Ik heb sinds afgelopen vrijdag ook Gears of War, voor de PC.
Ik vind het een superwijs spel, het loopt lekker en heb er weinig problemen mee.
Bij het spel zat ook een LIVE Gold kaartje, waarmee je een maand lang kunt profiteren van de voordelen die Gold biedt.
Dus ik volg de stappen op het kaartje en geef de code op die op het kaartje staat. Ik krijg de melding dat de code niet correct is en het nog eens moet proberen. Ik heb het elke dag zo'n drie keer geprobeerd, maar de subscription code wordt niet geaccepteerd.
Dat vind ik opzich niet eens zo heel erg, als ik ook maar multiplayer kan spelen. Gold-lidmaatschap biedt meer voordelen dan Silver-lidmaatschap, maar ik heb geen Gold-lidmaatschap nodig om online te spelen
In een review van de PC-versie staat namelijk het volgende:
"Ondanks dat de game valt onder Games for Windows, hoef je geen Gold Account of Windows Vista te hebben om co-op of multiplayer te spelen. Een Silver (dus gratis) Account is afdoende."
Is er iemand die ook de PC versie heeft en mij (goed) kan uitleggen hoe je multiplayer start/speelt.
Wat ik doe is het volgende:
1. Ik start Gears of War.
2. Ik druk op "Home" knop en ik meld mezelf aan met mijn profiel (heb ik nu op "automatisch aanmelden" gezet.
3. Ik ga in het hoofdmenu naar "Versus" en daar kun je wat kiezen wat voor multiplayer je wilt spelen.
4. Ik kies dan voor een optie i.c.m. LIVE
5. Dan krijg ik een melding dat ik LIVE moet hebben, dat heb ik, ik heb een Hotmail account, valt onder Windows LIVE.
Maar elke keer word ik verwezen naar een website buiten het spel om, daar kan ik me met succes aanmelden en m'n profiel bekijken, etc. Maar terugkeren naar het spel is er niet bij, want dan loopt de hele boel in feite vast.
Ik dacht dat je misschien eerst een internetbrowser moest openen, dan terugkeren naar het spel en dan daar iets doen. Maar het is toch niet de bedoeling dat je je telkens via de internetbrowser moet aanmelden bij LIVE, dit moet toch gewoon kunnen vanuit het spel zelf?
Als iemand dus kan uitleggen hoe het precies in z'n werk gaat, dan kan ik reageren wat ik dus allemaal probeer en reeds heb geprobeerd.
Hopen dat ik zo tot een oplossing kom, want dit slaat echt alles.
[
Voor 4% gewijzigd door
McWolf82 op 26-11-2007 18:42
]