg bij mij met ook lage fps als gevolg.

Misschien dat iemand daar wat aan heeft.
Ik wil wel de details op zijn hoogst hebben, heeft dit daar nog effect op?

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
curry684 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:05:
[...]

[...]

Ik heb een laptop om op te werken. En een spelcomputer om op te spelen. Op 37" in 1920x1080, met 6.1 surround, lekker lam onderuit op de bank. Geloof me dat niemand hier een PC setup heeft die daar tegenop kan.
Ik zit liever stoned achter een bureau met een 37 inch voor me neus te spelen op een pc die daadwerkelijk op 1910x1080 draait ivp 720 ge-upscalled :)

Je zegt nutteloze discussie maar toch begin je erover. Kan GoW eindelijk relext spelen met muis. Eindelijk geen gekloot meer met dat kut stickie . Ja sorry maar die is gewoon duidelijk niet geschikt om precies mee te mikken, het is omdat de models van de vijanden over sized zijn anders raak je echt geen hol, laat staan als ze zich ook nog eens snel zouden bewegen. (mijn mening)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Dekaasboer
Ojee, wat voor discussie ben ik nu weer begonnen :X

Laten we het er op houden dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft, en dat ieder platform zijn eigen voor en nadelen heeft. Die waarschijnlijk iedereen kent.

Maar als er hier niet meer mensen zijn die de crashes herkennen die ik beschrijf heeft het ook geen zin om er hier over te praten.

Dit topic gaat namelijk over de ervaringen met dit spel. Nu is mijn ervaring dat het onstabiel is. Maar dit is geen probleem oplos topic!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04 20:40
Dekaasboer schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:43:
[...]

Ik wil wel de details op zijn hoogst hebben, heeft dit daar nog effect op?
Ligt er dus aan, als je constant wat last van stotteren hebt dan heeft dit een zeer gunstig effect op fps. Ik zou zeggen probeer het eens samen met FRAPS en kijk hoe dat is. De optie op TRUE zetten kan in ieder geval geen kwaad :)

Anoniem: 122319

RaptorRVL schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:56:
[...]

Ligt er dus aan, als je constant wat last van stotteren hebt dan heeft dit een zeer gunstig effect op fps. Ik zou zeggen probeer het eens samen met FRAPS en kijk hoe dat is. De optie op TRUE zetten kan in ieder geval geen kwaad :)
RaptorVL, harstikke bedankt voor deze magistrale tip, ik had ontzettend last van haperingen, na deze config te hebben aangepast, loopt de game vloeiend. En bovenal het ziet er nog steeds even goed uit, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

TIP: Systeemeisen in de volgende TS.

Verder wel kicken game, speel nu ook COD4/CrySis, dit is weer andere insteek. Zeker omdat je speelt zonder crosshair, is even wennen. Moet elke keer aimen met 2nd mouselclick. Je bent ook stuk sneller dood dus word ipv fraggen tijd voor wat meer taktiek :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Hoe mol je die grote spin in die grot? Ik weet niet precies welke act dat is maar je moet eerst een fabriek binnen gaan en dan naar beneden naar die grot toe waar die spin zit. Heb al redelijk vaak dat stuk opnieuw geprobeerd, maar kom niet verder bij die spin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Timocos schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:21:
Hoe mol je die grote spin in die grot? Ik weet niet precies welke act dat is maar je moet eerst een fabriek binnen gaan en dan naar beneden naar die grot toe waar die spin zit. Heb al redelijk vaak dat stuk opnieuw geprobeerd, maar kom niet verder bij die spin.
Je moet in zn bek en op zn achterlijf proberen te schieten, zodra hij zn poten weghaalt moet je schieten.. doe dat totdat je een plot filmpje krijgt, Maar kijk uit, ondertussen komen er ook van die exploderende groene grubs op je af. Succes ermee

[ Voor 11% gewijzigd door Sqorpius op 19-11-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Laatst online: 30-09-2020
Sqorpius schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:25:
[...]

Je moet in zn bek en op zn achterlijf proberen te schieten, zodra hij zn poten weghaalt moet je schieten.. Succes ermee
Met "the hamer of dawn" heb je em ook zo dood

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Naresh schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:30:
[...]

Met "the hamer of dawn" heb je em ook zo dood
hammer of dawn kan je niet binnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Sqorpius schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:25:
[...]

Je moet in zn bek en op zn achterlijf proberen te schieten, zodra hij zn poten weghaalt moet je schieten.. doe dat totdat je een plot filmpje krijgt, Maar kijk uit, ondertussen komen er ook van die exploderende groene grubs op je af. Succes ermee
Thanks voor de uitleg, zal zo eens proberen :)

Vind het spel iig erg verslavend en de sfeer is echt geweldig. Vooral die factory met die bliksem enzo op de achtrgrond. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Timocos schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:21:
Staat ongetwijfeld wel een walkthrough op www.gamefaqs.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb sinds afgelopen vrijdag ook Gears of War, voor de PC.

Ik vind het een superwijs spel, het loopt lekker en heb er weinig problemen mee.

Bij het spel zat ook een LIVE Gold kaartje, waarmee je een maand lang kunt profiteren van de voordelen die Gold biedt.
Dus ik volg de stappen op het kaartje en geef de code op die op het kaartje staat. Ik krijg de melding dat de code niet correct is en het nog eens moet proberen. Ik heb het elke dag zo'n drie keer geprobeerd, maar de subscription code wordt niet geaccepteerd.

Dat vind ik opzich niet eens zo heel erg, als ik ook maar multiplayer kan spelen. Gold-lidmaatschap biedt meer voordelen dan Silver-lidmaatschap, maar ik heb geen Gold-lidmaatschap nodig om online te spelen

In een review van de PC-versie staat namelijk het volgende:

"Ondanks dat de game valt onder Games for Windows, hoef je geen Gold Account of Windows Vista te hebben om co-op of multiplayer te spelen. Een Silver (dus gratis) Account is afdoende."

Is er iemand die ook de PC versie heeft en mij (goed) kan uitleggen hoe je multiplayer start/speelt.

Wat ik doe is het volgende:

1. Ik start Gears of War.
2. Ik druk op "Home" knop en ik meld mezelf aan met mijn profiel (heb ik nu op "automatisch aanmelden" gezet.
3. Ik ga in het hoofdmenu naar "Versus" en daar kun je wat kiezen wat voor multiplayer je wilt spelen.
4. Ik kies dan voor een optie i.c.m. LIVE
5. Dan krijg ik een melding dat ik LIVE moet hebben, dat heb ik, ik heb een Hotmail account, valt onder Windows LIVE.

Maar elke keer word ik verwezen naar een website buiten het spel om, daar kan ik me met succes aanmelden en m'n profiel bekijken, etc. Maar terugkeren naar het spel is er niet bij, want dan loopt de hele boel in feite vast.
Ik dacht dat je misschien eerst een internetbrowser moest openen, dan terugkeren naar het spel en dan daar iets doen. Maar het is toch niet de bedoeling dat je je telkens via de internetbrowser moet aanmelden bij LIVE, dit moet toch gewoon kunnen vanuit het spel zelf?

Als iemand dus kan uitleggen hoe het precies in z'n werk gaat, dan kan ik reageren wat ik dus allemaal probeer en reeds heb geprobeerd.
Hopen dat ik zo tot een oplossing kom, want dit slaat echt alles.

[ Voor 4% gewijzigd door McWolf82 op 26-11-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Nu online
Je kan wel een Live-account hebben, maar doordat die code niet werkt heb je dus geen enkele subscription, en kan je dus ook niet online spelen.
Kan je niet even een 48-uurs trial code van iemand anders 'lenen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Laatst online: 02-12-2022
Op de site om aan te melden heb je het keuzerondje voor Silver-lidmaatschap, die heb je standaard, kosten € 0,00.

Daarna bij m'n profiel aangekomen vulde ik de code in voor "Gold", lukte niet, logisch, want ik moest eerst 'Silver" activeren m.b.v. de "Gears of War Live Access key" op die oranje sticker in het doosje.
Dit moet dan weer gebeuren in het spel zelf en daar kwam ik bij toeval achter.

Nu kan ik dus online, maar "Gold" code wordt niet geaccepteerd. Beetje vreemd, maar goed, dat komt later wel.

I.i.g. bedankt voor je reactie, deze kan op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik zit vast bij het level "close to home" op de pc. Ik ben nu in het gedeelte waar ik voor de 2e keer een berserker tegen kom maar ik heb geen idee hoe ik hem dood moet maken. Ook zit er een tijd bij van zo'n 5 min. Het level lijkt op een soort tuin in een gebouw en ik moet een plek zien te vinden waar ik doe hammer of dawn kan gebruiken (die ik niet meer heb).

EDIT: Heb het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:19
Klopt het dat je op medium een ander verhaal hebt dan met easy?
Ik ben namelijk nu op plekken met medium die ik niet gezien heb in easy... Het zou kunnen dat mijn broer verder heeft gespeeld op mijn account(op easy), maar vroeg het me toch af..
Dit gaat over de PC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Metalbuster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:30:
Ik zit vast bij het level "close to home" op de pc. Ik ben nu in het gedeelte waar ik voor de 2e keer een berserker tegen kom maar ik heb geen idee hoe ik hem dood moet maken. Ook zit er een tijd bij van zo'n 5 min. Het level lijkt op een soort tuin in een gebouw en ik moet een plek zien te vinden waar ik doe hammer of dawn kan gebruiken (die ik niet meer heb).

EDIT: Heb het al.
Zou je de oplossing mssn hier willen neerzetten ( wel in spoilers ), want ikzelf zit op hetzelfde stukje, maar nog niet geprobeerd. Maarja dan staat iig de oplossing hier al als ik toch niet verder kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Timocos schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:39:
[...]

Zou je de oplossing mssn hier willen neerzetten ( wel in spoilers ), want ikzelf zit op hetzelfde stukje, maar nog niet geprobeerd. Maarja dan staat iig de oplossing hier al als ik toch niet verder kom :)
spoiler:
De beserker de pilaren omver laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Kweet niet of iemand dit al eens is overkomen, maar ik wilde net even gaan spelen en kreeg de volgende message: No checkpoint is saved on the curent storage device.

Ik heb in de map gekeken met checkpoints (moet ik daar kijken?) en daar staan er 35 in. Maar deze kan ik dus niet laden. Kheb echt geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2023
McWolf82 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:37:

Nu kan ik dus online, maar "Gold" code wordt niet geaccepteerd. Beetje vreemd, maar goed, dat komt later wel.
Ik heb precies hetzelfde, mijn code voor de gold trial wordt ook niet geaccepteerd. Ik had de live service gemailt hierover maar die gaan er niet over zeiden ze, volgens mij is die live service voor de 360 bedoelt. Iemand anders een oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cL_
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-03 02:12

cL_

Zat net halverwege de laatste act en startte vandaag op, geen savegames meer te vinden. Leuke bug :( Gelukkig heb ik ze kunnen terugzetten met de shadow copy van Vista. Savegames zitten in het mapje C:\Users\username\AppData\Local\Microsoft\XLive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Weet iemand ook waar deze zijn opgeslagen in xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
In de folder "WarGame" die in de Gears of War map staat.

Heb hem zojuist op de pc uitgespeeld, echt een zeer goede game vindt ik het. Ik heb niks te klagen gehad over de besturing het werkt gewoon goed met muis en toetsenbord. Ik vindt de actie briljant en er zijn leuke cut scenes die overigens wel wat langer mochten dan elke keer een seconde of 15. Verder ziet deze game er ook nog is heel erg mooi uit, persoonlijk vindt ik de maps er mooier uitzien als die van Unreal 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Ja daar staan dus bij mij nu 36 checkpoints, heb ik over moeten gooien vanuit "my games" folder. Daar stonden ze in namelijk. Maar werkt nog steeds niet. Kan ik niet handmatig die checkpoints laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
Weet iemand een Hamachi server die LAN servers host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kun je nergens de settings aanpassen, video/audio enzo ?
kan alleen bloed aan en uit zetten enzo...altijd jammer console > pc :(

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Kan wel staat gewoon in het options menu, als ik mij goed herinner staan daar ergens tabs waar je bij visuele options kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Sorry, heb niet goed gekeken...heb het nu inderdaad gevonden ! Tnx.
Stond er eerst bij, weet ik zeker maar zat in-game dus dan verdwijnt ie denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door NeoMe op 03-12-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Iemand die op de 360 samen wil spelen. (oefenen en gewoon lol hebben).
Voeg me toe op friends, gamertag Overmaze
(mss een idee om gamertags in topicstart te zetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermaltaker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 21:37

Thermaltaker

hardware enthusiast

ajampaniki schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:18:
Ja daar staan dus bij mij nu 36 checkpoints, heb ik over moeten gooien vanuit "my games" folder. Daar stonden ze in namelijk. Maar werkt nog steeds niet. Kan ik niet handmatig die checkpoints laden?
Ik vroeg me ook af of je die checkpoints niet handmatig kunt laden; mij is het in ieder geval nog niet gelukt :( Ik heb ook 35 checkpoints gehad. Het is nu twee keer gebeurd, dat ie geen saved games meer kan vinden. Dit ontmoedigt 't spelen van dit spel echt enorm. Ik ga danook niet meer spelen, totdat er een oplossing is voor deze bug.

Liquid cooled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timin8r
  • Laatst online: 21-04 14:48
Ik heb hier GVD hetzelfde probleem, gisteravond in act 4 aangekomen, start net op en "no checkpoints in current storage device".
Er schijnt wel een hack te zijn om alle checkpoints te unlocken maar die heb ik nog niet gevonden.

i5-6600K - ASUS Z170 PRO GAMING - 16GB HyperX - XFX RX 570 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248013

Als je (op xbox 360) de campaign begint op casual, ben je dan je progress op hardcore kwijt? Ik wou nl. graag de game eens volledig in coop doorlopen met mijn vriendin op casual, terwijl ik zelf gewoon verder speel op hardcore. (zo kan ik ondertussen ook de dom achievements halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 04-05 10:53

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Jongens, ik heb de PC versie, maar ik kom maar niet voorbij de 2e berserker.

Weet iemand hoe ik dit stukje over kan slaan, want na een keer of duizend heb ik er echt de pleuris over in en wil wel graag verder met het spel

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247590

Ik vind het zelf wel een vermakelijke game en wat ik vooral goddelijk vind is de overzetting van Console naar PC ik heb ( in tegenstelling to Rainbow six vegas xD ) niet echt gemerkt dat het een port is.

Alles speelt gewoon lekker heb hem op easy uitgespeelt maar speel hem nog steeds erg vaak met een paar vrienden over de hamachi ( makkelijker dan servertje zoeken online en betere verbinden want laatste keer dat ik het via het internet zelf probeerde leek het alsof ze aan het teleporteren waren.. )

Maar zeer vermakelijke game over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 12:58

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Volgens mij stond idt nog niet in de topic, maar GOW2 komt uit in november 2008!!
volgens mij alleen voor de xbox360, pc komt waarschijnlijk later!

Kan eerlijk gezegd niet wachten, na de geweldige 1e deel!

[ Voor 17% gewijzigd door XTREEMRaGE op 20-02-2008 22:49 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:55
Trailer voor GOW2

http://www.gametrailers.com/player/30802.html

Word er alleen nog niet heel veel wijzer van, wel een leuk truukje met de chainsaw though ;)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verxx schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:38:
Trailer voor GOW2

http://www.gametrailers.com/player/30802.html

Word er alleen nog niet heel veel wijzer van, wel een leuk truukje met de chainsaw though ;)
Kijk ook deze even, geeft een beetje aan wat je kan verwachten....dus waarschijnlijk meer tegenstanders en het kunnen vernietigen van zaken heeft ook potentie
http://www.gamersyde.com/stream_6268_en.html

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:55
_/-\o_ :9~ Bedankt voor de link, lig hier bijna te kwijlen op me bureau :P

Dat water effect is echt heel mooi gedaan.

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Mad-Matt schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:05:
Jongens, ik heb de PC versie, maar ik kom maar niet voorbij de 2e berserker.

Weet iemand hoe ik dit stukje over kan slaan, want na een keer of duizend heb ik er echt de pleuris over in en wil wel graag verder met het spel
Het is eigenlijk heel simpel.

spoiler:
Laat die beserker de pilaren omver lopen, en schiet vervolgens het glazen dak kapot. Nu kun je met de Hammer of Dawn werken, aangezien je in de open lucht staat.
Het is idd een lastig stukje maar als je weet hoe het werk, dan word het gelijk een stuk makkelijker

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Hoi,

Ik wil misschien de pc versie gaan kopen, maar hoe is die versie?
Op de 360 was iedereen laaiend enthousiast, dat is bekend.

Maar over de pc versie hoor je niemand, hoe zit het bijv, met de multiplayer, word die nog een beetje gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit topic is voor Gears of War (en gaat binnenkort op slot omdat het oud en vol is). Voor GoW2 zullen jullie toch een nieuw topic moeten maken, of natuurlijk een mooie combi. Uiteraard wel met een iets nieuwere startpost dan dit :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:20

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TheZeroorez schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:14:
[mbr]Dit topic is voor Gears of War (en gaat binnenkort op slot omdat het oud en vol is). Voor GoW2 zullen jullie toch een nieuw topic moeten maken, of natuurlijk een mooie combi. Uiteraard wel met een iets nieuwere startpost dan dit :o :D[/mbr]
En hier bij....

Deel 2

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202400

Hallo..

Ik heb problemen met mijn Pc versie van Gears of War...

Ik heb het speel deze week weer eens opgestart en krijg gelijk de foutmelding Runtime error met met iets vaags erbij van visueel c++ ofzo...(kan ook iets anders staan maar was te gefrustreerd om het op te schrijven)

Opnieuw geinstaleerd... windows live geupdate...

Maar het probleem blijft. wie o wie kan mij helpen :?
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste